Goede video fonta! Ik kan morgen hopelijk eindelijk weer bf4 spelen na 2 weken.
Ik vrees dat ik m'n skills wel een beetje ben verloren...
Ik vrees dat ik m'n skills wel een beetje ben verloren...
Vrij simpel je aim richt je de richting in waar je verwacht enemies tegen te komen en welke route je volgt.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:20:
Wat houdt die "CS aim" precies in?
Fonta schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:15:
Volgens mij heb jij niet het hele filmpje gekeken Killerbeuker, er zit ook behoorlijk wat footage in met oa de ace 23 en daar doelt awesome denk ik voornamelijk op.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Vandaar ook de naam CS aim want in BF4 is iemand waarschijnlijk al om de hoek en heb je al 3 kogels in je hoofd voordat jij hem op je scherm zietTRAXION schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:26:
[...]
Vrij simpel je aim richt je de richting in waar je verwacht enemies tegen te komen en welke route je volgt.
Kort door de bocht aim altijd richting corners of net iets ernaast, houd altijd chest/head hoogte aan.
En op bekende plekken kan je eventueel nog pre-fire gebruiken, dus de standaard headglitch spots etc, mocht je deze techniek gebruiken is een demper op je wapen overigens wel aan te raden.
Chokepoints zoals gangen en deuropeningen gebruiken in je voordeel etc etc.
Geen last van beuker19 maar misschien heeft dat iets te maken met reactie vermogen uiteraard vergt deze benadering wel een stukje gamesense mapradar controle en uiteraard goed naar het geluid van voetstappen luisteren.beuker19 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:53:
[...]
Vandaar ook de naam CS aim want in BF4 is iemand waarschijnlijk al om de hoek en heb je al 3 kogels in je hoofd voordat jij hem op je scherm ziet
Er gebeuren in BF4 echt soms dingen op mijn scherm die later zijn dan bijv. op jou scherm als is het vaak maar m/s werk zeker op servers met meer dan 48p en spelers uit Oost-Europa.TRAXION schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:09:
[...]
Geen last van beuker19 maar misschien heeft dat iets te maken met reactie vermogen uiteraard vergt deze benadering wel een stukje gamesense mapradar controle en uiteraard goed naar het geluid van voetstappen luisteren.
En als je al deze zaken tegelijkertijd beheerst ben je al 10x beter dan de gemiddelde ik ren rond als een kip zonder kop figuur.
[ Voor 8% gewijzigd door beuker19 op 29-01-2015 12:26 ]
True that maar dat is niet 100% van de keren ik heb 33% van de keren iets vreemd en heb dan het geluk dat ze niet denderend aimen of hetzelfde probleem met mij hebben.beuker19 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:19:
[...]
Er gebeuren in BF4 echt soms dingen op mijn scherm die later zijn dan bijv. op jou scherm als is het vaak maar m/s werk zeker op servers met meer dan 48p en spelers uit Oost-Europa.
Dat bedoelde ik ook hoorTRAXION schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:24:
[...]
True that maar dat is niet 100% van de keren ik heb 33% van de keren iets vreemd en heb dan het geluk dat ze niet denderend aimen of hetzelfde probleem met mij hebben.
Hitreg is zoiezo drama hopelijk biedt de nieuwe patch die komen gaat vanaf de cte soelaas.
Ik zal van de week eens mijn shadowplay configureren als ik een disk ervoor in mijn pc heb gehangen.
Dan kan ik eens mijn frustraties laten zien waar je duidelijk hitmarkers hebt maar geen damage hebt gedaan of de famous 100 hit kill assist.
Dit filmpje van de CS:GO pro adreN is de beste die er op internet over te vinden is:Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:20:
Wat houdt die "CS aim" precies in?
[ Voor 44% gewijzigd door TRAXION op 29-01-2015 14:15 ]
Veel, heel veel dingen zijn herkenbaar.TRAXION schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:10:
Oh mooi filmpje gevonden wat precies illustreert wat ik geregeld meemaak
[video]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
Hmm dat filmpje is maar deels toepasbaar in Battlefield.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:00:
[...]
