Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
PSN ID: Beest41
Thnx. Ff proberen.
De link uit de presentatie werkte hier niet.
Edit: deze linkt niet maar de beta page
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 10-06-2014 01:00 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
idduchiha tijntje schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 00:56:
Hetzelfde als bij The Division, iets te goed ingestudeerd script
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Steam/XBL: Avioto
Ik bedoel serieus, als Valve het in zijn hoofd zou halen vandaag Half life 3 aan te kondigen dan is elke perco van vandaag instant vergeten
http://thecrew-game.ubi.com/portal/en-GB/beta/index.aspx
Thank you for registering!
You will receive an email confirmation soon if you’re chosen to participate in the PC closed beta.
[ Voor 14% gewijzigd door anessie op 10-06-2014 01:05 ]

Edit: Je kan gelijk horen dat die Leon Wrinkler een Nederlands accent heeft
[ Voor 56% gewijzigd door Ketho op 10-06-2014 01:06 ]
Ondertussen Battlefield Hardline spelen.AtlAntA schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 01:08:
Pfff nog 2 uur wachten tot de playstation conferentie.
Geweldige binnenkomer met Farcry, de stijl ziet er erg goed uit en dit kan weer een super goede titel worden. Veel meer valt er nog niet over te zeggen.
Vervolgens The Crew, misschien wel kwa map en omgeving de mooiste racegame ooit, de mogelijkheden lijken eindeloos: veel verschillende omgevingen, nationale parken, steden, monumenten, moet geweldig zijn om daar doorheen te racen. Hopelijk is de gameplay ook zo goed, dat is nog even afwachten, maar het ziet er zeer veelbelovend uit. De concurrentie is wel hevig dit najaar met Horizon 2, DriveClub en Project Cars.
The Division, ja wat moet je er over zeggen. Het was geen gameplay maar iedereen had denk ik zoiets van dit is next gen, prachtig.
Assassins Creed heeft een prachtige setting, maar de core gameplay zag er wel weer hetzelfde tijd als altijd. Maar dat is niet verkeerd en de coop gameplay is wel een grote wending. Dit is samen met Assassins Creed 2 naar mijn mening de vetste van de serie en een instant buy voor mij.
De grootste verrassing was toch wel de nieuwe Rainbow Six. Precies een titel waar ik al jaren op zat te wachten, alle shooters moesten of heel groots (BF, Destiny) of heel snel (CoD). Ik wilde weer een tactische, kleinschalige shooter zoals Counterstrike en ja, Rainbow Six. Siege zag er heel erg goed uit, met nieuwe ideeën voor gameplay en met die heerlijke hectische actie. Deze heb ik al in de agenda staan, wat kijk ik uit naar deze game en voor mij wel DE TITEL van deze E3 tot nu toe.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Zo te zien beginnen we met Destiny.
IGN is nog up
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
YouTube: E3 2014 Press Conference Live Streams en http://www.gametrailers.c...-access-schedule-revealed zijn constant up voor mij.ASNNetworks schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 03:21:
echt leuk die Sony stream.... mis 80% door streaming problemen
thanks, hopelijk gaat de YouTube stream beter.SCARfaceE schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 03:22:
[...]
YouTube: E3 2014 Press Conference Live Streams en http://www.gametrailers.c...-access-schedule-revealed zijn constant up voor mij.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
[ Voor 14% gewijzigd door DarkElement op 10-06-2014 03:31 ]
2-player mode??
[ Voor 15% gewijzigd door Beatz op 10-06-2014 03:38 ]
Whaha, ik kan niet wachten op Farcry 4. Ik heb de vorige delen niet gespeeld, maar ik denk dat, dat niet veel uit maakt.AtlAntA schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 03:36:
Lol @ wheely in een riksja + muziek!
Ja echt. Dit is wel dik gedaan zo. Deze komt zeker op de lijst!SCARfaceE schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 03:39:
Second player joins, vind al die co-op echt heelijk op deze e3.
Ja dat is helemaal de bom! Dit gaat echt veel mensen trekken.AtlAntA schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 03:42:
You can invite friends to play far cry 4 with you even if they don't own the game.
Die olifanten hielpen de characters om weg te komen. En ik denk olifanten neerknallen zal waarschijnlijk wat vraagtekens gaan krijgen bij nature friends...denk ik...Beakzz schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 03:45:
Lastig hoor dat FC4 mooi en toffe dingen, maar de rest leek wel scripted. Olofanten die niet dood kunnen en van schrik een heel dorp slopen een een wingsuit die wel erg handig boven op de berg ligt ? Voelde allemaal behoorlijk nep.
Het is deel van een missie, bij Farcry 3 had je tijgers, nu olifanten (met pantser?)Beakzz schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 03:45:
Olofanten die niet dood kunnen en van schrik een heel dorp slopen een een wingsuit die wel erg handig boven op de berg ligt ? Voelde allemaal behoorlijk nep.
Wil ik ook graag wetenRRCreations schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 03:44:
Was was het lied tijdens Dead Island 2? Mijn shazam was te traag...
"De bèta van de game zal 30 dagen exclusief op PlayStation 4 te spelen zijn. Ook zal de PS4-versie een exclusief gebied en personage ontvangen. Op welke platformen Dead Island 2 nog meer verschijnt, is nog niet bekend"DarkElement schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 03:52:
Is er ook een beta signup pagina voor Dead Island 2
Waar heb je dat vandaan:p?Beatz schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 03:54:
[...]
"De bèta van de game zal 30 dagen exclusief op PlayStation 4 te spelen zijn. Ook zal de PS4-versie een exclusief gebied en personage ontvangen. Op welke platformen Dead Island 2 nog meer verschijnt, is nog niet bekend"
Ik neem aan dat deze conferentie minimaal anderhalf uur duurt dus het kan nog.Beatz schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 03:59:
Geen Uncharted???
Denk dat hij bedoelde dat het zijn laatste spel was op de stage.RRCreations schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:01:
Leek inderdaad of ze zouden afsluiten.
RRCreations schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 03:44:
Was was het lied tijdens Dead Island 2? Mijn shazam was te traag...
Pigeon John - The BombDarkElement schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 03:49:
Wil ik ook graag weten
[ Voor 7% gewijzigd door Hironshy op 10-06-2014 04:06 ]
Misschien jou smaak. Ik ben niet zo van oudere setups zoals in the order wordt neergezet maar toch kriebelt het bij mij om deze toch te gaan halen. Ziet er gewoon dik uit. En dan hopen dat de gameplay ook goed is want dat is nog steeds het belangrijkst.Martinspire schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:09:
Jammer dat het bij nieuwe tech-demo's blijft bij Morpheus.
Moet zeggen dat ik nog niet echt onder de indruk ben van de games. Zijn wel wat nieuwe titels maar die spreken me wederom niet echt aan en verder weinig spannends.
Ik zie de productiewaarden ook wel, maar ik heb gewoon weinig met monsters. Zombiegames vind ik ook vaak weinig aan. Dus daardoor kan ik al de helft van de games van vanavond skippen volgens mij.Beatz schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:12:
[...]
Misschien jou smaak. Ik ben niet zo van oudere setups zoals in the order wordt neergezet maar toch kriebelt het bij mij om deze toch te gaan halen. Ziet er gewoon dik uit. En dan hopen dat de gameplay ook goed is want dat is nog steeds het belangrijkst.
En binnenkort heeft de ps4 het ook, jammer he -_-..
Alleen maar beter toch dat er meer apps komen?SCARfaceE schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:15:
[...]
En binnenkort heeft de ps4 het ook, jammer he -_-..
Nu nog wanneer PS Now naar NL komt...
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 10-06-2014 04:16 ]
Games -> Indie Games ->Tech (Morpheus) -> remasters -> Sony Now -> PSN - Cijfers / beta / functies, apps, etc
Je ziet wel dat ze eigenlijk nog users aan het harvesten zijn, met andere woorden PS4 aan de man brengen.
En hun plannen voor de komende jaren spreiden/uitleggen.
[ Voor 41% gewijzigd door muhda op 10-06-2014 04:19 ]
Het is nog niet voorbij. Gta5 moet nog komen.muhda schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:16:
Mooi gebalanceerd persconferentie van Sony:
Games -> Indie Games ->Tech (Morpheus) -> remasters -> Sony Now -> PSN - Cijfers / beta
*wishfull thinking.
True! Zombies ben ik ook klaar mee. Dus daarom hoop ik toch dat the Order of Destiny en vooral the Division een boel gameplay zullen geven en niet te vergeten Farcry 4!Martinspire schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:14:
[...]
Ik zie de productiewaarden ook wel, maar ik heb gewoon weinig met monsters. Zombiegames vind ik ook vaak weinig aan. Dus daardoor kan ik al de helft van de games van vanavond skippen volgens mij.
Ai, met de nieuwe cod in aankomst, youtube mag wel flink wat servers bij bouwen dan.
[ Voor 28% gewijzigd door ASNNetworks op 10-06-2014 04:20 ]
Is MetalGear solid (5) al voorbij geweest, of heb ik die gemist?AtlAntA schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:17:
[...]
Het is nog niet voorbij. Gta5 moet nog komen.
*wishfull thinking.
[ Voor 5% gewijzigd door Kw4kje op 10-06-2014 04:21 ]
Yep is al geweest ff snel...muhda schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:20:
[...]
Is MetalGear solid (5) al voorbij geweest, of heb ik die gemist?
Ja, maar geef ze eens ongelijk. Dit is het moment om uit te halen naar Microsoft (die hebben de cijfers expres weggelaten) En om hun plannen aan te kondigen en userbase te versterken en uit te breiden.Kw4kje schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:21:
'It's all about the games' Is al een uur over cijfers aan het lullen...
Chips, die heb ik dus gemist, thx. (Straks de samenvatting van IGN nog bekijken.)
[ Voor 23% gewijzigd door muhda op 10-06-2014 04:25 ]
Dan moeten ze dat doen ipv tijd rekken. Ik dacht dat Sony nogal wat exclusives ging aankondigen maar valt een beetje tegen.muhda schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:23:
[...]
Ja, maar geef ze eens ongelijk. Dit is het moment om uit te halen naar Microsoft (die hebben de cijfers expres weggelaten) En om hun plannen aan te kondigen en userbase te versterken en uit te breiden.
Tweakers E3 2014 chat
E3 persconferentie schema
Maandag 9 juni
18:30 - Microsoft (Xbox)
21:00 - Electronic Arts (FIFA, Battlefield, etc.)
Dinsdag 10 juni
00:00 - Ubisoft (Assassin's Creed, Watch_Dogs, The Division, etc.)
03:00 - Sony (PlayStation)
18:00 - Nintendo Digital Event