Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Dit, doe ik zelf ook al maanden.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anthirian schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:52:
[...]

Dit, doe ik zelf ook al maanden.
Het is voor cqb een van de betere wapens idd, maar een AR heeft allround nog steeds meer inzetbaarheid.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:45
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aQPdudP7qF0]

;(

[ Voor 20% gewijzigd door Leeuw070 op 13-12-2014 16:10 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
xbot hook 5 dagen geleden public gereleased.
Gelukkig is deze gebruiker dom bezig en zal binnen 24 uur door fairfight gebanned worden.
Die clip van youtube wordt al in die cheat thread gepost als waarschuwing om het
niet zo te gebruiken.

Features:

Visuals:

-> Player ESP
-> Vehicle ESP
-> Explosive ESP
-> 2D & 3D Box (AABB) ESP
-> Cham Cheats
-> Visible (Occlusion + Ray Cast)

Aimbot:

-> Aim Toggle
-> Scan Bones
-> Enable/Disable headshot.
-> FOV Aiming
-> Smoothed Aiming
-> Ballistic Prediction

Weapon Tweaks:

-> No Recoil
-> No Dispersion

Misc:

-> Auto-Heal ! May cause a FairFight ban !
-> Teleport
-> Invisibility
-> UI Menu
-> Ping Spoofer
-> No Aiming constraints w/ parachute
-> Instant respawn

Protection:

-> PB Scan Protection
-> PB Screenshot Protection
-> Detection Check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Teleporten en megajumps had ik nog niet eerder gezien; echt wtf :{

De laatste tijd is het wel weer schering en inslag met cheaters. Vandaag en gisteren weer al een paar lui tegengekomen die overduidelijk verkeerd bezig waren. Ik controleer altijd http://bf4db.com en http://247fairplay.com om te zien of er verdachte stats zijn. Cheaters hebben vaak een afwijkend HSK percentage (rood gekleurd) als kenmerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een lading pot gelezen te hebben, ga ik hem ook aanschaffen,
hoop wel dat ik nog een beetje fps krijg op mn Lenovo S12 (3GB RAM, N270, 1TB HDD)

Van de cheaters is idd zielig..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2014 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Nu online

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 00:12:
Na een lading pot gelezen te hebben, ga ik hem ook aanschaffen,
hoop wel dat ik nog een beetje fps krijg op mn Lenovo S12 (3GB RAM, N270, 1TB HDD)
Maak je een grapje? Anders adviseer ik je om hem niet te kopen..

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Met 3GB ram kan je BF4 echt niet spelen. Je moet sowieso 6 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem bij mijn vriendje gespeeld en die had 4gb .. nou dan zal hij met 3 ook wel werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 13:41:
Ik heb hem bij mijn vriendje gespeeld en die had 4gb .. nou dan zal hij met 3 ook wel werken
Je mag bier halen met 18, dan moet 17 ook wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:47

Gundogan

Rip and tear, until it is done

BF4 heeft 4GB RAM in de minimum specs staan, dus met minder kan het zijn dat ie ook niet wilt opstarten.

En een Intel Atom N270 heeft al de grootste moeite met bijvoorbeeld de eerste Half-Life. Dus als het al opstart, zal je misschien een frame per minuut krijgen. :+

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:00
Mijn laptop draait BF4 op ultra met 120FPM! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Zo veel! Jammer dat het niet FPS is

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Gewoon zorgen dat je niets anders open hebt staan, bv browser met battlelog sluiten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 13:41:
Dat is echt een van de raarste aannames ooit imo, reken er maar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:46

Stewie!

Keen must die!

Volgens mij werkt z'n account niet meer zo goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:45
Stewie! schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:32:
[...]

Volgens mij werkt z'n account niet meer zo goed :+
Nvm ..... in de video is hij ook maar lvl 22 .

" http://battlelog.battlefi...-Dies/stats/928924244/pc/

Resetje gehad ... 2 dagen kills harken en hij is weer 130+ ....."

Liever een permaban gezien voor dit soort figuren + complete lock origin account .

Maar ook dit was natuurlijk een betalende klant 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Leeuw070 op 14-12-2014 21:31 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Leeuw070 schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:28:
Liever een permaban gezien voor dit soort figuren + complete lock origin account .

Moet je z'n profiel maar eens door bf4db halen, echt krankzinnig hoge stats. Ik snap niet waarom het zo lang duurt voordat er opgetreden wordt tegen zulke gasten. Een hardwareban naast een permban zou wel een effectieve maatregel zijn. Nu kopen permbanned spelers gewoon een nieuw spel en maken een nieuw Origin account aan.

Het schijnt dat Dice nu bezig is met het herzien van de max spread-waarden van de verschillende wapens/wapenklassen. Hiermee zal de LMG het hardst aangepakt worden. Het gevolg is dat full auto schieten minder effectief wordt en er meer aan tapfire gedaan moet worden om de spread laag te houden. Aangezien LMGs nu veel gebruikt worden als AR lijkt het me een welkome aanpassing.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZCARhfsxbf8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:49:
[...]

Moet je z'n profiel maar eens door bf4db halen, echt krankzinnig hoge stats. Ik snap niet waarom het zo lang duurt voordat er opgetreden wordt tegen zulke gasten. Een hardwareban naast een permban zou wel een effectieve maatregel zijn. Nu kopen permbanned spelers gewoon een nieuw spel en maken een nieuw Origin account aan.

Het schijnt dat Dice nu bezig is met het herzien van de max spread-waarden van de verschillende wapens/wapenklassen. Hiermee zal de LMG het hardst aangepakt worden. Het gevolg is dat full auto schieten minder effectief wordt en er meer aan tapfire gedaan moet worden om de spread laag te houden. Aangezien LMGs nu veel gebruikt worden als AR lijkt het me een welkome aanpassing.

[video]
Wat een flauwekul weer van DICE.
Waarom niet gewoon meer recoil want net nu de visual recoil is verdwenen komt er weer wat nieuws om er voor te zorgen dat de kogels niet terecht komen op de plek waar je op mikt :(
Dit soort beslissing begrijp ik echt niet want waarom mag het niet gewoon moeilijker zijn om ook echt op iemand te mikken zoals in Arma 2 bijvoorbeeld want probeer daar maar ik met de Mk 48 mod iemand raak te sprayen.
Als men dan zo graag de Lmg's wil nerfen waarom dan niet iets aan de mobiliteit doen of zoiets want op zich kan ik mij wel vinden in de kritiek op de Lmg's want het blijf raar dat men in TDM of bijv. In metro liever een Lmg dan een AR heeft.
Ik denk ook dat de meeste betere spelers ook al meer tap fire gebruiken dus dat is nog iets waarom ik niets van de beslissing want dan komt het er op neer dat er alsnog weinig veranderd en de kritiek ook blijft en dan de volgende nerf ronde zijn de Lmg's weer waardeloos zoals in Bf3 ooit met de M249 gebeurde :'(

[ Voor 3% gewijzigd door beuker19 op 15-12-2014 01:17 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

beuker19 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:40:
Dat kan dan toch op elke willekeurige server of je wil een server huren om (eigenlijk) te statspadden.
Als je 1vs1 wilt spelen, dan moet je dat sowieso al op een private server doenen dan tellen de punten die je scoort weer niet mee voor Battlelog, is dus helemaal geen statpadden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Leeuw070 schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:28:
[...]

