https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Wanneer precies laat ik voor nu even in het midden, aangezien kerst er aan komt
Dus kort samengevat:
- 2 mensen nodig, met alle benodigde achievements unlocked;
- Whiteout en Hammerhead dogtags zijn er al;
- Giants en Hangar dogtags zijn nog nodig;
- Datum onbekend, dit volgt nog!
[ Voor 4% gewijzigd door ItMeAedri op 23-12-2014 23:49 ]
Thanks, hier zat ik al een tijdje op te wachten.CodeCaster schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 18:38:
Premium is in de aanbieding op Origin, nu 24,99: https://www.origin.com/en...don/battlefield-4-premium
Ik zou jullie graag helpen, maar ik zoek mezelf nog de [piep] naar de dog-tags. Aangezien het volgens mij gewoon op geluk aankomt, verwacht ik ook niet zo snel één van die twee tags te bemachtigenArnlith schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 23:48:
Ik ben op zoek naar 2 man om mij en een vriend te helpen om de Phantom Bow te unlocken. We hebben allebei alles geunlocked en hebben de beschikking over de Whiteout en de Hammerhead dogtags.
Wanneer precies laat ik voor nu even in het midden, aangezien kerst er aan komt
Ik heb hem een paar dagen geleden op g2play gekocht die 50% sale hadden, dus premium voor 14 euro. Gekocht en na een paar uur tot de slotsom gekomen dat dit de goede prijs is. Meer is deze uitbreiding niet waard.Tjoekie schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:58:
[...]
Thanks, hier zat ik al een tijdje op te wachten.
20 maps, diverse extra's voor premium en niet meer waard dan 14 euro?l0n3w012ph schreef op woensdag 24 december 2014 @ 12:17:
[...]
Ik heb hem een paar dagen geleden op g2play gekocht die 50% sale hadden, dus premium voor 14 euro. Gekocht en na een paar uur tot de slotsom gekomen dat dit de goede prijs is. Meer is deze uitbreiding niet waard.
Waarschijnlijk ook goed voor meerdere maps volgend jaar.
Ik had er inderdaad bij moeten zetten "naar mijn mening". Ik vind BFBC2 en BF3 veel beter dan BF4. De mappen zijn prachtig, vooral Giants of Karelia maar nog steeds kan het spel mij weinig boeien, hebben ze de jets nog steeds enorm verkloot t.o.v. BF3 (de air radar slaat nog steeds nergens op en de 3rd person view cam zit nog steeds te dicht op de jets) en speelt het gewoon niet lekker. Dus vandaar dat ik blij ben er maar weinig geld aan uitgegeven te hebben. Maar de serie is weer compleetNLsandman schreef op woensdag 24 december 2014 @ 15:30:
[...]
20 maps, diverse extra's voor premium en niet meer waard dan 14 euro?
Waarschijnlijk ook goed voor meerdere maps volgend jaar.
Jets verkloot? Ze hebben het juist balanced gemaakt in BF4. Speel jij BF3 maar eens, er is niks wat een jet tegenhoudt behalve een andere jet (wat betekent dat de balance hard faalt). Of je raped graag grond in jets terwijl je gemiddeld 80-0 gaat, dan kan ik het begrijpen.l0n3w012ph schreef op woensdag 24 december 2014 @ 15:45:
[...]
Ik had er inderdaad bij moeten zetten "naar mijn mening". Ik vind BFBC2 en BF3 veel beter dan BF4. De mappen zijn prachtig, vooral Giants of Karelia maar nog steeds kan het spel mij weinig boeien, hebben ze de jets nog steeds enorm verkloot t.o.v. BF3 (de air radar slaat nog steeds nergens op en de 3rd person view cam zit nog steeds te dicht op de jets) en speelt het gewoon niet lekker. Dus vandaar dat ik blij ben er maar weinig geld aan uitgegeven te hebben. Maar de serie is weer compleet
Ekstergroen zal best maar ekstrogen heb je beslist niet... Heb ik namelijk ergens iets geschreven over balans? Ik haalde mijn voldoening uit dogfights en dat ging veel prettiger met de dingen die ik noemde, daarnaast is er de HUD die nog steeds veel te klein te is voor het lezen van je snelheid en nog veel meer. 80-0 gaf mij beslist geen voldoening en heb ik ook nooit gedaan. Tenslotte zou ik die eksterogen eens naar YouTube laten kijken en kijk dan de filmpjes maar eens van de 80-0 sets in BF4. Die zijn er net zo veel en wat je ook kunt doen is het forum hier lezen. Genoeg gewhine erop van lui die nog steeds de jets in Bf4 veel te sterk vinden.Ekstergroen schreef op woensdag 24 december 2014 @ 16:40:
[...]
Jets verkloot? Ze hebben het juist balanced gemaakt in BF4. Speel jij BF3 maar eens, er is niks wat een jet tegenhoudt behalve een andere jet (wat betekent dat de balance hard faalt). Of je raped graag grond in jets terwijl je gemiddeld 80-0 gaat, dan kan ik het begrijpen.
Mij maakt het geen zak uit. Het enige dat ik graag wilde is dat de physics van Bf3 voor de jets ook in BF4 zaten zodat het vliegen leuk was.
Kom (na de feestdagen) eens 's avonds langs op de tweakers platoon teamspeak. Het overgrote deel van ons heeft een aantal tags en de Bow al, dus we kunnen jullie zonder problemen helpenArnlith schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 23:48:
Ik ben op zoek naar 2 man om mij en een vriend te helpen om de Phantom Bow te unlocken. We hebben allebei alles geunlocked en hebben de beschikking over de Whiteout en de Hammerhead dogtags.
