[Multi] Call of Duty: Advanced Warfare Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 22 Laatste
Acties:
  • 78.744 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:13

steel123

Cryman9

Met demolition had ik een haat/liefde verhouding. Zeker in BO2 op de kleinste maps(Nuketown en die boot, beide maps haat ik uit heel mijn hart).
Maar Momentum lijkt mijn meest favoriete mode te gaan worden. Al begint S&D of S&R voor mij steeds populairder te worden, vooral in BO2 was ik daar extreem goed in. Stond in de top 10.000 met 175 SPM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Qualixo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:25:
Denk dat de enige manier is om dit te weten.. is kopen..
of iemand moet je al voor geweest zijn :)kom 10$ tekort om dlc addon te kopen :)
al wil ik nog wachten tot eerste pack er is of er meer info over beschikbaar is..
Als dat naar mij gericht was: Ik heb de game uiteraard gekocht. Op US account. Alles wat ik beschrijf is NU aan de gang zeg maar :D :P Vandaar dat ik vraag 'hoe kan ik checken of de seasonpass op m'n EU account ook bereikbaar is'? En dat soort zaken. Ik zou niet weten hoe ik tot die conclusie van ja of nee kan komen aangezien ik de andere DLC'extra'tjes wel mis daar.

Ik speel namelijk véél liever op m'n EU PSN-Id en vriendenlijst... maar... als ik daar dus alleen de basis-game heb en geen season-pass en geen DLC bonusjes (dat laatste kan ik mee leven) dan móet ik wel op m'n US account spelen... dus ik wacht met levelen tot ik een antwoord krijg van iets of iemand. Hopelijk snel :9

Met andere games werkte dit prima. Hier twijfel ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Brutal1ty op 05-11-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

HC DEMO... heb daarom nog steeds BO op mijn PC staan.

Sabotage is ook bruut. Gewoon bomb pakken en planten alleen kwam het vaak voor dat de game al binnen 5 minuten was afgelopen. Demo was gewoon S&D met spawn mogelijkheid. Dat was ook de reden waarom ik minder S&D speel. Als het tegenzat zit je 5- 10 minuten naar het scherm te staren.

Gisteren geswitched van TDM naar DOM maar het ene potje speelden ze fanatiek en het andere was een veredeld TDM potje (terwijl je al minder punten krijgt per kill) Als je dan als enige capt dan ben je vaak een makkelijke prooi voor de tegenstander ..

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Sc0rPi0N schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:54:
Gisteren geswitched van TDM naar DOM maar het ene potje speelden ze fanatiek en het andere was een veredeld TDM potje (terwijl je al minder punten krijgt per kill) Als je dan als enige capt dan ben je vaak een makkelijke prooi voor de tegenstander ..
Ik cap ook nog maar zelden alleen. Heb beste is om de middelste vlag voorbij te lopen en tegenstanders daar al op te vangen. Als er dan toch uiteindelijk een idioot uit je team gaat cappen dan loop je terug en cap je de vlag snel samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
shoombak schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:06:
pff mijn ps4 controller vindt dit spel niet fijn volgens mij, heb inmiddels scheuren in het rubber op de pookjes.
Volgens mij heb je daar een (half) jaar garantie op. Er zijn ook opzet sticks (bijvoorbeeld de Orb Analog Thumb Grips) voor enkele euro's beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
ToFast schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:57:
[...]

Volgens mij heb je daar een (half) jaar garantie op. Er zijn ook opzet sticks (bijvoorbeeld de Orb Analog Thumb Grips) voor enkele euro's beschikbaar.
Ja zit gewoon garantie op, heb zelf al 3x een nieuwe controller gehad. Komt misschien omdat ik beetje te fanatiek game af en toe :P . Het snelst is via de winkel zelf omruilen. Heb t 2x via playstation zelf gedaan maar toen was ik me controller 3 weken kwijt, bij bart smit kreeg ik meteen een nieuwe op vertoon van me bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:08
garriej schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:42:
[...]
Is er trouwens een manier om online je stats te kunnen bekijken, zeg maar net als battlelog van battlefield? (geen zin om te zoeken! dankjewel lieve tweakers <3 )
Er is een App genaamd COD Advanced Warfare in de Apple Store. Neem aan dat deze app ook voor Android verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 14:58

muhda

Time & Space traveler

Waar ik mij de laatste paar potjes aan erger is, dat als iemand zijn mic gebruikt, je dat midden in het scherm te zien krijgt. Er komt dan een dikke lap witte tekst te voorschijn. (Op de PS4 tenminste)

Ook om nieuwe outfits en items te krijgen moet je nu allemaal verschillende challenges gaan uitvoeren.
Had dan ook de optie gegeven om zelf te customizen op de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muhda schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:24:
Waar ik mij de laatste paar potjes aan erger is, dat als iemand zijn mic gebruikt, je dat midden in het scherm te zien krijgt. Er komt dan een dikke lap witte tekst te voorschijn. (Op de PS4 tenminste)
Klopt , dat is wel erg onhandig geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 11:22
Ik wordt zo onderhand wel gek vanwege het feit dat ik geen games kan joinen omdat het spel blijft hangen op 'Synchronizing game settings'. Hebben meer mensen hier last van? (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik las straks dat je dan shadow caching uit moet zetten.. ga dit vanavond proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

SilverNL schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:17:
[...]

Er is een App genaamd COD Advanced Warfare in de Apple Store. Neem aan dat deze app ook voor Android verkrijgbaar is.
Thnx! werkt echt goed die app "Call of duty is gestopt" :') aanmelden/account aanmaken ging prima... Maar goed, daar kan jij niks aan doen, dus bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
shakespeare schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:31:
ik las straks dat je dan shadow caching uit moet zetten.. ga dit vanavond proberen.
Als ik dat doe, lag ik de eerste minuut van de game zo gigantisch hard, dat is verschrikkelijk.
Niet echt bevorderlijk in SnD

[ Voor 4% gewijzigd door jaihel op 05-11-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ze moeten nog wel het een en ander patchen.. mijn mouse sens is ook way hoog! zelfs op de laagste setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Lees weinig over de streaks hier? is goed gebalanceerd of nog steeds overkill?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Ricloo86 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:08:
Scorestreaks heh... das zga per definitie al een stuk minder overkill dan killstreaks. Overigens heb je ook competitive modes etc waar dat allemaal uit kan als je dat wilt.

[ Voor 13% gewijzigd door Brutal1ty op 05-11-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 12:01
Die app werkt inderdaad helemaal niet, zelfs na de update. Bizar. Wel fijn dat het slechts de app is, ik speel op PS4 en ik heb sinds jaren niet zo'n vloeiende start gehad.

Mijn controlleranalog is ook door CoD naar de knoppen gegaan, op allebei mijn controllers, precies gescheurd waar ik mijn duim indruk om te gaan rennen.. Dat zal met dit exo-dinges nog veel erger gaan worden, nu dubbeldrukken dodgen is...

Natuurlijk al me bonnetjes al kwijt.. ik ga even naar die opzetstukken kijken, thnx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ricloo86 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:08:
Redelijk goed balanced, het kost best veel tijd om een echt goede skillstreak te krijgen en dan nog duren ze niet al te lang.

Ik heb me nog geen enkele keer geërgerd aan een scorestreak, al is de paladin wel sterk, maar dat is dan ook gelijk de duurste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Laatst online: 09-09 06:57
Nu na de release dat iedereen kan spelen heb ik constant problemen.
Weet niet dat het probleem bij mij zal liggen, maar 70% van de 1v1 verlies ik door connectie problemen.
Ik zie hem als eerste, ik schiet er 3 hitmarkers op en dan ineens knalt die mij om. In de killcam zie ik dan ook dat ik hem maar 1x raak ofzo.

Weet dat het iets te maken heeft met lag comp, als ik het goed begrijp heeft het allemaal te maken met ping.
Volgens mijn speedtest is mijn ping 15/19, maar die zal wel veel hoger liggen in game dan ?
Op blops 2 had ik daar ook enorme last van, maar na tijd ging dit wel beter. Omdat ik echt mijn speelstijl aanpaste dan.

Ik speel op ps4 btw, en weet niet dat hem in DMZ zetten de oplossing zal bieden. Of nieuwe kabel trekken naar mijn router ( cat5 of cat 6 ) Zou het dan ook nog te maken kunnen hebben met input lag van mijn tv ? Had een video gezien op youtube, maar als die tips echt werken weet ik niet. Denk nog altijd dat het random zal afhangen welke host er in de game zit. Als deze slecht internet heeft, dan is heel de lobby fucked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 22:34
Hoelang heb je garantie op controllers weet iemand dat?

Heb zelf ook scheuren in mn pookjes en heb een day one ps4..

In andere woorden; als de garantie een jaar is dan moet ik haast maken met ticket aanmaken en opsturen :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:59
HertogJack schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:44:
Hoelang heb je garantie op controllers weet iemand dat?

Heb zelf ook scheuren in mn pookjes en heb een day one ps4..

In andere woorden; als de garantie een jaar is dan moet ik haast maken met ticket aanmaken en opsturen :)
Same here :).... Iemand anders de probleem dat zijn COD bluray blijft draaien en gewoon niet stopt met draaien? Hoorde heletijd een zoomgeluid, heb maar een stuk papier er onder gezet en nu is het veel minder (kan hem kantelen als ik er op druk), is dit fabrieksfout ook en kan ik dat laten fixen? (laatste is even off topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
Brutal1ty schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:52:
[...]

Als dat naar mij gericht was: Ik heb de game uiteraard gekocht. Op US account. Alles wat ik beschrijf is NU aan de gang zeg maar :D :P Vandaar dat ik vraag 'hoe kan ik checken of de seasonpass op m'n EU account ook bereikbaar is'? En dat soort zaken. Ik zou niet weten hoe ik tot die conclusie van ja of nee kan komen aangezien ik de andere DLC'extra'tjes wel mis daar.

Ik speel namelijk véél liever op m'n EU PSN-Id en vriendenlijst... maar... als ik daar dus alleen de basis-game heb en geen season-pass en geen DLC bonusjes (dat laatste kan ik mee leven) dan móet ik wel op m'n US account spelen... dus ik wacht met levelen tot ik een antwoord krijg van iets of iemand. Hopelijk snel :9

Met andere games werkte dit prima. Hier twijfel ik.
Als de game US is moet de DLC ook US zijn. Daarna kun je gewoon met je EU account spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KBE91 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:37:
Weet niet dat het probleem bij mij zal liggen, maar 70% van de 1v1 verlies ik door connectie problemen.
Ik zie hem als eerste, ik schiet er 3 hitmarkers op en dan ineens knalt die mij om. In de killcam zie ik dan ook dat ik hem maar 1x raak ofzo.
Hier heb ik dus ook last van op de PS3. Inderdaad als ik iemand tegenkom leg ik het altijd af door dikke lag spikes. Of dat ik bijvoorbeeld double jump en 2 sec daarna nog tegen een muur op sta te lopen. Ik wilde mssn een vaste kabel proberen i.p.v. wifi maar misschien ligt het gewoon aan de crappy servers. (i.c.m. niet optimaal wifi thuis). Nog iemand deze issues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik heb echt totaal geen last van lag issue's, nou totaal niet, een klein beetje. Af en toe als je iemand in de rug wil schieten en hit markers krijgt maar ze niet doodgaan, maar dit komt niet elk potje voor. Bekabelde verbinding trouwens naar ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 14:19
SilverNL schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:17:
[...]

Google Play: Call of Duty: Advanced Warfare

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
cypher21 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:25:
[...]

Sinds vandaag.
Buggy as hell, crasht meteen
Gisteren al:) maar niet stabiel.. ios versie gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Qualixo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:26:
[...]

Gisteren al:) maar niet stabiel.. ios versie gewoon goed.
Ah k, gistermiddag een keer gekeken, maar toen stond er nog niets op

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
cypher21 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:28:
[...]

Ah k, gistermiddag een keer gekeken, maar toen stond er nog niets op
was alleen beschikbaar via externe link. play store indexatie is trager dan zoeken via google :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ja die app werkt gewoon niet op android :P Maar tot nu doe is dat het ergste dat ik heb meegemaakt wat te maken heeft met de game, en dat voor een vers uitgekomen CoD is een goede prestatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb net de app op m'n Nexus 5 geinstalleerd en even snel een emblem in elkaar geflanst. Tot nu toe nog niet gecrashed of iets dergelijks. Op m'n Surface Pro 2(W.8.1) deed die het wel slecht op, kon nog geen eens normaal inloggen met m'n steam account daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Nu online

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Vandaag eindelijk iets meer tijd om te spelen. Het is mijn eerste CoD game die ik online speel, gaat me toch aardig af. Vrij veel in de middenmoot bij Free for All met uitschieters naar 1e-2e plek.

Ik heb wel erg veel last van stutters of lag op pc trouwens. Ik heb de shaders al naar beneden gezet en resolutie een stap terug. Wellicht ligt het aan mijn RAM (4 ipv 8 Gb)...goed excuus om wat geld te investeren volgens mij O-)

Edit: Zijn er meer mensen die de exo-abilities te langzaam vinden op te starten voor de snelle gameplay?

