Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Erasmo schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:48:
[...]

Kwestie van teamwork, met twee igla's kom je al een heel einde. Engi 1 vuurt zodat de heli flared en vuurt daarna weer zo snel mogelijk en engi 2 schiet zijn eerste omhoog en de tweede op de chopper. Zo heb je in een tijdsbestek van 1-3 seconden drie igla's in je heli zitten.
Kan je zo twee iglas tegelijk besturen effectief? Die kende ik nog niet.
steveman schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 11:00:
Ik zag een keer een losse minigun door de lucht vliegen... hele helikopter was verder onzichtbaar :')
Er is ook een vliegende minigun gadget op een enkele map he ;). (Ziet er vooral idioot uit en imo past het niet echt in BF, maar is nou niet echt iets waar ik bang voor ben verder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
caanova1984 schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:48:
[...]

Snap echt niet dat mensen dit vragen. Wat is 9 eu voor de beste shooter van de laatste 5 jaar. Al werkt het voor sommige mensen kut en denken mensen dat hun persoonlijke setup problemen uit het spel komen.
Het blijft de beste shooter waar niemand tegenop kan. :P
9 euro is voor een game als Battlefield 4 zeker wel waard, het probleem is alleen dat menig gamer in dit topic en daar buiten met EA het schip in is gegaan voor 50€ of meer en als je pech hebt inclusief premium ook nog.
Arfman schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:26:
[...]

Ik zou gewoon stoppen met spelen.
Dit adviseer ik ook als je erg toch geen fun uit haalt en alleen maar loopt te whinen hier over. Ik heb de laatste 10 jaar niks anders gespeeld dan Battlefield en ben er ook gewoon mee gekapt. In vergelijking met BF3 was BF3 bijna perfect, wat uiteraard mijn mening is. De fun die ik altijd heb gehad met het spelen van Battlefield, dat mis ik gewoon in BF4 en geloof me ik heb continue ook na DLC/patches geprobeerd het spel weer op te pakken, maar het blijft voor mij hetzelfde...

Ik ben dus ook overgestapt op CSGO en dat bevalt me prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Sissors schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:56:
[...]

Kan je zo twee iglas tegelijk besturen effectief? Die kende ik nog niet.

[...]

Er is ook een vliegende minigun gadget op een enkele map he ;). (Ziet er vooral idioot uit en imo past het niet echt in BF, maar is nou niet echt iets waar ik bang voor ben verder).
Jup. Doe het met twee man en je schiet ook reppende heli's uit de lucht.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=USCrudt9vWI]

[ Voor 6% gewijzigd door Erasmo op 04-01-2015 12:44 ]

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is net als bij de javelin en de sraw al gepatched denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 12:58:
Dat is net als bij de javelin en de sraw al gepatched denk ik.
Yup, is er al héééél lang uitgepatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Oh serieus :D Ik gebruik alleen maar rpg tegenwoordig dus was er niet van op de hoogte :P

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:33
verkeerde topic.

[ Voor 154% gewijzigd door Kepro op 04-01-2015 16:00 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF4 draaid nog best goed op low op een Imac uit 2014 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Xant0r schreef op zondag 04 januari 2015 @ 12:26:
[...]

9 euro is voor een game als Battlefield 4 zeker wel waard, het probleem is alleen dat menig gamer in dit topic en daar buiten met EA het schip in is gegaan voor 50€ of meer en als je pech hebt inclusief premium ook nog.
Waarom is dat pech? Ik vond premium een hele schappelijke prijs hebben voor wat je ervoor terugkrijgt. De handel wel bij goedkoopste webshop toendertijd gekocht, dus dat scheelt wel tov de adviesprijs. Maar je krijgt soms het idee dat je alleen in dit topic mag reageren als je de pest aan BF4 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijnenveger
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-10 12:04

Mijnenveger

Veegt mijnen

Sissors schreef op maandag 05 januari 2015 @ 08:57:
[...]

Waarom is dat pech? Ik vond premium een hele schappelijke prijs hebben voor wat je ervoor terugkrijgt. De handel wel bij goedkoopste webshop toendertijd gekocht, dus dat scheelt wel tov de adviesprijs. Maar je krijgt soms het idee dat je alleen in dit topic mag reageren als je de pest aan BF4 hebt.
Ik heb premium gekocht voor 28 euro zaterdag. Ik vind het echt het geld waard. Ik kreeg het basisspel gratis van iemand uit mn oude clan, die deed een giveaway. Hij gaf BF4+Premium aan iemand anders maar die had het spel al en gaf het aan mij. Premium is echt het geld waard! Niet om de wapens/skins etc maar om de maps. De maps zijn echt veel mooier dan de basismaps. In BF3 vond ik dat best tegenvallen, in deze niet. Ook vind ik het leuk om assignments te doen. Deze waren veelste simpel in BF3. BF4 hebben ze iets moeilijker gemaakt en dat maakt de gameplay voor mij alleen maar leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Sissors schreef op maandag 05 januari 2015 @ 08:57:
[...]

Pech in de zin van als je vroegtijdig gestopt bent met spelen zoals ik en menig van mijn fulltime Battlefied vrienden (als in de groep die min of meer al sinds bf1942/vietnam speelt). Kortom al die zogenaamde extra's hebben ons niet kunnen overtuigen. Buiten dat ben ik nog altijd van mening dat DLC/Premium één grote onzin is, iets wat gewoon al in de game hoort te zitten vanaf dag 1, maar dat is een discussie die hier meermaals is gehouden en de meningen zijn hier over verdeeld, dus ik ga hier verder ook niet op in(iets met oude koeien :+).

Positief, negatief....positieve berichten zie je nauwelijks dit komt denk ik mede doordat de persoon die die positieve ervaring beleefd na zijn game gewoon wat anders gaat doen en/of PC uit zet. De negatieve reacties zijn over het algemeen nadrukkelijker aanwezig, omdat men hun gal moet spuwen na een negatieve ervaring/potje/glitch/probleem/etc en dus op forum komt om dit te doen, is het niet dit forum dan is het wel battlelog forum, reddit of hun eigen clan forum...het maakt in principe niet uit waar.

