Kepro schreef op donderdag 20 november 2014 @ 22:01:
[...]
Schaam je? Close Quarters is alles behalve waar BF ooit voor stond.
Wat een gelul, heel Battlefield staat al jaren niet meer waar BF ooit voor stond en dat gaat het ook nooit meer worden. De tijd van 1942, BF2 en BF2142 is gestorven sinds de consoles de primaire focus hebben.

Samenwerking en tactische combat is niet meer van deze generatie. Deze generatie heeft liever een constante stroom digitale schouderklopjes in de vorm van ribbons, medals, unlocks en assists en kiest tegelijkertijd voor de meest solo/egoïstische speelstijlen en dito loadouts.

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:15
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 22:34:
[...]

Wat een gelul, heel Battlefield staat al jaren niet meer waar BF ooit voor stond en dat gaat het ook nooit meer worden. De tijd van 1942, BF2 en BF2142 is gestorven sinds de consoles de primaire focus hebben.

Samenwerking en tactische combat is niet meer van deze generatie. Deze generatie heeft liever een constante stroom digitale schouderklopjes in de vorm van ribbons, medals, unlocks en assists en kiest tegelijkertijd voor de meest solo/egoïstische speelstijlen en dito loadouts.
.

Wat is de onzin? Ik zeg dat cq niets met de oude BF te maken heeft? Dus vanaf BF3?

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• Kepro
djmelvee schreef op donderdag 20 november 2014 @ 22:37:
[...]

Waar baseer jij op dat ik vanaf BF3 überhaupt BF speel? Dit is ook weer zo'n pauper opmerking wat nergens op slaat. Precies, en daar ga ik dus niet aan mee doen. :')
Dat vermoeden haal ik uit je opmerking over Cq Combat. Edit. Als ik je leeftijd bekijk versterkt dat m'n vermoeden dat jij nooit

Dit had beter achterwege gelaten kunnen worden

[ Voor 22% gewijzigd door Gropah op 21-11-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kepro schreef op donderdag 20 november 2014 @ 23:02:
[...]

Wat is de onzin? Ik zeg dat cq niets met de oude BF te maken heeft? Dus vanaf BF3?
Daarom moet je CQ daar ook niet mee vergelijken. BF3 was ook geen 'klassieke' battlefield en er is niemand die dat zal claimen, maar het was wel een erg leuke game. CQ voegde als DLC echt wat unieks toe aan BF3 in tegenstelling tot de dlc's van BF4, wat allemaal redelijk generieke maps zijn die weinig tot niets extra's aan BF4 toeveogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

:o bijna :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 00:04:
[...]

Daarom moet je CQ daar ook niet mee vergelijken. BF3 was ook geen 'klassieke' battlefield en er is niemand die dat zal claimen, maar het was wel een erg leuke game. CQ voegde als DLC echt wat unieks toe aan BF3 in tegenstelling tot de dlc's van BF4, wat allemaal redelijk generieke maps zijn die weinig tot niets extra's aan BF4 toeveogen.
Precies en dat was bij elke DLC in BF3 zo en bracht steeds weer wat nieuws als je er tenminste van hield.
Zelfs bij BF2 BC2 BF2142 en BF1942 was dat het geval en ook in de klassieke BF games waren de infantery georienteerde maps het meest populair zoals Strike at Karkand , Camp Gibraltar en valparaiso dus ook dat is van alle tijden.
Ik vraag mij ook sterk af wat DICE moet hebben gedacht bij de ontwikkeling van BF4 na het grote succes van BF3 want voor mij voelt het alsof ze hun kont ermee afgeveegd hebben :+

[ Voor 22% gewijzigd door Gropah op 21-11-2014 12:32 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Toch best wel gave hunt. Wel jammer dat er 4 man nodig is om de lift te bedienen. Het wordt alleen een pain in the ass om de willekeurige spawnende witte kistjes op alle 4 de mappen te vinden :X Hopelijk bevat de assignment nog meer puzzles dan alleen de dogtags en keypad code.

Pff, wat een stelletje etters komen er op de huntservers. Hoe moeilijk kan het zijn om je in te houden.

[ Voor 68% gewijzigd door Gropah op 21-11-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
beuker19 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:02:
[...]

Precies en dat was bij elke DLC in BF3 zo en bracht steeds weer wat nieuws als je er tenminste van hield.
Zelfs bij BF2 BC2 BF2142 en BF1942 was dat het geval en ook in de klassieke BF games waren de infantery georienteerde maps het meest populair zoals Strike at Karkand , Camp Gibraltar en valparaiso dus ook dat is van alle tijden.
Ik vraag mij ook sterk af wat DICE moet hebben gedacht bij de ontwikkeling van BF4 na het grote succes van BF3 want voor mij voelt het alsof ze hun kont ermee afgeveegd hebben :+

[...]

Het enige hoogtepuntje van deze DLC :')
Ik ben het met je eens dat BF4 vooral met de DLC'S gefaald heeft.
China Rising is gewoon een flop, zelfde geldt voor Second assault. Eerste leuke DLC vond ik Naval Strike. Toen had ik nog hoop dat DT met leuke goede urban maps aan zou komen zetten maar helaas.
Op dit moment ben ik weg van Giants of Karkelia en Hangar21 vind ik de minste op dit moment.
De volgorde van de DLC'S zijn in mijn ogen ook verkeerd gelanceerd. En waar is de levelution gebleven in FS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:02:
Ja dat is de grote vraag.

-Infantry combat op city maps zijn duidelijk populair, dan doen we die maar niet.
-De netcode het grootste probleem bij de community? Ach, wie merkt dat nou op de console.
-De blauwe waas is niet iedereen weg van, doe dan maar een bruin-grijze.
-Wapenbalans scheef? Gooi er gewoon visual recoil in.
-De movement van BF3 voelde nagenoeg perfect aan? Dat is zonde, maak het maar weer even responsief als mamoettankers.
-De explosivespam loopt wel wat uit de hand, gewoon MEER explosives er in om dat te counteren.

etc. etc.

Er waren een paar simpele dingen wat ze hadden moeten doen om op het succes van BF3 door te bouwen, maar het is gewoon een grote marketing campagne geweest. Levolution (wat NIETS toevoegd), Commander mode (idem), meer gadgets (drie kwart lame of nutteloos), meer wapens (die je niet gebruikt), battlepacks (ole SPM gelijk nutteloos.

Ik kan niet wachten op Hardline :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:04:
[...]

Ja dat is de grote vraag.

-Infantry combat op city maps zijn duidelijk populair, dan doen we die maar niet.
-De netcode het grootste probleem bij de community? Ach, wie merkt dat nou op de console.
-De movement van BF3 voelde nagenoeg perfect aan? Dat is zonde, maak het maar weer even responsief als mamoettankers.
-De explosivespam loopt wel wat uit de hand, gewoon MEER explosives er in om dat te counteren.

etc. etc.

Er waren een paar simpele dingen wat ze hadden moeten doen om op het succes van BF3 door te bouwen, maar het is gewoon een grote marketing campagne geweest. Levolution (wat NIETS toevoegd), Commander mode (idem), meer gadgets (drie kwart lame of nutteloos), meer wapens (die je niet gebruikt), battlepacks (ole SPM gelijk nutteloos.

Ja BF4 had maar een paar dingen nodig om beter te zijn dan BF3 en om onze geert een keer na te praten was het MINDER MINDER MINDER maar het enigste waar DICE aandacht was MEER MEER MEER. :+

Geen suppression
Geen nutteloze gadgets , scopes , 2x XP , battlepacks en unlocks
Geen OP lucht ruim (Als is dat op zeker hoogte wel gelukt met de Stealth jet en Attack Chopper maar toen dacht DICE laten we de Scout chopper en Attack Jets maar OP maken)
Minder explosieven.
Betere netcode

Als je deze dingen in acht neemt + de dingen die in BF4 wel goed zijn imo. zoals.
Wapen balans
GFX
Boten
Interactie's op de map (zeg maar de kleine levelution)
Phanton programma

Dan weet ik zeker dat de game voor iedereen leuk had geweest voor zowel de 64p conquest spelers en de
tryhard infantry mode spelers.
Voor de rest heb je natuurlijk met problemen die je op in beide games nog hebt zoals 1 map to fit them all , base rapes/locks , lock-on wapens en slecht gebalanceerde maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Ik gooi het topic maar even op slot zodat ik kan opruimen en de rest een beetje kan afkoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:En weer open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Phuncz schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:25:
[...]

