Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Goede video fonta! Ik kan morgen hopelijk eindelijk weer bf4 spelen na 2 weken.

Ik vrees dat ik m'n skills wel een beetje ben verloren... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat houdt die "CS aim" precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-10 03:12
Vrij simpel je aim richt je de richting in waar je verwacht enemies tegen te komen en welke route je volgt.
Kort door de bocht aim altijd richting corners of net iets ernaast, houd altijd chest/head hoogte aan.

En op bekende plekken kan je eventueel nog pre-fire gebruiken, dus de standaard headglitch spots etc, mocht je deze techniek gebruiken is een demper op je wapen overigens wel aan te raden.

Chokepoints zoals gangen en deuropeningen gebruiken in je voordeel etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonta schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:15:
Volgens mij heb jij niet het hele filmpje gekeken Killerbeuker, er zit ook behoorlijk wat footage in met oa de ace 23 en daar doelt awesome denk ik voornamelijk op.
:+ Hahaha klopt alleen de eerste 2 minuten of zo.
Ben niet zo'n liefhebber van muziek onder filmpjes of het moet echt heel goed zijn maar dat is volgens mij heel erg moeilijk.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRAXION schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:26:
[...]

Vrij simpel je aim richt je de richting in waar je verwacht enemies tegen te komen en welke route je volgt.
Kort door de bocht aim altijd richting corners of net iets ernaast, houd altijd chest/head hoogte aan.

En op bekende plekken kan je eventueel nog pre-fire gebruiken, dus de standaard headglitch spots etc, mocht je deze techniek gebruiken is een demper op je wapen overigens wel aan te raden.

Chokepoints zoals gangen en deuropeningen gebruiken in je voordeel etc etc.
Vandaar ook de naam CS aim want in BF4 is iemand waarschijnlijk al om de hoek en heb je al 3 kogels in je hoofd voordat jij hem op je scherm ziet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:31
Ik vind in het filmpje van Fonta de juist de meeste tegenstanders echt bijzonder matig. Van wat ik tegenkom op random servers ga ik in dergelijke encounters echt veel sneller dood. Sommige tegenstanders zijn wel een paar seconden in beeld, dat is gewoon echt heel veel. Meestal duren die CQB 1v1 encounters zonder echte cover toch rond 1 seconde, daarna is een van de twee toch echt wel dood. Fonta komt veel van die gevechten ook nog met 100% HP weg.

Of doe ik iets verkeerd :X

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
beuker19 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:53:
[...]

Vandaar ook de naam CS aim want in BF4 is iemand waarschijnlijk al om de hoek en heb je al 3 kogels in je hoofd voordat jij hem op je scherm ziet :+
Geen last van beuker19 maar misschien heeft dat iets te maken met reactie vermogen uiteraard vergt deze benadering wel een stukje gamesense mapradar controle en uiteraard goed naar het geluid van voetstappen luisteren.

En als je al deze zaken tegelijkertijd beheerst ben je al 10x beter dan de gemiddelde ik ren rond als een kip zonder kop figuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRAXION schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:09:
[...]

Geen last van beuker19 maar misschien heeft dat iets te maken met reactie vermogen uiteraard vergt deze benadering wel een stukje gamesense mapradar controle en uiteraard goed naar het geluid van voetstappen luisteren.

En als je al deze zaken tegelijkertijd beheerst ben je al 10x beter dan de gemiddelde ik ren rond als een kip zonder kop figuur.
Er gebeuren in BF4 echt soms dingen op mijn scherm die later zijn dan bijv. op jou scherm als is het vaak maar m/s werk zeker op servers met meer dan 48p en spelers uit Oost-Europa.
Het is niet voor niets dat er maar een handje vol speler BF4 competitief speelt.
Maar ''CS aim" is natuurlijk op alle FPS van toepassing.

[ Voor 8% gewijzigd door beuker19 op 29-01-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
beuker19 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:19:
[...]

Er gebeuren in BF4 echt soms dingen op mijn scherm die later zijn dan bijv. op jou scherm als is het vaak maar m/s werk zeker op servers met meer dan 48p en spelers uit Oost-Europa.
True that maar dat is niet 100% van de keren ik heb 33% van de keren iets vreemd en heb dan het geluk dat ze niet denderend aimen of hetzelfde probleem met mij hebben.

Hitreg is zoiezo drama hopelijk biedt de nieuwe patch die komen gaat vanaf de cte soelaas.

Ik zal van de week eens mijn shadowplay configureren als ik een disk ervoor in mijn pc heb gehangen.
Dan kan ik eens mijn frustraties laten zien waar je duidelijk hitmarkers hebt maar geen damage hebt gedaan of de famous 100 hit kill assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRAXION schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:24:
[...]

True that maar dat is niet 100% van de keren ik heb 33% van de keren iets vreemd en heb dan het geluk dat ze niet denderend aimen of hetzelfde probleem met mij hebben.

Hitreg is zoiezo drama hopelijk biedt de nieuwe patch die komen gaat vanaf de cte soelaas.

