Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 18:58:
[...]

De flares/ECM is nog steeds verre van zeker of ze wel of niet werken, ook als je ze op het perfecte moment los laat, daar is geen peil op te trekken.
Als je weet hoe flares/ECM werken, dan is er geen probleem.
Sterker nog, ECM + bochtje = raket gaat altijd mis. Altijd.
Geen reden om ooit flares te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:51:
Waarom zijn mensen toch zo ongeduldig over de CTE fixes. Als het te lang duurd is het niet goed en als het te snel gaat(met meer kans op bugs) zit men ook te zeuren over bugs.
Het is al in en in triest dat ze een spel in deze staat hebben uitgebracht.
Mensen willen wel heel graag BF4 leuk vinden maar zodra je weer 10 á 20 keer van die bugs meemaakt die er al vanaf de release inzitten ben je het gewoon snel weer zat.
Kijk het is leuk dat er nu eindelijk ook naar de andere gamemodes gekeken word maar mensen willen gewoon dat de gunplay/hitreg/netcode goed is omdat daar de hele game om draait want wat heb je aan een auto waarvan de motor kapot is.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Ik hoop dat ze alle ervaring die ze nu opdoen verwerken in BF5 of BC3 die over 2 of 3 jaar uit gaat komen, en die ik zeker de eerste maand niet ga kopen totdat ik de reacties van de community gelezen heb.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-08 19:53
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:51:
Waarom zijn mensen toch zo ongeduldig over de CTE fixes. Als het te lang duurd is het niet goed en als het te snel gaat(met meer kans op bugs) zit men ook te zeuren over bugs.
Omdat we inmiddels bijna een jaar verder zijn na de launch :O

En voor degene met een ping lager dan 10 (glasvezel) leg je het nagenoeg altijd af tegen een 50+ pinger in close combat ...... vraag me niet waarom maar het gebeurd .

Kon er ook nog wel bij vanavond ..... hij vermaakte zich prima op BUG#1 server

http://battlelog.battlefi...65660582788736/286101018/

[ Voor 32% gewijzigd door Leeuw070 op 02-08-2014 23:24 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leeuw070 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 21:05:
[...]

Omdat we inmiddels bijna een jaar verder zijn na de launch :O

En voor degene met een ping lager dan 10 (glasvezel) leg je het nagenoeg altijd af tegen een 50+ pinger in close combat ...... vraag me niet waarom maar het gebeurd .

Kon er ook nog wel bij vanavond ..... hij vermaakte zich prima op BUG#1 server

http://battlelog.battlefi...65660582788736/286101018/
Nou heb geen glasvezel maar gewoon kabel maar over die 50+ ping dat is een van de problemen waar ik mij kapot aan erger :(
Altijd als ik weer vaag doodga kijk ik en zie ik weer dat het de ping is het zal er wel mee te maken hebben dat er iets in de 40Ms gebeurd of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SN4K3 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 10:42:
Dat mijn team een AA tank kwijt is aan een trol helpt ook niet erg mee, maar ik vind het nogal kak dat je de basis niet eens kan uitvliegen of je hebt al een lvl 100 (voorbeeld) jet piloot en twee helo's achter je aan. Nogmaals, in BF3 kon ik met de luchtvoertuigen goed vechten. Jammer dat ik wel flares activeer, maar ik 2-3 seconden later nog steeds geraakt word.
Als je luchtvoertuigen spot komt de OP baseAA in actie. Verder misschien te vroeg flares geactiveerd?
Dat is mijn punt dan ook, je bent als beginner zwaar in het nadeel tegen andere voertuigen. Neem als voorbeeld een tank van de vijand met armor plating en reactive defense en dan kom ik aan met mijn tank waarmee je kan inzoomen... Ook leuk dat je meteen door een jet voor je harses word geschoten.
Het enige wat reactive doet is de minimale dmg voor een disable verhogen. Als je bv. in een loodrechte hoek in je zijkant word beschoten door een tank, is dat met reactive geen disable, maar zonder wel. Ik zou niet zeggen dat je zwaar in het nadeel bent. Zonder upgrades krijg je wat het meest noob friendly is. Dus AK12 (nauwelijks recoil, erg goed op range), miniguns (OP tegen helikopters en jets), en AP shell (beste allround shell, met splash dmg). IR ipv APS, vereist minder timing, werkt langer, veel kortere reload enz.
Geen idee wat armor plating is.
Balans voor beginners vind jij iets geks? Lijkt me logisch dat je een game wil waarin het om de speler gaat en zijn reactie vermogen en 'skills' niet om wie het hoogste level is of wie heeft betaald voor een DLC pakket waarin een Bulldog zit. Je wil ze toch zich laten verdedigen tegen tanks en lucht voertuigen, aangezien BF daar om draait, dan is het handig dat je naast een RPG ook een Stinger o.i.d. hebt. Al heb ik tot nu toe vooral assault gespeeld dus kan het zijn dat ik die upgrade unlock gemist heb. :)
Famas is sterker dan de bulldog. Rpg is onshotkill op bijna alles air?
Ik snap dat het leuk moet zijn om upgrades vrij te spelen en je zaakje te customizen, maar geef de noobs op z'n minst een kans. Zoals jij ook al zegt is mijn tactiek nu om eerst bij anderen in de voertuigen te springen om zodoende toch nog een beetje xp te krijgen. Jammer genoeg helpt het ook niet mee dat ik tot nu toe enkel in servers kom waarin één team de hele map onder controle heeft en zit te base rapen, en dat is niet het team waar ik dan in terecht kom.
Kijk voor je gaat joinen naar het ticketverschil. Meer dan 600? Dan wil je er waarschijnlijk niet zijn. Wil je voertuigen stelen, geen gezeur van admins, goede scores halen zonder gebanned te worden en baserapen, official server. Meer balans? Sommige ranked servers. [/quote]
Ekstergroen schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 20:10:
[...]

Als je weet hoe flares/ECM werken, dan is er geen probleem.
Sterker nog, ECM + bochtje = raket gaat altijd mis. Altijd.
Geen reden om ooit flares te kiezen.
^
Flares reloaden 5(?) seconden sneller op de scout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 08:49:
[...]

Als je luchtvoertuigen spot komt de OP baseAA in actie. Verder misschien te vroeg flares geactiveerd?

[...]

Het enige wat reactive doet is de minimale dmg voor een disable verhogen. Als je bv. in een loodrechte hoek in je zijkant word beschoten door een tank, is dat met reactive geen disable, maar zonder wel. Ik zou niet zeggen dat je zwaar in het nadeel bent. Zonder upgrades krijg je wat het meest noob friendly is. Dus AK12 (nauwelijks recoil, erg goed op range), miniguns (OP tegen helikopters en jets), en AP shell (beste allround shell, met splash dmg). IR ipv APS, vereist minder timing, werkt langer, veel kortere reload enz.
Geen idee wat armor plating is.

