Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 03:20:
...

Ik vind de FAMAS trouwens een beetje OP. Heb er bijna 4 uur in zitten en heb al een KPM van 2.16 en een accuracy van 23,06%. Ter vergelijking: KPM met mijn beste wapen (AK5C) is 0,97 met een accuracy van 15.99%. Zelfs als de vijand eerder begint met schieten kun je ze vaak nog outgunnen en 1v1 win je bijna alles. Op range microbursten is erg goed te doen en de spread tijdens een strafe valt heel erg mee. Hipfire is ook prima.
Door deze tekst even met de FAMAS gaan spelen (voornamelijk Locker). Hij is inderdaad heel goed, misschien wel OP inderdaad. Ik win 3/4 van de keer dat ik later begin met schieten toch nog, en dat ligt niet alleen aan noob spelers.

Ik vind hem vooral heel handig voor campers, zelfs al beginnen zij met eerder schieten nog steeds kill ik ze sneller :) Je bent alleen wel heel snel 'out of ammo'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Morgen eindelijk drakentandje DLC spelen! Heel erg veel zin in en ben heel benieuwd hoe de maps zullen gaan spelen.

Ik had trouwens gister een hele vage knife kill zonder animatie? Gastje dondert in eens zo neer. En ik maak smashen op die melee button... weird! Hier trouwens de footage daarvan: http://www.twitch.tv/rice_nl/c/4658274

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Is BF4 nu grotendeels gefixt qua netcode?

Ik heb bijna alle video's over netcode/tickrate/high-frequency-update/network-smoothing-factor eens bekeken van Battle(non)sense ( YouTube: Battle(non)sense ) en nu ben ik up to date met "het ganse plaatje" en de verbeteringen die DICE LA heeft aangebracht.

Vooral deze slide is interessant. Alleen jammer dat hij die pas na meer dan 10 min in de video ( YouTube: Which Battlefield has the best Netcode? ) toont. :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BF4/comparison.PNG

De delay in BF4 benadert dus nu bijna BF2 in LAN mode: dat is eerlijk gezegd wel fantastisch.

Speelt BF4 dan ook veel beter nu?
De persoon hierboven test namelijk altijd op lege servers, wat niet echt representatief is.

Ben nu vrij zeker dat ik direct BF4 zal kopen zodra mijn Steam backlog grotendeels uitgespeeld is. :) (Zit ver op het einde; nog 2 maand ongeveer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@ Asgaro het spel voelt zeker snappier aan dan voorheen. Echter is er nog wel een boel dat ze moeten doen om het echt goed te laten spelen. Zoals bijvoorbeeld die nare scope sway en headflinching dingen. Als je op iemand's kop schiet dan klapt die achterover, waardoor een tweede kogel dus over zijn hoofd heen scheert en je hem niet raakt. Dat is zo irritant. Headglitchers winnen dus nog vaak in BF4.

Verder over die scope sway: als je schiet dan vliegt de scope alle kanten uit, maar jouw kogels komen helemaal niet op de plek uit waar de scope naar aimt. Dus heel vaak heb je het gevoel dat je gewoon raak schiet maar je eigenlijk dus alles mist. Je ziet dus wat anders dan waar je kogels eigenlijk terecht komen en dat is best frustrerend soms. Als ze dat fixen is het spel alweer een stap dichter bij!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
DAMAGE schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:40:
@ Asgaro het spel voelt zeker snappier aan dan voorheen. Echter is er nog wel een boel dat ze moeten doen om het echt goed te laten spelen. Zoals bijvoorbeeld die nare scope sway en headflinching dingen. Als je op iemand's kop schiet dan klapt die achterover, waardoor een tweede kogel dus over zijn hoofd heen scheert en je hem niet raakt. Dat is zo irritant. Headglitchers winnen dus nog vaak in BF4.

Verder over die scope sway: als je schiet dan vliegt de scope alle kanten uit, maar jouw kogels komen helemaal niet op de plek uit waar de scope naar aimt. Dus heel vaak heb je het gevoel dat je gewoon raak schiet maar je eigenlijk dus alles mist. Je ziet dus wat anders dan waar je kogels eigenlijk terecht komen en dat is best frustrerend soms. Als ze dat fixen is het spel alweer een stap dichter bij!
Thanks!
Die 2 issues die je opnoemt zou ik zeker ook graag gefixt zien, maar zolang de netcode nu op een degelijk niveau is, kan ik de aankoop wel goedkeuren.
(Edit: aha, ze zijn in de CTE daar al mee bezig, dus dat komt ook wel goed: YouTube: Battlefield 4 Visual Recoil, it's all in your head! )

Het waren bij mij vooral de problemen rond de netcode die mij tegenhielden om de game te kopen.
Nu de CTE updates daarrond voltooid zijn kan ik eindelijk met een goed gevoel de game gaan ontdekken. :) (Soon (tm))

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 14-07-2014 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Sowieso als je BF4 gaat kopen ga je nog een hele leuke tijd krijgen. Er zitten een aantal hele goede maps in en anderen zijn weer behoorlijk minder. Leuke maps zijn bijvoorbeeld Zavod, Locker is ook wel tof, maar dan wel met 32 spelers oid, Rogue Transmission vind ik ook erg cool, Guilin Peaks is nice omdat het veel infantry gevechten heeft.

