Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

miekol schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:42:
[...]
Hoe zit dat precies met strafen en mindere accuricy? Heb ik eigenlijk nooit rekening mee gehouden! Laat altijd gewoon shift los, maar je zou eigenlijk ook niet meer moeten strafen dus?
Je hebt verschillende waarden voor je minimale ADS spread (het 'gebied' waar je kogels komen oftewel je cone of fire als je aim down sight doet) voor stilstaan en bewegen. Voor LMG's kan dit 5 tot 10x zo hoog zijn. AWS bijvoorbeeld heeft een minimum ADS spread van 0.3 als je stilstaat, maar 2 als je beweegt. Volgens mij is de spread increase per schot hetzelfde, maar dat maakt niet meer zoveel uit als de minimum spread al erg veel hoger is.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Pykow schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 17:14:
[...]

PSST dat was nog op mijn ADSL lijntje en een betere router haha xD
ik ben na 2 maanden weggegaan bij Aspera vanwege het niet kunnen vertrouwen van de tegenstander in de meeste games (er zaten ook paar hele goede gamers tegen waar ik niks tegen kon doen (EUCH IK GEEF HET TOE !!!) en ik ging minder gamen en wilde wat meer tijd steken in mijn privéleven en dat is aardig gelukt al zeg ik het zelf.

Team fortress 2 (vandaar me plaatje) en BF3 waren mijn beste multiplayer games en heb er echt van genoten, het is erg jammer dat je favourite game zoveel ziet veranderen waardoor het niet meer hetzelfde aanvoelt. maar het is ook weer te begrijpen dat ze meer spelers willen aantrekken voor meer geld.
oja Fifa 2005 hoort ook in dit lijstje erbij, dat was mijn eerste ervaring met clans en speelde ik met top spelers uit nederland, verder dan een gelijk spel tegen deze gasten of een hele kleine overwinning kwam ik nooit, maar was erg leerzaam.

Momenteel speel ik lekker League of legends (Pas net mee begonnen en ik ben echt een noob (OMG IK GEEF HET WEER TOE :X ) en speel ik offline GTA V en Fifa 14 als prof voetballer (zo heet de mode, ik ben geen echte pro :+ )

BF4 is momenteel nog de enigste shooter die ik speel omdat er verder niks op de markt is.
Ik vermaak me prime met de nieuwe maps en ondanks dat ik even rare geluiden maak of K.om U.it T.ilburg roep, vermaak ik me er wel mee. Het is en blijft een spelletje !!
In bf3 waren ook nog servers met 32 slot waar de esl spelers altijd hun warm up deden, weet
zo de naam niet meer maar kan me nog herinneren dat diverse gotters van die tijd het heel
zwaar hadden op zulke servers.
Ik was na 1 a 2 ronden uitgeput als ik daar speelde, wat een verschil in niveau.

Ik vermaak me nu goed met hawken en af en toe een potje bf3 met de clan, we zijn als clan maar
gestopt met bf4 en spelen diverse andere games, we hebben zelfs dayz servers, we laten ons niet klein
krijgen door de nukken van dice.

hawken team death match:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:36

Termy

valt er nog wat te fragge?

yinx84 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:31:
[...]

Als ik even mag inbreken... ik ben een echte MG4 extremist (en dus ook biased :P) maar als je het recoil patroon dusdanig onder de knie hebt dat je deze handmatig kan compenseren dan kun je echt heel gecontroleerd semi-full-auto gaan op afstanden die je zullen verbazen. Geldt voor de meeste LMG's, maar gezien de RPM en hoeveelheid rounds leent de MG4 zich hier uitstekend voor. Ook voor mid-range strafe ik en maak ik lange bursts met behoorlijke accuracy. Na een tijdje ontwikkel je vanzelf een feeling voor de spread... wanneer je lang of kort moet bursten op welke afstand (en in CQ zelfs full-auto). Met de M240B hoef je dat op mid-range niet te proberen bijvoorbeeld... de AWS heb ik na de nerf eigenlijk niet meer geprobeerd dus daar kan ik niet over oordelen.

Overigens zijn er prachtige berekeningen te vinden waarom de Stubby voor de mobiele LMG user beter is dan de Ergo. Het gaat tegen je gevoel in als je de beschrijving van de grips leest, maar de statistieken liegen niet. Zal eens kijken of ik die data nog eens kan vinden.
Ik heb de MG4 ooit geprobeerd (tot die tijd was m'n LMG vooral de PKP) en dat beviel niet echt. Misschien een kwestie van wennen en ik was in die (iirc) vooral bezig met de SRR-61, dus dat mixte ook matig.

Sinds de AWS uit is ben ik daar helemaal los mee gegaan. Ik hoorde dat hij generfd is sindsdien, maar het werkt alsnog prima (bijna 4k kills nu). Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed waarom ik soms mensen op afstand in no-time neer krijg (in TDM zonder anderen in de buurt, dus niet waarschijnlijk al laag hp) en soms voor geen mogelijkheid. Ik schiet over het algemeen altijd in bursts tenzij het CQ is. Ik strafe soms wel op de niet al te lange afstand maar op 100+m uiteraard niet. Stubby grip + compensator. Wat gebruik jij?

Daarnaast nog de algemene vraag aan mensen wat ze vinden van de bulldog. Ik word wel verdacht vaak afgeknald door dat ding door iemand op redelijk grote afstand in korte tijd. Is ie nou echt zo goed of hebben goede spelers dat ding gewoon snel geunlockt waardoor het alleen maar lijkt alsof het aan de bulldog ligt?

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShatterNL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-08 14:25
Speel vaak met vrienden Battlefield, veel van die momenten sla ik op met ShadowPlay en dit is de eerste "aflevering"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 19:30:
In bf3 waren ook nog servers met 32 slot waar de esl spelers altijd hun warm up deden, weet
zo de naam niet meer maar kan me nog herinneren dat diverse gotters van die tijd het heel
zwaar hadden op zulke servers.
Ik was na 1 a 2 ronden uitgeput als ik daar speelde, wat een verschil in niveau.
AnR, Angels 'n Rockets, oh wat mis ik die server, die tijd en de prime van BF3 in 't algemeen. :)

Team Aspera heeft ook een break voor onbepaalde tijd met competitive en eigenlijk heel BF4. Er zitten nog steeds zo verschrikkelijk veel gamebreaking bugs/features in en de medkit bug op 't moment (of wellicht was die er altijd al, wie zal 't zeggen) is wat mij betreft de druppel. De CTE fixt een hoop, maar er blijven maar nieuwe drama's bijkomen.

Bovendien heeft ESL nu driekwart van de maps,wapens, gadgets etc gebanned dus een grotere en saaiere eenheidsworst zie je zelden online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 23:18:
[...]