Bloatware ? Bedoel je daarmee dat het teveel schijfruimte inneemt ? Ik heb nog nooit het omgekeerde gezien bij een game die actief geupdate en uitgebreid wordt, zou toch maar vreemd zijn.
Bedoelde vooral de eindeloze hoeveelheid spelmodes, wapens, scopes, handvaten, gadgets die ook allemaal ontwikkeld en gebalanceerd moeten worden. Maar ook de ribbons assignnments etc. etc. die vaak allerlei idiote requirements hebben waardoor mensen rare gameplay gaan vertonen.

Ik beleef nog best wel wat lol aan BF4 en het ziet er fantastisch uit maar het is bij lange na niet wat het had kunnen zijn imho.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Mja de sights & scopes vind ik nog handig, sommige zijn beter voor bepaalde wapens en situaties. De grips zijn veelal dubbel voor niets, inderdaad. Maar de rest is toch wel op één of andere manier nuttig. Ik vind de weapon customization juist heel leuk. En unlocks/rewards/achievements is nu éénmaal de basis waar een game sinds 2004 ofzo rond ontwikkeld wordt. Moet niet maar de meeste mensen vinden het wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:48:
[...]

Bedoelde vooral de eindeloze hoeveelheid spelmodes, wapens, scopes, handvaten, gadgets die ook allemaal ontwikkeld en gebalanceerd moeten worden. Maar ook de ribbons assignnments etc. etc. die vaak allerlei idiote requirements hebben waardoor mensen rare gameplay gaan vertonen.

Ik beleef nog best wel wat lol aan BF4 en het ziet er fantastisch uit maar het is bij lange na niet wat het had kunnen zijn imho.
Dat laatste is voor mij ook het geval. Ik hoop dat ze hier van geleerd hebben en luisteren naar alle kritiek op BF4 en dit meenemen tijdens het ontwikkelen van BF5, maar ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:14:
Dat laatste is voor mij ook het geval. Ik hoop dat ze hier van geleerd hebben en luisteren naar alle kritiek op BF4 en dit meenemen tijdens het ontwikkelen van BF5, maar ik betwijfel het.
Tijdens de ontwikkeling van BF4 hoopten we dat ook, tervergeefs, voor BF5 hoeven we er ook niet op te rekenen. Vorig jaar was al duidelijk wat ze van plan zijn. Aldus Patrick Bach:

http://www.nytimes.com/20...ul.html?pagewanted=1&_r=0

What could possibly make Battlefield 5 — due in just a few years — an even bigger deal than Battlefield 4?

“More features. More extras. More destruction,” Mr. Bach said, with a touch of frustration. “Every new game needs to be the next big thing.”

Kortom, méér is beter voor die jongens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de vanilla maps idd veel te weinig, seine, bazaar, metro en b2k maps waren verreweg populairst, laten we alleen de spammap daarvan erin stoppen en de grote b2k, vooral niet de klassieker strike at karkand die volgens mij juist dé map zou zijn voor gameplay van bf4. Dragons teeth heeft wel een paar maps op dit gebied maar niet op het niveau van voornoemde. Het feit dat alle modes op 1 map moeten helpt hier ook zeker niet bij, maar bf3 deed dit toch best redelijk.
-De netcode het grootste probleem bij de community? Ach, wie merkt dat nou op de console
Dit is gewoon niet goed genoeg uitgewerkt, dat was evident bij de launch, al wel beter nu na krap een jaar, maar is gewoon de manier waarop de engine draait dat hier de boel limiteert.
persoonlijk in bf3 iets meer last van dan in bf4, ook niet heel storend ervaren.
had er nooit in moeten zitten, net als de overdreven suppression in bf3 en 4, gelukkig nu voor grootste gedeelte opgelost.
[quote]-De movement van BF3 voelde nagenoeg perfect aan? Dat is zonde, maak het maar weer even responsief als mamoettankers.[\quote] is mijns inziens nu prima, dit is op zelfde niveau als bf3.
meest simpele oplossing ter wereld is niet doorgevoerd: gewoonweg niet aanvullen uit ammo box. opgelost. net zoals bij planetside 2. dat er meer opties zijn maakt dan geen donder meer uit, sterker nog dat zou de game play juist ten goede komen omdat je dan veel tactischer daarmee om moet gaan.
Zelfde gaat op voor gadgets en underbarrel noobtubes. gewoon limiet op hoeveel je kan meenemen en niet resupplyen, klaar.

levolution vind ik op zich wel gaaf, al is het na een paar keer gezien te hebben wel klaar. Ben het dus niet met je eens dat het niets toevoegd, het had wel stuk beter kunnen worden toegepast en wat creatiever.

Unlocks kunnen met 50% worden verminderd, nu heb je voor elke soort 2x een andere die exact het zeldfe doet. Waarom? nergens voor nodig, 1000000 camo paints ook niet, dan zou ik veel liever wat effectievere soldier camo's willen zien, en eerlijk verdeelde camo's. nu heeft usa, (zoals gewoonlijk) alle soorten/meest veelzijdige soorten camo. china alleen urban meuk, rusland alleen woodland stijl. Sta je daar in de woestijn met een zwart soldier camo pak. :/

double xp booster meuk, cod kiddy troep, had er idd nooit in moeten zitten, skill stat, compleet nietszeggende onzin.

Meer wapens is alleen nuttig wanneer ze iets nieuws/anders toevoegen. Veel wapens doen exact hetzelfde dus voegen niet of nauwelijks wat toe.
mwah niet echt, maar denk dat je daar hetzelfde over denkt :P

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:12:
Mijn voorspelling voor BF5:
- dual wielding weapons
- robotic battle suits
- automatische one-liners bij kills
- killstreaks
- 65° FoV
- 50x meer attachments
- 100x meer unlocks
- >9000x meer rewards !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Tijdens de ontwikkeling van BF4 hoopten we dat ook, tervergeefs, voor BF5 hoeven we er ook niet op te rekenen. Vorig jaar was al duidelijk wat ze van plan zijn. Aldus Patrick Bach:

What could possibly make Battlefield 5 — due in just a few years — an even bigger deal than Battlefield 4?

“More features. More extras. More destruction,” Mr. Bach said, with a touch of frustration. “Every new game needs to be the next big thing.”

We need better engine with better netcode,
- less useless crap/stats/gadgets/features,
- better core game modes, CQ (assault) RUSH, DOM and chainlink (vind ik best leuk afgezien van de insane ticketbleed.)
- effective differences between weapons and only useful attachements.
-logical and equal camo's, vehicles etc. so playing field is leveled.
- did I mention netcode?
- add more realistic destruction.
-team play is key and will be rewarded more then kills only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
De engine gaat niet beter worden, het wordt alleen maar trager door al die extra features zoals
full destruction, ground deformation, bewegende bomen bij een chopper en grass dat beweegt
door een soldaat.

Haal dat allemaal weg en frostbite kan een hogere tickrate aan omdat het alleen spelers
data hoeft uit te wisselen tussen servers en clients.

@bug admins,

Wat vinden jullie van de move die dice heeft gemaakt met betrekking tot idle, kunnen jullie
de servers nog vol krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:25:
De engine gaat niet beter worden, het wordt alleen maar trager door al die extra features zoals
full destruction, ground deformation, bewegende bomen bij een chopper en grass dat beweegt
door een soldaat.

Haal dat allemaal weg en frostbite kan een hogere tickrate aan omdat het alleen spelers
data hoeft uit te wisselen tussen servers en clients.

@bug admins,

Wat vinden jullie van de move die dice heeft gemaakt met betrekking tot idle, kunnen jullie
Als ze eindelijk eens gaat rekening houden dat de gemiddelde gebruiker gewoon adsl heeft met meer dan voldoende snelheid als devver moet dat prima kunnen tegen de tijd dat bf5 uitkomt. Als alle onnodige bs dat ik hiervoor noemde eruit gehaald wordt kan dat voor interessantere dingen worden in gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

NLsandman schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:25:

@bug admins,

Daar valt sowieso geen peil op te trekken, wat we ook instellen. We hebben bijvoorbeeld gisteren de Conquest server weer van Classic mode naar Normal gezet. Gisteren bleef die leeg, momenteel zit die nokkie vol...

En de TDM server zit elke avond vol, maar die zal waarschijnlijk bij wat meer mensen in de favorieten staan.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Phuncz schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:24:
[...]

