Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
Bee.nl schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:50:
[...]

Ik neem aan dat je wel snapt dat men totaal niet warm loopt voor patsen met farmen op pubs ;) Het zou interessanter zijn met een beetje uitleg erbij: wat zijn do's and dont's bijvoorbeeld? Zo kunnen anderen er ook iets van opsteken.

Mits je een beetje behendig bent is een heli in een bebouwde omgeving erg lastig om neer te halen. Veel te veel dekking. Je moet met meerdere engineers verspreid op de map gaan staan wil je enige kans maken om de heli down te halen. Ik blijf lekker op infantry only spelen. Ace pilots/drivers zijn killing voor een gebalanceerd potje.
Ik houd ook niet zo van die farm filmpjes maar moet wel bekennen dat hij een goede
piloot is.
Wil wel eens wat scrim filmpjes zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 23:00

Arfman

Drome!

Zat laatst bij [CFA] MeepMeep in de heli als repairslet. Leuk om eens mee te maken en zeker m4d sk1llz, maar toen het even niet meezat in ons team was hij ook meteen weg. Typisch progamergedrag, deed me denken aan de "goede oude tijd" van Counterstrike.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:55:
[...]

Ik houd ook niet zo van die farm filmpjes maar moet wel bekennen dat hij een goede
piloot is.
Wil wel eens wat scrim filmpjes zien.
Lol hij moet wel tegen noobs spelen anders haalt hij echt niet zulke scores en ook alleen op Flood zone en dawnbreaker en die nieuwe map met dat Chinese restaurant want op andere maps is het haast onmogelijk.
Zal mij ook niet verbazen dat er nog een paar van zijn CFA mannetjes in de LAV en Boot zaken om er zeker van te zijn dan niet iemand hem per ongeluk daarmee zou neerhalen.
Ik ben het er wel mee eens dat hij redelijk kan vliegen maar het is wel een beetje sneu om vervolgens het een beetje uit te buiten tegen een paar noobs op een map waar je weet dat er geen counter is.
Dan word er in dit topic ook nog geroepen dat het team niet genoeg met de stinger/igla was maar dan denk ik echt van praat AUB geen poep want het is gewoon zo goed als onmogelijk om op de 3 boven genoemde maps een scout neertehalen met een stinger/igla en dan moet je af en toe geluk dat er iemand een RPG/smaw/Sraw raak schiet.
Als DICE de scout uit Flood zone en alle air + AA uit Dawnbreaker haalt heb je 2 maps die echt een stuk leuker zijn om te spelen en zeker meer gebalanceerd zijn.

Nu even voor alle haters die mij altijd maar vonden zeuren en maar vertelden hoe goed BF4 wel niet is en dat er niets aan de hand was.
Nou voor jullie de vinger :o en dit filmpje dat nog maar eens aantoont dat BF4 nog verre van goed is en als je dit nog nooit hebt gemerkt het misschien beter is om voortaan geen FPS games meer te gaan spelen IMHO.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
beuker19 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:16:
[...]

Nu even voor alle haters die mij altijd maar vonden zeuren en maar vertelden hoe goed BF4 wel niet is en dat er niet aan de hand was.
Nou voor jullie de vinger en dit filmpje dit nog maar eens aantoont dat BF4 nog verre van goed is en als je dit nog nooit hebt gemerkt het misschien beter is om voortaan geen FPS games meer te gaan spelen.
[[url="http://https://m.youtube.com/watch?v=WQavsJEOmBo"]video[/url]]
Je vertelt mij dat ik dus beter geen FPS games meer kan spelen?
Ik vind het prima speelbaar, ja met fouten maar niet echt 'verre van goed'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:44

steveman

Comfortabel ten onder

[...]

Nou voor jullie de vinger :o en dit filmpje dat nog maar eens aantoont dat BF4 nog verre van goed is en als je dit nog nooit hebt gemerkt het misschien beter is om voortaan geen FPS games meer te gaan spelen IMHO.
[video]
OMFG... Dat is best ernstig -O-

Dat soort gedoe maakt het spel dus best frustrerend zo nu en dan.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
[...]
Nu even voor alle haters die mij altijd maar vonden zeuren en maar vertelden hoe goed BF4 wel niet is en dat er niets aan de hand was.
[video]
Misschien moet je gewoon eens wat minder no-life zijn en niet op elke bug zo hameren dat je praktisch nooit fun hebt met bf4... ;)
BF4 is nog steeds de beste in de series voor mij en nog steeds de beste shooter die ik gespeeld heb.
Dit zijn geen game-breaking bugs.. In plaats van uit te rekenen of je al dan niet gedood kon worden, gewoon eens bedenken of je eigenlijk gewoon niet slecht gelopen had en dat die persoon je sowieso gedood ging hebben..

In die video rond 1:05 werd hij effectief gehit, het kwam gewoon niet op de HUD..
Op zo'n moment ga je toch niet staan kijken hoeveel hp je hebt, wanneer er minstens twee enemies voor je staan? Ik alleszinds niet, je voelt gewoon dat je gehit bent en doet wat je doet op zo'n moment met de gedachte dat je geraakt bent (zelf bloed op het scherm..).
Achter de schermen werd het tenslotte wel correct geregistreerd, enkel zijn er momenten waar de HUD niet update. Big Woop. #FirstWorldProblems

Als je zo erg bezig bent met bf4, dat zo'n dingen je zwaar irriteren dan vraag ik me toch af waar je mee bezig bent of misschien heb je gewoon nog niets meegemaakt in het leven om zo'n dingen te relativeren tot niets.

Blij dat ik deze thread niet meer gevolgd had en ik zal dat maar weer doen.. Nog steeds een vd meest "bad vibe" omgevingen op het hele tweakers forum..

[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 13-01-2015 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:20:
[...]

Je vertelt mij dat ik dus beter geen FPS games meer kan spelen?
Ik vind het prima speelbaar, ja met fouten maar niet echt 'verre van goed'.
Heb je überhaupt het filmpje bekeken en vind je dit een soort van gamebreaking :X
Ja dan blijf ik bij mijn opvatting dat je zulke spelers beter kwijt dan rijk kunt zijn in welke shooter dan ook want eigenlijk ben je dan een van de vele dode slots in een server en dus niet meer dan server vulling.
Natuurlijk moet je zelf weten wat jij wil spelen en ja ook in een server ben je opvulling nodig maar nog 20 van zulke spelers in je team en hup weer met 500 tickets verloren.
Je Health en Bullet counter is het belangrijkste van je hele HUD omdat je normaal gesproken daar je hele speelstijl op aan past en wanneer dat niet goed is dat behoorlijk gamebreaking.
Ben wel blij dat de oorzaak van dit probleem nu eindelijk gevonden is en dat het hopelijk heel snel opgelost gaat worden samen met de andere (voor sommigen) problemen die BF4 nog heeft zoals hioer nog maar eens word besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:58:
[...]

Misschien moet je gewoon eens wat minder no-life zijn en niet op elke bug zo hameren dat je praktisch nooit fun hebt met bf4... ;)
BF4 is nog steeds de beste in de series voor mij en nog steeds de beste shooter die ik gespeeld heb.
Dit zijn geen game-breaking bugs.. In plaats van uit te rekenen of je al dan niet gedood kon worden, gewoon eens bedenken of je eigenlijk gewoon niet slecht gelopen had en dat die persoon je sowieso gedood ging hebben..
Wanneer jij BF4 de beste uit de serie durft te noemen leg jij de standaarden voor iets wat ''Het beste'' is wel heel heel erg laag.
Het is GVD een game die nu al fucking een jaar of 5 in ontwikkeling is en nog steeds niet goed is en het geluk heeft dat het nog een beetje voor borduurde op het succes van het vorige deel maar eigenlijk in alles minder is tot het aantal actieve spelers aan toe.
Ach ja op elk potje past een deksel zeg ik dan maar :+
Zal als ik jou wat toch je standaarden voor de volgende game is wat hoger leggen en dan zou je nog eens denken van ja eigenlijk was BF4 echt wel complete bagger en samen met Dayz SA misschien wel de 2 slechte early access games ooit.

Moet wel zeggen dat wanneer deze gamebreaking bug gefixed word het voor velen een stuk prettiger spelen is en zeker een hele hoop irritatie en hackusations zal voorkomen.
En echt ik kan er niet bij dat je dit geen game breaking bug kunt vinden en vraag me dan ook af of er veel spelers zijn die er zo over denken want dan is er nog maar 1 conclusie en dat is dat de BF community op geen enkele manier meer serieus is te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:24

fynrd1

Fooled by Randomness

beuker19 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:08:
[...]

