Oh, kwam net van BF3 af met rank 83 kolonel en heb nu zo'n 10-20 uur in BF4 gestopt.
Mwa, Bij de andere BF games had ik niet zo'n grote 'shock' om het zo maar te noemen. Het is dan wel een nieuwe game, maar het is een nieuwe game in een serie met exact hetzelfde spelprincipe waar ze nu mee gaan klooien.
Dat mijn team een AA tank kwijt is aan een trol helpt ook niet erg mee, maar ik vind het nogal kak dat je de basis niet eens kan uitvliegen of je hebt al een lvl 100 (voorbeeld) jet piloot en twee helo's achter je aan. Nogmaals, in BF3 kon ik met de luchtvoertuigen goed vechten. Jammer dat ik wel flares activeer, maar ik 2-3 seconden later nog steeds geraakt word.
Dat is mijn punt dan ook, je bent als beginner zwaar in het nadeel tegen andere voertuigen. Neem als voorbeeld een tank van de vijand met armor plating en reactive defense en dan kom ik aan met mijn tank waarmee je kan inzoomen... Ook leuk dat je meteen door een jet voor je harses word geschoten.
Balans voor beginners vind jij iets geks? Lijkt me logisch dat je een game wil waarin het om de speler gaat en zijn reactie vermogen en 'skills' niet om wie het hoogste level is of wie heeft betaald voor een DLC pakket waarin een Bulldog zit. Je wil ze toch zich laten verdedigen tegen tanks en lucht voertuigen, aangezien BF daar om draait, dan is het handig dat je naast een RPG ook een Stinger o.i.d. hebt. Al heb ik tot nu toe vooral assault gespeeld dus kan het zijn dat ik die upgrade unlock gemist heb.
Ik snap dat het leuk moet zijn om upgrades vrij te spelen en je zaakje te customizen, maar geef de noobs op z'n minst een kans. Zoals jij ook al zegt is mijn tactiek nu om eerst bij anderen in de voertuigen te springen om zodoende toch nog een beetje xp te krijgen. Jammer genoeg helpt het ook niet mee dat ik tot nu toe enkel in servers kom waarin één team de hele map onder controle heeft en zit te base rapen, en dat is niet het team waar ik dan in terecht kom.
Tja, het is misschien niet de game zelf die mij frustreert, maar de mensen waar ik mee speel en de team indeling. Als je een beetje in een Squad rond rent en punten inneemt is het best vermakelijk, maar de gameplay voelt niet als BF naar mijn mening. De verschillen in gameplay tussen BC, BC2 en BF3 waren verwaarloosbaar, maar BF4 is voor mijn gevoel helemaal opnieuw beginnen.
[
Voor 3% gewijzigd door
SN4K3 op 02-08-2014 10:48
]