-Infantry combat op city maps zijn duidelijk populair, dan doen we die maar niet.
In de vanilla maps idd veel te weinig, seine, bazaar, metro en b2k maps waren verreweg populairst, laten we alleen de spammap daarvan erin stoppen en de grote b2k, vooral niet de klassieker strike at karkand die volgens mij juist dé map zou zijn voor gameplay van bf4. Dragons teeth heeft wel een paar maps op dit gebied maar niet op het niveau van voornoemde. Het feit dat alle modes op 1 map moeten helpt hier ook zeker niet bij, maar bf3 deed dit toch best redelijk.
-De netcode het grootste probleem bij de community? Ach, wie merkt dat nou op de console
Dit is gewoon niet goed genoeg uitgewerkt, dat was evident bij de launch, al wel beter nu na krap een jaar, maar is gewoon de manier waarop de engine draait dat hier de boel limiteert.
-De blauwe waas is niet iedereen weg van, doe dan maar een bruin-grijze.
persoonlijk in bf3 iets meer last van dan in bf4, ook niet heel storend ervaren.
-Wapenbalans scheef? Gooi er gewoon visual recoil in.
had er nooit in moeten zitten, net als de overdreven suppression in bf3 en 4, gelukkig nu voor grootste gedeelte opgelost.
[quote]-De movement van BF3 voelde nagenoeg perfect aan? Dat is zonde, maak het maar weer even responsief als mamoettankers.[\quote] is mijns inziens nu prima, dit is op zelfde niveau als bf3.
-De explosivespam loopt wel wat uit de hand, gewoon MEER explosives er in om dat te counteren.
meest simpele oplossing ter wereld is niet doorgevoerd: gewoonweg niet aanvullen uit ammo box. opgelost. net zoals bij planetside 2. dat er meer opties zijn maakt dan geen donder meer uit, sterker nog dat zou de game play juist ten goede komen omdat je dan veel tactischer daarmee om moet gaan.
Zelfde gaat op voor gadgets en underbarrel noobtubes. gewoon limiet op hoeveel je kan meenemen en niet resupplyen, klaar.
levolution vind ik op zich wel gaaf, al is het na een paar keer gezien te hebben wel klaar. Ben het dus niet met je eens dat het niets toevoegd, het had wel stuk beter kunnen worden toegepast en wat creatiever.
Unlocks kunnen met 50% worden verminderd, nu heb je voor elke soort 2x een andere die exact het zeldfe doet. Waarom? nergens voor nodig, 1000000 camo paints ook niet, dan zou ik veel liever wat effectievere soldier camo's willen zien, en eerlijk verdeelde camo's. nu heeft usa, (zoals gewoonlijk) alle soorten/meest veelzijdige soorten camo. china alleen urban meuk, rusland alleen woodland stijl. Sta je daar in de woestijn met een zwart soldier camo pak.
double xp booster meuk, cod kiddy troep, had er idd nooit in moeten zitten, skill stat, compleet nietszeggende onzin.
Meer wapens is alleen nuttig wanneer ze iets nieuws/anders toevoegen. Veel wapens doen exact hetzelfde dus voegen niet of nauwelijks wat toe.
Ik kan niet wachten op Hardline

mwah niet echt, maar denk dat je daar hetzelfde over denkt