Heb je überhaupt het filmpje bekeken en vind je dit een soort van gamebreaking :X
Ja dan blijf ik bij mijn opvatting dat je zulke spelers beter kwijt dan rijk kunt zijn in welke shooter dan ook want eigenlijk ben je dan een van de vele dode slots in een server en dus niet meer dan server vulling.
Natuurlijk moet je zelf weten wat jij wil spelen en ja ook in een server ben je opvulling nodig maar nog 20 van zulke spelers in je team en hup weer met 500 tickets verloren.
Je Health en Bullet counter is het belangrijkste van je hele HUD omdat je normaal gesproken daar je hele speelstijl op aan past en wanneer dat niet goed is dat behoorlijk gamebreaking.
Ben wel blij dat de oorzaak van dit probleem nu eindelijk gevonden is en dat het hopelijk heel snel opgelost gaat worden samen met de andere (voor sommigen) problemen die BF4 nog heeft zoals hioer nog maar eens word besproken.
[video]
Ik dacht altijd dat je een PTFO speler was, waarin prestaties van het individu ondergeschikt zijn aan het teambelang. De problemen waar jij continu over loopt te jammeren zijn nadelig voor iemand die competitief speelt, waar skill niet beinvloedbaar mag zijn door randomness, of voor iemand die continu met zijn stats bezig is.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:58:
[...]

In die video rond 1:05 werd hij effectief gehit, het kwam gewoon niet op de HUD..
Op zo'n moment ga je toch niet staan kijken hoeveel hp je hebt, wanneer er minstens twee enemies voor je staan? Ik alleszinds niet, je voelt gewoon dat je gehit bent en doet wat je doet op zo'n moment met de gedachte dat je geraakt bent (zelf bloed op het scherm..).
Achter de schermen werd het tenslotte wel correct geregistreerd, enkel zijn er momenten waar de HUD niet update. Big Woop. #FirstWorldProblems

Als je zo erg bezig bent met bf4, dat zo'n dingen je zwaar irriteren dan vraag ik me toch af waar je mee bezig bent of misschien heb je gewoon nog niets meegemaakt in het leven om zo'n dingen te relativeren tot niets.

Blij dat ik deze thread niet meer gevolgd had en ik zal dat maar weer doen.. Nog steeds een vd meest "bad vibe" omgevingen op het hele tweakers forum..
Dit heeft weinig meer met bugneukerij te maken (phun intended) een bug als deze zorgt effectief gezien ervoor dat je een soort van russische roulette speelt, je weet niet wat of wie je beschiet, of het klopt wat de hud aangeeft en wat je moet doen. Je baseert je gameplay on the fly op die informatie, en als je daar niet op kan vertrouwen, tja dan mist er wel een heel belangrijk onderdeel in een tactische shooter.

Dit staat los van de zoveelste nonsensrant die beuker weer eens kwijt moest, ik zou liever zien als die die shit kwijt moet dat die dan even de wc ervoor gebruikt ipv dit topic maar goed.

Feit blijft dat dit gewoon niet in een AAA game zou moeten voorkomen, die al dik een jaar op de markt is en op 'competitive' niveau zou moeten worden gespeeld. Het verklaard iig veel onverklaarbare deaths/kills van mij.
Maakt dat het spel dan onspeelbaar? nee dat ook weer niet, je gaat legitiem dood alleen je kan het zelf niet zien door delayed info van de hud. Dit zal ook niet altijd voorkomen dus zie het als een soort van vergelijkbare situaties als die killtrades.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
beuker19 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:37:
[...]

Wanneer jij BF4 de beste uit de serie durft te noemen leg jij de standaarden voor iets wat ''Het beste'' is wel heel heel erg laag.
Het is GVD een game die nu al fucking een jaar of 5 in ontwikkeling is en nog steeds niet goed is en het geluk heeft dat het nog een beetje voor borduurde op het succes van het vorige deel maar eigenlijk in alles minder is tot het aantal actieve spelers aan toe.
Ach ja op elk potje past een deksel zeg ik dan maar :+
Zal als ik jou wat toch je standaarden voor de volgende game is wat hoger leggen en dan zou je nog eens denken van ja eigenlijk was BF4 echt wel complete bagger en samen met Dayz SA misschien wel de 2 slechte early access games ooit.

Moet wel zeggen dat wanneer deze gamebreaking bug gefixed word het voor velen een stuk prettiger spelen is en zeker een hele hoop irritatie en hackusations zal voorkomen.
En echt ik kan er niet bij dat je dit geen game breaking bug kunt vinden en vraag me dan ook af of er veel spelers zijn die er zo over denken want dan is er nog maar 1 conclusie en dat is dat de BF community op geen enkele manier meer serieus is te nemen.
Waarom begin je nu over Early access? Compleet naast de kwestie.
Je probeert blijkbaar zo hard, geeft om hoe mensen spelen etc. en toch haal ik < who doesn't give a damn > op alle vlakken betere stats dan jij ;)

KMP. 1.0 vs 0.96
SPM: 854 vs 648
KD: 2,3 vs 1,68
KPM top 5 weapons: 1,58-2,13 vs 1,46-1,75
accuracy meest gebruikte wapens:
• Assault Rifle: 17,5-18,6 vs 14,8
• Carbine: 16,3 vs 13,6-15,6
• LMG: 15,5~ vs 11,5
...
Vehicles kpm:
Main Battle Tank: 1,12 vs 1,17
Anti Air: 1,39 vs 1,17
infantry fighting vehicle: 1,45 vs 1,21
(scout chopper: 1,58 vs 0,52)
...
Wins-Losses: 852W/532L vs 982W/808L
MVP ribbons: 215 vs 102

Just saying.. anyways, Ik ga dit forum nu weer een "verborgen topic" maken in "mijn topics". Met zo'n sfeer maak je elk spel kapot, ongeacht of er nu gamebreaking bugs inzitten of niet. bai. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:38:
[...]

Ik dacht altijd dat je een PTFO speler was, waarin prestaties van het individu ondergeschikt zijn aan het teambelang. De problemen waar jij continu over loopt te jammeren zijn nadelig voor iemand die competitief speelt, waar skill niet beinvloedbaar mag zijn door randomness, of voor iemand die continu met zijn stats bezig is.
Sorry maar als je PTFO speelt ben je toch ook automatisch competitief bezig omdat je namelijk wil winnen.
Dit is een van die dingen is welke gamemodes dan ook dat je normaal eerst gaat healen of in ieder geval anders een gevecht aan maar dat is natuurlijk voor jou moeilijk voor te stellen op 400 meter van de daadwerkelijke actie of objective.
Of wil jij mij nog ook nog gaan wijs maken dat het niet uitmaakt of je met 5% of 95% health een gevecht aan gaat want ook in conquest is het wel of geen vlag cappen of in rush net wel of niet die mcom disarmen bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

beuker19 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 00:16:
[...]

anders een gevecht aan maar dat is natuurlijk voor jou moeilijk voor te stellen op 400 meter van de daadwerkelijke actie of objective.
Hier stopte ik al met lezen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 00:12:
[...]

Waarom begin je nu over Early access? Compleet naast de kwestie.
Je probeert blijkbaar zo hard, geeft om hoe mensen spelen etc. en toch haal ik < who doesn't give a damn > op alle vlakken betere stats dan jij ;)

KMP. 1.0 vs 0.96
SPM: 854 vs 648
KD: 2,3 vs 1,68
KPM top 5 weapons: 1,58-2,13 vs 1,46-1,75
accuracy meest gebruikte wapens:
• Assault Rifle: 17,5-18,6 vs 14,8
• Carbine: 16,3 vs 13,6-15,6
• LMG: 15,5~ vs 11,5
...
Vehicles kpm:
Main Battle Tank: 1,12 vs 1,17
Anti Air: 1,39 vs 1,17
infantry fighting vehicle: 1,45 vs 1,21
(scout chopper: 1,58 vs 0,52)
...
Wins-Losses: 852W/532L vs 982W/808L
MVP ribbons: 215 vs 102

Just saying.. anyways, Ik ga dit forum nu weer een "verborgen topic" maken in "mijn topics". Met zo'n sfeer maak je elk spel kapot, ongeacht of er nu gamebreaking bugs inzitten of niet. bai. :w
Lol of hebben nu stats ook ergens iets mee te maken 8)7
BF4 is van af de launch tot aan zeker September kapot geweest en daar kan jou 2,3 K/d ook niets aan veranderen want dat is nu eenmaal een feit.
En als jij dat geweldig vind prima maar mijn standaarden voor een goed game liggen hogen laat staan een geweldige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:58
Ligt het nu aan mij is het niveau bij Battlefield 4 niet meer wat het geweest is. Ik heb in totaal meer dan 1,5 jaar geen battlefield meer aangeraakt en nu speel ik deel 4 sinds 2 weken. Ik heb nog niet geweldige stads omdat ik in nog ben waar ik twee jaar geleden gestopt ben maar het gaat redelijk. Ik merk wel dat als het een beetje lekker speeld dat je ongeveer meteen in de top 5 van je team staat. Dat is dan nog niet eens met het level waarmee ik speelde in 3.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
GerGio schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 07:52:
Ligt het nu aan mij is het niveau bij Battlefield 4 niet meer wat het geweest is. Ik heb in totaal meer dan 1,5 jaar geen battlefield meer aangeraakt en nu speel ik deel 4 sinds 2 weken. Ik heb nog niet geweldige stads omdat ik in nog ben waar ik twee jaar geleden gestopt ben maar het gaat redelijk. Ik merk wel dat als het een beetje lekker speeld dat je ongeveer meteen in de top 5 van je team staat. Dat is dan nog niet eens met het level waarmee ik speelde in 3.
Valt wel mee. BF4 is net rond de feestdagen flink in de aanbieding gegaan dus er zijn aardig wat nieuwe spelers bij gekomen die nog niet zo bedreven zijn. Op zich iets wat ik mij van elke BF nog kan herinneren.