AnR, Angels 'n Rockets, oh wat mis ik die server, die tijd en de prime van BF3 in 't algemeen. :)

Team Aspera heeft ook een break voor onbepaalde tijd met competitive en eigenlijk heel BF4. Er zitten nog steeds zo verschrikkelijk veel gamebreaking bugs/features in en de medkit bug op 't moment (of wellicht was die er altijd al, wie zal 't zeggen) is wat mij betreft de druppel. De CTE fixt een hoop, maar er blijven maar nieuwe drama's bijkomen.

Bovendien heeft ESL nu driekwart van de maps,wapens, gadgets etc gebanned dus een grotere en saaiere eenheidsworst zie je zelden online.
Idd, dat was die server, altijd wel leuk om op een ander niveau te spelen.

Ik kan het wel begrijpen, bf4 is veel te traag voor competitie en er zitten zoveel fouten
in dat je geen goede competative omgeving kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Anr was echt een lekker niveau. Het was meestal wel domineren of gedomineerd worden. Heb er niet al te veel opgespeeld.

Clans zijn sowiso voor 90 % gestopt volgens mij.
Youtube vindt ik ook niet zoveel meer erover bijvoorbeeld.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:21:
[...]

Ik heb de MG4 ooit geprobeerd (tot die tijd was m'n LMG vooral de PKP) en dat beviel niet echt. Misschien een kwestie van wennen en ik was in die (iirc) vooral bezig met de SRR-61, dus dat mixte ook matig.

Sinds de AWS uit is ben ik daar helemaal los mee gegaan. Ik hoorde dat hij generfd is sindsdien, maar het werkt alsnog prima (bijna 4k kills nu). Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed waarom ik soms mensen op afstand in no-time neer krijg (in TDM zonder anderen in de buurt, dus niet waarschijnlijk al laag hp) en soms voor geen mogelijkheid. Ik schiet over het algemeen altijd in bursts tenzij het CQ is. Ik strafe soms wel op de niet al te lange afstand maar op 100+m uiteraard niet. Stubby grip + compensator. Wat gebruik jij?

Daarnaast nog de algemene vraag aan mensen wat ze vinden van de bulldog. Ik word wel verdacht vaak afgeknald door dat ding door iemand op redelijk grote afstand in korte tijd. Is ie nou echt zo goed of hebben goede spelers dat ding gewoon snel geunlockt waardoor het alleen maar lijkt alsof het aan de bulldog ligt?
De bulldog voelt vooral op als je er zelf mee speelt. Kijk ik echter naar mijn resultaten dan schiet ik er precies even goed mee als bijvoorbeeld een m416. Op grote afstand wordt je ook makkelijk door een scarH afgeknald. Het valt dus volgends mij wel mee, zeker als je de reload time meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 08:00:
[...]

De bulldog voelt vooral op als je er zelf mee speelt. Kijk ik echter naar mijn resultaten dan schiet ik er precies even goed mee als bijvoorbeeld een m416. Op grote afstand wordt je ook makkelijk door een scarH afgeknald. Het valt dus volgends mij wel mee, zeker als je de reload time meeneemt.
Iedereen beweerd dat Bulldog + Deagle een OP setup is, ik heb geen idee waar dit vandaan komt.
Persoonlijk vindt ik de bulldog niet echt fijn schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:13
Bulldog is best sterk. Je moet er alleen mee om kunnen gaan. Zelfde geldt zeer zeker voor de DEAGLE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
djmelvee schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:45:
Bulldog is best sterk. Je moet er alleen mee om kunnen gaan. Zelfde geldt zeer zeker voor de DEAGLE.
Zit er op de deagle geen delay op zoals dat was bij de magnum ? of is dat eruit gefixed ?

in BF3 speelde ik of met de M1911 of met de .44
headshots waren vaak one hit kill op korte afstanden en met de M1911 kun je in korte tijd heel veel damage geven, 4 hit kill terwijl andere pistolen rond de 5 hit kills zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Pykow schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:51:
[...]

Zit er op de deagle geen delay op zoals dat was bij de magnum ? of is dat eruit gefixed ?
Zeker minder dan bij de Magnum. Is nog wel ietwat, maar je kunt 'm behoorlijk doorklappen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk zelf heel veel verschil in de wapens en verschillende wapens en upgrades en weet nog niet echt welke ik als hoofd wapen moet nemen per class, misschien wel juist omdat ik ieder wapen tot 2-3 sterren gebruik en dan pas over ga op het volgende wapen, maar dit doe ik altijd al met bf games omdat ik denk dat ik zo de wapens goed onder de knie krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:07:
misschien wel juist omdat ik ieder wapen tot 2-3 sterren gebruik en dan pas over ga op het volgende wapen..
Ik doe dit inderdaad ook. Speel meestal alle attachments van een wapen vrij, dus om en nabij de 500 kills per wapen, en dan ga ik over op het volgende wapen. Zeker bij snipers, daar moet je flink aan wennen zodra je een nieuwe gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik merk zelf heel veel verschil in de wapens en verschillende wapens en upgrades en weet nog niet echt welke ik als hoofd wapen moet nemen per class, misschien wel juist omdat ik ieder wapen tot 2-3 sterren gebruik en dan pas over ga op het volgende wapen, maar dit doe ik altijd al met bf games omdat ik denk dat ik zo de wapens goed onder de knie krijg.
in BF3 ging ik altijd voor alle mastery dog tags (dat zijn 5 sterren / 500 kills)
Dat was bij 59 wapens het geval, de andere wapens waren vooral Stinger /igla, xbox, pistols en sniper rifles die ik vrijwel nooit gebruikte.
Hierdoor kon ik elke wapen wel goed onder de knie krijgen

Nu heb ik er pas twee met 5 sterren. de M416 en AK 5C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als "zometeen", het kost twee dagen per scope, de redelijk hardcoded visual recoil in BF4 eruit is gehaald (voor die hele rits wapens met een hele hoop scopes), dan kan je weer opnieuw beginnen ben ik bang. Alle wapens zullen dan echt radicaal anders aanvoelen.

Ik verwacht dan ook dat er flink wat wapens opnieuw gebalanceerd moeten worden, zodra die random zwabber uit de scope gaat en je ook daadwerkelijk schiet waar je mikt, dat worden lasers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:40:
[...]

Als "zometeen", het kost twee dagen per scope, de redelijk hardcoded visual recoil in BF4 eruit is gehaald (voor die hele rits wapens met een hele hoop scopes), dan kan je weer opnieuw beginnen ben ik bang. Alle wapens zullen dan echt radicaal anders aanvoelen.

Ik verwacht dan ook dat er flink wat wapens opnieuw gebalanceerd moeten worden, zodra die random zwabber uit de scope gaat en je ook daadwerkelijk schiet waar je mikt, dat worden lasers. :)
Dat hebben ze in hardline er al uitgehaald, nu moet dat inderdaad nog uit BF4 gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Toch blijft lockers leuk om te doen :D

Hebben jullie deze trouwens al gezien?
YouTube: Battlefield 4 Dragon's Teeth - Propaganda - Squad Up - Double View

[ Voor 48% gewijzigd door Fonta op 23-07-2014 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Die tweede stond twee pagina's terug ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Pykow, getuige ook jou post op het forum van BuG ga ik er maar vanuit dat je met het verkeerde been uit bed bent gestapt en dus zal ik verder niet op je in gaan.

Voor de anderen: ik laat het linkje nog een keer voorbij komen in de hoop op wat opbouwende feedback/kritiek Toen ik het filmpje zo'n 2 pagina's geleden postte werd deze meteen ondergeschoven onder alle berichten dat Battlelog eruit lag.
Dit is de eerste keer dat ik een double view/squad up filmpje in elkaar heb gezet en er zijn vast verbeteringen mogelijk.:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

op sommige momenten kan een picture in picture stukje leuk zijn :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Fonta schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 08:12:
Pykow, getuige ook jou post op het forum van BuG ga ik er maar vanuit dat je met het verkeerde been uit bed bent gestapt en dus zal ik verder niet op je in gaan.

Voor de anderen: ik laat het linkje nog een keer voorbij komen in de hoop op wat opbouwende feedback/kritiek Toen ik het filmpje zo'n 2 pagina's geleden postte werd deze meteen ondergeschoven onder alle berichten dat Battlelog eruit lag.
Dit is de eerste keer dat ik een double view/squad up filmpje in elkaar heb gezet en er zijn vast verbeteringen mogelijk.:D
Neeh was geen verkeerde been uit bed ;) ik lag er pas om half 6 in.
Het is toch gewoon een correct antwoord op je vraag ?
ik heb hem dus paar pagina's terug al langs zijn komen.
niks mis mee.

Kleine tip, misschien handig om in het hoekje te laten zien vanuit welke oogpunt je iets bekijkt.
bij Double vision van LVLCap doen ze dat ook en dat is soms wel even makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Dat staat links onderin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Na de 2e keer kijken zag ik het pas, wou ook dezelfde suggestie als Pykow doen.

Het kan misschien iets groter of in een andere kleur, zodat het net iets duidelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkman
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-09 22:54
Voor het eerst een video in elkaar gezet, wat vinden jullie er van?
Ben een noob op het gebied van video-editing!

Klik! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Thanks voor de feedback! Gaan we wat mee doen.

@Jessy leuk gedaan. Klopt het dat je sommige stukjes versneld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Pinkman schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 12:27:

Volgende keer iets meer ruimte nemen tussen de clips.
Het is nu echt. boem en nieuwe clip en gelijk boem en weer een nieuwe clip.
als je wat meer tijd geeft oogt het wat rustiger.
dus een stukje wanneer je er naar toe loopt erbij toevoegen of hoe je staat te "campen" voordat je een kill maakt.

leuk beginnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Behalve dat ik super zenuwachtig wordt van die muziek best een aardig filmpje ja ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pinkman schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 12:27:

Dit is alleen maar op een Bolt-Action sniper only server toch ?
Want de tegenstanders staan wel heel veel stil maar zitten zeker wel een paar leuke kills tussen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 13:33:
[...]

Volgende keer iets meer ruimte nemen tussen de clips.
Het is nu echt. boem en nieuwe clip en gelijk boem en weer een nieuwe clip.
als je wat meer tijd geeft oogt het wat rustiger.
dus een stukje wanneer je er naar toe loopt erbij toevoegen of hoe je staat te "campen" voordat je een kill maakt.

leuk beginnetje.
Waarom zou je dat doen bij een power edit? Jezus man, keihard de clips doorknallen op de muziek! Als je slim bent pak je dan wel muziek die ook een rustig stukkie heeft voor de langere clips 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens eindelijk de bulldog en deagle, zelfde potje ook nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-08 19:53
YouTube: BF4: Multi Class Exploit (Please Fix ASAP)=

8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Leeuw070 op 27-07-2014 08:08 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke dus daar ligt het aan ;(
Ik dacht dit al een paar keer te hebben meegemaakt dat er recons aan het reviven waren.
Maar met BF4 kijk ik helemaal nergens raar meer van op want nu met de nieuwe DLC voelt de hitreg weer als voor de ''netcode'' patch.
Het rare is dat ik op de vanille maps er minder last van heb maar je weet tegenwoordig bijna niet meer hoe de vork in de steel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:29:
[...]

DICE is al aan het kijken naar een fix hiervoor.
Als ze die net zo snel als die CTE fixes uitrollen :O

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geduld is een schone zaak. Als ze zaken te vroeg implementeren gaan mensen daar weer over zeuren.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal

Sinds een week ofzo krijg ik super lage FPS op BF4.
Waar ik vroeger tussen de 70-100 fps haalde met alles op ultra, krijg ik nu tussen de 20-40 fps, nooit erboven.
Ik heb geprobeerd de settings op low te zetten, van mantel naar directX te switchen en heb zowel bf4 als de drivers opnieuw geinstalleerd.
Ik ben echt radeloos en kan wel wat hulp gebruiken;).

specs:

AMD FX-8320
Sapphire r9 290 OC tri-x
8gb RAM
Windows 8.1

Alvast bedankt :)

PS: ben niet al te bekend in het pc-wereldtje, eerder nieuw hier, dus ik kan alle uitleg gebruiken ;)
PPS:hoop dat dit de goede topic is om dit te posten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 18:28:
Hey allemaal

Sinds een week ofzo krijg ik super lage FPS op BF4.
Waar ik vroeger tussen de 70-100 fps haalde met alles op ultra, krijg ik nu tussen de 20-40 fps, nooit erboven.
Ik heb geprobeerd de settings op low te zetten, van mantel naar directX te switchen en heb zowel bf4 als de drivers opnieuw geinstalleerd.
Ik ben echt radeloos en kan wel wat hulp gebruiken;).

specs:

AMD FX-8320
Sapphire r9 290 OC tri-x
8gb RAM
Windows 8.1

Alvast bedankt :)

PS: ben niet al te bekend in het pc-wereldtje, eerder nieuw hier, dus ik kan alle uitleg gebruiken ;)
PPS:hoop dat dit de goede topic is om dit te posten 8)7
dat kun je beter hier vragen:
[PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Geweldige DLC, grafische echt heel goed. Mooiste wat ik tot nu toe gezien heb in een shooter. Verbaast me hoeveel details veel texures hebben en hoeveel decals er wel niet zijn, erg mooi dat Dice in de DLC de grafische lat weer hoger legt. Design van de maps vind ik ook echt top en de maps komen met stipt binnen als me favo (infanterie) maps.

Grafische fidelity creëert ook echt een beter gevoel immersie. Alleen jammer dat er natuurlijk weer OP wapens inzitten en netcode bugs, toch weer een kleine smet erop, had hem anders een 10/10 geven (voor een DLC dan)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
evilpin0 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:15:
Geweldige DLC, grafische echt heel goed. Mooiste wat ik tot nu toe gezien heb in een shooter. Verbaast me hoeveel details veel texures hebben en hoeveel decals er wel niet zijn, erg mooi dat Dice in de DLC de grafische lat weer hoger legt. Design van de maps vind ik ook echt top en de maps komen met stipt binnen als me favo (infanterie) maps.