Mijn voorspelling voor BF5:
- dual wielding weapons
- robotic battle suits
- automatische one-liners bij kills
- killstreaks
- 65° FoV
- 50x meer attachments
- 100x meer unlocks
- >9000x meer rewards !!!
grin lol :D

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:50

fynrd1

Fooled by Randomness

Wanneer heeft de JNG90 een buff gekregen? Viel me al op dat er veel mee gespeeld werd, maar zie nu pas in symthic dat het een muzzle veolicity heeft van 670m/s. Ik weet zeker dat dit eerst ergens onderin de 500m/s zat.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dit kan ik in een woord opsommen:
Bach. :')

Nee, niet de briljante musicus maar die malloot bij DICE. :N

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Misschien kunnen ze de one-man-show nog wat meer "buffen" met vehicles die auto-firen, dus alle vehicles krijgen een auto-firing en aiming minigun. Hoef je nooit meer te wachten dat zo'n vervelende teammate in je vehicle kruipt op weg naar die ideale sniperplek in de bergen.
Man, ik moet bij DICE gaan werken, ik heb zo'n briljante ideeën hoe je MOAR game kunt maken. MOAR = beter, maar dan 'meer' beter.

Next up: double jump !

[ Voor 17% gewijzigd door Phuncz op 22-11-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kostte me -400 skill, -10spm en veel te veel tijd maar heb nu eindelijk een final stand dogetag: http://puu.sh/d0XkM/b7b4ec8fd4.jpg

Ook al met een paar anderen in hanger 21 in the phantom room gekomen, helaas vastgelopen bij het wachtwoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Heb er gisteren uren naar gezocht. Ik speel gewoon de game en in Hammerhead op Conquest vind ik er eentje terwijl ik een flag cap. :/

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
gister ook zomaar eentje gevonden, vandaag binnen twee uur de andere drie =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Gisteren vier uur bezig geweest en nul tags gevonden. Jammer dat de spawns zo random zijn. Nu we het idee achter de tags weten is het vervelend dat je ze niet eenvoudig kan fixen :P Overigens lijkt er telkens ~5 minuten tussen de spawns van de kistjes te zitten. Althans, die tendens vielen mij en andere spelers op na uren zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Als je werkelijk zolang moet zoeken voor een paar dogtags om dan nog mensen te vinden die de andere tags hebben, samen in die elevator geraken en dan nog die code in voeren dan mogen ze die boog houden van mij... Is dit een RPG/Adventure game of een FPS?

Wie dat uitgevonden heeft bij Dice... 8)7 8)7

ps: hopelijk wordt hij gewoon voor iedereen unlocked als iemand die bow heeft unlocked..

[ Voor 19% gewijzigd door SmokingCrop op 22-11-2014 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
Op zich is het helemaal niet moeilijk om zo'n tag te vinden. Ik had er - met dank aan Lordprimoz - binnen 10 minuten een. Je moet gewoon het juiste truukje toepassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
svenvv2 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:15:
Op zich is het helemaal niet moeilijk om zo'n tag te vinden. Ik had er - met dank aan Lordprimoz - binnen 10 minuten een. Je moet gewoon het juiste truukje toepassen :)
Jaja, post dat dan hier wijsneus. :O

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
1. Ga met drie vrienden naar een server waar je admin rechten over hebt.
2. start een Final Stand map (Duh)
3. Wacht 8 minuten. (de dogtags spawnen 8 minuten na aanvang van het spel.)
4. ga de locaties af die hier te vinden zijn.
5. dogtag? zo ja: End round, zo nee: Restart round.

Herhaal waar nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hat valt mij op dat het spawn scherm soms grijs wordt, dus zonder kleuren. Is dat wat nieuws?

Edit opgelost was een monitor setting.

[ Voor 20% gewijzigd door pafdaddy op 23-11-2014 11:08 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

svenvv2 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:39:

De kistjes respawnen gewoon weer na een minuut of 5, dus een nieuwe ronde starten is niet nodig ;) Gisteren lag op Giants of Karelia het kistje 3x achter elkaar bij G in de tunnel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
Als je een tag heb gevonden kan je inderdaad wachten op respawns totdat elk van je vrienden er een heeft.
Als er geen ligt op de bekende locaties kan je of herstarten of elk hoekje van de map gaan afzoeken. Herstarten is dan de luie optie :+

[ Voor 4% gewijzigd door svenvv2 op 22-11-2014 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

svenvv2 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:09:
Als je een tag heb gevonden kan je inderdaad wachten op respawns totdat elk van je vrienden er een heeft.
Als er geen ligt op de bekende locaties kan je of herstarten of elk hoekje van de map gaan afzoeken. Herstarten is dan de luie optie :+
Dat is ook wel weer zo ja. Nog niet elke locatie is bekend van elke map. Van Op. Whiteout zijn zo goed als alle locaties inmiddels bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Thanks. :)

Maar wat een gedoe voor een laffe boog zeg... :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman

Kijk wel uit, kwam vanmiddag een post tegen dat iemand werd gekickt voor
flag run stat padding door fairfight, hij was aan het zoeken naar de dogtags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Pff, nou de laatste update heeft m'n oneindige disconnect problemen ook niet per ongeluk verholpen.

Echt volkomen bagger dit :')

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:58

Stewie!

Keen must die!

Wat is de disconnect message?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 23:16:
Pff, nou de laatste update heeft m'n oneindige disconnect problemen ook niet per ongeluk verholpen.

Echt volkomen bagger dit :')
Waarom zou dat probleem aan BF moeten liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou 1 ding is me wel duidelijk en dat is dat FS en BF4 duidelijk over het hoogtepunt heen zijn als er geen DLC meer komt.
De laatste reacties op dit topic zijn dan ook behoorlijk kenmerkend wat betreft FS en BF4 wat normaal bij een nieuwe uitbreiding gaat het over hoe leuk de maps in verschillende modes zijn , welke vette wapens en gadgets er nu bij in de game zijn gekomen , wat de beste tactische punten zijn en nuheb ik weer het oude BF2/3 gevoel terug.
Maar nee hoor het enigste wat ik hoor en zie ook op YT zienzijn OHHHH we hebben een lift gevonden en uren op zoek geweest naar 4 dogtags en nu gaan we met allen geilen op een deur die niet open kan zonder code
SUPERRR DUPPER SWAGGGY DICE YOLO jullie zijn fantastisch OHHHHHH dit is zo AWESOME DICE is de best maar volgens mij is dit gewoon om te maskeren hoe slecht FS en BF4 nu eigenlijk nog zijn maar ze hebben de perfecte oplossing gevonden om het publiek toch te laten spelen als is het niet meer waar voor BF4 eigenlijk voor hoort te staan en dat is een Fatsoenlijke FPS game waar het hoort te samen met je team oorlog te voeren en de wedstrijd moet winnen.
Ben wel benieuwd wat de reactie zou zijn als in jullie favoriete sport ineens de helft van de spelers met elkaar gaat klaverjassen en de andere helft in het gras op zoek gaat naar klavertjes vier :+
Dat weet je wel dat de sport in dat geval dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:41
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

But he's got a point.

Ik vind het wel lachen wat de railgun is geworden, even een voertuigje van de weg afknallen !
Het brengt wel balans in de infantry vs vehicle strijd. Maar de weapon spawns zijn dan ook wel druk...
Help!!!! schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 22:16:
Maar wat een gedoe voor een laffe boog zeg... :P
Als ik hoor hoe crap het ding is op mid en long range :X
Why do we even bother ? Aan de andere kant, we zijn waarschijnlijk achievement-addicts...

[ Voor 22% gewijzigd door Phuncz op 23-11-2014 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Phuncz schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:33:
Als ik hoor hoe crap het ding is op mid en long range :X
Why do we even bother ? Aan de andere kant, we zijn waarschijnlijk achievement-addicts...
Zolang we dingen kunnen unlocken, willen we dingen unlocken.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op zondag 23 november 2014 @ 12:03:
[...]

Zolang we dingen kunnen unlocken, willen we dingen unlocken.
Is het niet omdat het misschien nog het enigste dingetje in BF4 is waar je nog een heel heel klein beetje plezier uit kan halen omdat je weet dat je zodra je de BOW hebt je er nog 1 á 2 uur mee speelt en dat BF4 waarschijnlijk nooit mee speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

ERROR Game disconnected: your connection to the server timed out.