Als je wat meer uitdaging zoekt moet je de juiste servers zien te vinden. Het verschil in niveau van server tot server is op het moment echt enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:27

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SouLLeSSportal schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 00:08:
[...]

Dit heeft weinig meer met bugneukerij te maken (phun intended) een bug als deze zorgt effectief gezien ervoor dat je een soort van russische roulette speelt, je weet niet wat of wie je beschiet, of het klopt wat de hud aangeeft en wat je moet doen. Je baseert je gameplay on the fly op die informatie, en als je daar niet op kan vertrouwen, tja dan mist er wel een heel belangrijk onderdeel in een tactische shooter.
9 van de 10 keer heb je niet eens tijd om naar de hud te kijken, dus wat daar aangegeven wordt maakt niets uit. Je 'voelt' wanneer je geraakt wordt, dat is een veel belangrijkere indicator dan het getalletje bij health.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Meelobee schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:45:
[...]

9 van de 10 keer heb je niet eens tijd om naar de hud te kijken, dus wat daar aangegeven wordt maakt niets uit. Je 'voelt' wanneer je geraakt wordt, dat is een veel belangrijkere indicator dan het getalletje bij health.
Behalve dat je wel wilt weten wanneer je weer volledige health hebt. Als je op 1-10hp zit wil je toch wel eerst even healen in plaats van dat je weer een gevecht aangaat die je waarschijnlijk gaat verliezen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Persoonlijk ik wel, ik kan vanuit mijn ooghoeken prima zien als ik geraakt ben of ik bijna dood ben of maar 1x geraakt ben met een 5,56 oid dat ik maar 25 % mis. maar dit is allemaal beside the point. In het filmpje kan je prima zien dat ze beiden tijd zat hebben om hun schade te kunnen bekijken, helemaal bij matimio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-10 23:21
GerGio schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 07:52:
Ik hoor nu ook gezellig bij de noobs ;)
(Even de grapjassen helpen: Pykow je was altijd al een noob.)
http://battlelog.battlefi...35572291857472/172685289/

en zo'n potje uitspelen zonder RAGE, kon ik me 8 maanden geleden niet voorstellen haha.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Ik ben bang dat wat jij stelt inderdaad voor de grote meerderheid geldt, maar fps veteranen weten te allen tijde wat er gebeurt op de minimap, hoevele health je hebt en hoeveel ammo je hebt.

Over de bug gesproken:
[–]tiggr 23 punten 9 uur geleden

We were actually working on this one right now. It's not a UI update thing, but close enough. (you actually take damage on the server regardless)

[–]tiggr 15 punten 8 uur geleden

Well it is and it isn't. The bug isnt in the UI code, it's the client ignoring the change (the client thinks it has more health than it has). So it was trickier to track down than a UI update bug.

[ Voor 30% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 14-01-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:11:
[...]

Ik ben bang dat wat jij stelt inderdaad voor de grote meerderheid geldt, maar fps veteranen weten te allen tijde wat er gebeurt op de minimap, hoevele health je hebt en hoeveel ammo je hebt.

Over de bug gesproken:

[...]
Ik speel al aardig wat jaren fps, denk dat ik wel bij de veteranen hoor :)

Wat ik bedoel te zeggen is: Om te weten hoeveel health je nog hebt hoef je niet naar het getalletje onderin de hoek te kijken. Dat 'voel' je door je/de ervaring in de game. Althans dat heb ik wel. De keren dat ik echt bewust naar m'n health kijk om te checken hoeveel ik nog heb zijn echt zeldzaam, maar door de ervaring in de game kan ik het wel heel goed inschatten. De minimap hou ik weldegelijk goed in de gaten en ammo heb ik als support nooit te weinig. Een clip met 200 kogels zorgt ervoor dat ik niet vaak met een lege clip sta of vergeet te reloaden. :D

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veteranen weten het verschil inmiddels toch wel tussen een clip een magazine:P
Joke joke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

SouLLeSSportal schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 00:08:
[...]

Dit staat los van de zoveelste nonsensrant die beuker weer eens kwijt moest, ik zou liever zien als die die shit kwijt moet dat die dan even de wc ervoor gebruikt ipv dit topic maar goed.
Ik dacht juist dat dit topic de WC/het riool van Tweakers was. Inhoudelijk van niets en generlei waarde (net als mijn post hoor) maar daardoor soms juist o zo leuk om te lezen. :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Meelobee schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:22:
Wat ik bedoel te zeggen is: Om te weten hoeveel health je nog hebt hoef je niet naar het getalletje onderin de hoek te kijken. Dat 'voel' je door je/de ervaring in de game. Althans dat heb ik wel.
Precies. Een "chop"-geluid en korte rode flits betekent dat je geraakt bent met 10-30 damage, een "chop", je soldaat die "aah" zegt en een heel rood scherm is 75+ damage.

Dan kan je scherm wel leuk "100 HP" tonen, als je daar ná zo'n hit van uit gaat, vraag je er gewoon om. Neemt niet weg dat het een vervelende bug is, maar ik snap de verontwaardiging niet zo.

En zo vaak maak ik deze bug niet mee, misschien moeten jullie wat minder TDM spelen en wat meer Battlefield. De vervelendste health-gerelateerde bug die ik nog wel meemaak, en die consequent reproduceerbaar is, is de "bijna dood-waas" die over je scherm blijft als je met lage health in een voertuig stapt en na het regeneraten ervan met 100% weer uitstapt.

[ Voor 20% gewijzigd door CodeCaster op 15-01-2015 20:55 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Vergeet niet de burst damage bug. Soms voel je één kogel terwijl je er eigenlijk meerdere te verduren krijgt. De zogenaamde one-hit-kill (OHK) ervaring. Even een stukje uit de CTE blog quoten:
Soldier bursts damage
When hit by packetloss, the client currently retries to send the damage/bullets again, collecting damage which eventually get’s sent in one update. This is something we wish to change: A players bad connection should not end up making the experience for another player inconsistent or worse.
As seen in this excellent video by Battle(non)sense: https://www.youtube.com/watch?v=42oF0OlnH0k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Heb een montage gemaakt, tevens mijn eerste. Hopelijk vinden jullie het leuk, ondanks de meesten hier niks met snipers hebben. Zitten nog genoeg flaws in de montage, ben namelijk onervaren met het programma Sony Vegas en monteren in het algemeen. Als iemand nog leuke tips weet, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 20:17:
Heb een montage gemaakt, tevens mijn eerste. Hopelijk vinden jullie het leuk, ondanks de meesten hier niks met snipers hebben. Zitten nog genoeg flaws in de montage, ben namelijk onervaren met het programma Sony Vegas en monteren in het algemeen. Als iemand nog leuke tips weet, dan hoor ik het graag.

[video]
Sowieso iets wat je video, pak dit niet verkeerd op, onintressant maakt is de muziek en het (niet) editen daarop.

Bekijk eens wat goede edits, vaak zul je ziel dat de schoten precies vallen op de bas/drum. Dit zorgt voor een lekker uptempo videotje, en iets waar oren en ogen het zelfde binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 21:23:
[...]

Sowieso iets wat je video, pak dit niet verkeerd op, onintressant maakt is de muziek en het (niet) editen daarop.