Ik zal van de week eens mijn shadowplay configureren als ik een disk ervoor in mijn pc heb gehangen.
Dan kan ik eens mijn frustraties laten zien waar je duidelijk hitmarkers hebt maar geen damage hebt gedaan of de famous 100 hit kill assist.
Dat bedoelde ik ook hoor :P
Nu maar eens kijk wat waarschijnlijk volgende week de BFH beta gaat doen en hoe daar de hele netcode is waar zeker op de PC de focus op liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit filmpje van de CS:GO pro adreN is de beste die er op internet over te vinden is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Oh mooi filmpje gevonden wat precies illustreert wat ik geregeld meemaak :)

[ Voor 44% gewijzigd door TRAXION op 29-01-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-10 23:26
TRAXION schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:10:
Oh mooi filmpje gevonden wat precies illustreert wat ik geregeld meemaak :)

[video]
Veel, heel veel dingen zijn herkenbaar.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Ook wel eens een enkele keer meegemaakt, maar de laatste maaaaanden eigenlijk niet meer.
De update die hopelijk snel vanaf CTE komt zorgt trouwens ook weer voor een nog betere netcode.
Laatste keer dat ik daar speelde voelde behoorlijk "snappy" aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:00:
[...]

Dit filmpje van de CS:GO pro adreN is de beste die er op internet over te vinden is:

[video]
Hmm dat filmpje is maar deels toepasbaar in Battlefield.
De maps in BF zijn veel groter en moeilijker voorspelbaar.
tenzij je altijd dezelfde map in domination gaat spelen zoals bijvoorbeeld lockers. Dan kan je die dingen wel allemaal gaan toepassen.

Goed om het filmpje eens te zien maar volledig toepasbaar is het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-10 19:21
Fonta schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:38:
Ook wel eens een enkele keer meegemaakt, maar de laatste maaaaanden eigenlijk niet meer.
De update die hopelijk snel vanaf CTE komt zorgt trouwens ook weer voor een nog betere netcode.
Laatste keer dat ik daar speelde voelde behoorlijk "snappy" aan.
Idem, eigenlijk nooit zo extreem als hier getoond wordt... ook niet in de eerdere periodes. En ik heb er toch aardig wat uurtjes in zitten. 'Grappig' om te zien dat het dan toch zoveel verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
eborn schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:40:
[...]

Idem, eigenlijk nooit zo extreem als hier getoond wordt... ook niet in de eerdere periodes. En ik heb er toch aardig wat uurtjes in zitten. 'Grappig' om te zien dat het dan toch zoveel verschilt.
Het lijk wel of de server de server moeitw heeft met alle data goed te updaten maar eenzijdig.

Gisteren nog spelen obliteration locker ren ovet ren claymore heen had 94 hp op dat moment geen flak etc.
Clay onploft niet dood niet eens ern beetjr hp eraf :?
Totdat squadmate mij meld op ts dat mijn levensbalk leeg is?

Nu snap ik dus waar ik zo vaak binnen 1 tel dood ga previous schade die niet door gecommuniceerd is naar de hud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRAXION schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:46:
[...]

Het lijk wel of de server de server moeitw heeft met alle data goed te updaten maar eenzijdig.

Gisteren nog spelen obliteration locker ren ovet ren claymore heen had 94 hp op dat moment geen flak etc.
Clay onploft niet dood niet eens ern beetjr hp eraf :?
Totdat squadmate mij meld op ts dat mijn levensbalk leeg is?

Nu snap ik dus waar ik zo vaak binnen 1 tel dood ga previous schade die niet door gecommuniceerd is naar de hud.
Quote van t1gge:

Occasionally, the local player’s health is displayed incorrectly when they get hit while regenerating health. This will look like a really bad net-code issue.
Fixed an issue where a latent health update that was before a hit would set the health to the old, higher health value. This would then prevent new health updates at the lower health value from setting the health since we only allow health changes that are higher than the current confirmed value.
The fix was to keep a heath update count on the server and send that along with the health updates. On the client, so we only take “newer” health values.
Also fixed an issue where a player would get hit with a resulting health near 0 and not see their health update to the correct value. Because we quantitize the health, the server thinks the player is still alive but the client gets a quantitized health of 0. The client ignores that health update since the health is 0 and it waits for the kill message which never comes.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:17:
[...]
Hmm dat filmpje is maar deels toepasbaar in Battlefield.
De maps in BF zijn veel groter en moeilijker voorspelbaar.
tenzij je altijd dezelfde map in domination gaat spelen zoals bijvoorbeeld lockers. Dan kan je die dingen wel allemaal gaan toepassen.

Goed om het filmpje eens te zien maar volledig toepasbaar is het zeker niet.
Natuurlijk is het wat lastiger toe te passen in een groot open gebied, maar het principe blijft precies hetzelfde in gebouwen, indoor of op vlaggen. Je weet altijd wel waar de kans het grootst is waar ze vandaan komen en daar moet je op mikken. :)
eborn schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:40:
[...]
Dat iedereen wat anders ziet en iedereen BF4 zo anders ervaart is echt killing voor de community en feedback richting developers. Je moet afgaan op wat je ziet/de UI je doorgeeft, je weet dat er iets niet klopt, maar het is lastig om aan te geven wat er precies niet klopt en anderen daarvan overtuigen.
Tsja, één van de vele patches en bugs die ze gevonden en oplogelost zouden hebben, maar er gebeurt nog steeds zoveel wat niet klopt. De server gaat op een gegeven moment deterioraten en dan gaat de interpolatie gekke dingen doen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Inderdaad hebben ze die bug als het goed is opgelost. Het zal dan ook tijd worden dat ze eens de update naar retail gaan gooien, want duurt toch wel erg lang. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Zal wel pas na de launch van Hardline komen .

Iedereen die aan CTE heeft meegedaan heeft een hoop data verzameld voor ze om BFH te kunnen optimizen en als dank daarvoor krijgen we na de launch van BFH alle patches en fixes voor BF4 .

Denk niet dat ze aankomende maand nog wat uitbrengen qua nieuwe modes , maps en patches die in het vaarwater van BFH komen te zitten .