Grafische fidelity creëert ook echt een beter gevoel immersie. Alleen jammer dat er natuurlijk weer OP wapens inzitten en netcode bugs, toch weer een kleine smet erop, had hem anders een 10/10 geven (voor een DLC dan)
4 maps, waarbij 3 van de 4 goed zijn en gericht zijn op het doel van de DLC, Infantry.
4 wapens die weer overpowerd zijn en binnenkort generfed gaan worden.
1 van de 4 maps heeft een levelution, alle andere maps niet, ( ik heb het niet over een gracht open zetten etc.)

ik gaf de DLC een 7/10 en dat is hoger dan dat ik de game over het algemeen geef met alle DLC's.
Te veel problemen waardoor ik het eerder een 4/10 geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Op wat voor FOV spelen de meeste hier? Ben wat aan het spelen met een andere FOV icm hogere/lagere sensitivity... gemengde resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
yinx84 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:05:
Op wat voor FOV spelen de meeste hier? Ben wat aan het spelen met een andere FOV icm hogere/lagere sensitivity... gemengde resultaten.
Denk dat de meesten op 90 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik mis het geluidje wel hoor! :p skillclinic is tot nu toen een van mijn favoriete bf youtubers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Toch is hij ook wat milder geworden tov dice/ea .......

Maar vermaak me altijd well met zijn filmpjes 8)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:05:
Het hangt er nogal vanaf wat je speelt en met wie. De meeste (voormalige) 5v5 esl spelers zaten tussen de 70 en de 80, hoe lager de fov, hoe groter de characters en hoe makkelijker je dus kan aimen. Dat gaat ten koste van je zicht cq awareness, dat is geen probleem zolang je precies weet waar de vijand vandaan kan komen, vooral dankzij goede comms. Op publics met de random chaos van bf4 is een hogere fov van 90 vaak weer een stuk prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Merk dat ik heel af en toe van voren geknifed wordt zonder counter mogelijkheid, speciale dolk ofzo? Merk ook dat de game soms uit ADS gaat zonder dat ik muis 2 klik, ook merk ik dat ik redelijk vaak direct weer vanzelf opsta als ik sprintend ineens prone ga.

Zijn dit 3 nieuwe bugs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet kunnen counterknifen als je van voren word geknifed komt voor zover ik weet door de netcode, dit is altijd al. Ook het vanzelf opstaan als je sprintend wil pronen heb ik altijd al, best irritant maar dit zijn beide geen nieuwe bugs, gewoon even sprinten loslaten voordat je prone gaat.

Alleen dat probleem met ADS heb ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister een paar leuke potten gespeeld op de nieuwe maps, maar wat is die sunken dragon een fps gedrocht zeg. Is daar nog wat voor te doen? voorheen geen enke probleem maar die map laat in het midden en op de brug alles nogal haperend lopen.

Voor de rest wel iets verbeterd geloof ik, weinig echt lompe netcode fouten gezien, op net om de hoek doodgaan na en een paar no hitreg deaths gehad, dat schijnt vooral bij de 34 damage wapens te gelden, dus bulldog, scarH en ace52.

[ Voor 12% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-07-2014 11:48 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren wat rondjes gespeeld in de laatste versie van de CTE.
Wat was dat verschieten, mijn eerste rondjes wat mijn aim volledig off-target.
Ik sterf veel sneller dan in vanilla en ik stierf ongelooflijk vaak door slechte spawns.

Na een aantal rondjes wat mijn aim wel iets beter. het spel voelde compleet anders aan.
Het leek alsof ik nog nooit BF gespeeld had. Ligt dit aan mij of ervaren jullie dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is opzich niet zo vreemd dat je aim wat off is denk ik, vanwege de visual recoil fixes in de CTE.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ligt het aan mij of hebben ze de knife droprate flink geboost? Ik heb in de laatste 4 golden battlepacks 3 mesjes gekregen... in ALLE battle packs ooit daarvoor 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geluk gehad denk ik? Ik krijg alleen maar troep sinds rank 120, xp boosts en battlelog emblems.

Vraag me af hoe je ooit alle battlepack dogtags moet unlocken, wil EA zeker dat je via Origin battlepacks gaat kopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:05:
Ligt het aan mij of hebben ze de knife droprate flink geboost? Ik heb in de laatste 4 golden battlepacks 3 mesjes gekregen... in ALLE battle packs ooit daarvoor 0.
net voor de grap eens stukje of 50 losgemaakt, volgens mij 6 knifes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw lvlBF team: http://battlelog.battlefi.../view/8345357829465421144
*O*
Zijn er hier non-baddies die gaan joinen of al gejoined zijn?

EDIT: @hierboven
Als je de tekst
code:
1
$('button[data-open-pack]').click();

in de chrome console plakt, opent die alle battlepacks voor je. Kwam mij erg van pas toen ik enkele honderden bp's had na de glitch.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:25:
Nieuw lvlBF team: http://battlelog.battlefi.../view/8345357829465421144
*O*
Zijn er hier non-baddies die gaan joinen of al gejoined zijn?

EDIT: @hierboven
Als je de tekst
code:
1
$('button[data-open-pack]').click();

in de chrome console plakt, opent die alle battlepacks voor je. Kwam mij erg van pas toen ik enkele honderden bp's had na de glitch.
Ah joh, beetje man doet moeite voor z'n battlepacks.

*fluisterd*
waarom wist ik niet van die code :(

En wasda, dat lvlBF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

32vs32 CQL op een hoger (georganiseerder) niveau dan de gemiddelde pub server. Ik had het over de open tier (waar iedereen zich kan inschrijven). Elke zaterdag 6 games, 50% op EU servers en 50% op US servers.
https://www.levelbf.com/guide/
TT is het eerste team, het tweede team is bestaat nog niet (nieuw seizoen).

En dit: http://www.clandivision.c...tefield-4-settings-guide/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2014 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Voor de eerste keer in me bf geschiedenis ga ik nu echt aan de slag om actief een wapen te unlocken. Nog maar 19 headshots met de Unica en ik heb ook de dik OP desert eagle.

Hier nog spelers die in de avond regelmatig DT in een squadje spelen, op een beetje niveau ? Van me volle friendlist speelt vrijwel niemand DT. Add -> http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/JohnyOutOfMoney/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Laatst online: 11-09 13:52
Pff, wat een drama om die Unica en deagle te unlocken...
evilpin0 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 08:47:
Voor de eerste keer in me bf geschiedenis ga ik nu echt aan de slag om actief een wapen te unlocken. Nog maar 19 headshots met de Unica en ik heb ook de dik OP desert eagle.

Hier nog spelers die in de avond regelmatig DT in een squadje spelen, op een beetje niveau ? Van me volle friendlist speelt vrijwel niemand DT. Add -> http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/JohnyOutOfMoney/
Misschien dat we vanavond de desert eagle op een lege server kunnen unlocken?

[ Voor 83% gewijzigd door Curva op 31-07-2014 09:39 ]

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Enige wat ik hoefde te doen voor de Unica was de flood gate op Sunken dragon open te zetten, rest had ik spelende wijs al gedaan :)

Verder geen behoefte op lege server dat ding te unlocken, die benodigde headshots vallen vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unica en Deagle vallen idd heel erg mee, probeer maar eens een GOL te unlocken... Hell 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:43:
Unica en Deagle vallen idd heel erg mee, probeer maar eens een GOL te unlocken... Hell 2.0
eerste keer proberen gelijk gehaald? :?
20 hs met die unica is stuk lastiger, vind het een hopeloos ding. pistol only server maar eens induiken hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:17:
[...]

eerste keer proberen gelijk gehaald? :?
20 hs met die unica is stuk lastiger, vind het een hopeloos ding. pistol only server maar eens induiken hiervoor.
Sirieus? ik kom hooguit tot vier en dan krijgt iemand in een tank door dat ik daar altijd zit en zit die om de zoveel seconden een random shot op elke vloer te knallen. Oid. Of de tijd is om |:(

Ja unica was uurtje werk ongeveer? Viel enorm mee, chainlink gespeeld, dus weinig tanks e.d. die stoer lopen doen. Alleen die waterkills waren wel wat lastig, omdat vaak door map-roulatie je op een 'droge' map kwam xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 08:34
SouLLeSSportal schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:17:
Op een Pistol only server heb je hem in 20 minuutjes. Althans, als je een klein beetje kunt mikken :)
Merk dat ik door de Unica en Daegle de laatste tijd vaker Pistol only speel. Ik maak op de een of andere manier veel meer headshots met de Deagle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:36

Termy

valt er nog wat te fragge?

Gisteravond de unica en deagle gehaald. 2 potjes pistol/knife only tdm en ik had m'n deagle. Ruig ding :).

Nu nog een paar potjes voor een fatsoenlijk sight. Ik kan iron sights echt niet uitstaan :o. Het leek met de unica zo mogelijk nog dramatischer dan met andere types wapens.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het experimenteren met mijn DPI en ingame sens.
ik kom van 1600 DPI en 0.02xxx en zit nu op 1100 DPI en 0.016000 ingame sens.

Om de recoil-animation (die niet klopt) tegen te gaan speel ik met IronSights.
Gisteren verschillende rondes gehaald met 28%, 26% accuracy dit met de AEK.

Je offert wel wat bewegingssnelheid op voor een 360° maar dit dus je, zeker in ADS, quasi nooit.
Doel is om nog iets te zakken van sensitivity om zo nog makkelijker mijn recoil te controleren.

Welke sens. + DPI spelen jullie zoal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:45:
Ik ben aan het experimenteren met mijn DPI en ingame sens.
ik kom van 1600 DPI en 0.02xxx en zit nu op 1100 DPI en 0.016000 ingame sens.

Om de recoil-animation (die niet klopt) tegen te gaan speel ik met IronSights.
Gisteren verschillende rondes gehaald met 28%, 26% accuracy dit met de AEK.

Je offert wel wat bewegingssnelheid op voor een 360° maar dit dus je, zeker in ADS, quasi nooit.
Doel is om nog iets te zakken van sensitivity om zo nog makkelijker mijn recoil te controleren.

Welke sens. + DPI spelen jullie zoal?
8% sens, 800 DPI. 360's maken in bf is niet belangrijk, als je van achter beschoten wordt ben je meestal toch dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eborn schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:26:
[...]

Op een Pistol only server heb je hem in 20 minuutjes. Althans, als je een klein beetje kunt mikken :)
Merk dat ik door de Unica en Daegle de laatste tijd vaker Pistol only speel. Ik maak op de een of andere manier veel meer headshots met de Deagle.
Dat is gemakkelijk te verklaren, het is a. instant shot, geen delay en b. hs is een instant kill mits binnen de max damage distance dat je 50 damage doet nog en een headshot maakt. Daardoor is de kans dat je een kill krijgt door een hs gemiddeld gezien groter en je hebt meer kogels dan de .44 of unica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Eindelijk, de Phantom Initiate password is bekend. Het bleek toch een stuk wiskundiger vraagstuk te zijn dan gedacht. Het is gevonden door ene tnt.

spoiler:
pw = 24344241893

Linkje naar uitleg

Voor degenen die PP2 nog niet hadden ingevuld:
spoiler:
epic dream worlds

En PP1 was:
spoiler:
bumpinthenight

[ Voor 50% gewijzigd door Bee.nl op 01-08-2014 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

OK, waar kon je dat ook alweer invullen? Nog een assignment unlocken die ik toch nooit ga halen :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Oh ja, misschien ook wel handig om te vermelden inderdaad.

Dat doe je hier:
spoiler:
Leaderboards openen en dan linksonder op de skull klikken

De assignment is dit keer wel goed haalbaar:

- Get 200 LMG kills
- Get 50 kills with explosives
- Get 25 roadkills

[ Voor 28% gewijzigd door Bee.nl op 01-08-2014 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:26

Anthirian

In Trance We Trust

Dank voor het posten. Gaan we meteen maar eens mee aan de slag.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Get 200 LMG kills0/200
Get 50 kills with explosives0/50
Get 25 roadkills0/25

Moet te doen zijn, in tegenstelling tot sommige andere assignments.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

De assignments zijn inderdaad veel te veel gericht op acties die niet bijdragen aan teamwork. Dan heb ik veel liever wat algemenere assignments zoals X kills met assault rifles of X heals/revives waarbij X dan gewoon een lekker groot getal is. Dat geeft je iets om 'hard' voor te werken en tegelijkertijd draag je bij aan het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:26

Anthirian

In Trance We Trust

Hmm, vreemd. De explosive kills mag je niet doen met een UCAV of Mortar; beide tellen niet voor de 50 kills. Die zijn toch vrij explosief al zeg ik het zelf.

[ Voor 18% gewijzigd door Anthirian op 01-08-2014 20:43 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht ik kijk voor de grap eens hoeveel battlepacks je krijgt door niet te spelen voor z'n maand.
Het antwoord, 12. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

DanielWW2 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 21:03:
Ik dacht ik kijk voor de grap eens hoeveel battlepacks je krijgt door niet te spelen voor z'n maand.
Dat is nog niks ;) Moet je eens CTE gaan spelen. Een hele zooi battlepacks waar je gek van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
DanielWW2 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 21:03:
Kun je nagaan na 4 maanden :P

Heb bf4 weer geinstalleerd om eens die nieuwe mappen te zien en eindelijk weer eens plezier gehad
in bf4, inf only is toch meer mij ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

net weer eens geprobeerd... grafgame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marterino
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 11:21
Jedi Geub schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 23:32:
net weer eens geprobeerd... grafgame...
Zou je het ook kunnen uitleggen waarom in meer dan 1 woord?

BF4 is inderdaad geen top game maar je kan er prima plezier mee hebben als je gewoon met wat mensen op teamspeak/skype gaat zitten en als een Squad samenspeelt...

