I'm an Ironman!
Black Ops 2 heb ik veel lol mee gehad in de MP, maar Ghosts vond ik dan weer niks
Twijfels, twijfels..
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik wil dit spel heel graag hebben voor de PC, ik heb even gekeken op systemrequirementslab en daar wordt aangegeven dat ik minimum al niet kan draaien omdat ik te weinig ram (4) zou hebben. CPU en overige zaken zijn wel voldoende.
Is ram zo belangrijk? En mijn PC is nog vrij nieuw, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat ik het zou moeten kunnen draaien..
Hierbij mijn specs:
AMD A8 5600K
4 GB Ram
Club3D AMD RADEON HD 7870 '13Series 2Gb
Bedankt alvast
Volgens mij is er inderdaad minimaal 6 GB aan RAM nodig, anders start het spel niet..
Correct me if i'm wrong.
[ Voor 13% gewijzigd door Madstorm op 03-11-2014 08:45 ]
I'm an Ironman!
[ Voor 5% gewijzigd door jaihel op 03-11-2014 08:49 ]
Het zal niet aan de snelheid van je geheugen liggen, simpel aan het feit dat je te weinig geheugen hebt.. Je kan er (mits het in je PC past) 'gewoon' een 2GB geheugen bankje bij plaatsen, en je zal voldoende hebben.CrimpyRex schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:48:
Bij het samenstellen van de PC werd gezegd dat sneller geheugen enkel zinvol is als je gaat overklokken
I'm an Ironman!
PS4 of Xbox One.
Ben echt benieuwd, met Ghosts was het drama en was gewoon niet leuk.
Ik hoor nu dat het echt weer een tof spel is. Enkel de hype als die er nog is, komt wat laat op gang
Mensen wachten eerst even af met kopen totdat vrienden zeggen dat het weer een goede Call of Duty is.
Ik zit ook met het dilemma voor welk platform ik het ga halen. Alleen dan tussen X1 en PC.epamel schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:13:
Ja heel Twitch staat vol met streams. Ga zo mijn exemplaar ophalen enkel twijfel ik tussen wel platform.
PS4 of Xbox One.
Ben echt benieuwd, met Ghosts was het drama en was gewoon niet leuk.
Ik hoor nu dat het echt weer een tof spel is. Enkel de hype als die er nog is, komt wat laat op gang
Mensen wachten eerst even af met kopen totdat vrienden zeggen dat het weer een goede Call of Duty is.
Altijd lastig.
Voor de rest zijn de specs wel oke?
Valt best mee, bijna alle reviews zijn redelijk positief. Sommige zelf heel positief zoals polygon en pu. Kritiekpunten die ik tot nu toe heb gezien gaan voornamelijk over singleplayer en wat onbalans in de multiplayer.Brutal1ty schreef op maandag 03 november 2014 @ 05:25:
[...]
Kan er pas over 40 minuten bijGek genoeg. Dus dat wordt vanavond pas gamen want zometeen tentamens!
Eeste review op Videogamer geeft het een 8/10 en noemt het 'de eerste goede en spannende Call of Duty in járen dankzij Sledgehammer Games''
Grootste pluspunten worden benoemd
+Zeer sterk map design
+Customization
+Exo suit movement waar zéker rekening mee is gehouden in die map design
+Gunplay: ze voelen niet meer als erwtenschieters, maar hebben véél beter geluid en feedback.
+Campagne interessanter dan in vorige games
Nadelen?
-Paar lag momenten gehad (wanneer niet... bij een pre-patch CoD game)
-Paar 'populaire' maps in de huidige rotatie zijn niet zo bijzonder als de rest (denk Nuketown anyone?)
-Exosurvival niet zo leuk als Zombies, waar wél een element van in terugkomt
8/10
Klinkt redelijk!
Op MetaCritic enzo hoef je niet te gaan kijken: dit spel gaat weer zoveel niet onderbouwde haat krijgen omdat CoD in de titel staat en Ghosts een tegenvallertje was dat dit de vocale troll community massaal zal aantrekken.
Op één of andere manier had ik het ook wel een beetje verwacht, de game waar het minste van wordt verwacht, wordt misschien juist één van de sterkste van 2014
[ Voor 6% gewijzigd door Matedeor op 03-11-2014 09:29 ]
Als ik jou was zou ik voor de Xbox One versie gaan, ik weet niet hoe het zit met het aantal spelers op de PC etc. Het zal er ongetwijfeld mooier uit zien op de PC, waar ik eerst altijd naar de Graphics keek.. kijk ik nu toch echt of het spel soepel loopt (gameplay).