[...]

Famas is sterker dan de bulldog. Rpg is onshotkill op bijna alles air?

[...]

Kijk voor je gaat joinen naar het ticketverschil. Meer dan 600? Dan wil je er waarschijnlijk niet zijn. Wil je voertuigen stelen, geen gezeur van admins, goede scores halen zonder gebanned te worden en baserapen, official server. Meer balans? Sommige ranked servers. [/quote]

[...]

^
Flares reloaden 5(?) seconden sneller op de scout.
Ach, laat ik het er op houden dat ik in saaie klote matches zit opgescheept met een slecht team en het daardoor absoluut geen leuke game is. Ik ken de maps nog niet zo goed dus weet ook niet precies waar ik wel en niet kan vliegen, maar word tot nog toe vooral door AA tanks en vijandelijke vliegtuigen neergeschoten terwijl mijn team zoals eerder verteld een beetje in de bases tegen elkaar aan zit te rijden en team mates niet schijnen te spotten.

Met reactive armor bedoel ik de armor plating aan de zijkanten, en daarnaast heb je ook nog een soort schild wat inkomende raketten kapot schiet (of ik heb dat verkeerd gezien) wat in de plaats komt voor smoke shield.

Famas heb ik net pas unlocked, ben met de AK aan het spelen als Assault. Ik probeer stealthy te spelen met een silencer etc, maar volgens mij werkt dat in BF4 voor de meter niet (in BF3 hield ik daar ook al snel mee op) aangezien iedereen spot spammed en je een commander hebt met UAVs. Even serieus, een RPG op een lucht voertuig schieten is nou niet bepaald makkelijk als ze snel bewegen of hoog in de lucht hangen, dat kun je toch niet verwachten van nieuwe spelers. In BF3 lukt me dat ook al bijna niet en dat de BF games last hebben van een bar slechte hit registratie helpt ook niet mee, heb al zo vaak een helikopter geraakt met een tank waarbij je dan wel de explosie ziet, maar waar dan verder niets gebeurd. *En ik speel net als in BF3 met ieder wapen tot ik al de unlocks heb en dan ga ik naar de volgende.

Tja, zo zoek ik niet naar matches. Ik kijk naar de ping (minder dan 20), of ik DLC moet hebben en hoeveel spelers er in de match zitten. De maps etc maken mij niet zoveel uit en één ronde verliezen vind ik niet erg, maar het zou leuk zijn als er na een game wat gehusseld wordt met de teams zodat er niet een team is wat constant wint en een team wat constant verliest.

Als je in een match zit met gebalanceerde teams dan maken de andere ergernissen met niet eens zoveel uit, maar dat heb ik tot nu toe nog maar een paar keer meegemaakt. Schijnbaar vind men het leuk om een team te hebben wat veel sterker is en waarmee ze lekker kills kunnen farmen, wat een pret heb je dan. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
_/-\o_
Heb zo'n hekel aan de mensen die daar 24/7 zitten te campen met C4. Het is me wel 1x gelukt om met een C4 launch op die roof te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:27
De laatste paar waren wat minder, maar om deze kon ik weer prima lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb sinds 2 dagen letterlijk elke keer dat ik in een game kom dat bf4 gelijk crasht. (de week ervoor elke dag gespeeld) re-install al gedaan maar helpt niks :S je joint een server hij laat hem en het moment dat je de map ziet en je een kit kiest loopt die vast. kan ook echt niets op internet erover vinden

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Ricmaniac schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 08:50:
Ik heb sinds 2 dagen letterlijk elke keer dat ik in een game kom dat bf4 gelijk crasht. (de week ervoor elke dag gespeeld) re-install al gedaan maar helpt niks :S je joint een server hij laat hem en het moment dat je de map ziet en je een kit kiest loopt die vast. kan ook echt niets op internet erover vinden
Virusscanner even draaien ?
misschien dat er een achtergrond process ergens loopt die voor problemen zorgt.

Draai je deze week een andere programma dan de weken daarvoor ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Zo herkenbaar, lach in een deuk toen de noob zei: sounds like a netcode thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
PC Game Update Notes Aug 5

-Fix for a crash caused by players using team overrides on rented servers
-Fix for an issue where Battle Pickups couldn't be picked up by players
-Fix for an issue where players would spawn beneath the terrain
-Chain Link default time limit changed to 20 minutes
-Various backend related fixes

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hebben jullie de Phantom Initiate assignment al gehaald? Wat een chaos de laatste dagen op de servers zeg. Overal roadkillende wagentjes en bikes. C4 bikes. Noem maar op. Ik heb maar besloten om mee te doen met het grind-fest en heb er een compilatie van gemaakt:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=N-6WQlS_6wQ]

Zitten een paar toffe kills tussen als je het mij vraagt :) (Ook een paar std kills, maar hey, het is een grind!)

[ Voor 29% gewijzigd door DAMAGE op 05-08-2014 22:42 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:20:
[...]

Zo herkenbaar, lach in een deuk toen de noob zei: sounds like a netcode thing.
Everything is a netcode thing. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
DAMAGE schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 22:38:
Hebben jullie de Phantom Initiate assignment al gehaald? Wat een chaos de laatste dagen op de servers zeg. Overal roadkillende wagentjes en bikes. C4 bikes. Noem maar op.
Nee, heb een grafhekel aan (dit soort) assigments omdat het vrijwel altijd leidt tot irritante gameplay.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Assignments zijn best als ze maar een beetje een uitdaging geven en niet eindeloos x kills met dit of dat maken is, waarom zijn ze niet creatiever daarmee?

Maar goed, ik merk nog steeds veel problemen met de normale niet cte versie, ik hoop dat ze die verbeteringen zsm door gaan voeren, die 34dmg wapens, vooral de bulldog zijn gewoon te irritant en word nog steeds met 1 hit kills en om hoekjes afgeschoten, c4 dat niet op voertuigen blijft zitten terwijl die toch voor mij langs reden en op tijd (in mijn beeld natuurlijk) de blokken erop wil gooien. superstorend als je dan denkt dat je ze erop hebt zitten en je zelf opeens opblaast maar er maar 1 van de 2 bv op de tank zelf zit. Dat is dus alleen een crit hit wat je even met wat repairen weer op 100% hebt.
pistol only is deagle only geworden, nou speel ik er niet veel op maar die gun is te sterk, al zit er een ontzettend storende misser mogelijkheid als je snel achter elkaar vuurt, zelfs point blank wat mij mateloos irriteert. hoe kan ik iemand missen die letterlijk 1m van mij stil staat en mij niet ziet, niet met 2 headshots af knallen... zovaak die hitreg die gewoon zegt fuck you ik registreer die kogel lekker niet, because of reasons.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de Summer Sale in de PS Store ook Battlefield 4 aangeschaft. De naam is barriie

Edit: :+ Sorry nog niet helemaal wakker, @ hieronder

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:10:
Met de Summer Sale in de PS Store ook Battlefield 4 aangeschaft. De naam is barriie
succes met spelen, alleen je zit nu wel in de PC topic en niet de console topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
DAMAGE schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 22:38:
Hebben jullie de Phantom Initiate assignment al gehaald? Wat een chaos de laatste dagen op de servers zeg. Overal roadkillende wagentjes en bikes. C4 bikes. Noem maar op. Ik heb maar besloten om mee te doen met het grind-fest en heb er een compilatie van gemaakt:

Zitten een paar toffe kills tussen als je het mij vraagt :) (Ook een paar std kills, maar hey, het is een grind!)
Ondanks dat ik me soms mateloos irriteer aan deze game heb ik toch de drang dit soort assignments snel te halen }:O
Roadkills waren wel vermakelijk , op silkroad voorbij snipers en supliers rijden alsof je ze niet gezien hebt en op het moment dat je ze achter je aan ziet rennen met hun c4 pakketjes vol gas achteruit eroverheen _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2qbdj6t.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Leeuw070 op 06-08-2014 18:01 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

LOL! Welke wagen had je daar voor gebruikt? Dat is wel lachen idd proberen ze je snel te C4en en dan gewoon roadkillen die gasten. Wel geniaal :D

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Tank of IFV werkte het beste , anders knallen ze je al af ;)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Zulke spelers zijn ontzettend fijn om in je team te hebben ;)
Met hun 0.2 kills per minute, 300 spm, 0 objective score, 40% wins.
Je ziet gewoon dat hij zijn team omlaag haalt.
Maarrr, wel 3 k/d dus hij kan stoer doen tegenover zijn 0.5 k/d matties!!

Hehe, 700 uur meer nodig gehad om op mijn zelfde level te komen..
Maarja, kerel boven mij is ook een held hoor met z'n 37k scout kills 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 06-08-2014 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pffff zegt iemand die exclusief in de OP Scout chopper vliegt.
En dan het lieft op Flood zone , Sunken Dragon of iets in die richting hahahahahaha.

http://battlelog.battlefi...us/vehicles/825608273/pc/
:'(

Kijk kom maar eens weer als je nummer 1 staat zoals hij.
Hij heeft ook nog regelmatig op de BuG server gespeeld maar wel alleen als Flood zone draaide.

http://battlelog.battlefi...KR3MM/stats/230096426/pc/

Of zoals hij

http://battlelog.battlefi...oy224/stats/998167578/pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
70% winrate is wel impressive als scout pilot. Uit ervaring weet ik dat op 64 man servers het vaak weinig uitmaakt, of je nou de boel aant ownen in de scout, helpt om je team te laten winnen. Nou zou het wel veel helpen als die altijd floodzone speelt, die map is wel erg gevoelig voor de scout chopper ownage. Uit ervaring kan je wel vertellen dat die KR3MM quit als het moeilijk wordt op de server en hij vaak dood gaat.

Zelf ook altijd in de chopper zitten te lamen, maar uiteindelijk beland ik altijd wel weer op de grond. Zonde van je geld om in dit spel geen infanterie te spelen, of wat anders ipv altijd het zelfde voertuig en map.

[ Voor 7% gewijzigd door evilpin0 op 07-08-2014 08:45 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff zegt iemand die exclusief in de OP Scout chopper vliegt.
exclusief in de OP Scout chopper
OP Scout chopper
YouTube: South Park - Mr Mackey - Drugs are bad MKAY

Verder is Dhr. Beuker madcuzfarmed
evilpin0 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 08:43:
[...]

70% winrate is wel impressive als scout pilot. Uit ervaring weet ik dat op 64 man servers het vaak weinig uitmaakt, of je nou de boel aant ownen in de scout, helpt om je team te laten winnen. Nou zou het wel veel helpen als die altijd floodzone speelt, die map is wel erg gevoelig voor de scout chopper ownage. Uit ervaring kan je wel vertellen dat die KR3MM quit als het moeilijk wordt op de server en hij vaak dood gaat.

Zelf ook altijd in de chopper zitten te lamen, maar uiteindelijk beland ik altijd wel weer op de grond. Zonde van je geld om in dit spel geen infanterie te spelen, of wat anders ipv altijd het zelfde voertuig en map.
Oneens. Als je rond de 70-80 kills haalt met rond de de 0-3 deaths, heb je het vijandelijke team al van ongeveer 100 tickets beroofd (van de 800). Alleen. Maakt wel degelijk een verschil. Al helemaal als je bedenkt dat die kills meestal rond een vlag verkregen zijn.

Ik begin infi steeds leuker te vinden na de grote patch en met de FAMAS. Na de CTE updates zal ik waarschijnlijk nog meer infi gaan spelen.

Ik heb m'n geld al terug van deze game. Ik heb er ruim 700 uur plezier van gehad. Meestal blijf ik niet langer dan 50-150 uur bij een spel hangen :c.
Ligt er ook aan omdat andere voertuigen of bv. infi bij mij snel gaat vervelen. Little birds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:07:
[...]

Oneens. Als je rond de 70-80 kills haalt met rond de de 0-3 deaths, heb je het vijandelijke team al van ongeveer 100 tickets beroofd (van de 800). Alleen. Maakt wel degelijk een verschil. Al helemaal als je bedenkt dat die kills meestal rond een vlag verkregen zijn.
Denk dat we beiden wel weten dat 80-3 uitzonderlijk is :) Om dat te halen moet je met rust gelaten worden en op een map vliegen met goede dekking, probeer bv eens 80 kills te maken in een 800 ticket rondje op lancang dam met 5 stingers manentjes, aa tank, 2 choppers en 2 jets. 50 kills per potje is denkbaarder, en 50 tickets aan kills ben je zo kwijt door ticket drain. Weet nog wel in bf3 met de attack chopper, daar won je echt potjes mee door zijn anti armor mogelijkheden.

Beste voor het team is een squad wat de scout als mobile spawn point gebruikt om vlaggen te pakken terwijl je als pilot de vlag probeert te clearen. Beter nog, zo speel ik zelf altijd het graagst, even je squaddies oppikken als ze de vlag gecapped hebben en op naar de volgende. Helaas snappen de meeste niet wat “GET IN” betekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scout chopper is al aardig wat minder maneuvreerbaar dan voorheen, de damage van de 25mm is al minder, dus 80-3 halen is behoorlijk stuk moeilijker, gooi dan ook nog de after flare hits toe en de extra AA opties, aa mines etc.

Ik gok dat idd wat evilpin0 aangeeft veel realistischer is nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
SouLLeSSportal schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:14:
Scout chopper is al aardig wat minder maneuvreerbaar dan voorheen, de damage van de 25mm is al minder, dus 80-3 halen is behoorlijk stuk moeilijker, gooi dan ook nog de after flare hits toe en de extra AA opties, aa mines etc.