Nvm ..... in de video is hij ook maar lvl 22 .

" http://battlelog.battlefi...-Dies/stats/928924244/pc/

Resetje gehad ... 2 dagen kills harken en hij is weer 130+ ....."

Wordt een perm ban omdat hij gewoon weer verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
beuker19 schreef op maandag 15 december 2014 @ 01:14:
Wat een flauwekul weer van DICE.
[...]
Wat een flauwekul weer van jou ;)
Dit is geen arma, belange niet.. kan in de verste verten niet vergeleken worden.
Ben blij dat ze niet naar spelers zoals jou luisteren.

Misschien eens uit dat deprimerende gat komen en terug gewoon fun hebben met de game (wat uiteindelijk het hoofd doel is van een game..) of Battlefield gewoon achter je laten?
Balance is prima, je kan met ongelooflijk veel wapens gewoon zeer goed spelen. Niet veel games die bf4 dat nadoet.

[ Voor 17% gewijzigd door SmokingCrop op 15-12-2014 04:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-10 23:31
Zo, Ik heb behoorlijk lang battlefielt 3 gespeeld altijd met veel plezier. Tot dat ik ging wonen en werken in China. Toen had ik er geen goede computer voor en geen tijd. Nu heb ik weer iets meer tijd een een behoorlijk goede Gamelaptop gekocht dus weer tijd en de middelen om battlefield te spelen.
Dan denk je kom laat ik op het inspirerende forum wat in de tijd van Battlefield 3 heerlijk was.

Man wat een geklaag. Waar is de actieve en goede groep mensen gebleven die battlefield game met veel plezier speelde en spraken over statestieken en wapen eigenschappen. Valt me een beetje tegen.

Maar nu meer on topic. speelt de game ondertussen beter dan in het begin en is het de moeite waard om de single player door te spelen?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
De game is op dit moment zeker wel stabiel te noemen, en goed te spelen. Door al het geklaag moet je simpelweg een beetje heen prikken.
Tuurlijk zijn er punten van verbetering, maar anderen en ik bij BuG hebben nog dagelijks veel plezier in de game.

En offtopic: In het BF3 topic was inderdaad niet veel minder geklaag dan in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:02

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Fonta schreef op maandag 15 december 2014 @ 07:11:
De game is op dit moment zeker wel stabiel te noemen, en goed te spelen. Door al het geklaag moet je simpelweg een beetje heen prikken.
Tuurlijk zijn er punten van verbetering, maar anderen en ik bij BuG hebben nog dagelijks veel plezier in de game.

En offtopic: In het BF3 topic was inderdaad niet veel minder geklaag dan in dit topic.
Er zijn helaas nog best veel spelers die problemen ervaren, ik speel af en toe met een groepje vrienden en het gebeurt vaak zat dat er weer 1 uit klapt met een 'black screen' of een melding 'something went wrong' en 'Origin lost connection' en BF4 is weer weg... Waar dit door komt is mij een raadsel? Aangezien het geen mensen zijn die met hun computer lopen te klooien en best weten waar ze mee bezig zijn daar komt bij dat ze in andere spellen geen problemen hebben (AC Unity/Dragon Age Inquisition/BF3/Titanfall) En het is ook niet zo dat hun hardware 'net aan' is het gaat in de meeste gevallen om i7 4770K/4790K systemen met 780TI/970/980 of 290/290x(CFX) Systemen.

Zelf kan ik weer uren BF4 spelen zonder problemen... Waar het aan ligt geen idee maar het is wel irritant.

De laatste tijd had ik ook wel het idee dat er hackers/cheaters/script kiddies bezig waren in BF4, van die vage 'kills', Je weet wel iemand staat met z'n rug naar je toe, je schiet en je ziet het bloed er af spatten en die andere draait zich om en schiet je gewoon met 1 schot neer... En een hoop aantal headshots de laatste tijd.

EA/Dice heeft BF4 gewoon verpest door alle ellende we zijn een jaar verder en eigenlijk is er voor mijn gevoel weinig verandert, of je nu op een '15hz of 30hz' server speelt ik merk geen verschil.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op maandag 15 december 2014 @ 03:58:
[...]

Wat een flauwekul weer van jou ;)
Dit is geen arma, belange niet.. kan in de verste verten niet vergeleken worden.
Ben blij dat ze niet naar spelers zoals jou luisteren.

Misschien eens uit dat deprimerende gat komen en terug gewoon fun hebben met de game (wat uiteindelijk het hoofd doel is van een game..) of Battlefield gewoon achter je laten?
WTF mag je hier alleen het .... van DICE nog maar likken 8)7
Ook is mijn post niet deprimerend en waar vergelijk ik Arma met BF ?
Kijk dat jij een rode waas ziet zodra ik wat post om vervolgens met een hoop bombarie wat onzin te verkopen ipv. er gewoon inhoudelijk op reageren dan zou je kunnen spreken van een normale discussie maar nu is het niet anders dan een beetje goedkoop proberen te scoren over mijn rug.
Balance is prima, je kan met ongelooflijk veel wapens gewoon zeer goed spelen. Niet veel games die bf4 dat nadoet.
Zoals deze zin. Wat wil je hier mee zeggen dan want als gewoon gelezen had ipv. als een klein op de tenen getrapt kindje te reageren had je geweten dat DICE !!!!! het namelijk niet met jou eens is en LMG's op dit moment te sterk vind.
Daarom wil DICE de LMG's dus behoorlijk meer spread geven en dat vind ik een rare beslissing want ik had dat liever gehad dat men iets aan de recoil of met de movement speed hadden gedaan.
Daarom haalde ik Arma ook even aan want daar hebben wapens namelijk 0,0 spread maar wel hele hoge recoil wat het dus een stuk moeilijker(onmogelijk) maakt om met een LMG maar full-auto te gaan net als een AR of Carbine.
Verder vind ik juist de wapen balans ook 1 van de plus punten van BF4 en dat vind ik behoorlijk knap en jammer dat het met voertuigen en gadgets niet kan.
Fonta schreef op maandag 15 december 2014 @ 07:11:

Maar je mag best zeggen dat van de 100 die van BuG ook BF3 spelen er maar heel weinig zijn die nog BF4 spelen en dan ook nog eens bijna alleen maar TDM en Domination.
En er was ook zeker veel geklaag in het BF3 topic maar dat werd wel door een veel grotere actieve groep gespeeld en op gereageerd in het topic.
Als er in BF3 een nieuwe uitbreiding was had je het over 15 pagina's per dag terwijl je nu blij mag zijn met 15 berichten in de week.
GerGio schreef op maandag 15 december 2014 @ 05:33:
Zo, Ik heb behoorlijk lang battlefielt 3 gespeeld altijd met veel plezier. Tot dat ik ging wonen en werken in China. Toen had ik er geen goede computer voor en geen tijd. Nu heb ik weer iets meer tijd een een behoorlijk goede Gamelaptop gekocht dus weer tijd en de middelen om battlefield te spelen.
Dan denk je kom laat ik op het inspirerende forum wat in de tijd van Battlefield 3 heerlijk was.

Man wat een geklaag. Waar is de actieve en goede groep mensen gebleven die battlefield game met veel plezier speelde en spraken over statestieken en wapen eigenschappen. Valt me een beetje tegen.

Maar nu meer on topic. speelt de game ondertussen beter dan in het begin en is het de moeite waard om de single player door te spelen?
Als je BF4 gewoon voor de lol speelt en je het niet erg vind om regelmatig vanuit alle hoeken doodgeschoten te worden en teamplay ook niet vind is BF4 echt super leuk.
Hou je er van om lekker op een 64p map conquest te spelen en dan lekker samer te werken en 2 team die allemaal PTFO spelen dan kom je bedrogen uit want dat is gewoon een nachtmerrie.
Dus TDM , Domination of gewoon een beetje fun maken en BF4 is best wel heel leuk en zeker goed 100+ uren plezier.
Wil je echt de meer objective gamemodes als Rush/Conquest/CTF/Obliteration dan is misschien 1 op de 15 potjes leuk en gebalanceerd en de rest word vaak gedomineerd door een bepaalde squad of voertuig en heel veel spelers die gewoon maar wat doen waar ik en heel veel anderen die ook nog wel BF4 zich kapot aan irriteren en daarom TDM/Domination of niet meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerGio schreef op maandag 15 december 2014 @ 05:33:

Tsja, speel het spel eens en discusseer eens inspirerend mee zou ik zeggen. :+ Weinig mensen die BF3 speelden spelen nu nog BF4 en die vind je ook minder in dit forum.

Er is hier heel veel gesproken over maps, tactics, statistieken en wapens maar helaas is dat niet het belangrijkste (geweest) voor de spelbeleving in BF4 sinds de launch vorig jaar tot zeg begin oktober dit jaar, dat is gewoon de realiteit. Bij elke nieuwe update werd er door de grote meerderheid er maar naar drie dingen uitgekeken: is de netcode nu acceptabel? is het spel nu wel stabiel? is de visual recoil er eindelijk uitgehaald?

Om je een indruk te geven van de situatie tot aan afgelopen oktober:

https://www.youtube.com/watch?v=Ssnf2QK47pk

https://www.youtube.com/watch?v=tkmHpArO7Es
Het is een Battlefield single player, dus nee het is niet de moeite waard om door te spelen, ongeacht de technische staat van het spel. Ik geloof dat er maar een man of 2 a 3 hier het ijzeren doorzettingsvermogen en incasseringsvermogen hebben gehad om door die drek heen te bijten. Het is echt, echt heel slecht.

De Hardline beta begint binnen nu en een maand, mijn advies is om daar even op te wachten om te kijken waar de franchise heen gaat, de vooruitzichten zijn niet zo heel slecht als aanvankelijk gevreesd. BF4 CTE is een beetje een testground geworden voor Hardline en het lijkt er op dat wel actief met de community wordt gewerkt aan gameplay die verder gaat dan dat van BF4: unlocks en explosies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Wat een matige changelog zeg na de update van zojuist:
The following tweaks and fixes are included in this update release for the PC.

GENERAL
- Increasing platform security
En serverside:
· Improved game server performances
· Improved cheater detection for all the players’ roles (soldier, spectator, commander).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-10 14:17

Arfman

Drome!

Security en performance is altijd goed, toch?

Hardline ga ik overslaan, dat is geen "echte" Battlefield. Bovendien vind ik dat DICE/EA, na de release van BF4, wel even "straf" heeft verdiend. Ja, Visceral maakt Hardline maar I don't care. Ik heb BF4 + Premium gepreordered voor het volle pond en de eerste maand was het spel eigenlijk compleet onspeelbaar en veel slechter dan de closed en opvolgede public beta (klopt ook, was oudere code ivm. certificering voor die f$%cking consoles).

Bovendien heb ik nu nog veel te veel lol met BF4, ben er nog lang niet op uitgespeeld.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Arfman schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:55:
Ik had gehoopt op een aantal verbeteringen uit CTE, onder andere de headglitch fix, nieuwe ads-animatie en de verbeterde hitmarker met kleurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:08:
[...]

Ik had gehoopt op een aantal verbeteringen uit CTE, onder andere de headglitch fix, nieuwe ads-animatie en de verbeterde hitmarker met kleurtjes.
Thanksgiving holiday in Amerika overgaand in kerst, de CTE staat praktisch stil voorlopig.
Arfman schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:55:

Hardline ga ik overslaan, dat is geen "echte" Battlefield. Bovendien vind ik dat DICE/EA, na de release van BF4, wel even "straf" heeft verdiend. Ja, Visceral maakt Hardline maar I don't care. Ik heb BF4 + Premium gepreordered voor het volle pond en de eerste maand was het spel eigenlijk compleet onspeelbaar en veel slechter dan de closed en opvolgede public beta (klopt ook, was oudere code ivm. certificering voor die f$%cking consoles).

Bovendien heb ik nu nog veel te veel lol met BF4, ben er nog lang niet op uitgespeeld.
Tsja, wat is nou nog een 'echte' Battlefield? Bf3 en Bf4 zou ik ook al geen échte battlefield willen noemen als je het vergelijkt met 1942, BF2 en 2142. Wat echt of niet echt BF is, maakt me echt niet uit als de game maar tof is. Bf3 was tenminste nog gewoon een lekkere shooter met Battlefield elementen. BC2 was ook gewoon leuk, ondanks dat het een dramatische consoleport was.

Ik verwacht ook helemaal niets van Hardline, maar als het na een paar weken tóch tof blijkt te zijn en goed te functioneren, dan wil ik het best aanschaffen maar ligt echt onder een vergrootglas. Kom maar door met de beta. :)

[ Voor 64% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 15-12-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:26
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:40:
Tsja, wat is nou nog een 'echte' Battlefield? Bf3 en Bf4 zou ik ook al geen échte battlefield willen noemen als je het vergelijkt met 1942, BF2 en 2142. Wat echt of niet echt BF is, maakt me echt niet uit als de game maar tof is. Bf3 was tenminste nog gewoon een lekkere shooter met Battlefield elementen. BC2 was ook gewoon leuk, ondanks dat het een dramatische consoleport was.
Tsja, ik heb BF1942 gespeeld en BF2 in 1 weekend veel en daarna niet meer aangeraakt. BF3 en nu BF4 zijn daarna mijn main BF ervaringen geweest en ik vond en vind ze beide ronduit leuk, maar speel sinds BF4 geen BF3 meer.

Ik heb me in BF3 uitstekend vermaakt met 500+ uur spelen maar was toch blij toen BF4 kwam. Ondanks alle 'problemen' boeit dit spel me nog steeds en beleef ik er heel veel plezier aan elke keer als ik het opstart. Ik speel zo veel mogelijk PTFO en waar mogelijk als teamplayer, maar kan net zo makkelijk als een einzelganger aan de slag. Alle irritaties over BF4 kan ik begrijpen, maar ik deel ze gewoon niet. Al is het maar dat ik in BF4 veel minder spawnlocks heb meegemaakt dan in BF3. Alleen dat maakt elke partij al leuker.