Wanneer precies laat ik voor nu even in het midden, aangezien kerst er aan komt![]()
Dus kort samengevat:
- 2 mensen nodig, met alle benodigde achievements unlocked;
- Whiteout en Hammerhead dogtags zijn er al;
- Giants en Hangar dogtags zijn nog nodig;
- Datum onbekend, dit volgt nog!
(ps. doet de MAV glitch het nog om de boog te bemachtigen?)
Twitter van lizard squad al bekeken? Zij schijnen xbox en playstation network ook weer plat geddost te hebben. -,-MadButcher schreef op donderdag 25 december 2014 @ 20:59:
Battlefield ligt weer op z'n gat.
Idd al vanaf ongeveer half 8.MadButcher schreef op donderdag 25 december 2014 @ 20:59:
Battlefield ligt weer op z'n gat.
Verwijderd
Ziet er heftig uit...maar als ik het goed begrijp liggen de servers van origin onder vuur?
Denk het wel ja als ik t zo zie........o.a door China......Fucking hell die chinezen gaan helemaal losVerwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 22:11:
[...]
Ziet er heftig uit...maar als ik het goed begrijp liggen de servers van origin onder vuur?
[ Voor 9% gewijzigd door dave1972 op 25-12-2014 22:23 ]
Samsung Flip 7
Edit: En weer offline..
[ Voor 36% gewijzigd door tumtum100 op 25-12-2014 23:12 ]
Verwijderd
Voor hoelang is de vraag though.. Hopelijk zijn ze gewoon klaar nu.
CTE lag trouwens niet lang plat, daar heb ik het afgelopen uurtje al kunnen spelen.
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
[ Voor 34% gewijzigd door MadButcher op 26-12-2014 19:36 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Badtothebone op 26-12-2014 19:38 ]
https://valid.x86.fr/xhfd5e
[ Voor 77% gewijzigd door BM op 28-12-2014 11:24 ]
Dat heeft alleen zin als ze het verderop in het netwerk al stoppen in core routers. Zodra het malafide verkeer het servernetwerk binnendringt treedt er congestie/verzadiging/overbelasting op van de servers/uplinks. Wel vervelend nu net iedereen vrij heeft en er 2XP is.Badtothebone schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 19:37:
Kunnen ze niet gewoon alle Chinees IP's blokkeren o.i.d. Daar komen de meeste aanvallen vandaan.
[afbeelding]
Welke server(s) spelen jullie veel?
Wauw, wat een nutteloze reactie. Spelen gaat lastig als de servers worden aangevallen en dus down zijn he.
Hier nog een handig linkje. http://www.bf4status.com/
Edit: hij geeft aan dat alle server goed functioneren, behalve die van de pc. en dat klopt wel aardig denk ik.
[ Voor 34% gewijzigd door pannekoek141 op 27-12-2014 18:29 ]
Suh dude
Battlelog laat wel wat anders zien..
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Heeft nog niks anders dan elende opgeleverd.
Als ze die gasten te pakken krijgen en dat dan op hun zou verhalen, hebben ze hun hele leven helemaal niks meer.
^^ hear hear. Echt totale volledige en complete bagger dat Battlelog. Enige wat dan weer wel werkt (meestal) is installeren van de game, want terug naar de tijd van de 101 cd's en images, updates en patches wil je echt niet meerDirkZzZ schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 20:56:
Njah, zie maar 's 'iemand' te pakken te krijgen - zeker omdat blijkbaar de origine van de ddossende systemen in 2e of 3e wereldlanden ligt waar men niet zo veel moeite heeft met het verzieken van online spelletjes van westerlingen. Las ergens al het idee de bandbreedte op dit soort momenten met het oosten gewoon wat dichter te knijpen een idee kan zijn, dan werkt vooral het internet van daar naar hier niet meer en moeten ze zelf maar kijken of ze het erg vinden.MadButcher schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 21:01:
Omgerekend in geld voor ons als klanten in totaal (gedeelte van de tijd maal het aankoopbedrag en dan dat voor alle klanten samen) is het een behoorlijk groot bedrag wat hier mee gemoeid is.
Als ze die gasten te pakken krijgen en dat dan op hun zou verhalen, hebben ze hun hele leven helemaal niks meer.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Nou nou nou niet overdrijven hoor.fynrd1 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 20:24:
Pff wat irritant is dit zeg, gewoon zonder motief de feestdagen voor tientallen miljoenen mensen vergallen.
Misschien is het juist wel goed om eens niet achter de pc te gaan zitten
Natuurlijk slaat het nergens wat ze doen op maar we hoeven het met elkaar ook niet erger te maken dan het is.
Welke ellende dan want nu ben ik wel benieuwd namelijk want volgens mij praat je nu gewoon poep.DirkZzZ schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 20:56:
Hopelijk leren ze hier wel van, alle gameservers zijn gewoon online maar ze hebben een leuke single point of failure ervoor gegooit in de vorm van battlelog.
Denk je echt dat je zonder Battlelog wel had kunnen spelen pfffffff wat een onzin zeg.
Misschien vallen ze dan Origin , Steam , Ea , i3d , gameservers.com of wie weet wat aan om er voor te zorgen dat game .... niet gespeeld kan worden.
Battlelog is juist 1 van de grootste plus punten van de hele BF franchise imho want het werk nagenoeg altijd.
