*
[ Voor 100% gewijzigd door thjo op 24-08-2014 14:56 ]
[ Voor 100% gewijzigd door thjo op 24-08-2014 14:56 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Ik had de heli van hun base gestolenBrogala schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:35:
[...]
Dat is altijd irritant; als een of andere noob bij nog 'maar' 20 health uit z'n chopper springt.
ik wil trouwens m'n Origin naam veranderen maar ik ben zo dom geweest om 1,5 jaar geleden als beveiligingsvraag: 'What was your dream job as a kid?' te nemen.... Nu kan ik dus 5 dagen gaan wachten tot EA support mij eindelijk gaat helpen (EA support is echt de slechste support die ik ooit heb gehad).
Ik snap de eerste alinea niet.Help!!!! schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:44:
[...]
Ja op zich niks, maar hoe leuk is het in de tennis dubbel voor Nadal en Federer continu samen tegen mensen te spelen die zich nog niet eens kwalificeren voor de ATP wedstrijden.
Je weet dondersgoed dat ze een hele goede reden hadden om je eraf te trappen. Je zat met een gestolen OP voertuig in de enemy base te campen. Het is precies dit gedrag waardoor de game vaak een stuk minder leuk is dan het kan zijn.
De enige die 'plezier' had was jij waarschijnlijk.
Ik wilde oorspronkelijk 2 R9 290en kopen (120FPS op 1440p vereist nogal wat GPU kracht). Voeding is een hele goede, aangeraden door The Mask met een Seasonic KM3 design. Ook heb ik mijn R9 290 op 1,4v overgeklokt.D4NG3R schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:53:
Dit heeft weinig met BF4 zelf te maken, en why the fuck heb je een 850W voeding in dat systeem zitten. Zeker zo'n Z merk kutding? Een degelijke 450W voeding was al voldoende geweest.
Open even een nieuw topic en probeer zelf wat uit te zoeken.
Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:09:
Ik wilde oorspronkelijk 2 R9 290en kopen (120FPS op 1440p vereist nogal wat GPU kracht). Voeding is een hele goede, aangeraden door The Mask met een Seasonic KM3 design. Ook heb ik mijn R9 290 op 1,4v overgeklokt.
Tevens nieuwe beste ronde: http://battlelog.battlefi...20836827430400/825608273/
Iets meer dan 5KPM. Laatste kill was een ongelukje, wilde eigenlijk 100 kills.
Ik ben het er niet echt mee eens dat je zomaar een Little Bird steelt uit de enemy z'n basis.... maarja 101 kills... wow.Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:09:
[...]
Ik had de heli van hun base gestolen
Spawnlocatie uit mn hoofd geleerd. 5 seconden voor het spawned ernaast gaan staan en E ingedrukt houden.
---
Tevens nieuwe beste ronde: http://battlelog.battlefi...20836827430400/825608273/
Iets meer dan 5KPM. Laatste kill was een ongelukje, wilde eigenlijk 100 kills.
Verwijderd
Dat is voor mij tekenend.
Wat is dat nou voor rare opmerking. Ik zal nooit tegen kunnen spreken dat casuals, die bevestigd hebben dat hun enige doel is om gefarmed te worden, dat niet leuk vinden. Ik weet alleen niet waar jij dan gevonden hebt dat ze dat bevestigen en hoe je hebt vastgesteld dat jij tegen die groep aan het spelen was.Ik zat te farmen. Enige reden dat ik dit kapotte spel nog speel. En probeer je soms te zeggen dat casuals, wiens enige doel gefarmed worden is dat niet leuk vinden? Kom nou.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
De volgende links zijn battle reports van afgelopen nacht, die 2 die boven aanstaan zijn pro's, 1 is een voormalig epsilon speler.Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:09:
[...]
Ik had de heli van hun base gestolen
Spawnlocatie uit mn hoofd geleerd. 5 seconden voor het spawned ernaast gaan staan en E ingedrukt houden.
[...]
Ik snap de eerste alinea niet.
Ik zat te farmen. Enige reden dat ik dit kapotte spel nog speel. En probeer je soms te zeggen dat casuals, wiens enige doel gefarmed worden is dat niet leuk vinden? Kom nou.
Tenzij je beroemd bent in een bepaalde community (e.g. Pro voetballer die met amateurs meespeelt) is het godsgruwelijk sneu als een pro met het doel om z'n account te boosten een pub joined.Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:09:
Ik zat te farmen. Enige reden dat ik dit kapotte spel nog speel. En probeer je soms te zeggen dat casuals, wiens enige doel gefarmed worden is dat niet leuk vinden? Kom nou.
[ Voor 21% gewijzigd door D4NG3R op 24-08-2014 15:54 ]
Niets maar als je met een paar ''vrienden'' die toevallig in een platoon zitten met allemaal Top 100's in de wereld in verschillende onderdelen en dan een server compleet onwen is gewoon zielig zoals hier net terecht werd opgemerkt zoiets als FC. Barcelona tegen de lokale 4e klasse amateur ploeg.Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:33:
[...]
Wat is er mis mee om met een paar vrienden samen te spelen? Ik dacht dat er juist veel nadruk werd gelegd op teamwork in de battlefield serie.
In de server met de ban in kwestie speelde ik alleen btw (ook geen reps)
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
[ Voor 54% gewijzigd door D4NG3R op 24-08-2014 17:21 ]
Ten tijde van bf2 was dit bijna niet mogelijk, meeste servers waren in clan handen en die hadden een soort gentleman agreement om niet met meer dan 4 clan members in 1 team gaan zitten op een andere clan server en bij misdraging was er gewoon contact tussen server admins van desbetreffende clan of server.beuker19 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:27:
[...]
Niets maar als je met een paar ''vrienden'' die toevallig in een platoon zitten met allemaal Top 100's in de wereld in verschillende onderdelen en dan een server compleet onwen is gewoon zielig zoals hier net terecht werd opgemerkt zoiets als FC. Barcelona tegen de lokale 4e klasse amateur ploeg.
Toevallig hebben wij gisteren nog tegen een paar van die CFA gasten gespeeld n als individu zijn ze redelijk maar ze konden domineren omdat ze alles onder controle in zowel het water land en de lucht.
En toen het moeilijker werd kwamen er nog 4 bij want toen kwam het K/D in gevaar
Verwijderd
heb vaak genoeg met core (is ook nederlands) gespeeld maar je kan beter met elkaar spelen krijg je misschien nog eens een reviveNLsandman schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:27:
[...]
De volgende links zijn battle reports van afgelopen nacht, die 2 die boven aanstaan zijn pro's, 1 is een voormalig epsilon speler.
Ik heb ze gevraagd waarom ze aan het pub stompen waren maar ze gaven geen reactie.
Dit is toch gewoon niet leuk meer.
Dat is wat help bedoelt, dat zou het zelfde zijn als bv van persie en robben een potje voetbal op een pleintje met amateurs gaan spelen.
http://battlelog.battlefi...04037710683072/198422417/
http://battlelog.battlefi...10979585792960/198422417/
http://battlelog.battlefi...17114015439808/198422417/
Ze reviven vaak alleen hun eigen mensen maar dat komt denk ik door TS en dat ze zo spelenVerwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:55:
[...]
heb vaak genoeg met core (is ook nederlands) gespeeld maar je kan beter met elkaar spelen krijg je misschien nog eens een revive
Problem? Heb een zooi bonnen voor gratis hosting bij i3D
Opzich zou ik het niet erg vinden die helpen op te maken.D4NG3R schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:06:
[...]
Problem? Heb een zooi bonnen voor gratis hosting bij i3D.
NLsandman schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:27:
[...]
De volgende links zijn battle reports van afgelopen nacht, die 2 die boven aanstaan zijn pro's, 1 is een voormalig epsilon speler.
Ik heb ze gevraagd waarom ze aan het pub stompen waren maar ze gaven geen reactie.
Dit is toch gewoon niet leuk meer.
Dat is wat help bedoelt, dat zou het zelfde zijn als bv van persie en robben een potje voetbal op een pleintje met amateurs gaan spelen.
http://battlelog.battlefi...04037710683072/198422417/
http://battlelog.battlefi...10979585792960/198422417/
http://battlelog.battlefi...17114015439808/198422417/
Inderdaad.NLsandman schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:41:
[...]
Ten tijde van bf2 was dit bijna niet mogelijk, meeste servers waren in clan handen en die hadden een soort gentleman agreement om niet met meer dan 4 clan members in 1 team gaan zitten op een andere clan server en bij misdraging was er gewoon contact tussen server admins van desbetreffende clan of server.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Wow, ik kan gewoon niet kiezen welke van de genoemde punten op mij moet slaan omdat ik nog steeds speelevilpin0 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:04:
Maar het grootste probleem is dat 90% van de goede bf spelers nu wat anders spelen, en de spelers die nog spelen helemaal geen interesse hebben in teamplay, die zitten gewoon ergens te campen met een bi-pod. Dat is inherent voor een stervende game, wat je nu ziet zijn helaas gewoon de laatste sluip trekkingen (thans voor PTO spelers).
Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers
Ik denk dat je hier helemaal niet zo ver van de waarheid zit en zo gek is dat ook niet. Je hoeft maar een willekeurige 64 man CQ large server te joinen (vooral de officele servers wat echt de allergrootste bakfietsen aantrekt) en wat is je ervaring? Totale verbazing en dankbetuigingen als je iemand revivedt. Jammer genoeg blijkt dan in de battlereport dat je in je eentje 60% van alle revives op je naam hebt (van beide teams).....evilpin0 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:04:
Maar het grootste probleem is dat 90% van de goede bf spelers nu wat anders spelen, en de spelers die nog spelen helemaal geen interesse hebben in teamplay, die zitten gewoon ergens te campen met een bi-pod. Dat is inherent voor een stervende game, wat je nu ziet zijn helaas gewoon de laatste sluip trekkingen (thans voor PTO spelers).
[ Voor 19% gewijzigd door 8x4 op 26-08-2014 14:12 ]
Hier ga je verschillende antwoorden op krijgen. Het gros zal zeggen dat de game nu goed speelbaar is en dat alle fouten er wel uit zijn.8x4 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:44:
In de signature van user Help!!!! is een link naar een filmpje te vinden waarin uitgelegd wordt waarom BF4 een gebroken spel is (30 minuten filmpje, zie YouTube: ☼ Battlefield 4 - Why its broken & current state of the gaming industry). Een interessant filmpje die ik anderen aanraad om ook te bekijken. Ik heb dat filmpje volledig bekeken en ik vraag me af in hoeverre de kritiek op dit moment nog terecht is.
In dat filmpje komen de volgende onderwerpen aan bod:
1. constant crashes (inmiddels verholpen neem ik aan)
2. broken gun mechanics (de spread van kogels en dat de eerste of tweede kogel vaak een willekeurige richting krijgt waar de speler geen invloed op heeft)
3. glitched hitboxes (hitboxes die niet synchroon lopen met de personages die je ingame ziet)
4. bad netcode (voorbeeld 1: beschoten worden met een wapen waardoor je health van 100hp direct naar 0hp gaat in één frame, terwijl dat wapen niet eens in staat is die hoeveelheid schade aan te brengen binnen één frame. Voorbeeld 2: BF4 registreert de locatie van de speler 10 maal per seconde, wat veel te weinig is voor een shooter, aldus de uploader van het filmpje. In vergelijking, counterstrike 1.6 registreert de locatie van de speler 100 maal per seconde)
5. player movement (vast komen te zitten op bepaalde plaatsen op de grond, etc.)
Het spel heb ik sinds donderdag in huis en het is tevens mijn eerste battlefield game ooit. Van punt 1 heb ik gelukkig geen last, ik neem aan dat dit al gepatched is sinds het spel vorig jaar uitgekomen is. Omdat ik nog een beginner ben in deze gameserie en alles me nog veel te snel gaat, kan ik geen betrouwbaar oordeel vellen over punten 2 t/m 5. Ik moet eerlijk toegeven dat ik soms naar mijn gevoel zowat mijn hele magazijn leegschiet op een enemy, maar dan nog krijg ik hem alsnog niet dood en pakt hij mij eerder (dit in close range ook nog). Ik weet niet of dit mijn onkunde is of te wijten is aan de mechaniek van het spel en dat deze wellicht nog 'broken' is (zie punten 2-5). Ik doe niet aan gun sprayen wanneer dat niet gerechtvaardigd is en heb in het verleden vrij intensief counterstrike gespeeld (versie 1.3 t/m source). Ik ben dus absoluut geen pro gamer/fps-speler, maar ook niet een complete beginner wat betreft dit genre.
Dus mijn vraag aan de veteranen van de BF-reeks: zijn punten 2 t/m 5 zoals hierboven beschreven, nog steeds van toepassing op dit spel en is dit spel dus inderdaad eentje met een gebroken mechaniek, zoals in het filmpje gesuggereerd wordt?
[ Voor 12% gewijzigd door 8x4 op 26-08-2014 14:42 ]
Verwijderd
Je opmerking is terecht maar je moet er wel rekening mee houden dat men in BF 4 de limieten hebben opgezocht en er zijn overgegaan. Geen enkele game probeert wat zij proberen. Ik zeg niet dat dit het goed praat maar dit moet je toch in acht nemen als je zegt dat je nooit nog een EA product zal kopen.8x4 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:25:
Dank je voor de uitgebreide en spot on reactie AWESOM-0!.
De meeste kritiek in dat filmpje is dus nog steeds terecht (dat filmpje werd in januarie 2014 geupload). Dit zorgt er dus voor dat e-sports of welke vorm van serieuze, competitive play in deze game gewoon onmogelijk is.
Indien de meeste punten in september gepatched worden, is er voor mij alsnog geen reden om het dan maar te accepteren. Het is dan immers bijna een jaar na release en dat hoort niet dat basale gameplay gefixt wordt. Zoiets zou al vanaf release gewoon goed moeten zijn.
Ik ben geen hardcore gamer, maar dit kan gewoon echt niet haha. Ik begrijp niet waarom mensen jaar in jaar uit producten van EA blijven kopen als EA zulke producten uitbrengt. Het is blijkbaar vrij normaal geworden om genoegen met minder te nemen. Als mensen eens wisten wat de waarde van geld was....
Voor mij is het in ieder geval het laatste product dat ik van EA koop
Ik kan er best wel inkomen dat je nu even een dégout hebt gekregen van vooral EA en BF4 in het algemeen hoor. Heb het in 't begin ook redelijk wat gespeeld en hoewel het soms echt nog wel te genieten viel, werd je idd meer en meer met de neus op de (meerdere) fouten gedrukt..Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:37:
[...]
Je opmerking is terecht maar je moet er wel rekening mee houden dat men in BF 4 de limieten hebben opgezocht en er zijn overgegaan. Geen enkele game probeert wat zij proberen. Ik zeg niet dat dit het goed praat maar dit moet je toch in acht nemen als je zegt dat je nooit nog een EA product zal kopen.
Je alternatief is een kopie van de laatste vier COD's. Dan toch liever een BF 4 voor mij.
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Graag gedaan en wat Snak3doc aangeeft klopt ook wel ergens, ze hebben inderdaad veels te veel geprobeerd er in te stoppen, helaas bleken die dingen achteraf vrijwel allemaal nuttloos. Gimmicks vallen nu eenmaal makkelijker te vermarkten dan gameplay. Daar ben ik zelf ook schuldig aan.8x4 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:25:
Dank je voor de uitgebreide en spot on reactie AWESOM-0!.
De meeste kritiek in dat filmpje is dus nog steeds terecht (dat filmpje werd in januarie 2014 geupload). Dit zorgt er dus voor dat e-sports of welke vorm van serieuze, competitive play in deze game gewoon onmogelijk is.
Indien de meeste punten in september gepatched worden, is er voor mij alsnog geen reden om het dan maar te accepteren. Het is dan immers bijna een jaar na release en dat hoort niet dat basale gameplay gefixt wordt. Zoiets zou al vanaf release gewoon goed moeten zijn.
Ik ben geen hardcore gamer, maar dit kan gewoon echt niet haha. Ik begrijp niet waarom mensen jaar in jaar uit producten van EA blijven kopen als EA zulke producten uitbrengt. Het is blijkbaar vrij normaal geworden om genoegen met minder te nemen. Als mensen eens wisten wat de waarde van geld was....
Voor mij is het in ieder geval het laatste product dat ik van EA koop
Ja, die punten zijn er, maar ik ga er altijd maar van uit dat als het mij overkomt ik het waarschijnlijk ook bij een ander veroorzaak en dus voor iedereen de situatie weer gelijk is. Dan hoef ik er ook niet over in te zitten want gedeelde smart is halve smart8x4 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:44:
[b]
Dus mijn vraag aan de veteranen van de BF-reeks: zijn punten 2 t/m 5 zoals hierboven beschreven, nog steeds van toepassing op dit spel en is dit spel dus inderdaad eentje met een gebroken mechaniek, zoals in het filmpje gesuggereerd wordt?
Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers
D4NG3R schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:53:
Dit heeft weinig met BF4 zelf te maken, en why the fuck heb je een 850W voeding in dat systeem zitten. Zeker zo'n Z merk kutding? Een degelijke 450W voeding was al voldoende geweest.
Open even een nieuw topic en probeer zelf wat uit te zoeken.
[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 26-08-2014 15:16 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
als je mij een keer met c4 killed op een erg mooie manier, bravo =P2Dutch schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:14:
[...]
Oh en veel jochies raken gefrustreerd als ik m'n C4-blokjes gebruik. Moet je het maar disarmen met een grenade en beter uitkijken
weet niet of je het al hebt verholpen, maar ik had het ook vandaag. Het blijkt aan teamviewer te liggen dus weet niet of je dat hebt maar sluit dat eens af en je probleem is als goed is weer over.spartacusNLD schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 13:25:
heb een probleem bij het opstarten van BF4:
het scherm gaat flikkeren (af en toe beeld) en daarna krijg ik dit:
[afbeelding]
hij opent in windowd mode terwijl ik dat niet zo ingesteld heb..
geluid hoor ik wel maar beeld krijg ik niet.. het is bij alle servers die ik join
ik heb de juiste drivers en zeker het systeem op het spel te draaien (zie specs onder deze post)
wie helpt mij?
Verwijderd
De respawn tijd van C4 is ook veel te hoog.lordprimoz schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:52:
[...]
als je mij een keer met c4 killed op een erg mooie manier, bravo =P
Maar waar ik een hekel aan heb is mensen die c4 spammen in gangen en dan gaan liggen wachten tot er iemand voorbij rent... vooral als het traphuizen of gangen zijn waar je niet de c4 kapot kan maken zonder zelf dood te gaan. gooi ik dan een grenade ligt er een ms later weer c4
Kijk eens hier: https://docs.google.com/s...TTh3cmc&usp=sharing#gid=0Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:44:
Gaat waarschijnlijk al gepost zijn, maar is er een lmijst om op battlelog mensen toe te voegen die samen willen spelen? Ben sinds enkele weken BF4 op de pc aan het spelen.
Grtz
Verwijderd
Dank je!!bvk schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:56:
[...]
Kijk eens hier: https://docs.google.com/s...TTh3cmc&usp=sharing#gid=0
En verder kun je je aanmelden voor het tweakers platoon of bij BuG waar ook veel Tweakertjes zitten.
Dan heb je al gauw genoeg keuze om mee samen te spelen
Verwijderd
2Dutch schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:14:
[...]
offtopic:
test nog wel eens gpu's voor het werk, gaat prima met 550W voeding..maar had pas een kaart van Gigabyte waarbij duidelijk stond minimaal 600W..
Valt behoorlijk mee, Premium kan je al krijgen voor een euro of €25 - 30 en dat brengt alle DLC + wat kleine (cosmetische) extra's met zich mee. EA staat bekend als een vieze cashvreter, maar qua prijs valt het me persoonlijk nog mee. Ja als je op Origin zelf de DLC's koopt ben je vies duur uit8x4 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:44:
Onderwerp #2: DLC (dit bevat louter mijn mening)
Zoals uit bovenstaande tekst blijkt ben ik geen diehard gamer meer (in het verleden wel) en heb al jaren niet meer serieus gegamed. Nu ik deze game gekocht heb, ben ik echt verbaasd over de hoeveelheid en prijs van de DLC die EA durft te vragen. Als ik rekening ermee houd dat zowat elk jaar een nieuwe game van deze serie uitgebracht wordt door EA, dan zijn de prijzen naar mijn mening nog véél hoger dan zou moeten. Als nieuwkomer tot deze serie vind ik dit werkelijk schandalig en niet kunnen. Het feit dat er uberhaupt zoveel DLC is (ongeacht de prijs) is al erg genoeg.
Tot nu toe heb ik aardig wat plezier tijdens het spelen van deze game, maar alles er omheen (de vele kritiek die vroeger is geuit op deze game, de schandalige prijzen van DLC en de hoeveelheid van DLC) heeft me nu al doen besluiten geen producten van EA meer aan te schaffen. Ik ben simpelweg niet te spreken over de manier waarop dat bedrijf zaken doet.
[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 28-08-2014 01:48 ]
Verwijderd
Spijtig genoeg heeft 75% hier nooit van clanbase gehoordjohanmolzor schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:12:
Misschien ligtelijk off-topic maar ik mis de tijden van Clanbase. Lekker op de ladder een keer een clanwar spelen wanneer je zin had, precies op het niveau dat je zelf wilde... Dat lijkt me nu met BF4 ook geweldig.![]()
Of zoiets als mIRC zou ook handig zijn. Als je een 5v5 wilde spelen, gewoon even rondspammen en met een minuut kon je lekker knallen. Heeft iemand toevallig iets soortgelijks gevonden? Dan zou ik het graag horen
Qua open maps heb je op China Rising en Naval Strike toch zeker ook genoeg te beleven dan hoor. Silk Road bijvoorbeeld, kan geen map bekenken die meer open is dan die to be honest.D4NG3R schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 01:47:
[...]
Edit: Persoonlijke toevoeging trouwens, buiten de wapens om speel ik niet zo heel veel van de DLC maps. Bij BF3 speelde ik voornamelijk vanilla en armoured kill qua maps. Ik houd van grote open maps. Maar dit heeft meer met mijn insteek dan met de DLC zelf te maken.
Hmm, is de gemiddelde leeftijd hier op tweakers dan zo laag? Lijkt me sterk hehe.Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 02:36:
[...]
Spijtig genoeg heeft 75% hier nooit van clanbase gehoordMaar het was inderdaad geweldig in de tijd van CS1.5 en UT99 etc, nu helaas hopeloos verouderd. veel jongere spelers zullen dit systeem ook niet zo waarderen over het algemeen ivm er meer bij komt kijken dan een "join group" knop
[ Voor 32% gewijzigd door Brogala op 28-08-2014 19:13 ]
Ze speelde gewoon op server van gamed! die in Keulen stonden, dus 15ms hadden ze.Fonta schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:25:
Dat was op een lan, dus reken daar maar niet op
CEVO en ESLjohanmolzor schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:06:
[...]
Hmm, is de gemiddelde leeftijd hier op tweakers dan zo laag? Lijkt me sterk hehe.
Zoiets als mIRC dan... Ik kan me echt herinneren dat ik daarmee binnen enkele minuten al leuke clanwars had gevonden, en daar kwam toch echt niet veel meer bij kijken dan een "join group" knop. Het is vooral jammer dat er geen plek meer is waar een hele community samen komt. Je leerde via mIRC zo makkelijk weer mensen kennen waar je vervolgens mee kon gamen. Mensen van je eigen niveau etc.
Ik weet niet of je dat pickup systeem nog kent van mIRC, dan kon je jezelf toevoegen aan een willekeurig team en dan speelde je al direct een wat serieuzer potje dan dat je op publics speelde... Was ook erg leuk![]()
Nouja, mocht iemand nog iets soortgelijks kennen dat tegenwoordig veel gebruikt wordt, dan hoor ik het graag!
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Jammer dat dat niet meer bestaat...NLsandman schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 00:03:
[...]
CEVO en ESL
Clan gebeuren zoals in bf2 met wars tussen clans en waar je scrims kon joinen via IRC bestaat niet meer.
Je begrijpt wel, dat als je naar beneden blijft scrollen, er steeds meer servers bij komen? Ik scroll wel eens een paar minuutjes naar beneden, en zet dan het aantal spelers van hoog naar laag, dan vindt je meer dan genoeg serversH3llSiNG schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:36:
Ik vind dat er maar weinig volle servers zijn, de map Sunken Dragon bijvoorbeeld, er is nu een 64 man server waar je die map kan spelen maar verder niks. Wat word veel gespeeld in BF4?
[ Voor 10% gewijzigd door johanmolzor op 29-08-2014 11:24 ]
Er zijn in BF4 gewoon niet veel echte leuke maps en bijna geen die ook nog eens 24/7 leuk is.johanmolzor schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:23:
[...]
Je begrijpt wel, dat als je naar beneden blijft scrollen, er steeds meer servers bij komen? Ik scroll wel eens een paar minuutjes naar beneden, en zet dan het aantal spelers van hoog naar laag, dan vindt je meer dan genoeg servers
edit: toegegeven, dit hadden DICE/EA ook op een andere manier kunnen oplossen die vast beter had gewerkt, maar helaas
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik vind zelf de meeste maps eigenlijk wel heel leuk... dat is puur smaak denk ik. Ik had niet zo begrepen dat hij specifiek naar 24/7 servers op zoek was, als ik nu zijn reactie lees vraag ik me dat nog steeds af. Maar ik speel zelf voornamelijk op servers waar ze gewoon alles spelen. Alle DLC en alle maps. Die zijn er prima te vinden. Die map Sunken Dragon waar hij het over heeft heb ik ook al een aantal keer gespeeld. Uit zijn comment maakte ik op dat hij maar 1 server kon vinden waar die op werd gespeeld, en dat kan ik me toch niet voorstellen...beuker19 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:04:
[...]
Er zijn in BF4 gewoon niet veel echte leuke maps en bijna geen die ook nog eens 24/7 leuk is.
Alleen 24/7 SoS , Locker en Metro zijn populair en her en der zijn nog een paar andere servers met 24/7 een enkele maps maar meestal zijn de server gewoon bijv. CR , DT of Vanille only.
Verwijderd
Lekker gespeeld gister nacht, alleen jammer dat de server na 3 rondjes leeg gespeeld was door onsFonta schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:28:
Gisteren tegen de team captain van team netherlands (LtHunterr) gespeeld.
Eerste potje ging nog wel.
http://battlelog.battlefi...35486133551168/270382331/
Tweede potje toen zijn maatje (IPatyyw0w) erbij kwam verloren we.
http://battlelog.battlefi...39265973207104/270382331/
Eerlijk toegegeven, het is geinig om tegen zulke topspelers te spelen, maar echt leuk is anders.
Na de 2 potjes was de server dan ook leeg.
Helaas niet, ben er te oud voor, kan helemaal niet meer mee komen met die snot neuzen van tegenwoordig:)johanmolzor schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:36:
[...]
Jammer dat dat niet meer bestaat...
Dat CEVO ziet er ook wel geinig uit, dat lijkt me ook al iets meer community gericht dan ESL, want dat laatste spreekt mij niet aan.
Doe jij zelf mee aan zulk soort dingen?
Die horen ook niet op pubs, heb het al moeilijk zat tegen jouw en rice laat staan tegen een pro.Fonta schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:28:
Gisteren tegen de team captain van team netherlands (LtHunterr) gespeeld.
Eerste potje ging nog wel.
http://battlelog.battlefi...35486133551168/270382331/
Tweede potje toen zijn maatje (IPatyyw0w) erbij kwam verloren we.
http://battlelog.battlefi...39265973207104/270382331/
Eerlijk toegegeven, het is geinig om tegen zulke topspelers te spelen, maar echt leuk is anders.
Na de 2 potjes was de server dan ook leeg.
[ Voor 3% gewijzigd door NLsandman op 29-08-2014 23:15 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Fonta op 30-08-2014 01:30 ]
kwam zijn naam ook al op metabans tegen, was 5 dagen geleden gebanned maar is weer opgeheven.Fonta schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 01:29:
Ach, als pro gamer moet je ook je lolletje hebben toch.
Oppassen voor fairfight? Volgens mij gebruiken ze die alleen maar om restricted areas aan te geven op de map.
Of je moet volgens mij echt heel ruim boven gemiddeld scoren, wil je gepakt worden door FF.
Dice pls...
Zag ook dat LtHunterr zijn "fun" account gebanned was op bf4db.
Nu niet meer: http://bf4db.com/forum/pl...ed-for-being-pro-accepted
Was me trouwens niet opgevallen, maar op zo'n lage rank, gaat het snel omhoog.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Ik denk dat het aanleg is... een combinatie van reactiesnelheid en hand/oogcoördinatie.SAiN ONeZ schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:52:
hebben die jongens geweldige oog-hand coordinatie of waar zit het em dat in, blinken ze in alle (fps) games uit, just being curious? Zoals NLsandman al aanhaalt dat je je tegenwoordig niet meer met die jonge apen kunt meten, daar heb ik ook last van met 41 lentes oud, maar ik geef niet op
[ Voor 34% gewijzigd door DAMAGE op 30-08-2014 19:32 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Aha dus jij bent die vervelende rice_nl die niet kapot te krijgen is, hahahaDAMAGE schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 19:24:
In Battlefield 4 heb je gewoon enorm kutte scopesway, wat enkel optisch is. Dus als je daar mee overweg kunt door gewoon in het midden van je scherm te mikken ipv echt het puntje van je scope te gebruiken dan ben je al heel ver. De pro's weten dit als de besten. Verder zul je die gasten ook niet als een kip zonder kop door de map zien rennen maar veel slimmer gebruik zien maken van de map. Met name dat laatste doe ik de laatste tijd wat meer en scheelt echt in het aantal keer dat je dood gaat. Maar idd de potjes tegen de pro's waren wel tof. (Rice_NL hier, hallo!)
Edit: we hadden gister trouwens bij BuG een BF4 competitie! Was zeer geslaagd ondanks we de laatste potjes ingemaakt zijn. Ik heb dit ook zitten streamen (totale duur was 4 uur!) en samen met Fonta hier en daar wat commentaar geleverd bij de andere matches. Was behoorlijk hilarisch toen ik het terug hoorde. Anyway je kunt er even doorheen skippen hier om een indruk te krijgen hoe het was!
http://www.twitch.tv/rice_nl/c/5027533
Mensen die mee deden van hier bedankt! Was erg leuk! Ook bedankt voor de mensen die gefollowed hebben trouwens. Stream bijna elke avond wel wat potjes. Ook andere games.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ah dat verklaart het, ik gebruik die offensive zo dat ik iets sneller kan rennen.DAMAGE schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:19:
Komt omdat ik sinds een week de defensive perk gebruik denk ik! LOL. En poppen en cover zoeken.
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Termy schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 17:52:
Het was wel interessant om de stream terug te kijken (R3doxNL hier). Zo zie ik mezelf in locker bv gruwelijk missen (ook qua aim) terwijl dat bij mij er zeker niet zo uit zag.. Is dat die scope sway bullshit in actie of zo? Zou wel verklaren waarom ik soms schijnbaar onverklaarbaar niks raak ondanks dat ik er bovenop zit.
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
iek! een sandman! die moet mij altijd hebben!NLsandman schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:10:
[...]
Aha dus jij bent die vervelende rice_nl die niet kapot te krijgen is, hahaha
Elke keer kom je weg met nog 8 of 9 % health
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Das puur toevalJoSchaap schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:44:
[...]
iek! een sandman! die moet mij altijd hebben!
mijn footage van de BuG compo:
YouTube: BuG-Community(.com) - BF4 Domination competition footage 29-8-2014
Buffalo77 | Pokemon Unite
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Iets wat ik als piloot helemaal niet erg vindSouLLeSSportal schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:38:
....
Nu vliegen die zo vaak dwars door de heli heen terwijl die gewoon zou moeten raken of zelfs ontploft de raket maar geen schade omdat de hitbox ergens 5 meter erachter hangt.
ach blijft nog steeds redelijk simpel om ze te dodgen, maar ik heb zovaak dat ik 100% raak maar toch niet. is frustrerender dan een keer of wat meer uit de lucht geschoten te worden.svenvv2 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 17:34:
[...]
Iets wat ik als piloot helemaal niet erg vind
Tja, als de raketten ineens allemaal raak gaan hoef je als piloot niet eens meer op te stijgen...SouLLeSSportal schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 17:44:
[...]
ach blijft nog steeds redelijk simpel om ze te dodgen, maar ik heb zovaak dat ik 100% raak maar toch niet. is frustrerender dan een keer of wat meer uit de lucht geschoten te worden.
Verwijderd
Dat valt ook wel mee, als je goed bewegelijk blijft en niet te laag vliegt komt het meestal wel goed, misschien een lucky sraw hit af en toe meer maar de gemiddelde rpg kan je nog steeds makkelijk ontwijken.bvk schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 19:20:
[...]
Tja, als de raketten ineens allemaal raak gaan hoef je als piloot niet eens meer op te stijgen...Maar ik zou inderdaad heel blij zijn als een SRAW niet ineens een meter voor het doel 90 graden van richting veranderd!
SoS is een van de betere maps ervoor voornamelijk geen jets helpt veel mee, yawnbreaker wil ook nog wel eens als je geen die hard AA tank camper hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:28:
Attack heli OP.
http://battlelog.battlefi...37880072073664/825608273/
Samen ongeveer 100-3 gehaald. Jammer dat dit alleen op shanghai kan Dice pls.
Deaths waren ook typisch BF4; Static base AA, een SRAW, en een mobility hit crash veroorzaakt door een stinger die door ECM en om een gebouw heen ging
Ook krijg ik steeds deze error als ik een battlereport open in chrome:
http://puu.sh/biFLd/d5b7a99560.png
Gebeurd sinds het gedoe met de Chrome 64 bit update en al die Battlelog browser updates
[ Voor 55% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-09-2014 17:06 ]
Hmm, heb net de beschrijving gelezen maar snap het nog niet echt. Dit zou met Raw input toch niet hoeven? ExplainFonta schreef op donderdag 04 september 2014 @ 05:58:
en mikec mousefix eroverheen natuurlijk.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq