Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Zie nog weinig officieel.
Op reddit kan je lezen dat de problemen wereldwijd zijn.
http://www.reddit.com/r/b..._from_ea_online/?sort=new
Dan lijkt het er op dat ze problemen hebben en/of met een hotfix bezig zijn.
Altijd dat gevoel als je een chopper met je RPG neerhaaldDAMAGE schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:49:
Ik ben het met de mensen eens die roepen dat sommige maps beter speelbaar zijn op 32 man. Bijvoorbeeld die Pearl Market map, dat is gewoon een gekkenhuis met 64 man. Je wordt van alle kanten belaagd van links rechts boven en onder. Ook al ben je nog zo skilled, er is geen doorkomen aan. Met dat soort momenten kun je dan beter naar een LMG grijpen, want met een assault wapen heb je gewoon niet genoeg kogels om de grote hordes aan spelers neer te maaien.
Nog even een leuk momentje dat ik wilde delen met jullie van de nieuwe DLC, Poeblito was een gozer die aardig goed met de Littlebird mensen het leven zuur kan maken. Stond vaak bovenaan ook. Ken die gozer verder niet, maar hij was behoorlijk irritant. Wat doe je dan? Een RPGtje op zijn nek!
YouTube: RPG op Poeblitotje onze choppervriend
[video]
Oh ja dan nog één smetje op de DLC: De maps lijken behoorlijk slecht geoptimaliseerd? Ik heb soms echt hele lage frames (richting de 60 kruipt ie dan) en dat is niet erg relaxed. Er zijn meer mensen die er last van hebben. Hoorde dat bijv Matimio er ook last van heeft. Andere mensen hebben er weer géén last van. Heel bizar. Mijn setup zou niet zulke framedrops mogen hebben eigenlijk.
Bij mij zien die DT maps op medium eruit als low en ik heb ook fps drops...
Ik ben een beetje positief & negatief verrast. Propaganda & die garden map vind ik leuk, 'restaurant map' vind ik vreselijk (snipers everywhere). Ik stond achter een paal, ik loop daar vandaan en gelijk hoor ik 2x sniper bullets om mn oren vliegen
En obliteration is inderdaad slecht bij DT/heel bf4.
doet t weer hierVerwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:46:
Niet dus.
Zie nog weinig officieel.
Op reddit kan je lezen dat de problemen wereldwijd zijn.
http://www.reddit.com/r/b..._from_ea_online/?sort=new
Dan lijkt het er op dat ze problemen hebben en/of met een hotfix bezig zijn.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
"A man has got to know his limitations..."
Ik heb het over algemeen dat je veel filmpjes ziet met 1 kill en daarna gewoon simpel dood gaan.DAMAGE schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:10:
Ja ik dacht nog; zal ik dat moment dat ik dood ga er even uitknippen? Er zijn altijd van die autisten of zuurpruimen die daar dan over moeten vallen. Voor hen is het nooit goed. Maar dat zou mijn filmpje minder echt maken want wie heeft nu niet van die onbewaakte momenten dat hij/zij heel stom neergehaald wordt. Er is niemand die dat nooit heeft. Behalve Pykow natuurlijk die gaat eigenlijk altijd goed.
Tegenwoordig is het niet meer bijzonder om een chopper neer te halen uit de lucht, je ziet het gewoon te vaak en vooral op de korte afstanden.
Wanneer ik dood ga ligt dit aan de volgende oorzaken. (Op volgorde)
1) Ziggo met een slechte ubee router en dus kan ik zomaar opeens freezen en ben ik daarna dood.
2) De netcode waarbij ik iemand helemaal verrot schiet, maar toch wint de tegenstander
3) One hit kill issue in Battlefield.
4) Random RGO granaat (je kan ze gewoon niet counteren)
5) Ik wordt een high velue target en het wordt te druk om mij heen.
6) ik neem een foute beslissing door net te veel door te pushen en kom tegenover 2+ man te staan.
7) ik wordt geflanked door een hele squad
8 ) Attack boat, daarom vermijd ik deze maps ook het liefst.
9) slechte spawn systeem.
10) Tegenstander is gewoon beter als mij
Angelo NL / Global Cargo VTC
dood gaan knip ik er nooit uit, ik speel als de kattenversie van rambo met een kd van 0,01 en geef er geen reet om...DAMAGE schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:10:
Ja ik dacht nog; zal ik dat moment dat ik dood ga er even uitknippen? Er zijn altijd van die autisten of zuurpruimen die daar dan over moeten vallen. Voor hen is het nooit goed. Maar dat zou mijn filmpje minder echt maken want wie heeft nu niet van die onbewaakte momenten dat hij/zij heel stom neergehaald wordt. Er is niemand die dat nooit heeft. Behalve Pykow natuurlijk die gaat eigenlijk altijd goed.
Wel mute ik wel af en toe het teamspeak audiospoor ivm het taalgebruik van de medespelers
filmdumpje
[ Voor 4% gewijzigd door JoSchaap op 18-07-2014 10:01 ]
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Verwijderd
Pykow schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:25:
[...]
