Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Lijkt op een admin die veel in zijn eigen server idled. Volgens bf4stats is dat zo'n 240uur idlen.

[ Voor 7% gewijzigd door fynrd1 op 08-06-2014 18:47 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:46:
[...]

Lijkt op een admin die veel in zijn eigen server idled. Volgens bf4stats is dat zo'n 240uur idlen.
Hoe komt hij dan aan 38,061 deaths?
Ik kwam deze tegen in spectator mode. Hij probeerde echt het spel te spelen. Geen getroll of ge-idle :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2014 @ 19:02:
[...]

Hoe komt hij dan aan 38,061 deaths?
Ik kwam deze tegen in spectator mode. Hij probeerde echt het spel te spelen. Geen getroll of ge-idle :O
Misschien speelt hij zo nu en dan, hier kan je zijn grafiek zien. http://bf4stats.com/pc/xRescueRangerx/history
Om zo slecht te zijn ben je wel gehandicapt oid, of kom je niet boven de 10 fps uit. Je ziet dat hij in zijn eerste 40 uur gewoon bovengemiddelde stats heeft, dus beiden sluit ik uit. Ik heb zelf ook een server gehad met twee anderen, waarvan één dit nog steeds doet. Hij heeft wel wat meer kills en deaths omdat ie elke avond even speelt, voor de rest idled die de hele dag door om de server op gang te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[YouTube: http://youtu.be/nfuoT3Av9Bs]

Beetje meh maar het is BFF. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 19:35:
[...]

Misschien speelt hij zo nu en dan, hier kan je zijn grafiek zien. http://bf4stats.com/pc/xRescueRangerx/history
Om zo slecht te zijn ben je wel gehandicapt oid, of kom je niet boven de 10 fps uit. Je ziet dat hij in zijn eerste 40 uur gewoon bovengemiddelde stats heeft, dus beiden sluit ik uit. Ik heb zelf ook een server gehad met twee anderen, waarvan één dit nog steeds doet. Hij heeft wel wat meer kills en deaths omdat ie elke avond even speelt, voor de rest idled die de hele dag door om de server op gang te houden.
:o
Interessant.
Zou ook kunnen verklaren waarom sommige servers (die nog opgevuld worden) ontzettend leeg aanvoelen terwijl er toch een redelijk aantal spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op zondag 08 juni 2014 @ 20:15:
^ Hmm, er wordt in gezegd dat oa de tickrate niet omhoog kan omdat Frostbite dat niet toelaat...
Dat wisten we eigenlijk al tijden. Het probleem is dat de simulatiesnelheid en de tickrate verbonden zijn met elkaar. Bij BF3 hadden een paar mensen de code van de game helemaal opengelegd en gingen ze kijken naar een verhoging van de tickrate. Het resultaat was dat de simulatie ook omhoog ging en dat je met een tickrate van 60 twee keer zo snel liep etc. Verder kreeg je kennelijk de meest gestoorde bugs. Die tickrate blijft gewoon 30 voor BF4 was door kan gaan voor acceptabel.

Ik heb liever dat DICE LA aan balancering gaat doen, kijkt of er iets te doen is aan de snipers op daken of een pinglimiet en automatische serverreset erdoor drukt.

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-06-2014 20:22 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HAHAHAHAHAHA
Conquest en kittens

[ Voor 19% gewijzigd door beuker19 op 08-06-2014 22:22 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2014 @ 20:14:
[...]

:o
Interessant.
Zou ook kunnen verklaren waarom sommige servers (die nog opgevuld worden) ontzettend leeg aanvoelen terwijl er toch een redelijk aantal spelers zijn.
In bf3 gebeurde dit ook al heel veel, alleen werden toen opeens accounts gebanned voor statpadding. Men is dit idlen gaan doen omdat ze ineens besloten dat, 4 players minimaal aanwezig moesten zijn voor een ronde kon starten. Het verschil is dat je in bf3 punten kreeg voor effectieve speeltijd, waar ze nu dus ook de idle tijd meetellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert-Jan 2600k
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-04 20:59
Pykow schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 07:45:
Kleine JEEJ/JOEPIE/EINDELIJK voor DiCE.
De netcode lijkt inderdaad nu een stuk verbeterd te zijn en vergelijkbaar met BF3.
Waar ik op schiet, gaat nu ook dood en als ik dood ga, ligt het nu 90% van de gevallen aan mij.

Als Hardline deze hitregistratie heeft, dan is het goed.
Nu nog RGO nades uit de game halen of de damage flink reducen zodat je nog een counter mogelijkheid hebt.
ik kom niet eens verder dan 'JOINING SERVER" na de update...
of bf4 loopt gewoon vast in het loading screen als ik eindelijk op een server zit (of toch niet)
heb dat battlelog geneuzel al opnieuw geïnstalleerd etc..
virus scanner uit etc..

ik zie overal dat daar mensen last van hebben, maar hier niet?
kunnen jullie allemaal spelen, of worden dit soort reacties verwijderd?

edit: vreemd.. geen reacties meer op het topic..

[ Voor 3% gewijzigd door Gert-Jan 2600k op 09-06-2014 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Gert-Jan 2600k schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:24:
[...]

of bf4 loopt gewoon vast in het loading screen als ik eindelijk op een server zit (of toch niet)
virus scanner uit etc..

Ik denk niet dat dat soort reacties worden verwijderd ;)

Het enige probleem wat ik heb na de patch is dat ik veel lag op 64 man servers. Daar speel ik zelf nooit op, maar bij het Tweakers platoon is er voorkeur voor 64 man.

Enige wat mij grappig lijkt is 128 man Op. Clusterfuck :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
[...]

virus scanner uit etc..

Al maanden geen problemen meer gehad in die aard ;)
ook niet na deze laatste patch, alles loopt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 12:02
[...]

virus scanner uit etc..

Had soortgelijk probleem.
Check BF problemen topic over de dll bestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Hele tijd niet gespeeld. maar die laaste patch heeft het toch wel verbeterd. Maar ik heb het gevoel alsof de game zwaarder is geworden met die netwerk dingen op High.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
Iedereen al voor de béta aangemeld ? http://www.battlefield.com/hardline

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze kunnen het net zo goed BF4.1 noemen.
Battlefield Hardline, because we didn't f*ck you hard enough with BF4. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:07

Termy

valt er nog wat te fragge?

Sn0wblind schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:09:
Hele tijd niet gespeeld. maar die laaste patch heeft het toch wel verbeterd. Maar ik heb het gevoel alsof de game zwaarder is geworden met die netwerk dingen op High.
Dat gevoel heb ik ook. Ik speel op dezelfde server dezelfde map met evenveel spelers en haal de 120 fps merkbaar minder vaak. Wel enigszins irritant :/.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Termy schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 01:46:
[...]