Ik gok dat idd wat evilpin0 aangeeft veel realistischer is nu.
Meeste chopper helden kiezen dan ook floodzone en dan alleen de US kant, om toch nog dat soort scores te halen. Vind het zelf altijd een stuk leuker om een meer uitdagende map te vliegen.

25 MM is vind ik eigenlijk niet merkbaar zwakker sinds de nerf, mini guns zijn wel beter, beetje afhankelijk van de map.

Ik zag een paar dagen geleden toevallig op twitch op de #1 van ps4 scout chopper, die vloog bizar goed voor iemand die met controller speelt. Maar volgens mij heb je dan wel het voordeel dat ps4 spelers niet gewend zijn aan zon pesky chopper die hun lastig valt en kan je redelijk je gang gaan. In een scout chopper krijg je toch vaak na 20-30 een reactie van het andere team doordat ineens een paar stingers pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:39:
[...]

Meeste chopper helden kiezen dan ook floodzone en dan alleen de US kant, om toch nog dat soort scores te halen. Vind het zelf altijd een stuk leuker om een meer uitdagende map te vliegen.

25 MM is vind ik eigenlijk niet merkbaar zwakker sinds de nerf, mini guns zijn wel beter, beetje afhankelijk van de map.

Ik zag een paar dagen geleden toevallig op twitch op de #1 van ps4 scout chopper, die vloog bizar goed voor iemand die met controller speelt. Maar volgens mij heb je dan wel het voordeel dat ps4 spelers niet gewend zijn aan zon pesky chopper die hun lastig valt en kan je redelijk je gang gaan. In een scout chopper krijg je toch vaak na 20-30 een reactie van het andere team doordat ineens een paar stingers pakken.
De splashdamage is wat kleiner geworden geloof ik, damage direct niet. Kan je niet op de ps4 gewoon tobo en muis aansluiten? Dat kon meen ik iig bij een van de twee wel maar dat durf ik niet te zeggen. Dan zou het een stuk makkelijker worden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou ik ?
Jij bent zelf iemand die mensen aanvalt om hun speelwijze terwijl je zelf in diezelfde categorie van lame BF4 spelers valt.
Dat wou ik gewoon even kenbaar maken niets meer niets minder :P
Of ben jij zo zielig dat jij geen kritiek kan verdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik zie niet in hoezo iemand lame als hij graag een bepaald voertuig speelt. Je bent misschien "lame" als je altijd op dezelfde map, het zelfde truckje doet omdat je zo veel kills maakt.

Veldslag heeft gewoon het bf chopper virus te pakken, niks mis mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:11:
Ik zie niet in hoezo iemand lame als hij graag een bepaald voertuig speelt. Je bent misschien "lame" als je altijd op dezelfde map, het zelfde truckje doet omdat je zo veel kills maakt.

Veldslag heeft gewoon het bf chopper virus te pakken, niks mis mee :)
Klopt maar dan is het niet nodig om anderen op een bepaalde speelwijze te bekritiseren toch ?
En vooral omdat je zelf maar 1 speelwijze hebt die ook ''OP'' is en vooral in het begin van BF4 maar nu op bepaalde maps nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:27:
[...]

Denk dat we beiden wel weten dat 80-3 uitzonderlijk is :) Om dat te halen moet je met rust gelaten worden en op een map vliegen met goede dekking, probeer bv eens 80 kills te maken in een 800 ticket rondje op lancang dam met 5 stingers manentjes, aa tank, 2 choppers en 2 jets. 50 kills per potje is denkbaarder, en 50 tickets aan kills ben je zo kwijt door ticket drain. Weet nog wel in bf3 met de attack chopper, daar won je echt potjes mee door zijn anti armor mogelijkheden.

Beste voor het team is een squad wat de scout als mobile spawn point gebruikt om vlaggen te pakken terwijl je als pilot de vlag probeert te clearen. Beter nog, zo speel ik zelf altijd het graagst, even je squaddies oppikken als ze de vlag gecapped hebben en op naar de volgende. Helaas snappen de meeste niet wat “GET IN” betekend.
Waarom zou je op lancang dam spelen :?
Enige leuke op die map is met een AH op de dam gaan zitten, en dmv 1 of 2 round bursts als gunner infantry tranen drinken. Probleem met die tactiek zijn de jets :c
Die laatste methode van jou werkt in de praktijk bij mij niet. Als ik niet in een private squad zit met alleen mij (of met iemand die ik ken) wordt of mijn heli gestolen tijdens een repair, of hij wordt opgeblazen door een boze recon/support, of iemand zit met zijn Type 88 LMG in het niets te schieten.
beuker19 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:16:
[...]

Klopt maar dan is het niet nodig om anderen op een bepaalde speelwijze te bekritiseren toch ?
En vooral omdat je zelf maar 1 speelwijze hebt die ook ''OP'' is en vooral in het begin van BF4 maar nu op bepaalde maps nog.
Ik bekritiseer niemands speelstijl. Ik liet alleen weten (dmv een smiley) dat ik vanbinnen een beetje moest huilen toen ik de stats van die meneer met zijn 40x scope zag. Volgens zijn SRR stats schiet hij gemiddeld elke minuut 1 kogel. Elke 4 minuten krijgt hij een kill. Vond ik een beetje apart.

Ik krijg echter wel het idee dat jij mijn speelstijl bekritiseert :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik heb medelijden met alle gamers die BF4 überhaupt spelen.
Spelers die het minst last hebben van de bugs, winnen de game

in BF3 had je JET sukkeltjes en hier hiet he Chopper sukkeltjes ;)
BF5 krijg je "OP" Tanks, dan hebben we alle voertuigen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:17:

ik merk weinig van echte OP voertuigen, soms een keer een goede pilot of aamtrac/tank driver/gunner combi maar meestal doen die niet genoeg om echt te domineren.

vooral op 64 man servers is de zerg sterker, zelfs als je de boel vastlegt kan je met een aantal engi's alles weer kapot raggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Volgens mij heeft iedereen even veel last van de bugs hoor... De bugs gelden namelijk voor iedereen. Degene die het best met de bugs om weet te gaan wint dus de game. Daarnaast heb je heel veel mensen die maar blijven zeuren over 1hit kills. Ja het is vervelend maar we weten nu toch onderhand wel dat bijvoorbeeld een Bulldog of een Scar-H een hoger DMG model heeft en dat deze game dit enkel als 1hit kills registreerd terwijl het eigenlijk géén 1hit kills zijn? Dan kun je er over blijven jammeren maar dan zou je gewoon beter moeten weten.

