PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Of misschien wordt Uncharted later op de E3 vertoond?
[ Voor 19% gewijzigd door Beatz op 10-06-2014 04:28 ]
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Volgens mij heeft het ook te maken met de uitstel van veel games, dat ze dat dus nog in de kast laten.Martinspire schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:25:
[...]
Dan moeten ze dat doen ipv tijd rekken. Ik dacht dat Sony nogal wat exclusives ging aankondigen maar valt een beetje tegen.
En de conferentie van Sony is tot nu toe de langste (vermoed ik, weet het niet zeker) dus exclusiefs kunnen nog langs komen.
Helemaal mee eens, series zijn voornamelijk voor Amerikaanse markt...ikookhier schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:27:
Dit boeit me echt helemaal niksGames games games wil ik horen!
FIFA Benelux Administrator
Volgens mij tot 04:30 volgens het Gamekings E3 Schema...AtlAntA schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:28:
Weten we eigenlijk hoe lang deze conferentie eigenlijk duurt?
http://www.gamekings.tv/e3/
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
AtlAntA schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:31:
Nou dan is het nu voorbij. Wat een sof.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
[ Voor 35% gewijzigd door SCARfaceE op 10-06-2014 04:33 ]
PSN ID: Beest41
Kijk maar nog en keer, nog een stukje games en exclusiefs op dit moment.
Het was sarcasmemuhda schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:33:
[...]
Kijk maar nog en keer, nog een stukje games en exclusiefs op dit moment.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Lol, excuses. Dan heb een scheldon actie begaan.
Yes, nog stukje MetalGear solid 5.
HD en DLC erbij.Hironshy schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:35:
Heb Last of Us nog niet gespeeld maar kan iemand mij vertellen wat er zo anders is dan de ps3 versie? Mooier? Oeh MGS 5.
[ Voor 35% gewijzigd door muhda op 10-06-2014 04:37 ]
Ja, hij is mooier. En het verschil is dat je het nu ook op je PS4 kan spelen. Last Of Us op de PS3 kon je alleen op de PS3 spelen. Nu kan je het op de PS4 spelenHironshy schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:35:
Heb Last of Us nog niet gespeeld maar kan iemand mij vertellen wat er zo anders is dan de ps3 versie? Mooier? Oeh MGS 5.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Zou nogal een anti-climax zijn als ze zeggen: GTA V komt naar PS Now eind dit jaar
[ Voor 73% gewijzigd door ASNNetworks op 10-06-2014 04:41 ]
Hehe, hier wachtte jij op.. Jammer dat ik m al op de ps3 heb gespeeld.AtlAntA schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:40:
Jahaa gta5!
En ook nog eens in de herfst uit.AtlAntA schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:40:
Jahaa gta5!
Ik zit te huilen op de bank man!
Jij ook gefeliciteerd.
Me 2 maar ik koop hem gewoon weer. Zeker nu we online progress mee kunnen nemenSCARfaceE schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:41:
[...]
Hehe, hier wachtte jij op.. Jammer dat ik m al op de ps3 heb gespeeld.
Vind je? Vond het middenstuk anders erg saai en ze hebben nog weinig exclusieve games laten zien.SacreBleu schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:42:
Sony maakt wel gehakt van alle vorige conferences.
Ik ook. Maar 1 maand. Ik double dip met alle plezier!SCARfaceE schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:41:
[...]
Hehe, hier wachtte jij op.. Jammer dat ik m al op de ps3 heb gespeeld.
jammer dat de Twitter van PlayStation sneller is dan de stream, zag het daar nog voordat de trailer kwam:p
[ Voor 82% gewijzigd door ASNNetworks op 10-06-2014 04:48 ]
Uncharted ziet er gelikt uit
[ Voor 28% gewijzigd door RRCreations op 10-06-2014 04:48 ]

Tja het is maar net wat je verwachting is, maar ze laten erg veel games zien. De PS vita kunnen we dood verklaren voor exclusieve titels.Martinspire schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:42:
[...]
Vind je? Vond het middenstuk anders erg saai en ze hebben nog weinig exclusieve games laten zien.
En daar is Uncharted.
Denk dat die wel aandacht zal krijgen op de beursvloer. Heb het idee dat ze vooral PS4 publiek willen bedienen.Beakzz schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:49:
![]()
[...]
Tja het is maar net wat je verwachting is, maar ze laten erg veel games zien. De PS vita kunnen we dood verklaren voor exclusieve titels.
In 2015 ja. Dus geen najaarsknaller.En daar is Uncharted.
Nou, leuk zeg een halve gameikookhier schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:51:
Was toch wel leuk geweest als UC4 nog dit jaar was uitgekomen
Nevermind ik ga mijn onderbroek verschonen en op bed.
OOwja gta5!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Aan het einde van de trailer stond gewoon: 29 July.AtlAntA schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:51:
Geen datum voor the last of us?
Nevermind ik ga mijn onderbroek verschonen en op bed.
OOwja gta5!
![]()
![]()
(Vorige generatie consoles heb ik overgeslagen)
Het enige wat ik jammer vind is dat er toch te veel aandacht naar het TV gedeelte is gegaan mede omdat de EU nog in het donker tast omtrent kosten en beschikbaarheid.
De informatie over Services vond ik niet erg, er miste nog wel info over Apps en nieuwe firmware / opties.
Maar het was in balans naar mijn gevoel.
[ Voor 5% gewijzigd door muhda op 10-06-2014 04:54 ]
FIFA Benelux Administrator
Yep wat jij zegt....midden was even doorbijten en toen ineens toch de games...batman uncharted...beide een mus buy...ook the order...ben er erg benieuwd naar...en uiteraard Destiny!Mr Ton schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:51:
Damn, goede presentatie hoor! Veel nieuwe gameplay, heel veel variatie in de titels, zowel groot als klein en verschillende categorieën, dus voor ieder wat wils. Wel iets teveel gedoe om TV in het midden, maargoed.
GTA 5 sta ik toch minder naar uit te kijken want heb deze op de PS3 gedaan en om deze nu nog voor de PS4 te halen...mja...
[ Voor 10% gewijzigd door Beatz op 10-06-2014 04:55 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Martinspire op 10-06-2014 05:00 ]
Ze creeren heel effectief de suggestie van gehakt, door veel dingen selectief te plaatsen/introduceren en er uitgebreid de tijd voor te nemen.SacreBleu schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:42:
Sony maakt wel gehakt van alle vorige conferences.
Eigenlijk maar 1 gespeelde scene gezien met Little Big Planet, de rest was alleen CGI.
How do you save a random generator ?
Er waren toch echt wel games die gewoon gameplay lieten zien zoals the order en mortal kombat....oh en Farcry 4!enchion schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:59:
[...]
Ze creeren heel effectief de suggestie van gehakt, door veel dingen selectief te plaatsen/introduceren en er uitgebreid de tijd voor te nemen.
Eigenlijk maar 1 gespeelde scene gezien met Little Big Planet, de rest was alleen CGI.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Veel studio's hebben ingame beelden laten zien en soms stond er bij dat het direct van de PS4 opgenomen was.enchion schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:59:
[...]
Ze creeren heel effectief de suggestie van gehakt, door veel dingen selectief te plaatsen/introduceren en er uitgebreid de tijd voor te nemen.
Het is maar goed dat ze de tijd hebben genomen, ze hebben nu alle aandacht. Dit is (was) het moment om alle info naar buiten te brengen.
[ Voor 5% gewijzigd door muhda op 10-06-2014 05:09 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
De enige verliezer (naar mijn mening) vandaag was EA, De rest ging gelijk op. Microsoft heeft veel goeds laten zien en Sony ook wel. De TV en services gedeelte van Sony had ik weggelaten en vervangen voor meer info over Morpheus, firmware updates (Apps)?Zeror schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 05:14:
Microsoft was redelijk, Sony was redelijk, Ubisoft was goed. EA was redelijk. Tijd voor Nintendo om ff te bashen morgen.
Maar wanneer kan ik nou gewoon een PS4 in de winkel oppikken, zonder 35 naleveringen bij webwinkels te moeten afwachten?
[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2__Tripps__ schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 07:47:
Zo, leuk hoor, al die console talk en next gen shizzle.
Maar wanneer kan ik nou gewoon een PS4 in de winkel oppikken, zonder 35 naleveringen bij webwinkels te moeten afwachten?
Zou je in de gaten moeten houden, als je er echt een wilt hebben zul je vast deze week er een kunnen krijgen.
Onbekend wanneer deze dingen normaal in de winkel liggen, aangezien ze als warme broodjes over de toonbank gaan.
of bestellen bij Amazon Frankrijk... Vandaag besteld, deze week nog in huis. Heb ik ook gedaan. Was het wachten zat...__Tripps__ schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 07:47:
Zo, leuk hoor, al die console talk en next gen shizzle.
Vincere Per Belli
https://docs.google.com/s...A/htmlview?sle=true#gid=0Resinman schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 07:54:
Is het ook mogelijk om vandaag de gehele Sony conferentie te downloaden/bekijken? Ik wil de zoekfunctie/google niet teveel gebruiken i.v.m. spoilers.
Cogitationis poenam nemo patitur
Microsoft
Eigenlijk erg zwak. Misschien ben ik een beetje biased maar volgens mij was hun speerpunt een bundel van alle 4 de Halo games? Twee exclusives die mij heel erg "meh" gevoel geven (Crackdown en Scalebound). Forza Horizon 2 en een track voor Forza 5 die er al lang in had moeten zitten (opzich slimme zet, als je van racing games houdt is het gras bij de buren zeker niet groener). En natuurlijk het zware geweld (lol) uit de schuur gehaald: Timed exclusive DLC!
EA
Iedereen's favoriete gameproducent. Battlefield Hardline was voor mij de grote verrassing. Ik was meer in de veronderstelling dat dit gewoon BF4 in een nieuwe setting was, maar kreeg hier wel een goede old school vibe van. Dragon Age Inquisition was erg mooi en voor wat ik kon zien hebben ze inderdaad een mix van 1 en 2 gemaakt en niet alleen 2 met een nieuw laagje verf. Jammer dat ze niet meer over de nieuwe Mass Effect konden zeggen.
Ubi
Dankzij de presentatie van MS dacht ik dat AC:Unity een volledige coop campaign zou hebben. Gelukkig ben ik niet te lang onterecht enthousiast geweest. Farcry 4 gaat denk ik weer een topper worden, the Crew gaat binnen een paar maand naar de budget bak en Rainbow Six: Advanced Counterstrike Warfare laat ik ook links liggen.
Sony
Als recent nieuwe eigenaar van een PS4 vond ik dit de leukste. Maar ook de saaiste eigenlijk. Uncharted 4 komt, wat goed nieuws is, maar ik zie veel overlap met FC4 en ben bang dat deze direct met elkaar gaan concurreren en dan vrees ik dat FC4 beter is. Verder wat info over nieuwe games, maar geen schokkend nieuws. Natuurlijk aandacht voor de indies en voor mij het boeiendste nieuws was dat GTA5 naar de nextgen gaat komen. Ik behoor tot de minderheid die dat spel nog niet heeft gespeeld op de vorige generatie dus daar ben ik erg blij mee
Heerlijk dat Sony de serie lekker door laat lopen, en dat Insomniac er nog geen genoeg van heeft...
[ Voor 36% gewijzigd door Trishul op 10-06-2014 09:13 ]
AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:10:
[...]
https://docs.google.com/s...A/htmlview?sle=true#gid=0
Staan op twitch. Zo heb ik het vanochtend ook ff teruggekeken
PSN: Alvanosa
Het is wel een remake van deel 1 begreep ik? Niet dat je verwacht dat het een compleet nieuw verhaal isTrishul schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:12:
Guys, jullie vergeten dat er eindelijk een next-gen ratchet and clank komt naar de PS4!!!
Heerlijk dat Sony de serie lekker door laat lopen, en dat Insomniac er nog geen genoeg van heeft...
Zojuist de Sony persconferentie gezien. Jammer van het middenstuk, dat heb ik dan ook geskipped. Verder geen grote verassingen. Uncharted trailer zag er weer sfeervol uit, maar wat kunnen gamesites overdrijven zeg... Dit stond op dualshocker:
PS4 Uncharted 4: A Thief’s End Finally Unveiled, Gets Fantastic Gameplay Trailer
Verder helaas geen gameplay van de nieuwe Souls game, maar dat had ik eigenlijk ook niet verwacht.
Far Cry 4, niet anders dan Far Cry 3 in de Himalayas met olifanten
The Order ziet er prachtig uit, maar hoop dat ze een goede balans kunnen vinden met gameplay / cutscenes. 50 seconden gameplay, dan weer een cutscene, dan weer 2 minuten gameplay, dan weer een cutscene, etc. gaat op den duur tegenstaan volgens mij
GTA5 op de next gen doet me helemaal niets.
Verder ook wel een paar mooie indie games om in de gaten te houden, maar volgens mij miste ik wel een paar titels die vorig jaar de show stalen. Bijv. Rime?
En TloU in juli. Das wel prettig aangezien het nu toch een beetje een periode wordt zonder grote games tot aan september/oktober.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Schijnt een reboot te zijn. In ieder geval is dit voor mij zowat een droom die waar wordt. Een next-gen R&C in full glory 1080p met dikke graphics en grote werelden. Ik had al zo'n vermoeden aangezien in 2015 de film moet uitkomen. Insta-buy voor mij. Heb de eerste trilogy op de PS2 echt letterlijk 5 keer per stuk ofzo uitgespeeld (challenge mode en gold weapons FTW). Ook briljant dat de trilogy HD op 2 juliuchiha tijntje schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:06:
[...]
Het is wel een remake van deel 1 begreep ik? Niet dat je verwacht dat het een compleet nieuw verhaal is
Zojuist de Sony persconferentie gezien. Jammer van het middenstuk, dat heb ik dan ook geskipped. Verder geen grote verassingen. Uncharted trailer zag er weer sfeervol uit, maar wat kunnen gamesites overdrijven zeg... Dit stond op dualshocker:
PS4 Uncharted 4: A Thief’s End Finally Unveiled, Gets Fantastic Gameplay Trailer
![]()
Verder helaas geen gameplay van de nieuwe Souls game, maar dat had ik eigenlijk ook niet verwacht.
Far Cry 4, niet anders dan Far Cry 3 in de Himalayas met olifantenmaar zag er wel leuk uit.
The Order ziet er prachtig uit, maar hoop dat ze een goede balans kunnen vinden met gameplay / cutscenes. 50 seconden gameplay, dan weer een cutscene, dan weer 2 minuten gameplay, dan weer een cutscene, etc. gaat op den duur tegenstaan volgens mij
GTA5 op de next gen doet me helemaal niets.
Verder ook wel een paar mooie indie games om in de gaten te houden, maar volgens mij miste ik wel een paar titels die vorig jaar de show stalen. Bijv. Rime?
En TloU in juli. Das wel prettig aangezien het nu toch een beetje een periode wordt zonder grote games tot aan september/oktober.
Begrijp ik nou goed dat de najaars 1st party line-up van Sony voor PS4 als volgt eruit ziet:
- Driveclub
- LBP 3
- TLOU: R
En natuurlijk nog de indies. Het lijstje must-have indies wordt trouwens steeds groter (Rime, No mans sky, shadow of the beast, drifter, enz.)
Ik had eigenlijk wel een gameplay sessie verwacht van Destiny, we zitten toch dicht bij de release. Die nieuwe Batman game en Far Cry 4 zien er wel erg mooi uit trouwens maar doen qua gameplay volgens mij exact hetzelfde als de vorige delen.
Uncharted 4 lijkt een wat serieuzere toon te krijgen, wat een beetje te verwachten was nu Amy Hennig weg is bij Naughty Dog en Druckmann (TLOU creative director) nu aan het roer.
LBP3 was eigenlijk wel een verassing omdat Media Molecule volgens mij had gemeld niets nieuws te laten zien op de E3?
The Order zag er audiovisueel echt verbluffend mooi uit. Het is een en al cinematic met veel cutscenes, dat moet je liggen.
2015 wordt zo te zien het nieuwe 2007. Zo veel games die volgend jaar uit gaan komen, niet normaal.
Ik had het apparaat ook gewoon even laten zien op het podium ipv enkel een plaatje op het scherm. Samen met een game die ermee gespeeld kan worden.muhda schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 05:35:
[...]
De enige verliezer (naar mijn mening) vandaag was EA, De rest ging gelijk op. Microsoft heeft veel goeds laten zien en Sony ook wel. De TV en services gedeelte van Sony had ik weggelaten en vervangen voor meer info over Morpheus, firmware updates (Apps)?
Uncharted en Far Cry(?) zijn toch wel erg verschillende games hoor. En alhoewel ik Far Cry 3 erg goed vond kan het voor mij niet tippen aan een Uncharted game.BlackMage schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:00:
Als recent nieuwe eigenaar van een PS4 vond ik dit de leukste. Maar ook de saaiste eigenlijk. Uncharted 4 komt, wat goed nieuws is, maar ik zie veel overlap met FC4 en ben bang dat deze direct met elkaar gaan concurreren en dan vrees ik dat FC4 beter is.
Aan de ene kant miste ik zulke titels ook (net als Oddworld), maar aan de andere kant zijn die toch al aangekondigd. Ik hoop echt dat we The Last Guardian op de TGS te zien gaan krijgen, want het wachten begint nu wel erg lang te durenkazuka schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:00:
Redelijke Sony conference. Zaken die ik miste waren The Last Guardian (TGS misschien?) en een aantal grotere Indie games; Rime, Everybody's Gone To The Rapture, The Witness en Shadow Of The Beast. Maar mogelijk bewaren ze die net als vorig jaar voor de Gamescom.
Ik vond de conference van Sony net als die van MS niet echt verrassend of spectaculair, maar dat komt misschien omdat we tegenwoordig vooraf al bijna alles weten wat er voorbij gaat komen. Het viel me op dat er vrij veel games waren met vrij gewelddadige en bloederige beelden. Niet dat ik daar tegen ben, maar het viel me gewoon op. Zal wel een beetje liggen door de huidige trend van zombie-games en dergelijke.
Al met al komen er een hoop leuke en interessante games aan voor zowel de PS4 als de XOne. Toch jammer dat die Halo collection ook niet naar de PS4 komt, haha
[ Voor 33% gewijzigd door SToRM666 op 10-06-2014 11:17 ]
PSN id: NL_SToRM
Ook wel apart dat Sony niet wat meer van hun grote troef, project Morpheus, liet zien, maar aan de andere kant hoeven ze zich momenteel ook nog niet echt extra te bewijzen. MS heeft ook niet echt iets spectaculairs getoond waar ze Sony mee overtreffen.
Ik wellasharor schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:16:
Niemand lijkt echt enthousiast over die Dead Island trailer terwijl het toch een prima sfeer neerzet. Was die al eerder uitgelekt?
[ Voor 18% gewijzigd door Hironshy op 10-06-2014 11:54 ]
Niet helemaal vergelijkbaar, maar ik denk dat je qua coop zombie games niet om Dead Rising 3 heen kunt. Denk niet dat je in andere games meer fun kunt hebben dan daarHironshy schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:28:
Voor mij was de Dead Island 2 de beste game. Er is echt geen betere coop zombie spel dan de Dead Island serie. Komt omdat ik vooral coop games speel met vrienden. Daarom ben ik echt blij de coop toevoegingen in AC en Farcry 4.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik ben niet zo thuis in afkortingen wat is TGS?kazuka schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:00:
Redelijke Sony conference. Zaken die ik miste waren The Last Guardian (TGS misschien?) en een aantal grotere Indie games; Rime, Everybody's Gone To The Rapture, The Witness en Shadow Of The Beast. Maar mogelijk bewaren ze die net als vorig jaar voor de Gamescom.
Ik had eigenlijk wel een gameplay sessie verwacht van Destiny, we zitten toch dicht bij de release. Die nieuwe Batman game en Far Cry 4 zien er wel erg mooi uit trouwens maar doen qua gameplay volgens mij exact hetzelfde als de vorige delen.
Uncharted 4 lijkt een wat serieuzere toon te krijgen, wat een beetje te verwachten was nu Amy Hennig weg is bij Naughty Dog en Druckmann (TLOU creative director) nu aan het roer.
LBP3 was eigenlijk wel een verassing omdat Media Molecule volgens mij had gemeld niets nieuws te laten zien op de E3?
The Order zag er audiovisueel echt verbluffend mooi uit. Het is een en al cinematic met veel cutscenes, dat moet je liggen.
2015 wordt zo te zien het nieuwe 2007. Zo veel games die volgend jaar uit gaan komen, niet normaal.
Iphone 5 -- eerste Iphone
[ Voor 43% gewijzigd door SToRM666 op 10-06-2014 12:20 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Mr Ton op 10-06-2014 12:26 ]
Tweakers E3 2014 chat
E3 persconferentie schema
Maandag 9 juni
18:30 - Microsoft (Xbox)
21:00 - Electronic Arts (FIFA, Battlefield, etc.)
Dinsdag 10 juni
00:00 - Ubisoft (Assassin's Creed, Watch_Dogs, The Division, etc.)
03:00 - Sony (PlayStation)
18:00 - Nintendo Digital Event