Dat gevoel heb ik ook. Ik speel op dezelfde server dezelfde map met evenveel spelers en haal de 120 fps merkbaar minder vaak. Wel enigszins irritant :/.
Is ook wat zwaarder voor de pc gaven ze aan in de CTE. Dit is één van de redenen dat de er een optie is om het te kunnen afstellen. Ik heb eerlijk gezegd weer wat frames erbij gekregen door mantle optimalisaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:18
DanielWW2 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 00:52:
[...]

Ze kunnen het net zo goed BF4.1 noemen.
Battlefield Hardline, because we didn't f*ck you hard enough with BF4. :/
Ze splitsen de bf4 community alleen maar verder op zo. Bf4 vanilla, bf4+dlc, bf4 CTE en dan nu ook nog de hardline beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Yup ik wel lijkt me een fantastische game :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:55
Voor diegene die graag BFH proberen:

http://www.reddit.com/r/B...ents/27srwb/get_beta_now/

Ik ben hem nu aan het downloaden dus het werkt!

EDIT: Link bijgewerkt!

[ Voor 13% gewijzigd door Astratuner op 10-06-2014 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Astratuner schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:46:
Voor diegene die graag BFH proberen:

http://www.reddit.com/r/B...ents/27srwb/get_beta_now/

Ik ben hem nu aan het downloaden dus het werkt!
pagina bestaat niet :+

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
De link werkt nog, heb net de beta nog bij Origin toe kunnen voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

welke link? na precies 24u kloten kreeg ik hem spontaan, zonder mail in me MY GAMES library in Origin.. :F

[ Voor 82% gewijzigd door SAiN ONeZ op 11-06-2014 00:42 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Weinig lof zang hier over de netcode update. Gisteren 2 uurtjes gespeeld en voelt het infanterie werk voelt toch wel aan alsof het gefixed is. Zal bf4 zeker weer wat vaker opstarten.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Gisteren speelde ik op een NL server met lage ping, geen spelers met ping boven de 100 en toch ben ik ettelijke malen afgeschoten door iemand die mij niet eerder kon zien dan ik hem (hoek om gelopen) in wat klonk als wel erg weinig hits voor het gebruikte wapen.

Dit ging het hele potje zo door. Ik raakte zelf ook een stuk minder. Nu wil ik best geloven dat ik een off-day had na m'n ownage spree (:P), maar het hele gevoel was in sterk contrast met de afgelopen dagen.

Misschien dat high frequency op deze server niet aan stond..? Weet iemand hoe je dat van een server kunt zien?

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Ik ervaar het ook nog steeds. 5 meter verder dood gaan terwijl je dus al 5 meter de hoek om bent. trade kills. etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Klopt, ik heb er ook nog wel eens last van. Laatst zelfs in 1 potje 3 tradekills meegemaakt, en gisteren tweemaal achter elkaar om de hoek dood geschoten..

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 16:37

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Het is wat dubbel. Aan de ene kant soms echt een fors verschil, maar aan de andere kant soms ook: worden beschoten, vlug achter cover (en dan bedoel ik heuvel en zo), en dan toch nog een kill krijgen.

Bubble van 30 is dan ook maar een bepaalde grootte; buiten die circel is het gewoon 10. Waarmee volgens mij lange-afstandsschoten per definitie niet in de high-tickrate worden meegenomen. Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik merk in ieder geval dat close range iha verbeterd is en medium-long range voor mijn gevoel niet.

Je kunt verder zelf niet zien of je server ook de High freq. heeft aan staan.
Daarnaast is server degradation nog steeds een issue.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:34:
Ik merk in ieder geval dat close range iha verbeterd is en medium-long range voor mijn gevoel niet.

Close range lijkt me logisch aangezien het maar tot 100m gaat. Verder staat als het goed is bij zo ongeveer elke server het standaard aan. Degradation zou een goede admin moeten oplossen door de server elke dag te laten restarten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
DanielWW2 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:27:
[...]

Close range lijkt me logisch aangezien het maar tot 100m gaat. Verder staat als het goed is bij zo ongeveer elke server het standaard aan. Degradation zou een goede admin moeten oplossen door de server elke dag te laten restarten. ;)
Kun je zien wanneer een server voor het laatst restart is :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 20:22
Help!!!! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:34:

Naar mijn weten stond het op de server altijd al op 30hz. Het waren de clients die ingesteld stonden op 10hz. Dit laatste hebben ze nu dus veranderd. Heb dit ergens op Battlelog gelezen van een dev. 30hz schijnt ook hardcoded in de engine te zitten.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Tom. C schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:57:
[...]

Naar mijn weten stond het op de server altijd al op 30hz. Het waren de clients die ingesteld stonden op 10hz. Dit laatste hebben ze nu dus veranderd. Heb dit ergens op Battlelog gelezen van een dev. 30hz schijnt ook hardcoded in de engine te zitten.
Nee, niet alles loopt standaard op 30hz op de server.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Help!!!! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:56:
[...]

Volgens mij niet. In ieder geval niet via Battlelog. De server van het Tweakersplatoon draait bij 4NetPlayers en die wordt in ieder geval iedere nacht automatisch herstart. Ik denk dat je er dus vanuit mag gaan dat dat voor alle servers van 4NetPlayers geldt.

[ Voor 7% gewijzigd door Anthirian op 11-06-2014 17:35 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:56:
[...]

Denk het niet. Dit zou trouwens wel iets zijn voor DICE LA om in battlelog toe te voegen.
Ik denk dat ik toch ook maar eens de inschrijving voor de CTE ga regelen. Moet ik er alleen wel in kunnen, geen idee hoe dat dit maar daar kom ik wel uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Ok thx.

Ze zijn wel met die serverdegradatie bezig en zou idd handig zijn als battlelog zou aangeven:
  • Server HIGH = on/off
  • Server restart = xx hrs ago
Verder was er vandaag een nieuw CTE patch, lijkt niet heel bijzonder:

http://cte.battlelog.com/...-2-core-gameplay-patch-2/
t1gge 16 hours ago

Ballistic Shield en Dragon teeth weapons

As the Ballistic Shield was released into the wild last Friday, we have been watching your feedback on our initial setup and how you have been using it. Todays update will tune the shield to match up with the design intent, and fix some bugs related to tank and projectile damage to the shield.

This is a small but quick update, as we need to get changes in to the build slated for Dragon’s Teeth release. We hope you enjoy the changes we have made – and can’t wait to get your continued feedback on these tweaks.

In this update we also enable all the Dragon’s Teeth weapons, and continue to run the servers with all unlocks enabled – so please focus on testing these as well!

UPDATE CHANGES
These are the actual changes made to this build:

Shield bash damage, distance & spread tuned – no more one-hit kills.
Shield incoming projectile damage improved. Single tank AP-round now kills.
All Dragon’s Teeth weapons available for testing.

CTE DEV ACTIVITY
As this week is E3 week – the CTE will be a little less active than normal. We are still hard at work on both netcode and gameplay improvements for the coming CTE releases however!

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Wtf, daarnet is BF4.1 opeens beschikbaar in Origin :p

BF4.1=Hardline. Ik vind Hardline toch veel lijken op BF4 (gewoon een mening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 22:17
Hallo allemaal, vorige week ben in begonnen met Battlefield 3 te spelen en ik vermaak me er prima mee, ik ga ook premium kopen nu hij in de aanbieding is. Alleen wat is eigenlijk de meerwaarde van Battlefield 4 boven 3? Is het een goed idee om hem nu te kopen, ik geef niets om de betere graphics maar wat zijn de andere verbeteringen?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
BF4 is in mij ogen een verslechtering ten opzichte van bf3, de game play is anders.
Lees de meningen maar in dit topic, dat geeft best wel een duidelijk beeld en die
mening geld voor heel veel bf3 spelers die bf4 hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

markdm schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 23:19:
Hallo allemaal, vorige week ben in begonnen met Battlefield 3 te spelen en ik vermaak me er prima mee, ik ga ook premium kopen nu hij in de aanbieding is. Alleen wat is eigenlijk de meerwaarde van Battlefield 4 boven 3? Is het een goed idee om hem nu te kopen, ik geef niets om de betere graphics maar wat zijn de andere verbeteringen?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Zolang je niet met "hawk-eyes" op de 'netcodeproblemen' let, is er niets aan de hand en is een eurootje of 25 zeker het geld waard in mijn ogen. Ik heb mij al vele uren prima vermaakt en helemaal met vrienden is het geweldig. Videos van ChaBoyy vind ik een perfect voorbeeld hoe je, ondanks wellicht af en toe wat problemen te ervaren, zat lol in de game kan hebben.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje trollen kan in elk spel, daar hoef je geen BF4 voor te hebben. Bovendien is de gameplay van ChaBoyy met zijn leger fans die hem altijd achtervolgen nou niet bepaald representatief voor de gemiddelde speler. Ook is hij een vrij belabberde BF speler met de humor van een framboos naar mijn mening, maar goed dat terzijde. De lol van een game moet mijn inziens komen uit normaal PTFO gameplay en niet uit getroll.

Daarom, op de vraag of BF4 een betere game is dan BF3 moet ik volmondig nee antwoorden. BF3 is veelzijdiger in de zin van voor elke gamemode, met elke playeraantal is een perfecte map te vinden. BF4 is wat dat betreft toch veel nét niet. Alles maps zijn ontworpen voor 64p CQ en alle andere modes zijn in dezelfde maps geforceerd en dat voel je.

De balans tussen klasses zijn wel beter, maar (uitgezonderd de God-Jets in BF3) voelt de vehicle gameplay in BF4 een stuk minder gebalanceerd aan ten opzichte van infantry en andere voertuigen. Ook zit BF4 rammend vol van de noobcrutches zoals: lock on wapens, range finders, active radar weapons, commanders die vrijwel driekwart map zichtbaar maken op de minimap, active counter measures, counter-knife etc. etc.

Bovendien kan je mannetje geen seconde z'n muil houden en moet hij constant naar de hele omgeving schreeuwen wat hij ziet of wat hij aan het doen is, erg prettig. Door allerlij nutteloze animaties beweegt je character even snel en responsief als een gletsjer. Wat vervelend is, want iedereen loopt met minstens 3 granaten op zak en de nadespam is niet normaal en niet op te anticiperen want ja, verschillende soorten granaten schijnt een goed idee te zijn.

Nu de netcode problemen enigszins onder controle zijn is het een aardige casual shooter geworden waar IEDEREEN in mee kan of moet kunnen komen. De diepgang van het spel lijkt ogenschijnlijk enorm, maar na een paar uurtjes valt ook dat wel tegen.

Overall, de meeste zwakke punten van BF3 zijn niet verbeterd en er zijn een hoop nieuwe zwakke plekken bijgekomen. Je haalt gewoon een stuk minder plezier en voldoening uit BF4 dan toendertijd uit BF3 vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:45:
Beetje trollen kan in elk spel, daar hoef je geen BF4 voor te hebben. Bovendien is de gameplay van ChaBoyy met zijn leger fans die hem altijd achtervolgen nou niet bepaald representatief voor de gemiddelde speler. Ook is hij een vrij belabberde BF speler met de humor van een framboos naar mijn mening, maar goed dat terzijde. De lol van een game moet mijn inziens komen uit normaal PTFO gameplay en niet uit getroll.
Dat hij een leger fans heeft zegt meer over manier waarop mensen plezier in de game hebben imo. Dat jij puur je lol uit PTFO haalt, prima, maar wellicht dat het voor het gros van de mensen gewoon om plezier gaat. Bedoelde niet specifiek getroll, maar ook droge en leuke situaties.
Daarom, op de vraag of BF4 een betere game is dan BF3 moet ik volmondig nee antwoorden. BF3 is veelzijdiger in de zin van voor elke gamemode, met elke playeraantal is een perfecte map te vinden. BF4 is wat dat betreft toch veel nét niet. Alles maps zijn ontworpen voor 64p CQ en alle andere modes zijn in dezelfde maps geforceerd en dat voel je.
Niet helemaal mee eens. Toegegeven, ik moest in het begin erg wennen aan de maps en voornamelijk zijn de grotere maps inderdaad wat minder en te 'kaal'. Golmud, Silkroad, kunnen prima hun lol leveren, maar het is het net niet. Daarnaast vind ik maps zoals Zavod, Gulf of Oman (oude map, maar toch) prima maps en juist uitstekend voor 48 man.
De balans tussen klasses zijn wel beter, maar (uitgezonderd de God-Jets in BF3) voelt de vehicle gameplay in BF4 een stuk minder gebalanceerd aan ten opzichte van infantry en andere voertuigen. Ook zit BF4 rammend vol van de noobcrutches zoals: lock on wapens, range finders, active radar weapons, commanders die vrijwel driekwart map zichtbaar maken op de minimap, active counter measures, counter-knife etc. etc.
De UAV heb ik geen problemen mee, al moet hij iets langer er over doen om opnieuw te deployen (BF2) Ik ben gek op vliegen, maar heb minder lol in BF4 vanwege idd alle lock-on/active (##^%) radar rockets.
Bovendien kan je mannetje geen seconde z'n muil houden en moet hij constant naar de hele omgeving schreeuwen wat hij ziet of wat hij aan het doen is, erg prettig. Door allerlij nutteloze animaties beweegt je character even snel en responsief als een gletsjer. Wat vervelend is, want iedereen loopt met minstens 3 granaten op zak en de nadespam is niet normaal en niet op te anticiperen want ja, verschillende soorten granaten schijnt een goed idee te zijn.
Mag idd iets meer de mondjes dicht. Maar animaties kunnen er mee door imo. Ik kan snel genoeg omdraaien en mensen neerschieten en rennen gaat ook prima vind ik.

Ja, 3 granaten is veel, maar zolang je geen TDM, of Lockers/Metro speelt valt dat allemaal reuze mee. De enige nades die echt gebruikt worden zijn V40 mini en die Impacts, dus daar stoor ik mij ook niet aan.
Nu de netcode problemen enigszins onder controle zijn is het een aardige casual shooter geworden waar IEDEREEN in mee kan of moet kunnen komen. De diepgang van het spel lijkt ogenschijnlijk enorm, maar na een paar uurtjes valt ook dat wel tegen.
Het lijkt nu alsof het nooit goed is haha. Eerst moet de netcode beter, is die verbeterd en is het te casual geworden. Shooters vind ik over het algemeen wel makkelijk en tenzij je Arma oid gaat spelen, vind je niet echt minder casual shooters voor zover ik weet.
Overall, de meeste zwakke punten van BF3 zijn niet verbeterd en er zijn een hoop nieuwe zwakke plekken bijgekomen. Je haalt gewoon een stuk minder plezier en voldoening uit BF4 dan toendertijd uit BF3 vind ik.
Deels mee eens, haal er iets minder voldoening uit, maar nog steeds evenveel plezier. Voor mij persoonlijk komt dat denk ik omdat de stap BF2/BC2 naar BF3 groter was (grafisch, geluid e.d.) dan BF3 -> 4

Overigens, iedereen z'n mening. Op deze manier kan hij het vanuit twee oogpunten beoordelen in mijn ogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:39:
Het lijkt nu alsof het nooit goed is haha. Eerst moet de netcode beter, is die verbeterd en is het te casual geworden. Shooters vind ik over het algemeen wel makkelijk en tenzij je Arma oid gaat spelen, vind je niet echt minder casual shooters voor zover ik weet.
Haha ik bedoel dus dat het vanaf nu aardig is. Voor de netcode patch vond ik dat niet. :) Casual is ook subjectief, ik bedoel daarmee dat je niet teveel hoeft na te denken of te oefenen om mee te kunnen komen. Maar ik ben het met je eens hoor dat er weinig echte hardcore shooters uitkomen tegenwoordig, maar dat is helaas nou eenmaal de trend, alles moet makkelijker en toegankelijker worden, ook shooters.
Overigens, iedereen z'n mening. Op deze manier kan hij het vanuit twee oogpunten beoordelen in mijn ogen
Helemaal mee eens, dat was ook mijn bedoeling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:11:
[...]

Haha ik bedoel dus dat het vanaf nu aardig is. Voor de netcode patch vond ik dat niet. :) Casual is ook subjectief, ik bedoel daarmee dat je niet teveel hoeft na te denken of te oefenen om mee te kunnen komen. Maar ik ben het met je eens hoor dat er weinig echte hardcore shooters uitkomen tegenwoordig, maar dat is helaas nou eenmaal de trend, alles moet makkelijker en toegankelijker worden, ook shooters.
True, al is dat in mijn ogen al een stuk langer aan de gang. CoD4 vond ik vrij makkelijk in MP (dat komt een beetje arrogant over, maar elk potje K/D 3+ vind ik wel redelijk)

Mensen willen blijkbaar "makkelijk" even een spelletje spelen. Hardcore speel ik nooit, omdat daarvoor de damage in mijn ogen te groot is. Als ze een hardcore mode zouden maken waarin het schieten gewoon moeilijker is, 3d spotting uit staat en regeneraten alleen dmv medpacks kan, zou dat al een hele verbetering zijn denk ik. Het verhogen van de damage en weglaten van een minimap zorgt er niet voor dat een game "hardcore" is.
Helemaal mee eens, dat was ook mijn bedoeling. :)
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik ben altijd fan geweest van Chaboyy, maar ik merk wel dat sinds hij steeds populairder wordt meer filmpjes gaat produceren. Het probleem daarvan is dat de filmpjes dan voor mij tenminste niet meer echt grappig zijn. Ik bekijk ze nog wel want er zitten sommige grappige tussen.

Ik kijk vanaf nu Azzy, die is imo grappiger. Hoewel ze natuurlijk bijna altijd samenspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 22:17
En
Bedankt voor de reacties, ik heb ook op YouTube gekeken en heb toch besloten om bij Battlefield 3 te blijven in plaats van over te stappen, misschien bij BF5 :).

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Brogala schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:28:
Ik ben altijd fan geweest van Chaboyy, maar ik merk wel dat sinds hij steeds populairder wordt meer filmpjes gaat produceren. Het probleem daarvan is dat de filmpjes dan voor mij tenminste niet meer echt grappig zijn. Ik bekijk ze nog wel want er zitten sommige grappige tussen.

Ik kijk vanaf nu Azzy, die is imo grappiger. Hoewel ze natuurlijk bijna altijd samenspelen.
Laatste tijd is het inderdaad wat minder, maar helemaal z'n BF3 filmjes vind ik geniaal. Erg jammer dat SeaNanners of Mr Sark geen Battlefield spelen, maar dat zijn ook niet echt hun type games denk ik, hoewel ik bij de laatste Arma 3 videos wel stuk ging :)

Het is ook niet echt representatieve gameplay, maar was meer van "Dit kun je doen en zoveel lol kan je hebben" aangezien dat voor mij het belangrijkste punt is om BF te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Ik vond dat Hardline filmpje van ChaBoyy met de Dolphin Man echt hilarisch. Hij is niet bang om BF op de korrel te nemen en hij lijkt ook altijd lol te hebben. Ik zou het niet erg vinden om met dat soort mensen samen te spelen af en toe, ik kom me toch vaak een potje zuurpruimen tegen zeg ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Arfman schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:10:
Ik vond dat Hardline filmpje van ChaBoyy met de Dolphin Man echt hilarisch. Hij is niet bang om BF op de korrel te nemen en hij lijkt ook altijd lol te hebben. Ik zou het niet erg vinden om met dat soort mensen samen te spelen af en toe, ik kom me toch vaak een potje zuurpruimen tegen zeg ...
Die lach maakt het altijd helemaal af, als hij soort slappe lach heeft is het hilarisch.

Gisteren ook paar keer helemaal stuk gegaan in hardline. Sowieso blijft de magie van roadkills altijd in de BF serie, dat kan gewoon niet afgepakt worden, maar daarnaast sommige acties. Spring gebouw af en trots schiet ik een gunner kapot in zo'n vehicle, terwijl ik aan een parachute hang. Ik land, ben blij en draai me om en heb dat classic *ssssshiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit momentje, letterlijk 8 man voor mij neus...

Zelfs als je dan doodgaat is zo'n momentje gewoon leuk. Of 3 man roadkillen die bij een package staan, bezorgt mij toch altijd een glimlach :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Het eerste filmpje van LevelCap samen met ChaBoyy en Azzy is ook wel grappig.

"Hey guys, LevelCap here. Today I will be playing with the Scots ChaBoy and Azzy and they do things .... differently" :D

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Arfman schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:49:
Het eerste filmpje van LevelCap samen met ChaBoyy en Azzy is ook wel grappig.

"Hey guys, LevelCap here. Today I will be playing with the Scots ChaBoy and Azzy and they do things .... differently" :D
Schotten vind ik bij voorbaat al geweldig, dat accent is prachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Heb inderdaad flink gelachen om de 'dolphin man'. Ook dat geluid wat ChaBoyy daarbij zet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Ik heb BF3 een paar uur gespeeld (beetje conquest, seine crossing in een vrij lege server, maar vooral redelijk drukke TDM) en zie niet zo goed waarom BF3 beter zou zijn dan BF4. Ik miste vooral dingen uit BF4 en zag niks waarvan ik dacht "ah, jammer dat BF4 dat niet heeft".

Nu heb ik uiteraard geen volledig beeld van BF3 gekregen (ook nog niet van BF4 overigens, ik heb het gros van de mogelijke dingen amper aangeraakt), maar ik vraag me af en hoeverre alle 'veteranen' hier niet gewoon last hebben van nostalgie/selectief geheugen. Wat mij betreft is UT99 ook de beste, maar dat heeft met veel meer te maken dan het spel zelf en het is erg lastig dat soort dingen los van elkaar te zien.

Maar goed, dit is dan slechts mijn mening :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Termy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:45:
Ik heb BF3 een paar uur gespeeld (beetje conquest, seine crossing in een vrij lege server, maar vooral redelijk drukke TDM) en zie niet zo goed waarom BF3 beter zou zijn dan BF4. Ik miste vooral dingen uit BF4 en zag niks waarvan ik dacht "ah, jammer dat BF4 dat niet heeft".

Nu heb ik uiteraard geen volledig beeld van BF3 gekregen (ook nog niet van BF4 overigens, ik heb het gros van de mogelijke dingen amper aangeraakt), maar ik vraag me af en hoeverre alle 'veteranen' hier niet gewoon last hebben van nostalgie/selectief geheugen. Wat mij betreft is UT99 ook de beste, maar dat heeft met veel meer te maken dan het spel zelf en het is erg lastig dat soort dingen los van elkaar te zien.

Maar goed, dit is dan slechts mijn mening :P.
UT99 is nog steeds de beste, dat is niet alleen nostalgie, het is gewoon een hele pure shooter waar skill tenminste nog effect heeft! :D

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik probeerde vandaag na een lange tijd nog eens BF4 te spelen, ik vind echter geen hardcore servers! Ik heb ook al filters gereset en alleen HC aangeklikt enzo, maar niets lijkt te helpen. Zijn er gewoon geen hardcoreservers meer? in BF3 waren die er veel tot aan het eind!

edit: ik vind ook maar 2 normale servers met spelers erin :/

[ Voor 10% gewijzigd door RMB op 14-06-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

RMB schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 10:26:
Ik probeerde vandaag na een lange tijd nog eens BF4 te spelen, ik vind echter geen hardcore servers! Ik heb ook al filters gereset en alleen HC aangeklikt enzo, maar niets lijkt te helpen. Zijn er gewoon geen hardcoreservers meer? in BF3 waren die er veel tot aan het eind!

edit: ik vind ook maar 2 normale servers met spelers erin :/
Toch iets fout bij je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Nu is alles weer zoals eerst, vaag!
Hele lijst vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is de release van Dragon’s Teeth eigenlijk? Ben wel een beetje klaar met de huidige maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Begin juli waarschijnlijk en dan die final stand begin van september

[ Voor 46% gewijzigd door SmokingCrop op 15-06-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Aw, ze moesten er nog in gedaan hebben dat ze met een knife attack de boot 5 cm terug naar het water doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Daarnet even hardcore gespeelt, als je sniped is het inderdaad wel erg leuk. Maar ik mis die mini-map heel erg...

Spelen jullie meer hardcore of 'normal'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Brogala schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:04:
Daarnet even hardcore gespeelt, als je sniped is het inderdaad wel erg leuk. Maar ik mis die mini-map heel erg...

Ik speel normal mode, omdat ik het niet zo leuk vindt om te campen als sniper.
in hardcore mode, wordt je daar wel toe in staat gezet.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Brogala schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:04:

Ik heb een hekel aan de zogenaamde "hardcore" mode in games zoals CoD en BF. Als ze ipv puur damage increase / health decrease, het verwijderen van de hud en 3d spotting weghalen, het schieten gewoon moeilijker maken, de bewegingen "trager"/ realistischer dan ben ik wel te spreken over "hardcore".

Dan ga ik wel Arma oid spelen. Normal mode is the way to go voor mij in BF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Bij mij nu ook, 't snipen wordt te saai :+ Ik ben inderdaad meer aggresive en dat is hardcore niet echt geschikt voor mij niet echt geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 20:43
Ik vraag me af hoe ik al die guns ga unlocken, ik heb Premium, maar ook voordat ik dat had zou ik er over een jaar nog niet klaar mee zijn denk ik lol.. Of in elk geval niet voordat Hardline uitkomt..

Ik vermaak me nog prima met BF4, het is een lekker ragspel! Hardline koop ik misschien als het in de 5euro bak ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Brogala schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:20:
Bij mij nu ook, 't snipen wordt te saai :+ Ik ben inderdaad meer aggresive en dat is hardcore niet echt geschikt voor mij niet echt geschikt.
Het zogenoemde aggressive snipen is in hardcore makkelijker, en je komt zodoende veel beter tot je recht. Je one hit kill radius is namelijk enorm vergroot, en vervalt de noodzaak om een headshot te maken ook meteen. Door het ontbreken van de killcam en minimap, kan je ongemerkt oprukken en makkelijker spawn beacons plaatsen op cruciale punten. Naar mijn idee is het spel ook altijd wat langzamer in hardcore mode, men speelt waarschijnlijk wat voorzichtiger/tactischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
fynrd1 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 04:12:
[...]

Het zogenoemde aggressive snipen is in hardcore makkelijker, en je komt zodoende veel beter tot je recht. Je one hit kill radius is namelijk enorm vergroot, en vervalt de noodzaak om een headshot te maken ook meteen. Door het ontbreken van de killcam en minimap, kan je ongemerkt oprukken en makkelijker spawn beacons plaatsen op cruciale punten. Naar mijn idee is het spel ook altijd wat langzamer in hardcore mode, men speelt waarschijnlijk wat voorzichtiger/tactischer.
Hmm, ik spotte meestal enemies als ik ze op close range zag, zodat ik zeker wist dat ze niet gluiperig achter me kwamen.

Maar ik ga een herkansing doen, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
So, what went wrong? Wilson said the game suffered because of its ambition.

"Think about what Battlefield 4 was: 64 player multiplayer, giant maps, 1080p, Levolution that was changing the gameplay design in an emergent way. There is a chance there are things you are going to miss through the development cycle. And you end up in a situation we had with Battlefield 4.
http://www.eurogamer.net/...able-battlefield-4-launch

Tsja, 64 players (zoals BF2 en BF3), grote mappen (zoals BF2 en BF3), 1080p (zozo, uniek ook voor PC) en levolution (nog steeds beperkt vergeleken met BC2) en dan kan een slechte launch gebeuren, foutje, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 01:27

Gundogan

Rip and tear, until it is done

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:57:
[...]

Tsja, 64 players (zoals BF2 en BF3), grote mappen (zoals BF2 en BF3), 1080p (zozo, uniek ook voor PC) en levolution (nog steeds beperkt vergeleken met BC2) en dan kan een slechte launch gebeuren, foutje, bedankt!
Dan moet je toch tijdens het ontwikkelen bedenken dat je bepaalde stukken er maar uit moet laten voor de stabiliteit? Maar dan krijg je denk ik Watch_Dogs/Ubisoft taferelen waar iedereen over je heen valt dat je de beloften niet waarmaakt.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de CTE:
Initiative #2: Core Gameplay Patch #3
With this release we are bringing back features put into exile for Dragon’s Teeth testing, and preparing for the coming Core Gameplay and Netcode changes.

FEATURES BACK FROM EXILE
We are adding back the features previously on the CTE:

Uniform Aiming
Jet 3P rear view camera
SU50 plays proper VFX when deploying ECM
FOV slider for vehicle 3P chase camera (option)
Changed the way FOV slider option works
UI now correctly displays both vertical FOV and old FOV value

NEW FEATURES
These features were added in this release:

Base map rush changes
More info here: DICE <3 RUSH
SU50/F35 pilots now hear proper sound when being shot
Jets and helicopters keyboard binding options screen now properly allows to un-assign the free-look button
New Jet stall physics and camera feedback when hitting the flight ceiling
Adding the CTE version number
Top left corner, used for version tracking of videos/screenshots
Supression visualization pass
Adding a first pass vignette to the supression state to clearly indicate when in supressed state on all graphic settings. No changes to how it works (yet). More information to be posted by dev Undeadpixels here:
Open Suppression: How it works and more

NETCODE FEATURES
The first step of automating the client side High Frequency Update setting (and eventually remove it) has been completed:

Network Performance Graph added You enable this by bringing down the console in game by pressing the tilde key [~], and use the console command: “NetworkPerfOverlay.drawGraph true” to show the graph.
We hope most of you will play with this overlay enabled when testing netcode issues and recording video – as it will help us identify what the state of the network is at all times.

The Network Performance Graph enabled

AUTOMATING THE BUBBLE
In the next CTE update, the first version of the automatic High Frequency setting will be included.

Once live – the Network Performance Graph visualization will be key to make sure the server to client update rate is 30hz at all times possible, and that it adapts properly and swiftly to changing network conditions.

Getting this right will be tricky – and we are going to need your help!
Ik hoop dat er een little bird op de shanghai rush map zit <3

Verder niet al te interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:57:
[...]

Dat en Hardline has benefited from a three year development....

Die single player moet wel belachelijk goed worden......... })

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
As promised, we will be giving the gamemode Rush some love this initiative! The first pair of maps up for testing is Siege of Shanghai and Zavod 311.

WHY CHANGE RUSH?

We’ve heard your feedback, we’ve checked our telemetry, we’ve watched countless hours of streamed gameplay and of course played Rush in the live environment ourselves. We decided on this initiative because we felt we could increase the quality of the Rush experience in the BF4 base game maps by small means such as tweaking vehicle setup or MCOM placement. With CTE up and running, we have a great opportunity to get some player feedback on some changes we’ve playtested internally and see if it’s something we want to push live.

The main focus of the changes has been to increase the balance and flow of Rush rounds. Often this means making it easier for the attackers to tackle certain MCOMs that were frustrating. Worst offenders were maps where it’s rare to see attackers progress past the first base.

Although there is no accounting for bad team mates, I hope you’ll find the most difficult bases less frustrating than before.

PTxO
-TompenDICE

WHAT ARE WE TESTING?
We’d like to get your feedback on the changes to the gamemode in general, and to these two maps in particular. Please direct your feedback to the appropriate forum for each map!

GENERAL RUSH CHANGES
These are the general Rush changes:
  • Removed Commander by default in Rush
  • Reduced radar sweep range around attacker bases
  • Round start timer addition (we are investigating final solution, not active in this release)
  • Made sure final attacker tickets are not reset after the last base explodes
SIEGE OF SHANGHAI CHANGES
  • Removed all air vehicles to make this a land strike in Rush.
  • Cut the power to all the elevators in the map.
  • Tweaked MCOM positions of all bases. Base #2 was especially problematic for attackers if they didn’t have enough of a momentum.
  • Tweaked vehicle setup.
  • Slightly tweaked certain combat areas, spawns
  • Added a few cover pieces to go with the updated MCOM positioning.
ZAVOD 311 CHANGES
  • Wanted to make this map easier for attackers particularly on bases 1 and 4.
  • Major rebalance on vehicle balance in favor of attackers. For example: transport helicopter given to attackers from base 2 and onwards. This is especially helpful on the “impossible last base”.
  • Tweaks on MCOM positions and minor changes to elements such as combat areas, spawns etc.
  • Added a few pieces of additional cover.
  • Reduced terrain crater depth.

[ Voor 77% gewijzigd door SmokingCrop op 20-06-2014 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus Shanghai en Zavod worden speelbaar. Voornamelijk Shanghai zal beter worden zonder de waardeloze stukken verdriet met hun 20x ballistic scoped snipertje die op een dak zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Aardige banwave geweest de afgelopen 24uur, ik las 628 stuks :) Ik merk vooral het verschil vs. de bipod support, alleen kan dat toeval zijn :P http://www.pbbans.com/mbi-latest50-bf4-lfb44.html

[ Voor 14% gewijzigd door fynrd1 op 21-06-2014 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Deze game net gekocht maar de campaign laadt niet!!! ik krijg een zwart scherm....
Heb een i7 3770 en r9 290 alles is vers en up to date....
Ik krijg het ook niet voor elkaar om een multieplayer map te laden ! Ik heb trouwens BF3 vroeger100 uur gespeeld met 7970... geen problemen.

Wat moet je doen om BF4 werkend te krijgen :? Zijn het bugs ofso dat ze bezig zijn met een update?
Of moet je dingen instellen bij AMD driver of config scherm,. Of werkt deze game niet als je niet op een SSD installeert?

pfff ik zie dat meer mensne problemen hebben...
https://battlelog.battlef...w/2955065670087745888/28/

[ Voor 105% gewijzigd door A87 op 21-06-2014 04:25 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Die van mij staat ook op SSD en nergens last van.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Battlelog:
"WE ARE INVESTIGATING A RECENT UNWARRANTED PUNKBUSTER BAN. WE ARE WORKING TO RESOLVE THE ISSUE AS SOON AS POSSIBLE. THANK YOU FOR YOUR PATIENCE."
http://www.pbbans.com/mbi-latest50-bf4-lfb44.html , nummertje 1300 bijna in de afgelopen 24 uur. Ben bijna bang om te gaan spelen, hehe :F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
fynrd1 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:16:
[...]

http://www.pbbans.com/mbi-latest50-bf4-lfb44.html , nummertje 1300 bijna in de afgelopen 24 uur. Ben bijna bang om te gaan spelen, hehe :F.
oOo *O* :Y EA Is Third Most Hated Company In America whahhaahahha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

fynrd1 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:16:
[...]

in de laatste 24u, ik had gisteren problemen met opstarten dat hij crashte na laden, maar dat bleek aan Afterburner te liggen, die eraf en gisteravond nog paar matches gespeeld, lijkt me als jij die ook hebt gespeeld je nu ook geen ban hoeft te verwachten?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Laatst online: 12-09 15:12
Ik zag gisteren onder het spelen een bijna continue stroom van pbbans voorbijkomen, maar veelal gebruikers namen als 79975610 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

sain onez schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:59:
[...]

in de laatste 24u, ik had gisteren problemen met opstarten dat hij crashte na laden, maar dat bleek aan Afterburner te liggen, die eraf en gisteravond nog paar matches gespeeld, lijkt me als jij die ook hebt gespeeld je nu ook geen ban hoeft te verwachten?
Geen idee, ik heb gister iets van 10 a 15 potjes gespeeld, en de chat was niet meer te volgen door al die bans. Als ik battlelog vandaag lees, dan ziet het er uit als een slachtveld, dus ik heb net als alle andere geen idee wat er aan de hand is. De banwave was al aan de gang voordat er een origin update werd gepushed, mits dit in fases is gebeurt, dus dat lijkt mij niet de mogelijke reden. Een paar jaar terug was er een banwave op bf3, waar mensen met een logitechkeyboard die beschikte over een LCD werden gebanned. Lijkt erop dat er weer zoiets gaande is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Hopa 100% mee eens en dat van ene youtuber die ook veel reclame maakt voor BF4.

[ Voor 27% gewijzigd door Pykow op 21-06-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Pykow schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 17:48:
[video]
lol, nog steeds op de hate train tegen bf4? /3
Ik vind bf3 echt bijna "slecht" spelen nu dat ik al zoveel bf4 gespeeld heb, veel kleine dingen die het gewoon beter maken. Gewoon jammer geweest van die crashes/sound loops & what not de eerste maanden =(

Op veel vlakken ben ik dan ook niet direct akkoord met de video.
maar ik ga er niet verder op in.

[ Voor 33% gewijzigd door SmokingCrop op 21-06-2014 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 17:48:
[video]
Youtube fanboy's :O

Echt heb dit filmpje bekeken en dacht echt WTF die heeft er geen verstand man en in 1 klap niet meer serieus te nemen.
Hij wil nu gewoon een wit voetje halen bij zijn achterban nadat hij eerst natuurlijk alle min punten van dit filmpje heeft opgehemeld in al zijn (p)reviews.
Ook merk je aan alles dat hij niets meer is dan een veredelde TDM speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Hij had veel slechte videos de laatste tijd ja en dit was eerste filmpje die ik tegen kwam met goede punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Pykow schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 18:08:
Hij had veel slechte videos de laatste tijd ja en dit was eerste filmpje die ik tegen kwam met goede punten.
Hij gaat straal voorbij aan de slechte kanten van BF3 die sterk verbeterd zijn in BF4, vind de redenen die hij opsomt nogal arbitrair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 01:27

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ekstergroen schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 20:11:
[...]

Hij gaat straal voorbij aan de slechte kanten van BF3 die sterk verbeterd zijn in BF4, vind de redenen die hij opsomt nogal arbitrair.
Mye, had beter iets van: 5 things that are better in BF3 kunnen zijn of een meer uitgebreid verhaal waar alle belangrijke positieve en negatieve punten van beide games naast elkaar worden gelegd. Ik vind zelf BF3 ook iets leuker om te spelen omdat het betere maps heeft voor CQ normal, maar dingen zoals class balance zijn inderdaad een stuk beter in BF4.

Ik zie de EA marketing train al voor me: we took all the positive things from BF4 and the things you loved from good old BF3 and combined them in BF5. We promise this game will be finished and awesome!

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 20:34:
[...]

Mye, had beter iets van: 5 things that are better in BF3 kunnen zijn of een meer uitgebreid verhaal waar alle belangrijke positieve en negatieve punten van beide games naast elkaar worden gelegd. Ik vind zelf BF3 ook iets leuker om te spelen omdat het betere maps heeft voor CQ normal, maar dingen zoals class balance zijn inderdaad een stuk beter in BF4.

Ik zie de EA marketing train al voor me: we took all the positive things from BF4 and the things you loved from good old BF3 and combined them in BF5. We promise this game will be finished and awesome!
Precies dat want Seine en Bazaar met 64p is bijna altijd een spawnrape en dat heb ik in een enkele potje op Dawnbreaker nog niet meegemaakt in BF4.
Ook de granaat spam is op locker en metro en misschien de Dom/TDM maps na bijna niet aanwezig in Conquest BF4 terwijl bijv. in BF3 ook in Seine , Bazaar ,Damavand (conquest) ,Epic center en Metro je daar veel meer last had van explosieven.
Ik denk dat vooral het probleem van BF4 is dat het alleen op 64p Conquest het beste uit de verf komt en dat daar alles om is gebalanceerd.
Dat maakt het voor de meer tactische en infantery focused spelers gewoon wat moeilijker om van BF4 te genieten denk ik.
Al mis ik zeker ook de CQC combat soms wel omdat je nu bijna altijd ook rekening moet houden met medium/long range combat omdat het map design nu eenmaal zo is en in BF3 kon je steeds wel weer op een manier dichterbij de vijand komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Initiative #2: Core Gameplay Patch #4
Another day, another update! We didn’t want to leave you guys without some really cool new stuff for the weekend to test – so we pushed through a build today!

PATCH CHANGES
There might not be many changes in this patch – but they are highly sought after ones:

EXPERIMENTAL: VISUAL RECOIL SOLUTION
We have a technical solution for visual recoil that basically makes the red dot stable with gun moving as it always has (We all have Talen_Prime to thank for this potential solution).There are several known kinks and visual bugs with this however (scale of some guns’s red dot being a big one) – but we thought: why not let the CTE players help us find these, instead of waiting?
So if you feel inclined – we’d like to know what sights work well, which don’t and why. It should be pretty simple fixes all in all – and gameplay wise it should work well on most guns already.

Things to look for: off-center sights, parts of sights not moving as expected, clipping of the “red dot” it self, scale of the centerpiece, etc. Try different video settings (low, med, high, ultra) to cover all bases.

SUPRESSION RECOIL MODIFIED WHEN ZOOMED
I’ve now made the first of many changes coming to suppression. (See suppression post here).I’ve removed all recoil penalties from suppression for aiming down sights, and reduced hip fire penalties by 75% These changes will be an iterative process so it would be great to get everyone’s feedback.Why this first? Aside from being the quickest thing to change, I feel that recoil modifiers are too dependent on a weapon’s base stats and that the suppression you feel should be the same regardless of your loadout.My intention with this change is to get suppression feeling more even across the game.
I understand that flinching is the biggest problem here and adds a lot of imbalance to scoped weapons, so hopefully we can address that soon.Please continue to post feedback and suggestions. I will be making more posts to the suppression thread soon.
Keep being wonderful.

/undeadpixels

IT’S MIDSUMMER!
It’s Swedish Midsummer today, and we are celebrating it in one of the locations available. Find it and dance some “little frogs” around the midsummer pole!For reference, here is a little help video by the Sweden.se’s youtube account:
Swedish Midsummer for Dummies
_/-\o_ oOo *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen derppression meer? :o

Oh en 80% van de playerbase hier. :P

edit:
En BFF.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Z0u_dCU0vig]

[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-06-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Ik ben pas dit weekend aan bf4 begonnen en erger me aan de serverbrowser. Is daar nog een alternatief voor? Ik vind nauwelijks Nederlandse servers. Vroeger voor bf2 gebruikte ik gamespy volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Rudolf schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:29:
Ik ben pas dit weekend aan bf4 begonnen en erger me aan de serverbrowser. Is daar nog een alternatief voor? Ik vind nauwelijks Nederlandse servers. Vroeger voor bf2 gebruikte ik gamespy volgens mij.
Gewoon filter gebruiken? :?
Advanced -> Region -> Custom -> Netherlands
Daarnaast zijn Duitse/Uk/Franse servers ook gewoon prima qua ping.

Free Slots op None, 1-5 & 6-10.
Preset op normal & custom bv.
Type op Official & ranked
en de rest naar keuze

[ Voor 18% gewijzigd door SmokingCrop op 23-06-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 20:43
Rudolf schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:29:
BF4 is zo goed als dood, BF3 heeft op dit moment meer spelers volgens mij omdat ze dat spel gratis vrijgegeven hebben voor een week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingCrop schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:14:
[...]

Gewoon filter gebruiken? :?
Advanced -> Region -> Custom -> Netherlands
Daarnaast zijn Duitse/Uk/Franse servers ook gewoon prima qua ping.

Free Slots op None, 1-5 & 6-10.
Preset op normal & custom bv.
Type op Official & ranked
en de rest naar keuze
Dan zit je alsnog vast aan een browser die niet ideaal werkt t.o.v. bijvoorbeeld All Seeying Eye. Helaas werkt die niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb nooit problemen met de server browser, kan altijd prima servers vinden. Grootste probleem is dat ik wel klaar ben met BF4 eigenlijk, speel af en toe nog wel een potje maar dat ontaardt vaak in met C4 jeeps rondrijden, zeker als we al 200 tickets achterstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:46:
[...]
BF4 is zo goed als dood, BF3 heeft op dit moment meer spelers volgens mij omdat ze dat spel gratis vrijgegeven hebben voor een week
Valt wel meer hoor.
Denk dat de BFH beta meer spelers van BF4 weg snoept dan BF3 wat dat is toch een stap terug.
Ook denk ik dat wanneer Dragons Teeth uitkomt er weer veel spelers BF4 wel weer een kans geven omdat er op het moment toch niets boeiend uitkomt.
En dat ook wel veel spelers blijven hangen omdat het toch een betere ervaring is dan zeg maar een maand of 4 geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:46:
[...]
Klopt, BF3 heeft doorgaans 2 tot 3 keer zoveel pc spelers op elk moment van de dag als BF4 en dat trekt een hoop BF4 spelers weer richting BF3. Het heeft allemaal té lang geduurt voordat de echt belangrijke zaken werden aangepakt en net als BF4 weer een beetje momentum kreeg door CTE, kwam de Hardline beta.

Die beta maakt ook weer duidelijk dat, ondanks dezelfde netcode, de input-delay van BF4 echt tenenkrommend slecht is ten opzichte van BF3 en BFH. Misschien dat bij de release van BFH er net zoveel bloated en nutteloze troep in wordt gestopt als met BF4 en dat we dan weer tegen dezelfde input-delay aanlopen. Want dat nu het voornaamste nog wat de BF4 (70 - 80 ms) zo stroperig aan doet voelen ten opzichte van BF3 en BC2 om CS:GO (22 ms) etc maar achterwege te laten.

Maar als Dragon's Teeth goed ontvangen wordt, misschien dat er dan weer een hoop spelers blijven hangen bij BF4. Dat is nodig ook, want nu spelen er van mijn 100 friends misschien maximaal 4 tegelijk BF4 en dat nodigt nou niet bepaald uit om het ook weer op te starten. Wordt beetje vicieuze cirkel nu.
Pagina: 1 ... 5 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.