Kan niet wachten tot meer games een systeem al dit gaan hanteren ipv. altijd maar weer de game te moeten opstarten om bijv. te kijken wie er online zijn en in welke server ze spelen of even snel te kijken naar je stats of naar de assignments bijv.
Ik hoop eigenlijk dat ze nog een stap verder gaan en er voor zorgen dat je ook je opties al aan kunt passen wie een gelijk soort systeem.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Dacht precies het zelfde; stel dat we massaal op twitter niet klagen, maar de hackertjes dankbaar zijn voor de quality time met je dierbarenbeuker19 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 21:15:
Misschien is het juist wel goed om eens niet achter de pc te gaan zitten
Ik heb het natuurlijk niet alleen over BF4. Zeker met dit soort dagen staan er bij grote families wat consoles in huis om de kinderen te vermaken, of om lekker een kerstfilm dmv netflix oid op de achtergrond te draaien. Of ze komen net onder de boom vandaan, en kunnen er vervolgens nog niet van genieten. Er zit geen motief achter, dat maakt het zo sneu.beuker19 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 21:15:
Nou nou nou niet overdrijven hoor.
Misschien is het juist wel goed om eens niet achter de pc te gaan zitten![]()
Natuurlijk slaat het nergens wat ze doen op maar we hoeven het met elkaar ook niet erger te maken dan het is.
Dus als je het wat professioneler aanpakt als N-K of China kan je je Grote Amerikaanse vijand ook plat krijgen. In ieder geval redelijk geïrriteerd.
We gaan de campain sessies maar eens proberen.
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Suh dude
Kom zeker eens kijken. Liefst volwassen gedrag.
http://battlelog.battlefi...s-Gaming-Golmund-Railway/
[ Voor 105% gewijzigd door internaut op 28-12-2014 14:33 ]
en nog 10x 200% en 32x 100% XP BOOSTS over...
Maar misschien dat ze nog doorgaan tot de 150, want bij één DLC waren er geen nieuwe rangen bijgekomen.
Alhoewel het symbool er vrij definitief uit ziet, de ster met de krans.
[ Voor 110% gewijzigd door MadButcher op 28-12-2014 18:47 ]
En de beste server browser ooit in een battlefield game. (Overigens ook niet veel andere gezien die beter zijn dan de mogelijkheden van battlelog).DirkZzZ schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 20:56:
Hopelijk leren ze hier wel van, alle gameservers zijn gewoon online maar ze hebben een leuke single point of failure ervoor gegooit in de vorm van battlelog.
En anders hadden ze een ander punt aangevallen. Met genoeg verkeer kan je alles DDOS'en. Overigens mensen die zeggen dat het goed is omdat we dan meer tijd met familie zouden doorbrengen: Get a life en laat andere lekker zelf bepalen hoe ze hun tijd doorbrengen.
Zo nutteloos was de reactie niet, de servers waren toen namelijk weer up.djmelvee schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 13:35:
[...]
Wauw, wat een nutteloze reactie. Spelen gaat lastig als de servers worden aangevallen en dus down zijn he.
Zit je een tijdje te spelen gaat het scherm op zwart, Error ... Could not join server melding.
Dit komt erg regelmatig voor.
Soms is de sound engine echt ruk. Niet de kwalitiet van het geluid, maar je hoort met regelmaat de voertuigen niet. Mooie situatie is deze: je loopt over de map en plotsklaps schiet je een tank je neer.
Deze is nog geen 15meter van je vandaan, maar je hebt geen enkele geluid gehoort. Niet eens de knal.
Maar in de kill cam is alles ineens te horen. Zelfde geld ook met helo's. Totaal geen geluid, totdat je neer bent als inv. Herkennen jullie dit en is hiervoor eventueel een tweak?
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Zullen we dat niet doen dan kan ik namelijk niet meer spelen. Al woon ik in een relatief kleine grote stad van 6 miljoen.pannekoek141 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 22:36:
Als ik nou is een gigantisch EMP op de grote steden van china kon gooien. Dat zou prachtig wezen.
Overigens blijft het wel een beetje raar dat je gewoon battlefield 4 kan spelen op Chinese servers in China waar je het spel verboden is:
nieuws: China verbiedt Battlefield 4 wegens 'beschadigen van nationale veiligheid'
Ik ben er net mee begonnen en ik het er weinig tot geen problemen mee. Ik geniet er weer vanlindseysew schreef op zondag 28 december 2014 @ 21:35:
Is deze game nog aan te raden om te kopen momenteelqua online :-) ??
Gisteren sinds 1,5 jaar weer een battlefield gespeeld. De laatste echte keer was battlefield 3 dit keer dus Battlefield 4. Ik ben met een hoop dingen blij alleen ontdekte ik wel dat spelen als Sniper weer wennen is.
Maar wel weer lol mee gehad dus dan is het prima.
Nickname KasPlantje.
Mijn excuses, was ook meer een momentsopgave denk ik. Maar de chinezen zijn wel mad met hun hacks.GerGio schreef op maandag 29 december 2014 @ 01:38:
Zullen we dat niet doen dan kan ik namelijk niet meer spelen. Al woon ik in een relatief kleine grote stad van 6 miljoen.