Dit filmpje van de CS:GO pro adreN is de beste die er op internet over te vinden is:
[video]
Idem, eigenlijk nooit zo extreem als hier getoond wordt... ook niet in de eerdere periodes. En ik heb er toch aardig wat uurtjes in zitten. 'Grappig' om te zien dat het dan toch zoveel verschilt.Fonta schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:38:
Ook wel eens een enkele keer meegemaakt, maar de laatste maaaaanden eigenlijk niet meer.
De update die hopelijk snel vanaf CTE komt zorgt trouwens ook weer voor een nog betere netcode.
Laatste keer dat ik daar speelde voelde behoorlijk "snappy" aan.
Het lijk wel of de server de server moeitw heeft met alle data goed te updaten maar eenzijdig.eborn schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:40:
[...]
Idem, eigenlijk nooit zo extreem als hier getoond wordt... ook niet in de eerdere periodes. En ik heb er toch aardig wat uurtjes in zitten. 'Grappig' om te zien dat het dan toch zoveel verschilt.
Verwijderd
Quote van t1gge:TRAXION schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:46:
[...]
Het lijk wel of de server de server moeitw heeft met alle data goed te updaten maar eenzijdig.
Gisteren nog spelen obliteration locker ren ovet ren claymore heen had 94 hp op dat moment geen flak etc.
Clay onploft niet dood niet eens ern beetjr hp eraf![]()
Totdat squadmate mij meld op ts dat mijn levensbalk leeg is?
Nu snap ik dus waar ik zo vaak binnen 1 tel dood ga previous schade die niet door gecommuniceerd is naar de hud.
Natuurlijk is het wat lastiger toe te passen in een groot open gebied, maar het principe blijft precies hetzelfde in gebouwen, indoor of op vlaggen. Je weet altijd wel waar de kans het grootst is waar ze vandaan komen en daar moet je op mikken.Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:17:
[...]
Hmm dat filmpje is maar deels toepasbaar in Battlefield.
De maps in BF zijn veel groter en moeilijker voorspelbaar.
tenzij je altijd dezelfde map in domination gaat spelen zoals bijvoorbeeld lockers. Dan kan je die dingen wel allemaal gaan toepassen.
Goed om het filmpje eens te zien maar volledig toepasbaar is het zeker niet.
Dat iedereen wat anders ziet en iedereen BF4 zo anders ervaart is echt killing voor de community en feedback richting developers. Je moet afgaan op wat je ziet/de UI je doorgeeft, je weet dat er iets niet klopt, maar het is lastig om aan te geven wat er precies niet klopt en anderen daarvan overtuigen.eborn schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:40:
[...]
Idem, eigenlijk nooit zo extreem als hier getoond wordt... ook niet in de eerdere periodes. En ik heb er toch aardig wat uurtjes in zitten. 'Grappig' om te zien dat het dan toch zoveel verschilt.
Tsja, één van de vele patches en bugs die ze gevonden en oplogelost zouden hebben, maar er gebeurt nog steeds zoveel wat niet klopt. De server gaat op een gegeven moment deterioraten en dan gaat de interpolatie gekke dingen doen......
[ Voor 39% gewijzigd door Leeuw070 op 30-01-2015 16:53 ]
Klopt het dat er veel minder variatie is in het gebruik van dog-tags dan BF3? Je kan buitgemaakte tags tijdens melees niet gebruiken, op de dog-tags wordt geen kill- of scorecount bijgehouden.Leeuw070 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:42:
DIGITAL DOG TAG FOR BATTLEFIELD HARDLINE BETA PARTICIPATION WILL BE ENTITLED DURING NEXT BATTLEFIELD 4 PATCH UPDATE.
