||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Ik heb glasvezel, en kom zeker wel rond de 150ms op amerikaanse servers...fynrd1 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:21:
[...]
150? Met glasvezel kom je niet over de 100 heen.
Apart, oost kust servers? Wat haal je naar Nederlands en Duitse servers? Ik rond de 2 a 3, en naar Duitsland toe 6 tot 10.Fonta schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:30:
[...]
Ik heb glasvezel, en kom zeker wel rond de 150ms op amerikaanse servers...
Oost of westkust maakt idd nogal wat uit, namelijk 4000-5000km ongeveer.fynrd1 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:45:
[...]
Apart, oost kust servers? Wat haal je naar Nederlands en Duitse servers? Ik rond de 2 a 3, en naar Duitsland toe 6 tot 10.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ik vanuit Dordrecht haal naar de I3D DC in Rotterdam 5 a 6.
Duitsland is 10 a 20.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Lag wordt te pas en te onpas gebruikt voor alle "narigheid" met games, maar het is totaal verkeerd gebruikt in de meeste gevallen:
Lag --> Network Latency --> hoge network latency zorgt ervoor dat je communicatie tussen jou en de server traag is. Dit zorgt voor allerlei issues zoals (andere) players die skippen of rubberbanding (dat je teruggetrokken wordt naar een plaats waar je juist liep). Vaak wordt dit veroorzaakt door gebruik van WiFi op je game-toestel of door een overbelaste internetverbinding.
Input lag --> Input Latency --> hoge input latency is het fenomeen dat als de beweging die je met de muis maakt, lang nodig heeft om op het scherm te komen, maar in een consistente manier. De meeste mensen halen 50ms input lag er niet uit, maar boven de 200ms ervaren de meesten het als "traag en sloom reageren". Meestal zie je dit bij televisies die post-processing doen (motion smoothing bv.), wat je vaak kunt uitschakelen door hem in Game Mode te zetten.
Maar gamers gebruiken lag nogal eens voor totaal willekeurige issues zoals een lage framerate door overbelaste GPU of CPU, vaak ook door een overbelaste storage (laptop HDD) en/of te weinig RAM.
[ Voor 80% gewijzigd door Phuncz op 04-12-2014 17:42 ]
Ik haalde met kabel (Caiway) al vergelijkbare pings als jij met glasvezel hebt. Voordat dit een Caiway gebied werd, was het UPC en waren de pings aanzienlijk hoger. Nu glasvezel, tevens ook Caiway, zijn er weer wat ms vanaf. Een vriend van mij met Lijbrandt haalt nog lagere pings. Waar neem jij glasvezel af dan?Fonta schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:28:
2 a 3 naar nederlandse servers? Dan woon je zeker naast het DC van I3D in Rotterdam?
Ik vanuit Dordrecht haal naar de I3D DC in Rotterdam 5 a 6.
Duitsland is 10 a 20.
Verwijderd
Glasvezel heeft weinig te maken met de ping hoor.fynrd1 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:21:
[...]
150? Met glasvezel kom je niet over de 100 heen.
Het maakt wel een klein verschil, maar op zulke afstanden is het inderdaad maar een fractie van de tijd.Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:09:
Glasvezel heeft weinig te maken met de ping hoor.
BF3 echt een top game, zoveel beter dan BF4.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:19:
[...]
BF3 als game is veel leuker en flawed als het is, technisch nog steeds vele malen beter dan BF4. Het is dat er weinig bekenden meer BF3 spelen anders ging ik ook weer terug. Sterker nog, vandaag of morgen ga ik het gewoon weer eens installeren, ik mis mijn Metro Rush.![]()
Als ik mijn BF4 key weg kon geven had je hem van mij wel mogen hebben, als er nog een man of 5 uit de 100 in de friends list vaker dan 1 keer per week BF4 opstarten is het veel. Aanraden om te kopen kan ik persoonlijk niet doen.
Het is gewoon een toffe game! Met name Domination vind ik leuk vanwege de kleinschaligheid en intensiteit. Ik moet wel weer even wennen, want ik heb de afgelopen 7 jaar alleen maar shooters op de console gespeeld. Maar goed, mijn laatste potje van vandaag heb ik daarnet af mogen sluiten met 25/12. Niet bijster bijzonder, maar voor iemand die weer moet wennen aan de snelheid van een toetsenbord en muis is het niet slecht.
Voorlopig beperk ik mijn sessies nog tot de 'Noob-friendly'-servers, zodat ik langzaamaan kan opbouwen en de smaak weer te pakken krijg.
Anyhow, ik verkies Battlefield over Call of Duty any day!
Op CTE zijn ze trouwens leuk bezig. Gisteren is er weer een update geweest en heb een paar potjes gespeeld terwijl het hele DICE gespuis ook op de server was. Oa T1gge heb ik een kleine tiental keer naar zijn volgende leven mogen schieten
Wat deze patch in mijn optiek echt interessant maakt is dat ze begonnen zijn met een nieuwe prototype:

Maar ook zijn ze bezig met de flight mechanics om vliegen weer leuk te maken, high res red dot sights, zelf instellen wat voor kleuren hit indicators je wilt voor hit, headshot en het fatal shot.

Hiernaast zijn ze bezig om een casual competitive matchmaking mode te bouwen.
Dit is iets wat volgens mij nog wel het nodige aan aanpassingen nodig heeft maar klinkt allemaal veelbelovens
Gisteren nog even gevraagd of er ooit nog een battlerecorder in de game kwam terwijl ik het antwoord al wist. Dit is nog steeds onveranderd al heer erg lang van de tafel... Helaas.
[ Voor 9% gewijzigd door Fonta op 05-12-2014 11:55 ]
Haha, ja, helaas maar waarPhuncz schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:49:
Dat is het juist: het spel is leuk in de ideale wereld.
Utopie: iedereen is bezig met objectives, mensen werken samen en gebruiken de voertuigen waarvoor ze dienen.
Werkelijkheid: 1/3de van het team is sniper met een tentje, 1/3de is assault die op 20% revived terwijl je onder vuur ligt en de andere 1/3de is bezig jets te rammen en heli's als lift te gebruiken (om te campen) om ze dan in de bergflanken te laten crashen.
Ik kan me perfect inbeelden dat die maps geweldig zijn in de closed test van DICE (niet CTE) of een uitzonderlijk potje met toevallig veel bekenden, maar in de realiteit heb je een berg y0lo swag rukkers die bezig zijn met achievements of hun kills/sec zo hoog mogelijk willen hebben.
DICE zelf promoot de ideale gameplay ook niet echt door de functie erin te bouwen dat je de chat kunt verbergen. Toch wel een van de vele voorwaarden voor teamplay.
Ik heb het maanden ingesteld dat de chat verborgen was omdat er nooit gebruik werd gemaakt van taktiek, maar het zal vol server message spam en beledigingen. De chat was bijna volkomen waardeloos en is dat nu nog vaak met die extreme server message spam.Ekstergroen schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:19:
DICE zelf promoot de ideale gameplay ook niet echt door de functie erin te bouwen dat je de chat kunt verbergen. Toch wel een van de vele voorwaarden voor teamplay.
Ik ben benieuwd. Misschien als ze BF:H hebben gelanceerd en na een half jaartje de meeste retards mee zijn, dat BF4 nog kans heeft om leuk te zijn voor spelers die een game spelen om de game te spelen ipv. maar wat te sandboxen op live servers.Fonta schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:53:
Op CTE zijn ze trouwens leuk bezig.
[ Voor 26% gewijzigd door Phuncz op 05-12-2014 13:07 ]
Hmm, ben benieuwd wat ze met de jets allemaal gaan doen. Ik ben veruit geen pro, maar ik vlieg er wel graag mee. Ik kan me moeilijk inbeelden dat de drastische veranderingen in de handling in het positieve van de jets ga zijn gezien het alom aanwezige gezeur over jetwhores altijd. Zal waarschijnlijk dus een serieuze nerf worden. De wapens zullen ze vermoedelijk ook geen buff geven.
En geen 313 meer, indien dit betekend dat er een optimal turnspeed per jet is, geen probleem, kwestie van uitproberen, onthouden en gewoonte van maken. Indien dit betekend dat er geen optimale turnspeed meer is, dan hebben ze de mechanics zodanig veranderd dat het jetgebeuren een klucht wordt waarschijnlijk.
Verwelkom eerst maar weer een zooi nieuwe noobs.. Originsale: bf4 voor maar 9.99Ik ben benieuwd. Misschien als ze BF:H hebben gelanceerd en na een half jaartje de meeste retards mee zijn, dat BF4 nog kans heeft om leuk te zijn voor spelers die een game spelen om de game te spelen ipv. maar wat te sandboxen op live servers.

Oh wait, I uninstalled it last week.

See you on the Battlefield!
[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 05-12-2014 20:33 ]
Naast battlefield speel ik ook gta v. Nu willen we met ons groepje het emblem van gta v ook instellen als het emblem van battlefield 4.
Hoe moet ik dit doen?
Ik heb al wel op http://emblemsbf.com/ gekeken maar daar moet ik de code van mijn emblem invoeren. Hoe kan ik uit het emblem van de rockstar gta site (of uit het .png bestand op mn computer) de code toveren die ik daar moet invoeren?
Iemand hier toevallig ervaring mee?
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Werkt zo nietMartnK schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 22:18:
Ik heb gister BF4 gekocht voor de ps4.
Naast battlefield speel ik ook gta v. Nu willen we met ons groepje het emblem van gta v ook instellen als het emblem van battlefield 4.
Hoe moet ik dit doen?
Ik heb al wel op http://emblemsbf.com/ gekeken maar daar moet ik de code van mijn emblem invoeren. Hoe kan ik uit het emblem van de rockstar gta site (of uit het .png bestand op mn computer) de code toveren die ik daar moet invoeren?
Iemand hier toevallig ervaring mee?
Die emblems op battlefield worden gemaakt met een 20 of 40 (= premium) layers van de mogelijke symbolen op de battlelog emblem editor. Die code die ze maken zegt gewoon in javascript welk symbool op welke plaats en welk kleur moet staan etc.
Je kan dus niet zomaar een willekeurige afbeelding daarin omzetten.
Je moet het (zelf) maken met de symbolen uit de battlelog emblem editor.
http://battlelog.battlefield.com/bf4/emblem/edit/personal
we willen juist ook soms gewoon 1v1 gaan spelen met een sniper rifle zonder andere pottekijkers
Weet je dit zeker? Aangezien het in de editor van gta v wel gewoon mogelijk is om elke afbeelding als crewlogo in te stellen, zonder uberhaupt een logo uit de editor te gebruiken.SmokingCrop schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 22:33:
[...]
Werkt zo niet
Die emblems op battlefield worden gemaakt met een 20 of 40 (= premium) layers van de mogelijke symbolen op de battlelog emblem editor. Die code die ze maken zegt gewoon in javascript welk symbool op welke plaats en welk kleur moet staan etc.
Je kan dus niet zomaar een willekeurige afbeelding daarin omzetten.
Je moet het (zelf) maken met de symbolen uit de battlelog emblem editor.
http://battlelog.battlefield.com/bf4/emblem/edit/personal
Nu zijn het natuurlijk 2 verschillende games maar de editors komen volgens mij aardig overeen.
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Dat is niet mogelijk nee.MartnK schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 22:51:
[...]
Weet je dit zeker? Aangezien het in de editor van gta v wel gewoon mogelijk is om elke afbeelding als crewlogo in te stellen, zonder uberhaupt een logo uit de editor te gebruiken.
Nu zijn het natuurlijk 2 verschillende games maar de editors komen volgens mij aardig overeen.
GTA V is niet gebonden aan iconen, BF4 wel.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Dat kan dan toch op elke willekeurige server of je wil een server huren om (eigenlijk) te statspadden.huntedjohan schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 22:35:
is hier iemand bekent met het huren van een Battlefield 4 server bij I3D.nl? zit er over te denken om met een kameraad een server te huren daar om samen te kunne stoeien, maar is het met zulke servers ook zo dat het minimum spelers 4 moet zijn voordat je een game kun beginnen?
we willen juist ook soms gewoon 1v1 gaan spelen met een sniper rifle zonder andere pottekijkers
Ten eerste kun je daar een ban voor krijgen en juist om dit soort dingen te voorkomen is de 4 player start regel.
Wil je snipers gaan unlocken kun je toch tegen elkaar op een random server met elkaar iets afspreken hoe lame het eigenlijk ook is maar naar de laatste phantom dinges promoot DICE het eigenlijk dus ik zou zeggen ga je gang.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
we willen gewoon met 2 of misschien 4 man een server runnen zonder anderen. of het ranked of unranked is boeit niet. we willen gewoon voor de fun spelen wat we vroeger ook deden in COD, gewoon een eigen server maken, en dan gewoon met 2 of 4 man een avondje fun beleven.
bij I3D kun je wel voor BF3 unranked servers huren, maar die zijn er wat ik kan zien niet voor BF4, en weet niet of een unranked server al een match kan starten met 2 players. of dat unranked ook 4 players nodig heeft om te starten.
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Carbine is handig als je bv met sniper gadgets (strategische beacon & motion balls of bv c4) wil rond lopen, maar geen sniper/dmr wil.Termy schreef op zondag 07 december 2014 @ 01:10:
Nou, ik heb wat Carbines geprobeerd en ze zijn best grappig, maar ik blijf dat maar niks vinden, zulke kleine magazijnen. Zodra de 2-3e sukkel de hoek om komt lopen en je bent op ben je de lul. Erg veel verschil met een AR zie ik idd niet.
[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 07-12-2014 01:32 ]
Je kunt je server unranked en private maken.huntedjohan schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:51:
als je op een willekeurige server zit kan toch iedereen je party joinen, of heb ik dat mis?
we willen gewoon met 2 of misschien 4 man een server runnen zonder anderen. of het ranked of unranked is boeit niet. we willen gewoon voor de fun spelen wat we vroeger ook deden in COD, gewoon een eigen server maken, en dan gewoon met 2 of 4 man een avondje fun beleven.
bij I3D kun je wel voor BF3 unranked servers huren, maar die zijn er wat ik kan zien niet voor BF4, en weet niet of een unranked server al een match kan starten met 2 players. of dat unranked ook 4 players nodig heeft om te starten.
Als je gewoon 4 personen hebt om mee te spelen pak dan gewoon een lege custom server, er zijn ongeveer 4000 server leeg op piek tijden in bf4 en custom servers zijn niet ingedeeld in de play now pool
idd vooral op kleine maps waar ze veel met shotgun lopen is carbine handig.SmokingCrop schreef op zondag 07 december 2014 @ 01:32:
[...]
Carbine is handig als je bv met sniper gadgets (strategische beacon & motion balls of bv c4) wil rond lopen, maar geen sniper/dmr wil.
http://battlelog.battlefi...10233081272832/198422417/
[ Voor 18% gewijzigd door NLsandman op 07-12-2014 14:34 ]
Als jij een server huurt en die op Private zet heb je alle vrijheid in de settings. Dan kun je ook gewoon de minimum player setting aanpassen in Procon. Met Official is een en ander uitgegrijsd, maar met Private kun je dus onderstaande allemaal aanpassen:huntedjohan schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:51:
als je op een willekeurige server zit kan toch iedereen je party joinen, of heb ik dat mis?
Die settings zijn alleen maar gelocked omdat het vinkje lock preset related values aan staat en heeft niets met Official te maken.
Dat je de settings niet kan aanpassen als je het vinkje uitzet, op apply drukt achter (op de afbeelding) normal en dan iets probeert aan te passen komt door de mogelijk official instelling van de server.
ProCon die heeft hier geen restricties voor.
[ Voor 48% gewijzigd door Fonta op 07-12-2014 16:46 ]
Dat de server op Private moet staan om een en ander ook te laten werken moge duidelijk zijn en dat is onafhankelijk van de gebruikte tool.