Als die scopesway eruit is dan verbeterd dat de game echt aanzienlijk! Kan niet wachten. Op CTE zijn ze er op dit moment mee bezig trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Asgaro schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:48:
[...]

Thanks!
Die 2 issues die je opnoemt zou ik zeker ook graag gefixt zien, maar zolang de netcode nu op een degelijk niveau is, kan ik de aankoop wel goedkeuren.
(Edit: aha, ze zijn in de CTE daar al mee bezig, dus dat komt ook wel goed: YouTube: Battlefield 4 Visual Recoil, it's all in your head! )

Het waren bij mij vooral de problemen rond de netcode die mij tegenhielden om de game te kopen.
Nu de CTE updates daarrond voltooid zijn kan ik eindelijk met een goed gevoel de game gaan ontdekken. :) (Soon (tm))
Ik zou er niet teveel van verwachten, ja de netcode (alleen binnen de HF bubble) is stuk beter maar in mijn ogen is het nog lang niet wat het zou moeten zijn. De game is van onspeelbaar naar redelijk speelbaar gegaan.
Als je het ergens goedkoop kunt krijgen zou ik het niet laten liggen maar verwacht geen snappy gameplay.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 14:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Zei laten niet eens de nieuwe maps zijn op hun stream.

ik zie alleen Flood zone , maar dan in een nieuw jasje.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De trailer :9~

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm

BF4 DT trailer :*)

Oh hierboven stond tie al nja deze is Engels :>

[ Voor 35% gewijzigd door Sinus_rhythm op 14-07-2014 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Trailers maken kunnen ze wel bij EA/DICE. Hoop wel dat de echte DLC goed wordt :)

ik zie een sniper met een RPG? 0:33

[ Voor 22% gewijzigd door Brogala op 14-07-2014 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Leuk trailertje, belooft wat! Ik zie veel infantry-combat opties en dat is waar ik op hoopte. Morgen maar even werken en dan gaan we los :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou naar wat meer gameplay te hebben gezien heb ik best wel zin in deze DLC.
Lekker veel infantery focused gameplay maar wel zo dat het nog steeds voor elke class leuk blijft.
De Chainlink mode lijkt behoorlijk cluster fucky gameplay alá Bazaar of Seine dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

ligt het aan mij of keek ik nu na die andere bf game.. Lol wat een zooi elementen die daar nu in zitten zitten ook in deze DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus, waarom dat oerdomme, kansloze, totaal niet gefundeerde verhaal voor de DLC's? 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Nou, ik zit klaar om te downloaden hoor! :D

hij vindt dus geen update... :F JA HIJ DOET HET! :9~ _/-\o_

[ Voor 45% gewijzigd door Brogala op 15-07-2014 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
7.23 GB

Dat is 'grappig' heb je de DLC binnen is Battlelog nog niet geüpdate.. :/

[ Voor 84% gewijzigd door Sinus_rhythm op 15-07-2014 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Gaat lekker met downloaden. 12% binnen na een halfuur. Is er een manier om sneller te downloaden want dit gaat zo'n drie uur duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Zag op battlelog deze tip staan voor het joinen van BT servers. Zo je filter instellen:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/ac8g0/1ed8bf1768.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Hoppa! Inmiddels ook DT aan het downloaden, heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

TecTo schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:31:
Gaat lekker met downloaden. 12% binnen na een halfuur. Is er een manier om sneller te downloaden want dit gaat zo'n drie uur duren.
Ja dat is er. Maak een bestand genaamd EACore.ini op je bureaublad en zet er het volgende in:
[connection]
EnvironmentName=production

[Feature]
CdnOverride=akamai
Herstart Origin en accepteer het wijzigingsscherm. Je kunt dit later ongedaan maken door datzelfde bestand te verwijderen uit de Origin installatiefolder en weer te herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
hele leuke maps! Enige probleem is dat als ik op medium speel het eruit ziet als low...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Bee.nl schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:42:
[...]

Ja dat is er. Maak een bestand genaamd EACore.ini op je bureaublad en zet er het volgende in:

[...]

Herstart Origin en accepteer het wijzigingsscherm. Je kunt dit later ongedaan maken door datzelfde bestand te verwijderen uit de Origin installatiefolder en weer te herstarten.
Of je download pauzeren (10 seconden ofzo) en weer hervatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Inderdaad geweldige maps, ze zien er weer geweldig uit!
UNICA 6 is een leuke handgun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Nee :( Ik was superlekker bezig, ik vind het echt hele leuke maps. Toen kwam er een little bird. Ik pak dus mijn RPG, schiet 'm mooi uit de lucht, en gekicked voor no explosives :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Brogala schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:26:
Nee :( Ik was superlekker bezig, ik vind het echt hele leuke maps. Toen kwam er een little bird. Ik pak dus mijn RPG, schiet 'm mooi uit de lucht, en gekicked voor no explosives :(
Huh, voertuigen en dan geen explosieven toestaan.. Hoe moet je ze anders neerhalen zonder zelf een voertuig te bezitten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 14:12
Heb servers meegemaakt waar je niet in de lucht mocht schieten met een RPG... echt WTF..

ben heel benieuwd naar DT. Hopelijk vanavond even snel uurtje erin stoppen. Eerste impressies die op YouTube te zien zijn (LevelCap, Xfactor, Jackfrags) geven een goed beeld weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Bee.nl schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:31:
[...]

