Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Op dit moment 20000 mensen op bf4 & 30000 op bf3 (enkel op PC uiteraard door die freebie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Vind de maps t.o.v. van bf3 niet zo goed. Misschien dat ik 3 ook nog maar aanschaf. Die heb ik op de xdoos gespeeld.Had geen goede pc toendertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een nieuwe CTE patch: http://cte.battlelog.com/...-2-core-gameplay-patch-5/

Tank is helaas weg op zavod rush :( en de gunship timer voor de commander is nu 60 seconden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 14:25:
Weer een nieuwe CTE patch: http://cte.battlelog.com/...-2-core-gameplay-patch-5/

Tank is helaas weg op zavod rush :( en de gunship timer voor de commander is nu 60 seconden *O*
een beetje tankdriver was dan ook de gandalf bij de eerste set mcoms. thou shalt not pass. De paar keer dat ik die heb gespeeld kan je als verdediger kinderlijk eenvoudig de boel vastzetten. was niet veel aan.
Die timer is ook fijn, was ook complete onzin dat je 1 sec nadat je de moeite neemt om hem neer te halen, weer terugfloept en er weer vrolijk verdergegaan wordt. nul tactiek om hem in te zetten dus, gewoon puntjes scoren voor de gunners en de commander.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Eindelijk, rush wordt speelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:43
Ja maar dan moet je wel eerst in een server komen, wat mij nu al een uur niet lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
^ Jeep Stuff :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 14:27
Je merkt wel goed dat sinds BFH bèta is gestopt er meer spelers zijn in BF4..

Vind alleen dat Dragon's Teeth lang duurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NOOO, he did something useful and got killed. :'(
Arme noob. :P

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-06-2014 12:58 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze aflevering is wel echt een feest van de herkenning. Je moet infantrie echt belachlijk hard en lang met kogels raken in de Mobile AA. De reden waarom ik standaard ZUNI's op mijn AA hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Iemand anders die ook een virusscanner had die op hol sloeg nadat CTE was geupdatet?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:58:
[...]
NOOO, he did something useful and got killed. :'(
Arme noob. :P
De BFF weten zo vaak de vinger op de pijnlijke plekken te leggen, maar het aller treffendste blijf ik de noob zelf vinden. Die speelt nu al zo'n 2,5 jaar BF3/BF4 en de vooruitgang is er, maar nog steeds minimaal. Een betere weergave van de overgrote meerderheid aan online (BF) spelers is gewoon niet te bedenken.

Kop in het zand en doorbeuken tegen steeds maar dezelfde skillgap zonder die skillgap te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik zou toch haast zweren dat iemand hier op het forum bij BF4 'PotatoPotamus' heet.

editje tijdens het typen: en inderdaad, het was die 'scout chopper pro'. Congratz Veldslag, je zit in een video van ChaBoyyHD! Je hebt zijn knife verpest -,-

YouTube: Battlefield 4 Funny Moments - Desert Eagle, Riot Shields, Shotgun Massacre! (BF Funny Moments!) -> 3:15

En wat hoor je erbij: 'Go fuck yourself'.

[ Voor 5% gewijzigd door Brogala op 03-07-2014 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 20:17:
Ik zou toch haast zweren dat iemand hier op het forum bij BF4 'PotatoPotamus' heet.

editje tijdens het typen: en inderdaad, het was die 'scout chopper pro'. Congratz Veldslag, je zit in een video van ChaBoyyHD! Je hebt zijn knife verpest -,-

YouTube: Battlefield 4 Funny Moments - Desert Eagle, Riot Shields, Shotgun Massacre! (BF Funny Moments!) -> 3:15

En wat hoor je erbij: 'Go fuck yourself'.
lol. Ik vind die video trouwens helemaal niet grappig :/. "Look at my body" hihihi heel leuk. Hoe kan die video 37.000 views hebben D:
Initiative #2: Core Gameplay Patch #8

We will celebrate the long weekend (in the US) with a new patch release today!

PATCH CHANGES
This is what is included in this patch:

Nansha Strike ground texture load fix
Fix for the terrain layer on this map (will be included in rotations next week)
>5 Squad size issue
Fixed an issue where more than 5 members were possible
Netcode: Framehistorytime server side configurable
The Framehistorytime value is used in determining how much “slack” the server allows a client with packetloss to have. This value is central to getting killed behind cover and 1 frame deaths. The challenge is getting it balanced between allowing damage and not – to make it work for all types of connections and players.
We will commence testing of different values to gauge where the limits of this value sits early next week.

Obliteration Improvements
We’re far from done with these, but we wanted to get your feedback on the direction we’re taking with the bomb indicator. More updates to this mode soon(tm)!

