Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 08:49:
[...]
Als je luchtvoertuigen spot komt de OP baseAA in actie. Verder misschien te vroeg flares geactiveerd?
[...]
Het enige wat reactive doet is de minimale dmg voor een disable verhogen. Als je bv. in een loodrechte hoek in je zijkant word beschoten door een tank, is dat met reactive geen disable, maar zonder wel. Ik zou niet zeggen dat je zwaar in het nadeel bent. Zonder upgrades krijg je wat het meest noob friendly is. Dus AK12 (nauwelijks recoil, erg goed op range), miniguns (OP tegen helikopters en jets), en AP shell (beste allround shell, met splash dmg). IR ipv APS, vereist minder timing, werkt langer, veel kortere reload enz.
Geen idee wat armor plating is.
[...]
Famas is sterker dan de bulldog. Rpg is onshotkill op bijna alles air?
[...]
Kijk voor je gaat joinen naar het ticketverschil. Meer dan 600? Dan wil je er waarschijnlijk niet zijn. Wil je voertuigen stelen, geen gezeur van admins, goede scores halen zonder gebanned te worden en baserapen, official server. Meer balans? Sommige ranked servers. [/quote]
[...]
^
Flares reloaden 5(?) seconden sneller op de scout.
Ach, laat ik het er op houden dat ik in saaie klote matches zit opgescheept met een slecht team en het daardoor absoluut geen leuke game is. Ik ken de maps nog niet zo goed dus weet ook niet precies waar ik wel en niet kan vliegen, maar word tot nog toe vooral door AA tanks en vijandelijke vliegtuigen neergeschoten terwijl mijn team zoals eerder verteld een beetje in de bases tegen elkaar aan zit te rijden en team mates niet schijnen te spotten.
Met reactive armor bedoel ik de armor plating aan de zijkanten, en daarnaast heb je ook nog een soort schild wat inkomende raketten kapot schiet (of ik heb dat verkeerd gezien) wat in de plaats komt voor smoke shield.
Famas heb ik net pas unlocked, ben met de AK aan het spelen als Assault. Ik probeer stealthy te spelen met een silencer etc, maar volgens mij werkt dat in BF4 voor de meter niet (in BF3 hield ik daar ook al snel mee op) aangezien iedereen spot spammed en je een commander hebt met UAVs. Even serieus, een RPG op een lucht voertuig schieten is nou niet bepaald makkelijk als ze snel bewegen of hoog in de lucht hangen, dat kun je toch niet verwachten van nieuwe spelers. In BF3 lukt me dat ook al bijna niet en dat de BF games last hebben van een bar slechte hit registratie helpt ook niet mee, heb al zo vaak een helikopter geraakt met een tank waarbij je dan wel de explosie ziet, maar waar dan verder niets gebeurd. *En ik speel net als in BF3 met ieder wapen tot ik al de unlocks heb en dan ga ik naar de volgende.
Tja, zo zoek ik niet naar matches. Ik kijk naar de ping (minder dan 20), of ik DLC moet hebben en hoeveel spelers er in de match zitten. De maps etc maken mij niet zoveel uit en één ronde verliezen vind ik niet erg, maar het zou leuk zijn als er na een game wat gehusseld wordt met de teams zodat er niet een team is wat constant wint en een team wat constant verliest.
Als je in een match zit met gebalanceerde teams dan maken de andere ergernissen met niet eens zoveel uit, maar dat heb ik tot nu toe nog maar een paar keer meegemaakt. Schijnbaar vind men het leuk om een team te hebben wat veel sterker is en waarmee ze lekker kills kunnen farmen, wat een pret heb je dan.