Ik heb het over algemeen dat je veel filmpjes ziet met 1 kill en daarna gewoon simpel dood gaan.
Tegenwoordig is het niet meer bijzonder om een chopper neer te halen uit de lucht, je ziet het gewoon te vaak en vooral op de korte afstanden.
1) Ziggo met een slechte ubee router en dus kan ik zomaar opeens freezen en ben ik daarna dood.
2) De netcode waarbij ik iemand helemaal verrot schiet, maar toch wint de tegenstander
6) ik neem een foute beslissing door net te veel door te pushen en kom tegenover 2+ man te staan.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ego much Pykow.Pykow schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:25:
[...]
Ik heb het over algemeen dat je veel filmpjes ziet met 1 kill en daarna gewoon simpel dood gaan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ach, het was imo gewoon een mooie RPG, en als je 'm dan toch had opgenomen, kan je hem ook wel even delen.Pykow schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:25:
[...]
beter als mij beter dan ik
Als jij hier in de chopper had gezeten, dan was het mis geweest zeker?
http://youtu.be/cELxt17Omag?t=5m33s
Ontopic!
Bij BuG zijn we bezig om de TDM server vorm te geven.
Daarbij wordt natuurlijk ook gekeken naar welke maps we erop gaan draaien.
Hiervoor heb ik een survey gemaakt en bij ons op de site gezet.
Als jullie deze zouden willen invullen, zijn we jullie zeer erkentelijk!
http://www.bug-community.com/maps-op-de-tdm-server/
Thanks!
[ Voor 11% gewijzigd door Fonta op 19-07-2014 10:20 ]
Assault 64man, op een van die nieuwe maps. (Tussen die chinese bergen en rijstplateaus.)
Hoe hard ik ook men best deed, ik werd binnen de 5 seconden na het spawnen neergeschoten.
Zelf raakte ik nix, zelfs geen hitmarkers.
Op een bepaald punt kwam ik achter een enemy uit. Ik dacht dat ik er eindelijk eentje te grazen kon nemen.
Ik begin vanop zo'n 20 meter te schieten met mijn Scar-h op auto.
Na een halve lader draait die kerel zich om en doneert mij een headshot.
Resultaat na 1 match, 0 kills en 18 deaths!
Ik bungel meestal wel onderaan de lijst , maar dit was echt erg. Hoe sommigen dan aan 40+ kills raken is voor mij een groot raadsel.
Het valt mij ook op dat je zelf veel sneller sterft dan dat je kan doden.
Waar je zelf een vijand al snel 5x moet raken voor hij het loodje legt, ben je er zelf na 3 hits meestal wel aan. ( Je hoort de inslagen als je geraakt word)
Bizar.
Zelf erg lang last gehad van random game freezes, uiteindelijk Mantle uitgezet en sindsdien geen enkel probleem meer gehad.
@spl3ndr Kijk vooral het filmpje van Fonta boven je, zo spelen en je zit snel genoeg aan 40 kills in een potje.
Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Daarnaast heb ik het nergens over overpowerd wapens gehad. Mijn punt over Rgo is het aard van het beestje en iedereen heeft hier last van. Check youtube voor bewijs.
Attack boat ligt aan mij. Omdat ik daar gewoon niet op kan letten.
Verwijderd
Nou ik anders niet. Ja, bij metro en locker, maar dat is gewoon te verwachten.Pykow schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:02:
Daarnaast heb ik het nergens over overpowerd wapens gehad. Mijn punt over Rgo is het aard van het beestje en iedereen heeft hier last van. Check youtube voor bewijs.
Hebben veel mensen hier last van? Ja, ze zijn af en toe irritant maar om nou vaker dood te gaan door een RGo dan door een foute beslissing. Ik ga verrassend weinig dood door een grenade.
[ Voor 7% gewijzigd door Brogala op 19-07-2014 22:06 ]
Sorry waar lees jij OP ? Dat staat er niet eens.Brogala schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 21:26:
[...]
Nou ik anders niet. Ja, bij metro en locker, maar dat is gewoon te verwachten.
Hebben veel mensen hier last van? Ja, ze zijn af en toe irritant maar OP? Ik ga verrassend weinig dood door een grenade.
Nou ja, je gaat meer dood door een RGO dan dat je zelf een fout maakt...Pykow schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 21:32:
[...]
Sorry waar lees jij OP ? Dat staat er niet eens.
Misschien niet OP, maar ik bedoel als je zo vaak dood gaat door een RGO grenade: daar heb ik echt geen last van...
Dankzij z'n grotere magazijn kun je er makkelijk 3-4 man mee uit schakelen, ik gebruik hem als primary
http://battlelog.battlefi...36791749422784/242008416/
Ik hoor overigens veel gejank ingame dat de bulldog OP zou zijn, maar we hadden altijd al de SCAR-H en ACE52.
Waar de ACE het voordeel van groter magazijn en all-class heeft.
Daarnaast hebben ACE en SCAR-H een veel kortere reload.
Met 300% ticketcount (zoals die server) kan iedereen 100+ halen, zeker op meatgrinders als metro en locker.Fonta schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 17:05:
40+ kills?
Ik doe het niet voor onder de 100
http://battlelog.battlefi...77102095414336/270382331/
Als je niet meer bij pappie en mammie woont, en je hebt maar 1 pc aangesloten op je router dan kun je met ziggo bellen en vragen je router in bridge mode te laten zetten.Pykow schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:25:
[...]
Dan ben je van die problemen af.
Nadeel is wel dat je router dan niets meer doet behalve internet doorzetten naar poort 1, dus je hebt geen wifi meer en kunt maar 1 pc aansluiten.
Ik schaf zelf binnenkort een goedkoop routertje aan om er achter te hangen zodat ik nog wel wifi heb.
[ Voor 57% gewijzigd door unfor op 19-07-2014 22:54 ]
Er zijn genoeg dingen die ze nog kunnen verbeteren aan de game. Bijvoorbeeld dat irritante headflinching waardoor een follow-up schot vaak niet raak gaat omdat de kogel langs zijn kop scheert. Eigenlijk zou je dan kunnen zeggen dat de netcode of game eigenlijk best goed is!
Meeste games hebben namelijk een hitbox waarbij de kogel uberhaupt raak zou gaan maar in Battlefield heb je nog de mogelijkheid om langs het kopje te schieten. Neemt niet weg dat ze het beter wel uit de game kunnen halen omdat het gewoon zwaar frustrerend is en te overdreven; bij het achterover slaan van je kop op die manier breek je normaliter je nek. Maar ja om nu elke keer er om te gaan zeuren; heeft weinig zin. Hopen op een update straks.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
http://i.imgur.com/SdmnLLY.jpg
Was op deze server:
http://battlelog.battlefi...05-4980-a993-27a9509c7f4b
Wat een faal actie weer.
We speelden met 3 BuG-gers samen en waren best wel aanwezig, maar om ons dan maar te bannen

Als dat waar is, dan had iedereen boven de 100 kills gehad op het battlereportje toch?unfor schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 22:22:
[...]
Met 300% ticketcount (zoals die server) kan iedereen 100+ halen, zeker op meatgrinders als metro en locker.
[...]
Maar iets hier als grap neerzetten kan dus schijnbaar ook niet.
Volgende keer geen revives meer voor jou
[ Voor 42% gewijzigd door Fonta op 19-07-2014 23:08 ]
hebben maar 3 van bug is overdreven, ben jullie geregeld tegen gekomen toen ik actief was in bf
maar echt over dreven aanwezig waren jullie nooit, server werd niet leeg gespeeld door jullie.
Lijst in andere games is kleiner.DAMAGE schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 22:34:
Met zo'n waslijst, Pykow, vraag ik me af of je uberhaupt nog wel plezier hebt in het spelletje? Haha.
Er zijn genoeg dingen die ze nog kunnen verbeteren aan de game. Bijvoorbeeld dat irritante headflinching waardoor een follow-up schot vaak niet raak gaat omdat de kogel langs zijn kop scheert. Eigenlijk zou je dan kunnen zeggen dat de netcode of game eigenlijk best goed is!
Meeste games hebben namelijk een hitbox waarbij de kogel uberhaupt raak zou gaan maar in Battlefield heb je nog de mogelijkheid om langs het kopje te schieten. Neemt niet weg dat ze het beter wel uit de game kunnen halen omdat het gewoon zwaar frustrerend is en te overdreven; bij het achterover slaan van je kop op die manier breek je normaliter je nek. Maar ja om nu elke keer er om te gaan zeuren; heeft weinig zin. Hopen op een update straks.
Daar ligt het vooral aan mij. Omdat ik dan een fout maak.
In team fortress 2 ga ik soms dood en dat komt meestal door het missen van airshots of geen teamwork.
Bij league of legends ken ik de champions nog niet goed. Dus ga ik regelmatig dood.
Zoveel speel ik niet meer om me heel erg druk te maken.
Ja ach, het is nooit jou schuld he, op puntje 6 na danPykow schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:02:
Lol hoezo ego. Lezen jullie alleen maar wat jullie willen lezen ? Lees even punt 6 en 10 van me lijstje.
Attack boat ligt aan mij. Omdat ik daar gewoon niet op kan letten.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Edit: psn is n8n-up
[ Voor 5% gewijzigd door n8n op 20-07-2014 17:02 ]
[ Voor 9% gewijzigd door MineTurtle op 20-07-2014 17:50 ]
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
Game disconnected: something went wrong.
Heb zelf niks veranderd , meer mensen problemen ?
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Raakte geen fluit met de sniper.
Verwijderd
<2k/dPykow schreef op zondag 20 juli 2014 @ 00:14:
[...]
Lijst in andere games is kleiner.
Daar ligt het vooral aan mij. Omdat ik dan een fout maak.
In team fortress 2 ga ik soms dood en dat komt meestal door het missen van airshots of geen teamwork.
Bij league of legends ken ik de champions nog niet goed. Dus ga ik regelmatig dood.
