Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Van iemand die level 27 is?MaXeRs schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:59:
Hier een degelijke review voor de PC eigenaren die nog twijfelen.
YouTube: ► WTF Is... - Call of Duty: Advanced Warfare (Multiplayer) ?
TotalBiscuit is vrijwel de enige reviewer die je nog serieus kan nemen voor grote titels, de rest is toch allemaal direct of indirect afhankelijk van of omgekocht door, de uitgever.
Klopt, beeld wordt alleen maar breder zodat je vadsige soldaten ziet rond rennenVerwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:18:
Ik ga de game toch maar niet kopen. 21:9 verhouding word alleen maar via een stretch toegelaten lees ik op steam in de multiplayer.
Zie deze (in 1080p/60fps):
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5p_VTjdFHXo]
In dit spel wel. Maar als je al jaren een franchise speelt heb je er toch enige ervaring mee. First impressions zijn ook goed een review toch
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Wat voor processor heb je. Ik heb zelf ook een 760 en kan hem prima spelen. Ik was al voorbereid om lag maar het speelt gewoon vlot.reemprive schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:00:
Is het te spelen op de PC of zijn er veel problemen? Ik zit er wel over te denken om het te halen. Kaart is een 760
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Helaas het word er niet mooier opPropane schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:47:
[...]
Klopt, beeld wordt alleen maar breder zodat je vadsige soldaten ziet rond rennen. Het speelt er verder niet minder om trouwens.
Zie deze (in 1080p/60fps):
[video]
Mp dan maar zo spelen en de singpleplayer met de widescreen fixer
Maar bij deze. als er nog relaxte mensen zo af en toe samen wat potjes willen knallen op de ps4. add me: VonkGaming
Relaxte sfeer maar wel tactisch wat potjes dominion doen oid
Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming
Ik vind het erg lekker spelen, het voelt meer aan als UT'99 en 2k3/Q3 qua snelheid en beweging. Heeft het nog wat te maken met het origineel, met de WO2 setting? Nee, geen ene moer behalve de naam.
Qua graphics, tja, het ziet er niet heel slecht uit maar ik speel ook op de PS3. Het geluid van de wapens vind ik wel een klein beetje matig, klinkt niet echt heel erg overtuigend.
Waar ik wel soms last van heb, maar dat is denk ik inherent aan de PS3, is dat ik soms hele korte freezes heb tijdens het spelen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Paar potjes ctf gedaan: het spel is razendsnel, ook op de ps4. Het speelt prima weg, de maps voelen tof aan, met veel hoogteverschillen.
Het deed me erg denken aan titanfall, maar zonder die OP machines (mss dat die er in bepaalde modes wel in zitten, bij ctf iig niet).
Enige waar ik niet van houd zijn die killstreak dingen, maargoed, je kunt niet alles hebben :)!
Je kent TB niet? Hater van alles CoD, criticus van álle console ports? Deze kerel is ongeveer 20x zo veeleisend als menig reviewsite en is ook een stuk betrouwbaarder gebleken in het verleden. Je kan er vanuit gaan dat hij geen onzin verteld hoor
Hij is onder de indruk omdat eigenlijk alle kritiekpunten van CoD op P2P verbinding na (en launch-window lag... pre-patch zoals gebruikelijk) verdwenen zijn.
Als de CoD basis gameplay je niet ligt zul je het nooit leuk vinden. Maar als je dacht ''jah wel leuk,, máár...'' dan is er een grote kans dat deze game je wel licht. Als je van CoD/Unreal tournament hybrides met leuk mapdesign houdt tenminste...
[ Voor 33% gewijzigd door Brutal1ty op 04-11-2014 16:23 ]
Total Biscuit = de lat waar ik andere reviews naast leg.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Van random mensen: NeeVerwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:23:
27 = 2 uur werk. Neem jij reviews van mensen die het 2u hebben gespeeld serieus? Schaam je
Van TB: Ja
Over smaak valt niet te twisten, maar TB weet absoluut waar hij het over heeft. Dat zegt niet dat ik het altijd met hem eens ben.
I'm an Ironman!
Als zij al jaren reviews doen + daarbij erkende en veel gewaardeerde.. joah ik wel hoorVerwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:23:
27 = 2 uur werk. Neem jij reviews van mensen die het 2u hebben gespeeld serieus? Schaam je
Als frankOnPCin1080p review geeft geloof ik hem ook wel
Verwijderd
Ik zelf merk vaak dat je geen reviews moet kijken maar zelf moet proberen om tot de conclusie te komen.Lipst3r schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:26:
[...]
Als zij al jaren reviews doen + daarbij erkende en veel gewaardeerde.. joah ik wel hoor.
Als frankOnPCin1080p review geeft geloof ik hem ook wel. Het is maar net welke mensen je volgt en ''vertrouwd''
En wat dat betreft mogen ze wel wat meer demo's uitgeven.
Eens, alleen als ze van Ghosts een demo hadden uitgebracht, waren er nooit zoveel exemplaren verkocht....Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:34:
[...]
Ik zelf merk vaak dat je geen reviews moet kijken maar zelf moet proberen om tot de conclusie te komen.
En wat dat betreft mogen ze wel wat meer demo's uitgeven.
Anderzijds, een game hoort je vanaf het begin vast te pakken, als dit in de eerste 2 uur niet het geval is is in mijn ogen de game gefaald.Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:23:
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Het gros, zeker van de PC gamers (schat ik) gaat meer voor de MP dan de SP. Bij CoD de MP en SP zijn een wereld van verschil. Een demo van lvl 1 en/of 2 van de game geeft alsnog niet echt een goed beeld over de game.baronruud schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:39:
[...]
Eens, alleen als ze van Ghosts een demo hadden uitgebracht, waren er nooit zoveel exemplaren verkocht....
Ik ben benieuwd naar de total stats van steam: Hoeveel uren MP de gemiddelde eigenaar speelt en hoeveel uren SP.
Een ander probleem is de grootte die de demo's zounden krijgen. CoD is de laatste 2 versies nu niet erg compact gebleven. Natuurlijk is een demo kleiner dan de volledige versie, maar veel zal toch echt ook in de demo moeten zitten. Verder denk ik dat het effect op de verkopen niet eens zo groot is. Zeker bij bekende namen, waarbij het aantal pre-orders ook gewoon heel hoog ligt. Dan komen de reviews vanzelf wel en beslissen mensen op basis daarvan. In geval val CoD szou het misschien alleen maar kopers hebben gekost (met Ghost) dus dat is nog een reden om geen demo uit te brengen
Een gemiddeld potje duurt 5-10 minuten... In twee uur kun je dus al 25 potjes gespeeld hebben min of meer. Dat is zo'n 3x elke map geloof ikVerwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:23:
Verwijderd
Voor mij werkt het altijd beter dan 20 reviews te gaan bekijken. Ik moet het zelf zien en voelen wil ik een aankoop kunnen maken anders is er te veel kans op dat het een "zo maar keuze"word.Hann1BaL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:44:
[...]