Verder ben ik uiteraard teleurgesteld dat Battlefield 4 niet zo is aangeslagen bij ons als de vorige games deden, maar dit wilt niet zeggen dat ik nu gelijk EA, DICE en Battlefield ga boycotten en lastig ga lopen doen. Dit komt mede, omdat ik zelf en de groep waar ik over het algemeen mee speel zich vaak bindt aan 1 (online)game en dat helemaal suf spelen. Als je dan krap 100€ uitgeeft aan BF4+premium dan is dat best zonde als je dat niet speelt zoals je normaal gewend ben om te doen...."fulltime". Ik heb zelf ook BF2142 gekocht en na tig uur niet meer aangeraakt, omdat het niet mijn ding was. Menig men vind bf2142 één van de beste BF's ooit en meest gebalanceerd. Kortom, de meningen verschillen nou eenmaal en dat is helemaal niet erg. Ik kijk gewoon uit naar de volgende Battlefield game (Hardline tel ik zelf niet mee >:)) en dan zie ik wel weer wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:26

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

beuker19 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 22:30:
Nou naar meer dan een maand weer eens BF4 gespeeld en de eerste 2 potjes ging het nog redelijk maar 1 avond op een CQL 64p die op official staat en direct 4 potjes verloren met 500+ tickets.
Ook weet ik waarom ik zoveel klaag over deze game en dat is omdat BF4 gewoon ruk is.
De game op zich is best wel leuk maar de hitreg , voertuigen , de maps en vooral de spelers zelf verzieken de game heel erg.
Deze game heeft soms echt wel momenten dat je denkt ohhh vet tot je weer de nummer 1 20-0 staat in de Littlebird en jou team met 5 man in de basis aan het sniperen is.
Ook weet ik niet of het nu expres gebeurd of het gewoon super dom is maar ons team wat in Zavod , Dawnbreaker en Lancang dam alle 3 keer de littlebird kwijt.
Maar je bent toch geen one trick pony? Of is het zonder little bird niet leuk?
Je bent een zwartkijker, probeer eens plezier te hebben en wees niet zo onwijs gefocussed op de flaws. Who cares dat er 5 snipers zijn of wat andere spelers uitspoken. Mijn ervaring is dat veel servers redelijk bijtrekken als je gewoon het objective speelt. de betere spelers op de server zien dat vaak wel.
als het echt drama is, leave en een betere server zoeken. Ik heb in mn favo lijstje nu een stuk of 15 servers staan waar ik zo goed als altijd (bijna dagelijks) wel leuke potjes op speel. Niet alles wordt gewonnen, maar dat boeit me ook niet zo, als het maar een leuke game om te spelen was.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ekstergroen schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:25:
[...]

Behalve als er 2 engie's op zitten, dan is het het echt een vliegende tank ;)
Och, een welgeplaatste UCAV is genoeg voor een triple kill in zo'n geval.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:54

Metro2002

Memento mori

Meelobee schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:45:
[...]

Maar je bent toch geen one trick pony? Of is het zonder little bird niet leuk?
Je bent een zwartkijker, probeer eens plezier te hebben en niet je zo onwijs focussed op de flaws. Who cares dat er 5 snipers zijn of wat andere spelers uitspoken. Mijn ervaring is dat veel servers redelijk bijtrekken als je gewoon het objective speelt. de betere spelers op de server zien dat vaak wel.
als het echt drama is, leave en een betere server zoeken. Ik heb in mn favo lijstje nu een stuk of 15 servers staan waar ik zo goed als altijd (bijna dagelijks) wel leuke potjes op speel. Niet alles wordt gewonnen, maar dat boeit me ook niet zo, als het maar een leuke game om te spelen was.
Vind de balans in BF4 juist over het algemeen een stuk beter dan in BF3. Veel meer spannende matches ipv dat eeuwige gebaserape. Soms is het irritant als ze heli's jatten maarja.
Wel vind ik dat bv de Igla nogal weinig power heeft voor mijn gevoel. Moet er soms 4 afvuren op een heli voor ie neer gaat. En tanks vs die minitankjes (ben ff de naam kwijt :P ) is ook geen match :+ maarja
Over het algemeen heb ik wel het gevoel dat je niet geheel machteloos staat wat je soms in BF3 wel had. Vooral het neerhalen van vliegtuigen en heli's gaat echt stukken beter. Dat was in BF3 echt bijna onmogelijk met een IGLA. Voordat je gereload had had de piloot alweer flares klaarstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Vind überhaupt de balans qua wapens erg goed in BF4. Er zijn altijd wel wapens die qua statistics misschien niet heel goed zijn maar door je speelstijl aan te passen of gebruik te maken van bepaalde zaken in maps zijn ze toch goed bruikbaar. Hangar21 speel ik nu het liefst als Engineer met DMR (SCAR-H SV) bijvoorbeeld.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Gisteren potje rush op Lockers gedaan, op den duur besluit halve enemy team de staircase te pakken bij de C-vlag zegmaar. Dan is een XM-25 wel een prachtig wapensysteem zeg :D

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:50

ThunderNet

Flits!

Snipers zijn over het algemeen juist easy-targets... Op Zavod kun je ze vaak met een mortier zo van het dak af schieten. En met de M142 al helemaal...

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:34
ThunderNet schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:53:
Snipers zijn over het algemeen juist easy-targets... Op Zavod kun je ze vaak met een mortier zo van het dak af schieten. En met de M142 al helemaal...
dan praat je over snipers die echt aan het campen zijn. Als ik sta te snipen op dat dak hou ik de hele map in de gaten. Zodra iemand begint te mortaren ben ik weg van de plak waar ik stond.

Ik begin pas last te krijgen als er ook nog een aantal snipers op mij aan het schieten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordprimoz schreef op maandag 05 januari 2015 @ 18:48:
[...]

dan praat je over snipers die echt aan het campen zijn. Als ik sta te snipen op dat dak hou ik de hele map in de gaten. Zodra iemand begint te mortaren ben ik weg van de plak waar ik stond.

Ik begin pas last te krijgen als er ook nog een aantal snipers op mij aan het schieten zijn.
Of gewoon full auto met de M416 met HB en angled foregrip op elke afstand, daarmee snipe je elke sniper eruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 18:54:
[...]

Of gewoon full auto met de M416 met HB en angled foregrip op elke afstand, daarmee snipe je elke sniper eruit :)
meh, zodra jij begint te schieten weet ik waar je zit, effe dakje lager en headshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:05

fynrd1

Fooled by Randomness

lordprimoz schreef op maandag 05 januari 2015 @ 18:48:
[...]

Snipers en supports zijn de makkelijkste targets, maakt niet uit hoe ze spelen en hoe je het ook went of keert. De natuur van hun wapens vraagt erom om net iets langer stil te staan bij het schieten dan bij andere wapens.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordprimoz schreef op maandag 05 januari 2015 @ 18:56:
[...]

meh, zodra jij begint te schieten weet ik waar je zit, effe dakje lager en headshot
De dag dat een sniper echt een bedreiging wordt in BF moet nog aanbreken. Zodra je als sniper dat vuurgevecht wint zit je óf te ver weg om relevant te zijn of de assault loopt hard te falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:08:
[...]

De dag dat een sniper echt een bedreiging wordt in BF moet nog aanbreken. Zodra je als sniper dat vuurgevecht wint zit je óf te ver weg om relevant te zijn of de assault loopt hard te falen.
Dat ben ik niet automatisch met je eens, op medium afstand schiet je met assault rifle echt niet zomaar een sniper dood als die een beetje fatsoenlijke plek heeft (oftewel niet rechtop staan zonder dekking). Dan kan je wel blijven schieten tot sniper uiteindelijk wel keer dood is (doe ik vaak genoeg), maar al die tijd heb je wel een neon sign boven je hangen voor alle andere spelers of ze je alsjeblieft willen doodschieten.

Punt is imo meer dat snipers eigenlijk 'support' zouden moeten heten. 1 of 2 fatsoenlijke snipers kunnen best helpen tegen bijvoorbeeld de huidige support als die ergens lekker liggen, of tegen mounted wapens, in het algemeen spotten, doel die even stilstaat (totdat je doodgeschoten ben door de sniper hoor je niet te weten dat er één is), etc. Halve team die aan het snipen is is natuurlijk nogal doelloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:57
Speel graag rush, tenzij ik assault doe en m'n halve team ligt te snipen. Gelukkig veel servers met een sniperlimit, dat komt de speelkwaliteit en teamwerk wel wat ten goede.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Arfman schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:47:
Vind überhaupt de balans qua wapens erg goed in BF4. Er zijn altijd wel wapens die qua statistics misschien niet heel goed zijn maar door je speelstijl aan te passen of gebruik te maken van bepaalde zaken in maps zijn ze toch goed bruikbaar. Hangar21 speel ik nu het liefst als Engineer met DMR (SCAR-H SV) bijvoorbeeld.
Zelf trek ik me ook niet zoveel aan van of een wapen nu wel of niet ''goed" is, ik speel 95% medic en soms hou ik van de F2000/MTAR om lekker snel nietmachine te schieten zodat ik snel weg kan/iets kan doen. Maar speelde gisteren eens met de Bulldog: logger, maar heeft een impact van heb ik jou daar. Had niet verwacht dat het zo goed zou bevallen als medic zijnde, maar ik ga em toch eens even langer gebruiken en wat accessoires vrijspelen :P

Overigens blijf ik het reviven nog steeds ergerlijk buggy vinden: 2 tegelijk reviven is dan wel grappig (wel maar 1x punten), maar sommige mensen totaal niet kunnen reviven om een onbekende reden/die door de bodem zakken zodat je er niet meer bij kunt..of je aimt voor persoon links en persoon rechts wordt revived: grrr :(

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sissors schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:25:
[...]

Dat ben ik niet automatisch met je eens, op medium afstand schiet je met assault rifle echt niet zomaar een sniper dood als die een beetje fatsoenlijke plek heeft (oftewel niet rechtop staan zonder dekking). Dan kan je wel blijven schieten tot sniper uiteindelijk wel keer dood is (doe ik vaak genoeg), maar al die tijd heb je wel een neon sign boven je hangen voor alle andere spelers of ze je alsjeblieft willen doodschieten.

Punt is imo meer dat snipers eigenlijk 'support' zouden moeten heten. 1 of 2 fatsoenlijke snipers kunnen best helpen tegen bijvoorbeeld de huidige support als die ergens lekker liggen, of tegen mounted wapens, in het algemeen spotten, doel die even stilstaat (totdat je doodgeschoten ben door de sniper hoor je niet te weten dat er één is), etc. Halve team die aan het snipen is is natuurlijk nogal doelloos.
Op medium afstand (zeg metertje of 50) schiet je met de HB toch vrij eenvoudig 3 headshots verspreid over een paar bursts? Als je een beetje slim beweegt raakt die sterrenwacht je echt niet. Dat neonbord hangt ook boven die amateurastronoom naast die heerlijke scopeglare?
NiGeLaToR schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:41:
Gelukkig veel servers met een sniperlimit, dat komt de speelkwaliteit en teamwerk wel wat ten goede.
Mee eens, 2 sniper rifles per 16 spelers is heel acceptabel. Dan lopen ze niet in de weg, jatten ze niet je voertuigen als taxi en blijft er nog een kans op beetje tempo en spanning in het potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

2Dutch schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:13:
[...]

Zelf trek ik me ook niet zoveel aan van of een wapen nu wel of niet ''goed" is, ik speel 95% medic en soms hou ik van de F2000/MTAR om lekker snel nietmachine te schieten zodat ik snel weg kan/iets kan doen. Maar speelde gisteren eens met de Bulldog: logger, maar heeft een impact van heb ik jou daar. Had niet verwacht dat het zo goed zou bevallen als medic zijnde, maar ik ga em toch eens even langer gebruiken en wat accessoires vrijspelen :P
Als je de Bulldog leuk vindt is de de Scar-H wellicht ook een aanrader. Lagere RoF, hogere accuracy en snellere reload.
Overigens blijf ik het reviven nog steeds ergerlijk buggy vinden: 2 tegelijk reviven is dan wel grappig (wel maar 1x punten), maar sommige mensen totaal niet kunnen reviven om een onbekende reden/die door de bodem zakken zodat je er niet meer bij kunt..of je aimt voor persoon links en persoon rechts wordt revived: grrr :(
Als een persoon bijvoorbeeld boven aan de trap doodgaat, dan glijdt het lijk naar beneden. Echter moet je reviven waar de persoon dood is gegaan (boven aan de trap) en niet waar het lijk met revive-icoon ligt. Erg onhandig natuurlijk.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:21:
Op medium afstand (zeg metertje of 50) schiet je met de HB toch vrij eenvoudig 3 headshots verspreid over een paar bursts? Als je een beetje slim beweegt raakt die sterrenwacht je echt niet. Dat neonbord hangt ook boven die amateurastronoom naast die heerlijke scopeglare?
Tegen de pickup sniper op bijv. Locker is het wat lastiger. Zeker tussen C en D. Je kunt natuurlijk ook alternatieve tactieken gebruiken als smoke, mortier of airburst. Niet dat ik die zelf vaak gebruik -vooral die laatste 2 vind ik ontzettend sfeerverziekende trollwapens- , maar het werkt wel aardig tegen hardnekkige snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Bee.nl schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:11:
[...]
Als je de Bulldog leuk vindt is de de Scar-H wellicht ook een aanrader. Lagere RoF, hogere accuracy en snellere reload.
[...]
Als een persoon bijvoorbeeld boven aan de trap doodgaat, dan glijdt het lijk naar beneden. Echter moet je reviven waar de persoon dood is gegaan (boven aan de trap) en niet waar het lijk met revive-icoon ligt. Erg onhandig natuurlijk.
[...]
Scar H heb ik volgens mij ook wel een tijdje mee geschoten, ff vergelijkingssessietje doen binnenkort ;)

Dat van dat schuiven van de trappen is inderdaad erg irritant, maar heb het ook bij mensen die ''gewoon" doodliggen ergens. Misschien is het toch van de push die ze krijgen van explosives ofzo dat het lastiger wordt/niet werkt. Blijft irritant. Net als 20% revives in the line of fire :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Vaak heb je spelers die je revive "stelen" door maar 20% te chargen. Sta je daar met je 100% charge. Geen punten, de gerevivede speler is kwetsbaarder en ikzelf ben kwetsbaar want onnodig lang paddles in mn handen.

Meestal wacht ik met het loslaten van de paddles als er een granaat op ontploffen ligt. Wat ook helpt is direct na het reviven covervuur geven zodat de persoon tijd heeft om weg te komen. Het zijn kleine dingetjes die helpen.

Overigens moet ik eerlijk bekennen dat ik heel soms wel eens een revive gebruik als afleidingsmanoeuvre of lokkertje :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:47
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:21:
[...]

Mee eens, 2 sniper rifles per 16 spelers is heel acceptabel. Dan lopen ze niet in de weg, jatten ze niet je voertuigen als taxi en blijft er nog een kans op beetje tempo en spanning in het potje.
Ik vind dat ook meer dan prima. 2 snipers per team komt de gameplay echt ten goede.
Dit weekend na 3 tot 4 maanden absentie weer eens begonnen met BF4 en ik heb me heel erg goed vermaakt.
Merkte wel dat de wapens echt veranderd zijn. Ben echt weer aan het zoeken maar naar een voor mij werkende setup.
Om de een of andere reden maak ik met mijn silenced AWS niets meer klaar.

Final Stand vind ik voorlopig niet echt super. Vind de velden net wat te groot maar wellicht ga ik het leuker vinden als ik ze wat beter leer kennen.

Verder weinig tot geen klachten over hitreg of andere rare zaken. Redelijke constante framerate van rond de 80/90 fps. Speelt echt lekker weg momenteel. Veel teamwork gehad in de afgelopen potjes (alle groenen netjes bij elkaar in de buurt en met een gemixte setup _/-\o_ ) Dat laatste is toch altijd het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Bee.nl schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:28:
Vaak heb je spelers die je revive "stelen" door maar 20% te chargen. Sta je daar met je 100% charge. Geen punten, de gerevivede speler is kwetsbaarder en ikzelf ben kwetsbaar want onnodig lang paddles in mn handen.

Meestal wacht ik met het loslaten van de paddles als er een granaat op ontploffen ligt. Wat ook helpt is direct na het reviven covervuur geven zodat de persoon tijd heeft om weg te komen. Het zijn kleine dingetjes die helpen.

Overigens moet ik eerlijk bekennen dat ik heel soms wel eens een revive gebruik als afleidingsmanoeuvre of lokkertje :$
Eerst een healthpack gooien, dan reviven, dan sta je niet zo lang met je paddles in je handen :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:58:
[...]

Eerst een healthpack gooien, dan reviven, dan sta je niet zo lang met je paddles in je handen :)
Allemachtig wat duurt dat tegenwoordig lang voordat je weer begint te healen. Té lang wat mij betreft, ik zou liever zien dat het langzamer healt onder supression dan dat het helemaal niet healt. Dit bevordert wat mij betreft teveel mis schieten met een LMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ja dat is zeker waar, maar aangezien ik bijna altijd de M249 (+hb, angled grip & FLIR scope) gebruik hoor je mij niet klagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Bee.nl schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:28:

Bovendien heeft diegene nauwelijks kans om weg te komen, want een halve granaat of zelfs een scherf en dood. Spam dan meestal iets van "hold your paddles for some extra vitamins" :+ Speel meestal met een vaste kliek, Skype-groepsgesprek, dus dan wordt het heel simpel: reviven wordt zeer gewaardeerd maar er wordt ook "niet reviven" geroepen als diegene zelf zoiets heeft van: gaat em toch niet worden, ondanks 100% :+ Je kan niet altijd van alle kanten het gevaar in de gaten houden. Je moet jezelf ook in leven houden, maar ben ook zeker niet te beroerd om voor de halfdooie te gaan staan om even af te leiden. Heerlijke class om te spelen hoor, lekker snel en dynamisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2Dutch schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:24:
[...]
Bovendien heeft diegene nauwelijks kans om weg te komen, want een halve granaat of zelfs een scherf en dood. Spam dan meestal iets van "hold your paddles for some extra vitamins" :+ Speel meestal met een vaste kliek, Skype-groepsgesprek, dus dan wordt het heel simpel: reviven wordt zeer gewaardeerd maar er wordt ook "niet reviven" geroepen als diegene zelf zoiets heeft van: gaat em toch niet worden, ondanks 100% :+ Je kan niet altijd van alle kanten het gevaar in de gaten houden. Je moet jezelf ook in leven houden, maar ben ook zeker niet te beroerd om voor de halfdooie te gaan staan om even af te leiden. Heerlijke class om te spelen hoor, lekker snel en dynamisch :)
Ik revive altijd alles wat los en vast zit, met zoveel health als mij op dat moment uitkomt. Stilstaan in open schotsveld met die peddles doe ik nooit.

Kistje erop, peddels erop en reviven maar. Het kost geen extra tickets en het in het slechtste geval leidt het weer iemand af zodat ik die snel kan neerploppen. Het kan even vervelend zijn voor die jongen die met 20 hp gelijk wordt doodgeschoten, maar dan moet ie maar niet dood worden geschoten in de eerste plaats of de revive-warp leren zodat je niet direct wordt doodgeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-10 11:37
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:09:
[...]

Het kost geen extra tickets en het in het slechtste geval leidt het weer iemand af zodat ik die snel kan neerploppen.
Mwha, ik revive ook veel alleen niet in uitzichtloze situaties. Wat denk je van de wachttijd wanneer een speler weer kan respawnen als je hem revived en hij gelijk weer dood gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
creapYYY schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:13:
[...]

Mwha, ik revive ook veel alleen niet in uitzichtloze situaties. Wat denk je van de wachttijd wanneer een speler weer kan respawnen als je hem revived en hij gelijk weer dood gaat?
Zoals ik zeg, dan moet hij maar de revive-warp aanleren. Gewoon tegelijkertijd Jump, Sprint en Forward ingedrukt houden en met een slinger aan de muis een richting kiezen. Dan ben je in een keer een kleine 10 meter INSTANT verplaatst zonder dat je geraakt kan worden. Daarmee moet je altijd in dekking kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:20:
[...]

Zoals ik zeg, dan moet hij maar de revive-warp aanleren. Gewoon tegelijkertijd Jump, Sprint en Forward ingedrukt houden en met een slinger aan de muis een richting kiezen. Dan ben je in een keer een kleine 10 meter INSTANT verplaatst zonder dat je geraakt kan worden. Daarmee moet je altijd in dekking kunnen komen.
Ach ja, was iedereen maar level 500+ met insta uberskills. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Misschien wel leuk om een filmpje van de revive warp erbij te pakken:

Vanaf anderhalve minuut ongeveer is het te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
creapYYY schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:23:
[...]

Ach ja, was iedereen maar level 500+ met insta uberskills. ;w
Tsja, je kan niet altijd met iedereen rekening houden. Er zijn ook nog zoveel spelers die geen flauw idee hebben wat de objective is.

Bovendien het spel is al ruim een jaar uit? De revive warp is vrijwel zo oud als het spel zelf, ik ken niemand die het niet gebruikt.

edit: Thanks Bijtje, dat helpt inderdaad. :)

[ Voor 4% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 06-01-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:29:
[...]

Tsja, je kan niet altijd met iedereen rekening houden. Er zijn ook nog zoveel spelers die geen flauw idee hebben wat de objective is.

Bovendien het spel is al ruim een jaar uit? De revive warp is vrijwel zo oud als het spel zelf, ik ken niemand die het niet gebruikt.
Hoe dom het ook klinkt, met mijn 279 speeluren ben jij de eerste van wie ik het hoor :F . Zal het eens youtuben :)

*thnx bee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
creapYYY schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:31:
[...]
Hoe dom het ook klinkt, met mijn 279 speeluren ben jij de eerste van wie ik het hoor :F . Zal het eens youtuben :)

*thnx bee!
Excuses als het te elitair overkwam, ik ging er oprecht vanuit dat vrijwel iedereen dit al lang wist ook omdat dit in BF3 een gamechanger was. Maarrre, geniet er van, dat gaat héél veel deaths schelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:43:
[...]

