Echt wel. Als je het handmatig kunt doen, dan mag het ook automagisch.
Euh met deze stelling zou een bot ook mogen. Ik ben er toch vrij van overtuigd dat een bot niet echt magDeadsmell schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:39:
[...]
Echt wel. Als je het handmatig kunt doen, dan mag het ook automagisch.
Maar zolang jij nog altijd zelf speelt en zelf de acties doet vind blizzard het niet erg dat jij voor jezelf rsi probeert te voorkomen met behulp van wat scripts. CM wizzard scripts waren vroeger volgens mij ook nooit een probleem.
Ze blijven wel altijd een beetje vaag over hoe en wat nu precies. Ik gok om te voorkomen dat er dan misbruik van de stelling gemaakt kan worden gezien de vindingrijk van sommige D3 spelers.
De policy van Bliz is altijd geweest dat scripts toegestaan worden, zolang er geen dingen gedaan worden die zonder scripts niet mogelijk zijn. Er mag geen voordeel behaald worden ten opzichte van andere spelers. Natuurlijk nergens met zoveel woorden gezegd, maar daar komt het op neer. Bots vallen daar niet onder, omdat je daarmee oneerlijk voordeel kunt behalen.
of je ergens voordeel bij krijgt of niet, wordt helaas niet door jou (speler dus in dit geval, niks persoonlijks) bepaald.Deadsmell schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:50:
De policy van Bliz is altijd geweest dat scripts toegestaan worden, zolang er geen dingen gedaan worden die zonder scripts niet mogelijk zijn. Er mag geen voordeel behaald worden ten opzichte van andere spelers. Natuurlijk nergens met zoveel woorden gezegd, maar daar komt het op neer. Bots vallen daar niet onder, omdat je daarmee oneerlijk voordeel kunt behalen.
Een script, voor wat dan ook, is dus altijd op eigen risico
Blizz is daarin nooit helder geweest. Dat kan eigenlijk ook niet, dus ze kunnen handelen zoals ze willen.
Echter aangezien je tegenwoordig geen bijkomende economische voordelen eruit kunt halen, doet blizz vrijwel nooit meer bans.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 01:03
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Nog even hier op terugkomend: redelijk succesvolle avond gehad gisterenAngeloonie schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:21:
Super bedankt voor de tips beiden. Nu maar hopen dat er dus een Piro plan dropt.
Uit de gear van Sheev heb ik nu ook achterhaald wat ik met mijn pants/chest moet doen: beiden Roland. En de Helm of Rule voor extra blockGelukkig had ik die al gecraft (volgens mij een flink goede ook), dus enkel nog "even" de Roland chest droppen/gamblen
Vriendin was babysitten dus kon een paar uur aaneen spelen. Heb daarin 2 van de 3 items gevonden die ik absoluut moest hebben
- Heb nieuwe Reaper's Wraps gecraft met reroll naar Physical (helaas armor ipv vit, maar dat corrigeer ik nog wel met een nieuwe).
- Bij een rift boss dropte Roland's Bearing
- Vervolgens Helm of Command gecraft met best een redelijke roll. Str/vit en reroll van iets naar 6% CHC in 1x
- Niet veel later gamblede ik een Angel Hair Braid
Enige wat nu nog ff mist is de plan van de Piro, die heb ik echt hard nodig nu
Leuk zou ook een mooie leg ring/ammy zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 16-09-2014 09:14 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Ik gister ook wat nieuwe dingen geprobeerd. wrathfull+renewal is stuk beter. kon me goed staande houden in GR 30. Had wel hard me akkarat prophet nodig op sommige elite packs maar dat is logisch. Run sinds gister ook met drie leg gems. Bane of the trapped naar lvl 31 gekregen en dat maakt veel verschil. Vind nog steeds jammer dat deze build door het toughness gebrek nog niet helemaal aan shotgun kan tippen maar het begint aardig in de buurt te komen.
Over die block chance voor shieldbash dmg increase ben ik nog niet uit heb getest maar cijfers verschillen teveel om een conclusie te trekken. Aan de andere kant aangezien ik nu toch renewal run kan die extra block chance sowieso geen kwaad.
Owja dmg output is geen probleem zat gister met full gem stacks en akkarat op 7mil physical dmg xD
Over die block chance voor shieldbash dmg increase ben ik nog niet uit heb getest maar cijfers verschillen teveel om een conclusie te trekken. Aan de andere kant aangezien ik nu toch renewal run kan die extra block chance sowieso geen kwaad.
Owja dmg output is geen probleem zat gister met full gem stacks en akkarat op 7mil physical dmg xD
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2014 09:25 ]
Je kan beter een macrotje maken in de software van je muis en/of keyboarddesjaak909 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:34:
[...]
80% is 16 seconden reduction, heb zelf nu iets meer 81,64% als ik op 15 stacks van me gem zit, en dan heb je dus alsnog een redelijk kleine window om hem weer te activeren, maar als je goed oplet is het net te doen, misschien nog maar een autohotkey scriptje maken om hem te activeren

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik ging even opzoek naar die amulet waar je het over had en ik zag dat ik die op mn follower nog haddesjaak909 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 00:27:
Met mijn monk de staat van permanent serenity bereikt![]()
Moet wel de stacks van me leg gem hebben, maar dan dus permanent, niet meer dood te krijgen, nog wat gr's gedaan waarvan lvl38 gehaald met een DH'er erbij en helaas bij 39 steeds klote rifts gehad en gefailed, nu nog opzoek naar de act3 amu voor nog 35% extra dmg voor de party
http://us.battle.net/d3/en/item/overwhelming-desire-1I0LYo

Ik heb nu een beetje het idee dat ik tegen een plafond aan zit met mn DH en hoor graag of iemand tips heeft waar ik op mn gear kan verbeteren.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Quartz-2431/hero/1740637
Ik zou misschien iets meer dex op mn schouders kunnen gebruiken en voor hogere rifts arcane amulet te vinden. (tot nu toe alleen rukrolls)
Die bedoel ik inderdaad, moet hem alleen hebben met 8%CDR en sock, maar aangezien cdr standaard is moet het redelijk makkelijk te farmen zijn met de huidige droprate op T6P-Nut schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:40:
[...]
Ik ging even opzoek naar die amulet waar je het over had en ik zag dat ik die op mn follower nog had(ooit op mn DH gevonden).
[afbeelding]
Movies: letterboxd
- Helm 15% cluster arrow ipv 6 chc ?? (zie verschillende builds waar de één voor chc gaat en de ander voor CA)P-Nut schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:40:
[...]
Ik ging even opzoek naar die amulet waar je het over had en ik zag dat ik die op mn follower nog had(ooit op mn DH gevonden).
[afbeelding]
Ik heb nu een beetje het idee dat ik tegen een plafond aan zit met mn DH en hoor graag of iemand tips heeft waar ik op mn gear kan verbeteren.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Quartz-2431/hero/1740637
Ik zou misschien iets meer dex op mn schouders kunnen gebruiken en voor hogere rifts arcane amulet te vinden. (tot nu toe alleen rukrolls)
- Boots 15% cluster arrow ipv armor
- Chest 15% sentry
- Shoulders 15% sentry
Legion 7i i9 3080 32gb
http://us.battle.net/d3/en/item/focus & http://us.battle.net/d3/en/item/restraintRuigerock schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:56:
[...]
Vraag aan de rest: Heeft iemand een leuke build bedacht voor de Focus & Restraint ring set voor de categorie Strength? Ik heb ze nu compleet met beiden CDR en kan alleen maar een whirlwind attack bedenken met 50% meer damage, dan ben ik wel een set combo kwijt ivm RoRG. Blessed hammers voor de Crusader?
Kleine bump, ik ben nieuwsgierig wat jullie voor build bedenken? Op Youtube staan weinig tips.
Het is ook mogelijk om één ring naar Dexterity te gooien voor een Tempest Rush frenzy.
ps.. gisteren Slave Bonds met 5 primaries gevonden, movement speed gerolld => +20% toughness
[ Voor 5% gewijzigd door Ruigerock op 16-09-2014 10:32 ]
Even een vraagje voor de andere WD's hoe delen jullie nu je Plvl points in? Ik heb nu bijvoorbeeld alles op vit gegooid en verder niets eigenlijk in de eerste categorie. Verder alles op CHC en nu CHD aan het opbouwen. Verder Allres vol en nu Armor aan het opbouwen. Maar weet niet wat verder wijsheid is. Ben nu een pet doctor maar zoek nog enkel een quetzacoatl voor mijn jade build.
In de eerste categorie zou ik punten in movement speed stoppen tot je op 25% zit inclusief gear (dat is de cap). De rest in mainstat of VIT afhankelijk van of je damage of toughness de beperkende factor is.TiMMieJ schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:08:
Even een vraagje voor de andere WD's hoe delen jullie nu je Plvl points in? Ik heb nu bijvoorbeeld alles op vit gegooid en verder niets eigenlijk in de eerste categorie. Verder alles op CHC en nu CHD aan het opbouwen. Verder Allres vol en nu Armor aan het opbouwen. Maar weet niet wat verder wijsheid is. Ben nu een pet doctor maar zoek nog enkel een quetzacoatl voor mijn jade build.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Kan het vanaf mijn werk niet checken, maar uit mijn hoofd is dit het:TiMMieJ schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:08:
- ms > mana maxed > int
- %life maxed > armor
- increased attack speed maxed > chc (misschien chc en chd gelijk)
- LoH maxed > area damage.
Ik speel ook met pets en ik had ooit geen punten in ias en LoH gestopt, maar dat was niet zo handig. LoH zou je op de lagere niveaus nog zonder kunnen, maar pets hebben aardig baat bij hoge attack speed.
Voor pet dr heb je meestal geen mana nodig, dus zou ik MS > INT doenDeadsmell schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:17:
[...]
Kan het vanaf mijn werk niet checken, maar uit mijn hoofd is dit het:
- ms > mana maxed > int
- %life maxed > armor
Ik speel ook met pets en ik had ooit geen punten in ias en LoH gestopt, maar dat was niet zo handig. LoH zou je op de lagere niveaus nog zonder kunnen, maar pets hebben aardig baat bij hoge attack speed.
en ik ben zelf ook meer voor RES > ARMOR > LIFE%
Mijn build is niet puur pets. Ik mik ook wat Acid Clouds en Piranha's en dan vind ik een beetje extra mana wel fijn. Maar ik zal je tip opvolgen, eens kijken hoe dat speelt.desjaak909 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:21:
[...]
Voor pet dr heb je meestal geen mana nodig, dus zou ik MS > INT doen
Ik ben tot mijn defensive stats gekomen door te experimenteren en kijken wat me het meeste toughness oplevert. Wat jij zegt had ik eerst ook, want mitigation gaat voor life, maar vreemd genoeg leverde %life maxen me meer toughness op.
[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 16-09-2014 11:25 ]
Volgens Diablo Progress geldt voor min Pet Doctor het volgende:Deadsmell schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:17:
[...]
Kan het vanaf mijn werk niet checken, maar uit mijn hoofd is dit het:
- ms > mana maxed > int
- %life maxed > armor
- 1.00% +Physical Skills Damage gives you 9,567.75 dps
- 1.00% Critical Hit Chance gives you 17,982.75 dps
- 1.00% Critical Damage gives you 2,038.05 dps
- 1.00% Attack Speed gives you 8,759.20 dps
- 100 Intelligence gives you 14,122.94 dps
(Moet wel zeggen dat ik mijn al gespendeerde PP nog niet had ingevuld)
Wat versta je onder MS? (Main Stat? maar dat is toch INT voor een WD)desjaak909 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:21:
Voor pet dr heb je meestal geen mana nodig, dus zou ik MS > INT doen
[ Voor 12% gewijzigd door _Peter2_ op 16-09-2014 11:27 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Houdt DiabloProgress daarin rekening met de damage die je pets doen?
MS = Movement Speed
MS = Movement Speed
[ Voor 14% gewijzigd door Deadsmell op 16-09-2014 11:27 ]
life levert meestal wel meer sheet toughness op, maar je healing is effectiever met meer mitigationDeadsmell schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:24:
[...]
Ik ben tot mijn defensive stats gekomen door te experimenteren en kijken wat me het meeste toughness oplevert. Wat jij zegt had ik eerst ook, want mitigation gaat voor life, maar vreemd genoeg leverde %life maxen me meer toughness op.
Toch maar terugschakelen dan. Het zat me al niet lekker.desjaak909 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:32:
[...]
life levert meestal wel meer sheet toughness op, maar je healing is effectiever met meer mitigation
Voor paragon ben ik zelf zo:
MS > INT
AS > CHD > CHC
Regen > All Res > Armor
1 puntje AD dan -> LOH > GF > AD
Zelf ben ik van de attackspeed omdat ik het idee heb dat ik meer damage doe samen met mijn pets
Aangezien ik redelijk wat CHC heb ga ik dan ook eerst voor CHD voor more millions of deeps
MS > INT
AS > CHD > CHC
Regen > All Res > Armor
1 puntje AD dan -> LOH > GF > AD
Zelf ben ik van de attackspeed omdat ik het idee heb dat ik meer damage doe samen met mijn pets
Gisteren toch de TF uitgerust met een socket van een Ramaladni's Gift... Best leuk geworden!
Nu wat aan de toughness gaan doen, die is ruk. Vooral de healthpool is net iets te laag. Ik heb gisteren een leuke leoric gevonden, maar wil eigenlijk met de eye of the storm blijven spelen. Die geeft echt een damage boost (3,75 m elite dps). Zonder die eye gaat er 28% lightning skill damage af wat dus bijna 1m dps is! Het is dus nog wel de moeite om een andere weg te zoeken.
Nu wat aan de toughness gaan doen, die is ruk. Vooral de healthpool is net iets te laag. Ik heb gisteren een leuke leoric gevonden, maar wil eigenlijk met de eye of the storm blijven spelen. Die geeft echt een damage boost (3,75 m elite dps). Zonder die eye gaat er 28% lightning skill damage af wat dus bijna 1m dps is! Het is dus nog wel de moeite om een andere weg te zoeken.
Battle.net || Strava
Grappig dat B.net geen gems tekent in sockets van een RG, maar ze bij mouse over wel laat zien.retlaw schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:44:
Gisteren toch de TF uitgerust met een socket van een Ramaladni's Gift... Best leuk geworden!
Leuk artikel over (toekomstige wijzigingen voor ) pet builds van WD's 
John Yang on Pet Survivability
John Yang made a post on the forums explaining some of the philosophies on Pet Survivability and its relation to Nephalem Rifts (and GRs). He even mentions some really interesting tweaks to pets in the near future.
Originally Posted by Blizzard (Official Forums)
Hey everyone. We are in the process of doing a review of Rift Guardian abilities and extremely damaging monster abilities in regards to the amount pets take. Our philosophy on pet survivability can be summed up as follows:
Pets should be roughly as survivable as the player. There is a lot to this statement so let me clarify a bit:
John Yang on Pet Survivability
John Yang made a post on the forums explaining some of the philosophies on Pet Survivability and its relation to Nephalem Rifts (and GRs). He even mentions some really interesting tweaks to pets in the near future.
Originally Posted by Blizzard (Official Forums)
Hey everyone. We are in the process of doing a review of Rift Guardian abilities and extremely damaging monster abilities in regards to the amount pets take. Our philosophy on pet survivability can be summed up as follows:
Pets should be roughly as survivable as the player. There is a lot to this statement so let me clarify a bit:
- Pets should scale with your survivability stats. They currently scale with most of your stats but not all of them. This is being worked on.
- Pets should derive their Toughness from yours, and if you skip out on it, your pets' survivability should be noticeably lower as a result. On the flip side, they should be noticeably tougher if you've increased your own Toughness. You shouldn't skimp on Toughness just because you have pets.
- We don"t want pets to be invulnerable tanks. In the live environment pets are too squishy, but even after our review is done in a future patch, if your pets are still dying a lot, we want you to be looking to increase your Toughness, which will consequently increase your pets' survivability.
- Full damage to pets - Basic melee/weak projectile attacks, not expected to be always avoided by a player.
- Reduced damage to pets - Special attacks such as fireballs, which typically deal more damage than a basic attack, are pretty bright and visible, and can sometimes be avoided by the player. Good examples are Perdition's volley attack or Agnidox's fireballs.
- Drastically reduced damage to pets - Persistent AoEs for which the player is intended to move out of quickly or highly-telegraphed attacks for which the player is intended to avoid altogether. Examples are Thunderstorm monster affix, Mallet Lord's arm attack, or Morlu meteors.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
die zou ik dan ook wel laten jaretlaw schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:44:
man wat ben ik jaloers op je wapens
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Had het al gepost een pagina terugVidra schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:52:
Leuk artikel over (toekomstige wijzigingen voor ) pet builds van WD's
...
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om 80% CDR te krijgen? Ik kom niet hoger dan 60%, als ik er 8% bij gooi komt er maar 2% bij (Bijvoorbeeld). Kan iemand uitleggen hoe dat systeem werkt?
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
nvm -_-
[ Voor 98% gewijzigd door markklok op 16-09-2014 12:12 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Er is 1 ding wat me mega aan het irriteren is momenteel. Zodra op de ps4 je host weg gaat reset alles.. dus als je midden in een rift zit kan je opnieuw beginnen.. net 4 van de 5 bounties klaar.. vertrekt de host halverwege de 5de.. dus kan je alles opnieuw doen.. ja screw that. Ik heb er wel weer ff genoeg van.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
PC master race.TgR_KILLER schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:15:
Er is 1 ding wat me mega aan het irriteren is momenteel. Zodra op de ps4 je host weg gaat reset alles.. dus als je midden in een rift zit kan je opnieuw beginnen.. net 4 van de 5 bounties klaar.. vertrekt de host halverwege de 5de.. dus kan je alles opnieuw doen.. ja screw that. Ik heb er wel weer ff genoeg van.
Google: Diablo 3 diminishing returnsChris van der G schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:08:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om 80% CDR te krijgen? Ik kom niet hoger dan 60%, als ik er 8% bij gooi komt er maar 2% bij (Bijvoorbeeld). Kan iemand uitleggen hoe dat systeem werkt?
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
of zoek in deze thread op cooldown reduction. Het sommetje wordt meerdere keren uitgelegd!
1- (1 * (100-CDR item1) * (100 - CDR item 2) * etc)
Battle.net || Strava
Kracht van herhaling
Thanks, wordt een duur grapje hem bij de 80% te krijgen dan!
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Haha so true!
Ondanks alle 'positieve' reacties op de balance voorzie ik nog steeds dan de DH en de WD er op vooruit gaan. Ik denk niet dat dit als een nerf gaat werken, in tegendeel. Er zijn genoeg WD's die nu al een bak een thoughness hebben en dat reflecteert straks dus op je pets. Gevolg is niet dat je pets eerder doodgaan maar het juist veel langer volhouden. Maar goed dat is puur speculeren. Time will tell.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Andere kant kan je er ook goed 'misbruik' van maken. Rond je rift af, quest niet inleveren. Host leaved, rift reset zich en je kan opnieuw beginnen. Vervolgens joint de host jou, zelfde verhaaltje, ik zeg: win/winTgR_KILLER schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:15:
Als ze met die pet-fix meteen de AI wat tunen zodat ze consistent aanvallen, zou het fijn zijn. Te vaak sta ik een elite met max 2 pets aan te vallen, de rest (4) hangt maar wat om me heen. Met Fetish erbij heb ik soms alle 6 pets (5x dog, 1x aug..hoeheetdatding) gewoon om me heen.
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 16-09-2014 12:35 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
jep!Chris van der G schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:25:
Thanks, wordt een duur grapje hem bij de 80% te krijgen dan!
Ik weet niet welk karakter je speelt.
Een monk heeft bijvoorbeeld de passive Beacon of Ytar en de Leoric Crown met een diamond helpt ook een hoop. Dat is in theorie dus al 1 - ((100 - 20) * (100 - 25)) = 40
Battle.net || Strava
Ik speel momenteel wizard, ik wil nonstop Archon gaan spelen. Buiten dat sinds gister maar eens een firebuild gaan proberen inplaats van nonstop chillen en freezen. Momenteel heb ik Pride's Fall met een diamond omdat ik vaak Arcane tekort kom, maar vanavond even alles over de kop gooien.retlaw schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:33:
[...]
jep!
Ik weet niet welk karakter je speelt.
Een monk heeft bijvoorbeeld de passive Beacon of Ytar en de Leoric Crown met een diamond helpt ook een hoop. Dat is in theorie dus al 1 - ((100 - 20) * (100 - 25)) = 40
Nu buffed 1.1m/6.5m alleen het wordt steeds meer kiezen tussen CHD en CDR

Weet iemand of er een manier is om de Greater Rift (top 1000) rankings (niet solo) online te bekijken?
Gister een plaatsje in de top 1000 bemachtigd samen met Afgaan en Anzorak
Maar zou niet weten hoe ik dat nu terug kan vinden (buiten Diablo)
Even niets...
Dat soort Archon builds zijn relatief simpel te maken, door de grote hoeveelheid items die je ervoor kunt craften. Zie mijn wizard. Daarmee ben ik het ook van plan. Ik heb alle benodigde items erop zitten, heb alleen nog betere versies nodig en moet sommige nog anders enchanten.Chris van der G schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:37:
[...]
Ik speel momenteel wizard, ik wil nonstop Archon gaan spelen. Buiten dat sinds gister maar eens een firebuild gaan proberen inplaats van nonstop chillen en freezen. Momenteel heb ik Pride's Fall met een diamond omdat ik vaak Arcane tekort kom, maar vanavond even alles over de kop gooien.
Nu buffed 1.1m/6.5m alleen het wordt steeds meer kiezen tussen CHD en CDR
gewoon op de diablo siteFireDrunk schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:39:
Weet iemand of er een manier is om de Greater Rift (top 1000) rankings (niet solo) online te bekijken?
http://eu.battle.net/d3/en/rankings/era/1/rift-barbarian
en dan even browser naar welke ranking je wilt zien.
Verwijderd
Leaderboards kan je op battle.net vindenFireDrunk schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:39:
Edit: Yogoi was me voor!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2014 12:41 ]
Ja ik heb een boel in me storage zitten voor als het af is, set die ik nu loop klopt niet helemaal maar hij is wel cold effectief for the time being.Deadsmell schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:40:
[...]
Dat soort Archon builds zijn relatief simpel te maken, door de grote hoeveelheid items die je ervoor kunt craften. Zie mijn wizard. Daarmee ben ik het ook van plan. Ik heb alle benodigde items erop zitten, heb alleen nog betere versies nodig en moet sommige nog enchanten.
Ben benieuwd wanneer je nonstop archon raakt. Wel super damage boost (Y)
Verwijderd
Recent mijn Raekor's Gloves naar 50% chd gererolled gekregen waardoor ze nagenoeg perfect zijn voor charge spec, denk niet dat ik ooit een upgrade ga vinden. Momenteel 744 str 10% chc 50% chd en 8% cdr
Behalve dat het ook steeds opnieuw rift keys kost. Dus echt win win is het niet.SinergyX schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:33:
[...]
Andere kant kan je er ook goed 'misbruik' van maken. Rond je rift af, quest niet inleveren. Host leaved, rift reset zich en je kan opnieuw beginnen. Vervolgens joint de host jou, zelfde verhaaltje, ik zeg: win/win
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Waarschijnlijk over een jaar ofzo, want ik ben momenteel helemaal verslaafd aan mijn (seasonal) monk. En mijn WD is mijn main. Kom tijd te kort om aan alle karakters te werken.Chris van der G schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:42:
[...]
Ja ik heb een boel in me storage zitten voor als het af is, set die ik nu loop klopt niet helemaal maar hij is wel cold effectief for the time being.
Ben benieuwd wanneer je nonstop archon raakt. Wel super damage boost (Y)
Zo herkenbaar.. Zodra je je in een char verdiept is er altijd wel wat leuks van te maken. Zonder uitzondering vind ik persoonlijk alle characters leuk om mee te spelen. Helaas door tijdgebrek ook geen tijd om alles te onderhouden... Ik probeer dus bij mijn dex chars te blijven. Dan is de gear nog uitwisselbaarDeadsmell schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:00:
[...]
Waarschijnlijk over een jaar ofzo, want ik ben momenteel helemaal verslaafd aan mijn (seasonal) monk. En mijn WD is mijn main. Kom tijd te kort om aan alle karakters te werken.
Battle.net || Strava
Mee eens, maar ik kan niet van die andere karakters afblijven, haha! 
Ik vind het alleen jammer dat ik nog geen idee heb wat ik met de barb moet. Dat was ooit mijn main, met een ww of ww/rend build. De huidige T6 builds draaien veelal om leap en charge en dat vind ik beide geen leuke skills om veel te moeten gebruiken. Mijn barb moet een beetje zoals de monk spelen. Knopje ingedrukt houden en achterover hangen en af en toe een andere skill erbij klikken. Niet te actief.
Ik vind het alleen jammer dat ik nog geen idee heb wat ik met de barb moet. Dat was ooit mijn main, met een ww of ww/rend build. De huidige T6 builds draaien veelal om leap en charge en dat vind ik beide geen leuke skills om veel te moeten gebruiken. Mijn barb moet een beetje zoals de monk spelen. Knopje ingedrukt houden en achterover hangen en af en toe een andere skill erbij klikken. Niet te actief.
Ik vind ook alles leuk, maar ik merk wel dat als je echt doorzet met 1 specifiek character je wel echt stukken hoger komt dan als je constant blijft switchen...
Even niets...
Jep. Maar dan lees je weer iets over een bepaalde build op een forum en dan moet je het toch even weer uittesten. En voor je het weet heb je weer een andere tijdelijke favoriet.FireDrunk schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:28:
Ik vind ook alles leuk, maar ik merk wel dat als je echt doorzet met 1 specifiek character je wel echt stukken hoger komt dan als je constant blijft switchen...
Maar goed, mijn monk ging zo simpel naar T5 (in season nogwel), dat ik heb besloten om die mijn main te maken en het grootste gedeelte van mijn tijd in te gaan steken. Ook wat leuke ideetjes daarover, voor een 3-set setup met Blackthorne erbij.
[ Voor 20% gewijzigd door Deadsmell op 16-09-2014 13:33 ]
Ik moet ook maar eens al mijn characters omhoog werken, is leuk te doen met seasons! Wordt je season exp gewoon bij je normale exp gevoegd wanneer er een nieuw seizoen komt?Deadsmell schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:00:
[...]
Waarschijnlijk over een jaar ofzo, want ik ben momenteel helemaal verslaafd aan mijn (seasonal) monk. En mijn WD is mijn main. Kom tijd te kort om aan alle karakters te werken.
Ja, dat telt gewoon bij elkaar op aan het eind van het seizoen. En je stash items uit season worden in je in-game mailbox geplaatst, dus geen stash issues.Chris van der G schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:35:
[...]
Ik moet ook maar eens al mijn characters omhoog werken, is leuk te doen met seasons! Wordt je season exp gewoon bij je normale exp gevoegd wanneer er een nieuw seizoen komt?
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 16-09-2014 13:37 ]
Dat is wel goed om te weten... Je XP gaat dus niet verloren als ik het goed begrijp. Dat was ook een struikelblok...Deadsmell schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:36:
[...]
Ja, dat telt gewoon bij elkaar op aan het eind van het seizoen. En je stash items uit season worden in je in-game mailbox geplaatst, dus geen stash issues.
Ik wil eigenlijk nog een DH non season levellen en zal daarna ook eens naar een season char gaan kijken...
Battle.net || Strava
met die eye heb je 97% lightening, zonder dus 69%, het verschil is 1,69/1,97= 86%.retlaw schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:44:
3,75 * (1-86%) = 0,525M, nog altijd significant, maar is niet zoveel zoals je denkt
Verwijderd
Ik speelde voor RoS ook een WW/rend barb maar aangezien dat momenteel niet echt viable is als je hogere grifts wil doen ben ik om naar charge build.Deadsmell schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:23:
Heb je het al eens geprobeerd? Ik was positief verrast! (en ik heb nieteens vile ward/strongarm) Zo actief is het ook weer niet je, moet alleen wat meer klikken & mikken ipv muisknop ingedrukt houden
De charge is sinds de 2.1 patch een stuk leuker geworden, je kan nu verder weg chargen en een beetje om hoekjes heen. Als je de nieuwe Vile Ward erbij kan vinden dan is het nog leukerDeadsmell schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:23:
retlaw schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:44:
Je kunt ook toughness winnen zonder die spirit stone in te moeten leveren. Moest zonet aan de Blackthorne set denken, die twee bonussen heeft die aan toughness bijdragen. Blackthorne's Amu en chest scoren en Aughild's bracers weer terug plaatsen. Heb je meer elite damage, elite damage reduction en extra vit.Mofkees schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:44:
[...]
met die eye heb je 97% lightening, zonder dus 69%, het verschil is 1,51/1,79= 86%.
3,75 * (1-86%) = 0,525M, nog altijd significant, maar is niet zoveel zoals je denkt
@ mensen hierboven: ik heb nog geen items voor een charge build, omdat ik sinds 2.0 niets met mijn barb gedaan heb, behalve hem naar 70 te brengen. Maar als dat werkelijk niet irritant speelt, dan zal ik de barb eens een draai geven in het volgende seizoen. Mooi projectje daarvoor.
[ Voor 11% gewijzigd door Deadsmell op 16-09-2014 13:50 ]
Hmm, dat is wel een optie! Helaas geen BT amu. Eigenlijk de laatste tijd sowieso weinig BT spul... Thanks! Ik was al aan het verzinnen om Asheera shoulders en boots ergens in te passen voor de res en life, maar vita is dan beter.Deadsmell schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:48:
[...]
[...]
Je kunt ook toughness winnen zonder die spirit stone in te moeten leveren. Moest zonet aan de Blackthorne set denken, die twee bonussen heeft die aan toughness bijdragen. Blackthorne's Amu en chest scoren en Aughild's bracers weer terug plaatsen. Heb je meer elite damage, elite damage reduction en extra vit.
@ mensen hierboven: ik heb nog geen items voor een charge build, omdat ik sinds 2.0 niets met mijn barb gedaan heb, behalve hem naar 70 te brengen. Maar als dat werkelijk niet irritant speelt, dan zal ik de barb eens een draai geven in het volgende seizoen. Mooi projectje daarvoor.
Ik heb overigens 112% lighnting maar rekende inderdaad verkeerd
Ik ging uit van 3.75 met 112% is dus 3.75 / 112 * 84 = 2,8 met 84%. Het verschil is dan 0.9. Maar jij berekening klopt wel.
1.257 * 1.84 * 1.41 = 3.25.
Het scheelt inderdaad nog 'maar' 500 k!. Dan is de keuze simpel. Met de leoric heb ik in een keer een healthpool van 500:). Thanks! Soms moet je ook even afstand nemen...
Battle.net || Strava
Ik zie hierboven dat er dus ook "seasonal" characters zijn. Ik zie zo'n optie niet op m'n PS4. Of zie ik iets over 't hoofd?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
lol, ooit ook met een Barb begonnen aan D3 ....met een WW/Rend build....en toen die rustig MP10 kon farmen kwam RoS.....en was het "over and out"....nooit meer iets mee gedaan...nooit echt een leuke build gevondenDeadsmell schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:23:
Raekor-charge ziet er echter wel leuk uit, niet te moeilijk
<GoT> Brain3#2873
Verwijderd
Is alleen op PC momenteel.spaceboy schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:14:
Ik zie hierboven dat er dus ook "seasonal" characters zijn. Ik zie zo'n optie niet op m'n PS4. Of zie ik iets over 't hoofd?
Net even een filmpje gekeken van een gast die daar GR36-40 mee zegt te doen. Zie er wel aardig uit. Fire build met Ancients en die two-hander die een demon spawnt.Brain3 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:15:
[...]
Heb je daar een link van? Geloof dat mijn barb ook fire doetDeadsmell schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:34:
[...]
Net even een filmpje gekeken van een gast die daar GR36-40 mee zegt te doen. Zie er wel aardig uit. Fire build met Ancients en die two-hander die een demon spawnt.
Battle.net || Strava
Verwijderd
YouTube: (GR 36-40+) Insane Dps Barbarian Raekor Furious Charge Fire Build Diablo 3 patch 2.1
Ik heb die gear ook op mijn barb, maar wil eerst shotgun crusader! xD vind raekors wel grappig maar toch niet echt mijn ding
Ik heb die gear ook op mijn barb, maar wil eerst shotgun crusader! xD vind raekors wel grappig maar toch niet echt mijn ding
Zie hierboven. Ik had dezelfde.retlaw schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:38:
[...]
Heb je daar een link van? Geloof dat mijn barb ook fire doeten een Maximus heb ik ook liggen geloof ik...
Heeft Blizzard al bekend gemaakt hoeveel tijd er tussen seasons in zal zitten? Of start er meteen een nieuwe ladder bij het aflopen van de oude?
Allemaal goed en wel dat chars, xp,... samengevoegd worden met reeds bestaande chars, maar als de nieuwe items alleen maar te krijgen zijn op nieuwe ladders, zijn je oude chars dus effectief nutteloos?
Dan heb je na 3 ladders waarschijnlijk meer dan 800 paragon op je collectie oude chars, maar je hebt er niet veel aan...
Waarschijnlijk bekijk ik het verkeerd
Allemaal goed en wel dat chars, xp,... samengevoegd worden met reeds bestaande chars, maar als de nieuwe items alleen maar te krijgen zijn op nieuwe ladders, zijn je oude chars dus effectief nutteloos?
Dan heb je na 3 ladders waarschijnlijk meer dan 800 paragon op je collectie oude chars, maar je hebt er niet veel aan...
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Nope, Blizzard heeft aangegeven dat Season : 2-3 maanden duurt (it ends when it ends)Kapoen schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:46:
Heeft Blizzard al bekend gemaakt hoeveel tijd er tussen seasons in zal zitten? Of start er meteen een nieuwe ladder bij het aflopen van de oude?
Daarnaast heeft Blizzard nog geen uitspraken gedaan over Season 2, dus afwachten geblazen.
Lieverds, nublet vraag. Ik heb mijn wiz nu al even op 70 en ben bezig met T2 en gaat prima, maar ik heb nog nooit echt aandacht geschonken aan mijn passive skills. Wel geselecteerd wat mij wel aardig leek, maar wat zijn nou de must have passive skills? Ik kan geen linkje geven naar mijn build want PS4 char. Of is dit weer afhankelijk van de rest van de skills?
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Je hebt grotendeels gelijk, maar veel spelers zijn perfectionisten en willen 1) alle gear en 2) hun character perfectioneren. In 1 ladder seasons is het bijna onmogelijk om perfecte gear te verzamelen. Dus speel je met een alt op Season om daar eventuele seasonal legs vandaan te halen.Kapoen schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:46:
In D2 werkte het hetzelfde, je had Ladder (=Season) legs en recipes die je vervolgens naar je andere character overzette om die te perfectioneren, maar uiteindelijk speel je voornamelijk ladder omdat iedereen dat doet
Je kunt hier eens naar builds kijken die bij je huidige skills of gear passen: http://www.diablofans.com/builds?filter-class=32Scrummie schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:59:
Lieverds, nublet vraag. Ik heb mijn wiz nu al even op 70 en ben bezig met T2 en gaat prima, maar ik heb nog nooit echt aandacht geschonken aan mijn passive skills. Wel geselecteerd wat mij wel aardig leek, maar wat zijn nou de must have passive skills? Ik kan geen linkje geven naar mijn build want PS4 char. Of is dit weer afhankelijk van de rest van de skills?
Uiteraard hangen je passives volledig af van wat je andere skills zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door Angeloonie op 16-09-2014 15:07 ]
Hoi, voor men monk keek ik op pagina's zoals deze, misschien vind je hier wat meer info van welke passive de meesten nemenScrummie schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:59:
http://diablo.somepage.com/popular/wizard
Verder zullen er hier zeker Wizzies zitten die je verder kunnen helpen
Gister btw even met een wiz samen gespeeld, moet zeggen dat Wiz/Monk combo wel lekker speelt
[ Voor 6% gewijzigd door KipCurreh op 16-09-2014 15:10 ]
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Het selecteren van de meest gebruikte skills geeft je nog geen goede build.KipCurreh schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:09:
[...]
Hoi, voor men monk keek ik op pagina's zoals deze, misschien vind je hier wat meer info van welke passive de meesten nemen
http://diablo.somepage.com/popular/wizard
Verder zullen er hier zeker Wizzies zitten die je verder kunnen helpen
Gister btw even met een wiz samen gespeeld, moet zeggen dat Wiz/Monk combo wel lekker speelt
nvm. Had niet gezien dat er ook builds stonden.
@Scrummie: passive skills moeten altijd in lijn zijn met de rest van je build. Kan je al je skills eens posten? Welke richting wil je op? Heb je gear om je build te ondersteunen?
Rend build met CotA, zonder Furious Charge en Leap. Denk dat ik deze in het volgende seizoen ook maar eens ga proberen.Brain3 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:15:
[...]
lol, ooit ook met een Barb begonnen aan D3 ....met een WW/Rend build....en toen die rustig MP10 kon farmen kwam RoS.....en was het "over and out"....nooit meer iets mee gedaan...nooit echt een leuke build gevonden
http://www.diablofans.com/builds/1802-rend-of-the-ancients-pet-dot-fire
[ Voor 36% gewijzigd door Deadsmell op 16-09-2014 15:22 ]
Thanks Kipcurreh en Deadsmell!
Welke kant ik op wil: geen idee
.
Wat ik nu heb:
Electrocute met Surge of power rune
Ray of Frost met Black ice rune
Frost nova met Bone chill rune
Wave of Force met heatwave rune
Ice Armor met Frozen storm rune
Archon met Improved Archon rune
Geselecteerd op basis van wat ik lekker vond spelen tijdens het levelen. Wel eens wat geswitched hier en daar maar dat vroeg telkens zo'n aanpassing van mijn speelstijl dat ik er niet aan kon wennen.
Dit zijn mijn stats trouwens;

Ik hoor wel of ik het totaaaaaal verkeerd doe
Paragon level 55 ofzo trouwens.
Welke kant ik op wil: geen idee
Wat ik nu heb:
Geselecteerd op basis van wat ik lekker vond spelen tijdens het levelen. Wel eens wat geswitched hier en daar maar dat vroeg telkens zo'n aanpassing van mijn speelstijl dat ik er niet aan kon wennen.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Als je in mijn link kijkt kun je zelfs zoeken op items of skills. Dan kun je aan de hand daarvan een leuke build uitzoeken: http://www.diablofans.com/builds?filter-class=32Scrummie schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:28:
Welke kant ik op wil: geen idee.
Het beste kun je ook je build afstemmen op je gear.[b]Deadsmell schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:13:
Het selecteren van de meest gebruikte skills geeft je nog geen goede build.
nvm. Had niet gezien dat er ook builds stonden.
@Scrummie: passive skills moeten altijd in lijn zijn met de rest van je build. Kan je al je skills eens posten? Welke richting wil je op? Heb je gear om je build te ondersteunen?
Bijvoorbeeld heb je veel items die +Arcane damage geven, selecteer dan ook veel skills / runes die daar gebruik van maken.
Verwijderd
Je weet nooit wat er op zo'n zolderkamertje gebeurd....ApOE schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:54:
[...]
Je moet je scherm niet met een natte doek schoonmaken
Je zou eens kunnen kijken naar de nieuwe Firebird disintergrate build (dus geen archon) - met de juiste gear kan je al snel DoTs van 90m verkrijgen na 3 seconden casten.Scrummie schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:28:
Welke kant ik op wil: geen idee.
Wat ik nu heb:
[afbeelding]
Mijn barb was na 2.1 opeens weer viable (reakor charge / hota build). Nu speel ik alleen nog maar met mijn barb omdat het simpelweg erg lekker speelt (me smash, you die !!).Ruigerock schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:47:
[...]
De charge is sinds de 2.1 patch een stuk leuker geworden, je kan nu verder weg chargen en een beetje om hoekjes heen. Als je de nieuwe Vile Ward erbij kan vinden dan is het nog leukerdie staat op het lijstje voor Sinterklaas + nieuwe Leorics Crown
Ik zoek momenteel twee upgrades om mijn barb nog bruter te maken:
- sterkere furnace (of socket voor deze vinden)
- nog 1 IK item voor ancients bonus
Helaas gaat het niet lukken om IK / Reakor te combineren met cindercoat tenzij ik mijn furnace opgeef
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik zou ook daarmee uitkijken, in WoW zijn er iig ban's geweest voor het gebruik van geautomatiseerde macro's op o.a. de logitech tobo's met macro key's omdat ze dit als botting zien, en met blizz weet je het maar nooit qua banwaves. Ik ken lui die jaren lang gebot hebben en nog steeds niet gebanned zijn of pas na een paar jaar. Maar ook lui die een bot 2 dagen hadden draaien en toen al gebanned zijn. Volgens mij is er trouwens vlak voor de patch 2.1 release nog een redelijk grote banwave geweest in Diablo 3.Vidra schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:36:
[...]
Je kan beter een macrotje maken in de software van je muis en/of keyboardAutoKey is Blizzard niet zo blij mee.
Wel heeft zo'n blue poster destijds op de wow forums uitgelegd hoe ze dit benaderen (in de gevallen van een macro keyboard).
Een sequence macro op een macro key mocht bijv. wel zolang het maar fysieke keypresses zijn (Eerste keer macrokey in drukken doet bijv. hotkey A activeren, druk je erna een 2de keer dan doet die hotkey B ).
Een macro maken die een loopje start mag/mocht echter niet (bijv eerste drukken activeert hotkey A, daarna start ie een loopje die iedere 5 seconden hotkey A "indrukt" zonder dat jij fysiek aan de knop zit).
Ik begin iig niet aan dat soort zaken, daar is mijn battle.net account me te waardevol voor
[ Voor 3% gewijzigd door Dennism op 16-09-2014 18:47 ]
Je hebt helemaal gelijk - ik ben er ook geen voorstander van, maar ja als je toch wat wilt doen! Blizzard heeft ook om de key combo's (zoals in het verleden CM Wizard, Wand of WoW builds, tja, ik speel wizardDennism schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:45:
[...]
Ik zou ook daarmee uitkijken, in WoW zijn er iig ban's geweest voor het gebruik van geautomatiseerde macro's op o.a. de logitech tobo's met macro key's omdat ze dit als botting zien, en met blizz weet je het maar nooit qua banwaves. Ik ken lui die jaren lang gebot hebben en nog steeds niet gebanned zijn of pas na een paar jaar. Maar ook lui die een bot 2 dagen hadden draaien en toen al gebanned zijn. Volgens mij is er trouwens vlak voor de patch 2.1 release nog een redelijk grote banwave geweest in Diablo 3.
Wel heeft zo'n blue poster destijds op de wow forums uitgelegd hoe ze dit benaderen (in de gevallen van een macro keyboard).
Een sequence macro op een macro key mocht bijv. wel zolang het maar fysieke keypresses zijn (Eerste keer macrokey in drukken doet bijv. hotkey A activeren, druk je erna een 2de keer dan doet die hotkey B ).
Een macro maken die een loopje start mag/mocht echter niet (bijv eerste drukken activeert hotkey A, daarna start ie een loopje die iedere 5 seconden hotkey A "indrukt" zonder dat jij fysiek aan de knop zit).
Ik begin iig niet aan dat soort zaken, daar is mijn battle.net account me te waardevol voor
Bij het indrukken van een bepaalde key (voor een skill) zal deze opnieuw gecast worden zodra de cooldown (if any) afgelopen is (uiteraard dient er wel genoeg primary resource te zijn om te kunnen casten).
Toch wat leuke drops vanavond. Helaas nog steeds geen FotF 
Wel een Ramadinges gift en een Witching Hour (472 STR / 465 VIT / 7% IAS / 44% CHD).
Werkt best lekker met de Phalanx paardjes!
Wel een Ramadinges gift en een Witching Hour (472 STR / 465 VIT / 7% IAS / 44% CHD).
Tja RNG...ik heb genoeg FotF's gevonden maar zo'n Witching Hour ben ik nog nooit tegengekomen (en ik heb toch aardig wat gegambled voor een betere Vigilante Belt).schaapiej schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 21:09:
Toch wat leuke drops vanavond. Helaas nog steeds geen FotF
Wel heb ik nog een lvl 60 WH in m'n stash wat me ongeveer 11% meer damage geeft.
Iemand hier die misschien wat zinnigs zou kunnen zeggen over mijn crusader?
Heb geprobeerd een fire build te maken, spelen op torment 1 gaat me aardig af, maar ga vaak dood door die "ontploffingen" als een mob dood is, of door zon leuk paars straaltje.
waar doe ik bijvoorbeeld goed aan om m'n paragon points in te gebruiken?
Heb geprobeerd een fire build te maken, spelen op torment 1 gaat me aardig af, maar ga vaak dood door die "ontploffingen" als een mob dood is, of door zon leuk paars straaltje.
Heb je de plans voor de Aughild en/of Crimson set? Dat is een goed begin om mee te farmen voor de Akkhan set.kipneck schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:04:
Iemand hier die misschien wat zinnigs zou kunnen zeggen over mijn crusader?
Je zou ook Diamond gems in je pants kunnen stoppen voor meer toughness.
Paragon points zou ik stoppen in Strenght, Movement Speed (tot icm je boots 25%), CDR, CHD, All Res.
Oh, en als ik te lang in een arcane straal ga staan of op zo'n ontploffende molten mob ga ik ook gewoon dood hoor.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Check maarVerwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:57:
@ angeloonie hoe staat het met de rolands build ^^
Had gisteren nieuwe Reaper's Wraps gecraft, erg dikke str/vit rolls en 6% CHC. Alleen toen ik meer legs ging salvagen voor Souls salvagde ik per ongeluk die Wraps

Iets later nieuwe gecraft en die heb ik nu, roll is net wat minder qua str/CHC, vit iets meer. Helaas nog maar 15% Physical.
Het speelt erg lekker, maar merk dat ik in GRift 25+ echt heel snel om lig. Ga de Rubies in m'n gear maar vervangen met Diamonds.
Mis nog steeds de Piro plan die redelijk essentieel is
Niet ALTIJD. Vriend van me heeft een of andere legendary waardoor hij juist geheald wordt in zo'n arcane straal. Best nuttig kan ik je zeggen...superbassie schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:29:
[...]
Oh, en als ik te lang in een arcane straal ga staan of op zo'n ontploffende molten mob ga ik ook gewoon dood hoor.Oftewel, altijd ontwijken.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Mensen die ook een Spin to Win Barb hebben?
. Ik twijfel nog een beetje over welke gear ik moet pakken. Dacht zelf aan wat crafted gear omdat die Set Items naar mijn idee weinig toegevoegde waarden hebben maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten.
PSN: Brwmaster
Deze om precies te zijn: countess-julias-cameospaceboy schreef op woensdag 17 september 2014 @ 07:52:
[...]
Niet ALTIJD. Vriend van me heeft een of andere legendary waardoor hij juist geheald wordt in zo'n arcane straal. Best nuttig kan ik je zeggen...
Gisteravond geluk gehad met het enchanten. Eindelijk een goede CHD roll op mijn Eye of Etlich en ook mijn Unity kunnen rerollen zodat hij bruikbaar is. Ik heb er nu een socket op gerolled. Dat leek mij beter dan CHD.
Vanavond kijken of ik wat greater rift progress kan maken. Mijn hoogste level is nu 21. Ik hoop dat ik met de Unity richting de 25 kan zodat ik mijn gems naar level 25 kan brengen.
Vanavond kijken of ik wat greater rift progress kan maken. Mijn hoogste level is nu 21. Ik hoop dat ik met de Unity richting de 25 kan zodat ik mijn gems naar level 25 kan brengen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Apple-2623/hero/3124325 Barbje begint ergens op te lijken
Gister eindelijk m'n Raekor set kunnen completen, maar nog genoeg pieces die véél beter kunnen. Ik blijf dus stug helmen gamblen in de hoop op een betere Raekor of natuurlijk Leorics kroontje.
Daarnaast bijna Grift 34 gehaald gister, ware het niet dat ik back to back fire chain - arcane packs tegen kwam waardoor ik 4x dood ging en met de witte vlag kon gaan zwaaien
Wil ook nog een betere RROG, dus vanavond maar eens wat caches farmen denk ik.
Daarnaast bijna Grift 34 gehaald gister, ware het niet dat ik back to back fire chain - arcane packs tegen kwam waardoor ik 4x dood ging en met de witte vlag kon gaan zwaaien
Wil ook nog een betere RROG, dus vanavond maar eens wat caches farmen denk ik.
Tesla M3LR '21
Holy Cause = 10% DPSAngeloonie schreef op woensdag 17 september 2014 @ 07:11:
[...]
Check maar
Had gisteren nieuwe Reaper's Wraps gecraft, erg dikke str/vit rolls en 6% CHC. Alleen toen ik meer legs ging salvagen voor Souls salvagde ik per ongeluk die Wraps![]()
![]()
Iets later nieuwe gecraft en die heb ik nu, roll is net wat minder qua str/CHC, vit iets meer. Helaas nog maar 15% Physical.
Het speelt erg lekker, maar merk dat ik in GRift 25+ echt heel snel om lig. Ga de Rubies in m'n gear maar vervangen met Diamonds.
Finery = 7*1,5% = 10,5% STR, dat is 10,5% DPS EN 10,5% armor.!
helpt waarschijnlijk ook minder te gaan liggen
gister mn cain-2piece geruild voor 2-piece BT, en de rubies vervangen door diamonds; die bak xtra tough had ik imho nodig om rifts boven de 21 aan te kunnen. Daarna ee nriftje 17 gedaan om te testen, maar telkens dropte m'n life redelijk snel :x
bleek dat ik m'n unity niet aan had gedaan omdat ik net party had gespeeld
met dual unity heb ik GR22 en GR23 vervolgens gedaan, om daar even een tussenstop te maken. Vervolgens wat T6-games afgelopen waar ik verbazingwekkend genoeg makkelijk overeind bleef en niet alleen maar een supporting char hoefde te spelen
in-party nog eff een GR24 afgeraffeld en m'n eerste bruikbare lacuni bracers gevonden
chc staat nu op 5, maar die laatste procent komt er nog wel bij 
ik heb nu een unity met 45% chd, maar mis daardoor een slot om een leg-gem te plaatsen (andere ring is een skull grasp met wreath erin); ik denk erover om de 45% nu weg te rollen voor een slot, maar das scheelt me dan wel een bak dam zolang ik geen elites tegenkom
echter, die 20% xtra dam na het killen van een elite is wel weer errug lekker ofc...
m'n huidige amu ga ik zowiezo niet slotten, want daar heb ik net 93% chd op gerolled
dat scheelt me ~15% dps 
al met al best tevreden over de crus, maar denk niet dat ik met deze build veel verder zal komen dan GR28 oid
bleek dat ik m'n unity niet aan had gedaan omdat ik net party had gespeeld

met dual unity heb ik GR22 en GR23 vervolgens gedaan, om daar even een tussenstop te maken. Vervolgens wat T6-games afgelopen waar ik verbazingwekkend genoeg makkelijk overeind bleef en niet alleen maar een supporting char hoefde te spelen
in-party nog eff een GR24 afgeraffeld en m'n eerste bruikbare lacuni bracers gevonden
ik heb nu een unity met 45% chd, maar mis daardoor een slot om een leg-gem te plaatsen (andere ring is een skull grasp met wreath erin); ik denk erover om de 45% nu weg te rollen voor een slot, maar das scheelt me dan wel een bak dam zolang ik geen elites tegenkom
m'n huidige amu ga ik zowiezo niet slotten, want daar heb ik net 93% chd op gerolled
al met al best tevreden over de crus, maar denk niet dat ik met deze build veel verder zal komen dan GR28 oid
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Gisteren in anderhalf uur naar de 70 geboost met een seasonal char! Man wat gaat dat snel. Ik had niet eens tijd om aan de relatief eindeloze Keeps boost runs te denken
.
Omdat ik toch nog geen gear had dacht ik eens wat cold skills te selecteren. En dat speelt verassend leuk! Ik denk dat ik de cold kant op ga als de gear een beetje mee zit. Eens neuzen of een freeze monk mogelijk is...
Omdat ik toch nog geen gear had dacht ik eens wat cold skills te selecteren. En dat speelt verassend leuk! Ik denk dat ik de cold kant op ga als de gear een beetje mee zit. Eens neuzen of een freeze monk mogelijk is...
Battle.net || Strava
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Oops, vergeten die te switchenMofkees schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:10:
[...]
Holy Cause = 10% DPS
Finery = 7*1,5% = 10,5% STR, dat is 10,5% DPS EN 10,5% armor.!
helpt waarschijnlijk ook minder te gaan liggen
Gisteren even wat Gr's gedaan, nu #1 in 2,3&4 players op HC. Met 3 players eindelijk een heerlijke rift zonder act5 mobs, maar met alleen maar zombies en moeders. Ook nog een conduit pylon bij een elite waardoor we gr39 in iets meer dan dan 10mins clearde
Ik speel zelf met deze gear nu. Ben nog niet hoger gekomen dan grift 22, maar dat ligt ook aan mijn eigen speelstijlAngeloonie schreef op woensdag 17 september 2014 @ 07:11:
[...]
Check maar
Had gisteren nieuwe Reaper's Wraps gecraft, erg dikke str/vit rolls en 6% CHC. Alleen toen ik meer legs ging salvagen voor Souls salvagde ik per ongeluk die Wraps![]()
![]()
Die Piro scheelt énorm, kan ik flinke groepen zo'n 30 seconden achtereen spammen, echt niet normaal meer.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]