Het gros, zeker van de PC gamers (schat ik) gaat meer voor de MP dan de SP. Bij CoD de MP en SP zijn een wereld van verschil. Een demo van lvl 1 en/of 2 van de game geeft alsnog niet echt een goed beeld over de game.
Ik ben benieuwd naar de total stats van steam: Hoeveel uren MP de gemiddelde eigenaar speelt en hoeveel uren SP.
Een ander probleem is de grootte die de demo's zounden krijgen. CoD is de laatste 2 versies nu niet erg compact gebleven. Natuurlijk is een demo kleiner dan de volledige versie, maar veel zal toch echt ook in de demo moeten zitten. Verder denk ik dat het effect op de verkopen niet eens zo groot is. Zeker bij bekende namen, waarbij het aantal pre-orders ook gewoon heel hoog ligt. Dan komen de reviews vanzelf wel en beslissen mensen op basis daarvan. In geval val CoD szou het misschien alleen maar kopers hebben gekost (met Ghost) dus dat is nog een reden om geen demo uit te brengen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2014 16:54 ]

Makkie7 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:15:
Ik heb een q6600 quadcore 2,4ghz en een msi r7750 1gb met 4gb ram, volgens Gamedebate zouden mijn processor en gpu voldoen aan de minimum eisen. Nou heb ik het al gespeeld via een vriend zijn steam en draait het af en toe soepel maar met veel drops waardoor het niet echt speelbaar is. Ik weet dat de minimum 6gb ram is, nu vraag ik mij af of het nou veel zou schelen als ik 2 of 4 gb ram erbij haal. Of ik nou met alles op low/off moet spelen maakt niet uit als ik maar een steady fps haal
Probeer door met de instellingen te spelen uit te vogelen of het niet aan je CPU (betwijfel het, maar zou kunnen...) of GPU (mogelijk...) ligt.
Gooi eens de resolutie op 720p en kijk of dat veel scheelt qua drops. Zo ja? GPU te zwakjes: met instellingen spelen of nieuwe graka scoren.
Als het een andere oorzaak heeft maakt deze verandering als het goed is bijna niks uit.
Is uiteraard geen 100% garantie test, maar altijd een goede plek om te beginnen.
[ Voor 7% gewijzigd door Brutal1ty op 04-11-2014 17:39 ]
Goed onderbouwd man. Echt een post op Tweakers niveau dit. Bijna net zo sterk als deze reactie die ik nu geefNotSoSteady schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:47:
Wat een rukgame zeg, had al weinig verwachtingen maar het wordt elk jaar minder.

Excuses. Ik heb een zware allergie tegen ''gvd dit is kut zeg'' of ''wauw dit is goed!'' zonder ook maar enige onderbouwing. Enkele jaren geleden zouden veel Tweakers deze mening met mij gedeeld hebben, maar het lijkt er op dat de diversiteit mbt serieusheid hier ook flink aan het uitbreiden is
Tip: probeer je statements te onderbouwen; hier heeft niemand wat aan. Zelfde geld overigens voor blinde fanboys die meteen brullen dat alles fantastisch is.
Daar is www.ign.com voor.
_____________________________________________________________________________________
Eigen mening: te vroeg om een échte mening te geven nog, maar de eerste indrukken zijn positief op het multiplayer vlak (singleplayer en exosurvival niet gespeeld):
+Grafische engine is er op vooruitgegaan.
+Veel gamemodes zijn teruggekeerd: groot arsenaal aan gamemodes in totaal
+Map design is sterk en houdt goed rekening met nieuwe movement mechanics
+Movement mechanics werken vloeiend en veranderen de gameplay veel zonder het CoD gevoel compleet kwijt te raken
+Diversiteit in maps en wapens faciliteren verschillende speelstijlen
-P2P verbindingen (kan prima werken... vaak een paar maanden ná de launch, maar ik geef voorkeur aan dedicated servers op PC én console)
-Launch issues
-PC versie lijkt problemen te hebben
-Als je CoD gunplay kut vond, zal deze game daar weinig aan veranderen (bv: weinig recoil) ondanks de overige sterke +punten.
Deze lijst van + en - zal nog veel langer worden over een paar dagen/weken voor mij.
EDIT: Over spawns etc zeg ik nog niks. Ja het gebeurt nogsteeds in FFA wel eens dat je te dichtbij een tegenstander spawnt, maar ik houd m'n mening nog even voor me. Bovendien lijkt het altijd wel alsof alleen CoD hier op wordt afgerekend, terwijl ik 'slechte spawns' meemaak in élke medium-map sized game die FFA ondersteund.
[ Voor 61% gewijzigd door Brutal1ty op 04-11-2014 18:00 ]
i5 2500k @ 4,5 ghzSc0rPi0N schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:49:
[...]
Wat voor processor heb je. Ik heb zelf ook een 760 en kan hem prima spelen. Ik was al voorbereid om lag maar het speelt gewoon vlot.
Spawns zijn in de laatste paar CoD's altijd slecht in het begin. Meestal fixen ze dat best wel snel ook.Brutal1ty schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:51:
EDIT: Over spawns etc zeg ik nog niks. Ja het gebeurt nogsteeds in FFA wel eens dat je te dichtbij een tegenstander spawnt, maar ik houd m'n mening nog even voor me. Bovendien lijkt het altijd wel alsof alleen CoD hier op wordt afgerekend, terwijl ik 'slechte spawns' meemaak in élke medium-map sized game die FFA ondersteund.
Dag 32 (?).... ik wacht nog steeds met smart op de officiële dedicated servers aankondiging.
Orb speelt op iets vergelijkbaars en heeft 90fps constant op medium. Behalve die SF tsunami map, maar daar hebben veel mensen fps drops.
O en onze overijverige Russische vrienden hebben weer zo'n beetje alles getest met AW: http://gamegpu.ru/action-...ced-warfare-test-gpu.html
[ Voor 27% gewijzigd door Gundogan op 04-11-2014 18:14 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Het is mijn mening, een gevoel, alles werkt prima en het ziet er redelijk uit voor een PS4 game, maar serieus er is zoveel troep in mijn ogen toegevoegd dat ik me de hele tijd zit te verbazen hoe ruk het allemaal wel niet is en hoe tof de oude COD's wel niet waren. Elk jaar moet het debieler, meer over the top en nu die double jump of hoe mensen het ook noemen, nee voor mij is het wel genoeg geweest.Excuses. Ik heb een zware allergie tegen ''gvd dit is kut zeg'' of ''wauw dit is goed!'' zonder ook maar enige onderbouwing. Enkele jaren geleden zouden veel Tweakers deze mening met mij gedeeld hebben, maar het lijkt er op dat de diversiteit mbt serieusheid hier ook flink aan het uitbreiden is
Verwijderd
Na dat ik 20 jaar geleden games speelde heb ik geleerd dat ik geen hoge eisen meer moet hebben.NotSoSteady schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:08:
[...]
Het is mijn mening, een gevoel, alles werkt prima en het ziet er redelijk uit voor een PS4 game, maar serieus er is zoveel troep in mijn ogen toegevoegd dat ik me de hele tijd zit te verbazen hoe ruk het allemaal wel niet is en hoe tof de oude COD's wel niet waren. Elk jaar moet het debieler, meer over the top en nu die double jump of hoe mensen het ook noemen, nee voor mij is het wel genoeg geweest.
Het wiel is nu eenmaal al uitgevonden en voor de jeugd is dat simpele van toen niet meer zo leuk, ik vind het wat dat al die betreft ook niet geweldig maar goed het is van deze tijd omdat het wiel niet opnieuw kan worden uitgevonden blijkbaar.
Verwijderd
Goed om te weten.NotSoSteady schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:08:
[...]
Het is mijn mening, een gevoel, alles werkt prima en het ziet er redelijk uit voor een PS4 game, maar serieus er is zoveel troep in mijn ogen toegevoegd dat ik me de hele tijd zit te verbazen hoe ruk het allemaal wel niet is en hoe tof de oude COD's wel niet waren. Elk jaar moet het debieler, meer over the top en nu die double jump of hoe mensen het ook noemen, nee voor mij is het wel genoeg geweest.
Ontopic:
Sidejump met exoshield + knife erna is hilarisch. Lach me soms kapot! Ook mooi om bullets mee te dodgen. Hardcore domination = pure love!
Zit nu al 15 minuten naar die kerel te kijken, maar nog geen gameplay gezien. Zijn er zo weinig spelers online op de PC? Op de PS4 kom ik vrijwel instant in een game terecht.Gundogan schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:06:
[...]
Spawns zijn in de laatste paar CoD's altijd slecht in het begin. Meestal fixen ze dat best wel snel ook.
Dag 32 (?).... ik wacht nog steeds met smart op de officiële dedicated servers aankondiging.
[...]
Orb speelt op iets vergelijkbaars en heeft 90fps constant op medium. Behalve die SF tsunami map, maar daar hebben veel mensen fps drops.
O en onze overijverige Russische vrienden hebben weer zo'n beetje alles getest met AW: http://gamegpu.ru/action-...ced-warfare-test-gpu.html
Volgens mij niet? 31k spelers op dit moment.bram1984 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:55:
[...]
Zit nu al 15 minuten naar die kerel te kijken, maar nog geen gameplay gezien. Zijn er zo weinig spelers online op de PC? Op de PS4 kom ik vrijwel instant in een game terecht.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Hoe dan een een erg triest aantal spelers voor de release dag van 1 van de grootste game releases van het jaar want BF4 heeft bijv. nu nog 39k spelers alleen op de PCGundogan schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:16:
[...]
Volgens mij niet? 31k spelers op dit moment.
Ik denk wanneer Activision eens iets meer tijd aan de PC ging besteden met CoD en Destiny dat daar juist de kansen liggen om door te groeien ipv. zoals de laatste jaren een beetje stagnatie in de verkoopcijfers.
Dat er kansen liggen voor goede pc games bewijzen titels als Diablo 3 , The Sims , Battlefield , Dayz , CS:Go en Wow wel maar ik denk dat iedereen er een beetje ziek van is om door Activision en Ubisoft als 2e ranks gamers te worden behandeld.
Kijk hoe goed en leuk CoD AW ook is het is nooit fijn om een product te kopen waar minder aandacht aan is besteed dan andere versies van de game.
En ook het piraterij gedeelte is gewoon BS omdat zeker met MP games de boel redelijk dichtgetimmerd is zie Diablo 3 , Simcity of Dayz.
Ps. Ik mis de camp video's van Dennis585 nog steeds of is het moeilijker omdat campen nu bijna niet meer mogelijk is
En voor Dennis585 een nightmare omdat je naar 5 jaar denk ik gewoon je speelstijl bijna niet meer kan aanpassen zonder compleet geowned te worden.
[ Voor 13% gewijzigd door beuker19 op 04-11-2014 21:23 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
SP campaign is weer lekker frustrerend
Grafische engine is er op vooruitgegaan. ?? Sorry maar ik speel de ps4 versie en het is net alsof ik een geporte ps3 variant aan het spelen ben. Als je op een afstandje staat oogt het mooi maar zodra je dichterbij komt straalt de lage kwaliteit er vanaf. Niet normaal hoe lelijk elke texture is in dit spel.Brutal1ty schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:51:
[...]
_____________________________________________________________________________________
Eigen mening: te vroeg om een échte mening te geven nog, maar de eerste indrukken zijn positief op het multiplayer vlak (singleplayer en exosurvival niet gespeeld):
+Grafische engine is er op vooruitgegaan.
+Map design is sterk en houdt goed rekening met nieuwe movement mechanics
Het ziet er uit alsof de textures op een veel lagere resolutie zijn ontworpen en uitelkaar zijn gerekt.
Dit is bij elke map en de 1 nog erger dan de andere. Laat ik het dan niet eens hebben over de omgeving waar je niet bij kan komen maar wel dichtbij in je gezichtsveld staat. Man o man..... Daar hebben ze niet eens de moeite nog gedaan om daar enigszins van wat te brouwen.
De kartelrandjes vliegt langs je gezicht als je ergens dichtbij loopt.
En dan over de map design. Echt 1 van de redenen waarom COD 4 bv zo leuk was om te spelen waren de vette map designs, enige paar daar gelaten, maar de meesten hadden echt een persoonlijkheid. De maps in deze game zijn gewoon een paar muurtjes, wat gangetjes en that's it. Geen enkele persoonlijkheid.
Ik vind het niet erg dat cod elk jaar uitgebracht word maar god nog toe zeg, maak dan wel een ps4 variant die ook echt grafisch mooi is. Dit zijn ps3 graphics.
Sorry maar als je dit mooi vind.....
Er is eeen grooooooooot verschil tussen mooi en erop vooruitgegaan. CoD is niet mooi. Maar het is wel mooier dan Ghosts.innerchild schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:39:
[...]
Grafische engine is er op vooruitgegaan. ?? Sorry maar ik speel de ps4 versie en het is net alsof ik een geporte ps3 variant aan het spelen ben. Als je op een afstandje staat oogt het mooi maar zodra je dichterbij komt straalt de lage kwaliteit er vanaf. Niet normaal hoe lelijk elke texture is in dit spel.
Ik vind het niet erg dat cod elk jaar uitgebracht word maar god nog toe zeg, maak dan wel een ps4 variant die ook echt grafisch mooi is. Dit zijn ps4 graphics.