[ Voor 6% gewijzigd door Anthirian op 31-01-2015 02:20 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Kwam ik gisteren dus ook achter nadat ik [DICE]Garuzz had geknived op een van mijn favoriete servers joinde hij op capture the flag.Anthirian schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 02:20:
In BF4 kan je voor zover ik weet ook afgenomen dogtags niet zomaar gebruiken. Ik moet namelijk nog altijd gewoon enkele dogtags eerst vrijspelen, ook al heb ik die al van een ander gepakt. Erg jammer dat het zo moe(s)t overigens.
ssd of hdd?Megupe schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:03:
Wat ik afgelopen tijd meemaak is elke keer dat een map start, je de eerste 10sec geen geluid heb. Niet zo heel erg omdat er dan nog geen tegenstanders in de buurt zijn, maar wel slordig.
Heb trouwens dankbaar gebruik gemaakt van het double xp event afgelopen dagen om me rank wat op te vijzelen
Ik heb dit ook, met een ssd inderdaad. Maar het is wel iets van de laatste tijd. Misschien komt het alleen voor op servers zonder spawn quota.NLsandman schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:22:
[...]
ssd of hdd?
Ik heb dit ook omdat bf4 nog aan het laden is als ik in een server spawn.
Netjes
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
SSD idd.NLsandman schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:22:
[...]
ssd of hdd?
Ik heb dit ook omdat bf4 nog aan het laden is als ik in een server spawn.
Verwijderd
Laatste tijd? Ik heb het al sinds dag 1.RubenDJ schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:47:
[...]
Ik heb dit ook, met een ssd inderdaad. Maar het is wel iets van de laatste tijd. Misschien komt het alleen voor op servers zonder spawn quota.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2015 22:10 ]
Sorry hoor maar een scout heli in een cops/robbers theme is al op het randje maar een Attack heli is wel echt te veel van het goede.Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:08:
[...]
Laatste tijd? Ik heb het al sinds dag 1.
ps: met al dat Hardline nieuws laatste tijd mis ik iets serieus: Waar is de Viper Attack Heli? Ik ben #6 van Belgie en ik speel BF4 daarom ook 80% voor de heli... Ik vind het heel droef als het er niet in zit
Gelukkig krijgt BF4 nog nieuwe content! Ik denk eerlijk gezegd dat ik Hardline ook niet meteen gaan kopen als het uitkomt, ik ga eerst wachten of er nog DLC voor BF4 komt en ik alle wapens en assignments unlocked heb..Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:08:
[...]
Laatste tijd? Ik heb het al sinds dag 1.
ps: met al dat Hardline nieuws laatste tijd mis ik iets serieus: Waar is de Viper Attack Heli? Ik ben #6 van Belgie en ik speel BF4 daarom ook 80% voor de heli... Ik vind het heel droef als het er niet in zit
De plugin ken ik. Kost wel weer iets van $25 geloof ik. Zit nog te twijfelen om hem erop te zetten.svenvv2 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:24:
Wellicht een leuke plugin voor serverbeheerders (76th perhaps?): https://forum.myrcon.com/...Infantry-Vehicles-2-0-0-0
Checked je loadout wanneer je spawned in plaats van wanneer je een kill maakt
Dat de suspension of disbelief niet goed gaat lukken, daar ben ik ook erg bang voor.beuker19 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 23:00:
[...]
Sorry hoor maar een scout heli in een cops/robbers theme is al op het randje maar een Attack heli is wel echt te veel van het goede.
Zelf ben ik als iemand die ook graag in een voertuig zit wel blij dat in Hardline geen dominante voertuigen zitten want in BF4 hebben ze imho. te veel invloed op het verloop van de ronde.
Ik kijk ook echt uit naar de bèta van a.s. Dinsdag en ben benieuwd hoe het gaat nu je de LMG's en Rocket launchers niet standaard bij je hebt maar je ze uit bepaalde kisten/voertuigen moet halen.
Komt doordat de tijd voordat je frame ook daadwerkelijk op je scherm staat langer duurt.Brogala schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:02:
Als ik gametime.maxvariablefps op 59,64, 60 of 61 zet voelt het beeld veel meer 'laggie' aan. Ik speel met een R9 290 met alles op low behalve mesh quality dus frames haal ik sowieso genoeg.