Bomb HUD is always on but will now update the postion of enemy carrier every 5 seconds
Raised bomb icon over the bomb carrier’s head for visibility

UI Triage

Adjustable scaling for friendly and enemy icons
Health & revive icons now separated from player name in the advanced gameplay options

FOURTH OF JULY WEEKEND!
Tomorrow is the fourth of July – or American Independence day!
We are celebrating this on the Community Test Environment with several temporary additions to the game!
Find them all and record an awesome video – the best video will WIN A PRIZE!
Have a great weekend!
:(
Geen squads van 10 man meer dus. Helaas. Wordt moeilijker om het overzicht te bewaren bij grote farmorgies.

CTE servers zijn ook wat leeg de laatste tijd :( Alleen de metro/locker server is vaak vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 01:32:
CTE servers zijn ook wat leeg de laatste tijd :( Alleen de metro/locker server is vaak vol.
Nog los van het feit dat het vrijwel overal in Europa lekker weer is, festivaltijd is, de vakanties beginnen en BF4 uberhaubt door relatief weinig mensen nog wordt gespeeld:

CTE servers zijn simpelweg geen ene ruk aan om op te spelen. Misschien leuk om te vehicle whoren of te lamballen vanaf een berg maar als je enigszins speelt met de objectives in het acherhoofd dan heb je er niet veel te zoeken.

Of mensen lamballen expres extra hard in CTE of het zijn nóg grotere nitwits dan de doorsnee BF4 pubber zonder oog voor vlag of mcom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 12-09 20:43
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:16:
[...]

Nog los van het feit dat het vrijwel overal in Europa lekker weer is, festivaltijd is, de vakanties beginnen en BF4 uberhaubt door relatief weinig mensen nog wordt gespeeld:

CTE servers zijn simpelweg geen ene ruk aan om op te spelen. Misschien leuk om te vehicle whoren of te lamballen vanaf een berg maar als je enigszins speelt met de objectives in het acherhoofd dan heb je er niet veel te zoeken.

Of mensen lamballen expres extra hard in CTE of het zijn nóg grotere nitwits dan de doorsnee BF4 pubber zonder oog voor vlag of mcom.
Ik ben al mijn wapens vrij aan het spelen. Rogue TDM of DOM, spwanbeacon op het dak, claymores op de toren en trap en snipen maar! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben momenteel bezig wat gouden assignments te doen, meeste wel gehaald maar heb er nog 3 waarvoor je 50 headshots met DMR's moet halen (M39, SKS en QBU).

Nou vind ik DMR's echt verschrikkelijk en headshots maken ermee is niet mijn sterkste kant, iemand een tip om deze zo snel mogelijk te vergaren?

Is een DMR headshot op hardcore een instakill? Speel normaal geen hardcore :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 12-09 20:43
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:43:
Ben momenteel bezig wat gouden assignments te doen, meeste wel gehaald maar heb er nog 3 waarvoor je 50 headshots met DMR's moet halen (M39, SKS en QBU).

Nou vind ik DMR's echt verschrikkelijk en headshots maken ermee is niet mijn sterkste kant, iemand een tip om deze zo snel mogelijk te vergaren?

Is een DMR headshot op hardcore een instakill? Speel normaal geen hardcore :)
DMR's zijn echt totaal kansloos in BF4, ook na de tweaks. De SKS is nog de beste, maar het is huilen met de pet op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het, gebruik ze normaal gesproken ook niet maar ik wil toch graag die assignments ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maybe :o

Afbeeldingslocatie: http://i4.minus.com/iblfnqttmLpJc0.jpg

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:16:
[...]

Alhoewel je op zich snel levelt, heb ik geen zin om weer opnieuw alle unlocks te halen alsmede al je settings opnieuw instellen..

Daarnaast vind ik de huidige CTE patches minder interessant. In het begin speelde ik CTE omdat dat als enige nog enigzins speelbaar was. Op het gebied van netcode gebeurt er echter weinig merkbaar nuttigs meer na de transfer naar de normale omgeving dus tja, dan speel ik liever in de normale omgeving.

Oh ja, Wat is nu precies het nut van (instant) Fast Vehicle Respawn ? Best veel servers hebben dat op mijn favoriete maps. Vind het maar suf.

[ Voor 6% gewijzigd door Help!!!! op 04-07-2014 14:24 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:26

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Help!!!! schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:38:
Oh ja, Wat is nu precies het nut van (instant) Fast Vehicle Respawn ? Best veel servers hebben dat op mijn favoriete maps. Vind het maar suf.
Vehicle whoring.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
De meeste vehicle whores haten het anders :P Je bent dan nl de hele tijd bezig met slopen van tanks/helis/jets omdat ze maar blijven komen.

Gewoon een noob mode :D

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 01:32:
[...]

lol. Ik vind die video trouwens helemaal niet grappig :/. "Look at my body" hihihi heel leuk. Hoe kan die video 37.000 views hebben D:
't is maar dat ik vakantie heb, anders zou ik hem helemaal niet hebben gekeken. Vroeger was ie leuk maar nu is het echt de hele tijd hetzelfde (of ik heb al het leuks gezien of hij merkt dat hij geld kan verdienen met z'n 800 000 subs).