Zoveel speel ik niet meer om me heel erg druk te maken.
lol
Anderen kunnen wel gewoon goed presteren: http://battlelog.battlefi...chine/stats/326821224/pc/
Verkeerde topic D:n8n schreef op zondag 20 juli 2014 @ 17:00:
Hey een nieuw gezicht. Nog iemand die in squad wil spelen? Speel voornamelijk conquest. bf4 naturel. Vandaag lijkt er enorm veel lag te zijn, op een meter afstand met een pp2000, schiet eerder en toch dood door een lmgkan heul niet.
Edit: psn is n8n-up
Er is een ander topic voor console peasants.
pp2000 is trouwens waardeloos.
Official serversFonta schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 23:00:
Dit is dan ook wel weer een mooi verhaal:
http://i.imgur.com/SdmnLLY.jpg
Was op deze server:
http://battlelog.battlefi...05-4980-a993-27a9509c7f4b
Wat een faal actie weer.
We speelden met 3 BuG-gers samen en waren best wel aanwezig, maar om ons dan maar te bannen![]()
[...]
Als dat waar is, dan had iedereen boven de 100 kills gehad op het battlereportje toch?
Maar iets hier als grap neerzetten kan dus schijnbaar ook niet.
Volgende keer geen revives meer voor jou
Met 5 tanks voor de enemy spawn staan en niemand die er wat tegen kan doen
Zelfs na het verwijzen na de punten lees je alleen punt 6.fynrd1 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 15:46:
[...]
Ja ach, het is nooit jou schuld he, op puntje 6 na dan
Het is tegenwoordig echt niet meer te geloven hoe mensen lezen.
Misschien moet je eens kijken naar hoe jij schrijft ipv. hoe wij lezen. Je post komt namelijk nogal arrogant over, en als meerdere mensen dat vinden ligt het misschien wel niet aan ons ...Pykow schreef op maandag 21 juli 2014 @ 07:53:
[...]
Zelfs na het verwijzen na de punten lees je alleen punt 6.
Het is tegenwoordig echt niet meer te geloven hoe mensen lezen.
Aka: zo moeilijk is het niet, waar zeur je over.Pykow schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:25:
Ah, dus de #1 reden dat je doodgaat ligt niet aan jou maar aan iets anders. Ok.Wanneer ik dood ga ligt dit aan de volgende oorzaken. (Op volgorde)
Zie punt 1.2) De netcode waarbij ik iemand helemaal verrot schiet, maar toch wint de tegenstander
Wederom niet jouw schuld dus. Daarnaast is het natuurlijk kansloos dat je netcode en lag aanhaalt als reden terwijl je draadloos speelt. Los dat eerst eens op.3) One hit kill issue in Battlefield.
Klopt, dus proberen om niet in situaties terecht te komen dat je ze om de oren krijgt. Kun je inderdaad niet veel aan doen soms, that's the game.4) Random RGO granaat (je kan ze gewoon niet counteren)
Ik ben ook wel eens HVT geweest, het wordt misschien iets drukker maar samen met je squad los je dat wel op. En anders heb je mooi iets te doen, toch?5) Ik wordt een high velue target en het wordt te druk om mij heen.
Dat heb ik ook zo vaak, ik denk dat dit bij mij de #1 reden is samen met simpelweg een vuurgevecht verliezen.6) ik neem een foute beslissing door net te veel door te pushen en kom tegenover 2+ man te staan.
Shit happens7) ik wordt geflanked door een hele squad
Attack boat is te omzeilen. Wegduiken, in een loopgraaf duiken, binnen blijven, etc. Op Paracel Storm nooit echt grote problemen met AB's gehad, de keren dat een squad in zo'n ding echt goed samenwerkt is op 1 hand te tellen.8 ) Attack boat, daarom vermijd ik deze maps ook het liefst.
Wat is slecht? Als je op een squadmate spawnt die in een vuurgevecht zit moet je niet zeuren dat je meteen wordt afgeknald.9) slechte spawn systeem.
Zozo, dus de allerlaatste reden dat je wordt neergeschoten is dat de tegenstander beter is? Snap je nu waarom je post arrogant overkomt?10) Tegenstander is gewoon beter als mij
Verder heb je je stats afgeschermd maar ik zie dat je nog maar level 75 bent. Ik heb een K/D ratio van net iets boven de 1 (komt ook omdat ik daar totaal niet mee bezig ben tijdens of na het spelen, als ik mezelf moet opofferen met C4 om die tank weg te krijgen doe ik dat in a heartbeat b.v.) maar zelfs ik ben al level 114. Dus of je hebt heel weinig gespeeld of je bent gewoon niet zo goed
LOLPykow schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:25:
[...]
Eerst 5 dan 6 en nog veel later 10.
Haha
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Was steeds dezelfde map maar ben nu erg vertrouwd met de choppers/Vliegtuigen/tanks geworden.
Met Tank is het vooral leuk en uitdagend om straaljagers en choppers uit de lucht te maaien en dat mensen dan beginnen met lucker en weet ik veel. (heb het echt al 3-4x gehad met een vliegtuig en net zoveel choppers. (die niet stil hingen dan, maar gewoon vlogen)
Het heeft wel effect op je Kill/death ratio omdat de meeste niet als kill worden gerekend op een of andere manier.(maar wel score)
Verwijderd
Vind overigens Propaganda de beste van de maps, de anderen vallen me een beetje tegen... Maar ik ben dan ook meer een actie orientented infantry player... Maps van bijv de concurrent COD liggen me vaak beter, maarja, dan laat de rest van het spel niet echt positieve indrukken achter...!
Daarom vond ik trouwens persoonlijk hardline ook heel tof, meer de focus op kleinschalige infantry based oorlogjes, en minder RPG, granaatwerper en helicopter spam
Volgens mij bedoelt hij met 'op volgorde', begin onderaan en lees naar boven. Dan klopt het lijstje best aardig..Help!!!! schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:04:
[...]
LOL
Eerst 5 dan 6 en nog veel later 10.
Haha
Ik speel ook bijna niet en omdat ik vaak dood gaat door lag en andere technische problemen ben ik arrogant ? Het was bij mij niet de bedoeling om zo over te komen. Iedereen gaat dood door een eigen fout en ik dus ook. Maar goed einde discussie en lees maar hoe jullie het willen.Arfman schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:01:
[...]
Misschien moet je eens kijken naar hoe jij schrijft ipv. hoe wij lezen. Je post komt namelijk nogal arrogant over, en als meerdere mensen dat vinden ligt het misschien wel niet aan ons ...
[...]
Aka: zo moeilijk is het niet, waar zeur je over.
[...]
Ah, dus de #1 reden dat je doodgaat ligt niet aan jou maar aan iets anders. Ok.
[...]
Zie punt 1.
[...]
Wederom niet jouw schuld dus. Daarnaast is het natuurlijk kansloos dat je netcode en lag aanhaalt als reden terwijl je draadloos speelt. Los dat eerst eens op.
[...]
Klopt, dus proberen om niet in situaties terecht te komen dat je ze om de oren krijgt. Kun je inderdaad niet veel aan doen soms, that's the game.
[...]
Ik ben ook wel eens HVT geweest, het wordt misschien iets drukker maar samen met je squad los je dat wel op. En anders heb je mooi iets te doen, toch?
[...]
Dat heb ik ook zo vaak, ik denk dat dit bij mij de #1 reden is samen met simpelweg een vuurgevecht verliezen.
[...]
Shit happens
[...]
Attack boat is te omzeilen. Wegduiken, in een loopgraaf duiken, binnen blijven, etc. Op Paracel Storm nooit echt grote problemen met AB's gehad, de keren dat een squad in zo'n ding echt goed samenwerkt is op 1 hand te tellen.
[...]
Wat is slecht? Als je op een squadmate spawnt die in een vuurgevecht zit moet je niet zeuren dat je meteen wordt afgeknald.
[...]
Zozo, dus de allerlaatste reden dat je wordt neergeschoten is dat de tegenstander beter is? Snap je nu waarom je post arrogant overkomt?
Verder heb je je stats afgeschermd maar ik zie dat je nog maar level 75 bent. Ik heb een K/D ratio van net iets boven de 1 (komt ook omdat ik daar totaal niet mee bezig ben tijdens of na het spelen, als ik mezelf moet opofferen met C4 om die tank weg te krijgen doe ik dat in a heartbeat b.v.) maar zelfs ik ben al level 114. Dus of je hebt heel weinig gespeeld of je bent gewoon niet zo goed
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
LOL
Mooi ook hoe je nog even meegeeft dat je "bijna niet speelt."
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Anyway, gisteravond een geweldig potje Propaganda en Garden nogwattes gespeeld. Kameraad als recon met de MAV alles spotten en zeggen waar de attack waves vandaan komen, en ik maar knallen met de AWS. K/D was ineens 4:1 ipv. 1:1
Maar over die snipers... voornamelijk op Sunken Dragon vermaak ik me kostelijk met de Airburst. Vooral als snipers in de tempel aanwezig zijn lijkt het letterlijk een schiettent... op verschillende verdiepingen en met random intervals duiken die koppies op als schietschijfjes/eendjes alá whack-a-mole. Even op het pilaartje mikken en drie keer de opening binnenschieten.
Verwijderd
Strafen met een LMG (soms ook nog eens op range) en full auto gaanJoSchaap schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:57:
ik vind die snipers op sunken dan wel weer leuk
geeft me wat te doen
[video]

Nu weet ik niet of je alleen probeerde te suppressen, of dat je de vijanden daadwerkelijk wilde doden. Spread "on the move" met LMG's is belachelijk hoog. Verder een angled grip op de AWS (ik heb je niet eens zien bursten)

MG4 heeft trouwens iets meer RPM en een 200 round mag. Vooral dat laatste lijkt me erg handig gezien je accuracy.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
37000+ kills in de little bird... lijkt me duidelijkDonnie schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:14:
En neem van mij maar aan dat veldslag weet waar die het over heeftGast hoe kom jij aan zo'n kd
Heb jij ook een youtube kanaal? Zou je graag is zien spelen kerel!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Als ik even mag inbreken... ik ben een echte MG4 extremist (en dus ook biasedArfman schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:15:
Veldslag: AWS of MG4? En waarom? Ik kan redelijk overweg met de AWS, ook op range. Dacht dat AWS minder recoil had?
