Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 28-04 16:07
quote:
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:06:
[video]

lekker op als dit zo blijft voor riot shield... :') :F
Zijn oude game files, zal wel veranderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eXp3rIeNz1989
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 22-02 01:17
Vraagje,
ik ontvang morgen een nieuwe SSD (Samsung EVO) en wil hierop BF4 installeren. Ik heb de digitale versie... Kan ik iets doen zodat ik deze niet helemaal opnieuw hoef te downloaden? Heb al gezocht maar kan niets vinden..

Grtz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Veldslag
  • Registratie: november 2012
  • Niet online
quote:
eXp3rIeNz1989 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:53:
Vraagje,
ik ontvang morgen een nieuwe SSD (Samsung EVO) en wil hierop BF4 installeren. Ik heb de digitale versie... Kan ik iets doen zodat ik deze niet helemaal opnieuw hoef te downloaden? Heb al gezocht maar kan niets vinden..

Grtz
Ik zou de BF bestanden die op je HDD staan naar een veilige locatie kopieeren, dan in origin een nieuwe gamefile locatie kiezen (op je SSD) en BF laten starten met downloaden. Na een halve minuut oid stoppen en de oude gamefiles die op de HDD staan op de SSD in de nu gecreerde BF map dumpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• secretdk
quote:
eXp3rIeNz1989 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:53:
Vraagje,

Grtz
Eerste google search
http://www.overclock.net/...es-without-re-downloading

• Spunker
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2018

Spunker

Banned

Wow gaan ze nu al BF5 aanprijzen? Ik sla BF5 wel over, Grafisch was BF4 ook niet echt een enorme vooruitgang op BF3, en dat is toch wel een van DE redenen voor mij iedergeval om een overstap te maken, beter borduren ze nog een jaartje of 2 door op BF4 met nieuwe expansies.

Ik vind de levenscyclus van de BF reeks veelste kort? Er kan toch best wel een jaartje of 3/4 tussen zitten? BF3 servers zijn nu al schaarser geworden en maar voor de helft gevuld als je geluk hebt. Maargoed ik ben ongetwijfeld een zuurpruim en niets gewend.

• yinx84
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21:23
quote:
Spunker schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 07:04:
Wow gaan ze nu al BF5 aanprijzen? Ik sla BF5 wel over, Grafisch was BF4 ook niet echt een enorme vooruitgang op BF3, en dat is toch wel een van DE redenen voor mij iedergeval om een overstap te maken, beter borduren ze nog een jaartje of 2 door op BF4 met nieuwe expansies.

Ik vind de levenscyclus van de BF reeks veelste kort? Er kan toch best wel een jaartje of 3/4 tussen zitten? BF3 servers zijn nu al schaarser geworden en maar voor de helft gevuld als je geluk hebt. Maargoed ik ben ongetwijfeld een zuurpruim en niets gewend.
Aanprijzen is een groot woord. Het is meer gelekte informatie. Zou niet echt slim zijn om het actief aan te prijzen terwijl er nog DLC uit moet komen.

Er valt nog zo veel uit BF4 te halen, zeker nu ze zo goed bezig zijn. Zie ook liever dat het nog een jaar of twee meegaat. Vooral als de resterende DLC een beetje interessant is.

Speel/volg BF4 al een maandje niet meer heel actief.. zijn er nog wat ontwikkelingen op Phantom Prospect gebied? Ik hoop dat het naar de laatste DLC leidt, of misschien zetten ze het op een ARG-achtige manier voort door de hele franchise (Hardline etc). Hoop niet dat het eindigt met een camo oid -O-

yinx84 wijzigde deze reactie 28-05-2014 07:43 (23%)

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

EA has officially confirmed the existence of Battlefield: Hardline following leaks that emerged earlier today. A reveal will take place during the company’s E3 2014 media briefing, a newly-opened teaser page reveals. We’ll be getting a first look at Hardline on June 9 at 12 PM PT / 3 PM ET.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• yinx84
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21:23
quote:
Rivanov schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 07:51:
[afbeelding]

EA has officially confirmed the existence of Battlefield: Hardline following leaks that emerged earlier today. A reveal will take place during the company’s E3 2014 media briefing, a newly-opened teaser page reveals. We’ll be getting a first look at Hardline on June 9 at 12 PM PT / 3 PM ET.
Ik neem het "aanprijzen is een groot woord" uit m'n laatste post terug -O-

• MisterChaoSs
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 13-06 10:29

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

HAHAHAHA (sukkels)

Microtransacties in BF4

sukkels slaat op EA natuurlijk

Overigens, dat optimalizeren met dat AMD programma werkt bij mij totaal niet, zodra ik probeer te spawnen crasht de game. Lekker op m'n eigen settings laten staan en ik heb nergens last van :+

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Wat een zuur topic dit zeg.
Ik snap alle commotie echt helemaal niet want een blind paard had dit nog zien aankomen.
Kijk BF4 is wel leuk maar niet zo goed als deel 3 maar er word nog steeds aan gewerkt om het op een acceptabel niveau te krijgen en we krijgen nog 2 expansies.
Ik ben dat ook wel benieuwd wat deze nieuwe Battlefield gaat doen omdat het een andere setting en ontwikkelaar heeft en wacht dan ook met smart op de E3.
Ik hoop gewoon op een goede CQC game met een goede hitreg en map design.
Er is natuurlijk niemand die je tegenhoud om nog 2 jaar BF4 te spelen of iemand die je verplicht om BF: Hardline te kopen.
Maar tegenwoordig wil gewoon iedereen elk jaar een ''nieuwe'' game als je kijkt naar het succes van AC , CoD , Farcry , Forza en Fifa dus is het niet raar dat EA op deze nieuwe game het Battlefield logo plakt.
quote:
MisterChaoSs schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:34:
HAHAHAHA (sukkels)

Microtransacties in BF4

sukkels slaat op EA natuurlijk

Overigens, dat optimalizeren met dat AMD programma werkt bij mij totaal niet, zodra ik probeer te spawnen crasht de game. Lekker op m'n eigen settings laten staan en ik heb nergens last van :+
Dat EA het aanbied is tot daar aan toe maar de genen die het kopen moet je direct gewoon keihard ik het gezicht uitlachen en daarna neer knuppelen.

beuker19 wijzigde deze reactie 28-05-2014 10:08 (28%)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

quote:
beuker19 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:06:
Dat EA het aanbied is tot daar aan toe maar de genen die het kopen moet je direct gewoon keihard ik het gezicht uitlachen en daarna neer knuppelen.
True that, de battlepacks stromen al binnen. Als je standaard 200% XP boost krijgt in een 3 dollar battlepack dan zijn de poppen, op de dam zonder hek, met gare rapen aan het dansen :+

quote:
yinx84 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:02:
[...]

Ik neem het "aanprijzen is een groot woord" uit m'n laatste post terug -O-
dit soort dingen worden over het algemeen niet zomaar 'gelekt'. zit gewoon de markteting afdeling achter.

