[Multi] Call of Duty: Advanced Warfare Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste
Acties:
  • 78.739 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:13

steel123

Cryman9

Lul niet, hogere rank hoeft helemaal geen betere gear te zijn?
Of is dit loot systeem en unlock systeem compleet anders sinds BO2?

Maar hoe speelt de semi-auto assault rifle? In MW2 en BO2 gebruikte ik nagenoeg altijd de FAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
toch maar weer halen zometeen.... :)

valt me erg mee de reacties/reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 10:44
Volgens mij is dubbel xp op de pc niet eens aan... wordt nergens vermeld iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

exi22 schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:57:
Volgens mij is dubbel xp op de pc niet eens aan... wordt nergens vermeld iig
Volgens mij wel.. althans in de eerste map die ik vannacht speelde ging ik van level 1 naar level 8 a 9. Dus denk wel dat het aanstaat.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Ik ben het niet eens met wat iedereen zegt over snipers. Net die railgun boltaction rifle gepakt en wat was dat lekker zeg. Meteen een pentakill ofzo in een gangetje, inclusief een collateral. _/-\o_ Heerlijk hoor. Het leukste is dat ze het gewoon niet verwachten. Heb al best wel wat kindjes flink horen schreeuwen als ik ze snipede zonder dat ze het verwachten :D .

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 13:18
steel123 schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:56:
Lul niet, hogere rank hoeft helemaal geen betere gear te zijn?
Of is dit loot systeem en unlock systeem compleet anders sinds BO2?

Maar hoe speelt de semi-auto assault rifle? In MW2 en BO2 gebruikte ik nagenoeg altijd de FAL.
Er zijn rond de 350 verschillende soorten wapens en meer dan 1000 verschillende stukken gear in AW. Door challenges te doen, krijg je speciale gear, door emblems te verdienen krijg je gear. Simpelweg door een bepaalde tijd in de game te zitten, krijg je supply drops. Je kunt met speciale achievements complete gear-sets winnen, bijvoorbeeld omdat je met je team in Ranked Play kampioen wordt in de Silver Division. Hoe harder je owned, hoe meer unieke shit je kunt unlocken en hoe beter je eruit gaat zien. Dit zorgt ervoor dat je die challenges blijft doen en blijft spelen voor toffere gear en wapens.

En als je een tijdje op deze manier aan het spelen bent dan ben je automatisch ook hoger van rank. Op die manier bedoel ik dat rank wel iets kan zeggen over je gear. Maar nogmaals, dit staat los van je skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Waarom opende ik dit ... Zit hier nog op het werk maar denk dat ik zo richting huis ga :D

Blij te horen dat het stukken beter is dan ghosts :r
Enige mindere aan mijn pc is de CPU (i7 860@4Ghz) maar voor de rest denk ik dat het wel redelijk gaat draaien.

... aftellen hier.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Nog kleine twee uurtjes hier en dan ben ik weer aan het gamen... :9

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Lightning gun, dual wield LMG's, jetpacks, redelijke PC port..... waarom dan geen dedicated servers voor alsnog. :'(

Dit ziet eruit als de leukste CoD sinds forever, maar ik weet dat player hosting gewoon frustrerend wordt.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012

steel123

Cryman9

Gundogan schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:11:
Lightning gun, dual wield LMG's, jetpacks, redelijke PC port..... waarom dan geen dedicated servers voor alsnog. :'(

Dit ziet eruit als de leukste CoD sinds forever, maar ik weet dat player hosting gewoon frustrerend wordt.
Zou het niet hetzelfde systeem worden als BO2? Matchmaking op servers?
Want daar ging het gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
duurt het bij jullie ook zo lang om een map te laden?? had er eerst geen last van maar nu zit ik er na 5 minuten nog niet in ? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Rip and tear, until it is done

steel123 schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:15:
[...]

Zou het niet hetzelfde systeem worden als BO2? Matchmaking op servers?
Want daar ging het gewoon prima.
Het is nu van: will it use dedicated servers? Yes. Geen informatie van hoe en wanneer. Want nu is het nog player hosting op alle platforms. Hopelijk komen ze magisch online op day1, maar dat zou ook zo zijn met Ghosts wat niet echt is gebeurd.

Als het zo is als BO2 uiteindelijk, is het prima ja. Niet de beste dedicated servers, maar nog steeds een stuk beter dan player hosting wat gewoon inconsistent is.

[ Voor 28% gewijzigd door Gundogan op 03-11-2014 16:27 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Jedi Geub schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:00:
[...]

Waarom post je dit......................

Jouw speelstijl doet gewoon pijn aan mijn ogen.
welke speelstijl 8)7

zullen leuke reacties zijn geweest in de lobby na deze pot |:(

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zijn we klaar met het nerdragen op 1 filmpje?

Of is dit nou echt het niveau van de CoD speler? Zou wel een groot deel van mijn BO2 games verklaren..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
CoD is qua player base een beetje het afvoerputje van de gaming community...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Haha, het is duidelijk dat er een hoop zijn die Dennis585 nog niet kent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

baronruud schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:32:
Haha, het is duidelijk dat er een hoop zijn die Dennis nog niet kent!
^ Dat

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Vreselijk vervelend.... Ik begin een potje met FOV 90, en ergens na een death ofzo reset hij gewoon naar FOV 65... Zit je weer door een WC-rolletje te kijken. Pas je het terug aan, crashed het spel na 5 seconden terug op FOV 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
baronruud schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:32:
Haha, het is duidelijk dat er een hoop zijn die Dennis585 nog niet kent!
HAHA, ik ken hem wel. Alleen ik ben ouder dan 13, en snap dat persoonlijk aanvallen van achter een tobo nogal zielig is. Vooral over iets kansloos als een spelletje ;)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:58

muhda

Time & Space traveler

Net bij de MM, Day Zero Edition bemachtigd. (Met code voor: Crossbow, AK12, EM1, etc)
De bakken waren nog vol, Ik dacht dat de Day Zero edition alleen voor pre-orders waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nop, is bij de grotere CoD's nooit geweest :) hell, je kan zelfs nu nog van BO1 en 2 de luxere versies vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ben blij dat ik nu niet meer 's-nachts naar een winkel hoef te gaan.
Nu kan ik er wel om lachen... zeker voor de pc versie.

Inmiddels thuis maar Steam heeft het druk...met de MP... :z

[ Voor 20% gewijzigd door Frostbite op 03-11-2014 17:01 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:32
K*T bol.com. Serieus, ik heb 2x nagebeld of ze wel (de day zero) editie op maandag zouden bezorgen. Krijg ik nu een bericht dat het met een dag is vertraagd. Lekker veel nut voor de day zero editie. Ik ga hem morgen weigeren en dan bestel ik het wel ergens anders... puur principieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom bestel of pre-order ik dus niks meer bij BOL.
Pre-order bij een winkel waar je hem fysiek af kunt halen, vanmorgen om 07:00 bij Bartsmit bijvoorbeeld.

Heb die harde les ook geleerd uit ervaring..
Als je snel iets wilt hebben en liefst voor of op release , geen bol, wehkamp e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:53

Dazzler2120

FP ProMod
FireBladeX schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:03:
K*T bol.com. Serieus, ik heb 2x nagebeld of ze wel (de day zero) editie op maandag zouden bezorgen. Krijg ik nu een bericht dat het met een dag is vertraagd. Lekker veel nut voor de day zero editie. Ik ga hem morgen weigeren en dan bestel ik het wel ergens anders... puur principieel.
Zodat je hem nog later hebt...
het is een monday release he, en dat kan bezorg issues opleveren. Als ik echt same day het spel wilt ga ik liever naar een winkel

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is bij mij vanmiddag gewoon aangekomen, ( day zero edition )nu nog uurtje wachten dan naar huiss lekker spelen en dan WEER werken pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik zou hem 10x eerder bij een gamezaak kopen zodat je hem op tijd hebt dan bij bol.com
Dat zijn dozenschuivers geen gamezaak.

Waarschijnlijk krijg je een 5 euro tegoedbon ofzo.

SSD van 120 GB (114 Gb bruikbaar)
2 games van bij elkaar zeg 17 GB en AW duwt hem ff vol :o

Nu al meerdere games moeten verwijderen omdat AW zegt dat hij het niet kan wegschrijven.
...
Nu eindelijk ready to play... en weer 48Gb vrij 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Frostbite op 03-11-2014 17:13 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Goh, Bol die een bestelling verziekt. Joh, echt?

Als je een game zo graag wil spelen op day 0. Dan ga je toch niet afhankelijk zijn van een bezorg systeem?

redelijk geval van eigen fout :)

Bol staat bekend om het verpesten van pre orders
POSTNL staat bekend om het verpesten van bezorgen op tijd

en dan raar staan kijken als het fout gaat :p

Ik heb het snel geleerd bij Bol na mijn SWTOR CE >_< 3 dagen te laat alleen, dus geen groot issue. Maar wel balen.

[ Voor 41% gewijzigd door corset op 03-11-2014 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ik heb de game besteld i.c.m. de actie voor een jaar "gratis" Power Unlimited (in totaal 1 jaar PU + cod voor de ps4 voor 56e) en ik had de game netjes vanochtend in de bus liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Pfff denk als ik thuis kom lekker potje knallen. Start ik de game op -> Installing Content, 04:00:00 remaining.. Moet ik dan echt nog 4 uur wachten of komt er een gedeelte beschikbaar na een bepaalde tijd??

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
Een paar jaar de mp van cod laten liggen. Maar deze is best vermakelijk. Normaal speel ik vooral bf4, dus het is wel even schakelen. Het lijkt qua snelheid op Titanfall, maar die game vind ik makkelijker.
Ook merk ik dat ik ouder wordt in mijn reflexen ;).
Quick scopen nog heel weinig gezien. Vind de mappen er goed uitzien. De sp 1 level gespeeld, maar wil vandaag vooral mp spelen.
Deze game zal niet zoveel gespeeld worden als bf, maar is wel lekkere afwisseling.
Nu eten, kids naar bed en spelen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:51

Jumpiefox

Hoi ?

Graphics top
Gameplay top

Maps..soso. Vind ze er een beetje "dood" uit zien. Vond dat in Ghost veel minder, maps waren daar wwat levendiger. En natuurlijk wweer jammer van de 1 shot sniper rifles...zou echt alleen een kill moeten zijn wanneer het om een headshot gaat.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
De maps in deze game zijn wel beter ontworpen dan in Ghost gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dan loopt er juist niemand met een sniper. Ik zou het prima vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Laatst online: 14:58

muhda

Time & Space traveler

Net een potje MP gespeeld, moet nog wennen het is anders dan BF4. Het gaat veel sneller of ik word oud.
Maps vind ik tot nu toe aan de kleine kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 18:24
Zo he, eerste 3 potjes...meer dan de helft heeft maar 1 streepje ping.

Oh en voetstappen zijn echt luid.

[ Voor 20% gewijzigd door Ari Gold op 03-11-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
Zijn er andere mensen die niet op ps4 servers kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Installeren van de Mp op m'n ps4 duurt 4 uur? Pff daar gaat m'n gameavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son

po1son

They call me captain.

Jumpiefox schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:50:
Graphics top
Gameplay top

Maps..soso. Vind ze er een beetje "dood" uit zien. Vond dat in Ghost veel minder, maps waren daar wwat levendiger. En natuurlijk wweer jammer van de 1 shot sniper rifles...zou echt alleen een kill moeten zijn wanneer het om een headshot gaat.
Whaat? 2 keer schieten met een sniper rifle in AW?....

Met die snelheid van de andere wapens en al dat gespring heb je al geluk dat je iemand raakt, laat staan 2 keer. Maar ga gerust bf spelen als je het wat rustiger wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rovhan
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 23:24
Heel jammer, maar lijkt erop dat shareplay geblokkeerd is voor COD advanced warfare op PS4. Had er naar uitgekeken om het met een vriend te kunnen sharen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

Iemand anders problemen met regelmatig het verliezen van de verbinding met de host terwijl je een nieuwe map aan het laden bent??? (speel op PC)

Ik heb het echt al 10x gehad ofzo...

Verder moet ik zeggen dat ik wel tevreden ben over deze CoD. Vind het wel wat schraal qua perks, maar de overige opties qua customizable classes vind ik dan wel erg leuk. En thank god is het systeem van BO2 terug!

[ Voor 40% gewijzigd door Oulewappeur op 03-11-2014 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:34
Toch maar gekocht. Bij mediamarkt best nog veel day zero's. Niet voor double xp, maar die wapens extra vind ik wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hele dag vanaf 5.00 heb ik probleemloos CoD AW op de PS4 kunnen spelen.
Dat is heel goed voor een game die net gelaunched is en zeker in vergelijking met DriveClub of Battlefield 4.

Top werk heb deze nieuwe CoD studio afgeleverd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd hoe de mensen over de game praten na de eerste roze bril weken om de aankoop goed te praten voor zichzelf, om tenslotte te erkennen dat er gewoon te weinig vernieuwing is en de game opzij zetten voor de volgende nieuwe game. :P
Kan natuurlijk na 100 vorige delen anders zijn dit keer, maar ik hou het iig in de gaten hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 18:50:
Ben benieuwd hoe de mensen over de game praten na de eerste roze bril weken om de aankoop goed te praten voor zichzelf, om tenslotte te erkennen dat er gewoon te weinig vernieuwing is en de game opzij zetten voor de volgende nieuwe game. :P
Kan natuurlijk na 100 vorige delen anders zijn dit keer, maar ik hou het iig in de gaten hier. :)
Het blijft meer van hetzelfde inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:10
Heb net 2 uur lang geen CoD kunnen spelen :( Bureaustoel knapte ineens kapot -.-

Heb net een nieuwe gehaald, kan ik weer lekker gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
[b]
Het blijft meer van hetzelfde inderdaad.
Ik vind dit zo'n onzin praat.. Mensen lopen te zeggen dat cod hetzelfde blijft, nou als er veel veranderd is, dan is het dit deel wel! En wanneer mensen verder kijken, zullen ze merken dat alle andere games hetzelfde doen: Basis behouden + vernieuwingen.

Noem mij een game waarvan elke game elk jaar compleet anders is? Hardline is hetzelfde als bf4 met wat vernieuwingen, cod is idd hetzelfde met wat (drastische) vernieuwingen, halo altijd hetzelfde gebleven etc etc.

Wanneer je als ontwikkelaar elk jaar een game uitbrengt die compleet anders is dan de vorige, dan kun je elk jaar weer gaan afwachten op het spel wel/niet aanslaat bij het publiek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:09
Mensen kinderen wat een lag zeg (PS4), waar zijn die dedicated servers gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
zit er serieus 2 seconde in..

Naam van toepassing met fout: s1_mp64_ship.exe, versie: 1.2.0.4107, tijdstempel: 0x54529e61
Naam van module met fout: s1_mp64_ship.exe, versie: 1.2.0.4107, tijdstempel: 0x54529e61
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutmarge: 0x00000000002c2912
Id van proces met fout: 0x9b8
Starttijd van toepassing met fout: 0x01cff790e8133845
Pad naar toepassing met fout: D:\CodAW\steamapps\common\Call of Duty Advanced Warfare\s1_mp64_ship.exe
Pad naar module met fout: D:\CodAW\steamapps\common\Call of Duty Advanced Warfare\s1_mp64_ship.exe
Rapport-id: aa3bb37e-6385-11e4-827b-bc5ff4c8dc7e
Volledige pakketnaam met fout:
Relatieve toepassings-id van pakket met fout:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:24
ShininNL schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:17:
Mensen kinderen wat een lag zeg (PS4), waar zijn die dedicated servers gebleven?
Die zijn er niet.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Op de PC is het ook een groot lag feest, daarnaast is dit gewoon ghosts (80%) met een paar nieuwe gimmics en verbeterde textures.

Best wel schandalig dat ze dit als een nieuwe game met engine durven te verkopen.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Pff, wat een hitmarkers steeds zeg. Dat blijft ook echt een parel bij COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:37
ShininNL schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:17:
Die komen nooit dat weet je,kost extra geld voor activision no way.

Blijf deze game denk 2 weken spelen online,tot nu toe lijkt het nergens op.Te simpel dammm,geef mij maar cod 4.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Godverdomme....

Per ongeluk op verkeerd account de Digital Pro edition gekocht en nu heb ik dus op dat kut account alle extra's en op m'n main account alleen de 'kale' game :@

Kan ik hier nog wat aan veranderen? Ben eigenaar van beide accounts, maar ik ga serieus niet op diegene spelen waar ik dus m'n extra's op heb... Dat vertik ik. Snap niet hoe dit kan gebeuren en al helemáál niet dat de extra's alleen op 1 account verschijnen...

Is dit een gevalletje contact opnemen met support of ''jah jammer joh''?

Want in dat laatste geval ga ik de zooi letterlijk weer gewoon doorverkopen en ben ik er meteen klaar mee. Enorme buzzkill en een pispokkenhumeur vandaag -_-

EDIT: lees al dat ik er naar kan fluiten. :F Dan ben ik er meteen klaar mee. Stomme fout van mij, maar geen enkele vorm van hulp? Tabee! ;w

[ Voor 9% gewijzigd door Brutal1ty op 03-11-2014 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:09
Bron?

Dan ga ik hem namelijk morgen weer inruilen, anno 2014 ga ik niet meer op trieste peer2peer servertjes spelen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
ShininNL schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:45:
[...]

Bron?

Dan ga ik hem namelijk morgen weer inruilen, anno 2014 ga ik niet meer op trieste peer2peer servertjes spelen :O
Dan kan je buik maar beter nat maken. Wordt nogsteeds extréém veel gebruik gemaakt van P2P. Maar geloof mij maar: als jij hier op mijn PS3 gaat gamen merk jij het verschil niet hoor ;) Tenzij je een hele enkele keer pech hebt dan.

En lag rond release date is wel het minste waar je je druk om kan maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Brutal1ty op 03-11-2014 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Laatst online: 26-12-2023
Hahaha, deze textures!

Tussen Extra en Low zit geen verschil. En zijn dus ruk. Maar de gameplay <3

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Man man man. Wat een kut verbinding steeds. Lagt de pan uit.

Dit wordt 'm ook niet voor mij. Gelukkig maar 48 uur code gehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:26

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

*mopper* dacht ik lekker aan de slag te kunnen blijkt één van mijn RAM bankjes kapot te zijn :/

Edit: ah, gelukkig heb ik nog een paar blokken rond slingeren O-) . *fingers crossed*

[ Voor 31% gewijzigd door Sumerechny op 03-11-2014 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het wel lekker spelen. Vielt net bewegelijker aan dan eerdere CoDs maar schiet vertrouwd.

Snap alleen niets van de mini map. Raar dat jouw pijltje hetzelfde is als je team hun pijltjes maar dat party members wel een andere kleur hebben. Is dat in te stellen?(One)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 15:31

Bluebe

Roar

Iemand anders ook last van dat Call of Duty op je secundaire scherm start ipv je primaire op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Nee, want maar een scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Iemand die mij kan uitleggen hoe ik me poppetje kan veranderen?
gevonden

[ Voor 11% gewijzigd door Msi92 op 03-11-2014 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deckard_BR21
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06-2023
Net uurtje gespeeld (PS4). Speelt toch wel weer lekker hoor, weinig last van lag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:39
Ze laden dus serieus het level opnieuw als je de videosettings verandert 8)7

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
hebben jullie geen crashes op pc? hij crashed bij mij om de zoveel tijd (10m) cod werkt niet meer.. :(

wtf.. heb alles uptodate. drivers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Laatst online: 10-09 11:40
geen enkele crash hier op pc gehad.
misschien staan bepaalde settings te hoog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na metacritic te hebben geraadpleegd heb ik besloten hem niet te halen. Blijf MW3 wel casual spelen, blijft een goed spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:49
Net uit werk ook maar snel een opgepikt bij de Media Markt Heerhugowaard.
Had een van de laatste Day Zero edities.

Wilde hem eigenlijk niet kopen maar waag de gok toch nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 10:49
zit er een zombiemode bij die je met splitscreen kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:26

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Nou, mijn eerste online potje CoD OOIT! ging wel goed. Tweede in free for all :) . En dat terwijl ik de controls niet goed had ingesteld, een paar knoppen niet wist en een beetje last van stutters had...toch aardig dan :+

Wel wennen na Titanfall, maar kan zeker tof worden.

Is er een always run optie o.i.d.? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son

po1son

They call me captain.

DubbelU schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:07:
zit er een zombiemode bij die je met splitscreen kan spelen?
Nee. Geen zombiemode (komt later wel in DLC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:39
warhamstr schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:51:
Hahaha, deze textures!

Tussen Extra en Low zit geen verschil. En zijn dus ruk. Maar de gameplay <3
Jaaa dit spel is echt een laggertje(pun intended). Textures slaan helemaal nergens op. Sowieso grafisch klopt het ook niet met hoe het eruit ziet en hoe het draait. Beweegt en schiet soepel zoals cod hoort te zijn. Maar verder kansloos.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Kreeg net dubbele XP voor 45 minuten uit een supply crate.
Ben benieuwd of die tijd blijft door lopen als je stopt met spelen, weet iemand dat?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFurioux
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-08 17:18
Ik heb een vraagje. Ik heb het spel net gekocht, maar ik krijg alleen maar de foutmelding: DIRECTX HAS ENCOUNTERED AN UNRECOVERABLE ERROR. PLEASE CHECK THE README FOR POSSIBLE SOLUTIONS.

Met Google kom ik er niet uit. Heeft iemand van jullie een idee?

Specs:
Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit Service Pack 1.
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
Processor: AMD A8-3850 APU with Radeon(tm) HD Graphics (4 CPUs), ~2.9GHz
Memory: 4096MB RAM
Available OS Memory: 4074MB RAM
Page File: 2787MB used, 5358MB available
DirectX Version: DirectX 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Bluebe schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:10:
Iemand anders ook last van dat Call of Duty op je secundaire scherm start ipv je primaire op de pc?
Jup, had ik ook. Gefixt door de game in windowed mode te zetten, scherm slepen naar primaire monitor en weer op fullscreen zetten.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
MrMistral schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:11:
[...]

Jaaa dit spel is echt een laggertje(pun intended). Textures slaan helemaal nergens op. Sowieso grafisch klopt het ook niet met hoe het eruit ziet en hoe het draait. Beweegt en schiet soepel zoals cod hoort te zijn. Maar verder kansloos.
Ik neem wel aan dat er een patch voor uit komt hoor, de textures zijn nu gewoon blurred, lijken half geladen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Hebben jullie Cache Sun Shadow Maps en Cache Spot Shadow maps uitgezet? Dat zorgt voor rare textures. Ziet er prima uit bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
PC versie weer een vreemde port hoor ik al van de medetweakers.

En trouwens voor de PS4/X1 gebruikers: Koop niet de USA versie als je die wilt spelen op je EU account: primary PS4/XB1: je zult alleen toegang hebben tot de 'basis' versie van het spel op je EU account en alleen de USA account met alle extra's en DLC...

Ik mag nu eigenlijk 200 euro/dollar betalen als ik alle extra's op beiden accounts wil... overschakelen kan ook niet. Net met een activision medeweker gesproken via livechat ;)

#fuckinghellbalen/n00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Ik blijf gewoon lekker mijn X1 op US staan.

Net wel een halve rage quit gedaan na twee potjes, wat ik nog nooit heb gehad. Werd alleen maar van achteren neer geknald na de spawn en het tweede potje was iedereen van 't tegen team alleen maar aan het campen op daken (in domination).
Nu even rustig een paar biertjes drinken en dadelijk weer even proberen :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:18

Christiano007

Ich bin der champion

Het bevalt mij prima, sommige mensen hebben echt toffe moves met het exo gebeuren

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Famous schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:48:
Ik blijf gewoon lekker mijn X1 op US staan.

Net wel een halve rage quit gedaan na twee potjes, wat ik nog nooit heb gehad. Werd alleen maar van achteren neer geknald na de spawn en het tweede potje was iedereen van 't tegen team alleen maar aan het campen op daken (in domination).
Nu even rustig een paar biertjes drinken en dadelijk weer even proberen :+
Prima oplossing, ik dacht ik meld het even voor degene die net als ik een lame-ass USA account-naam hebben (en geen friends in de friends list daar) en dus dezelfde fout zouden kunnen maken als ik heb gedaan ;)

Ik baal namelijk als een stekker, maar snap Activision's standpunt wel. Regels zijn regels en ik heb gewoon niet goed opgelet. Game zelf is regiovrij, DLC + bonusmateriaal absoluut niet en ze mogen geen uitzonderingen maken omdat het dan exploit gevoelig wordt. ;( Maar wel begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Er wordt geklaagd over de texture quality hierboven, is dat op pc? Of op xbox/ps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:55

nFo

Ik had die Xbox One bundel gekocht met Call of Duty AW Zero bij Microsoft zelf.
Maar sturen het vandaag pas op. :')
Terwijl andere winkels zoals Bartsmit wel vandaag konden leveren en die komen uit hetzelfde distributie centrum van Microsoft nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Kan iemand mij helpen?

ik kan alle maps spelen behalve recovery? Dan kom ik niet verder dan het laadscherm, duurt heel erg lang zodat ik altijd mijn systeem moet rebooten. Ik speel op pc btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Xfade schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:02:
Er wordt geklaagd over de texture quality hierboven, is dat op pc? Of op xbox/ps?
PC
N.Uckerman schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:07:
Kan iemand mij helpen?

ik kan alle maps spelen behalve recovery? Dan kom ik niet verder dan het laadscherm, duurt heel erg lang zodat ik altijd mijn systeem moet rebooten. Ik speel op pc btw.
Heb je Shader Preload aan staan? Zorgt soms voor lange laadtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Avioto schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:28:
Hebben jullie Cache Sun Shadow Maps en Cache Spot Shadow maps uitgezet? Dat zorgt voor rare textures. Ziet er prima uit bij mij.
Nope alles aan en op ultra, tis super le4lijk :') Die map waar je in de endscreen die auto's op dat viaduct ziet rijden? Die auto's zijn helemaal geel en wazig. Om maar een voorbeeld te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Had ook last van lowtexture problemen tot ik caching uitzette in opties. Meeste oplossingen zijn wel te vinden op steam forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
warhamstr schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:12:
[...]

Nope alles aan en op ultra, tis super le4lijk :') Die map waar je in de endscreen die auto's op dat viaduct ziet rijden? Die auto's zijn helemaal geel en wazig. Om maar een voorbeeld te noemen.
Wat gek. Depth of Field geeft ook problemen, misschien dat eens uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Staat standaard, heb ik niet aan gezeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:04

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Avioto schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:11:
[...]

PC

[...]

Heb je Shader Preload aan staan? Zorgt soms voor lange laadtijden.
Zelfde probleem. Sommige levels zien er best goed uit, op bepaalde heb je het idee dat de textures op low staan 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Tja wat vinden we ervan? Paar potjes mp gespeeld. Alle wapens schieten strak rechtdoor dus het maakt geen reet uit welk wapen je kiest. Dat was met BO ook al zo en dat is erg jammer. Graphics zijn totaal niet om naar huis te schrijven. Sommige levels zien er gewoon slecht uit. Weet naam niet maar dat level met die villa bijvoorbeeld. De snelheid spreekt me dan wel aan. Hopen dat dat de fun factor blijft.
Gespeeld op ps4 trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Brutal1ty schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:43:

En trouwens voor de PS4/X1 gebruikers: Koop niet de USA versie als je die wilt spelen op je EU account: primary PS4/XB1: je zult alleen toegang hebben tot de 'basis' versie van het spel op je EU account en alleen de USA account met alle extra's en DLC...

Ik mag nu eigenlijk 200 euro/dollar betalen als ik alle extra's op beiden accounts wil... overschakelen kan ook niet. Net met een activision medeweker gesproken via livechat ;)

#fuckinghellbalen/n00b
Wat bedoel je exact? Ik heb de US versie. Als ik daar DLC voor download, kan ik deze niet op mijn EU account spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Zo ziet het er bij mij uit met alles op hoogste settings...

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14309718/s1_sp64_ship%202014-11-03%2023-53-12-46.jpg

Ik heb ook 150+ fps, dat kan ik me niet voorstellen. Volgens mij werken de options gewoon niet ofzo.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Brutal1ty schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:52:
[...]

Prima oplossing, ik dacht ik meld het even voor degene die net als ik een lame-ass USA account-naam hebben (en geen friends in de friends list daar) en dus dezelfde fout zouden kunnen maken als ik heb gedaan ;)

Ik baal namelijk als een stekker, maar snap Activision's standpunt wel. Regels zijn regels en ik heb gewoon niet goed opgelet. Game zelf is regiovrij, DLC + bonusmateriaal absoluut niet en ze mogen geen uitzonderingen maken omdat het dan exploit gevoelig wordt. ;( Maar wel begrijpelijk.
Volgens mij haal je 2 dingen door elkaar. Jij hebt deze COD op een andere (in dit geval) lame-ass US gamertag gekocht in de US store met waarschijnlijk de Season Pass en ook de andere extra's van de Digital Pro Ed.

Nu wil je die eigenlijk op de EU (je andere reguliere) gamertag hebben. Duh dat kan natuurlijk niet.

Mensen met 1 gamertag(EU) en hebben de US digital Pro versie gekocht. Die season pass werkt dan ook gewoon als ze de regio op EU zetten hoor

Jij wil het alleen overzetten naar een andere account, heeft denk ik weinig te maken met regio

Vrienden spelen nu namelijk met EU regio en hebben gewoon die DLC Atlas guns en camos enzo

[ Voor 7% gewijzigd door wimpie007 op 04-11-2014 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
wimpie007 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 00:00:
[...]

Volgens mij haal je 2 dingen door elkaar. Jij hebt deze COD op een andere (in dit geval) lame-ass US gamertag gekocht in de US store met waarschijnlijk de Season Pass en ook de andere extra's van de Digital Pro Ed.

Nu wil je die eigenlijk op de EU (je andere reguliere) gamertag hebben. Duh dat kan natuurlijk niet.

Ik heb maar 1 gamertag(EU) en heb de US digital Pro versie gekocht (helaas, niet bij nagedacht). Die season pass werkt dan ook gewoon als ik regio op EU zet hoor.

Jij wil het alleen overzetten naar een andere account, heeft denk ik weinig te maken met regio
Hoe koop jij US content op een EU account? Dat krijg ik niet voor elkaar.

Maar goed het zit dus zo:

Ik kan op m'n US account (die ik gemaakt had om Injustice, wat region locked is, met US maatjes te spelen) de Digital Pro editie spelen, op dit account heb ik 'm ook gekocht. Op m'n EU account kan ik alleen de 'basis' editie spelen er van omdat de DLC/Bonuscontent region locked is.

Dat was het probleem. Waarom heb ik dan wel toegang tot de basis content? Geen idee. Vage regels denk ik dan maar. Ik zou zeggen: lock dan meteen de gehele game... óf helemaal niet.

Of volg ik je redenering nu even niet? Het kan maar zo hoor: excuses ik heb een vreselijke tentamendag achter de rug en amper geslapen :X

Nu zit ik met een lege vriendenlijst en een lame ass USA gamertag dus de Digital Pro versie te spelen... ga niet de kale versie spelen op m'n EU account omdat ik een stomme fout heb gemaakt |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Brutal1ty op 04-11-2014 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Brutal1ty schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 00:03:
[...]

Je kan niet met een EU account US aankopen doen voor zover ik weet.

Maar goed het zit dus zo:

Ik kan op m'n US account de Digital Pro editie spelen. Op m'n EU account kan ik alleen de 'basis' editie spelen omdat de DLC/Bonuscontent region locked is.

Dat was het probleem. Waarom heb ik dan wel toegang tot de basis content? Geen idee. Vage regels denk ik dan maar.

Of volg ik je redenering nu even niet? Het kan maar zo hoor: excuses ik heb een vreselijke tentamendag achter de rug en amper geslapen :X
Das niet vaag denk ik. Die 2e gamertag heeft de DLC ook niet gekocht he. Dat heb je met die US gamertag gedaan. Hoezo heb je eigenlijk een 2e gamertag?
De reden dat de game wel werkt en DLC niet komt door dat Home Xbox en aankopen enzo. Als je die Xbox zou doorverkopen en gamertag waarmee je hem gekocht hebt, verwijderd, blijft COD het doen volgens mij

M.a.w. DLC zit aan je gamertag geknoopt, in dit geval die US gamertag. Je kan toch je EU vrienden toevoegen aan die vriendenlijst van die gamertag? Gebruik je die voor alleen COD.

Problem solved ;-)

EDIT: Overigens wel vaag: Als ik naar de store ga als ik hem op regio NL zet wil ie eigenlijk dat ik COD opnieuw installeer, werkt wel gewoon als ik hem opstart

[ Voor 26% gewijzigd door wimpie007 op 04-11-2014 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
wimpie007 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 00:05:
[...]

Das niet vaag denk ik. Die 2e gamertag heeft de DLC ook niet gekocht he. Dat heb je met die US gamertag gedaan. Hoezo heb je eigenlijk een 2e gamertag?
Zie edit. Maar ik heb de basis game toch ook niet op die EU account gekocht? Waarom kan ik daar dan wel bij? Ik vind dat een vage regeling: of je lockt een game. Of niet. Niet alleen de DLC & bonus content.

EDIT: game zelf speelt heerlijk weg op de PS4. Geen framedrops, scherpe visuals, véel mooier dan Ghosts of uiteraard last-gen games en ondanks de 1-4 bar verbindingen eigenlijk niet enorm veel lag gehad nog... valt me in ieder geval mee voor rond de launch :P En de movement systemen zijn heel erg leuk. Ging meteen 21-6 in m'n aller eerste potje in de game _/-\o_ Wel jammer dat de PC versie dus schijnbaar weer zo buggy als hell is.

EDIT2: ah dus aan gamertag gekoppeld... de Activision medewerker die ik sprak zei dat het aan de regio lag. Dat gaf het idee dat iemand die Bv 3 US accounts heeft (bv broertjes.. zusjes..) die zouden dan dus wél toegang hebben tot de Digital Pro editie van US account numero 1... dat is echter niet zo, want dat heb ik net getest :p

Dus het lijkt er op dat jij gelijk hebt en die Activision medewerker geen idee had :+

Overigens zit ik op PSN... niet XBL. Daarom haat ik ook dat ik nu aan deze gamertag vast zit met z'n lame ass naam... die kan ik namelijk niet veranderen... :+ :+ :+ Ik hoor bij wijze van al ''kut amerikaan met z'n lagkillz'' horen als je een klein nederlands kotertje tegenkomt. En ik zit aan die klote PSNid vast :D

[ Voor 58% gewijzigd door Brutal1ty op 04-11-2014 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal1ty schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:43:

#fuckinghellbalen/n00b
Ik heb op mijn PS4 nergens last van en kan dus gewoon alles spelen op mijn EU account.. Ik heb gewoon alle extra's! Wel heb ik uiteraard mijn US account als primair gezet en EU word dan automatisch secundair.

Ik koop als sinds de launch van de PS4 alles in de US store, ook dlc etc. En speel alles op mijn EU account.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2014 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

Current Players Peak Today Game

361,896 858,667 Dota 2
128,675 270,188 Counter-Strike: Global Offensive
54,616 100,857 Team Fortress 2
33,895 55,821 Sid Meier's Civilization V
29,354 59,133 PAYDAY 2
27,478 51,767 Garry's Mod
26,859 46,700 The Elder Scrolls V: Skyrim
26,189 39,773 Football Manager 2014
20,706 27,961 Call of Duty: Advanced Warfare - Multiplayer
18,934 36,191 Sid Meier's Civilization: Beyond Earth

Even voor alle PC spelers en cijfers die er echt toe doen.
Kijk eerlijk is eerlijk de game lijkt mij best wel leuk en hoor overal op de interwebs dat deze COD nog beter is als BO2 maar dat meestal van X1 of PS4 spelers.
Want kijk is naar het aantal spelers op de PC en een aantal PC (p)reviews kan ik eigenlijk niet anders denken dan deze game gewoon niet te kopen op de PC omdat:
• Server/netcode/lag problemen
• 90fps lock
• Op de release dag maar 28000 players max.
• Bijna alleen maar TDM en Domination en verder alleen maar lege lobby's
• Tegen de tijd dat de eerste DLC komt weer een splitsing in de playerbase
• Het is en blijft altijd een console port
• En voor de rest de gewone ''normale'' CoD irritaties ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische problemen met het spel kun je terecht in het volgende topic: Call of Duty: Advanced Warfare Problemen Topic