In BF4 kom ik alle elementen tegen uit BF3 met soms gewoon meer mogelijkheden door meer wapens/gadgets waardoor het voor mij erg afwisselend is, omdat ik nog lang niet alles ook werkelijk heb gebruikt. Misschien wel omdat ik niet al te veel eisen stel aan mijn team/squad mates is het voor mij niet zo frustrerend als voor anderen.

Persoonlijk vind ik de laatste DLC wel het meest episch Battlefield van BF4. Maar ook dat is weer heel persoonlijk.

Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer even geprobeerd maar o wat loopt dat verukkeluk k*t , je beweegt als een zoutzak, physics zijn echt belabberd, vond ze in BF2 al slecht maar die zijn in vergelijking met BF4 zijn die gewoon goed nu. Ben verwend geraakt na de openbaring van Titanfall ook al zitten er helaas mindere kanten aan dat spel maar die physics zijn subliem. Vandaag dus twee keer een server bezocht en twee keer zag je spelers stilstaand rennen en ook vaak als ik liep dan ging dat uiterst stroef, heuveltje op lopen ging bijna niet(map Hangar, zag er overigens super uit). Echt bewondering voor de mensen die dit blijven spelen. Me pc is meer dan in orde dus daar ligt niet aan. Zo jammer want de mappen zien echt super uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:46:
Net weer even geprobeerd maar o wat loopt dat verukkeluk k*t , je beweegt als een zoutzak, physics zijn echt belabberd, vond ze in BF2 al slecht maar die zijn in vergelijking met BF4 zijn die gewoon goed nu. Ben verwend geraakt na de openbaring van Titanfall ook al zitten er helaas mindere kanten aan dat spel maar die physics zijn subliem. Vandaag dus twee keer een server bezocht en twee keer zag je spelers stilstaand rennen en ook vaak als ik liep dan ging dat uiterst stroef, heuveltje op lopen ging bijna niet(map Hangar, zag er overigens super uit). Echt bewondering voor de mensen die dit blijven spelen. Me pc is meer dan in orde dus daar ligt niet aan. Zo jammer want de mappen zien echt super uit.
Dit soort problemen heb ik echt bijna nooit meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:00

Termy

valt er nog wat te fragge?

Nou, ik heb weer eens een poging gedaan om USA te proberen. Dit keer was de tactiek om de sensitivity gewoon zo laag te zetten dat ADS hetzelfde is als bij m'n gewone instelling zonder USA, maar het blijft matig spelen. Ik heb het wederom een paar dagen uitgehouden maar ik mis gewoon de zekerheid van m'n relexen (of zo) waardoor ik zo scheef als een aap schiet.

Dan maar brakke aim op zeer korte afstand :/.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
FOV naar 85~90 gedaan?
daarnaast zie ik praktisch nooit mensen die stilstaand rennen, met de enkele uitzondering op vele matchen.. (wat meestal dan iemand is met een erg slechte ping of iemand die rage quit :p)

Wat bedoel je met op heuvel lopen, lukt bijna niet? Nog nooit problemen mee gehad.. was me al altijd duidelijk van tevoren of ik ergens op kan lopen of als het te steil is..

Zelf eens Titanfall gespeeld tijdens een free weekend en was dat pas bagger zeg.. De 60 fps was gewoon niet eens smooth, lekker micro-stutters all over the place. Zie ook niet in wat er zoveel beter is aan de physics engine..
AeoIus schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:06:
[...]
In BF4 kom ik alle elementen tegen uit BF3 met soms gewoon meer mogelijkheden door meer wapens/gadgets waardoor het voor mij erg afwisselend is, omdat ik nog lang niet alles ook werkelijk heb gebruikt. Misschien wel omdat ik niet al te veel eisen stel aan mijn team/squad mates is het voor mij niet zo frustrerend als voor anderen.
This ^
Hier kan ik mij ook in vinden. Games worden door zoveel verschillende mensen gespeeld, dat je er gewoon niets kan van verlangen op voorhand (mensen met een te slechte pc, mensen die gewoon casual fun willen maken, mensen die gewoon te jong zijn om het 'deftig' te begrijpen wat er nu eigenlijk aan de hand is en dergelijke). Natuurlijk is het leuker als je een team/squad hebt, die lekker voor de overwinning gaan, maar als dat niet zo is dan is het voor mij al lang geen Big deal meer. Ik maak evenveel plezier als het geen totale unbalance is.

Daarnaast doet een "Thanks" in die shout opties ook wonderen soms nadat je gerevived wordt ;)
Gewoon meer casual spelen en als de opportuniteit er is, er eens 'hardcore' voor gaan.
beuker19 schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:14:
[...]
WTF mag je hier alleen het .... van DICE nog maar likken 8)7
Ook is mijn post niet deprimerend .
Je doet niet anders. Ik ga je maar gewoon negeren, je hebt op bijna alles enkel negatief commentaar.
Ik vraag me echt af wat jij hier uberhaubt nog doet, je lijkt wel zo'n speler op het battlelog forum die klaagt dat het spel ongelooflijk slecht is, maar ondertussen wel 500 uur bf4 gespeeld heeft.. 8)7

Gewoon verslaafd of zie je niet in dat je beter games speelt waar je effectief fun beleeft?
/end rant, wordt er zelf bijna depri van ..

[ Voor 137% gewijzigd door SmokingCrop op 15-12-2014 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:26:

Je doet niet anders. Ik ga je maar gewoon negeren, je hebt op bijna alles enkel negatief commentaar.
Ik vraag me echt af wat jij hier uberhaubt nog doet, je lijkt wel zo'n speler op het battlelog forum die klaagt dat het spel ongelooflijk slecht is, maar ondertussen wel 500 uur bf4 gespeeld heeft.. 8)7

Gewoon verslaafd of zie je niet in dat je beter games speelt waar je effectief fun beleeft?
/end rant, wordt er zelf bijna depri van ..
:+ Dat is ook wat ik doe hoor maak je maar geen zorgen.
3 weken geen BF4 meer aangeraakt en de het bevalt me prima eindelijk heb ik games ontdekt waar mijn skill belangrijk is en niet mijn internet verbinding.
Games waar je getest word en niet het gevoel hebt als je als REAL Madrid tegen het plaatselijke G elftal aan het spelen beten waar ook nog eens de helft van de spelers iets anders doet als voetballen.
Want dat is op dit moment zeker in de objective gamemodes in BF4 aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10 23:51

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ok... Ik had ineens 1 ongeopende gold battlepacks :?

Ik weet zeker dat ik gister 2 had en die had ik geopend.

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingCrop schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:26:
[...]

FOV naar 85~90 gedaan?
daarnaast zie ik praktisch nooit mensen die stilstaand rennen, met de enkele uitzondering op vele matchen.. (wat meestal dan iemand is met een erg slechte ping of iemand die rage quit :p)

Wat bedoel je met op heuvel lopen, lukt bijna niet? Nog nooit problemen mee gehad.. was me al altijd duidelijk van tevoren of ik ergens op kan lopen of als het te steil is..

Zelf eens Titanfall gespeeld tijdens een free weekend en was dat pas bagger zeg.. De 60 fps was gewoon niet eens smooth, lekker micro-stutters all over the place. Zie ook niet in wat er zoveel beter is aan de physics engine..
Wow inderdaad FOV veranderd en tadaa zo was het ooit als een tijd geleden, ik wist dat het redelijk anders had gelopen maar dit was dus de trick. Je beweegt nu een stuk beter en richten gaat ook wat beter. Was een tijd geleden dat ik het weer een kans gaf. Plus dat me internet erg aan het pieken was, ping van 60 naar 600 soms. Voel me beetje dom maar toch wel even opgelost dankzij U! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:59

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

beuker19 schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:31:
[...]

:+ Dat is ook wat ik doe hoor maak je maar geen zorgen.
3 weken geen BF4 meer aangeraakt en de het bevalt me prima eindelijk heb ik games ontdekt waar mijn skill belangrijk is en niet mijn internet verbinding.
Games waar je getest word en niet het gevoel hebt als je als REAL Madrid tegen het plaatselijke G elftal aan het spelen beten waar ook nog eens de helft van de spelers iets anders doet als voetballen.
Want dat is op dit moment zeker in de objective gamemodes in BF4 aan de hand.
Bla bla bla, ik ben goed en de rest zuigt... Erg triest dat je je eigen gedrag niet wat beter doorhebt. Ondanks dat meerdere mensen het tegen je zeggen en vragen ermee te stoppen toch blijven doorgaan. |:(
Waar zit de ignore optie?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-10 11:37
Ik heb juist veel meer plezier in BF 4 dan BF 3, scheelt zeker ook met welke mensen je speelt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:32

GurbY{nl}

GurbY{nl}

creapYYY schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:09:
Ik heb juist veel meer plezier in BF 4 dan BF 3, scheelt zeker ook met welke mensen je speelt :).
Same here. Alhoewel de fun die ik in BF2 had (nog?) niet echt in BF4 zit, op misschien Giants of Karelia na.
En in BF2 waren lang niet alle maps enorm groot, denk aan b.v. Dalian: meesterlijk stukje map maar al met al erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:28
gyedema schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:18:
[...]

Same here. Alhoewel de fun die ik in BF2 had (nog?) niet echt in BF4 zit, op misschien Giants of Karelia na.
En in BF2 waren lang niet alle maps enorm groot, denk aan b.v. Dalian: meesterlijk stukje map maar al met al erg klein.
Wat dacht je van Berlin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Capture the Flag in de desertmaps van BF1942, die waren pas HúGE en daar zat pas goede spanning in.

Totdat ze in BF2 ineens de personal stats en medailles introduceerden, want de teamplay niet ten goede kwam.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-10 14:59
Als deze in 2015 eens extreem goedkoop passeert (mss Humble Bundle?) zal ik hem kopen, net zoals ik BF3 Limited Edition heb gekocht (BF3 + Back to Karkand voor 7 euro gekocht tijdens een actie van G2Play). Lees nu toch, dat na een jaar, de problemen wat verholpen zijn & de game echt wel goed werkt. Maar 25 euro of meer er voor leggen zie ik toch nog niet zitten, zeker omdat ik me nog heel goed kan bezighouden met BF3.

Is er ergens een site waar je een mail kan krijgen wanneer BF4 op sale gaat? Niet enkel webshops maar ook gamekeysites & zelfs Humble Bundle zou er in moeten zitten.

[ Voor 18% gewijzigd door Satangel op 16-12-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

SAiN ONeZ schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:38:
Capture the Flag in de desertmaps van BF1942, die waren pas HúGE en daar zat pas goede spanning in.

Totdat ze in BF2 ineens de personal stats en medailles introduceerden, want de teamplay niet ten goede kwam.
QFT

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Zonder maar enige hype of advertisements werd die game, of beter de demo, destijds gereleased en geen enkele game heeft me daarna een betere indruk gegeven voor teamplay, tegenwoordig word alles veel te veel gehyped en kan de game alleen maar tegenvallen, beetje jammer..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Satangel schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:08:
Als deze in 2015 eens extreem goedkoop passeert (mss Humble Bundle?) zal ik hem kopen, net zoals ik BF3 Limited Edition heb gekocht (BF3 + Back to Karkand voor 7 euro gekocht tijdens een actie van G2Play). Lees nu toch, dat na een jaar, de problemen wat verholpen zijn & de game echt wel goed werkt. Maar 25 euro of meer er voor leggen zie ik toch nog niet zitten, zeker omdat ik me nog heel goed kan bezighouden met BF3.
13,32 euro op origin op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-10 19:16
Ik denk dat je pas eenecht goede mening vormt over de game als je de game 100+ uur gespeeld hebt. En als je mening dan niet positief is, dan moet je dat maar niet hier komen uiten. Dat vinden ze niet leuk.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yrew schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:29:
Ik denk dat je pas eenecht goede mening vormt over de game als je de game 100+ uur gespeeld hebt. En als je mening dan niet positief is, dan moet je dat maar niet hier komen uiten. Dat vinden ze niet leuk.
nonsens, je moet gewoon beetje onderbouwd reactie geven, niet lopen schreeuwen dat het spel superslecht is want je lagde 2 x in een match ofzo. Een gedegen mening zal nooit worden afgeschoten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Het tegendeel is hier meermaals bewezen.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

yrew schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:54:
Het tegendeel is hier meermaals bewezen.
Ik heb hier nog vrij weinig onderbouwde posts gezien die BF4 afkraakten. Meestal was het gewhine van (wannabee) pro spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:10:
[...]

Ik heb hier nog vrij weinig onderbouwde posts gezien die BF4 afkraakten. Meestal was het gewhine van (wannabee) pro spelers.
/\ dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Arfman schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:10:
[...]

Ik vond anders de manier waarop Beuker19 zijn mening gaf over het de manier waarop lmg generved gaan worden anders behoorlijk onderbouwd. De manier waarop daar vervolgens op gereageerd wordt is dan weer meestal gewhine van (wannabee) pro noobs.

[ Voor 7% gewijzigd door yrew op 16-12-2014 16:15 ]

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:40:
[...]

nonsens, je moet gewoon beetje onderbouwd reactie geven, niet lopen schreeuwen dat het spel superslecht is want je lagde 2 x in een match ofzo. Een gedegen mening zal nooit worden afgeschoten hier.
Voel me aangesproken, was inderdaad onhandig dat ik niet goed naar me ping gekeken had, had sowieso een bad day en dan kan je beter je frustraties even voor jezelf houden. Loopt een stuk beter na het veranderen van de FOV instellingen en omditt spel te beoordelen kan je inderdaad beter een aantal uur achter je kiezen hebben voordat je hier een mening geeft. Heb er 140 uur inzitten en ondanks het een stuk prettiger met FOV 85-90 speelt blijft het toch onprettig aanvoelen. De besturing blijft zwemmerig/zwefend aanvoelen( en dat vind ik een van belangrijkste punten van een goede shooter), plus je kan vanuit zoveel hoeken geraakt worden dat ik er best moedeloos van word. Speel conquest voornamelijk. Vandaag weer een paar keer geprobeerd, ping was goed en geen laggende poppetjes meer. In BF2 was eigenlijk ook het meest te vinden toen infantry only er in kwam, helaas zijn die servers bijna niet te vinden conquest. De actie je krijgt is vaak van korte duur en dan duurt het mij te lang voordat er weer wat gebeurd, het is mijn spelletje gewoon niet meer. Ik schreeuwde inderdaad maar niet alleen maar omdat ik twee keer lagde, dus dat vind ik niet helemaal fair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:01

steveman

Comfortabel ten onder

Cheater met opvallende naam verziekt een game... maar goed, heb m'n F2000 binnen.

Even later zie ik die opvallende naam weer langskomen... maar nu dat ie tegengehouden is door FairFight :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:32:
[...]

Voel me aangesproken, was inderdaad onhandig dat ik niet goed naar me ping gekeken had, had sowieso een bad day en dan kan je beter je frustraties even voor jezelf houden. Loopt een stuk beter na het veranderen van de FOV instellingen en omditt spel te beoordelen kan je inderdaad beter een aantal uur achter je kiezen hebben voordat je hier een mening geeft. Heb er 140 uur inzitten en ondanks het een stuk prettiger met FOV 85-90 speelt blijft het toch onprettig aanvoelen. De besturing blijft zwemmerig/zwefend aanvoelen( en dat vind ik een van belangrijkste punten van een goede shooter), plus je kan vanuit zoveel hoeken geraakt worden dat ik er best moedeloos van word. Speel conquest voornamelijk. Vandaag weer een paar keer geprobeerd, ping was goed en geen laggende poppetjes meer. In BF2 was eigenlijk ook het meest te vinden toen infantry only er in kwam, helaas zijn die servers bijna niet te vinden conquest. De actie je krijgt is vaak van korte duur en dan duurt het mij te lang voordat er weer wat gebeurd, het is mijn spelletje gewoon niet meer. Ik schreeuwde inderdaad maar niet alleen maar omdat ik twee keer lagde, dus dat vind ik niet helemaal fair.
Ik doelde op niemand in het bijzonder, voorbeeld was puur ter illustratie dus niet gericht op jou :).
Het is begrijpelijk dat je dit niet leuk vind en heb ik zelf ook, ik speel het nu ook veel minder, heb eigenlijk de nieuwe maps niet echt geprobeerd puur doordat het gezeur uit de game zoveel gedoe oplevert. Ironisch genoeg speel ik nu veel dayz, buggy spel tot de zevende macht, maar daar merk ik gewoon dat de spanning zoveel beter past bij hoe ik wil spelen dan bf4. Ik vind de game nog steeds leuk af en toe te spelen hoor maar ik wil eerst bepaalde zaken zoals dat aangepaste ads met headglitchen uit cte in vanilla wordt toegevoegd, zodat je een beetje level playingfield krijgt.
Het beste is het om met een groepje te spelen zodat je wat meer interactie hebt en hulp bij tactisch spelen, vanuit dayz ook stuk meer gebruik gemaakt van cover, line of sight beperking, flanken etc.binnenkort maar weer eens bf spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:48:
[...]

Bla bla bla, ik ben goed en de rest zuigt... Erg triest dat je je eigen gedrag niet wat beter doorhebt. Ondanks dat meerdere mensen het tegen je zeggen en vragen ermee te stoppen toch blijven doorgaan. |:(
Waar zit de ignore optie?
[PC] Battlefield 4 - deel 3

Pfff zegt er ook 1 wat ;(
Het enigste wat jij tot nu toe hebt toegevoegd aan dit topic is zeuren over anderen die volgens vooral jou onterechte kritiek hebben.
Als ik hier mijn mening goed of slecht wil geven doe ik dat ongeacht die paar fanboys die zeggen dat ik maar niet moet doen.
Wij leven gelukkig in een vrij land waar je nog steeds alles mag zeggen wat je wil en ga ik over de scheef maak een TR aan maar ga AUB mij niet vertellen wat ik wel of niet mag zeggen of moet doen ;)

Ps. misschien een idee om hier ook eens wat inhoudelijks over BF4 te vertellen ipv. anderen proberen de wet voor te schrijven want jou ontopic reactie in dit topic is er eigenlijk maar 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
Satangel schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:18:
[...]

[...]

Bedankt!

Blijkbaar is ie deze week gratis te spelen, BF4.
Ideaal, op die manier kan ik echt een mening vormen over deze game!
Wow blijkbaar kan je maar 1 keer via 'game-time' een game proberen, geen 2 keer. Dus die 2 dagen dat ik de vorige keer BF4 heb gespeeld zorgen ervoor dat ik het nu een week niet kan spelen, op een veel betere PC die dus niet gaat laggen ;(
Jammer, wordt dus afwachten tot een prijs onder de 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Satangel schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:38:
[...]

Wow blijkbaar kan je maar 1 keer via 'game-time' een game proberen, geen 2 keer. Dus die 2 dagen dat ik de vorige keer BF4 heb gespeeld zorgen ervoor dat ik het nu een week niet kan spelen, op een veel betere PC die dus niet gaat laggen ;(
Waarschijnlijk is begin 2015 ook nog een BF Hardline beta dus misschien daar even op wachten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-10 10:50
Ik heb nu een paar maanden bf4 en ik vind het een leuk spel. Heb weinig last van bugs. Het enige wat ik echt mis is teamplay. Al mijn vrienden spelen op consoles. Dus als er mensen zijn die een keer samen met mij spelen zou ik het erg waarderen :). Ik ga binnekort een headset halen.

EDIT: heb net de headset bestelt 8)

[ Voor 6% gewijzigd door webdavid op 16-12-2014 21:44 ]

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satangel schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:18:
[...]

[...]

Bedankt!

Blijkbaar is ie deze week gratis te spelen, BF4.
Ideaal, op die manier kan ik echt een mening vormen over deze game!
Precies. Kom maar eens langs op een random official server, met een beetje geluk kan de CFA je verwelkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:00
Satangel schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:38:
[...]

Gewoon een nieuw Origin account aanmaken. Dan kan je BF4 rustig uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:31:
[...]

[PC] Battlefield 4 - deel 3

Pfff zegt er ook 1 wat ;(
Het enigste wat jij tot nu toe hebt toegevoegd aan dit topic is zeuren over anderen die volgens vooral jou onterechte kritiek hebben.
Als ik hier mijn mening goed of slecht wil geven doe ik dat ongeacht die paar fanboys die zeggen dat ik maar niet moet doen.
Wij leven gelukkig in een vrij land waar je nog steeds alles mag zeggen wat je wil en ga ik over de scheef maak een TR aan maar ga AUB mij niet vertellen wat ik wel of niet mag zeggen of moet doen ;)

Ps. misschien een idee om hier ook eens wat inhoudelijks over BF4 te vertellen ipv. anderen proberen de wet voor te schrijven want jou ontopic reactie in dit topic is er eigenlijk maar 1 :+
Het is een vrij land maar dit forum heeft gewoon regels, zie onderin:
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.))
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.
Gezien dat je nu al meerdere keren over hetzelfde blijft doorzagen, wordt er iets van gezegd.
Maar laten we dit nu maar afsluiten want zoals aangegeven gaat dit topic voornamelijk weer over alles behalve de game zelf.