Had nog niet op battlelog gekeken , schijnt dus nog wel snel een patch aan te komen :+

** THIS OFFER IS BEING ISSUED TO YOU FOR PROMOTIONAL PURPOSES ONLY AND DOES NOT CONSTITUTE A CREDIT, CHARGE, DEBIT OR GIFT CARD. REQUIRES BATTLEFIELD 4 (“PRODUCT”) ON APPLICABLE PLATFORM, ORIGIN ACCOUNT AND INTERNET CONNECTION TO PARTICIPATE AND ACCESS IN-GAME CONTENT. DIGITAL DOG TAG FOR BATTLEFIELD HARDLINE BETA PARTICIPATION WILL BE ENTITLED DURING NEXT BATTLEFIELD 4 PATCH UPDATE.

[ Voor 39% gewijzigd door Leeuw070 op 30-01-2015 16:53 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:24
Wat ik afgelopen tijd meemaak is elke keer dat een map start, je de eerste 10sec geen geluid heb. Niet zo heel erg omdat er dan nog geen tegenstanders in de buurt zijn, maar wel slordig.

Heb trouwens dankbaar gebruik gemaakt van het double xp event afgelopen dagen om me rank wat op te vijzelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Leeuw070 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:42:
DIGITAL DOG TAG FOR BATTLEFIELD HARDLINE BETA PARTICIPATION WILL BE ENTITLED DURING NEXT BATTLEFIELD 4 PATCH UPDATE.
Klopt het dat er veel minder variatie is in het gebruik van dog-tags dan BF3? Je kan buitgemaakte tags tijdens melees niet gebruiken, op de dog-tags wordt geen kill- of scorecount bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

In BF4 kan je voor zover ik weet ook afgenomen dogtags niet zomaar gebruiken. Ik moet namelijk nog altijd gewoon enkele dogtags eerst vrijspelen, ook al heb ik die al van een ander gepakt. Erg jammer dat het zo moe(s)t overigens.

[ Voor 6% gewijzigd door Anthirian op 31-01-2015 02:20 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Anthirian schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 02:20:
In BF4 kan je voor zover ik weet ook afgenomen dogtags niet zomaar gebruiken. Ik moet namelijk nog altijd gewoon enkele dogtags eerst vrijspelen, ook al heb ik die al van een ander gepakt. Erg jammer dat het zo moe(s)t overigens.
Kwam ik gisteren dus ook achter nadat ik [DICE]Garuzz had geknived op een van mijn favoriete servers joinde hij op capture the flag.
Na een kort gesprek erachter dat het een grafisch ontwerper is, tjah dan moesten we toch die tags maar eens pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
Megupe schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:03:
Wat ik afgelopen tijd meemaak is elke keer dat een map start, je de eerste 10sec geen geluid heb. Niet zo heel erg omdat er dan nog geen tegenstanders in de buurt zijn, maar wel slordig.

Heb trouwens dankbaar gebruik gemaakt van het double xp event afgelopen dagen om me rank wat op te vijzelen :)
ssd of hdd?

Ik heb dit ook omdat bf4 nog aan het laden is als ik in een server spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:31
NLsandman schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:22:
[...]

ssd of hdd?

Ik heb dit ook, met een ssd inderdaad. Maar het is wel iets van de laatste tijd. Misschien komt het alleen voor op servers zonder spawn quota.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-10 23:00
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7vKCE8M.jpg

Zeau, die is binnen :Y)

/e-peen flex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:46

fynrd1

Fooled by Randomness

Netjes :)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
NLsandman schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:22:
[...]

ssd of hdd?

SSD idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RubenDJ schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:47:
[...]

Ik heb dit ook, met een ssd inderdaad. Maar het is wel iets van de laatste tijd. Misschien komt het alleen voor op servers zonder spawn quota.
Laatste tijd? Ik heb het al sinds dag 1.

ps: met al dat Hardline nieuws laatste tijd mis ik iets serieus: Waar is de Viper Attack Heli? Ik ben #6 van Belgie en ik speel BF4 daarom ook 80% voor de heli... Ik vind het heel droef als het er niet in zit :(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2015 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:08:
[...]

ps: met al dat Hardline nieuws laatste tijd mis ik iets serieus: Waar is de Viper Attack Heli? Ik ben #6 van Belgie en ik speel BF4 daarom ook 80% voor de heli... Ik vind het heel droef als het er niet in zit :(
Sorry hoor maar een scout heli in een cops/robbers theme is al op het randje maar een Attack heli is wel echt te veel van het goede.
Zelf ben ik als iemand die ook graag in een voertuig zit wel blij dat in Hardline geen dominante voertuigen zitten want in BF4 hebben ze imho. te veel invloed op het verloop van de ronde.
Ik kijk ook echt uit naar de bèta van a.s. Dinsdag en ben benieuwd hoe het gaat nu je de LMG's en Rocket launchers niet standaard bij je hebt maar je ze uit bepaalde kisten/voertuigen moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-10 21:41
Wellicht een leuke plugin voor serverbeheerders (76th perhaps?): https://forum.myrcon.com/...Infantry-Vehicles-2-0-0-0

Checked je loadout wanneer je spawned in plaats van wanneer je een kill maakt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 08:28
Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:08:
[...]

