Uitermate netjes... GR39 op Hc ! Heel knapdesjaak909 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:35:
Gisteren even wat Gr's gedaan, nu #1 in 2,3&4 players op HC. Met 3 players eindelijk een heerlijke rift zonder act5 mobs, maar met alleen maar zombies en moeders. Ook nog een conduit pylon bij een elite waardoor we gr39 in iets meer dan dan 10mins clearde
Netjes, gisteren met mijn HC barb een Gr op 18 gedaan met een groepje van 3, was goed te doen, maar toch wel een paar hele spannende momenten...desjaak909 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:35:
Gisteren even wat Gr's gedaan, nu #1 in 2,3&4 players op HC. Met 3 players eindelijk een heerlijke rift zonder act5 mobs, maar met alleen maar zombies en moeders. Ook nog een conduit pylon bij een elite waardoor we gr39 in iets meer dan dan 10mins clearde
Als iemand nog tips heeft voor mijn Tijdelijke HC karakter, graag.
ArcINC - wie zijn wij?
ArCINC is een clan die Internationale spelers heeft en 89% er van nederlanders en belgen.
Teamspeak?
We hebben onze eigen teamspeak server : archangelinc.teamspeak.de
Vereisten
Wat moet je mee nemen om bij ons in de clan te zitten:
18+
Engels en Nederlands kunnen spreken.
Wij hebben momenteel ongeveer 57 leden; Boezelman, NeooeN, Nuwmax, Flawless, ArchangelINC en nog een aantal mensen van dit forum.
Op welk niveau spelen wij?
T1 tot T6 en we zijn een gezellige club en helpen iedereen.
Aanmelden?
In-game contact op te nemen met ArchangelINC#2253 of met NeooeN#2211 of CHESSMASTER #2838
ArCINC is een clan die Internationale spelers heeft en 89% er van nederlanders en belgen.
Teamspeak?
We hebben onze eigen teamspeak server : archangelinc.teamspeak.de
Vereisten
Wat moet je mee nemen om bij ons in de clan te zitten:
18+
Engels en Nederlands kunnen spreken.
Wij hebben momenteel ongeveer 57 leden; Boezelman, NeooeN, Nuwmax, Flawless, ArchangelINC en nog een aantal mensen van dit forum.
Op welk niveau spelen wij?
T1 tot T6 en we zijn een gezellige club en helpen iedereen.
Aanmelden?
In-game contact op te nemen met ArchangelINC#2253 of met NeooeN#2211 of CHESSMASTER #2838
Vraagje, als je een nieuw character begint. Moet je dan eerst weer door de story heen?
het begint me wat te vervelen dat de juiste gear niet dropt voor mijn crusader. Misschien wil ik wel een dh proberen. Al heb ik nog weinig gelezen over die class..
het begint me wat te vervelen dat de juiste gear niet dropt voor mijn crusader. Misschien wil ik wel een dh proberen. Al heb ik nog weinig gelezen over die class..
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Nee, je kan meteen op lvl 1 naar adventuremode...
ja dat moet je doen als je geen short cut gaat nemen om die te ranken met anderen... wat ik altijd doe is gewoon einde van de rift ff swappen en de xp nemen op die nieuwe char..dan heb je een char geranked maar dan heb je nog geen gear dus moet je dat van anderen krijgen en of yelf al bezig gaan om items in je stock te hebben.TgR_KILLER schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:07:
Vraagje, als je een nieuw character begint. Moet je dan eerst weer door de story heen?
Je hebt direct toegang tot adventure mode (inclusief rifts) als je deze op je main character al vrij hebt gespeeld.TgR_KILLER schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:07:
Als ik met een nieuw karakter begin, dan wissel ik af tussen bounties en rifts, afhankelijk van waar ik zin in heb. Story-mode levelen is veel trager en als je bepaalde gebieden of bosses niet wil missen, dan kun je er met adventure mode altijd nog op bezoek gaan.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Of craftencybergi schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:12:
[...]
ja dat moet je doen als je geen short cut gaat nemen om die te ranken met anderen... wat ik altijd doe is gewoon einde van de rift ff swappen en de xp nemen op die nieuwe char..dan heb je een char geranked maar dan heb je nog geen gear dus moet je dat van anderen krijgen en of yelf al bezig gaan om items in je stock te hebben.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
gelijk heb je vergeten
Ik zou je monk naar God hernoemendesjaak909 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:35:
Errug netjes zo een hoge GR
Mooi. Dan maak ik komende dagen ergens een dh denk ik. Ga ik gewoon lekker via adventure mode wat bounties doen enzo.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
haha, naja ik hoef alleen maar te tanken en te pullen en zorgen dat ik in leven blijf, maar met permanent serenity (wel een beetje god mode) is dat wel te doen, mijn teammates doen al het harde werk, vooral de jade dr in het team heeft het altijd moeilijk en proct SV wel een paar keer per riftRuigerock schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:31:
[...]
Ik zou je monk naar God hernoemen
Errug netjes zo een hoge GR
en we lopen nog wat achter bij 3/4player leaderboards op de season, dus we moeten nog wat hoger gaan, lvl41 key ligt al klaar
[ Voor 11% gewijzigd door desjaak909 op 17-09-2014 10:47 ]
Movies: letterboxd
dit werkt niet meer?cybergi schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:12:
[...]
ja dat moet je doen als je geen short cut gaat nemen om die te ranken met anderen... wat ik altijd doe is gewoon einde van de rift ff swappen en de xp nemen op die nieuwe char..dan heb je een char geranked maar dan heb je nog geen gear dus moet je dat van anderen krijgen en of yelf al bezig gaan om items in je stock te hebben.
mja wij wachten nog altijd op je fresh char in seasons om te boosten, dat is ook in <2u gebeurd
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Ook maar eens een DH op seasons gemaakt (HC), netjes solo story doorlopen op HARD, geen problemen, inmiddels aangekomen op lvl 70 (ik speel niet zo heel veel, duurde 1 week).
Op lvl 70 eerst maar eens heul veul bounties op normal gedaan, RoRG viel 2 keer, en 3 keer de vault gehad, dus geen geldzorgen voorlopig, Gold GEM ook gedropt.
Inmiddels gaat T1 safe maar slow, veel gold maar geen items, wel shards maar weinig legs.
Ook nog steeds geen Rucksack en geen Marauders pieces, ook niet bij Kalada.
Hoe doen al die andere gasten dat toch, binnen notime fully geared?
Maar het spelletje blijft voorlopig nog wel leuk, zeker met soms beeldschermen vol gold, ik pick dan 500.000 in een keer op op T1.
Maar hierdoor verliesd de valuta wel waarde, gems upgraden is eenvoudig, evenals de financiele kant van rerollen.
Op lvl 70 eerst maar eens heul veul bounties op normal gedaan, RoRG viel 2 keer, en 3 keer de vault gehad, dus geen geldzorgen voorlopig, Gold GEM ook gedropt.
Inmiddels gaat T1 safe maar slow, veel gold maar geen items, wel shards maar weinig legs.
Maar het spelletje blijft voorlopig nog wel leuk, zeker met soms beeldschermen vol gold, ik pick dan 500.000 in een keer op op T1.
Maar hierdoor verliesd de valuta wel waarde, gems upgraden is eenvoudig, evenals de financiele kant van rerollen.
Cititzen of Ladonia
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 01:03
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
JEUJ!
Wilde net gaan Goblinhunten om de Vault te krijgen en dan net zo lang de Goblintrick te doen totdat ik de Piro Marella plan kreeg. Dropt bij een random mob in de Tower of the Damned de plan
Vandaag al 4 plans gevonden dus was een voorteken denk ik.
Heb deze kunnen craften:

Jeej! Build is ineens veel effectiever

Transmogje
Wilde net gaan Goblinhunten om de Vault te krijgen en dan net zo lang de Goblintrick te doen totdat ik de Piro Marella plan kreeg. Dropt bij een random mob in de Tower of the Damned de plan
Heb deze kunnen craften:

Jeej! Build is ineens veel effectiever
Transmogje

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dat is een hele beste roll, netjes!Angeloonie schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:03:
JEUJ!
Wilde net gaan Goblinhunten om de Vault te krijgen en dan net zo lang de Goblintrick te doen totdat ik de Piro Marella plan kreeg. Dropt bij een random mob in de Tower of the Damned de planVandaag al 4 plans gevonden dus was een voorteken denk ik.
Heb deze kunnen craften:
[afbeelding]
Jeej! Build is ineens veel effectiever![]()
Transmogje
[afbeelding]
BTW, wat is de "Goblintrick"? Boss zo lang mogelijk in leven houden voor meer goblins?
Ben ook wel geïnteresseerd in het zogenaamde 'goblinhunten', wist niet dat dit gericht kon ?lolgast schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:09:
[...]
Dat is een hele beste roll, netjes!
BTW, wat is de "Goblintrick"? Boss zo lang mogelijk in leven houden voor meer goblins?
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
heb er nog geen gehad -.- echt triest
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
In de Tower of the Damned lvl 1 spawned 50% van de tijd een goblin, dus rondje rennen, nieue game, rondje rennen, goblin, enz totdat je de portal krijgt.
Tijdens de bossfight sprinen er goblins van haar af als ze haar Charge doet, dit gebeurt zo'n 6-7 keer. Die goblins kill je en loot je, vervolgens ga je dood en begin je opnieuw. De items hou je namelijk, dus je kunt dit oneindig herhalen. Erg handig als je gems en plans wilt
Tijdens de bossfight sprinen er goblins van haar af als ze haar Charge doet, dit gebeurt zo'n 6-7 keer. Die goblins kill je en loot je, vervolgens ga je dood en begin je opnieuw. De items hou je namelijk, dus je kunt dit oneindig herhalen. Erg handig als je gems en plans wilt
[ Voor 23% gewijzigd door Angeloonie op 17-09-2014 11:22 ]
Hmm ik wist niet dat er een limit was wel. Jammer ik speel momenteel HC en doodgaan is geen optie. Nou ja 6-7 goblins is ook prima.Angeloonie schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:21:
Tijdens de bossfight spawnen er goblins als ze haar Charge doet, dit gebeurt zo'n 6-7 keer. Die goblins kill je en loot je, vervolgens ga je dood en begin je opnieuw. De items hou je namelijk, dus je kunt dit oneindig herhalen. Erg handig als je gems en plans wilt
Welke route gebruik je op Goblins te farmen. Ik farm nu beide towers en the core.
Hey Cees, het blijft allemaal RNG. Ik heb 100 Paragon levles meer dan jij, maar nog nooit (uit heel veel Goblins) een Vault gehad. Ook nog geen enkele Gift.sorcees schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:51:
Ook maar eens een DH op seasons gemaakt (HC), netjes solo story doorlopen op HARD, geen problemen, inmiddels aangekomen op lvl 70 (ik speel niet zo heel veel, duurde 1 week).
Wel de Maurader set compleet (geen beste rolls, wel deels van Kadala), maar na ruim 6000 shards ook nog geen Rucksack.
Moeten we samen wat vaker op pad gaan! Droppen voor jou de Mauraders en krijg ik hopelijk eens een Vault. Jammer dat je tegenwoordig uitslaapt
Geen optie voor HC.Angeloonie schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:21:
In de Tower of the Damned lvl 1 spawned 50% van de tijd een goblin, dus rondje rennen, nieue game, rondje rennen, goblin, enz totdat je de portal krijgt.
Cititzen of Ladonia
Jawel. Alleen kun je het maar 1x doen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ik doe enkel Damned lvl 1, en dan gewoon van links naar rechts (en eerst bij de WP recht omhoog voor dat stukje). Kortste area om te hunten volgens mij.Anno schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:24:
[...]
Hmm ik wist niet dat er een limit was wel. Jammer ik speel momenteel HC en doodgaan is geen optie. Nou ja 6-7 goblins is ook prima.
Welke route gebruik je op Goblins te farmen. Ik farm nu beide towers en the core.
Vanavond ook maar eens proberen.Angeloonie schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:29:
[...]
Ik doe enkel Damned lvl 1, en dan gewoon van links naar rechts (en eerst bij de WP recht omhoog voor dat stukje). Kortste area om te hunten volgens mij.
hehe, i know the feeling; 1 schamel marauders helmpje op mn DH, maar wel op zowel HC als HC-seasons en boon of the hoardertollo71 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:24:
[...]
Hey Cees, het blijft allemaal RNG. Ik heb 100 Paragon levles meer dan jij, maar nog nooit (uit heel veel Goblins) een Vault gehad. Ook nog geen enkele Gift.
Wel de Maurader set compleet (geen beste rolls, wel deels van Kadala), maar na ruim 6000 shards ook nog geen Rucksack.
Moeten we samen wat vaker op pad gaan! Droppen voor jou de Mauraders en krijg ik hopelijk eens een Vault. Jammer dat je tegenwoordig uitslaapt
Kadala heb ik het niet eens meer over; die weigert me categorisch de items te geven waar ik naar op zoek ben (liddless fire, WH als belangrijkste omissies)
ben nu een barb aan het optuigen om daarmee gold te gaan hunten; jammer dat je gold niet meer kan overdragen aan clannies
ps. uitslapen... als ik om 6:15 inlog dan ben jij alweer klaar met je runs

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 17-09-2014 11:51 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Verwijderd
[/quote]
Dit is nieuw voor mij, welke boss is dit Angeloonie. Is hier wellicht ook een vid van?
Thanks
[/quote]
Dit is nieuw voor mij, welke boss is dit Angeloonie. Is hier wellicht ook een vid van?
Thanks
YouTube: Diablo 3 RoS 2.1 - 300 million gold per hour!!! - Goblin Vault - farm gold and goblinsVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:03:
Thanks
tollo71 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:24:
[...]
Hey Cees, het blijft allemaal RNG. Ik heb 100 Paragon levles meer dan jij, maar nog nooit (uit heel veel Goblins) een Vault gehad. Ook nog geen enkele Gift.
Samen runnen is natuurlijk altijd de betere methode, dropt er iets dat ik al heb dan krijgt de ander het en vice versa.
4x DH op HC, b.v. T1 of T2 bounties (anders geen vault), count me in.
Cititzen of Ladonia
Hoe bevalt de build met Roland op T6? Binnen 10 min. te doen? Neem aan dat de Piro de eventuele wrath problemen wegnemen.Angeloonie schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:03:
JEUJ!
