Acties:
  • 0 Henk 'm!
djmelvee schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:21:
Punkbuster moet gewoon op basis van MAC-Address of iets dergelijks gaan controleren, zodat degenen die hiermee kloten altijd de sjaak zijn.
Dat heeft geen enkele zin. Er is één gouden regel: ALLES is te emuleren. Hacks kunnen hier makkelijk van te voren rekening mee houden door bij opstarten een random mac adres of hardware profiel te genereren.

Met serverside tools kan je de grote hackende massa wel tegenhouden, voor de echt listige cheats blijf je altijd afhankelijk van goede admins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:13
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:25:
[...]

Dat heeft geen enkele zin. Er is één gouden regel: ALLES is te emuleren. Hacks kunnen hier makkelijk van te voren rekening mee houden door bij opstarten een random mac adres of hardware profiel te genereren.

Met serverside tools kan je de grote hackende massa wel tegenhouden, voor de echt listige cheats blijf je altijd afhankelijk van goede admins.
Correct, maar de meeste cheaters zijn onvolwassen kindjes die toevallig een hackje tegenkomen. Die hebben geen verstand van emulatie en dat soort meuk. Toch, het is een punt wat altijd zal blijven. Gelukkig heb ik er op de PS3 en PS4 geen last van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-08 19:53
Er zit toch wel een hele industrie achter gamehacks . Dus helaas ook volwassenen die er dik voor betalen cheaten ook . :(

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

Leeuw070 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:42:
Er zit toch wel een hele industrie achter gamehacks . Dus helaas ook volwassenen die er dik voor betalen cheaten ook . :(
Hoeft niet. Collega's van me die de hacks voor bf4 probeerder, gebruikten ook gewoon gratis hacks en die werkten prima. Zelfs open-source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rub3s schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:17:
[...]

Dan vraag je je toch af hoeveel mensen stiekem zitten te aimbotten.... (ik ben bang dat het er erg veel zijn :'( )

En ze zijn nog niet gebanned.
Dit is trouwens sowieso waar, ken een hoop gasten die gewoon heel subtiel cheaten, en niet meteen 150/2 gaan staan. Valt voor punkbuster al niet op, en servers met actieve admins doen ze super rustig. Mja, zoals eerder gezegd, wat doe je er tegen. Overal word vals gespeeld. Van CV tot rechtzaak, van Sims tot Bf4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
Zijn er meer mensen die het spel niet opgestart krijgen.
Elke keer krijg ik de melding na het loaden van de map: "something went wrong, game disconnected"
Heb al de game gerepareert maar niets helpt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
kobus71 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:45:
Zijn er meer mensen die het spel niet opgestart krijgen.
Elke keer krijg ik de melding na het loaden van de map: "something went wrong, game disconnected"
Heb al de game gerepareert maar niets helpt :(
1x eerder gehad, spel opnieuw geïnstalleerd en deed het weer, eventueel kun je ook gewoon ff Origin bellen en die helpen je ook vaak zo verder met wat handige tips ! :)

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
SonOfTorture schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:51:
[...]

1x eerder gehad, spel opnieuw geïnstalleerd en deed het weer, eventueel kun je ook gewoon ff Origin bellen en die helpen je ook vaak zo verder met wat handige tips ! :)
Weet je waar het aan lag?
Soms kom ik nog in het laadscherm, maar daar houd het dan op.
In de hoek staat de fps teller, en die telt 1 fps. lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kobus71 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:56:
[...]

Weet je waar het aan lag?
Soms kom ik nog in het laadscherm, maar daar houd het dan op.
In de hoek staat de fps teller, en die telt 1 fps. lol.
Kan je wel andere spellen spelen? zo niet mss je drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:16:
[...]

Kan je wel andere spellen spelen? zo niet mss je drivers?
Andere spellen gaan goed.
Ik kneep m ook even toen ik die 1fps zag dus meteen gecontroleerd.
Misschien tog maar even origin bellen.

Als ik weet wat het is laat ik het weten voor als een ander het heeft.

Ik heb origin gebeld, en het ligt aan bf.
Ze doen onderhoud , vandaar dat het niet lukt.
Met een uurtje moet het beter zijn zij de dame.
Dus voor iedereen die er niet in kan komen, over een uurtje moet het ok zijn :)

Het spel werkte weer na . try disabling the origin overlay as it causes issues (Origin in-game overlay he meant. Go to Origin(on top left)------>Application Settings------->Origin in game then un-click on "Enable Origin in game".)

[ Voor 38% gewijzigd door kobus71 op 12-08-2014 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 alt accounts aangemaakt. Binnenkort maar eens baddie tranen verzamelen. Misschien ook nog proberen om een repairbitch bot te maken huehue
is het mogelijk om dmv een VM 2 BF sessies te laten lopen? En kan ik bv. een 2 FPS limiter op de VM BF sessie zetten zodat ik op 120fps kan blijven spelen?

Exacte details van CTE patch #19 (mbt wapenbalans) zijn bekendgemaakt. Via symthic forums:
FAMAS:
h.rec: 0.4<->0.6 => 0.35<->0.35
spread increase: 0.13 => 0.117
RPM: 1000 => 900
mag size: 26 => 31

Bulldog:
spread increase: 0.13 => 0.135

MP7:
v.rec: 0.35 => 0.34
spread increase: 0.1 => 0.094
RPM: 950 => 900
FSM: 2.5x => 2.4x

MX4:
number of mags: 4 => 5

QBZ951:
tact. reload: 2.8 => 2.85
reload threshold: 0.86 => 0.84
(changed to better match animation. should have no gameplay effect)

scorpion:
h.rec: 0.3<->0.55 => 0.275<->0.525
spread increase: 0.13 => 0.117
RPM: 1000 => 900
FSM: 3.3x => 2.9x

laser sight:
stationary hipfire spread multi: 0.75x => 0.67x

stinger:
acceleration: 100.0 => 50.0
max turn angle: 3600.0 => 155.0

MBT-LAW:
check visibility length: 15.0 => 100.0
tracking ray length: 15.0 => 100.0
acceptance angle: 10.0 => 2.0
lock on visibile only: false => true
max turn angle: 3600.0 => 300.0