Overigens zijn er prachtige berekeningen te vinden waarom de Stubby voor de mobiele LMG user beter is dan de Ergo. Het gaat tegen je gevoel in als je de beschrijving van de grips leest, maar de statistieken liegen niet. Zal eens kijken of ik die data nog eens kan vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 21-07-2014 15:33 ]
Beetje.. 'eerie' sfeertje. Beetje hetzelfde als een map gebaseerd op Parijs maken waarbij de Eiffeltoren nog maar 60 meter hoog is en de rest van de gebouwen compleet random zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Gizz op 21-07-2014 15:40 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
Helikopters hoeren. Verder youtube ik niet :cDonnie schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:14:
En neem van mij maar aan dat veldslag weet waar die het over heeftGast hoe kom jij aan zo'n kd
Heb jij ook een youtube kanaal? Zou je graag is zien spelen kerel!
Tbh gebruik ik tegenwoordig alleen de MG4 met een bipod voor de enemy base op locker. AWS heeft minder recoil. Als het geen baserape is gebruik ik liever de FAMAS (OP). MG4 heeft een hogere firerate en veel meer kogels. In het verleden heb ik de AWS veel gebruikt, maar dat was pre-nerf en vooral om alle andere LMG's te unlocken.Arfman schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:15:
Veldslag: AWS of MG4? En waarom? Ik kan redelijk overweg met de AWS, ook op range. Dacht dat AWS minder recoil had?
^yinx84 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:31:
[...]
Als ik even mag inbreken... ik ben een echte MG4 extremist (en dus ook biased) maar als je het recoil patroon dusdanig onder de knie hebt dat je deze handmatig kan compenseren dan kun je echt heel gecontroleerd semi-full-auto gaan op afstanden die je zullen verbazen. Geldt voor de meeste LMG's, maar gezien de RPM en hoeveelheid rounds leent de MG4 zich hier uitstekend voor. Ook voor mid-range strafe ik en maak ik lange bursts met behoorlijke accuracy. Na een tijdje ontwikkel je vanzelf een feeling voor de spread... wanneer je lang of kort moet bursten op welke afstand (en in CQ zelfs full-auto). Met de M240B hoef je dat op mid-range niet te proberen bijvoorbeeld... de AWS heb ik na de nerf eigenlijk niet meer geprobeerd dus daar kan ik niet over oordelen.
Overigens zijn er prachtige berekeningen te vinden waarom de Stubby voor de mobiele LMG user beter is dan de Ergo. Het gaat tegen je gevoel in als je de beschrijving van de grips leest, maar de statistieken liegen niet. Zal eens kijken of ik die data nog eens kan vinden.
Je kunt beter naar hem luisteren dan naar een spawnrapende bipod helikopter hoer.
Lees wat je wilt. Kan nog 100 en 1 keer herhalen dat ik ook dood ga door eigen fouten en dat er betere spelers zijn. Maar dat lezen jullie niet. Mij best als ik dan arrogant over kom. Het is gvd maar een game. Als iemand beter of slechter is ga je zelf echt niet ten onder.Meelobee schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:54:
Pykow, kan je niet gewoon een tijdje wegblijven hier? Je bent arrogant en vervelend. Ga gewoon wat anders doen in plaats van hier blijven pretenderen dat je de beste bent...
Er is geen recorder voor mantle, aangezien mantle nog beta is zal het nog wel even duren.Arfman schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:37:
IS er al fatsoenlijke recording software die werkt met AMD's Mantle? Ik heb niks kunnen vinden, zelfs AMD's eigen Gaming Evolved (Raptr fork/kloon/whatever) werkt er niet mee. DXTory ook niet, FRAPS ook niet. nVidia heeft al een jaar ofzo ShadowPlay, waarom kan AMD dat niet?
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Samsung Flip 7
Er zijn sinds gister nog steeds problemen met Battelog.dave1972 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 17:48:
meer mensen last van het niet kunnen inloggen ?
WE ARE CURRENTLY INVESTIGATING KNOWN ISSUES WITH MULTIPLAYER MATCHMAKING AND CONNECTIVITY ON CONSOLE, AS WELL AS ISSUES AFFECTING BATTLELOG ON ALL PLATFORMS. WE APOLOGIZE FOR ANY INCONVENIENCE AND THANK YOU FOR YOUR PATIENCE.
Ik kwam er overigens gewoon in.
lekker belangrijkVerwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:40:
[...]
Strafen met een LMG (soms ook nog eens op range) en full auto gaan![]()
![]()
Nu weet ik niet of je alleen probeerde te suppressen, of dat je de vijanden daadwerkelijk wilde doden. Spread "on the move" met LMG's is belachelijk hoog. Verder een angled grip op de AWS (ik heb je niet eens zien bursten)![]()
Stubby/potato is een veel betere keuze. Of ergo als je wilt blijven strafen
.