In BF3 heb ik daar dus totaal geen last van, maar in 4... damn. En wanneer ik het spel in 64-bit-modus draai komt daar ook nog de sporadische "Something went wrong" bij.

Ik heb al diverse lijsten doorgewerkt met punten om na te lopen, maakt geen verschil :/

Het meest complete lijstje: steveman in "[PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic"

[ Voor 10% gewijzigd door steveman op 23-11-2014 12:13 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt me geen BF probleem, tenzij iedereen in die server ineens die melding krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

beuker19 schreef op zondag 23 november 2014 @ 12:06:
Is het niet omdat het misschien nog het enigste dingetje in BF4 is waar je nog een heel heel klein beetje plezier uit kan halen omdat je weet dat je zodra je de BOW hebt je er nog 1 á 2 uur mee speelt en dat BF4 waarschijnlijk nooit mee speelt.
Waarschijnlijk gaat het ook zo gebeuren voor mij. Zodra de volgende Diablo 3 patch uit is, ga ik dat weer spelen en eind januari 2015 is er GTA 5 op de PC. En dan zijn we alweer vele maanden verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Ik wens de schrijvers van al die verrekte autobalance plugins de eeuwige jeukziekte toe :(

Zat net op een Shangai server, 64 man. Ronde begon en ik spawnde als gunner bij een goede attack heli pilot en ik ging binnen no time naar 17-1. Ging echt lekker, goed teamwork en we versloegen het andere team dik. Ik was samen met een vriend gejoined via Battlelog. En ja hoor, halverwege de ronde (het stond 600-200) werd uitgerekend ik naar het andere team gekicked.

Instaquit en als er een manier was om een server te blokkeren had ik dat ook meteen gedaan. Autobalance dan in ieder geval iemand die als lone wolf joint en niet zoals ik in een vol squad zit met een Origin vriend. Goedvoerdoemme.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
Arfman schreef op zondag 23 november 2014 @ 13:06:
Ik wens de schrijvers van al die verrekte autobalance plugins de eeuwige jeukziekte toe :(

Zat net op een Shangai server, 64 man. Ronde begon en ik spawnde als gunner bij een goede attack heli pilot en ik ging binnen no time naar 17-1. Ging echt lekker, goed teamwork en we versloegen het andere team dik. Ik was samen met een vriend gejoined via Battlelog. En ja hoor, halverwege de ronde (het stond 600-200) werd uitgerekend ik naar het andere team gekicked.

Instaquit en als er een manier was om een server te blokkeren had ik dat ook meteen gedaan. Autobalance dan in ieder geval iemand die als lone wolf joint en niet zoals ik in een vol squad zit met een Origin vriend. Goedvoerdoemme.
Het ergste is dat die plugins standaard ingesteld staan om geen volle squads te moven, geen mensen die in de bovenste 50% van het team staan en mensen met de zelfde clantag in een squad bij elkaar te houden.

Het zijn admins die geen flauw idee hebben wat ze doen die met de instellingen gaan spelen en het zo verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Iemand een linkje met alle locaties voor de dogtags? Maar eens even er door heen rausen en verzamelen :P

edit: d'oh... is hier pas geleden gepost.

[ Voor 17% gewijzigd door yinx84 op 23-11-2014 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op zondag 23 november 2014 @ 12:17:
Dat lijkt me geen BF probleem, tenzij iedereen in die server ineens die melding krijgt.
Ik zeg ook niet dat de BF server het probleem is, maar de BF client... aka het spel.

Zowaar zojuist 4 potten achter elkaar kunnen spelen en geen disconnects weer gehad (nieuw record). In plaats van naar Battlelog gaan vanuit Chrome heb ik eens IE gepakt... Nooit gedacht dat ik iets positiefs over die browser zou gaan zeggen XD

Eeeeen 't ging weer mis.

[ Voor 33% gewijzigd door steveman op 23-11-2014 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
steveman schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:00:
[...]

Ik zeg ook niet dat de BF server het probleem is, maar de BF client... aka het spel.

Zowaar zojuist 4 potten achter elkaar kunnen spelen en geen disconnects weer gehad (nieuw record). In plaats van naar Battlelog gaan vanuit Chrome heb ik eens IE gepakt... Nooit gedacht dat ik iets positiefs over die browser zou gaan zeggen XD

Eeeeen 't ging weer mis.
Wireless of wired connectie?

Punkbuster up to date?

Router al een reboot gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
code is blijkbaar gevonden: 1290 4293 9764 8970
vraag me af als je zo op je team mate zou kunnen spawnen in die room :+

edit: uurtje of twee gezocht naar dogtags en nada-de-ballen gevonden en nu is er geen contact met EA online dus screw die bow.

[ Voor 87% gewijzigd door SmokingCrop op 23-11-2014 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

NLsandman schreef op zondag 23 november 2014 @ 20:49:
[...]

Wireless of wired connectie?

Punkbuster up to date?

Router al een reboot gegeven?
Bedraad (uiteraard).

Meermaals alles opnieuw geinstalleerd. Geswitched van OS, moederbord drivers allemaal gecheckt of ze up to date zijn... etc. etc.

Toen ie het een lange tijd achter elkaar goed deed was het wel tof, maar zojuist weer een paar keer op rij na een paar minuten de disconnect.

Zojuist het experiment met windows 8.1 maar weer gestopt. Al zou het er perfect onder draaien, niets is die verdomde metro layout waard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaquero
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 05:15
Nog meer mensen die niet kunnen inloggen in Battlelog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steveman schreef op zondag 23 november 2014 @ 23:29:
[...]

Bedraad (uiteraard).

Meermaals alles opnieuw geinstalleerd. Geswitched van OS, moederbord drivers allemaal gecheckt of ze up to date zijn... etc. etc.

Toen ie het een lange tijd achter elkaar goed deed was het wel tof, maar zojuist weer een paar keer op rij na een paar minuten de disconnect.

Zojuist het experiment met windows 8.1 maar weer gestopt. Al zou het er perfect onder draaien, niets is die verdomde metro layout waard :+
Windows 8.1 hier maar geen metro layout en nog nooit gehad ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30
Jup , Origin lijkt weer overleden te zijn . :(

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
steveman schreef op zondag 23 november 2014 @ 23:29:
[...]

Ik heb die metro layout al in geen maanden geopend ;)
installeer gewoon een start knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
nou lekker EA, speel ik een keer BF 4 kan ik geen server joinen: ea game server error .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Naar het schijnt een ddos-aanval op de servers van EA. Lizard Patrol claimt achter de aanval te zitten. Die gasten zijn niet goed snik. Vandaag hebben ze ook al CoD, GTA V en Destiny onder vuur genomen.

[ Voor 24% gewijzigd door Bee.nl op 23-11-2014 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 12:20
Als je de bow hebt bereikt, vergeet niet op de schakelkast naast 2e nummerscherm te klimmen en interacten met het papiertje wat daar boven op ligt. Pas dan heb je de assignment unlocked.
Wegens een bug (Dice pls) zegt battlelog nog niet dat je m unlocked hebt. Maar wanneer je kills begint te maken verschijnt het progressiebalkje wel in battlelog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icegodd schreef op zondag 23 november 2014 @ 23:37:
nou lekker EA, speel ik een keer BF 4 kan ik geen server joinen: ea game server error .....
EA kan weinig doen tegen een DDoS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Spijtig dat de Phantom boog nu niet op een makkelijkere manier te unlocken is, maar je dus effectief op maps moet zoeken naar een miniscuul doosje om dan nog een server te vinden waar ze je kunnen helpen met de boog. Leuke zoektocht en alles maar heel erg lame voor de gameplay, ook voor de mensen die het niet boeien. Zo had ik laatst een game waar de helft van mijn team de grond besnuffelde ipv. te gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Hier wat plaatjes met geüpdate vind locaties.
http://imgur.com/a/hzBRN

Ik ben zelf met een paar anderen ook opzoek geweest naar de dogtags, en dat met de oude afbeeldingen waar behoorlijk wat minder vind locaties op staan.

Moet zeggen dat als je zo met een paar man zoekt, het best redelijk te doen is.
Gewoon samen zoeken op 1 map, gevonden en je hebt hem nog niet, pak je hem zelf en anders geef je de locatie door aan anderen.
En daarna zodra iedereen de tag van die map heeft, hup, door naar de volgende map.