IGLA:
acceleration: 125.0 => 75.0
max turn angle: 3600.0 => 200.0

SLAM:
blast damage: 350.0 => 250.0
blast radius: 6.1 => 4.5

SMAW:
acceleration: 40.0 =>46.67
max speed: 100.0 => 110.0
Bulldog heeft een snellere TTK dan de famas nu :c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet ik onder een turn angle van 3600 verstaan dat ie 10 rondjes kan? sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:02

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik lees niets over de SRAW, die hadden ze wel wat sneller mogen maken. Een heli moet nu zowat stil hangen wil je hem raken...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:19:
moet ik onder een turn angle van 3600 verstaan dat ie 10 rondjes kan? sick.
10 "rondjes" in 1 seconde. 3600 graden per seconde dus 360 graden in 0,1 seconde. Belachelijk inderdaad.
Maxturnangle voor active radar missiles is nog steeds 6000 :/
In bf3 was de maxturnangle voor heatseekers, stingers en igla's 155.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:35:
[...]

10 "rondjes" in 1 seconde. 3600 graden per seconde dus 360 graden in 0,1 seconde. Belachelijk inderdaad.
Maxturnangle voor active radar missiles is nog steeds 6000 :/
In bf3 was de maxturnangle voor heatseekers, stingers en igla's 155.
De ARM's slaan nog geen deuk in een pakje boter, dus nounou, wat een probleem toch weer voor de huilende pilootjes die het toch al zooooooooooo moeilijk hebben. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net voor het eerst BF4 MP voor een paar uurtjes gespeeld....

Het valt echt tegen, er is bijna geen sprake van man to man combat, focus ligt alleen maar op voertuigen. Maps zijn ook enorm groot, als je gekillt wordt moet je soms een eindje lopen.
Laatste tijd ben ik veel bezig met Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms (al 78 uur playtime :9) en voor een Free2Play game voelt het minder Pay2Win dan BF4...

Campaign missie 1 en 2 gedaan, tbh meer fun gehad daarmee dan MP _/-\o_

Misschien moet ik zo maar een server met minder spelers vinden, ik deed zonet 64/64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:36

Termy

valt er nog wat te fragge?

Ik ben het wel met je eens. Ik speel amper conquest ivm de miljoenen voertuigen. Als je zonder bekenden speelt voelt het kansloos om te proberen zowel tanks als heli's te ontwijken/uitschakelen.
In TDM kun je wel zien dat het ook een prima inf game is (na alle patches die al geweest zijn en als het goed is nog beter na aankomende patches).

Cool dat de Deagle geen nerf vangt zo te zien. Bruut wapen is dat :D. Al sinds SoF is dat m'n favo pistool en in BF4 de reden dat ik tegenwoordig wel eens op pistol-only servers speel :).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:44
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:51:
Net voor het eerst BF4 MP voor een paar uurtjes gespeeld....

Het valt echt tegen, er is bijna geen sprake van man to man combat, focus ligt alleen maar op voertuigen. Maps zijn ook enorm groot, als je gekillt wordt moet je soms een eindje lopen.
Laatste tijd ben ik veel bezig met Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms (al 78 uur playtime :9) en voor een Free2Play game voelt het minder Pay2Win dan BF4...

Campaign missie 1 en 2 gedaan, tbh meer fun gehad daarmee dan MP _/-\o_

Misschien moet ik zo maar een server met minder spelers vinden, ik deed zonet 64/64.
Sorry maar ik heb GRP meer dan 1,5 jaar gespeeld en als je denkt dat dat spel minder P2W is dan BF4 dan begrijp je niet wat P2W betekent. GRP is namelijk textbook example van een P2W spel.
Mocht je mij niet geloven, moet je voor de gein de reviews lezen op Steam.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Termy schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:30:
Ik ben het wel met je eens. Ik speel amper conquest ivm de miljoenen voertuigen. Als je zonder bekenden speelt voelt het kansloos om te proberen zowel tanks als heli's te ontwijken/uitschakelen.
In TDM kun je wel zien dat het ook een prima inf game is (na alle patches die al geweest zijn en als het goed is nog beter na aankomende patches).
De Dragon's Teeth mappen op Conquest zijn anders wel vet hoor. Zeer gering aantal voertuigen, waarvan de meeste alleen voor transportatie dienen. Als je op Propaganda een vijandelijke tank tegenkomt heb je echt een fucking probleem, omdat je weet dat er waarschijnlijk geen/weinig engineers zijn (loont zich niet). In dat geval voegt het ook daadwerkelijk tactisch iets toe. Die enkele tank kan daar het verschil maken... terwijl het bij de vanilla maps grotendeels één grote vehicle zerg is.

[ Voor 7% gewijzigd door yinx84 op 13-08-2014 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:14:
[...]

De Dragon's Teeth mappen op Conquest zijn anders wel vet hoor. Zeer gering aantal voertuigen, waarvan de meeste alleen voor transportatie dienen. Als je op Propaganda een vijandelijke tank tegenkomt heb je echt een fucking probleem, omdat je weet dat er waarschijnlijk geen/weinig engineers zijn (loont zich niet). In dat geval voegt het ook daadwerkelijk tactisch iets toe. Die enkele tank kan daar het verschil maken... terwijl het bij de vanilla maps grotendeels één grote vehicle zerg is.
Dat valt wel mee toch als je een beetje slim speelt en op de juiste maps.
Zavod , Siege , Locker , Hainan en Flood zone zijn heel goed voor infantery en ja de helft van de maps zijn ook behoorlijk op voertuigen gericht maar dit is ook Battlefield en geen Cod of CS natuurlijk.
Ook zijn de in de CTE volgens mij bezig Rush beter te maken door o.a. minder voertuigen en beter MCOM plaatsing.
TDM en Domination zijn ook al volledig op infantery gericht dus daar daar zou iemand evt. ook nog zijn ei kwijt kunnen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ekstergroen schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:37:
[...]