Zo OP is die chopper nu ook weer niet. Iemand die er niks van kan is zo uit de lucht. Dus je zou ook kunnen zeggen dat iemand die goed is met de chopper veel kills kan farmen, ja. Maar zijn spelers die over het algemeen wat beter zijn in de game dan de rest niet altijd beter en is het dus allemaal eigenlijk heel logisch? RPGtje of met wat mensen op TS een paar stingers equipprn rn zorgen dat hij chopperen niet meer leuk gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:08:
Volgens mij heeft iedereen even veel last van de bugs hoor... De bugs gelden namelijk voor iedereen. Degene die het best met de bugs om weet te gaan wint dus de game. Daarnaast heb je heel veel mensen die maar blijven zeuren over 1hit kills. Ja het is vervelend maar we weten nu toch onderhand wel dat bijvoorbeeld een Bulldog of een Scar-H een hoger DMG model heeft en dat deze game dit enkel als 1hit kills registreerd terwijl het eigenlijk géén 1hit kills zijn? Dan kun je er over blijven jammeren maar dan zou je gewoon beter moeten weten.

Zo OP is die chopper nu ook weer niet. Iemand die er niks van kan is zo uit de lucht. Dus je zou ook kunnen zeggen dat iemand die goed is met de chopper veel kills kan farmen, ja. Maar zijn spelers die over het algemeen wat beter zijn in de game dan de rest niet altijd beter en is het dus allemaal eigenlijk heel logisch? RPGtje of met wat mensen op TS een paar stingers equipprn rn zorgen dat hij chopperen niet meer leuk gaat vinden.
Niet helemaal mee eens want op sommige maps zijn sommige voertuigen gewoon te goed zoals op Floodzone de scout chopper of in sommige maps de attack jets of de AA in Lancang dam bijv.
Dat is er gewoon niets om te counteren en dat haalt de balans uit de game zoals in BF3 het geval was met jets.
En dat dan die maps met die voertuigen gewoon misbruikt worden vind ik lame want als je dan zo goed bent ben ik wel benieuwd hoe je het doet als er wel een normale counter in de map aanwezig is maar nee dan word de server snel verlaten want ja geen 5+ K/D hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Dice ...

http://battlelog.battlefi...re-gameplay-improvements/

Ben benieuwd wat ze met Battle(non)sense ideeen gaan doen: YouTube: Battle(non)sense

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wil je zeggen met "Dice ..." ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
Chris zit in een community DICE gespreksgroep. Zijn ideeën zullen worden uitgevoerd in de komende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Beuker ben het met je eens dat het op floodzone wel het meest abused wordt. Check die huppeldepup bear met die scout maar eens op twitch (je weet wel wie ik bedoel toch?) 9 van de 10 keer die map idd. En als de piloot goed is dan is en blijft het lastig neer halen omdat ze achter de flatgebouwen kunnen schuilen. Die gastjes weten gewoon heel goed waar dat ding het best uit de verf komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Mocht je vrienden hebben die geen bf4 hebben, ze mogen nu gratis bf4 voor 1 week spelen.

http://kotaku.com/you-can...ur-pc-for-a-we-1617716726

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
NLsandman schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:49:
Mocht je vrienden hebben die geen bf4 hebben, ze mogen nu gratis bf4 voor 1 week spelen.

http://kotaku.com/you-can...ur-pc-for-a-we-1617716726
Ik las het ook net.
Das wel een mooi aanbod: zeker omdat je zélf de starttijd van die 1 week playtime kunt kiezen. _/-\o_
In september na de herexamens eens een week uitzoeken of plannen waarin ik thuisblijf en dan VOLLE GAS. >:)

Steam games uitspelen kan dan wel ff wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CB org schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:56:
[...]

Chris zit in een community DICE gespreksgroep. Zijn ideeën zullen worden uitgevoerd in de komende maand.
dit schiet al een heel eind op als dit uitgevoerd wordt, maar wat ze nu geloof ook testen is het hit effect niet meer client side maar server sided word. dat betekend dat je dus niet meer van die hits maakt met een wapen vooral op voertuigen en vliegtuigen die overduidelijk raak zijn en je dat ook ziet raken maar geen effect hebben omdat de andere client al veel verder is in het beeld dan dat jij het ziet en dus de hitbox daar niet zit.
DAT zou ik per direct willen zien.

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-08-2014 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:09:
[...]

Waarom zou je op lancang dam spelen :?

Ik krijg echter wel het idee dat jij mijn speelstijl bekritiseert :'(
Afwisseling, moeilijker? Of haal je daar dan te weinig kills?

Zie inderdaad dat je floodzon/dawnbreaker only speelt. Tsja dan moet je geen kritiek gaan leveren of mortar spammers of snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:05:
[...]

Zie inderdaad dat je floodzon/dawnbreaker only speelt. Tsja dan moet je geen kritiek gaan leveren of mortar spammers of snipers.
Dank u _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
CB org schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:56:
[...]

Wist niet dat het al zeker was dat de ideeen uit zijn filmpjes doorgevoerd gingen worden.
Sowieso zijn de ideeen niet heel bijzonder want het zat allemaal al in BF2 en is geen rocket science etc.
Volgensmij snapt ook niemand waarom ze het allemaal zo vernaait hebben bij DICE.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Laatst online: 11-08 17:08
Help!!!! schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:19:
[...]

Wist niet dat het al zeker was dat de ideeen uit zijn filmpjes doorgevoerd gingen worden.
Sowieso zijn de ideeen niet heel bijzonder want het zat allemaal al in BF2 en is geen rocket science etc.
Volgensmij snapt ook niemand waarom ze het allemaal zo vernaait hebben bij DICE.
Tijdgebrek en EA policy van niets mogen laten zien van een spel van te voren om zo de hype te vergroten.
Alleen na het Simcity>bf4 blamage hebben ze dat veranderd. Langzaam maar voor het betere.
Maar CTE zorgt voor eeeen veel grotere efficiëntie. Ze hebben direct statistieken bij een balance of tweaks.
Sommige dingen zijn nou eenmaal geen hoge prioriteit. En bijvoorbeeld en tweede knop voor squadleader naar commander requests kan niet door het feit de console heeft geen knopje over :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:54

Medelijden? BF4 is op dit moment prima speelbaar. De mensen die BF4 spelen zitten sowieso niet echt op jouw medelijden te wachten.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Oké team death match is gewoon slecht bij dragons teeth. Speelt DICE dan serieus nooit zelf een potje om te kijken of t fijn speelt?

Propaganda speelt trouwens wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
ligt het aan mijn pc of is het een erg slecht spel wat vloeiendheid betreft?
niet het nieuwste systeem maar toch.
i5 750
4gb
radeon 7700 1 gb
op 1440*900 op medium voor geen meter. veel stotteringen. nieuwste drivers enzo. en battlefield 3 draait perfect op zijn hoogste settings.

kan het door die "gaming evolved" software van amd komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Wat een choas met al die low level spelers... Als je een beetje pech en de server heeft geen autobalance en scramble en je zit met meer low levels dan de tegenpartij, is het een verloren partij.
Net rondes gehad met 800 tickets waarbij de tegenstander ons slacht met nog 600 tickets over.
Asgaro schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 22:33:
[...]