Bekijk eens wat goede edits, vaak zul je ziel dat de schoten precies vallen op de bas/drum. Dit zorgt voor een lekker uptempo videotje, en iets waar oren en ogen het zelfde binnenkrijgen.
Ja sluit ik mij volledig bij aan, bij NoVa doen ze heel veel versnellen en vertragen in bijvoorbeeld streaks. Zou dat ook wel willen maar ik kan dat nog niet hehe. Ik zit ook te twijfelen of ik wel verder moet gaan met Sony Vegas, Adobe Premiere geniet volgens mij bij velen de voorkeur. Soundtracks heb ik van epidemicsounds, maar ninjatracks heeft ook wel een leuk aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 15:35
2 afwijkende reclamefilmpjes voor en met BF4 op Vimeo (geen irritante vooraf-reclame zoals youtube)

https://vimeo.com/81983718

https://vimeo.com/78204472

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 21:38:
[...]

Ja sluit ik mij volledig bij aan, bij NoVa doen ze heel veel versnellen en vertragen in bijvoorbeeld streaks. Zou dat ook wel willen maar ik kan dat nog niet hehe. Ik zit ook te twijfelen of ik wel verder moet gaan met Sony Vegas, Adobe Premiere geniet volgens mij bij velen de voorkeur. Soundtracks heb ik van epidemicsounds, maar ninjatracks heeft ook wel een leuk aanbod.
Maakt niet zoveel uit, maar adobe is wel makkelijker ivm met CC/samenwerking photoshop en aftereffects. Sowieso recorden in 60fps, en er is zon programma wat moeilijk dikke slomo's bouwt zonder frame verlies, die 'verzint' ze er gewoon bij, ben alleen ff de naam vergeten.
Ik gebruik zelf finalcut en Adobe voor mn windows pc, vind ze allebij fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerrobin
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-10 08:53
Yup, we hebben onszelf weer eens overtroffen vandaag. We moeten nog een hoop oefenen, maar het begin van het tweakers-gunship is er :+

Edit: op verzoek de embed weer weggehaald.

[ Voor 16% gewijzigd door svenvv2 op 17-01-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-10 23:13
fynrd1 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 20:17:

[video]
Netjes gesniperd hoor. Welke mappack zit deze map in? Heb zelf alleen China rising en second assault omdat ik maanden bf4 niet meer heb aangeraakt. Maar na het drama wat advanced warfare heet toch van de week maar weer begonnen.
Zit te kijken of ik de overige dlc's niet gewoon kan halen en me hier even mee kan vermaken tot aan Hardline.

EDIT : heb net de DLC's bekeken en gezien er dit bij final stand staat moet dat hem wel zijn ?

Battlefield 4™ Final Stand moves the fight into the grand Russian wintry landscape as the war closes in on its epic conclusion

:)

[ Voor 13% gewijzigd door mike30 op 17-01-2015 04:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
mike30 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 04:32:
[...]
...

EDIT : heb net de DLC's bekeken en gezien er dit bij final stand staat moet dat hem wel zijn ?

Battlefield 4™ Final Stand moves the fight into the grand Russian wintry landscape as the war closes in on its epic conclusion

:)
Joh! Goedemorgen! :z

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
svenvv2 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 02:12:
[...]

Yup, we hebben onszelf weer eens overtroffen vandaag. We moeten nog een hoop oefenen, maar het begin van het tweakers-gunship is er :+

Zelfde GIF, maar dan embedded.
Kan je alsjeblieft gewoon een link naar die gif maken van in plaats te embedden? Pagina heeft veel te veel moeite met laden dankzij die gif =/

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
fynrd1 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 21:38:
[...]

Het hoeft niet altijd met dat versnellen.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YzR087-boaY]

[ Voor 4% gewijzigd door NLsandman op 17-01-2015 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

svenvv2 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 02:12:
[...]

Edit: op verzoek de embed weer weggehaald.
Wanneer was dit en waar was ik? :-(

[ Voor 6% gewijzigd door Anthirian op 17-01-2015 16:09 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-10 23:13
Zei al dat ik er flink aantal maanden uit was. Ben kort na release van second assault gestopt met spelen dus, dat ik er zelf niet gelijk achterkwam was waarschijnlijk omdat het half 5 vanochtend was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

NLsandman schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 14:40:
[...]

[video]

[video]
Ja dat klopt wel, misschien is het handiger om alleen de replay functie te gebruiken. En alleen je bijzondere momenten vast te leggen. Ik heb nu zo'n 4 a 5 uur aan footage opgenomen, wat zo'n 400 a 500 kills zijn, het is zo tijdrovrnd om er iets moois er tussen te vinden. :-( Uiteindelijk heb je wat streaks gevonden en moet je de gaten opvullen.

Ik zou ook eerst een poosje shortedits kunnen doen met twee of drie streaks en dat onder de minuut houden. Zodat ik goed met de software leer omgaan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die tweede geeft rond 1:10 wel een prachtig voorbeeld van op geluid monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Zavod by night :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2bQ855y.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TNbpZYp.jpg

https://imgur.com/a/ETEOL

[ Voor 50% gewijzigd door Leeuw070 op 18-01-2015 17:19 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

NLsandman schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 14:40:
[...]

[video]

[video]
Volgens mij stinkt er iets aan deze hele gang van zaken...

Neem nou de kill op 2:27.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G7vcKJp.png

De RPG bestaat nog gewoon, getuige het lichtpunt van de raketmotor... maar de F18 is kennelijk ook al geraakt...

Volgens mij is dit een mooie compilatie van exploits in de hitregistratie.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Das een vette explosie jonge :D

Graphics blijven leuk van dit spel

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Mwah. Ik zou het "feeling" durven noemen. Afhankelijk van jouw ping, de ping van de piloot, de gaarheid van de server en de richting waarop het voertuig zich heen beweegt, zweven hitboxen ergens boven of achter luchtvoertuigen. Dit was bij BF3 meer regel dan uitzondering, en bij BF3 waren de hitboxen voor mijn gevoel ook veel groter dan het voertuig, wat bij BF4 minder het geval is, met uitzondering van de MBT... ik zie tankshells in BF4 in third person regelmatig een meter achter me langs of over me heen vliegen, die alsnog als hit tellen.

Vergeet niet dat het uiteindelijk grotendeels de server is die bepaalt of een treffer ook als zodanig wordt geregistreerd.

Als je deze eigenaardigheden in je achterhoofd houdt en vooral veel oefent, kun je dus best zulke hits maken en verklaren. En als je op een server een "stofwolkje" ziet bij een full frontal hit op een heli met een tankshell, terwijl de shell geen schade doet, moet je dus gewoon een andere server zoeken.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
steveman schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:16:
[...]

Dat is puur ervaring met rockets.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ulGgToX3ynU]

[YouTube: http://youtu.be/ep6o6m5NKy8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

Metro2002

Memento mori

steveman schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:16:
[...]

[afbeelding]

De RPG bestaat nog gewoon, getuige het lichtpunt van de raketmotor... maar de F18 is kennelijk ook al geraakt...

Volgens mij is dit een mooie compilatie van exploits in de hitregistratie.
De hitdetectie is soms ook gewoon een beetje akward hoor, als ik bv met een jeep vol C4 op tank afrij , eruit spring en de jeep ontploft best een stuk naast de tank dan is het vaak ook nog: Vehicled destroyed, enemy killed terwijl ik al zat te balen dat ik er te ver naast zat 8)7
Of op afstand een vijand onder vuur nemen en raak schieten terwijl je voor je gevoel nog met recoil rekening moet houden e.d. (BF3 gewend :P ) maar het lijkt of BF4 veel vaker 'raak' schiet dan BF3. in BF3 had je dan were vaak dat je 100% zeker was dat je raak schoot en het spel vond dan van niet :/ Kortom, ze zijn een beetje de andere kant op doorgeslagen met BF4 voor mijn gevoel maar ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 15:35
In BF2 moest je echt goed kunnen mikken.
en het lijkt idd. of er in BF3 en BF4 nog erger, een legale aimbot van Dice zelf erin is gekomen.

Maar effe wat anders, het schijnt dat er modtools komen voor custom animations in BF4.
Ik neem het nog met een korrel zout, maar het is geen 1 april nu.
[YouTube: http://youtu.be/c4lA27v6f7w]

[ Voor 41% gewijzigd door MadButcher op 20-01-2015 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
MadButcher schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:51:
In BF2 moest je echt goed kunnen mikken.
en het lijkt idd. of er in BF3 en BF4 nog erger, een legale aimbot van Dice zelf erin is gekomen.