[ Voor 11% gewijzigd door Sumerechny op 05-11-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harvem
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-05 22:47
Sumerechny schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:05:
Vandaag eindelijk iets meer tijd om te spelen. Het is mijn eerste CoD game die ik online speel, gaat me toch aardig af. Vrij veel in de middenmoot bij Free for All met uitschieters naar 1e-2e plek.

Ik heb wel erg veel last van stutters of lag op pc trouwens. Ik heb de shaders al naar beneden gezet en resolutie een stap terug. Wellicht ligt het aan mijn RAM (4 ipv 8 Gb)...goed excuus om wat geld te investeren volgens mij O-)

Edit: Zijn er meer mensen die de exo-abilities te langzaam vinden op te starten voor de snelle gameplay?
Zeker dat het FPS drops zijn (of gewoon een lage FPS) en geen lag door de slechte verbinding? Want je pc upgraden heeft natuurlijk niet veel zin als je gewoon lagt door een slechte verbinding. En laat de verbinding met dat P2P gedoe nou net een groot probleem zijn met deze CoD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
KBE91 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:37:

Weet dat het iets te maken heeft met lag comp, als ik het goed begrijp heeft het allemaal te maken met ping.
Volgens mijn speedtest is mijn ping 15/19, maar die zal wel veel hoger liggen in game dan ?
Op blops 2 had ik daar ook enorme last van, maar na tijd ging dit wel beter. Omdat ik echt mijn speelstijl aanpaste dan.

Ik speel op ps4 btw, en weet niet dat hem in DMZ zetten de oplossing zal bieden. Of nieuwe kabel trekken naar mijn router ( cat5 of cat 6 ) Zou het dan ook nog te maken kunnen hebben met input lag van mijn tv ? Had een video gezien op youtube, maar als die tips echt werken weet ik niet. Denk nog altijd dat het random zal afhangen welke host er in de game zit. Als deze slecht internet heeft, dan is heel de lobby fucked.
Welke youtube video precies? Ik heb precies hetzelfde...gelukkig niet zo heel vaak maar toch wel regelmatig. TV op Game mode zetten hielp iig al flink volgensmij.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Nu online

Sumerechny

Dancing Lobster schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:04:
[...]

Zeker dat het FPS drops zijn (of gewoon een lage FPS) en geen lag door de slechte verbinding? Want je pc upgraden heeft natuurlijk niet veel zin als je gewoon lagt door een slechte verbinding. En laat de verbinding met dat P2P gedoe nou net een groot probleem zijn met deze CoD :P
Het verlagen van de graphics heeft geen effect dus ik heb inderdaad sterk het vermoeden dat het lag is. Bij Titanfall heb ik daar geen problemen mee gehad. Er is zeker niks wat ik aan deze zijde kan doen om het te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

Tegenwoordig lijkt het haast onmogelijk om nog goede hitreg/netcode in welke shooter dan ook te hebben.
Games als BF4 , CoD en Destiny hebben allemaal de grootste moeite om er voor te zorgen dat op jou scherm het zelfde gebeurd als bij de andere spelers lijkt het wel.
Tel daar bij op dat er in de meeste games tig wapens en gadgets zitten met hele hoge RoF of andere One bang spul en het word nog moeilijker om als wel er gebeurd in de server allemaal sync te laten lopen..

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 12:01
Ja prima, maar je kunt hoop doen met de budgetten van Activision en 3 jaar ontwikkeling. Ik heb overigens nog géén lag gehad op PS4. Paar uurtjes gespeeld gisteren. Wel een aantal keer gehad dat ik dacht, moet die gast niet eerder doodvallen dan dit, na zoveel kogels, maar dat heb ik vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Laatst online: 09-09 06:57
FireFoz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:12:
[...]

Welke youtube video precies? Ik heb precies hetzelfde...gelukkig niet zo heel vaak maar toch wel regelmatig. TV op Game mode zetten hielp iig al flink volgensmij.

Deze video, weet echt niet dat deze tips zeer veel zullen uitmaken voor de connectie.
Ben zelf een leek op gebied van netwerk, tv modus staat altijd op game modus bij mij. Veel verschil zie ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
NotSoSteady schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:57:
[...]

Als de game US is moet de DLC ook US zijn. Daarna kun je gewoon met je EU account spelen.
Ah okay, dus ik loop dan dus inderdaad alleen de ''Atlas'' bonussen mis zeg maar maar behoud wel gebruik van season pass etc?

Dan heb ik daar geen problemen mee. Dat ik gewoon met m'n EU account kan spelen weet ik, maar het viel me meteen op dat de 'extra'tjes' behalve Atlas Gorge map allemaal niet aanwezig waren op m'n EU account, alleen op het US account.

Maar als dat klopt vind ik dat niet zo'n groot gemis eerlijk gezegd... zolang ik maar wel toegang heb tot de season pass die gebundeld zat bij de US game op m'n US acc :P

EDIT: Volgens de versies 'guide' is er maar digitale editie die toegang heeft tot de Atlas Gorge map en dat is diegene die de season pass hebben. Dus schijnbaar heb je inderdaad gelijk! :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Brutal1ty op 05-11-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
CrimpyRex schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:30:
Ik wordt zo onderhand wel gek vanwege het feit dat ik geen games kan joinen omdat het spel blijft hangen op 'Synchronizing game settings'. Hebben meer mensen hier last van? (PC)
zwaar irritant.. dit moeten ze asap fixen.. lees er weinig over op internet.

heb alles voor elkaar het kan niet aan mijn pc liggen.

shadow caching uit zware lag in het begin idd.. onspeelbaar :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Heb net pas mijn allereerste potje erop zitten.
23-15 met 6 caps 0 defends. 2e in mijn team geworden.
Snap er nog geen kut van, ik gebruik schijnbaar zeer random mijn exo boost. Had wel meteen die Warbird gehaald, maar dat ding schoot al helemaal niet op.
Speelde trouwens met de AK.

En wtf is een bloodshed helmet? Die kreeg ik ook al na mijn eerste potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
steel123 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:39:
Heb net pas mijn allereerste potje erop zitten.
23-15 met 6 caps 0 defends. 2e in mijn team geworden.
Snap er nog geen kut van, ik gebruik schijnbaar zeer random mijn exo boost. Had wel meteen die Warbird gehaald, maar dat ding schoot al helemaal niet op.
Speelde trouwens met de AK.