De ARM's slaan nog geen deuk in een pakje boter, dus nounou, wat een probleem toch weer voor de huilende pilootjes die het toch al zooooooooooo moeilijk hebben. :-(
Dit dus. Misschien moet dan ook de repairmogelijkheden bij de LBird even aangepakt worden.

In de meeste potjes die ik speel wordt amper samengewerkt tegen Air. Als je dan een beetje kunt vliegen houdt je het behoorlijk lang vol.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Is genoeg te doen tegen irritante choppers zonder direct over te gaan op noob-seekers. Beetje goede reflexes en een rpg klaart de klus meestal wel als hij te dichtbij komt. Anders gewoon lekker weg blijven als je weet dat er een goede pilot in zit.

Repair bij choppers was al flink generfed.

Heb ook maar eens me chopper loud out verandert. Voorheen altijd flares + 25 MM, nu ECM + mini gun. Wel een goede combo, met flares altijd het risco dat een stinger mannetje je relocked en alsnog disabled, met ECM heb je alle tijd om hem neer te sprayen met de miniguns.

Weet al tijden dat deze combo beter is, alleen altijd te laks om die shit te veranderen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:26

Anthirian

In Trance We Trust

Ik wilde net zeggen, volgens mij ging het fixen van een heli voorheen een stuk sneller dan nu.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Goede Heli pilot met goede repair houdt het nog steeds lang vol. Dus als counters generfed worden dan moet dat ook verder generfd.

Heli's moeten niet zaniken. In de meest rondes heeft een goede piloot in mijn ervaring amper tegenstand.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Help!!!! schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:58:
Goede Heli pilot met goede repair houdt het nog steeds lang vol. Dus als counters generfed worden dan moet dat ook verder generfd.

Heli's moeten niet zaniken. In de meest rondes heeft een goede piloot in mijn ervaring amper tegenstand.
Volgens mij zijn die AA missiles ook generfed vanwege lag kills. Net zoals ze TTK aanpassen voor sommige wapens om one hit kills te voorkomen, passen ze de acceleratie snelheid aan van de aa missles aan om te voorkomen dat spelers geen tijd hebben te reageren.

Zag er bovendien niet uit natuurlijk, die missles die beetje om een chopper heen rondjes vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:42
Als je de CTE client binnen harkt, level je dan wel gewoon door waar je gebleven was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, CTE is een aparte omgeving. En daarnaast is alles al unlocked.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:42
Mooi, scheelt me weer 30 gig ofzo downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tikkietrugjaap schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:13:
[...]

Sorry maar ik heb GRP meer dan 1,5 jaar gespeeld en als je denkt dat dat spel minder P2W is dan BF4 dan begrijp je niet wat P2W betekent. GRP is namelijk textbook example van een P2W spel.
Mocht je mij niet geloven, moet je voor de gein de reviews lezen op Steam.
Dat zijn aanstellers, als je nu alle 3 classes traint naar level 10 (duurt een paar uurtjes) krijg je al 174,000 AC en een tier 8 wapen (hoogste atm) is maar 124,000.

Er zijn genoeg mensen die eerste worden in een match met basis wapens, als ze maar goed spelen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2014 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Ik moet voor de UCAV nog een Air Superiority ribbon halen (aka ronde winnen). Dat gaat me never nooit niet lukken, hoe hebben jullie dat gedaan? Met vrienden oid? Ik heb maar 1 IRL vriend die ook BF4 speelt en je hebt er minstens 4 in de server nodig :(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:59

GurbY{nl}

GurbY{nl}

@Arfman, moeten we gewoon met nog 2 of 3 anderen even een keer afspreken; ik moet em ook nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:26

Anthirian

In Trance We Trust

Er zijn nog best een paar servers die standaard Air Superiority draaien hoor. Zo moeilijk is het niet om een ronde te winnen. Voor de meeste mensen is het moeilijker om Jet Fighter ribbons te halen. Als je je 's avonds meldt op TeamSpeak bij het Tweakers Platoon (PC) zullen er best wat mensen zijn die wel even een handje willen helpen.

[ Voor 34% gewijzigd door Anthirian op 13-08-2014 15:15 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Bij BuG op TS zijn er ook altijd wel mensen die je willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:44
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:49:
[...]

Dat zijn aanstellers, als je nu alle 3 classes traint naar level 10 (duurt een paar uurtjes) krijg je al 174,000 AC en een tier 8 wapen (hoogste atm) is maar 124,000.

Er zijn genoeg mensen die eerste worden in een match met basis wapens, als ze maar goed spelen :)

Ja dat klinkt leuk maar dan heb je dus 1 wapen voor 1 class en je hebt gelijk geen geld meer.
Dan moet je nog:
Armor,
Inserts,
Personal Devices,
Team Device,
Grenades,
Armor Repair.

En bij de volgende introductieronde van wapens/armor/whatever...wat dan? Precies, trekken die CC.

Excuses heren....veel te veel off-topic.

Carry on.

[ Voor 4% gewijzigd door tikkietrugjaap op 13-08-2014 16:13 ]

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik zal eens een uurtje proberen uit te trekken voor die ribbon, dank voor de tips. Zit alleen met een pasgeboren baby dus even lastig om daar veel tijd aan te spenderen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Arfman schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:34:
Ik zal eens een uurtje proberen uit te trekken voor die ribbon, dank voor de tips. Zit alleen met een pasgeboren baby dus even lastig om daar veel tijd aan te spenderen :)
Altijd lastig, pasgeboren baby's :9

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kismodrx04
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-08 13:34
jaydenjarno schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 22:26:
ligt het aan mijn pc of is het een erg slecht spel wat vloeiendheid betreft?
niet het nieuwste systeem maar toch.
i5 750
4gb
radeon 7700 1 gb
op 1440*900 op medium voor geen meter. veel stotteringen. nieuwste drivers enzo. en battlefield 3 draait perfect op zijn hoogste settings.

kan het door die "gaming evolved" software van amd komen?
Je videokaart helpt niet mee. Mijn ervaring is echter dat de AMD gaming evolved Bf 3 en 4 enorm om zeep helpt. Ik heb een core i6 3570, 16 G ram en een msi 4gb R9 280X. Daar kan het niet aan liggen dus. Wel zeker aan amd gaming evolved software. Het moment dat ik deze gaming evolved stop, draaien BF 3 en 4 weer als een zonnetje, met amd gaming evolved is het een stroperige soep op mijn beeldscherm.. Zijn er meer die daar last van hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:36

Termy

valt er nog wat te fragge?

yinx84 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:14:
[...]

Ja, die mappen zijn best cool als infantry bij conquest. Jammer alleen dat de BuG server ze niet meer heeft en de tweakers server alles door elkaar heeft.

Maar ja, ik speel vaak maar in relatief korte sessies dus TDM werkt prima voor mij :). Hoewel ik ook vaak domination probeer aangezien dat ongeveer TDM is maar dan met minder dramatisch spawn systeem. Ik vraag me echt af of ze dat expres zo brak gemaakt hebben in TDM :X.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Kismodrx04 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:38:
[...]

Je videokaart helpt niet mee. Mijn ervaring is echter dat de AMD gaming evolved Bf 3 en 4 enorm om zeep helpt. Ik heb een core i6 3570, 16 G ram en een msi 4gb R9 280X. Daar kan het niet aan liggen dus. Wel zeker aan amd gaming evolved software. Het moment dat ik deze gaming evolved stop, draaien BF 3 en 4 weer als een zonnetje, met amd gaming evolved is het een stroperige soep op mijn beeldscherm.. Zijn er meer die daar last van hebben
nvidia heeft net zo iets en ik gebruik het niet, het stelt namelijk bepaalde settings in mijn gtx670 zodat
het er allemaal nog mooier uit ziet maar de prestaties omlaag brengt.
NLsandman schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 23:04:
[...]

nvidia heeft net zo iets en ik gebruik het niet, het stelt namelijk bepaalde settings in mijn gtx670 zodat
het er allemaal nog mooier uit ziet maar de prestaties omlaag brengt.
Maar is amd gaming evolved niet alleen handig als je ook amd processor hebt? Geen idee hoor.
Meestal is dat allemaal leuk en aardig voor SP maar als je MP op gaat wil je gewoon steady 60 fps of meer.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Verwijderd

Vinden jullie Premium het geld waard :p ?

• 0.5liter
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-02 13:20
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:07:
Voor die 3 tientjes dat het gekost heeft, JA.

Rustig aan hè

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Vermaak mij er prima mee

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Als je veel tijd in BF4 heeft gestopt is Premium zeker aan te raden.
Zo vindt ik dat alle Season passes en premiums zijn geld waard zijn wanneer je genoeg tijd in een game kunt steken.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• cinzano99
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-11-2023
Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:29:
[...]

DICE is al aan het kijken naar een fix hiervoor.
Hebben ze deze fix al door gevoerd ?
Zag namelijk gisteren nog iemand lopen met zo'n samen gestelde kit .
cinzano99 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:01:
[...]

Hebben ze deze fix al door gevoerd ?
Zag namelijk gisteren nog iemand lopen met zo'n samen gestelde kit .
Staat duidelijk : stond er bij en keek er na :P
Nee maar ze komen als het goed is in september met een grote patch en als je geluk hebt nemen ze dit probleem nog mee.

Verwijderd

Die bug is al gefixt in de CTE, dus die komt wel mee.

Verwijderd

CM fix voor air (maxturnangle & acceleratie verlaging van stigla's) wordt niet meegenomen in de september patch vanwege een paar huilende casuals in de forums :F

• Fonta
Die multi class glitch is al gefixt. Is aan server side gedaan met R40.
http://battlelog.battlefi...view/2955064782977804828/

• Help!!!!
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:03:
CM fix voor air (maxturnangle & acceleratie verlaging van stigla's) wordt niet meegenomen in de september patch vanwege een paar huilende casuals in de forums :F
Lijkt me prima uitkomst anders.

PC Specs

• NLsandman
SouLLeSSportal schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:12:
[...]

Maar is amd gaming evolved niet alleen handig als je ook amd processor hebt? Geen idee hoor.
Meestal is dat allemaal leuk en aardig voor SP maar als je MP op gaat wil je gewoon steady 60 fps of meer.
Zo denk ik er ook over, voor SP is al die eye candy wel leuk maar in MP wil je gewoon alles duidelijk
zien met hoge fps en dat krijg je op low.

Verwijderd

Heb uiteindelijk BF4+Premium gekocht samen voor 54 euro (oplichterij)...
Heb maar liefst 32 Battlepacks ontvangen :)

Ik heb een paar vragen:

- Waarom kan je die nieuwe voertuigen niet testen in Test Range ?
- Waarom heb ik de premium knifes en camos niet ontvangen? Ook Premium Dog Tags kan ik niet kiezen...
- Als je Origin naam verandert, wordt je BattleField naam ook meteen veranderd ?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2014 21:35 ]

• Fonta
Omdat de test range geen prioriteit heeft en dus niet wordt bijgewerkt.
De premium zooi krijg je in battlepacks, volgens mij elke week 1. Geen idee of dat met terugwerkende kracht gebeurd. Die dog tags krijg je ook in die battlepacks.
Als je in Origin je naam veranderd, wordt dat inderdaad je soldier naam.

Als je nog meer vragen hebt dan kom je ze maar stellen op TS. Zitten er zat die je kunnen helpen :)

Verwijderd

Fonta schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:12:
Omdat de test range geen prioriteit heeft en dus niet wordt bijgewerkt.
De premium zooi krijg je in battlepacks, volgens mij elke week 1. Geen idee of dat met terugwerkende kracht gebeurd. Die dog tags krijg je ook in die battlepacks.
Als je in Origin je naam veranderd, wordt dat inderdaad je soldier naam.

Als je nog meer vragen hebt dan kom je ze maar stellen op TS. Zitten er zat die je kunnen helpen :)
Heb inderdaad een hoop aantal Premium Battlepacks gekregen :)
En dat van Test Range is wel jammer :O

Verwijderd

Help!!!! schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:31:
[...]

Lijkt me prima uitkomst anders.
:?
NLsandman schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:20:
[...]

Zo denk ik er ook over, voor SP is al die eye candy wel leuk maar in MP wil je gewoon alles duidelijk
zien met hoge fps en dat krijg je op low.
Mesh quality en texture filtering wil je anders wel echt op ultra hebben. Terrain en texture quality zo hoog mogelijk, en de rest allemaal op low is imo het beste.

• Fonta
Dit is hoe mijn instellingen waren:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sxR4pe4.jpg
En ga ze nu eens zo proberen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/btyXm75.png

Zo op het eerste gezicht niet echt een groot verschil in kwaliteit.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Heb je wel eerst redeploy gedaan?

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb alles op Low staan behalve textures, staan op Medium als ik me niet vergis. Daarmee haal ik rond de 60 a 70 FPS met Mantle renderer.

Disclaimer: ik draai op 5760 x 1200 Eyefinity.

Verwijderd

@fonta
http://www.clandivision.c...tefield-4-settings-guide/
Buff to vehicle MGs. LMG has a little more range to its damage now while the HMG is more accurate.
Reduced inner blast radius of the Scout 25mm to reflect the intended nerf described in earlier patch notes.
WAT
Dice pls |:(

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik heb alles op ultra, alleen msaa geheel uitgezet. in zware mappen heb ik dips tot 70 fps, en bijv Metro haal ik gemiddeld 150fps. Resolutie btw op 2560*1080 @76hz.

• Fonta
Thx veldslag, die link had ik al eens gehad maar doet me nu herinneren om die nog even te volgen.

Edit:
Even gevolgd en paar dingetjes aangepast.
Ook even een testrondje gedaan maar moet zeggen niet veel te merken.
Nou is het natuurlijk zo dat ik al constant op 144 draaide.

Toch denk ik dat het voor velen een goede guide is.

[ Voor 55% gewijzigd door Fonta op 15-08-2014 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik speel gewoon lekker op ultra met 125% res scale, geen post aa, 2x msaa.

Draait als een zonnetje, alleen af en toe fps drops onder de 60 als er veel rook is. FPS is niet heel hoog vaak, vaak rond de 70-90

Vind het heerlijk hoe scherp bf4 eruit ziet, en hoe de scherptje van de graphics zich vertaald in een ietwat realistische gevoel in snelle shootouts, of als je met een chopper als een dwaas over de grond raast.

In de chopper werkt res scale > 100%, MSAA en post AA uit ook in het spotten van units van grote afstand .

Kwijl nog steeds regelmatig van de graphics als ik bf4 speel, vooral naval strike en dragon teeth zijn echt een pareltje, geloof dat Sunken Dragon 3.3GB tot 3.5GB video ram gebruik. lelijke games speel ik niet meer :P
Was toch al generfed? Of was dat toch niet doorgevoerd? Heb idd eigenlijk nooit gemerkt dat die 25mm guns zwakker zijn gemaakt, na de "nerf" bleven ze ook gewoon hun ding doen.

[ Voor 24% gewijzigd door evilpin0 op 15-08-2014 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Heb eigenlijk alleen zware FPS drop als ik in een attack boat zit die door een andere attack boat onder vuur wordt genomen. Dan heb ik echt 5 fps en kan ik gewoon even helemaal niets doen. Iemand daar ook last van?

Voor de rest altijd vloeiend met alles op max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
yinx84 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:44:
Heb eigenlijk alleen zware FPS drop als ik in een attack boat zit die door een andere attack boat onder vuur wordt genomen. Dan heb ik echt 5 fps en kan ik gewoon even helemaal niets doen. Iemand daar ook last van?

Zelf niet gemerkt, maar het kan best komen door de belasting van de golven + beschoten worden en zelf varen etc.
Er gebeurt best veel op dat moment.

Ik heb zelf fps drops op sommige maps van de nieuwe dlc.

Verder kan ik echt niet wachten op de patch van september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

yinx84 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:44:

Heb exact hetzelfde. Je ziet helemaal niks dan door de ontploffingen op je boot, en je hebt dan echt iets van 5fps.

Nvidia 760 hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:07:
Voor mij wel, heb er al 700+ uur plezier maar ook frustraties (in mindere mate) in de game zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rub3s schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:25:
[...]

Heb exact hetzelfde. Je ziet helemaal niks dan door de ontploffingen op je boot, en je hebt dan echt iets van 5fps.

Nvidia 760 hier
Is dat gewoon niet het ''disabled'' effect of iets in die richting want dat gebeurd vaak als je geraakt word door een TV missile of een ander type raket van een chopper , plane of tank.
Vind het sowieso echt dikke onzin die mobiliteit hits dat je 8 sec.!!!!!!!!!! helemaal niet kunt doen terwijl je health nog 70 is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
Rub3s schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:25:
[...]

Nvidia 760 hier
Hier ook last van met de 290x, is het vuur wat de FPS omlaag trekt. Zal wel een bug zijn want kan me niet voorstellen dat dit komt omdat het vuur er zo mooi uit ziet.
Het is wanneer je boot door een andere boot beschoten word met de main gun, het is niet het disabled effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Heb in een tank ook dat als ik de zoom optics gebruik, me fps dropt met ca 10-20 fps. Als ik zoom optics gebruik als gunner (tank) heb ik geen drops. Beetje vreemd, maar speel niet zoveel in tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
mhoogendam schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:08:
[...]

Hier ook last van met de 290x, is het vuur wat de FPS omlaag trekt. Zal wel een bug zijn want kan me niet voorstellen dat dit komt omdat het vuur er zo mooi uit ziet.
Het is wanneer je boot door een andere boot beschoten word met de main gun, het is niet het disabled effect.
Heb 't nog even gecheckt en bij mij gebeurt het als ik active protection activeer. Dan zie je inderdaad niets anders dan vuur van de vroegtijdige explosies en verandert de game in een diavoorstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 21:14

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

yinx84 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:59:
[...]

Heb 't nog even gecheckt en bij mij gebeurt het als ik active protection activeer. Dan zie je inderdaad niets anders dan vuur van de vroegtijdige explosies en verandert de game in een diavoorstelling.
Zijn vast je Hecks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
yinx84 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:59:
[...]

Klopt hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Iemand hier die veel, of voornamelijk recon speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:56:
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Heb je er veel uren inzitten, en veel BA unlocked? Ik ben een tijdje terug begonnen om alle BA naar minimaal 5 sterren te spelen, voornamelijk om verschillende speelstijlen onder de knie te krijgen, en daar de beste wapens bij te vinden. Ik heb nu alleen iets ontdekt, maar ik kan het nog niet echt meetbaar staven, en is het puur gevoelsmatig nog, dat als je een laser op je BA zet, de time to aim toeneemt. Wat gek is, want in geval van ADS zou die alleen voor suppression en verblinding moeten zorgen, en is eigenlijk alleen goed om je hipfire accurater te maken. Het enige nadeel zou zijn dat je zichtbaarder bent, maar dat interesseert mij niet zo. Vroeg me af of jij en anderen onbewust dezelfde constatering hebben betreft de time to aim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Heeft iemand dit eerder gehad?

Ik spawnde in een Little Bird, ging even naar third person en LOL ik zag de chopper niet, alleen maar mijzelf. Ik was een soort van zittende ironman zonder een ironman pak.

Ik vroeg hoe je een screenshot moest nemen, iemand zei het, dus ik typte het in. Was ik bijna klaar, was er weer zo'n noob in een AA die 't verpestte :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:00:
[...]

Is dat gewoon niet het ''disabled'' effect of iets in die richting want dat gebeurd vaak als je geraakt word door een TV missile of een ander type raket van een chopper , plane of tank.
Vind het sowieso echt dikke onzin die mobiliteit hits dat je 8 sec.!!!!!!!!!! helemaal niet kunt doen terwijl je health nog 70 is :(
Nee dat is echt fps gerelateerd, doordat je in zo'n korte tijd zo dichtbij vol op je scherm die ontploffingen ziet, kan de gem. vidkaart dat niet aan. Heb ik ook en op sunken dragoon maar das meer omdat die map zo ontiegelijk slecht gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:56:
Ik wissel altijd af ivm teamplay maar ik speel er wel regelmatig mee en niet onverdienstelijk vind ik zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@pino

Het was de bedoeling dat de cannons werden generfed een tijdje geleden, maar dit was ingame nooit het geval. Nu wel :c (in de CTE iig, en na september ook in retail)
Brogala schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:56:
Heeft iemand dit eerder gehad?

Ik spawnde in een Little Bird, ging even naar third person en LOL ik zag de chopper niet, alleen maar mijzelf. Ik was een soort van zittende ironman zonder een ironman pak.

Ik vroeg hoe je een screenshot moest nemen, iemand zei het, dus ik typte het in. Was ik bijna klaar, was er weer zo'n noob in een AA die 't verpestte :(.
Nooit gehad. Waarschijnlijk een glitch aan jouw kant. Misschien te volle RAM (CPU of GPU) en geen pagefile oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:23:
[...]
Ik wissel altijd af ivm teamplay maar ik speel er wel regelmatig mee en niet onverdienstelijk vind ik zelf :)
Ik wissel veel. Recon is wel me minst gespeelde class maar gebruik het vaak als ik druk wil zetten in conquest / conquest large maps indoor (Geen vehicles). domination of Rush i.v.m. spawnbeacon en tugs. voor pure conquest large vehicle maps vind ik het geen beste class :). Ik gebruik vaak MTAR voor CQB of een M40A5 met 4x zoom voor quick scoping (en geen bouwlamp op je scope..) en medium range. Long range SRR-61 alhoewel ik de SV98 en M40A5 daar ook nog steeds wel te pruimen vind..

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:26:
@pino

Het was de bedoeling dat de cannons werden generfed een tijdje geleden, maar dit was ingame nooit het geval. Nu wel :c (in de CTE iig, en na september ook in retail)

[...]

Nooit gehad. Waarschijnlijk een glitch aan jouw kant. Misschien te volle RAM (CPU of GPU) en geen pagefile oid?
Nou ja, 't was iig wel grappig!

die nerf is volgens mij nu al actief, gezien ik echt veel minder lekker ging met m'n cannons. Toen testte ik dus die miniguns _/-\o_

Vroeger kon ik nooit met die dingen vliegen, te weinig precisie, maar nu gaat 't echt heel goed. De meeste choppers hebben de cannons, die maken dus geen kans tegen een chopper met miniguns. En al die ellendige campers op Sunken Dragon waren zo snel dood als je ze eenmaal in het vizier had. Ik kan er ook meer killen voordat ik moet reloaden/overheating. Helaas waren er teveel stingers op Sunken Dragon en heb ik verschikkelijke FPS drops.

edit: die FPS drops heb ik overigens alleen maar op Sunken Dragon.

[ Voor 42% gewijzigd door Brogala op 15-08-2014 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:33:
[...]

:?

[...]

Mesh quality en texture filtering wil je anders wel echt op ultra hebben. Terrain en texture quality zo hoog mogelijk, en de rest allemaal op low is imo het beste.
Mesh quality op ultra kan ik mij wel voorstellen omdat je dan ook objecten in de verte goed ziet maar die anderen maken toch niet veel uit, ik hoef geen gedetailleerde omgeving te zien.

Ik speel bf4 pas weer sinds ik 5 maanden geleden het verwijdert had, ik heb nu soms lag in de kill
cam, kan mij niet herinneren dat het voorheen ook was, weet iemand waar dat aan ligt?

[ Voor 16% gewijzigd door NLsandman op 15-08-2014 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:55:
[...]

Nou ja, 't was iig wel grappig!

die nerf is volgens mij nu al actief, gezien ik echt veel minder lekker ging met m'n cannons. Toen testte ik dus die miniguns _/-\o_

Vroeger kon ik nooit met die dingen vliegen, te weinig precisie, maar nu gaat 't echt heel goed. De meeste choppers hebben de cannons, die maken dus geen kans tegen een chopper met miniguns. En al die ellendige campers op Sunken Dragon waren zo snel dood als je ze eenmaal in het vizier had. Ik kan er ook meer killen voordat ik moet reloaden/overheating. Helaas waren er teveel stingers op Sunken Dragon en heb ik verschikkelijke FPS drops.

edit: die FPS drops heb ik overigens alleen maar op Sunken Dragon.
Nerf is alleen in de CTE actief, tot de september patch voor retail. Staat niks in de game update forums voor retail dus zou een beetje vreemd zijn. Met belt feeder kun je btw veel langer met de miniguns schieten.

http://g.bf4stats.com/5x9DH6mr/pc/PotatoPotamus.png
:D :'( :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Bij BuG hebben we over 2 weekjes weer een kleine competitie!
Zijn er hier nog spelers die mee willen doen?
Inschrijven kan op de volgende pagina!
http://www.bug-community.com/bf4-competitie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Max|Burn schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:32:
[...]
Ik wissel veel. Recon is wel me minst gespeelde class maar gebruik het vaak als ik druk wil zetten in conquest / conquest large maps indoor (Geen vehicles). domination of Rush i.v.m. spawnbeacon en tugs. voor pure conquest large vehicle maps vind ik het geen beste class :). Ik gebruik vaak MTAR voor CQB of een M40A5 met 4x zoom voor quick scoping (en geen bouwlamp op je scope..) en medium range. Long range SRR-61 alhoewel ik de SV98 en M40A5 daar ook nog steeds wel te pruimen vind..
Om de een of andere manier vind ik de m98b beter dan de srr61, hoewel het eigenlijk alleen scheelt in bulletdrop en iets in bullet speed. ik vind die arc van een kogel zien wel makkelijker dan die rechtere lijn van de srr.
de sv en m40 gebruik ik eigenlijk niet omdat die mij niet echt iets meer bieden over bv scout of fyjs op korte afstand, de rest doe ik eigenlijk alleen de m98.
op lange afstand zo accuraat mogelijk, op korte afstand wil ik gewoon snelle firerate met hoge snelheid zodat je gewoon met de headshots kan blijven schieten. m40 is wel snel met rechamber maar die bulletdrop en snelheid zijn niet te doen vind ik, de sv98 is nog erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
^
Als ik sniep, gebruik ik vooral de M98. Heb daar alles op vrijgespeeld en snap m vrij aardig. Ik gebruik meestal de straight pull, flash hider en range finder. Soms variable zoom 14x

Scopes: IRNV, FLIR, Acog 4x, JGM 4x, CL6 6x, Rifle scope 8x.

Daarnaast de Tugs en Beacon equipped.

Maar ook met de 'standaard sniper' , de eerste uit het rijtje kon ik wel goed overweg.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 19:57
Was nooit overgestapt van BF3 naar BF4, maar nu door de gratis week speeltijd toch eens proberen. Werd kort weekje; vergeleken bij BF3 is geeft het echt een mega COD-gevoel. Zelfs de vehicle maps voelen zo. Bovendien, nu starten met rank 0 terwijl de meesten al rank > 100 zitten helpt ook niet. Veel maps kan ik niet naar buiten stappen of word gesniped, voertuigen zijn totaal underpowered zonder powerups en vervolgens heb je ook niet de wapens om andere voertuigen te bestrijden. Noob zijn is 1 ding, maar op deze manier kom je never nooit niet aan spelen toe. Het is wel mooier dan BF3, maar het speelt qua scherpte en dynamiek echt waardeloos. En nogmaals, overal die snipers met 40x scope halen de lol er ook vanaf. Heb het zo'n 6 uur geprobeerd, in verschillende speltypes en had weliswaar al een dozijn van die battlepacks te pakken en rank 5 of 6.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:19:
Was nooit overgestapt van BF3 naar BF4, maar nu door de gratis week speeltijd toch eens proberen. Werd kort weekje; vergeleken bij BF3 is geeft het echt een mega COD-gevoel. Zelfs de vehicle maps voelen zo. Bovendien, nu starten met rank 0 terwijl de meesten al rank > 100 zitten helpt ook niet. Veel maps kan ik niet naar buiten stappen of word gesniped, voertuigen zijn totaal underpowered zonder powerups en vervolgens heb je ook niet de wapens om andere voertuigen te bestrijden. Noob zijn is 1 ding, maar op deze manier kom je never nooit niet aan spelen toe. Het is wel mooier dan BF3, maar het speelt qua scherpte en dynamiek echt waardeloos. En nogmaals, overal die snipers met 40x scope halen de lol er ook vanaf. Heb het zo'n 6 uur geprobeerd, in verschillende speltypes en had weliswaar al een dozijn van die battlepacks te pakken en rank 5 of 6.
Je kunt servers proberen met een sniper limiet (2/3 per team oid) - of helemaal geen snipers / dmr. Dat speel ik zelf ook vaak en dat bevalt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

NiGeLaToR schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:19: Zelfs de vehicle maps voelen zo. Bovendien, nu starten met rank 0 terwijl de meesten al rank > 100 zitten helpt ook niet. Veel maps kan ik niet naar buiten stappen of word gesniped, voertuigen zijn totaal underpowered zonder powerups en vervolgens heb je ook niet de wapens om andere voertuigen te bestrijden. Noob zijn is 1 ding, maar op deze manier kom je never nooit niet aan spelen toe.
Bij zelf vehicles gebruiken heb je een punt . Ik begon laat in BF3 en had daar hetzelfde probleem. Echter met de rest van je "unlock" probleem ben ik het niet echt eens.