MG4 heeft trouwens iets meer RPM en een 200 round mag. Vooral dat laatste lijkt me erg handig gezien je accuracy.
op kleine map's ren ik gewoon lekker rond als rambo
voor skills hoef je niet bij mij aan te kloppen, ik speel gewoon voor mn plezier
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
*kijkt naar je bijna 17k kills met MG4*yinx84 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:31:
[...]
Als ik even mag inbreken... ik ben een echte MG4 extremist (en dus ook biased) maar als je het recoil patroon dusdanig onder de knie hebt dat je deze handmatig kan compenseren dan kun je echt heel gecontroleerd semi-full-auto gaan op afstanden die je zullen verbazen. Geldt voor de meeste LMG's, maar gezien de RPM en hoeveelheid rounds leent de MG4 zich hier uitstekend voor. Ook voor mid-range strafe ik en maak ik lange bursts met behoorlijke accuracy. Na een tijdje ontwikkel je vanzelf een feeling voor de spread... wanneer je lang of kort moet bursten op welke afstand (en in CQ zelfs full-auto). Met de M240B hoef je dat op mid-range niet te proberen bijvoorbeeld... de AWS heb ik na de nerf eigenlijk niet meer geprobeerd dus daar kan ik niet over oordelen.
Zeker een MG4 extremist!
Moet zeggen dat de MG4 wel wat beter lijkt dan de AWS. De keren dat Yinx mij dood met zn MG4 tegenover de keren dat ik hem dood met mn AWS is alles behalve gelijk
Verwijderd
Wikipedia: Dunning–Kruger effectPykow schreef op maandag 21 juli 2014 @ 17:30:
[...]
Lees wat je wilt. Kan nog 100 en 1 keer herhalen dat ik ook dood ga door eigen fouten en dat er betere spelers zijn. Maar dat lezen jullie niet. Mij best als ik dan arrogant over kom. Het is gvd maar een game. Als iemand beter of slechter is ga je zelf echt niet ten onder.
[ Voor 92% gewijzigd door Uniciteit op 22-07-2014 13:53 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Uniciteit op 22-07-2014 13:54 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Uniciteit op 22-07-2014 13:54 ]
Steam: Sneggel Origin: Waus82
[ Voor 97% gewijzigd door Uniciteit op 22-07-2014 13:54 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Uniciteit op 22-07-2014 13:54 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Uniciteit op 22-07-2014 13:54 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Ben stiekem al weer op zoek gegaan naar NS servers, naval warfare ftw!
De stock maps blijven beter vind ik zelf
als ik vaak dood ga door lag en fouten in de game (al 1000x herhaald), dan zijn me stats door ook naar he.
als ik ook daarnaast gekilled wordt door betere spelers (wat ik ook al 100x herhaald heb), dan klopt het toch.
Jullie geloven gewoon niet dat ik meer dood ga door lag en fouten in de game, dan dat ik neergehaald wordt door een betere tegenstander.
Ik zou je graag willen uitnodigen om een keertje op mijn verbinding te spelen
Bijvoorbeeld een hoekje om komen en iemand verrot schiet en binnen 1 seconde terug vlieg naar de plek waar ik vandaan kwam en dan dood ga door totaal iemand anders.
als je om de 3 minuten een warp of freeze hebt, dan klopt mijn lijst toch gewoon.
Ga maar eens spelen op een verbinding met 18 ping en binnen een fractie van een seconde schiet hij naar 500 en dat voor 3 seconde en daarna gaat hij weer normaal verder, dan snap je het wel.
Back on Topic:
van de DT map is Propagenda voor mij de leukste map, wel met 32 man, anders is het te druk en is het spammen al over the place.
Blijft de beste DLC op dit moment.
[ Voor 14% gewijzigd door Pykow op 22-07-2014 10:44 ]
Na een paar minuten krijg ik eene windows alert dat mijn geheugen vol zit en wilt dat ik het programma afsluiten.
Mijn systeem is een windows 8.1 met 12 GB geheugen, 2 GB videokaart... lijkt mij to ruimschoots genoeg?
Of is er een fix/tweak voor handen wat ik kan uitvoeren?
Want ik krijg die alert altijd op de leuk moment als ik een kill wil maken :((
En wordt dan terug gezet in mijn windows omgeving, wanneer ik weer met alt tab terug in het spel kom ben ik uiteraard al gedood.
Verwijderd
Pagefile aanmaken/vergroten?dCY schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:52:
Hebben hier ook last van een memory leak met het spel?
Na een paar minuten krijg ik eene windows alert dat mijn geheugen vol zit en wilt dat ik het programma afsluiten.
Mijn systeem is een windows 8.1 met 12 GB geheugen, 2 GB videokaart... lijkt mij to ruimschoots genoeg?
Of is er een fix/tweak voor handen wat ik kan uitvoeren?
Want ik krijg die alert altijd op de leuk moment als ik een kill wil maken :((
En wordt dan terug gezet in mijn windows omgeving, wanneer ik weer met alt tab terug in het spel kom ben ik uiteraard al gedood.
