beuker19 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:37:
[...]
Wanneer jij BF4 de beste uit de serie durft te noemen leg jij de standaarden voor iets wat ''Het beste'' is wel heel heel erg laag.
Het is GVD een game die nu al fucking een jaar of 5 in ontwikkeling is en nog steeds niet goed is en het geluk heeft dat het nog een beetje voor borduurde op het succes van het vorige deel maar eigenlijk in alles minder is tot het aantal actieve spelers aan toe.
Ach ja op elk potje past een deksel zeg ik dan maar
Zal als ik jou wat toch je standaarden voor de volgende game is wat hoger leggen en dan zou je nog eens denken van ja eigenlijk was BF4 echt wel complete bagger en samen met Dayz SA misschien wel de 2 slechte early access games ooit.
Moet wel zeggen dat wanneer deze gamebreaking bug gefixed word het voor velen een stuk prettiger spelen is en zeker een hele hoop irritatie en hackusations zal voorkomen.
En echt ik kan er niet bij dat je dit geen game breaking bug kunt vinden en vraag me dan ook af of er veel spelers zijn die er zo over denken want dan is er nog maar 1 conclusie en dat is dat de BF community op geen enkele manier meer serieus is te nemen.
Waarom begin je nu over Early access? Compleet naast de kwestie.
Je probeert blijkbaar zo hard, geeft om hoe mensen spelen etc. en toch haal ik < who doesn't give a damn > op alle vlakken betere stats dan jij
KMP. 1.0 vs 0.96
SPM: 854 vs 648
KD: 2,3 vs 1,68
KPM top 5 weapons: 1,58-2,13 vs 1,46-1,75
accuracy meest gebruikte wapens:
• Assault Rifle: 17,5-18,6 vs 14,8
• Carbine: 16,3 vs 13,6-15,6
• LMG: 15,5~ vs 11,5
...
Vehicles kpm:
Main Battle Tank: 1,12 vs 1,17
Anti Air: 1,39 vs 1,17
infantry fighting vehicle: 1,45 vs 1,21
(scout chopper: 1,58 vs 0,52)
...
Wins-Losses: 852W/532L vs 982W/808L
MVP ribbons: 215 vs 102
Just saying.. anyways, Ik ga dit forum nu weer een "verborgen topic" maken in "mijn topics". Met zo'n sfeer maak je elk spel kapot, ongeacht of er nu gamebreaking bugs inzitten of niet. bai.