Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:08:
[...]

Ik ga juist altijd in servers met voertuigen, 't liefst met fast vehicle spawn. Ik maak dan samen met wat maten een anti-air squadje (1 support, aantal engineers) of een anti tank squadje (met een recon met laser designator). Vervolgens is het genieten van de ragende piloten van het andere team >:)
Op een gegeven moment worden ze zo boos dat ze maar blijven komen in hun helicoptertjes, ook al schieten we ze steeds neer. En dan vervolgens in de chat maar schelden en ragen over hoe OP de stinger wel niet is _O-
Dat is wel leuk ja :P Maar tegen een ace pilot is dat een heel stuk minder makkelijk, tenzij je zoals je zegt met een voltallig squad dedicated voertuigen gaat hunten. Met één of twee man red je dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Anti-air werkt solo inderdaad zelden, dan heb je gewoon een noob piloot tegenover je. Als je echter met 3 of 4 in een squad actief gaat anti-air spelen, is het heel moeilijk voor de heli's om je te hebben. Dat is dan ook het verschil: je kan solo in een heli véél kills maken maar als anti-air moet je samenwerken of tenminste met verschillende man in hetzelfde team hetzelfde doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Phuncz op 07-11-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:15:
[...]

Dit is een mooi voorbeeld waarom ik amper meer in voertuigservers kom. Eén of twee ace figuren in een voertuig en de balans is compleet weggevaagd. Het voertuigevenwicht is op een of andere manier te makkelijk verstoord. In BF4 ligt dit nog gevoeliger dan BF3.

Hoge scores en k/d halen is leuk, maar wel zolang de teams enigszins in balans zijn. Daar haal ik zelf de meeste plezier en voldoening uit. Begrijp me niet verkeerd, een mooie streak, backstab of rape is natuurlijk wel eventjes leuk, maar als dat resulteert in een grootschalige (base)rape is de lol er snel af. Niet alleen bij het vijandige team, maar ook vaak je eigen team.
Deze 'ace' farmt ook alleen maar op offical servers he, de servers waar de nagenoeg uitsluitend complete noobs op spelen. Serieuze spelers rammen NOOIT op quick-play maar zoeken een fatsoenlijke server.

Op officals heb je dus ook een constante stroom van nieuwe slachtoffers, een enorme doorloopsnelheid van quiters en nieuwe spelers, ergo nul tot negatieve teamplay in het verliezende team. Zolang je de muis maar van het toetsenbord kan onderscheiden kan je al dikke scores neer zetten op deze servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
De skill wat je nodigt hebt om in een scout chopper veel kills te maken op een noob server is er eentje waar je niet al te veel over hoeft op te scheppen.

Tijdje geleden toen widigtybear oid op twitch streamde deed hij overigens precies hetzelfde. Wordt het moeilijk, geen dozijnen gratis kills? Hop andere server. Dat terwijl ik juist wou zien hij onder druk speelde, maar dat heb ik dus nooit mogen aanschouwen vanwege zijn quits.

Nieuwe battlefield generatie denk ik, cod spelers die in bf ineens overpowerd voertuigen ontdekken en het in hun bol krijgen :) En dan nog beetje de noobs dissen die 0/27 staan.... boeie :)

[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 07-11-2014 15:05 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beter een speler die flags capped en medicpacks dropt maar niks raakt dan een heli die er puur voor de kills rondfladderd idd.

Maar goed die e-penis groeit niet vanzelf uiteraard... :/

Dat gezegd hebbende zal ik ook niet ontkennen dat ook op betere servers die chopper pilots ook nog steeds aardig spelen score wijs. Of je het moet willen dat alleen maar te doen tja, laat ik het zo zeggen, ik doe het niet.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranen zijn weer zoet vandaag. Alt aangemaakt en al meer dan 8k SPM nu (double XP + XP boost dice pls). De hackusations etc waren ook veel erger dan op m'n main. KDR is heel slecht maar dat komt vooral omdat ik met scoren bezig was. Morgen maar eens een account aanmaken om een zo hoog mogelijk KDR te behalen en daarna misschien win/loss ratio of "skill".
Sta gek genoeg ook nog niet op de world SPM leaderboards terwijl ik 8e oid zou moeten staan.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Wanneer komt Final Stand nou eens uit? Is dat al bekend?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:51:
Tranen zijn weer zoet vandaag. Alt aangemaakt
'Dat name tho. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

jagermeister schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:00:
Nog steeds erg onduidelijk allemaal. Er worden allerlei datums gegokt op Battlelog, maar de mensen van Dice/EA laten zich er nog steeds niet over uit. De Final Stand-beta liep een week geleden af in CTE, dus je zou zeggen dat het niet heel lang meer kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
Bee.nl schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 18:31:
[...]

Nog steeds erg onduidelijk allemaal. Er worden allerlei datums gegokt op Battlelog, maar de mensen van Dice/EA laten zich er nog steeds niet over uit. De Final Stand-beta liep een week geleden af in CTE, dus je zou zeggen dat het niet heel lang meer kan duren.
Ze waren nog afgelopen week bezig met laatste bug fixes en dan 3 weekjes certificaten, want Sony en Microsoft zijn zo traag . Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:00:
Zal mij eerlijk gezegd ook geen flikker meer uitmaken want BF4 is imo. DOOD !!!!
Zo goed de kwaliteit van de BF3 DLC was zo slecht is die van BF4 echt om te janken.
Lijkt wel of alle BF4 DLC je eigenlijk dwingt om straks BFH te gaan kopen omdat daar de mix tussen infanterie en voertuigen waarschijnlijk een stuk beter is of in ieder geval een stuk minder bepalend is dan nu het geval in BF4.
In BF3 was op de jets maps naar geen enkele map waar bijv, 1 voertuig de balans zo kon verstoren dat het vervelend werd om te spelen.
Ook het grote aantal idioten die BF4 spelen lijken een stuk meer aanwezig dan BF3 maar dat kan ook komen door de toch al verstoorde balans en grote hoeveelheid aan verschillende hoeken waar je vandaan kan worden geschoten en je ze het in BF4 wel heel makkelijk om vooral niet deel te nemen aan wat er op het slagveld gebeurd.
Kijk BF4 heeft het zo voor elkaar dat de dingen die wel beter zijn toch zo'n grote invloed hebben dat ik nu op het punt ben aangekomen dat ik dan maar geen BF4 en BF3 meer speel :+
Ook snap ik de hele gedachte van DICE niet om naar China Rising alle 4 de DLC op grote en vooral hele open maps te laten plaats vinden dus er op de omgevingen na geen enkele variatie in de gameplay is.
Tot op het punt dat de SA maps in BF3 zelfs een stuk leuker zijn om te spelen dan de BF4 varianten.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 21:05:
[...]

Zal mij eerlijk gezegd ook geen flikker meer uitmaken want BF4 is imo. DOOD !!!!
Zo goed de kwaliteit van de BF3 DLC was zo slecht is die van BF4 echt om te janken.
Lijkt wel of alle BF4 DLC je eigenlijk dwingt om straks BFH te gaan kopen omdat daar de mix tussen infanterie en voertuigen waarschijnlijk een stuk beter is of in ieder geval een stuk minder bepalend is dan nu het geval in BF4.
In BF3 was op de jets maps naar geen enkele map waar bijv, 1 voertuig de balans zo kon verstoren dat het vervelend werd om te spelen.
Ook het grote aantal idioten die BF4 spelen lijken een stuk meer aanwezig dan BF3 maar dat kan ook komen door de toch al verstoorde balans en grote hoeveelheid aan verschillende hoeken waar je vandaan kan worden geschoten en je ze het in BF4 wel heel makkelijk om vooral niet deel te nemen aan wat er op het slagveld gebeurd.
Kijk BF4 heeft het zo voor elkaar dat de dingen die wel beter zijn toch zo'n grote invloed hebben dat ik nu op het punt ben aangekomen dat ik dan maar geen BF4 en BF3 meer speel :+
Ook snap ik de hele gedachte van DICE niet om naar China Rising alle 4 de DLC op grote en vooral hele open maps te laten plaats vinden dus er op de omgevingen na geen enkele variatie in de gameplay is.
Tot op het punt dat de SA maps in BF3 zelfs een stuk leuker zijn om te spelen dan de BF4 varianten.
In het meeste wat je zegt kan ik wel inkomen, maar minder idioten in BF3? Dacht het niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:30:
[...]

In het meeste wat je zegt kan ik wel inkomen, maar minder idioten in BF3? Dacht het niet :D
Nah denk het ook niet maar misschien omdat de maps meer open en meer verticaal zijn heb je er vaker last van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:12
Wil ik na een aantal weken weer eens spelen krijg ik nu steeds de melding.. BF4 has stopped working na 10 seconden:(.

EDIT: blijkbaar was TS overwolf het probleem.

[ Voor 17% gewijzigd door Kepro op 08-11-2014 18:53 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:51:
Tranen zijn weer zoet vandaag. Alt aangemaakt en al meer dan 8k SPM nu (double XP + XP boost dice pls). De hackusations etc waren ook veel erger dan op m'n main. KDR is heel slecht maar dat komt vooral omdat ik met scoren bezig was. Morgen maar eens een account aanmaken om een zo hoog mogelijk KDR te behalen en daarna misschien win/loss ratio of "skill".
Sta gek genoeg ook nog niet op de world SPM leaderboards terwijl ik 8e oid zou moeten staan.. :(
Hoe maak je nieuwe accounts dan? Koop je gewoon het hele spel nog een keer? Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

Ik vraag me oprecht af wat er door de hoofden van mijn teammates gaat als we in een 3200 ticket server SoS geraped worden door 1 attack heli (de piloot stond toen ik wegging op 56-2 en de gunner op 100-2 :')) en niemand, echt letterlijk niemand, pakt een Stinger of SRAW om dat ding uit de lucht te schieten. Overigens waren die 2 deaths van hun op mijn conto met een welgemikte SRAW (2 x). De stand toen ik wegging was 3000-2000 dus je weet al hoe dat eindigt.

Waarschijnlijk gaat er niets door hun hoofd.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:03:
[...]

Hoe maak je nieuwe accounts dan? Koop je gewoon het hele spel nog een keer? Of mis ik iets?
Gametime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 11:30
Dus net een nieuwe laptop gekocht om onderandere te gamen en wou graag battlefield spelen maar lees net paar dat BF4 alweer dood is? :O Klopt dit voordat ik geld eraan uit ga gevne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:30

Termy

valt er nog wat te fragge?

Sommige mensen, die terugverlangen naar BF3 vinden dat ja. Behalve dat gaat het prima en speel ik, wanneer ik dat doe, op volle servers.

[ Voor 77% gewijzigd door Termy op 10-11-2014 12:43 ]

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
Nielsjuhz schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:40:
Dus net een nieuwe laptop gekocht om onderandere te gamen en wou graag battlefield spelen maar lees net paar dat BF4 alweer dood is? :O Klopt dit voordat ik geld eraan uit ga gevne?
Sommigen hier vinden BF3 nog altijd beter dan 4 inderdaad. BF4 is echter nog alng niet dood. Ik verwacht dat vele mensen hardline zullen overslaan en Battlefield zullen blijven spelen de komende tijd.

Laat instappen heeft natuulijk zo z'n nadelen wat ervaring betreft, maar dat is maar tijdelijk.

[promotiemodus] Als je het spel gekocht hebt vergeet jezelf dan niet aan te melden bij de tweakersplatoon en/of de BuG-community en eens op teamspeak lang te komen! :)
[/promotiemodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
Oke naja ik merk ook dat een Hard-copy van battlefield 4 ook lastig aan te komen is :O Bij dixons webshop zit zelfs een 31 dagen levertijd o_0. En moet je voor battlefield 4 ea's Origin bij installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsjuhz schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:58:
Oke naja ik merk ook dat een Hard-copy van battlefield 4 ook lastig aan te komen is :O Bij dixons webshop zit zelfs een 31 dagen levertijd o_0. En moet je voor battlefield 4 ea's Origin bij installeren?
Koop het lekker online. Nog goedkoper ook. En ja, je moet origin installeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JellBro
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 08:39
...en ik maar denken dat het gewoon sarcastisch bedoeld was [over dat dood zijn van BF4 dan, he]

Het is echt een game met super hoogtepunten [afgelopen weekend met 1-0 gewonnen bij 800 ticket server], en diepe dalen [ 4x killed on spawn en andere onzin].

Is z'n centjes best wel waard denk ik. Far Cry 3 ligt al maaaanden op het bureau te wachten en is niet eens geïnstalleerd nog. ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Arfman schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:25:
Ik vraag me oprecht af wat er door de hoofden van mijn teammates gaat als we in een 3200 ticket server SoS geraped worden door 1 attack heli (de piloot stond toen ik wegging op 56-2 en de gunner op 100-2 :')) en niemand, echt letterlijk niemand, pakt een Stinger of SRAW om dat ding uit de lucht te schieten. Overigens waren die 2 deaths van hun op mijn conto met een welgemikte SRAW (2 x). De stand toen ik wegging was 3000-2000 dus je weet al hoe dat eindigt.

Waarschijnlijk gaat er niets door hun hoofd.
Ja dit kom ik ook regelmatig tegen. Hetzelfde death-wish gedrag zie je ook op Operation Metro en Operation Locker: maar blijven doodrennen op een paar van de chokepoints ipv. te flanken. Dan is het voor de andere partij ook niet moeilijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Phuncz schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:27:
[...]

Ja dit kom ik ook regelmatig tegen. Hetzelfde death-wish gedrag zie je ook op Operation Metro en Operation Locker: maar blijven doodrennen op een paar van de chokepoints ipv. te flanken. Dan is het voor de andere partij ook niet moeilijk natuurlijk.
Dat oogkleppengedrag erger ik me dood aan op Locker. Vaak staat 80% van het team tussen C en B (of D) hun tijd te verdoen. Worden ze geflanked/gebackstabbed door vijanden die via buiten komen, niemand die het interesseert. Gevolg is B/D weg en met een beetje pech verlies je A/E en is het baserape. Mensen onderschatten de (slag)kracht die de sneeuwroute buitenom biedt. Bijna elke ronde moet ik weer in de chat hangen om "outside" te roepen om vervolgens nul op het rekest te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Dat is inderdaad een hekel puntje aan lockers. Zeker als je die map met 64 man speelt is dit een welbekend fenomeen.

28 November is trouwens de 4e BuG battlefield 4 competitie. Als hier iemand aan mee wil doen, dan kan je je opgeven via https://www.bug-community.com/bf4-competitie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hoezo stacking ?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/22s8NAl.png

Paar minuten later was het alweer gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ueQToJ6.png

Heb maar even ge'idled...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Tjah.... Dat kan wel eens gebeuren hè.

Doe je zoveel moeite om screenshots te maken, verklein je ze niet eens fftjes :+

[ Voor 52% gewijzigd door Fonta op 10-11-2014 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Hmm, morgen een Battlelog update. Zou het iets met Final Stand van doen hebben?
We will deploy an update to Battlelog on Tuesday November 11th 01.00 PDT / 09.00 UTC. Battlelog will be taken down for maintenance for 1 hour and you will not be able to join new play sessions during this period.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:32:
Hoezo stacking ?

[afbeelding]

Paar minuten later was het alweer gedaan:

[afbeelding]

Heb maar even ge'idled...
Valt reuze mee. Niks doen en naar het scoreboard staren heeft vast ook veel geholpen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Fonta schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:57:
28 November is trouwens de 2e BuG battlefield 4 competitie. Als hier iemand aan mee wil doen, dan kan je je opgeven via https://www.bug-community.com/bf4-competitie/
2e? Is toch al de 4e?

Het loopt hier overigens weer lekker na een dipje :). Nieuwe muis ook erg prettig. Laatst 2 keer zo'n moment waarvan ik zou willen dat ik het opgenomen had :(. In je 1tje 6-7 man afschieten die ongeveer tegelijk/achter elkaar aankomen. De momenten waar het erg fijn is dat de MG4 200 kogels heeft ;).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Termy schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 03:59:
[...]

2e? Is toch al de 4e?

Het loopt hier overigens weer lekker na een dipje :). Nieuwe muis ook erg prettig. Laatst 2 keer zo'n moment waarvan ik zou willen dat ik het opgenomen had :(. In je 1tje 6-7 man afschieten die ongeveer tegelijk/achter elkaar aankomen. De momenten waar het erg fijn is dat de MG4 200 kogels heeft ;).
Nvidia shadowplay of AMD GVR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Fonta schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:41:
Tjah.... Dat kan wel eens gebeuren hè.

Doe je zoveel moeite om screenshots te maken, verklein je ze niet eens fftjes :+
Mwuah, wel eens? :P

Ik maak me daar zelf niet druk om, houd wel van een uitdaging maar kan me voorstellen dat er
wel wat zijn die daar toch problemen mee hebben, misschien een idee voor jullie server
om maar max 4 bug leden in 1 team te hebben?
Als clan leden tegen elkaar spelen worden ze alleen maar beter en is ook wel lachen op team speak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:48:
[...]

Valt reuze mee. Niks doen en naar het scoreboard staren heeft vast ook veel geholpen :Y
Lang heb ik niet gestaard hoor, rustig in de achtergrond screenshotje knippen/plakken en de ronde was al bijna gedaan. Het is niet alsof ik zo goed ben dat ik bijna solo 10+ goede spelers aankan die ook nog eens samenwerken, ook nog op Operation Locker. Als ik mijn stats bewust wil verknoeien met 0,2 K/D dan ga ik wel achievements unlocken :P
NLsandman schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 07:51:
misschien een idee voor jullie server om maar max 4 bug leden in 1 team te hebben?
Of gewoon helemaal niet in één squad zitten maar verdeel en heers :P Als elk Bug lid in een aparte squad gaat kun je een beetje "squad leaderen" (ook al ben je niet squad leader, er is toch rotatie in players) doordat jullie toch beter ingespeeld op elkaar zijn en goed communiceren (I'd guess). No need aan het door heel de map te facerollen als de uber squad, waar je weinig van bijleert. Dan krijg je misschien ook meer regulars, alhoewel dat geen issue zal zijn met "official server".

[ Voor 40% gewijzigd door Phuncz op 11-11-2014 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:48:
[...]

In 2 minuten tijd 100 tickets wegspelen valt inderdaad reueze mee :z

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Battlelog doet het weer. Nieuwe achtergrond die verwijst naar Final Stand. De nieuwe ranks t/m 140 zijn zo te zien vrijgegeven. Verder zie ik de nieuwe assignment Phantom Operative staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

de uitleg bij de spyder bow: "The signature weapon of Phantom Program soldiers given to members who have completed their initiation. It's short effective range shouldn't pose a problem for a true Phantom Operative." :9

[ Voor 69% gewijzigd door spartacusNLD op 11-11-2014 13:49 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

SmokingCrop schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 04:17:
[...]

Nvidia shadowplay of AMD GVR :)
Ja, ik weet het. Wanneer ik tijd heb ga ik shadowplay eens uitproberen. Hopelijk nog voor de competitie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Termy schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 03:59:
[...]

2e? Is toch al de 4e?

Oeps, type foutje. is inderdaad alweer de 4e competitie.
NLsandman schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 07:51:
[...]

