Sissors schreef op maandag 05 januari 2015 @ 08:57:
[...]
Waarom is dat pech? Ik vond premium een hele schappelijke prijs hebben voor wat je ervoor terugkrijgt. De handel wel bij goedkoopste webshop toendertijd gekocht, dus dat scheelt wel tov de adviesprijs. Maar je krijgt soms het idee dat je alleen in dit topic mag reageren als je de pest aan BF4 hebt.
Pech in de zin van als je vroegtijdig gestopt bent met spelen zoals ik en menig van mijn fulltime Battlefied vrienden (als in de groep die min of meer al sinds bf1942/vietnam speelt). Kortom al die zogenaamde extra's hebben ons niet kunnen overtuigen. Buiten dat ben ik nog altijd van mening dat DLC/Premium één grote onzin is, iets wat gewoon al in de game hoort te zitten vanaf dag 1, maar dat is een discussie die hier meermaals is gehouden en de meningen zijn hier over verdeeld, dus ik ga hier verder ook niet op in(iets met oude koeien

).
Positief, negatief....positieve berichten zie je nauwelijks dit komt denk ik mede doordat de persoon die die positieve ervaring beleefd na zijn game gewoon wat anders gaat doen en/of PC uit zet. De negatieve reacties zijn over het algemeen nadrukkelijker aanwezig, omdat men hun gal moet spuwen na een negatieve ervaring/potje/glitch/probleem/etc en dus op forum komt om dit te doen, is het niet dit forum dan is het wel battlelog forum, reddit of hun eigen clan forum...het maakt in principe niet uit waar.
Verder ben ik uiteraard teleurgesteld dat Battlefield 4 niet zo is aangeslagen bij ons als de vorige games deden, maar dit wilt niet zeggen dat ik nu gelijk EA, DICE en Battlefield ga boycotten en lastig ga lopen doen. Dit komt mede, omdat ik zelf en de groep waar ik over het algemeen mee speel zich vaak bindt aan 1 (online)game en dat helemaal suf spelen. Als je dan krap 100€ uitgeeft aan BF4+premium dan is dat best zonde als je dat niet speelt zoals je normaal gewend ben om te doen...."fulltime". Ik heb zelf ook BF2142 gekocht en na tig uur niet meer aangeraakt, omdat het niet mijn ding was. Menig men vind bf2142 één van de beste BF's ooit en meest gebalanceerd. Kortom, de meningen verschillen nou eenmaal en dat is helemaal niet erg. Ik kijk gewoon uit naar de volgende Battlefield game (Hardline tel ik zelf niet mee

) en dan zie ik wel weer wat er gaat gebeuren.