Nog 19 minuten... ik wacht even met een PC reset
Hoe te triggeren?Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:56:
Battlepack glitch is terug
Alweer. Net als bij elke client update.
Veel extremer dan in het verleden. Waar je eerst 2-4 battlepacks kreeg, krijg je er nu 40 tot 120.
gg
Werkt op servers die nog niet geupdate zijn.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Lol wat een kloteding. Heb er nog niet lang mee gespeeld maar je kan er hooguit mee trollen/fun hebben.
Zo, ik kan LevelCap knifen ook weer van mijn to-do list afstrepen
Hij speelt momenteel op die phantom boog server die spartacusNLD een paar posts terug heeft gelinkt.

edit: Die battlepack glitch werkt bij mij maar half. Ik krijg er telkens 1. Welke server gebruiken jullie?
Hij speelt momenteel op die phantom boog server die spartacusNLD een paar posts terug heeft gelinkt.

edit: Die battlepack glitch werkt bij mij maar half. Ik krijg er telkens 1. Welke server gebruiken jullie?
[ Voor 32% gewijzigd door svenvv2 op 18-11-2014 14:56 ]
Nou dat was leuk.. LevelCap ook maar eens de strot omgedraaid - meermaals. 
Alleen jammer dat er een handje vol eikels rondliep wat met opzet vuurwapens gebruikte...
Alleen jammer dat er een handje vol eikels rondliep wat met opzet vuurwapens gebruikte...
[ Voor 82% gewijzigd door D4NG3R op 18-11-2014 15:28 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Zijn er verder nog verrassingen qua maps? Kan me herinneren dat ze vrij saai waren behalve die met de human cannons.
Eerste DLC waar ik niet echt om sta te springen... zeker niet nu Dragon Age net uit is.
Eerste DLC waar ik niet echt om sta te springen... zeker niet nu Dragon Age net uit is.
Verwachten jullie nog een PSN discount op BF4 bij de launch van de expansion? Of is dit niet gebruikelijk?
PSN: Timmehhh84
Momenteel ben ik bezig om een Phantom Bow server in nederland in te stellen. Helaas werkt I3D niet echt mee....
Edit:
Tweakers || MEDIEVAL WARFARE | phantom bow ONLY!
Edit:
Tweakers || MEDIEVAL WARFARE | phantom bow ONLY!
[ Voor 48% gewijzigd door svenvv2 op 18-11-2014 16:39 ]
jammer dat t unranked is en t dus ''eigenlijk'' niet teltsvenvv2 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:30:
Zo, ik kan LevelCap knifen ook weer van mijn to-do list afstrepen![]()
[afbeelding]
en heb ook die battlepack glitch... stuk of 30 gekregen.. heb nu 10 * 200% xp boost
hier iemand op reddit dit t ook heeft:

[ Voor 14% gewijzigd door spartacusNLD op 18-11-2014 15:59 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik heb het idee dat je die battlepacks maar 1 keer krijgt, kreeg er zojuist 40 erbij, maar als ik opnieuw probeer te joinen (ook bij andere servers) krijg ik niks meer
ik kreeg er maar 14. 1 x en daarna niet weer
wat vinden jullie van de nieuwe DLC ?
ik vind het wel slecht dat je niet kan heale terwijl je in supression zit btw
voor de rest voelt het goed aan moet ik zeggen.
ik vind het wel slecht dat je niet kan heale terwijl je in supression zit btw
[ Voor 22% gewijzigd door hankes op 18-11-2014 19:26 ]
http://www.twitch.tv/hankesnl
44 battlepacks hier.. toch vreemd, lol.
Dat is volgens de shop prijs zo'n 105 euro waard, haha (wie koopt dat nu voor die prijs trouwens..
)
Dat is volgens de shop prijs zo'n 105 euro waard, haha (wie koopt dat nu voor die prijs trouwens..

Ik vind de maps slecht. Ze zien er prachtig en origineel uit, maar de gameplay trekt op niets. Mijn ervaring is met Conquest (Large), Rush en Domination op de vier maps.
Het summum tot nu toe vind ik Domination op Hangar 21: 3 vlaggen op zeer grote afstand en vaak beweeg je door lange gangen met geen kant dat je uitkan als je onder vuur komt. Dan heb je nog de meerdere niveau's die er alle snelheid uithalen en teveel toelaten om te campen.
Het eerste deel van Rush op Hangar 21 is basically het eerste deel van Rush op Damavand Peak van BF3 maar vééééél langere afstand waardoor het gewoon twee kampen zijn die wat naar elkaar snipen en door de vlaktes heb je niet veel kans natuurlijk.
De maps zijn eigenlijk héél erg bedoeld om met voertuigen te spelen en daar merk je ook dat je daar het meeste plezier mee hebt. Het probleem is echter dat je met de meeste voertuigen niets kan doen behalve je reet verplaatsen en één average player tegen één average tank, IFV, heli of jet loopt nog steeds niet in het voordeel van de player uit. En zolang de average player nog steeds derp derp yolo COD TDM bobo speelt, ben je gewoon zwaar benadeeld zolang je niet in een pantser staat.
De Railgun is leuk maar toch wel belachelijk als je er een helicopter met één schot mee uit de lucht kan schieten. Nu helpt dat wel te balancen, maar aangezien de maps gigantisch zijn en dit wapen maar op één plek dropt die makkelijk te campen valt, niet bepaald een oplossing.
En al twee games waar ik gekicked ben door een admin, éénmaal om geen reden, andermaal omdat ik campte op flag C bij Hanger 21. Hallo, C is zo groot als de volledige domination map van Siege of Shangai.
Het summum tot nu toe vind ik Domination op Hangar 21: 3 vlaggen op zeer grote afstand en vaak beweeg je door lange gangen met geen kant dat je uitkan als je onder vuur komt. Dan heb je nog de meerdere niveau's die er alle snelheid uithalen en teveel toelaten om te campen.
Het eerste deel van Rush op Hangar 21 is basically het eerste deel van Rush op Damavand Peak van BF3 maar vééééél langere afstand waardoor het gewoon twee kampen zijn die wat naar elkaar snipen en door de vlaktes heb je niet veel kans natuurlijk.
De maps zijn eigenlijk héél erg bedoeld om met voertuigen te spelen en daar merk je ook dat je daar het meeste plezier mee hebt. Het probleem is echter dat je met de meeste voertuigen niets kan doen behalve je reet verplaatsen en één average player tegen één average tank, IFV, heli of jet loopt nog steeds niet in het voordeel van de player uit. En zolang de average player nog steeds derp derp yolo COD TDM bobo speelt, ben je gewoon zwaar benadeeld zolang je niet in een pantser staat.
De Railgun is leuk maar toch wel belachelijk als je er een helicopter met één schot mee uit de lucht kan schieten. Nu helpt dat wel te balancen, maar aangezien de maps gigantisch zijn en dit wapen maar op één plek dropt die makkelijk te campen valt, niet bepaald een oplossing.
En al twee games waar ik gekicked ben door een admin, éénmaal om geen reden, andermaal omdat ik campte op flag C bij Hanger 21. Hallo, C is zo groot als de volledige domination map van Siege of Shangai.
[ Voor 34% gewijzigd door Phuncz op 18-11-2014 19:43 ]
in 1 keer? welke server was dat? probeer ik dat ook nog evenSmokingCrop schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:34:
Dat is volgens de shop prijs zo'n 105 euro waard, haha (wie koopt dat nu voor die prijs trouwens..)
was op deze en idd in 1 keer: http://battlelog.battlefi...inal-stand-lionsguard-eu/jakz schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:46:
[...]
in 1 keer? welke server was dat? probeer ik dat ook nog even
Domme vraag wellicht, maar wat houden die fast rank/xp servers eigenlijk in?
"marketing gepraat" om meer volk op hun servers te krijgenfynrd1 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:11:
Domme vraag wellicht, maar wat houden die fast rank/xp servers eigenlijk in?
en wow, die Viper/havoc (hoe ze ook noemen in bf4) zijn wel serieus veel mobieler nu
en de netcode lijkt weer een stuk beter, snipen ging echt wonderbaarlijk goed, nice als je er mee aggressief kan spelen: http://battlelog.battlefi...89698840939200/271891966/
[ Voor 22% gewijzigd door SmokingCrop op 18-11-2014 20:41 ]
Nog steeds free gold battlepacks...SmokingCrop schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:34:
Dat is volgens de shop prijs zo'n 105 euro waard, haha (wie koopt dat nu voor die prijs trouwens..)
1ste keer stuk of 40, en nu bij elke connect 1 pack (dit nu 5 keer gedaan)
deze server:
http://battlelog.battlefi...90-0542879013ae/Plaindog/
Had er net 61 goldpacks van een server , werkt dat altijd zo ??
Bij mij werkt het niet.
Je joined de server en dan gelijk eruit? Bij mij gebeurt er niks..
Yep, gewoon joinen en 2 seconden later eruit gaan en ik krijg een nieuwe golden battlepackfynrd1 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:30:
[...]
Je joined de server en dan gelijk eruit? Bij mij gebeurt er niks..
Ja , joined server , even wachten totdat je in de game bent , dan weer er uit en battlepacks verversen
Verwijderd
Blijkbaar waren het de battlepacks die een tijd geleden beloofd waren voor de clas SS. Werkt dus ook maar één keer.
Je krijgt ze eenmalig door een willekeurige ranked server te joinen. Ik had er 39 btw.
Code om in de chrome console te plakken die alle battlepacks voor je openmaakt:
Je krijgt ze eenmalig door een willekeurige ranked server te joinen. Ik had er 39 btw.
Code om in de chrome console te plakken die alle battlepacks voor je openmaakt:
code:
1
| $('button[data-open-pack]').click(); |
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2014 21:45 ]
Naja bij mij werkt het niet. Zal wel aan mijn account liggen, heb er vanmiddag 24 gehad. Het schijnt dat je met terugwerkende kracht battelpacks krijgt voor je servicestars boven de 100, per class, maar ik krijg al sinds servicestar 37, geen servicestars meer. Ik zit nu op 165.. Dus ik heb nog heel wat tegoed..
[ Voor 9% gewijzigd door fynrd1 op 18-11-2014 21:45 ]
Deze server geeft ook goldpacks
http://battlelog.battlefi...1-CONQUEST-LARGE-RUSH-HC/
Je hoeft zelf de game niet in te gaan, gewoon bij battlelog op kruisje klikken wanneer er staat "is now playing ..." 
wel lekker zo, gold packs cashen terwijl je naar een serie kijkt
wel lekker zo, gold packs cashen terwijl je naar een serie kijkt
[ Voor 22% gewijzigd door SmokingCrop op 18-11-2014 22:25 ]
Blijkbaar val ik onder een groepje waar battlelog origin niet goed uitleest oid. Ben benieuwd of ze mij zo'n 2miljoen aan XP geven die ik nog tegoed heb, en de bijbehorende battlepacks... Die k*t chat wil alleen niet connecten. Maar ik ga ze wel ff lekker stalken nu.
Nou als dit het laatste is wat er uitkomt kan BF4 imo. direct de vuilnismand in.
Ik heb nu 2 á 3 weken niet gespeeld en wat andere games gespeeld en dan kom je er pas achter wat een waardeloze game BF4 eigenlijk is.
Normaal heb je bij elke DLC wel zeg maar 30 á 40 uur extra plezier maar in het geval van BF4 heb je bij elke DLC een uur of 5 extra irritatie en ga je of weer even de vanille maps spelen of je raakt BF4 gewoon niet meer aan en dat laatste heb ik bij elke nieuwe DLC steeds meer terwijl het in BF3 gek genoeg andersom was.
Ik weet ook niet wat de patch heeft gedaan maar de 1 ''hit'' of ''frame'' death's lijken nu weer vaker voor te komen en de indicator die aangeeft of jij geraakt bent voelt ook niet zoals het hoort maar misschien ligt het ook wel aan mij.
LOL net 1 potje gespeeld 84 golden battlepacks
zou het niet komen dat je alle achterstallige battlepacks krijgt van alle class serverstars die je hebt gehaald want daar hoor je er wel 1 voor te krijgen maar ik heb er nooit 1 gehad.
