ronalddus schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:34:
[...]
Viel wel mee denk ik. Veel die ook maar een beetje competitief zijn ingesteld voelden en zagen dat er veel niet klopte. Niet iedereen wist op welke punten er problemen waren
Er waren er genoeg die idd zeiden: "Ik heb (bijna) geen last van de netcode, (waar zeuren jullie over)", maar die zagen gewoon niet
Veel verschil merk ik niet hoor met deze nieuwe updates

Ik zie deze updates meer als: 'eindelijk zullen ze eens stoppen met klagen', lol.
M'n kd/kpm is altijd al deftig geweest (rond de 2kd en rond de 0,9 kpm overall), dus daaraan merkte ik al dat mensen gewoon klagen omdat het een nieuw spel is waar ze nog niet goed aan aangepast zijn..
Ja, ik speel veel met de littlebird, maar als ik met de TWKR platoon speelde waar het soms infantry only is, stond ik ook gewoon in de top 3.. (m'n kpm met aws & CZ-3A1 is dan ook groter dan 2)
Er is gewoon onbegrip van beide kanten, moest ik op jouw netwerk+pc combo spelen, zou ik misschien direct zeggen, "Wat is me dat hier, fix yo' game!"..
En moest jij misschien op mijn pc + netwerk spelen, zou je misschien zeggen: "waarom gaat dat hier beter?"
nu ja.. ik ga verdere replies/comments op m'n post maar negeren, want ik weet al wat er gaat komen.

(ps: crashes/soundloops/memory leaks enzo zijn natuurlijk dingen die veel sneller hadden moeten gefixed worden)
[Voor 23% gewijzigd door SmokingCrop op 04-06-2014 15:06]