Ik las het ook net.
Das wel een mooi aanbod: zeker omdat je zélf de starttijd van die 1 week playtime kunt kiezen. _/-\o_
In september na de herexamens eens een week uitzoeken of plannen waarin ik thuisblijf en dan VOLLE GAS. >:)

Steam games uitspelen kan dan wel ff wachten...
Ik snap nu waarom je herexamen hebt :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:54

Ik heb medelijden met gamers die geen BF4 meer spelen, maar wel in dit topic regelmatig hun frustratie uitten die we eigenlijk al lang kennen... Zoooo 2013 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb medelijden met de mensen welke dit topic willen volgen. :/
Kies nou eindelijk eens, wel volgen en dan met fatsoenlijke bijdragen komen of niet volgen en je kop houden...
jaydenjarno schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 22:26:
i5 750
4gb
radeon 7700 1 gb
op 1440*900 op medium voor geen meter. veel stotteringen. nieuwste drivers enzo. en battlefield 3 draait perfect op zijn hoogste settings.

Ik speel(de) ook op 1440x900 met een i5 750 maar dan wel een die op 3.3ghz draait. De CPU kan het nauwelijks aan. Ik zit constant richting de 90% als het niet meer is en de nieuwe maps gaan gewoon helemaal niet meer...
Mantle staat bij mij aan om nog iets te redden.

[ Voor 39% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-08-2014 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
i5 750
4gb
radeon 7700 1 gb

BF4 is behoorlijk CPU intensive, dus hup, goede koeler erop en overclocken dat ding en hopen dat hij het op low wel trekt, de 750 clockt als een dolle. Daarbij is je videokaart ook niet enorm geschikt voor BF4 eerlijk gezegd. Ik neem aan dat je de 7750 of de 7770 bedoelt en beide zijn niet bijster sterke kaarten. Ook no way dat BF3 met die kaart op de hoogste instellingen vloeiend (60 fps+) draait.

De 6870 heeft op alle laagste settings er al moeite mee om ten allen tijde al boven de 60 fps te houden met een flink overgeclockte cpu en de 7770 is al een stuk zwakker. Sowieso kan je met 1 gb high en ultra wel shaken met BF4, daar is 2 en eigenlijk 3 gb al snel voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet toevallig iemand hoe ik mijn squad orders moet geven op de pc? Ik kan het echt nergens vinden en als ik het op servers vraag dan geeft niemand antwoord..

Alvast bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Q ingedrukt houden tot je de commo rose ziet en als je dan op een icoon van een objective mikt kiezen voor attack/defend order.
Dubbel Q als je op een objective mikt werkt ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah super! Ik dacht al dat het niet zo moeilijk zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel Q is ook niet per se nodig, als je goed mikt op de vlag is 1x Q indrukken ook voldoende, was het maar dubbel Q dan veranderde ik niet steeds per ongeluk squad orders bij het spotten van enemies in de buurt van een vlag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik die witte style van battelfield 3 terug in de browser van battlefield 4? Ik hou namelijk niet echt van die donkere style. Verder wil ik graag weten wat de leukste map is en wat de meest speelbare map is voor de nieuwelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 01:57:

Dubbel Q als je op een objective mikt werkt ook. ;)
was dat maar zo....dat zou al een hele verbetering zijn...

als squadleader wissel ik namelijk om de paar seconden van objective door mijn gespot :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:26

Anthirian

In Trance We Trust

Ik heb precies hetzelfde probleem. Vaak reden om iemand anders leader te laten zijn.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik heb dit topic een tijdje niet gevolgd, maar je blijft maar in herhaling vallen hè? :D Misschien moet je je speelstijl aanpassen aan het spel, en dus niet hopen dat je in je eentje als medic met {insert "beste" medic-gun} keihard kunt domineren op een voertuigmap. Of als je helemaal niet meer speelt, misschien uit dit topic wegblijven. :)

Wat squad orders betreft: in de Community Test Environment (CTE) is men bezig met diverse teamplay-verbeteringen, waaronder voor zover ik begrijp het spot/ordersysteem op de schop nemen.

[ Voor 11% gewijzigd door CodeCaster op 10-08-2014 21:31 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:05:
[...]

Geen little bird en niet genoeg cover.
Waar heb ik kritiek geleverd op mortar spammers of snipers :/
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 13:19:
Hoe krijg ik die witte style van battelfield 3 terug in de browser van battlefield 4? Ik hou namelijk niet echt van die donkere style. Verder wil ik graag weten wat de leukste map is en wat de meest speelbare map is voor de nieuwelingen.
Kan met better battlelog (browser plugin) volgens mij.
Beste map (voor beginners) is imo Dawnbreaker. Goede tank, infantry, sniper en heli map.
Initiative #2: Core Gameplay Patch #19

PATCH CHANGES
I have bundled the patch notes from yesterday along with the new changes. Here are the changes included in this patch:

Audio Change
Details:
The change in volume of 3P footsteps based on in game events like explosions and weapon fire has been decreased.
Friendly soldier 3P footsteps are now lower than Enemy 3P footsteps
Result:

The result is that 3P enemy footsteps should now be easier to hear during gameplay. However, 3P Enemy footsteps will disappear in the audio mix temporarily if the player is firing their weapon, or if there is an explosion in close proximity. This is normal behavior.
Level and Object Optimizations
Freed up more texture memory across all platforms.
Object collision optimization.
Optimize physics objects to minimize “stutters”.
Improved problematic destructible buildings.
Fixed hole in carrier deck collision that allowed people to fall through into the ship and become trapped.
Add fix for AAV not spawning at CP C for team2 correctly on Rogue Transmission.
HUD
New hit indicators!
Stabilized reticles now base scale on screen vertical rather than horizontal.
Tweaked the default transparency of the vehicle occupancy and kill log HUD elements.
Obliteration Competitive
Reduced combat area size on Prison.
Blocked pipe access to rooftops on Zavod.
Ready-state deploy menu
Show pre-round timer in the deploy screen.
Implemented the Player Ready state system for all game modes except Defuse. In Defuse we’ll be using the existing custom preround mode.
The UI now renders proper team names and ready counts in friendly/enemy text colors.
Weapons
Adjusted close and medium sights to proper scale on: assault rifles, pistols, carbines, and shotguns.
General Bug Fixes and Polish
Smoother sway transitions on suppression instead of the reticle instantly jumping and creating a jarring effect.
Fix for inability to rebind gadget 1.
PC support for hot-plugging joysticks. One doesn’t have to restart the game to plug in or swap a joystick anymore
New UI options for tweaking the soldier ADS aiming sensitivity per scope range class and the Uniform Soldier Aiming formula. These new options are now exposed in a separate Advanced Control Options section.
From undeadpixels,

I’ve implemented a MBTLAW suggestion from the forum, please give lots of feedback on this. Along with this, the Stinger and Igla have had some big changes as well. The missiles now turn much slower and could potentially be dodged by extreme jet maneuvers (Don’t want this to be too easy to do; let me know). Again, please test and feedback on these changes as much as possible as they will continue to change and if everyone likes it will go over to other missiles. I’ve also nerfed the SLAM in an attempt to make the landmines more appealing. 3 will no longer kill a tank, so you will need to be carrying the 6 mine perk to solo a tank with SLAMs. This nerf may have been heavy handed but again, feedback please.

Another large change that I won’t describe specifically here, is to the MP7, FAMAS, and CZ3A1. Please give these weapons a go and let me know how they feel. Detailed changes will come later, but for now, I’ll just say try comparing the FAMAS to the AEK.
FAMAS nerf :'(
900 RPM en een 30+1 mag. Bullpup AEK kloon met meer recoil? Dat de FAMAS wordt generfed kan ik wel begrijpen. Kortste TTK en DICE is bezig met de TTK te verhogen. Er een AEK kloon van maken is echter niet de juiste manier imo.
Stinger/igla turn radius is ook verminderd. Zou als gevolg meer CM betrouwbaarheid en minder hits achter cover hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:42:
[...]

Geen little bird en niet genoeg cover.
Waar heb ik kritiek geleverd op mortar spammers of snipers :/

[...]

Kan met better battlelog (browser plugin) volgens mij.
Beste map (voor beginners) is imo Dawnbreaker. Goede tank, infantry, sniper en heli map.

[...]

FAMAS nerf :'(
900 RPM en een 30+1 mag. Bullpup AEK kloon met meer recoil? Dat de FAMAS wordt generfed kan ik wel begrijpen. Kortste TTK en DICE is bezig met de TTK te verhogen. Er een AEK kloon van maken is echter niet de juiste manier imo.
Stinger/igla turn radius is ook verminderd. Zou als gevolg meer CM betrouwbaarheid en minder hits achter cover hebben.
NIET DE FAMAS :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 13:19:
Beste maps zijn imo. Zavod , SoS en Rogue Transmission ook Locker (veel kills en veel punten) en Hainan gaan nog wel maar de rest van de maps heeft te veel nadelen vind ik.
Flood zone heeft te veel hoge gebouwen en in die map is de Littlebird te goed.
Dawnbreaker heeft te veel voertuigen en te weinig cover + nog meer roofwookies als SoS
Golmund is gewoon te groot en zonder tank is het alleen bij A,B en C nog redelijk
Lancang dam is de slechte BF4 map en is te klein en te open.
Paracel storm is wanneer er geen commander en jet piloten zijn leuk anders vind ik het weinig aan want B is anders wel heel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
i5 750
4gb
radeon 7700 1 gb

Je moet geen ultra texture setting gebruiken, het probleem is 1gb memory op je amd video kaart, voor ultra heb je 3 gb op je video kaart nodig.
Wat er dus gebeurt is dat bf4 de textures continu vanaf hd naar het video geheugen gaat laden en dit zie je weer als niet vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Met zo'n low-end GPU moet je gewoon alles op low knallen, vloeiende gameplay > mooie graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In het kort, BF4 is gewoon een beetje een "system killer". ;)
Ik zou zoals unfor al zegt gewoon alles omlaag gooien en eventueel kijken wat wel kan terwijl je nog minimaal 60+ fps haalt. In ieder geval zou ik mesh quality wel op ultra houden. Dat zorgt voor een betere render van objecten op afstand en dat is wel handig omdat je dan tegenstanders ziet. :P

PS: motion blur moet uit. Dat is een misdaad tegen FPS gaming. :+

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-08-2014 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Je kan eventueel ook even uit zoeken of Mantle van AMD werkt met de videokaart. Dit kan ook nog wat extra FPS opleveren.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:51
Famas nerf?!?noooooooooo :(

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:13
Vreselijk wapen die FAMAS. Rate of Fire is zo verschrikkelijk hoog, ik kan er niet lekker mee om gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
djmelvee schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 00:53:
Vreselijk wapen die FAMAS. Rate of Fire is zo verschrikkelijk hoog, ik kan er niet lekker mee om gaan.
Als je 'm even gebruikt heb je de recoil snel onder controle. Je kan met de famas redelijk mid range kills halen, en long range lukt ook nog wel. Maar close range :*) Ik heb zovaak gehad dat er een camper bij bijvoorbeeld pearl market zat. Ookal begon die camper eerder te schieten, hij was eerder dood :)

helaas meestal niet meer na de patch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmelvee schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 00:53:
2 round bursts. Altijd. en ADS zo veel mogelijk. Verder de compensator gebruiken (beinvloed alleen spread increase, niet base spread) of een suppressor bij TDM/domination, angled/folding grip en eventueel nog een laser.
Het schijnt ook dat er een 0 recoil bug is met wapens boven de ~950rpm (eerste 2 kogels komen op precies dezelfde locatie). Weet niet of FSM daar invloed op heeft. iig nog een reden om altijd te blijven bursten met de famas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 17:42:
[...]

2 round bursts. Altijd. en ADS zo veel mogelijk. Verder de compensator gebruiken (beinvloed alleen spread increase, niet base spread) of een suppressor bij TDM/domination, angled/folding grip en eventueel nog een laser.
Het schijnt ook dat er een 0 recoil bug is met wapens boven de ~950rpm (eerste 2 kogels komen op precies dezelfde locatie). Weet niet of FSM daar invloed op heeft. iig nog een reden om altijd te blijven bursten met de famas.
Bursten is iets wat ik sowieso meestal wel met m'n wapens doe. Standaard. Al sinds Battlefield Bad Company 2 haha. Toch kan ik maar niet wennen aan die Famas. Maar we gaan het zometeen nog maar eens een kans geven, kijken of ik er tegenwoordig iets beter mee overweg kan gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 17:42:
[...]

Welnee, de FAMAS moet je juist in bursts van 8 gebruiken tenzij de afstand gigantisch groot is. Dan heeft de tegenstander totaal geen tijd om te reageren is en lijkthet als een one-hit kill. Daarom is hij in competitive nu ook verbannen, als je wilt tappen in kogels van twee dan zijn er veel betere opties dan de FAMAS, het sterkste punt is de fire-rate, die moet je dan ook maximaal uitbuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 18:57:
[...]