Want ze komen redelijk over een bij mij in ieder geval want sinds de fall patch krijg je ze wel maar sinds dien niet veel meer gespeeld.
Ik heb nu 2 á 3 weken niet gespeeld en wat andere games gespeeld en dan kom je er pas achter wat een waardeloze game BF4 eigenlijk is.
Normaal heb je bij elke DLC wel zeg maar 30 á 40 uur extra plezier maar in het geval van BF4 heb je bij elke DLC een uur of 5 extra irritatie en ga je of weer even de vanille maps spelen of je raakt BF4 gewoon niet meer aan en dat laatste heb ik bij elke nieuwe DLC steeds meer terwijl het in BF3 gek genoeg andersom was.
Ik weet ook niet wat de patch heeft gedaan maar de 1 ''hit'' of ''frame'' death's lijken nu weer vaker voor te komen en de indicator die aangeeft of jij geraakt bent voelt ook niet zoals het hoort maar misschien ligt het ook wel aan mij.
LOL net 1 potje gespeeld 84 golden battlepacks
Want ze komen redelijk over een bij mij in ieder geval want sinds de fall patch krijg je ze wel maar sinds dien niet veel meer gespeeld.
[ Voor 19% gewijzigd door beuker19 op 18-11-2014 23:57 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
de bow is in SPECTATOR mode gevonden:
nog niet te unlocken dus, niemand weet nog hoe je daar komt ingame..
dit is ook interessant: (vooral de geluiden op t einde)
t vinden van t ding is interessanter dan de bow zelf
[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 19-11-2014 07:51 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Zag ik gisteren niet al comments van mensen die met de bow hadden gespeeld?
in unranked servers & die in de server settings op alles unlocked hebben staan.yinx84 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:15:
dat mag / kan niet bij officiële ranked servers..
Paar posts hiervoor plaatste een mede Tweaker een server waar je met de Bow kan spelen. Best moeilijk!yinx84 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:15:
Zeer cool inderdaad ! Eigenlijk erg dat nu alle DLC gereleased is en nu komen ze met interessante zaken zoals dat schip in het tweede filmpje en de railgun.spartacusNLD schreef op woensdag 19 november 2014 @ 07:50:
de bow is in SPECTATOR mode gevonden:
[video]
[video]
dat was ikMarcosw87 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:23:
[...]
Paar posts hiervoor plaatste een mede Tweaker een server waar je met de Bow kan spelen. Best moeilijk!
nog een ander flimpje over de verborgen kamer:
[YouTube: http://youtu.be/YPfkLQyMsQ4]
[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 19-11-2014 12:04 ]
Wat is er gebeurd met de servers? Gisteren weer eens bf4 gespeeld maar er was bijna niks te vinden. Ik speel vrijwel uitsluitend rush en er waren serieus 4 servers in europa met meer dan 20 mensen. Uiteindelijk maar in de VS gaan spelen, daar was het iets beter.
Allemachtig, gisteren zij iemand check je battlepacks. Ik had maar een map gespeeld voor het slapen gaan. Check ik net m'n mobiele app, staat me toch een waslijst aan packs. Ik was sinds een paar weken level 130 en nu heb ik opeens 37894789237battlepacks. Kan verder nog niet veel over de nieuwe mappen zeggen.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Is omdat je ze nog te goed had (ze gaven er te weinig uit door een bug)Sn3gG3l schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:40:
Allemachtig, gisteren zij iemand check je battlepacks. Ik had maar een map gespeeld voor het slapen gaan. Check ik net m'n mobiele app, staat me toch een waslijst aan packs. Ik was sinds een paar weken level 130 en nu heb ik opeens 37894789237battlepacks. Kan verder nog niet veel over de nieuwe mappen zeggen.
jjju [DICE]:
"They are all yours. Few players' accounts were in a bad state because of an issue with reading Origin.
Now all that is fixed and you got all the battlepacks you are supposed to have so far.
http://battlelog.battlefi...w/2955065237002226625/49/ [battlelog.battlefield.com]"
bron: http://battlelog.battlefi...ew/2979150494077630048/2/
Hebben ze ondertussen gefixed, al behoud je die battlepackspriemt schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:00:
[...]
Nog steeds free gold battlepacks...
1ste keer stuk of 40, en nu bij elke connect 1 pack (dit nu 5 keer gedaan)
deze server:
http://battlelog.battlefi...90-0542879013ae/Plaindog/
[ Voor 18% gewijzigd door SmokingCrop op 19-11-2014 13:50 ]
Wat een eikels bij EA, ze hebben niet eens toegang tot battlelog bij de support! Ik moet hun informatie verschaffen waaruit ze mij zouden moeten kunnen helpen, om vervolgens na een half uur bellen te zeggen dat ze er vanuit hun kant niks aan kunnen doen!
We staan op vid bij Levelcap:

Ben ik nu beroemd?
Edit: Iemand zat zo te zeuren dattie wou testen of LC z'n deaths eruit knipte, hier is je antwoord.

Ben ik nu beroemd?
Edit: Iemand zat zo te zeuren dattie wou testen of LC z'n deaths eruit knipte, hier is je antwoord.
[ Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 19-11-2014 18:40 ]
dacht al dat ik een bekende naam voorbij zag komenD4NG3R schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:40:
We staan op vid bij Levelcap:
[video]
[afbeelding]
Ben ik nu beroemd?
Edit: Iemand zat zo te zeuren dattie wou testen of LC z'n deaths eruit knipte, hier is je antwoord.![]()
Oké ik zat misschien een beetje te erg te zeuren maar ik moest het weten
't kwam hier al een keertje voorbij maar het is wel duidelijk dat levelcap gewoon een TDM speler is met een voorkeur om tegen noobs te spelen. Hij speelde een tijdje tegen mij/danger/wat andere niet noobs (nee ik ben niet goed maar ook weer geen noob) en gelijk gaat hij 15-11
Nu kan je zeggen dat 't eraan lag dat hij moest wennen aan de bow maar hij had er al een tijdje mee gespeeld. En iedereen had dezelfde handicap.