Als infantry je unlocks halen zowel vs. infantry (E.g. assault rifles) als vs. vehicles is echter vrij gemakkelijk. Je hebt al snel een van de betere AR's / LMG's / Sniper Rifles te pakken tegen infantry en tegen vehicles heb je al erg snel anti air lock ons, de RPG (beste launched wapen all round tegen vehicles) en mines.

M.b.t. CoD gevoel..ook wel met je eens..BF3 voelde bij mij tactischer/beter.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Dank voor de tips, zal nog 's kijken :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
NiGeLaToR schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:22:
Dank voor de tips, zal nog 's kijken :)
Speel ook niet zoals je gewent bent in bf3, gebruik cover en kijk goed om je heen of op de minimap.
In bf2, bc2 en bf3 speelde ik agressief rambo achtig, in bf4 ben je kansloos met al die dak campers.
Bewegend schieten wordt afgestraft door dat devation omhoog gaat en je haast niets meer raakt.

Het verschil in game mechanics is best wel groot tussen bf3 en bf4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Dat was me al duidelijk ja :) Voelt echt aan als CoD, ook de mannetjes zien er wat cartoon achtig uit. Alleen in hardcore en met de nodige tweaks (fov, beeldkwaliteit, etc, las wat tips) is het te doen, maar dan maak je helemaal geen kans als 'noob'. Enfin, probeer wat teamdeathmatch om het bewegen en schieten in BFmoeras voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy

http://forum.symthic.com/...y/index93.html#post260387
JNG90.dice
InitialSpeed::Vec3
z 670.0(560.0)
Zeroing adjusted
JNG>M98B :O
FIM92_Projectile.dice
EngineStrength 100.0(50.0)
MaxTurnAngle 3600.0(155.0)

Sa18IGLA_Projectile.dice
EngineStrength 125.0(75.0)
MaxTurnAngle 3600.0(200.0)
>:(

Tussen haakjes=oude waarde

Dit vond ik ook nog interessant:
Air minigun base damage is 20-10 now, the numbers there are from when it was 12-6. Infantry multiplier is 0.85, so within the dropoff start of 250m, miniguns are doing 17 damage per hit to infantry, a six hit kill. At 2000 rpm, that kills in 180ms, but you won't land every shot. There's only one actual minigun, and it fires from the pilot's face. The two on the sides of the heli only fire tracers, which are separate from the actual bullets.
Vermoedde ik al. Opvallend is dat dit bij de attack heli (en jet?) niet het geval is, daar worden de zuni's steeds van de zijkanten geschoten (komen steeds links en rechts van de I, nooit in het midden). Waarschijnlijk omdat de zuni's een range van 2550m hebben.

En dit:
http://forum.symthic.com/...tely-an-error/#post233812
Waarschijnlijk wat ze nu aan het repareren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 18:10
pfff, eindelijk de Perfect Landing assignment binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ze hebben flink wat veranderd aan suppression fire. Ik vind 't wel een verbetering.

Waarschijnlijk was dit al lang bekend maar wist ik het niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryber
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07 17:28

Ryber

'Raaiber'

Fonta schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:38:
Ik heb me ingeschreven! Ben benieuwd! Eerste competitie in BF4 :D

Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Fonta schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:38:
Ook ik heb me ingeschreven :) Ben alleen niet zo goed, maar gaat al veel beter (39-16) sinds ik gewoon weer m'n ACE 23 gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bij mij opvalt is dat er veel nadruk gelegt wordt op cheaters/bug-abusers terwijl er veel mensen zijn die gewoon hun level boosten.

Ik heb net een 2 vs 2 match gedaan en ongeveer 30K score gehaald terwijl je bij een volle 64/64 server nauwelijks aan 5K komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

SouLLeSSportal schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:28:
[...]

Om de een of andere manier vind ik de m98b beter dan de srr61, hoewel het eigenlijk alleen scheelt in bulletdrop en iets in bullet speed. ik vind die arc van een kogel zien wel makkelijker dan die rechtere lijn van de srr.
de sv en m40 gebruik ik eigenlijk niet omdat die mij niet echt iets meer bieden over bv scout of fyjs op korte afstand, de rest doe ik eigenlijk alleen de m98.
op lange afstand zo accuraat mogelijk, op korte afstand wil ik gewoon snelle firerate met hoge snelheid zodat je gewoon met de headshots kan blijven schieten. m40 is wel snel met rechamber maar die bulletdrop en snelheid zijn niet te doen vind ik, de sv98 is nog erger.
Ze zijn allemaal wel prima eigenlijk, je past je uiteindelijk wel aan op het wapen, waardoor je de zwakke punten niet uitvergroot maar juist de sterke punten aanspreekt. Sommige wapens zijn sowieso nergens echt uitmuntend in, maar dat maakt niet zoveel uit zolang je de zwakheden maar niet aanspreekt. Ik merk in scores eerlijk gezegd weinig verschil. Ik zou eerlijk gezegd alleen niet begrijpen waarom je iets anders dan de 6x of 8x zou gebruiken, daarmee ontneem je het wapen zoveel kracht. Ik heb overigens het idee dat je de m40 een beetje onderwaardeert, muzzleV is niet zo heel boeiend binnen 250m.

[ Voor 4% gewijzigd door fynrd1 op 16-08-2014 21:25 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.