BF4 bevat helaas nog genoeg bugs waar ze rustig mee bezig zijn om te fixen en ergens deze maand komt er weer een huge patch aan (als om ik dice mag geloven ) met weer genoeg fixes en toevoegingen aan het spel.

En de DT DLC vind ik tot dusver de meest vermakende dlc ( wel met sniper limit op server anders is het echt een hell) dan de andere dlcs..

Heeft men trouwens ook last van lage fps op pearl market in vergelijking met de andere DT maps ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Heb van de week BF4 ook gekocht, maar het is in mijn ervaring totaal anders dan BF4. Ik kom letterlijk direct van BF3 af en het is alsof ik de game weer helemaal opnieuw moet leren spelen. De wapens voelen anders en... tja, alles is anders. Waar ik me momenteel nog het meeste aan irriteer is de luchtvoertuigen. Als ik in een helikopter zit dan zie en hoor ik een lock, doe ik mijn flares, en toch word ik geraakt waardoor ik neer stort, maar vijanden vliegen rustig verder na meerdere hits.

Ik speel met een i5 3570(3.4Ghz) een R9 280x MSI gaming en 8GB ram, maar zelfs op Low kakt de framerate in naar de 45-50. Op Ultra en Low merk ik wanneer de game 'normaal' presteert geen verschil en draait die soepel op 60 fps. Vraag me toch af waar die frame drops vandaan komen. Als ik het op Mantle zet voelt het helemaal soepeltjes aan, maar dan crashed de game om de match en gaat Vsync niet aan waardoor mijn kaart zomaar heel warm wordt...

Ik ga proberen om nog even te spelen en voor de tanks en helikopters nog wat upgrades vrij te spelen, maar de balans voor beginners is echt om te janken. Terwijl DICE laatst nog had gezegd dat ze het bij BF3 zo slecht hadden gedaan en het nu gingen verbeteren, nou ik heb me nog nooit zo doodgeërgerd. Waarom krijgt de engineer niet meteen een stinger, leuk dat luchtvoertuigen nu vrij spel hebben doordat ik geen counter heb. :-(

Maar ja, zoals eerder gezegd ga ik proberen om door te spelen en hopelijk wordt het dan wat leuker en gebalanceerder want tot nu toe heb ik het gevoel dat ik €20 heb weggegooid.

*Nou vanochtend even de drivers écht helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, nu krijg ik (tot nog toe) geen crashes met mantle aan en de game loopt op high in ieder geval goed. Kwa gameplay ben ik nog niet erg overtuigd, wel zitten er wat leuke maps tussen.

[ Voor 10% gewijzigd door SN4K3 op 02-08-2014 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SN4K3 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 03:13:
Heb van de week BF4 ook gekocht, maar het is in mijn ervaring totaal anders dan BF4. Ik kom letterlijk direct van BF3 af en het is alsof ik de game weer helemaal opnieuw moet leren spelen. De wapens voelen anders en... tja, alles is anders. Waar ik me momenteel nog het meeste aan irriteer is de luchtvoertuigen. Als ik in een helikopter zit dan zie en hoor ik een lock, doe ik mijn flares, en toch word ik geraakt waardoor ik neer stort, maar vijanden vliegen rustig verder na meerdere hits.
Natuurlijk voelt alles anders aan. Het is een andere game.
Als je de disables niet aankunt is gyro stabiliser misschien een optie. Ik kan me trouwens prima redden in de helikopter. Het ligt denk ik meer aan jou dan aan de game. Verder flares/ECM goed timen.
Ik ga proberen om nog even te spelen en voor de tanks en helikopters nog wat upgrades vrij te spelen, maar de balans voor beginners is echt om te janken. Terwijl DICE laatst nog had gezegd dat ze het bij BF3 zo slecht hadden gedaan en het nu gingen verbeteren, nou ik heb me nog nooit zo doodgeërgerd. Waarom krijgt de engineer niet meteen een stinger, leuk dat luchtvoertuigen nu vrij spel hebben doordat ik geen counter heb. :-(
Als je te slecht bent om de upgrades zelf vrij te spelen kun je ook als gunner bij een goede tankdriver gaan zitten of met een rep tool bij een goede helikopterpiloot. Als je eenmaal alles hebt is een goede loadout voor de tank bijv. AP shell, HMG, APS, zoom en reactive. Voor de little bird zou ik 25mm, HS, ECM en stealth/proximity aanraden.
balans voor beginners
:')
Waarom krijgt de engineer niet meteen een stinger, leuk dat luchtvoertuigen nu vrij spel hebben doordat ik geen counter heb. :-(
:')

Hoeveel uur heb je gespeeld btw?
marterino schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 01:59:
[...]
BF4 is inderdaad geen top game maar je kan er prima plezier mee hebben als je gewoon met wat mensen op teamspeak/skype gaat zitten en als een Squad samenspeelt...
Mumble>TS/Skype

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marterino schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 01:59:
[...]

Zou je het ook kunnen uitleggen waarom in meer dan 1 woord?
Netcode,Bugs,Slecht map design, te veel slechte spelers,granaat spam,OP littlebird en UP attack chopper,te veel snipers,voertuigen soms te dominant,40x scopes enz. enz.
Dat is eigenlijk ook het trieste aan de hele game.
Zonder TS is het niet leuk maar soms wanneer je een keer goed bezig bent win je alle potjes met 600-0 is het ook niet leuk.
Het is gewoon zo dat het team met de minste idioten altijd wint want iedereen die het spel snapt probeert anders wel te switchen naar het team met de goede mensen of gaat naar een andere server want anders is het gewoon niet leuk.
BF4 bevat helaas nog genoeg bugs waar ze rustig mee bezig zijn om te fixen en ergens deze maand komt er weer een huge patch aan (als om ik dice mag geloven ) met weer genoeg fixes en toevoegingen aan het spel.
Te rustig ja het is gewoon in en in triest hoelang wij nu een kapotte game spelen waar de lol voor mij na 1 a 2 potjes alweer weg is.
Denk ook dat BF4 naar Okt. helemaal niet veel gespeeld meer gaat worden.
En de DT DLC vind ik tot dusver de meest vermakende dlc ( wel met sniper limit op server anders is het echt een hell) dan de andere dlcs..
Ook zielig want je bent dus een sniper limit nodig om lol te maken :')
DT is leuk omdat er bijna geen voertuigen in zitten maar de maps zijn imo. gewoon niet goed genoeg om mij lang genoeg te vermaken.
Ook het aantal noob spelers zorgt ervoor dat ik vaak na 1a 2 potjes wel weer klaar ben met BF4.
Terwijl bij BF3 elke DLC wel weer genoeg meebracht voor 50+ uur plezier en bij BF4 kom ik niet verder als 10 uur.
Heeft men trouwens ook last van lage fps op pearl market in vergelijking met de andere DT maps ?
Yes !!!! ook is de ''hitreg'' op de nieuwe maps slechter als in de vanille maps.