Op 't laatst ben ik geswitched naar zijn team/squad om te kijken of hij revived, ofcourse not
Ben een paar keer in zijn filmpje voorbij gekomen maar geen enkele revive
Ook volgensmij niks te zien van 't potje lockers waar hij 15-11 ging.
edit: 1 stukje te zien. Verder inderdaad voice chat en chat of, chat begrijp ik maar voice chat?
't kwam hier al een keertje voorbij maar het is wel duidelijk dat levelcap gewoon een TDM speler is met een voorkeur om tegen noobs te spelen. Hij speelde een tijdje tegen mij/danger/wat andere niet noobs (nee ik ben niet goed maar ook weer geen noob) en gelijk gaat hij 15-11

Op 't laatst ben ik geswitched naar zijn team/squad om te kijken of hij revived, ofcourse not

Ook volgensmij niks te zien van 't potje lockers waar hij 15-11 ging.
edit: 1 stukje te zien. Verder inderdaad voice chat en chat of, chat begrijp ik maar voice chat?
[ Voor 6% gewijzigd door Brogala op 19-11-2014 20:16 ]
**voice chat begrijp ik, maar chat?Brogala schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:09:
Ik heb nooit voice chat aanstaan, is alleen maar irritant.. 95% vd keren zijn het mensen die je niet wilt horen (en als ze dan al deftig zijn, dan hebben ze vaak zo'n irritante mic..).
[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 19-11-2014 20:35 ]
Oh dat heb ik nog niet ervaren... nou ja... dan snap ik het hoorSmokingCrop schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:33:
[...]
**voice chat begrijp ik, maar chat?
Ik heb nooit voice chat aanstaan, is alleen maar irritant.. 95% vd keren zijn het mensen die je niet wilt horen (en als ze dan al deftig zijn, dan hebben ze vaak zo'n irritante mic..).
Hoewel ik heel soms even moet ragen in chat omdat mijn killstreak dan verpest is door een UCAV ofzo

Heel soms....Jij bent meestal de reden dat ik die chat op hide zet!Brogala schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:48:
[...]
Hoewel ik heel soms even moet ragen in chat omdat mijn killstreak dan verpest is door een UCAV ofzo
Er waren een stuk of 3-4 [TWKR] leden in de server toen hij speelde.spartacusNLD schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:03:
[...]
dacht al dat ik een bekende naam voorbij zag komenbij 4:33 zie ik je ook nog is
[TWKR] netcodeisperfect (Brogala?) - [TWKR] MajorMemoryLeak (svenvv2) - [TWKR] iD4NG3Rs (ik) weet ik zo zeker.
Met of zonder hem (Kon me eigenlijk weinig schelen, maar het idee was wel grappig) was het gewoon stom kloten met die bow.
Heerlijk dingetje trouwens, als er PHANTOM ONLY servers komen met CQB maps ga ik er vaker mee spelen.
De eerste ronde waarbij hij joinde ging hij toch echt 11-22 en ik stond 2e op 22-9 ofzo.Brogala schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:09:
Lag er trouwens meer aan dat ik een beetje irritant werd van het volk wat na 1 waarschuwing dom door bleef gaan met vuurwapens terwijl de server unranked was en er op gericht was om met de boog en (nieuwe) knife te spelen.. Gaat m'n speelstijl ook hard achteruit.
[ Voor 40% gewijzigd door D4NG3R op 19-11-2014 22:38 ]
U vraagt wij draaien:D4NG3R schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:30:
[...]
Heerlijk dingetje trouwens, als er PHANTOM ONLY servers komen met CQB maps ga ik er vaker mee spelen.In de 'normale' gameplay zie ik hem nergens serieus gebruikt worden.

Edit: Misschien handig om chest-paddles ook toe te staan om mee te killen, bijna iedereen loopt rond als medic om teammates te healen.
[ Voor 20% gewijzigd door D4NG3R op 20-11-2014 01:24 ]
Wat vinden jullie van Hangar21? Ik heb het nu al een paar keer gespeeld in rush, en krijg er een beetje het Damavand Peak gevoel bij. Vind het leuk om te spelen, en tot nu toe is de dynamiek wel heerlijk. Maar het kan misschien ook komen omdat de betere spelers op die server aan het spelen zijn.
Expres niet gedaan omdat anders iedereen die gaat gebruiken in plaats van knives. Plus, ze hadden die dingen nog niet in de middeleeuwen volgens mij.D4NG3R schreef op woensdag 19 november 2014 @ 23:52:
[...]
Edit: Misschien handig om chest-paddles ook toe te staan om mee te killen, bijna iedereen loopt rond als medic om teammates te healen.
Maar wel schilden met kijkgaatje waar geen enkele arrow doorheen kan?svenvv2 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 01:33:
[...]
Expres niet gedaan omdat anders iedereen die gaat gebruiken in plaats van knives. Plus, ze hadden die dingen nog niet in de middeleeuwen volgens mij.
Ik heb een tijdje met paddles rondgelopen, waardeloos vs shields en/of knifes geloof me omdat iedereen panickknifed.
[ Voor 16% gewijzigd door D4NG3R op 20-11-2014 02:03 ]
Nu lees ik die chat maar half, maar heb wel eens dat een clanmate zegt 'eej 2D, er zit iemand over je te blaten'. Dan heb ik bv een lucky shot/kill gemaakt en dan krijg je meteen een rant over dat ik een fuckin' lucker ben ofzo. Ik heb nooit de behoefte om zoiets iets in die chat te tikken..ik hou het maar op mijn volwassenheidsvenvv2 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:00:
[...]
Heel soms....Jij bent meestal de reden dat ik die chat op hide zet!
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Is primasvenvv2 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:00:
[...]
Heel soms....Jij bent meestal de reden dat ik die chat op hide zet!
Hoewel ik wel vind dat ze die ucav moeten verwijderen (ben ik de enige?)
Verwijderd
Welke server mag dit zijn?fynrd1 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 00:06:
Wat vinden jullie van Hangar21? Ik heb het nu al een paar keer gespeeld in rush, en krijg er een beetje het Damavand Peak gevoel bij. Vind het leuk om te spelen, en tot nu toe is de dynamiek wel heerlijk. Maar het kan misschien ook komen omdat de betere spelers op die server aan het spelen zijn.
In BF 3 had je één bepaalde server waar echt gek veel goede spelers opzaten in de vroege avond.
Was altijd een extra dimensie en uitdaging om te spelen, ik ben helaas de servernaam kwijt en vergeten.
Verwijderd
Zalig die laatste DLC... Van alle mappen vind ik de grootsheid in Giants Of Karelia het vetste van al! Terug wat nostalgie van BF2 en Armored Kill 
En op Hangar is die scheepswerf eigenlijk ook wel super vermakelijk, soort van toren zoals in Shangai dat je moet bestormen/bewaken met epische pwnage en explosies als gevolg
Ook heb je nu die Target Detector attechment op DMR & Carbines. Toevallig in de opties gezien maar het veranderd de gameplay redelijk als 't automatisch vijanden en voertuigen op 1 of 100 meter+ (campend in de bosjes bijvoorbeeld) spot. 't Is handig maar het maakt het wel iets te gemakkelijk..
Grootste nadeel van dit alles is dat het de laatste DLC is... In maart 2015 komt Hard Line uit.. Njah, dat spel valt wel nog mee maar uitkijken naar de launch zoals bij BF3 en BF4 heb ik niet.
Dus we zullen maar tot 2016 op ons kin moeten kloppen... *sad smiley*

En op Hangar is die scheepswerf eigenlijk ook wel super vermakelijk, soort van toren zoals in Shangai dat je moet bestormen/bewaken met epische pwnage en explosies als gevolg
Ook heb je nu die Target Detector attechment op DMR & Carbines. Toevallig in de opties gezien maar het veranderd de gameplay redelijk als 't automatisch vijanden en voertuigen op 1 of 100 meter+ (campend in de bosjes bijvoorbeeld) spot. 't Is handig maar het maakt het wel iets te gemakkelijk..
Grootste nadeel van dit alles is dat het de laatste DLC is... In maart 2015 komt Hard Line uit.. Njah, dat spel valt wel nog mee maar uitkijken naar de launch zoals bij BF3 en BF4 heb ik niet.
Ik heb een vrij goede game gehad met Hangar 21 in Conquest Large, mede doordat de teams vrij gelijk waren en men niet overdadig lame speelde (halve team sniper, campen), er werd dus effectief Conquest gespeeld.
En dan is het leuk.
En dan is het leuk.
Ik vind het nog heel erg meevallen, hij werkt alleen als je ADS (Aim Down Sight) doet, of toch in mijn ervaring. Het heeft echter nog dezelfde issues met spotting als het manuele spotting though. Ik vermoed dat dit een toevoeging is om meer mensen aan het spotting te krijgen want dat is soms erbarmelijk slecht. Ik heb het automatisme om eerst te spotten voordat ik schiet, tenzij kortbij, de taco helpt ook wel met het mikken in donkere hoeken.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:06:
[ Voor 65% gewijzigd door Phuncz op 20-11-2014 12:10 ]
De ''echt'' goede spelers spelen geen BF4 en al helemaal geen Rush maar meestal domination/TDM wanneer men speelt.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:55:
[...]
Welke server mag dit zijn?
In BF 3 had je één bepaalde server waar echt gek veel goede spelers opzaten in de vroege avond.
Was altijd een extra dimensie en uitdaging om te spelen, ik ben helaas de servernaam kwijt en vergeten.
Ik ben niet eens een goede speler en ik kan soms zelfs een kleine glimlach niet meer onderdrukken als ik zie wie er bijv. in mijn vriendenlijst nog BF4 spelen.
Maar ja in een land vol blinden is 1 oog koning denk ik dan maar want zo hoog is het niveau niet meer in BF4 zeken niet als je het vergelijk met het niveau in BF3 zelfs tegen het einde nog.
Hoe goed ik alle dingen ook vind waar ze mee bezig zijn in de CTE ik kan gewoon niet meer genieten van een potje BF4 en dat heeft voornamelijk te maken met de open maps , slechte voertuigen balans en alle noob gadgets zoals de UCAV , 40x scopes , 20% revives , Auto-spottersen dat soort onzin waar met geen mogelijkheid iets tegen gedaan kan worden.
Ook heb ik steeds sterk het vermoeden dat de netcode/hitreg wanneer de server een poosje vol is steeds slechter word en als je een ping hebt van minder dan 20 het einde helemaal zoek.
Ik heb vooral bij het gekilled worden in 75% van de gevallen dat het gewoon raar aanvoelt en dat speelt niet prettig.
Denk een week of 2 dat moet je geluk hebben dat er 's avonds nog 3 á 4 servers vol zitten die FS draaien want 99% zit helemaal niet wachten op de grote open maps want dat hebben de vorige 4 DLC al wel bewezen.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:06:
Zalig die laatste DLC... Van alle mappen vind ik de grootsheid in Giants Of Karelia het vetste van al! Terug wat nostalgie van BF2 en Armored Kill
[ Voor 29% gewijzigd door beuker19 op 20-11-2014 12:12 ]
Verwijderd
Ik geloof er niks van dat er een significant niveau verschil is tussen BF3 en BF4, dat zit voornamelijk tussen je oren.
Ik kan iig nog gewoon plezier halen uit het spelen van BF4 en met mij nog genoeg anderen, afgelopen 24 uur op de piek waren er 48000 man aan het spelen op de PC.
Ik kan iig nog gewoon plezier halen uit het spelen van BF4 en met mij nog genoeg anderen, afgelopen 24 uur op de piek waren er 48000 man aan het spelen op de PC.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 12:16 ]
Duidelijk verhaal. Snap alleen niet waarom een game als cs cz of cs go een betere hit reg heeft dan bf4. Anyone?Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:40:
Leuke info over de netcode in BF4 vanilla en CTE:
[video]
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:14:
Ik geloof er niks van dat er een significant niveau verschil is tussen BF3 en BF4, dat zit voornamelijk tussen je oren.
De enige mensen die ik kan bedenken die lol hebben in de game zijn de PUB stompers die met 8 4+k/d spelers een server ownen zoals bijv. Veldslag of de mensen die met de 360 No scope YOLO SWAG mentaliteit spelen.
Voor de rest zijn er nog wat casuals die 1 á 2 uur in de week spelen een handje vol snipers maar iedereen die maar 1% serieus speelt is deze game meer als zat en dat bewijst mijn vriendenlijst en dit topic wel want in BF3 was er ten tijden van elke DLC wel 10 pagina's per dag aan berichten en nu 1 per week soms.
Meestal veel minder spelers per server, wapens in CS zijn hitscan in plaats van dat er een echt projectiel geschoten wordt, veel minder server side physics om te berekenen in CS, ect. Dat belast de server en spelers minder en dus kan je veel meer updates en data per seconde verzenden = betere hitreg over het algemeen.salutem schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:37:
[...]
Duidelijk verhaal. Snap alleen niet waarom een game als cs cz of cs go een betere hit reg heeft dan bf4. Anyone?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Waarom zou dat een grapje moeten zijn? Ik speel de game voor m'n plezier, de problemen die BF4 nog heeft weerhouden me daar niet van. Ik speel het zo'n 0-3 uur per dag met een paar vrienden, serieuzer dan dat hoef ik het niet te spelen. En sowieso, onder serieus spelen versta ik e-sports, daar is BF4 niet goed genoeg voor.beuker19 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:46:
[...]
Dit is een grapje neem ik aan ?
De enige mensen die ik kan bedenken die lol hebben in de game zijn de PUB stompers die met 8 4+k/d spelers een server ownen zoals bijv. Veldslag of de mensen die met de 360 No scope YOLO SWAG mentaliteit spelen.
Voor de rest zijn er nog wat casuals die 1 á 2 uur in de week spelen een handje vol snipers maar iedereen die maar 1% serieus speelt is deze game meer als zat en dat bewijst mijn vriendenlijst en dit topic wel want in BF3 was er ten tijden van elke DLC wel 10 pagina's per dag aan berichten en nu 1 per week soms.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 13:18 ]
http://battlelog.battlefi...ckets-VoteMap-64-PLAYERS/Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:55:
[...]
Welke server mag dit zijn?
Één van de weinige servers waar RHM heel veel op speelt, als je veel in de late uurtjes speelt moet je naar de TBG server gaan. Het NoVa arsenaal komt hier ook veelvuldig langs.
[ Voor 3% gewijzigd door fynrd1 op 20-11-2014 13:22 ]
Ik ben het helemaal met Beuker eens, het maakt niet zoveel uit hoeveel er spelen, meer wie er spelen. Allereerst is die 48.000 behoorlijk laag als je het afzet tegen de verkopen en bovendien kan je elke EA game, dus ook BF4 gratis uit proberen en er zijn meerdere acties geweest waarmee je BF4 gratis kan spelen voor een week.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:14:
Van de spelers die wel spelen, een aantal daargelaten, is het niveau is VERSCHRIKKELIJK laag in BF4 op het moment. De meest basis game mechanics lijken compleet onbekend, de minimap wordt gewoon genegeerd, net als de flankroutes, crosshairplacement van lik m'n vestje, kits en gadgets worden gekozen voor hoe met wil spelen op de map en niet op wat het team op dat moment nodig heeft.
In BF3 was het al slecht gesteld wat dat betreft maar dan had je in beide teams toch nog wel meestel een stuk of 8 van de 32 die wisten wat ze deden, in BF4 staan er altijd 1 tot 4 man mijlenver voor de rest van het team, let maar eens op alle battlereports die gepost worden. Het gros van de goede spelers zijn met BF4 al lang gestopt of spelen vrijwel niet meer. Ergo het niveau is veel lager geworden en daarmee worden de toch al frustrerende gamedesign nóg frustrerender.
De populariteit van compleete shooter fluitketels zoals Levelcap etc. zegt wat dat betreft wel genoeg. Het zijn echt akelig belabberde shooter spelers, dat wordt na een minuutje of 5 echt pijnlijk duidelijk. Maarja, in eht land der blinden is eenoog inderdaad nog steeds koning.
Maar de problemen met bf4 zorgen er wel voor dat veel mensen niet of nauwelijks meer willen spelen. De meerderheid van de spelers nu merken die problemen uberhaubt niet eens. Gechargeerd gezegd zitten ze of tóch ook in de explosive gangbang bij het chokepoint of met de 40x scope sterren te kijken.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:16:
[...]
Waarom zou dat een grapje moeten zijn? Ik speel de game voor m'n plezier, de problemen die BF4 nog heeft weerhouden me daar niet van. Ik speel het zo'n 0-2 uur per dag met een paar vrienden, serieuzer dan dat hoef ik het niet te spelen.
Dat jij ondanks de problemen door zovaak door blijft spelen is sowieso een prestatie an sich, maar in je eentje trek jij het niveau van de BF4 community ook niet om hoog natuurlijk.
Omdat dit 2 compleet verschillende engines draait, dus niet te vergelijken is. Tenzij CS:GO sinds kort is overgestapt op Frostbite, maar dan heb ik even iets gemistsalutem schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:37:
[...]
Duidelijk verhaal. Snap alleen niet waarom een game als cs cz of cs go een betere hit reg heeft dan bf4. Anyone?
Verwijderd
Inderdaad, in vergelijking met Frostbite is de engine in CS maar simplistisch wat netcode betreft.djmelvee schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:11:
[...]
Omdat dit 2 compleet verschillende engines draait, dus niet te vergelijken is. Tenzij CS:GO sinds kort is overgestapt op Frostbite, maar dan heb ik even iets gemist
Wat blijkbaar toch zijn voordelen treft. Al kun je CS:GO, naar mijn mening, totaal niet met Battlefield vergeleken. Qua gameplay, speelervaring en graphics.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:14:
[...]
Inderdaad, in vergelijking met Frostbite is de engine in CS maar simplistisch wat netcode betreft.
Laten we hopen dat ze verre van de Frostbite engine blijven. Met BF3 kraakte de engine al in al haar voegen en met BF4 hebben ze er teveel geprobeerd aan toe te voegen, met alle dramatische gevongen van dien. Een engine zo complex en inefficient dat ze nu nog steeds geen flauw idee hebben waar de resterende (nog steeds gigantische) netcode problemen uberhaubt kunnen zitten.djmelvee schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:11:
[...]
Omdat dit 2 compleet verschillende engines draait, dus niet te vergelijken is. Tenzij CS:GO sinds kort is overgestapt op Frostbite, maar dan heb ik even iets gemist
Prima voor de casual console game, killing voor een pc shooter.
Ja, maar totaal niet in dezelfde orde van grootte als met BF4. Bovendien zijn CS:GO spelers veel kritischer over het algemeen en wordt alle damage serverside bepaald in plaats van op de client, zoals met Frostbite, dus de klachten zijn ook totaal anders van aard.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:27:
Tuurlijk heeft dat voordelen, toch hoor je ook in CS mensen over hitreg problemen.
Je hoort altijd mensen over HitReg problemen, het is nooit goedVerwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:27:
Tuurlijk heeft dat voordelen, toch hoor je ook in CS mensen over hitreg problemen.
Ik roep het meestal als ik eigenlijk zelf mis schiet. Dus kan zijn dat hoe meer mensen hitreg klachten hebben, hoe slechter ze feitelijk zijnVerwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:27:
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Is natuurlijk ook best vaak het gevalNiGeLaToR schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:51:
[...]
Ik roep het meestal als ik eigenlijk zelf mis schiet. Dus kan zijn dat hoe meer mensen hitreg klachten hebben, hoe slechter ze feitelijk zijn
Als iets niet werkt mag dat toch gewoon aangegeven worden, ja er zullen zeikers tussen zitten zoals met alles waar veel mensen op reageren. Gezien de massa van berichten zit hier gewoon een keiharde kern van waarheid in dat zelfs door dice is toegegeven. Ook al bedoel je het waarschijnlijk ironischdjmelvee schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:37:
[...]
Je hoort altijd mensen over HitReg problemen, het is nooit goedIn BF is het niet accuraat genoeg, in COD zijn er teveel hitmarkers, etc.. Gamers zijn eigenlijk maar zeikerds.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Zolang niet iedereen een consistent snelle verbinding heeft en via bekabeld netwerk speelt met servers die correct ingesteld zijn en voldoende bandbreedte hebben, zal de beste netcode in de wereld de problemen niet oplossen. Dan heeft het weinig nut om te zeiken.
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen een 5v5 (of 10v10 casual) en een 32v32 (met 64 verschillende spelers elk een andere ping) met 400 verschillende wapens, gadgets, berekeningen van elke kogel die afgevuurd wordt en destruction op een map van 2000x2000m oid tegen over CSGOs engine. Daardoor kan CSGO veel vaker updaten met jouw als client, maar dit wilt niet zeggen dat CSGO even goed perfect is, maar het kan wel verbeterd worden door de tickrate en rates omhoog te zetten.salutem schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:37:
[...]
Bullshit. De voornaamste reden dat BF niet vaker 'kan' updaten is omdat het hardcoded zit in een engine die gebouwd is voor 7 jaar oude consoles en gebonden is aan bandwith limieten gesteld door Sony en Microsoft zodat Teb-Tengeri junior in zijn tent op de steppen van Mongolië dezelfde spelervaring heeft.Xant0r schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:43:
[...]
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen een 5v5 (of 10v10 casual) en een 32v32 (met 64 verschillende spelers elk een andere ping) met 400 verschillende wapens, gadgets, berekeningen van elke kogel die afgevuurd wordt en destruction op een map van 2000x2000m oid tegen over CSGOs engine. Daardoor kan CSGO veel vaker updaten met jouw als client, maar dit wilt niet zeggen dat CSGO even goed perfect is, maar het kan wel verbeterd worden door de tickrate en rates omhoog te zetten.
Bovendien, naast de memory leak waar servers last van hebben, worden er veels te veel virtuele servers per machine gedraaid voor de winstmaximalisatie dus dat is nóg een beperking op het aantal updates/berekening van de game. Als klap op de vuurpijl worden de server files niet vijgegeven om elke laatste cent er maar uit te kunnen persen.
Dat is an sich niet erg, maar kom niet aan met technische beperkingen als excuus. Die komen allemaal voort uit de financiële grenzen die zijn vastgesteld. Die zijn door EA/DICE bewust gekozen, prima, maar breng dan geen game uit die duidelijk niet werkt binnen diezelfde grenzen.
Overigens hoort een goede internetverbinding wat mij betreft gewoon bij de minimum systeemeisen net zoals videokaart en CPU.
QFT, je vergeet alleen nog de enorme bloatware die de game is geworden wat ook niet meehelpt.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Het leveren van dedicated server binaries is iets wat al langer niet meer gedaan wordt en niet alleen EA maakt zich daar schuldig aan.
Bloatware ? Bedoel je daarmee dat het teveel schijfruimte inneemt ? Ik heb nog nooit het omgekeerde gezien bij een game die actief geupdate en uitgebreid wordt, zou toch maar vreemd zijn.Help!!!! schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:15:
[...]
QFT, je vergeet alleen nog de enorme bloatware die de game is geworden wat ook niet meehelpt.
origin bullcrap en dat het allemaal via een browser en plugin moetPhuncz schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:25:
[...]
Bloatware ? Bedoel je daarmee dat het teveel schijfruimte inneemt ? Ik heb nog nooit het omgekeerde gezien bij een game die actief geupdate en uitgebreid wordt, zou toch maar vreemd zijn.
Dat is toch al sinds BF3 ? Ik vind het persoonlijk véél makkelijker, hoef ik tenminste niet in game-menu's op zoek naar servers en dan hoeft mijn GPU niet te ronken om een mooi lijstje weer te geven.
En van Origin heb je toch totaal geen last. Beter nog, DLC en updates installeren ging nog nooit zo snel en pijnloos.
En van Origin heb je toch totaal geen last. Beter nog, DLC en updates installeren ging nog nooit zo snel en pijnloos.
Verwijderd
Battlelog heb ik geen enkel probleem mee, werkt veel beter dan een server browser ingame.Saven schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:36:
[...]
origin bullcrap en dat het allemaal via een browser en plugin moet
Bij mij wil de plugin niet meer laden in IE, dus nu maar Chrome in gebruik. Safari doet het ook niet.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:46:
[...]
Battlelog heb ik geen enkel probleem mee, werkt veel beter dan een server browser ingame.