Kan iemand dit verklaren? Mijn monitor is 60 hertz dus in principe zou ik geen 'laggie' beeld moeten krijgen als maxvariablefps op 61 staat....
Ik speel ook met een R9 290, alles op Ultra en 4x MSAA. Mijn FPS schommelt rond de 70-75, en ik heb mijn monitor overgeklokt naar 75hz. Loopt als een zonnetje. Het enige nadeel is dat mijn monitor geen ideale gaming monitor is, dus ik ervaar soms wat input lag.Brogala schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:02:
Als ik gametime.maxvariablefps op 59,64, 60 of 61 zet voelt het beeld veel meer 'laggie' aan. Ik speel met een R9 290 met alles op low behalve mesh quality dus frames haal ik sowieso genoeg.
Kan iemand dit verklaren? Mijn monitor is 60 hertz dus in principe zou ik geen 'laggie' beeld moeten krijgen als maxvariablefps op 61 staat....
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Ik zou zeggen dat het komt doordat de framebuffer nog op 3 staat, probeer eens b4 settings editor te downloaden en RenderDevice.RenderAheadLimit op 1 of 0 te zetten.Brogala schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:02:
[ Voor 12% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 03-02-2015 00:40 ]
Simpel. Ik heb er geen last van, dus ik hoef het niet te counteren. Waarom ik er geen last van heb? Geen idee, ik ben er niet bewust mee bezig. Maar als ik je een paar tips mag geven: PTFO. Dat scheelt al een hoop. Als UCAV/Mortar gebruiker mik je liever op stilstaande targets dan op rennende targets, dus als jij zelf te veel stil staat verdien je de UCAV/mortar.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 00:42:
[...]
Als niet een geheel onervaren speler ben ik toch ben benieuwd hoe jij de UCAV/mortar/gunship/tv missle/drie verschillende granaten etc. countert als infantry speler.
ooit tegen mensen van tweakers gespeeld? xD Dan wordt je gewoon het potje uitgepest met ucavs lolFanta schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:25:
[...]
Simpel. Ik heb er geen last van, dus ik hoef het niet te counteren. Waarom ik er geen last van heb? Geen idee, ik ben er niet bewust mee bezig. Maar als ik je een paar tips mag geven: PTFO. Dat scheelt al een hoop. Als UCAV/Mortar gebruiker mik je liever op stilstaande targets dan op rennende targets, dus als jij zelf te veel stil staat verdien je de UCAV/mortar.
Belangrijkst is om te anticiperen. Hoe wordt er gespeeld op de server? Anticipeer, pas je er op aan. Ik ben laatst een potje wezen campen omdat ik zin had in wat laidback sniper gameplay, en toen werd ik ook bestookt met UCAVs. Nou prima, dan ga ik anders spelen. Of ik ontwijk de UCAVs, want zo moeilijk is dat niet. Op het moment dat je de UCAV hoort aankomen heb je nog genoeg tijd om weg te rennen. Er vanuit gaande dat je niet in een open veld ligt te campen zou je genoeg cover in de buurt moeten hebben. In 280 uur BF4 ben ik 1 keer dodelijk geraakt door een UCAV en misschien 2 of 3 keer door mortars.
A.W.E.S.O.M.-0 speelt PTFO, daar hoef je niet aan te twijfelenFanta schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:25:
[...]
Simpel. Ik heb er geen last van, dus ik hoef het niet te counteren. Waarom ik er geen last van heb? Geen idee, ik ben er niet bewust mee bezig. Maar als ik je een paar tips mag geven: PTFO. Dat scheelt al een hoop. Als UCAV/Mortar gebruiker mik je liever op stilstaande targets dan op rennende targets, dus als jij zelf te veel stil staat verdien je de UCAV/mortar.
Op welke map(pen) speel je dan vooral? Het kan haast geen Locker meer zijn of je moet alleen maar binnen lopenBelangrijkst is om te anticiperen. Hoe wordt er gespeeld op de server? Anticipeer, pas je er op aan. Ik ben laatst een potje wezen campen omdat ik zin had in wat laidback sniper gameplay, en toen werd ik ook bestookt met UCAVs. Nou prima, dan ga ik anders spelen. Of ik ontwijk de UCAVs, want zo moeilijk is dat niet. Op het moment dat je de UCAV hoort aankomen heb je nog genoeg tijd om weg te rennen. Er vanuit gaande dat je niet in een open veld ligt te campen zou je genoeg cover in de buurt moeten hebben. In 280 uur BF4 ben ik 1 keer dodelijk geraakt door een UCAV en misschien 2 of 3 keer door mortars.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Dat had je wel geweten dan, zeker als je in dichtbevolkte gebieden loopt zoals bij vlaggen en MCOMs. Overigens vind ik het veel leuker om bewegende doelwitten te pakken met UCAV's zoals heli's, maar ook goed gecoördineerd met 3 simultane UCAV's armor uitschakelen geeft veel voldoening.Fanta schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:03:
Niet dat ik weet.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Bedankt voor je antwoord. Ik heb hier een FX8320 @ 4,2 hertz, ik denk niet dat deze bottlenecked? Volgens perfoverlay.drawgraph 1 zit hij zo op 30 procent. GPU zit op 5%, dat snap ik niet helemaal.... speel locked @ 65FPS met alles op low behalve mesh quality. Dat hij dan niet heel erg z'n best doet snap ik maar 5%... Oh en ik gebruik ook Mantle.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 00:38:
[...]
Ik zou zeggen dat het komt doordat de framebuffer nog op 3 staat, probeer eens b4 settings editor te downloaden en RenderDevice.RenderAheadLimit op 1 of 0 te zetten.
Ik heb ook een 290 en draai minimaal 150 fps op high settings, het kan trouwens ook zijn dat je cpu een bottleneck is, maar met een i5 moet dat eigenlijk geen probleem zijn.
Last van hebben is natuurlijk subjectief, maar ik vind het persoonlijk enorm slechte gamedesign van een shooter als er zo veel wapens/gadgets/onzin in zitten waar je helemaal niets aan kan doen of op anticiperen behalve permanent indoor blijven, ver bij de actie weg. Dat irriteert en frustreert, je wil doodgaan omdat de tegenstander waar je mee in gevecht bent beter/sneller/slimmer is, niet door een random explosie die uit het niets komt.Fanta schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:07:
Ik speel vrijwel alle maps inclusief alle DLC's. De enige map waar ik last heb van ucavs is Lumphini Garden.. En dan kan je er ook voor kiezen om je te focussen op obj A en E, dan heb je er geen last meer van..
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Meestal komt het erop neer dat iemand met een RPG rondrend, dan jou tegenkomt en we allebei dood gaanCodeCaster schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:52:
Daar heb je de SMAW voor.
Ik vind het gezien de relatieve skill die het kost om op grote afstand een RPG-kill te maken nog steeds erg jammer dat aardig wat servers een "No RPG on infantry"-beleid hanteren...
Agreed, niets leuker dan een sniper uitschakelen op 100 meter afstand met een RPG, je ziet dat ding komen, en het enige wat ze kunnen doen is verstijfd stil blijven liggen om dat projectiel in ontvangst te nemen.CodeCaster schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:52:
Daar heb je de SMAW voor.
Ik vind het gezien de relatieve skill die het kost om op grote afstand een RPG-kill te maken nog steeds erg jammer dat aardig wat servers een "No RPG on infantry"-beleid hanteren...
Je hebt er maar 1 nodig.....Fonta schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:32:
Cool toch om "even" die phantom op te halen?
Heb je ook alle 4 de dogtags gezocht en de 5e nu aan het halen?