Suh dude
Er zijn laatste dagen weer wat DDOS problemen wat irritant is. Of het het waard is te kopen hangt natuurlijk van je eigen voorkeur af, maar ik vermaak me er prima mee na lange tijd het in de ijskast te hebben gehad.lindseysew schreef op zondag 28 december 2014 @ 21:35:
Gisteren aantal potjes carrier assault:
Eén potje waarbij we mijn team echt bagger speelde en onze carrier dus snel vulnerable was terwijl die van tegenstander nog prima in orde was. We wisten eerste objective in carrier eventjes te verdedigen, maar ook niet heel lang. Echter toen kwam de engine room: Shotgun erbij pakken, wachten tot deurtjes opengaan, en close combat gevechten
Volgende potje was wraak voor de tegenstanders, om lang verhaal kort te maken: Beide teams hadden enkel nog de engine room, en tegenstanders wonnen doordat onze carrier op de 0% health kwam, op dat moment had hun carrier nog 1% health
Ik heb hem toch maar gehaaldSissors schreef op maandag 29 december 2014 @ 08:57:
[...]
Er zijn laatste dagen weer wat DDOS problemen wat irritant is. Of het het waard is te kopen hangt natuurlijk van je eigen voorkeur af, maar ik vermaak me er prima mee na lange tijd het in de ijskast te hebben gehad.
Gisteren aantal potjes carrier assault:
Eén potje waarbij we mijn team echt bagger speelde en onze carrier dus snel vulnerable was terwijl die van tegenstander nog prima in orde was. We wisten eerste objective in carrier eventjes te verdedigen, maar ook niet heel lang. Echter toen kwam de engine room: Shotgun erbij pakken, wachten tot deurtjes opengaan, en close combat gevechten. En we hielden ze tegen, soms heel erg krap, maar ze kregen objective niet lang genoeg gearmed. Na lange tijd was ook hun carrier kwetsbaar, met te weinig verdediging gingen onze aanvallers daar als een speer, met als enige probleempje: Onze carrier was rond de 10% health toen we mochten aanvallen, uiteindelijk met 4% health op carrier en enkel engine room nog in handen gewonnen
.
Volgende potje was wraak voor de tegenstanders, om lang verhaal kort te maken: Beide teams hadden enkel nog de engine room, en tegenstanders wonnen doordat onze carrier op de 0% health kwam, op dat moment had hun carrier nog 1% health
Was maar 9€
Ik denk niet dat het vanuit China komt. Veel aanvallen lijken uit die regio te komen, net als enkele Nederlandse ISPs die altijd bovenaan staan bij aanvallen. Dat is gewoon onkunde of faciliterend. Er wordt dan dus gebruik gemaakt van enkele lekken in de netwerken. In Nederland zijn diverse ISPs commercieel actief in deze sector, zij faciliteren de servers en het netwerk voor vrijwel elke grootschalige aanval.pannekoek141 schreef op maandag 29 december 2014 @ 02:41:
[...]
Mijn excuses, was ook meer een momentsopgave denk ik. Maar de chinezen zijn wel mad met hun hacks.
Ahaa, daar was ik wel benieuwd naar. Dus meneertje lizard woont bijvoorbeeld in de VS maar valt vanuit bijvoorbeeld China aan?Stewie! schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:34:
[...]
Ik denk niet dat het vanuit China komt. Veel aanvallen lijken uit die regio te komen, net als enkele Nederlandse ISPs die altijd bovenaan staan bij aanvallen. Dat is gewoon onkunde of faciliterend. Er wordt dan dus gebruik gemaakt van enkele lekken in de netwerken. In Nederland zijn diverse ISPs commercieel actief in deze sector, zij faciliteren de servers en het netwerk voor vrijwel elke grootschalige aanval.
Zo is t dus ook onmogelijk om hun te ddossen zodat ze niet hun gang kunnen gaan. Iets van vuur met vuur bestrijden!
Is er uberhaupt enig idee waar die lizard squad lui werkelijk vandaan komen?
Moet zeggen: wel even wennen tov BF3. Vijanden zijn minder goed zichtbaar naar mijn idee, je bent sneller dood. Even wennen. Ook is het zicht door de optics wat wennen . ALles lijkt net wat kleiner voor het gevoel.
Wat ik wel echt een verbetering vind is de sterkte van voertuigen tov andere voertuigen en tov rpg e.d. Lijkt wat beter in balans. in BF3 stond je soms een uur op een tank in te knallen en nog niet stuk.
Tis wel een beetje op het randje van wat mijn systeem aankan heb ik gemerkt
Maarja tis maar een laptopje met core i3, 8gb mem en een geforce 630m 1gb videokaartje. Vind het nog knap dat het redelijk soepel draait
Eens zien of ik hier net zoveel uur uit ga halen als BF3
Heb ik ook ondervonden ja, geen idee of er een oplossing voor isThe_Greater schreef op maandag 29 december 2014 @ 01:20:
Man man man. Langzaam, nee, ik baal hier langzaam echt van.
Zit je een tijdje te spelen gaat het scherm op zwart, Error ... Could not join server melding.
Dit komt erg regelmatig voor.
Soms is de sound engine echt ruk. Niet de kwalitiet van het geluid, maar je hoort met regelmaat de voertuigen niet. Mooie situatie is deze: je loopt over de map en plotsklaps schiet je een tank je neer.
Deze is nog geen 15meter van je vandaan, maar je hebt geen enkele geluid gehoort. Niet eens de knal.
Maar in de kill cam is alles ineens te horen. Zelfde geld ook met helo's. Totaal geen geluid, totdat je neer bent als inv. Herkennen jullie dit en is hiervoor eventueel een tweak?
[ Voor 28% gewijzigd door Metro2002 op 29-12-2014 10:59 ]
Verwijderd
Aan het taalgebruik van de twitter account, ga ik uit van US of iemand die echt veeeeels teveel tijd op 4chan/reddit(/r/montageparodies) zit. git r4kt m8.Blo0odyHell schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:42:
[...]
Ahaa, daar was ik wel benieuwd naar. Dus meneertje lizard woont bijvoorbeeld in de VS maar valt vanuit bijvoorbeeld China aan?
Zo is t dus ook onmogelijk om hun te ddossen zodat ze niet hun gang kunnen gaan. Iets van vuur met vuur bestrijden!
Redelijk soepel?Metro2002 schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:53:Speel nu op 1366x768 met alles low en haal dan tussen de 20 en 40fps afhankelijk van de map.
..
Vind het nog knap dat het redelijk soepel draait
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Tis wat je gewend bent he
Tip voor de mensen die bf4 voor het eerst spelen. FOV verhogen naar ten minste 70!Metro2002 schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:53:
....
ALles lijkt net wat kleiner voor het gevoel.
[...]
Niet dat het veel uit maakt waar ze vandaan komen, maar toch. Zielig gedrag is t sowieso!Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:54:
[...]
Aan het taalgebruik van de twitter account, ga ik uit van US of iemand die echt veeeeels teveel tijd op 4chan/reddit(/r/montageparodies) zit. git r4kt m8.
Ik heb zelf heel de BF3 tijd tot en met het 1e jaar bf4 op een laptop gespeeld. bf4 zo rond de 50 a 60 fps. Alles op low uiteraard. Verliep altijd zeer soepel omdat ik niet anders gewend was. Sinds kort een gamepc samengesteld. Wat een verademing. Alles op ultra, rond de 100 fps.Metro2002 schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:03:
[...]
Tis wat je gewend bent heAlles boven de 30fps vind ik soepel lopen, daaronder is het irritant. En eigenlijk lopen bijna alle maps wel boven de 30fps. (en ja ik weet het, 60fps is nog beter maarja dat trekt ie nou eenmaal niet
)
Dan kom je er pas achter wat "soepel lopen" is. Toevallig van de week nog een paar potjes op mijn laptop gespeeld. Ik bakte er niets meer van t.o.v. op de pc. Maar dat heeft natuurlijk ook met het scherm en dergelijke te maken.
[ Voor 41% gewijzigd door Kasper op 29-12-2014 11:13 ]
Één lid komt sowieso uit FinlandBlo0odyHell schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:42:
Haha ik ken hetBlo0odyHell schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:07:
Ik heb zelf heel de BF3 tijd tot en met het 1e jaar bf4 op een laptop gespeeld. bf4 zo rond de 50 a 60 fps. Alles op low uiteraard. Verliep altijd zeer soepel omdat ik niet anders gewend was. Sinds kort een gamepc samengesteld. Wat een verademing. Alles op ultra, rond de 100 fps.
Dan kom je er pas achter wat "soepel lopen" is. Toevallig van de week nog een paar potjes op mijn laptop gespeeld. Ik bakte er niets meer van t.o.v. op de pc. Maar dat heeft natuurlijk ook met het scherm en dergelijke te maken.
Ook sinds kort een game pc bij elkaar geassembleerd en alles loopt voor het eerst sinds jaren soepel...
Pffff ben er super blij mee
Als je er net zoveel op gaat spelen als dat je deed met BF3 kost ie je dan 54ct per uur. Een bezoekje aan de bios is een stuk duurderMetro2002 schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:07:
Net even gekeken wat het kost om een beetje fatsoenlijk pctje in elkaar te zetten maar zelfs al doe je niet heel gek dan ben je nog snel 700 euro kwijt. Even mezelf afvragen of het dat wel waard is
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
ik liep al sinds de launch van bf2 toentertijd met het idee om een keer een eigen build te maken. Maar nooit het geld er voor over gehad. Nu met GTA V in aankomst heb ik de knoop door gehakt. Want het was of een nieuwe pc bouwen of een console kopen. Dan is voor mij de keus snel gemaakt. De prettige bijkomst is het oh zo soepeler lopen van bf4 nu!Metro2002 schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:07:
Net even gekeken wat het kost om een beetje fatsoenlijk pctje in elkaar te zetten maar zelfs al doe je niet heel gek dan ben je nog snel 700 euro kwijt. Even mezelf afvragen of het dat wel waard is
Wat ze tegenwoordig doen is misbruik maken van bugs op routers en servers bv ntp en dns protocol wasBlo0odyHell schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:42:
[...]
Ahaa, daar was ik wel benieuwd naar. Dus meneertje lizard woont bijvoorbeeld in de VS maar valt vanuit bijvoorbeeld China aan?
in het voorjaar misbruikt voor zeer grote aanvallen.
Ze sturen met een kleine botnet packetjes naar diverse routers en servers, de header bevat een gespoofde ip in die pakketjes bv het login ip address van de back end van EA, de servers en routers antwoorden dus naar het verkeerde adres, hierdoor versterkt men een aanval zo'n 30 x.
idereen wijst naar china maar het komt overal vandaan, europa, azie, noord en zuid amrika, alle landen waar men internet heeft., dit geeft duidelijk aan dat er nog heel veel routers en servers ongepatched zijn en dit soort zware aanvallen mogelijk maakt.
Ze komen overal vandaan, amerikanen, europeanen etc.