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Volgens mij als je in de het bestand config_mp.cfg het volgende seta cg_chatHeight "4" op "0" zet dan zal je volgens mij geen chat meer zien.rejer schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:42:
Kun je die chat ook ergens uitzetten? Niks zo irritant dan kinder praat.....
Bestand is te vinden hier: Steam\SteamApps\common\Call of Duty Advanced Warfare\players2
Er is namelijk volgens mij geen in game optie hiervoor, not sure actually.
Nog niet eruit geklapt, maar wel duidelijk de map met de grootste en meeste fps drops, maar iets later is de fps weer wat beter...Sc0rPi0N schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:41:
Hmm bij het laden van de map Defend klapt hij eruit. Al twee keer meegemaakt. Iemand die dit ook heeft?
GPU: R9 290 tri-x 4GB
8GB ram en i5 3570.
Hij heeft het nog niet afgeleerd hoorbeuker19 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:17:
[...]
Ps. Ik mis de camp video's van Dennis585 nog steeds of is het moeilijker omdat campen nu bijna niet meer mogelijk is
YouTube: Call of Duty®: Advanced Warfare - Day Zero on PlayStation 4
[ Voor 55% gewijzigd door falcon123 op 04-11-2014 21:51 ]
Misschien moet je je spelcache controleren. Dit heeft bij mij het probleem opgelost dat het laden van iedere map te lang duurde waardoor ik het force close moest sluiten.falcon123 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:44:
[...]
Volgens mij als je in de het bestand config_mp.cfg het volgende seta cg_chatHeight "4" op "0" zet dan zal je volgens mij geen chat meer zien.
Bestand is te vinden hier: Steam\SteamApps\common\Call of Duty Advanced Warfare\players2
[...]
Nog niet eruit geklapt, maar wel duidelijk de map met de grootste en meeste fps drops, maar iets later is de fps weer wat beter...
8GB ram en i5 3570.
Ik heb een iiyama GB2773HS monitor.(144hz)
Videokaart R290x ASUS
Echter als ik mijn single player op 144hz zet krijg ik een flikkerend scherm en als het beeld even terug komt is geeft het een groene waas met strepen. Ik weet dat multiplayer FPS lock heeft op 90 maar de singleplayer zou toch gewoon moeten kunnen?
Driver is up to date.
Iemand die dit probleem ook heeft?
- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
ik bedoel op ps4, sorry vergeten te vermelden.falcon123 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:44:
[...]
Volgens mij als je in de het bestand config_mp.cfg het volgende seta cg_chatHeight "4" op "0" zet dan zal je volgens mij geen chat meer zien.
[...]
Nog niet eruit geklapt, maar wel duidelijk de map met de grootste en meeste fps drops, maar iets later is de fps weer wat beter...
8GB ram en i5 3570.
Beetje gamebreaking voor mij op dit moment.
Laden van maps zelf duurt niet lang(bedoel je het laadscherm voordat je daadwerkelijk ingame bent of het begin dat je net ingame bent met laden?ShittyNL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:49:
[...]
Misschien moet je je spelcache controleren. Dit heeft bij mij het probleem opgelost dat het laden van iedere map te lang duurde waardoor ik het force close moest sluiten.
Je bedoeld voice chat? je kan volgens mij sowieso wel mensen muten hoor. Op de PC is in ieder geval ook een Mute All optie. PS4 not sure.rejer schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:50:
[...]
ik bedoel op ps4, sorry vergeten te vermelden.
Beetje gamebreaking voor mij op dit moment.
Verwijderd
Maar heeft iemand/iedereen last van die ongelofelijke lag?
Ik word vaak "teruggezet" naar de locatie waar ik 1-2 seconde geleden was. Ook wil hij mijn ventje wel is een paar meter naar links/rechts/voor/achter verplaatsen.
Ook heb ik dat als ik mensen zie ik meteen dood ga (zonder damage te krijgen), maar als ik vervolgens de killcam kijk zie ik dat hij er best lang over doet om me neer te leggen.
Ligt dit aan de game (netcode of iets dergelijks) of aan mijn internet?
Want het is echt vrij onspeelbaar in deze staat.
Loop je achter iemand, knal je 'm vol in z'n rug..heb je daar gewoon 3 kwart van je magazijn voor nodig.
Alsof ze nu de hit detection van Black Ops 2 geïntegreerd hebben, ook zo een hitmarker festijn. Bij Ghosts was dit nog wel normaal en had ik daar niet zo een last van.
Laat 'm verder maar liggen.
Edit: @Raiserfist; Ook op de Xbox last van erge lag. Alsof ze met voorkeur de slechtste host kiezen.
[ Voor 12% gewijzigd door Ari Gold op 04-11-2014 22:04 ]
Ik heb nu geprobeerd een eigen party te maken.falcon123 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:56:
[...]
Je bedoeld voice chat? je kan volgens mij sowieso wel mensen muten hoor. Op de PC is in ieder geval ook een Mute All optie. PS4 not sure.
Dat lijkt te werken.
Ik kan zo die optie ingame niet vinden.
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
beuker19 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:17:
[...]
En voor Dennis585 een nightmare omdat je naar 5 jaar denk ik gewoon je speelstijl bijna niet meer kan aanpassen zonder compleet geowned te worden.

Dus niet dagelijks een nieuw filmpje in dit topic?
Pff wat is nou leuk aan om zo erg te campen,perma bann zulke spelers.gise schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:25:
[...]
![]()
Dus niet dagelijks een nieuw filmpje in dit topic?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verder bevalt het spel me tot nu toe wel, er lijkt wel een goeie balans te zijn. Het is me af en toe nog wel erg druk met die exo suits, in chaos momenten weet ik echt niet meer waar ik naar moet kijken. Ik hoop dat het niet gaat vervelen want dan is de lol er snel af.
Wel heb ik erg last dat ik vaak per ongeluk een exo boost naar links of rechts toe terwijl ik gewoon probeer te rennen. Zal wel een combinatie van toetsen zijn die ik na 28 cods gewend geraakt ben en nu ineens de combo voor exo boost is (dubbeltap is het in ieder geval niet, dus dan is het iets met shift+A/D? Maar het lukt me af en toe niet eens als ik het met opzet probeer..). Probeer ik sneaky achter een groepje mensen te komen en dan exo boost ik ineens zodat ik er midden in sta
Verwijderd
Ter land, ter zee en in de kroeg
Jij ziet het verschil dus niet tussen <600p en 1080p met 2x medium grade AA?innerchild schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:39:
[...]
Grafische engine is er op vooruitgegaan. ?? Sorry maar ik speel de ps4 versie en het is net alsof ik een geporte ps3 variant aan het spelen ben. Als je op een afstandje staat oogt het mooi maar zodra je dichterbij komt straalt de lage kwaliteit er vanaf. Niet normaal hoe lelijk elke texture is in dit spel.
Het ziet er uit alsof de textures op een veel lagere resolutie zijn ontworpen en uitelkaar zijn gerekt.
Dit is bij elke map en de 1 nog erger dan de andere. Laat ik het dan niet eens hebben over de omgeving waar je niet bij kan komen maar wel dichtbij in je gezichtsveld staat. Man o man..... Daar hebben ze niet eens de moeite nog gedaan om daar enigszins van wat te brouwen.
De kartelrandjes vliegt langs je gezicht als je ergens dichtbij loopt.
En dan over de map design. Echt 1 van de redenen waarom COD 4 bv zo leuk was om te spelen waren de vette map designs, enige paar daar gelaten, maar de meesten hadden echt een persoonlijkheid. De maps in deze game zijn gewoon een paar muurtjes, wat gangetjes en that's it. Geen enkele persoonlijkheid.
Ik vind het niet erg dat cod elk jaar uitgebracht word maar god nog toe zeg, maak dan wel een ps4 variant die ook echt grafisch mooi is. Dit zijn ps3 graphics.
Er zijn grote vooruitgangen geboekt op gebied van resolutie en AA, lighting is véél beter, reflecties zijn veel beter, textures hebben gemakkelijk 2x zoveel detail en dan zijn er ook weerseffecten aanwezig deze keer. Is het een supermooie game? Hell no. Ziet het er prima uit? Absoluut. Is het een cross-platform/generation game? Ja nogsteeds. Ook nogsteeds een CoD game. Geen Crysis. Vandaar ook dat ik zei 'grafische vooruitgang', en niet 'state of the art grafische pracht!!!einz!''
Ik daag je uit: sluit je oude console eens aan. Start, ik weet niet, Black Ops 2 eens op.. en switch daarna naar AW. Vertel me dan dit verhaaltje nog eens.
Dit is geen geval van ''meningen verschillen''. Dit zijn ook meetbare feitjes.
Maps en hun persoonlijkheid is nog niets over te zeggen van mijn kant: de opbouw is goed, er is goed rekening gehouden met de movement etc, maar hun 'persoonlijkheid'/feeling om het zo te zeggen? Ik kijk wel of ze die ontwikkeld hebben tegen de tijd dat de kerstman langskomt. Tot die tijd vind ik dat ik op zo'n vlak waar je vaak 'naar toe groeit' nog geen uitspraken kan doen. Ik hoop alleen dat je ongelijk hebt zeg maar
Maar ik heb wel vaker gehad dat ik dacht dat de maps goed opgezet waren maar ik er gewoon 'niks mee had' zeg maar. En dat is niet bepaald bevorderend voor je spelplezier inderdaad!
[ Voor 8% gewijzigd door Brutal1ty op 04-11-2014 23:48 ]
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Duidelijk een Aimbot + Wallhack. En nee dit is op de Xbox 360fast-server schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:54:
YouTube: CoD: Advanced Warfare - AIMBOT?!
Lijkt wel een beetje op aim, is dit op de xone?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Een beetje? Duidelijker kan gewoon niet!fast-server schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:54:
YouTube: CoD: Advanced Warfare - AIMBOT?!
Lijkt wel een beetje op aim, is dit op de xone?
Tot op heden erg vermaakt met het spel. Alleen regelmatig last van dat hij blijft hangen op synchronizing game settings en vervolgens het een minuut of 3/4 duurt voordat ik een disconnect van de host krijg

[ Voor 25% gewijzigd door Oulewappeur op 05-11-2014 00:01 ]
Lekker verhaal dan aangezien consoles geen anticheat hebben.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Daarnaast vraag ik me ook altijd af waarom de 'basis' continu moet veranderen, soms denk je nog even thuis te zijn en dan blijkt dat de tegenstanders alweer druk om je heen aan het spawnen zijn. Vorig jaar vond ik het allemaal al niet veel en dit jaar is het al niet veel beter, waarschijnlijk totaal uitgekeken op de serie, helaas zijn er niet veel alternatieven, afgezien van Battlefield wat in mijn ogen slaapverwekkend is.
[ Voor 43% gewijzigd door NotSoSteady op 05-11-2014 00:13 ]
MP ook gedaan tot lvl 22 ofzo. En dat ging eigenlijk ook wel prima. Moest er wel effe inkomen (begon meteen tegen een no-life clan van 5 man die al prestige waren. Maar weet doorgaans gewoon positieve k/d te halen.
Wat me verder opvalt is dat er geen last is van snipers (even geprobeert en idd vrij onmogelijk om dat goed te doen. Wel raar dat er dan ook niet semi-auto wapens in het spel zitten met normale sights) en killstreaks. Vooral het behalen is al wat meer moeite heb ik het idee en ook omdat vrijwel alles manueel is, heeft het wat meer werk nodig. Zo is er geen auto-turret of auto-chopper volgens mij, dus dat is wel positief. Had niet het idee dat ik constant oneerlijk gepakt werd. Ook gebrek aan last-stand of andere win/lose perks.
Movement is nog wat wennen, maar komt er wel en ook de mapkennis is nog even afwezig. Wel moet ik zeggen dat ik het leuke maps vind. Ze zijn niet te groot, maar ook niet te klein en hebben een vrij gespreide schietafstand. Nergens grote clusterfucks en ook niet dat je minuten aan het zoeken bent naar enemies. Ik heb ook niet het idee dat het oneerlijk verloopt (zoals bij vorige games waar nog wel eens een seconde verschil te bemerken was met wat enemy zag vs ik) en loop rond met het gevoel van controle. Helemaal prima.
Graphics vind ik verder ook prima. Ik weet niet wat anderen verwacht hadden, maar ik vind dit wel snor zitten. Het doet wat het moet doen en vooral de cinematics in SP vond ik erg gaaf. En dat er af en toe een texture wat vaag is, boeit me weinig (al is het op PC volgens mij vooral een probleem met instellingen). Anyways, als je het kunt zien sta je waarschijnlijk stil en dat is niets wat bij COD hoort
Vermaak me prima en ben nog even een leuk groepje aan het zoeken op X1 die ook regelmatig los gaan. Van mn huidige friendslist zitten ze nog vooral Sunset Overdrive, Forza Horizon en wat andere games te doen. En dat wordt met enkele aankomende titels ook niet beter
Ik zie mezelf deze titel wel een leuk aantal maanden doen. Wel nog wat ergenissen (af en toe nog wat laggy servers wat zich direct vertaald in slechte k/d), maar over het algemeen tevreden.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 05-11-2014 00:36 ]
Ik vind de gameplay verder wel goed, de snelle stijl en het exo jumpen en dodgen ligt mij persoonlijk wel. Maar de standaard CoD perikelen zijn er helaas ook nog steeds.