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Heerlijk wapen die Rorsch, ideaal om choppers me uit de lucht te schieten. Alleen moet je wel na ieder schot maken dat je weg komt want het hele level zit je muzzle flash.loewie1984 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:24:
[...]
Agreed, niets leuker dan een sniper uitschakelen op 100 meter afstand met een RPG, je ziet dat ding komen, en het enige wat ze kunnen doen is verstijfd stil blijven liggen om dat projectiel in ontvangst te nemen.
Wat ook een leuk wapen is, vind ik zelf dan, is de Rorsch. Ik dacht eerst dat alles over elke afstand een gegarandeerde kill is, maar na 150 meter ofzo begint ie toch na te laten. Ik zag naderhand pas dat het een belachelijke hagelregen is wat ie afschiet.
Anyways, vind het een tof apparaat. En eergisteravond even de schouders eronder gezet om 200 tank kills te halen. Ik moest er nog 112 en gelukkig was het binnen 5 rondjes Golmud Railway gepiept, daarna nog even door naar Hanger 21 om de Phantom op te halen. Ja ik voel me weer een completer mens
Doel is om lvl 140 nog te halen voor we de sleutel ontvangen van onze nieuwbouwwoning, want ik verwacht dat na die datum voorlopig enige tijd geen BF4 wordt gespeeld..
Haha, ja het was inderdaad even. Ik enterde een bow-only server, vroeg of iemand mee ging de lift in en gelukkig kon dat. Ik was in de veronderstelling dat je met vier personen met elk de andere phantom dogtag de lift in moest. Ik zat er maar met 2 anderen in, maar het ging prima.Fonta schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:32:
Cool toch om "even" die phantom op te halen?
Heb je ook alle 4 de dogtags gezocht en de 5e nu aan het halen?
[ Voor 14% gewijzigd door Ekstergroen op 05-02-2015 10:57 ]
trots zijn op een ban...Ekstergroen schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:57:
[afbeelding]
Een typo.
Wist niet dat PB ook een profanity filter had.
Lees jij wel? Ben je trots op je vooroordelen?
Fijn dat je dan snel even in de tussentijd het aanpast...Ekstergroen schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:27:
[...]
Lees jij wel? Ben je trots op je vooroordelen?
Op reddit BF4 kanaal gevonden trouwens.
Ik kan er niks aan doen dat jij meteen aannames maakt waar je zelf niet bij stilstaatSouLLeSSportal schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:42:
[...]
Fijn dat je dan snel even in de tussentijd het aanpast...
hoe moet ik weten dat het niet van jou is, en dat er een ban is gemaakt voor alleen nig te gebruiken, lijkt mij vrij onwaarschijnlijk.
Daarnaast is de waarde hiervan ook vrijwel nul.
dus succes met je vooroordelen.
[ Voor 10% gewijzigd door Ekstergroen op 05-02-2015 18:00 ]
Is het wel een PB ban? En niet gewoon een server ban op basis van zijn GUID?Ekstergroen schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:57:
[afbeelding]
Een typo.
Wist niet dat PB ook een profanity filter had.
Misschien moet je dan even een opfriscursus normale posts maken gaan volgen zodat men niet hoeft te gaan gokken wtf je met dat plaatje bedoelt. Ben namelijk niet de enige die die aanname maakte als je even terugleestEkstergroen schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:57:
[...]
Ik kan er niks aan doen dat jij meteen aannames maakt waar je zelf niet bij stilstaat
Misschien moet je eens proberen te lezen wat er staat, voordat je allerlei aannames doet.SouLLeSSportal schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:57:
[...]
Misschien moet je dan even een opfriscursus normale posts maken gaan volgen zodat men niet hoeft te gaan gokken wtf je met dat plaatje bedoelt. Ben namelijk niet de enige die die aanname maakte als je even terugleest
Je kan er gelukkig wel wat aan doen eerst eens bij jezelf te rade te gaan waarom men het anders interpreteert dan je bedoelde
Dus nogmaals succes!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
misschien moet jij dan even lezen dat hij intussen zijn bericht heeft aangepast... daarvoor stond er alleenArfman schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 07:43:
[...]