Huh, voertuigen en dan geen explosieven toestaan.. Hoe moet je ze anders neerhalen zonder zelf een voertuig te bezitten :X
Dat dacht ik dus ook... :> Maarja. Ben gewoon op een andere server gaan spelen. Ik vind de maps leuk, hoewel Pearl Market wat te chaotisch is. Lumphini Garden vind ik erg leuk, Propaganda ook. Bij Sunken Dragon is dat constante gekloot met water weghalen, water erbij laten komen zo irritant.

Enige probleem is dus dat als ik op medium speel het eruit ziet als low...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Brogala schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:30:
[...]
Bij Sunken Dragon is dat constante gekloot met water weghalen, water erbij laten komen zo irritant.
Dat probleem komt door de assignment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:49:
[...]

Dat probleem komt door de assignment..
Hmm dat is het inderdaad waarschijnlijk. Maar ik wou die unica ook maar ik vond die knop helemaal niet bij die torentjes die zijn verboden met elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Zit daar wel maar de knop is alleen geactiveerd als de waterkering niet in beweging is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Moet je die swimming kills in Dragon' Teeth maps maken of kan je die in elke map met water maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Staat niet letterlijk bij dat het in een DT map moet dus ik denk overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:17:
[...]

Tsja, er is geen competitieniveau meer voor BF4. 5v5 is mors ende morsdood. Er zijn nog een stuk of 25 teams actief en dat zijn allemaal de mindere goden.

Alleen op 8v8 conquest gebied gebeurt nog wat, maar zelfs dat is niet serieus meer. BF4 is op alle fronten nog altijd ongeschikt voor competitive. Misschien dat als de visual recoil patch voor alle sights wordt doorgevoerd en de nieuwe comp. gamemodes uit de CTE komen het nog weer een beetje op gaat leven maar vrijwel alle competitive spelers die ik heb gesproken zijn het er wel over eens dat battlefield nu en in de toekomst niet meer geschikt is/geschikt wordt gemaakt voor esports.
Klopt word ook steeds minder ! Maarja op LANs zijn er nog steeds toernooien voor , wie weet als er mensen interesse hebben, dit is dan meestal 5v5. !

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
Dit is de eerste goede BF4 DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Na downloaden ken install krijg ik steeds you need to download and intstall this expansion. Heb al een reparatie gedaan van deze expansian maar blijf de melding houen. Iemand de gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Check even de registry op expansion packs TecTo, anders heel ff googelen... heb dit probleem ook gehad namelijk ;)

edit: http://answers.ea.com/t5/...install-this/td-p/2030333

[ Voor 35% gewijzigd door Donnie op 15-07-2014 14:55 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die met mij de nieuwe wapens wil unlocken?

Voeg me toe: TheLastV8ll

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2014 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Die commander... verschikkelijk :| Ik ben drie keer gekilled door zo'n verdraaide cruise missile. Volgende keer dus op een 'no commander' server, want Pearl Market met commander is verschikkelijk. Vind het trouwens nog steeds een goede DLC, hoewel Pearl Market te chaotisch is (maar soms wel grappig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heeft niks met de multiplayer te maken, maar toch stel ik even de vraag hier: Ik heb een FX 8320 en een R9 280x. Ze draaien op de nieuwste (beta) driver, 14.7. Toch heb ik in BF4 geen optie om over Mantle te renderen. Hebben jullie een idee wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 18:42
Jongens, kom laten we helpen met de hunt op de Phantom wapen!

http://battlelog.battlefi.../post_2955064781667981444

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
ok, ik heb de DLC nog niet gespeeld maar ik kom net een filmpje tegen over de game mode: Chain Link .

Damn dit brengt mij echt terug naar BF4 :D.

Eindelijk een goede infantry gameplay game mode.
Doet me erg veel denken aan Team fortress 2 CP mode.

Dit zijn precies de maps die BF3 zo leuk maakte, city maps !!

[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 15-07-2014 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
MattTheMusketeer was vanochtend op de server waar ik en nog een paar tweakers zaten. Grappig om je 'naam' voorbij te zien komen in de killfeed :9

Hij killde mij maar dat heet tie gelukkig niet gebruikt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Pykow schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:30:
ok, ik heb de DLC nog niet gespeeld maar ik kom net een filmpje tegen over de game mode: Chain Link .

Damn dit brengt mij echt terug naar BF4 :D.