Gelukkig krijgt BF4 nog nieuwe content! Ik denk eerlijk gezegd dat ik Hardline ook niet meteen gaan kopen als het uitkomt, ik ga eerst wachten of er nog DLC voor BF4 komt en ik alle wapens en assignments unlocked heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
svenvv2 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:24:
Wellicht een leuke plugin voor serverbeheerders (76th perhaps?): https://forum.myrcon.com/...Infantry-Vehicles-2-0-0-0

Checked je loadout wanneer je spawned in plaats van wanneer je een kill maakt :9
De plugin ken ik. Kost wel weer iets van $25 geloof ik. Zit nog te twijfelen om hem erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 23:00:
[...]
Sorry hoor maar een scout heli in een cops/robbers theme is al op het randje maar een Attack heli is wel echt te veel van het goede.
Zelf ben ik als iemand die ook graag in een voertuig zit wel blij dat in Hardline geen dominante voertuigen zitten want in BF4 hebben ze imho. te veel invloed op het verloop van de ronde.
Ik kijk ook echt uit naar de bèta van a.s. Dinsdag en ben benieuwd hoe het gaat nu je de LMG's en Rocket launchers niet standaard bij je hebt maar je ze uit bepaalde kisten/voertuigen moet halen.
Dat de suspension of disbelief niet goed gaat lukken, daar ben ik ook erg bang voor.

Nu beschikt de politie in Amerika natuurlijk wel over hele nare gepantserde voertuigen, maar deployen a la Fergusson, of echt hartje centrum de politie met volautomatische .50's te laten schieten, dat is nogal een verschil. Er is geen burgemeester die dat ooit toe zal laten. Laat staan helicopters met miniguns in de bebouwde kom los te laten....

Kijk, dat criminelen met een tweede hands bazooka een gevangenismuur opblazen voor een ontsnapping, dat is in Europa ook wel gebeurt, maar er is geen politieauto in de westerse wereld waar Javelin's/Stingers 'toevallig' à meer dan $ 200.000,- per stuk in de koffer liggen. Of politie die bij een ontzetting of reddingsoperatie laser trip mines gaat plaatsen in de hoop dat er wat 'terroristen' inlopen.

Bij normale Battlefield moet ik af en toe al lachen als ik een Support zijn M60 op zie bergen, een hutkoffer vol met ammo uit de broekzak trekt, neergooit om vervolgens een mortier uit de binnenzak te trekken en lekker te gaan mortarren.

Als er inderdaad nou ook nog (bewapende) Apache's ingezet kunnen/gaan worden om een bankoverval te stoppen, tsja, dan hebben we wel heel andere problemen aan ons hoofd dan wat criminelen die een kraak zetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Als ik gametime.maxvariablefps op 59,64, 60 of 61 zet voelt het beeld veel meer 'laggie' aan. Ik speel met een R9 290 met alles op low behalve mesh quality dus frames haal ik sowieso genoeg.

Kan iemand dit verklaren? Mijn monitor is 60 hertz dus in principe zou ik geen 'laggie' beeld moeten krijgen als maxvariablefps op 61 staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Brogala schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:02:
Als ik gametime.maxvariablefps op 59,64, 60 of 61 zet voelt het beeld veel meer 'laggie' aan. Ik speel met een R9 290 met alles op low behalve mesh quality dus frames haal ik sowieso genoeg.

Kan iemand dit verklaren? Mijn monitor is 60 hertz dus in principe zou ik geen 'laggie' beeld moeten krijgen als maxvariablefps op 61 staat....
Komt doordat de tijd voordat je frame ook daadwerkelijk op je scherm staat langer duurt.

Ikzelf vind 100 het minimale aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Nieuwe DLC anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:12

Fanta

FordPerformance™️

Ik speel ook met een R9 290, alles op Ultra en 4x MSAA. Mijn FPS schommelt rond de 70-75, en ik heb mijn monitor overgeklokt naar 75hz. Loopt als een zonnetje. Het enige nadeel is dat mijn monitor geen ideale gaming monitor is, dus ik ervaar soms wat input lag.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou zeggen dat het komt doordat de framebuffer nog op 3 staat, probeer eens b4 settings editor te downloaden en RenderDevice.RenderAheadLimit op 1 of 0 te zetten.

Ik heb ook een 290 en draai minimaal 150 fps op high settings, het kan trouwens ook zijn dat je cpu een bottleneck is, maar met een i5 moet dat eigenlijk geen probleem zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 03-02-2015 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 00:42:
[...]

Als niet een geheel onervaren speler ben ik toch ben benieuwd hoe jij de UCAV/mortar/gunship/tv missle/drie verschillende granaten etc. countert als infantry speler. :)
Simpel. Ik heb er geen last van, dus ik hoef het niet te counteren. Waarom ik er geen last van heb? Geen idee, ik ben er niet bewust mee bezig. Maar als ik je een paar tips mag geven: PTFO. Dat scheelt al een hoop. Als UCAV/Mortar gebruiker mik je liever op stilstaande targets dan op rennende targets, dus als jij zelf te veel stil staat verdien je de UCAV/mortar.

Belangrijkst is om te anticiperen. Hoe wordt er gespeeld op de server? Anticipeer, pas je er op aan. Ik ben laatst een potje wezen campen omdat ik zin had in wat laidback sniper gameplay, en toen werd ik ook bestookt met UCAVs. Nou prima, dan ga ik anders spelen. Of ik ontwijk de UCAVs, want zo moeilijk is dat niet. Op het moment dat je de UCAV hoort aankomen heb je nog genoeg tijd om weg te rennen. Er vanuit gaande dat je niet in een open veld ligt te campen zou je genoeg cover in de buurt moeten hebben. In 280 uur BF4 ben ik 1 keer dodelijk geraakt door een UCAV en misschien 2 of 3 keer door mortars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:41
Fanta schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:25:
[...]

Simpel. Ik heb er geen last van, dus ik hoef het niet te counteren. Waarom ik er geen last van heb? Geen idee, ik ben er niet bewust mee bezig. Maar als ik je een paar tips mag geven: PTFO. Dat scheelt al een hoop. Als UCAV/Mortar gebruiker mik je liever op stilstaande targets dan op rennende targets, dus als jij zelf te veel stil staat verdien je de UCAV/mortar.

Belangrijkst is om te anticiperen. Hoe wordt er gespeeld op de server? Anticipeer, pas je er op aan. Ik ben laatst een potje wezen campen omdat ik zin had in wat laidback sniper gameplay, en toen werd ik ook bestookt met UCAVs. Nou prima, dan ga ik anders spelen. Of ik ontwijk de UCAVs, want zo moeilijk is dat niet. Op het moment dat je de UCAV hoort aankomen heb je nog genoeg tijd om weg te rennen. Er vanuit gaande dat je niet in een open veld ligt te campen zou je genoeg cover in de buurt moeten hebben. In 280 uur BF4 ben ik 1 keer dodelijk geraakt door een UCAV en misschien 2 of 3 keer door mortars.
ooit tegen mensen van tweakers gespeeld? xD Dan wordt je gewoon het potje uitgepest met ucavs lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Niet dat ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Fanta schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:25:
[...]

A.W.E.S.O.M.-0 speelt PTFO, daar hoef je niet aan te twijfelen ;) UCAV en mortar zijn gewoon killing voor een leuke gunfight. Buiten op Locker waar ik veel loop moet je soms een heel bataljon aan mortars ontwijken en dat gaat al gauw vervelen. Daarnaast heeft de UCAV met de airburst unlock een veel te grote blastradius. Deze trollgadgets lokken passief gedrag uit en leiden alleen maar af van een potje leuke en intense gunplay.

Overigens moet je ook als je PTFO speelt soms even stilstaan. Je hebt niet altijd de luxe om maar te blijven rondlopen. Het is juist onderdeel van de tactiek om te weten wanneer je even moet wachten en wanneer je vol in de aanval kunt gaan om zo je kansen richting de objective te vergroten.
Op welke map(pen) speel je dan vooral? Het kan haast geen Locker meer zijn of je moet alleen maar binnen lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Mooi gezegd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Ik speel vrijwel alle maps inclusief alle DLC's. De enige map waar ik last heb van ucavs is Lumphini Garden.. En dan kan je er ook voor kiezen om je te focussen op obj A en E, dan heb je er geen last meer van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister mooie afsluiter gehad, 2000 tickets chainlink met 1 ticket verschil verloren. I aint even mad :P

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Dat had je wel geweten dan, zeker als je in dichtbevolkte gebieden loopt zoals bij vlaggen en MCOMs. Overigens vind ik het veel leuker om bewegende doelwitten te pakken met UCAV's zoals heli's, maar ook goed gecoördineerd met 3 simultane UCAV's armor uitschakelen geeft veel voldoening.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 00:38:
[...]

Ik zou zeggen dat het komt doordat de framebuffer nog op 3 staat, probeer eens b4 settings editor te downloaden en RenderDevice.RenderAheadLimit op 1 of 0 te zetten.

Ik heb ook een 290 en draai minimaal 150 fps op high settings, het kan trouwens ook zijn dat je cpu een bottleneck is, maar met een i5 moet dat eigenlijk geen probleem zijn.
Bedankt voor je antwoord. Ik heb hier een FX8320 @ 4,2 hertz, ik denk niet dat deze bottlenecked? Volgens perfoverlay.drawgraph 1 zit hij zo op 30 procent. GPU zit op 5%, dat snap ik niet helemaal.... speel locked @ 65FPS met alles op low behalve mesh quality. Dat hij dan niet heel erg z'n best doet snap ik maar 5%... Oh en ik gebruik ook Mantle.

Verder zal ik straks dat RenderDevice.RenderAheadLimit proberen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.techspot.com/articles-info/734/bench/CPU_01.png
Bron: http://www.techspot.com/r...d-4-benchmarks/page6.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fanta schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:07:
Ik speel vrijwel alle maps inclusief alle DLC's. De enige map waar ik last heb van ucavs is Lumphini Garden.. En dan kan je er ook voor kiezen om je te focussen op obj A en E, dan heb je er geen last meer van..
Last van hebben is natuurlijk subjectief, maar ik vind het persoonlijk enorm slechte gamedesign van een shooter als er zo veel wapens/gadgets/onzin in zitten waar je helemaal niets aan kan doen of op anticiperen behalve permanent indoor blijven, ver bij de actie weg. Dat irriteert en frustreert, je wil doodgaan omdat de tegenstander waar je mee in gevecht bent beter/sneller/slimmer is, niet door een random explosie die uit het niets komt.

Maarja, CoD heeft ook iets soortgelijks, dus moet het ook in BF komen.... In de aankomende patch worden ucav en mortar gebruik wel helemaal kapot generfd, maar waarom stop je het dan uberhaubt in de game in de eerste plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Tsja, als ik die irritante sniper uit kan schakelen met een ucav, wie is er dan slimmer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Daar heb je de SMAW voor. :+

Ik vind het gezien de relatieve skill die het kost om op grote afstand een RPG-kill te maken nog steeds erg jammer dat aardig wat servers een "No RPG on infantry"-beleid hanteren...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
CodeCaster schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:52:

Ik vind het gezien de relatieve skill die het kost om op grote afstand een RPG-kill te maken nog steeds erg jammer dat aardig wat servers een "No RPG on infantry"-beleid hanteren...
Meestal komt het erop neer dat iemand met een RPG rondrend, dan jou tegenkomt en we allebei dood gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:13
CodeCaster schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:52:

Agreed, niets leuker dan een sniper uitschakelen op 100 meter afstand met een RPG, je ziet dat ding komen, en het enige wat ze kunnen doen is verstijfd stil blijven liggen om dat projectiel in ontvangst te nemen.

Wat ook een leuk wapen is, vind ik zelf dan, is de Rorsch. Ik dacht eerst dat alles over elke afstand een gegarandeerde kill is, maar na 150 meter ofzo begint ie toch na te laten. Ik zag naderhand pas dat het een belachelijke hagelregen is wat ie afschiet.

Anyways, vind het een tof apparaat. En eergisteravond even de schouders eronder gezet om 200 tank kills te halen. Ik moest er nog 112 en gelukkig was het binnen 5 rondjes Golmud Railway gepiept, daarna nog even door naar Hanger 21 om de Phantom op te halen. Ja ik voel me weer een completer mens :P

Doel is om lvl 140 nog te halen voor we de sleutel ontvangen van onze nieuwbouwwoning, want ik verwacht dat na die datum voorlopig enige tijd geen BF4 wordt gespeeld..

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Cool toch om "even" die phantom op te halen? :D
Heb je ook alle 4 de dogtags gezocht en de 5e nu aan het halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-10 23:26
Fonta schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:32:
Je hebt er maar 1 nodig.....

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Klopt, maar is zo incompleet hè ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oAOB9gb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

loewie1984 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:24:
[...]

Agreed, niets leuker dan een sniper uitschakelen op 100 meter afstand met een RPG, je ziet dat ding komen, en het enige wat ze kunnen doen is verstijfd stil blijven liggen om dat projectiel in ontvangst te nemen.

Wat ook een leuk wapen is, vind ik zelf dan, is de Rorsch. Ik dacht eerst dat alles over elke afstand een gegarandeerde kill is, maar na 150 meter ofzo begint ie toch na te laten. Ik zag naderhand pas dat het een belachelijke hagelregen is wat ie afschiet.

Anyways, vind het een tof apparaat. En eergisteravond even de schouders eronder gezet om 200 tank kills te halen. Ik moest er nog 112 en gelukkig was het binnen 5 rondjes Golmud Railway gepiept, daarna nog even door naar Hanger 21 om de Phantom op te halen. Ja ik voel me weer een completer mens :P

Doel is om lvl 140 nog te halen voor we de sleutel ontvangen van onze nieuwbouwwoning, want ik verwacht dat na die datum voorlopig enige tijd geen BF4 wordt gespeeld..
Heerlijk wapen die Rorsch, ideaal om choppers me uit de lucht te schieten. Alleen moet je wel na ieder schot maken dat je weg komt want het hele level zit je muzzle flash.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:13
Fonta schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:32:
Haha, ja het was inderdaad even. Ik enterde een bow-only server, vroeg of iemand mee ging de lift in en gelukkig kon dat. Ik was in de veronderstelling dat je met vier personen met elk de andere phantom dogtag de lift in moest. Ik zat er maar met 2 anderen in, maar het ging prima.

Ja die andere ga ik nog wel eens zoeken, want inderdaad het staat zo leeg. En alles unlocken, en alle awards enzo ga ik toch niet halen. Hoogstens de assignments nog en lvl 140.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
De 140 halen duurt bij mij ook nog wel even. En alle assignments al helemaaal niet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oxfEjk6.png

Een typo.
:D Wist niet dat PB ook een profanity filter had.

[ Voor 14% gewijzigd door Ekstergroen op 05-02-2015 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ekstergroen schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:57:
[afbeelding]

Een typo.
trots zijn op een ban... :/ :F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-10 21:41
Nog altijd beter dan een Metabans ban krijgen omdat iemand aan me vroeg op welke teamspeak ik zat en ik het adres doorgaf. 5 seconden later een ban voor "advertising".
Gelukkig via metabans netjes opgelost. De betreffende admin daarintegen was nogal aggresief met woorden toen ik verhaal ging halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
@Ekstergroen - Inderdaad raar dat er staat dat het een PunkBuster ban is. Daar geloof ik geen moer van.
Er trots op zijn vind ik nog veel raarder...

@svenvv2 - Dat zijn wel hele lullige zaken zeg. Metabans heeft ook niet mijn voorkeur vwb bans ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-09 15:06
Ik ben misschien ook van plan BF4 + DLC te kopen. Heb de beta van BFH gespeeld, maar is niet echt bijzonder. BF3 beviel wel als eerste Battlefield.

Ik heb alleen bf3 maar voor 99 uur gespeeld, wat ik onvoldoende vind voor zo'n grote game. Bij mij was het vermaak toen wel zo'n beetje af.

Is bf4 een stuk beter/leuker dan bf3?
Hij is nu verkrijgbaar voor €36,- incl alle DLC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Gewoon de freetime proberen, kijken wat je er van vind.
Persoonlijk vind ik BF4 net zo leuk als BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Lees jij wel? Ben je trots op je vooroordelen?
Op reddit BF4 kanaal gevonden trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ekstergroen schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:27:
[...]

Lees jij wel? Ben je trots op je vooroordelen?
Op reddit BF4 kanaal gevonden trouwens.
Fijn dat je dan snel even in de tussentijd het aanpast...
hoe moet ik weten dat het niet van jou is, en dat er een ban is gemaakt voor alleen nig te gebruiken, lijkt mij vrij onwaarschijnlijk.
Daarnaast is de waarde hiervan ook vrijwel nul.
dus succes met je vooroordelen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
SouLLeSSportal schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:42:
[...]

Fijn dat je dan snel even in de tussentijd het aanpast...
hoe moet ik weten dat het niet van jou is, en dat er een ban is gemaakt voor alleen nig te gebruiken, lijkt mij vrij onwaarschijnlijk.
Daarnaast is de waarde hiervan ook vrijwel nul.
dus succes met je vooroordelen. ;w
Ik kan er niks aan doen dat jij meteen aannames maakt waar je zelf niet bij stilstaat :D

[ Voor 10% gewijzigd door Ekstergroen op 05-02-2015 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ekstergroen schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:57:
[afbeelding]

Een typo.
Is het wel een PB ban? En niet gewoon een server ban op basis van zijn GUID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ekstergroen schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:57:
[...]

Ik kan er niks aan doen dat jij meteen aannames maakt waar je zelf niet bij stilstaat :D
Misschien moet je dan even een opfriscursus normale posts maken gaan volgen zodat men niet hoeft te gaan gokken wtf je met dat plaatje bedoelt. Ben namelijk niet de enige die die aanname maakte als je even terugleest :D
Je kan er gelukkig wel wat aan doen eerst eens bij jezelf te rade te gaan waarom men het anders interpreteert dan je bedoelde :D
Dus nogmaals succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
RenderDevice.RenderAheadLimit heeft een FPS boost opgeleverd, ik heb 'm nu op max 61 FPS en het voelt nu smooth aan.

Ik zette daarnet voor de grap eens m'n koptelefoon af na zeker een uur BF4, met alles op low behalve mesh quality en een lock op 61 FPS is hij bijna niet hoorbaar :+ 61 graden tussen de 30/40 fanspeed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 16:44

Arfman

Drome!

SouLLeSSportal schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:57:
[...]

Misschien moet je dan even een opfriscursus normale posts maken gaan volgen zodat men niet hoeft te gaan gokken wtf je met dat plaatje bedoelt. Ben namelijk niet de enige die die aanname maakte als je even terugleest :D
Je kan er gelukkig wel wat aan doen eerst eens bij jezelf te rade te gaan waarom men het anders interpreteert dan je bedoelde :D
Dus nogmaals succes!
Misschien moet je eens proberen te lezen wat er staat, voordat je allerlei aannames doet.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Gisteren nog even op YT wat gameplay bekeken en gelijk aangeschaft.
Eind van de avond stond de ong 60GB op mijn SSD en knallen maar. De graphics op ultra met 95fps:)

Ik kwam gelijk bij een NL Squad terecht, dus dat was wel lekker. 1e 3 potjes Conquest Large gingen super met top 7 notering. AK-M met RDS is op mid-range echt een killer. Bijna alle duels tussen 50-150 meter won ik.

De graphics zijn ook super, ik speelde 1 potje op de map met al die eilanden, en die storm ziet er echt schitterend uit!

Ik ga me wel vermaken met deze game:)
Als er nog mensen zijn die samen willen spelen, pm me even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gewoon het Tweakers platoon joinen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 07:43:
[...]

Misschien moet je eens proberen te lezen wat er staat, voordat je allerlei aannames doet.
misschien moet jij dan even lezen dat hij intussen zijn bericht heeft aangepast... daarvoor stond er alleen
Wist niet dat PB ook een profanity filter had.
bij.

Daarnaast heeft het geen toegevoegde waarde wat hij postte.

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 06-02-2015 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Arfman schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:07:
Gewoon het Tweakers platoon joinen :)
Dan ga ik dat maar eens doen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:58:
[...]

misschien moet jij dan even lezen dat hij intussen zijn bericht heeft aangepast... daarvoor stond er alleen

[...]
bij.

Daarnaast heeft het geen toegevoegde waarde wat hij postte.
Net zoals dit bedoel je? Even naar het plaatje kijken "oh er stond "nig", da's grappig/bijzonder", klik, next.

Ontopic maar weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
NakedDutchy schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:40:
[...]

Dan ga ik dat maar eens doen:)
Of de BuG teamspeak joinen! Bij ons zitten we ook nog dagelijks te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Fonta schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:23:
[...]

Ik kan nog wel wat goeie teammates gebruiken ;) Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:41
Fonta schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:23:
[...]

wil je nou beweren dat wij niet dagelijk spelen dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
lordprimoz schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:21:
[...]

wil je nou beweren dat wij niet dagelijk spelen dan? :P
Haha, nee hoor, over het woordje "ook" heen gelezen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Nachtversie van Shanghai is nu op CTE..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Brogala schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 22:19:
RenderDevice.RenderAheadLimit heeft een FPS boost opgeleverd, ik heb 'm nu op max 61 FPS en het voelt nu smooth aan.
Da's mooi, nu de waarde nog.

[ Voor 5% gewijzigd door pafdaddy op 06-02-2015 20:51 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Jovas schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:31:
Nachtversie van Shanghai is nu op CTE..
Ziet er leuk uit, ik vond Teheran Highway ook altijd leuk, doet me er een klein beetje aandenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Zelf gisteren ook even gekeken, ziet er inderdaad goed uit.
Ook erg fijn dat ze de daken ontoegankelijk hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister geinstalleerd, duurde ff met het downloaden, maar allemaal gelukt.

Ook gelijk begonnen met de singleplayer om er weer even in te komen, tot zover een aardig verhaal.
Glitches vliegen wel om je oren. (voetganger die dwars door je auto heen gaat, je stapt in de Chinese attack-boat en je gaat achter het stuur zitten, onder de waterlijn volgens het spel, daarna weer goed)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Ik heb hem nu een klein weekje al aardig kapot gespeeld. Het is gewoon een mega goed spel!

Al een jaar lang hoor ik allerlei verhalen om me heen dat het spel vol zit met bugs en glitches. Dit valt echt reuze mee! Echt niet meer dan een ander groot spel wat tegenwoordig uitgebracht word. Ja ze hebben een hoop fixes gedaan, maar er is echt wel overdreven.

De graphics zijn echt super! De sound effects zijn echt geweldig (met 7.1 surround) en het spel loopt ook vloeiend. Dit spel is zo vele malen beter dan bf3.

Uiteraard zullen er wat dingetjes zijn, maar dit is absoluut niet storend. Ik heb dit spel niet eerder gekocht vanwege al dit gezeik, maar achteraf valt het echt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Agree, BF4 heeft de nodige shit te verduren gehad, maar is de laatste tijd echt wel heel erg goed speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:35:
Agree, BF4 heeft de nodige shit te verduren gehad, maar is de laatste tijd echt wel heel erg goed speelbaar.
Behalve als ze mij tegenkomen, muhahahahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Sebas, bring it on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NakedDutchy schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:19:
Ik heb hem nu een klein weekje al aardig kapot gespeeld. Het is gewoon een mega goed spel!

Al een jaar lang hoor ik allerlei verhalen om me heen dat het spel vol zit met bugs en glitches. Dit valt echt reuze mee! Echt niet meer dan een ander groot spel wat tegenwoordig uitgebracht word. Ja ze hebben een hoop fixes gedaan, maar er is echt wel overdreven.

De graphics zijn echt super! De sound effects zijn echt geweldig (met 7.1 surround) en het spel loopt ook vloeiend. Dit spel is zo vele malen beter dan bf3.

Uiteraard zullen er wat dingetjes zijn, maar dit is absoluut niet storend. Ik heb dit spel niet eerder gekocht vanwege al dit gezeik, maar achteraf valt het echt mee.
Je bedoelt 1,5 jaar geleden? :P

Maar fijn dat het zo goed bevalt, wat vind je van de de wapen/voertuigen/commander balans en wat zijn je favoriete maps/modes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:01:
[...]

Je bedoelt 1,5 jaar geleden? :P

Maar fijn dat het zo goed bevalt, wat vind je van de de wapen/voertuigen/commander balans en wat zijn je favoriete maps/modes?
Grappig, ik wilde eerst ook 1,5 jaar neer zetten, maar twijfelde even over de release datum:P

Ik begon met Assault class met die AK-12 volgens mij. Maar ben inmiddels helemaal in love met mijn AWS als support. 1x holo en 2x zoom erop speelt echt fantastisch.

Qua game mode speel ik het meest Conquest large. Meerdere maps bevallen me wel. Zavod 311 is wel 1 van mijn favorieten.

Wat betreft wapens heb ik nog niet zoveel, op bijna alle LMG's na. Als Engineer vind ik het wel weer karig. Je wint verder dan 50mtr bijna geen 1 duel met een tegenstander. Uiteraard moet je als engineer eigenlijk wat anders doen, maar ik speel er bijna niet mee vanwege die slappe wapens. Maar dat komt vanzelf wel een keer. M'n aim is nog groeiendexD

Recon is in het begin wel lastig met die extreme bulletdrop snipers. Maar ik heb bijna de M98b.

1 ding wat mij wel frustreerd zijn die spelers die totaal geen objective spelen of geen orders geven. Ik switch in het begin van een potje vaak wel 3-4x van squad totdat ik bij iemand zit die echt objective speelt.

Ik heb er inmiddels 'al' 21 uur opzitten in 3 dagen. Best veel:Z
Persoonlijk vind ik hem vele malen beter dan bf3. Zoveel wapens, zoveel upgrade's. Goeie grote map, veel voertuigen, vette boten, en sicke graphics.

ik ga nu gauw naar huis en spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dude, je bent MLG!

check mijn profiel:
http://battlelog.battlefi...le-Me/stats/255224071/pc/

Bij BF3 ging het redelijk:
http://battlelog.battlefi...le-Me/stats/255224071/pc/

[ Voor 31% gewijzigd door Mad-Matt op 10-02-2015 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Net even SoS op CTE gespeeld. Dat heeft nog heel wat sleutelwerk nodig, belichting is imho veel te donker en omdat het blijkbaar Classic mode is werkt 3D spotting e.d. niet. Ook jammer dat er geen attack heli's meer inzitten, dat had vuurwerk opgeleverd in het donker. Nu is het het allemaal net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
De map heeft zeker nog werk nodig, maar te donker vind ik hem niet. Pearl market met halloween was zelfs nog donkerder. De attack choppers missen doe ik ook niet, die vind ik maar een zeer beperkte toevoeging hebben op SoS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-09 13:29
Gisteren werkten shotguns niet. Point blank maar geen hit markers. Leuke server update dan.

Steam ID: TheLastOttoman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NakedDutchy schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:29:
[...]

Wat betreft wapens heb ik nog niet zoveel, op bijna alle LMG's na. Als Engineer vind ik het wel weer karig. Je wint verder dan 50mtr bijna geen 1 duel met een tegenstander. Uiteraard moet je als engineer eigenlijk wat anders doen, maar ik speel er bijna niet mee vanwege die slappe wapens. Maar dat komt vanzelf wel een keer. M'n aim is nog groeiendexD
Je zou als engineer de carbines kunnen proberen. Vooral wapens als de Ace52, AK5C en de SG553 zijn erg sterk (ook op range).
Pagina: 1 ... 31 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.