Echt wat een geweldige DLC, een echte DLC die me terug gebracht heeft naar Battlefield

nu nog wachten op de eerste update voor de volgende zaken / opmerkingen:
- Vliegende wapens
- door de grond zakken in Pearl market.
- plaatjes die niet laden in het menu.
- Tijdens het opnieuw spawen, zie je eerst dood gaan en daarna op een andere plek te voorschijn komen.
- soms spawn je en moet je bijna 1,5 seconde wachten voordat je iets kan doen

(volgens mij hebben ze het "Zwarte" scherm bij het spawnen weggelaten en zie je nu wat er daad werkelijk gebeurd.
- Alle maps zijn voor 32 spelers MAX. anders is het gewoon niet te doen.(vindt ik helemaal niet erg)
- Pearl market is een copy paste map en is gewoon floodzone zonder water (opzich een leuke map)
- TDM op de maps zijn echt goed en doet me denken aan Noshar canals.(positief verrast)
- Sunken dragon, dat moet een restaurant voorstellen, maar ik zie geen enkel tafeltje binnen in, dus ik weet niet hoe men eet in china.
- Alweer geen levelution zoals in siege of shanghai. (Toch weer erg jammer)
-Netcode problemen lijken weer terug gekomen te zijn, na de vorige patch leek alles een stuk beter te werken en nu is het de ene trade naar de andere.
Ondanks dit, zijn het toch leuke maps om te spelen, het zijn geen Aftermath maps of Grand bazaar, Seine crossing, maar het komt al een beetje in de buurt en dat is toch goed nieuws na bijna 1 jaar.
Ach ja nog even geduld en dan komt Battlefield Hardline uit.
De eerste map was al leuk om te spelen, het schieten voelde beter aan dan in BF4.
Stijltje was toch leuker dan gedacht en minder last van network issues gehad dan in BF4.
als het goed is heb ik dan ook glasvezel in huis liggen en een nieuwe router en kan ik alles gelijk even goed oplossen.