Eindelijk een goede infantry gameplay game mode.
Doet me erg veel denken aan Team fortress 2 CP mode.

Dit zijn precies de maps die BF3 zo leuk maakte, city maps !!
Chainlink heeft mij ook positief verrast. Lekker infantry based, waar ik toch het meest van houd, en men speelt meer voor de objective dan in een normale pot conquest. Met name op Propaganda vind ik deze mode lekker wegspelen, omdat de lineaire opbouw de chaos vermindert en er duidelijkere aanvals- en verdedigingspunten zijn. Helaas nodigen de mappen wel uit tot roofcampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 17:57:
Dit heeft niks met de multiplayer te maken, maar toch stel ik even de vraag hier: Ik heb een FX 8320 en een R9 280x. Ze draaien op de nieuwste (beta) driver, 14.7. Toch heb ik in BF4 geen optie om over Mantle te renderen. Hebben jullie een idee wat ik verkeerd doe?
In origin de launch options op 64 bit zetten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

'Even' de Unica 6 unlocken

YouTube: The battle of het knopje! Iedereen wil het knopje voor de Unica 6

[ Voor 16% gewijzigd door DAMAGE op 15-07-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mixie100 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 21:40:
[...]

In origin de launch options op 64 bit zetten:)
Ik gebruik al de 64-bit versie, dat haalt helaas niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
heb je wel de 64bit driver geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 23:07:
heb je wel de 64bit driver geinstalleerd?
Voor dw GPU? Die staat erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een bug, gebeurt als je op vrienden joined. Is al gefixt in de CTE versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:19:
Is een bug, gebeurt als je op vrienden joined. Is al gefixt in de CTE versie.
van mij mogen ze de CTE updates, sneller overzetten naar de live.
Ze beweren wel dat ze meer naar de community luisteren, maar als ze een goede bug fixing hebben gedaan (zoals de netcode, die ietsjes beter aanvoelt), dan moeten ze dat ook gelijk updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
Mooie uitbreiding dat Dragonteeth. Echt zeer leuke velden. Her en der wel wat copy en paste werk maar dat mag de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Gisteravond even gespeeld, 3 servers gehad die allemaal rubberbanding hadden. Verder zijn de maps niet mijn cup of tea (als ik chaos wil waarbij je uit 5 hoeken tegelijk wordt beschoten ga ik wel COD spelen). Even snel de Unica 6 en dan Deagle unlocken en weer terug naar de echte Battlefield maps :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik vind die maps wel wat! Dacht eigenlijk dat het gangetje gangetje clusterfuck bottleneck maps gingen worden, maar is totaal niet zo. Lekker veel mogelijkheden om te flanken, ook van bovenaf.

Maps zijn uitermate geschikt voor Airburst overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Laatst online: 11-08 17:08
Pykow schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:23:
[...]

van mij mogen ze de CTE updates, sneller overzetten naar de live.
Ze beweren wel dat ze meer naar de community luisteren, maar als ze een goede bug fixing hebben gedaan (zoals de netcode, die ietsjes beter aanvoelt), dan moeten ze dat ook gelijk updaten.
Dat gaat niet zo simpel, ze moeten daarna alle versies updaten en dan moeten ze wachten op certificaties van console versies. Als ze te veel pc updates desyncen met console, dan gaan sony en microsoft zeuren.

Maar DICE LA is erg goed bezig met feedback terug in de game brengen. Ze hebben meerdere groepen waar ze feedback vragen en dat werkt tot nu toe erg goed. Alleen kost sommige dingen heel veel tijd, omdat frostbite engine niet echt denderend is voor de devs en veel black box dingen die eerst uitgezocht moesten worden. Zoals visual recoil bijvoorbeeld. Kost hen bijna een dag om 2 scopes te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
CB org schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:50:
[...]

Dat gaat niet zo simpel, ze moeten daarna alle versies updaten en dan moeten ze wachten op certificaties van console versies. Als ze te veel pc updates desyncen met console, dan gaan sony en microsoft zeuren.

Maar DICE LA is erg goed bezig met feedback terug in de game brengen. Ze hebben meerdere groepen waar ze feedback vragen en dat werkt tot nu toe erg goed. Alleen kost sommige dingen heel veel tijd, omdat frostbite engine niet echt denderend is voor de devs en veel black box dingen die eerst uitgezocht moesten worden. Zoals visual recoil bijvoorbeeld. Kost hen bijna een dag om 2 scopes te fixen.
Probleem zit nu bij EA en niet meer bij DiCE inderdaad.
DiCE doet er alles aan met de mogelijkheden die ze hebben.
Een ander team is bezig met BF Hardline en een andere team kan nog werken aan de fixes voor BF4.

Voor updates op de XboxOne en PS4 hoeft geen certificaat meer vrijgegeven te worden.
Beide partijen hadden aangegeven dit niet meer te doen, voor de PS4 is daar makkelijker in geworden.
( Dit is ook de reden dat er steeds meer indie games naar de PS4 komen, vanwege de distributie zonder hoge kosten)

EA heeft een besluit genomen om oude consoles te blijven ondersteunen ( $$$GELD$$$ )

Als we kijken naar Valve met TF2 en CS:GO.
Deze twee games krijgen maar updates op de PC en op de Xbox360 vrijwel geen tot geen updates.
Ok nadeel is dat de PC versie veel beter is en dat je als console gamers achter komt te liggen.
Maar er zijn dus partijen die dit wel doen dus.

Daarnaast XboxOne en PS4 en PC kunnen alletijden een update krijgen, dus snap ik niet dat ze hier niet voor kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Gisteren even met wat BuG-ers gespeeld en de mappen bevallen me wel (zodra je de weg eenmaal een beetje weet is het best te doen) :)

mijn voorkeur gaat uit naar de chainlink servers. Die hebben gewoon een enorm leuke gameplay en zitten lekker vol actie en tactiek :)

alleen ff wennen dat soms je teammates nog moeten renderen terwijl de game al is begonnen :+

zie bijvoorbeeld deze highlight: http://www.twitch.tv/joschaap/c/4671734

:D

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

LOL inderdaad, rondlopende guns. Gaar zeg. Heb dit nog niet eerder gezien! Klopt het dat het geluid mist bij dat videootje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

klopt ja, normaal gebruik ik xsplit met streamen en cap ik alleen de gameaudio (veel teveel onzin gelul op teamspeak) maar had nu ff snel gamecaster gepakt en die heeft geen instelbare audiosource :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Hahaha inderdaad :*)
Gelukkig hoef je die maar 1x te halen en niet in 1 ronde samen met die 5 handgun kills in het water.

De tip: beetje lege server vinden, 1x knop indrukken en 1 à 2 kills maken en daarna gewoon andere server joinen ofzo :)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
De Assignments in BF4 doen me echt helemaal niks.
zoals
Fire starter: Start 5 fires in Second Assault
Eagle's nest : In a round, kill 5 players from the Caspian or Firestorm towers
Mother of all bombs: Get 15 kills with the bombing raid
Always Deadly: Get 5 kills with C4 on NS maps
Big Splash: Activate the floodgates on the Sunken Dragon map
Killjoy: Win a round of Chainlink with 50 tickets left
Remote operator: ALL WTF !!

En dan heb ik het nog niet over die onzin in 1 round !!
Express train:
Get 2x Kill Assist Ribbons in a round0/2
In a round
Get 10 kills inside the Metro in a round0/10
In a round

ik heb pas 36 van de 94 behaald.
in BF3 had ik er maar 1 niet op 6 kills na ( Rocket specialist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mon0lith schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:31:
[...]

Hahaha inderdaad :*)
Gelukkig hoef je die maar 1x te halen en niet in 1 ronde samen met die 5 handgun kills in het water.

De tip: beetje lege server vinden, 1x knop indrukken en 1 à 2 kills maken en daarna gewoon andere server joinen ofzo :)
Tweede tip: Naval Strike zit vol met water. (Dat niet weggepompt kan worden) en er staat nergens dat je het met pistool moet doen. C4 jetski werkt ook gewoon.

EDIT: Die killjoy assignment ziet er lastig uit. 50 ticket difference is een beetje moeilijk als de meeste noobdmins de tickets omhoog hogen waardoor er nooit ticket burnout is. (lol WTF?)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2014 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 17:32:
[...]

Tweede tip: Naval Strike zit vol met water. (Dat niet weggepompt kan worden) en er staat nergens dat je het met pistool moet doen. C4 jetski werkt ook gewoon.

EDIT: Die killjoy assignment ziet er lastig uit. 50 ticket difference is een beetje moeilijk als de meeste noobdmins de tickets omhoog hogen waardoor er nooit ticket burnout is. (lol WTF?)
Of de sunken carrier @ Paracel. Silencer op het pistool, je hebt hem al snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pikkemans schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:12:
Heb servers meegemaakt waar je niet in de lucht mocht schieten met een RPG... echt WTF..

ben heel benieuwd naar DT. Hopelijk vanavond even snel uurtje erin stoppen. Eerste impressies die op YouTube te zien zijn (LevelCap, Xfactor, Jackfrags) geven een goed beeld weer.
Jaa vooral hun geven een eerlijk beeld :/ Deze mannen krijgen allerlei voordeeltjes etc van EA. Voor eerlijke reviews moet je niet bij hun zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Heb nu een paar potjes op Sunken Dragon achter de rug... ligt het aan mij of is de design van deze map niet echt heel handig? Weet even niet meer welke faction waar start, maar één start dichterbij de vlag met 'het knopje' en kan makkelijker drie punten houden. Die vreselijke brug aan de zijkant is als tegenpartij haast onmogelijk om over te komen aangezien dat een redelijke bottleneck is.

Is mijn minst favoriete map in ieder geval tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 03:18:
[...]

Jaa vooral hun geven een eerlijk beeld :/ Deze mannen krijgen allerlei voordeeltjes etc van EA. Voor eerlijke reviews moet je niet bij hun zijn.
Ik kan me anders herinneren dat in ieder geval LevelCap niet al te enthousiast was over 1 DT map, en een paar uur na release stond op z'n Facebook pagina te lezen "they broke Obliteration again". Volgens mij valt dat nog best mee qua eerlijkheid.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:00:
Heb nu een paar potjes op Sunken Dragon achter de rug... ligt het aan mij of is de design van deze map niet echt heel handig? Weet even niet meer welke faction waar start, maar één start dichterbij de vlag met 'het knopje' en kan makkelijker drie punten houden. Die vreselijke brug aan de zijkant is als tegenpartij haast onmogelijk om over te komen aangezien dat een redelijke bottleneck is.

Is mijn minst favoriete map in ieder geval tot nu toe.
Ik vind Sunken Dragon ook nou niet bepaald goed omdat het een groot sniper paradijs is :(
B voor de ''A'' kant te makkelijk te verdedigen/over te nemen is en E en D veel te dicht bij elkaar liggen.
Deze DLC heeft helaas ook niet de wow factor waardoor ik weer meer zin in BF4 krjg want alle 4 maps zijn leuk maar niet zo leuk dat ik weer wil spelen omdat je tegen alle ''BF4'' problemen blijft aanlopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Echt wat een geweldige DLC, een echte DLC die me terug gebracht heeft naar Battlefield :D
nu nog wachten op de eerste update voor de volgende zaken / opmerkingen:

- Vliegende wapens
- door de grond zakken in Pearl market.
- plaatjes die niet laden in het menu.
- Tijdens het opnieuw spawen, zie je eerst dood gaan en daarna op een andere plek te voorschijn komen.
- soms spawn je en moet je bijna 1,5 seconde wachten voordat je iets kan doen :S (volgens mij hebben ze het "Zwarte" scherm bij het spawnen weggelaten en zie je nu wat er daad werkelijk gebeurd.
- Alle maps zijn voor 32 spelers MAX. anders is het gewoon niet te doen.(vindt ik helemaal niet erg)
- Pearl market is een copy paste map en is gewoon floodzone zonder water (opzich een leuke map)
- TDM op de maps zijn echt goed en doet me denken aan Noshar canals.(positief verrast)
- Sunken dragon, dat moet een restaurant voorstellen, maar ik zie geen enkel tafeltje binnen in, dus ik weet niet hoe men eet in china.
- Alweer geen levelution zoals in siege of shanghai. (Toch weer erg jammer)
-Netcode problemen lijken weer terug gekomen te zijn, na de vorige patch leek alles een stuk beter te werken en nu is het de ene trade naar de andere.

Ondanks dit, zijn het toch leuke maps om te spelen, het zijn geen Aftermath maps of Grand bazaar, Seine crossing, maar het komt al een beetje in de buurt en dat is toch goed nieuws na bijna 1 jaar.

Ach ja nog even geduld en dan komt Battlefield Hardline uit.
De eerste map was al leuk om te spelen, het schieten voelde beter aan dan in BF4.
Stijltje was toch leuker dan gedacht en minder last van network issues gehad dan in BF4.
als het goed is heb ik dan ook glasvezel in huis liggen en een nieuwe router en kan ik alles gelijk even goed oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Arfman schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:34:
Gisteravond even gespeeld, 3 servers gehad die allemaal rubberbanding hadden. Verder zijn de maps niet mijn cup of tea (als ik chaos wil waarbij je uit 5 hoeken tegelijk wordt beschoten ga ik wel COD spelen). Even snel de Unica 6 en dan Deagle unlocken en weer terug naar de echte Battlefield maps :)
Gisteravond ook voor het eerst DT gespeeld, maar had inderdaad meteen zoiets van: ik zit ineens COD te spelen. Het hogere tempo e.d. bevalt me wel, maar toch is het apart dat ik ineens het gevoel krijg een totaal andere game te spelen :+ Het is erg druk en chaotisch, maar voor af en toe lijkt me dit best wel vermakelijk.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Prima DLC, doet een beetje denken aan de CQ DLC van BF3. Alleen dan minder op elkaar gepropt, met 64 spelers lekker chaos, maar met een beetje een normaal team hoeft het geen fragfest te worden omdat er voldoende flankingmogelijkheden zijn. Met name de map met de metro/verhoogde spoorlijn bevalt me prima met een spelletje CTF.
Wel een server zoeken met max snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 03:18:
[...]

JackFrags is eerlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De videos waar youtubers geld voor krijgen van EA, zijn impressie videos, sowieso geen reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ze krijgen dan wel geld, maar zo nu en dan zijn ze toch eens eerlijk.
Levelcap heeft een keer flink uitgehaald naar de problemen van Battlefield.
RivalXFactor laat altijd de problemen zien.

Maar deze gasten zijn niet heilig, dus ook al spraken ze wel steeds de waarheid of liegen ze steeds.
wat maakt het uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind wel dat bijv Jack, of Anderzel, wel heel eerlijk waren in het feit dat het bij launch gewoon een bagger spel was, en dat ze iedereen nu ook afraden om te preorderen op basis van oudere titels. Ook leuk om te horen dat ze wel betaald worden, maar gewoon bereid zijn om vrij harde feiten te noemen, en niet een alles een beetje milder maken. imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

64 man propaganda chain link vind ik nog wel leuk om te doen (past ook wel bij het thema, moet ik een beetje aan de openingsscene van Enemy at the Gates denken :P). De rest werkt niet fijn met 64 man. En Sunken Dragon Chain Link is gewoon oneerlijk voor het rechter team :X.
Ik hoop alleen dat ze die CTE verandering een beetje snel gaan implementeren, want sommige dingen zoals HUD customize, timers voor revive en netcode verbeteringen wil ik graag zien :).

[ Voor 25% gewijzigd door Jerry op 17-07-2014 12:37 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Zijn er Support spelers die nog nuttige situaties voor het nieuwe schild hebben meegemaakt? Het enige wat ik me kan bedenken is het als mobile cover gebruiken voor anderen... maar dat werkt alleen als je heel nauw samenspeelt met iemand. Solo ga ik het niet inruilen tegen m'n C4 of (op de nieuwe maps zeer nuttige) Airburst. Ammo is al helemaal geen optie.

[ Voor 4% gewijzigd door yinx84 op 17-07-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 11:38
Propaganda is geweldig, doet me denken aan de sneeuwlevels van Call of Duty 1 en 2 die ik in m'n jeugd veel gespeeld heb :) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Iemand hier die de GOL Magnum ook nog moet unlocken?
Degene waarbij je in een tower op caspian/firestorm 5 kills moet maken en een sniper ribbon moet behalen.

Ik heb het nu 2 uur legit geprobeerd, maar dit is echt de meest lompe assignment ooit...
Dus ik zou dit graag even willen kill traden.

Add me: Una1n

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Dat knopje klikken voor de unica 6 is wel makkelijk ;)
ik had hem 2x aangezet, later kwam ik erachter dat ik nog kills moet maken vanuit het water.

Propagenda + Bulldog doet me denken aan CoD snowmaps.

Daarnaast ben ik wel klaar met 64 man conquest, ik vindt het in BF4 en ook in BF3 nooit goed uitpakken.
met 32 man had je toch meestal 20 man rond 1 punt staan en 10 zwervers.
als je met 32 man speelt heb je vaak 10 man op de zelfde plek (minder chaos) en een veel tactische gameplay.

3 van de 4 zijn leuke maps en eigenlijk is dit de Aftermath DLC van BF4 en imo de beste maps.
BTW is deze DLC wel door Dice gemaakt ? Aftermath was namelijk ook niet door DiCE zelf gemaakt en bevatte de beste maps, dus het kan niet zijn dat ze hier aan meegewerkt hebben.
Ja de chineese map met een rode gloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Laatst online: 04-09 18:42
CB org schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:50:
[...]

Dat gebeurt grootweg al, maar dan juist andersom. PC kreeg de update van eind maart veel later binnen dan de consoles. grofweg een week.

http://battlelog.battlefi...view/2955065227487387474/
http://battlelog.battlefi...view/2979150493892912380/

[ Voor 8% gewijzigd door MrFax op 17-07-2014 15:44 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Pykow schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:40:
Daarnaast ben ik wel klaar met 64 man conquest, ik vindt het in BF4 en ook in BF3 nooit goed uitpakken.
met 32 man had je toch meestal 20 man rond 1 punt staan en 10 zwervers.
als je met 32 man speelt heb je vaak 10 man op de zelfde plek (minder chaos) en een veel tactische gameplay.
64 vond ik randomly leuk op BF3 maar dan op de wat betere servers, in BF4 ga ik nooit boven de 48 slots (Veel vaker 32) o.a. omdat de maps veel dichter zijn en de netcode gewoon bar slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
D4NG3R schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:44:
[...]

64 vond ik randomly leuk op BF3 maar dan op de wat betere servers, in BF4 ga ik nooit boven de 48 slots (Veel vaker 32) o.a. omdat de maps veel dichter zijn en de netcode gewoon bar slecht is.
Agree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik ben het met de mensen eens die roepen dat sommige maps beter speelbaar zijn op 32 man. Bijvoorbeeld die Pearl Market map, dat is gewoon een gekkenhuis met 64 man. Je wordt van alle kanten belaagd van links rechts boven en onder. Ook al ben je nog zo skilled, er is geen doorkomen aan. Met dat soort momenten kun je dan beter naar een LMG grijpen, want met een assault wapen heb je gewoon niet genoeg kogels om de grote hordes aan spelers neer te maaien.

Nog even een leuk momentje dat ik wilde delen met jullie van de nieuwe DLC, Poeblito was een gozer die aardig goed met de Littlebird mensen het leven zuur kan maken. Stond vaak bovenaan ook. Ken die gozer verder niet, maar hij was behoorlijk irritant. Wat doe je dan? Een RPGtje op zijn nek!