OT iedereen!

• Satangel
svenvv2 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:08:
[...]

Gewoon een nieuw Origin account aanmaken. Dan kan je BF4 rustig uitproberen.
Hmmm ja goed idee, zal het proberen.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:07
webdavid schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:32:
Ik heb nu een paar maanden bf4 en ik vind het een leuk spel. Heb weinig last van bugs. Het enige wat ik echt mis is teamplay. Al mijn vrienden spelen op consoles. Dus als er mensen zijn die een keer samen met mij spelen zou ik het erg waarderen :). Ik ga binnekort een headset halen.

Voeg me maar toe:
http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/EliteWaRRioR22/

Skype, public TS you name it, zit zelf bij een oostenrijks clubje, dus af en toe wat Duits gebrabbel ertussen door. Speel voornamelijk conquest en puntjes grinden op locker en metro.

discogs

• Fonta
webdavid schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:32:

En je bent natuurlijk ook altijd welkom bij BuG! :D

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-10 10:50
Ja zit nu ook in het tweakers paltoon. Heb ondertussen mn headset binnen

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort ook een Battlefield 4 speler.
Operation Locker vind ik momenteel de leukste. Helaas komt teamplay komt maar weinig voor, bijna altijd staat iedereen nutteloos om een hoekje te schieten en nades te spammen ipv dat ze proberen te rushen om een flag te veroveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Dat zie je heel erg veel inderdaad.
Tot nu toe vind ik deze server zelf het fijnst om op te spelen:
http://battlelog.battlefi...5f-458a-87f4-37b1e87d3005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Beetje jammer is dat jah. Maar met een goede sqaud en teamspeak kan je echt een verschil maken :D Dat maakt deze game wel super gaaf.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Zet je voor de grap Origin in-game uit, ga je van 70FPS naar 120FPS op low met mesh en texture quality op high ;__;

Nu nog een 144 hertz monitor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Fonta schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 20:00:
Dat zie je heel erg veel inderdaad.
Tot nu toe vind ik deze server zelf het fijnst om op te spelen:
http://battlelog.battlefi...5f-458a-87f4-37b1e87d3005
Zit er eigenlijk een pingkicker op? Af en toe zie ik spelers met ping 150~300 rondlopen die zelfs met de best ingezette prefire slecht te counteren zijn. Verder leuke server met spelers die tenminste weten wat ze doen.

---

Sinds de laatste grote patch schommelt de kwaliteit van de hitreg nogal. Ik heb het op allerlei servers. Het ene uur schiet ik kneiterhard en het andere uur leg ik het keer op keer af al heb ik nog zo'n mooie prefire. Van die momenten dat je al een halve seconde kogels aan het pompen bent -en hij al 3x dood had moeten zijn- maar je toch omgelegd wordt. Ook heb ik nog geregeld van die damage bursts dat je plots veel hp kwijt bent na het gevoelsmatig incasseren van slechts één kogel terwijl het er stiekem meer zijn. Dit maakt competitief/op niveau spelen niet altijd een even leuke ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:01

steveman

Comfortabel ten onder

Lekker tanks doormidden aan het zagen met m'n Frogfoot...

"you were kicked form the game"

:/

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Bee.nl schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 23:03:
[...]

Zit er eigenlijk een pingkicker op? Af en toe zie ik spelers met ping 150~300 rondlopen die zelfs met de best ingezette prefire slecht te counteren zijn. Verder leuke server met spelers die tenminste weten wat ze doen.

---

Sinds de laatste grote patch schommelt de kwaliteit van de hitreg nogal. Ik heb het op allerlei servers. Het ene uur schiet ik kneiterhard en het andere uur leg ik het keer op keer af al heb ik nog zo'n mooie prefire. Van die momenten dat je al een halve seconde kogels aan het pompen bent -en hij al 3x dood had moeten zijn- maar je toch omgelegd wordt. Ook heb ik nog geregeld van die damage bursts dat je plots veel hp kwijt bent na het gevoelsmatig incasseren van slechts één kogel terwijl het er stiekem meer zijn. Dit maakt competitief/op niveau spelen niet altijd een even leuke ervaring.
Sinds de laatste server patch heb ik dezelfde problemen die jij hebt, het is net of 30hz tick rate weer
op 10hz tick rate staat, ik voel 1 of 2 inslagen en ben dan meteen dood.
Dit gebeurt op 32 slot domination servers waar de hit reg normaal heel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl en NLsandman is het niet "gewoon" de normale server lag die optreed al de server een paar uur op volle bezetting draait.
Ook ben je met een Ping van >20 nog steeds in het nadeel van van iedereen met een Ping van <50 en de problemen worden erger met een combinatie van de boven genoemde 2 oorzaken.
Kijk ik ben misschien volgens velen een "zeikerd" maar deze problemen spelen al zo lang en heb mij daar al zo vaak aan kapot geërgerd dat ik de hoop had bij de laatste paar updates dat dit verholpen zou worden maar helaas.
We mogen wel hopen dat de oorzaak van de problemen ooit nog een keer gevonden word en ook lijkt het mij voor DICE wel goed om alle server software eens goed te onderzoeken en te kijken of daar nog winst te halen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:56
Brogala schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 22:58:
Zet je voor de grap Origin in-game uit, ga je van 70FPS naar 120FPS op low met mesh en texture quality op high ;__;

Nu nog een 144 hertz monitor...
Mesh low maar Textures op High?

Mesh wil je zo hoog mogelijk hebben staan i.v.m. view- en spotdistance.

Of bedoel je juist dat je alles low hebt behalve mesh- en texture quality?

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 20-12-2014 02:56 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
D4NG3R schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 02:56:
[...]

Mesh low maar Textures op High?

Mesh wil je zo hoog mogelijk hebben staan i.v.m. view- en spotdistance.

Of bedoel je juist dat je alles low hebt behalve mesh- en texture quality?
Sorry voor de onduidelijkheid, ik bedoel mesh op ultra en texture op ultra :Y

Moest nog een streepje achter natuurlijk (mesh- en texture)

[ Voor 8% gewijzigd door Brogala op 20-12-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
beuker19 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 02:32:
Bee.nl en NLsandman is het niet "gewoon" de normale server lag die optreed al de server een paar uur op volle bezetting draait.
Ook ben je met een Ping van >20 nog steeds in het nadeel van van iedereen met een Ping van <50 en de problemen worden erger met een combinatie van de boven genoemde 2 oorzaken.
Kijk ik ben misschien volgens velen een "zeikerd" maar deze problemen spelen al zo lang en heb mij daar al zo vaak aan kapot geërgerd dat ik de hoop had bij de laatste paar updates dat dit verholpen zou worden maar helaas.
We mogen wel hopen dat de oorzaak van de problemen ooit nog een keer gevonden word en ook lijkt het mij voor DICE wel goed om alle server software eens goed te onderzoeken en te kijken of daar nog winst te halen valt.
Ik weet wat je bedoelt, dat komt vaak voor op 64 slot servers die al dagen draaien, daarom vermijd ik servers met meer dan 48 slots.
Volgens mij weet dice donders goed waar het probleem zit, al die havok scripts die bf4 gebruikt voor
destruction, levolution, ground deformation en physics zijn een aanslag op de performance van server
en clients.
Neem bv unreal en cry engine, beide kunnen ook full destruction aan maar dat is tot nu toe nog
niet gebruikt, al die informatie moet maar verwerkt kunnen worden door servers en clients.

Waar ik nieuwschierig naar ben is of er een clan een dedicated server draait met maar 1 BF4 server er op en wat daar de performance van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Kerst in CTE 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Zo iets zou in in de base game moeten zitten die dan op 1e en 2e
kerstdag actief wordt, ik vind het wel leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Nu online

fynrd1

Fooled by Randomness

NLsandman schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 23:10:
[...]

Jep, vind ik ook :)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35

Roerige tijden nu @ CTE althans.

[ Voor 8% gewijzigd door Ekstergroen op 21-12-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Typisch een kwaaltje van spelmakers. Zodra iets OP is wordt het kapot generfed; alsof er alleen zwart en wit bestaat. Gelukkig is het in de CTE en zullen ze het wellicht met een volgende patch weer buffen. Maar toch vraag ik me af hoe die developers zulke dingen beslissen. Het lijkt soms alsof ze niet genoeg ingame skill/ervaring hebben om te bepalen wat goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:47

Saven

Administrator

Beetje jammer inderdaad, enorm veel tijd zitten in het oefenen met sraw. je kan echt niet binnen een week elke heli uit de lucht schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Bee.nl schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 23:03:
[...]

Zit erop, maar erg loose op 180ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Bee.nl schreef op zondag 21 december 2014 @ 13:00:
[...]

Typisch een kwaaltje van spelmakers. Zodra iets OP is wordt het kapot generfed; alsof er alleen zwart en wit bestaat. Gelukkig is het in de CTE en zullen ze het wellicht met een volgende patch weer buffen. Maar toch vraag ik me af hoe die developers zulke dingen beslissen. Het lijkt soms alsof ze niet genoeg ingame skill/ervaring hebben om te bepalen wat goed is.
Ze kijken naar telemetry, als dice bv ziet dat er heel veel kills met 1 wapen gemaakt wordt en daar
heel veel mee gespeeld wordt dan passen ze het aan zodat hij gelijk wordt aan andere wapens.
Op zich is dat geen verkeerde methode alleen het probleem met bf4 is dat het al meer dan 1 jaar uit is.
Ze voeren nu veranderingen door die ze de eerste maanden na release hadden moeten doen.
Nu krijg je het gevoel dat bf4 nog steeds beta is of dat we beta testen voor bf5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

NLsandman schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:03:
[...]

Ze kijken naar telemetry, als dice bv ziet dat er heel veel kills met 1 wapen gemaakt wordt en daar
heel veel mee gespeeld wordt dan passen ze het aan zodat hij gelijk wordt aan andere wapens.
Ik denk dat ze nu genoeg "telemetry" krijgen op het CTE forum :+
Op zich is dat geen verkeerde methode alleen het probleem met bf4 is dat het al meer dan 1 jaar uit is.
Ze voeren nu veranderingen door die ze de eerste maanden na release hadden moeten doen.
Nu krijg je het gevoel dat bf4 nog steeds beta is of dat we beta testen voor bf5.
In zekere zin vind ik het ook wel raar dat ze nu nog zoveel grote wijzigingen maken die veel impact hebben op de algemene speelwijze. In sommige gevallen wordt de complete dynamiek overhoop gehaald. Op een gegeven moment weten de spelers niet meer waar ze aan toe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Even een vraagje; hebben jullie ADS hold of click? Ik heb 't zelf al een lange tijd click.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Op click. Vroeger speelde ik hier altijd mee en zodoende is dat telkens meeverhuisd naar nieuwe shooters. Vind het prettiger omdat je je dan meer kunt concentreren op het schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hold voor mij, tenzij ik weer eens zin heb in een tijdje de Recon uithangen. Vind 't makkelijker om bij CQC uit de ADS te zijn zodra ik loslaat, scheelt een klikkie en dus tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Skin people _O-

Grappige easteregg dat C4 Neebs naam erop heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelde bij games altijd op click maar sinds kort op hold, je kunt sneller aimen, aimen en gelijk beginnen met schieten en je sneller uit de voeten maken. Hoewel ik best wel een 'luie' speler ben, beetje schieten, beetje biertje drinken. Ben niet zo hyperactief als die lui die ik op Youtube rond zie springen.
Voorheen had ik richten onder de middelste muisknop en springen onder de rechter muis knop. Tegenwoordig richten onder de rechter muisknop en springen onder een toetsenbord-knop. De middelste muisknop vind ik op de muis niet prettig meer omdat die altijd moeilijker in te drukken is vanwege het scrollwiel, eigenlijk zoek ik naar een gamingmuis met 3 echte knoppen aan de voorzijde maar die bestaat blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Bee.nl schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:38:
[...]

Skin people _O-

Grappige easteregg dat C4 Neebs naam erop heeft staan.
En jeep stuff in plaats van c4, ze verwijzen in die clip naar die aflevering waar noob heel teleurgesteld
was dat c4 naar de sniper is gegaan in bf4
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:13:
Speelde bij games altijd op click maar sinds kort op hold, je kunt sneller aimen, aimen en gelijk beginnen met schieten en je sneller uit de voeten maken. Hoewel ik best wel een 'luie' speler ben, beetje schieten, beetje biertje drinken. Ben niet zo hyperactief als die lui die ik op Youtube rond zie springen.
Voorheen had ik richten onder de middelste muisknop en springen onder de rechter muis knop. Tegenwoordig richten onder de rechter muisknop en springen onder een toetsenbord-knop. De middelste muisknop vind ik op de muis niet prettig meer omdat die altijd moeilijker in te drukken is vanwege het scrollwiel, eigenlijk zoek ik naar een gamingmuis met 3 echte knoppen aan de voorzijde maar die bestaat blijkbaar niet.
Geen muis met duim knoppen? I gebruik er 1 voor prone en 1 voor een gadget, scroll staat uit bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:09:

Geen muis met duim knoppen? I gebruik er 1 voor prone en 1 voor een gadget, scroll staat uit bij mij.
Ja, eentje voor spotten en eentje voor reload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
NLsandman schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 23:10:
[...]

Ben ik totaal met je eens, dit zijn de leuke adds. Als je premium geniet kan je uiteraard ook gewoon de CTE client donwloaden ;) (gisteren ook gedaan)

[ Voor 8% gewijzigd door Zantiath op 23-12-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Ik heb reload op mijn scroll wheel zitten. Heb ik al een jaar of tien en kan niet meer anders. Verder drie duim buttons voor spotten en gadget1 en gadget2.

intergalactic.fm

Pagina: 1 ... 27 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.