Ja de lag spikes zijn idd vervelend. Echter als ik kijk naar hoe BOII nu draait op de PS3 (meest laggy Cod ooit...) dan denk ik dat we na een patchje er al weer een stuk beter aan toe zijn. Eerlijk gezegd valt de lag me nog heel erg mee ook. Enkele spike gehad hier en das frustrerend... maar de meeste games hebben in de launch week meer lag problemen hier.Propane schreef op woensdag 05 november 2014 @ 02:14:
Ik denk dat ik hem nog even doorspeel tot Prestige 2 (nu Prestige 1 lvl 40 ofzo) en dan ben ik er wel klaar mee tot er dedicated servers zijn, als die ooit komen. Erger me nu al kapot aan lag compensation, hit markers en al die onzin die bij deze rottige player hosting horen.
Ik vind de gameplay verder wel goed, de snelle stijl en het exo jumpen en dodgen ligt mij persoonlijk wel. Maar de standaard CoD perikelen zijn er helaas ook nog steeds.
Aim-assist ziet er alleen niet zo uitfast-server schreef op woensdag 05 november 2014 @ 00:02:
Ik heb geen console, weet alleen dat er daar aimassist is.
Lekker verhaal dan aangezien consoles geen anticheat hebben.
Dat filmpje is gewoon puur aimbot/wallhack combi. Goed te zien ook. Als het ook maar 40% langzamer was geweest had ik nog kunnen zeggen okay die gast is gewoon heel goed, maar dit is nét even te onmenselijk.
Overigens kan je op de console natuurlijk niet zomaar even de laatste ''hackz'' downloaden zoals dat op de PC kan. Je moet je console laten modden en je loopt dan het risico dat je 'm voorgoed niet meer online kan gebruiken als je gepakt wordt.
Meestal is hacken op de consoles zeldzaam vergeleken met op de PC. Uitzondering is MW2 op dit moment: de enige gamers die dat nog spelen zijn modders lijken het wel.

Heb wel paar keer gemerkt ( PS4 ) dat opeens iedereen 1 streep had (rood) en dat het even haperde, voor de rest alles oke..
De multiplayer draait het uiteindelijk om natuurlijk, die bevalt erg goed. De snelheid, de manieren van over de map bewegen. Het customizen is ook erg leuk om te doen
De mappen, allemaal stuk voor stuk leuk om te spelen, behalve Riot en Instinct, die twee skip ik direct als ik erin kom.
Kwa wapens vind ik de Bal-27 en de ASM1 vooral erg lekker spelen.
Voor het eerst in tijden geen CoD gekocht voor de PC maar voor de console(PS4) na het falen van Ghosts op de PC vertrouwde ik het niet meer en ben ik voor de console gegaan. Vroeger (
[ Voor 30% gewijzigd door garriej op 05-11-2014 08:34 ]
- mouse
Sensivity dese staat op het laagst maar is nog te snel
- lag ping bijna elke host
- hangen synchronizing game settings
Het nog laden van de maps als de game begint is al klaar voordat het aftellen is afgelopen. Daarna draait het soepel.
Even de minuntjes op een rij:
- het aimen voelt het hetzelfde als BO, BO2 en Ghost. Dat geeft mij niet het directe gevoel wat ik wel met MW3 had. Het lijkt wel alsof het niet uitmaakt waar je richt.. Soms schiet je een magazijn leeg op een hoofd maar ben je zelf dood.
- challenges niet overzichtelijk weergegeven. (Erg consolerig
- maps met futurische kleurtjes (had BO2 ook) zijn niet mijn favoriet
- je kunt niet zien hoeveel spelers elke speelvorm heeft. Dat is nu nog niet erg, maar als er in de toekomst minder spelers zijn wil je dat wel weten, anders kan het een eeuwigheid duren voordat je een game in komt. (Zoals bij MW3 en Ghost nu, wat bij MW3 wel te begrijpen is.)
+ Nieuwe beweging met Exo skeleton
+ Snelheid van de game
+ grootte van de maps
+ map design, je kunt overal springen waar je wilt, maar dat is niet altijd de beste keuze
+ Geen crashes gehad, zoals ik die wel had en heb met Ghost. Ik kan de SP niet verder spelen dan het sniper moment in het stadion in Ghost. Dan crasht de game.....
Er lijkt misschien meer nadruk op de minpunten maar eigenlijk zijn het vooral de pluspunten die overheersen. Ik vind het tot nu toe een prima en verslavende game.
36 euro voor de game en 24 euro voor de Season Pass. Ik heb een hekel aan het melkkoegedoe, dus betaal dan liever in 1 keer 60 euro, dan dat je bij elke map pack weer mag betalen.
[ Voor 5% gewijzigd door Hann1BaL op 05-11-2014 09:48 ]
Verwijderd
Ingame staat mute all in het options menu.rejer schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:07:
[...]
Ik heb nu geprobeerd een eigen party te maken.
Dat lijkt te werken.
Ik kan zo die optie ingame niet vinden.
Heb de mogelijkheid om ze muten in het lobby nog niet gevonden.
Ik kan het nergens vinden en ik wordt er een beetje gek van... de Digital Pro bonus content (Atlast camo, atlast wapens) zijn PROFILE gebonden: die heb je maar op 1 account. De season pass content, echter, werd vroeger wél gedeeld met de andere accounts op dezelfde console (je kreeg alleen de melding dat je ze ook zelf nog kon kopen).
Enig idee hoe dat hier werkt? Of hoe ik dat kan checken? Alle content staat op m'n Ps4, maar ik kan nu niet zien waar ik toegang toe heb vanuit m'n andere accounts omdat alleen de basis game beschikbaar is =p
Enig idee?
Enige wat ik wel zie is dat ik op al m'n accounts Atlas Gorge heb, maar dat zou ook kunnen puur en alleen omdat het natuurlijk een pre-order variant was. Dit telt dan niet als ''season pass check'' zeg maar.
[ Voor 13% gewijzigd door Brutal1ty op 05-11-2014 09:00 ]
Waar zie jij precies een wallhack? Ik zie alleen maar een aimbot.DutchCrownNL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:57:
[...]
Duidelijk een Aimbot + Wallhack. En nee dit is op de Xbox 360
Als ik het goed heb zou de Atlas Gorge map enkel voor aanschaffers van de Season Pass direct bij launch beschikbaar zijn.Brutal1ty schreef op woensdag 05 november 2014 @ 08:59:
Enige wat ik wel zie is dat ik op al m'n accounts Atlas Gorge heb, maar dat zou ook kunnen puur en alleen omdat het natuurlijk een pre-order variant was. Dit telt dan niet als ''season pass check'' zeg maar.
Niet ook voor de standaard Day One edition pre-orders? Aangezien mijn USA account dus de Digital Pro versie heeft weet ik niet of het aan de season pass of de pre-order ligt dat ik die map hebGettow schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:30:
[...]
Als ik het goed heb zou de Atlas Gorge map enkel voor aanschaffers van de Season Pass direct bij launch beschikbaar zijn.
Googlen helpt níks met vragen als ''Season Pass COD AW shared secondary account ps4'' en alle mogelijke varianten helaas...
Ik weet dat de Atlas bonus meuk (normaal micro-DLC) account gebonden is (dus verschijnt alleen op de account waar je de game kocht) maar season pass DLC (gewone DLC) was meestal shared... Zou het graag bevestigd hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Brutal1ty op 05-11-2014 10:22 ]
Verwijderd
1. het geluid klinkt een stuk beter dan de vorige delen en is zelfs indrukwekkend.
2. De game loopt een stuk soepeler dan de 2 vorige delen van cod.
Verder kan ik nog niets zeggen ga namelijk de singpleplyer ff goed uittesten, hier door snap ik ook gelijk hoe een aantal dingen in de MP werkt.
Voor mijn gevoel heb ik het idee weer een goede cod te spelen zoals MW1 maar och een andere game qua gameplay.
Day zero gekocht in US store, kon daar het Call of Duty®: Advanced Warfare Day Zero and Advanced Arsenal downloaden.Brutal1ty schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:33:
[...]
Niet ook voor de standaard Day One edition pre-orders? Aangezien mijn USA account dus de Digital Pro versie heeft weet ik niet of het aan de season pass of de pre-order ligt dat ik die map heb![]()
Googlen helpt níks met vragen als ''Season Pass COD AW shared secondary account ps4'' en alle mogelijke varianten helaas...
Ik weet dat de Atlas bonus meuk (normaal micro-DLC) account gebonden is (dus verschijnt alleen op de account waar je de game kocht) maar season pass DLC (gewone DLC) was meestal shared... Zou het graag bevestigd hebbenEnig idee?
Ik kan onder US account de dlc zien in game maar onder EU account niet.
Lijkt erop dat bij cod location based lock heeft of omdat die packs niet in de EU store te downloaden, wat ook het probleem kan zijn.
bij bv trials, uit US store gehaald en alles inc dlc werkt onder EU account.
[ Voor 8% gewijzigd door Qualixo op 05-11-2014 10:40 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Die tussen filmpjes zijn echt heerlijk, vooral die met kevin spacey (irons), soms gewoon kippevel.Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:29:
Ik heb de single player gisteren even geprobeerd en een aantal dingen vallen mij op.
1. het geluid klinkt een stuk beter dan de vorige delen en is zelfs indrukwekkend.
2. De game loopt een stuk soepeler dan de 2 vorige delen van cod.
Verder kan ik nog niets zeggen ga namelijk de singpleplyer ff goed uittesten, hier door snap ik ook gelijk hoe een aantal dingen in de MP werkt.
Voor mijn gevoel heb ik het idee weer een goede cod te spelen zoals MW1 maar och een andere game qua gameplay.
Zelf Digital Pro editie gekocht US store, dus wat bonus micr-DLC dingen als camo + Season Pass (laatste is belangrijker =p)Qualixo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:35:
[...]
Day zero gekocht in US store, kon daar het Call of Duty®: Advanced Warfare Day Zero and Advanced Arsenal downloaden.
Ik kan onder US account de dlc zien in game maar onder EU account niet.
Lijkt erop dat bij cod location based lock heeft of omdat die packs niet in de EU store te downloaden, wat ook het probleem kan zijn.
bij bv trials, uit US store gehaald en alles inc dlc werkt onder EU account.
Dan zou dus bijvoorbeeld de bonus content (atlas camo etc) locked zijn voor EU account, maar de DLC mappacks niet? Aangezien ik op m'n Eu account nét nog Atlas Gorge heb zitten spelen uit de Bonus Playlist
[ Voor 7% gewijzigd door Brutal1ty op 05-11-2014 10:43 ]
DLC weet ik niet want ik heb geen season pass..Brutal1ty schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:42:
[...]
Zelf Digital Pro editie gekocht US store, dus wat bonus micr-DLC dingen als camo + Season Pass (laatste is belangrijker =p)
Dan zou dus bijvoorbeeld de bonus content (atlas camo etc) locked zijn voor EU account, maar de DLC mappacks niet? Aangezien ik op m'n Eu account nét nog Atlas Gorge heb zitten spelen uit de Bonus Playlist
Wat ik nu heb is wat ik hierboven beschreef. dat ik wel de game onder EU account kan spelen maar niet die 2 packs kan gebruiken.
ik vraag me ook af, bij US game moet je ook US seasonpass gebruiken of de EU?
US, anders werkt die nietQualixo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:46:
[...]
Lees wel dat er op sharedplay een region lock zit met AW.. misschien zorgt dat er ook voor dat je niet US dlc kan gebruiken op EU account..
http://ps4daily.com/2014/10/advanced-warefare-share-lock/
[ Voor 9% gewijzigd door Qualixo op 05-11-2014 10:57 ]
Moet je wel 2x psn hebben of overschakelen als ene afloopt..shoombak schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:58:
Ik heb ook al m'n games via US store gekocht, maar inderdaad met DLC werkt het allemaal erg vaag. Inmiddels speel ik maar gewoon met mijn US account..
PS+ bedoel je? Die heb ik op mijn EU account en daarmee kan ik gewoon online gamen op m'n US account.Qualixo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:59:
[...]
Moet je wel 2x psn hebben of overschakelen als ene afloopt..
Altijd US game -> US DLCQualixo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:46:
[...]
DLC weet ik niet want ik heb geen season pass..
Wat ik nu heb is wat ik hierboven beschreef. dat ik wel de game onder EU account kan spelen maar niet die 2 packs kan gebruiken.
EU game -> EU DLC. Anders werkt het niet.
Maar dat is het probleem niet echt. Het probleem is nu dat normaal gesproken kan iemand met een US en EU account bv een game kopen in de US op zijn US account, dat zijn primary account maken en dan kan de EU account de game & DLC gewoon spelen omdat de primary account zijn games deelt. Soms werken microtransacties niet omdat die profile/account gebonden zijn, maar games zelf en mappacks vaak wel.
Nú wil ik dus weten of dat hier ook zo is of niet... Ik krijg de digitale bonus content (microdlc meuk als camo's en guns) niet op m'n EU account te zien, alleen op m'n US account waar ik 'm kocht, maar ik kan wél op beiden accounts Atlas Gorge spelen.
Ik wil op de een of andere manier zsm weten of ik dus op m'n EU account ook toegang heb tot de seasonpass via de primary instelling van de US account. Logischerwijze zou dat wel zo zijn maar je weet maar nooit met deze games

Misschien ook nuttig: Als ik op m'n EU account via de game naar de store ga zegt hij dat er geen DLC available is net als op m'n US account (ik heb immers alles al gekocht), maar EU account PSN store (*buiten de game om) geeft wel de mogelijkheid de seasonpass weer te kopen. In-game echter zegt hij dat er niets beschikbaar is.
Dus:
US deluxe game op US account (primary Ps4!) = ook toegang seasonpass op EU account? Of alleen de basis-basis versie van de game zonder wat dan ook (wel raar dat ik dan Atlas Gorge en Infected heb, maar goed).
Gaat niet in het Ps4 topic omdat dit game-gebonden is en ook bij de XB1 kan voorkomen en Activision zelf doet heel vaag en geeft geen consistente antwoorden aan hun klanten. Er zijn namelijk al tientallen topics over dit onderwerp op XB1 en Ps4 en er is geen concreet antwoord te vinden behalve dat 'dlc account gebonden is' maar ze lijken dan weer te doelen op micro-dlc's zoals camo's en gaan er dan verder niet meer op in

[ Voor 35% gewijzigd door Brutal1ty op 05-11-2014 11:10 ]
of iemand moet je al voor geweest zijn :)kom 10$ tekort om dlc addon te kopen
al wil ik nog wachten tot eerste pack er is of er meer info over beschikbaar is..
[ Voor 38% gewijzigd door Qualixo op 05-11-2014 11:28 ]
Super geschreven jouw ervaring! Merk jij ook dat er veel verbindingen in het rood komen te staan? Daar had ik gister wel last van. Niet dat ik er veel merkte tijdens het spelen, maar soms... Haha!Martinspire schreef op woensdag 05 november 2014 @ 00:35:
Ik heb me goed vermaakt met de X1 versie vandaag. Eerst de SP uitgespeeld welke ik erg goed vond. Vorige paar singleplayers kon ik niet echt waarderen, maar dat kwam vooral omdat ik er niet echt in kon komen...............................
De singleplayer heb ik nog niet aangeraakt, ben direct begonnen met de multiplayer op de Xbox One. Speel tot nu toe veelal (HC) domination. Wat een heerlijke instant action. Even op adem komen in een hoekje zit er bij wijze van spreken niet meer in. Het "halo jumpen" bevalt mij eigenlijk prima. Ik vind het juist wel een toegevoegde waarde hebben, wat ik niet had verwacht. Niet dat ik alleen maar aan het jumpen ben, maar hierdoor net snel genoeg om van A naar B te gaan om de vlag te cappen en punten te scoren.
Ik merk wel dat de spawn kant bij start enigzins het scoreverloop beïnvloed. Het komt regelmatig voor dat de eerste helft super gemakkelijk gaat en daarna zijn het de tegenstanders die de boel volledig vastzetten. Dat is niet erg, want het maakt de pot wel weer spannender. Toch hoort het er niet bij. Het kan natuurlijk ook zijn dat het hele team in de 2e ronde er te makkelijk over denkt.. Maar hé, het ligt nooit aan jezelf he
Ook heb ik een paar uurtjes Kill Confirmed gespeeld. Gewoon core, om ook dat eens te checken. Ik merkte vrij snel op dat ik de perk scavenger aan moest zetten omdat de tegenstander pas gaat liggen zodra mijn AK12 een hele clip door zijn lichaam heen heb geschoten.
Ook in deze modus is er weer voldoende actie. Ik vond het zelfs spannender dan domination. Wellicht komt dat doordat de 'statistieken' direct op je scherm staan dus je ervan bewust bent wat de score is. Toch een paar potjes 65-64 of net andersom gehad. Super spannend tot de laatste seconden!
Qua mappen heb ik ze inmiddels allemaal wel minimaal één keer gehad. Ik ben nog geen 'mindere' tegengekomen. Als ik dan toch moet kiezen dan vind ik de map waar je snel naar beneden valt als je even niet goed oplet. Waarom ik die map minder vind? Ik houd het nu nog maar even bij het gebrek aan mapkennis want midden in een battle even naar links springen en terecht komen in een gat, dat is niet zo slim he!
Tot slot de wapens. Elk jaar weer kies ik 1 wapen welke ik een heel jaar gebruik. Dit jaar zal het de AK12 worden. Prima geweer, niks verder over te melden.
Conclusie: Een vertrouwde COD in een nieuw jasje, met een aantal nieuwe features zoals het hele Exo gebeuren. Hier zullen weer de nodige uurtjes in gestoken gaan worden. Het 'jump' gedeelte heeft mij positief verrast. Minpunt is de ammo die een wapen standaard heeft. Ik heb genoeg momenten gehad dat ik geen ammo meer had en daardoor een duel verloor. De oplossing is de perk scavenger gebruiken zodat je overal wel ammo kan oppakken.
De PC versie was de afgelopen jaren toch wel een beetje aan dood gaan.
De graphics vallen me alleszins mee. Alleen zit ik nu met het punt dat ik de afgelopen jaren geen shooter op de console heb aangeraakt. Ik merk nu echt dat ik geen drol raak. Ik ben al blij als ik een K/D van 1 haal. Heeft iemand nog tips om me aim 'beter' te maken. Sensitivity staat nu op 8 uit me hoofd.
Meer spelen en je aim wordt beter. Verder wapens met hoge dmg nemen want dan hoef je ze minder vaak te rakenBledismauw schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:35:
Ik heb toch besloten om deze Cod te spelen op de X1 ipv de PC waar in normaliter op speel.
De PC versie was de afgelopen jaren toch wel een beetje aan dood gaan.
De graphics vallen me alleszins mee. Alleen zit ik nu met het punt dat ik de afgelopen jaren geen shooter op de console heb aangeraakt. Ik merk nu echt dat ik geen drol raak. Ik ben al blij als ik een K/D van 1 haal. Heeft iemand nog tips om me aim 'beter' te maken. Sensitivity staat nu op 8 uit me hoofd.
afhankelijk van de map, ik ga echt op de ene map beter als de andere kom ik altijd wel boven de 1 k/d uit.
[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 05-11-2014 11:41 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Ja die mis ik echt enorm! vooral demolition! Dat was altijd heerlijk, met ze alle proberen die bom te plaatsen enzoFireFoz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:40:
Is er hier niemand die de game modi demolition en sabotage mist? Ik vind het echt jammer dat die ontbreken. Ook vind ik het jammer dat je gewoon in party chat blijft als je Searcy en destroy doet en de chat blijft werken als je dood bent...dit haalt erg veel spanning weg. Vroeger was het veel spannender als je teamleden in eens niet meer reageerde en je wist dat je de laatste was...

Sabotage was toch met 1 bom? Uplink is opzich wel een redelijk alternatief voor dat, vermaak me wel met die gamemode.
Is er trouwens een manier om online je stats te kunnen bekijken, zeg maar net als battlelog van battlefield? (geen zin om te zoeken! dankjewel lieve tweakers

[ Voor 9% gewijzigd door garriej op 05-11-2014 11:47 ]
Dit topic is gesloten.
Voor technische problemen met het spel kun je terecht in het volgende topic: Call of Duty: Advanced Warfare Problemen Topic