En wtf is een bloodshed helmet? Die kreeg ik ook al na mijn eerste potje?
Bloodshed helmet is gewoon een customization item die je random geunlocked hebt ;) Random loot drops met wapen varianten en cosmetische items droppen in dit spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow net ook 3 potjes gedaan in de MP maar het gaat allemaal wel heel snel en moet dan stoppen want word dan raar voor mijn ogen. Dit is puur gewenning want ik ben de laatste paar jaar langzame shooters meer gewent maar Cod AW vind ik wel erg leuk tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik merk heel erg dat je meer dan ooit goed op de minimap moet letten. Iedereen stuitert als een gek in het rond en het gebruik van exo's zie je ook terug op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb de game nu twee dagen zitten spelen op de PS4. Ik kan opzich qua aim best mee komen. En dat is niet slecht voor iemand die voor 2, 3 maanden geleden geen enkele shooter op een console heeft gespeeld. Ben namelijk gewoon een PC gamer en wilde dit eens proberen op de PS4.

Anyway; ik ben denk ik een beetje teleurgesteld. Het spel ziet er goed uit. Ik heb er wel plezier in, maar het kan heel snel frustrerend worden. En dan heb ik het uiteraard over de multiplayer. De maps zijn klein, ze zijn heel erg open en je hebt dus vaak dat je in je rug neergeknald wordt of dat men van 3 kanten aan komt vallen en daar kun je gewoon niks tegen doen. Ook vind ik de verschillende abilities in game echt om te huilen. Er zitten complete legale wallhacks in.

Ik heb besloten om mijn class hier maar een beetje op aan te passen zodat ze mij met die zooi niet meer kunnen zien. Zal het dan nogmaals proberen om te kijken of dit meer lol in de game brengt. Ik heb gewoon te vaak dat ik de killcam zie, en dan kijkt iemand compleet de andere kant op, en ziet mij vervolgens schijnbaar door een muur, draait zich om en knalt mij af.

Meer mensen die deze ervaring hebben en hier tips voor hebben?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hier in deze reddit post heeft Michael Condrey gezegd wat ze op hun lijstje hebben staan om te fixen bij MP.
Here are some of the polish items that we are working on (not in priority order). Would love to hear from you on other top opportunities for improvement. Please share your voice and help Advanced Warfare be the best community built game to date.
1) MP chat icon size and placement.
2) Kill confirmed score limit
3) Camo challenge tuning
4) Prestige emblem reset
5) Speed reload timing
6) 2XP messaging
7) Score mismatch when player leaves public lobby. (Doesn't affect Combat Record)
8) COD Vision team color improvements
See you on the other side,
Condrey
TBH zijn de meeste maar kleine/simpele fixes in mijn ogen, maar de echte fixes zeggen ze niets over.
Het is wel briljant om te zien dat iedereen hetzelfde wilt, namelijk DEDICATED SERVERS :P
984 points 20 hours ago
- Dedicated Servers.
Thank you for your time.
http://www.reddit.com/r/C...ero_its_day_one_and_were/
http://imgur.com/mgiRbRq

[ Voor 5% gewijzigd door falcon123 op 05-11-2014 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik heb een vervelend "probleem" (hoop ik) met de single player. Als ik een missie af heb kan ik niet quitten maar moet ik de volgende missie beginnen. Als ik wil stoppen dan is het toch logisch om dat aan het eind van een missie te doen? Maar dat kan dus niet, dan moet ik eerst door het hele laad filmpje heen zitten tot de volgende missie begint (vreemd genoeg duurt het laden altijd exact even lang als het filmpje??).

Als ik dan quit meteen aan het begin van de missie, en de volgende keer verder wil spelen, dan krijg ik eerst weer de VORIGE missie te laden. Duurt weer 5 min, en zodra die geladen is gaat hij gewoon naar het 'upgrade' scherm van die missie, en kan ik meteen doorklikken naar de volgende missie, die dan ook weer 5 min moet laden...

Doe ik iets fout of is dit gewoon een bug? :?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
volgens mij heb ik net een update binnengehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Jah en door die update kun je niet niet-geupdate spelers joinen en vice versa ook niet.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Nog PS4 spelers die zin hebben in een paar potjes? Maakt niet uit welke modus. Gewoon gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
problemen met joinen ook nog niet opgelost.. na een match spelen duurt laden map 5m en knalt hij eruit.

wat een bagger zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
lost connection to host.. of houdt er dan een op met spelen ( de host ) dan duurt het wel gods lang voordat hij stopt zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Moeite met connecten naar de main server.. al sinds het begin lukt het pas na 3 keer en van de avond kwam ik er helemaal niet in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

Is er al een fix voor het verliezen van de connectie naar de host tijdens het laden van een nieuwe map!? ik word er langzaam aan (prettig) gestoord van... Zit je lekker met vrienden te gamen en knalt de hele mieterse bende eruit... En dan heb ik notabene de bruutste PC van de 3 met een SSD(waarop de game ook staat) en redelijke goeie hardware in vergelijking met m'n maten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Net twee tellen gespeeld met de EPM3. Kleine tip : niet pakken !

Alsof je met een waterpistooltje schiet (zelfde damage ?)
Misschien dat het op HC nog wat is maar het potje wat ik net speelde was niet te doen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Iemand enig idee of er een fix aanstaande is vwb het blijven hangen op synchronizing game settings? Dat schijnt te maken te hebben met het al dan niet aanzetten van Shadow Rendering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Nu online

Sumerechny

Heeft iemand een idee wat de 'time limited loot' is? Het klinkt alsof het tijdelijke loot is....dat zal ik wel jammer vinden met m'n toffe helmen namelijk :P

Af en toe merk ik dat ik nogal wat Titanfall heb gespeeld...een poging tot wallrunnen waarna in een afgrond in kletter en ik probeer op daken te springen waar een onzichtbare muur is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
EPM3 is inderdaad waardeloos. heb het een paar potjes geprobeerd maar er valt echt niks van te maken.

Vind de wapenkeuze wel een beetje beperkt moet ik zeggen, ik kan me herrineren dat er in BO2 wel wat meer keuze was.

nog anderen die van BF3/4 komen en die zwaar moeten wennen aan de hele snelle gameplay? ik vind het niks weghebben van BO2 hoor, het is nog sneller dan ghosts en die vond ik al best vlot, laat staan met het hele exo gebeuren lol. Zodra ik iemand in mijn xhair heb en diegene doet dan zo een exo dodge dan ben ik em helemaal kwijt en moet ik weer uitzoomen. Ik heb zelf zeker 10 jaar UT gespeeld en speel nog steeds af en toe een potje, ook wat quakelive tussendoor maar dit is echt heel anders voor me

[ Voor 53% gewijzigd door m4rtyr op 05-11-2014 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

Sumerechny schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:50:
Heeft iemand een idee wat de 'time limited loot' is? Het klinkt alsof het tijdelijke loot is....dat zal ik wel jammer vinden met m'n toffe helmen namelijk :P
Is maar voor een bepaalde tijd beschikbaar (ook al draag je het niet), zo ver ik weet allemaal 30m

Edit:
Okay, nu breekt mijn klomp. Zojuist met Activision support chat contact opgenomen in verband met het probleem van traag laden/blijven hangen bij synchronizing game settings. JEZUS wat slecht! Duurt een eeuwigheid voordat ik antwoorden ontvang en vervolgens krijg ik de suggestie om de software die meedraait op de PC uit te schakelen INCLUSIEF de antivirus. Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt?! Ik ben er maar mee gekapt en ik ga vannacht de game wel een keer opnieuw installeren... Dit was echt te belachelijk voor woorden.

[ Voor 41% gewijzigd door Oulewappeur op 05-11-2014 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hier ook al 5 keer achter elkaar zitten kijken naar Synchronizing Game Settings. Ik heb ook het idee dat het bij grotere mappen voorkomt ? Defender en Recovery klappen er bij mij standaard al uit?

Steam staat op een Samsung EVO die op een sata3 controller hangt (nog prima snelheid) maar bij geen enkel ander spel zoveel problemen als deze nu. Goed we zijn twee dagen onderweg en ik verwacht snel een fix voor de eerste problemen.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Nu online

Sumerechny

Oulewappeur schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:00:
[...]

Is maar voor een bepaalde tijd beschikbaar (ook al draag je het niet), zo ver ik weet allemaal 30m
Ik kwam er zojuist achter na een match. Jammer..:(

Zijn er overigens meer mensen die onzichtbare muren zijn tegen gekomen tijdens de vertical play? Ik ben meermaals zo hoog geraakt dat ik prima een dak over kon steken...knal ik tegen een onzichtbare muur. Eerlijk gezegd van me dat wel tegen..

[ Voor 78% gewijzigd door Sumerechny op 05-11-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Het heeft voor mij weinig zin om met Shader Preload off te spelen.
De eerste 2 minuten lag ik zo gigantisch hard, dat ik gewoon niet kan bewegen, en dus meteen 0/3 sta voordat ik überhaupt iets kan doen.

Shader Preload on werkt in principe perfect, maar dan komt Synchronizing game settings om de hoek kijken. De helft van de tijd word ik terug de lobby in geknald... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:32
Iemand een changelog van de update op de PC versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Waar ik me nog wel aan stoor is dat je player-icon hetzelfde is als de rest van het team. Je party-members zie je wel met andere kleur, maar jijzelf dus niet. Als die ook nog wat beter te herkennen zou zijn, dan wordt kijken op de kaart waar je bent en waar de enemies zitten een stuk handiger. Heb al een paar keer gehad dat ik niet goed keek en toch ergens anders liep en dus de enemy niet flankte maar recht aanviel :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roundlet
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 19:20
Ik lees hier al wat aardig standaard problemen met cod aw. Lees met alle cod die altijd uitgekomen zijn. Waar ik altijd meteen cod kocht op de eerste dag. Ben ik na ghost genezen. Waar ik 300 400 500 uur met een spel haalde. Is met ghost nog geen 15 uur gespeelt. Wat rot spel.
Nu ik jullie berichten lees verwacht ik het zelfde. Of heb ik het helemaal mis. Overigens speel op de pc...

Twijfel een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die de game niet kan spelen?
Ik kan totaal niet connecten:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:06
Jup je bent niet de enige.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt ,grr 2 dagen geen tijd gehad om het spel te spelen ivm werk,wil ik nu eindelijk een potje gamen krijg je dat:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:40
Gister en vandaag gespeeld, maar het is wel echt stukken beter! Grafisch is het goed, maar de gameplay heeft me meer verrast. Ik zie namelijk elementen uit Crysis en nog wat andere games terug komen.
Het speelt zich nu ook een stuk rustiger en overzichtelijker. Goede game, wat ik er tot nu toe van heb gezien en mogen spelen op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virnana
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 11:21
Kan ook niet online komen op de PC.
Verder vind ik het wel fijn spelen.

Ook de beste aap mist wel eens een tak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

Ik heb vanavond redelijk goed kunnen gamen!

Aangezien ik hier wat problemen hoor over mensen die tussen maps problemen hebben dat ze de connectie verliezen met de host: Zet shadows uit! Heeft bij mij uitstekend geholpen na mijn nogal slechte ervaring met Activision support gewoon maar is aan maten gevraagd wat hun nu uit hadden staan.

Enige nadeel is dat het er wel een stuk schraler uit ziet zo met shadows helemaal uit, maar voor nu doen we het er maar ff mee tot er een fix komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Borderless windowed mode met sync every frame aan heeft mij een paar frames per seconde opgeleverd. Misschien dat iemand er wat aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Oulewappeur schreef op donderdag 06 november 2014 @ 00:41:
Ik heb vanavond redelijk goed kunnen gamen!

Aangezien ik hier wat problemen hoor over mensen die tussen maps problemen hebben dat ze de connectie verliezen met de host: Zet shadows uit! Heeft bij mij uitstekend geholpen na mijn nogal slechte ervaring met Activision support gewoon maar is aan maten gevraagd wat hun nu uit hadden staan.

Enige nadeel is dat het er wel een stuk schraler uit ziet zo met shadows helemaal uit, maar voor nu doen we het er maar ff mee tot er een fix komt...
Maakt het dan nog uit of je shadow rendering aan of uit hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ergens zien hoeveel PS4 spelers er AW aan het spelen zijn?

Je kunt wel zien dat er 1,4 miljoen mensen AW op de PS4 gekocht hebben.
Maar je kunt nergens zien hoeveel mensen er op dit moment aan het multiplayeren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

m4rtyr schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:51:
nog anderen die van BF3/4 komen en die zwaar moeten wennen aan de hele snelle gameplay? ik vind het niks weghebben van BO2 hoor, het is nog sneller dan ghosts en die vond ik al best vlot, laat staan met het hele exo gebeuren lol. Zodra ik iemand in mijn xhair heb en diegene doet dan zo een exo dodge dan ben ik em helemaal kwijt en moet ik weer uitzoomen. Ik heb zelf zeker 10 jaar UT gespeeld en speel nog steeds af en toe een potje, ook wat quakelive tussendoor maar dit is echt heel anders voor me
Ghosts was traag als stront. Heb zelf ook BF3 een tijdje gespeeld, maar dan alleen de Close Quarters Combat DLC en dan is het ook een snel spel.
Ik heb een beetje het gevoel als bij Titanfall. Iedereen komt overal van alle kanten op je af. Het is nog heel erg chaotisch, maar komt ook door de vele malen hogere leercurve en skillceiling.

Alleen dedicated servers is wat er ECHT ontbreekt. Ik ging er eigenlijk vanuit dat dit er gewoon in zou zitten zoals in BO2. Deze P2P connectie is echt dramatisch, in MW2 was het ook P2P maar dat was goed te doen. Dit is gewoon belachelijk, hopelijk wordt dat binnen een maand gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Voor een of andere reden heb ik toch zeer veel moeite met die Exo skeleton suit.... ook Online.... Normaliter vond ik mezelf best goed met COD, op elke cod een KD van 2.50, maar nu 1.54, ik ga vaak dood, vaak spring ik ook tegen dingen aan ipv er op, is allemaal heel erg wennen, zou het veranderen van sensitivity dit verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Caneezy schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:12:
Voor een of andere reden heb ik toch zeer veel moeite met die Exo skeleton suit.... ook Online.... Normaliter vond ik mezelf best goed met COD, op elke cod een KD van 2.50, maar nu 1.54,ik ga vaak dood, vaak spring ik ook tegen dingen aan ipv er op,, is allemaal heel erg wennen, zou het veranderen van sensitivity dit verbeteren?
Je bent gewoon slecht dus :+

Nee maar alle geintjes aan de kant, het is gewoon vergeleken met voorgaande versies toch wel erg veranderd en daar moet je aan wennen, daarom ben je nu "slecht". sensitivity kun je mee spelen, maar als je al moeite heb met op gebouwen springen denk ik niet dat sneller(of sloomer) draaien daar erg veel bij gaat helpen, gewoon lekker spelen, de mappen leren(erg belangrijk, misschien wel belangrijker als in voorgaande versies. En geen chaotisch modus(momentum, uplink, hardpoint) spelen als je om je KDA geeft(die modus zijn voor mij niet te doen, ren altijd maar op de objectives af en loop in vijanden enzo :+ )

Gister het eerste ECHT goede potje gehad, op riot(kutmap stond er altijd negatief) dit keer niet 51 - 10 *O* (en voor de mensen die gaan roepen "KDA hoer" ik had ook de meeste caps)

Mijn tip is dus, gewoon lekker spelen en je niet te veel bezig houden met instellingen :D

[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 06-11-2014 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan gewoon nog steeds niet connecten op de pc.
erg slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
garriej schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:21:
[...]

Je bent gewoon slecht dus :+

Nee maar alle geintjes aan de kant, het is gewoon vergeleken met voorgaande versies toch wel erg veranderd en daar moet je aan wennen, daarom ben je nu "slecht". sensitivity kun je mee spelen, maar als je al moeite heb met op gebouwen springen denk ik niet dat sneller(of sloomer) draaien daar erg veel bij gaat helpen, gewoon lekker spelen, de mappen leren(erg belangrijk, misschien wel belangrijker als in voorgaande versies. En geen chaotisch modus(momentum, uplink, hardpoint) spelen als je om je KDA geeft(die modus zijn voor mij niet te doen, ren altijd maar op de objectives af en loop in vijanden enzo :+ )

Gister het eerste ECHT goede potje gehad, op riot(kutmap stond er altijd negatief) dit keer niet 51 - 10 *O* (en voor de mensen die gaan roepen "KDA hoer" ik had ook de meeste caps)

Mijn tip is dus, gewoon lekker spelen en je niet te veel bezig houden met instellingen :D
Ja paar mappen weet ik nog steeds niet waar ik naar toe moet en l;oop ik maar rond als een noob haha! Het klopt dat ik momenteel slecht bent, neemt niet weg dat ik COD wel vernieuwd vind en aanvoelt, beetje UT gevoel krijg ik er bij. Denk dat ik ook maar beter moet mikken haha... Ik twijfel alleen tussen de Bal27 en AK, weet niet welke beter is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Caneezy schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:26:
[...]

Ja paar mappen weet ik nog steeds niet waar ik naar toe moet en l;oop ik maar rond als een noob haha! Het klopt dat ik momenteel slecht bent, neemt niet weg dat ik COD wel vernieuwd vind en aanvoelt, beetje UT gevoel krijg ik er bij. Denk dat ik ook maar beter moet mikken haha... Ik twijfel alleen tussen de Bal27 en AK, weet niet welke beter is |:(
Ik vind de bal27 zelf heerlijk spelen, die firerate <3

AK heeft een iets hogere range, maar dat is te verwaarlozen, want meestal schiet je toch niet over een grote range.

De AK heeft ook iets hogere damage, maar door de firerate is dat ook te verwaarlozen in mijn opinie.

Beide wapens zijn echter gewoon goed, dus het is puur wat je zelf wil. Welke van de twee je kiest maakt niet zo veel uit, ik speel echter wel altijd maar met één wapen, dus niet constant switchen. Het belangrijkste blijft natuurlijk simpelweg raak schieten.

[ Voor 10% gewijzigd door garriej op 06-11-2014 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 10:44
tumtum100 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:30:
Iemand een changelog van de update op de PC versie?
iemand?? kan zelf niks vinden maar het speelt wel beter lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:27
ik heb nu inmiddels 2x gehad dat de campaign (singelplayer) helemaal vast loopt, beeld bevriest, geluid gaat nog door, maar kan niks meer in game, met de grootste moeite lukt om het spel te verwijderen uit de taskmanager.
En daar zie ik soms nog de foutmelding staan dat er iets mis is gegaan in het geheugen, 1ste melding was dat er te weinig geheugen was (8gig ram heb ik overigens) 2de keer was een soort gelijk foutmelding.

iemand anders dit ook ervaren ?

Oh ja en de laadtijden in SP zijn extreem lang ik heb een samsung evo 840 en het duurt echt lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
garriej schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:35:
[...]

Ik vind de bal27 zelf heerlijk spelen, die firerate <3

AK heeft een iets hogere range, maar dat is te verwaarlozen, want meestal schiet je toch niet over een grote range.

De AK heeft ook iets hogere damage, maar door de firerate is dat ook te verwaarlozen in mijn opinie.

Beide wapens zijn echter gewoon goed, dus het is puur wat je zelf wil. Welke van de twee je kiest maakt niet zo veel uit, ik speel echter wel altijd maar met één wapen, dus niet constant switchen. Het belangrijkste blijft natuurlijk simpelweg raak schieten.
Heb gisteren even met de AK gespeeld laatste paar potjes, maar vind toch de Bal27 wat beter... Ben ook pas Level 14 na 8 potjes volgens mij.... Moet maar meer spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

BAL is volgens mij 3 hit kill short range, 5 hit kill long range. AK12 is 4 hit kill op alle ranges. Fire rate is ~800-900 vs ~700. Officiële stats zullen nog wel een tijdje duren aangezien in de files alles in Klingon (!) is:

http://denkirson.proboards.com/thread/7402/uh-help

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ik heb ook een probleem cod aw dat mijn mouse sensivity veelste hoog is in game.. ik moet hem bij het eerste blokje zetten wil ik hem fatsoenlijk kunnen spelen.

