Vandaag voor het eerst in jaren wat uren offline door het omzetten

Aardige monteur, toevallig idem als die vorige week voor jan doedel voor de deur stond

Experiabox achter m'n tv plakken was het plan en hij vond het best, heb toch 2 kabels vanuit de meterkast naar de tv-hoek liggen (was voor internet / tv), dus het was vooral wachten op de Experiabox om up te raken (tering, dat duurde lang...) en toen wachten tot de decoder klaar was met software binnenhengelen (again, duurde best lang).
Erachter gekomen dat ik 1 poort tekort kwam omdat de EB 4 poorten heeft en 1 wan speelt (doh), maar had nog een kabel extra naar boven lopen dus is ook goedgekomen. Vond een extra switch ertussen ook weer zoiets voor 1 poort
Gastennetwerk: aan, wachtwoorden aangepast. Even zelf opendns op machines gezet want de DNS aanpassen mag natuurlijk niet

Nu eens een tijdje proefdraaien met het ding, kijken of ik tegen zaken aan loop. Kan dan altijd nog kijken of m'n R7800 ingezet kan worden, al dan niet met een andere firmware erop

En missus is ook happy, want de universele remote is ook in 2 tellen aangepast, kan er weer gezapt worden.
Nog even kijken of 200/200 zonder gezeur aan kan, want ik heb al gemerkt dat dan mijn verlengdeal en korting messed up raakt. Maar ja, kon geen verlenging met 200/200 aanvragen want dat was op dat moment technisch niet mogelijk. Naja, geen must, there's always next year, maar dan gok ik dat het 500/500 wordt, of via 'KPN' of T-Mobile mij part
[
Voor 27% gewijzigd door
2Dutch op 15-03-2019 09:06
]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |