Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:30:
Van mij mogen ze ook de gunship eruit halen. Toen ik bezig was met m'n tank kills voor PP1 toch veel last van gehad. Ben je leuk in gevecht, wordt je opeens gebombardeerd door dat ding. Alsof het uitwijken voor de bombardementen van de M142 HIMARS al niet genoeg was...

In diezelfde server was er ook een kerel die doodleuk een 80(!) kill streak haalde met de Q-5 Fantan. Nadat hij 85/3 had kwam hij naar ons team om door te stomen naar 177/10. Toen ik zei dat hij de teams wel erg ongebalanceerd maakte, kon het hem niets interesseren. Hij was namelijk een "god pilot" en hij was lekker aan het "farmen". Met zo'n respectloze houding kun je nog zo goed zijn, maar dan betekenen je stats niets meer voor mij.
assholes will be assholes, dat houd je altijd, ook clans die teamstacken terwijl de boel unbalanced is. Nieuwe server en gaan! :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:30:
Van mij mogen ze ook de gunship eruit halen. Toen ik bezig was met m'n tank kills voor PP1 toch veel last van gehad. Ben je leuk in gevecht, wordt je opeens gebombardeerd door dat ding. Alsof het uitwijken voor de bombardementen van de M142 HIMARS al niet genoeg was...

In diezelfde server was er ook een kerel die doodleuk een 80(!) kill streak haalde met de Q-5 Fantan. Nadat hij 85/3 had kwam hij naar ons team om door te stomen naar 177/10. Toen ik zei dat hij de teams wel erg ongebalanceerd maakte, kon het hem niets interesseren. Hij was namelijk een "god pilot" en hij was lekker aan het "farmen". Met zo'n respectloze houding kun je nog zo goed zijn, maar dan betekenen je stats niets meer voor mij.
:+ Zo herkenbaar vooral op Rogue en Paracel komt het zeer vaak voor als je last hebt van beiden.
Het zelfde gebeurd op Rogue als je de spawn uitrijd en direct kapot word geschoten door de Attack jet zonder dat er ook maar een counter mogelijk is ;( Direct de hele server al unbalanced omdat het andere team waarschijnlijk wel 2 tanks hebben.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:55
De 5e keycard-dogtag binnen, die kan je links en rechts toewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Nog 21 bow kills to go... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Vanmiddag even mee bezig geweest, maar stiekem nog verrekte lastig. Veel beter dan een k/d van 1 krijg ik er niet mee op 64p Op. Locker conquest. Wellicht is het beter te doen op een no explosives server. Dat ga ik zometeen maar even proberen.

Btw, ziek veel losses door die hunt :{ Van de afgelopen 15 matches 14 verloren.

[ Voor 9% gewijzigd door Bee.nl op 25-11-2014 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckiee-Duck
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-03 19:05
https://www.bug-community.com/bf4-competitie/
Nog eens de link gezien het aankomende vrijdag al is :)

Phantom dogtag hunting wie heeft er leuke server waar je die dingen snel vindt want heb een hekel aan lang zoeken :D

[BuG] Duckiee-Duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
wow, toch nog geluk gehad. Toch nog eens geprobeerd voor een dogtag en binnen de 3 minuten gevonden op hangar21 bij de toren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Zijn wij bezig met een FPS of een puzzel spel? :) Ik doe iig niet mee aan al die onzin.... De nieuwe wapens en al die andere unlocks en gadgets kan mij niet echt boeien. Back to basics a.u.b. Dice!

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:04

steveman

Comfortabel ten onder

Zo... denk dat ik m'n disconnectproblemen heb weten te herleiden:

-Windows 7 64bit
-M'n el cheapo sitecom switch

Met windows 8.1 64bit èn direct m'n gamebak aangesloten op de router ging alles goed. Terwijl de directe aansluiting onder windows 7 nog wel problemen gaf toen ik dat teste...

Later nog maar eens uitvoerig testen in deze setup.

mooi kunnen testen mbv een laptop, op verschillende plekken aansluiten en dezelfde game server pingen :) Zelfs met een wireless kaartje + crappy verbinding werd de verbinding niet verbroken, ondanks het rubberbanden en vrijwel continu dat icoontje in beeld

[ Voor 28% gewijzigd door steveman op 26-11-2014 00:08 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
in die elevator geraken met random mensen is nog moeilijker dan die tags vinden xD
anyways, uiteindelijk toch gelukt..

dat ze maar nooit meer zo'n dwaze assignment maken..

[ Voor 19% gewijzigd door SmokingCrop op 26-11-2014 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 11:55

Ktenolix

Pijlsnel

Het idee is wel supergaaf, dat je niet zomaar een bow kunt krijgen, maar daarvoor eerst een aantal dingen moet doen. Wel vet ook dat ze niet hebben gespecificeerd wat precies gedaan moet worden om die bow te krijgen, maar dat toch de community binnen een week het voor elkaar heeft gekregen om de bow te unlocken. :)
Zodra ik singleplayer heb afgerond, zijn de phantom assignments de eerste waar ik voor ga. :D

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ktenolix schreef op woensdag 26 november 2014 @ 07:36:
Het idee is wel supergaaf, dat je niet zomaar een bow kunt krijgen, maar daarvoor eerst een aantal dingen moet doen. Wel vet ook dat ze niet hebben gespecificeerd wat precies gedaan moet worden om die bow te krijgen, maar dat toch de community binnen een week het voor elkaar heeft gekregen om de bow te unlocken. :)
Zodra ik singleplayer heb afgerond, zijn de phantom assignments de eerste waar ik voor ga. :D
Ja heel " vet" mensen verplichten om 200 tank kills te halen en 20? roadkills welke niets toebrengen aan teamplay, PTFO ... . En alsof dat niet erg genoeg is moet je gelijk een idioot in de grond staan kappen met je mes om een stom dogtag te vinden.

Ik denk dat het maar een minderheid is die zulke assignments weet te appreciëren.

Voor mij mogen ze er gerust assignments aanhangen maar deze zijn belachelijk. Ik ben een "ground trooper" , boots on the ground is my cup of tea. Nu moet ik (indien in de bow wil) meerdere uren spelen op een manier welke ik absoluut niet leuk vind.

Als men aan zulke assignments nu een maginifiek cammo hangen ok, maar toch geen speciaal wapen a la een bow. Ik kan dat niet begrijpen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:52:
[...]

Ja heel " vet" mensen verplichten om 200 tank kills te halen en 20? roadkills welke niets toebrengen aan teamplay, PTFO ... . En alsof dat niet erg genoeg is moet je gelijk een idioot in de grond staan kappen met je mes om een stom dogtag te vinden.

Ik denk dat het maar een minderheid is die zulke assignments weet te appreciëren.

Voor mij mogen ze er gerust assignments aanhangen maar deze zijn belachelijk. Ik ben een "ground trooper" , boots on the ground is my cup of tea. Nu moet ik (indien in de bow wil) meerdere uren spelen op een manier welke ik absoluut niet leuk vind.

Als men aan zulke assignments nu een maginifiek cammo hangen ok, maar toch geen speciaal wapen a la een bow. Ik kan dat niet begrijpen ...
De roadkills, tja nog tot daaraan toe, maar de tankkills zijn easy peasy, dat jij er geen zin in hebt om in een tank te rijden, dat kan, maar het is een groot onderdeel van de game, dus dat vind ik geen nutteloos iets.
Dat je een of meer dogtags moet gaan vinden is wel lastig maar je kan ze ook gewoon tijdens het normaal spelen vinden, gewoon af en toe even de bekende plekken kijken als er toch bent heb je net zoveel kans, zoniet meer dan als je een speciale server zoekt.
Ik vind de moeite voor een dergelijk wapen wel wat aan de hoge kant, gezien dat het nou niet echt een wapen is waar je heel veel aan hebt met silencers op snipers en elk ander wapen.
ik had een wat betere reward verwacht voor het:
A. alle voorgaande phantom programs af te werken
B. minimaal 1 dogtag te vinden, die ontzettend lastig te vindne zijn alleen met luck dan skill te vinden zijn.
C. dan met 4 man, met allemaal andere dogtags in een lift te springen.
D. code invoeren voor een composite boogje. :/

Nou kan het zijn, gezien er nog een keypad is, dat er meer aan deze PP4 assigment hangt maar voor nu is het wel erg lastig, veel mensen hebben zelfs na een heel weekend te zoeken er nog geen dogtag voor gevonden.
SmokingCrop schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 23:52:
wow, toch nog geluk gehad. Toch nog eens geprobeerd voor een dogtag en binnen de 3 minuten gevonden op hangar21 bij de toren :D
volgens mij is dat ook een van de makkelijkere maps om te zoeken, ivm dat het binnen is, dus geen heli etc nodig hebt. zitten behoorlijk wat spawnspots bij elkaar in de buurt.

[ Voor 24% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-11-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op woensdag 26 november 2014 @ 07:36:
Damn, jij bent een hele hele taaie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Iedereen die moeilijk doet om die fokking dogtags te vinden hou er maar mee op :) Als je de vorige 3 phantom programs gewoon hebt behaald kun je deze tag gewoon overslaan.

Equip je phantom program dogtag, trek je phantom pakkie aan, zet de phantom weapon camo aan en ga als engineer of sniper de lift in. Je zet je mav of eod buiten de lift neer en zodra de lift dicht gaat switch je over naar de MAV of EOD. Je blijft nu in leven omdat je als ware niet in de lift staat maar je EOD/MAV controlled. Wacht nu tot dat de lift deuren open gaan en tada, je staat in de ruimte, password opgeven, bow pakken, op het kastje springen voor de assignment en klaar is kees!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donnie schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:43:
Iedereen die moeilijk doet om die fokking dogtags te vinden hou er maar mee op :) Als je de vorige 3 phantom programs gewoon hebt behaald kun je deze tag gewoon overslaan.

Equip je phantom program dogtag, trek je phantom pakkie aan, zet de phantom weapon camo aan en ga als engineer of sniper de lift in. Je zet je mav of eod buiten de lift neer en zodra de lift dicht gaat switch je over naar de MAV of EOD. Je blijft nu in leven omdat je als ware niet in de lift staat maar je EOD/MAV controlled. Wacht nu tot dat de lift deuren open gaan en tada, je staat in de ruimte, password opgeven, bow pakken, op het kastje springen voor de assignment en klaar is kees!
DICE logic :F _/-\o_ :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Briljant hahaha, niet dat ik een seconde zou besteden aan die onzin, maar het is wel weer een heerlijke metafoor voor het houtje-touwtje werk waar heel Battlefield 4 mee aan elkaar hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
SouLLeSSportal schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:21:

[...]

volgens mij is dat ook een van de makkelijkere maps om te zoeken, ivm dat het binnen is, dus geen heli etc nodig hebt. zitten behoorlijk wat spawnspots bij elkaar in de buurt.
Zelf vond ik het een van de lastigere maps. Op de andere maps had ik ze sneller gevonden.
Yep, ik heb ze alle 4 gevonden :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fWc2Wf0.png

Alhoewel ik op Hangar 21 de dogtag 2x gevonden heb, 1 keer in de pijpen bij D en 1x onder de truck bij C.
Deze map is trouwens niet alleen binnen.

En de eye dogtag heb ik ook al gehaald :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2Hid6gT.png

Ik zou toch eventjes op zoek gaan naar de dogtags. De glitch is bekend bij DICE en je hebt een grote kans dat je de bow weer kwijt raakt als je er op deze manier aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Kill je ook niet de andere spelers in de lift met die EOD bot en MAV drone truc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Nope helemaal niet Phuncz, gister geprobeerd met nog 3 andere en gaat prima ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Vet irritant!!
-Final stand geselecteerd in filter en steeds logt ie in op een server met 'oude' map. Dan andere server kiezen, inloggen en dan wederom weer ingelogd op zelfde server?!?! met 'oude' map....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Verdomme, ik wou wat gaan oefenen voor de BuG competitie maar ik heb weer crashes... Gewoon weer het gebruikelijke 'BF4 has stopped working'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Eindelijk van de phantom operative assignment af. Man, man, wat is dat slecht voor je stats en de teamplay. Uiteindelijk ging het nog het beste op een hardcore tdm server. De server waar ik in zat werd flink heen en weer gescholden door de admins... Als je ze erop aanspreekt dat ze voorbeeldfiguren zijn krijg je alleen maar scheldkanonnades terug. Ik kom nog uit de tijd dat admins respectabele figuren zijn die weten wat ze doen en zich aan de regels, normen en waarden houden. Maar ja, wie ben ik :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Bee.nl schreef op woensdag 26 november 2014 @ 21:39:
Eindelijk van de phantom operative assignment af. Man, man, wat is dat slecht voor je stats en de teamplay. Uiteindelijk ging het nog het beste op een hardcore tdm server.
Vandaag heb ik ook die achievement behaald, ook op een hardcore TDM server. Toevallig die i3D server wat alle maps cyclede ipv. enkel Final Stand ? Dan hebben we elkaar misschien wat pijltjes bezorgd :)

Ik vond het wel nieuwe mogelijkheden bieden, zo was Guilin Peaks ineens een interessante map met de Phantom Bow, terwijl het anders maar een bende ellende is. Echter waren andere leuke TDM maps dan weer minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irritant zeg die dogtags, allemaal mensen die naar die dingen zitten te zoeken en geen objective spelen.
Al die moeite voor een simpele en niet-nuttige bow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:25
Equip je phantom program dogtag, trek je phantom pakkie aan, zet de phantom weapon camo aan en ...
Wat zijn dit voor dingen en wat is het nut ervan?

Iedereen heeft het er over, maar ik snap er de ballen van.

Ik kom het dogtag hunt gedrag ook niet tegen, komt misshcien omdat ik nog niet op de nieuwe maps heb gespeeld, of kan dit ook op "oudere" maps gebeuren?

[ Voor 29% gewijzigd door Megupe op 26-11-2014 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

https://duckduckgo.com/?q=battlefield+4+phantom

EDIT: ah, ninja-edit. Het is enkel voor Premium-members, zonder kom je het Phantom gedoe inderdaad niet tegen.

[ Voor 54% gewijzigd door Phuncz op 26-11-2014 23:23 ]

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

XD :+
airburst OP as f*ck

[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 27-11-2014 11:18 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
UCAV is eigenlijk echt een probleem op TDM, rush en Domination.

Oplossing zou zijn dat de MP-APS en AA mines je zouden beschermen tegen dat ding.
Maar mensen willen geen AA mines die dingen uit de lucht haalt (stel je voor) of MP-APS die een gadgetslot inneemt (wordt dus ook niet gebruikt) dat niet direct zorgt voor individuele bevrediging.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

UCAV werkt daar goed omdat het grote, open maps zijn in Final Stand. De natuurlijke drang om samen te klitten (ipv. samen te werken) helpt niet natuurlijk.

• Fonta
Makkelijkste aan bow kills kom je op een bow only server.
Op normale servers maak je bijna geen schijn van kans, als in "Bringing a knife to a gunfight."
Daarom afgelopen weekend ook een bow only server opgezet.
http://battlelog.battlefi...w-Only-Autoadmin-Votemap/
Ook knifen is niet toegestaan. Dit om onze vrienden de knife runners te voorkomen.

Verwijderd

Lol, de helft van de servers in mijn battlelog history zijn omgezet naar phantom hunt servers, diep triest....

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ja gisteren waren er twee, vandaag zag ik er al minimaal zeven. Maar ik moet wel zeggen dat het leuk is, in de zin dat pistol-only servers leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Vandaag nog wat anders geprobeerd dan Domination (aka: TDM met "vlaggen"), namelijk Rush, Obliteration en CTF. Allemaal in de nieuwe maps van Final Stand. Wat een hoop rotzooi zijn die modes op die maps. Waardeloze snowmobiles die op vanalles blijft steken, heuvels met tientallen snipers die beide kanten kunnen bestoken, halve squads die maar wat naar de sneeuw staan te kijken en onder de indruk zijn wat een knop doet met de deur. Niet alleen is het slecht gesteld met het teamwork, het is DICE die liever mooie maps maakt dan leuke en eerlijke maps. Dat het er vanuit een jet of een heli geweldig uitziet kan ik wel geloven, maar daar heb je weinig aan in die eerstgenoemde game modes.

Ik ga het spel maar eens definitief van mijn C-schijf afgooien, ik kan er geen voldoening meer uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Awesome had het een paar dagen geleden al aangegeven, gelukkig zijn er meer die het in de gaten
krijgen, het is gewoon onmogelijk wat dice doet, men kan geen map ontwikkelen dat op alle
game modes werkt.

Daarom speel ik alleen nog maar domination, daar ben je niet in het nadeel als team mbt map design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, zo heb ik het ook gedaan. Na een paar uurtjes die dogtag tocht geprobeerd te hebben. Er is een reden waarom ik geen MMO speel met al die RNGs enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 01:41
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:48:
[...]

Ja, zo heb ik het ook gedaan. Na een paar uurtjes die dogtag tocht geprobeerd te hebben. Er is een reden waarom ik geen MMO speel met al die RNGs enzo.
DICE is hiervan op de hoogte en gaat dus ook maatregelen nemen tegen mensen die het op deze manier hebben gedaan, waarschijnlijk ga je je Bow dus weer kwijtraken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
djmelvee schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:00:
[...]

DICE is hiervan op de hoogte en gaat dus ook maatregelen nemen tegen mensen die het op deze manier hebben gedaan, waarschijnlijk ga je je Bow dus weer kwijtraken. :9
Geloof je het zelf?

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo net sinds een jaar weer een echt super vet potje gehad in Battlefield.
Je werd gerevived en overal lagen medpacks en ammo crates , ook werd er gevochten voor elke meter en zag je gewoon teamwork ontstaan.
http://battlelog.battlefi...how/1/82446174/176614903/
Het enige wat jammer was is dat het in BF3 was :+
Nu merk ik pas hoe goed BF3 ondanks de minpunten die er ook zijn pas is.
Alleen door het map design is het zoveel leuker spelen dan BF4 ook zijn er gewoon minder ''noob'' gadgets en een betere gebalanceerde voertuigen aantallen per map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb daar zelf eigenlijk ook een hard hoofd in. Zeker gezien de snelheid waarmee DICE dingen fixt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ze verliezen er geen inkomsten door, dus het zal niet snel gefixed worden. Als het mensen zonder DLC toeliet om de boog te halen, dan was het een ander verhaal, dan was het waarschijnlijk binnen de 24u gefixed en gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst nog een interessant potje rogue gespeeld. Nadat we alle vlaggen hadden besloot ik de havoc eens achter de vijandige base te parkeren.

Heb overigens geen enkel idee waarom dit zo'n beetje de beste en makkelijkste manier is om de AH te gebruiken.

Weet iemand trouwens hoe het nu werkt met de static AA die achter TV missiles gaat? Moet de AH/FAC die ze gebruikt gespot zijn of gebeurt het automatisch voor TV's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
Maar d'r zijn leukere varianten als je als platoon aan beide kanten zit, je clangenoot in de andere partij plakt een C4-tje op zijn vriendschappelijke tank, en jij laat met een MAV dat ding afgaan. En dat op een normal-server. Is een one-hit-kill waar die tank niks van snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadButcher schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 20:24:
Maar d'r zijn leukere varianten als je als platoon aan beide kanten zit, je clangenoot in de andere partij plakt een C4-tje op zijn vriendschappelijke tank, en jij laat met een MAV dat ding afgaan. En dat op een normal-server. Is een one-hit-kill waar die tank niks van snapt.
Jij bent zo'n beetje precies het voorbeeld van wat er mis is met de BF4 playerbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 20:39:
[...]

Jij bent zo'n beetje precies het voorbeeld van wat er mis is met de BF4 playerbase.
Moet jij zeggen,lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 20:03:
Laatst nog een interessant potje rogue gespeeld. Nadat we alle vlaggen hadden besloot ik de havoc eens achter de vijandige base te parkeren.

Heb overigens geen enkel idee waarom dit zo'n beetje de beste en makkelijkste manier is om de AH te gebruiken.

Weet iemand trouwens hoe het nu werkt met de static AA die achter TV missiles gaat? Moet de AH/FAC die ze gebruikt gespot zijn of gebeurt het automatisch voor TV's?
Sorry maar jij hoor in de zelfde categorie als Mad butcher hier.
Op een server voor gametime (noob)spelers met je platoon waar iedereen gemiddeld een 3+ k/d heeft even de server domineren.
En dan ook nog even hier komen om het te showen ;( echt zieliger als jou word het niet hoor.
Door dit soort spelers krijg ik eigenlijk sympathie voor de noobs die het zo lang volhouden om voor niets anders dan als slachtvee voor de CFA te dienen want ik had het bij de eerste minuut in elk van de teams al opgegeven.
Want wat meneer Veldslag er niet bij vermeld is dat is zijn team waarschijnlijk 2 ace tankers en een ace piloot zitten want anders kun je normaal gesproken geen 63-0 komen te staan maar nu komt er niets meer de basis uit is het wel heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
99,9% van de tijd speel ik normaal zoals het hoort, ga je een keer trollen en post je het hier staan er gelijk een paar op de achterste poten, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_/-\o_
MadButcher schreef op zondag 30 november 2014 @ 01:26:
99,9% van de tijd speel ik normaal zoals het hoort, ga je een keer trollen en post je het hier staan er gelijk een paar op de achterste poten, lol.
het is niet persoonlijk hoor ;) het is meer dat dit het zoveelste voorbeeld is van spelers die het plezier voor andere spelers bederven op welke manier dan ook.
Ik kan er gewoon niet bij dat in elke andere sport raar is dat men maar wat doet maar in MP games het de normaalste zaak van de wereld is.
Ga dan GTA V spelen als je graag lol wil hebben want die games zijn juist daarvoor gemaakt denk ik dan.
Maar niet alleen de community is hier schuldig aan want ook DICE heeft een heel groot aandeel in het geheel door de Phantom rotzooi , onmogelijke assignments , Op voertuigen , keuze in beschikbare gadgets ,te open maps , commanders , battlepacks ,alles boven een 8x scope en het eindeloos unlocken van scopes.
Heel veel spelers verlangen gewoon naar een Battlefield game waar het elkaar proberen raak te schieten en proberen door middel van na te denken tactisch voordeel te krijgen om dan vervolgens te winnen de hoofdzaak moet zijn.
Dat is zeker mogelijk maar dan moet DICE er voor zorgen dat je op een of andere manier een beetje gedwongen word om voor de objectives te spelen maar op een manier dat ook de spelers die wel hun best doen toch beloond worden als zijn ze niet zo goed.
Dat werkt alleen niet als men maar gadgets zoals de mortar , ucav , claymore , slams , Javelins , 40x scopes en mbt laws in de game stoppen want dat hoeft men niet van de plek af om kills te maken.

[ Voor 10% gewijzigd door beuker19 op 30-11-2014 03:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Het troll gehalte moet minder, ingame en op het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Community is wel hard achteruit aan het gaan en DICE maakt het er zelf ook niet beter op. Het begint steeds meer op een CoD achtige variant te lijken. (Tenminste wat ik zo van CoD heb meegekregen)

Terwijl het juist ook vooruit had kunnen gaan.

- rondketsende kogels
- trager rennen/strompelen als je hard in je been bent geraakt en dat soort dingen
- Dynamische oorlogskaart -> verlies je een slag op kaart A dan heb je bijvoorbeeld geen HMGs in gebied B.
- Tickets per klasse en/of voertuigen.. Probleem met honderden snipers ook gelijk opgelost.
- Een goeie versie van onderdrukkingsvuur.. Je kan die kant dan niet opkijken/lopen en alleen terugkruipen.
- Voertuigen die echt wat voorstellen en niet ingehaald worden door superman marathon poppetjes die een gevulde boekenkast aan oorlogsmateriaal in hun rechterbroekzak dragen.

Zo maar even wat dingen die in me opkomen, maar de commander is ook slecht geïmplementeerd. De UAV hangt veelste lang in de lucht en de EMP ook. Hierdoor zijn ze veel te gamebreaking. Ook zou de battlerecorder een goeie toevoeging zijn.

EDIT: Ze zouden trouwens het scoringssysteem flink op de schop moeten nemen, zodat er wat zinniger gespeelt wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Phuncz schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 19:20:
Vandaag nog wat anders geprobeerd dan Domination (aka: TDM met "vlaggen"), namelijk Rush, Obliteration en CTF. Allemaal in de nieuwe maps van Final Stand. Wat een hoop rotzooi zijn die modes op die maps.
Rush op Final Stand is echt een grap en een belediging naar Rush fans, zeker na hun "DICE <3 Rush" posts een aantal maanden geleden op CTE. 1 groot sniperfest.

Voor degenen die tactiek en teamwork belangrijker vinden, is Insurgency misschien iets?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op zondag 30 november 2014 @ 15:35:
[...]

Rush op Final Stand is echt een grap en een belediging naar Rush fans, zeker na hun "DICE <3 Rush" posts een aantal maanden geleden op CTE. 1 groot sniperfest.

Voor degenen die tactiek en teamwork belangrijker vinden, is Insurgency misschien iets?
Nee gewoon BF3 opstarten en gaan ;)
Net voor de 2e keer dit weekend al weer een super spannende ronde gehad die je doet afvragen waar het mis ging met de ontwikkeling van BF4.
Ik kan niet precies beschrijven wat het is maar ik snap wel waarom BF4 bijna niet meer gespeeld word door de oude BF3 garde want het is gewoon niet leuk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
De gamemode obliteration competitive is voor 95% af als de CTE patch van dinsdag binnenkomt.

Hier wat beelden van de laatste build:
https://www.youtube.com/watch?v=70Pjmq3KpAY

Zal daarna ook toegevoegd worden aan de matchmaking tool. Plus dat de medkit/nieuwe squad spawn system etc. allemaal serveropties worden. Dus dat je zelf kan kiezen of je het wat vindt of niet!

Wil je meedoen met deze playtests, join dan deze platoon waar we de tijden en ts gegevens plaatsen :).
http://battlelog.battlefi...view/7288427071206850152/

Laatste dag van battlefest zal ook een announcement komen waar denk ik een hoop mensen voor terug zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

CB org schreef op zondag 30 november 2014 @ 17:37:
Laatste dag van battlefest zal ook een announcement komen waar denk ik een hoop mensen voor terug zullen komen.
- Aparte server browse list voor team/objective players en een aparte voor trolls en beunhazen ?
- "PTFO or banned" policy ?
- 3 extra seizoenen Battlefield Friends om te kunnen lachen met de realiteit ?

Want met wat old-school maps verhelp je nog steeds niet de slechte staat van de playerbase en de andere talloze issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
Phuncz schreef op zondag 30 november 2014 @ 17:50:
[...]

- Aparte server browse list voor team/objective players en een aparte voor trolls en beunhazen ?
- "PTFO or banned" policy ?
- 3 extra seizoenen Battlefield Friends om te kunnen lachen met de realiteit ?

Want met wat old-school maps verhelp je nog steeds niet de slechte staat van de playerbase en de andere talloze issues.
Voor PTFO moet je een groep vrienden hebben in bf4, er zijn een paar server waren mensen samenwerken maar niet veel. Zelfde als bf2 tijdperk. Bf4 beloont je veel meer voor teamwork, maar mensen willen liever kills dan een potje winnen. Ik speel zelf daarvoor spellen liever met wat real life vrienden in groepsverband, we zijn niet de beste, maar wel een stuk leuker.
Ik denk ook niet dat er mechanics kunnen zijn die dit kunnen verbeteren. Enige wat beter kan is paar trollgadgets verwijderen en meer daken als out of combat zones fungeren.
Maar dat is een ander verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CB org schreef op zondag 30 november 2014 @ 17:37:
De gamemode obliteration competitive is voor 95% af als de CTE patch van dinsdag binnenkomt.

Hier wat beelden van de laatste build:
https://www.youtube.com/watch?v=70Pjmq3KpAY

Zal daarna ook toegevoegd worden aan de matchmaking tool. Plus dat de medkit/nieuwe squad spawn system etc. allemaal serveropties worden. Dus dat je zelf kan kiezen of je het wat vindt of niet!

Wil je meedoen met deze playtests, join dan deze platoon waar we de tijden en ts gegevens plaatsen :).
http://battlelog.battlefi...view/7288427071206850152/

Dat er BF3 maps komen is mooi en wel maar met de huidige gadgets en commander modus word het nooit hetzelfde dat heeft SA wel bewezen.
Kijk alleen maar na Metro Rush wat misschien wel de meest leuke en best gebalanceerde Rush map was in BF3 maar in BF4 bijna niet te vinden en niet leuk om te spelen omdat vooral de eerste set en laatste set helemaal verpest zijn.
Zal mij niet verbazen dat er in Bazaar een scout chopper of zo bij komt en in Seine ipv 1 tank een stuk of 3 tanks + een gunship en jets.
Maar het meest voor de hand liggende is de terug komst van Canals met de Optie om met de hele community een dogtag te verzamelen door eerst nog 10 uur elke vorige DLC te spelen.
Die je dan toegang geeft tot de kraan op Canals en je dan als speler de mogelijkheid geeft om met de containers mensen te doden en schepen vol te laden die dan vervolgens weg varen :+
We zullen zien wet er gaat komen maar het moet wel heel goed zijn om mij nog te overtuigen om weer BF4 te gaan spelen.
CB org schreef op zondag 30 november 2014 @ 17:55:
[...]

Voor PTFO moet je een groep vrienden hebben in bf4, er zijn een paar server waren mensen samenwerken maar niet veel. Zelfde als bf2 tijdperk. Bf4 beloont je veel meer voor teamwork, maar mensen willen liever kills dan een potje winnen. Ik speel zelf daarvoor spellen liever met wat real life vrienden in groepsverband, we zijn niet de beste, maar wel een stuk leuker.
Ik denk ook niet dat er mechanics kunnen zijn die dit kunnen verbeteren. Enige wat beter kan is paar trollgadgets verwijderen en meer daken als out of combat zones fungeren.
Maar dat is een ander verhaal
Dat is juist ook weer een van de grootste problemen in BF4.
Samenspelen is leuk mits er tegenstand is want elke ronde met 600 tickets verschil winnen is ook niet leuk.
Ook zie je vaak dat wanneer er een team wat beter is de beste spelers van het andere team snel switchen naar het betere team en dus het verschil groter word.
Dat hebben wij bij BuG te vaak meegemaakt zowel voor als tegen ons en de keren dat het spannend was zijn op 1 hand te tellen omdat het niet alleen meer draait om hoeveel spelers er samenwerken per team om te winnen maar eerder hoeveel spelers er werkelijk BF4 spelen en niet een van de vele minigames die BF4 rijk is zoals :
• Hoeveel snorharen bij die soldaat op punt a kan ik zien vanuit onze basis door mijn 40x scope.
• Verstoppertje
• Tikkertje
• Dogtagje zoeken in alle hoeken
• Gunship mortar ucav mav suav kills maken
• Commander spelen
• Wat te doen met C4
• Wedstrijd zwemmen
• BFkart incl. dirtbikes snowmobiles , jeeps en rhibs

En zodra je die meer in het team hebt is de kans groter dat je verliest ondanks dat je samenwerkt met een squad.

[ Voor 33% gewijzigd door beuker19 op 30-11-2014 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Hahahaha, Dat is precies wat ik ook dacht toen ik die post las.
Met je Attack Chopper een beetje lame de tegenstander zijn base gaan zitten campen.
Een echte pro aan het werk jongens! Komt dat zien. ;w
En ook die battle reports hier elke keer in het topic, ik klik er al tijden niet meer op want je weet toch al wat je gaat zien. Een hoge k/d van iemand die alleen maar in de little bird zit. :F
Ga eerst maar eens domination / TDM spelen op de 76th ranger server en kom dan nog maar eens terug met zoiets als dit:
http://battlelog.battlefi...how/1/538328606605325824/
Voor de rest post je toch geen enkele zinnigheid.
Arfman schreef op zondag 30 november 2014 @ 15:35:
[...]

Insurgency hebben ik en enkele anderen ook bij BuG! Echter nog niet echt aan toegekomen om het echt te spelen.

[ Voor 23% gewijzigd door Fonta op 30-11-2014 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30
Allemaal wel leuk K/D , hitreg , skill , accuracy .....enz........

Server beslist nog steeds wie er dood gaat of niet in deze game ..... :S

En dat is voor een groot deel gebaseerd op je eigen ping en die van je enemy .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

beuker19 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 15:30:
Zo net sinds een jaar weer een echt super vet potje gehad in Battlefield.
Je werd gerevived en overal lagen medpacks en ammo crates , ook werd er gevochten voor elke meter en zag je gewoon teamwork ontstaan.
http://battlelog.battlefi...how/1/82446174/176614903/
Het enige wat jammer was is dat het in BF3 was :+
Nu merk ik pas hoe goed BF3 ondanks de minpunten die er ook zijn pas is.
Alleen door het map design is het zoveel leuker spelen dan BF4 ook zijn er gewoon minder ''noob'' gadgets en een betere gebalanceerde voertuigen aantallen per map.
Had ik ook! Alleen was dat in BFBC2 :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:22

Termy

valt er nog wat te fragge?

Fonta schreef op zondag 30 november 2014 @ 22:58:

Insurgency hebben ik en enkele anderen ook bij BuG! Echter nog niet echt aan toegekomen om het echt te spelen.
Dat heb ik ook :). Net een key geclaimd (gift van iemand) dus verder ook nog niet gespeeld. Alleen ooit een video gezien van lvlcap of zo.

Afgelopen vrijdag was er dus weer een BuG BF4 competitie en dit keer heb ik zelfs wat opgenomen. Helaas zonder mijn teamspeak want shadowplay stond daar verkeerd voor ingesteld, maar dat is niet zo'n gemis ;).

BravoVsAlpha1: http://youtu.be/aqVbtRQ3tQI

BravoVsAlpha2: http://youtu.be/TYwgwf8n200

De competitie was wat rommelig dit keer, maar nog steeds leuk :).

[ Voor 3% gewijzigd door Termy op 01-12-2014 15:59 ]

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Gisteravond overreden door een zwevende tank. Ik had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen na een potje BF4. Best wel jammer.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:27
Gister ook voor het eerst wat van die nieuwe maps gespeeld.. maar unbalanced vage experimentele wapens, rare maps (gelukkig wel met sniper-bans) en huftertjes in heli's die overal zitten te campen met een OP minigun erop.

Maar, er zijn nog steeds wel maps/gamemody die wel leuk zijn, zo geniet ik wel van veel potjes in de bekende omvallende wolkenkrabber-map. Maar, vergeleken met BF3 schiet ik met elk wapen totaal mis, dus dat is al lekker handig en vind ik al die perks echt waardeloos. Roze tanks? Why? Girlpower?

Enfin, inf only, hardcore, rush, afhankelijk van de balans een beetje mijn speltypen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
NiGeLaToR schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:47:
Gister ook voor het eerst wat van die nieuwe maps gespeeld.. maar unbalanced vage experimentele wapens, rare maps (gelukkig wel met sniper-bans) en huftertjes in heli's die overal zitten te campen met een OP minigun erop.
Operation Whiteout. Sterkste voertuig is daar de scout heli. Niet de hovertank of IFV. 2 repairengineers erbij en je bent onverwoestbaar.

Heb al menig pro pilootje gezien die er waanzinnige killstreaks mee maakt.
Enige waarmee je kans maakt daartegen is de railgun. SRAW vs snelle scout heli is niet te doen. Niet stigla's (foppe nerfblasters) of een andere scout heli (je maakt geen kans tegen pro pilootjes die niks anders doen).

Voeg daar weinig cover aan toe tegen lucht, en je hebt een map ala flood zone die ik het liefst vermijd.

Of je pret hebt in een potje hangt (voor mij althans) sterk af of

- er geen teamstacking is door clanspelers
- er geen propiloot is in een vliegding dat veel rape-potentie heeft

Ik neem zelfs veel recons voor lief, dat kun je nog counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
Scout heli's zijn niet zo moeilijk te counteren als je samenspeelt. IFV+TOW en een gunner met SOFLAM en je ziet die "pro-pilots" binnen 10 minuten van team wisselen of rage-quitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
svenvv2 schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:16:
Scout heli's zijn niet zo moeilijk te counteren als je samenspeelt. IFV+TOW en een gunner met SOFLAM en je ziet die "pro-pilots" binnen 10 minuten van team wisselen of rage-quitten :+
Een echte pro weet wel hoe hij ermee moet omgaan. Wordt alleen vaak een kat en muis spel (zodat de scout ook minder kan rapen). De "farm" pilots zijn dan idd wel meteen weg.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hmm, laser designation. Dat heb ik in de laatste 50 uren in-game misschien 2x zien gebeuren en dan was het nog geen 3 seconden lang. Helaas speelt geen enkele vriend van mij nog BF4, dat was in het begin wel elke dag minimaal 5 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Mja, maar toch had Dice beter na moeten denken. Ik heb het idee dat die grote kale mappen alleen gemaakt zijn om de grootschaligheid van battlefield aan te prijzen. Zolang structureel een bepaalde map gedomineerd kan worden door één persoon is er iets fundamenteel fout met het design. BF3: Armored Kill is een voorbeeld van hoe een open map wél kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ja klopt. Ik denk dat het probleem vooral het gemak is: in een scout heli zitten en wat met de repair torch branden kan echt iedereen, met wat geluk sta je zelfs niet ver van de "pro pilot" op de scoreboard. Je hoeft maar tijdens de spawn op Engineer te klikken en op de heli, bam. Ik heb het vaak genoeg gedaan bij gebrek aan een team dat samenwerkt.

Maar samenwerken om een scout heli uit de lucht te halen kost véél meer moeite: minimaal 2 Engineers met IGLA of Stinger nodig of tenminste één Recon met SOFLAM (not gonna happen) en een engineer met iets laser-targeted. En dan moet de scout heli niet skilled genoeg zijn om hiermee om te gaan. En dan moet je nog rekening houden met alle land-, zee- en luchtvoertuigen die je als infantry kunnen bestoken, evenals de enemy infantry. In een IFV hetzelfde probleem, komt er zo'n snelle gast wat pakketjes tegen je voertuig plakken, BOOM !

Kortom: het is veel makkelijker voor de gemiddelde speler om een pro pilot nog sterker te maken dan er komaf mee te maken.

Misschien moet men maar de 'high value target' automatisch maken en hier ook een behoorlijke som punten voor uitdelen, gewogen verdeeld over de players die bijdroegen aan de kill (laser designation, supression, assist, vehicle disable, etc.).

Zo haalde ik laatst een heli uit de lucht, was 760 punten rijker. Dat scoort wel wat beter dan 100-150 punten tegen infantry.

[ Voor 15% gewijzigd door Phuncz op 01-12-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Omg, heb eindelijk alles om die k*t bow te unlockken. Probeer nu maar eens met 4 verschillende tags in die lift te komen :') Iemand die zicht geroepen voelt? Liefst drie iemanden dan... Ik heb die ene met de 'sneeuwvlok' erop.

Laat maar, ik heb 'm. En ik ga een staatslot bestellen...

[ Voor 13% gewijzigd door warhamstr op 01-12-2014 22:45 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Iemand die target detector al eens geprobeerd? Die speelde ik laatst eens vrij en werkt best lekker op een DMR :). Automatisch spotten terwijl je beetje aan't loeren bent door een 4x scope is wel handig en die slot had ik toch vrij op een DMR.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
Termy schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 01:15:
Iemand die target detector al eens geprobeerd? Die speelde ik laatst eens vrij en werkt best lekker op een DMR :). Automatisch spotten terwijl je beetje aan't loeren bent door een 4x scope is wel handig en die slot had ik toch vrij op een DMR.
Volgens mij is dat ding ook alleen maar te gebruiken op een DMR of zit ik verkeerd? Ik kan hem iig niet kiezen op de AR's, PDW, LMG en sniper die ik gebruik. (L85/AEK/SCAR, CBJ-MS, M240B en SRR61)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Carbine kan ook. De 2 universele wapenklasses :). Carbines gebruik ik vrijwel nooit dus geen idee hoe nuttig het daar is. Een DMR nodigt sowieso meer uit tot scannen. Het geeft overigens wel een bak spam. Hij gilt zo te merken voor elk mannetje apart ipv dat een heel groepje in 1 keer gespot wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Termy schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:39:
Carbine kan ook. De 2 universele wapenklasses :). Carbines gebruik ik vrijwel nooit dus geen idee hoe nuttig het daar is. Een DMR nodigt sowieso meer uit tot scannen. Het geeft overigens wel een bak spam. Hij gilt zo te merken voor elk mannetje apart ipv dat een heel groepje in 1 keer gespot wordt.
:o Carbine's zijn zo'n beetje de beste wapens in game.
De ACW-R ,. AK5c , SG553 , Ace 52 cqb en Aku 12 doen bijna niets onder voor de betere AR's en LMG.
Zeker als Recon en Engineer de 2 go wapens als je het niet wil afleggen tegen Assaults en Supports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:36
Is Bf4 echt zo een potje rotzooi?
Heb het toen niet gekocht na alle problemen die er optraden in het begin.
Ik speel wel bf3 en vind het geweldig.
(Ben niet goed maar doe het voor het plezier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 01:41
hurricurry schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:02:
Nee, maar mensen zeuren graag. In het begin waren er wat problemen met BF4, maar die zijn na een gigantische patch vrijwel opgelost of in ieder geval een stuk verbeterd. Zeker als jij voor je plezier speelt, ga je Battlefield 4 ook leuk vinden. Al is het wel wennen qua gameplay. Al is de movement vrijwel identiek overtussen aan BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Technisch vind ik weinig mis aan BF4 en in het verleden heb ik er ook niet zo'n last van gehad. Maar tov. BF3 is de community behoorlijk anders, teamplay is strikt uitzondering, waar dat eigenlijk regel hoort te zijn. De game-modes en map design laten ook flink te wensen over. Het lijkt actief te worden voorzien om lame te kunnen spelen. Als ik 1 op 10 games meemaak waar >30% van het team bezig is met de game-mode ipv. een achievement te unlocken of de balzak uit te hangen, is het veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Probeer eens een hardcore server. Daar zitten toch ietwat minder kiddos is mijn ervaring.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

warhamstr schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:28:
Probeer eens een hardcore server. Daar zitten toch ietwat minder kiddos is mijn ervaring.
Mijn ervaring is dat het daar juist vol campers zit die TDM spelen ipv. objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hurricurry schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:02:
BF3 als game is veel leuker en flawed als het is, technisch nog steeds vele malen beter dan BF4. Het is dat er weinig bekenden meer BF3 spelen anders ging ik ook weer terug. Sterker nog, vandaag of morgen ga ik het gewoon weer eens installeren, ik mis mijn Metro Rush. :)

Als ik mijn BF4 key weg kon geven had je hem van mij wel mogen hebben, als er nog een man of 5 uit de 100 in de friends list vaker dan 1 keer per week BF4 opstarten is het veel. Aanraden om te kopen kan ik persoonlijk niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Ondanks het feit dat ik toch een paar 100 uur in BF4 heb gestoken, speel ik de laatste tijd uitsluitend terug BF3. De mappen spreken me gewoon meer aan: die Aftermath mappen zijn eigenlijk toch wel steengoed. Ik erger me ook blauw aan al die 'verticality' die in BF4 is ingevoerd. Je kan gewoon van teveel hoeken tegelijk onder vuur genomen worden. Ik heb eergisteren BF4 CTE er af gezwierd en ik denk dat eerstdaags BF4 zelf ook zal volgen. Het enige dat ik BF3 dan wel mis is de SRAW. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Meh, ik vind bf4 toch een stuk leuker dan bf3.
Zelf met al die slechte maanden met crashes etc waar ik toen niet gespeeld heb, nog steeds meer uren bf4 gespeeld. (364 uur vs 214 uur en bf3 premium ed. kocht ik na een jaar toen alle patches er eigenlijk al waren)

Enige wat ze voor mijn part er echt uit mogen smijten (of drastisch aanpassen) is die Commander modus.

[ Voor 16% gewijzigd door SmokingCrop op 02-12-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:44:
Meh, ik vind bf4 toch een stuk leuker dan bf3.
Zelf met al die slechte maanden met crashes etc waar ik toen niet gespeeld heb, nog steeds meer uren bf4 gespeeld. (364 uur vs 214 uur en bf3 premium ed. kocht ik na een jaar toen alle patches er eigenlijk al waren)

Enige wat ze voor mijn part er echt uit mogen smijten (of drastisch aanpassen) is die Commander modus.
Dat dacht ik ook altijd tot ik deze week BF3 weer eens heb gespeeld en dat is simpel weg gewoon leuker puur door het map design en de mogelijk om in elke map en gamemode ook als infantry gewoon leuk mee kan doen.
Alle verbeteringen die BF4 wel zeker heeft doen er eigenlijk niet toe zo lang simpelweg de maps niet leuk zijn en je weer voor de 100ste keer gekilled word door een van de skilloze gadgets, voertuigen of recons die BF4 rijk is.
Om maar niet te beginnen over het nadeel wat je hebt met een ping van >20m/s wat nog steeds niet is opgelost

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 02-12-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

beuker19 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:58:
[...]

:o Carbine's zijn zo'n beetje de beste wapens in game.
De ACW-R ,. AK5c , SG553 , Ace 52 cqb en Aku 12 doen bijna niets onder voor de betere AR's en LMG.
Zeker als Recon en Engineer de 2 go wapens als je het niet wil afleggen tegen Assaults en Supports.
Hm, ik zal dat wel eens proberen dan :). Ik ben wel een beetje verknocht aan de MG4 op het moment. Enige waar ik het nu mee afwissel is de M39 EMR. DMRs spelen nu een stuk beter dan toen ik ermee begon. Hogere dmg en geen scopesway is wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Vandaag is Final Stand uit. Iemand problemen ermee? Ik weer eens het eeuwige geleuter over de browser plug-in.. Achja, one of those days..

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

We klagen al een paar weken over Final Stand, Premium leden hadden het vroeger. Mooie maps maar frustrerend op alle game-modes behalve Conquest.

[ Voor 15% gewijzigd door Phuncz op 03-12-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:20:
We klagen al een paar weken over Final Stand, Premium leden hadden het vroeger. Mooie maps maar frustrerend op alle game-modes behalve Conquest.
Nou sorry hoor maar in conquest vind ik ze ook niets aan behalve Hangar21 om dat er niet zoveel voertuigen inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 21:26
Ik vermaak me best in Final Stand alhoewel ik tot nu toe alleen Conquest en Rush heb gespeeld.

De maps zijn groot genoeg met voldoende indoor plekken om infantry only te spelen als je daar behoefte aan hebt. Als je meer van de vehicles bent, kun je daarvoor naar buiten en zijn de maps lekker groot.
Het enige nadeel is dat je buiten bijna wel gedwongen bent als engineer rond te lopen. Laatst in een squad met 5 engi's gezeten.. dat is ook wel wat bizar.

Rush beviel mij wel goed (op 64 man servers) waarbij het echt aanvoelde alsof je naar de MCOMs moest doorbreken en je echt linie gevechten had met een linie die opschoof naar de MCOMs toe. Maar ja, dat kan op dat moment de server zijn geweest.

Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

beuker19 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:42:
Nou sorry hoor maar in conquest vind ik ze ook niets aan behalve Hangar21 om dat er niet zoveel voertuigen inzitten.
Eén scout heli en die map was ook om zeep :) Maar idd, Hangar 21 kan nog wel leuk zijn, als er niet teveel snipers op de ijskoude bergflanken liggen.

[ Voor 15% gewijzigd door Phuncz op 03-12-2014 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
Phuncz schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:24:
[...]

Eén scout heli en die map was ook om zeep :) Maar idd, Hangar 21 kan nog wel leuk zijn, als er niet teveel snipers op de ijskoude bergflanken liggen.
Ik heb niet al teveel problemen met die snipers in Hanger21 hoor, die zien de neus van m'n jet gewoon van wat dichterbij dan de meesten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Helaas kan ik in een jet niet objectives vangen :P

[ Voor 255% gewijzigd door Phuncz op 03-12-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Anthirian

In Trance We Trust

svenvv2 schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:16:
Een welgemikte UCAV in de rotor of staart werkt anders ook best redelijk en is met een beetje oefenen niet eens zo heel moeilijk meer. :)
Phuncz schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:59:
Helaas kan ik in een jet niet objectives vangen :P
Dan moet je de F35 kiezen, want hovermode werkt prima :P

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:20

fynrd1

Fooled by Randomness

Phuncz schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:20:
Whiteout en Hangar21 zijn echt prima te doen in rush, waar hangar 21 echt heel erg leuk is als je twee teams hebt met goede spelers. Het geeft mij het damavand peak gevoel. Veel schreeuwen dat hangar 21 niet geschikt is om aan te vallen, maar heb toch genoeg potjes gespeeld om de laatste Mcom.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat is het juist: het spel is leuk in de ideale wereld.

Utopie: iedereen is bezig met objectives, mensen werken samen en gebruiken de voertuigen waarvoor ze dienen.

Werkelijkheid: 1/3de van het team is sniper met een tentje, 1/3de is assault die op 20% revived terwijl je onder vuur ligt en de andere 1/3de is bezig jets te rammen en heli's als lift te gebruiken (om te campen) om ze dan in de bergflanken te laten crashen.

Ik kan me perfect inbeelden dat die maps geweldig zijn in de closed test van DICE (niet CTE) of een uitzonderlijk potje met toevallig veel bekenden, maar in de realiteit heb je een berg y0lo swag rukkers die bezig zijn met achievements of hun kills/sec zo hoog mogelijk willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Phuncz schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:49:
Dat is het juist: het spel is leuk in de ideale wereld.

Utopie: iedereen is bezig met objectives, mensen werken samen en gebruiken de voertuigen waarvoor ze dienen.

Werkelijkheid: 1/3de van het team is sniper met een tentje, 1/3de is assault die op 20% revived terwijl je onder vuur ligt en de andere 1/3de is bezig jets te rammen en heli's als lift te gebruiken (om te campen) om ze dan in de bergflanken te laten crashen.

Ik kan me perfect inbeelden dat die maps geweldig zijn in de closed test van DICE (niet CTE) of een uitzonderlijk potje met toevallig veel bekenden, maar in de realiteit heb je een berg y0lo swag rukkers die bezig zijn met achievements of hun kills/sec zo hoog mogelijk willen hebben.
Dan moet je toch echt betere servers uitzoeken, er zijn 4 servers waar er serieus wordt gespeeld, 2 uit Europa en 2 uit de VS. Dit met 250 a 300 tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:04:
[...]

Dan moet je toch echt betere servers uitzoeken, er zijn 4 servers waar er serieus wordt gespeeld, 2 uit Europa en 2 uit de VS. Dit met 250 a 300 tickets.
2 uit de VS 8)7
Misschien als sniper niet zo belangrijk maar voor de rest is het niet echt lekker spelen.
Ook is het vreemd om 3 a 4 keer de normale tickets te moeten hebben om het enig sinds leuk te maken zo kan ik op bijna elke Rush map ook bij de laatste Mcom's komen.
Ook bevestig jij hier eigenlijk dat deze maps zeer zeer leuk zijn al Sniper omdat je altijd weet waar de tegenstander weg komt en je verplicht grote open stukken moet oversteken om bij de objective's te komen..
Want jij speelt eigenlijk alleen alleen Sniper dus ik kan wel begrijpen dat BF4 voor jou wel leuk is omdat het precies aansluit bij jou speelstijl maar dat is in 99% van de gevallen natuurlijk niet zo.
Het is voor mij juist 1 van de redens om geen BF4 meer te spelen bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

beuker19 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:47:
[...]

2 uit de VS 8)7
Misschien als sniper niet zo belangrijk maar voor de rest is het niet echt lekker spelen.
Ook is het vreemd om 3 a 4 keer de normale tickets te moeten hebben om het enig sinds leuk te maken zo kan ik op bijna elke Rush map ook bij de laatste Mcom's komen.
Ook bevestig jij hier eigenlijk dat deze maps zeer zeer leuk zijn al Sniper omdat je altijd weet waar de tegenstander weg komt en je verplicht grote open stukken moet oversteken om bij de objective's te komen..
Want jij speelt eigenlijk alleen alleen Sniper dus ik kan wel begrijpen dat BF4 voor jou wel leuk is omdat het precies aansluit bij jou speelstijl maar dat is in 99% van de gevallen natuurlijk niet zo.
Het is voor mij juist 1 van de redens om geen BF4 meer te spelen bijv.
Het gaat ook niet echt om mijn perspectief als sniper, maar de games van deze twee mappen op deze servers zijn gewoon goed. Goede balans in niveau, wapens, en op deze twee mappen komen alle classes goed uit de verf. Maar voor de VS servers geldt het helaas alleen na 00:00. Wat deze mappen leuk maakt, ondanks ze eigenlijk enorm veel ruimte hebben, zijn er toch veel close battles. Je kunt mits je een enorm overgewicht hebt als team, het andere niet helemaal vastzetten. Wat op andere rushmappen wel het geval is. Daarnaast is de laatste fase van hangar 21 ook enorm leuk, waar je als aanvallend team eerst de steile berg op moet, maar de verdedigende partij te weinig uitzicht heeft om een team de opgang te versperren, waardoor je vrijwel altijd binnen komt, waar beide teams eigenlijk even sterk zijn. Omdat je als aanvaller of verdediger geen voordeel hebt van het punt waar je binnen komt.

Damavand werd in BF3 als één van de beste rushmappen bestempeld, eigenlijk om dezelfde redenen. De dynamiek en balans is ongeveer gelijk, ik zou niet zeggen een directe vervanging van Damavand, maar minstens net zo interessant. Toen de DLC net uit was, merkte je na enkele potjes al dat men doorhad hoe je deze map moet bespelen. Op de 100T servers komen weinig goede spelers langs, mocht je rush leuk vinden dan zijn dat de servers waar je met een grote boog omheen moet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Op servers in de US spelen met een ping van 150 8)7
Nee dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Ik ben dan wel benieuwd wat die goede teamwork servers zijn :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:04:
Ik ben dan wel benieuwd wat die goede teamwork servers zijn :)
Sniper A op berg X spot voor Sniper B op berg Y? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Nee man, dan verlies je je kill ! Iedereen voor zich, je gaat toch geen kills doorgeven ?! Het moet niet gekker worden, als sniper heb je al de belangrijke taak de objectives te beschermen.
Pagina: 1 ... 25 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.