Excuses als het te elitair overkwam, ik ging er oprecht vanuit dat vrijwel iedereen dit al lang wist ook omdat dit in BF3 een gamechanger was. Maarrre, geniet er van, dat gaat héél veel deaths schelen. :)
Het is blijkbaar ook niet bij iedereen bekend dat je mensen met meer als 20% kan reviven door je defibs op te laden xDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

lordprimoz schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:06:
[...]

Het is blijkbaar ook niet bij iedereen bekend dat je mensen met meer als 20% kan reviven door je defibs op te laden xDD
Sinds de laatste patches kun je het juiste moment zelfs horen door een andere toon, ideaal! :D
Maar wist het ook niet echt van die revive-sprint dinges. Duwde vast wel eens uit paniek in sprint, maar nooit bewust op gelet. Thx gents, vanavond eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:43:
[...]

In BF3 was het standaard spatie vasthouden inderdaad. Als je dan gerevived werd, stond je meteen rechtop en kon je meteen rennen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Ook nieuws voor mij. 500 uur in BF4 en 400 in BF3.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JellBro
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 08:39
Idem voor mij , [300 uur ..ai] bedankt voor de tip !

Verklaart op zich ook wel dat sommige mensen heel goede resultaten kunnen hebben
op locker terwijl de rest alleen afgeslacht wordt. In een squad met twee medics en een
support kun je het langer volhouden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:20:
[...]

Ok dus omdat jij maar lukraak revived moeten andere spelers een glitch/bug gebruiken om zichzelf maar te redden. Daarnaast is er constange geklaag over de skill van de gemiddelde spelers, maar dan wel verwachten dat ze dit weten!? 8)7

Een betere oplossing is reviven op plekken waar het kan ;)

Voor mij ook de eerste keer dat ik hiervan hoor, 280 uur BF4, 613 uur Bf3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:22:
[...]

Ok dus omdat jij maar lukraak revived moeten andere spelers een glitch/bug gebruiken om zichzelf maar te redden. Daarnaast is er constange geklaag over de skill van de gemiddelde spelers, maar dan wel verwachten dat ze dit weten!? 8)7

Een betere oplossing is reviven op plekken waar het kan ;)

Voor mij ook de eerste keer dat ik hiervan hoor, 280 uur BF4, 613 uur Bf3..
Aaah, lekker vanuit de onderbuik reageren. De vraag is beter voor wie? Voor jou, voor mij, of voor het team? Als het mij helpt om het team te helpen met iemand niet 100% te reviven, dan heeft dat altijd de voorkeur.

Ik revive nooit lukraak, er zit altijd een gedachte achter en is een meta-game op zichzelf, zoals dat altijd geweest is in competitive battlefield, als sinds deel 2. Zit de vijand er nog? Is reviven beter voor het team dan laten respawnen (vlag afhankelijk), dan de volgorde: eerst goede spelers, dan normale, dan slechte en dan snipers.

Maar aangezien het gros van de spelers inderdaad vanuit de ik-vorm denkt en niet vanuit het team belang is dit principe voor lang niet iedereen duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Nou je zegt zelf ;
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:09:
[...]
Ik revive altijd alles wat los en vast zit, met zoveel health als mij op dat moment uitkomt. Stilstaan in open schotsveld met die peddles doe ik nooit.
Dat kwam bij mij over als lukraak vandaar mn opmerking. Als je het zo doet als hierboven beschreven heb ik niets gezegd en wou ik dat er meer zo zouden spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:47:
Nou je zegt zelf ;

[...]

Dat kwam bij mij over als lukraak vandaar mn opmerking. Als je het zo doet als hierboven beschreven heb ik niets gezegd en wou ik dat er meer zo zouden spelen :)
Aah zo, nou op publics is het ook wel een beetje ander verhaal. Tenzij ik ze ken, ga ik er niet vanuit dat spelers weten op welke vlag ze beter kunnen spawnen, dus revive ik wel bijna alles mits het beter is voor het team op dat moment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bee.nl schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:28:
Misschien wel leuk om een filmpje van de revive warp erbij te pakken:

[video]
Vanaf anderhalve minuut ongeveer is het te zien.
Als dit PC is gebruikt hij een aimbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:34:
[...]

Dunning-Kruger much?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze post zegt meer over jou dan over mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 23:47:
[...]

Deze post zegt meer over jou dan over mij.
Los van zijn post ben ik toch benieuwd waarom je die gast uit de video van een aimbot verdenkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 00:51:
[...]

Los van zijn post ben ik toch benieuwd waarom je die gast uit de video van een aimbot verdenkt.
Je ziet in het laatste deel toch wel dat z'n aim precies de tegenstanders volgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 02:24:
[...]

Je ziet in het laatste deel toch wel dat z'n aim precies de tegenstanders volgt?
Nee hoor, het is een redelijk bekende speler in de competitive BF3 en BF4 scene (toen dat nog bestond). Ik heb vaak genoeg tegen hem gespeeld. Dit is gewoon solide aim, wat je ook mag verwachten van iemand die uitkomt voor team Zweden. Smashuu is overigens aardige middenmoot als het op competitive infantry combat aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:34:
[...]

Wat een onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Is toch ook de bedoeling in een FPS om op de tegenstander te aimen?
Met aimen op friendlies win je niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:50:
[...]

Nee hoor, het is een redelijk bekende speler in de competitive BF3 en BF4 scene (toen dat nog bestond). Ik heb vaak genoeg tegen hem gespeeld. Dit is gewoon solide aim, wat je ook mag verwachten van iemand die uitkomt voor team Zweden. Smashuu is overigens aardige middenmoot als het op competitive infantry combat aankomt.
Ik moet heel hard lachen om hackusations in de huidige bf4 scene. Deze jongens hebben meerdere malen op LANs gespeeld en getoond dat ze skill hebben.
Al moet gezegd worden dat de skills in bf4 niet hoger dan mid is, als je vergelijkt met spellen zoals csgo/lol etc. waar teams full time erop zitten.

Doe al je settings naar low en mesh op ultra, geen super hoge dpi/sens en hoppa alles gaat 10 keer makkelijker.

Vanavond CTE playtests beginnend om 20:00 onze tijd. Check hoe leuk mijn kindje is (squad obliteration) :*)

[ Voor 6% gewijzigd door CB org op 08-01-2015 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CB org schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:09:
[...]

Ik moet heel hard lachen om hackusations in de huidige bf4 scene. Deze jongens hebben meerdere malen op LANs gespeeld en getoond dat ze skill hebben.
Al moet gezegd worden dat de skills in bf4 niet hoger dan mid is, als je vergelijkt met spellen zoals csgo/lol etc. waar teams full time erop zitten.

Doe al je settings naar low en mesh op ultra, geen super hoge dpi/sens en hoppa alles gaat 10 keer makkelijker.
Het erge is nog dat het meer gebeurd dan dat wij weten/denken ook in CS:GO en BF4.
Zeker in BF4 komt het ook gewoon heel heel heel erg vaak voor dat je gewoon ge insta-killed word in ieder geval op jou scherm en dat zorgt altijd weer voor hackusations en daardoor hebben cheaters ook een beetje vrij spel zeker in-game want je weet gewoon niet meer of het de verbinding , een goede speler of een cheater is

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CB org schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:09:
[...]

Vanavond CTE playtests beginnend om 20:00 onze tijd. Check hoe leuk mijn kindje is (squad obliteration) :*)
Haha, ja klopt! Alleen de boys van Fnatic lijken altijd een compleet ander spelletje te spelen dan de rest van ons. Die boys hebben op een of andere manier altijd de perfecte spawns, perfecte hitreg en nooit crashes. Kolere, wat hebben we daar potjes hard van verloren. :P

Hebben ze met squad obliteration al weggehaald dat je elke 10 seconden door alles heen zichtbaar bent? Dat blijf ik nog wel bijzonder vervelend vinden, het liefst zou ik alleen een bliep af en toe op de minimap zien of helemaal geen icons.
beuker19 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:16:
[...]
Het erge is nog dat het meer gebeurd dan dat wij weten/denken ook in CS:GO en BF4.
Zeker in BF4 komt het ook gewoon heel heel heel erg vaak voor dat je gewoon ge insta-killed word in ieder geval op jou scherm en dat zorgt altijd weer voor hackusations en daardoor hebben cheaters ook een beetje vrij spel zeker in-game want je weet gewoon niet meer of het de verbinding , een goede speler of een cheater is
Dat is ook frustratie numero uno in BF4 (en 3 ook). Wat jij ziet is niet het zelfde wat je teammate ziet of wat de server ziet. We hebben uit pure frustratie wel demo's naast elkaar gelegd omdat je toch aan jezelf gaat twijfelen 'wat had ik daar anders moeten/kunnen doen????'. Dat was ook direct het moment om te stoppen, je wordt echt naar van die verschillen tussen POV's toendertijd. Onze TS (en van menig team trouwens) was, en misschien nog wel is, tijdens matches een aaneenschakeling van 'HUH?, Jaaaaaaaaahaaaa, Geloof je het zelf???, Dat kan niet!, HOE DAN?'. De boys die nu nog competitief spelen vloeken ook nog even hard op het spel trouwens. :D

Fairfight doet in BF4 wel erg goede zaken moet ik zeggen qua cheats. Voor zover ik weet speelt het niet of nauwelijks en zijn er ook weinig geavanceerde cheats, maar dat kan natuurlijk veranderd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:56:
[...]

Haha, ja klopt! Alleen de boys van Fnatic lijken altijd een compleet ander spelletje te spelen dan de rest van ons. Die boys hebben op een of andere manier altijd de perfecte spawns, perfecte hitreg en nooit crashes. Kolere, wat hebben we daar potjes hard van verloren. :P

Hebben ze met squad obliteration al weggehaald dat je elke 10 seconden door alles heen zichtbaar bent? Dat blijf ik nog wel bijzonder vervelend vinden, het liefst zou ik alleen een bliep af en toe op de minimap zien of helemaal geen icons.
3d icon van de bombcarrier van de tegenstander is met laatste patch weggehaald. Kijken of dat gaat werken.
We vonden het zelf ook OP.
Daarnaast zie je al je zelf de bom draagt wanneer de 8s "bleep" getoond wordt voor de tegenstander om wat beter te kunnen flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:56:
Fairfight doet in BF4 wel erg goede zaken moet ik zeggen qua cheats. Voor zover ik weet speelt het niet of nauwelijks en zijn er ook weinig geavanceerde cheats, maar dat kan natuurlijk veranderd zijn.
Waterdicht is het nog niet in ieder geval. Toevallig twee dagen terug 2 overduidelijke cheaters gehad op dezelfde server. Onzichtbaarheid en alles d'r op en d'r aan natuurlijk. De ene maakte misbruik van gratis gametime om even de vuile cheater uit te hangen; 85% HS/K 8)7 Die tweede is inmiddels gereset zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vriend van me kwam laatst dit tegen: http://youtu.be/04N95cEb1rc |:(
Hack vanuit de spectator slot blijkbaar om zo beide teams te rapen

http://battlelog.battlefi...1677261522048/1331496415/
Seems legit

Zijn gelukkig wel al gebanned.

Erg apart wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Vanavond even twee potjes op de BuG-server gespeeld. Helihelden in het team van de tegenstander, die deden aan baseraping en vehicle stealing uit onze base, stonden aan het eind van de ronde rond de 40/5. Dankzij wat hints in de chat aan onze kant bleven ze de ronde erna stinger na stinger in hun heli krijgen, waardoor we er uiteindelijk doorheen braken en nog net aan wonnen! Uiteraard vonden ze stingers toen een noobwapen.

Maar www.man-man-man.nl wat waren die gasten lekker bezig. In één run tweeënhalve tank slopen, omdraaien en onze beide heli's uit de lucht tikken, petje af.

[ Voor 9% gewijzigd door CodeCaster op 08-01-2015 23:58 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
Voor de mensen die C4 campers bij de liften op Siege nog niet erg genoeg vinden :+

[Video: http://gfycat.com/FondDearestAoudad]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 23:53:
Vanavond even twee potjes op de BuG-server gespeeld. Helihelden in het team van de tegenstander, die deden aan baseraping en vehicle stealing uit onze base, stonden aan het eind van de ronde rond de 40/5. Dankzij wat hints in de chat aan onze kant bleven ze de ronde erna stinger na stinger in hun heli krijgen, waardoor we er uiteindelijk doorheen braken en nog net aan wonnen! Uiteraard vonden ze stingers toen een noobwapen.

Maar www.man-man-man.nl wat waren die gasten lekker bezig. In één run tweeënhalve tank slopen, omdraaien en onze beide heli's uit de lucht tikken, petje af.
Attack of Scout heli en op welke maps ?
Zulke dingen zijn altijd super vervelend maar er is op zich weinig aan te doen al verschild het nogal wat voor team je hebt en op welke map je speelt.
Ik hoop echt dat de volgende Battlefield games zich meer richt op alleen maar land en evt. ook nog water combat en dat de lucht alleen nog word gebruikt voor transport.
Beetje zoals BF:BC 2 alleen dan op grotere schaal en misschien ook wat meer variatie in de land , water en lucht voertuigen.
Denk dat het de game alleen maar goed zal doen want dan kan ook direct alle lock-on meuk weg en de AA weg.
Als Dice dan toch bezig is ook direct alles boven een bepaalde hoogste out of bounds maken zodat men de transport ook niet gebruik als taxi en iedereen is blij.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 01:11:
[...]

Zulke dingen zijn altijd super vervelend maar er is op zich weinig aan te doen al verschild het nogal wat voor team je hebt en op welke map je speelt.
Ik hoop echt dat de volgende Battlefield games zich meer richt op alleen maar land en evt. ook nog water combat en dat de lucht alleen nog word gebruikt voor transport.
Beetje zoals BF:BC 2 alleen dan op grotere schaal en misschien ook wat meer variatie in de land , water en lucht voertuigen.
Denk dat het de game alleen maar goed zal doen want dan kan ook direct alle lock-on meuk weg en de AA weg.
Als Dice dan toch bezig is ook direct alles boven een bepaalde hoogste out of bounds maken zodat men de transport ook niet gebruik als taxi en iedereen is blij.
Gewoon 50/50 wat mij betreft, dan is er voor ieders wat wils. Maps met alleen maar grond en mixed maps met air. Maar op maps met air moeten meer stationaire air-to-air guns op vlaggen staan wat mij betreft, beetje a la 1943.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 01:45:
[...]

Gewoon 50/50 wat mij betreft, dan is er voor ieders wat wils. Maps met alleen maar grond en mixed maps met air. Maar op maps met air moeten meer stationaire air-to-air guns op vlaggen staan wat mij betreft, beetje a la 1943.
Een of twee cannons a la de burst van de attackboat en je kan je op de grond veel beter verdedigen tegen air.
Maar dan nog, als je erg last van air hebt, is het wel zo dat je op zich genoeg opties hebt om daar mee om te gaan, het ergste wat kan gebeuren dat je een slechte ronde hebt, als je alleen op CQ large met heli's op een map speelt ja dan kan je er vanuit gaan dat er een moment komt dat er een goede heli pilot in de server springt. Wil je dat niet dan zul je dergelijke maps moeten skippen. Je kan een spel af bf niet zodanig balanceren in de huidige setup met air water en landvoertuigen dat je niet ergens onbalans krijgt.

Op een paar momenten na dat er een scout te overheersend is heb ik eigenlijk nog niet vaak gehad dat iemand echt overpowered was door de game dan door hun skill tenzij ze hackten.

De manier hoe bf is opgezet is zo gevoelig voor exploits en gebruikmaken van de mogelijkheden die eigenlijk niet de bedoeling zijn dat je dit gewoonweg niet eruit zal halen.

NB: Dit is mijn mening, niet bedoelt als dat het zo IS.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:52:
[...]

Een of twee cannons a la de burst van de attackboat en je kan je op de grond veel beter verdedigen tegen air.
Maar dan nog, als je erg last van air hebt, is het wel zo dat je op zich genoeg opties hebt om daar mee om te gaan, het ergste wat kan gebeuren dat je een slechte ronde hebt, als je alleen op CQ large met heli's op een map speelt ja dan kan je er vanuit gaan dat er een moment komt dat er een goede heli pilot in de server springt. Wil je dat niet dan zul je dergelijke maps moeten skippen. Je kan een spel af bf niet zodanig balanceren in de huidige setup met air water en landvoertuigen dat je niet ergens onbalans krijgt.

Op een paar momenten na dat er een scout te overheersend is heb ik eigenlijk nog niet vaak gehad dat iemand echt overpowered was door de game dan door hun skill tenzij ze hackten.

De manier hoe bf is opgezet is zo gevoelig voor exploits en gebruikmaken van de mogelijkheden die eigenlijk niet de bedoeling zijn dat je dit gewoonweg niet eruit zal halen.

NB: Dit is mijn mening, niet bedoelt als dat het zo IS.
In principe heb je wel gelijk als de rollen en wapens goed verdeeld zijn/worden over het team, maar mijn probleem ermee is dat je dat niet kan weten als speler en coördinatie met 32 randoms is onrealistisch. Hoe vaak Murphy wel niet van zich laat spreken, zodra je switcht naar anti-air set-up zijn al die 20 engineers met RPG's die daar nét nog stonden opeens allemaal recon en wordt je door tanks overrompeld. Hopla, terug switchen naar anti-vehicle en nergens meer een tank te bekennen maar wel een compleet leger aan infantry in de nek..... :)

Nu kan je theoretisch alleen als engineer met stinger/igla aan area-denial doen tegen air, maar die engineers zijn dan weer extra kwetsbaar tegen grondvoertuigen, laat staan de overige klasses. Daarom zou ik als assault/support/recon/grond engie graag de mogelijkheid hebben om op bepaalde strategische punten terug te kunnen schieten met iets wat tenminste enigszins afschrikt.

Beetje zoals er ook links en rechts van die stationaire AT's of .50's stonden in BC2, 1943 en BF3. Te zwak om voertuigen compleet af te stoppen en veels te kwetsbaar om in te blijven campen maar je kan tenminste even wat damage doen zonder dat je een rpg op zak hebt (of als engie terwijl supports weer eens weigeren weer eens ammo te droppen).

Uiteraard ook slechts een mening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:25

JoeZuCK

_Fonz > all.

Als je Battlefield 4 met China Rising al hebt en je koopt de Premium Editie met dus ook weer een andere key waarschijnlijk, levert dat conflicten op in Origin? Of heeft elke expansion een aparte key?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Lijkt mij geen probleem, de premium key is 1 key voor alle DLC's.
Gewoon toevoegen in Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:25
InF.Inc schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:44:
Als je Battlefield 4 met China Rising al hebt en je koopt de Premium Editie met dus ook weer een andere key waarschijnlijk, levert dat conflicten op in Origin? Of heeft elke expansion een aparte key?
Heb vorige week ook premium aangeschaft terwijl ik China Rising al had. Je kunt de premium code gewoon invoeren in Origin, hij ziet dan ook al dat je China Rising al hebt dus hij download alleen de andere 4 DLC.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

svenvv2 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 01:00:
Voor de mensen die C4 campers bij de liften op Siege nog niet erg genoeg vinden :+

[video]
Niet eens een kill 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Toch wel, er staat Multi Kill, alleen eindigt het gifje voordat de namen in beeld verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
Tja, ik had niet veel geluk daar, alleen een multikill bonus :'(

(UCAV is vaak gebugged waardoor jij (en de tegenstander) de kills niet ziet.)

[ Voor 16% gewijzigd door svenvv2 op 09-01-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

Haha, oke. Niet goed opgelet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

beuker19 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 01:11:
[...]

Eerst Hainan met de scout, daarna SoS met attack heli.

Op Hainan kun je je met de AA prima verdedigen zolang je als US aan de kant van A en B blijft rijden. Het is sowieso handig om bij het spawnen te kijken of tactische voertuigen (zoals de AA op dat moment) nog in het spel zijn (voertuigslot aanklikken op de map en op Escape drukken) alvorens te spawnen.

Het sneue was dat ze op die map met hun littlebird onze heli probeerden te jatten uit de spawn. Gelukkig zag ik dat en spawnde er direct in, waarna ik een RPG in m'n snufferd kreeg voordat mijn spawn voltooid was.