YouTube: RPG op Poeblitotje onze choppervriend

Oh ja dan nog één smetje op de DLC: De maps lijken behoorlijk slecht geoptimaliseerd? Ik heb soms echt hele lage frames (richting de 60 kruipt ie dan) en dat is niet erg relaxed. Er zijn meer mensen die er last van hebben. Hoorde dat bijv Matimio er ook last van heeft. Andere mensen hebben er weer géén last van. Heel bizar. Mijn setup zou niet zulke framedrops mogen hebben eigenlijk.

[ Voor 20% gewijzigd door DAMAGE op 17-07-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

chooper? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja ja, heb het aangepast, dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Heel dat clipje was toch een troll ?
wel een easy cooper kill, maar dan dood gaan door iemand die recht voor je neus staat en hij niet weet waar die door geraakt wordt XD trollololololol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ach Pykow, denk maar zo; we zijn niet allemaal zo pro als jou op je wifi. Verschil moet er wel een beetje blijven natuurlijk. Er kan er maar een de beste zijn!

Edit: Zuurpruim. Dit vond ik gewoon een leuk momentje om te delen. Ik kan van zulke kills nog altijd genieten. Jij zegt dat het easy is. Prima. Je zal ze vast back to back uit de lucht halen allemaal. Geloof ik graag. Ik speel mainly for fun en ik heb er ook wel eens potjes bij zitten die niet zo lekker gaan. Lekker boeiend. En dat laatste mannetje inderdaad. Ik was te druk bezig met feestvieren op de TS O+

[ Voor 56% gewijzigd door DAMAGE op 17-07-2014 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
DAMAGE schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 17:19:
Ach Pykow, denk maar zo; we zijn niet allemaal zo pro als jou op je wifi. Verschil moet er wel een beetje blijven natuurlijk. Er kan er maar een de beste zijn!

Edit: Zuurpruim. Dit vond ik gewoon een leuk momentje om te delen. Ik kan van zulke kills nog altijd genieten. Jij zegt dat het easy is. Prima. Je zal ze vast back to back uit de lucht halen allemaal. Geloof ik graag. Ik speel mainly for fun en ik heb er ook wel eens potjes bij zitten die niet zo lekker gaan. Lekker boeiend. En dat laatste mannetje inderdaad. Ik was te druk bezig met feestvieren op de TS O+
Mijn zelfde wifi doet het beter in BF3 en BF hardline dan dat het werkt in BF4 ;)
maar inderdaad verschil moet er zijn ;)

nee ik lach alleen hard om dit soort filmpjes, die kom ik teveel tegen op youtube, waarbij ze daarna simpel dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Had op mappen zoals Karkand, Shanghai, Sharqi, azadi palace etc gehoopt. Maar helaas.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 20:22
Pykow schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 18:58:
[...]

Mijn zelfde wifi doet het beter in BF3 en BF hardline dan dat het werkt in BF4 ;)
maar inderdaad verschil moet er zijn ;)

nee ik lach alleen hard om dit soort filmpjes, die kom ik teveel tegen op youtube, waarbij ze daarna simpel dood gaan.
Uit nieuwsgierigheid, welke WiFi apparatuur gebruik je? Ik ben tijdje terug weer van WiFi naar kabel gegaan en ik merk toch wel verschil.

Ik kan overigens goed begrijpen dat iemand graag dit soort momenten deelt, een chopper uit de lucht knallen met een RPG blijft gewoon een euforisch moment, hoe moeilijk of makkelijk het ook is. Helemaal als de piloot dik bovenaan staat en niet af te stoppen lijkt.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja ik dacht nog; zal ik dat moment dat ik dood ga er even uitknippen? Er zijn altijd van die autisten of zuurpruimen die daar dan over moeten vallen. Voor hen is het nooit goed. Maar dat zou mijn filmpje minder echt maken want wie heeft nu niet van die onbewaakte momenten dat hij/zij heel stom neergehaald wordt. Er is niemand die dat nooit heeft. Behalve Pykow natuurlijk die gaat eigenlijk altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
DAMAGE schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:10:
Ja ik dacht nog; zal ik dat moment dat ik dood ga er even uitknippen? Er zijn altijd van die autisten of zuurpruimen die daar dan over moeten vallen. Voor hen is het nooit goed. Maar dat zou mijn filmpje minder echt maken want wie heeft nu niet van die onbewaakte momenten dat hij/zij heel stom neergehaald wordt. Er is niemand die dat nooit heeft. Behalve Pykow natuurlijk die gaat eigenlijk altijd goed.
QFT.

Laat gaan joh. Gewoon leuk filmpje. Altijd lekker zo'n chopper killen met een RPG. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gamen op Wifi? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Nog meer mensen die niet kunnen inloggen?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je was met net voor.
Denk dat ze last hebben van een storing of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-07 10:56
Ghosty schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:28:
Nog meer mensen die niet kunnen inloggen?
Yep..

PSN: SmokeInTheFaceNL

Pagina: 1 ... 7 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.