Dat er BF3 maps komen is mooi en wel maar met de huidige gadgets en commander modus word het nooit hetzelfde dat heeft SA wel bewezen.
Kijk alleen maar na Metro Rush wat misschien wel de meest leuke en best gebalanceerde Rush map was in BF3 maar in BF4 bijna niet te vinden en niet leuk om te spelen omdat vooral de eerste set en laatste set helemaal verpest zijn.
Zal mij niet verbazen dat er in Bazaar een scout chopper of zo bij komt en in Seine ipv 1 tank een stuk of 3 tanks + een gunship en jets.
Maar het meest voor de hand liggende is de terug komst van Canals met de Optie om met de hele community een dogtag te verzamelen door eerst nog 10 uur elke vorige DLC te spelen.
Die je dan toegang geeft tot de kraan op Canals en je dan als speler de mogelijkheid geeft om met de containers mensen te doden en schepen vol te laden die dan vervolgens weg varen
We zullen zien wet er gaat komen maar het moet wel heel goed zijn om mij nog te overtuigen om weer BF4 te gaan spelen.
CB org schreef op zondag 30 november 2014 @ 17:55:
[...]
Voor PTFO moet je een groep vrienden hebben in bf4, er zijn een paar server waren mensen samenwerken maar niet veel. Zelfde als bf2 tijdperk. Bf4 beloont je veel meer voor teamwork, maar mensen willen liever kills dan een potje winnen. Ik speel zelf daarvoor spellen liever met wat real life vrienden in groepsverband, we zijn niet de beste, maar wel een stuk leuker.
Ik denk ook niet dat er mechanics kunnen zijn die dit kunnen verbeteren. Enige wat beter kan is paar trollgadgets verwijderen en meer daken als out of combat zones fungeren.
Maar dat is een ander verhaal
Dat is juist ook weer een van de grootste problemen in BF4.
Samenspelen is leuk mits er tegenstand is want elke ronde met 600 tickets verschil winnen is ook niet leuk.
Ook zie je vaak dat wanneer er een team wat beter is de beste spelers van het andere team snel switchen naar het betere team en dus het verschil groter word.
Dat hebben wij bij BuG te vaak meegemaakt zowel voor als tegen ons en de keren dat het spannend was zijn op 1 hand te tellen omdat het niet alleen meer draait om hoeveel spelers er samenwerken per team om te winnen maar eerder hoeveel spelers er werkelijk BF4 spelen en niet een van de vele minigames die BF4 rijk is zoals :
• Hoeveel snorharen bij die soldaat op punt a kan ik zien vanuit onze basis door mijn 40x scope.
• Verstoppertje
• Tikkertje
• Dogtagje zoeken in alle hoeken
• Gunship mortar ucav mav suav kills maken
• Commander spelen
• Wat te doen met C4
• Wedstrijd zwemmen
• BFkart incl. dirtbikes snowmobiles , jeeps en rhibs
En zodra je die meer in het team hebt is de kans groter dat je verliest ondanks dat je samenwerkt met een squad.
[
Voor 33% gewijzigd door
beuker19 op 30-11-2014 18:42
]