Stel het spel wordt weer een keer zoals vanouds dan zijn de map packs er ook eerder op de Xbox One.
reviews: Call of Duty: Advanced Warfare
Ik neig inderdaad ook naar de X1 versie. Ben met CoD eerst begonnen op de 360 en naar een paar jaar overgestapt naar de PC. Maar heb al zo lang geen shooter gespeeld op de console dat ik toch twijfel.epamel schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:22:
Afgelopen jaar heb ik Ghosts op PS4 gespeeld en tijdje op PS3. Maar dat vond ik een drama (tearing, haperingen). En het verschil ga je niet echt zien in PS4 en Xbox One. Dus mijn voorkeur gaat dit keer wel naar een Xbox One versie.
Als ik jou was zou ik voor de Xbox One versie gaan, ik weet niet hoe het zit met het aantal spelers op de PC etc. Het zal er ongetwijfeld mooier uit zien op de PC, waar ik eerst altijd naar de Graphics keek.. kijk ik nu toch echt of het spel soepel loopt (gameplay).
Stel het spel wordt weer een keer zoals vanouds dan zijn de map packs er ook eerder op de Xbox One.
Wie er zin hebben om vanavond laat nog te knallen in groepsverband add me @ steam:uber_chris
[ Voor 29% gewijzigd door FNale op 03-11-2014 09:55 ]
Inderdaad ook geen recoil zoals @Biatch zegt.
I'm an Ironman!
Voor mensen die graag samen willen spelen, voeg mij maar toe op steam als je wilt : XUNiLA
Call of Duty: Advanced Warfare Day Zero Edition:Madstorm schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:05:
Weet iemand hoelang de double XP blijft? Is dit alleen vandaag?
- Early access to the game on November 3
- Two bonus weapons: AK-12G Assault Rifle and CROSSBOW-B2
- Advanced Arsenal: Bullet Brass Exoskeleton and EM1 Quantum directed energy weapon
- Double XP on November 3
Alleen vandaag inderdaad.
Nog meer mensen die echt alleen BO2 veel hebben gespeeld en Ghosts gewoon crap vonden? Is het dan aan te raden?
Lastig.. lastig..
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
YouTube: Call of Duty: Advanced Warfare - Early Port Report \[60fps]
Veel MW1, 2, 3&BO1, 2 gespeeld: Checklanerios schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:32:
Zit steeds meer te twijfelen..
Nog meer mensen die echt alleen BO2 veel hebben gespeeld en Ghosts gewoon crap vonden? Is het dan aan te raden?
Lastig.. lastig..
Ghost Crap vinden: Check
AW gekocht: Check
Spijt van: Nope
Ik heb vannacht misschien een 3 a 4 potjes gespeeld, maar in eerste opzicht heb ik er nog geen spijt van. Het lijkt voor mij in ieder geval niet als Ghost, en zo speelt het ook niet dus dat zijn al dikke pluspunten.
I'm an Ironman!
Kan aan mij liggen maar heb nog niet het next gen gevoel
http://www.reddit.com/r/C..._ama_with_shgames/clr6wn1
Dedicated servers en anti-cheat voor de PC versie (en XBOX). Okey.... In welke vorm?
[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 03-11-2014 10:45 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
50gb... duurt wel tijdje =(
Nou dat duurde lang. Hij is aan het downloaden.bram1984 schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:20:
Zulke hoge cijfers had ik echt niet verwacht. Begin nu toch wel te twijfelen. En ik moet Mordor nog uitspelen en aan Freedom Cry ben ik nog niet eens begonnen. Luxeprobleem.
Bij het installeren is het handiger om je netwerk kabel uit je Xbox One te halen en dan pas de disc versie te installeren. Hij geeft aan bij verbonden met internet dat er een update is die nodig is om online te kunnen. (Day One patch).
Als je dan drukt op updaten dan gaat de installatie van het spel niet goed.
De status veranderd steeds in wachtrij gezet en daarna weer installeren enz.
Dus eerst het spel volledig installeren en achteraf de update doen via het internet.
Dat heeft gewerkt voor mij.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Nieuwsbericht van tweakers dat Zombies TOCH zullen komen, in een DLC.
YEAAAAAA.
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
Morgen toevallig dagje vrij dus dat wordt knallen op de XB1.
Weet iemand hoelaat morgen de unlock is op PC/steam?
Of iemand die vandaag al kan spelen hoelaat die is geunlocked?
[ Voor 22% gewijzigd door FNale op 03-11-2014 11:19 ]
Dat deed ie gisteravond bij mij al. Heel de nacht aan laten staan daaromChristiano007 schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:00:
Heel het spel ge-preload, is hij nu weer iets aan het doen. Kan ik weer een flinke tijd wachten
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik verwacht 12 uur vannacht !ChrisdeW schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:16:
Hmm ik kom er nu achter dat ik inderdaad niet de day zero variant heb.
Weet iemand hoelaat morgen de unlock is op PC/steam?
Of iemand die vandaag al kan spelen hoelaat die is geunlocked?
De gewone editie?Hoolz schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:22:
Net opgehaald bij Intertoys voor 52 euro.
Ik wil na het werk ff langs de mediamarkt, hoef geen day1 editie maar wil gewoon de goedkoopste voor de ps4
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
PSN: Maichel
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb wel al de Windows 8.1 app.Maichel schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:23:
Weet iemand wanneer die app uitkomt? Had verwacht dat ie er al wel zou zijn eigenlijk...
Embleem maker is erg handig.
I5-4440
8GB RAM
7950 2 GB ram
Heb je ook fps drops? Volgens mij zijn er wat bugs die te maken hebben met de cpu.Christiano007 schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:32:
Wow het loopt echt naadje bij mij zeg.
I5-4440
8GB RAM
7950 2 GB ram
Zoals dit: http://s15.postimg.org/lxps1qb4b/Untitled.png
Steam/XBL: Avioto
Is mij niet duidelijk lol
Yes you can !beve schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:38:
ms domme vraag, maar kan je met de Day zero edition nu al spelen op steam?
Is mij niet duidelijk lol
Heb je shadow cache aanstaan? Dat schijnt een framerate killer te zijn of in ieder geval buggy. Schijnen nog wat andere settings te zijn zoals shader preloading die drops veroorzaken.Christiano007 schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:32:
Wow het loopt echt naadje bij mij zeg.
I5-4440
8GB RAM
7950 2 GB ram
[ Voor 17% gewijzigd door Gundogan op 03-11-2014 11:42 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Denk dat het dat was, heb het snel geprobeerd om eerst alles op low te zetten, dat liep goed maar zag er niet uit. Nu alles op normal met shadows uit en het ziet er redelijk goed uit.Gundogan schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:40:
[...]
Heb je shadow cache aanstaan? Dat schijnt een framerate killer te zijn of in ieder geval buggy. Schijnen nog wat andere settings te zijn zoals shader preloading die drops veroorzaken.
Thnx!
En ik heb maar 20 min gespeeld, maar het bevalt me uitstekend! hele exo gebeuren is gewoon tof.
Nu nog weten hoe alles werkt hehe
stukken beter dan de ghost alvast.
Ja Ps4, ligt nog thuis op me te wachten, kan niet wachten om vanmiddag te knallen!!Jedi Geub schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:50:
Iemand hier met een ps4 en xim4?
Maat van me is al wel op ps4 aan het spelen, schijnt echt een dikke vooruitgang vergeleken met Ghosts.
Hoe staat het nou met het future gevoel? Is niet helemaal mijn smaak maar ik vind COD op zich altijd lekker.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
enige future gehalte is die jetpack die je een boost geven voor paar seconden.Royz schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:03:
Beetje jammer dat ik hem wel heb staan thuis maar nog niet kan spelen haha.
Hoe staat het nou met het future gevoel? Is niet helemaal mijn smaak maar ik vind COD op zich altijd lekker.
mappen zijn mooi, niet te groot imo
nu kan je ook alles unlocken na het levelen, niet zoals met ghosts en die vervelende coins om te unlocken.
Enige wat ik mis zijn echte dedi servers
Xim is gewoon 1 op 1 movement. Alleen nadeel dat je geen nunchuck hebt voor analoge movements. Kun je beter de Venom X pakken. Wellicht een tikkeltje minder nauwkeurig, maar werkt prima, net als z'n voorganger, die ik had op de PS3. Alleen killstreaks besturen werkt niet lekker.Jedi Geub schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:50:
Iemand hier met een ps4 en xim4?
Verwijderd
Zo lang ze er geen remake van maken, denk ik niet dat er een betere komt dan cod4 .ocn schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:53:
Is dit een waardige opvolger voor CoD4: MW op de PC??
Persoonlijke smaak kan niet worden beoordeeld door andereLekkerboeie86 schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:56:
Best mooie scores, dus zit weer btje te twijfelen.. elke cod tot nu toe wel gespeeld, maar ghost na 2 weken al verkocht. Iemand wat overtuiging? Waarom wel of waarom niet kopen?
Kan wel zeggen dat ik deze game beter vind dan ghosts. Black ops 2 niveau.
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Ik zat nog te twijfelen om te halen maar dat is echt over.
Speelt het wel fijn dan? zie er wel heel erg snel uit met het springen en sliden.
Vanaf cod 3 altijd gespeeld en de MW series echt veel met deze sla ik over.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ik vind het grafisch tot nu toe best sterk uitzien. Hou er rekening mee dat stream kwaliteit ook meespeelt in wat jij op twitch.tv kan zien he...R-utger schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:06:
Zit net streams te kijken en het verbaast met gewoon hoe slecht het er grafisch uit ziet![]()
Speelt het wel fijn dan? zie er wel heel erg snel uit met het springen en sliden.
Wat ik zo gehoord heb is deze game beter als ghost en BLOP2
Ik mag hem straks ophalen
PS4 PSN: Dazzler2120
Eerste indruk... oke.
Als je uber gfx wil moet je naar BF gaan, cod staat niet echt voor super gfx maar voor hun gameplay.R-utger schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:06:
Zit net streams te kijken en het verbaast met gewoon hoe slecht het er grafisch uit ziet![]()
Speelt echt vlotjes, als je de mw serie hebt gespeeld zal je deze zeker smaken. Speel zelf liever de mw series dan de blops series.Misschien moet je de game even testen bij een vriend en dan uitmaken.
Van streams kijken heb je er niet veel aan, jij voelt niet aan hoe de game speelt.
Veel beter dan Ghost alvast die ik na 2 weken al terug in de kast heb gelegd.
Jah ik bedoelde eigenlijk de Android app....Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:31:
[...]
Ik heb wel al de Windows 8.1 app.
Embleem maker is erg handig.
Anyway...van de week keer samen spelen! Heb je nu inmiddels op PSN
PSN: Maichel
Verwijderd
Op Android is ie nog niet zo te zien in de PlayStore.Maichel schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:42:
[...]
Jah ik bedoelde eigenlijk de Android app....
Toch wel weer een beetje buggy hoor.
Bij mij blijft het soms ook hangen bij "Synchronizing game settings". Geen idee hoe ik dit moet verhelpen.Propane schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:47:
Textures worden soms laat ingeladen waardoor je tegen blurries aankijkt. Spel is nu al een paar keer blijven hangen op "Synchronizing game settings" met geen mogelijkheid om uit het laadscherm te komen...
Toch wel weer een beetje buggy hoor.
Ik heb inmiddels het hele spel verwijderd en ben 40GB weer aan het downloaden.
Geen demolition mode aanwezig.steefje schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:56:
Kan iemand bevestigen dan wel ontkrachten of de Modus Demolition aanwezig is?
http://charlieintel.com/advanced-warfare-multiplayer verder onder aan staan alle game modes.
koop ik elk jaar de nieuwe versie, (uitzondering van de blackops)
Neefjes vinden het leuk, dus doe het meer voor hun, ik speel de single player wel.
al heeft die van ghost mij niet kunnen motiveren tot het einde van de game.
Dit jaar besteld bij de power unlimted actie, maandje gelden ong.
Krijg hem net binnen. Ik zal mijn bevinden straks ook posten.
gewoon neutraal, Ghosts vond ik echt niet tof. eens kijken hoe deze setting aanvoelt.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Toch mooi mee genomen. Mocht je twijfelen kan je hem beter op de PS4 kopen
Maar dat is met de meeste spellen...Lekkerboeie86 schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:09:
http://www.psx-sense.nl/1...-hogere-resolutie-op-ps4/
Supersampling aan is bij mij muis lag
[ Voor 27% gewijzigd door Kw4kje op 03-11-2014 14:27 ]
PING lager zetten:
http://www.reddit.com/r/C...making_ping_is_800_heres/
Muis acceleratie bug:
Polling rate van je muis aanpassen naar 125/250 in plaats van 1000
Ik denk toch dat je het verschil niet ziet, maar snap wel dat het raar overkomt zoLekkerboeie86 schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:09:
http://www.psx-sense.nl/1...-hogere-resolutie-op-ps4/
Ja, ik kon opzich wel quickscopen op PC, maar grotendeels heb je meerdere schoten nodig om uberhaupt een kill ermee te maken tenzij je uiteraard een headshot maakt, maar het niet net zo makkelijk maar het is zeker wel mogelijk. Voelde namelijk redelijk random aan.DervishD schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:28:
Ik hoor van verscheidene mensen dat het nu alweer 1 groot quicksope festijn is. Wat zei SHG ook alweer? Dat sniper geweren deze keer geen groot voordeel zouden hebben tov andere wapens? Blijkbaar krijgt niet 1 studio het voor elkaar om sniper geweren echt gebalanceerd te maken.
Ik heb het ook maar heel kort ff gedaan dus als je het iets langer duurt kan je er wss wel iets beter in worden.
Ik ben in een uur of 6 spelen slechts een handvol keren een sniper tegen gekomen... Die dingen zijn zo nutteloos als je met een SMG en Assault Rifle ook de hele map over kan schieten en kills kan maken vanaf honderden metersDervishD schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:28:
Ik hoor van verscheidene mensen dat het nu alweer 1 groot quicksope festijn is. Wat zei SHG ook alweer? Dat sniper geweren deze keer geen groot voordeel zouden hebben tov andere wapens? Blijkbaar krijgt niet 1 studio het voor elkaar om sniper geweren echt gebalanceerd te maken.
Hoe is de port?? Netcode goed?
En komen er nu wel of niet dedicated servers, en op pc mss nog server browser?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
thx. Al heb ik geen problemen met mijn muis... Moet ik het dan alsnog veranderen?Joao schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:21:
Een aantal tips voor PC gamers:
PING lager zetten:
http://www.reddit.com/r/C...making_ping_is_800_heres/
Muis acceleratie bug:
Polling rate van je muis aanpassen naar 125/250 in plaats van 1000
Verwijderd
Een super shooter zoals geen ander , het speelt heerlijk weg op de PS4.
Het is beter te noemen dan zijn voorganger , namelijk Ghosts.
Audiovisueel in 1080p is het tip / top in orde en beter dan Ghosts.
De mogelijkheden en opties zijn ook prima en is als vanouds.
Het voelt gewoon allemaal goed aan en dat al op dag 0.
Ik heb het dan over de multiplayer , de singleplayer moet ik nog doen.
Hier sluit ik mij bij aan, werkt erg vloeiend allemaal.Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:17:
Mijn review van Day Zero :
Een super shooter zoals geen ander , het speelt heerlijk weg op de PS4.
Het is beter te noemen dan zijn voorganger , namelijk Ghosts.
Audiovisueel in 1080p is het tip / top in orde en beter dan Ghosts.
De mogelijkheden en opties zijn ook prima en is als vanouds.
Het voelt gewoon allemaal goed aan en dat al op dag 0.
Ik heb het dan over de multiplayer , de singleplayer moet ik nog doen.
Ghost 3 dagen gespeeld en helemaal klaar mee, deze voelt nu al beter aan.
Dat versnellen en hoog springen geeft toch een nieuwe dimensie aan het spel.
Hahaha ik zou wel graag een potje tegen Dennis wil spelen. Een hardcore camper geeft genoeg uitdaging. Zit erg te twijfelen om na mn werk ff langs mediamarkt te rijden. Wel zin om het een kans te geven.Qualixo schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:24:
Wel mooie final kill in de bips ouwe hoek knuffelaar!
yep is mogelijkxelfer schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:27:
Is het mogelijk om alle in game voice communication altijd uit te zetten? In Ghost kon dat niet, maar ik heb echt geen zin om al die huilende 12 jarige aan te horen over de moeders van andere spelers...
je kan zelf group mute doen
standaard assault kit (BAL-27) deed het al prima, nu secundair een smg op met de 2x primairy weapon perk.baronruud schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:30:
Maar, welk wapen heeft de voorkeur? Hoor dat assault goed te doen is.
ARX-160 speelt ook prima.
[ Voor 5% gewijzigd door Qualixo op 03-11-2014 15:34 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Ook als standaard instelling? Of moet je het weer iedere game opnieuw doen?razerBE schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:30:
[...]
yep is mogelijk
je kan zelf group mute doen
Op de PC heb je bij opties een optie: "Mute all" > yes or no.xelfer schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:33:
[...]
Ook als standaard instelling? Of moet je het weer iedere game opnieuw doen?
Double-XP ftw..-En4Cer- schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:43:
Ik zie al weer filmpjes langskomen van gamers die lvl 40 en hoger zijn. Morgen op mijn vrije dag maar even een flinke inhaalrace maken
psn: HertogJack
Ghost was dan ook een zeer matige game....Bandeleros schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:19:
[...]
Hier sluit ik mij bij aan, werkt erg vloeiend allemaal.
Ghost 3 dagen gespeeld en helemaal klaar mee, deze voelt nu al beter aan.
Dat versnellen en hoog springen geeft toch een nieuwe dimensie aan het spel.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor technische problemen met het spel kun je terecht in het volgende topic: Call of Duty: Advanced Warfare Problemen Topic