Misschien moet je eens proberen te lezen wat er staat, voordat je allerlei aannames doet.
bij.Wist niet dat PB ook een profanity filter had.
[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 06-02-2015 10:01 ]
Net zoals dit bedoel je? Even naar het plaatje kijken "oh er stond "nig", da's grappig/bijzonder", klik, next.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:58:
[...]
misschien moet jij dan even lezen dat hij intussen zijn bericht heeft aangepast... daarvoor stond er alleen
[...]
bij.
Daarnaast heeft het geen toegevoegde waarde wat hij postte.
Of de BuG teamspeak joinen! Bij ons zitten we ook nog dagelijks te spelen
Ik kan nog wel wat goeie teammates gebruikenFonta schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:23:
[...]
wil je nou beweren dat wij niet dagelijk spelen dan?Fonta schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:23:
[...]
Haha, nee hoor, over het woordje "ook" heen gelezen?lordprimoz schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:21:
[...]
wil je nou beweren dat wij niet dagelijk spelen dan?
Da's mooi, nu de waarde nog.Brogala schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 22:19:
RenderDevice.RenderAheadLimit heeft een FPS boost opgeleverd, ik heb 'm nu op max 61 FPS en het voelt nu smooth aan.
[ Voor 5% gewijzigd door pafdaddy op 06-02-2015 20:51 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Ziet er leuk uit, ik vond Teheran Highway ook altijd leuk, doet me er een klein beetje aandenken.Jovas schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:31:
Nachtversie van Shanghai is nu op CTE..
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Verwijderd
Behalve als ze mij tegenkomen, muhahahahaha!Fonta schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:35:
Agree, BF4 heeft de nodige shit te verduren gehad, maar is de laatste tijd echt wel heel erg goed speelbaar.
Je bedoelt 1,5 jaar geleden?NakedDutchy schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:19:
Ik heb hem nu een klein weekje al aardig kapot gespeeld. Het is gewoon een mega goed spel!
Al een jaar lang hoor ik allerlei verhalen om me heen dat het spel vol zit met bugs en glitches. Dit valt echt reuze mee! Echt niet meer dan een ander groot spel wat tegenwoordig uitgebracht word. Ja ze hebben een hoop fixes gedaan, maar er is echt wel overdreven.
De graphics zijn echt super! De sound effects zijn echt geweldig (met 7.1 surround) en het spel loopt ook vloeiend. Dit spel is zo vele malen beter dan bf3.
Uiteraard zullen er wat dingetjes zijn, maar dit is absoluut niet storend. Ik heb dit spel niet eerder gekocht vanwege al dit gezeik, maar achteraf valt het echt mee.
Grappig, ik wilde eerst ook 1,5 jaar neer zetten, maar twijfelde even over de release datum:PA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:01:
[...]
Je bedoelt 1,5 jaar geleden?
Maar fijn dat het zo goed bevalt, wat vind je van de de wapen/voertuigen/commander balans en wat zijn je favoriete maps/modes?
Verwijderd
Eat my 0.56 k/d ! Zo pro!Mad-Matt schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:54:
Sebas, bring it on!
[ Voor 31% gewijzigd door Mad-Matt op 10-02-2015 16:50 ]
Steam ID: TheLastOttoman
Verwijderd
Je zou als engineer de carbines kunnen proberen. Vooral wapens als de Ace52, AK5C en de SG553 zijn erg sterk (ook op range).NakedDutchy schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:29:
[...]
Wat betreft wapens heb ik nog niet zoveel, op bijna alle LMG's na. Als Engineer vind ik het wel weer karig. Je wint verder dan 50mtr bijna geen 1 duel met een tegenstander. Uiteraard moet je als engineer eigenlijk wat anders doen, maar ik speel er bijna niet mee vanwege die slappe wapens. Maar dat komt vanzelf wel een keer. M'n aim is nog groeiendexD
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq