Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

fynrd1 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:21:
[...]
Ik zou eerlijk gezegd alleen niet begrijpen waarom je iets anders dan de 6x of 8x zou gebruiken, daarmee ontneem je het wapen zoveel kracht.
Ik zou zeggen probeer het eens bij matches/maps met 200-400 meter engage afstanden en wat quick scoping.. JGM-4 werkt dan prima.. :) Alleen bij een aggresievere recon stijl ja..

[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 16-08-2014 21:27 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Max|Burn schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:26:
[...]
Ik zou zeggen probeer het eens bij matches/maps met 200-400 meter engage afstanden en wat quick scoping.. JGM-4 werkt dan prima.. :) Alleen bij een aggresievere recon stijl ja..
Wat is het voordeel? Je mist alleen meer, en met een 6x en 8x kun je prima dragscope kills maken op 15m, daaronder stap je over op hipfire of quickscoping. Zolang je crosshair positie altijd goed is heb je geen rare scopes nodig. Maar dat is mijn mening.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

fynrd1 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:30:
[...]

Wat is het voordeel? Je mist alleen meer, en met een 6x en 8x kun je prima dragscope kills maken op 15m, daaronder stap je over op hipfire of quickscoping. Zolang je crosshair positie altijd goed is heb je geen rare scopes nodig. Maar dat is mijn mening.
Geen scope sway, geen idiote diepe zoom voor kortere afstanden en geen portable sun ..
Ik zeg niet dat je zo moet spelen. Het is een stijl die het proberen waard is.

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 16-08-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Vraag aan de Assault spelers: wat is zonder ENIGE twijfel de allerbeste Assault Rifle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
yinx84 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:26:
Vraag aan de Assault spelers: wat is zonder ENIGE twijfel de allerbeste Assault Rifle?
all round zou ik zeggen ACE 23. Maar ja, dat hangt er af van je speelstijl. Er is niet echt een beste zonder enig twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 20:02
De AEK is ook erg lekker.

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famas>Alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Mijn favo zijn aug a3 voor medium en long range en famas voor close combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alles met een RoF van +700 en de Scar-H.
Er zijn bijna geen echte slechte guns in BF4 als je het wapen op de juiste manier gebruikt , maar je hebt wel voor verschillende situaties de ''beste gun''.
Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen zoals de CJB , SR338 , JS2 , Type 95 , QBZ95 , LSAT , RPK74m
, UMP-9 , M39 EMR , FY-JS en de SW-40 want die hebben geen enkel + punt want er zijn in bijna in elke situatie ongeveer 3 beteren in elke categorie.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Max|Burn schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:32:
[...]
Geen scope sway, geen idiote diepe zoom voor kortere afstanden en geen portable sun ..
Ik zeg niet dat je zo moet spelen. Het is een stijl die het proberen waard is.
De scope sway is al weg bij de 6x, of ja zo minimaal dat het verwaarloosbaar is. Ik zal jou setup eens proberen, maar ik denk persoonlijk dat ik de wapens er teveel mee tekort doe.
beuker19 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 23:39:
[...]
..FY-JS en de SW-40 want die hebben geen enkel + punt want er zijn in bijna in elke situatie ongeveer 3 beteren in elke categorie.
Momenteel speel ik met de FY-JS, ik moet eerlijk zeggen dat ik heel erg gecharmeerd ben van dit wapen. Kan verschil in speelstijl zijn natuurlijk.

[ Voor 30% gewijzigd door fynrd1 op 17-08-2014 00:05 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Die is veel te snel leeg :P Niet echt ideaal als je een groepje enemies tegenkomt. Momenteel speel ik veel met de Bulldog, maar voorheen was dat vaak de ACE23. Op Operation Locker probeer ik vaak achterlangs te lopen en dan is het belangrijk dat je groepjes van 2-3 man aankunt. Aangezien ik vaak buitenlangs ga is het tevens belangrijk dat het wapen op medium range nog hanteerbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

fynrd1 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:03:
[...]
Momenteel speel ik met de FY-JS, ik moet eerlijk zeggen dat ik heel erg gecharmeerd ben van dit wapen. Kan verschil in speelstijl zijn natuurlijk.
Ik wissel gewoon heel veel..ik heb geen enkel wapen die ik het meest gebruik om het voor mezelf een beetje interresant te houden. Ik speel net zo goed recon met 8x scope hoor ;) FY-JS nog niet echt gebruikt dus dan zal ik daar eens mee gaan spelen.

[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 17-08-2014 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
fynrd1 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:30:
[...]

Scopes<6 hebben geen scope glint.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Had gisteren nog een heerlijk potje op Guilin peaks, die toevallig in de server rotation stond. Wou daarna even een 64 man peaks only server zoeken, maar die waren er dus niet.

Jammer dat het spel zodanig is dood gebloed dat al veel goede maps geen “only server” meer hebben.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Gisteren een mooi potje Zavod gedaan.

Joinde de server, stond 500-400 voor de andere partij. Gespawned als recon en met de MAV het hele veld opgelicht. In de chat instructies gegeven (5 from B to C bijv.) en ze gespot.

Uiteindelijk met 100 tickets gewonnen en nog een paar moioe kills gescoord met de MAV dankzij enemy C4/SLAMS 8)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik heb vandaan eindelijk de Deagle geunlocked *O*
Ik speel er dus 5 potjes mee op een pistol only server, K/D van 1,05 naar 1,11 en skill + 180 oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Zal wat zijn als je met je deagle, op een pistol only server, nog slechter presteert dan in een normale game, met normale wapens oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Kijken er daadwerkelijk mensen naar dat arbitraire getal wat "Skill" heet in Battlelog? :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryber
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07 17:28

Ryber

'Raaiber'

Zonder twijfel de Aug A3. Is in hip fire wel echt ruk, maar alle langere afstanden echt heerlijk! Haal er regelmatig headshots mee op 100+ meter

Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryber schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:12:
[...]

Zonder twijfel de Aug A3. Is in hip fire wel echt ruk, maar alle langere afstanden echt heerlijk! Haal er regelmatig headshots mee op 100+ meter
De AUG is een van de betere hip-fire assault wapens door het bullpup design.
Ook vind ik de AUG close quarters matig maar medium/long is het zeker een van de betere wapens.
Ik denk dat de beste all-round assault rifles de M416 of de Ace23 zijn de rest heeft allemaal wel 1 nadeel en deze 2 eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Arfman schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:07:
Kijken er daadwerkelijk mensen naar dat arbitraire getal wat "Skill" heet in Battlelog? :P
mwah, viel me toevallig op. Eigenlijk slaat skill helemaal nergens op, I know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Bedankt voor je waardevolle input maar dit voegt niets toe aan het topic

[ Voor 86% gewijzigd door Chaoss op 19-08-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:30
Bij gebrek aan beter op dit moment .......

In BF3 dook er regelmatig nog wel eens een DICE medewerker op in de wat grotere servers , heb ze in BF4 nog niet gezien ....... CTE uitgezonderd dan .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
-- edit - doet er niet meer toe --
Het spel is trouwens bijna een jaar uit en niet 2.

[ Voor 29% gewijzigd door Fonta op 20-08-2014 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 18:10
Hoppa, alle (voorlopige) assignments binnen, nog 1 medaille te gaan (voorlopig).
Viel weer best mee.

p.s.
meeste tijd hebben me de master-dog-tags voor de Stinger en de Igla gekost in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leeuw070 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:04:
Bij gebrek aan beter op dit moment .......

In BF3 dook er regelmatig nog wel eens een DICE medewerker op in de wat grotere servers , heb ze in BF4 nog niet gezien ....... CTE uitgezonderd dan .
De dev's spelen op alt acounts. Stel je voor dat je met je DICE tag een random server binnenwandelt. De chat vol 12 jarigen die levelcap kijken en betere "netcode" eisen zal zich tegen je keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 06:42:
[...]

De dev's spelen op alt acounts. Stel je voor dat je met je DICE tag een random server binnenwandelt. De chat vol 12 jarigen die levelcap kijken en betere "netcode" eisen zal zich tegen je keren.
Meeste devs spelen andere games, je kunt het vergelijken met een auto bedrijf, het personeel rijdt
vaak in andere auto's dan wat ze zelf maken.

Kan mij dat ook wel voorstellen, als je bv 3 jaar aan een game werkt dan heb je wel genoeg gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
NLsandman schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 06:50:
[...]

Meeste devs spelen andere games, je kunt het vergelijken met een auto bedrijf, het personeel rijdt
vaak in andere auto's dan wat ze zelf maken.

Kan mij dat ook wel voorstellen, als je bv 3 jaar aan een game werkt dan heb je wel genoeg gezien.
De devs van CTE werken echt lange uren en wanneer ze eindelijk thuis zijn ( 22:00) dan willen ze liever even met hun vrouw en kinderen tijd besteden.
Ze playtesten het spel op hun werk om dingen te testen. Heb zo obliteration competitive met white walrus om zo wat dingen te laten zien. De bombcarier wordt nu bijvoorbeeld elke 10s maar getoond met een last known position spotting.
Zelf zou ik nooit een gamedev willen zijn. Altijd tijd stress en de gros van de spelers zijn zeurende tieners die nooit wat goed vinden.

Even ordinaire reclame:
Ik zou nog mensen om obliteration comp te testen.
Join deze platoon als je zin hebt om het te testen op CTE :)
http://battlelog.battlefi...view/7288427071206850152/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ben altijd gespaard gebleven... maar sinds een week crash ik eens per drie potjes ofzo. Iemand anders ook last van?

[ Voor 6% gewijzigd door yinx84 op 20-08-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CB org schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:25:
Even ordinaire reclame:
Ik zou nog mensen om obliteration comp te testen.
Join deze platoon als je zin hebt om het te testen op CTE :)
http://battlelog.battlefi...view/7288427071206850152/
Mooi dat jij je nog steeds zo inzet voor de comp. bf community Bas. Ik heb het voor je verspreid onder 60+ (oud) BF4 spelers, maar ik ben bang dat de interesse nog ver te zoeken is. Zelf zie ik mijn eigen interesse in compplay ook niet meer terugkomen, niet met BF4 en niet met Hardline. Er moet simpelweg nog zo verschrikkelijk veel gebeuren aan deze game en iedereen vlucht naar CS:GO op het moment,

Het was wat dat betreft erg treffend tijdens ESL dat uitgerekend Epsilon door MYM werd uitgeschakeld doordat de game constant crashte van een speler. Dat is al het tweede grote toernooi dat wordt bepaald door crashes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Mooi verhaal dat Epsilon en die crash, net ff gelezen.

Lastig om mensen te overtuigen om de CTE te spelen, de meeste denken immers dat ze nog steeds een beta testen.

Moet wel eerlijk zeggen dat de game al tijden prima speelbaar is (conquest), laat die grote CTE update maar snel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Laatst online: 11-08 17:08
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:30:
[...]

Mooi dat jij je nog steeds zo inzet voor de comp. bf community Bas. Ik heb het voor je verspreid onder 60+ (oud) BF4 spelers, maar ik ben bang dat de interesse nog ver te zoeken is. Zelf zie ik mijn eigen interesse in compplay ook niet meer terugkomen, niet met BF4 en niet met Hardline. Er moet simpelweg nog zo verschrikkelijk veel gebeuren aan deze game en iedereen vlucht naar CS:GO op het moment,

Het was wat dat betreft erg treffend tijdens ESL dat uitgerekend Epsilon door MYM werd uitgeschakeld doordat de game constant crashte van een speler. Dat is al het tweede grote toernooi dat wordt bepaald door crashes. :)
Thanks. Ik heb zelf erg veel genoten van de mode tot nu toe. 10 keer leuker dan domination. Lekker snel maar ook tactisch.
Mappen hadden we bijna gehalveerd van wat het was. Esport in bf zal nooit groot worden. De studio's weten gewoon niet wat werkt en vragen pas om hulp als het eigenlijk al te laat is.
Maar ja ik speel voor de fun en competive met vrienden spelen vind ik nog steeds leuk. Ze willen een matchmaking tool maken zoals in cs go. Maar dan wat simpeler. Kijken of mensen dat leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Laatste tijd heb ik een bug als ik dood ga, en opnieuw gespawned ben, dan maak ik geregeld mee dat mijn kogels de eerste paar seconden echt 0,0 damage doen...ook hoor ik het wapengeluid dan heel zacht....

meer mensen dit opgevallen ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Niet echt nieuwe dingen maar Chris blijft er goede video's uitpompen met nuttige oplossingen:

YouTube: Battlefield 4 Netcode - Damage Issue

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Die verdomde FPS drops als ik Dragons Teeth speel... ik vind het allemaal wel leuke maps behalve Sunken Dragon maar ik heb de heel tijd drops naar 30fps 7(8)7. Op andere maps haal ik gewoon High 75FPS.
Help!!!! schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:14:
Niet echt nieuwe dingen maar Chris blijft er goede video's uitpompen met nuttige oplossingen:

YouTube: Battlefield 4 Netcode - Damage Issue
Hopelijk gaat DICE wat doen met zijn oplossingen.

[ Voor 50% gewijzigd door Brogala op 20-08-2014 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CB org schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:13:
[...]

Thanks. Ik heb zelf erg veel genoten van de mode tot nu toe. 10 keer leuker dan domination. Lekker snel maar ook tactisch.
Mappen hadden we bijna gehalveerd van wat het was. Esport in bf zal nooit groot worden. De studio's weten gewoon niet wat werkt en vragen pas om hulp als het eigenlijk al te laat is.
Maar ja ik speel voor de fun en competive met vrienden spelen vind ik nog steeds leuk. Ze willen een matchmaking tool maken zoals in cs go. Maar dan wat simpeler. Kijken of mensen dat leuk vinden.
Ik ben benieuwd, samen met wat andere leden van Team Aspera gaan we je in elk geval proberen te helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Brogala schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:17:
Die verdomde FPS drops als ik Dragons Teeth speel... ik vind het allemaal wel leuke maps behalve Sunken Dragon maar ik heb de heel tijd drops naar 30fps 7(8)7. Op andere maps haal ik gewoon High 75FPS.

[...]

Hopelijk gaat DICE wat doen met zijn oplossingen.
Wat ik gisteren las op het forum van CTE is DICE inderdaad bezig om de DT maps te verbeteren.
Fingers crossed!

Inmiddels zijn er al wat aanmeldingen binnen gekomen voor de BuG Competie van volgende week 29 augustus.
Zijn er nog anderen die zin hebben om mee te doen?
http://www.bug-community.com/bf4-competitie/

• 8x4
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

8x4

Ik ben van plan deze game morgen aan te schaffen, samen met een MSI GTX 760. Ik heb nog nooit games uit de Battlefield of Call of Duty series gespeeld. Wat ik me kan herinneren van wat ik ooit gehoord heb, is dat er soms veel kritiek was op deze games vanwege slechte ondersteuning, 'half afgemaakte' games die uitgebracht werden waar van alles aan mis was, het 'uitmelken' van de serie, etc. Ook las ik op nieuwssites in momenten waarop deze games in het verleden uitgegeven werden, dat spelers de games gingen 'boycotten' aangezien er niets nieuws was, spellen vol met bugs zaten, etc. Dus mijn vragen zijn:

1) In hoeverre is Battlefield 4 speelpaar op dit moment voor de pc? Patches downloaden en installeren kan ik mee leven, maar verhelpen deze ook de mogelijke problemen die in het begin wellicht aanwezig waren in deze game? Kan ik dus na het patchen probleemloos online spelen?

2) Verder: ik heb wat opgezocht en het blijkt dat er DLC is voor Battlefield 4. Betekent dit dat de servers op dit moment 'leeg' zijn als je enkel het standaard spel (zonder de DLC) speelt? M.a.w.: als ik de DLC niet aanschaf, kom ik dan voldoende spelers tegen en zijn de servers druk bezocht?

3) Dit is als het goed is de 4e iteratie van de Battlefield reeks (nogmaals, ik ben compleet nieuw wat betreft deze serie). Hoelang houdt een game uit deze serie gemiddeld 'stand' kwa spelersaantal? Hiermee bedoel ik: na hoeveel tijd zijn de servers dusdanig leeg dat je dit goed merkt als je online wilt spelen (in het vinden van het aantal volle servers e.d.).

Enige ervaring die ik tot nu toe heb qua shooters, is counterstrike 1.3 t\m counterstrike source. Ooh en ik heb half life 1 en half life 2 (single player mode) gespeeld :p.

Bij voorbaat dank!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55
8x4 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 01:02:
1) In hoeverre is Battlefield 4 speelpaar op dit moment voor de pc? Patches downloaden en installeren kan ik mee leven, maar verhelpen deze ook de mogelijke problemen die in het begin wellicht aanwezig waren in deze game? Kan ik dus na het patchen probleemloos online spelen?
Ik heb persoonlijk weinig problemen met de online gameplay, ja het schort er hier en daar nog wat aan. Maar de recente patches doen het spel veel goed. En de CTE (Community Test Environment) zorgen er voor dat er vanuit de community ook veel richting de devs word gepraat.
2) Verder: ik heb wat opgezocht en het blijkt dat er DLC is voor Battlefield 4. Betekent dit dat de servers op dit moment 'leeg' zijn als je enkel het standaard spel (zonder de DLC) speelt? M.a.w.: als ik de DLC niet aanschaf, kom ik dan voldoende spelers tegen en zijn de servers druk bezocht?
Nee. Verre van zelfs. Ik heb zelf premium gekocht (Waardoor je alle DLC's + wat extras krijgt) maar ik speel zelf nog steeds erg veel vanilla.
3) Dit is als het goed is de 4e iteratie van de Battlefield reeks (nogmaals, ik ben compleet nieuw wat betreft deze serie). Hoelang houdt een game uit deze serie gemiddeld 'stand' kwa spelersaantal? Hiermee bedoel ik: na hoeveel tijd zijn de servers dusdanig leeg dat je dit goed merkt als je online wilt spelen (in het vinden van het aantal volle servers e.d.).
We zijn al een paar iteraties verder door games die van de standaard BF lijn afstappen ;) maaruhm: Tot ver in de volgende game. En die is nog uitgesteld ook nog.

Houd je echt van CS-achtige shooters dan zou ik CoD verkiezen boven BF. Als je echter met open mind compleet nieuw de serie in stapt zou ik voor BF4 gaan ;) . De maps zijn groot, veel voertuig gameplay en als je het met wat bekenden speelt is de gameplay ook veel tactischer. De leercurve is echter wel wat hoger als bij CoD, maar er zijn tonnen tutorials te vinden op youtube.

Een mooie lekker basale video welke zeker als starter erg goed is:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DhAeTrOu7rU]

Heerlijke ronde net: http://battlelog.battlefi...27486784629632/351126160/

Op een gegeven moment zat ik met een squadmaat in een tank, die gast was niet al te best maar deed op een gegeven moment wel wat hij moest doen! Op dat moment was hij sniper en ik assault, spot ik een engi die ik snel even neerhaalde. Ja hoor; hij had een torch! Minstens 40 seconden de tank staan fixen omdat we van alle kanten bestookt werden met TOW's en RPG's - ondertussen 5 luitjes die proberen met C4 in de buurt te komen neer schieten. En weer doorkarren. 12 kills in nog geen 2 minuten tijd in de laatste 3 minuten van de match. Heerlijk :D .

En ik had op dat moment ook nog een 200% XP boost aanstaan :9 .

Even wat anders trouwens, wtf is de "4th floor" emblem? Hij komt blijkbaar niet van CTE, niet van BF:HL, niet van premium en niet van een van de DLC maps. De QR code er op linkt naar:

www.battlefield.com/4thfloor

Welke je emblem editor opent wanneer je ingelogd bent.

[ Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 21-08-2014 01:52 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• 8x4
  • Niet online

8x4

Okay dank je wel D4NG3R voor de info :). Ik sta open voor nieuwe games en aangezien dit zo'n bekend spel is, ga ik me er eens aan wagen vanaf morgen. Nogmaals bedankt!

• D4NG3R
Laat even weten wat je username is, voeg ik je toe :) .

• 8x4
  • Niet online

8x4

Dat is goed hoor, dat zal ik tegen die tijd doen!

Ik heb net even dat filmpje gekeken wat je gepost had en wow! Wat leuk dat die attachments ook voor- en nadelen hebben! Heb er nu echt zin in!

• D4NG3R
8x4 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 02:01:
Dat is goed hoor, dat zal ik tegen die tijd doen!

Ik heb net even dat filmpje gekeken wat je gepost had en wow! Wat leuk dat die attachments ook voor- en nadelen hebben! Heb er nu echt zin in!
Er komt later nog veel meer bij kijken ;) alle voertuigen hebben ook verschillende bewapening en kijkgerei. Denk hierbij aan geleide of ongeleide raketten, de mogelijkheid om in te zoomen of juist warmtebeelden te zien. De focus leggen op het neerhalen van infanterie of juist andere tanks en hoe je je wilt beschermen tegen andere voertuigen en/of raketten.

Om nog niet te beginnen over vliegtuigen en heli's trouwens. Maar dat is een compleet ander pakkie an ;) .

Ik raad aan om eerst even een beetje rond te kloten op de test range, BF heeft een paar mechanics die nogal afwijken van je gemiddelde shooter :P . Ook het eerste level van de singleplayer legt het een en ander uit qua spotting (iets wat je veel gaat gebruiken, zeker als je gewoon softcore speelt).

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 21-08-2014 02:18 ]

Verwijderd

Gisteren vijf rondjes domination gespeeld. Daarin ben ik 74 keer gestorven waarvan 15 keer vlak na spawn.
Ik heb het eens bijgehouden gewoon om een idee te hebben van het aantal keer ik sterf zonder er iets aan te kunnen doen. Dit is bijna 20% van de tijd. Ik heb verschillende maps gespeeld, lancang dam, lockers, goldmud ..;

Dit is toch wel wat veel vind ik persoonlijk

• evilpin0
Over doodgaan zonder dat je er iets tegen kan doen gesproken, ik wordt ineens elke avond wel een keer gekilled door een cruise missile. Dacht dat je toch altijd een leuke warning in beeld kreeg als zon ding onder weg was?

• D4NG3R
evilpin0 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:29:
Over doodgaan zonder dat je er iets tegen kan doen gesproken, ik wordt ineens elke avond wel een keer gekilled door een cruise missile. Dacht dat je toch altijd een leuke warning in beeld kreeg als zon ding onder weg was?
Nee, je krijgt 20 seconden eerder een radiobericht dat er een missile geschoten is. Enkel wanneer de commander een evac order geeft krijg je dat bericht in beeld.

Ik moet jammer genoeg nogal vaak "Learn 2 cmdr" zeggen omdat lui totaal geen idee hebben wat ze nu eigenlijk uitspoken. De rondes dat ik zelf cmdr ben haal ik ook direct genoeg punten binnen om in de top 5 van said match uit te komen :') .

[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 21-08-2014 14:46 ]

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:50:
Gisteren vijf rondjes domination gespeeld. Daarin ben ik 74 keer gestorven waarvan 15 keer vlak na spawn.
Ik heb het eens bijgehouden gewoon om een idee te hebben van het aantal keer ik sterf zonder er iets aan te kunnen doen. Dit is bijna 20% van de tijd. Ik heb verschillende maps gespeeld, lancang dam, lockers, goldmud ..;

Dit is toch wel wat veel vind ik persoonlijk
Met hoeveel spelers ?
Want alles +20 is eigenlijk niet zoals DICE het bedoelt heeft en gebeuren deze dingen nu eenmaal.
DICE heeft rond de release eens een lijst gegeven met het aantal players per server waarop gebalanceerd is.
TDM en Domination zijn maar voor 20p geblanceerd en Rush ook maar tot max. 32p

DOMINATION (Playable in the Battlefield 4 Beta)
Combat type: Fast-paced infantry variant of Conquest
Designed for: 20 players (all platforms)
Commander mode: No
Domination is an intense, infantry only game mode that made its debut in Battlefield 3: Close Quarters. While sharing many of the elements of Conquest (capturing flags, bleeding your enemies’ tickets to zero), Domination is tighter and more focused. You’ll never be far from a flag, which means you’ll be constantly on the move and constantly in the thick of the action.

In contrast to Conquest, capturing flags is much quicker in Domination, and the ticket count is lower than in Conquest. You also lose tickets more slowly if you own a minority of the bases. This means that every kill made in Domination means much more for the outcome of the entire match than it does in Conquest.

TEAM DEATHMATCH
Combat type: The classic shooter mode, Battlefield 4 style
Designed for: 20 players (all platforms)
Commander mode: No
Few game modes are as instantly recognizable as Team Deathmatch. The setup is deliciously simple: two teams face off in combat, with the first team to reach a preset number of kills emerging victorious. There’s nothing more to it – it’s the perfect game mode for when you’re short on time and crave instant action.

Bron : http://blogs.battlefield.com/2013/09/road-to-bf4-game-modes/

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:36

Termy

valt er nog wat te fragge?

Ik speel vooral TDM / Domination en 1 van de naarste dingen daarin (vooral TDM) is de ronduit beroerde spawn. Het gebeurt met grote regelmaat dat ik midden tussen vijanden spawn, of vijanden direct na me in m'n rug spawnen. Te lomp. Ook is het ergerlijk als je met bv een Support loaduit steeds in het open veld spawnt en door sniper beschoten wordt, maar wanneer je dan naar Recon schakelt je opeens in een grot in het vuurgevecht spawnt. Gelukkig is er nu de Deagle om niet geheel weerloos te zijn ;).

Op Support nu maar eens de MG4 opnieuw opgepakt. Na 4.5k kills met de AWS eens zien of de MG4 echt beter is. Werkt tot nu toe best prettig :). Lijkt wat stabielier, maar hoe dan ook merk ik (zoals met alle automatische wapens) dat ik er bij vlagen precies op zit en soms alle kogels magischerwijs lijken te missen. Dat snap ik nog niet zo goed. Misschien suppression zonder dat ik merk beschoten te worden of zo?

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8x4 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 01:53:
Okay dank je wel D4NG3R voor de info :). Ik sta open voor nieuwe games en aangezien dit zo'n bekend spel is, ga ik me er eens aan wagen vanaf morgen. Nogmaals bedankt!
Let wel, de reacties op BF4 zijn héél wisselend, voor elke positieve ervaring zijn er ook veel slechte. Ik zou als ik jou was de september patch even afwachten voor je BF4 aanschaft, de publieke versie is op dit moment voor velen, waaronder mijzelf, nog vérre van lekker speelbaar. De playerbase is ook nog maar een fractie van wat het was met BF3 in dezelfde fase en zelfs CoD ghosts heeft véél meer spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Je zult mij ook heel zelden op 64 slot servers zien, frostbite kan dat gewoon niet aan, dat was al in bf3 zo.
Voor mij is 48 slot de limit en zelfs dan gebeuren er nog vage dingen die je op een 32 slot server niet hebt.

Als je nieuw bent in bf4 spring dan niet meteen in het diepe door een 64 slot server te joinen, veel te veel
chaos en door al die explosies en geschreeuw van team mates hoor je de vijand bijna niet, geluid is heel
belangrijk in bf4.
Kies een 24 slot server en leer om te gaan met de game mechanics, je moet namelijk leren om bf4 te spelen, er is geen andere fps die vergelijkbare game mechanics heeft.

YouTube: Battlefield 4: How to be a better Noob Ep.1 (Tips and Tactics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:15:
[...]

Let wel, de reacties op BF4 zijn héél wisselend, voor elke positieve ervaring zijn er ook veel slechte. Ik zou als ik jou was de september patch even afwachten voor je BF4 aanschaft, de publieke versie is op dit moment voor velen, waaronder mijzelf, nog vérre van lekker speelbaar. De playerbase is ook nog maar een fractie van wat het was met BF3 in dezelfde fase en zelfs CoD ghosts heeft véél meer spelers.
Op de PC zijn er voor elke Ghost speler 10 BF4 spelers hoor.
Als je gewoon lol wil hebben en je kunt BF4 kopen voor 20€ dan zeg ik doen.
Ben je een echt ''die hard shooter pro fanatic'' zou ik de game niet kopen al was hij voor 5€ omdat het daarvoor nog niet goed genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
NLsandman schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 07:31:
Je zult mij ook heel zelden op 64 slot servers zien, frostbite kan dat gewoon niet aan, dat was al in bf3 zo.
Voor mij is 48 slot de limit en zelfs dan gebeuren er nog vage dingen die je op een 32 slot server niet hebt.

Als je nieuw bent in bf4 spring dan niet meteen in het diepe door een 64 slot server te joinen, veel te veel
chaos en door al die explosies en geschreeuw van team mates hoor je de vijand bijna niet, geluid is heel
belangrijk in bf4.
Kies een 24 slot server en leer om te gaan met de game mechanics, je moet namelijk leren om bf4 te spelen, er is geen andere fps die vergelijkbare game mechanics heeft.

YouTube: Battlefield 4: How to be a better Noob Ep.1 (Tips and Tactics)
Ben het helemaal met je eens, ik heb me ge-ergerd aan een clanleader die persé een 64 slot server wou om alleen maar hoger in server-rankings te komen. Was eigenlijk ook een voormalig cod-clan, geen echte battlefield-clan. Later deed ie water bij de wijn met een 48 slot server, de meeste voorkeur binnen de clan ging naar een 32 slot server.
Die vent was stronteigenwijs, maar niet bij te brengen dat BF met zoveel spelers niet goed speelt.

[ Voor 3% gewijzigd door MadButcher op 22-08-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:22:
[...]
Op de PC zijn er voor elke Ghost speler 10 BF4 spelers hoor.
Als je gewoon lol wil hebben en je kunt BF4 kopen voor 20€ dan zeg ik doen.
Ben je een echt ''die hard shooter pro fanatic'' zou ik de game niet kopen al was hij voor 5€ omdat het daarvoor nog niet goed genoeg is.
Misschien dat de cijfers veranderd zijn, laatste keer dat ik gekeken had was het nog niet zo (pre gratis release en grote patch).

Maar ik doel nog niet eens op de problemen met (even gericht op de vanilla versie nu:) de engine/netcode/input lag/med kit bug/de poepluier/collision detection/visual recoil en de GROOTSTE ergenis met BF3 en BF4: het feit dat wat jij op jouw scherm ziet niet datgene is wat een ander hoeft te zijn....

Gewoon qua game design vind ik het nu ook nog niet lekker spelen en wacht ik de CTE patch met smart af. De movement is echt veels te traag, de guns zijn veel te generiek (veel eenheidsworst, stuk of 3 damage models en veel zijn ronduit nutteloos), de grenade/explosive spam waar je helemaal horendol van wordt, je kan gelocked worden door alles en zijn moeder, mapdesign wat inderdaad niet geschikt is voor alle spelersaantallen en bij het verkeerde aantal lijkt te bestaan uit OF chokepoint OF open vlakte OF roof.

Dit zijn nog maar een paar voorbeelden, BF4 heeft zeker wel sterke punten maar er is ook nog een hoop aan te verbeteren. Daarom zou ik eerst de september patch afwachten om te besluiten om de game aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 21:26
Ik speel elke keer met veel plezier op voornamelijk 64 man servers. Ik kijk niet/nauwelijks naar servers met minder personen juist omdat ik die chaos ook wel leuk vind. Meestal speel ik vrij laat en neemt het aantal mensen toch vanzelf wat af.

Ieder zijn meug maar ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn aankoop van BF4 of mijn premium membership. Alle issues die ik zou hebben heeft een ander ook, dus is het speelveld toch weer gelijk.

Ik speel nu met name de Dragon's Teeth DLC vanwege de hoge nadruk op Infantry gameplay welke mij het beste bevalt, maar de vanilla maps zijn ook erg leuk om te doen en nog erg actief.

Ik heb CTE geïnstalleerd staan en wil hier komende week ook wel weer eens gaan kijken hoe alles is veranderd.

Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:22
Ik speel ook alleen maar 64 player servers als het aan mij ligt, lekker druk en lekker veel actie. Dit is dan ook voor iedereen verschillend, uiteraard trekt een 64p server ook harder aan je gamebak omdat er veel meer in de omgeving gebeurd. Verder gewoon kwestie van de mappen wat leren kennen.

Ik zou voornamelijk uitgaan van je eigen mening, tuurlijk de game is misschien nog niet perfect (of verre van ) maar als je ziet hoeveel azijnzeikers in dit forum zitten waarbij niks goed is dan is het verstandig om deze opmerkingen met een korrel zout te nemen.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook een 64p only speler vind de rest op locker/metro na te rustig.
Juist de complete chaos is dat ik nog BF4 speel als ik een FPS shooter op een hoger niveau wil spelen zijn er gewoon beter shooters en ik denk dat het tijd word dat men zich daar bij neerlegt.
Battlefield heeft altijd nog om chaos 64p all out warfare gedraaid kijk dat het in BF3 ook nog op een wat hoger niveau gespeeld kon worden was leuk maar ik ben blij dat ze bij BF4 de intentie van Battlefield niet uit het oog zijn verloren.
Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat DICE het bij BF4 goed heeft gedaan want alles op oorlog gevoel na was ronduit slecht tot de maps aan toe.
Want hoe goed de netcode en alles straks ook is de maps worden nooit goed genoeg om serieus BF op een hoger niveau te spelen op 3 á 4 maps na denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Ben weer een leuke server tegen gekomen waar esl spelers hun warm ups doen in bf4.
Het zelfde als toen angels en rockets in bf3.

Vanmiddag tegen wat spelers van epsilon gespeeld, werd afgeslacht maar mocht je een keer willen
weten hoe de pro's presteren join dan deze server.

http://battlelog.battlefi...TOP-INFANTRY-76Ranger-ru/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
NLsandman schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:31:
Ben weer een leuke server tegen gekomen waar esl spelers hun warm ups doen in bf4.

Vanmiddag tegen wat spelers van epsilon gespeeld, werd afgeslacht maar mocht je een keer willen

Niet dat ik daartussen echt iets te zoeken heb, maar bedankt voor de link. Leuk. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

No Shotguns/BULLDOG/SCAR-H/ACE52/FAMAS/DMR | No Claymore/C4/M320/Mines/RPG/SMAW/Javelin/RGO | Streams: GGC/PBbans/ACI/Metabans/BF4DB | Play fair and dont insult players or their families. | You can visit our website for more information: 76ranger.ru
WTF is this shit 8)7 . Mag je überhaupt nog wel spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wapens die ook in ESL geband zijn. Zal daar wel aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Doet me beetje aan Socom 2 denken waar in servers soms ook bepaalde wapens verbannen waren. Heb het nooit gesnapt waarom dit überhaupt gebeurd.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metian schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:44:
Doet me beetje aan Socom 2 denken waar in servers soms ook bepaalde wapens verbannen waren. Heb het nooit gesnapt waarom dit überhaupt gebeurd.
Deels vanwege de netcode van het spel, sommige wapens waren/zijn gewoon nog te vaak 1-frame-kills, deels om te balanceren op skill ipv spam en deels om het spelletje zo veel mogeiljk te laten lijken op 5v5 BF3 en CS:GO.

Uiteindelijk bereiken ze er alleen maar mee dat iedereen dezelfde wapens gebruikt en dat er geen ruk is om competitive cs:go te bekijken, potentieel nieuwe spelers afgeschrikt worden omdat het teveel afwijkt van normale BF potjes en dat de strategie gereduceerd is tot camp / rush / camp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Aha, daar zat ik dus laatst op. Ging al wat minder goed en wat vaker te schelden O-)

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Mag ik vragen van wie deze server is: http://battlelog.battlefi...rs-net-Conquest-Low-Ping/

En waarom ik er als TWKR niet in kan :+ ? + Waarom die titel als het clan-only is?

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 22-08-2014 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:26

Anthirian

In Trance We Trust

Dat is de server van het Tweakers Platoon dat we een tijd geleden hebben opgericht. Ik neem aan dat de server size niet goed stond en hij daardoor vol was, maar inmiddels staat die weer op een normale waarde.

[ Voor 4% gewijzigd door Anthirian op 23-08-2014 01:34 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Anthirian schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 01:30:
Dat is de server van het Tweakers Platoon dat we een tijd geleden hebben opgericht. Ik neem aan dat de server size niet goed stond en hij daardoor vol was, maar inmiddels staat die weer op een normale waarde.
Neuh deze was lang niet vol - maar waarom kon ik de server niet in terwijl ik lid ben van said platoon? Ik kreeg de melding: "Banned only for clanmembers" of iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:40

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Dan hoort die server gewoon Private te zijn lijkt me als die alleen maar toegankelijk is voor leden... En niet Public-Ranked.

Maak dan gewoon gebruik van reserved slots en/of aggressive join als je (betalende) leden voorrang wil geven, net zoals we bij BuG doen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
Het is weer 2XP, ga ik straks maar eens de CTE-versie levellen, voorlopig klaar met de gewone versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik zit niet in 'het bestuur' van de Tweakers clan maar voor zover ik weet moet die server open zijn voor iedereen? Toen ik er een week geleden op speelde zaten er ook gewoon mensen van een andere platoon op.
MadButcher schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:39:
Het is weer 2XP, ga ik straks maar eens de CTE-versie levellen, voorlopig klaar met de gewone versie.
Ik ben eindelijk lvl 70, ga maar proberen naar de 75 te gaan dit weekend. Niet op CTE btw.

[ Voor 42% gewijzigd door Brogala op 23-08-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TIL sunken dragon heeft geen static AA :D
Als je tijdens double XP een 200% XP boost aanzet krijg je 600% XP btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:16:
TIL sunken dragon heeft geen static AA :D
Als je tijdens double XP een 200% XP boost aanzet krijg je 600% XP btw.
_/-\o_

over 600% boost: ja, dat doe ik inderdaad meestal. Gewoon naar metro/lockers, ammo boxes/medic bags droppen en je ziet dat level omhoog gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 18:24
Word er wel naar van dat je tegenwoordig bij elke server niks meer kan zeggen in de chat of je hebt meteen een kick of een temp ban te pakken. Je hoeft elkaar nog net niet met 'U' aan te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Da's niet mijn ervaring. Ik zit regelmatig met scheldende kinderen in de chat die 40 minuten lang "cheater", "hacker", "bs" zitten te spammen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
infidel011 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:24:
Word er wel naar van dat je tegenwoordig bij elke server niks meer kan zeggen in de chat of je hebt meteen een kick of een temp ban te pakken. Je hoeft elkaar nog net niet met 'U' aan te spreken.
dit is inderdaad heel storend, ik zat met wat Tweakers op een server en ik zei een keer iets met 'fuck'. Ik weet niet meer precies wat ik zei maar het was iig niet zoiets als 'fuck you noob'.

Gelijk een temp ban van 2 uur 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
infidel011 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:24:
Onze clan die sinds een paar weken opgeheven is maar nog steeds de server voor bf3 heeft draaien
had ook hele strenge chat regels, ik durf hier niet eens te posten wat er allemaal in de ingame chat werd gezegt.

het wordt blijkbaar normaal gevonden tegenwoordig om maar racistisch en op de persoon te schelden op game servers, ik ben van mening dat daar wel eens wat aan gedaan mag worden en dat het duidelijk
wordt gemaakt naar sommige gamers dat hun gedrag niet normaal is.

Bepaalde figuren hebben het gewoon verpest zodat servers nu profanity plugins gebruiken die helemaal
niets meer toelaten.

Toen ik nog actief was als admin had ik geen moeite met een keer fuck it of iets in die trant zolang het maar niet op de persoon was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
NLsandman schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:25:
[...]

Onze clan die sinds een paar weken opgeheven is maar nog steeds de server voor bf3 heeft draaien
had ook hele strenge chat regels, ik durf hier niet eens te posten wat er allemaal in de ingame chat werd gezegt.

het wordt blijkbaar normaal gevonden tegenwoordig om maar racistisch en op de persoon te schelden op game servers, ik ben van mening dat daar wel eens wat aan gedaan mag worden en dat het duidelijk
wordt gemaakt naar sommige gamers dat hun gedrag niet normaal is.

Bepaalde figuren hebben het gewoon verpest zodat servers nu profanity plugins gebruiken die helemaal
niets meer toelaten.

Toen ik nog actief was als admin had ik geen moeite met een keer fuck it of iets in die trant zolang het maar niet op de persoon was.
Maar die plugins hebben geen gevoel of het serieus 'Fuck you noob' is of dat het gewoon was 'Fuck, 1 health left :p'.

Ik word af en toe ook uitgescholden maar dan zet je dat chat toch gewoon uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Brogala schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:39:
[...]

Maar die plugins hebben geen gevoel of het serieus 'Fuck you noob' is of dat het gewoon was 'Fuck, 1 health left :p'.

Ik word af en toe ook uitgescholden maar dan zet je dat chat toch gewoon uit?
Ik snap die servers sowieso al niet, je speelt een 18+ spel en dan kan je nog geneens een scheldkanonnade hebben? Pff, its the internet - stop being so serious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 00:40

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Er is natuurlijk een verschil tussen schelden omdat het potje niet zo lekker loopt, of iemand uitmaken voor erge ziekte lijder en dergelijke. Zolang het maar niet persoonlijk wordt dus...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Het issue is meer dat die chat al niet overzichtelijk is, en dan ook nog volloopt met allerlei eindeloze zinloze persoonlijke hacusations en scheldpartijen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Ik zou graag chat mogelijkheden hebben voor 1. Allen team chat 2. Algemene chat 3. Block admin bericht spam >:) 4. Hide chat. Nu heb ik de chat meestal op hide maar dan zie ik geen chat van mijn team . Waarom moet in godsnaam de chat van de vijand zien, dat boeit mij geen reet.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nu net echt haat in een game zijn lange laadtijden. Ik dacht dat tegenwoordig in de nieuwste games de laadtijden opgekrikt waren, maar bf4 is echt een pro in lange laadtijden. Bf3 is nog steeds beste van de reeks.

Offtopic: idee voor tweakers: misschien een extra knopje toevoegen om aan te kunnen duiden dat een bericht een mening is, ik geloof zelfs dat moviemeter.nl dit al heeft.
Back ontopic >>>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:21:
Offtopic: idee voor tweakers: misschien een extra knopje toevoegen om aan te kunnen duiden dat een bericht een mening is, ik geloof zelfs dat moviemeter.nl dit al heeft.
Back ontopic >>>
offtopic:
Als het niet duidelijk is dat je bericht een mening is doe je iets niet goed ;) .

Ik vind / het is zo dat zijn een wereld van verschil.

[ Voor 20% gewijzigd door D4NG3R op 23-08-2014 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:21:
Wat ik nu net echt haat in een game zijn lange laadtijden. Ik dacht dat tegenwoordig in de nieuwste games de laadtijden opgekrikt waren, maar bf4 is echt een pro in lange laadtijden. Bf3 is nog steeds beste van de reeks.

Back ontopic >>>
Ben jij nog zo'n arme tweaker met opslag uit het stenen tijdperk? (hdd)
Met een SSD ben je zo ingame hoor, moet er niet aan denken weer met HDD te moeten spelen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:03:
[...]

Ben jij nog zo'n arme tweaker met opslag uit het stenen tijdperk? (hdd)
Met een SSD ben je zo ingame hoor, moet er niet aan denken weer met HDD te moeten spelen :r
Ik heb een SSD en HDD en ik zet mijn games op de HDD. Mijn Hdd is redelijk recent, dus ik veronderstel dat deze ook nog snel kan laden (of toch snel genoeg voor bf4)... Ik dacht eigenlijk meer dat het spel naar de map van de ea servers lang blijft zoeken en daardoor zo traag gaat. Ik kan moeilijk geloven dat mijn recente hdd zo traag draait, hij doet het nochtans goed met andere games. Maar het is wel raar dat het bij jou wel snel ingame bent :o Misschien moet ik het toch maar eens testen op de SSD....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2014 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 09:03:
[...]

Ik heb een SSD en HDD en ik zet mijn games op de HDD. Mijn Hdd is redelijk recent, dus ik veronderstel dat deze ook nog snel kan laden (of toch snel genoeg voor bf4)... Ik dacht eigenlijk meer dat het spel naar de map van de ea servers lang blijft zoeken en daardoor zo traag gaat. Ik kan moeilijk geloven dat mijn recente hdd zo traag draait, hij doet het nochtans goed met andere games. Maar het is wel raar dat het bij jou wel snel ingame bent :o Misschien moet ik het toch maar eens testen op de SSD....
zal ik zeker doen. Toen ik een tijdje weinig BF4 speelde heb ik 'm op mijn ook recente HDD gezet (half jaar geleden gekocht), en toen laadde hij echt ontzettend sloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-09 14:13
Bf4 is nu voor de hleft van het geld op origin 20 of 25 euro als je die incl china risinh dlc wil. Is het nog waard om bf4 te kopen aangezien hardline ook al aan zit te komen. En raden jullie de china rising dlc aan of gewoon de kale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Boomhunta schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 10:11:
Bf4 is nu voor de hleft van het geld op origin 20 of 25 euro als je die incl china risinh dlc wil. Is het nog waard om bf4 te kopen aangezien hardline ook al aan zit te komen. En raden jullie de china rising dlc aan of gewoon de kale versie?
Ik zou BF4 met premium kopen. China Rising is leuk, Second Assault ook (hoewel die zandstorm ontzettend irritant is), Naval Strike naar mijn idee niet (tenzij je erg van vehicles houdt) en Dragons Teeth vind ik tot nu toe de leukste DLC. Ook kan je zonder premium op sommige servers niet spelen.

Je kan ook even wachten tot de september patch, die gaat hopelijk veel verbeteren. Nu heb ik nog erg vaak kills behind cover, wel bloed maar geen hitmarker, dat soort dingen. Daar moet je dus wel tegenkunnen.

En BFH; dat spel was op de gamescom kennelijk veel beter dan 't in de closed beta was. Maar als die uit is kijk ik even naar wat reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Boomhunta schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 10:11:
Hardline is uitgesteld naar "early 2015" wat dat ook moge betekenen.

http://blogs.battlefield.com/2014/07/bfh-will-launch-2015/

De BF4 die je nu koopt (incl. sept patch) is ieder geval veel beter dan het tot, m.n.de high frequency update, is geweest. Dus voor de juiste prijs en de juiste verwachtingen is het wel een ok game.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

heb een probleem bij het opstarten van BF4:

het scherm gaat flikkeren (af en toe beeld) en daarna krijg ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Kxavytk.png

hij opent in windowd mode terwijl ik dat niet zo ingesteld heb..
geluid hoor ik wel maar beeld krijg ik niet.. het is bij alle servers die ik join
ik heb de juiste drivers en zeker het systeem op het spel te draaien (zie specs onder deze post)

wie helpt mij? :(

[ Voor 20% gewijzigd door spartacusNLD op 24-08-2014 13:26 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Zet je Origin overlay eens uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

unfor schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 13:27:
Zet je Origin overlay eens uit?
staat uit.. heb heel google al afgezocht maar kom er niet uit.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: You have been perma banned for having an abnormal kill rate. (81,00kpd)

Mijn favoriete dragon's teeth server ;(
Zat flink misbruik te maken van het feit dat sunken dragon geen static AA heeft.
Was de TBG server btw.

@sparta
"repair game" in origin werkte bij mij (al had ik een wit scherm ipv een zwart)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 13:38:
pfff
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: You have been perma banned for having an abnormal kill rate. (81,00kpd)

Mijn favoriete dragon's teeth server ;(
Zat flink misbruik te maken van het feit dat sunken dragon geen static AA heeft.
Was de TBG server btw.

@sparta
"repair game" in origin werkte bij mij (al had ik een wit scherm ipv een zwart)
lol. Na een tijdje word jij op elke server gebanned wegens 'hacks' :p

zien ze niet dat je van CFA bent ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door Brogala op 24-08-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 13:38:
pfff
Een K/D van 81:1 is ook extreem abnormaal. Zelfs de wereldtop behaalt dit niet - ja of je moet constant in je MAA gaan zitten campen in base, maar als dat het enige is wat je kan moet je je afvragen of shooters wel wat voor jouw zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door D4NG3R op 24-08-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 13:56:
[...]

lol. Na een tijdje word jij op elke server gebanned wegens 'hacks' :p

zien ze niet dat je van CFA bent ofzo?
Ik speel meestal op official servers. Helaas heeft dragon's teeth alleen ranked servers :'( .
D4NG3R schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:02:
[...]

Een K/D van 81:1 is ook extreem abnormaal. Zelfs de wereldtop behaalt dit niet - ja of je moet constant in je MAA gaan zitten campen in base, maar als dat het enige is wat je kan moet je je afvragen of shooters wel wat voor jouw zijn.
:')

Ik zat met een gestolen little bird in hun base te campen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nee dat klopt precies de wereldtop speelt tegen gelijkwaardige tegenstanders maar dat durven ze niet want ja K/D hé.
Het is weer het zelfde als in BF3 waar de goede tegenstanders ipv. tegen elkaar samen gingen spelen ;(
en dan het liefst met een man of 9 zodat ze alles kunnen ownen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:26

Anthirian

In Trance We Trust

[...]

Dat is waarschijnlijk de K/D die hij op die server had gehaald, niet in zijn hele BF4 carriere. Ik heb ook best wel eens servers gehad waar ik 30:0 stond, maar dat was met 1 potje spelen. Terugkomen op zo'n server en dan in de chat zien dat je een K/D hebt op die server van 30 is dan wel weer grappig. Iemand bannen om die reden is daarom belachelijk, tenzij ze ook regels hadden tegen base raping die je zo hebt overschreden.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:17:
[...]

Nee dat klopt precies de wereldtop speelt tegen gelijkwaardige tegenstanders maar dat durven ze niet want ja K/D hé.
Het is weer het zelfde als in BF3 waar de goede tegenstanders ipv. tegen elkaar samen gingen spelen ;(
en dan het liefst met een man of 9 zodat ze alles kunnen ownen.
Wat is er mis mee om met een paar vrienden samen te spelen? Ik dacht dat er juist veel nadruk werd gelegd op teamwork in de battlefield serie.

In de server met de ban in kwestie speelde ik alleen btw (ook geen reps)
Anthirian schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:30:
[...]

Dat is waarschijnlijk de K/D die hij op die server had gehaald, niet in zijn hele BF4 carriere. Ik heb ook best wel eens servers gehad waar ik 30:0 stond, maar dat was met 1 potje spelen. Terugkomen op zo'n server en dan in de chat zien dat je een K/D hebt op die server van 30 is dan wel weer grappig. Iemand bannen om die reden is daarom belachelijk, tenzij ze ook regels hadden tegen base raping die je zo hebt overschreden.
Klopt. En de regels waren als volgt:
WELCOME!|RELIGIOUS/ETHNIC WORDS USED AS INSULTS OR RACIAL SLURS =AUTO-BAN BY SCRIPT & NEVER LIFTED. DO NOT TEST IT, TROLL IT OR QUESTION IT IN GAME.|SWEARING ALLOWED BUT RESPECT EACH OTHER AND ADMINS

Alles in caps natuurlijk. Want waarom niet? Heb al een topic gemaakt op hun forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:15:
[...]

Ik speel meestal op official servers. Helaas heeft dragon's teeth alleen ranked servers :'( .

[...]

:')

Ik zat met een gestolen little bird in hun base te campen btw.
Dat is altijd irritant; als een of andere noob bij nog 'maar' 20 health uit z'n chopper springt.

ik wil trouwens m'n Origin naam veranderen maar ik ben zo dom geweest om 1,5 jaar geleden als beveiligingsvraag: 'What was your dream job as a kid?' te nemen.... Nu kan ik dus 5 dagen gaan wachten tot EA support mij eindelijk gaat helpen (EA support is echt de slechste support die ik ooit heb gehad).

[ Voor 27% gewijzigd door Brogala op 24-08-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:33:
[...]

Wat is er mis mee om met een paar vrienden samen te spelen? Ik dacht dat er juist veel nadruk werd gelegd op teamwork in de battlefield serie.
Ja op zich niks, maar hoe leuk is het in de tennis dubbel voor Nadal en Federer continu samen tegen mensen te spelen die zich nog niet eens kwalificeren voor de ATP wedstrijden.

Je weet dondersgoed dat ze een hele goede reden hadden om je eraf te trappen. Je zat met een gestolen OP voertuig in de enemy base te campen. Het is precies dit gedrag waardoor de game vaak een stuk minder leuk is dan het kan zijn.

De enige die 'plezier' had was jij waarschijnlijk.

PC Specs

Pagina: 1 ... 12 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.