[Multi] Call of Duty: Advanced Warfare Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 22 Laatste
Acties:
  • 78.737 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:40
De PC versie zit het vol met 'hackers' binnen een paar dagen.

Tja, dat krijg je als je geen dedicated servers gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthTBH
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:31
Krijg je bij de day 0 Edition een exclusief wapen of alleen gouden versies van standaard wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Is de ps4 versie al te spelen in de Australische store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:42
Denk deze toch ook te kopen voor pc.
Waar staat hij momenteel het goedkoopst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09 17:14
Je zou natuurlijk zelf ff kunnen kijken...
pricewatch: Call of Duty: Advanced Warfare, PC (Windows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
heb al site's gevonden die goedkoper zijn dan degene die ze op jouw link tonen.
Daarmee dat ik het hier ff vraag, mss zijn er mensen die nog goedkopere kennen.

Dit soort opmerkingen laat je maar achterwege

[ Voor 5% gewijzigd door Gropah op 02-11-2014 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Laatst online: 12-09 11:25
RoaDHouse schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:42:
De PC versie zit het vol met 'hackers' binnen een paar dagen.

Tja, dat krijg je als je geen dedicated servers gaat gebruiken.
Ik denk dat dat wel mee valt. ik heb het nooit meer zo erg gezien in de games na modern warfare 2/3

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Benosa schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:06:
[...]

heb al site's gevonden die goedkoper zijn dan degene die ze op jouw link tonen.
Daarmee dat ik het hier ff vraag, mss zijn er mensen die nog goedkopere kennen.
Dit soort opmerkingen laat je maar achterwege
35 euro voor een nieuw spel? En nog wil je goedkoper?

http://www.allkeyshop.com...re-cd-key-compare-prices/

[ Voor 16% gewijzigd door Gropah op 02-11-2014 21:04 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
correctie, €36.
zou toch kunnen, goedkoopste dat ik to nu toe heb gezien is €34.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Als je alleen hier op Tweakers kijkt en zelf té lui bent om Google te gebruiken dan mag je voor 35 euro niet zeiken imo :+

Mensen al een manier gevonden om op de X1 te spelen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Famous schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:15:
Als je alleen hier op Tweakers kijkt en zelf té lui bent om Google te gebruiken dan mag je voor 35 euro niet zeiken imo :+

Mensen al een manier gevonden om op de X1 te spelen? :D
Mensen op een forum vragen waar je best iets koopt is lui zijn?
Daar dient een forum toch voor? Om mensen om raad te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is G2Play the vertrouwen (*) en als ik hem daar nu bestel, krijg ik de key dan nu?

*Te vertrouwen op gebied van: Verzenden, en geen latere problemen met Steam (kan ik bewijzen dat ik hem gekocht heb)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:48

Dazzler2120

FP ProMod
Benosa schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:17:
[...]

Mensen op een forum vragen waar je best iets koopt is lui zijn?
Daar dient een forum toch voor? Om mensen om raad te vragen?
Een forum is geen koopadvies nee...
Daar is de pricewatch voor bedoelt dus

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:10
Heb nu een paar uurtjes de SP gespeeld, ik vind het een super mooi spel. Vele malen mooier dan Ghosts, graphics zijn ook behoorlijk goed. Kben er blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:45:
Is G2Play the vertrouwen (*) en als ik hem daar nu bestel, krijg ik de key dan nu?

*Te vertrouwen op gebied van: Verzenden, en geen latere problemen met Steam (kan ik bewijzen dat ik hem gekocht heb)?
Ik heb zelf nog geen problemen met ze gehad. Key kwam niet direct binnen omdat het een pre-order was, maar ik neem aan dat als je nu een key koopt dat je die vrij vlot krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 14:19
Als je de tijdzone op ps4 aanpast naar +13 dan unlocked de game om 00:00 vanacht. in 7 uur.
Althans de timer verspringt dan van 13 uur naar 7 uur :)

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Ik had gister een key op G2A.com gekocht, kreeg em binnen 5 min binnen. En kon, na invoer op steam, direct beginnen met de preload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Bij mij is het juist andersom. Ik krijg de game pas ergens overdag binnen (postnl....), en ik wil daarna zo lang mogelijk de double xp van day zero hebben.. Is daar een oplossing voor? Tijdzone juist meer naar het westen zetten? Of heeft dat geen zin :( .

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

po1son schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:42:
Bij mij is het juist andersom. Ik krijg de game pas ergens overdag binnen (postnl....), en ik wil daarna zo lang mogelijk de double xp van day zero hebben.. Is daar een oplossing voor? Tijdzone juist meer naar het westen zetten? Of heeft dat geen zin :( .
order annuleren en alsnog online kopen?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Singleplayer - Beetje jammer dat:

spoiler:
A: Er iemand is met de callsign Prophet (je contact back @ base). Dat is voor mij voor eeuwig aan Crysis gelinkt.

en B: dat de (voorlopig) main bad guy klinkt als Zlad! van Zlad! - Supersonic.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11-2020
Ik heb gisteren de singleplayer van CoD: Advanced Warfare uitgespeeld op Veteran en er nu een uur of 5 multiplayer opzitten. Het platform waar ik de game op speel is Xbox 360.

Als ik de game een cijfer zou geven dan is het een 7.

Als je van CoD houdt dan ga je dit spel wel leuk vinden, als je niet van CoD houdt ga je deze net zo goed niet leuk vinden, er is namelijk weinig veranderd.

De singleplayer campaign vind ik persoonlijk minder goed dan Ghosts. Hij is vooral kort. De eerste paar missies waren ronduit slecht en ik moest mij er echt doorheen bijten. Daarna wordt de game wel beter, er zitten een aantal leuke afwisselende missies tussen. De gameplay is niets nieuws en ook het verhaal is typisch Call of Duty. Ik stoorde me echter aan de afwerking van het spel, er zitten redelijk wat bugs in vergeleken met Ghosts, ook maakt het (on)realisme en daarmee de geloofwaardigheid me soms net een te diepe duik.

Zo is er een missie waar je een voertuig moet flanken waarop een zeer zware turret gemonteerd is; dit lijkt in eerste instantie niet mogelijk en ik ben hier een aantal keer doodgegaan. Na een aantal keer proberen kwam ik er achter dat het de bedoeling is de houten (!) marktkraampjes als dekking te gebruiken, dit slaat natuurlijk nergens op omdat zulke kraampjes in werkelijkheid geeneens een 9mm patroon zullen stoppen, laat staan een .50 of zwaarder zoals hier het geval is.

Over de graphics kan ik niet veel zeggen omdat ik hem op de 360 speelde, het ziet er goed uit maar ik neem aan dat de PS4/One/PC versies indrukwekkender zijn. Verwacht echter niets schokkends; het is nog altijd de vertrouwde maar verouderde CoD engine en dat voel/zie je er aan af. Sommige dingen zoals de pre-rendered filmpjes, de characters en lipsync zijn echt goed gedaan en overtuigend beter dan Ghosts maar overall is de afwerking juist slechter.

De multiplayer is amuserend maar ook niet meer dan dat. De snelheid ligt hoger door de Exo abilities en de maps hebben meer hoogte verschil. Qua maps vind ik dat er teveel industriele gebieden inzitten en te weinig herkenbare urban dingen. Elke map heeft een special event dat gebeurd op de helft van het potje, bijvoorbeeld een vloedgolf die inslaat op de kust. Dit is niet bepaald indrukwekkend en je merkt er weinig van, de maps veranderen minimaal door deze special events. De vergelijking met Titanfall is snel gemaakt en persoonlijk vind ik dat een veel leukere en meer diepgaande gameplay hebben dan CoD:AW.

Al bij al is het wel een amuserende game maar ook niet meer dan dat, wederom niets bijzonders.

Dit is mijn mening, ik hoop dat iemand er wat aan heeft. Ik heb alle CoD games gespeeld en ik rate Ghosts een 7,5 en Advanced Warfare een 7. Ik ben benieuwd wat jullie van de game vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzy
  • Laatst online: 27-11-2020
Propane schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:56:
Singleplayer - Beetje jammer dat:

spoiler:
A: Er iemand is met de callsign Prophet (je contact back @ base). Dat is voor mij voor eeuwig aan Crysis gelinkt.

en B: dat de (voorlopig) main bad guy klinkt als Zlad! van Zlad! - Supersonic.

:P
Haha, dat was ook het eerste wat door mij heenging toen ik die naam hoorde vallen. Gelukkig haalt dit spel op geen enkele manier het niveau van die andere game dus zal niemand er om rouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:42:
Mensen die morgen gaan spelen op de PS4 ? Mensen die gezellig ouwehoeren in een party?

Add me : BrouwmeesterNL op PSN knallen we morgen wat potjes :)
delaitinho op PSN! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 16:52
Voor degene die nog op zoek zijn naar een gratis VPN, zie hieronder:

1. Download en installeer OpenVPN: http://swupdate.openvpn.o...all-2.3.5-I601-x86_64.exe

2. Download OpenVPN config bestand: http://www.vpngate.net/en/ - zoek naar Australië en download OpenVPN config file.

3. Plaats de config file in C:\Program Files\OpenVPN\config folder.

4. Start OpenVPN en click op Connect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:28
Ik heb Ghosts (gelukkig) overgeslagen, maar heb dit jaar toch besloten de gok weer te wagen en heb zojuist via Bol.com een PS4 Day Zero editie besteld. Als Bol.com de belofte na komt kan ik morgen uit m'n werk meteen aan de slag. Ben benieuwd :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Laatst online: 11-03 12:06
Ghosts van de week verkocht en krijg morgen de day zero editie binnen ook voor de Playstation 4. Kan niet wachten tot weer een heerlijke fps na (voor mij) een teleurstellende Destiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Had hem net aangeschaft via Kinguin (en dan worldofcdkeys) maar Steam geeft aan dat hij duplicate is, hoop dat ik dat op weet te klaren voor morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:54
Welke webshop van deze kan ik hem het beste kopen zodat ik dadelijk mijn CD key al binnen heb: http://www.allkeyshop.com...re-cd-key-compare-prices/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
tumtum100 schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:09:
Welke webshop van deze kan ik hem het beste kopen zodat ik dadelijk mijn CD key al binnen heb: http://www.allkeyshop.com...re-cd-key-compare-prices/
Als je even iets naar boven scrollt hier kan je zien dat ik mijne bij G2A.com heb gehaald, kreeg em binnen 5 min @ mn mail binnen ;)

Kheb deze: https://www.g2a.com/call-...-steam-cd-key-global.html

[ Voor 10% gewijzigd door BlazeMuis op 02-11-2014 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
wesley17 schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:24:
[...]

Als je even iets naar boven scrollt hier kan je zien dat ik mijne bij G2A.com heb gehaald, kreeg em binnen 5 min @ mn mail binnen ;)

Kheb deze: https://www.g2a.com/call-...-steam-cd-key-global.html
Thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Panzy schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:04:
Ik heb gisteren de singleplayer van CoD: Advanced Warfare uitgespeeld op Veteran en er nu een uur of 5 multiplayer opzitten. Het platform waar ik de game op speel is Xbox 360.

Als ik de game een cijfer zou geven dan is het een 7.

Als je van CoD houdt dan ga je dit spel wel leuk vinden, als je niet van CoD houdt ga je deze net zo goed niet leuk vinden, er is namelijk weinig veranderd.

De singleplayer campaign vind ik persoonlijk minder goed dan Ghosts. Hij is vooral kort. De eerste paar missies waren ronduit slecht en ik moest mij er echt doorheen bijten. Daarna wordt de game wel beter, er zitten een aantal leuke afwisselende missies tussen. De gameplay is niets nieuws en ook het verhaal is typisch Call of Duty. Ik stoorde me echter aan de afwerking van het spel, er zitten redelijk wat bugs in vergeleken met Ghosts, ook maakt het (on)realisme en daarmee de geloofwaardigheid me soms net een te diepe duik.

Zo is er een missie waar je een voertuig moet flanken waarop een zeer zware turret gemonteerd is; dit lijkt in eerste instantie niet mogelijk en ik ben hier een aantal keer doodgegaan. Na een aantal keer proberen kwam ik er achter dat het de bedoeling is de houten (!) marktkraampjes als dekking te gebruiken, dit slaat natuurlijk nergens op omdat zulke kraampjes in werkelijkheid geeneens een 9mm patroon zullen stoppen, laat staan een .50 of zwaarder zoals hier het geval is.

Over de graphics kan ik niet veel zeggen omdat ik hem op de 360 speelde, het ziet er goed uit maar ik neem aan dat de PS4/One/PC versies indrukwekkender zijn. Verwacht echter niets schokkends; het is nog altijd de vertrouwde maar verouderde CoD engine en dat voel/zie je er aan af. Sommige dingen zoals de pre-rendered filmpjes, de characters en lipsync zijn echt goed gedaan en overtuigend beter dan Ghosts maar overall is de afwerking juist slechter.

De multiplayer is amuserend maar ook niet meer dan dat. De snelheid ligt hoger door de Exo abilities en de maps hebben meer hoogte verschil. Qua maps vind ik dat er teveel industriele gebieden inzitten en te weinig herkenbare urban dingen. Elke map heeft een special event dat gebeurd op de helft van het potje, bijvoorbeeld een vloedgolf die inslaat op de kust. Dit is niet bepaald indrukwekkend en je merkt er weinig van, de maps veranderen minimaal door deze special events. De vergelijking met Titanfall is snel gemaakt en persoonlijk vind ik dat een veel leukere en meer diepgaande gameplay hebben dan CoD:AW.

Al bij al is het wel een amuserende game maar ook niet meer dan dat, wederom niets bijzonders.

Dit is mijn mening, ik hoop dat iemand er wat aan heeft. Ik heb alle CoD games gespeeld en ik rate Ghosts een 7,5 en Advanced Warfare een 7. Ik ben benieuwd wat jullie van de game vinden.
precies wat ik dacht. slechte graphics tov battlefield 4. alsmaar doorgaan op oude rotzooi.

laat maar hangen die game, het ziet er echt niet uit op die livestreams.
ik ga weer in bf4 domination locker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
De VPN methode werkt helaas niet bij een Steam pre-order.

Call of Duty: Advanced Warfare Preorder (EU)

Versie lijkt gelocked te zijn aan die locatie en de tijd 12:00 CEST

Bij starten de melding (inhoud nog steeds versleuteld)

[ Voor 14% gewijzigd door PeterPanda op 02-11-2014 18:34 ]

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

PeterPanda schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:32:

Waar zie je dit in de steamclient?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Laatst online: 13-05 16:21
MeNTaL_TO schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:40:
[...]

Waar zie je dit in de steamclient?
Account Details en dan Licenses and subscriptions

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 10:44
PeterPanda schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:32:

Ik kom wel in het menu en kan een lokale spel starten. Alleen joinen van een online match gaat niet.
Daarom speel ik nu de SP en die bevalt erg goed moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Zit nu een beetje te kloten met MP. Hij vind wel games etc maar kan geen games joinen. Achja, nog 5 uurtjes en dan kunnen wij het ook spelen ^^ :)

Wie wil er vanavond/vannacht een potje met mij spelen? Add me @ Steam: XUNiLA :)

[ Voor 21% gewijzigd door BlazeMuis op 02-11-2014 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

PeterPanda schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:42:
[...]

Account Details en dan Licenses and subscriptions
Ik zie daar alleen retail, geen tijd of datum. Nu maar hopen dat het echt 0:00 CEST is.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 09:25
Kan ik die achterlijke intro filmp ook stoppen? Elke keer als ik het spel opstart krijg ik een film van 5 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
kmichael schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:02:
Kan ik die achterlijke intro filmp ook stoppen? Elke keer als ik het spel opstart krijg ik een film van 5 minuten
Nope jammer genoeg niet :(
De game ziet er wel erg goed uit met de settings maxed out
Gfx kaart zit wel continu tegen zn max tdp aan te rijden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Heeft er iemand zin om morgen samen te gaan knallen op de PS4?
Add me dan op op PSN: ItsAgryNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son

po1son

They call me captain.

Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:19:
Hey,

Xbox in je tweakers naam en op de ps4 spelen. Love it _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 09:25
Hey,

Ik heb wel zin om jouw PS4 kapot te knallen met een shotgun :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Typo? ik kan geen speler vinden...

Ik ben ook actief op de PS4 vanaf morgen met COD Multiplayer.
Add me , maar alleen als je ook een gezellige babbel hebt : BrouwmeesterNL :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Ik heb mijn key hier gekocht: http://www.unlimitedgames...-eu-cd-key-pre-order.html

even liken en jij krijgt nog een kleine euro korting.

nog geen 5minuten na betaling kreeg ik email met een jpg bestandje met de key erin.
werkte prima, voorladen is gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
khodamn schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:36:
Voor degene die nog op zoek zijn naar een gratis VPN, zie hieronder:

1. Download en installeer OpenVPN: http://swupdate.openvpn.o...all-2.3.5-I601-x86_64.exe

2. Download OpenVPN config bestand: http://www.vpngate.net/en/ - zoek naar Australië en download OpenVPN config file.

3. Plaats de config file in C:\Program Files\OpenVPN\config folder.

4. Start OpenVPN en click op Connect.
Heb je het IP adres van de VPN server toevallig want op de site van http://www.vpngate.net/en/#LIST vind ik geen VPN uit Australië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Famous schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:00:
[...]

Edit: Helaas zegt die dan unavailable :X
Dat zegt ie nu bij mij ook en heb geen regio veranderd :?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 16:52
tumtum100 schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:12:
[...]

Heb je het IP adres van de VPN server toevallig want op de site van http://www.vpngate.net/en/#LIST vind ik geen VPN uit Australië.
Als je naar beneden scrolt dan zie je het. Anders check hier: http://www.vpngate.net/en...=1414958214396&hid=219462

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Godver :/

Ook hier gaat die opeens opnieuw alles downloaden.. De hele reden van de pre-order was juist omdat het internet hier zo traag is en ik dan alsnog gelijk kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Famous schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:03:
Godver :/

Ook hier gaat die opeens opnieuw alles downloaden.. De hele reden van de pre-order was juist omdat het internet hier zo traag is en ik dan alsnog gelijk kon spelen.
Weet je zeker dat hij alles opnieuw download? Was bij mij (PC, Steam) een update van 150MB ofzo en daarna decrypten.

Anyway, singleplayer uit. Het is weer een wilde achtbaanrit. Kort, vol met actie, en na één keer heb je het wel gezien :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Propane schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:12:
[...]
Weet je zeker dat hij alles opnieuw download? Was bij mij (PC, Steam) een update van 150MB ofzo en daarna decrypten.

Anyway, singleplayer uit. Het is weer een wilde achtbaanrit. Kort, vol met actie, en na één keer heb je het wel gezien :P.
Ja, hij is het hele spel opnieuw aan het downloaden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

De enige reden waarom ik het spel wilde kopen is voor de zombies. Ik vond de zombies van BO en BO2 echt een goede mode waarin ik veel tijd heb doorgebracht.
Echter... lijkt dit niet echt op zombies zoals ze "van ouds" waren.

http://www.thetechgame.co...bies-footage-spoiler.html

Kan iemand mij vanavond ietwat meer informatie geven over de zombie mode aub?

Bijvoorbeeld of er een verhaallijn in zit en bepaalde trucjes in de map. Bijv een perk a cola, of een heks in een heksenhuis, dat je door het heksenhuis heen moet etc.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6vv83yDohso]

[ Voor 21% gewijzigd door Frozen op 02-11-2014 21:25 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son

po1son

They call me captain.

Frozen schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:23:
De enige reden waarom ik het spel wilde kopen is voor de zombies. Ik vond de zombies van BO en BO2 echt een goede mode waarin ik veel tijd heb doorgebracht.
Echter... lijkt dit niet echt op zombies zoals ze "van ouds" waren.

http://www.thetechgame.co...bies-footage-spoiler.html

Kan iemand mij vanavond ietwat meer informatie geven over de zombie mode aub?
Er is geen zombiemode... Dit is gewoon een deel/easteregg van de survivalmode (zoals in mw2 en mw3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

po1son schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:24:
[...]

Er is geen zombiemode... Dit is gewoon een deel/easteregg van de survivalmode (zoals in mw2 en mw3).
:'(

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Heb net even een potje kunnen spelen na ~10 minuten gewacht te hebben (via VPN). Mooi spel, dat zeker :)

[ Voor 5% gewijzigd door BlazeMuis op 02-11-2014 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
SP uitgespeeld en ik vond het echt een vette achtbaan :D
Toch wel vet dat er een triple A acteur in zit!
Nou nu douchen en klaarmaken voor de MP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:40
exi22 schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:50:
Kan je SP spelen na de pre-load ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
exi22 schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:50:
Hoe zijn de graphics en waar op heb je het gespeeld ?

Ben nog al een graphicshoer de laatste tijd :p dat maakt of kraakt een game tegenwoordig bij mij :)

Enige fps dat verlaagd tijdens het spelen ? Vind ik ook zeer storend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 16:26

Gundogan

Rip and tear, until it is done

http://www.videogamer.com...anced_warfare_review.html f*ck it embargo review.
sturtiebe schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:33:
[...]

Ben nog al een graphicshoer de laatste tijd :p dat maakt of kraakt een game tegenwoordig bij mij :)

http://imgur.com/a/GinlV PC op max

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
sturtiebe schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:33:
[...]

Ik speelde het op de pc en de graphics zijn best mooi. Ben geen bugs of drops tegen gekomen en het speelde erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Kan er nu zonder VPN in !!!! :) Veel plezier allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Nou hier niet hier..
Gezien die het spel opnieuw gaat downloaden kan ik dus nog lang wachten met mijn 14mbit lijntje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 00:37
Famous schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:59:
Nou hier niet hier..
Gezien die het spel opnieuw gaat downloaden kan ik dus nog lang wachten met mijn 14mbit lijntje :/
Hij is de bestanden aan het uitpakken. Doet Steam nu ook bij mij. Duurt ongeveer 15 minuten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Nee, ik speel op de X1.
Hij is echt alles opnieuw aan het download. T.o.v. die ik voorheen had moet ik nu ook 1 gig extra downloaden.

Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 00:37
Famous schreef op maandag 03 november 2014 @ 00:03:
Nee, ik speel op de X1.
Hij is echt alles opnieuw aan het download. T.o.v. die ik voorheen had moet ik nu ook 1 gig extra downloaden.

Bah.
Oh, dat is wel vervelend ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Famous schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:59:
Nou hier niet hier..
Dat wou ie hier ook doen maar heb ik maar niet gedaan. Ik had de game gepind en dan zegt ie: je bent te vroeg, grrr!

Denk toch wachten tot morgen 06:00 dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

wimpie007 schreef op maandag 03 november 2014 @ 00:04:
[...]

Dat wou ie hier ook doen maar heb ik maar niet gedaan. Ik had de game gepind en dan zegt ie: je bent te vroeg, grrr!

Denk toch wachten tot morgen 06:00 dan maar
Omdat ik twee keer CoD erin had staan heb ik de andere maar verwijderd (welke aan het downloaden was). Nu hopen dat ik morgen wel gewoon CoD kan spelen normaal zonder dat ik hem opnieuw moet downloaden want dan ben ik gewoon een dag verder |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eparox
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 09:48
Hoe kan je eigenlijk zien of je een zero-day versie hebt? Ik heb op G2A gewoon een global cd-key gekocht, ervan uit gaande dat die met early access is. Helaas kan ik nog steeds niet starten :( (Pre-load complete, content encrypted)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

ligt eraan of je een Day Zero gekocht hebt of niet.. Wat zegt de factuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Laatst online: 12-09 11:25
pff leuk nu kan ik nog een half uur wachten want hij is aan het bijwerken op Steam. en het gaat met een slakkentempo. Zijn de servers overbelast?

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidXTR
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 20:05

AcidXTR

Overal en altijd AcidXTR

Eparox schreef op maandag 03 november 2014 @ 00:07:
Hoe kan je eigenlijk zien of je een zero-day versie hebt? Ik heb op G2A gewoon een global cd-key gekocht, ervan uit gaande dat die met early access is. Helaas kan ik nog steeds niet starten :( (Pre-load complete, content encrypted)
Op mijn factuur van g2a.com staat duidelijk: "....Day Zero Edition Steam CD-Key GLOBAL"
Kijk eens goed op jouw factuur zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eparox
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 09:48
Het staat er niet expliciet bij, maar ik meende er wel voor gekozen te hebben. Zal met m'n domme kop wel de verkeerde hebben gekozen 8)7. Ach ja, dan maar een dagje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Ik wil nu spelen! Voortaan toch maar in de NL store kopen dan..... Kutzooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Ps4 installing content gewoon nog doen. Nog kleine 10 minuten wachten en hopelijk kunnen we potje knallen. Ben benieuwd dat het gene miskoop zal zijn als COD Ghost. Wat ik tot nu toe gezien heb op streams lijkt het me een betere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
  • Laatst online: 17-11-2023
Hebben jullie op de XB1 ook nog steeds niet beschikbaar staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Flamax schreef op maandag 03 november 2014 @ 00:17:
Hebben jullie op de XB1 ook nog steeds niet beschikbaar staan ?
Yep ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Geniet nu lekker van het spel :P

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/532875698530336403/C2FC0CFB6041A60CE8FCFC228F4A66A0FC58E716/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
  • Laatst online: 17-11-2023
Zou het kunnen komen omdat ik in US store gekocht heb en op NL installed heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Flamax schreef op maandag 03 november 2014 @ 00:19:
Zou het kunnen komen omdat ik in US store gekocht heb en op NL installed heb ?
Volgens de verhalen in XBOX one topic ligt het inderdaad hieraan.
Ik kan zelf ook nog niet spelen. Ga ervan uit dat dit om 06:00 is maar dan slaap ik nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Daarvoor hebben ze de wekker uitgevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 23:17
Net de PC Retail opgehaald gewoon 6 dual layer dvds haha. Word ook eens tijd dat we overgaan op de blu-ray.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

wesley17 schreef op maandag 03 november 2014 @ 00:26:
[...]

Daarvoor hebben ze de wekker uitgevonden ;)
Die gaat ook, maar dan wel 2 uur later 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
iemand een kleine mp impressie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Ghosts meet titanfall ^^

Game is 80% het zelfde als Ghosts

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Net ff stukje MP gedaan en moet zeggen wat speelt het fijn. Vond Ghosts op de One totaal niet lekker spelen, maar AW voelt aan als MW1/MW2.
Straks maar weer verder, en proviteren van D-XP :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik vind het meer BO2-achtig, niet MW2. Eigenlijk is het BO2 met wat fancy springen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
MP is goed beter als die van Ghost. Mappen zijn ook niet super groot en hebben niet zoveel fancy dingen zoals Ghost had. Campers daar spotten was bijna zo goed als onmogelijk of je moest een speciale scope gebruiken. Guns zijn balanced en speelt echt vlotjes. Het is zoals BO2 maar eigenlijk met een MW toets er tussen. Die exo suite is ook zeer plezant en totaal niet OP als ik eerst dacht.
De recoil op sommige wapens vallen ook zeer goed mee.

Fijne game en blij dat ik de gok heb gewaagd voor deze te kopen.

Enige minpunt voor mij is dat hardline maar unlocked is aan level 47.
Zo een ramp is dit niet, maar streaks halen is nu zo damn moeilijk :D

Voor mij een welverdiende 8 voor de MP ( wat ik tot nu toe gezien en gespeeld heb )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Leuk spel idd, ik heb het probleem dat ik in de homescreen mijn cursor maar in een kleine vierhoekje kan bewegen, tijdens het spelen nergens last van maar als ik een class wil veranderen, kan ik niet bij de perks aan de rechterkant van mijn scherm.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Gebrek aan dedicated servers is wel weer te merken, wat is die netcode toch bagger af en toe zeg.

Hele random laadtijden ook. Ene keer gaat het als een speer, andere keer zit je zo een minuut te wachten. Potje al begonnen en alles. Spel staat op een SSD, glasvezel verbinding. Doet mij toch weer denken aan een beetje bagger port-achtige problemen.