De eerste is al gelukt, beetje snipen en dan alahu-akbar-style 5 C4 kills gemaakt. (Of eigenlijk 3, eerst gewoon 2 LAVs opgeblazen
En na de specs te hebben bekeken... waarom eigenlijk?
[ Voor 10% gewijzigd door steveman op 08-12-2014 13:27 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nee, die nog niet eens... (heb voor bf3 ook nooit de moeite gedaan voor die malle dingen)Phuncz schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:29:
Voor de bow ? Wel, the hunt is better than the catch...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Snelheid is nu heel belangrijk voor het maken van krappe bochten. Ze hebben het eindelijk wat realistischer gemaakt imo, echt een verbetering!
Ook de limitatie op de afterburners (zat al in BF2) is een goede aanvulling.
[ Voor 18% gewijzigd door Ekstergroen op 08-12-2014 17:08 ]
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Joh, dat is ook de op 2 na beste carbine in de game. Heavy barrel er op en angled foregrip en je kan full auto op elke afstand vrijwel compleet accuraat schieten.Termy schreef op maandag 08 december 2014 @ 22:15:
Het was even zoeken, maar de AK 5C lijkt wel een redelijke carbine. Accuracy 20%+ en het schiet wel lekker. Even opwerken tot ik de coyote sight heb en dan heb ik een redelijk automatisch wapen voor elke class
.
Maar nog beter:
-De ACE-52 CQB, net als de SCAR-H heeft ook deze nog steeds regelmatig de double damage bug, wel minder, dat wel.
-ACW-R, niet altijd even eenvoudig om op alle afstanden te compenseren, maar de firerate/accuracy combinatie is puur goud.
Welke de beste is, hangt af van de staat van de server helaas, maar dat is BF4.
Gol Magnum geunlocked, had nooit eerder gecampt in de toren van firestorm (was dan ook minder blij verrast door een vuurzee
Ook de UCAV te pakken, wist niet dat air superiority ook met heli's was. Heeft even tijd gekost voordat ik in het winnende team zat. Damn wat kom je daar lui tegen met goede tv-missile skills zeg, niet aan te ontkomen! De eerste kill met dat ding was ook wel noemenswaardig: zo'n attack boat in 1x opgeblazen
Er wordt vanavond rond 18:00 een aankondiging gedaan. Volgens tiggr moeten we er wel rekening mee houden dat er weinig details vrijgegeven worden.Kepro schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:04:
Hmm geruchten over een nieuwe DLC dus...
Hoop zo erg op Strike at Karkand
Hmm jammer, snap niet waarom ze zo vaag moeten doen. BF4 gaat alleen maar meer dood zo en meer mensen gaan over naar andere games.Bee.nl schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:14:
[...]
Er wordt vanavond rond 18:00 een aankondiging gedaan. Volgens tiggr moeten we er wel rekening mee houden dat er weinig details vrijgegeven worden.
Er zijn daar al behoorlijk wat geruchten over geweest.
Voor mij Grand Bazar, Talah market, Epic Center en Noshar Canals TDM Please!
En hoe dan die tekst onder de aankondiging te lezen...??Fonta schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:57:
Het zou mij absoluut niet verbazen als ze met nog een BF3 DLC komen.
...
BF4 announcement: "there will be a BF3 DLC coming up"...?? Kan het me niet voorstellen.
[ Voor 12% gewijzigd door GurbY{nl} op 09-12-2014 14:06 ]
Gewoon iets van: "Fan favourite maps returning to BF4" ofzo..gyedema schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:06:
[...]
En hoe dan die tekst onder de aankondiging te lezen...??
BF4 announcement: "there will be a BF3 DLC coming up"...?? Kan het me niet voorstellen.

Maar in hoeverre is Battlefield Reactor een betrouwbare bron?
En inderdaad beetje vreem verwoord. Bedoelde BF3 mappack voor BF4.
Die Reacties op imgur lezend zou het ook zomaar een nieuwe netcode kunnen zijn.
Toen ik vorige week op CTE speelde met al die DICE developers werd er iets gezegd van "dat het zou kunnen komen door de nieuwe netcode".
Maar dat zou helemaal niet zulk spectaculair nieuws zijn.
Nee, dan hou ik het toch op de populairste maps van BF3 in BF4.
[ Voor 71% gewijzigd door Fonta op 09-12-2014 15:50 ]
Maar zou het wat toevoegen aan o.a. Caspian, Firestorm en Metro BF4? Ik vraag het me af. Tuurlijk, Noshar was een leuke map, Kharg ook. Maar dan kun je ze allemaal wel omzetten naar BF4.
Ik vond persoonlijk de omzetting van Karkand en Wake van BF2 naar BF3 niet tot zijn recht komen. Maar dat ben ik.
[ Voor 66% gewijzigd door GurbY{nl} op 09-12-2014 15:45 ]
Dat was second assault al toch?SmokingCrop schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:41:
[...]
Gewoon iets van: "Fan favourite maps returning to BF4" ofzo..
Grootste faal DLC met CR.
Probleem met die DLC is ook dat ze niet aan de community gevraagd hebben welke mappen zij willen.
Dat hebben ze nu volgens mij wel gedaan.