Welnee, de FAMAS moet je juist in bursts van 8 gebruiken tenzij de afstand gigantisch groot is. Dan heeft de tegenstander totaal geen tijd om te reageren is en lijkthet als een one-hit kill. Daarom is hij in competitive nu ook verbannen, als je wilt tappen in kogels van twee dan zijn er veel betere opties dan de FAMAS, het sterkste punt is de fire-rate, die moet je dan ook maximaal uitbuiten.
ik denk dat hij die burstfire vooral op middel en langere afstand bedoelt. Van korte afstand is het gewoon ff de muisknop inhouden en richten idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik denk niet de de BF4 community de famas heel erg leuk vond want eigenlijk was het tegen je vervelender en als je hem gebruikte was hij niet eens echt goed op 25+m en de fucking lange reload.
Afbeeldingslocatie: http://mp1st.com/wp-content/uploads/2014/03/OHiRXwo.png

[ Voor 28% gewijzigd door beuker19 op 11-08-2014 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Goed gedaan DICE ....... we hebben nu dankzij de 7day free trial die je kan in laten gaan wanneer je wil permanent hackers in servers .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Is die free trial inclusief alle mappen, of alleen de basis mappen?

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leeuw070 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:57:
Goed gedaan DICE ....... we hebben nu dankzij de 7day free trial die je kan in laten gaan wanneer je wil permanent hackers in servers .
Waarom geef je daar DICE de schuld van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Omdat ze gewoon totaal niks aan hackers doen ...... en het is hun game toch ?

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:45
Ben vanmiddag ook een (overduidelijke) cheater tegengekomen idd. Binnen een minuut richting de 100 kills. Ik kom eigenlijk niet veel cheaters tegen, dus deze kon een keer gebeuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

Stewie!

Keen must die!

Nieuwe server update:
#BF4 is undergoing maintenance today and you may experience some multiplayer downtime. We apologize for any inconvenience. Change notes below:

-Fix for an issue where it was possible to spawn in game with gadgets from different classes.
-Fix for an issue where the team with the highest points sometimes won in CTF regardless of captures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

Stewie!

Keen must die!

Het probleem is dat ze snel een nieuwe account aan kunnen maken en zo weer kunnen cheaten. Gelukkig lost het zich vanzelf op doordat de anti-cheat ze detecteert. De vertraging in bans geeft ze dan een paar uurtjes plezier voordat hun account gesloten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:40

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Stewie! schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:55:
[...]

Het probleem is dat ze snel een nieuwe account aan kunnen maken en zo weer kunnen cheaten. Gelukkig lost het zich vanzelf op doordat de anti-cheat ze detecteert. De vertraging in bans geeft ze dan een paar uurtjes plezier voordat hun account gesloten wordt.
Maar ondertussen hebben ze in die paar uur het speelplezier van anderen vergald... Wij hebben de BuG CQL server maar weer van Official afgehaald voor deze periode, kunnen we tenminste zelf de banhamer hanteren als Fairfight en PB het niet doen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
En ook die paar uurtjes is helaas niet helemaal 100% waar.
sniperr008 is bijvoorbeeld nog steeds niet gebanned.
Wel van onze server trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvk schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:00:
[...]
Maar ondertussen hebben ze in die paar uur het speelplezier van anderen vergald... Wij hebben de BuG CQL server maar weer van Official afgehaald voor deze periode, kunnen we tenminste zelf de banhamer hanteren als Fairfight en PB het niet doen.
Ze verliezen hooguit een paar minuten als ze geband zouden worden. E-mail generator, nieuw origin account, de tijdelijke bf4 weer activiveren en hopla, ze zijn weer good-to-go!

De oplossing is dan ook volgens mij om op premium only servers te spelen, dan kom je deze boys in elk geval niet tegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Helemaal waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

Stewie! schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:55:
[...]

Worden hackers sowieso wel gedetecteerd?

Twee collega's van me hebben dit weekend ook eens wat aimbots e.d. gebruikt, en die hebben gewoon zonder problemen op punkbuster servers kunnen spelen. Dan vraag je je toch af hoeveel mensen stiekem zitten te aimbotten.... (ik ben bang dat het er erg veel zijn :'( )

En ze zijn nog niet gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leeuw070 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 00:08:
Omdat ze gewoon totaal niks aan hackers doen ...... en het is hun game toch ?
Wat zouden ze daar tegen moeten doen? Punkbuster is de anti-cheat detectie en die is niet van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:40

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:17:
[...]

Wat zouden ze daar tegen moeten doen? Punkbuster is de anti-cheat detectie en die is niet van hun.
Ze hebben het nu dus uitbesteed wat ze IMHO niet minder verantwoordelijk maakt. Ze hadden ook zelf een systeem kunnen maken en beheren zoals Valve gedaan heeft.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvk schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:36:
[...]

Ze hebben het nu dus uitbesteed wat ze IMHO niet minder verantwoordelijk maakt. Ze hadden ook zelf een systeem kunnen maken en beheren zoals Valve gedaan heeft.
OF Valve het zoveel beter doet weet ik niet, ja cs:go wordt veel meer gespeeld dan bf4 maar in CS:GO kom ik wel véééééél meer cheaters tegen dan ooit in BF. Maarja, met gratis BFkan iedereen nu onbeperkt cheaten... Volgens mij kan je zelf bepalen wanneer je die twee weken claimt, dus als je maar genoeg accounts aanmaakt, kan je nog wel even doorgaan met cheaten.

Ben benieuwd hoelang we hier nog last van gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Viel mij afgelopen dagen ook al op, maar nu begrijp ik waarom. Zo had ik gisteren iemand op Op. Locker die 146/38 speelde met rang 4. Bij elke confrontatie schoot hij een HS. In mijn killcam zag ik zijn gun van speler naar speler springen en was het meteen duidelijk dat hij een aimbot had. Toen hij er eenmaal uitgevote was veranderde de baserape naar een overwinning voor ons team. Ik snap niet wat er nou leuk is aan valsspelen. In essentie houd je jezelf voor de gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:59

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Bee.nl schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:51:
[...]

Ik snap niet wat er nou leuk is aan valsspelen. In essentie houd je jezelf voor de gek.
Precies. Maar het gebeurd gewoon overal: tot aan marathons waar je zelf keihard loopt te zwoegen, en anderen na 2km doodleuk over het hek stappen, en op 39km weer instappen.

Je houdt inderdaad alleen jezelf voor de gek. Maar voor de overige deelnemers is het wel een enorme afknapper om het mee te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 18:10
Eigenlijk zou er een soort indentificatiesysteem op internet moeten zijn, zoiets als een soort sofi-nummer voor internet.
En bij gebruik van een cheat/hack een levenslange ban voor die game.
Met keihard afstraffen is dit zo afgelopen.

M.a.w. ik erger me er ook groen en geel aan dit soort kinderachtige figuren die het voor de serieuze en eerlijke spelers verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Punkbuster moet gewoon op basis van MAC-Address of iets dergelijks gaan controleren, zodat degenen die hiermee kloten altijd de sjaak zijn.
Pagina: 1 ... 10 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.