[ Voor 56% gewijzigd door Propane op 03-11-2014 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VcQ24OCHlKwQyS5YUXMRNkO9/full.jpg?nohitcount=1

Heerlijk spel op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
fast-server schreef op maandag 03 november 2014 @ 01:23:
Ghosts meet titanfall ^^

Game is 80% het zelfde als Ghosts
Totaal niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Kan er pas over 40 minuten bij :+ Gek genoeg. Dus dat wordt vanavond pas gamen want zometeen tentamens!

Eeste review op Videogamer geeft het een 8/10 en noemt het 'de eerste goede en spannende Call of Duty in járen dankzij Sledgehammer Games''

Grootste pluspunten worden benoemd

+Zeer sterk map design
+Customization
+Exo suit movement waar zéker rekening mee is gehouden in die map design
+Gunplay: ze voelen niet meer als erwtenschieters, maar hebben véél beter geluid en feedback.
+Campagne interessanter dan in vorige games

Nadelen?
-Paar lag momenten gehad (wanneer niet... bij een pre-patch CoD game :+ )
-Paar 'populaire' maps in de huidige rotatie zijn niet zo bijzonder als de rest (denk Nuketown anyone?)
-Exosurvival niet zo leuk als Zombies, waar wél een element van in terugkomt

8/10

Klinkt redelijk! ;)

Op MetaCritic enzo hoef je niet te gaan kijken: dit spel gaat weer zoveel niet onderbouwde haat krijgen omdat CoD in de titel staat en Ghosts een tegenvallertje was dat dit de vocale troll community massaal zal aantrekken.

[ Voor 63% gewijzigd door Brutal1ty op 03-11-2014 05:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
Guys ik snap het even niet. Is het waar dat ik gewoon zonder pre-order de day 0 van advanced warfare kan halen in de winkel?

[ Voor 5% gewijzigd door polopolo150 op 03-11-2014 06:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat dat vast wel zal lukken bij de grote ketens.
Die denken waarschijnlijk zoals ik zou denken "ahhh mooi een extra dag voor dubbele inkomsten" zal hier vast gepost worden door mensen die geen pre-order hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Nu op werk, even 4 uurtjes werken en dan vanmiddag weer lekker knalluuhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Laatst online: 11-09 20:47
Heeft de versie van de PS4 geen Tearing Framedrops zoals Ghosts dat wel irritant had. Die haperingen?
Loopt deze gewoon smooth want zit te twijfelen over Xbox one versie of Ps4 versie..

iemand? thnx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik heb de Xbox One versie gehaald (zonder preorder) bij MM Amersfoort. Vanavond pas proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

wesley17 schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:10:
Nu op werk, even 4 uurtjes werken en dan vanmiddag weer lekker knalluuhh
Lucky Bastard.. Nog tot 17:00 werken, en dan vanavond even bezig :)
Ik heb heel stiekem vannacht ook al even zitten schieten (op PC). Van de paar potjes die ik heb gespeeld heb ik nu al een beter gevoel dan dat ik bij Ghost had. De movement en aimen is alleen erg wennen voor iemand die de laatste tijd alleen CS:GO heeft gespeeld.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Madstorm schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:19:
[...]

Lucky Bastard.. Nog tot 17:00 werken, en dan vanavond even bezig :)
Ik heb heel stiekem vannacht ook al even zitten schieten (op PC). Van de paar potjes die ik heb gespeeld heb ik nu al een beter gevoel dan dat ik bij Ghost had. De movement en aimen is alleen erg wennen voor iemand die de laatste tijd alleen CS:GO heeft gespeeld.
Ik heb er ook een beter gevoel over. Ik kom van battlefield af en het is ook nog wel even weer wennen voor mij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:11
Ik ben benieuwd ga hem vanavond pas proberen te halen bij Mediamarkt bij mij in de buurt of zal die dan uitverkocht zijn?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu wat potjes gespeeld op de multiplayer op de ps4.

Het is alles wat ghost niet was 😃😃😃🎉🎉🎉
Geen tearing te zien gelukkig 😃😃 dus als je nog twijfelt, gewoon halen😃 best cod sinds jaren!!!
Pagina: 1 ... 6 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische problemen met het spel kun je terecht in het volgende topic: Call of Duty: Advanced Warfare Problemen Topic