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

Als je verder wil discussiëren over Battlefield Hardline dan kan dat in het volgende topic.
[Multi] Battlefield Hardline

quote:
beuker19 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:06:
Wat een zuur topic dit zeg.
Ik snap alle commotie echt helemaal niet want een blind paard had dit nog zien aankomen.
Kijk BF4 is wel leuk maar niet zo goed als deel 3 maar er word nog steeds aan gewerkt om het op een acceptabel niveau te krijgen en we krijgen nog 2 expansies.
Ik ben dat ook wel benieuwd wat deze nieuwe Battlefield gaat doen omdat het een andere setting en ontwikkelaar heeft en wacht dan ook met smart op de E3.
Ik hoop gewoon op een goede CQC game met een goede hitreg en map design.
Er is natuurlijk niemand die je tegenhoud om nog 2 jaar BF4 te spelen of iemand die je verplicht om BF: Hardline te kopen.
Maar tegenwoordig wil gewoon iedereen elk jaar een ''nieuwe'' game als je kijkt naar het succes van AC , CoD , Farcry , Forza en Fifa dus is het niet raar dat EA op deze nieuwe game het Battlefield logo plakt.

Mensen willen elk jaar een nieuwe game omdat de meeste games tegenwoordig de diepgang van een koekepan hebben en je er binnen een jaar helemaal zat van bent. ;)

Het betalen voor battlepacks... tsja, treurig natuurlijk maar dat heeft iedereen aan kunnen zien komen. Maar goed, als het uitmelken van de BF franchise dan toch eenmaal een versnelling hoger wordt gezet, dan gelukkig wel met verschillende studio's. Wellicht dat er dan op zijn tijd nog eens een pareltje tussen zal zitten.

Wat betreft hardline, de setting maakt me niet eens zoveel uit als ze de mapdesign/gunplay/hitreg/netcode maar goed krijgen en niet teveel van de meest bezopen onzin zoals gadgets/levolution/identieke attachments/lock-on wapens/riot shields. Alle tijd en geld die daarin gaat zitten is weggegooid zolang de core gameplay niet goed is. Het stemt in elk geval niet hoopvol dat ze juist de gadgets weer naar buiten brengen in de communicatie en niet de gameplay zelf......

CTE heeft een paar verbeteringen met zich meegebracht maar de echt bug(s) met de interpolation en prediction zitten er nog gewoon in, al gebeuren ze wellicht ietsje minder vaak. Het is dus redelijkerwijs aan te nemen dat als ze het bij CTE nog steeds niet hebben kunnen sjeffen, het bij Hardline ook nog steeds niet boven tafel is.

Eerst maar eens ervaringen afwachten van mensen wiens mening qua shooters ik kan vertrouwen. Helaas zijn die allemaal even sceptisch en zuur geworden met BF als ik.

• SmokingCrop
  • Niet online
nieuwe Patch + Bericht op CTE: (472MB Patch)
PATCH DAY
Today we will patch both server and client on the CTE for the fifth time! This will mean some server downtime. You will also have to update your CTE client in Origin to join servers once they are up again.

PATCH CONTENTS
This patch includes:

Jet rear-view camera on separate button (Free look)
Russian Stealth jet ECM visual effect fix
Uniform Soldier Aiming improvements (Based on CTE player feedback)

WHAT ARE WE TESTING?
The contents of this patch includes fixes based on your feedback through the forums in the CTE. We would like you all to test these items to make sure we adressed them correctly (in your opinion)!

END OF INITIATIVE?
This patch concludes the first initiative on the CTE. The end of an initiative will not necessarily mean we won’t be working on additional fixes and tweaks in this area – it will just not be the focus of the full team.

For instance, we are working on automating the client side High frequency update option (and removing the option), as well as other tweaks and fixes to the netcode in general.

In the coming days we will switch to the natural follow up to network/”netcode” issues – Core Gameplay. More information about next initiative will be posted soon!

PATCH – NEXT RELEASE
The next release in the retail game will include a bulk of the changes and fixes made on the CTE. We think this collection of changes to the game, which were tested through the CTE is significant enough to warrant its own release as early as possible.

INCLUDED FEATURES
The upcoming release will contain the following features and fixes (PC, see coming patch notes for detailed list per platform):

Fix for explosion packs not being shootable sometimes
Fix for reducing damage mismatch between client/server
Fix for third person player orientation mismatch
Character collision improvements
Improvements for client side packet loss
Various server performance improvements
High Frequency Bubble
Server to client “tickrate” improvements for damage, position, rotation, projectiles and stance (infantry/vehicle)
High Frequency Bubble: Added client option to set frequency of server to client update rate (OFF/LOW/MED/HIGH, default: OFF)
High Frequency Bubble: Added server kill switches to disable feature for rest of round based on low server performance
Dampened explosive camera shake
Reduced FrameHistoryTime by 33% (less time for a client to inflict damage to enemy during packet loss)
Various server side network improvements and fixes

FUTURE FEATURES
The following fixes and improvements did not make this release – and will continue to be tested on the CTE for upcoming releases.

Not all fixes and improvements are guaranteed a release however – some will not meet our quality demands or are simply tests for the CTE environment.

Possible fix for PC chat delay (unconfirmed)
Hainan Resort: Under-terrain exploit fix
Deathshield fix (already live, CTE integration)
Obliteration Competitive mode
Operation Metro 2014 exploit fix (partial)
PC-Client stability improvement
High Altitude Jet fix (Released separately very soon)
Changed the way FOV slider option works – the UI now correctly displays vertical FOV
Improved the Uniform Soldier aiming based on CTE player feedback
Added Jet 3P rear view camera
Implemented FOV slider for vehicle 3P chase camera (option)
Visual fix for weapon sticking out of ragdoll and rotating weirdly
Fix for Hardcore killcard not showing up properly

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

Microtransacties in Battlefield 4.
http://blogs.battlefield....y-to-acquire-battlepacks/

Zijn ze nu helemaal gek geworden.
eerst de game fixen en dan pas gaan we geld uitgeven.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• pafdaddy
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 15-06 15:45
quote:
Pykow schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:20:

Lees eens 7 posts naar boven....

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• Bee.nl
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

quote:

Wat een absurde prijzen ook. Wie gaat nou 12 euro betalen voor 5 gouden battlepacks? Dat is zo'n beetje de prijs van één dlc. In het begin waren de battlepacks wel leuk, maar inmiddels ben ik daar wel een beetje klaar mee. Het voegt weinig toe aan de game.

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

quote:
pafdaddy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:29:
[...]

Lees eens 7 posts naar boven....
Anyway, gek waren ze al maar nu zijn ze echt kompleet vd pot gevallen.....

PC Specs
Why BF4 is broken & current state gaming industry

• pafdaddy
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 15-06 15:45
quote:
Help!!!! schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:59:
[...]

