[Multi] Call of Duty: Advanced Warfare Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 22 Laatste
Acties:
  • 78.740 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Avioto schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:11:
[...]

PC

[...]

Heb je Shader Preload aan staan? Zorgt soms voor lange laadtijden.
Dankjewel! Heb dit uitgezet en nu laad die alles lekker vlot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
beuker19 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 00:40:
Current Players Peak Today Game

361,896 858,667 Dota 2
128,675 270,188 Counter-Strike: Global Offensive
54,616 100,857 Team Fortress 2
33,895 55,821 Sid Meier's Civilization V
29,354 59,133 PAYDAY 2
27,478 51,767 Garry's Mod
26,859 46,700 The Elder Scrolls V: Skyrim
26,189 39,773 Football Manager 2014
20,706 27,961 Call of Duty: Advanced Warfare - Multiplayer
18,934 36,191 Sid Meier's Civilization: Beyond Earth

Even voor alle PC spelers en cijfers die er echt toe doen.
Kijk eerlijk is eerlijk de game lijkt mij best wel leuk en hoor overal op de interwebs dat deze COD nog beter is als BO2 maar dat meestal van X1 of PS4 spelers.
Want kijk is naar het aantal spelers op de PC en een aantal PC (p)reviews kan ik eigenlijk niet anders denken dan deze game gewoon niet te kopen op de PC omdat:
• Server/netcode/lag problemen
• 90fps lock
• Op de release dag maar 28000 players max.
• Bijna alleen maar TDM en Domination en verder alleen maar lege lobby's
• Tegen de tijd dat de eerste DLC komt weer een splitsing in de playerbase
• Het is en blijft altijd een console port
• En voor de rest de gewone ''normale'' CoD irritaties ;)
-ik heb geen server/lag problemen??
- 90 fps lock klopt, maarja op console heb je 60..(en nieteens native full hd)
- ik heb sowat alle modus kunne spelers, tdm, captrue the flag, free for all, tdm, ranked etc.
-Met die DLC dat klopt, maar dat heb je tegenworodig bij elke shooter, niet dat ik het goedkeur.. Maar is dus niet alleen cod, begint er langzaam, hoe triest het ook is, bij te horen.

Dan heb ik de helft van je beargumentatie al ontkracht:) De game is erg leuk vind ik zelf, sinds jaren. Alleen enige wat ik jammer vind is dat ik bij free for all, knal ik er eentje af, en dan komen van andere kanten meteen weer twee spelers, vind het zelf TE druk. Een score bij ffa van 30-2 is echt niet mogelijk bij deze cod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

28000 players max? Is altijd nog beter dan de +- 2000 die er in Ghost zitten en dat is dan al een drukke dag.
Bovendien zijn dit alleen de 0day editions.

[ Voor 17% gewijzigd door MeNTaL_TO op 04-11-2014 01:14 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Moert wel zeggen dat een goede K/D halen een stuk lastiger is op de Xbox One dan met Ghost.
Hopelijk met kerst beter als alle Noobs de game gekregen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

N.Uckerman schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 00:58:
[...]

-ik heb geen server/lag problemen??
- 90 fps lock klopt, maarja op console heb je 60..(en nieteens native full hd)
- ik heb sowat alle modus kunne spelers, tdm, captrue the flag, free for all, tdm, ranked etc.
-Met die DLC dat klopt, maar dat heb je tegenworodig bij elke shooter, niet dat ik het goedkeur.. Maar is dus niet alleen cod, begint er langzaam, hoe triest het ook is, bij te horen.

Dan heb ik de helft van je beargumentatie al ontkracht:) De game is erg leuk vind ik zelf, sinds jaren. Alleen enige wat ik jammer vind is dat ik bij free for all, knal ik er eentje af, en dan komen van andere kanten meteen weer twee spelers, vind het zelf TE druk. Een score bij ffa van 30-2 is echt niet mogelijk bij deze cod!
Zozo op de eerste dag alle modus kunnen spelen maar over een maand dan ?
Want bij BO2 en Ghost was dat absoluut niet het geval en als een playerbase split hooft dat niet slecht te zijn maar wel met een community van +-40000 spelers :(
Maar als je er nu ook al de Consoles bij gaat halen weet ik niet hoe serieus jij bent want ik ken meer dan genoeg spelers die bijv. BF4 , CS;Go en BO2 op 144hz monitoren spelen met meer dan 120fps constant en die gaan het echt wel merken.
En over de server problemen kan ik na BF4 sowizo niemand meer vertrouwen want er zijn meer dan genoeg spelers die tot op de dag van vandaag beweren dat BF4 nooit geen problemen heeft gehad :F
Daarom luister ik liever naar een aantal spelers die er verstand van hebben.

Kijk ik geloof echt dat jij op het moment heel veel lol hebt in AW maar dat beinvloed meestal het objectieve beeld wat iemand heeft van een game.
Want zoals ik al aangaf lijkt mij de game geweldig alleen denk ik dat zeker op de pc over een paar maand geen lol meer aan is en dat het toch voelt als weggegooid geld omdat ik graag games voor langere tijd speel.
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 01:13:
28000 players max? Is altijd nog beter dan de +- 2000 die er in Ghost zitten en dat is dan al een drukke dag.
Bovendien zijn dit alleen de 0day editions.
Maar kijk bijv. naar BF4 en alle grote problemen en nu al een jaar op de markt is en waardeloze DLC
PC
17,811
Peak 24h
41,839

Zelfs BF3 heeft nog 6000+ spelers en games als Arma 3 , Warframe en de gewone Counter-strike hadden vandaag op de peak meer spelers :(

[ Voor 12% gewijzigd door beuker19 op 04-11-2014 01:22 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Waar zijn demolition, sabotage een headquarters gebleven :'(