Vooral met de BAL is dit waardeloos, is dit in een config file aan te passen ?

En die ellende met synchronising game settings moet echt gefixt worden.. moet je alle shadows uitzetten voor dit functioneert ? ik dacht alleen shadow caching.

Op internet kan ik weinig vinden over deze issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

fuqua schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:47:
ik heb nu inmiddels 2x gehad dat de campaign (singelplayer) helemaal vast loopt, beeld bevriest, geluid gaat nog door, maar kan niks meer in game, met de grootste moeite lukt om het spel te verwijderen uit de taskmanager.
En daar zie ik soms nog de foutmelding staan dat er iets mis is gegaan in het geheugen, 1ste melding was dat er te weinig geheugen was (8gig ram heb ik overigens) 2de keer was een soort gelijk foutmelding.

iemand anders dit ook ervaren ?

Oh ja en de laadtijden in SP zijn extreem lang ik heb een samsung evo 840 en het duurt echt lang.
offtopic:
Doe is een Ram test, misschien is er een module brak, speel zelf op de ps4 en geen enkel probleem gehad.

De laadtijden zijn lang ja, maar niet langer als de filmpjes(nogmaals ps4) dus ik zie het probleem niet echt, tenzij je halve misies doet natuurlijk.
Caneezy schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:48:
[...]

Heb gisteren even met de AK gespeeld laatste paar potjes, maar vind toch de Bal27 wat beter... Ben ook pas Level 14 na 8 potjes volgens mij.... Moet maar meer spelen >:)
Hihi, ik ben level 45 inmiddels en ook ik vind de bal27 beter.
Gundogan schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:56:
BAL is volgens mij 3 hit kill short range, 5 hit kill long range. AK12 is 4 hit kill op alle ranges. Fire rate is ~800-900 vs ~700. Officiële stats zullen nog wel een tijdje duren aangezien in de files alles in Klingon (!) is:

http://denkirson.proboards.com/thread/7402/uh-help
Wat ik zei dus, iets meer onderbouwd, dankjewel daarvoor. Wel geniaal dat de game code in klingon is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

shakespeare schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:03:
ik heb ook een probleem cod aw dat mijn mouse sensivity veelste hoog is in game.. ik moet hem bij het eerste blokje zetten wil ik hem fatsoenlijk kunnen spelen.
Dit heb ik al zeer veel gehoord, maar persoonlijk speel ik altijd met een extreem hoge sensitivity. Dus ik heb hem moeten verhogen naar het 3e blokje.
Muis is Logitech G500 met zijn sensitivity op de standaard 800?
In BO2 had ik mijn sensitivity op 13,5 of 14 staan en haalde ik gewoon een accuracy van 22+% met alle wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Run & Gun gameplay momenten bij Dennis585 :

AW verplicht mij om meer te bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

shakespeare schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:03:

Vooral met de BAL is dit waardeloos, is dit in een config file aan te passen ?

En die ellende met synchronising game settings moet echt gefixt worden.. moet je alle shadows uitzetten voor dit functioneert ? ik dacht alleen shadow caching.

Op internet kan ik weinig vinden over deze issues.
Zoek naar config_mp.cfg in je CoD AW folders. Daarin naar sensitivity.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:18:
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
steel123 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:18:
[...]

Dit heb ik al zeer veel gehoord, maar persoonlijk speel ik altijd met een extreem hoge sensitivity. Dus ik heb hem moeten verhogen naar het 3e blokje.
Muis is Logitech G500 met zijn sensitivity op de standaard 800?
In BO2 had ik mijn sensitivity op 13,5 of 14 staan en haalde ik gewoon een accuracy van 22+% met alle wapens.
mijn senv is ook hoog maar is onspeelbaar hoger dan het eerste blokje.
dit heb ik met andere games niet.

Mouse acc staat in windows en snelheid staat hoog, dit heb ik altijd aan.
heb ook geprobeerd dit uit te zetten, geen effect.
Tevens hebben jullie smooth mouse aanstaan ?

ik kan me draai niet helemaal vinden met de sensivity, ik zal de config file even aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

shakespeare schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:21:
[...]

mijn senv is ook hoog maar is onspeelbaar hoger dan het eerste blokje.
dit heb ik met andere games niet.

Mouse acc staat in windows en snelheid staat hoog, dit heb ik altijd aan.
heb ook geprobeerd dit uit te zetten, geen effect.
Tevens hebben jullie smooth mouse aanstaan ?

ik kan me draai niet helemaal vinden met de sensivity, ik zal de config file even aanpassen.
Mouse acceleration en smooth mouse in een shooter :N , doe maar uitzetten.

Ter onderbouwing, dat kan het internet altijd beter als ik het zelf uit kan leggen:
Acceleration is something that a lot of gamers aren't even aware of and they need to be because it can result in inconsistent behavior with their mouse. Put simply, acceleration increases the speed of your mouse cursor based on the speed you move your mouse. This might sound like a good idea but it causes problems - if you move your mouse from point A to point B then you'd expect your cursor to do the same thing each time you move the mouse between those two points; with acceleration enabled it won't because you'll vary the speed that you move the mouse between those two points and end up with inconsistent aiming.
En nu we het toch over muis setting hebben, in windows MOET je hem op het 6ste puntje laten staan, standaard dus.

Als je hem hoger zet dan gaat Windows pixels overslaan om de muis "sneller" te maken, hierdoor gaat je accuracy dus omlaag.

En dat allemaal terwijl ik op de PS4 speel :+ Maar dat maakt niet uit, want na jaren lange ervaring en intensief speurwerk voor verschillende games als Counter Strike, CoD en Starcraft(verrassend hoe belangrijk "raak" klikken is") kom je nog wel is achter belangrijke dingen mbt de muis.

[ Voor 54% gewijzigd door garriej op 06-11-2014 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
garriej schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:23:
[...]

Mouse acceleration en smooth mouse in een shooter :N , doe maar uitzetten.

Ter onderbouwing, dat kan het internet altijd beter als ik het zelf uit kan leggen:

[...]

En nu we het toch over muis setting hebben, in windows MOET je hem op het 6ste puntje laten staan, standaard dus.

Als je hem hoger zet dan gaat Windows pixels overslaan om de muis "sneller" te maken, hierdoor gaat je accuracy dus omlaag.

En dat allemaal terwijl ik op de PS4 speel :+ Maar dat maakt niet uit, want na jaren lange ervaring en intensief speurwerk voor verschillende games als Counter Strike, CoD en Starcraft(verrassend hoe belangrijk "raak" klikken is") kom je nog wel is achter belangrijke dingen mbt de muis.
op het 6de puntje is mijn muis tergend traag in windows... met andere games heb ik deze issues niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

shakespeare schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:47:
[...]

op het 6de puntje is mijn muis tergend traag in windows... met andere games heb ik deze issues niet?
Wil je nou raak schieten of een snelle muis in Windows? :+

De punten die ik geef gelden voor elke game hoor.

[ Voor 16% gewijzigd door garriej op 06-11-2014 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Zo, bijna 2de prestige, nog 87xp om precies te zijn.

Favo wapens;

-KF5 en Sn6 (elite versie) voor SMG.
-AK12 (silencer, parabolic, stock) of quickdraw/grip/stock, HBRa3 en uiteraard BAL
-Mors, duidelijk de betere sniper. Alhoewel die laatste sniper ook best prima knalt
-heavy weapons vind ik persoonlijk niks
-shottie weinig gebruikt.

Perks
-van Perk 1 meestal combi van lightweight /flack jacket en ghost perk
-perk 2 ; peripheral erg prettig en anders fast hands bij sniper / gungho bij smg
-perk 3 ; allemaal wel fijn behalve toughness (niet echt nodig)

Maps
Allemaal super vet behalve detroit, kleuren vind ik minder.
Denk dat ik recovery, comeback wel het fijnst vind. Maar zoals ik zei, vind ze allemaal erg mooi gemaakt waarbij je fijne routes hebt en niet te groot/te klein etc. Misschien dat ik die sneeuwmap niet zo mooi vind/ lekker vind spelen.

Gamemodes
-momentum!!! Heerlijk
-uplink ook wel lachen; he shoots, he scoresssss
-veel domination gespeeld..

Al met al vind ik het een topgame. Geen lag, 1 keer een vastloper gehad. Goede balans van streaks en pick13 systeem. Gaat meer om SPM (nu 280) dan om k/d. Gebruik die exo maar weinig. Wel om te springen en dodgen wat het leuk maakt maar die extra exo gebruik ik liever een granaatje of attachment voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

delaitinho schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:49:
Zo, bijna 2de prestige, nog 87xp om precies te zijn.

Favo wapens;

-KF5 en Sn6 (elite versie) voor SMG.
-AK12 (silencer, parabolic, stock) of quickdraw/grip/stock, HBRa3 en uiteraard BAL
-Mors, duidelijk de betere sniper. Alhoewel die laatste sniper ook best prima knalt
-shottie weinig gebruikt.

Perks
-perk 2 ; peripheral erg prettig en anders fast hands bij sniper / gungho bij smg

Maps
Allemaal super vet behalve detroit, kleuren vind ik minder.
Denk dat ik recovery, comeback wel het fijnst vind. Maar zoals ik zei, vind ze allemaal erg mooi gemaakt waarbij je fijne routes hebt en niet te groot/te klein etc. Misschien dat ik die sneeuwmap niet zo mooi vind/ lekker vind spelen.

Gamemodes
-momentum!!! Heerlijk
-uplink ook wel lachen; he shoots, he scoresssss
-veel domination gespeeld..

Al met al vind ik het een topgame. Geen lag, 1 keer een vastloper gehad. Goede balans van streaks en pick13 systeem. Gaat meer om SPM (nu 280) dan om k/d. Gebruik die exo maar weinig. Wel om te springen en dodgen wat het leuk maakt maar die extra exo gebruik ik liever een granaatje of attachment voor.
zeker een topgame! het mooie aan de streaks is dat ze niet de volle punten geven voor een kill, als je met een bomber 4 kills pakt in domination krijg je "maar" 100 punten, erg goed!

KF5 en sn6 maar is proberen dan. Ik gebruik nu eigenlijk altijd de ASM1 als ik SMG ga. AS rifle gebruim ik alleen maar de Bal27, snipen is op de console niet mijn ding :+

Gamemodes als momentum en uplink vind ik veelte chaotisch, maar af en toe leuk om te spelen, ik speel ook voornamelijk domination.

Ik heb een hekel aan riot en instinct, en dan vooral die laatste, de rest vind ik allemaal heeeeerlijk wegspelen.

[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 06-11-2014 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Caneezy schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:12:
Voor een of andere reden heb ik toch zeer veel moeite met die Exo skeleton suit.... ook Online.... Normaliter vond ik mezelf best goed met COD, op elke cod een KD van 2.50, maar nu 1.54, ik ga vaak dood, vaak spring ik ook tegen dingen aan ipv er op, is allemaal heel erg wennen, zou het veranderen van sensitivity dit verbeteren?
Dit komt door de kleine snelle maps en het achterlijke spawn mechanisme. Je hebt veel sneller iemand in je rug dan bij vorige cods. Daar gaat je kdr naar de knoppen van. Helaas niet veel aan te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door jezzer op 06-11-2014 11:03 ]

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:18:
Run & Gun gameplay momenten bij Dennis585 :

[video]

Haha goed nieuws :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

delaitinho schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:49:
Favo wapens;

Perks

Gamemodes
-momentum!!! Heerlijk
Die laser straal heavy weapon is wel een mooi ding. Hipfire is super accuraat en je kunt dus blijven rondspringen.

Ik gebruik nog wel altijd toughness(komt van MW2/BO2 waar dat 100% nodig was), maar dat is meer gewoonte. Zal vanavond eens proberen zonder toughness, dan komen er toch want andere mooie perks vrij.

Momentum nog maar 1 keer gespeeld, alleen dat potje was al na 3 minuten voorbij. Hoogste kills was 1 iemand met 5 kills. Vond ik niet echt iets voor mij, dus maar gewoon domination aan het doen.

Zelf mis ik toch wel de dedicated servers, snap echt niet dat ze die er weer uitgegooid hebben. In BO2 werkte dat gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
jezzer schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:01:
[...]

Dit komt door de kleine snelle maps en het achterlijke spawn mechanisme. Je hebt veel sneller iemand in je rug dan bij vorige cods. Daar gaat je kdr naar de knoppen van. Helaas niet veel aan te doen.
Dat kan je wel zeggen ja! |:(
Pagina: 1 ... 11 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische problemen met het spel kun je terecht in het volgende topic: Call of Duty: Advanced Warfare Problemen Topic