[ Voor 13% gewijzigd door beuker19 op 02-08-2014 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Oh, kwam net van BF3 af met rank 83 kolonel en heb nu zo'n 10-20 uur in BF4 gestopt.

Mwa, Bij de andere BF games had ik niet zo'n grote 'shock' om het zo maar te noemen. Het is dan wel een nieuwe game, maar het is een nieuwe game in een serie met exact hetzelfde spelprincipe waar ze nu mee gaan klooien.

Dat mijn team een AA tank kwijt is aan een trol helpt ook niet erg mee, maar ik vind het nogal kak dat je de basis niet eens kan uitvliegen of je hebt al een lvl 100 (voorbeeld) jet piloot en twee helo's achter je aan. Nogmaals, in BF3 kon ik met de luchtvoertuigen goed vechten. Jammer dat ik wel flares activeer, maar ik 2-3 seconden later nog steeds geraakt word.

Dat is mijn punt dan ook, je bent als beginner zwaar in het nadeel tegen andere voertuigen. Neem als voorbeeld een tank van de vijand met armor plating en reactive defense en dan kom ik aan met mijn tank waarmee je kan inzoomen... Ook leuk dat je meteen door een jet voor je harses word geschoten.

Balans voor beginners vind jij iets geks? Lijkt me logisch dat je een game wil waarin het om de speler gaat en zijn reactie vermogen en 'skills' niet om wie het hoogste level is of wie heeft betaald voor een DLC pakket waarin een Bulldog zit. Je wil ze toch zich laten verdedigen tegen tanks en lucht voertuigen, aangezien BF daar om draait, dan is het handig dat je naast een RPG ook een Stinger o.i.d. hebt. Al heb ik tot nu toe vooral assault gespeeld dus kan het zijn dat ik die upgrade unlock gemist heb. :)

Ik snap dat het leuk moet zijn om upgrades vrij te spelen en je zaakje te customizen, maar geef de noobs op z'n minst een kans. Zoals jij ook al zegt is mijn tactiek nu om eerst bij anderen in de voertuigen te springen om zodoende toch nog een beetje xp te krijgen. Jammer genoeg helpt het ook niet mee dat ik tot nu toe enkel in servers kom waarin één team de hele map onder controle heeft en zit te base rapen, en dat is niet het team waar ik dan in terecht kom.

Tja, het is misschien niet de game zelf die mij frustreert, maar de mensen waar ik mee speel en de team indeling. Als je een beetje in een Squad rond rent en punten inneemt is het best vermakelijk, maar de gameplay voelt niet als BF naar mijn mening. De verschillen in gameplay tussen BC, BC2 en BF3 waren verwaarloosbaar, maar BF4 is voor mijn gevoel helemaal opnieuw beginnen.

[ Voor 3% gewijzigd door SN4K3 op 02-08-2014 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 21:51:
[...]

Kun je nagaan na 4 maanden :P

Heb bf4 weer geinstalleerd om eens die nieuwe mappen te zien en eindelijk weer eens plezier gehad
in bf4, inf only is toch meer mij ding.
The horror. :X :P
Maar ik denk dat ik het misschien ook weer ga proberen. Al is het maar omdat mijn internet nu bijna 15 keer zo snel is.
Yay voor glasvezel. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:56:
[...]

The horror. :X :P
Maar ik denk dat ik het misschien ook weer ga proberen. Al is het maar omdat mijn internet nu bijna 15 keer zo snel is.
Yay voor glasvezel. :D
Om vervolgens te gaan janken omdat je blijkbaar in BF4 word genaaid met een goede internet verbinding :(
Als je BF4 de eerste maanden niets vond vind je het zodra het nieuwe van maps/wapens eraf is weer niets.
Ook vind ik de ''infantery focused'' maps nogal een uitspraak want volgens mij zijn het geen bijzondere maps maar alleen een beetje leuk omdat er geen dominante voertuigen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
beuker19 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:14:
[...]

Om vervolgens te gaan janken omdat je blijkbaar in BF4 word genaaid met een goede internet verbinding :(
Als je BF4 de eerste maanden niets vond vind je het zodra het nieuwe van maps/wapens eraf is weer niets.
Ook vind ik de ''infantery focused'' maps nogal een uitspraak want volgens mij zijn het geen bijzondere maps maar alleen een beetje leuk omdat er geen dominante voertuigen zijn.
Mappen zijn wat kleiner, niet veel open stukken en meer cover> inf friendly.

CTE heeft heel veel nieuwe fixes en netcode is ook stukken strakker daar.

Ben zelf bezig met een DICE dev om de mode "obliteration competitive" aan te passen. Erg aardige mensen bij de LA DICE studio en ze zijn allemaal allrounders daar, dus bij feedback duurt het meestal maar een paar dagen voordat ze een prototype hebben of al een eerste fix voor iets hebben.

Mijn vertrouwen in LA DICE is helemaal top door deze capabele mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CB org schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:56:
[...]

Mappen zijn wat kleiner, niet veel open stukken en meer cover> inf friendly.

CTE heeft heel veel nieuwe fixes en netcode is ook stukken strakker daar.

Ben zelf bezig met een DICE dev om de mode "obliteration competitive" aan te passen. Erg aardige mensen bij de LA DICE studio en ze zijn allemaal allrounders daar, dus bij feedback duurt het meestal maar een paar dagen voordat ze een prototype hebben of al een eerste fix voor iets hebben.

Mijn vertrouwen in LA DICE is helemaal top door deze capabele mensen :)
Ja omdat ze graag willen dat straks BF:Hardline goed verkoopt.
En alleen die market map heeft redelijk wat cover maar de rest van de maps zijn vrij open als je het vergelijkt met bijv. BF3.
Gisteren nog eens Strike at Karkand gespeeld en die map zou zelfs in BF4 er met kop en schouders bovenuit steken als het gaat om goede city combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
beuker19 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 14:30:
[...]

Ja omdat ze graag willen dat straks BF:Hardline goed verkoopt.
En alleen die market map heeft redelijk wat cover maar de rest van de maps zijn vrij open als je het vergelijkt met bijv. BF3.
Gisteren nog eens Strike at Karkand gespeeld en die map zou zelfs in BF4 er met kop en schouders bovenuit steken als het gaat om goede city combat.
Al de moeite die ze doen in bf4 had niet gehoeven vanuit een marketing standpunt.
Maar qua city maps is bf4 erg karig inderdaad. Probleem van de back to karkand mappen waren dat de choke points van bf2 wegwaren door de destructie. Vond ze zelf daardoor niet interessant.

Een map zoals Seine of een bazaar met betere b vlag vind ik zelf veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CB org schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 14:43:
[...]
Al de moeite die ze doen in bf4 had niet gehoeven vanuit een marketing standpunt.
Dat geloof je toch zelf niet? Battlefield (DICE/EA) had al niet de beste reputatie als het om shooter mechanics aankomt maar dat viel de massa nooit op. Met BF4 heeft vrijwel elke grote mainstream gamemedia het er uitgebreid over gehad. Als zelfs de ultieme handjesophouders van gamekings het er bij vlagen over hebben, dan weet je dat het echt mis is vanuit een marketingoogpunt.