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag komen er dus een hele hoop bol.com mensen online? En veel mensen zonder pre-order die de game door de goede recensies tocb gehaald hebben😃 gezellig 😃. Prestige vandaag. 😍🎉 zou willen dat ik eens wat meer kon slapen dan 5-6 uurtjes per nacht de laatste 3 weken al....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@Uckerman; PS4 versie draait gewoon op 1080p hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
Ik ben blij dat er een classic playlist in de MP zit, irritante gespring !
Wat zijn die maps ook open trouwens, overal kunnen ze vandaan komen. Het is meer een open terrein met obstakels.
Heb al sinds BO2 niet meer gespeeld en moet gigantisch wennen.
Een positieve kd is nog niet vaak voorbij gekomen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:22
De eerste 30 seconden van een game lag ik zo gigantisch hard, dat het gewoon geen zin heeft om te bewegen. Erg vervelend in gamemodes als Domination. Heeft het iets met instellingen te maken (ik speel windowed mode)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Het draait helaas voor geen meter, had het al een beetje verwacht want m'n spul is toch wat verouderd maar als ik naar de requirements keek dacht ik dat ik het nog wel even kon proberen ;-)

GeForce GTX 560 Ti
i5-2500 (4x 3300 MHz)
4 GB DDR3-1333 Kit

Met 4gb zit ik eigenlijk een heel stuk onder de minimum requirements, denken jullie dat dit upgraden flink gaat helpen of is de grafische kaart ook veel te weinig voor deze game?

TDM ging nog wel met alles op low maar met domination b.v. gebeurde er zo veel dat het echt verre van vloeiend was helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Crasht de game bij niemand van jullie?

I4770k
R9 290
8gb

Nieuwe drivers zowel kaart/vcredist etc.

Call of duty aw werkt niet meer.. Sluiten.
Spyware scan gedaan, noppes.

Gister laat op de avond deed hij het wel een tijd goed, bf4 draait zonder probs.

Dit mogen ze wel snel patchen. Ook lag begin van de match maar die kan door de servers komen? Gisteravond veel lag nog.

Verder aardige game alleen als je van bf4 weer afkomt ziet het er niet uit! Gameplat is wel snel hoop dat de game niet doodbloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 22:34
Wordt tijd voor een CoD pc gamers en hun problemen topic ;)

Gister even lopen knallen @ ps4, denk dat ik me er wel een tijd mee kan vermaken!

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Speel je nou tegen US spelers met een US PS4 account? Aan de latency te zien vrees ik het ergste :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
shoombak schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:38:
Speel je nou tegen US spelers met een US PS4 account? Aan de latency te zien vrees ik het ergste :(
Nee hoor, je kan gewoon met je nederlandse maatjes spelen.

Gister hadden we een combined party van mensen die een disc versie hebben gekocht en mensen die hem uit de US psn store hebben gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Gisteren bij m'n zwager even gespeeld. Heb twee versies van COD overgeslagen, maar deze gaat er zeker komen voor de PS4. De toevoeging van het verticale vind ik echt leuk!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:34
Deze reactie heeft niet zo heel veel toegevoegde waarde maar tis een heerlijk spel aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Gisteren met 6 man (nog van de destiny clan) CTF gespeeld. Vond de rondjes TDM/DOM ook vet maar wat heerlijk was dat. Heerlijk samenwerken en lekker ownen met zn allen! Ik vermaak me prima met het spel ondanks soms hevige latency probleempjes die ik ondervind. Maar langzaam beginnen ook wel de positieve K/D te komen, maar ik ben meer een objective gericht persoon!

Ik ben blij verast met deze game !

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Lipst3r schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:52:
Gisteren met 6 man (nog van de destiny clan) CTF gespeeld. Vond de rondjes TDM/DOM ook vet maar wat heerlijk was dat. Heerlijk samenwerken en lekker ownen met zn allen! Ik vermaak me prima met het spel ondanks soms hevige latency probleempjes die ik ondervind. Maar langzaam beginnen ook wel de positieve K/D te komen, maar ik ben meer een objective gericht persoon!

Ik ben blij verast met deze game !
Zeker, was heerlijk knallen!

CTF was vooral vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
shakespeare schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:32:
Crasht de game bij niemand van jullie?

I4770k
R9 290
8gb

Nieuwe drivers zowel kaart/vcredist etc.

Call of duty aw werkt niet meer.. Sluiten.
Spyware scan gedaan, noppes.

Gister laat op de avond deed hij het wel een tijd goed, bf4 draait zonder probs.

Dit mogen ze wel snel patchen. Ook lag begin van de match maar die kan door de servers komen? Gisteravond veel lag nog.

Verder aardige game alleen als je van bf4 weer afkomt ziet het er niet uit! Gameplat is wel snel hoop dat de game niet doodbloed.
Bij mij draait alles lekker vloeiend, maar mijne crashte wel vaker in het ladingscherm. Dus wanneer jij dat ook hebt, raad ik je aan om, tja ik weet de naam niet meer, maar wanneer je naar advanced video settings gaat is er egens een optie om in te stellen dat die schaduwen tijdens het spelen laadt ipv tijdens het laden van het level. Deze moet je op off zetten, zodat ze tijdens het spelen worden geladen, sinds ik dat off hebt gezet heb ik geen enkel probleem.

Ik moet zeggen dat cod het nu wel goed heeft geregeld! Heb nog geen enkel probleem gehad sinds ik de settings goed heb gezet:) Geen lagg, genoeg games etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Problemen op pc tot nu toe:

- textures niet geladen/aanwezig
- lag eerste paar seconden/hele match
- random spawns
- random crashes, zonder foutmelding

Patch please :+

Specs hieronder trouwens.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Met mijn 760 de settings niet al te hoog gezet (medium ed) en dat speelde vlot. Toch maar eens de optimal settings gebruikt van NVidia Geforce Experience en tot mijn verbazing zal alles er strak uit en totaal geen haperingen oid.

Ben nu bezig om te zoeken naar een goede class. Ik speel nu vaak met de AK12, Maar die arx160 is ook een lekker wapen

Inmiddels rank 21 dacht ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 04-11-2014 09:10 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-09 11:59
Hoe zit het met het spawn en squad systeem in deze game? Kun je op je squadmates spawnen zoals in BF4? In Titanfall kan dat niet en daar irriteer ik me mateloos aan, je kunt niet lekker samen spelen. Als het een beetje vergelijkbaar aan BF4 is, of beter, dan zal ik de game wel aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
ElArmaSecreta schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:14:
Hoe zit het met het spawn en squad systeem in deze game? Kun je op je squadmates spawnen zoals in BF4? In Titanfall kan dat niet en daar irriteer ik me mateloos aan, je kunt niet lekker samen spelen. Als het een beetje vergelijkbaar aan BF4 is, of beter, dan zal ik de game wel aanschaffen.
Squads heeft COD nooit gehad toch? Laat staan spawn op speler? Maar nee, random spawns (soms erg frustrerend, 2 m lopen en dood geschoten worden) Dusja ..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
N.Uckerman schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:00:
[...]

Bij mij draait alles lekker vloeiend, maar mijne crashte wel vaker in het ladingscherm. Dus wanneer jij dat ook hebt, raad ik je aan om, tja ik weet de naam niet meer, maar wanneer je naar advanced video settings gaat is er egens een optie om in te stellen dat die schaduwen tijdens het spelen laadt ipv tijdens het laden van het level. Deze moet je op off zetten, zodat ze tijdens het spelen worden geladen, sinds ik dat off hebt gezet heb ik geen enkel probleem.

Ik moet zeggen dat cod het nu wel goed heeft geregeld! Heb nog geen enkel probleem gehad sinds ik de settings goed heb gezet:) Geen lagg, genoeg games etc
het kan best dat ik gister later op de avond.. shadow caching voor beide uitgezet heb en dat hij daarna wel goed liep.

Het schieten is trouwen snel heel snel.. het lijkt op Quake.
Toch al wel een positieve K/D 1.03 < }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-09 11:59
Lipst3r schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:20:
[...]

Squads heeft COD nooit gehad toch? Laat staan spawn op speler? Maar nee, random spawns (soms erg frustrerend, 2 m lopen en dood geschoten worden) Dusja ..... ;)
Hehe ik heb alleen een tijdje CoD2 online gespeeld. In die tijd had er veel kunnen veranderen. Helaas, ik zal het even aankijken. Bedankt voor je reply :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ElArmaSecreta schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:14:
nee kan niet.. iig in TDM/DOM niet.

De game is vrij simpel op dat vlak.. dus geen revives/spawnpoints kiezen/assist count as kill etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Wat mij sterk verbaast is dat niemand op PC hier noemt dat er verschrikkelijke muisacceleratie ingebakken moet zijn in het spel zelf (als je enkele competitive pv-shooter spelers mag geloven) en dat het met 500 of 1000 hz polling rate op je muis al helemaal niet te spelen schijnt te zijn?

Valt niemand dat dan op of is het echt systeem specifiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ja de mouse sensivity is extreem hoog.. heb hem op het laagst staan en nog is het te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Gisteravond verder gespeeld. Ondanks dat ik het nog steeds een leuk spel vind kan ik wel weer merken dat het een CoD spel is. Sommige momenten is de RAGE echt real :P
Ik zal die shadow caching ook maar even uitzetten, ik heb een paar keer gehad dat ik bij het laden van de map er inderdaad uitvloog, of dat het laden letterlijk 5 minuten duurt.

Het rond springen met EXO heeft op zich wel wat, maar is soms ook erg irritant. Alles gaat zo snel, wanneer je iemand spot is hij ook zo weer weg.

Wat voor wapen gebruiken jullie het meest? Ik denk dat ik de AK-G of BAL het meest gebruik.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ja sommige guns zijn waardeloos maar dat kan komen omdat je het net speelt.. als je aim beter wordt zal je de andere wellicht ook gaan gebruiken.

Bij mij crasht hij ook ingame dus na 10m spelen of 5m.. Cod werkt niet meer.. box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Wat een fijne game alleen wat zijn de controls met een controller ongeloofelijk kut als je van de PC af komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:06
Wat een game. Echt mooi ziet het er niet uit, maar wat speelt het heerlijk weg. Heb echt het Black Ops 2 gevoel weer. Dit wordt voor mij echt weer de favoriet. Lekker snel. Daar hou ik van. Direct ook alles positief dus dat is ook lekker.

Gisteren met een maat begonnen en we hebben ook een clan. Op dit moment nog niet zo groot, maar klein houden is ook geen probleem. Wil je uitgenodigd worden stuur mij een DM. Wij zitten graag op Teamspeak dus echt teamwork is mogelijk. Dit gaat over de PC.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 11:25
Jedi Geub schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:41:
Wat een fijne game alleen wat zijn de controls met een controller ongeloofelijk kut als je van de PC af komt....
Tis een kwestie van wennen, ik had hetzelfde maar na een tijd speelt t wel goed weg.

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Het maakt mij niet uit of ze weer een nieuwe cod uitbrengen maar verdomme waarom ziet de ps4 versie eruit als een geporte playstation 3 versie ?

De graphics zijn echt but en but ugly. Gewoon niet normaal. Konden ze voor de ps4 versie niet echt even de moeite nemen om de graphics te verbeteren ? Volgens mij hebben ze gewoon 1 graphics setje gebruikt voor alle consoles. Waarom word dit spel niet afgestraft in de reviews over dit gedeelte ?

En dan heb ik het nog niet eens gehad over de saaie verotte map designs. Ik krijg opeens heel veel respect voor battlefield 4 op de ps4..

AW ga ik vandaag weer verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
innerchild schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:58:
Het maakt mij niet uit of ze weer een nieuwe cod uitbrengen maar verdomme waarom ziet de ps4 versie eruit als een geporte playstation 3 versie ?

De graphics zijn echt but en but ugly. Gewoon niet normaal. Konden ze voor de ps4 versie niet echt even de moeite nemen om de graphics te verbeteren ? Volgens mij hebben ze gewoon 1 graphics setje gebruikt voor alle consoles. Waarom word dit spel niet afgestraft in de reviews over dit gedeelte ?

En dan heb ik het nog niet eens gehad over de saaie verotte map designs. Ik krijg opeens heel veel respect voor battlefield 4 op de ps4..

AW ga ik vandaag weer verkopen..
Je hebt aan een kant wel gelijk vind ik. Verkopen doe ik zeker nog niet want hoe ik het wend of keer ik hou van het knallen in COD.
De graphics zijn inderdaad gewoon niet goed te noemen. Net een ps3 spel, althans de multiplayer.
Wapens zijn ook weer te makkelijk. Alles schiet kaarsrecht rechtdoor, maakt niet uit welke gun je pakt.
Gezien de snelheid zul je dan hopelijk ook minder snipers treffen _/-\o_
Ook de geluiden die de wapens maken klinken blikkerig en erg arcade achttig. Die realiteit was in MW2/3 beter imho.
Dat neemt voor mij de fun van gamen niet helemaal weg. Denk dat dit een mooie gaat worden om lekker gedachteloos rond de knallen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Ik vind de game heerlijk spelen (PS4).
Mappen zijn prima, graphics wat mij betreft ook en die Exo jumps maken het wel een stuk leuker.

Het is weer ouderwets verslavend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

De graphics op lagere settings zijn echt ronduit slecht. Voor de mensen met een wat minder dikke videokaart (mijn beestje is een 6870 en dus wat slomer) is dat geen feest. De gameplay is echt super als je het mij vraagt. Ik kon helaas maar ruim een uur spelen, maar het voelt als: Cod meets UT :)

Ja het is allemaal wat blikkering, maar het zijn dan ook wat futurischere wapens. Ik denk dat ik mij hier toch mee ga vermaken naar de, voor mij, debakels BO2 en Ghost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
wat mij trouwens ook opviel is dat stutters er weer zijn in de menu's... die was met ghosts ook zo.. en na een patch opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Biatch schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:02:
[...]

Gezien de snelheid zul je dan hopelijk ook minder snipers treffen _/-\o_
Is het spel eindelijk snel, laten ze je die snipers inzoomen met een snelheid waar je u tegen zegt..
Duurt letterlijk meer dan 1,5 seconde voordat je klaar bent om te schieten + je snelheid van kijken is lager.

De snipers hebben 2/3 bullets waarna bij elke reload je er maar 1 in je mag houdt... nerfen ok...maar snipers zijn echt bullshit wapens nu.

Ik hoop vanavond close-range scope te unlocken, beter dan dat je eventueel daar nog wat rapper mee kan zoomen want dit is wel waardeloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 10:44
Level 50 op de pc en het speelt heel lekker.
Er moet wel een patch komen want op bepaalde maps krijg je enorme drops. De map "defender" is het ergst daar heb je de eerste 40 sec drops. Verder nog niet mijn favo wapen gevonden maar dat komt nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:51
Gister tot lvl 20 gekomen. Paar uurtjes gespeeld op de PS4. Wat me opvalt dat ik met SMG niet zo goed ben. In andere delen was bijvoorbeeld een UMP heerlijk spelen. Nu lijken het vooral rubber kogels. Die AK12 is wel lekker. Maar ben nog opzoek naar de juiste class. Verder vond ik de maps best wel goed. Door het springen kom je op veel meer verschillende plaatsen. Dat maakt het campen lastiger. Pluspunt dus. Ik heb nog geen map gezien met een winter landschap, maar wellicht gewoon pech en zit het er wel in. Evenals een jungle setting. Tot zover geen spijt van de aankoop. Maar helemaal weg geblazen wordt ik ook niet. Mw1 en 2 blijven mn favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:28:
Ik heb nog geen map gezien met een winter landschap, maar wellicht gewoon pech en zit het er wel in. Evenals een jungle setting.
Beiden aanwezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Moet zeggen dat de SP wel leuk was, op een paar mega irritante quicktime events... Leuk als er staat 'press and hold UNBOUND to bla bla'. Heb elke key moeten mappen die unbound stond om er achter te komen wat ik nou precies moest doen 7 keer dezelfde dingen herhalen is naadje... En om te vliegen 'even' WASD omdraaien... wtf.. En de grootste frustratie blijft gewoon de AI/teammaten tijdens SP... Ze laten gewoon vijanden langs, zitten stom achter doosjes en rommel schieten in het wilde weg...

Om wat voor reden dan ook maken sommige grafische opties alles onspeelbaar, ook zag ik mijn fps naar 1000 vliegen op sommige momenten. Soms tijdens cutscenes en van die scripted momenten dat je even niets kan doen.

En wat is dat over 90fps lock? Afterburner laat gewoon 140-200fps zien op de meeste momenten, als ik met de settings ga klooien dan is er ergens een optie die het spel sloopt en blijf hij stijf op 16fps hangen en alles begint te flikkeren, kijk ik dan in Afterburner is de GPU load maar 10-15%. Ik heb geprobeerd die optie te vinden maar door het herstarten na elke verandering koste me dat gewoon 30 minuten en heb hem nog steeds niet gevonden. Heb toen AA/TXAA en nog wat andere dingen gewoon uitgezet.
Ook tijdens sommige cutscenes liep het geluid niet synchroon.
En waarom het hele spel moet herstarten, dan de cutscene nog eens bekijken en dan pas kun je zien of je settings ok zijn... Dit gaat nergens over. Er zullen nog wel een aantal patches komen dan kijk ik wel weer.

MP heb ik me niet aan gewaagd, ik hou het wel even bij BF3/4 of Titanfall.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Wie samen een potje wil spelen op de PS4 add me :

Sturtiee_be

K/d momenteel 1.30 maar zal wel stijgen naar 2 als ik mij oude niveau weer vind :)

Iemand al een voorkeur wapen met nodige aanpassingen ?

Nog niet echt een favoriet hier.

Er zijn ook bijzonder weinig wapens of vergis ik mij ?

[ Voor 33% gewijzigd door sturtiebe op 04-11-2014 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel speel ik met een BAL27 - Elite versie, die veel minder mobility heeft, maar veel hogere fire rate, Red dot sight & foregrip

Speelt lekker ...

Heb ook met silencer & red laser gespeeld als 3e attachment, maar daarmee moest ik iets anders uit mn pick13 laten en dat wou ik niet

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:43
30min gespeeld op m'n XONE en hoewel ik het eigenlijk al wist....ik koop nooit meer een shooter (ala CoD/BF4) op een console. Wat een besturing zeg........

Vandaag gaat de XONE versie alweer in de verkoop!

Schelden met ziektes/culten gebeurd hier niet

[ Voor 12% gewijzigd door Gropah op 04-11-2014 13:18 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 23:07

Gundogan

Rip and tear, until it is done

prutser001 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:32:
En wat is dat over 90fps lock? Afterburner laat gewoon 140-200fps zien op de meeste momenten
Framerate is unlocked in SP, maar locked op 90 in MP. FoV is dan weer locked in SP, maar kan op max 90 worden gezet in MP.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Pedr0 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:16:
30min gespeeld op m'n XONE en hoewel ik het eigenlijk al wist....ik koop nooit meer een shooter (ala CoD/BF4) op een console. Wat een besturing zeg........

Vandaag gaat de XONE versie alweer in de verkoop!

Schelden met ziektes/culten gebeurd hier niet
Helemaal met je eens! Zou het ook wel willen verkopen maarja... downside van digitale aankopen... kan niet...

[ Voor 6% gewijzigd door Gropah op 04-11-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Hier snap ik niets van. De laadtijden op de PC zijn bij mij dusdanig lang dat ik de game niet meer in kom en hij blijft vaststaan op Synchronizing game settings. Wat kan ik hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidXTR
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:46

AcidXTR

Overal en altijd AcidXTR

De afgelopen dagen COD: AW op de pc gespeeld en heb mij prima vermaakt!
Wat mij wel opvalt zijn de framedrops in de 'open maps'. Door de instellingen op Automatic te zetten loopt het weliswaar wat vloeiende maar blijft het toch wat schokkerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
ShittyNL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:25:
Hier snap ik niets van. De laadtijden op de PC zijn bij mij dusdanig lang dat ik de game niet meer in kom en hij blijft vaststaan op Synchronizing game settings. Wat kan ik hieraan doen?
Als Shader Preload aan staat , deze uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Kw4kje schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:34:
[...]

Als Shader Preload aan staat , deze uitzetten.
Maakt het alleen erger. Ben nu de spelcache aan het controleren. Gisteren had ik hier spontaan last van. Aan mijn PC specs kan het absoluut niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Ik snap dat dus niet.. mensen die geen shooters op de console kunnen spelen. Ik vind het persoonlijk veeeeel fijner dan op de pc. Op de pc veel te chaotisch en snel, en veel grotere verschillen tussen hardware etc waardoor sommige mensen toch echt wat beter zijn. Op console is het lekker rustig en weet je dat ook iedereen dezelfde hardware heeft. En ergonomisch veel chiller want je kan lekker op de bank zitten/liggen.

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
po1son schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:37:
Ik snap dat dus niet.. mensen die geen shooters op de console kunnen spelen. Ik vind het persoonlijk veeeeel fijner dan op de pc. Op de pc veel te chaotisch en snel, en veel grotere verschillen tussen hardware etc waardoor sommige mensen toch echt wat beter zijn. Op console is het lekker rustig en weet je dat ook iedereen dezelfde hardware heeft. En ergonomisch veel chiller want je kan lekker op de bank zitten/liggen.
Ik denk dat er hier best veel - waaronder ik - mensen zijn die vroeger altijd op PC gespeeld hebben en dus niet opgegroeid zijn met consoles. Ik kan na vele uren cod (vanaf cod 3 al op de xbox) nog steeds voor geen meter mikken. Het blijft drama. Op de PC was ik altijd best goed in Battlefield bijvoorbeeld, maar op de xbox ben ik blij met een KD van 0.75. Als je niet jong met een controller hebt leren spelen is het volgensmij erg lastig om nog mee te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
FireFoz schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:42:
[...]

Ik denk dat er hier best veel - waaronder ik - mensen zijn die vroeger altijd op PC gespeeld hebben en dus niet opgegroeid zijn met consoles. Ik kan na vele uren cod (vanaf cod 3 al op de xbox) nog steeds voor geen meter mikken. Het blijft drama. Op de PC was ik altijd best goed in Battlefield bijvoorbeeld, maar op de xbox ben ik blij met een KD van 0.75. Als je niet jong met een controller hebt leren spelen is het volgensmij erg lastig om nog mee te komen.
BS :)

Ik ben 33, speel PC shooters vanaf Doom en Wolfenstein onder DOS.
Sinds 2005/2006 heb ik pc gaming afgezworen i.v.m. jaarlijkse pc upgrades van 250+ euro.
Ik kom prima mee op consoles.

Tuurlijk is t ff wennen een controller ipv muis/toetsenbord maar niet meer dan dat

[ Voor 5% gewijzigd door cypher21 op 04-11-2014 11:46 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Niks BS..

is toch gewoon wat men gewend is?

COD:MW2 ging nog wel op de xbox maar na jaren COD op de pc is dit gewoon heel erg anders...

XIM4 is de oplossing is deze :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
cypher21 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:44:
[...]

Sinds 2005/2006 heb ik pc gaming afgezworen i.v.m. jaarlijkse pc upgrades van 250+ euro.

Tuurlijk is t ff wennen een controller ipv muis/toetsenbord maar niet meer dan dat
Als het BS is, hoe kan het dan dat ik op de PC goed ben maar op consoles echt frag meat ben? Op de PC stond ik vrijwel altijd bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
po1son schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:37:
Ik snap dat dus niet.. mensen die geen shooters op de console kunnen spelen.
Ze zijn te lui om het zichzelf aan te leren. Proberen het een paar minuten en geven het dan op en gaan zeiken dat de PC 100x beter is etc.

Then again, met het niveau van game fora, dan zit je toch niet op het niveau dat het veel verschil uitmaakt. Niet alsof iedereen hier in de super high end competitions zit.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Jedi Geub schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:48:
Niks BS..

is toch gewoon wat men gewend is?

COD:MW2 ging nog wel op de xbox maar na jaren COD op de pc is dit gewoon heel erg anders...

XIM4 is de oplossing is deze :D
De opmerking vroeger pc en sinds x jaar console en daar niet aan kunnen wennen is BS vind ik :)

Daarbij, ik weet niet waar jouw console staat, maar ik zie het niet voor me hoe ik fatsoenlijk een toetsenbord en muis op de bank voor de tv zou kunnen bedienen...

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Enige nadeel aan de COD community is dat er zoveel volk is dat geilt op hun K/D ratio... Ik weet het nog van dat ik BO speelde dat al die objective based games iedereen als nog TDM loopt te doen.

Stomme ''ik kill 2 of 3x meer dan dood ga, ik heb dikke skills'' gastjes..
Ben blij dat ik met groep gasten speel die nog de lol van spelletjes inzien en lekker objective spelen ook :).

Gisteren heel even mensen unmuted gehad... pff jup.. niks veranderd XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zo rond lees over het hele internet heen kom ik tot de conclusie dat de meeste gamers wel tevreden zijn over COD AW. Is het weer net zo goed als MW1 destijds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Laatst online: 21-05-2024
Weet iemand waar ik de weapon camo's kan vinden? (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Lipst3r schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:54:
Enige nadeel aan de COD community is dat er zoveel volk is dat geilt op hun K/D ratio...
Komt meer door alle killstreaks die je kan halen en omdat hij door COD zo sterk naar voren wor gebracht :)

Maar aangezien je meteen aan het zeiken bent volgens sommige op dit forum als je de controls lastig vin op een console tov een pc zal ik verder maar ophouden over dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Gister avond 2 uurtjes gespeeld ongeveer.
Moet wel wennen aan het jumpen, wordt het soms erg onoverzichtelijk van, maar dat zal wel wennen zijn.

Wat opvalt bij de AK47 (enige gun die ik echt goed heb gespeeld) is dat ik nagenoeg 0.0 afwijking heb :S

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:13

steel123

Cryman9

Enige nadeel aan de COD community is dat er zoveel volk is dat geilt op hun K/D ratio... Ik weet het nog van dat ik BO speelde dat al die objective based games iedereen als nog TDM loopt te doen.
Er zijn al sinds BO2 scorestreaks, dus dat is wel heel erg verminderd.
Ik kijk zowiezo altijd naar SPM, daar wordt in BO2 ook op geranked. Als ik dan de hoogste KD rate heb is dat mooi meegenomen, maar het belangrijkste voor mij is om altijd eerste van de gehele lobby te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deepeej
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 22:30
Toch niet kunnen laten en ook maar weer digitaal in de xbox store besteld. Ik ben benieuwd, en hopelijk heb ik er geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:51

Ben blij dat ik met groep gasten speel die nog de lol van spelletjes inzien en lekker objective spelen ook :).

ik vind objectives spelen ook het leuks. Maar een goede K/D maakt het voor mij nog leuker. Domination winnen als je een score hebt van 7-21 is lastig. Zoek graag een combinatie van beide. voor nu speel ik wel tdm, zal later heel graag in een party voor objectives spelen. Solo komt hier bijna niets van terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand plaatje van de controls layout op PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:55:
Als ik zo rond lees over het hele internet heen kom ik tot de conclusie dat de meeste gamers wel tevreden zijn over COD AW. Is het weer net zo goed als MW1 destijds?
Ik vind het een prachtig spelletje weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Jup, enkel de "PC" gamers klagen nogal :)

Just kidding, over het algemeen zijn er meer positieve dan negatieve reacties wereldwijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:01

codex

Geen OpenAI agent :)

Is het te spelen op de PC of zijn er veel problemen? Ik zit er wel over te denken om het te halen. Kaart is een 760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Jedi Geub schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:00:
[...]

Komt meer door alle killstreaks die je kan halen en omdat hij door COD zo sterk naar voren wor gebracht :)

Maar aangezien je meteen aan het zeiken bent volgens sommige op dit forum als je de controls lastig vin op een console tov een pc zal ik verder maar ophouden over dit topic.
Heb het niet over tweaker community.. meer over het algemeen als je die 13 jarige hoort schreeuwen door je headset :P
Ik speel op console en heb nergens last van met controller spelen..dusja.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Laatst online: 21-05-2024
Msi92 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:58:
Weet iemand waar ik de weapon camo's kan vinden? (PC)
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Je kan ze switchen door customize weapon te doen vanuit de loadout, F1 op pc als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
reemprive schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:00:
Is het te spelen op de PC of zijn er veel problemen? Ik zit er wel over te denken om het te halen. Kaart is een 760
niet op max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Iemand op reddit had een post geplaatst dat de PC versie van cod aw 85,000+ spelers zou bevatten:

http://www.reddit.com/r/C...l7h1y/85000_people_on_pc/

Terwijl Steamdb zegt dat de piek rond de 27k spelers zat...
https://steamdb.info/app/209660/graphs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

reemprive schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:00:
Dat moet goed speelbaar zijn. Zelfs op mijn 6870 is het echt goed speelbaar maar je moet natuurlijk wel even goochelen met de settings. De snelheid van de game is prima.

Wat ik mis is wat MW2 en MW3 wel had: Een verschil tussen Support en Assault Streak. Een deel van het niet voor objectives probleem wordt opgelost door de score streak in te voeren, maar het nadeel is dat mensen alsnog niet dood willen en dat zorgt er voor dat ze niet out in open flags cappen in Domination. Ik was groot fan van de support streak zodat je gewoon veel kan doen om objectives te halen en dat je niet afhankelijk bent van dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Even ter verduidelijking: schelden gebeurd hier niet, dus ook niet met culten en/of ziekten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShittyNL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:56:
[...]

Ik vind het een prachtig spelletje weer.
Dat gevoel heb ik nu ook maar ja. Ik hou niet van Titanfall vanwege de Mech's dus deze COD kan dat goed maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Hann1BaL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:17:
[...]
Wat ik mis is wat MW2 en MW3 wel had: Een verschil tussen Support en Assault Streak. Een deel van het niet voor objectives probleem wordt opgelost door de score streak in te voeren, maar het nadeel is dat mensen alsnog niet dood willen en dat zorgt er voor dat ze niet out in open flags cappen in Domination. Ik was groot fan van de support streak zodat je gewoon veel kan doen om objectives te halen en dat je niet afhankelijk bent van dood gaan.
Dat had MW2 ook niet, MW3 niet gespeeld kan niet oordelen.
Eerste aanraking voor mij met support streaks was in Ghosts en vond het wel een goed idee, al was ik geen fan van de rewards.
Maar dit zit ook gewoon in Advanced Warfare. Elke scorestreak kun je ook 'support' maken. Deze kosten dan uiteraard veel meer, maar de progressie blijft doorgaan ook al ga je dood.

Ik haat ook scorestreaks die niet automated zijn. Zelf in een Lodestar/VTOL Warship stappen heb ik nooit zien zitten. Dus ik zal wel gewoon uav/system hack/ airstrike runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidXTR
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:46

AcidXTR

Overal en altijd AcidXTR

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:32:
[...]

Dat gevoel heb ik nu ook maar ja. Ik hou niet van Titanfall vanwege de Mech's dus deze COD kan dat goed maken?
Dat is mij ook niet goed bevallen van Titanfall en COD heeft dat wel degelijk goed gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
exi22 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:24:
Level 50 op de pc en het speelt heel lekker.
Er moet wel een patch komen want op bepaalde maps krijg je enorme drops. De map "defender" is het ergst daar heb je de eerste 40 sec drops. Verder nog niet mijn favo wapen gevonden maar dat komt nog wel :)
Dit... dit is de meest beroerde beslissing die Sledgehammer in de hele ontwikkeling heeft genomen. Ze geven de speler een keuze:
  • Zet Shader Preload aan, kom pas in het potje als die al gestart is
  • Zet Shader Preload uit, speel vanaf de start maar de eerste minuut krijg je idiote FPS drops omdat we stiekem nog dingen aan het laden zijn.
Wie verzint dit? Zet dan gewoon die Preload standaard aan, laat de optie weg, dan is iedereen vanaf de start van het potje aanwezig en heeft niemand drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:11
FireFoz schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:42:[...]
Het is gewoon even doorzetten denk ik, begin gewoon eens met een controller met de single player volledig te spelen, aan het eind heb je dan al veel meer gevoel voor het spelen met een controller. Ik vond het de eerste paar uren ook waardeloos toen ik jaren geleden overstapte van de PC naar de console. Maar nu zou ik echt nooit meer terug willen, het speelt gewoon veel relaxter op een bank met een controller dan achter een bureau met een muis. Het heeft niets met leeftijd te maken, veel meer met doorzettingsvermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Propane schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:35:
[...]
Dit... dit is de meest beroerde beslissing die Sledgehammer in de hele ontwikkeling heeft genomen. Ze geven de speler een keuze:
  • Zet Shader Preload aan, kom pas in het potje als die al gestart is
  • Zet Shader Preload uit, speel vanaf de start maar de eerste minuut krijg je idiote FPS drops omdat we stiekem nog dingen aan het laden zijn.
Wie verzint dit? Zet dan gewoon die Preload standaard aan, laat de optie weg, dan is iedereen vanaf de start van het potje aanwezig en heeft niemand drops.
Dat zie je met battlefield op xbox ook, eerst is alles crap en zijn speleres zelfs niet gerendered. ben je verder in het spel is alles pas gerendered.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Gropah schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:18:
[mbr]Even ter verduidelijking: schelden gebeurd hier niet, dus ook niet met culten en/of ziekten[/]
culten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
steel123 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:33:
[...]

Dat had MW2 ook niet, MW3 niet gespeeld kan niet oordelen.
Eerste aanraking voor mij met support streaks was in Ghosts en vond het wel een goed idee, al was ik geen fan van de rewards.
Maar dit zit ook gewoon in Advanced Warfare. Elke scorestreak kun je ook 'support' maken. Deze kosten dan uiteraard veel meer, maar de progressie blijft doorgaan ook al ga je dood.

Ik haat ook scorestreaks die niet automated zijn. Zelf in een Lodestar/VTOL Warship stappen heb ik nooit zien zitten. Dus ik zal wel gewoon uav/system hack/ airstrike runnen.
Gisteren rot gezocht naar die optie, het zit er dus wel in.

Vanavond maar eens een support streak opzetten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:11

helemaal mijn mening :D

Ik mute overigens standaard iedereen en zet alleen de mensen waar ik mee samenspeel aan op de party chat. Dus ik hoor die lui nooit. Bij objective based games vind ik het aantal captures en defends veel belangrijker dan KD ratio. KD ratio kun je in objective based games vrij simpel boosten door te campen rond de objectives. Vaak zie je die gastjes met hoge KD ratio ook 0 captures hebben. Die spelen objective mode alleen maar vanwege de makkelijkere kill mogelijkheden. Wat wel mooi is als spelers objectives halen en een goede KD ratio, maar dat is vaak lastig natuurlijk :D

Overigens die nieuwe momentum mode is wel een hele gave mode, het is gewoon bf4 chainlink natuurlijk, maar wat een actie, 50 kills haal je daar wel en ook een enorm aantal deaths natuurlijk omdat alle actie steeds rond dezelfde vlag plaats vindt. gisteren potjes van 25000+ xp met die double xp, dat levelen ging hard zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Hoolz schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:50:
[...]

Inderdaad, dat is dan goed nieuws. Dan valt zelfs dat nadeel weg. Dat het meer punten kost vind ik ook niet zo vreemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Hoolz schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:50:
[...]

Hann1BaL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:53:
[...]
Inderdaad, dat is dan goed nieuws. Dan valt zelfs dat nadeel weg. Dat het meer punten kost vind ik ook niet zo vreemd :)
Heb zelf de game nog niet gespeeld, day zero editie was vele malen duurder dan normale, dus bind me er nog niet op vast!
Had alleen gegoogled om te kijken welke scorestreaks er zijn en er is de mogelijkheid om ze te upgrade naar support:
http://www.theadvancedwar...scorestreaks-killstreaks/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseBoyNL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 22:12
Ik ben een tijdje uit de Call of Duty reeks geweest omdat ik het simpel weg te veel het zelfde vond elke keer.
Heb het toch weer een kans gegeven en vind het echt weer een gave shooter.

Ik vraag me alleen af is er net als bij battlefield een online omgeving waarbij je alle stats ziet en waar je de loadout kan aanpassen ? ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

cypher21 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:44:
[...]

De jaarlijkse upgrades waarvan jij spreekt zijn naar mijn mening onzin. PC gaming is wel duurder, maar veelzijdiger in gebruik.

Als ik naar mezelf kijk dan is het niet alleen een kwestie van wennen hoor ;)

Met een muis in de hand is het motoriek en het coördineren makkelijker dan wanneer je dit beperkt tot alleen de duim. Dit verschilt natuurlijk wel per mens, maar persoonlijk was ik altijd erg goed op de pc en toch echt minder met een controller. De leeftijd zal daarin ook zeker wel een rol spelen :9 Ondanks dat geef ik wel de voorkeur aan een console.

Wat Call of Duty AW betreft, het is de laatste keer dat ik iets van die reeks koop. Het is mij echt te druk geworden. De Call of Duty MW reeks vond ik veel leuker om te spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door UgotHeinzzd op 04-11-2014 14:04 ]

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
mindcre8r schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:41:
[...]

Dat zie je met battlefield op xbox ook, eerst is alles crap en zijn speleres zelfs niet gerendered. ben je verder in het spel is alles pas gerendered.
Dat zal best, maar ik heb in BF4 nog nooit gehad dat dat inladen het hele spel doet haperen en stotteren. En bij AW wel. Leuk zo in de eerste minuut van een potje Domination :P.

Er is iets niet helemaal OK met de texture streaming in AW.

[ Voor 6% gewijzigd door Propane op 04-11-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, whatsappje:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GsI2LY4.png

:') true story kuchkuch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 15:48
steel123 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:57:
[...]

[...]

Heb zelf de game nog niet gespeeld, day zero editie was vele malen duurder dan normale, dus bind me er nog niet op vast!
Ik betaalde er gewoon 52,99 voor bij de MM... Net zoveel als de normale editie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 00:35:
[...]

Ik heb op mijn PS4 nergens last van en kan dus gewoon alles spelen op mijn EU account.. Ik heb gewoon alle extra's! Wel heb ik uiteraard mijn US account als primair gezet en EU word dan automatisch secundair.

Ik koop als sinds de launch van de PS4 alles in de US store, ook dlc etc. En speel alles op mijn EU account.
Dit is heel vreemd. Als ik mijn US account op primair zet... dan heb ik gewoonweg 2 primaire accounts op m'n Ps4 8)7 De een uitzetten en de ander als primair zetten doet ook niks. Dus laat alles op primair staan.

Kan jij, desnoods via persoonlijke berichten, eens kijken of ik hier iets verkeerd doe of dat jij een gelukkige freak accident hebt daar? :) Ik zou graag op m'n EU account spelen.

Jij hebt dus wél toegang tot de bonussen, DLC's etc? Ik alleen tot de 'basis' versie van de game vanuit m'n EU account en volledige Digital Pro edition vanuit US acc.

Als je me zou willen helpen, graag! ;) 8)

EDIT: wat ook hele gek is:

Op m'n EU account kan ik op het XMB dus de 'basis' game starten of naar de 'overview' kijken.
Op m'n US account kan ik op het XMB dus de 'digital pro' editie starten, naar overview kijken óf CoD:AW Day One edition voor ''Free!'' downloaden uit de shop... maar... voor de Ps4... terwijl ik 'm al heb op de Ps4? :D
Zou dat m'n probleem oplossen? Lijkt me compleet ongerelateerd, gaat nog om de verkeerde versie én ik heb op dat account de game al (D-Pro editie) maar toch :+

EDIT: 2: nog meer gekheid haha. Ik heb dus die 'free' versie 'gekocht'. Krijg ik de melding ''You have succesfully upgraded the trial version of COD:AW to the full version! Enjoy the game!'' :X :? 8)7

[ Voor 59% gewijzigd door Brutal1ty op 04-11-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

mannetje19 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:23:
[...]
Ik betaalde er gewoon 52,99 voor bij de MM... Net zoveel als de normale editie.....
Ik had de normale gewoon voor 36 euro gekocht. Wel gewoon een steam key dus geen hardcopy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Lipst3r schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:21:
[...]

Is het spel eindelijk snel, laten ze je die snipers inzoomen met een snelheid waar je u tegen zegt..
Duurt letterlijk meer dan 1,5 seconde voordat je klaar bent om te schieten + je snelheid van kijken is lager.

De snipers hebben 2/3 bullets waarna bij elke reload je er maar 1 in je mag houdt... nerfen ok...maar snipers zijn echt bullshit wapens nu.

Ik hoop vanavond close-range scope te unlocken, beter dan dat je eventueel daar nog wat rapper mee kan zoomen want dit is wel waardeloos :P
Ben ik inderdaad wel wat mee eens.. met snipers kun je nu helemaal niks. Ik moet alleen de laatste nog proberen, deze heb ik nog niet vrijgespeeld.
steel123 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:51:
[...]

Ik had de normale gewoon voor 36 euro gekocht. Wel gewoon een steam key dus geen hardcopy.
Dan was je er zeker net iets te laat bij? ik had de zero editie (ook steam key) voor dezelfde prijs..

[ Voor 54% gewijzigd door Madstorm op 04-11-2014 14:58 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:53
Hier een degelijke review voor de PC eigenaren die nog twijfelen.

YouTube: ► WTF Is... - Call of Duty: Advanced Warfare (Multiplayer) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Madstorm schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:55:
[...]
Dan was je er zeker net iets te laat bij? ik had de zero editie (ook steam key) voor dezelfde prijs..
Daar ga ik wel vanuit, aangezien ik eerst wat reviews af wilde wachten. Ik geef de schuld aan Ghosts.
Maar nadat veruit de meeste verhalen positief waren heb ik hem gisteravond toch gekocht.
Pagina: 1 ... 9 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische problemen met het spel kun je terecht in het volgende topic: Call of Duty: Advanced Warfare Problemen Topic