@pykow:
No offence. En hoezo leg je geen kabel? Of misschien een powerline setje kopen?The Dunning–Kruger effect is a cognitive bias manifesting in two principal ways:
Unskilled individuals suffer from illusory superiority, mistakenly rating their ability much higher than is accurate. This bias is attributed to a metacognitive inability of the unskilled to recognize their ineptitude.[1]
De "netcode" van BF4 is geen excuus. Die is voor iedereen hetzelfde. Wat je wifi betreft; daar kies je toch zelf voor?
Verwijderd
OT: Ik vind propoganda wel tof, de rest is inderdaad niet echt leuk. En ik zie enorm veel plakwerk uit andere maps, nou her-gebruiken ze constant assets, maar ik zag hele gebouwen en setups voorbij komen die direct uit stock maps kwamen... Beetje jammer, heb trouwens nog geen enkele DLC echt tof gevonden
[ Voor 5% gewijzigd door Anthirian op 22-07-2014 13:43 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Verwijderd
AWS heeft inderdaad minder recoil. Is ook makkelijker onder de knie te krijgen. Beginnersvriendelijker dusArfman schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:15:
Nadelen: maar 99 kogels en ander soort munitie die minder suppressie effect geven.
MG4 heeft 200 kogels en geeft wel suppressie effect. M249 lijkt trouwens veel op de MG4 maar heeft een andere afwijking. Je moet wel leren om snel achter elkaar te bursten om je accuracy hoog te houden. -> Beginnersonvriendelijker.
EDIT: Ik hou het Phantom topic wel in de gaten, maar echt zelf meespeuren doe ik niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2014 14:06 ]
No problemUniciteit schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:55:
[modbreak]Zoals jullie kunnen zien, heb ik op de laatste twee paginas aardig wat in posts staan knippen. Zorg er aub voor dat het niet weer zo onrustig wordt in dit topic... ;)[/modbreak]
Back on Topic:
Phantom houd ik in de gaten via JackFrags, ik vindt het zeer interessant en knap hoe ver ze al gekomen zijn.
Meestal als ik wat ontdekt heb, staat het er al en ben ik niet de enigste
Maar er echt op jagen is echt geen doen voor mij, dat laat ik liever aan mensen over die BETER
Memory leak probleem was met Battlefield 3 toendertijd op te lossen door de compatibiliteit modus op Windows 7 te zetten.dCY schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:52:
Hebben hier ook last van een memory leak met het spel?
Weet niet of dat hier in dit geval ook helpt.
Dit filmpje wil ik jullie trouwens niet onthouden.
Was een leuk potje op Propaganda.
[ Voor 14% gewijzigd door Fonta op 22-07-2014 16:35 ]
Ondanks zijn kruger effect speelde ik niet graag tegen hem en zijn voormalige clan aspera, die keren dat ze op pubs actief waren.
PSST dat was nog op mijn ADSL lijntje en een betere router haha xDNLsandman schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:34:
[...]
Ondanks zijn kruger effect speelde ik niet graag tegen hem en zijn voormalige clan aspera, die keren dat ze op pubs actief waren.
ik ben na 2 maanden weggegaan bij Aspera vanwege het niet kunnen vertrouwen van de tegenstander in de meeste games (er zaten ook paar hele goede gamers tegen waar ik niks tegen kon doen (EUCH IK GEEF HET TOE !!!) en ik ging minder gamen en wilde wat meer tijd steken in mijn privéleven en dat is aardig gelukt al zeg ik het zelf.
Team fortress 2 (vandaar me plaatje) en BF3 waren mijn beste multiplayer games en heb er echt van genoten, het is erg jammer dat je favourite game zoveel ziet veranderen waardoor het niet meer hetzelfde aanvoelt. maar het is ook weer te begrijpen dat ze meer spelers willen aantrekken voor meer geld.
oja Fifa 2005 hoort ook in dit lijstje erbij, dat was mijn eerste ervaring met clans en speelde ik met top spelers uit nederland, verder dan een gelijk spel tegen deze gasten of een hele kleine overwinning kwam ik nooit, maar was erg leerzaam.
Momenteel speel ik lekker League of legends (Pas net mee begonnen en ik ben echt een noob (OMG IK GEEF HET WEER TOE

BF4 is momenteel nog de enigste shooter die ik speel omdat er verder niks op de markt is.
Ik vermaak me prime met de nieuwe maps en ondanks dat ik even rare geluiden maak of K.om U.it T.ilburg roep, vermaak ik me er wel mee. Het is en blijft een spelletje !!
Verwijderd
Niets nieuws...Altijd ellende als je net wil gaan spelen.dekilo schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 17:09:
origin ligt eruit!

Hoe zit dat precies met strafen en mindere accuricy? Heb ik eigenlijk nooit rekening mee gehouden! Laat altijd gewoon shift los, maar je zou eigenlijk ook niet meer moeten strafen dus?Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:40:
[...]
Strafen met een LMG (soms ook nog eens op range) en full auto gaan![]()
![]()
Nu weet ik niet of je alleen probeerde te suppressen, of dat je de vijanden daadwerkelijk wilde doden. Spread "on the move" met LMG's is belachelijk hoog. Verder een angled grip op de AWS (ik heb je niet eens zien bursten)![]()
Stubby/potato is een veel betere keuze. Of ergo als je wilt blijven strafen
.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.