Snap echt niet dat mensen dit vragen. Wat is 9 eu voor de beste shooter van de laatste 5 jaar. Al werkt het voor sommige mensen kut en denken mensen dat hun persoonlijke setup problemen uit het spel komen.lindseysew schreef op zondag 28 december 2014 @ 21:35:
Het blijft de beste shooter waar niemand tegenop kan.
Oeps, mijn excuus. Ik dacht dat dit de Console topic van BF4 was haha, daar werd PSN en Xbox Live namelijk nog wel aangevallen op dat moment. Ik heb niets gezegdlo-nrd schreef op zondag 28 december 2014 @ 23:59:
[...]
Zo nutteloos was de reactie niet, de servers waren toen namelijk weer up.
Verwijderd
Nee. Ik vind namelijk CSGO beter. En nu?caanova1984 schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:48:
Ik verkondig mijn mening als een feit, blablabla.
Wil je serieus de discussie aangaan of BF4 9 euro waard is?Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:22:
[...]
Nee. Ik vind namelijk CSGO beter. En nu?
Voor de prijs van een bioscoopkaartje een prachtgame waar je tientallen tot honderden uren plezier aan hebt.
Verwijderd
Lezen!Stewie! schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:28:
[...]
Wil je serieus de discussie aangaan of BF4 9 euro waard is?
Voor de prijs van een bioscoopkaartje een prachtgame waar je tientallen tot honderden uren plezier aan hebt.
Lol toevalig heb ik die pas gekocht toen die 8 eu was. Het gaat erom wat voor waarde je er aan hecht maar voor 9,-, eu zo'n game daar hoeft niemand over na te denken.Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:22:
[...]
Nee. Ik vind namelijk CSGO beter. En nu?
Nou sorry maar dan is jou standaard van "beste" shooter wel heel laag.caanova1984 schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:48:
[...]
Snap echt niet dat mensen dit vragen. Wat is 9 eu voor de beste shooter van de laatste 5 jaar. Al werkt het voor sommige mensen kut en denken mensen dat hun persoonlijke setup problemen uit het spel komen.
Het blijft de beste shooter waar niemand tegenop kan.
Een beter benaming is : De shooter die pas naar een jaar redelijk speelbaar was maar nog steeds maar nog steeds enorme flaws heeft en eigenlijk niets meer was dan een grote beta voor de volgende games in de Battlefield serie.
Kijk de games is zeker 9 Euro waard maar ook mag er dan best bij worden verteld dat er nog meer dan genoeg dingen zijn die nog steeds niet goed zijn.
Zeker als men team play verwacht in conquest of nog steeds geniet van de Rush maps in bfbc2 of bf3 komt men bedrogen uit.
Het map design is ronduit slecht en de voertuig balans is nog steeds niet goed.
Het niveau van de spelers is behoorlijk slecht te noemen en je zal snel genoeg merken dat 1 Squad die een beetje samenwerkt vaak genoeg resulteert in een makkelijke overwinning met een verschil van 500+ tickets.
De wapen balans is zeker tov. de vorige BF dan wel goed te noemen al is het wel zo dan je alle wapens over behoorlijke afstand nog heel accuraat zijn.
heb je een beetje skill en speel je een beetje ptfo dan is het wel zo dat je snel ook in de top van scorebords staat al weet is niet of het nu een plus of een min punt is.
Heb gisteren 3 potjes gedaan en 3 keer stond ik als 1e terwijl ik het spel net een dag hebbeuker19 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 07:37:
[...]
Nou sorry maar dan is jou standaard van "beste" shooter wel heel laag.
Een beter benaming is : De shooter die pas naar een jaar redelijk speelbaar was maar nog steeds maar nog steeds enorme flaws heeft en eigenlijk niets meer was dan een grote beta voor de volgende games in de Battlefield serie.
Kijk de games is zeker 9 Euro waard maar ook mag er dan best bij worden verteld dat er nog meer dan genoeg dingen zijn die nog steeds niet goed zijn.
Zeker als men team play verwacht in conquest of nog steeds geniet van de Rush maps in bfbc2 of bf3 komt men bedrogen uit.
Het niveau van de spelers is behoorlijk slecht te noemen en je zal snel genoeg merken dat 1 Squad die een beetje samenwerkt vaak genoeg resulteert in een makkelijke overwinning met een verschil van 500+ tickets.
De wapen balans is zeker tov. de vorige BF dan wel goed te noemen al is het wel zo dan je alle wapens over behoorlijke afstand nog heel accuraat zijn.
heb je een beetje skill en speel je een beetje ptfo dan is het wel zo dat je snel ook in de top van scorebords staat al weet is niet of het nu een plus of een min punt is.
Toch vind ik het wel een leuk spel op zich
Goed is natuurlijk niet voor iedereen goed maar de 'tegenhanger' van Metro is in BF4 Operation Locker, dit vind ik zelf beter spelen dan Locker want je hebt buiten de mogelijkheid om te flanken.Metro2002 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:10:
[...]
Heb gisteren 3 potjes gedaan en 3 keer stond ik als 1e terwijl ik het spel net een dag hebwat dat betreft ligt het niveau idd wel anders dan in BF3.
Toch vind ik het wel een leuk spel op zichff lekker knallen. Zijn er nog goede CQ maps zoals operation metro in BF3 bv?
Hangt ook erg van de server af waar je speelt.
