Trishul schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:12:
Guys, jullie vergeten dat er eindelijk een next-gen ratchet and clank komt naar de PS4!!!
Heerlijk dat Sony de serie lekker door laat lopen, en dat Insomniac er nog geen genoeg van heeft...
Het is wel een remake van deel 1 begreep ik? Niet dat je verwacht dat het een compleet nieuw verhaal is
Zojuist de Sony persconferentie gezien. Jammer van het middenstuk, dat heb ik dan ook geskipped. Verder geen grote verassingen. Uncharted trailer zag er weer sfeervol uit, maar wat kunnen gamesites overdrijven zeg... Dit stond op dualshocker:
PS4 Uncharted 4: A Thief’s End Finally Unveiled, Gets Fantastic Gameplay Trailer
Verder helaas geen gameplay van de nieuwe Souls game, maar dat had ik eigenlijk ook niet verwacht.
Far Cry 4, niet anders dan Far Cry 3 in de Himalayas met olifanten

maar zag er wel leuk uit.
The Order ziet er prachtig uit, maar hoop dat ze een goede balans kunnen vinden met gameplay / cutscenes. 50 seconden gameplay, dan weer een cutscene, dan weer 2 minuten gameplay, dan weer een cutscene, etc. gaat op den duur tegenstaan volgens mij
GTA5 op de next gen doet me helemaal niets.
Verder ook wel een paar mooie indie games om in de gaten te houden, maar volgens mij miste ik wel een paar titels die vorig jaar de show stalen. Bijv. Rime?
En TloU in juli. Das wel prettig aangezien het nu toch een beetje een periode wordt zonder grote games tot aan september/oktober.