Eensch.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• Prometheus
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 14-03 14:51
Je hoeft het niet te kopen, ik weet niet waar mensen zich zo druk om maken.

Battlefield 4: Os1rls Tribes Ascend: Os1rls

quote:

quote:
quote:
Eensch.
Sorry hoor maar ik vind de mensen die zich hier druk over maken en zelfs de tijd voor nemen om hier hun gal over te spugen net zo zielig als de mensen die dit kopen.
Battlepacks zijn heel makkelijk zelf te verdienen hebben 0% toegevoegde waarde en als ik dat kan verkopen voor 12€ zal ik gek zijn om het niet aan te bieden.
Kijk als EA dit aangeboden had gelijk met de release had je nog kunnen discussieren of het misschien P2W was maar de game is als 7 maand uit en iedereen kan weten in welke staat de game zich nu bevind.

beuker19 wijzigde deze reactie 28-05-2014 19:59 (12%)

quote:
beuker19 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 19:56:
Sorry hoor maar ik vind de mensen die zich hier druk over maken en zelfs de tijd voor nemen om hier hun gal over te spugen net zo zielig als de mensen die dit kopen.
Battlepacks zijn heel makkelijk zelf te verdienen hebben 0% toegevoegde waarde en als ik dat kan verkopen voor 12€ zal ik gek zijn om het niet aan te bieden.
Kijk als EA dit aangeboden had gelijk met de release had je nog kunnen discussieren of het misschien P2W was maar de game is als 7 maand uit en iedereen kan weten in welke staat de game zich nu bevind.
Ik ben het helemaal eens dat mensen krijgen wat ze verdienen, zolang er volslagen idioten zijn die hiervoor willen betalen dan moet je dat gewoon verkopen. Maar kijk eens naar het grotere plaatje en je snapt waarom mensen hier toch (terecht) over vallen.

Er is een hoge EA pief die roept dat binnen tien jaar alle EA games microtransactions hebben. De battlepacks worden aangekondigd in BF4 en iedereen houdt z'n hart vast, maar nee, deze zijn uitsluitend met in-game XP te verdienen en zullen niet gekocht kunnen worden. Vervolgens wordt CTE gelanceerd, wordt de netcode (in)direct voor gefixed verklaard en nog geen dag later blijkt dat de battlepacks toch betaald worden, immers de game is nu toch gefixed?

Het schept gewoon een precedent en angst voor de EA titels die nog gaan komen want EA verkoopt nog steeds een paar geweldige game franchises die zeker niet beter gaan worden door dergelijke microtransactions. Wat gaat dit betekenen voor Mass Effect, de EA sports titels, Titanfall, de Battlefields etc? Vast niet veel goeds, nu zijn het nog (waardeloze) Battlepacks, maar wat komt er straks?

• 185331
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Met z'n allen terug gaan naar battlefield 3. :) Ik sla BF4 gewoon over, het zou al vol bugs bevatten sinds de release.
quote:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:22:
[...]

Ik ben het helemaal eens dat mensen krijgen wat ze verdienen, zolang er volslagen idioten zijn die hiervoor willen betalen dan moet je dat gewoon verkopen. Maar kijk eens naar het grotere plaatje en je snapt waarom mensen hier toch (terecht) over vallen.

Er is een hoge EA pief die roept dat binnen tien jaar alle EA games microtransactions hebben. De battlepacks worden aangekondigd in BF4 en iedereen houdt z'n hart vast, maar nee, deze zijn uitsluitend met in-game XP te verdienen en zullen niet gekocht kunnen worden. Vervolgens wordt CTE gelanceerd, wordt de netcode (in)direct voor gefixed verklaard en nog geen dag later blijkt dat de battlepacks toch betaald worden, immers de game is nu toch gefixed?

Het schept gewoon een precedent en angst voor de EA titels die nog gaan komen want EA verkoopt nog steeds een paar geweldige game franchises die zeker niet beter gaan worden door dergelijke microtransactions. Wat gaat dit betekenen voor Mass Effect, de EA sports titels, Titanfall, de Battlefields etc? Vast niet veel goeds, nu zijn het nog (waardeloze) Battlepacks, maar wat komt er straks?
Ach het is een trend die alleen maar te stoppen is door deze onzin niet te kopen.
Maar zolang het cosmetisch is en niet P2W of de gameplay beinvloed maakt het mij geen reet uit.
Kijk het positieve is zolang er nog DLC verkocht moet worden de game vaak ook nog ondersteund word als dat bij bijv. BF4 niet het geval was werd er zeker niets meer gefixed maar nu zijn ze toch nog mee bezig.

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15-06 18:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

quote:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:22:
Mass Effect heeft al packs waarvoor je kan betalen met echt geld, sportgames (in ieder geval FIFA) hebben packs met kaarten die je kan kopen, Titanfall heeft potentie met de burn kaarten en BF dus met battlepacks, Volgens mij is EA ook heel tevreden over de inkomsten van dit soort digitale aankopen dus maak je borst maar nat inderdaad.

Gundogan wijzigde deze reactie 28-05-2014 21:08 (11%)

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• secretdk
quote:

Wat maakt het uit? Players die het kopen hebben geen voordeel op normale players. Daarbij kan je alles ook unlocken door gewoon normaal te spelen. Oftewel ik zie niet in waarom iemand dit überhaupt zou willen kopen.

Zolang ze die microtransacties laten bij rotzooi die geen invloed heeft op het spel zelf, wens ik ze veel succes. Hun hebben er profijt van en ik heb er geen last van, wat wil je nog meer.

• whitey-d
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11-05 00:03
Zodra microtransactions de norm worden koop ik zulke games niet. En ik vraag me af hoeveel gamers überhaupt meegegaan zijn met de Free4Play-hype waar microtransactions de omzet moeten opleveren? Uiteindelijk wil je toch gewoon één complete en prima spelervaring zonder je druk te maken over uit de hand lopende kosten om de beste spelervaring te krijgen?

Als ze in de BF-serie dat verdienmodel op grotere schaal introduceren dan gok ik dat er slechts een kleine groep fans overblijft met overspending issues :) Ook een verdienmodel trouwens.

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

• fynrd1
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20:46

fynrd1

Fooled by Randomness

wie battelfield 3 nog niet heeft, deze is nu gratis https://www.origin.com/en...iate&utm_source=affiliate

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• secretdk
quote:
whitey-d schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:49:
Zodra microtransactions de norm worden koop ik zulke games niet. En ik vraag me af hoeveel gamers überhaupt meegegaan zijn met de Free4Play-hype waar microtransactions de omzet moeten opleveren? Uiteindelijk wil je toch gewoon één complete en prima spelervaring zonder je druk te maken over uit de hand lopende kosten om de beste spelervaring te krijgen?

Als ze in de BF-serie dat verdienmodel op grotere schaal introduceren dan gok ik dat er slechts een kleine groep fans overblijft met overspending issues :) Ook een verdienmodel trouwens.
Sorry ik weet niet in welk tijdperk jij leeft maar micro transactions zijn al de norm voor het grootste deel van de online games. En dat ze wat battlepacks verkopen net zoals de shortcut unlock bundles (zoals ze die allang verkochten) betekent het niet gelijk dat dat het spel bepaalt of domineert.

Van een mug een olifant maken enzo... Het zijn battlepacks.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ach battlepacks proberen te verkopen terwijl je een wanproduct als BF 4 hebt geleverd wat nog steeds niet gefixed is, vind ik dan weer triest. En je bent imo nog dommer als je het koopt.

Ze hebben de buzz alweer gaande met Hardline tja mensen willen bedonderd worden.

PC Specs

quote:
Help!!!! schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:13:
Ach battlepacks proberen te verkopen terwijl je een wanproduct als BF 4 hebt geleverd wat nog steeds niet gefixed is, vind ik dan weer triest. En je bent imo nog dommer als je het koopt.

Ze hebben de buzz alweer gaande met Hardline tja mensen willen bedonderd worden.
Nou ja het is niet zo dat er speciaal iets voor ontwikkeld is want het ''product'' is al aanwezig.
En ik heb BF4 bijna 500 uur gespeeld en heb ook nog meer dan genoeg lol gehad ondanks alle problemen die er nog steeds zijn.

quote:
secretdk schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:16:
[...]

Wat maakt het uit? Players die het kopen hebben geen voordeel op normale players. Daarbij kan je alles ook unlocken door gewoon normaal te spelen. Oftewel ik zie niet in waarom iemand dit überhaupt zou willen kopen.

Zolang ze die microtransacties laten bij rotzooi die geen invloed heeft op het spel zelf, wens ik ze veel succes. Hun hebben er profijt van en ik heb er geen last van, wat wil je nog meer.
Ik heb niks tegen microtansacties opzich.
Wel dat een bedrijf geld wilt verdienen , terwijl ze nog niet alles gefixed hebben.

• Prometheus
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 14-03 14:51
Zo werkt het nou eenmaal, ze willen geld verdienen en het feit dat een product nog niet "klaar" is heeft daar weinig invloed op. Maar zolang het betalen voor een battlepack optioneel is, wat maakt het dan uit?

Men kan overigens al tijden betalen voor shortcuts om kits volledig te unlocken.

Prometheus wijzigde deze reactie 29-05-2014 11:11 (15%)

Battlefield 4: Os1rls Tribes Ascend: Os1rls

• secretdk
quote:
Pykow schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 07:19:
[...]

Ik heb niks tegen microtansacties opzich.
Wel dat een bedrijf geld wilt verdienen , terwijl ze nog niet alles gefixed hebben.
Ze willen geld verdienen of het nou gefixed is of niet. Die battlepack micro transacties is echt niet iets wat ze net verzonnen hebben. Dat zat allang in de planning.

Daarbij zijn ze nu ook gewoon druk bezig met fixen. Dus druk maken om een paar battlepacks....

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Jij maakt je er anders net zo druk over :?

PC Specs

• secretdk
quote:
Help!!!! schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:49:
Jij maakt je er anders net zo druk over :?
Ik maak me druk over mensen die zich druk maken om niks.
Die battlepacks zelf zullen mij een worst wezen.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15-06 12:05

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

deze shortcuts waren toch ook al ten tijde van BF3, zelfs BF Heroes is er mee begonnen wrs..

De players die deze aanschaffen hebben geen feeling met de game en deze unlocks in hun handen harmless..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | i7 5820K Corsair H110i GTX MSI X99a Gaming7 AMD Fury X 16Gb GSkill Trident 3600mhz DDR4 1Tb SSD

* DaniëlWW2 staat vaag iets bij dat hij omkwam in 25% XP boost battlepacks. O-)

Dit hele "battlepacks gaan verkocht worden" riep ik een klein jaar geleden al. Als mensen daadwerkelijk dom genoeg zijn om een battlepack te kopen dan verdienen ze het opgelicht te worden. :P
Het wordt wel problematisch als ze alleen nog maar te kopen zijn en je dan €60 voor de game, €50 voor wat mappen, wapens, gamebrekende "gadgets" en zeer, zeer sh*tty "customisation zoals een gloednieuw mes moet betalen en er dan ook nog eens "Pay to Rank" en je kan bepaalde attachments alleen maar krijgen door nog meer te betalen. Dit voor de mensen die €110 niet genoeg vinden voor een game waar je een paar jaar geleden nog €50 voor betaalde en dan werkte het nog ook. Ja echt. :o

Oh en ja ik bedoelde €110. Alleen de mensen die dat daadwerkelijk betalen zullen ook dom genoeg zijn om battlepacks te kopen. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 00:47

prutser001

Origin Silence81

Ik wil niet vervelend zijn maar je kon volgens mij 2 maanden geleden al battlepacks kopen, misschien wel langer geleden. Ik heb geen idee wat er in kan zitten en of dat 'meer' is dan de gold battlepacks die je ingame krijgt.

Ik heb nu nog een kleine 200 boosters in totaal en nog niet 1 gebruikt, voor de rest kan het me weinig boeien wat in die battlepacks zit aangezien je bij de 'wapen packs' de meeste unlocks krijgt, ik vraag me alleen af wat je krijgt als je b.v. 9 mods voor 1 wapen uit gold battlepacks hebt en je dus 3 'nutteloze' battlepacks voor dat wapen overhoudt, wat zit daar dan in? paint/camo/boosters?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX2080, 32GB DDR4 3000, 1TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 4TB HGST, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• SmokingCrop
  • Niet online
ik heb al een weapon battlepack gehad met 4x 25%, lol

• S.J_84
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 08-06 16:04
quote:
SmokingCrop schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:55:
ik heb al een weapon battlepack gehad met 4x 25%, lol
Volgens mij krijg je dat als je alle normale unlocks voor dat wapen hebt vrijgespeeld, correct me if i`m wrong tho :)

Dus geen unlocks en alleen boosts.

S.J_84 wijzigde deze reactie 29-05-2014 16:09 (6%)

• Jeroenz90
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 19:34
Nu we het toch over Battlepack boosts hebben.
Voor mijn gevoel komt die bonus er niet bij na een potje spelen, hoe word dit verekend of moet ik ze zelf eerst activeren?

| Steam: Jeroenz90 |

• prutser001

prutser001

Origin Silence81

Je moet die boosters aanzetten, en volgens mij wordt het berekend over het totaal van je eind punten.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX2080, 32GB DDR4 3000, 1TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 4TB HGST, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• SmokingCrop
  • Niet online
ingame op esc drukken en rechts van onder eentje selecteren.