Nog iets meer dan een uur, dan weten we meer
http://battlelog.battlefi...ield-4-and-the-road-ahead
Poll voor classic maps terug te laten keren:
https://sv.surveymonkey.com/s/VMRMP3X
[ Voor 82% gewijzigd door Kasper op 09-12-2014 18:12 ]
Ghost Town en Warlord uit BF2 zou ik wel terug willen zien. De Strike at Karkand remake viel me tegen in BF3 dus die liever niet meer. Uit BF3 natuurlijk Grand Bazaar en Seine Crossing.
Btw, ik zie dat 76ranger server #2 uit de lucht is. Ze willen als er geen donaties komen de server doorverkopen. Jammer, want er kwamen veel goede spelers. Ze hadden beter #1 weggedaan...
[ Voor 16% gewijzigd door Bee.nl op 09-12-2014 19:51 ]
De ACW-R had ik wel al eens geprobeerd maar die beviel wat minder. Nu heb ik ook allerlei attachments nog niet dus dat helpt ook niet. De ACE-52 nog niet geprobeerd, maar die heeft meteen een coyote RDS zie ik, dus dat is lekkerA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:27:
[...]
Joh, dat is ook de op 2 na beste carbine in de game. Heavy barrel er op en angled foregrip en je kan full auto op elke afstand vrijwel compleet accuraat schieten.
Maar nog beter:
-De ACE-52 CQB, net als de SCAR-H heeft ook deze nog steeds regelmatig de double damage bug, wel minder, dat wel.
-ACW-R, niet altijd even eenvoudig om op alle afstanden te compenseren, maar de firerate/accuracy combinatie is puur goud.
Welke de beste is, hangt af van de staat van de server helaas, maar dat is BF4.
In dat potje de Bulldog en de AR160 geunlocked, bevallen erg goed zeg. Zelfs de iron sight op de AR160 is nuttig!
Ook De L85A2 geunlocked, die defib kill was nog even tricky, ik probeerde steeds een camper te vinden om te pakken te nemen... lukte maar niet. Maar toen plotseling stond er iemand stil om even te mikken, vol de LOS van m'n teamgenoten geblokkeerd en er op af gerend
Mooi dat ie voor de gelegenheid even bleef staan
Ook per ongeluk m'n eerste claymore kill gemaakt (vind die dingen zóóó lame...) ik wilde een medkit droppen, maar had per ongeluk iemands kit opgepakt. Dus plant ik zo'n claymore, komt er net iemand aan rennen XD
Kijk de maps vond ik stuk voor stuk geweldig , maar dat was toen met de wapens , balans , gadgets en voertuigen die ook toen in de game zaten.
Moet je voorstellend dat je nu Damavand speelt met de scout chopper uit BF4 of met de M2 slam + Smaw in Bazaar of de tanks in Arica Harbor incl. alle unlocks.
Of met de MG4 in Canals waar je makkelijk van de kraan iemand op het spoor kunt neerschieten full-auto.
Nee het lijkt allemaal leuk maar als alles in BF4 zo blijft heb ik er niet zoveel hoop meer in en ben ik bang dat ook deze DLC weer niet zo leuk word als verwacht.
Wat wel leuk kan zijn is dat je alleen de wapens voertuigen en unlocks uit de betreffende game kan kiezen om het gebalanceerd te houden want dan kunnen bijv. Seine , Canals , Bazaar en Damavand heel leuk zijn om te spelen.
Jouw enthousiasme is altijd hartverwarmendbeuker19 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:28:
Nou ik ben nog steeds behoorlijk sceptisch al komen Wake Island(1942),Camp Gibraltar(2142),Strike At Karkand(BF2) ,Arica Harbor(BFBC2) en nog een stuk of 5 BF3 maps zoals Canals , Bazaar , Damavand , Ziba Tower en Azidi terug.
Kijk de maps vond ik stuk voor stuk geweldig , maar dat was toen met de wapens , balans , gadgets en voertuigen die ook toen in de game zaten.
Moet je voorstellend dat je nu Damavand speelt met de scout chopper uit BF4 of met de M2 slam + Smaw in Bazaar of de tanks in Arica Harbor incl. alle unlocks.
Of met de MG4 in Canals waar je makkelijk van de kraan iemand op het spoor kunt neerschieten full-auto.
Nee het lijkt allemaal leuk maar als alles in BF4 zo blijft heb ik er niet zoveel hoop meer in en ben ik bang dat ook deze DLC weer niet zo leuk word als verwacht.
Wat wel leuk kan zijn is dat je alleen de wapens voertuigen en unlocks uit de betreffende game kan kiezen om het gebalanceerd te houden want dan kunnen bijv. Seine , Canals , Bazaar en Damavand heel leuk zijn om te spelen.
Ik moet zeggen dat wat ik in BF3 gezien heb best leuk was om te spelen. Ben zeer benieuwd hoe die mappen zullen zijn in BF4.
De M240B daarentegen...
Over die maps: ze zeggen toch niet dat ze die 1-op-1 gaan overnemen in BF4... Kijk naar andere maps die overgenomen zijn, daar zitten ook genoeg verschillen in.
[ Voor 43% gewijzigd door steveman op 10-12-2014 09:35 ]
Daar ben ik het met je eens. Ik merkte dit al aan de B2K maps tijdens BF3.beuker19 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:28:
Nou ik ben nog steeds behoorlijk sceptisch al komen Wake Island(1942),Camp Gibraltar(2142),Strike At Karkand(BF2) ,Arica Harbor(BFBC2) en nog een stuk of 5 BF3 maps zoals Canals , Bazaar , Damavand , Ziba Tower en Azidi terug.
Ik heb trouwens geen idee op welke mappen ik moet stemmen van BF1942 en 2142. (nooit gespeeld)
Ik was altijd groot voorstander van rush, maar laatste dagen wat chain link gespeeld op verschillende nieuwe mappen. En nu wil ik niet de sfeer hier verzieken door positief te zijn, maar dat speelde echt lekker weg
Oftewel van hetgene wat ik tot nu toe heb gezien van die laatste DLCs ben ik absoluut niet ontevreden en vermaak ik me prima.
Hetgene waar ik me nog het meeste aan irriteer is dat er wat van die irritante assignments zijn die ik al lang gehaald heb (voor de L85 bijvoorbeeld), te zien aan dat ik die L85 heb, maar dat ze na elk potje er weer staan als niet gehaald.
En ik bedacht na mijn laatste potje gisteren nog dat ik eens naar mijn battlepacks moet kijken, volgens mij heb ik 5000 van die dingen klaar staan nu
Die assignment bug hadden ze voor de laatste DLC gefixed, maar helaas hebben ze het nu weer gebroken.Sissors schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:09:
bla, bla, bla
Hetgene waar ik me nog het meeste aan irriteer is dat er wat van die irritante assignments zijn die ik al lang gehaald heb (voor de L85 bijvoorbeeld), te zien aan dat ik die L85 heb, maar dat ze na elk potje er weer staan als niet gehaald.
En ik bedacht na mijn laatste potje gisteren nog dat ik eens naar mijn battlepacks moet kijken, volgens mij heb ik 5000 van die dingen klaar staan nu. Scheelt misschien nog een paar attachements unlocken (de eerste X kills totdat ik een normaal sight heb zijn altijd een marteling voor mij, heb zo de pest aan iron sight).
Over die honderden battlepacks: De luie manier.
Werkt... maar ik had ook gelijk een venster open om een of andere shortcut aan te schaffensvenvv2 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:30:
[...]
Die assignment bug hadden ze voor de laatste DLC gefixed, maar helaas hebben ze het nu weer gebroken.
Over die honderden battlepacks: De luie manier.
werkt ook en opent geen shortcut bundle shizzle
Als fonta en bvk het zo laten zoals het was dan blijven de esl spelers wel komen, zoveel warming up ofBrogala schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:14:
Ik zie dat BuG de server heeft, ben benieuwd of de echte ESL spelers dan nog steeds op de server komen (hoop het wel)!
cooling down servers zijn er niet voor esl spelers en pubs is niets voor hun.
Goede zet van bug team.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Dat komt doordat ik de server gekocht heb. Zonde om zo'n server telkens offline te laten gaan. Dat ding moet gewoon draaien.Bee.nl schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:21:
Grappig dat niet veel later na mijn post over 76th ranger #2 de server weer terug up is onder BuG. De server zit vol en ik zie al een hoop regulars. Tof
Had de 7e ook al bij ons op het forum een topic geopend om de huidige BuG #2 om te bouwen naar ESL server, en toen zag ik gisteren op hun site dat hun server te koop stond, en dus meteen maar een mailtje gestuurd.
Mijn intentie is dan ook zeker om de regels precies zo te laten zijn als dat ze altijd al waren.NLsandman schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:36:
[...]
Als fonta en bvk het zo laten zoals het was dan blijven de esl spelers wel komen, zoveel warming up of
cooling down servers zijn er niet voor esl spelers en pubs is niets voor hun.
Goede zet van bug team.
Zelf vond ik het ook altijd leuk om er op te spelen. Een esl player ben ik niet, maar ik vind het wel fijn om een beetje tegenstand en teamplay te hebben!
[ Voor 9% gewijzigd door Fonta op 10-12-2014 16:05 ]
Ja mooi man, moest een update doen voor battlelog en daarna gaar...MadButcher schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:22:
Het is weer zover: Problem contacting EA Login, please try again in a while
Rapapa...
[ Voor 37% gewijzigd door daanNL op 10-12-2014 20:06 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Battlelog devssteveman schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:23:
Welke club met tienerscriptkiddies mogen we dit keer bedanken?
Dolle pret ook, gisteren had ik toch echt absoluut de DAO geunlocked en even gebruikt... Nou, dat mocht ik zojuist dus nog een keer gaan doen
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Er was net een 'Spawnsniper' over 1000 meter die precies had uitgevonden hoe hij in de enemy base de helipilot eruit kon snipen. Keer op keer to 20-2 aan toe, toen rage quite ik maar. Wat een trieste figuren zijn dat, ze verzieke echt het plezier van een ander ermee.
http://battlelog.battlefi...13682487231296/469708027/
40 mav kills in een potje lol
Goed bezig primozlordprimoz schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:32:
zie zon rondje maar eens voor elkaar te krijgen xD
Vroeger hadden we een bordspel: mens erger je niet.SimpelenLeuk schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:38:
Ik ben er *klaar* mee voor vanavond.
Er was net een 'Spawnsniper' over 1000 meter die precies had uitgevonden hoe hij in de enemy base de helipilot eruit kon snipen. Keer op keer to 20-2 aan toe, toen rage quite ik maar. Wat een trieste figuren zijn dat, ze verzieke echt het plezier van een ander ermee.