Steam was prima, maar nee EA moest per se eigen client. Dus nu geen van de clients in de auto-start. Tamelijk kans-loos imho.
Maargoed, game starten, evt Origin om zeep helpen en weer verder
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Vroeger, toen ik nog in een Counterstrike clan zat die 3e van Europa was in de ClanBase ladder, klaagden "we" al over hitreg. Als je op een gegeven moment zo goed bent, zo vaak speelt op zo'n hoog niveau valt elke oneffenheid op. En dan is CS nog een geasfalteerde weg vergeleken met BF4's betonplaatweg (het was tijdens release een karrespoor dus tja ..) dus kun je nagaan.djmelvee schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:37:
[...]
Je hoort altijd mensen over HitReg problemen, het is nooit goedIn BF is het niet accuraat genoeg, in COD zijn er teveel hitmarkers, etc.. Gamers zijn eigenlijk maar zeikerds.
Maar er is nog geen enkel ander spel wat mij in staat stelt om op zo'n grote, vrije manier een oorlog te beleven dus blijf ik het spelen. Omdat ik nu ook afgezakt ben naar het niveau van een casual gamer is dat voor mij ook dikke prima.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nou was BF4 maar half zo goed al Battlelog of Origin dan was het zeker een beter game dan nu.
Over die bloatware in de game word vast bedoeld het aantal nutteloze scopes , gadgets , wapens , voertuigen en spelers want inderdaad heel BF4 zit er vol mee.
Ik zelf was in BF3 bijv. een groot fan van Caspian , Firestorm en Kharg als er geen ACE piloten inzaten en als dat wel het geval was waren Karkand , Azadi palace , Epic center , Operation Riverside en zelfs de maps in End game en Armored kill nog beter dan bijna alle maps in BF4 puur omdat het als infantery ook gewoon leuk was om te spelen.
In BF4 heb ja als voetvolk ongeveer de zelfde rol als de bots in Titanfall
Op een paar maps naar maar daar zijn er niet zo veel van en dan nog zit 75% van de spelers iets anders te doen dan normaal spelen.
Over die bloatware in de game word vast bedoeld het aantal nutteloze scopes , gadgets , wapens , voertuigen en spelers want inderdaad heel BF4 zit er vol mee.
Ik zelf was in BF3 bijv. een groot fan van Caspian , Firestorm en Kharg als er geen ACE piloten inzaten en als dat wel het geval was waren Karkand , Azadi palace , Epic center , Operation Riverside en zelfs de maps in End game en Armored kill nog beter dan bijna alle maps in BF4 puur omdat het als infantery ook gewoon leuk was om te spelen.
In BF4 heb ja als voetvolk ongeveer de zelfde rol als de bots in Titanfall
Dice onderschat volgens mij hoeveel mensen graag infantry (only) spelen en hebben vooral voertuiggeoriënteerde maps uitgebracht. De open terreinen en uitgestrekte vlaktes die je op veel mappen aantreft maken je tot schietvoer voor voetuiggeschut, snipers en lmg buikschuivers. Ik mis heel erg een dlc à la BF3: Cose Quarters.
Dan moet je naar CoD.Bee.nl schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:18:
Dice onderschat volgens mij hoeveel mensen graag infantry (only) spelen en hebben vooral voertuiggeoriënteerde maps uitgebracht. De open terreinen en uitgestrekte vlaktes die je op veel mappen aantreft maken je tot schietvoer voor voetuiggeschut, snipers en lmg buikschuivers. Ik mis heel erg een dlc à la BF3: Cose Quarters.

Een beetje kort door de bocht. Behalve dat het shooters zijn vergelijk je appels met peren. CoD gaat voor een arcade/fast paced gameplay waar BF liever wat serieuzer is en onder andere grotere maps (met voertuigen) bied.
Je kan beter zeggen dat veel mensen naar BF4 komen met de verkeerde verwachting - infantry gameplay.
Ook, maar BF4 is sinds die nieuwe patch nog meer arcade in alle opzichten geworden.D4NG3R schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:44:
[...]
Een beetje kort door de bocht. Behalve dat het shooters zijn vergelijk je appels met peren. CoD gaat voor een arcade/fast paced gameplay waar BF liever wat serieuzer is en onder andere grotere maps (met voertuigen) bied.
Je kan beter zeggen dat veel mensen naar BF4 komen met de verkeerde verwachting - infantry gameplay.
Shooters waarvan skill nodig is komen bijna niet meer uit.
Wat is dit nou weer voor rare opmerking
Battlefield 3: Close Quarters zit jij serieus met Call of Duty te vergelijken? Ga je mond spoelen en schaam je, jongen.

Schaam je? Close Quarters is alles behalve waar BF ooit voor stond.djmelvee schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:50:
[...]
Wat is dit nou weer voor rare opmerking![]()
Battlefield 3: Close Quarters zit jij serieus met Call of Duty te vergelijken? Ga je mond spoelen en schaam je, jongen.
Close Quarters was een van de meest succesvolle uitbreidingen van BF3. Dat jij vindt dat dit staat voor alles behalve BF, wilt nog niet zeggen dat dat ineens ook echt zo is.Kepro schreef op donderdag 20 november 2014 @ 22:01:
[...]
Schaam je? Close Quarters is alles behalve waar BF ooit voor stond.

Dat het zoveel mensen aantrekt heeft te maken met de mensen die BF3 heeft aangetrokken (CoD) alle oude BF (zeker niet gespeeld?) hadden vrijwel niets met cq te maken. Eindeloze discussie word dit.djmelvee schreef op donderdag 20 november 2014 @ 22:08:
[...]
Close Quarters was een van de meest succesvolle uitbreidingen van BF3. Dat jij vindt dat dit staat voor alles behalve BF, wilt nog niet zeggen dat dat ineens ook echt zo is.
BF3 CQ expansion was zeer zeker gedaan voor het CoD-volk, met de kleine maps en de veelal TDM gebaseerde game modes ervoor beschikbaar. Ik heb me er wel mee kunnen vermaken maar ik was het ook snel weer beu. Maar laat de weinig respectvolle facepalm-smileys best achterwege als je het over meningen hebt.
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.