• Jeroenz90
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 19:34
:o Dan heb ik nog heel wat bonussen klaar staan

| Steam: Jeroenz90 |

• Brogala
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 00:28
Holy shit. Ik heb al aardig wat Only in BF momenten meegemaakt, maar daarnet... :D

Little bird neer gehaald met een RPG. Ik parachute ergens vanaf, zag op ongeveer 200 meter een chopper, kon 't niet laten om even te aimen en te schieten, maar ik keek alweer weg, had echt niet gedacht dat mijn RPG hem zou raken. Maar hij 'zat'!

Steam: Brogala

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

quote:
secretdk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:20:
[...]

Ik maak me druk over mensen die zich druk maken om niks.
Die battlepacks zelf zullen mij een worst wezen.
Je maakt je druk om dingen die de moeite niet zijn. Dan ben je gewoon hetzelfde als diegenen die zich druk maken om battlepacks. Dus waar maak je je druk om?

PC Specs

• Brogala
Ik heb een beetje de neiging om te gaan schelden, maar ik laat hem maar.

Ik ben gekicked voor 'roofcamping'. Ik had gewoon een SPM van 500, ik was goed bezig, ik was ook de enige sniper, dus ik dacht dat ik wel even wat kon gaan spotten. Maar nee, ik maakte een mooie headshot op een badmin, en gekicked. 'rooftopcamper'.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 31-05 23:11

Anthirian

In Trance We Trust

quote:
Brogala schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:52:
Holy shit. Ik heb al aardig wat Only in BF momenten meegemaakt, maar daarnet... :D

Little bird neer gehaald met een RPG. Ik parachute ergens vanaf, zag op ongeveer 200 meter een chopper, kon 't niet laten om even te aimen en te schieten, maar ik keek alweer weg, had echt niet gedacht dat mijn RPG hem zou raken. Maar hij 'zat'!
Tof, die had ik wel willen zien. Zo had ik er vanavond ook eentje op onze eigen server. Ik zag een attack chopper vliegen op Rogue Transmission die me aanviel in mijn tank. Na zijn eerste strafe was ik nog niet dood en vloog hij weer terug richting zijn basis. Ik reed snel terug onder de schotel om dekking te zoeken toen ik zag dat hij mooi rechtuit vloog. Normaal raak ik ze nooit, maar ik dacht laat ik hem eens proberen kapot te schieten. Hij had een beste vaart, dus ik vuurde de HE shell een flink eind voor hem, en wonder boven wonder schoot ik hem volledig aan flarden, wat me een double kill opleverde :D.

Mijn Films en TV Series en Muziek.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15-06 10:58
quote:

Gaaf! Had laatst ook iets soortgelijks, hangend in parachute boven een heli vol een RPG erin. Super gaaf inderdaad! Maar 2 achter elkaar is natuurlijk helemaal gaaf.

Blijven echt mijn all time favoriete kills, een heli met rpg. Liefst een viper die net op het punt staat je te vermorzelen op Siege of Shangai te snel af zijn met een RPG vol op ze neus :+

miekol wijzigde deze reactie 30-05-2014 12:33 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
www.joystiq.com/2014/05/2...ld-4-netcode-in-the-works/
quote:
"We also continue to work hard to keep investing in areas where you tell us you see opportunities for improvements and new features. Yes, we're very excited to partner with Visceral on the development of Battlefield Hardline, but ongoing work to refine and enhance BF4 remains a top priority."
Er wordt weer een nieuwe game gelanceerd en hopla Karl Magnus Troedsson is na acht maanden absolute stilte ook weer van de partij om iedereen gerust te stellen...... Wanneer hebben we dat eerder gezien?

Maar goed, het schijnt dat de patch om Vanilla op CTE niveau te krijgen momenteel wordt getoetst door Sony en Microsoft en dus elk moment naar alle platformen kan komen en dat is in elk geval goed nieuws.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 14-06 14:41
quote:
Anthirian schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 01:46:
[...]

Tof, die had ik wel willen zien. Zo had ik er vanavond ook eentje op onze eigen server. Ik zag een attack chopper vliegen op Rogue Transmission die me aanviel in mijn tank. Na zijn eerste strafe was ik nog niet dood en vloog hij weer terug richting zijn basis. Ik reed snel terug onder de schotel om dekking te zoeken toen ik zag dat hij mooi rechtuit vloog. Normaal raak ik ze nooit, maar ik dacht laat ik hem eens proberen kapot te schieten. Hij had een beste vaart, dus ik vuurde de HE shell een flink eind voor hem, en wonder boven wonder schoot ik hem volledig aan flarden, wat me een double kill opleverde :D.
Mooiste bf moment wat ik heb meegemaakt is dat ik een little bird met mijn RPG uit de lucht wilde halen en helaas mis schoot. Niet veel later kreeg ik opeens een kill. Bleek een jet te hebben gekilled

Acties:
  • 0Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 08-06 16:04
Vraagje over keybindings voor vehicles.

Waar hebben jullie de wissel knop op staan, dus als je bijvoorbeeld in een jeep snel van bestuurder naar gunner wil wisselen.
Vind de F toetsen wat ver weg en wil graag de movement vloeiend houden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 22:12

steveman

"Be curious"

quote:
S.J_84 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:59:
Vraagje over keybindings voor vehicles.

Waar hebben jullie de wissel knop op staan, dus als je bijvoorbeeld in een jeep snel van bestuurder naar gunner wil wisselen.
Vind de F toetsen wat ver weg en wil graag de movement vloeiend houden.
Dit is nogal afhankelijk van de rest van je toetsenbordlayout...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elite25
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 01-03 11:25
Ik vind die shortcutkits nog wel handig om te kunnen kopen. Mocht je laat met het spel beginnen. Maareh, die battlepacks zijn behoorlijk kansloos. Ze kunnen bijvoorbeeld vol zitten met zwakke boosters en nutteloze emblem logo's.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
had even bf3 terug installed met al die noobs die er nu zijn (free bf3 op origin), maar moet zeggen, wat is BF4 een goed spel zeg :o
BF4 > BF3 any day of the week..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hyptonize
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 07:32

hyptonize

Mr. Awesome

quote:
SmokingCrop schreef op zondag 01 juni 2014 @ 19:08:
had even bf3 terug installed met al die noobs die er nu zijn (free bf3 op origin), maar moet zeggen, wat is BF4 een goed spel zeg :o
BF4 > BF3 any day of the week..
Ja, ik heb BF3 toevallig ook net even gespeeld, maar BF4 is ondanks alle mankementen echt veel beter dan BF3. Vooral alle extra mods op wapens zijn zo veel beter.

Acties:
  • 0Henk 'm!

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 01-06-2014 19:51 (29%)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brogala
Daarnet BF3 gespeelt, ik ben een van de enige die BF4 echt veel beter vindt dan BF3 denk ik? Lol.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
quote:
Brogala schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:12:
Daarnet BF3 gespeelt, ik ben een van de enige die BF4 echt veel beter vindt dan BF3 denk ik? Lol.
kijk de 3 posts boven je, lol :p

Acties:
  • 0Henk 'm!
Volgens mij zijn zowel BF3 als BF4 broken. Het verschil is dat BF3 qua gamemechaniek broken is en dit niet veranderd (kan) worden. Problemen zoals de medictrain en de onsterfelijke jets waren gewoon onzin.