[ Voor 8% gewijzigd door Brogala op 30-12-2014 09:15 ]
Overigens vind ik juist de maps in BF4 over het algemeen best goed, met veel meer ruimte voor infanterie om dekking te zoeken tegen voertuigen. Tja en dat één samenwerkend squad een hoop invleod heeft klopt, maar dat is toch ook het idee? En juist in conquest heb je dan squads die niks anders doen dan van CP naar CP vliegen. In andere game modes kunnen ze niet alle tegenstand ontlopen en heb je dat minder.
Ik vind juist 1 van de grote problemen dat er te weinig cover is tegen voertuigen.Sissors schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:24:
Of operation metro in BF4.
Overigens vind ik juist de maps in BF4 over het algemeen best goed, met veel meer ruimte voor infanterie om dekking te zoeken tegen voertuigen. Tja en dat één samenwerkend squad een hoop invleod heeft klopt, maar dat is toch ook het idee? En juist in conquest heb je dan squads die niks anders doen dan van CP naar CP vliegen. In andere game modes kunnen ze niet alle tegenstand ontlopen en heb je dat minder.
En het idee van 1 samenwerkend squad klop wel maar meestal veranderd het in een walk over en dat is voor geen van de twee team leuk lijkt mij maar het is en blijft lastig dat er ook niet uit zich zelf word samengewerkt omdat heel veel spelers alleen maar aan zich zelf denkt.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Lekker, kom je na een dag werken thuis, wil je ff knallen maar nee hoor. Zou dit weer een DDOS attack zijn door die sukkels van lizard squad?
edit: werkt weer
[ Voor 3% gewijzigd door Metro2002 op 30-12-2014 19:51 ]
Name something new, dit is de hele BF serie al het geval in elk punt dat je noemt. Maakt het spel niet minder leuk van.beuker19 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 07:37:
[...]
Nou sorry maar dan is jou standaard van "beste" shooter wel heel laag.
Dat het Cod gehalte wat hoger is geworden in populariteit van het spel sinds de bc console versies. Betekent niet dat de teamplay verdwenen is, het publiek is misschien wat breder.
Mijn standaard is vloeiend kunnen gamen en als dat door input lag, het wat oneerlijk aanvoelt bij sommige deads dan zal me dat ook echt aan me kont kunnen roesten.
Dit is natuurlijk gelul. Teamplay is altijd een issue geweest op BF pubs maar kans dat je in BF2 goede teamplay tegenkwam / zelf kon initieren was stukken groter. In BF4 bestaat het eigenlijk niet. Tenzij je met een clan speelt.caanova1984 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 01:50:
[...]
Dat het Cod gehalte wat hoger is geworden in populariteit van het spel sinds de bc console versies. Betekent niet dat de teamplay verdwenen is, het publiek is misschien wat breder.
De game is sterk gecodified, zoveel is zeker. Die analyse is al zovaak gedaan.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Ik heb ook het gevoel dat het de spelers tegenwoordig niet meer uit maakt of men nu wint of verliest als men maar lol heeft en deze trend zet zich ook voort in bijv. dit topic.Help!!!! schreef op woensdag 31 december 2014 @ 09:33:
[...]
Dit is natuurlijk gelul. Teamplay is altijd een issue geweest op BF pubs maar kans dat je in BF2 goede teamplay tegenkwam / zelf kon initieren was stukken groter. In BF4 bestaat het eigenlijk niet. Tenzij je met een clan speelt.
De game is sterk gecodified, zoveel is zeker. Die analyse is al zovaak gedaan.
Ik heb dat niet want ik wil winnen en nog leuker is als je 10 spelers hebt die willen winnen want dat zijn gewoon de leukste potjes en daar voor hoef ik echt niet 10-0 te staan want dan sta ik lier 10-8
Ligt er toch echt aan op wat voor servers je speeltbeuker19 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:33:
[...]
Ik heb ook het gevoel dat het de spelers tegenwoordig niet meer uit maakt of men nu wint of verliest als men maar lol heeft en deze trend zet zich ook voort in bijv. dit topic.
Ik heb dat niet want ik wil winnen en nog leuker is als je 10 spelers hebt die willen winnen want dat zijn gewoon de leukste potjes en daar voor hoef ik echt niet 10-0 te staan want dan sta ik lier 10-8
Als ik dan weer in m'n eentje speel, kun je er donder op zeggen dat er iemand vanuit onze basis met een tank staat te snipen, dat je met 20% wordt gerevived terwijl jouw killer nog niet dood is, dat je hele pistoolmagazijnen kunt leegschieten in het gezicht van support-spelers terwijl je om ammo voor je main gun schreeuwt en ze nog geen kistje droppen, dat heli's worden gebruikt als roofcamp-taxi's...
Ja, de afwezigheid van teamplay en inzicht in de gespeelde gamemode (pas ook weer 10(!) man rond de laatste vijandelijke M-COM op Carrier Assault die niets deden dan verdwaasd rondlopen) op publieke servers is echt wel een probleem. Dat er zelden meer over gezeken wordt, betekent niet dat het niet weg of geen issue is. Verliezen met 600/0 op Conquest (Large) omdat de tegenstander één samenwerkend squad heeft is gewoon ultiem sneu.
En ja, dat was een uitnodiging, repairslaven die een goed potje tankgunnen (en vooral: die weten wanneer je níet moet schieten) mogen zich melden op mijn profiel.