Mwuah, wel eens? :P

Ik maak me daar zelf niet druk om, houd wel van een uitdaging maar kan me voorstellen dat er
wel wat zijn die daar toch problemen mee hebben, misschien een idee voor jullie server
om maar max 4 bug leden in 1 team te hebben?
Als clan leden tegen elkaar spelen worden ze alleen maar beter en is ook wel lachen op team speak.
:+

Ik zal het eens in de groep gooien. Probleem is dat we geen clan maar een community zijn en in principe geen regels hebben in die trend.
Wordt trouwens wel lastig als we met 9 man tegelijk aan het spelen zouden zijn :P
Termy schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:51:
[...]

Ja, ik weet het. Wanneer ik tijd heb ga ik shadowplay eens uitproberen. Hopelijk nog voor de competitie :).
Niets moeilijks aan, inschakelen en je bent klaar :D

[ Voor 10% gewijzigd door Fonta op 11-11-2014 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

jep staat vrijwel onderaan op je battlelog stats :P

nog wat meer info (die wel klopt) over phatom program:

[ Voor 23% gewijzigd door spartacusNLD op 11-11-2014 18:33 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:07

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Fonta schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:38:

Ik zal het eens in de groep gooien. Probleem is dat we geen clan maar een community zijn en in principe geen regels hebben in die trend.
Wordt trouwens wel lastig als we met 9 man tegelijk aan het spelen zouden zijn :P
True, maar we zeggen ook: Play hard but fair.

En als je met 6 man level 100+ aan de ene kant zit tegen wat low level gastjes aan de andere kant kun je je afvragen of je nog wel fair bezig bent. Het is IMHO sportiever als er een paar man zouden switchen als ze dat zien. Maar ja, dan winnen ze misschien wel niet....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die niet kunnen joinen in een server, voor een uur terug (toen ik aan het eten was) was dit nog niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-09 10:02
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:07:
Meer mensen die niet kunnen joinen in een server, voor een uur terug (toen ik aan het eten was) was dit nog niet zo.
Ik kom ook nergens in op dit moment, constant een rode balk onderin.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/cMHc3/8244b04d82.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
En "The Game Statistics Engine is currently down. "

CTE werkt nog wel..

[ Voor 18% gewijzigd door MEN-O op 11-11-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Laatst online: 14-09 00:30
Heb sinds een paar dagen dat als ik battlelog open in chrome m`n CPU op bijna 100% schiet .
Dit gebeurd op beide pc`s .

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/29zmzd.jpg

Meer mensen hier last van of een oplossing ?

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Komt dat misschien door de geanimeerde achtergrond ?

Kun je uitzetten onderaan in je profile > http://battlelog.battlefield.com/bf4/en/profile/edit/

Anders battlelog software verwijderen en opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
De bow krijg je dus als Phantom Initiate... de meest frustrerende van het rijtje met z'n roadkills. Ik voorzie veel Carmageddon-achtige praktijken de komende dagen en een rush op die assignment :P

Gelukkig al een paar weken geleden gedaan... man man man wat heb ik zitten vloeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
Heb gister mijn nieuwe pc in elkaar geklust, na 5 jaar mocht dat ook wel een keer.

Nu zit ik te kijken om bf4 aan te kopen. Maar er zijn zoveel versies, met dlc en zonder. Plain, limited, premium etc.

Welke raden jullie aan om te spelen? Draaien de bug servers alleen plain maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tito129 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:15:
Heb gister mijn nieuwe pc in elkaar geklust, na 5 jaar mocht dat ook wel een keer.

Nu zit ik te kijken om bf4 aan te kopen. Maar er zijn zoveel versies, met dlc en zonder. Plain, limited, premium etc.

Welke raden jullie aan om te spelen? Draaien de bug servers alleen plain maps?
De gratis versie ;)
https://www.origin.com/nl-nl/store/free-games/game-time
Dit is dus incl. de vanille multiplayer die je meer dan genoeg een beeld geven van BF4.
Vind je het leuk kun je bij de bekende keysite's misschien BF4 + Premium kopen voor ongeveer 40€ samen
http://www.dlcompare.com/search.php?q=BF4%20premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
yinx84 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 07:10:
De bow krijg je dus als Phantom Initiate... de meest frustrerende van het rijtje met z'n roadkills. Ik voorzie veel Carmageddon-achtige praktijken de komende dagen en een rush op die assignment :P

Gelukkig al een paar weken geleden gedaan... man man man wat heb ik zitten vloeken.
Heb ik gisteren gewoon op een vd vele 64 man conquest locker matches gedaan met SUAV :P
(Waarom zijn er in godsnaam zoveel mensen/volle servers die dat echt willen spelen.. en praktisch helemaal geen obliteration locker matches wat net veel meer fun is doordat je niet zo'n choke punt effect hebt)

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 12-11-2014 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

yinx84 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 07:10:

ik heb t makkelijk behaald op de volgende manier:
met SUAV mensen omvervliegen die op gebouwen staan te campen
of als er enemy's op de C storen staan in de map siege of shanghai

zo behaald :)

kan ook op deze manier:

robbaz 4 the win >:)

[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 12-11-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

SmokingCrop schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:51:
[...]

Heb ik gisteren gewoon op een vd vele 64 man conquest locker matches gedaan met SUAV :P
(Waarom zijn er in godsnaam zoveel mensen/volle servers die dat echt willen spelen.. en praktisch helemaal geen obliteration locker matches wat net veel meer fun is doordat je niet zo'n choke punt effect hebt)
Voor mij omdat Locker Conquest een leuke mix is tussen grote actiedichtheid en (jawel) tactische mogelijkheden. Men dénkt dat Locker een clusterfuck is, want bij C staan er altijd veel spammers, maar dat hoeft absoluut niet zo te zijn. Ik probeer altijd te flanken en zo veel mogelijk vlaggen achter de linie te pakken door buitenom te lopen. Dat maakt een rondje Locker Conquest zo veel leuker dan de hele tijd met je LMG liggen bij C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Bee.nl schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:11:
[...]

Voor mij omdat Locker Conquest een leuke mix is tussen grote actiedichtheid en (jawel) tactische mogelijkheden. Men dénkt dat Locker een clusterfuck is, want bij C staan er altijd veel spammers, maar dat hoeft absoluut niet zo te zijn. Ik probeer altijd te flanken en zo veel mogelijk vlaggen achter de linie te pakken door buitenom te lopen. Dat maakt een rondje Locker Conquest zo veel leuker dan de hele tijd met je LMG liggen bij C.
Daarom net, waarom speel je dan conquest? :P
Obliteration Locker is altijd flanken met grote actiedichtheid en taktisch rondlopen etc.
Het is maar heel zelden dat het eens een clusterfuck is, maar dan kan je net zoals in conquest gaan flanken.

en dat quasi zonder ucav/mortar campers buiten & zonder 24/7 LMG campers met een tentje en kampvuur

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 12-11-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

SmokingCrop schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:21:
[...]

Daarom net, waarom speel je dan conquest? :P
Obliteration Locker is altijd flanken met grote actiedichtheid en taktisch rondlopen etc.
Het is maar heel zelden dat het eens een clusterfuck is, maar dan kan je net zoals in conquest gaan flanken.

en dat quasi zonder ucav/mortar campers buiten & zonder 24/7 LMG campers met een tentje en kampvuur
Tja, goede vraag waarom men terug blijft vallen op conquest. Wellicht omdat men dat kent of omdat het bekend staat om de clusterfuck en daardoor meer spelers aantrekt. Obliteration vraagt net nog wat meer PTFO en veel spelers willen of kunnen dat niet. Op conquest is men wat vrijer in speelstijl.

Over mortars gesproken. Dat zijn echte spelbrekers op Locker. Ben je net bezig met een goed gecoordineerde aanval buiten en weet je de vijand terug te dringen, krijg je opeens een hele wave mortars op je dak.

[ Voor 12% gewijzigd door Bee.nl op 12-11-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

meer info en stats over de nieuwe phantom bow:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Range van 15 wordt dus wel héél erg short-distance. Het zal dan ook meer een gimmick zijn zoals de Ballistic Shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Soms heb je van die games...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/h6B2kUMzrJyHt7O5Vcn3aZyP/full.png

Lijkt het heel lang onwijs spannend, rond de 900 lijkt het voor ons compleet kansloos en vertrekt een van onze betere spelers. Ik zei toen al in de chat dat het wel gespeeld was.. Rest van het team bleef gelukkig wel en speelde door met de mentaliteit en inzet van een Dirk Kuyt. Jongens, wat een gruwelijke pot was dat zeg.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BnMsGDlOrdvZMIXSKixgUCql/full.png

Helaas zelf nog level 10, deze week pas begonnen met spelen mda. Origin Game-Time. Weet niet of ik het spel nou ga kopen of niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Fid3lity op 12-11-2014 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
lmao, daarnet zoveel fun gehad :D
Rush, laatste defend op Pearl Market (B op dat dak).

MG4 in de hand en gaan met die banaan naar beneden met trappen, hele tijd schieten met die 200 kogels..
11 man spray (kwam zo in chat :P) en daardoor game nog gewonnen xD
http://battlelog.battlefi...57675933811072/271891966/

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 12-11-2014 23:57 ]

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:14
spartacusNLD schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:19:
[...]

ik heb t makkelijk behaald op de volgende manier:
met SUAV mensen omvervliegen die op gebouwen staan te campen
of als er enemy's op de C storen staan in de map siege of shanghai

zo behaald :)

kan ook op deze manier:
[video]

robbaz 4 the win >:)
Nice, haha. Thanks.

Verwijderd

Ze zijn weer goed bezig in de CTE, nieuwe ADS animaties:

Afbeeldingslocatie: http://eaassets-a.akamaihd.net/battlelogdev/prodcte/61d099d23fe104fe673091d470c96970/en_US/blog/cte/files/2014/11/newsitem_ADSHeadglitch-618x331.png?v=1415754011.43
Afbeeldingslocatie: http://eaassets-a.akamaihd.net/battlelogdev/prodcte/61d099d23fe104fe673091d470c96970/en_US/blog/cte/files/2014/11/newsitem_ADSHeadglitch2-618x331.png?v=1415754011.43

Weer een stap dichterbij het oplossen van headglitching.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2014 10:41 ]

Phuncz schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:47:
Range van 15 wordt dus wel héél erg short-distance. Het zal dan ook meer een gimmick zijn zoals de Ballistic Shield.
mjah die stats zeggen niet zoveel, ik zou de symthic stats maar afwachten.

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

SouLLeSSportal schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:44:
[...]

mjah die stats zeggen niet zoveel, ik zou de symthic stats maar afwachten.
je zal dus gewoon omhoog moet richten (boven je target als hij stilstaat)
en als hij beweegt zoals dit :o :9 : (vanaf 14 seconden)

kan niet wachten totdat iemand dit na gaat doen in BF4 en t op youtube gooit haha... :9

[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 13-11-2014 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
Gisteren maar eens even battlefield 4 gedownload via dat 7dagen proef tijd..

Nou bakte er niks van... volgens mij stuk of 20x Death en 5kills?
Vond de mappen veels te groot die er waren. Waardoor ik om ook maar iemand tegen te komen eerst zowat 5min moet lopen/rennen/zwemmen.

Ben daarna maar COD BO2 gaan spelen. Daar was ik tenminste beter xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Als je CoD-stijl wilt spelen, moet je zoeken op TDM games, die zijn veel kleiner. Maar daarvoor is er CoD al, Battlefield draait juist om de grotere "veldslagen" met voertuigen, grote gebouwen, verschillende niveau's en combat van 0 tot >300 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JellBro
...het idee is dat je ook zonder je OV-kaart toch overal in kan stappen
[ jeeps, tanks, apc's ,jets ,quads, boats etc etc]

...liefst wat team mates meeneemt en dan op pad gaat.

Het is alleen maar in de basis van het spel dat het iets anders is dan COD.

kon het niet laten ... hap hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

JellBro schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:56:
.Het is alleen maar in de basis van het spel dat het iets anders is dan COD.
:/ :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:41
JellBro schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:56:

Het is alleen maar in de basis van het spel dat het iets anders is dan COD.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

De clueless retard yolo solo heroes krijgen we er in ieder geval gratis bij :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 14-11-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:41
Something like that, yeah. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik had problemen met onverklaarbare korte freezes om de 10-15 seconden in BF4, blijkt het aan Origin In-Game te liggen (--> Disable !). Had er deze week last van, waarschijnlijk één van de Origin updates ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 19:57
Wat in BF4 wel nog 'erger' is dan in BF3 is mensen die 1 skill supergoed hebben en bijv met 'n tank over water kunnen rijden en elke battle winnen, snipers die over 6,5 km headshots maken en C4 figuren die zodra je in jouw basis spawned je laat ontploffen. 9/10 keer heb ik geen idee wat er gebeurt en na een keer of 5 zo direct dood te gaan ga ik maar weg. Vind het verder wel leuk spel, grote stadslevels met liftjes enzo maken het wel erg leuk, heli drops en soms gewoon lekker klooien afgewisseld met goed getimede assaults met je hele team.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANSAD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-08 12:56
Wishfull thinking maar zou wel gaaf zijn

[YouTube: http://youtu.be/h8bHDZQQODk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Laatst online: 14-09 00:30
FRANSAD schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:55:
Wishfull thinking maar zou wel gaaf zijn

[video]
Zou wel mooi zijn , maar ze kunnen nog wel 100 maps uitbrengen voor BF4 , zolang de core nog steeds niet in orde is hoeft het van mij niet meer op deze engine .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Beetje heel erg kort door de bocht maar wel waar. :')

[ Voor 24% gewijzigd door Gropah op 16-11-2014 23:33 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Haha hilarisch en jammer genoeg de waarheid :(
Goede video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
haha, wist niet dat het zo erg gesteld was..
No wonder dat bf4 competitive niet aanslaat, #madcuzbad :*)

Eddy Wally: "wauw!" oOo

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 16-11-2014 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
D4NG3R schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:57:
[...]

Beetje heel erg kort door de bocht maar wel waar. :')
Ik weet niet hoeveel mensen hier competitive bf hebben gespeeld de laatste jaren, maar iedereen weet dat dignitas alles dan succesvol zijn geweest.
Wallberg van dig speelde gewoon voor fun een potje 8v8. Wat verwacht je dan? Waarom zo'n filmpje maken. Serieus?

Daarnaast kan iedereen het mee eens zijn dat het spel redelijk kapot was tijdens release en nu pas speelbaar is. Domination was 5v5 mainmode, omdat de beoogde mode defuse te kapot was en niet "bf".

Dus ik vind dit filmpje een beetje te kort door de bocht en simpel weg vaag. Wat heeft een youtuber met esport te maken? Hij speelt praktisch nooit comp bf4.

[ Voor 4% gewijzigd door Gropah op 16-11-2014 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANSAD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-08 12:56
Leeuw070 schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:05:
[...]

Zou wel mooi zijn , maar ze kunnen nog wel 100 maps uitbrengen voor BF4 , zolang de core nog steeds niet in orde is hoeft het van mij niet meer op deze engine .
Opzich draait de game toch nu best aardig? Zou wel mooi zijn als kadootje richting community zo`n gratis 6e dlc pack vanwege de vele fuck-ups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
CB org schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:38:
[...]
Wat heeft een youtuber met esport te maken? Hij speelt praktisch nooit comp bf4.
Het feit dat said Youtuber (JackFrags) vrijwel uitsluitend BF subscribers heeft en daardoor nogal veel invloed heeft in de community.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Een beetje aardiger voor elkaar zijn kost niets en voorkomt wel gezeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
knoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CB org schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:38:
[...]

Ik weet niet hoeveel mensen hier competitive bf hebben gespeeld de laatste jaren, maar iedereen weet dat dignitas alles dan succesvol zijn geweest.
Wallberg van dig speelde gewoon voor fun een potje 8v8. Wat verwacht je dan? Waarom zo'n filmpje maken. Serieus?

Daarnaast kan iedereen het mee eens zijn dat het spel redelijk kapot was tijdens release en nu pas speelbaar is. Domination was 5v5 mainmode, omdat de beoogde mode defuse te kapot was en niet "bf".

Dus ik vind dit filmpje een beetje te kort door de bocht en simpel weg vaag. Wat heeft een youtuber met esport te maken? Hij speelt praktisch nooit comp bf4.
Filmpje is dikke onzin idd, alsof niemand in de game ooit de fout maakt om je aa rocket niet te wisselen na een spawn oid. Dat het wel domme fouten zijn klopt maar dat staat los van jackfrags zijn punt. Het gaat erom dat je op competitive gebied geen balans hebt met voertuigen op dit moment, dat staat totaal los van dat de gemiddelde bf3/4 speler geen idee heeft wat de fuck hij aan het doen is.
Daarnaast hoef je ook geen top esport gamer te zijn om te zien dat dit zo is, ik als casual gamer zie dit al, al vind ik mijzelf toch wel stukje beter dan gemiddeld. Als het ene team een goede attack jet pilot heeft, kun je wel dag zeggen tegen je tanks.Zo erg als bf3 met jets is het nu ook niet maar het blijft gewoon niet goed te balansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

FRANSAD schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:49:
[...]

Opzich draait de game toch nu best aardig? Zou wel mooi zijn als kadootje richting community zo`n gratis 6e dlc pack vanwege de vele fuck-ups.
Gelijk heb je maar ik durf er niet op te hopen, het zou maar weer eens een nutteloze camo of dogtag moeten zijn wat die surprise is. Content kost namelijk geld, de kostbare tijd van developers. Het zou wel de verrassing van het jaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JellBro
... lezen en het sarcasme eruit halen is ook niet meer wat het geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Over pro-spelers gepraat, zojuist fnatic-uNFixed in het enemy team gehad op Domination, wat was me dat een bakje moeilijk. Ik wist de naam wel te plaatsen maar je zou voor minder cheater gaan roepen als je uit de meest bizarre hoeken gekilled wordt met maar een fractie van een seconde dat je zichtbaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Phuncz schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:27:
Over pro-spelers gepraat, zojuist fnatic-uNFixed in het enemy team gehad op Domination, wat was me dat een bakje moeilijk. Ik wist de naam wel te plaatsen maar je zou voor minder cheater gaan roepen als je uit de meest bizarre hoeken gekilled wordt met maar een fractie van een seconde dat je zichtbaar bent.
Af en toe is het wel leuk om te zien waar je staat wat betreft skill maar het moet geen dagelijkse
kost worden.
Gelukkig zijn dat soort spelers dat 70 kills haalt in een korte ronde domination zeldzaam.

Dat soort spelers hebben geen chopper en repair bots nodig om een hoge kdr te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Phuncz schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:27:
Valt inderdaad niet mee tegen die gasten. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe zij zo snel en accuraat kunnen reageren. Soms dan weet je dat ze om de hoek komen, doe je prefire en alsnog ga je dood. Ik merk wel dat ik beter ga spelen wanneer ik met zulke gasten op de server (76ranger) zit. Dus een goede oefening is het sowieso.

Het is nu wachten op het doorzetten van de CTE patch waar de burst damage uitgehaald is, zodat mensen met packetloss niet meer van die 'one shot' kills kunnen maken. Daarnaast ben ik benieuwd hoe squad spawn 2.0 uit gaat pakken. Dat voorkomt dat je kunt spawnen wanneer je squadmate onder vuur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

De patch voor Final Stand is uit (1.4GB), de DLC zelf staat volgens Origin gepland voor 14:30, maar BattleLog op moment van schrijven ligt ook uit :|

EDIT: ondertussen is BattleLog terug online, staan er zelfs een paar Final Stand servers online, maar zonder de DLC kan je niet op die servers komen :|

[ Voor 34% gewijzigd door Phuncz op 18-11-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

Lijkt erop dat we moeten wachten tot 14:30 :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Inderdaad. De patch is wel al actief, inclusief de Bipod Knife (:D) en de achievements !

Patch notes:

The following tweaks and fixes apply across all platforms. However, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox One and PC have a few unique fixes that you can find on the bottom of the post.

GENERAL

• This game update enables the Battlefield 4 Final Stand expansion pack.
  • Tweaked the hit indicator speed to behave more like Battlefield 3.
  • Fixed an issue where the hit indicator size for shooting an enemy player in the arms would be small, when it actually should be medium size.
  • Added advanced gameplay options for customizing the hit indicator.
  • Tweaked hit indicators: medium hit texture to better fit with small hit and headshot textures.
  • Improved the hit indicator accuracy from vehicles when shooting enemy infantry.
  • Made it clear in the in-game squad menu that a "Squad Join"-squad is not a private squad.
  • Fixed an issue that prevented players from joining a rented server that was protected with a password.
  • Added an option (under the advanced gameplay options menu) to toggle the Defensive Perk icon on spotted enemies and set it to be OFF by default now. This icon was originally added in the Fall Patch (September) and set to be always ON at the time.
  • Added fix for a water splash effect on players who were shot at after emerging from a dive. This usually occurred after the second time the player emerged.
  • Fixed several issues with the underwater audio mixer for players who were diving and emerging several times in a row.
  • Fixed the Battle Pickup respawn so that it will only respawn after its ammo has been depleted or the player carrying the Battle Pickup has been eliminated.
  • Adjusted the terrain loading on China Rising maps to improve terrain during the start of the round.
  • Fixed a case where in-game Battlelog would not show after signing out of a profile while on the rent a server store area.
  • Fixed an issue where the TV missile HUD would be flickering on and off.
  • Fixed an issue that would sometimes cause a graphical corruption at the bottom of the screen when flying a helicopter over water.
  • Fixed a typo in the description of "Damaged Type Based Shape"-option in the gameplay options menu. "Hint" has been correctly changed to "hit".
  • Capture the Flag: Fixed duplicate flags being rendered when the flag is taken the instant it returns to the base.
  • Capture the Flag: Fixed an issue where sometimes the flag would be rendering at an incorrect place, instead of on the player who is holding it.
  • Fixed an issue where soldier weapon flashlights and lasers would render on vehicle-mounted weapons.
  • Cleaned up the reticle icons and thickened the lines to make them read more clearly.
  • Changed friendly fire to be OFF in the "Classic" rent a server options preset.
  • Updated the new advanced HUD option descriptions where "Friendly" was sometimes incorrectly referenced to as "Enemy".
  • Fixed an issue where knifing a player with the "4th Floor" dog tag would display a blank dog tag.
  • Updated the holo sight shader to better render against bright backgrounds like snow.
  • Updated vehicle HUD colors and shaders to be more visible vs bright backgrounds.
  • Fixed an instance where the HUD for the RAWR would get extremely blurry and fuzzy when looking at certain surfaces.
  • Fixed an issue that could cause Battle Pickups to sometimes sink into the ground when dropped. Players should now be able to pick them up without any problems.
  • Fixed an issue where players who left vehicles could kill teammates or themselves by launching the vehicle at them and exiting it. Player can still kill enemies this way and is now correctly awarded points if killing them.
  • Fixed an issue with the M18 Smoke functionality, where the smoke would only be visible for the players who stayed on top of the grenade.
  • Fixed an issue with the Desert Eagle muzzle flash.
  • Added extra smoke emitters to both M320 and M18 to decrease the smoke spawn time.
  • Tweaked the XM25 Airburst smoke.
  • Fixed cameras that were not correctly pointing at the flags. This change affects Commander Mode in Conquest Large on the Sunken Dragon map.
  • Updated Medic bag so that it does not heal soldiers who are suppressed or underwater

COLLISION CLEAN UP

Operation Locker
  • Fixed an instance where players would see a floating cardboard box, after destroying the boxes below it.
Hainan Resort
  • Fixed a small step that the player is forced to jump over west of the Resort, at the small building next to the empty pool.
Dawnbreaker
  • Rush: Fixed an invisible collision north from the bus station that stopped projectiles and bullets.
Siege of Shanghai
  • Fixed occluder issue present after destroying a wall on the north side of the building situated at the D point.
  • Fixed an issue with an invisible wall on the corner of the Statue, south of flag D.
Propaganda
  • Conquest Large: Fixed an issue where a player could get stuck in the out of gameplay area if he/she jumps the walls in the southwest area of the CN base.
  • Defuse: Fixed an issue with some of the sand boxes colliding with the sidewalk margins in the northeast part of the map.
    Flood Zone
  • Conquest Small: Fixed an issue where the roof of a wooden shack is left floating after it gets destroyed.
Lumphini Garden
  • Domination: Fixed an issue where the user would clip through the dirt pile in the southwest part of the map while prone.
  • Rush: Fixed an issue where the user would clip through the mud next to the bridge between the US base and M-COM A of the second pair of M-COMs.
  • Rush: Fixed a graphical corruption that affected some of the water, causing sharp edges.
  • Conquest Large: Fixed an issue that prevented players from vaulting over some of the red fences, in the area near the dam. Players should now be able to vault over the fences without any problems.
  • Fixed some instances where wall junctions were not correctly aligned, leaving small vertical holes between textures on some walls.
  • Fixed a graphical issue underneath one of the bridges close to the construction site.
  • Fixed an issue with the dirt pile floating under the bridge, near the construction site.
  • Conquest Large: Fixed an issue with grass clipping through pavement north of flag A.
  • Conquest Large: Fixed an issue with plants appearing to be floating after their stand gets destroyed.
  • Conquest Large: Fixed an issue with a missing texture in the mudslide in the southeast corner of the map.
Pearl Market
  • Conquest Small: Fixed an issue where missing textures made it possible for players to see between a wall and the floor, south of flag C.
  • Domination: Fixed an occluder issue on one of the buildings situated near flag B.
  • Chain Link: Fixed an issue where the switch for roll-up gates was floating in mid-air.
  • Conquest Large: Fixed a clipping issue near flag A.
  • Fixed an issue where pallets would float in the air after destroying the pallets underneath them.
  • Team Deathmatch: Fixed a clipping issue inside a building located near the road in the north part of the map.
  • Rush: Fixed an issue where a wheel cart with supplies was floating on the road near M-COM B from the second set of M-COMs.
Sunken Dragon
  • Chain Link: Fixed an issue with an invisible collision present at a window in the parking lot, west from the capture point D.
  • Fixed an issue with invisible collision near the entrance of the parking garage located in the southwest corner of the map.
  • Fixed an issue with cracks/holes in the garage, which allowed players to see through them.
  • Fixed an issue that prevented players from breaking the glass in the bus stop with a melee attack.
  • Fixed an issue with Z-fighting on the Floodgate ground.
  • Fixed an issue with Skyscraper seams which allowed players to see outside of the map boundaries.
  • Fixed an issue where the metal rails near the lake at sector E were misaligned.
  • Fixed an issue where a water texture was floating above the ramp leading towards the US base.
  • Fixed a color issue on the underside of tourist boats.
  • Fixed an issue where the player could encounter an incorrect animation when climbing a ladder near the north bridge.
  • Fixed an invisible collision under the Sea Dragon.
  • Fixed an issue with the handrail that was clipping through the bridge near flag B.
  • Fixed an issue that prevented the player from vaulting over the bar outside one of the sentry boxes near flag D.
  • Fixed an instance where major occlusion would occur after a player destroyed the vegetation northeast of the big parking lot.
  • Fixed a collision issue on the broken section of the restaurant on the second floor.
  • Fixed an issue with the top step at the US flag location that forced players to jump over it.
  • Fixed a destruction issue with the restaurant advertisement sign.

EXPLOIT FIXES

• Metro 2014: Fixed an area that could be used to get outside of the map and shoot other players.
  • Operation Locker: Tweaking added collision to the railing at the panopticon area, further blocking some players from using the balcony as an exploit
  • Lumphini Garden: Fixed an exploit that made it possible to use the MAV to spawn in on a friend to end up outside the map boundaries.
  • Lumphini Garden: Fixed an exploit that allowed players to end up below the subway station.
  • Lumphini Garden: Fixed an exploit in Conquest Small that allowed players to shoot through a small unintended opening in a wall.
  • Hainan Resort: Fixed an exploit where players were able to go outside of the map and shoot at enemies.
  • Pearl Market: Fixed an exploit where a player could see through a part of the building situated near the bus.
  • Fixed an issue that allowed players to spawn into vehicles before the lockdown timer in the beginning of a round reached zero.

WEAPON TWEAKS AND FIXES

• Corrected errors in zeroing/velocity for L96, 338 Recon, and SR338. All had zeroing/muzzle velocity problems. All these weapons now zero correctly.
  • Using a FLIR/IRNV scope no longer cancels out the blinding effects of a Flashbang.
  • Corrected the description text of an advanced aim sensitivity option to mention 3X scopes (like the ones for .44 Magnum and M1911 pistols)
  • Fixed a bug where you would sometimes lose the effect of the FLIR/IRNV after spawning in.

ANIMATION BUG FIXES AND IMPROVEMENTS

• Fixed an issue with the 1st person animations of MP412 and SW40 pistols deploying while sprinting.
  • Fixed an animation issue with the M26 shotgun mounted under the M416.
  • Fixed clipping issues on 3rd person reloads for Mk11, SCAR and SR338.
  • Fixed the foregrip position on 3rd person for MTAR21.
  • Fixed a sprint pose issue with several 1st person rifle animations.
  • Fixed handle animation of U-100 being removed when certain attachments were equipped.
  • Tweaked the camera to be less disruptive of player aim during the reload animation of M1014.
  • Fixed pose mismatch that led to magazine drifting after the reload animation for the M39EBR had been completed. Removed the latch mesh from the magazine as well.
  • Fixed a pose mismatch at the end of the reload animation for the M416.
  • Fixed an issue with the SKS bolt clipping through the weapon when firing. Also fixed the left hand position.
  • Added a reload interrupt branch for the M320.
  • Fixed an animation issue with 3rd person quick throws.

PLATFORM SPECIFIC FIXES

• PC
  • Added a fix that allows plug-n-play controllers to be recognized even if they are connected after the game has been launched.
  • Added the ability to reposition the network performance overlay graph.

PlayStation 3
  • Fixed an issue in single player where the PLD gadget didn't properly highlight enemies.
  • To improve the performance on Lancang Dam in the Obliteration game mode, we removed the attack boats and jets.

PlayStation 4
  • Fixed an issue where the parachute camouflage would switch back to default if the player quits the game via the "Close Application" option in the PSN Menu.
  • Fixed an issue in single player where the PLD gadget didn't properly highlight enemies.

Xbox One
  • Fixed an issue where the class loadout would not save if the player quits the server while in game or at the end of round screen.
  • Fixed an issue where a player is not taken into a session after accepting an invite while the server browser is accessed from the Squad Join menu.
  • Fixed a crash that could occur when signing out from the lead profile while playing multiplayer.
  • Updated displayed pricing for EA Access users.

SERVER FIXES

• Fixed an issue where servers did not recognize more than 50 unlocks and therefore some players never got assignments, dog tags and other unlocks when they should have.
  • Fixed an issue where some users had problems with a Battlelog message stating "You do not own this content".

SERVER R34 FIX RELEASED IN OCTOBER

• On rented servers, admins are now able to edit the amount of players needed to start a game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

je kan in deze server:
http://battlelog.battlefi...OM-Compound-Bow-UNLOCKED/

de bow uitproberen :D unranked & all unlocks dus vandaar ;)
vind het maar een onding...
want small / middle range ga je t zowiezo verliezen en long rang heb je er niks aan..

[ Voor 36% gewijzigd door spartacusNLD op 18-11-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik blij dat ik nooit die Phantom assignments heb proberen te doen :P Die crossbow in BF3 was ook al zo'n karig ding. Nutteloze toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlepack glitch is terug :O
Alweer. Net als bij elke client update.
Veel extremer dan in het verleden. Waar je eerst 2-4 battlepacks kreeg, krijg je er nu 40 tot 120 :D .
gg
Werkt op servers die nog niet geupdate zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Die battlepacks had ik gewoon in BattleLog al, 88 stuks. Heb ze allemaal geopend en heb een bende unlocks en honderden XP boosts.
Pagina: 1 ... 22 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.