Maar effe wat anders, het schijnt dat er modtools komen voor custom animations in BF4.
Ik neem het nog met een korrel zout, maar het is geen 1 april nu.
[video]
Bf3 en bf4 is het juist moeilijker geworden Door random vervelende suppression. Wat skill in de weg zit.
En die animatie is van dezelfde jongen die betere cinematic tools maakt die alleen te gebruiken op non pb servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Zo zeg, normaal heb ik eigenlijk nooit echt last van ander vliegtuigen, maar nu werd ik me toch een partij genadeloos uit de lucht gesabeld :S

Wel priceless de reactie als je hem later dan met de AA pakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik heb intussen zo'n 1000 uur zitten in BF4 op de PS4 (Shitbucket and what not), dus ik dacht laat ik ook eens een poging wagen op de PC. Man man, wat moet ik wennen aan een muis en keyboard zeg, ik voel me echt een complete noob! :P Moet weer helemaal opnieuw leren spelen. Als ik het een beetje onder de knie heb zal ik de Tweakers platoon ook eens joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:22
kazuka schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:50:
Ik heb intussen zo'n 1000 uur zitten in BF4 op de PS4 (Shitbucket and what not), dus ik dacht laat ik ook eens een poging wagen op de PC. Man man, wat moet ik wennen aan een muis en keyboard zeg, ik voel me echt een complete noob! :P Moet weer helemaal opnieuw leren spelen. Als ik het een beetje onder de knie heb zal ik de Tweakers platoon ook eens joinen.
Voor het Tweakers platoon zit je in de verkeerde forum post, dan moet je hier zijn =P
Skills maakt bij ons ook niet uit, dus je bent altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:39

Christiano007

Ich bin der champion

Na maaaanden geen BF4 meer gespeeld te hebben net even geprobeerd. Ik kan er geen kloten meer van :D Speel de laatste tijd veel CoD Bo2 , en BF4 is zóó traag hiermee vergeleken.

Moet maar weer eens aanpassen aan het tempo :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Christiano007 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:43:
Na maaaanden geen BF4 meer gespeeld te hebben net even geprobeerd. Ik kan er geen kloten meer van :D Speel de laatste tijd veel CoD Bo2 , en BF4 is zóó traag hiermee vergeleken.

Moet maar weer eens aanpassen aan het tempo :)
Moet je maar eens Bad Company 2 gaan spelen ;) Hoewel BF3 ook wel traag is vergeleken met BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:01:
[...]

Moet je maar eens Bad Company 2 gaan spelen ;) Hoewel BF3 ook wel traag is vergeleken met BF4
Sorry maar BF3 trager als BF4 8)7 De movement speed is pas sinds de laatste patch op het niveau van BF3 en de actie op veel maps in BF3 is vele malen hoger als in BF4.

Vanmorgen trouwens nog een HC server gejoined (per ongeluk) maar ik kan echt niet begrijpen dat men daar op een of andere manier plezier in kan hebben.
De wapen balans is daar echt compleet zoek en ook kan ik er niet bij dat er niet eens een manier is om te zien of iemand geraakt is.
Kom niet met realistisch bla bla want zeker in het echt weet je wel wanneer er iemand geraakt is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-10 09:03
Voordelen van HC vind ik: geen nade spamm (je raakt toch vaak je eigen team), geen smaw/rpg spam (zie nade spam) niet een spam van c4 geen tripwires. Veel minder gadget geil zeg maar.
meer de gun fights. Ik speel het weleens (hoewel het niet perse mn voorkeur heeft) en ik vind het weleens leuk hoor.
Hoewel ik wel dan graag een minimap heb o.i.d. waarop je kan zien als iemand schiet waar die zit. Dan is het nog meer voorzichtiger spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:19:
Voordelen van HC vind ik: geen nade spamm (je raakt toch vaak je eigen team), geen smaw/rpg spam (zie nade spam) niet een spam van c4 geen tripwires. Veel minder gadget geil zeg maar.
meer de gun fights. Ik speel het weleens (hoewel het niet perse mn voorkeur heeft) en ik vind het weleens leuk hoor.
Hoewel ik wel dan graag een minimap heb o.i.d. waarop je kan zien als iemand schiet waar die zit. Dan is het nog meer voorzichtiger spelen.
Oké de server waar ik op zat had geen minimap maar wel veel mortars en voertuigen :'( kijk op locker is nade/rpg spam lastig maar op gewone conquest maps is dat niet echt van toepassing en zijn vooral snipers en de hmg van de tank heel sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Ah ok dan. ik speel nog weleens tdm ofzo op HC. op de 1 of andere manier kan me dat nog wel bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:09:
[...]

Sorry maar BF3 trager als BF4 8)7 De movement speed is pas sinds de laatste patch op het niveau van BF3 en de actie op veel maps in BF3 is vele malen hoger als in BF4.

Vanmorgen trouwens nog een HC server gejoined (per ongeluk) maar ik kan echt niet begrijpen dat men daar op een of andere manier plezier in kan hebben.
De wapen balans is daar echt compleet zoek en ook kan ik er niet bij dat er niet eens een manier is om te zien of iemand geraakt is.
Kom niet met realistisch bla bla want zeker in het echt weet je wel wanneer er iemand geraakt is :+
u heeft ervaring met echte schotwonden te zien? of baseer je dat op de geweldige special effects van films? Soms weet een persoon die geraakt niet eens dat die geraakt is.
Kun je aub even ophouden met al die nonsens die je hier elke keer post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-10 11:37
SouLLeSSportal schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:14:
[...]

Soms weet een persoon die geraakt niet eens dat die geraakt is.
Haha, zie hier het bewijs:

http://www.telegraaf.nl/b...met_kogel_in_hoofd__.html

Trouwens speel ik juist graag op HC servers. Juist op niet HC servers merk ik dat een speler veeeeeels te veel tijd krijgt om dekking te zoeken ipv je hem gelijk neerknalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:14:
[...]

u heeft ervaring met echte schotwonden te zien? of baseer je dat op de geweldige special effects van films? Soms weet een persoon die geraakt niet eens dat die geraakt is.
Kun je aub even ophouden met al die nonsens die je hier elke keer post...
Wat wil je nu bewijzen dan ?
Ik ben er vrij zeker van dat een getrainde soldaat voor 99% zeker is al hij een persoon heeft raak geschoten.
De ene keer dat iemand is neergeschoten die er niets van heeft vernomen staat natuurlijk in het niets met het aantal dodelijke slachtoffers van maar 1 kogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Heren: ik dacht dat we realistisch achterwege zouden laten ;)

Ik begrijp wel dat mensen je toon soms aanmatigend vinden Beuker.

Quote: "maar ik kan echt niet begrijpen dat men daar op een of andere manier plezier in kan hebben"

is toch aardig veroordelend.

Ik vind bijvoorbeeld conquest large niet leuk (kan niks met vlieg dingen zeg maar) maar kan me wel voorstellen dat een hoop anderen er WEL plezier in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:52:
[...]

Wat wil je nu bewijzen dan ?
Ik ben er vrij zeker van dat een getrainde soldaat voor 99% zeker is al hij een persoon heeft raak geschoten.
De ene keer dat iemand is neergeschoten die er niets van heeft vernomen staat natuurlijk in het niets met het aantal dodelijke slachtoffers van maar 1 kogel.
Dat iemand dodelijk geraakt is betekend niet dat de schutter dat ook weet. Tenzij een headshot of center mass is iemand niet zomaar dood, al is een simpele wond aan een arm of been vaak wel dodelijk door bloedverlies. Dat ze dit niet in bf hebben ingevoerd is logisch.
Ook getrainde soldaten weten dus lang niet altijd of ze iemand raken, helemaal als het op langere afstanden is, iemand achter een muurtje door de muur geraakt is etc. en dan wegduikt. 99% van de gevechten zijn vanuit cover.

Het punt is wat ik wil aangeven en niet bewijzen, is dat je weer eens onzin informatie plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:15
beebie121 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:58:

Quote: "maar ik kan echt niet begrijpen dat men daar op een of andere manier plezier in kan hebben"

is toch aardig veroordelend.
Oh ja joh? Hoe dan? Hij geeft hoogstens toe dat hij zich niet kan verplaatsen in mensen die hc leuk vinden. Ben je dan veroordelend bezig?

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:17:
[...]

Dat iemand dodelijk geraakt is betekend niet dat de schutter dat ook weet. Tenzij een headshot of center mass is iemand niet zomaar dood, al is een simpele wond aan een arm of been vaak wel dodelijk door bloedverlies. Dat ze dit niet in bf hebben ingevoerd is logisch.
Ook getrainde soldaten weten dus lang niet altijd of ze iemand raken, helemaal als het op langere afstanden is, iemand achter een muurtje door de muur geraakt is etc. en dan wegduikt. 99% van de gevechten zijn vanuit cover.

Het punt is wat ik wil aangeven en niet bewijzen, is dat je weer eens onzin informatie plaatst.
Nou voor het weer een bash topic word wil ik graag even to the point blijven en dat is dat het in mijn ogen nergens op slaat dat er in BF4 HC op geen enkele wijze duidelijk is dat er iemand geraakt is of niet.
Dan kun je roepen dat is realistisch maar met de wapens en kalibers van de kogels waar in BF4 mee word geschoten is het zeer onrealistisch dat men naar dat er is raak geschoten nog zonder probleem 50 tot 100 meter verder kan bunny hoppen of zich omdraaien en ook nog eens zeer zuiver terug kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:43:
[...]

Nou voor het weer een bash topic word wil ik graag even to the point blijven en dat is dat het in mijn ogen nergens op slaat dat er in BF4 HC op geen enkele wijze duidelijk is dat er iemand geraakt is of niet.
Dan kun je roepen dat is realistisch maar met de wapens en kalibers van de kogels waar in BF4 mee word geschoten is het zeer onrealistisch dat men naar dat er is raak geschoten nog zonder probleem 50 tot 100 meter verder kan bunny hoppen of zich omdraaien en ook nog eens zeer zuiver terug kan schieten.
dat is een keuze die ze maken voor HC, in dayz heb je het bv ook niet al is het een ander soort spel.
bf4 is een fast paced shooter, daar zit normaliter gewoon hitreg in maar hc om het lastiger te maken niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

beuker19 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:43:
[...]

Als je iemand kan laten bunnyhoppen voor 50 tot 100 meter en dan vervolgens door die gene wordt vermoord, is het tijd om een ander type spel te gaan spelen. Of is dit weer zo'n gefrustreerde nujij-er, die graag met ongefundeerde en overdreven reacties strooit op het internet, waar hij eigenlijk maar 5 tot 10 meter bedoelde? Grappig dat het vermeldt dat dit geen bashtopic moet worden, je bent de laatste tijd met niks anders bezig dan afkraken, het lijkt wel of je ervoor betaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou mijn bashen gaat in eerste instantie in ieder geval over BF4 maar altijd zijn er dan weer 2 of 3 die het dan weer persoonlijk moeten maken.
Het begint er hier steeds meer opv te lijken dat je of BF4 helemaal geweldig moet vind of anders je mening maar voor je houden en dat slaat gewoon nergens op.
Vind je mijn reacties niets reageer er dan niet op of reageer dan met wat je er van vind en onderbouw het dat is ten 1e voor iedereen leuker om te lezen en het topic blijft inhoudelijk.
En werken mijn reacties als een rode lap op een stier vraag ik mij af of een forum wel geschikt is om daar het BF nieuws te gaan volgen.

[ Voor 12% gewijzigd door beuker19 op 22-01-2015 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:30:
Nou mijn bashen gaat in eerste instantie in ieder geval over BF4 maar altijd zijn er dan weer 2 of 3 die het dan weer persoonlijk moeten maken.
Het begint er hier steeds meer opv te lijken dat je of BF4 helemaal geweldig moet vind of anders je mening maar voor je houden en dat slaat gewoon nergens op.
Vind je mijn reacties niets reageer er dan niet op of reageer dan met wat je er van vind en onderbouw het dat is ten 1e voor iedereen leuker om te lezen en het topic blijft inhoudelijk.
Dat is beetje pot verwijt de ketel dat die zwart is redenering...
Als je zelf niet (altijd) onderbouwd waarom verwachten dat anderen dat dan wel doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

beuker19 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:30:
En werken mijn reacties als een rode lap op een stier vraag ik mij af of een forum wel geschikt is om daar het BF nieuws te gaan volgen.
Je aandeel in het topic is niets anders dan negatief. Enige wat je doet is anderen persoonlijk aanvallen op hun speelstijl, en je achter meningen/ontdekkingen van anderen in de community scharen die fouten in de game hebben gevonden. Buiten dat om, blijf je repetitief over dezelfde en afgeleide bugs doordrammen, en als je daar klaar mee bent ga je een gamemode afkraken die je vrijwel nooit speelt, waar anderen blijkbaar heel veel plezier in hebben.

Nee, dit topic is inderdaad niet bedoelt als een topic waar het spel aanbeden moet worden, maar het schijnt vrij normaal te zijn dat als je iets leuks vindt, er graag over praat met mede-sympathisanten, je dan samenkomt in een topic betreft dat onderwerp. Het is niet erg dat je niet begrijpt dat er veel mensen zijn die het spel wel leuk vinden, ondanks de vele bugs, en het is ook niet erg dat jij deze mening niet deelt. Maar je dringt jou "eigen"mening/ervaring op aan anderen, valt ze aan als zij wel plezier in het spel hebben, kan het niet hebben als ze jou erop attenderen het vervelend te vinden dat jij je zo veelvuldig negatief ventileert.

Ik snap bijvoorbeeld niet, dat jij dit spel nog speelt, en over discussieert terwijl een gemiddeld persoon het spel in zijn geheel vaarwel zou zeggen. Laat het spel gewoon los joh, er zijn vast wel genoeg andere spellen die aan je behoefte voldoen. Doe nieuwe ervaringen op, probeer bijvoorbeeld Destiny, dat schijnt een goed alternatief te zijn als je van teamplay houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:52:
[...]

Je aandeel in het topic is niets anders dan negatief. Enige wat je doet is anderen persoonlijk aanvallen op hun speelstijl, en je achter meningen/ontdekkingen van anderen in de community scharen die fouten in de game hebben gevonden. Buiten dat om, blijf je repetitief over dezelfde en afgeleide bugs doordrammen, en als je daar klaar mee bent ga je een gamemode afkraken die je vrijwel nooit speelt, waar anderen blijkbaar heel veel plezier in hebben.

Nee, dit topic is inderdaad niet bedoelt als een topic waar het spel aanbeden moet worden, maar het schijnt vrij normaal te zijn dat als je iets leuks vindt, er graag over praat met mede-sympathisanten, je dan samenkomt in een topic betreft dat onderwerp. Het is niet erg dat je niet begrijpt dat er veel mensen zijn die het spel wel leuk vinden, ondanks de vele bugs, en het is ook niet erg dat jij deze mening niet deelt. Maar je dringt jou "eigen"mening/ervaring op aan anderen, valt ze aan als zij wel plezier in het spel hebben, kan het niet hebben als ze jou erop attenderen het vervelend te vinden dat jij je zo veelvuldig negatief ventileert.

Ik snap bijvoorbeeld niet, dat jij dit spel nog speelt, en over discussieert terwijl een gemiddeld persoon het spel in zijn geheel vaarwel zou zeggen. Laat het spel gewoon los joh, er zijn vast wel genoeg andere spellen die aan je behoefte voldoen. Doe nieuwe ervaringen op, probeer bijvoorbeeld Destiny, dat schijnt een goed alternatief te zijn als je van teamplay houdt.
Denk je dat ik alleen BF4 speel en niets anders :+
Gelukkig is mijn leven niet zo beperkt hoor ;) maar ik vind het wel jammer dat ik BF4 en niet te vergeten velen met mij (dat kunnen zelf de mensen die dit spel nog wel leuk vinden niet ontkennen) lang niet zoveel plezier hebben als in alle voorgaande delen.
Je komt nu wel met bijv. Destiny aanzetten maar je weet dat deze niet op de PC is uitgekomen net zoals de nieuwe Halo en GTA V om maar een paar games te noemen.
Dan is wanneer je van FPS houd de spoeling behoorlijk dun en dan is het niet zo raar dat je af en toe het spel nog maar is opstart om vervolgens vaak naar 2 potjes alweer de bekende ''problemen'' tegen te komen .....helaas.
Laten we in godsnaam hopen dat BF Hardline in ieder geval niet dezelfde fouten maakt als BF4 en dat we dan naar een jaar nog steeds discussies over hoe vet die game we niet is en het liefst voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanooki
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Beuker, misschien had je die 652 uur speeltijd beter kunnen besteden aan iets nuttigs of tenminste iets dat je wel echt leuk vindt..
Zonde toch, om zo gefrustreerd te raken van een spelletje dat je elke gelegenheid aangrijpt om je erover te beklagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Je hebt ook gelijk over veel van de flaws in het spel, bf4 is verre van perfect maar helaas is er niets anders dat in de buurt komt van de gameplay.
Het het punt waar 'je fans' :+ over vallen is dat je constant blijft herhalen dat alles crap is en dat is (Zeker in een forum waar veel mensen posten die nog wel plezier in de game hebben.) simpelweg irritant en onnodig.

Hardline, hmm ik weet het niet. De alpha (?) versie die toen speelbaar was vond ik niet echt veel aan. Past totaal niet in de BF serie, politie/swat ipv soldaten.. I dont get it... Maar wellicht is de gameplay beter en zijn de gamemodes wel cool. Ik speel in BF4 alleen conquest large, zit zoiets ook in HL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:19:
Je hebt ook gelijk over veel van de flaws in het spel, bf4 is verre van perfect maar helaas is er niets anders dat in de buurt komt van de gameplay.
Het het punt waar 'je fans' :+ over vallen is dat je constant blijft herhalen dat alles crap is en dat is (Zeker in een forum waar veel mensen posten die nog wel plezier in de game hebben.) simpelweg irritant en onnodig.

Hardline, hmm ik weet het niet. De alpha (?) versie die toen speelbaar was vond ik niet echt veel aan. Past totaal niet in de BF serie, politie/swat ipv soldaten.. I dont get it... Maar wellicht is de gameplay beter en zijn de gamemodes wel cool. Ik speel in BF4 alleen conquest large, zit zoiets ook in HL?
Ik speel trouwens ook alleen CQL 64/48p want de rest boeit me niet zo of is slecht gebalanceerd.
Een van de twee gamemodes in de nieuwe Hardline beta is trouwens conquest large en de andere schijnt een nieuwe variant op conquest te zijn ;) en over hardline en niet in de Battlefield serie passen moet voor de gein is forums opzoeken over BFBC2 want ook toen wat het allemaal heel slecht maar uiteindelijk is BFBC 2 toch een behoorlijke goede en populaire game gebleken.
Ik hoop echt op gameplay allá Zavod of Floodzone maar dan zonder dominante voertuigen en minder verticale gameplay.

Tanooki schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:18:
Beuker, misschien had je die 652 uur speeltijd beter kunnen besteden aan iets nuttigs of tenminste iets dat je wel echt leuk vindt..
Zonde toch, om zo gefrustreerd te raken van een spelletje dat je elke gelegenheid aangrijpt om je erover te beklagen?
Valt wel mee hoor want zeker toen er op ook op TS nog heel veel werd (samen) gespeeld heb ik behoorlijk veel plezier gehad op onze (BuG)servers.
Maar waar bij alle BF games elke DLC wel wat nieuws leverde en weer meer speel plezier bracht was het in BF4 steeds meer van het zelfde en werd de game steeds minder gespeeld of iedereen ging TDM of Domination spelen of zelfs helemaal geen BF meer :'(
Bij alle games is het eigenlijk zo wanneer je ze heel lang speelt dat jij je steeds meer gaat ergeren aan de kleine dingen en omdat te voorkomen word er zeker in shooters vaak DLC gemaakt en op zich ben ik daar best een voorstander van maar de DLC bracht in BF4 eigenlijk niet nieuws tegenover de vanille maps.
Dat is best een gemiste kans als je het mij vraagt maar ik ben er bijna zeker van dat het ook grotendeels is gedaan om de mensen die van een bepaalde gameplay houden (tactisch en infantery georiënteerd ) nu BF Haerdline te laten kopen zodat ze om de 2 jaar een voertuig (Open maps , veel voertuigen ) en een infantery ( City combat , ondersteunende voertuigen ) game uit kunnen brengen.

[ Voor 35% gewijzigd door beuker19 op 22-01-2015 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Meelobee schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:19:
Dat klopt ik ben sinds een aantal weken battlefield 4 aan het spelen. Ik heb nog steeds plezier in het spel en het blijft al met al uitdagend. Ik merk wel dat het niet een perfect spel is. Kleine dingen irriteren me zoals randen die een veel grotere hitbox hebben dan lijkt. Zie je als je bovenop gebouwen staat in Zavod 311. Dat is niet handig met een sniper. Hetzelfde geld voor ingestorte gebouwen daar kun je niks mee heel vaak zitten er overal stukken waar je wel doorheen kan kijken maar niet door kan schieten.

Ik had ook eindelijk door hoe het hele battlepack gebeuren werkte. Ik dacht al jammer dat ik niet alles kon unlocken maar dat blijkt toch te kunnen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Vandaag mijn meest epische kill ooit gemaakt in BF4. Op Nansha Strike een rennende vijand neergehaald met 3x scoped Magnum (headshot). Hij liep op het grote eiland richting de heuvel, ik was op dat moment op een ander eiland. Afstand zal ongeveer 300m zijn geweest. Het was mijn 100e Magnum kill, dus ik werd er nog leuk voor beloond ook.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een idee hoe ik dit verhelp? Als ik inzoom flikkert gans de boel.. Ik kom er gek van! Heb alles al geprobeerd, drivers verwijderd, oude & nieuwste geïnstalleerd, overclock gereset... Pftt

Ik heb een amd 7870 & Windows 8.1

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NYKsq9XufdI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Gewoon geen recon spelen :+
Verder geen andere oplossingen die ik zo weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Ik heb het ook met een gtx980 dus het is geen driver probleem .
Zal wel iets in de game zelf zijn . Dus helaas ook geen oplossing voor .
Meeste mappen hebben er geen last van , maar die "bouwschuttingen" laten het altijd zien door een scope .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-10 14:49
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 00:46:
Heeft er iemand een idee hoe ik dit verhelp? Als ik inzoom flikkert gans de boel.. Ik kom er gek van! Heb alles al geprobeerd, drivers verwijderd, oude & nieuwste geïnstalleerd, overclock gereset... Pftt

Ik heb een amd 7870 & Windows 8.1

[video]
Misschien heb je dit al gedaan maar zag het niet in je opsomming staan: het spel met de laagste settings proberen en vanaf daar telkens een paar settings hoger. Ik heb dit ook wel eens gehad met spellen (heb een 7970) maar ik kon het meestal oplossen met lagere settings spelen. Bij mij was vaak een setting als AA de schuldige.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

Metro2002

Memento mori

Heb het op mijn laptop net zo goed (Geforce 630M) , niet zo erg als je in het filmje laat zien maar ik zie het soms ook dus waarschijnlijk gewoon een bug in het spel denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Metro2002 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:30:
Heb het op mijn laptop net zo goed (Geforce 630M) , niet zo erg als je in het filmje laat zien maar ik zie het soms ook dus waarschijnlijk gewoon een bug in het spel denk ik?
Oke ik heb een 8GB 880m en ik heb er ook af en toe last van. Ook wel in mindere maten. Ik stoor me er niet zoveel aan meer bezig dat hoofd van de vijnand binnen die seconden uit te lijnen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tikkietrugjaap schreef op maandag 26 januari 2015 @ 07:41:
[...]

Misschien heb je dit al gedaan maar zag het niet in je opsomming staan: het spel met de laagste settings proberen en vanaf daar telkens een paar settings hoger. Ik heb dit ook wel eens gehad met spellen (heb een 7970) maar ik kon het meestal oplossen met lagere settings spelen. Bij mij was vaak een setting als AA de schuldige.
Ik heb alles al geprobeerd, zonder succes, user.cfg blanco gemaakt en zelf een herinstallatie van Windows 7 & 8.1 verhielp het probleem niet...

Uiteindelijk heb ik driver versie 14.9 geïnstalleerd ipv van 14.12 en het lijkt iets minder te zijn... Ik heb het trouwens alleen maar op die houten panelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:25

HugoBoss1985

Xenotech

Hoi Wietkop,

Battlefield 3 had hier ook last van.

In Battlefield 4 is het ook weer het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:52:
[...]

Ik heb alles al geprobeerd, zonder succes. Zelf een herinstallatie van Windows 7 & 8.1 verhielp het probleem niet...

Uiteindelijk heb ik driver versie 14.9 geïnstalleerd ipv van 14.12 en het lijkt iets minder te zijn... Ik heb het trouwens alleen maar op die houten panelen.
In mijn filmpje noemt men dat Z-fighting, een conflict in de Z buffers maar die van jouw is wel heel erg
extreem en het rare is dat het alleen op houten panels is, wat je in mijn filmpje ziet heeft iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Vandaag weer eens bezig geweest met Sony Vegas Pro. Heb nogal wat footage opgeslagen staan en dat neemt nogal wat ruimte in beslag dus kan er maar beter wat mee doen.
Nou heb ik dus de volgende infantry only montage gebouwd, maar hoe krijg ik nou die kwaliteit beter op YT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Hoe bedoel je beter?
1080p en 60 fps is toch goed?

Het zou kunnen dat je filmpje te groot is en dat youtube meer
compressie toepast om hem kleiner te krijgen.
Wat gebeurt er als hem in 2en deelt en dan upload?

[ Voor 61% gewijzigd door NLsandman op 29-01-2015 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
1080p en 60fps is inderdaad ok, het lijkt inderdaad voornamelijk om de compressie te gaan.
Te groot zou natuurlijk kunnen, maar ik had al een paar testjes gedaan met een stukje van een minuut en dan is het resultaat hetzelfde.
Wat is volgens jullie de beste codec om mee te renderen in Vegas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Fonta schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:52:
Vandaag weer eens bezig geweest met Sony Vegas Pro. Heb nogal wat footage opgeslagen staan en dat neemt nogal wat ruimte in beslag dus kan er maar beter wat mee doen.
Nou heb ik dus de volgende infantry only montage gebouwd, maar hoe krijg ik nou die kwaliteit beter op YT?

[FILMPJE]
Even een vraagje: is dit het niveau van een gemiddelde speler tegenwoordig? Vind dit best wel goed namelijk. Zou wel verklaren waarom ik soms zo snel dood ga :D.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tikkietrugjaap schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:07:
[...]

Even een vraagje: is dit het niveau van een gemiddelde speler tegenwoordig? Vind dit best wel goed namelijk. Zou wel verklaren waarom ik soms zo snel dood ga :D.
Je moet het anders zien en nee het is niet slecht bedoeld of wat dan ook maar het niveau in BF4 ligt op de gemiddelde public server heel laag zeker als hij official is.
Er zijn wel een paar TDM/Domination en Conquest/Rush server waar het niveau hoger ligt maar dat zijn vaak clan server waar bijv. ook nog veel ook clan leden op spelen.
Ik verbaas mij ook vaak in BF4 video's over hoe slecht veel spelers weten wat er om hun heen gebeurd en dat geld zeker niet alleen voor Snipers maar voor elke class.
Kijk maar in de eerste 46 seconden in het filmpje van Fonta liggen want er bijv. in een infantery gamemode op locker gewoon 4 personen op de grond te campen 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door beuker19 op 29-01-2015 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
beuker19 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:28:
[...]

Je moet het anders zien en nee het is niet slecht bedoeld of wat dan ook maar het niveau in BF4 ligt op de gemiddelde public server heel laag zeker als hij official is.
Er zijn wel een paar TDM/Domination en Conquest/Rush server waar het niveau hoger ligt maar dat zijn vaak clan server waar bijv. ook nog veel ook clan leden op spelen.
Ik verbaas mij ook vaak in BF4 video's over hoe slecht veel spelers weten wat er om hun heen gebeurd en dat geld zeker niet alleen voor Snipers maar voor elke class.
Kijk maar in de eerste 46 seconden in het filmpje van Fonta liggen want er bijv. in een infantery gamemode op locker gewoon 4 personen op de grond te campen 8)7
Haha ja ik zag inderdaad een paar gasten gewoon prone in een random locatie en die draaiden niet eens om toen er naast hen teamgenoten werden afgeknald.
Ik bedoelde meer het niveau van Fonta zelf. Crosshair goed on-target houden, bewegen, doelen kiezen, etc.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tikkietrugjaap schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:52:
[...]

Haha ja ik zag inderdaad een paar gasten gewoon prone in een random locatie en die draaiden niet eens om toen er naast hen teamgenoten werden afgeknald.
Ik bedoelde meer het niveau van Fonta zelf. Crosshair goed on-target houden, bewegen, doelen kiezen, etc.
830 uur ervaring ;) en dat speelt natuurlijk ook een grote rol maar met een beetje basis kennis bij de meeste spelers zal het niveau al een stuk omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niveau op BF4 pubs ligt inderdaad heel laag. Als je een uitdaging wilt moet je maar een BNL 8v8 team joinen. Ik zou zeggen dat dit: YouTube: Battlefield Memories 21/11/2013 een heel goed voorbeeld is van de gemiddelde BF4 speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nee, dit is niet het gemiddelde niveau van de gemiddelde BF4 speler, dat ligt vele malen lager. Toch zou Fonta met een paar kleine aanpassingen nog (veel) beter kunnen spelen. Als ik drie constructieve tips zou mogen geven:

De crosshair is bij het lopen vaak iets te laag, bij het zien van een vijand moet eerst omhoog gemikt worden alvorens af te kunnen drukken en dat kost tijd. Ook mikt hij hoofdzakelijk center-mass, met headshots kill je aanzieniljk sneller. Persoonlijk geef ik de voorkeur om (afhankeijk of de recoil naar links, recht omhoog, of naar erchts opbouwt) te beginnen in de nek, zodat er altijd wel 3 kogels in 't kopke gaan met recoil control.

Ook crosshair placement en positionering bij muren/pilaren/etc kan nog helpen om nog minder te hoeven aimen en de ecounters met vijanden 1 op 1 te houden. Hou de crosshair op hoeken waar de vijand vandaan kan komen in plaats van meerdere hoeken tegelijkertijd te dekken.

Een andere tip is spotten bij elke encounter, het helpt jezelf op afstand om onder de dorito te mikken en verraad movement achter cover. Bovendien trekt het weer altijd teammates aan die er ook op schieten, zodat je nog sneller doorkan naar de volgende. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Thanks voor de tips :) Daar heb ik wat aan!

Mijn niveau is inderdaad hoger dan het gemiddelde op de meeste Battlefield servers, maar zeker niet het hoogst haalbare.
Inderdaad heb ik een hoop speelervaring, maar ik ken ook spelers die na dezelfde hoeveelheid spelen nog het spel niet kunnen, geen map knowledge hebben, geen idee hebben wat er om hun heen gebeurd etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-09 14:10
[...]

Fonta is natuurlijk ook wel een baas en een no-lifer met bf4 :)

Maar ff serieus, hij is ook gewoon dik boven het gemiddelde niveau. Altijd irritant om tegen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-10 03:12
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:09:
Niveau op BF4 pubs ligt inderdaad heel laag. Als je een uitdaging wilt moet je maar een BNL 8v8 team joinen. Ik zou zeggen dat dit: YouTube: Battlefield Memories 21/11/2013 een heel goed voorbeeld is van de gemiddelde BF4 speler.
Ik ging huilen ;(

Nu snap ik waarom het soms zo slecht kan gaan met een team mijn god dit is om te janken.

Fonta lekker filmpje hoor, en inderdaad zoals hierboven is aangegeven de counterstrike aim gebruiken :D
Toevallig Walking_Target mee geholpen, die ging van niks raken naar gemiddeld.
En de compressie op youtube met zulke snelle beelden is gewoon slecht daar ga je heel weinig aan kunnen doen helaas.

Ben er zelf achter gekomen dat muis heel veel uitmaakt voor knappe aim speelde de laatste jaren met een g9x die schijnbaar hardware matig accelereerde :X nu naar een zowie FK1 en ik ben in mijn stats met 0,25 kd omhoog gegaan.
Ook mijn acc. is een stuk omhoog gemiddeld 22% nu en met goede hitreg rond de 26%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:35:
[...]

Nee, dit is niet het gemiddelde niveau van de gemiddelde BF4 speler, dat ligt vele malen lager. Toch zou Fonta met een paar kleine aanpassingen nog (veel) beter kunnen spelen. Als ik drie constructieve tips zou mogen geven:

De crosshair is bij het lopen vaak iets te laag, bij het zien van een vijand moet eerst omhoog gemikt worden alvorens af te kunnen drukken en dat kost tijd. Ook mikt hij hoofdzakelijk center-mass, met headshots kill je aanzieniljk sneller. Persoonlijk geef ik de voorkeur om (afhankeijk of de recoil naar links, recht omhoog, of naar erchts opbouwt) te beginnen in de nek, zodat er altijd wel 3 kogels in 't kopke gaan met recoil control.
Volgens mij omdat Fonta in dit filmpje met de Shotgun speelt lijkt het me logischer dat je op het lichaam mikt en niet op de neck/head zeker omdat de Shotgun pallets geen headshot multiplier heeft.

Verder is niveau zeker in BF4 behoorlijk gamemode afhankelijk en is het in meerdere categorieën op te delen.
Kijk een goede infantery speler zal ook op CQL 64p wel een behoorlijke score halen maar zeken niet op het zelfde niveau als in TDM of Domination.
Zo zijn er altijd bijv. meer dan genoeg spelers die 1 element heel goed beheersen en ook alleen dat maar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Volgens mij heb jij niet het hele filmpje gekeken Killerbeuker, er zit ook behoorlijk wat footage in met oa de ace 23 en daar doelt awesome denk ik voornamelijk op.

@traxxion, mij mag je ook wel eens helpen met die CS aim :) Kunnen we eens kijken wat er nog meer uit te halen valt. :D
Pagina: 1 ... 30 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.