Vrijdag is trouwens de 4e BuG Battlefield 4 competitie.
Wie o wie doet er mee?

We gaan dit keer met per match, 3 rondes spelen met 3 verschillende game modes.
1e ronde Domination, 2e ronde Team Deathmatch en 3e rond (waarschijnlijk) Obliteration.
Daarbij gelden geen speciale rules zoals bij ESL wel het geval is.
Inschrijven voor as vrijdag kan hier!
https://www.bug-community.com/bf4-competitie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:08:
[...]

We need better engine with better netcode,
- less useless crap/stats/gadgets/features,
- better core game modes, CQ (assault) RUSH, DOM and chainlink (vind ik best leuk afgezien van de insane ticketbleed.)
- effective differences between weapons and only useful attachements.
-logical and equal camo's, vehicles etc. so playing field is leveled.
- did I mention netcode?
- add more realistic destruction.
-team play is key and will be rewarded more then kills only.
Komt aardig in de buurt van mijn wenslijst, de absoluut essentiële zaken voor mij:

-Netcode/hitreg/interpolatie uiteraard
-Reductie van de input lag met tenminste 50 ms
-Onderscheid tussen console en pc, weg met die universal player experience onzin
-Max 1 of 2 gamemodes per map, weg met het bezopen 1 map fits all principe
-Véél moeilijkere recoil patronen en variatie tussen wapens, weg met alle random spread.
-Serverside opties tot het uitzetten of limiteren van vehicles/explosives/wapens/classes/levolution/battle pick-ups zodat de community zelf de maps perfect kunnen tunen, DICE kan dat in elk geval niet
-Weg met alle auto lock-on troep

Wenselijk:

-De objectives tastbaarder maken en de noodzaak om ze in te nemen vergroten. Vlaggen innemen haalt me een beetje uit de spelbeleving. Liever iets realistischer zoals strategische locaties zoals bruggen, bunkers, resupply kisten etc.

-Special forces class toevoegen, lichtere wapens maar meer gefocused op snelheid en tactics.

-Wapens niet alleen balanceren op RPM/recoil/DMG maar ook op movement speed. Ergo véél sterkere LMG's gaan ten koste van tragere movement. Supression eruit halen natuurlijk.

-Nieuwe gamemode die lijkt op conquest assault gemixed met rush. Maar in plaats van een mcom opblazen moet je proberen op te rukken door strategische locaties 1 voor 1 te veroveren. Eenmaal een punt op de map veroverd kan de vijand die niet meer innemen.

-Ik mis de interactie en samenwerking tussen infantry en vehicles. Mijn suggestie zou zijn om onderscheid maken tussen infantry tickets en vehicle tickets. Er zijn maar een beperkt aantal voertuigrespawns beschikbaar zodat de voertuigen veel belangrijker worden om samen te werken met infantry in plaats van dat beiden los van elkaar een totaal ander spelletje spelen.

-Keuze tussen wel of niet willen ranken/unlocken van attachments

-Diverse urban setting maps met alleen grond voertuigen, beetje à la karkand

-Geen minuut besteden aan het maken van een single player van het niveau American Ninja 36

Maar het zal mij benieuwen, de enorme verkoopcijfers (toch weer) van CoD: Advanded Warfare zullen er wel weer voor zorgen dat jetpacks de eerste prioriteit gaan krijgen van EA in een standaard military shooter twinitg jaar in de toekomst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Phuncz schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:03:
Leuke zoektocht en alles maar heel erg lame voor de gameplay, ook voor de mensen die het niet boeien. Zo had ik laatst een game waar de helft van mijn team de grond besnuffelde ipv. te gamen...
Dit, x 1000. Nadat DICE de release van de Second Assault maps al had verpest met al die lame torenassignments en Naval Strike grotendeels werd gedomnieerd door nieuws over de Megalodon (die ik nog steeds moet zien :')) heb je nu dit gezeik weer. Zal wel de aandacht afleiden van de bizar slechte maps die ze hebben weten te produceren (met uitzondering van Giants of Karelia).

Lekker CQL blijven spelen op de vanilla maps :Y)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

En natuurlijk moet dat onzinnig Commander mode weg. Voegt niets aan toe en maakt alleen je silencers waardeloos.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Commander kan best leuk zijn, maar dan niet op de huidige manier. Als 1 team een beetje capabele Commander heeft ben je als tegenstander zo goed als kansloos door het constante gespot, supply crates, gunships en weet ik veel wat allemaal.

Gewoon 1 grote Commander lobby maken en ze per 2 naar een server sturen. Gaat er 1 weg? Meteen een nieuwe commander uit de pool. Of gewoon schrappen, dat kan ook. DICE heeft niet geluisterd naar de spelers die gewoon een kopie van de BF2 commander wilden maar wilde er weer iets flashy's van maken, wat uiteraard gefaald heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:01:
[...]

Komt aardig in de buurt van mijn wenslijst, de absoluut essentiële zaken voor mij:

-Netcode/hitreg/interpolatie uiteraard
-Reductie van de input lag met tenminste 50 ms
-Onderscheid tussen console en pc, weg met die universal player experience onzin
-Max 1 of 2 gamemodes per map, weg met het bezopen 1 map fits all principe
-Véél moeilijkere recoil patronen en variatie tussen wapens, weg met alle random spread.
-Serverside opties tot het uitzetten of limiteren van vehicles/explosives/wapens/classes/levolution/battle pick-ups zodat de community zelf de maps perfect kunnen tunen, DICE kan dat in elk geval niet
-Weg met alle auto lock-on troep

Wenselijk:

-De objectives tastbaarder maken en de noodzaak om ze in te nemen vergroten. Vlaggen innemen haalt me een beetje uit de spelbeleving. Liever iets realistischer zoals strategische locaties zoals bruggen, bunkers, resupply kisten etc.

-Special forces class toevoegen, lichtere wapens maar meer gefocused op snelheid en tactics.

-Wapens niet alleen balanceren op RPM/recoil/DMG maar ook op movement speed. Ergo véél sterkere LMG's gaan ten koste van tragere movement. Supression eruit halen natuurlijk.

-Nieuwe gamemode die lijkt op conquest assault gemixed met rush. Maar in plaats van een mcom opblazen moet je proberen op te rukken door strategische locaties 1 voor 1 te veroveren. Eenmaal een punt op de map veroverd kan de vijand die niet meer innemen.

-Ik mis de interactie en samenwerking tussen infantry en vehicles. Mijn suggestie zou zijn om onderscheid maken tussen infantry tickets en vehicle tickets. Er zijn maar een beperkt aantal voertuigrespawns beschikbaar zodat de voertuigen veel belangrijker worden om samen te werken met infantry in plaats van dat beiden los van elkaar een totaal ander spelletje spelen.

-Keuze tussen wel of niet willen ranken/unlocken van attachments

-Diverse urban setting maps met alleen grond voertuigen, beetje à la karkand

-Geen minuut besteden aan het maken van een single player van het niveau American Ninja 36

Maar het zal mij benieuwen, de enorme verkoopcijfers (toch weer) van CoD: Advanded Warfare zullen er wel weer voor zorgen dat jetpacks de eerste prioriteit gaan krijgen van EA in een standaard military shooter twinitg jaar in de toekomst....
Voor een groot deel ben ik het hier volledig mee eens maar ik denk dat men ook moet stoppen met en de game zowel NOOB als PRO friendly te maken want dat gaat niet.
Want ik kan er niet bij dat men in ESL games met de MBT-LAW loopt :o )
Verder vind ik de recoil niet zo'n probleem als de kogel maar terecht komt wanneer en waar ik wil.
Ik denk dat men wel erg moet uitkijken met wat voor rechten men de server admins geeft want dan kan het ook maar zo misbruikt worden wat nu al te veel gebeurd in sommige servers.
Verder vind ik het unlocken van scopes zoals in BF3/4 niet zo'n probleem zo lang je zelf van elk wapen de eerste vier unlocks al krijgt bijv.
En naar de laatste 2 Battlefield games ben ik eigenlijk wel klaar met alles wat vliegt en bijna altijd OP is.
Dus haal gewoon op de transport chopper na alles uit de lucht en dat is dan ook direct de manier op alle lock-on meuk ook te verwijderen.