[ Voor 18% gewijzigd door CodeCaster op 31-12-2014 18:24 ]
Dat heb ik echt nog nooit gezien. Al was het maar omdat het moment dat de laatste M-COM een beetje verdedigt is de verdedigers overschakelen op aanvallen om de carrier schoon te vegen.Ja, de afwezigheid van teamplay en inzicht in de gespeelde gamemode (pas ook weer 10(!) man rond de laatste vijandelijke M-COM op Carrier Assault die niets deden dan verdwaasd rondlopen) op publieke servers is echt wel een probleem
Ok maar hier zeg je dus toch precies wat ik zegCodeCaster schreef op woensdag 31 december 2014 @ 18:17:
Ik speel met een aardige groep (Battlelog-)vrienden regelmatig op dezelfde servers, en dan is teamplay wel degelijk aanwezig.Omdat wij van elkaar weten dat we voertuigen in ieder geval langer dan de gemiddelde speler heel houden, er meer kills mee maken en beter (lees: op 100%) reviven, repairen (zonder het voertuig te stelen), healen (zonder de medpack in de line of fire te gooien) en resupplyen (vóórdat daarom gevraagd wordt), blijven we veel bij elkaar om PTFO te spelen en winnen we zeer regelmatig.
Als ik dan weer in m'n eentje speel, kun je er donder op zeggen dat er iemand vanuit onze basis met een tank staat te snipen, dat je met 20% wordt gerevived terwijl jouw killer nog niet dood is, dat je hele pistoolmagazijnen kunt leegschieten in het gezicht van support-spelers terwijl je om ammo voor je main gun schreeuwt en ze nog geen kistje droppen, dat heli's worden gebruikt als roofcamp-taxi's...
Ja, de afwezigheid van teamplay en inzicht in de gespeelde gamemode (pas ook weer 10(!) man rond de laatste vijandelijke M-COM op Carrier Assault die niets deden dan verdwaasd rondlopen) op publieke servers is echt wel een probleem. Dat er zelden meer over gezeken wordt, betekent niet dat het niet weg of geen issue is. Verliezen met 600/0 op Conquest (Large) omdat de tegenstander één samenwerkend squad heeft is gewoon ultiem sneu.
En ja, dat was een uitnodiging, repairslaven die een goed potje tankgunnen (en vooral: die weten wanneer je níet moet schieten) mogen zich melden op mijn profiel.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Onze carrier was net zo ver heen, vrijwel alle vijanden liepen daar.Sissors schreef op woensdag 31 december 2014 @ 18:42:
[...]
Dat heb ik echt nog nooit gezien. Al was het maar omdat het moment dat de laatste M-COM een beetje verdedigt is de verdedigers overschakelen op aanvallen om de carrier schoon te vegen.
Ik reageerde meer hierop:Help!!!! schreef op woensdag 31 december 2014 @ 18:44:
[...]
Ok maar hier zeg je dus toch precies wat ik zegAls je met bekenden/clan speelt is er / kan er teamplay zijn en anders is het er niet.
Dat lijkt dus inderdaad het geval te zijn.beuker19 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:33:
Ik heb ook het gevoel dat het de spelers tegenwoordig niet meer uit maakt of men nu wint of verliest als men maar lol heeft en deze trend zet zich ook voort in bijv. dit topic.

Hij ging 88-1 op het laatst. Rondes daarna ging hij wat minder. En banned: http://nl.tinypic.com/vie...=29c7868&s=8#.VKbC2yvF_Yw
[ Voor 21% gewijzigd door Brogala op 02-01-2015 17:11 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Rendering fout maar dat plaatje 1 er boven is een cheat.steveman schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 11:00:
Ik zag een keer een losse minigun door de lucht vliegen... hele helikopter was verder onzichtbaar
Schijnt dat fairfight nu hardware bans uitdeelt dus je hebt kans dat je hem voorlopig niet
weer ziet.
Dit is wat EA gebruikt: Win32_BaseBoard.SerialNumber (string)
Win32_BIOS.SerialNumber (string)
Win32_BaseBoard.Manufacturer (string)
Win32_BIOS.Manufacturer (string)
Win32_OperatingSystem.InstallDate (datetime)
Win32_OperatingSystem.SerialNumber (string)
Mocht je wat van je favoriete servers missen dan kan dat kloppen, lees de link.
Ook weet ik waarom ik zoveel klaag over deze game en dat is omdat BF4 gewoon ruk is.
De game op zich is best wel leuk maar de hitreg , voertuigen , de maps en vooral de spelers zelf verzieken de game heel erg.
Deze game heeft soms echt wel momenten dat je denkt ohhh vet tot je weer de nummer 1 20-0 staat in de Littlebird en jou team met 5 man in de basis aan het sniperen is.
Ook weet ik niet of het nu expres gebeurd of het gewoon super dom is maar ons team wat in Zavod , Dawnbreaker en Lancang dam alle 3 keer de littlebird kwijt.
Behalve als er 2 engie's op zitten, dan is het het echt een vliegende tankErasmo schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:14:
Die littlebird heb je met twee engi's zo uit de lucht.
Ik zou gewoon stoppen met spelen.beuker19 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 22:30:
Ook weet ik waarom ik zoveel klaag over deze game en dat is omdat BF4 gewoon ruk is.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Kwestie van teamwork, met twee igla's kom je al een heel einde. Engi 1 vuurt zodat de heli flared en vuurt daarna weer zo snel mogelijk en engi 2 schiet zijn eerste omhoog en de tweede op de chopper. Zo heb je in een tijdsbestek van 1-3 seconden drie igla's in je heli zitten.Ekstergroen schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:25:
[...]
Behalve als er 2 engie's op zitten, dan is het het echt een vliegende tank
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.