BF4 is qua gamemechaniek veel beter maar heeft zo zijn eigen problemen welke denk ik bekent zijn bij iedereen. :+
Voor mij is het BF4 > BF3. Dat BF4 voor mij te broken was om te blijven spelen betekent niet dat ik BF3 nou weer ga spelen. Die game heb ik niet eens meer aangeraakt sinds de BF4 beta. ;)

Oh en dat colour. oOo

edit:
Voor iedereen die de CTE ook niet geeft geprobeerd, het nauwelijks volgde of gewoon geen idee wat wat er gedaan werd.

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 01-06-2014 21:15 (14%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cobra177 NL
  • Laatst online: 10-06 23:20
Voor mensen die nog BF4 premium zoeken, deze is nu 14,99 bij mcgame.com (duits), is gewoon te activeren op een Nederlands Origin account (engels). Geen idee hoe lang deze prijs nog aanhoud, lijkt erop dat het een fout is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
quote:
Cobra177 NL schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:02:
Voor mensen die nog BF4 premium zoeken, deze is nu 14,99 bij mcgame.com (duits), is gewoon te activeren op een Nederlands Origin account (engels). Geen idee hoe lang deze prijs nog aanhoud, lijkt erop dat het een fout is.
Interessant aanbod, maar waarom werkt Paypal nou niet? :'( (mijn Duits is nogal slecht en de Google translate verteld mij dat het iets te maken zou hebben met een eerste bestelling)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cobra177 NL
  • Laatst online: 10-06 23:20
quote:
Reb87 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:08:
[...]

Interessant aanbod, maar waarom werkt Paypal nou niet? :'( (mijn Duits is nogal slecht en de Google translate verteld mij dat het iets te maken zou hebben met een eerste bestelling)
Paypal werkt niet bij nieuwe accounts.
Je kan die Sofort betalingsmethode gebruiken, is een soort iDeal en werkt gewoon in Nederland (heb ik ook gedaan).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
quote:
Cobra177 NL schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:10:
[...]

Paypal werkt niet bij nieuwe accounts.
Je kan die Sofort betalingsmethode gebruiken, is een soort van iDeal en werkt gewoon in Nederland (heb ik ook gedaan).
Ai net te laat, nu is de uitbreiding weer 47 euro. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mr.bievers
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 25-03 23:49
Ik kwam net een youtube video tegen van een hacker op Bff4.
Naar mijn gevoel doet Dice hier enorm weinig aan.

Nu kreeg ik dit vandaag bevestigd, het filmpje dateert van 29 dec. 2013 en is meer dan 2590 x bekeken en dan staat de acount van die speler er nog eens bij zodat hij gereport worden als cheater.

Op de dag van vandaag is zijn acount nog steeds online .... ongeloofelijk.

Het desbetreffende filmpje en acount :

YouTube: Battlefield 4: Hackers Exposed Ep. 2 - "Oh my god"

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/Fatalityz68/

En 5 minuten later net kom ik dit tegen :

YouTube: Call Me A Hacker? I Just Caught You!! | Battlefield 4 Hacker Gameplay
http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/H3LLSANG3L1469/

Wanner ik dit post op hun battlelog bij de reacties wordt het gewoon verwijderd ....

mr.bievers wijzigde deze reactie 02-06-2014 07:43 (20%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Origin Silence81

Ik zie toch regelmatig meldingen in beeld komen waar staat 'banned aimbot #59909 oid wat me wel opvalt is dat dit meestal na een 'patch' is. Dus voor de 'update' is het meestal erger en dan komt de update en zie je ineens een lading bans en dan is het weer een tijdje stil tot de volgende update.

Het is gewoon zeer lastig om te zien of iemand hacked en eerlijk gezegd heb ik weinig zin om iedereen die een beetje vreemde scores/kills maakt te gaan spectaten.

Ik heb genoeg potjes gehad waar 1 of 2 personen met een zeer lage k/d ratio bovenaan stonden op locker of metro b.v. ik zoek dan wel een andere server.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Termy
  • Laatst online: 19-05 14:24

Termy

valt er nog wat te fragge?

quote:
Brogala schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:12:
Ik heb het ivm het gratis weggeven ook even geprobeerd na de campaign (die ik overigens best leuk vond, vooral qua tanks) en het viel mij ook op dat het barst van de noobs. Zelfs met die verschrikkelijke iron sights slachtte ik ze makkelijk af (TDM, uiteraard).. Ik vond de interface voor deploy en kiezen van je loadout nogal verwarrend. Duidelijk beter gedaan in bf4. Apart ook dat ik gewoon gedwongen russische en amerikaanse wapens moest gebruiken en ze apart levelden zodat het alleen maar langer duurt. 1e unlock is ook nog eens een 4x acog op een AR... Wtf. Duurt gewoon 50 kills voor je een 1x scope unlockt :o.

Ik ben niet van plan het verder veel te spelen, maar had ook niet het gevoel dat het qua netcode erg anders aanvoelde. Ben benieuwd of ik het verschil echt ga merken wanneer de patch voor bf4 komt aangezien het nu ook best prima loopt (op enkele kill trades en doodgaan achter een muurtje na).

Termy wijzigde deze reactie 02-06-2014 09:41 (18%)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 11-03 10:17
quote:

Ik had zoiets gisteren.. ik vind het leuk om heli's uit de lucht te rossen met een tank.. ben er vrij slecht in maar is lache :P

Ik rijd vervolgens van een heuvel af.. ik schiet maar gewoon ''casual'' voor de lol op een helikopter waar ongeveer 5 man inzat? Ik raak dat kreng gewoon.. hahahahhahaha was zo'n mooi moment.. die heli vloog me een partij ver.. pure luck.

PS ik heb alleen de vanilla BF4.. is het waardig om premium aan te schaffen?

Dr.Root wijzigde deze reactie 02-06-2014 11:46 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 15-05 16:52
Zo af en toe heb je van die wtf momenten, gisteren een kill gemaakt met een versperringshekje, dat ding dat links staat .
Opblazen met een stukje c4 en dat ding schiet rechstreeks bij een team maat tegen zijn kanus :D

Prozaq wijzigde deze reactie 02-06-2014 12:08 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

quote:
Dr.Root schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:44:
[...]

Ik had zoiets gisteren.. ik vind het leuk om heli's uit de lucht te rossen met een tank.. ben er vrij slecht in maar is lache :P

Ik rijd vervolgens van een heuvel af.. ik schiet maar gewoon ''casual'' voor de lol op een helikopter waar ongeveer 5 man inzat? Ik raak dat kreng gewoon.. hahahahhahaha was zo'n mooi moment.. die heli vloog me een partij ver.. pure luck.