Elke volgende BF launch wordt gewoon onder een vergrootglas gehouden en met argwaan bekeken. Het treurige is dat ze bij DICE/EA gewoon echt niet wisten waar de problemen precies door kwamen (de crashes en overduidelijke bugs daargelaten). De CTE is een kostbaar en langdurig leerproces voor hun developers om deze fundamentele fouten niet nog een keer te maken. De pre-orders van BF Hardline liepen niet voor niets vér achter bij de verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CB org schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 14:43:
[...]

Maar qua city maps is bf4 erg karig inderdaad. Probleem van de back to karkand mappen waren dat de choke points van bf2 wegwaren door de destructie. Vond ze zelf daardoor niet interessant.

Een map zoals Seine of een bazaar met betere b vlag vind ik zelf veel leuker.
Kijk jij bekijkt het van de ''pro'' hoek en ik van uit de ''casual'' hoek.
Maar voor 64p Conquest waren Karkand en Azadi palace de beste maps en voor 32p waren Bazaar en Seine wel heel goed.
Ik hoorde ik net dat ze de 1 frame kill gaan aanpakken :o Dat zal wel een hoop goed doen denk ik maar het zal fijn zijn dat de base game is wat sneller gefixed zal worder.

[ Voor 11% gewijzigd door beuker19 op 02-08-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
beuker19 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 15:44:
[...]

Ik hoorde ik net dat ze de 1 frame kill gaan aanpakken :o Dat zal wel een hoop goed doen denk ik maar het zal fijn zijn dat de base game is wat sneller gefixed zal worder.
CTE heeft in vergelijking met de eerste "netcode"patch al 30% minder latency. Ook voor animaties etc.
Ze will de TTK (time to kill) aanpassen en wapens met hoge rpm tweaken om te zorgen dat inderdaad 1 frame kills minder vaak zullen voorkomen.

@awesome
Wat je zei: "
Elke volgende BF launch wordt gewoon onder een vergrootglas gehouden en met argwaan bekeken".

maar ik betwijfel of websites ook zullen noemen dat de game sterk is verbeterd.

Maar dingen zoals de hud changes/visual recoil/weapon balance etc. waren niet "vereist". Laat staan dingen zoals classic/nieuwe esport support.

Zelf had ik het spel al in maart opgegeven, maar doordat ik direct contact had met DICE LA en dat ze lieten zien dat ze wat kunnen en zelf ook begrijpen wat er gedaan moeten worden ( geen zh1nt0 praktijken) heeft dat voor mij veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand intresse om de GOL magnum te gaan doen (bijv op een lege server) Dm me ff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Wat een topgame toch eigenlijk eh? Pas weer een paar potjes acesquad gespeeld. Blijft supergaaf om het verliezende team te joinen en vervolgens het tij te keren. En die platoonranks zijn ook leuk. Geeft een extra drive om samen te werken.

Is er nog een manier om in CTE te spelen?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bedoel je? Als je BF4 Premium hebt kun je in de CTE spelen, andere mogelijkheden zijn er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
Het leuke aan CTE is dat op het moment dat ze alles gefixed hebben (wat waarschijnlijk over een paar maanden is), iedereen al is gestopt met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CB org schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 16:07:
CTE heeft in vergelijking met de eerste "netcode"patch al 30% minder latency. Ook voor animaties etc.
Ze will de TTK (time to kill) aanpassen en wapens met hoge rpm tweaken om te zorgen dat inderdaad 1 frame kills minder vaak zullen voorkomen.
Het kan natuurlijk altijd beter maar de latency is inderdaad al een stuk verbeterd alleen de input lag is nog steeds tenenkrommend.
@awesome
Wat je zei: "
Elke volgende BF launch wordt gewoon onder een vergrootglas gehouden en met argwaan bekeken".

maar ik betwijfel of websites ook zullen noemen dat de game sterk is verbeterd.

Maar dingen zoals de hud changes/visual recoil/weapon balance etc. waren niet "vereist". Laat staan dingen zoals classic/nieuwe esport support.

Zelf had ik het spel al in maart opgegeven, maar doordat ik direct contact had met DICE LA en dat ze lieten zien dat ze wat kunnen en zelf ook begrijpen wat er gedaan moeten worden ( geen zh1nt0 praktijken) heeft dat voor mij veranderd.
De websites zullen dat oppakken als ze daarvoor gevraagd/betaald gaan worden, ik verwacht dat EA groots uitgaat pakken met de 'netcode' verbeteringen in de communicatie. Overigens is de visual recoil wel iets wat echt vereist is voor de speelbaarheid, dat zit toch in de top5 van grootste ergenissen. Ook de explosive spam wordt terecht aangepakt, het haalt zoveel lol uit BF4.

Wat de nieuwe esports modes betreft, ik kan het waarderen maar het is te laat. BF4 competitive is dood en begraven, ik heb liever dat ze al die tijd stoppen in het verbeteren van de bestaande map en modes door betere objective en cover placement.

Bovenalles wil ik eigenlijk gewoon veel meer serverside opties en zoveel mogelijk willekeur eruit halen. Admins moeten zelf kunnen aanvinken welke wapens/explosives/gadgets/scopes/attachments etc. gekozen kunnen worden.
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 10:18:
Het ligt denk ik meer aan jou dan aan de game. Verder flares/ECM goed timen.
De flares/ECM is nog steeds verre van zeker of ze wel of niet werken, ook als je ze op het perfecte moment los laat, daar is geen peil op te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
secretdk schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 18:41:
Het leuke aan CTE is dat op het moment dat ze alles gefixed hebben (wat waarschijnlijk over een paar maanden is), iedereen al is gestopt met het spel.
Blijf erbij dat het hele CTE gebeuren eerst in BFH word uitgerold en daarna voor BF4 .
Het duurt gewoon allemaal te lang 8)7

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Leeuw070 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:26:
[...]

Blijf erbij dat het hele CTE gebeuren eerst in BFH word uitgerold en daarna voor BF4 .
Het duurt gewoon allemaal te lang 8)7
Volgens mij had de BFH beta de CTE netcode patch niet eens meegekregen. Maar inderdaad, het CTE-traject had veel eerder opgezet moeten worden. Met automatische wapens loopt de netcode best aardig nu, maar met DMR/snipen merk je nog steeds dat er onverwachte vertragingen in zitten waardoor de kans groter is dat je mis schiet. In BF3 heb ik een tijd lang op een sniper only server gespeeld en ik merk dat het in BF4 gewoon niet zo lekker meer gaat door de onvoorspelbaarheid van de netcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn mensen toch zo ongeduldig over de CTE fixes. Als het te lang duurd is het niet goed en als het te snel gaat(met meer kans op bugs) zit men ook te zeuren over bugs.
Pagina: 1 ... 9 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.