Trouwens de ideeen die jij voorstelt is over de gamemode is eigenlijk wat een oorlog game hoort te zijn.
Huis voor huis checken op vijanden in een gebied en dood is dood en dan weer respawnen in het volgende gebied om je daar vervolgens misschien weer tactisch op te stellen.
Dat zou het aantal noobs ook behoorlijk verminderen denk ik of op z'n minst hun best te laten doen want niemand vind het leuk om te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:55:
[...]

Voor een groot deel ben ik het hier volledig mee eens maar ik denk dat men ook moet stoppen met en de game zowel NOOB als PRO friendly te maken want dat gaat niet.
Want ik kan er niet bij dat men in ESL games met de MBT-LAW loopt :o )
Verder vind ik de recoil niet zo'n probleem als de kogel maar terecht komt wanneer en waar ik wil.
Ik denk dat men wel erg moet uitkijken met wat voor rechten men de server admins geeft want dan kan het ook maar zo misbruikt worden wat nu al te veel gebeurd in sommige servers.
Verder vind ik het unlocken van scopes zoals in BF3/4 niet zo'n probleem zo lang je zelf van elk wapen de eerste vier unlocks al krijgt bijv.
En naar de laatste 2 Battlefield games ben ik eigenlijk wel klaar met alles wat vliegt en bijna altijd OP is.
Dus haal gewoon op de transport chopper na alles uit de lucht en dat is dan ook direct de manier op alle lock-on meuk ook te verwijderen.

Trouwens de ideeen die jij voorstelt is over de gamemode is eigenlijk wat een oorlog game hoort te zijn.
Huis voor huis checken op vijanden in een gebied en dood is dood en dan weer respawnen in het volgende gebied om je daar vervolgens misschien weer tactisch op te stellen.
Dat zou het aantal noobs ook behoorlijk verminderen denk ik of op z'n minst hun best te laten doen want niemand vind het leuk om te wachten.
Mee eens! Het lijkt me ook zo tof dat je niet constant om en om een vlag veroverd, maar dat je echt een stad/basis/whatever aanvalt of verdedigt. Dat je als verdediger actief punten moet verdedigen, flanks in de gaten moet houden, strategisch hergroeperen als een punt verloren is, echt samen moet werken met medkits, ammo crates etc, spawn beacons, om maar te kunnen blijven schieten en de vijand op afstand te houden.

Maar dat je ook de spanning hebt van een constante frontlinie en net als 'echte' urban warfare een tank die tegelijkertijd heel kwetsbaar is voor RPG's maar ook lomp veel damage uit kan delen zodat het voor het ene team prioriteit heeft om hem uit te schakelen en voor de andere team om hem zo lang mogelijk in leven te houden.

Oe, dat zie ik helemaal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:22:
[...]

Mee eens! Het lijkt me ook zo tof dat je niet constant om en om een vlag veroverd, maar dat je echt een stad/basis/whatever aanvalt of verdedigt. Dat je als verdediger actief punten moet verdedigen, flanks in de gaten moet houden, strategisch hergroeperen als een punt verloren is, echt samen moet werken met medkits, ammo crates etc, spawn beacons, om maar te kunnen blijven schieten en de vijand op afstand te houden.

Maar dat je ook de spanning hebt van een constante frontlinie en net als 'echte' urban warfare een tank die tegelijkertijd heel kwetsbaar is voor RPG's maar ook lomp veel damage uit kan delen zodat het voor het ene team prioriteit heeft om hem uit te schakelen en voor de andere team om hem zo lang mogelijk in leven te houden.

Oe, dat zie ik helemaal zitten.
En de huidige player base barst in janken uit want A De ik doe wat ik doe players kunnen dat niet meer en b De zogenaamde kill farmers kunnen en hebben niets meer om te abusen en moeten laten zien hoe goed ze ''echt'' zijn tegen spelers die wel weten hoe het moet.
Kijk iedereen heeft het er maar over hoe verzadigd de moderne oorlogsvoering games zijn maar ik denk dat er juist nog een hele markt openligt en zeker met de frostbite engine en destructie is er heel veel mogelijk maar ja als games als BF4 en MW3 de maat staaf zijn is het niet gek dat iedereen er kotsmisselijk van is.
Het is gewoon hoog tijd dat er is iemand durft op te staan en zegt van nou wij gaan eens een echte oorlog game maken en blazen iedereen weg want het word hoogtijd voor wat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Zie dat de BuG#1 een dogtag hunt server is. Ga vanavond even kijken of er genoeg mensen zijn om me in die lift te helpen. Is op andere servers echt een chaos met mensen die actief de boel aan het verkloten zijn. Hoe is 't daar gesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:32:
[...]

En de huidige player base barst in janken uit want A De ik doe wat ik doe players kunnen dat niet meer en b De zogenaamde kill farmers kunnen en hebben niets meer om te abusen en moeten laten zien hoe goed ze ''echt'' zijn tegen spelers die wel weten hoe het moet.
Kijk iedereen heeft het er maar over hoe verzadigd de moderne oorlogsvoering games zijn maar ik denk dat er juist nog een hele markt openligt en zeker met de frostbite engine en destructie is er heel veel mogelijk maar ja als games als BF4 en MW3 de maat staaf zijn is het niet gek dat iedereen er kotsmisselijk van is.
Het is gewoon hoog tijd dat er is iemand durft op te staan en zegt van nou wij gaan eens een echte oorlog game maken en blazen iedereen weg want het word hoogtijd voor wat nieuws.
QFT. Aan de ene kant kan de huidige player base kan me de boom in, nog nooit zo'n vreselijke community gezien van mensen die echt geen flauw idee hebben die ze aan het doen zijn of wat teamwork uberhaubt is. Aan de andere kant wordt de player base misschien ook wel gevormd door de enorme stortvloed van extreem makkelijke 'press A to win' brakke console ports en zijn ze gewoon niets anders meer gewend.

Ik ben ook nog zeker niet klaar met de moderne oorlogsetting, maar wel met de hele tijd dezelfde uitgekauwde gameplay principes die met elke nieuwe titel wel slechter uitgevoerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
yinx84 schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:42:
Zie dat de BuG#1 een dogtag hunt server is. Ga vanavond even kijken of er genoeg mensen zijn om me in die lift te helpen. Is op andere servers echt een chaos met mensen die actief de boel aan het verkloten zijn. Hoe is 't daar gesteld?
Daar zit een klein foutje in.
Niet server 1 is een dogtag hunting server maar een extra 4e server.
http://battlelog.battlefi...unity-com-Dogtag-Hunting/

Er zijn er al redelijk wat die de dogtag(s) hebben en welwillend zijn om mensen naar beneden te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:30

Niellie41

[object Object]

beuker19 en A.W.E.S.O.M.-0, misschien is ArmA 3 iets voor jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
beuker19 en A.W.E.S.O.M.-0 lijken me idd het verkeerde spel te spelen.. (al bestaat het spel die ze willen niet, denk ik)
Persoonlijk ben ik blij dat het niet is zoals zij hier zeggen, want dan zou ik het al lang niet meer spelen x)

Lijkt me dat ze een combo willen tussen CS GO en ARMA met een snufje graphics van battlefield of iets dergelijks. Wat op zich ook een leuk concept is, echter ongelooflijk veel anders dan bf3/4.

Persoonlijk zou ik graag eens een bf4 style game zien à la World War I of II en daarna weer een modern style one. (een goed uitgevoerde natuurlijk, op zen minst op het niveau dat bf4 nu is om te beginnen)

[ Voor 47% gewijzigd door SmokingCrop op 24-11-2014 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Je kan het wel stellen dat zij het verkeerde spel spelen, maar als ik zie hoeveel mensen niet snappen wat een gamemode die niet Deathmatch is, lijkt het me eerder dat een hoop mensen denken dat BF4 gewoon een zoveelste CoD game is, maar met heli's. Dit zie je als er ook maar een fractie van het team samenwerkt voor de objectives. Het helpt ook niet dat je de game gratis kan proberen.

Vroeger was Counter-Strike ook een game waar veel getrolled werd en toen kwam CoD:MW1. Het probleem is niet de game, maar de idioten die blijkbaar met plezier betalen om te trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niellie41 schreef op maandag 24 november 2014 @ 20:22:
Nee dat gaat veel te langzaam en dit is eigenlijk een echte sniper/waiting game en ook daar zijn de populairste modus op dit moment Altis Life en dat heef tweinig meer met oorlog te maken.
Al vond ik Dayz epoch/overpoch/origins altijd wel leuk met een man of 5 op TS maar ook vond ik dat vaak gewoon te langzaam en Wasteland bijv. vond ik het weer net niet.

Kijk ik ben altijd een groot Battlefield fan geweest maar BF4 is imo. gewoon de slechte uit de hele reeks en daar zijn verschillende oorzaken voor maar veel ligt aan de vreemde keuze's van DICE.
Vooral als je kijkt naar mijn grote favoriet BF3 waar ik 1100u heb ingestopt en waar iedereen toch best wel tevreden over was ondanks de ook wel forse kritiek punten.
Daarom willen ik een ook A.W.E.S.O.M.-0 + en een hele grote groep andere spelers gewoon een Battlefield game die ten eerste normaal werkt vanaf de launch , gamemodus heeft die ook goed werken op die map , maps waarover is na gedacht , voertuigen die goed gebalanceerd zijn , spelers worden uitgenodigd om samen te spelen in de gamemodes die daarom vragen , DLC's die wat meer variëteit aan de gameplay geven , alleen wapens/gadgets/camo's/attachments die ook echt wat toevoegen , geen lock-on meuk en als je dat niet kan balanceren met de air voertuigen dan die er ook maar uit (want ik vraag mij nog steeds af waarom DICE zo'n obsessie heeft voor jets want een vlag veroveren of mcom armen kunnen ze niet) en last but not least willen wij graag weer een beetje skill terug in de game.
Kijk je kan vinden wat je vind maar als je objectief naar BF4 kijkt zie dat het geen van de bovenste punten heeft op misschien 1 á 2 maps in een bepaalde gamemode na.
SmokingCrop schreef op maandag 24 november 2014 @ 21:06:
beuker19 en A.W.E.S.O.M.-0 lijken me idd het verkeerde spel te spelen.. (al bestaat het spel die ze willen niet, denk ik)
Persoonlijk ben ik blij dat het niet is zoals zij hier zeggen, want dan zou ik het al lang niet meer spelen x)

Lijkt me dat ze een combo willen tussen CS GO en ARMA met een snufje graphics van battlefield of iets dergelijks. Wat op zich ook een leuk concept is, echter ongelooflijk veel anders dan bf3/4.

Persoonlijk zou ik graag eens een bf4 style game zien à la World War I of II en daarna weer een modern style one. (een goed uitgevoerde natuurlijk, op zen minst op het niveau dat bf4 nu is om te beginnen)
Ik denk dat het best een goede toevoergng zou kunnen zijn mits misschien iets anders uitgewerkt.
Maar wat ik mij afvraag is waar jullie nu nog in BF4 plezier uithalen want dat snap ik echt niet.
Ik heb het nog een tijdje volgehouden omdat ik samen met een paar jongens nog wel eens conquest speelde maar sinds die allemaal domination/TDM of helemaal niet meer spelen is voor mij de lol eraf.
Ook zie je gewoon bij BuG steeds meer spelers afhaken omdat gewoon alles maar half gebakken werkt. Want zelf naar 30+ maps is nog nog niet een zo goed als Canals of Kharg in TDM / Ziba tower in Domination / Metro of Damand in Rush of Bazaar en Karkand in Urban combat / Caspian of Kharg in de grotere maps en Zelfs de grotere maps in EG en AK waren in beter dan de gemiddelde map in BF4

[ Voor 29% gewijzigd door beuker19 op 25-11-2014 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Volgens Dice dev jjju is PP4 nog niet helemaal uitgespeeld :o Er zou nog iets te doen zijn met de achterste deur van de phantom room.

Tweets:
@jackfrags @BattleRushFPS @TheBullzeyeKK End of round? I don't think you are done yet ... ;)
@jackfrags @BattleRushFPS @TheBullzeyeKK By round I meant PP4 completed
Those who have seen the door at the back of the room ... you can't open it currently (in PP4)
Vanavond ook mijn phantom bow en assignment geunlockt. Eerst nog iets van 4 uur bezig geweest om 200 tank kills te verzamelen. Toch wel tof om beneden te zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
beuker19 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 00:05:
[...]
Maar wat ik mij afvraag is waar jullie nu nog in BF4 plezier uithalen want dat snap ik echt niet.
Ik heb het nog een tijdje volgehouden omdat ik samen met een paar jongens nog wel eens conquest speelde maar sinds die allemaal domination/TDM of helemaal niet meer spelen is voor mij de lol eraf.
Ook zie je gewoon bij BuG steeds meer spelers afhaken omdat gewoon alles maar half gebakken werkt. Want zelf naar 30+ maps is nog nog niet een zo goed als Canals of Kharg in TDM / Ziba tower in Domination / Metro of Damand in Rush of Bazaar en Karkand in Urban combat / Caspian of Kharg in de grotere maps en Zelfs de grotere maps in EG en AK waren in beter dan de gemiddelde map in BF4
idk, ik heb er nog altijd evenveel fun mee (wel eens een paar maand helemaal geen battlefield gespeeld).
Obliteration is bijna het enige wat ik speel.. maar sinds die nieuwe dlc zijn sommige servers er niet meer die normaal altijd vol zitten :/
Al zoveeel nice matches gehad op obliteration

[ Voor 44% gewijzigd door SmokingCrop op 25-11-2014 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niellie41 schreef op maandag 24 november 2014 @ 20:22:
SmokingCrop schreef op maandag 24 november 2014 @ 21:06:

Arma 3 heb ik ook en ik hoopte ook dat het meer zou brengen, maar het is helaas totaal iets anders dan wat ik zoek. De snelheid en intensiteit ligt veel te laag, om maar te zwijgen over de dramatische engine.

Wat ik primair zoek is weer vernieuwing in een shooter die én de intense actie en spanning brengt van de goede rush maps én tegelijkertijd een nieuwe setting/gameplay. BF biedt zoveel potentie om met lekkere gunplay, vehicles, destruction en goede maps weer eens echte suspension of disbelief te brengen en zo weer een game te creëren waar je echt vol in opgaat.

Wat mij betreft is het niet of-of maar meer en-en. De klassieke modes met vlaggen mogen er zeker naast staan, maar ik wil graag innovatieve modes er naast hebben in plaats van herkauwde BF/CoD/CS gamemodes.

Maar waarom zou je die mode niet willen spelen zoals ik beschreven had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 12:20
Bee.nl schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 00:17:
Volgens Dice dev jjju is PP4 nog niet helemaal uitgespeeld :o Er zou nog iets te doen zijn met de achterste deur van de phantom room.

Tweets:

[...]

[...]

[...]

Vanavond ook mijn phantom bow en assignment geunlockt. Eerst nog iets van 4 uur bezig geweest om 200 tank kills te verzamelen. Toch wel tof om beneden te zijn geweest.
Naar mijn weten doelde hij op, dat het papiertje waar je mee moet interacten nog niet gevonden was op dat moment. Dus PP4 is nu wel degelijk compleet.

Ik ben benieuwd wat ze achter de deur in petto hebben. Wie weet wel een PP5. De premiumkalender is in ieder geval een jaar verlengd. Dus wie weet ook wel een nieuwe DLC (oude vaak gerequeste maps?)
Dr komt sws nog een grote verrassing einde van deze battlefest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Uh ik hoor jullie roepen dat het niveau zo laag is, terwijl het voor mij echt lastig is als beginner.
Ik speel nu net een klein maandje, voorheen nooit een die-hard shooter gespeeld, wel heel veel World of tanks. Maar die game snelheid is niet te vergelijken.

Het lastige is vooral het zien van de enemy, voordat ze gespot zijn. En het aimen komt erg nauw en precies.
Gisteren golf van omar conquest gedaan en k/d van 0.5 gehaald, met wel een gemiddelde score omdat ik de object speel. . Als het wel goed gaat met wil ik nog wel 1-1.5 halen, maar dat is vooral op de wat grotere mappen, waar de gameplay iets minder hectisch is.

Je wordt vaak door 1 jet whore de hele lucht gedomineerd, tot het vervelende aan toe. Wat de meerwaarde van bombingvliegtuig is voor gameplay snap ik nog niet, vind het maar een frustrerend ding..

Ik geniet er wel van, maar juist het hoge niveau maakt het soms juist lastig voor mij om het ook leuk te vinden. Je wilt immers ook een beetje winnen als je gamed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SimpelenLeuk schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:44:
Uh ik hoor jullie roepen dat het niveau zo laag is, terwijl het voor mij echt lastig is als beginner.
Ik speel nu net een klein maandje, voorheen nooit een die-hard shooter gespeeld, wel heel veel World of tanks. Maar die game snelheid is niet te vergelijken.

Het lastige is vooral het zien van de enemy, voordat ze gespot zijn. En het aimen komt erg nauw en precies.
Gisteren golf van omar conquest gedaan en k/d van 0.5 gehaald, met wel een gemiddelde score omdat ik de object speel. . Als het wel goed gaat met wil ik nog wel 1-1.5 halen, maar dat is vooral op de wat grotere mappen, waar de gameplay iets minder hectisch is.

Je wordt vaak door 1 jet whore de hele lucht gedomineerd, tot het vervelende aan toe. Wat de meerwaarde van bombingvliegtuig is voor gameplay snap ik nog niet, vind het maar een frustrerend ding..

Ik geniet er wel van, maar juist het hoge niveau maakt het soms juist lastig voor mij om het ook leuk te vinden. Je wilt immers ook een beetje winnen als je gamed ;)
Als je nu al begin met een K/D van 0,5 en je blijft voor de objectives spelen en je leert de mechanics een beetje is een 1,5 K/D behoorlijk makkelijk.
Ook is Golf of Oman een van de slecht gebalanceerde maps in BF4 en kun je beter Caspian , Firestorm , Golmund , Silk road , Rogue transmission of misschien FS spelen.
Ook heb je op meerdere maps last van een bepaald voertuig die OP is op die maps zoals de scout chopper op Floodzone , de Attack jet op paracel en de AA op Lancang dam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

SimpelenLeuk schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:44:
Ik denk dat men het niveau van teamwork en logisch nadenken bedoelt, daar heb ik persoonlijk meer last van dan de "skill".
beuker19 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 00:05:
geen lock-on meuk en als je dat niet kan balanceren met de air voertuigen dan die er ook maar uit (want ik vraag mij nog steeds af waarom DICE zo'n obsessie heeft voor jets want een vlag veroveren of mcom armen kunnen ze niet)
Hoe wil je dan heli's, die een oprechte plaats in de game verdienen met de mogelijkheid op offensive, defensive en objective play evenals transporteren, uit de lucht halen ? Persoonlijk vind ik de Rorsch railgun wel een leuk alternatief, al menig helicoptertje mee uit de lucht geschoten. Maar dat past niet bepaald in de huidige setting. Eventueel kunnen ze de M82A1 sniper rifle inzetten waarvoor hij ontwikkeld is, namelijk anti-voertuig (behalve gepantserd). Twee of drie schoten om hem uit de lucht te halen.

Persoonlijk heb ik niet zo'n probleem met de anti-air, behalve van de jets. Een goede heli speler kan een complete map dominaten, wat een speler niet zomaar kan, dan praat je al over pro spelers. Dus heli's moeten zeker niet onschendbaar zijn vanaf de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Blo0odyHell schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 06:42:
[...]

Naar mijn weten doelde hij op, dat het papiertje waar je mee moet interacten nog niet gevonden was op dat moment. Dus PP4 is nu wel degelijk compleet.

Ik ben benieuwd wat ze achter de deur in petto hebben. Wie weet wel een PP5. De premiumkalender is in ieder geval een jaar verlengd. Dus wie weet ook wel een nieuwe DLC (oude vaak gerequeste maps?)
Dr komt sws nog een grote verrassing einde van deze battlefest!
Ah, dat kan ook natuurlijk :)

De Phantom Operative dogtag schijnt als een joker te werken. Dus dan hoef je niet 4 verschillende tags te hebben om naar beneden te kunnen. Naar verluidt hoeft de persoon met de operative tag ook geen phantom camo/paint meer te dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Arfman schreef op zondag 23 november 2014 @ 13:06:
Wij hebben ook vaak een squad vol en we komen steeds vaker tegen dat we dan uit elkaar worden getrokken op servers, soms echt heel sneu in 4 - 1 bijvoorbeeld, terwijl je tussendoor mensen erbij/weg ziet gaan en je dus prima iedereen weer bij elkaar kunt zetten. Vervelend als je net even fijn samen wilt werken op een joekel van een map in Final Stand :(

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:39:
[...]

Ah, dat kan ook natuurlijk :)

De Phantom Operative dogtag schijnt als een joker te werken. Dus dan hoef je niet 4 verschillende tags te hebben om naar beneden te kunnen. Naar verluidt hoeft de persoon met de operative tag ook geen phantom camo/paint meer te dragen.
Dat is wel handig, ik moet nog even los op de nieuwe maps, ik neem aan dat als je eenmaal de bow oppakt dat je hem dan unlocked in je inventory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:01:
[...]

Dat is wel handig, ik moet nog even los op de nieuwe maps, ik neem aan dat als je eenmaal de bow oppakt dat je hem dan unlocked in je inventory?
Klopt. Mocht je doodgaan na het oppakken, kun je de boog gewoon selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Bee.nl schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:11:
[...]

Klopt. Mocht je doodgaan na het oppakken, kun je de boog gewoon selecteren.
En als je het ding nog niet unlocked hebt, dan kan je hem wel gebruiken, maar blijft hij unlocked?
(heb echt geen tijd (en fly skill) om t hele unlock traject te kunnen doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

priemt schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:19:
[...]

En als je het ding nog niet unlocked hebt, dan kan je hem wel gebruiken, maar blijft hij unlocked?
(heb echt geen tijd (en fly skill) om t hele unlock traject te kunnen doen)
Wellicht kun je het als pickup weapon gebruiken van iemand die dood is gegaan, maar dan blijft de bow wel gelockt. Er zijn ook unranked servers waar ze wel unlocked zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:22:
[...]

Ik denk dat men het niveau van teamwork en logisch nadenken bedoelt, daar heb ik persoonlijk meer last van dan de "skill".

[...]

Hoe wil je dan heli's, die een oprechte plaats in de game verdienen met de mogelijkheid op offensive, defensive en objective play evenals transporteren, uit de lucht halen ? Persoonlijk vind ik de Rorsch railgun wel een leuk alternatief, al menig helicoptertje mee uit de lucht geschoten. Maar dat past niet bepaald in de huidige setting. Eventueel kunnen ze de M82A1 sniper rifle inzetten waarvoor hij ontwikkeld is, namelijk anti-voertuig (behalve gepantserd). Twee of drie schoten om hem uit de lucht te halen.

Persoonlijk heb ik niet zo'n probleem met de anti-air, behalve van de jets. Een goede heli speler kan een complete map dominaten, wat een speler niet zomaar kan, dan praat je al over pro spelers. Dus heli's moeten zeker niet onschendbaar zijn vanaf de grond.
Tracer darts , Smaw , Sraw , Rpg evt. dan misschien dan een stinger.
Het ging ook grotendeels over de Javelin , MBT law , Active radar , Igla , HMV3 of zoiets omdat het alle skill wegneemt uit een shooter omdat het de kern aantast zoals het leren mikken en voorspellen wat de vijand doet.
Kijk in BF4 is de Attack heli ook waardeloos op alle maps behalve SoS en de scout juist OP en daar gaat het als mis bij Dice.
Ik ben normaal ook wel voor misschien wat air support maar dan niet zo dominant als de Jet en Attack chopper in BF3 of de scout chopper en attack jet in BF4 want dan heb ik liever niet in de game dat is een beetje mijn punt.
De transport mag van mij altijd blijven wat dat ding mits goed gebruikt kan al een hele toevoeging zijn aan je team en als daar dan de nodige skill voor nodig is om hem uit de lucht te halen zie ik dat als een plus.

[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 25-11-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Van mij mogen ze ook de gunship eruit halen. Toen ik bezig was met m'n tank kills voor PP1 toch veel last van gehad. Ben je leuk in gevecht, wordt je opeens gebombardeerd door dat ding. Alsof het uitwijken voor de bombardementen van de M142 HIMARS al niet genoeg was...

In diezelfde server was er ook een kerel die doodleuk een 80(!) kill streak haalde met de Q-5 Fantan. Nadat hij 85/3 had kwam hij naar ons team om door te stomen naar 177/10. Toen ik zei dat hij de teams wel erg ongebalanceerd maakte, kon het hem niets interesseren. Hij was namelijk een "god pilot" en hij was lekker aan het "farmen". Met zo'n respectloze houding kun je nog zo goed zijn, maar dan betekenen je stats niets meer voor mij.
Pagina: 1 ... 24 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.