Wilde net gaan Goblinhunten om de Vault te krijgen en dan net zo lang de Goblintrick te doen totdat ik de Piro Marella plan kreeg. Dropt bij een random mob in de Tower of the Damned de planVandaag al 4 plans gevonden dus was een voorteken denk ik.
Heb deze kunnen craften:
[afbeelding]
Jeej! Build is ineens veel effectiever![]()
Transmogje
[afbeelding]
Zag namelijk dat ik de Piro plans ook heb en de Roland set uiteraard.
Als het wat is probeer ik het op m'n andere crusader.
Al moet 'ie nog wel naar 70, dus als er nog eens een boost avond is...

Verwijderd
bassie, ik run die build nu ongeveer een week en het is niet alleen effectief maar ook erg leuk om te spelen. Piro is wel must moet ik zeggen. Heb nu een baleful remnant, maar ik denk dat het beste een goeie furnace zou zijn. Merk nu dat rond grift 28+ sommige elites lastig worden als je akkarat niet up hebt. Er is een kleine issue met toughness vergeleken bij bijv shotgun crusader, maar dat is met passives wel op te lossen. Renewal helpt een hoop bijvoorbeeld.
Ok, klinkt goed. Goede Furnace heb ik, en CDR zit op 54%, perma Akkarat (met Akkhan) dus dat zit wel goed.
Vanavond maar eens testen.
Stampede build bevalt me ook nog steeds maar het is leuk om weer een andere build te proberen.
Vanavond maar eens testen.
Stampede build bevalt me ook nog steeds maar het is leuk om weer een andere build te proberen.
ik heb de bash/roland set-up met lightdam geprobeerd, en was daar nog niet zo kapot van. Kreeg niet het gevoel dat ik daarmee sneller kon killen dan met m'n huidige HF/FoH build. Als je de filmpjes echter ziet dan is een roland-based char zeer wel in staat snel te killen, maar dat was geloof ik een phys-build, en ik heb geen/weinig Phys% items om zo'n char te bouwen...Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:36:
bassie, ik run die build nu ongeveer een week en het is niet alleen effectief maar ook erg leuk om te spelen. Piro is wel must moet ik zeggen. Heb nu een baleful remnant, maar ik denk dat het beste een goeie furnace zou zijn. Merk nu dat rond grift 28+ sommige elites lastig worden als je akkarat niet up hebt. Er is een kleine issue met toughness vergeleken bij bijv shotgun crusader, maar dat is met passives wel op te lossen. Renewal helpt een hoop bijvoorbeeld.
Voorlopig is lightning% the way to go voor mij dus... Als iemand een viable lightbuild met rolands heeft, dan hoor ik het graag though
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
zoveel DPS verschil in de SB rune's is er niet, zeker voor e's waar single target belangrijker wordt. Het is beter te combinieren met een Haxo als je er een top versie van hebt. Verder kan je dus de legendary gem bane of the trappen goed gebruiken, al is het nog niet boven L25.kwakke01 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:04:
[...]
ik heb de bash/roland set-up met lightdam geprobeerd, en was daar nog niet zo kapot van. Kreeg niet het gevoel dat ik daarmee sneller kon killen dan met m'n huidige HF/FoH build. Als je de filmpjes echter ziet dan is een roland-based char zeer wel in staat snel te killen, maar dat was geloof ik een phys-build, en ik heb geen/weinig Phys% items om zo'n char te bouwen...
Voorlopig is lightning% the way to go voor mij dus... Als iemand een viable lightbuild met rolands heeft, dan hoor ik het graag though
Het is wel jammer dat Reaper's bijna verplicht zijn voor alle crusader builds, anders haal je uit een strongarm dus nog meer DPS voor een lightning build.
Je hebt natuurlijk wel het voordeel dat provoke/charged up lightning is. Daar haal je ook wat DPS uit.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
@ Angeloonie: gratz met de planAngeloonie schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:21:
Als je op de rug kijkt van de Goblin Boss dan zie je hoeveel goblins kunnen spawnen (das is geregeld dmv hotfix)
Naast Tower of the Damned schijnt Hell Rift Lvl 1/2 ook een optie te zijn
Goblins farmen > doodgaan > goblins farmen totdat je er genoeg van hebt. De kans op legendaries is laag - wel dropt er goud, gems en plans
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik speel nu T4 met de Roland set en ga nog best vaak dood, Als ik dan hoor dat mensen hier T6 spelen heb ik het idee dat ik iets fout doe?
http://eu.battle.net/d3/e...olgast-2199/hero/47352781
Ik ben geen crusader specialist - maar op het 1e oog zou ik zeggen te lage dps voor T6 (mimimaal 1m unbuffed - om dit snel en effectief te doen) en te lage toughness (9.5m). Lage VIT, wellicht een % life gem in je helm ipv CDRlolgast schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:35:
Ik speel nu T4 met de Roland set en ga nog best vaak dood, Als ik dan hoor dat mensen hier T6 spelen heb ik het idee dat ik iets fout doe?
Geen VIT op je ringen, scheelt toch weer zo'n 700-1000 VIT in totaal

Hoogste resistance is poison met 680, dat moet echt veel hoger
[ Voor 11% gewijzigd door Vidra op 17-09-2014 13:45 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Kan iemand mij het geheim vertellen om als Solo barb een eind boven de GR30 te geraken?
Zelfs met 23M buffed toughness ga je eigenlijk zo dood bij bepaalde elite packs... komt er ook bij dat mijn dps dan helemaal niks meer is (perma CoTa en perma Charge). En als je kijkt naar de top ranking, hebben die barbs ook geen extreem hoge toughness eigenlijk. Het moge duidelijk zijn dat toughness niet echt de sleutel is.
Mijn gear is niet zo speciaal, maar komaan, GR30 of 31 zou ik toch moeten kunnen zonder al té veel vloeken?
http://eu.battle.net/d3/e...ideshow-2189/hero/1922871
Zelfs met 23M buffed toughness ga je eigenlijk zo dood bij bepaalde elite packs... komt er ook bij dat mijn dps dan helemaal niks meer is (perma CoTa en perma Charge). En als je kijkt naar de top ranking, hebben die barbs ook geen extreem hoge toughness eigenlijk. Het moge duidelijk zijn dat toughness niet echt de sleutel is.
Mijn gear is niet zo speciaal, maar komaan, GR30 of 31 zou ik toch moeten kunnen zonder al té veel vloeken?
http://eu.battle.net/d3/e...ideshow-2189/hero/1922871
[ Voor 17% gewijzigd door SideShow op 17-09-2014 13:43 ]
(Pluspunten voor de naam van je Crusader.)lolgast schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:35:
Prins te PaardLUH-3417 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:42:
[...]
(Pluspunten voor de naam van je Crusader.)
Wilt er iemand aub eens men monk bekijken en zeggen waar ik wat (op korte termijn) kan veranderen ?
Alles gaat vlot op T4, meer zou een probleem geven en vnl. dan bij elites
Uiteindelijk doel is de 1000 storms set, maar dat lijkt me meer een utopie
Verder speel ik graag zoals men build nu is, dus hier zou ik liever niet al te veel aan veranderen (buiten de mantra dan ofzow)
Alles gaat vlot op T4, meer zou een probleem geven en vnl. dan bij elites
Uiteindelijk doel is de 1000 storms set, maar dat lijkt me meer een utopie
Verder speel ik graag zoals men build nu is, dus hier zou ik liever niet al te veel aan veranderen (buiten de mantra dan ofzow)
[ Voor 11% gewijzigd door KipCurreh op 17-09-2014 13:48 ]
Hmm die gem is opzich wel een idee ja, CDR gebruik je zo toch minder. Die ringen is zeker waar en zijn niet ideaal, maar die $!#*&@ droppen nooit bij mijVidra schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:40:
[...]