Op SoS kun je de transportheli op een dak parkeren, twee seconden vuren met de minigun en hun heli is kapoet. Het fijnste zou zijn als je teammates dat zouden doen, maar er spawnen enkel snipers in de transport die boven het eerste beste dak bailen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heli OP dice pls nerf
http://youtu.be/1pUnWTZXbaM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Daar is ie weer hoor om zijn e-penis te showen :')
You so pro m8 L0Lz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik ben blijkbaar van battlenet gebanned.. ik had het spel al maanden niet meer aangeraakt mijn 4 jarig zoontje wilde even wat spelen vandaag zoals ie een paar daagjes geleden ook gedaan had, vind ie leuk ook al bakt ie er niets van, en ik bleek niet meer te kunnen inloggen.... Cheats heb ik niet, en behalve een slechte score moet er geen reden zijn om gebanned te zijn ivm mijn zoontje niet in staat is om slechte dingen in te typen :S erg vaag allemaal.

Mijn account:

http://bf4stats.com/pc/Donafella geen hoge KDR oid, ik snap er niets van :S

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2015 05:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 02:24:
[...]

Als je dát niet voor elkaar krijgt :')

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 05:44:
Lol ik ben blijkbaar van battlenet gebanned.. ik had het spel al maanden niet meer aangeraakt mijn 4 jarig zoontje wilde even wat spelen vandaag zoals ie een paar daagjes geleden ook gedaan had, vind ie leuk ook al bakt ie er niets van, en ik bleek niet meer te kunnen inloggen.... Cheats heb ik niet, en behalve een slechte score moet er geen reden zijn om gebanned te zijn ivm mijn zoontje niet in staat is om slechte dingen in te typen :S erg vaag allemaal.

Mijn account:

http://bf4stats.com/pc/Donafella geen hoge KDR oid, ik snap er niets van :S
Eens gekeken, maar volgens mij ben je niet gebanned hoor.
Wat is precies de melding die je krijgt? Heb je niet gewoon te vaak een foutief wachtwoord gebruikt?
Kunnen ze je bij de support van EA niet helpen? http://help.ea.com/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 09:26:
[...]

Eens gekeken, maar volgens mij ben je niet gebanned hoor.
Wat is precies de melding die je krijgt? Heb je niet gewoon te vaak een foutief wachtwoord gebruikt?
Kunnen ze je bij de support van EA niet helpen? http://help.ea.com/nl/
"You have been banned from Battlelog. If you believe this was done in error, please contact Customer Services."

Account is gewoon gebanned, ook mijn bf3 account blijkbaar, wat een gare zooi ik koop echt nooit meer iets van EA. Ik zal een mailtje sturen naar hun support, maar een unban zal wel niet gebeuren... athands van wat ik op het internet lees gebeurt het best vaak dat men ineens gebanned is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:33
Ja hoor, ik ging best lekker en ineens, bam:

bf4 ????

Wat is dat nu weer?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:37

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

loewie1984 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:09:
Ja hoor, ik ging best lekker en ineens, bam:

[afbeelding]

Wat is dat nu weer?
Punkbuster kan om de een of andere reden geen screenshots nemen van jouw spelgedrag. Als je op een BuG server speelt, krijg je dan ook een ban?

Want wij hebben PBS ook aanstaan, kan ik misschien eens kijken wat er gebeurt en wat er misgaat.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:22:
[...]

"You have been banned from Battlelog. If you believe this was done in error, please contact Customer Services."

Account is gewoon gebanned, ook mijn bf3 account blijkbaar, wat een gare zooi ik koop echt nooit meer iets van EA. Ik zal een mailtje sturen naar hun support, maar een unban zal wel niet gebeuren... athands van wat ik op het internet lees gebeurt het best vaak dat men ineens gebanned is.
Misschien probeerde iemand je account te bruteforcen. Gameplay/hack/cheat gerelateerd zie ik nergens een ban voor je staan, en ook geen aanleiding daarvoor trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
bvk schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 16:05:
[...]

Punkbuster kan om de een of andere reden geen screenshots nemen van jouw spelgedrag. Als je op een BuG server speelt, krijg je dan ook een ban?

Want wij hebben PBS ook aanstaan, kan ik misschien eens kijken wat er gebeurt en wat er misgaat.
Dit is de pb screen enforcer plugin voor procon, als die ziet dat 4 screenshots
niet door pb kunnen worden ontvangen dan is het kick of ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Misschien is het anderen ook opgevallen, maar er zijn ineens een heleboel rush servers erbij gekomen. Dan doel ik op 64p normal/custom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Zojuist joinde ik de meest idiote Rush server ooit: Geen explosieven, geen raketten, niks. Kan je denken: Ieder zijn hobby, als je geen zin hebt in raketten op Metro enzo. Inderdaad, prima. Behalve dat ze mappen in de rotation hebben zitten met gepantserde voertuigen...
Oftewel enige wat je mocht doen was hopen dat ze over een anti tank mijn wilde rijen, of ernaartoe rennen met repair tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan nog steeds geen servers kiezen , word er niet goed van :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het overweldigende aantal positieve reacties vd vorige keer nog een video gemaakt:

Dit keer in 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:27:
Na het overweldigende aantal positieve reacties vd vorige keer nog een video gemaakt
Ik neem aan dat je wel snapt dat men totaal niet warm loopt voor patsen met farmen op pubs ;) Het zou interessanter zijn met een beetje uitleg erbij: wat zijn do's and dont's bijvoorbeeld? Zo kunnen anderen er ook iets van opsteken.

Mits je een beetje behendig bent is een heli in een bebouwde omgeving erg lastig om neer te halen. Veel te veel dekking. Je moet met meerdere engineers verspreid op de map gaan staan wil je enige kans maken om de heli down te halen. Ik blijf lekker op infantry only spelen. Ace pilots/drivers zijn killing voor een gebalanceerd potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-10 11:38
Bee.nl schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:50:
[...]
Mits je een beetje behendig bent is een heli in een bebouwde omgeving erg lastig om neer te halen. Veel te veel dekking. Je moet met meerdere engineers verspreid op de map gaan staan wil je enige kans maken om de heli down te halen. Ik blijf lekker op infantry only spelen. Ace pilots/drivers zijn killing voor een gebalanceerd potje.
Zeker mee eens. Zodra je een verslaafde heli piloot er in hebt zitten is het hele potje al enorm unbalanced. Waar ik in BF1942 en Vietnam erg veel lol had in voertuigen, was het bij BF2 alleen nog leuk om heli's te vliegen, en daarna was het eigenlijk wel gedaan. Er zitten altijd mensen in die zoveel honderden vlieguren hebben, dat het niet eens leuk meer is om de lucht in te gaan. Ik speel ook alleen nog maar infantry only in BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Leuk man op een public noob server (obviously, anders had je niet zo'n score..) een beetje stoer doen met je ene skill.. meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-10 23:26
Lol, dat komt meer om dat mensen de stinger/igla niet oppakken om deze mensen te verjagen ;)

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:46

steveman

Comfortabel ten onder

Lol en nu op HC...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:33
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:27:
Na het overweldigende aantal positieve reacties vd vorige keer nog een video gemaakt:[video]

Dit keer in 60fps.
Volgende keer op een andere map graag...

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vote voor lancang dam! *O* _/-\o_ *O*
dan spring ik voor de lol even in de aa tank.

[ Voor 35% gewijzigd door SouLLeSSportal op 13-01-2015 17:40 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Pagina: 1 ... 29 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.