Maar ff ontopic: ik vind toch dat DICE LA meer heeft gedaan in ca 2 maanden dan die andere DICE sinds de launch :') .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Brogala schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:40:
[...]
Maar ff ontopic: ik vind toch dat DICE LA meer heeft gedaan in ca 2 maanden dan die andere DICE sinds de launch :') .
Wellicht bedoel je Visceral Games? Of, zoals het vroeger heette: Redwood Shores

[ Voor 31% gewijzigd door Daantjeeuh op 04-07-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
DaantjeeuhMe schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:15:
[...]

Wellicht bedoel je Visceral Games? Of, zoals het vroeger heette: Redwood Shores
Ik bedoel degene die BF4 oorspronkelijk hebben gemaakt (Visceral maakt BFH toch?). Dat is volgens mij DICE Zweden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
DICE SE en DICE LA hebben BF4 gemaakt (DICE LA was verantwoordelijk voor een groot deel van de DLC en after-release support), maar DICE LA maakt niet BFH, dat wordt gedaan door Visceral Games

[ Voor 11% gewijzigd door Daantjeeuh op 04-07-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlinni
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-08 13:40
In samen werking met DICE toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
LOL :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Shankfull schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:11:
In samen werking met DICE toch?
Dat dan weer wel ja ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de range van de SRAW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Die zou 600 meter moeten zijn, of hij dat ingame ook is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
850ish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Haha en toch is Commander mode zo af en toe best leuk op m'n iPad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Is bij jullie de premium pagina ook leeg? Nu niet meer... :9 Het is af en aan met de pagina

[ Voor 45% gewijzigd door Sinus_rhythm op 07-07-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF4 maar weer eens aangeslingerd, helaas met WIN 8.1 en recentelijk gekochte SSD veel FPS drops beneden 28 FPS, wat het onwijs traag en stotterend maakt tijdens het spelen. Voor de rest heb ik dezelfde hardware als voorheen.

BF3 maar geprobeerd, helaas zelfde problemen, ik zal win 7 weer eens erop gooien.
Echter BF3 speelt beduidend beter weg, heerlijk weer met mijn favoriete AK74U constant in de top 3 tijdens TM. De iron sights en ROF <3.

Het is wel een beetje vreemd om BF3 op te starten met de gedachten dat ik een nieuwere versie heb. Ik speel zoiezo niet voor de stats want ik zuig, fun factor wise + de mappen in BF3. Zullen mij voorlopig weer terug trekken naar BF3 :O Sinds er veel nieuwe spelers zijn door die free give away is er echt weer nieuw leven geblazen in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Er rolt een update uit.. Benieuwd naar de veranderingen...

Dragon's Teeth dus.. In battlelog staan nu ook de nieuwe wapens en assignments. O+

En ze leren wel van de fouten dat iedereen te vroeg de wapen unlockte.. Nu moet je minimaal dit halen: Play a Dragon's Teeth map

[ Voor 74% gewijzigd door Sinus_rhythm op 08-07-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 04:38:
BF4 maar weer eens aangeslingerd, helaas met WIN 8.1 en recentelijk gekochte SSD veel FPS drops beneden 28 FPS, wat het onwijs traag en stotterend maakt tijdens het spelen. Voor de rest heb ik dezelfde hardware als voorheen.

BF3 maar geprobeerd, helaas zelfde problemen, ik zal win 7 weer eens erop gooien.
Echter BF3 speelt beduidend beter weg, heerlijk weer met mijn favoriete AK74U constant in de top 3 tijdens TM. De iron sights en ROF <3.

Het is wel een beetje vreemd om BF3 op te starten met de gedachten dat ik een nieuwere versie heb. Ik speel zoiezo niet voor de stats want ik zuig, fun factor wise + de mappen in BF3. Zullen mij voorlopig weer terug trekken naar BF3 :O Sinds er veel nieuwe spelers zijn door die free give away is er echt weer nieuw leven geblazen in BF3.
Als je denkt dat 8.1 het probleem is, think again.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Na lange tijd toch weer eens bf4 gespeeld en alleen pistol/knives only. Na de update zijn mijn laatse knives (precision en bj-2) niet meer te gebruiken. Boeit me niet echt maar blijft toch altijd een verrassing wat de updates weer verbeteren en verprutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 04:38:

Windows is niet het probleem, ik draai al heel lang Windows 8 en 8.1
Alle games draaien vlekkeloos, behalve Call of duty.

Bij Ghost zakt de fps naar 10 in de filmpjes en kan je ze moeilijk skippen.
bij Black ops II crashed de game na iedere SP missie.

Battlefield draait vlekkeloos.

De AK74-U was niet echt een snelle wapen, de ROF was erg laag, waardoor je het snel aflegde in 1vs1 gevechten. Toch was het een leuke wapen en had het ook wel een waarde in de game.
Mensen die zeer slecht zijn met de recoil en een hekel hadden aan de mainstream guns, konden dit wapen lekker oppakken. De AK74-U staat bij mij op plek 24

BF3 is nog lang niet dood, maar vergeet niet dat Battlefield Bad company 2 ook een jaar na de release van BF3 nog zeer populair was.

Eerlijk is eerlijk zowel BF4 als BFH komen nog niet in de buurt van BF3.
Niet alleen qua bugs of problemen, maar eerder de gameplay.
Snelheid, Map designs, Aantal unlocks.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Mja, laatst weer even BF3 geprobeerd en ik werd meteen alweer schijtziek van de level 100 jetwhore die alles en iedereen rapede. BF4 heeft zeker ook verbeteringen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Arfman schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:51:
Mja, laatst weer even BF3 geprobeerd en ik werd meteen alweer schijtziek van de level 100 jetwhore die alles en iedereen rapede. BF4 heeft zeker ook verbeteringen.
Tip: Speel Aftermath DLC, Grand bazaar, metro , seine crossing, Close quarter DLC, Noshar canals TDM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:58:
[...]

Tip: Speel Aftermath DLC, Grand bazaar, metro , seine crossing, Close quarter DLC, Noshar canals TDM ;)
Nou ja, af en toe zou ik ook wel een open map willen spelen zonder gelijk door een jet gekilled te worden. Dat is zeker niet altijd zo, maar af en toe zijn er van die pro's en daar kan ik me als jet noob echt niet tegen verdedigen. Tenzij ik ze leer af te schieten met een RPG :9~

Maar ff over BF4: Daarnet zie ik dat Dragons Teeth beschikbaar is voor mij (premium) :9 Oh, was al gezegd. Ben benieuwd of deze 'close quarters DLC' mij gaat bevallen. Maar eerst nog even setup af maken.

Iemand toevallig ervaringen met BF spelen met de Deathadder? Wou hem misschien gaan kopen.

edit: oh, hij download ook lekker snel. Ziet er naar uit dat de maps inderdaad niet groot worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Brogala op 08-07-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Volgens mij haal je nu alleen een patch binnen.. Dlc's zijn meestal 5GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
15 juli of 16 juli komt Dragon teeth uit voor premium PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
Dit was een pre-patch voor Dragons teeth. Assignments, wapens, rank 130 en dergelijke zijn alvast ingeladen.

Dragons Teeth zou 99% zeker volgende week op 15 juli uit moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Pykow schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:58:
[...]

Battlefield != TDM ;)

Conquest is de enige mode die ik speel.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:50:
Volgens mij haal je nu alleen een patch binnen.. Dlc's zijn meestal 5GB
ik dacht al, 1gb is gewoon te weinig :P |:(

15/16 juli dan maar.

[ Voor 4% gewijzigd door Brogala op 08-07-2014 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Arfman schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:17:
[...]

Battlefield != TDM ;)

Roger that :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainBugs
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 10:35
Sinds de laatste patch heb ik wat geheugen problemen. Meer mensen hier last van?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zXOw7Ox.png

edit: punkbuster updaten lijkt het probleem verholpen te hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door BrainBugs op 08-07-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C Game Update Jul 8 Patch Notes

COMMANDER APP:
-Various bug fixes

GENERAL:
-Fix for an issue where players were able to duplicate Battle Pickups by repeatedly picking up a kit
-Fix for an issue where field upgrades would stop working after one round when players had reached the max field upgrade level
-Fix for a crash that could occur when a player left a round
-Added a 15 seconds warm-up timer for all Official games
-Created a user interface for tweaking the joystick dead zone on PC because the lack of it was preventing some players to use their joysticks
-Fix for an issue that prevented players to issue squad order around capture points during the sandstorm on Gulf of Oman
-Option added for double tap forward to sprint (when on foot)

GRAPHICAL:
-Fix for an issue where the player would get a water splash effect on the screen after crashing an EOD/MAV/SUAV into the water
-Fix for an issue where Mantle users would receive a low frame rate when running the default Mantle multi-GPU settings

MODES:
-Added a competitive Obliteration game mode

SERVERS:
-Fix for an issue where server administrators couldn’t ban players that had clan tags

USER INTERFACE:
-Added total team experience points to the end of round screen for the Capture the Flag game mode
-Added user interface options for tweaking the ADS aiming sensitivity
-Fix for an issue where the kill card wasn’t displayed in some cases in Hardcore mode
-Dog tags are rearranged in the kill cards so the right one is not obstructed

VEHICLES:
-Fix for an issue where the flag would occasionally float in mid-air when players got out of vehicles while carrying the flag
-Removed the boost button press to turn off boost for vehicles, boost should be turned off by releasing the accelerator, this makes it consistent with soldier sprint and helps using vehicle boost easier (for joystick)
-Adjusted the PWC physics so it drives/controls more nicely in all water levels
-Option added for double tap forward to boost (when driving a vehicle)

WEAPONS:
-Fix for an issue where a weapon would flail wildly after a player would die
-Removed the 2nd set of shell that are visible in the speed loader when reloading the M412 revolver
-Fix for the Hawk Shotgun missing “pump action” animation in 3rd person while crouching
-Fix for RPG-7 rocket remaining visible in the launcher after the last shot is fired while zoomed in
-Fixed the bipod animations for MTAR-21
-Foregrip in 3rd person now has hand in the correct position on M416/M417
-Fix for a broken animation when switching to AWS as main weapon
-Added user interface options for tweaking the ADS aiming sensitivity
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ah cool, half jaar na datum. Degene die daarop te wachten zaten spelen al niet meer hoor Dice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt een sterke aflevering die Commander Online BFF. Het is gewoon een feit dat meeste squads bijna nooit naar de commander luisteren of dat het nou een noob commander is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Arfman schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:17:
[...]

Battlefield != TDM ;)

Ik noem 1 TDM map op, andere maps zijn conquest maps met een goede map layout en infantry based.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

True, true. Toch maar eens weer wat langer proberen. Waar in BF4 de AA juist enorm OP is waren dat de jets in BF3. Blijft toch moeilijk, een game balanceren.

Zelfde heb ik met bepaalde maps. Laatste tijd veel Shanghai gespeeld op dezelfde server (1200 tickets). Het ene potje zit er 600 tickets tussen en we hadden ook een potje met 1 (!!) ticket verschil. Zelfde server, grotendeels dezelfde spelers, zelfde map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Arfman schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:31:
True, true. Toch maar eens weer wat langer proberen. Waar in BF4 de AA juist enorm OP is waren dat de jets in BF3. Blijft toch moeilijk, een game balanceren.

Zelfde heb ik met bepaalde maps. Laatste tijd veel Shanghai gespeeld op dezelfde server (1200 tickets). Het ene potje zit er 600 tickets tussen en we hadden ook een potje met 1 (!!) ticket verschil. Zelfde server, grotendeels dezelfde spelers, zelfde map.
Hoe is de AA OP? Stigla's doen veel minder dmg, MAA heeft veel minder range waar de AH niet zwakker is geworden tov BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ekstergroen schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:57:
[...]

Hoe is de AA OP? Stigla's doen veel minder dmg, MAA heeft veel minder range waar de AH niet zwakker is geworden tov BF3.
Als je met ah de atack heli bedoelt, kraam je echt onzin uit. Atack heli is HEEL veel zwakker geworden in bf4. Belangrijkste nerf is de beweegbaarheid, snel schuilen zit er niet meer in want hij komt gewoon niet snel in beweging meer, nog maar niet te spreken over de handling ervan.

Grootste kracht van de AH is (in bf3 dan) dat snel en flexibel is, hijs nu log en lomp en dus een prachtig doelwit voor zon beetje alles wat schade erop doet. Voelt gewoon zo vreselijk sloom aan om erin te vliegen, niet leuk meer, alleen nog te doen in siege of shanghai.

Zou er bijna bf3 weer voor installeren, maar goed Dice heeft het gecompenseerd door de scout weer veel beter te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door evilpin0 op 09-07-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
evilpin0 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:04:
[...]

Als je met ah de atack heli bedoelt, kraam je echt onzin uit. Atack heli is HEEL veel zwakker geworden in bf4. Belangrijkste nerf is de beweegbaarheid, snel schuilen zit er niet meer in want hij komt gewoon niet snel in beweging meer, nog maar niet te spreken over de handling ervan.

Grootste kracht van de AH is (in bf3 dan) dat snel en flexibel is, hijs nu log en lomp en dus een prachtig doelwit voor zon beetje alles wat schade erop doet. Voelt gewoon zo vreselijk sloom aan om erin te vliegen, niet leuk meer, alleen nog te doen in siege of shanghai.

Zou er bijna bf3 weer voor installeren, maar goed Dice heeft het gecompenseerd door de scout weer veel beter te maken.
Klopt, de AH was in BF3 veel sterker dan in BF4.

Ik speel te weinig in een jet of heli om te weten of de AA zo erg OP is.
Wel heb je rakketen die zelf locken.

Grootste probleem van rockets die locken is het geluid.
in BFH werkt dit ook nog niet goed en weet je gewoon niet wanneer je precies moet flaren.
in BF3 was dat een stuk beter.
Het resultaat daarvan is dat je als Jet piloot precies kon weten hoe je locked rockets kon ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Op open mappen zoals Golmud of Lancang Dam is een beetje AA speler bijna onaantastbaar. Lekker campen net buiten je redzone, Active Radars de map overschieten en punten rapen maar. De beste kans die je hebt tegen zo'n clown is een C4 jeepje, maar dat werkt ook alleen als je een spawnpunt hebt vlakbij de enemy base. Op Lancang Dam is er dan ook nog maar 1 smal toegangsweggetje dus ben je echt compleet kansloos.

Had ik al gezegd dat ik Lancang Dam echt 1 van de slechtste mappen in de hele BF franchise vind? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Arfman schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:44:

Had ik al gezegd dat ik Lancang Dam echt 1 van de slechtste mappen in de hele BF franchise vind? :P
daar ben ik het mee eens (en waarschijnlijk 20 000 andere spelers). Dat je nu ADS sensivity kan aanpassen is echt handig inderdaad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

wat doet dit dan precies :?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster permanent ban issued on this Game Server for player 'PotatoPotamus' ... BC2! Hacking/Cheating" [Admin Decision]

ffs
Daarom official servers. Voertuigen stelen uit de enemy base en geen haan die ernaar kraait.
Iemand enig idee waarom het een punkbuster ban betreft maar ook een admin decision? Ook de letters BC2 (Bad company 2?) snap ik niet.
Nu kun je instellen wat je sensitivity is als je door je sights kijkt tov hipfire. Persoonlijk heb ik liever dezelfde sensitivity voor hipfire en ADS (ik hipfire toch bijna nooit). Ik dacht eerlijk gezegd dat het ging om de verschillen in sensitivity tussen verschillende sights gelijk te stellen. Volgens mij heet dit "Uniform soldier aming" in de CTE. Zit naar mijn weten nog niet in de retail :c.

Ik vind de FAMAS trouwens een beetje OP. Heb er bijna 4 uur in zitten en heb al een KPM van 2.16 en een accuracy van 23,06%. Ter vergelijking: KPM met mijn beste wapen (AK5C) is 0,97 met een accuracy van 15.99%. Zelfs als de vijand eerder begint met schieten kun je ze vaak nog outgunnen en 1v1 win je bijna alles. Op range microbursten is erg goed te doen en de spread tijdens een strafe valt heel erg mee. Hipfire is ook prima.

Heb trouwens iets van 500 XP boosts door de battlepack glitch lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:45:
[...]

Als je denkt dat 8.1 het probleem is, think again.
Wat is jou tegen argument dan? zou het graag van de expert horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 03:50:
[...]

Wat is jou tegen argument dan? zou het graag van de expert horen.
Je kunnen om je pc op orde te hebben? Qua bf4 perfomance maak je met 8.1 alleen maar een stap vooruit als je van windows 7 afkomt. Dit vooral op het gebied van minfps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm

Teaser trailer :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt op een levolution event met die trein. Ik heb er nogal een hard hoofd in of dat schild wel leuk gaat uitpakken of dat het gewoon een dom buitenwereldse fantasie gadget wordt.

Dat nachtvisie door rook heen werkt is tot daar aantoe, maar dat een balistisch schild RPGs en C4 explosieschokgolven gaan tegenhouden vind ik wel erg ver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb er ook een hard hoofd in, maar het voordeel is dat het getest is in CTE dus hopelijk halen ze er echt gamebreaking bugs voor die tijd uit.

En Levolution .. scripted tot en met met altijd dezelfde uitkomst, het level wordt er minder leuk van. MAg van mij weg worden gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Waar blijft die blauwe banner in Battlelog van Double XP ?! :P

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Geen idee inderdaad. Vind het verder niet zo boeiend meer, of ik nu level 113 ben of 120 of 130, gaat mij erom dat ik alle mooie wapens en gadgets heb geunlocked en dat is zo, dus #care :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:55

Niellie41

[object Object]

De laatste tijd ben ik ook met een groepje BF4 aan het spelen (vanuit iRacing GoT). Dat maakt het toch wel vele malen leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een trailer voor een trailer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

OMG, en die willen de netcode issues gaan fixen, optellen en vermenigvuldigen lukt ze niet eens.. :X

Ipv de lichtblauwe banner die ik al verwachtte, staat er nu:
WE ARE AWARE THAT THE BATTLEFEST 2XP EVENT HAS NOT LAUNCHED. AS WE LOOK INTO THE ISSUE WE ASK THAT YOU REMAIN PATIENT. PLEASE STAY TUNED FOR MORE UPDATES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 19:03:
OMG, en die willen de netcode issues gaan fixen, optellen en vermenigvuldigen lukt ze niet eens.. :X

WE ARE AWARE THAT THE BATTLEFEST 2XP EVENT HAS NOT LAUNCHED. AS WE LOOK INTO THE ISSUE WE ASK THAT YOU REMAIN PATIENT. PLEASE STAY TUNED FOR MORE UPDATES.
Double XP werkt nu wel. icm met een 200% XP boost 600% XP :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 19:03:

Huh, welke netcode issues moeten ze nog fixen dan? Beter dan dat het nu is, zal het niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

<Fill in any gamebreaking bug still present> ging mij erom dat ze double xp niet eens werkend kregen.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 20:08:
[...]
Huh, welke netcode issues moeten ze nog fixen dan? Beter dan dat het nu is, zal het niet worden.
De inputlag van 100+ ms moeten ze nog wel oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de verhoogde tickrate is de inputlag juist lager geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 16:01:
De laatste tijd ben ik ook met een groepje BF4 aan het spelen (vanuit iRacing GoT). Dat maakt het toch wel vele malen leuker!
Hey! En dat vertel je mij niet even? :P

Meeten via TS of hoe doen we dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:55

Niellie41

[object Object]

Arfman schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:22:
[...]

Hey! En dat vertel je mij niet even? :P

Meeten via TS of hoe doen we dat? :)
Dat is omdat je nooit op TS bent. :+
We spreken meestal iets af en dan gaan we samen op TS zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Check!

Iemand ervaring met AMD Gaming Evolved (raptr) met ry BF4? Ik wil graag af en toe leuke momenten opslaan en dat kan met de Game DVR maar het werkt niet, ik krijg de overlay niet te zien en dus wordt er niks opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:25:
Check!

Iemand ervaring met AMD Gaming Evolved (raptr) met ry BF4? Ik wil graag af en toe leuke momenten opslaan en dat kan met de Game DVR maar het werkt niet, ik krijg de overlay niet te zien en dus wordt er niks opgenomen.
Werkt bij mij prima. Met mantle werkt DVR volgens mij niet, met directX wel volgens mij.
De kwaliteit van game DVR is imo niet al te best, de hoogste resolutie die het kan opmenen is 1080p (ik speel op 1440p) en de geluidskwaliteit is belabberd.

http://battlelog.battlefi...48995675222464/825608273/

http://i.imgur.com/qjlTYxg.png

:?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2014 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja, ik kwam er na veel lezen en vragen ook achter dat AMD Gaming Evolved Game DVR powered by AMD niet werkt als je AMD Mantle gebruikt in Battlefield 4, iets wat enkele maanden geleden enorm gepusht werd als zijnde de grote doorbraak voor AMD gaming.

Dat is toch een opperfaal van jewelste? Naja, ik wacht maar geduldig af tot er ooit een update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:26:
[...]

Werkt bij mij prima. Met mantle werkt DVR volgens mij niet, met directX wel volgens mij.
De kwaliteit van game DVR is imo niet al te best, de hoogste resolutie die het kan opmenen is 1080p (ik speel op 1440p) en de geluidskwaliteit is belabberd.

http://battlelog.battlefi...48995675222464/825608273/

http://i.imgur.com/qjlTYxg.png

:?
Holy shit. Als ik eindelijk 10-0 ga komt er gelijk een legertje engineers met stingers... Daar weet ik wel aan te ontsnappen maar killen lukt dan niet meer... Waarschijnlijk ben jij gewoon pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:09:
Ja, ik kwam er na veel lezen en vragen ook achter dat AMD Gaming Evolved Game DVR powered by AMD niet werkt als je AMD Mantle gebruikt in Battlefield 4, iets wat enkele maanden geleden enorm gepusht werd als zijnde de grote doorbraak voor AMD gaming.

Dat is toch een opperfaal van jewelste? Naja, ik wacht maar geduldig af tot er ooit een update komt.
Met mantle werkt SweetFX en de RadeonPro GPU info overlay ook niet :X . Ik weet het niet zeker, maar misschien dat de opnamefunctie van radeonpro wel werkt met mantle? Moet je wel wat FPS inleveren, ik ging van 120 naar 80. Of natuurlijk Dxtory kopen.
Brogala schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:28:
[...]

Holy shit. Als ik eindelijk 10-0 ga komt er gelijk een legertje engineers met stingers... Daar weet ik wel aan te ontsnappen maar killen lukt dan niet meer... Waarschijnlijk ben jij gewoon pro :)
ty. Eigenlijk zat ik me af te vragen hoe het kan dat ik een streak van 85 heb gehaald, maar dat er bij de stats een streak van 81 staat :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Voor mantle is nog geen recorder, en het zal nog wel even duren voordat die komt. Je kan mantle alleen recorden in borderless mode, maar na mijn ervaring is dat niet bepaald een aanrader. Action! is overigens de fijnste recorder die er is, vrijwel geen prestatie verlies, en weinig kwaliteits verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
@veldslag, gebruik jij SweetFX? En zo ja, welke gebruik jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:46:

ty. Eigenlijk zat ik me af te vragen hoe het kan dat ik een streak van 85 heb gehaald, maar dat er bij de stats een streak van 81 staat :| .
Assist count as Kill ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Oh ja, dat is het waarschijnlijk!

Maar ik lette daar niet eens op, ik dacht gewoon: holy shit wat een score! Maar kennerlijk zijn dit soort scores al haast normaal voor jou waardoor je eerder er op let of het overeenkomt met je highest killstreak :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Het is ook altijd hetzelfde; eindelijk eens een dag vrij, ik denk: "Lekker een dagje gamen!", is er weer eens onderhoud... Dat heb ik nou echt altijd haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Brogala schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:45:
[...]

Maar ik lette daar niet eens op, ik dacht gewoon: holy shit wat een score! Maar kennerlijk zijn dit soort scores al haast normaal voor jou waardoor je eerder er op let of het overeenkomt met je highest killstreak :+ _/-\o_
Je moet het wel relativeren, hij heeft nog meer uur in een heli gezeten dan ik bijvoorbeeld in het hele spel heb zitten. 160 en hij 280 uur heli alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
bvr1986 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:00:
[...]

Je moet het wel relativeren, hij heeft nog meer uur in een heli gezeten dan ik bijvoorbeeld in het hele spel heb zitten. 160 en hij 280 uur heli alleen.
Oh ja, ik heb ook 170 uur... en misschien 10 uur in een chopper gezeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

kronolith schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:55:
Het is ook altijd hetzelfde; eindelijk eens een dag vrij, ik denk: "Lekker een dagje gamen!", is er weer eens onderhoud... Dat heb ik nou echt altijd haha 8)7
Het onderhoudswindow is inmiddels uitgebreid van 10:00-11:30 naar 10:00-15:00. Beetje jammer dat uitgerekend nu langdurig onderhoud is, omdat we vandaag een 2XP compensatiedag kregen voor de problemen op zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Bee.nl schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:11:
[...]

Het onderhoudswindow is inmiddels uitgebreid van 10:00-11:30 naar 10:00-15:00. Beetje jammer dat uitgerekend nu langdurig onderhoud is, omdat we vandaag een 2XP compensatiedag kregen voor de problemen op zaterdag.
Bij de DLC release krijgen we nog vast meer 2XP dagen

(12:30) Er kunnen weer servers gejoined worden :)

Ook staat er een tijd in origin :9
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/4s16jp.png

[ Voor 14% gewijzigd door Sinus_rhythm op 14-07-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al mijn loadouts zijn gereset :X
Fonta schreef op maandag 14 juli 2014 @ 07:39:
@veldslag, gebruik jij SweetFX? En zo ja, welke gebruik jij dan?
Ik gebruik een versie die ik van een vriend gekopieerd heb, met wat kleine wijzigingen van mij (die van hem had nogal een groene tint, en imo te extreme sharpening).SMAA kreeg ik niet werkend :( . Moet nu zonder AA leven om nog 120FPS te kunnen behalen op 1440p. https://dl.dropboxusercon...7971/SweetFX_settings.txt <- settings file. Is volgens mij met de officiele SweetFX files.
Ah, dank je voor de opheldering. A
Brogala schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:45:
[...]

Dit soort scores zijn ook niet normaal. Doorgaans heb ik in 20 minuten minder kills met meer deaths. Dat ik 85 kills heb met 0 deaths ligt er vooral aan dat het vijandelijke team vol met casuals zat. Niemand wist met een RPG/SMAW/SABOT om te gaan. Ook had ik hulp van een collega CFA en hadden we de teams een beetje gestacked.
TecTo schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:14:
Een tijd geen BF4 gespeeld. Nu zie je bij heel veel spelers als je je killen niet meer wat voor wapen en accessories ze gebruiken. Slecht vier rechthoekjes onder is alles. Kun je dit aan/uit zetten?
Is een glitch volgens mij. Heb ik soms ook.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Een tijd geen BF4 gespeeld. Nu zie je bij heel veel spelers als je je killen niet meer wat voor wapen en accessories ze gebruiken. Slecht vier rechthoekjes onder is alles. Kun je dit aan/uit zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Beste BF spelers, Ik zie bij de spelerslijst dat een best aantal een clan/team zoeken, degene die echt interesse hebben om dit op competitie niveau te willen gaan doen kunnen mij eventueel een PM sturen!

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SonOfTorture schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:34:
Beste BF spelers, Ik zie bij de spelerslijst dat een best aantal een clan/team zoeken, degene die echt interesse hebben om dit op competitie niveau te willen gaan doen kunnen mij eventueel een PM sturen!
Tsja, er is geen competitieniveau meer voor BF4. 5v5 is mors ende morsdood. Er zijn nog een stuk of 25 teams actief en dat zijn allemaal de mindere goden.

Alleen op 8v8 conquest gebied gebeurt nog wat, maar zelfs dat is niet serieus meer. BF4 is op alle fronten nog altijd ongeschikt voor competitive. Misschien dat als de visual recoil patch voor alle sights wordt doorgevoerd en de nieuwe comp. gamemodes uit de CTE komen het nog weer een beetje op gaat leven maar vrijwel alle competitive spelers die ik heb gesproken zijn het er wel over eens dat battlefield nu en in de toekomst niet meer geschikt is/geschikt wordt gemaakt voor esports.
Pagina: 1 ... 6 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.