Ik ben geen crusader specialist - maar op het 1e oog zou ik zeggen te lage dps voor T6 (mimimaal 1m unbuffed - om dit snel en effectief te doen) en te lage toughness (9.5m). Lage VIT, wellicht een % life gem in je helm ipv CDR
Hoogste resistance is poison met 680, dat moet echt veel hoger![]()
Ingame zit ik overigens wel op 1 miljoen damage, los van de elemental damage. Of moet de "battle.net damage" op 1 miljoen zitten?
Dat is, wat ik lees en zie, ook wel het probleem van Roland Shield Bash build. Close range en geen perma Akkarat = veel dood gaan met te weinig toughness.lolgast schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:35:
Ik zou in jouw geval proberen een soort elemental damage te kiezen. Je gebruikt nu Lightning op je amulet en Holy op je bracers.
Ook je skill damage laat te wensen over. Je hebt nu overal skill damage die je niet in je build gebruikt.
Elite damage helpt ook veel! Dus kijk of je niet toevallig nog een SoJ in je stash hebt liggen.
Profile damage zegt niet zoveel. Ik zit ook maar op 866k, maar T6 is een eitje.Vidra schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:40:
[...]
Ik ben geen crusader specialist - maar op het 1e oog zou ik zeggen te lage dps voor T6 (mimimaal 1m unbuffed - om dit snel en effectief te doen) en te lage toughness (9.5m). Lage VIT, wellicht een % life gem in je helm ipv CDR
je toughness is voor t6 idd wel erg laag; ik zit in-game nu op 23m, en dat komt aardig in de buurt; akarat aan als er elites in de buurt komen, en dan kan ik hem redelijk heelhouden. Ook je dps is idd niet heel hoog; daarnaast wordt dit niet gecompenseerd met veel +ele%lolgast schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:35:
op t6 zou ik proberen om rond de 2m elitedam te doen, en 1.5m elemental dps;dan kan je met de gems nog wat extra dps pakken, die je hard nodig hebt
Hier veel mensen op PS4 die D3 willen co-oppen?
Ben rond level 60 en bijna klaar met story mode.
Vanavond de stash maar eens door voor dex/cold gear. Misschien is deze build wel wat.
Veel freeze skills en ik vraag me af of je hiermee een soort van perma freeze kunt bereiken. Dat zou in de party wel welkom zijn. Beste mitigation is zorgen dat de mobs je niet kunnen raken
.
Zijn er hier al monks met iets dergelijks bezig geweest?
Veel freeze skills en ik vraag me af of je hiermee een soort van perma freeze kunt bereiken. Dat zou in de party wel welkom zijn. Beste mitigation is zorgen dat de mobs je niet kunnen raken
Zijn er hier al monks met iets dergelijks bezig geweest?
[ Voor 7% gewijzigd door retlaw op 17-09-2014 14:00 ]
Battle.net || Strava
Ik hoor het alweer, ik moet nog verder farmen 
Bedankt voor de snelle evaluatie
Bedankt voor de snelle evaluatie
dat geldt alleen als je perma-ac hebt, en dat lukt niet zo goed met rolandsuperbassie schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:52:
[...]
[...]
Profile damage zegt niet zoveel. Ik zit ook maar op 866k, maar T6 is een eitje.
maar zoals gezegd; eerst je build goed uitdenken en de gear op elkaar afstemmen, en dan t6 proberen; het is niet voor niets T6
Ja gezellig, heb in het weekend tijd. PSN account: LuxurydiverKashika schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:59:
Hier veel mensen op PS4 die D3 willen co-oppen?
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Ik heb net ook maar een piro marella gemaakt koste wel 5 pogingen ik heb er nu de volgende stats op.634 str 655 vit 10% crit chance (gerolled) 1.95 wrath regen en +9 max wrath. En 2271 armor
in zowel toughness als dmg hogere stats nu.
in zowel toughness als dmg hogere stats nu.
[ Voor 3% gewijzigd door TgR_KILLER op 17-09-2014 14:38 ]
Inderdaad, daarom twijfel ik nu weer om die set te proberen op T6.kwakke01 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:00:
[...]
dat geldt alleen als je perma-ac hebt, en dat lukt niet zo goed met roland
Als ik wat Youtubers mag geloven moet er nog wel wat aan gesleuteld worden.
Verwijderd
@ lolgast je toughness en dps valt eigenlijk wel mee. Maar je leg gems zou ik vervangen voor teaguk/ swiftness / ban of the trapped. Daar haal je enorm veel uit met deze build. Plus physical dmg stacken op iig bracer ring amu. Zou leuk zijn als je het op je wapen kunt krijgen maar das beetje extra.
Rolands kan nou eenmaal geen perma akkarat dus het voordeel van prophet rune heb je niet altijd. Komt er dus op neer dat je dat anders op moet lossen ik heb dat gedaan door renewal passive. Met die stack gems pomp je der dan binnen de kortste keren crits van 70 mil uit zonder akkarat. Ik heb dan ook nog life per wrath spent op mijn shield wat wel leuk meehelpt. Je akkarat wordt dan meer een soort lifesaver voor benarde situaties.
Ik haal met ez t6 zonder dood te gaan nu. Voor de hogere grifts switch ik mijn shield glare voor of iron skin of consecration. Zit ik nog beetje mee te hannessen. Maar vita op ringen e.d. zou je teveel dmg kosten. Toughness rond de 1mil sheet is genoeg je moet het uit healing halen ben ik inmiddels achter. Bovendien zou een Furnace veel verschil maken elites dan sneller dood gaan heb je ook minder lang dmg mitigation nodig.
Shield bash build met akkhan is no go imo. De dmg output wordt veel te laag en het is stront langzaam.
Check mijn armory, met deze build gaat T6 solo easy zonder problemen
Rolands kan nou eenmaal geen perma akkarat dus het voordeel van prophet rune heb je niet altijd. Komt er dus op neer dat je dat anders op moet lossen ik heb dat gedaan door renewal passive. Met die stack gems pomp je der dan binnen de kortste keren crits van 70 mil uit zonder akkarat. Ik heb dan ook nog life per wrath spent op mijn shield wat wel leuk meehelpt. Je akkarat wordt dan meer een soort lifesaver voor benarde situaties.
Ik haal met ez t6 zonder dood te gaan nu. Voor de hogere grifts switch ik mijn shield glare voor of iron skin of consecration. Zit ik nog beetje mee te hannessen. Maar vita op ringen e.d. zou je teveel dmg kosten. Toughness rond de 1mil sheet is genoeg je moet het uit healing halen ben ik inmiddels achter. Bovendien zou een Furnace veel verschil maken elites dan sneller dood gaan heb je ook minder lang dmg mitigation nodig.
Shield bash build met akkhan is no go imo. De dmg output wordt veel te laag en het is stront langzaam.
Lol ik zie nu na een half uur op mijn nieuwe dh dat ze al 93 paragon points heeft. Ik wist niet dat dat mee schaalde van mijn crusader.
Bedankt. Bane of the Trapped heb ik al eens naar zitten kijken, maar als SB crusader heb je daar niet veel aan, zonder de level 25 buff toch? Tenminste, ik heb eens in de 12 sec shield glare, maar buiten dat doe ik weinig CC volgens mijVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:54:
@ lolgast je toughness en dps valt eigenlijk wel mee. Maar je leg gems zou ik vervangen voor teaguk/ swiftness / ban of the trapped. Daar haal je enorm veel uit met deze build. Plus physical dmg stacken op iig bracer ring amu. Zou leuk zijn als je het op je wapen kunt krijgen maar das beetje extra.
@tgr_killer: Je paragon levels schalen met al je characters. Alleen SC en HC wordt onderscheid in gemaakt. En Season uiteraard, want dan begin je bij 0
[ Voor 4% gewijzigd door lolgast op 17-09-2014 15:15 ]
yeps, ik denk dat als je gaat googlen op Roland set, dat dan de meest gevonden term "squishy" issuperbassie schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:53:
[...]
Inderdaad, daarom twijfel ik nu weer om die set te proberen op T6.
Als ik wat Youtubers mag geloven moet er nog wel wat aan gesleuteld worden.

anyways, het blijft wel een leuke vondst, en als je niet zonder wrach komt te zitten kan het nog wel werken...
gister hét condemn shield gevonden; nu het wapen nog, en dan kan ik die build uitproberen; die lijkt het nog wel aardig te doen
Verwijderd
Bane of the trapped heeft idd alleen zin als ie lvl 25 is maar dan issie ook wel echt nice. zeker voor SB build aangezien je altijd closecombat bent.
Met vol teaguk en switfness stacks ga ik richting de 5 mil physical dmg ofzow dus das ook wel leuk
Met vol teaguk en switfness stacks ga ik richting de 5 mil physical dmg ofzow dus das ook wel leuk
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2014 15:30 ]
ik zweer voorlopig bij wreath of lightning, aangezien ik lightning gebuffed heb. goede 2e is voor mij bane of the powerfull; binnen een minuut kom je toch vaak wel een nieuwe elite tegenVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:29:
Bane of the trapped heeft idd alleen zin als ie lvl 25 is maar dan issie ook wel echt nice. zeker voor SB build aangezien je altijd closecombat bent.
Ik zie trouwens dat er velen met Aughild shoulders/bracers rondlopen, is dit de moeite waard om te craften voor men monk ?
als je geinteresseerd bent in 15% elitedam 15%dr from elites wel jaKipCurreh schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:36:
Ik zie trouwens dat er velen met Aughild shoulders/bracers rondlopen, is dit de moeite waard om te craften voor men monk ?
maar ook vaak zie je RoRG met 2-piece combo's van aughils/BT/Cains, dan heb je van alles wat (eliteboost, vita, ias, DR en xp
Denk dat die 93 paragon op mijn nieuwe DH haar wel erg OP heeft gemaakt
met rapid fire maai ik door alles heen wat op me af komt xD zo makkelijk was het met mijn crusader niet lol. Toch maar even wat moeilijker zetten volgende keer als ik weer ga levelen
Juist. Ben voor mijn monk nog op zoek naar Blackthorne spul, dan heb ik 3-piece Raiment, 2x Aughild en 2x BT + RoRG. Even experimenteren of dat fijn is.kwakke01 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:41:
[...]
als je geinteresseerd bent in 15% elitedam 15%dr from elites wel ja(3-piece bonus)
maar ook vaak zie je RoRG met 2-piece combo's van aughils/BT/Cains, dan heb je van alles wat (eliteboost, vita, ias, DR en xp
interessant... Heb reeds 2 BT stuks en een RoRG, dus ga ik maar eens Aughild's craften en zien wat er daar uitvalt... En in tussentijd hopen op Raiment gearDeadsmell schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:22:
[...]
Juist. Ben voor mijn monk nog op zoek naar Blackthorne spul, dan heb ik 3-piece Raiment, 2x Aughild en 2x BT + RoRG. Even experimenteren of dat fijn is.
Ik heb zelf al een tijdje aughild bracer/chest op mijn monk. Bevalt me erg goed
Verder 3-piece sunwuko en 2-piece cains. En dan uiteraard RORG.
Nu alleen nog een flying dragon, witching hour, sunwuko gloves en dan een andere helm of amu. Depth diggers ter vervanging van de cain's broek heb ik al. Dan ben ik eindelijk compleet met m'n build.
Intussen spaar ik ook rustig verder voor de inna's set (nu 4 stuks in stash) en de raiment set (2 stuks in stash).
Nu alleen nog een flying dragon, witching hour, sunwuko gloves en dan een andere helm of amu. Depth diggers ter vervanging van de cain's broek heb ik al. Dan ben ik eindelijk compleet met m'n build.
Intussen spaar ik ook rustig verder voor de inna's set (nu 4 stuks in stash) en de raiment set (2 stuks in stash).
Beeromaniac
Wat voor build heb jij eigenlijk? Ik zie lightning, fire, physical...KipCurreh schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:48:
[...]
interessant... Heb reeds 2 BT stuks en een RoRG, dus ga ik maar eens Aughild's craften en zien wat er daar uitvalt... En in tussentijd hopen op Raiment gear
Voor lighting is de BT amulet eigenlijk vrij verplicht, omdat je ook Eye of the Storm wilt en dus geen set item op je hoofd kunt mikken.
Oh Snap!
Na goblin nummer 37 was het eindelijk zover > The Vault
(op season)
Nu gaan we wat meemaken
Na goblin nummer 37 was het eindelijk zover > The Vault
(op season)
Nu gaan we wat meemaken
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Vanmiddag iets vaags.
Rift, zelf als barb met 3 Crus, mar deze werkte echt als 1, maar met 3x dps.
Bewogen echt compleet synchroon.
Is dat een spell, bot?? Zag er wel grappig uit by the weg.
MultiboxRhodan schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:39:
Vanmiddag iets vaags.
Zal jullie ook ff toevoegen, ben zelf ook rond de lvl 60, en meer mensen @PSN friendlist is altijd leukLuxurydiver schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:08:
[...]
Ja gezellig, heb in het weekend tijd. PSN account: Luxurydiver
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
hmm vrijwel lightning normaal gezien, maar eerlijk gezegd weet ik geen fuck waar ik mee bezig benDeadsmell schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:55:
[...]
Wat voor build heb jij eigenlijk? Ik zie lightning, fire, physical...
Voor lighting is de BT amulet eigenlijk vrij verplicht, omdat je ook Eye of the Storm wilt en dus geen set item op je hoofd kunt mikken.
Ah. Ik zou zeggen, check wat builds op Diablofans.com of YouTube en maak eerst eens een keuze. Dat maakt het progress maken heel veel gemakkelijker. 
Weet iemand wat de beste legendary gems zijn om te gebruiken voor een lightning monk? Ik heb momenteel twee sockets en daarin gebruik ik Bane of the Powerful en Simplicity's Strength (ivm FoT). Maar ik twijfel ernstig of ik niet één van die gems moet switchen naar Wreath of Lightning of Gogok of Swiftness.
Weet iemand wat de beste legendary gems zijn om te gebruiken voor een lightning monk? Ik heb momenteel twee sockets en daarin gebruik ik Bane of the Powerful en Simplicity's Strength (ivm FoT). Maar ik twijfel ernstig of ik niet één van die gems moet switchen naar Wreath of Lightning of Gogok of Swiftness.
[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 17-09-2014 20:55 ]
Bam! 2e hellfire amulet die ik craft is best aardig:

Had opzich een socket kunnen gebruiken, maar dan mis ik weer crit chance..

Wow, ik had die crit chance zonder na te denken al in een socket veranderdunfor schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:40:
Bam! 2e hellfire amulet die ik craft is best aardig:
[afbeelding]
Wat is beter? Een level 25 gem zoals Bane of The Trapped die je +20% extra dmg geeft op elke aanval of 10% crit?
Dan val ik terug naar 30% crit, dat is me te weinig.Jerry schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:24:
[...]
Wow, ik had die crit chance zonder na te denken al in een socket veranderd.
Wat is beter? Een level 25 gem zoals Bane of The Trapped die je +20% extra dmg geeft op elke aanval of 10% crit?.
Zodra ik een rrog met crit vind zal ik dat nog eens proberen.
M'n sunwuko spam zal dan wel 120 mil doen ipv 100 mil, maar als je dat 10% minder vaak doet....
[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 17-09-2014 23:40 ]
Die laatste twee die je noemt hebben mijn voorkeur. De wreath profiteert ook van je lightning skill damage. Ias is gewoon top op een monk, en als je full Raiment wil of epiphany hebt is de extra cooldown welkom.Deadsmell schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:53:
Ah. Ik zou zeggen, check wat builds op Diablofans.com of YouTube en maak eerst eens een keuze. Dat maakt het progress maken heel veel gemakkelijker.
Heb net een cold monkie geprobeerd te gearen en is redelijk gelukt. Moet nog wat doen aan de toughness. Ook al is die 30 m ik ga nog te vaak plat op de grift hoger dan 30. Maar als ik blijf staan is het freezen wel handig, werkt best aardig!
Battle.net || Strava
Verwijderd
ik ben paragorn lvl 200 \o/
had al een DH en monk op lvl 70 maar nu ook crusader en wizard op lvl 70
heb een WD en barb in de ijskast staan die zijn al 23 zodat ze met full XP set geboost kunnen worden dat gaat mega snel op T6
heb advies gekregen toen AH dreigte te verdwijnen om cains set compleet te krijgen en dat is best handig 106% extra XP en 161 XP per kill bovenop de 1600 die je op T6 krijgt en dan nog extra voor de groep zat net op bijna 2100% XP
ben nu maar eens gestart met mn DH te gearen
die zijn wel gruwelijk nu
had al een DH en monk op lvl 70 maar nu ook crusader en wizard op lvl 70
heb een WD en barb in de ijskast staan die zijn al 23 zodat ze met full XP set geboost kunnen worden dat gaat mega snel op T6
ben nu maar eens gestart met mn DH te gearen
Zou iemand hier (die vandaag niet hoeft te werken
) eens willen kijken wat de goedkoopste Blue / gold items zijn die je via merchant kan kopen.
Dacht namelijk bij mezelf. Ik kan wel mats gaan verzamelen maar ik gezien die gem voor bergen goud zorgt Kan ik ze simpelweg ook gewoon kopen
Dus stel.. 50k voor een blue / gold item....x 1500 = 75 mill gold
Kan je verzekeren dat je sneller 75 mill bij elkaar hebt dan 1500 mats
Dus nu de vraag.. Wat zijn de goedkoopste items die we kunnen salvagen
Dacht namelijk bij mezelf. Ik kan wel mats gaan verzamelen maar ik gezien die gem voor bergen goud zorgt Kan ik ze simpelweg ook gewoon kopen
Dus nu de vraag.. Wat zijn de goedkoopste items die we kunnen salvagen
[ Voor 8% gewijzigd door markklok op 18-09-2014 07:44 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Je kunt gekochte items niet salvagen...markklok schreef op donderdag 18 september 2014 @ 07:42:
Zou iemand hier (die vandaag niet hoeft te werken) eens willen kijken wat de goedkoopste Blue / gold item is die je via merchant...
Dacht namelijk... Ik kan wel mats gaan verzamelen maar ik gezien die gem die voor bergen goud zorgt kan ik ze ook gewoon simpelweg kopen
Dus nu de vraag.. wat zijn de goedkoopste items om die vervolgens weer te salvagen

Legion 7i i9 3080 32gb
Merchant items kon je niet salvagen neem aan dat ze dat niet veranderd hebben
Heb gisteren even met alle vier de gems geëxperimenteerd en vond Wreath of Lightning ook een fijne. Ben alleen erg huiverig om Simplicity in te leveren, want die geeft me momenteel wel 32% bonus op FoT. Toch een bonus die continu is, in tegenstelling tot de andere. En Simplicity heeft een mooie healing skill, op level 25.retlaw schreef op donderdag 18 september 2014 @ 00:33:
[...]
Die laatste twee die je noemt hebben mijn voorkeur. De wreath profiteert ook van je lightning skill damage. Ias is gewoon top op een monk, en als je full Raiment wil of epiphany hebt is de extra cooldown welkom.
Heb net een cold monkie geprobeerd te gearen en is redelijk gelukt. Moet nog wat doen aan de toughness. Ook al is die 30 m ik ga nog te vaak plat op de grift hoger dan 30. Maar als ik blijf staan is het freezen wel handig, werkt best aardig!
Het effect van Gogok viel me tegen. Ik had niet de indruk dat het me heel veel dps opleverde, in tegenstelling tot Bane of the Powerful. Zal vanavond Gogok eens upgraden en dan vergelijken met Simplicity. Misschien maakt dat een duidelijk verschil.
Ik ga sowieso voor Bane. Beetje rap overal doorheen en je hebt hem 90% van de tijd up. En ik heb hem nog maar op level 14 ofzo.
Eerste paarse cijfer is verschenen op DiabloProgress! Stond gisteravond 80e op Monk Elemental Elite DPS world.
[ Voor 11% gewijzigd door Deadsmell op 18-09-2014 08:44 ]
Gisteravond gekeken hoever ik kan komen in Greater Rifts. Het blijkt dat 24 de max is met deze build / gear op dit moment. De fetishes en dogs gaan te snel dood om verder te gaan. Qua eigen thoughness gaat het nog prima.
Ook nog een vault gehad toen ik T4 bounties deed. Dat leverde een bergje gems en ongeveer 30 miljoen gold.
Verder nog een nieuwe set belt gevonden met mooie stats.
Ook nog een vault gehad toen ik T4 bounties deed. Dat leverde een bergje gems en ongeveer 30 miljoen gold.
Verder nog een nieuwe set belt gevonden met mooie stats.
gister paar Aughild's & Asheara's gecraft.. Op men 2de chest al gelijk 3 sockets enz, best mooi om te gebruiken...
Momenteel zit ik dus met 2 Aughild's, 2 Ashaera's & 2 BT stukken, met een RoRG
Wel een beetje ingeboet qua dmg, maar heb nu wel meer het 'tank'gevoel wat vnl in een party met DH/WIZ wel van pas kan komen..
Vraag is, is dit overkill of is dit best ok in afwachting tot betere stukken (raiment set items) ?
Wel een beetje ingeboet qua dmg, maar heb nu wel meer het 'tank'gevoel wat vnl in een party met DH/WIZ wel van pas kan komen..
Vraag is, is dit overkill of is dit best ok in afwachting tot betere stukken (raiment set items) ?
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 17-09 13:58
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Dit is best prima en waarschijnlijk nuttiger dan de Rainment set.KipCurreh schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:56:
gister paar Aughild's & Asheara's gecraft.. Op men 2de chest al gelijk 3 sockets enz, best mooi om te gebruiken...
De extra damage die je er van krijgt is namelijk nogal.. Underwhelming..
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
In afwachting van betere stukken? Veel beter dan Aughild wordt het niet voor een monk. Mooie bonussen hoor. Qua chest is Aughild zelfs beter dan Raiment, omdat 'ie een hogere armor bonus kan krijgen.KipCurreh schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:56:
Maar op je chest wil je dex, vit, 3 sockets, resall of armor. Op je Shoulders dex, vit, resall/armor, %life. Zelfde geldt voor al je armor stukken, op gloves na. Zoveel mogelijk life en mitigation. Dat ga je als monk hard nodig hebben. Die sweeping wind bonussen zijn leuk voor nu, maar als je je lightning damage omhoog knalt (en die gaat met de juiste items toch richting de 100%), dan zijn er betere affixes te bedenken.
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 18-09-2014 09:08 ]
gefeliDeadsmell schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:39:
[...]
...
Eerste paarse cijfer is verschenen op DiabloProgress! Stond gisteravond 80e op Monk Elemental Elite DPS world.
Ik zit met mn crus nu op bijna 3m-elitedam, maar lever dan teveel in aan tough om boven de t2 te spelen; als ik een 'iets' gebalanceerdere set-up neem, kan ik nu t5 makkelijk doorlopen. Moet zowiezo terug naar de tekentafel, want ik heb eindelijk een rorg
gister met wat hulp mn barb naar 70 gebracht. Doel was om een gold-digger te bouwen, maar de items die ik nu heb lenen zich teveel voor een echt goede build; jeez wat gaat ie makkelijk overal doorheen
http://www.diabloprogress.com/hero/gotkwakke-2365/GoTGolDDiGGe/49192535
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Heb sinds gisteravond de Bane of the Trapped op lvl 25Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:29:
Dit is mijn gear nu: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/48774497
M'n Roland shoulders, gloves en boots zitten redelijk aan de max. Chest kan nog met betere str/vit rolls en pants met een all res roll. Kwam er na 6x rollen pas achter dat er al Fire res op zat
M'n Helm of Rule is volgens mij zo goed als perfect, Angel Hair Braid is ook een lekkere roll..
Maar waar ik nog mee zit te kutten is de ringen en amu. Die willen maar niet (beter) droppen. Gisteren van Hayabusa de Dovu gekregen, reroll naar physical leverde me marginale DPS-winst op, maar CHC is hoger en health globe roll is nice.
Wel een redelijke Compass Rose gevonden, nu 7%/49%/5% maar eigenlijk moet die CHD naar socket. Weet alleen niet welke gem ik dan moet socketen, Mirinae? Bane of the Powerful? Gogok? Taeguk?
Qua wapen ben ik nog steeds aan het kutten met wat ik heb.. Had een Skorn, maar vond vanmorgen een Grandfather met een redelijke roll en een socket. Er zat +16% life op maar deze heb ik rerolled naar 9% dmg. Qua DPS is het eigenlijk gelijk, maar nu wel +21007 LoH erbij
Helaas nog steeds geen mooie Flail
Maar goed, ik vermaak me echt enorm met de Bashader
[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 18-09-2014 09:55 ]
Verwijderd
Ziet der goed uit man. Hebben nagenoeg dezelfde gear behalve dat ik die Balefull wel heb hihi. Ik zou echter liever een furnace willen voor deze build
Ik gebruik taeguk op dit moment maar zit erover te denken om die te wisselen voor een lvl 25 bane of the powerfull.
Je gaat weer als een speer, maar ben ook niet anders van je gewend :)!Deadsmell schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:39:
[...]
Heb gisteren even met alle vier de gems geëxperimenteerd en vond Wreath of Lightning ook een fijne. Ben alleen erg huiverig om Simplicity in te leveren, want die geeft me momenteel wel 32% bonus op FoT. Toch een bonus die continu is, in tegenstelling tot de andere. En Simplicity heeft een mooie healing skill, op level 25.
Het effect van Gogok viel me tegen. Ik had niet de indruk dat het me heel veel dps opleverde, in tegenstelling tot Bane of the Powerful. Zal vanavond Gogok eens upgraden en dan vergelijken met Simplicity. Misschien maakt dat een duidelijk verschil.
Ik ga sowieso voor Bane. Beetje rap overal doorheen en je hebt hem 90% van de tijd up. En ik heb hem nog maar op level 14 ofzo.
Op de een of andere manier vind ik de monk lekkerder spelen met een hele hoge ias, daarom speelt de gogok fijn. Dit is meer een gevoel, of ie ook echt aan dps bijdraagt weet ik niet. Wel draagt deze bij aan wat meer cyclones en spirit... Ik heb alleen een socket in mijn amu met de huidige setup, dus hoef er ook nog niet over na te denken bij de lightning monk.
Die simplicity heb ik eigenlijk nooit als interessant gezien, omdat het een buf op enkel je primary skill betreft. De echte damage komt daar meestal niet van heb ik het idee. Merk je veel verschil met deze gem? Misschien toch wel het proberen waard anders. Ik vond de Teaguk interessanter, omdat deze alle damage bufft, dus niet alleen de primary skill damage. Ook deze heeft uiteindelijk een mooie toughness buff in de vorm van armor. Als het buffen van primary skills echt helpt, kan ik ook de nieuwe depth diggers proberen, heb een mooie liggen met dex,vit, res en 2 sockets. Hmm, misschien wel interessant voor de cold monk anders
Genoeg opties in ieder geval!
Battle.net || Strava
Heeft er iemand op de X1/PS4 al eens een set item gekregen van Kadala? Ik ben ondertussen zo'n 2000 shards verder, maar nog geen set item gezien. Daarnaast ook bar weinig legendaries van Kadala moet ik zeggen.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Meer bidden tot de RNGesus en het komt wel goedEricNL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:11:
Heeft er iemand op de X1/PS4 al eens een set item gekregen van Kadala? Ik ben ondertussen zo'n 2000 shards verder, maar nog geen set item gezien. Daarnaast ook bar weinig legendaries van Kadala moet ik zeggen.
PSN: Brwmaster
Weet iemand nog obvious/easy upgrades voor mijn crusader? Of dingen die ik met shards kan gamblen?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaluro-2690/hero/47545643
Ik speel niet bar veel dus let niet op de 'slechte' gear.
Ik heb ca. 11m toughness en 600k dps passive.
Ik heb een 2h sword met 3900 DPS gevonden die condemn explosies ook door monsters af laat gaan.
Ik wacht echter op zo'n socket stone voordat ik die ga gebruiken, want dat wordt een BiS weapon, dus vandaar nog een mediocre wapen atm.
Edit: ik farm op T1 en kom continue death breath's tekort, dsu vandaar dat er wat 'interessante rolls' op sommige items zitten momenteel
.
Ik heb een 2h sword met 3900 DPS gevonden die condemn explosies ook door monsters af laat gaan.
Ik wacht echter op zo'n socket stone voordat ik die ga gebruiken, want dat wordt een BiS weapon, dus vandaar nog een mediocre wapen atm.
Edit: ik farm op T1 en kom continue death breath's tekort, dsu vandaar dat er wat 'interessante rolls' op sommige items zitten momenteel
[ Voor 12% gewijzigd door kaluro2 op 18-09-2014 10:25 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Je zou best gelijk kunnen hebben over simplicity. Ik heb de drie andere gems in combinatie met simplicity getest en nog niet zonder. Dat ga ik vanavond nog even doen. De meeste continue damage komt van sweeping wind. Gevoelsmatig knalt mijn dps omhoog als ik die aanzet.retlaw schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:08:
[...]
Je gaat weer als een speer, maar ben ook niet anders van je gewend :)!
Op de een of andere manier vind ik de monk lekkerder spelen met een hele hoge ias, daarom speelt de gogok fijn. Dit is meer een gevoel, of ie ook echt aan dps bijdraagt weet ik niet. Wel draagt deze bij aan wat meer cyclones en spirit... Ik heb alleen een socket in mijn amu met de huidige setup, dus hoef er ook nog niet over na te denken bij de lightning monk.
Die simplicity heb ik eigenlijk nooit als interessant gezien, omdat het een buf op enkel je primary skill betreft. De echte damage komt daar meestal niet van heb ik het idee. Merk je veel verschil met deze gem? Misschien toch wel het proberen waard anders. Ik vond de Teaguk interessanter, omdat deze alle damage bufft, dus niet alleen de primary skill damage. Ook deze heeft uiteindelijk een mooie toughness buff in de vorm van armor. Als het buffen van primary skills echt helpt, kan ik ook de nieuwe depth diggers proberen, heb een mooie liggen met dex,vit, res en 2 sockets. Hmm, misschien wel interessant voor de cold monk anders.
Genoeg opties in ieder geval!
En waar ik nog niet aan gedacht had is dat Gogok mooi de set bonus van mijn wapens kan vervangen, zodra ik die switch. Ik ben het met je eens dat meer attack speed heel fijn speelt, dus dan is Gogok wel een uitkomst.
Taeguk had ik nog niet aan gedacht. Die klinkt interessant, maar ik spend niet zoveel spirit. Tenzij ik SW ga spammen ofzo. Maar Taeguk geeft je max 10% damage, terwijl Bane het dubbele geeft, plus elite damage. Al is 10% armor wel fijn natuurlijk. Misschien een optie als ik het qua toughness niet meer trek.
Niet vragen, maar klagen! Dat helpt!EricNL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:11:
[ Voor 8% gewijzigd door Deadsmell op 18-09-2014 10:29 ]
je build is confuus; je stackt light, maar gebruikt smite (holy) bombardment(fire) HF ascendancy (holy) en FoH fissure (Light)kaluro2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:23:
Weet iemand nog obvious/easy upgrades voor mijn crusader? Of dingen die ik met shards kan gamblen?
Edit: ik farm op T1 en kom continue death breath's tekort, dsu vandaar dat er wat 'interessante rolls' op sommige items zitten momenteel.
als je de skills die je gebruikt afstemd op de ele die je stackt, dan scheelt dat al enorm. Verder ben ik niet gecharmeerd van het shield; ere zijn imho betere (als je voor holy gaat kan je bv. een hollowed craften)
jer hebt wel set-item, maar nergens een set-bonus. zoeken dus naar een 2e piece roland & akkhan; dat scheelt je 500 str
condemn, waar je zegt naartoe te willen, is uit mn hoofd phys, dus probeer je items daar alvast op voor te sorteren, en probeer het condemn-shield te pakken te krijgen, dan heb je een écht goede build
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
De Bracers zijn echt heel erg crappykaluro2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:23:
Ringen zijn ook mwah, en de gloves hebben maar 1 van de IAS/CHC/CHD/CDR groep, wat erg weinig is.
[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 18-09-2014 10:33 ]
Ja mijn build is heel onsamenhangend omdat mijn gear lackluster is en ik maar de best presterende skills heb gepakt om mij te carry'en. Fissure is overigens lightning en die spam ik non stop.kwakke01 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:30:
[...]
je build is confuus; je stackt light, maar gebruikt smite (holy) bombardment(fire) HF ascendancy (holy) en FoH fissure (Light)
als je de skills die je gebruikt afstemd op de ele die je stackt, dan scheelt dat al enorm. Verder ben ik niet gecharmeerd van het shield; ere zijn imho betere (als je voor holy gaat kan je bv. een hollowed craften)
jer hebt wel set-item, maar nergens een set-bonus. zoeken dus naar een 2e piece roland & akkhan; dat scheelt je 500 str
condemn, waar je zegt naartoe te willen, is uit mn hoofd phys, dus probeer je items daar alvast op voor te sorteren, en probeer het condemn-shield te pakken te krijgen, dan heb je een écht goede build
Gloves zijn bad inderdaad. Ik heb al een stuk of 50 á 70 ringen gecraft bij de jeweler maar geen upgrades gevonden.Angeloonie schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:31:
[...]
De Bracers zijn echt heel erg crappyDaar moet je toch wel iets beters voor kunnen craften/vinden?
Ringen zijn ook mwah, en de gloves hebben maar 1 van de IAS/CHC/CHD/CDR groep, wat erg weinig is.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Ringen craften levert je alleen maar frustratie op en dan heb je nog maar rares, als het een keer lukt. Gewoon niet doen, maar afwachten tot er leuke leg ringen gaan vallen. Heeft bij mij ontzettend lang geduurd, maar nu droppen er regelmatig leuke.kaluro2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:36:
[...]
Gloves zijn bad inderdaad. Ik heb al een stuk of 50 á 70 ringen gecraft bij de jeweler maar geen upgrades gevonden.misschien wel een idee om gloves te gaan gamblen.
als je foh & HF spamt, dan speel je meestal ranged; daarbij past justice goed imho. smite is meer close-combat. Wellicht geeft mijn light-crusader je ideeën mbt skills/passiveskaluro2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:36:
[...]
Ja mijn build is heel onsamenhangend omdat mijn gear lackluster is en ik maar de best presterende skills heb gepakt om mij te carry'en. Fissure is overigens lightning en die spam ik non stop.
[...]
Gloves zijn bad inderdaad. Ik heb al een stuk of 50 á 70 ringen gecraft bij de jeweler maar geen upgrades gevonden.misschien wel een idee om gloves te gaan gamblen.
Neem dan als law welde ias variant met 50% costreduction; ik had nu alleen de resall variant omdat ik door GR23 heen moest
en zoals loonie al zij; focus op tri-items (chc/chd/ele) met str, en ias is imho een mooie bonus, maar met veel spenders mss liever niet eens
Verwijderd
Condemn is holy btw. Mooie van holy stack is dat er eigenlijk drie main builds mee te maken zijn op crusader mits je daar uiteraard de wapens en shield e.d. voor hebt. Condemn build/ Shotgun build / Blessed shield build. Ik zou met zown tering goed gerolde blade of prophecy sowieso holy gaan denk ik. bovendien kan je der best een socket in rollen totdat je die stone voor socket krijgt. Dropt dat ding dan roll je de socket gewoon terug naar een dmg stat en voeg je socket toe klaar is kees.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]