Wat je dan moet doen is niet spawnen in de heli maar met een tank die sniper een bezoekje brengen???...
laat me raden.... lol....lordprimoz schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:32:
zie zon rondje maar eens voor elkaar te krijgen xD
p.s.
vandaag nog bf4 premium edition voor 35 euro en bf3 premium voor 10 euro voor m'n zoontje gekocht...
nog zelf een keer een nieuw pc-tje kopen, krijgt hij de oude, kan ik thuis die lol ook gaan doen....
Verwijderd
Ach, als jij 20-2 staat in je heli zit je ook niet te klagen. En blijkbaar ging je alleen maar voor de Heli anders was je naar 2 deads al gekapt met het proberen van een heli te pakken.SimpelenLeuk schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:38:
en je kan zien dat ie nog niet zo heel goed is in heli's vliegen =PVerwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 02:13:
[...]
Ach, als jij 20-2 staat in je heli zit je ook niet te klagen. En blijkbaar ging je alleen maar voor de Heli anders was je naar 2 deads al gekapt met het proberen van een heli te pakken.
tip voor de volgende keer; spawn op de heli, stap uit en stap direct weer in, dan stijgt je heli direct op. Is voor die sniper dan bijna onmogelijk een headshot te maken xD
Precies de reden dat bijna niemand BF4 meer speelt.MadButcher schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 00:20:
[...]
Vroeger hadden we een bordspel: mens erger je niet.
Wat je dan moet doen is niet spawnen in de heli maar met een tank die sniper een bezoekje brengen???...
Ook is het lastig om op bijv. Paracel storm(of de meeste andere maps) met welk voertuig dan ook bij de vijandelijke basis te komen.
Ook is het gewoon weer een reden die bewijst dat BF4 vol zit met zulke waardeloze type's want dit is geen uitzondering maar eerder regel.
Ook is het vreemd dat op dit moment BF3 maar 10k minder actieve spelers heeft als BF4 en bewijst eens te meer dat BF3 zoveel beter is.
HahaSimpelenLeuk schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:38:
Gewoon erin eruit erin eruit tot de engine is opgestart en hem dan kwartslag draaien en dan kom je wel weg hoor..
Rapapa...
Gast, kan je nou niet eens een keer kappen met je continue gebash van BF4? We weten intussen wel dat je het niet leuk vind. Doe jezelf en ons (spelers die nog wel lol beleven aan de game) een plezier en kap met constant hier te zeiken, ga lekker in het BF3 topic posten als die game zoveel beter is.beuker19 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:56:
[...]
Precies de reden dat bijna niemand BF4 meer speelt.
Ook is het lastig om op bijv. Paracel storm(of de meeste andere maps) met welk voertuig dan ook bij de vijandelijke basis te komen.
Ook is het gewoon weer een reden die bewijst dat BF4 vol zit met zulke waardeloze type's want dit is geen uitzondering maar eerder regel.
Ook is het vreemd dat op dit moment BF3 maar 10k minder actieve spelers heeft als BF4 en bewijst eens te meer dat BF3 zoveel beter is.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Dat BF3 gratis is weggeven heeft daar niets mee te makenbeuker19 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:56:
[...]
Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers
A. dit is makkelijker in bf3 dan in bf4beuker19 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:56:
[...]
Precies de reden dat bijna niemand BF4 meer speelt.
B. makkelijk te voorkomen door seat switchen of in uit stappen.
C. kill de speler eerst dan pas in heli.
D. niks met bf3 te maken, dit bf4 topic, ga idd aub daarheen als je toch geen bf4 speelt.
Ontopic: wat is jullie favoriete engineer gun? Ik wou weer eens als engineer spelen maar merk dat ik niet echt een goede gun vind... bij carbines vind ik ACE 52 & ACW-R wel leuk, zijn dit ook echt de beste?
edit: speel nu met een PWD, de UMP-9.
[ Voor 5% gewijzigd door Brogala op 12-12-2014 15:09 ]
Ik speel nu een tijdje met de ACE 21 die ik toch ook verrassend prettig vind. G36C viel me ook niet tegen. Verder zijn er toch veel gecharmeerd van de AK-5C maar dat vond ik niets.Brogala schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:07:
Ontopic: wat is jullie favoriete engineer gun? Ik wou weer eens als engineer spelen maar merk dat ik niet echt een goede gun vind... bij carbines vind ik ACE 52 & ACW-R wel leuk, zijn dit ook echt de beste?
ACE52 en ACW-R zijn waarschijnlijk de beste.
Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers
Nee BF4 word al van begin dit jaar ongeveer gratis weg gegeven met Origin gametimeAeoIus schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:59:
[...]
Dat BF3 gratis is weggeven heeft daar niets mee te maken
Zolang ik reacties lees waar ik denk dat ik inhoudelijk kan reageren doe ik dat.Meelobee schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:30:
[...]
Gast, kan je nou niet eens een keer kappen met je continue gebash van BF4? We weten intussen wel dat je het niet leuk vind. Doe jezelf en ons (spelers die nog wel lol beleven aan de game) een plezier en kap met constant hier te zeiken, ga lekker in het BF3 topic posten als die game zoveel beter is.
Staat je dat niet aan dan
Want nu klagen jullie over mij maar heb hier de laatste 2 maand geen enkele echte positieve post gelezen en alleen maar geklaag over het geklaag waar dan weer over geklaagd word
Dat is mooi makkelijk lullen want je killed niet zo maar even iemand die waarschijnlijk precies op 1000 meter door zijn 40x scope ingezoomd zit in de basis.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:59:
[...]
B. makkelijk te voorkomen door seat switchen of in uit stappen.
C. kill de speler eerst dan pas in heli.
Ook is het dan niet zo moeilijk om door 1 van de ramen van de attack chopper te schieten en als je uitstapt je nog precies in zijn LoS zit en dan als nog de trigger over te halen.
Vak ben je meestal zo neer in de chopper stapt er iemand anders in en weer een gratis kill voor de sniper en dan pak je de chopper maar niet en het andere team heeft weer een enorm voordeel.
Kijk iedereen zegt hoe hij het moet doen en bla bla maar dit soort dingen had gewoon voorkomen moeten worden al in de ontwikkeling van welke map dan ook.
Haten niet maar wel heel erg teleurgesteldBrogala schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:07:
Beuker, we weten in de tussen tijd wel dat jij BF4 haat... maar er zijn nog mensen zoals ik die nog wel plezier beleven in BF4.
Als je gewoon naar de stats kijkt zijn de ACW-r (Rof 900) AK5c (Beste allround) Ace52 cqb (33 dmg ).Ontopic: wat is jullie favoriete engineer gun? Ik wou weer eens als engineer spelen maar merk dat ik niet echt een goede gun vind... bij carbines vind ik ACE 52 & ACW-R wel leuk, zijn dit ook echt de beste?
Maar door de nerf van 25 naar 24 dmg zijn de PDW's nu ineens ook best te doen zeker in TDM en Domination.
[ Voor 15% gewijzigd door beuker19 op 12-12-2014 15:41 ]
De game constant bashen = inhoudelijk reageren? lolbeuker19 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:22:
Zolang ik reacties lees waar ik denk dat ik inhoudelijk kan reageren doe ik dat.
Staat je dat niet aan danof wil je alleen maar horen hoe geweldig vet cool gaaf BF4 is en ben je blind voor de echte problemen die er helaas meer zijn dat positieve dingen.
Want nu klagen jullie over mij maar heb hier de laatste 2 maand geen enkele echte positieve post gelezen en alleen maar geklaag over het geklaag waar dan weer over geklaagd word
Ik hoef helemaal niet te horen van wie dan ook hoe goed of slecht de game is. Dat bepaal ik lekker voor mezelf ok? Ik speel af en toe een casual potje met wat vrienden en heb van alle ellende in de game erg weinig last. Het speelt lekker weg en ik heb er plezier in. Ik lees hier af en toe mee om de laatste nieuwtjes mee te krijgen. Het is dan irritant om jou (en een aantal anderen) telkens weer in herhaling te zien vallen en telkens weer posts te zien over hoe kut het allemaal is. Als je dat vind waarom speel en post je hier dan nog?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Spelen doe ik ook niet meer maar ook kijk ik net als jou naar die nieuwtjes.Meelobee schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:40:
[...]
De game constant bashen = inhoudelijk reageren? lol
Ik hoef helemaal niet te horen van wie dan ook hoe goed of slecht de game is. Dat bepaal ik lekker voor mezelf ok? Ik speel af en toe een casual potje met wat vrienden en heb van alle ellende in de game erg weinig last. Het speelt lekker weg en ik heb er plezier in. Ik lees hier af en toe mee om de laatste nieuwtjes mee te krijgen. Het is dan irritant om jou (en een aantal anderen) telkens weer in herhaling te zien vallen en telkens weer posts te zien over hoe kut het allemaal is. Als je dat vind waarom speel en post je hier dan nog?
Dan lees ik weer waarom BF4 gewoon niet leuk meer is door vooral de speelstijl van anderen of door het zeer slechte game design en dat word hier zo gezegd van je maar het is je eigen schuld had je eerst het 20 stappenplan om in je fucking chopper in je eigen basis te moeten spawnen maar moeten volgen.
Zo lang hier zulk gedrag nog word goedgekeurd ben ik blij om te lezen dat er ook anderen zijn die wel durven te zeggen dat BF4 soms leuk is maar meestal kut.
Waarom heb ik er dan geen problemen mee gehad, ooit, om dat gewoon te doen, heli in, seat switch en hop gelijk draaien en opstijgen. Dat ik iets weerleg wat jij gewoonweg fout hebt, betekend niet dat ik de game ophemel of alleen maar goede berichten wil lezen. Maar iemand die het niet speelt, die alleen maar vrij inhoudloze niet onderbouwde berichten plaatst, kan ik missen als kiespijn. Dat het spel niet geweldig is weten we nu wel en hoef je niet 10x te herhalen met dezelfde al bekende feitjes.beuker19 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:51:
[...]
Spelen doe ik ook niet meer maar ook kijk ik net als jou naar die nieuwtjes.
Dan lees ik weer waarom BF4 gewoon niet leuk meer is door vooral de speelstijl van anderen of door het zeer slechte game design en dat word hier zo gezegd van je maar het is je eigen schuld had je eerst het 20 stappenplan om in je fucking chopper in je eigen basis te moeten spawnen maar moeten volgen.
Zo lang hier zulk gedrag nog word goedgekeurd ben ik blij om te lezen dat er ook anderen zijn die wel durven te zeggen dat BF4 soms leuk is maar meestal kut.
Dat hier een aantal mensen berichten over sturen, zegt dat dit iets is wat je dan bij jezelf maar eens moet gaan bedenken, moet ik dit wel posten of stuur ik weer dezelfde berichten in ander jasje, bij elk bericht dat je gaat posten...
[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-12-2014 16:49 ]
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.