PS ik heb alleen de vanilla BF4.. is het waardig om premium aan te schaffen?
Als je plezier hebt in het spel, waarom niet? Tenminste dat is voor mij een beweegreden ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• immo_msk
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 27-04 18:13
spelen jullie op specifieke servers of joinen jullie gewoon "een" server?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
quote:
immo_msk schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:03:
gewoon "een" server hier, waar ik op dat moment zin in heb.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dr.Root
quote:
fynrd1 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:37:
[...]

Als je plezier hebt in het spel, waarom niet? Tenminste dat is voor mij een beweegreden ;)
alleen heb ik niet zoveel tijd om te spelen, dus vraag me af of ik elke map dan wel kan gaan spelen :p

Ik ben nu pas rank 20.. en speel als sinds het begin

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

quote:
Dr.Root schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:14:
[...]

alleen heb ik niet zoveel tijd om te spelen, dus vraag me af of ik elke map dan wel kan gaan spelen :p

Ik ben nu pas rank 20.. en speel als sinds het begin
Tjah, lastig om te zeggen. Als mijn inbeelding klopt, dan heb je aardig wat plezier met dit spel, en is je aankoop met dat idee aardig te onderbouwen. Ik denk overigens dat premium best makkelijk te vinden is voor een prijs die aardig ver onder die van Origin ligt. Wat de uiteindelijke beslissing misschien wat makkelijker maakt. ;)

fynrd1 wijzigde deze reactie 02-06-2014 15:36 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dr.Root
quote:
fynrd1 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:35:
[...]

Tjah, lastig om te zeggen. Als mijn inbeelding klopt, dan heb je aardig wat plezier met dit spel, en is je aankoop met dat idee aardig te onderbouwen. Ik denk overigens dat premium best makkelijk te vinden is voor een prijs die aardig ver onder die van Origin ligt. Wat de uiteindelijke beslissing misschien wat makkelijker maakt. ;)
Thnx ;) normaal gebruik ik g2play.net, hebben jullie nog suggesties voor goedkopere aanbieders? Op basis van google word ik ook niet veel wijzer van goedkope aanbiedingen ofzo..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 15-06 19:12
quote:
Dr.Root schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:11:
[...]

Thnx ;) normaal gebruik ik g2play.net, hebben jullie nog suggesties voor goedkopere aanbieders? Op basis van google word ik ook niet veel wijzer van goedkope aanbiedingen ofzo..
Dit zijn voor mij al handige sites geweest:
http://www.dlcompare.com/
http://cdkeyprices.com/
http://steamunpowered.eu/steam-alternatives/

Strava profile - Steam profile

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

quote:
Daarnaast is http://www.kinguin.net ook wel een goede imo.

(al wil de prijs t.o.v. anderen nog wel eens wat hoger zijn)

MisterChaoSs wijzigde deze reactie 02-06-2014 16:31 (9%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 15-06 10:58
quote:
Ik speel meestal op de BuG, EPG, ITG of i3d servers. Zijn altijd wel leuk, veel mensen die er vaker spelen en staan allemaal in NL dus lekker lage ping :) (en gewoon Nederlands kunnen lullen, ook leuk)

miekol wijzigde deze reactie 02-06-2014 17:52 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dr.Root
liggen de servers van EA eruit?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Veldslag
  • Registratie: november 2012
  • Niet online
quote:
Zoveel mogelijk op een server die mijn favoriete maps draait. Ik verlaat meestal de server na elke ronde, dus veel maakt het niet uit. Join wel vaker official servers (meer casuals, geen votekick/ban, geen adminmacht) of servers waarvan ik weet dat het altijd stikt van de baddies (VIVA, I3D NL, Corsair UK, BuG, ITG, CRO (Shanghai conq small *; ) ) <op deze ¨favorieten" verander ik trouwens ook eerst m'n naam voor het joinen (ben niet al te populair op sommigen. D: )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 14-06 21:12
quote:
hyptonize schreef op zondag 01 juni 2014 @ 19:11:
[...]

Ja, ik heb BF3 toevallig ook net even gespeeld, maar BF4 is ondanks alle mankementen echt veel beter dan BF3. Vooral alle extra mods op wapens zijn zo veel beter.
Ja, alleen al Aftermath en Endgame. Iedereen met M16A3. Wat een armoe qua balans. En dan de airvehicles. Godmode 24/7.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brogala
Even een vraagje tussendoor:

Ik speel al lang met de ACE 23, ik ken de recoil, dus ik kan in de tussentijd ook al goed bijna full-auto gaan. Echter merk ik dat, zelfs bij ca 20 meter, burst fire nog altijd beter werkt, terwijl ik toch wel tamelijk zeker weet dat al mijn kogels hem raken.

Je zou toch ook zeggen dat je na 8 uur spelen met de ACE 23 de recoil goed kent. Is het gewoon dat Full-auto gaan altijd slecht is, of is het toch dat er teveel bullets het doelwit missen?

edit: daarnet weer eens support gespeelt, heb ik nog maar iets van een uur gespeeld, eigenlijk best een hele leuke class. Ik mis persoonlijk altijd een beetje de 'cover fire' en de 'spotters' wanneer we een objective proberen te pakken.

Brogala wijzigde deze reactie 03-06-2014 10:32 (19%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dr.Root
quote:
Brogala schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:07:
Even een vraagje tussendoor:

Ik speel al lang met de ACE 23, ik ken de recoil, dus ik kan in de tussentijd ook al goed bijna full-auto gaan. Echter merk ik dat, zelfs bij ca 20 meter, burst fire nog altijd beter werkt, terwijl ik toch wel tamelijk zeker weet dat al mijn kogels hem raken.

Je zou toch ook zeggen dat je na 8 uur spelen met de ACE 23 de recoil goed kent. Is het gewoon dat Full-auto gaan altijd slecht is, of is het toch dat er teveel bullets het doelwit missen?

edit: daarnet weer eens support gespeelt, heb ik nog maar iets van een uur gespeeld, eigenlijk best een hele leuke class. Ik mis persoonlijk altijd een beetje de 'cover fire' en de 'spotters' wanneer we een objective proberen te pakken.
over de ace23, dit heeft te maken met de afstand van het doelwit. Hoe groter de afstand, des te groter de mogelijkheid is dat kogels misgaan. Burst vuur is beter op langere afstand, mocht het close combat zijn, is een spray op borsthoogte wel voldoende, vaak hoef je hiervoor niet eens te zoomen met je vizier.. Althans, zo doe ik het en werkt subliem :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18-03 19:10
Nieuwe patch!

https://battlelog.battlef...view/2979150493962966647/

Ga hem zo uittesten, ben benieuwd!

i7 6700K | Asus Z170 Deluxe | HyperX 16GB DDR4 | GTX 1080 TI FE | Obsidian 750D | Dell S2716DG | Thrustmaster T300 RS | ClubSport Pedals V3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hyptonize
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 07:32

hyptonize

Mr. Awesome

quote:
Veldslag schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:26:
[...]
<op deze ¨favorieten" verander ik trouwens ook eerst m'n naam voor het joinen (ben niet al te populair op sommigen. D: )
Kan je je soldiername veranderen??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14-06 10:15
End Game is niet door Dice gemaakt maar door Visceral Games! :X

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
BarryKohne schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:56:
End Game is niet door Dice gemaakt maar door Visceral Games! :X
En ik vond End game eigenlijk de beste DLC. Het waren gewoon goede mappen. Helaas vergalt door de gameplay keuzes van DICE zoals de Javelin en jets. De mappen waren goed, voor BF3 standaarden. ;)

Oh en wie gelooft dat ik nu bezig ben met BF4 herinstalleren? Ik geloof het namelijk zelf nauwelijks. :P
Oke ik zal niet spelen tot morgen denk ik zo vanwege downloadtijden maar het idee dat. :o

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 03-06-2014 14:24 (32%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Nu online
High Frequency Network is een instelling en kun op High zetten :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Veldslag schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:26:

<op deze ¨favorieten" verander ik trouwens ook eerst m'n naam voor het joinen (ben niet al te populair op sommigen. D: )
Sorry maar dan roep je de hackusations ook over je af.
Genoeg cheaters meegemaakt die na dat we er achter kwamen snel de naam veranderen.
Ik denk gewoon dat zolang je niets te verbergen hebt je ook niet steeds je naam hoeft te veranderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
DanielWW2 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:17:
[...]

En ik vond End game eigenlijk de beste DLC. Het waren gewoon goede mappen. Helaas vergalt door de gameplay keuzes van DICE zoals de Javelin en jets. De mappen waren goed, voor BF3 standaarden. ;)

Oh en wie gelooft dat ik nu bezig ben met BF4 herinstalleren? Ik geloof het namelijk zelf nauwelijks. :P
Oke ik zal niet spelen tot morgen denk ik zo vanwege downloadtijden maar het idee dat. :o
Aftermath was voor mij de beste DLC, omdat het erg infantry based was en leuke gamemodes toevoegde.

Ik kan begrijpen dat je BF4 opnieuw installeerd, omdat je nieuwsgierig bent naar de nieuwe Netcode optie.
Het begint bij mij ook te kriebelen als ik dit lees, maar dan ga ik verder denken en blijft de game in praktijk hetzelfde. Nade Spam, TE VEEL unlocks.
De kracht van BF3 was de eenvoud, iedereen had vrijwel dezelfde unlocks of wapens en dat spreekt mij erg veel aan.

Ik heb veel tijd gestoken in Unreal,Quake,Counter-strike en Team Fortress 2. Allemaal weinig unlocks (of het waren alleen SKINS zoals bij TF2)

Daarnaast ben ik nu van overtuigd dat het probleem niet bij DiCE ligt, maar bij de aandelers van EA.
Ze moesten gewoon een Next-gen game hebben tijdens de release.
Zo is Fifa14 niet zo goed als Fifa 13, is Battlefield 4, niet zo goed als Battlefield 3.
Need for speed: rivals is nogal eenzijdig en ook niks vernieuwends en ga zo maar door.

Pas in 2015 krijgen we weer goede games.

Pykow wijzigde deze reactie 03-06-2014 15:14 (14%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 15-06 18:43
Game voelt met betere netcode veel, veel fijner aan. Cover nemen werkt ook eindelijk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brogala
Ik heb zo'n, zo'n ontzettende hekel aan language kickers dingen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Pykow schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:05:
[...]

Aftermath was voor mij de beste DLC, omdat het erg infantry based was en leuke gamemodes toevoegde.

Ik kan begrijpen dat je BF4 opnieuw installeerd, omdat je nieuwsgierig bent naar de nieuwe Netcode optie.
Het begint bij mij ook te kriebelen als ik dit lees, maar dan ga ik verder denken en blijft de game in praktijk hetzelfde. Nade Spam, TE VEEL unlocks.
De kracht van BF3 was de eenvoud, iedereen had vrijwel dezelfde unlocks of wapens en dat spreekt mij erg veel aan.
De unlocks vind ik juist goed. Dankzij alle unlocks kan ik specialiseren en zullen er veel mensen zijn welke volslagen onzin zullen gebruiken. Mijn voordeel. :+
Oh en ga nou alsjeblieft niet denken dat BF3 geen nadespam had. Dat is gewoon volslagen onzin. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
DanielWW2 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:44:
[...]

De unlocks vind ik juist goed. Dankzij alle unlocks kan ik specialiseren en zullen er veel mensen zijn welke volslagen onzin zullen gebruiken. Mijn voordeel. :+
Oh en ga nou alsjeblieft niet denken dat BF3 geen nadespam had. Dat is gewoon volslagen onzin. :P
Ik ben er ook een groot fan van en snap het probleem ook niet want als je het niet vind gebruik je het toch niet.
Ik lach altijd weer als ik alle noobs weer zie die een HB op de Ace52 CQC gebruiken en dan full auto schieten omdat het in BF3 de beste combi was.
Ik vond het ook jammer dat er in BF3 voor elk voertuig en elke class maar 1 to go combi was en met al het andere was je altijd al was het maar een klein beetje in het nadeel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

quote:
[...]

BF4 nade spam? Dat valt wel mee inderdaad. Als je alleen Locker of Metro speelt, dan vraag je er ook gewoon om imo :+ In de grotere maps heb ik er amper last van.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
beuker19 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:56:
[...]

Ik ben er ook een groot fan van en snap het probleem ook niet want als je het niet vind gebruik je het toch niet.
Ik lach altijd weer als ik alle noobs weer zie die een HB op de Ace52 CQC gebruiken en dan full auto schieten omdat het in BF3 de beste combi was.
Ik vond het ook jammer dat er in BF3 voor elk voertuig en elke class maar 1 to go combi was en met al het andere was je altijd al was het maar een klein beetje in het nadeel.
Ik ben er nu zo lang uit dat ik eerlijk gezegd niet weet of er wel wapens zijn waar je de HB op moet gebruiken.
Het is echt heel lang geleden. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
DanielWW2 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:04:
[...]

Ik ben er nu zo lang uit dat ik eerlijk gezegd niet weet of er wel wapens zijn waar je de HB op moet gebruiken.
Het is echt heel lang geleden. :P
Zeker op bijv. DMR's , De bipod LMG's en de lage RoF guns kunnen baat hebben bij meer accurate schoten maar een Ace23 maak je er gewoon slechter mee ipv. beter.
In BF4 is het soms gewoon verstandig om helemaal geen barrel attachments te gebruiken en alleen een grip om dat je dan alleen maar + krijgt en geen +en- zoals bij alle barrels.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
[...]

Geen RGO nades tenminste ;) dat scheelt al een heleboel.

Pagina: 1 2 3 ... 45 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True