Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:23
Deadsmell schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:33:
[...]

Die stats zijn mooi inderdaad, maar dex is wel een beetje laag. :P Als je nog even door craft, dan krijg je misschien eentje met dex, vit, chc en cold damage. Kan je daarna mooi de vit op je boog vervangen door iets nuttigs als % weapon damage of een socket.
Hehe ik was al blij dat dit er na 5 rolls uit kwam maar inderdaad de dex is laag en de boog is nog niet welke ik graag wil hebben :9 .

Maar dank voor de feedback. Zal als ik weer genoeg craft mats heb nog is een poging doen om er wat te craften :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 19:53

SideShow

Administrator

Dit weekend was zeer goed.

Mn barb heeft nu een ring of royal grandeur met cooldown reduction, wat me in staat stelde om perma CoTa + perma charge te hebben.

Jammergenoeg voelt mijn barb nog steeds squishy op T6 ... vooral elites met electrified.
Ook kwa damage output had ik nog iets meer verwacht. Met geluk kan ik serieus klappen uitdelen, maar dikwijls is de charge toch nog op cooldown en dan sta je daar, hopend dat de AI van de ancients niet te absurd is op dat moment...

Barb is toch een vreemde klasse ..

http://eu.battle.net/d3/e...ideshow-2189/hero/1922871

Tips altijd welkom.

[ Voor 7% gewijzigd door SideShow op 15-09-2014 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:33
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 02:12:
Heeft iemand nog tips voor mijn season crusader? Ik wil nog een SoJ maar zijn er verder nog upgrades die ik over het hoofd zie? Waar ik over zit te twijfelen zijn de rooie gems in mijn Armor, ik vraag me af of ik niet beter All Resist kan nemen..
Op een wapen zou ik altijd +crit nemen denk ik. Maar ik vind je toughness best laag vergeleken met je dmg. Misschien op een ander stuk gear een gem inwisselen? Of je paragon points respeccen ik weet niet waar je die in hebt zitten?

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:43

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op maandag 15 september 2014 @ 00:06:
Seasonal Monk begint nu lekker te gaan. Vanavond in een clan party nog twee stuks van Raiment of a Thousand Storms gevonden, waardoor de teller nu op vier stuks staat. Helaas maar twee die upgrades van huidige gear waren en nog geen goede RoRG kunnen vinden. Maar dankzij de gloves huppel ik nu wel mee op T5 en doe ik voldoende damage om niemand tot last te zijn. :P Monk inmiddels in de top 400 monks wereldwijd qua elemental dps!

Ramaladni's Gift nummer drie dropte ook, maar nog geen Thunderfury of Shard of Hate, dus ik bewaar ze nog even. :)
Goed bezig! Ziet er mooi uit. Stiekem ben ik ook erg benieuwd naar een seasonal monk! Volgens mij valt er met de seasonal fist (Vengeful Wind) en de cyclone lightning build best wat leuks te maken. Ik zie er alleen erg tegenop om weer opnieuw te beginnen...

Gisteren in de laatste rift een Ramaladni's Gift gevonden! Nu nog even afwegen waar ik m op ga gebruiken.
-> TF die dan echt OP wordt
-> WKL, met 22% lighting damage en 2360 dps
-> Etrayu met 2650 dps en 20% cold.

Ik neig naar de TF omdat de andere wapens sowieso nog beter kunnen. Ik kan m ook bewaren natuurlijk, maar dat is ook weer zonde.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Ik ben echt helemaal weg van DH. Heel relaxed spelen, zowel met als zonder M6. IRL vriend ook weer terug op zijn DH, dus nu lekker incl TS er doorheen, dat maakt het allemaal wat leuker.

Gisteren een betere Natalya's Slayer gevonden, en daarom nu besloten die te pakken icm Bombardiers Rucksack. Ik heb nog een betere 1H liggen (2800+ dps) maar nog STEEDS geen Ramaladi's Gift.

Ik ben er nog niet helemaal over uit wat nu beter is. 2x een 1H levert meer sheet DPS op. Maar een hoge 1H + Bombardiers zorgt dat ik een andere passive kan nemen, en lever meer toughness + sentry dmg op.

Er is ook niet echt een uitgesproken mening in de DH community over 1H + Quiver v.s. 2x 1H. Het liefst natuurlijk 2H + quiver, maarja, die moeten wel een keer droppen.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 15:48
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 02:12:
Heeft iemand nog tips voor mijn season crusader? Ik wil nog een SoJ maar zijn er verder nog upgrades die ik over het hoofd zie? Waar ik over zit te twijfelen zijn de rooie gems in mijn Armor, ik vraag me af of ik niet beter All Resist kan nemen..
Ziet er prima uit, lijkt op mijn crusader.
Je hebt wel weinig toughness inderdaad, probeer wat meer all ress te stacken, schoulders,boots, belt,pants,chest zijn de beste plekken. Als je ze op die 5 hebt, dan zou je op meer dan 2x zoveel moeten uitkomen. Dan heb je ook geen diamonds nodig.
Vergeet niet str geeft ook armor.

Als je de keus hebt tussen vit en all res, altijd res nemen.

Als je echt in problemen komt, kijk even naar de indestructable passive.

Zie mijn char:
http://eu.battle.net/d3/e...nned79-1833/hero/45108861

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:01:
[...]

Goed bezig! Ziet er mooi uit. Stiekem ben ik ook erg benieuwd naar een seasonal monk! Volgens mij valt er met de seasonal fist (Vengeful Wind) en de cyclone lightning build best wat leuks te maken. Ik zie er alleen erg tegenop om weer opnieuw te beginnen...

Gisteren in de laatste rift een Ramaladni's Gift gevonden! Nu nog even afwegen waar ik m op ga gebruiken.

Ik neig naar de TF omdat de andere wapens sowieso nog beter kunnen. Ik kan m ook bewaren natuurlijk, maar dat is ook weer zonde.
Aanbod om je te boosten staat nog steeds! ;)

Ik kan niet voor jou spreken natuurlijk, maar ik vind het erg leuk om samen met anderen vanaf scratch te beginnen. Vooral met monks, omdat je dan fijn gear kunt wisselen en sneller progressie maakt. Daarnaast zijn de drop rates op season anders dan daarbuiten. Helpt je misschien om iets te vinden waar je al een tijd naar op zoek bent. En stiekem hoop ik dat Bliz aan het eind van het seizoen iets van een beloning uitdeelt aan de deelnemers. :P

Die gift zou ik ook inzetten op je TF. Met de hoogte van jouw huidige lightning damage bonus, gaat je dat waarschijnlijk meer opleveren dan inzetten op je WKL. Heeft die bonus eigenlijk invloed op de specials van TF en SoH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

retlaw schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:01:
[...]

Als je die Etrayu daarmee naar 2800 krijgt, doen! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:14:
[...]

Aanbod om je te boosten staat nog steeds! ;)

Die gift zou ik ook inzetten op je TF. Met de hoogte van jouw huidige lightning damage bonus, gaat je dat waarschijnlijk meer opleveren dan inzetten op je WKL. Heeft die bonus eigenlijk invloed op de specials van TF en SoH?
Wordt wel verleidelijk nu.. Zal ik ook TS weer eens installeren gelijk.

De lighning bonus heeft wel invloed op de SoH, maar niet op de TF als ik het goed heb. Vandaar dat de WKL aantrekkelijk is. Die voegt nog eens 22% ligthning skill damage toe en zou ik op 134% komen.
UTADDICT schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:16:
[...]

Als je die Etrayu daarmee naar 2800 krijgt, doen! :p
Die Etrayu is al naar max damage gerolled en daarmee uitgekomen op 2650. Daarom twijfel ik. Kan beter wachten tot er een Etrayu valt die de damage heeft die jij noemt...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 17:47

KipCurreh

Nightcrawler

Ik moet zo dringend op zoek naar die 1000 storms set, men monk speelt nu wel best lekker weg op T4, maar kan nog zoooooo veel beter...

Alle hulp/parties zijn welkom, samen is idd gezelliger dan altijd maar met die follower :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 08:38

zwik

randomized

Ik zat gisteren even op Twitch te kijken en kwam de streamer mannercookie tegen, holy damn! Die dude oneshot zo'n beetje alles met een Crusader op T6! Volgens mij is dit z'n poppetje: http://us.battle.net/d3/e...Cookie-1362/hero/52922107

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

zwik schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:48:
Ik zat gisteren even op Twitch te kijken en kwam de streamer mannercookie tegen, holy damn! Die dude oneshot zo'n beetje alles met een Crusader op T6! Volgens mij is dit z'n poppetje: http://us.battle.net/d3/e...Cookie-1362/hero/52922107
Met zijn hardcore hero bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb gisteren voor het eerst een t1 bounty gedaan en dat ging best goed. Misschien in groeps riften eens t2 proberen. Misschien dropt dan wat meer.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn seasonal Crusader gaat nu best aardig. :) Lekker wat builds aan het proberen en Holy Roland bevalt mij wel. Enige probleem is wrath :P

Heb inmiddels 5 pieces van de Roland set (slechts 1 Akkhan, typisch), mis enkel de chest nog. Maar omdat ik gisteren 2 RoRG had in kistjes (van 3 T3 runs lol), heb ik nu toch al de benefits.

Zit alleen een beetje te emmeren wat ik met mijn Chest/Pants aan wil. Ik kan Depth Diggers nemen (heb gisteren een aardige roll gevonden), en dan de Roland Chest. Maar ik kan ook een andere combo proberen, maar weet niet echt wat. Er zijn geen pants/chests die echt een toegevoegde waarde hebben..

Ik heb een aardig mooie en bijna perfecte String of Ears gevonden (-3 str/-8 vit, perfecte all res, -1% life van perfect), maar ik zal die moeten vervangen met een Angel Hair Braid ivm Punish. Maar damn met die belt wordt deze build ineens nog veel beter (bij block 75% weapon damage/15 yards, 15% ias/3 sec, 140% weapon dmg/attacker, 15% CHC/3 sec en healing :D).

Schild moet nog vervangen worden met een Piro Marella, maar dat is natuurlijk weer de plan die ik op Seasons niet heb :( Dus of wachten tot ik die vindt, of wachten tot de season over is :+

Wapen is op zich best OK nu. Zit te twijfelen of ik IAS moet rerollen naar DMG, maar omdat hij al zo traag is denk ik dat ik hem zo laat. Crits van 35m met Shield Bash zijn erg lekker.

Daarnaast hunt ik natuurlijk ook andere Crusader legs zodat ik andere builds kan testen, maar op bijna alle 1-hand flails na nog niets leuks. Veel crusader shields maar niet de goede :'( Ik MOET die seasonal Crusader shield echt hebben. En die Phalanx ook, want dat is best een aardige build. :'( Kut Kadala

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 15-09-2014 11:25 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 08:38

zwik

randomized

UTADDICT schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:51:
[...]

Met zijn hardcore hero bedoel je?
Zijn hardcore seasonal poppetje inderdaad. Erg leuk om te zien wat mij betreft, ook maar eens een crusader gaan bouwen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Angeloonie schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:21:
Mijn seasonal Crusader gaat nu best aardig. :) Lekker wat builds aan het proberen en Holy Roland bevalt mij wel. Enige probleem is wrath :P

Heb inmiddels 5 pieces van de Roland set (slechts 1 Akkhan, typisch), mis enkel de chest nog. Maar omdat ik gisteren 2 RoRG had in kistjes (van 3 T3 runs lol), heb ik nu toch al de benefits.

Zit alleen een beetje te emmeren wat ik met mijn Chest/Pants aan wil. Ik kan Depth Diggers nemen (heb gisteren een aardige roll gevonden), en dan de Roland Chest. Maar ik kan ook een andere combo proberen, maar weet niet echt wat. Er zijn geen pants/chests die echt een toegevoegde waarde hebben..

Ik heb een aardig mooie en bijna perfecte String of Ears gevonden (-3 str/-8 vit, perfecte all res, -1% life van perfect), maar ik zal die moeten vervangen met een Angel Hair Braid ivm Punish. Maar damn met die belt wordt deze build ineens nog veel beter (bij block 75% weapon damage/15 yards, 15% ias/3 sec, 140% weapon dmg/attacker, 15% CHC/3 sec en healing :D).

Schild moet nog vervangen worden met een Piro Marella, maar dat is natuurlijk weer de plan die ik op Seasons niet heb :( Dus of wachten tot ik die vindt, of wachten tot de season over is :+

Wapen is op zich best OK nu. Zit te twijfelen of ik IAS moet rerollen naar DMG, maar omdat hij al zo traag is denk ik dat ik hem zo laat. Crits van 35m met Shield Bash zijn erg lekker.

Daarnaast hunt ik natuurlijk ook andere Crusader legs zodat ik andere builds kan testen, maar op bijna alle 1-hand flails na nog niets leuks. Veel crusader shields maar niet de goede :'( Ik MOET die seasonal Crusader shield echt hebben. En die Phalanx ook, want dat is best een aardige build. :'( Kut Kadala
shield X is toch een betere rune voor SB? Bijkomend voordeel om Physical te gaan is dat je aan 't einde van je rift naar de laatste tune kan wisselen en dan gaat de RG in een paar klappen dood.

Verder zou je unstoppable force proberen i.p.v. critical. Dat helpt zeker omdat je Piro niet hebt (dat is zowiezo essentieel voor deze build eigenlijk en kan je dan zonder generator spelen)

Ik had ook alle Roland pieces 3x voordat ik Akkhan complete had, dus jouw verhaal komt erg bekend voor. Roland gaat tot T5 nog OK, maar hoger en GR kan je ermee niet spelen doordat je de Prophet defensieve bonus dan hard nodig hebt.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Ben het weekend begonnen met een 2e HC Crusader. Crusader heeft zoveel build variaties (en ik heb intussen aardig wat spare gear liggen)

Mijn huidigeHC Crusader gaat best leuk nu. Alleen nog weer een gem in de onderste socket van haar chest stoppen. (Kwam Rubies tekort nadat ik 2x een max ruby had gecraft).

Ik denk er ook over om Rightenous passive in te ruilen voor Finery. Eens zien of ik niet teveel wrath starved ben dan. Zou wel een leuke boost aan DPS moeten geven (15% Strength erbij),

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Sinned123 schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:13:
[...]

Ziet er prima uit, lijkt op mijn crusader.
Je hebt wel weinig toughness inderdaad, probeer wat meer all ress te stacken, schoulders,boots, belt,pants,chest zijn de beste plekken. Als je ze op die 5 hebt, dan zou je op meer dan 2x zoveel moeten uitkomen. Dan heb je ook geen diamonds nodig.
Vergeet niet str geeft ook armor.

Als je de keus hebt tussen vit en all res, altijd res nemen.

Als je echt in problemen komt, kijk even naar de indestructable passive.

Zie mijn char:
http://eu.battle.net/d3/e...nned79-1833/hero/45108861
je hebt toch perm prophet, waarom zou je nog indestructible nemen? misschien is Wrathful een optie aangezien je ook aardige wat healthglobe bonus hebt?

je speelt zeker met dual unity he? anders kom je met je AR echt niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:42:
[...]

shield X is toch een betere rune voor SB? Bijkomend voordeel om Physical te gaan is dat je aan 't einde van je rift naar de laatste tune kan wisselen en dan gaat de RG in een paar klappen dood.
Shield Cross is maar 155% dmg + 100% block chance dmg op meerdere enemies, Shattered Shield is 740% dmg + 335% block chance dmg op meerdere enemies. Dat lijkt mij toch echt veel en veel meer dmg?
Verder zou je unstoppable force proberen i.p.v. critical. Dat helpt zeker omdat je Piro niet hebt (dat is zowiezo essentieel voor deze build eigenlijk en kan je dan zonder generator spelen)
Zit ik al een beetje mee te spelen. Tegen single mobs is Unstoppable veel beter, maar tegen groepen is Critical weer handiger, omdat er dan toch zat healthglobes vallen voor wrath regen. Zal vanavond weer Unstoppable proberen :)
Ik had ook alle Roland pieces 3x voordat ik Akkhan complete had, dus jouw verhaal komt erg bekend voor. Roland gaat tot T5 nog OK, maar hoger en GR kan je ermee niet spelen doordat je de Prophet defensieve bonus dan hard nodig hebt.
Ach, ik doe in T6 publics mee en dat gaat nog best aardig. Enkel bij Lightning Enchanted mobs lig ik direct om zowat :P Dus met betere gear en vooral Piro zou het een stuk beter moeten gaan.

Maar goed, mijn doel is ook niet om T6 of GR30 oid te doen, ik wil gewoon een fun char. Het liefst een waarbij ik met bijna dezelfde gear meerdere builds kan doen, en bij de Crusader heb je zat builds die het echt goed doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Angeloonie schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:09:
[...]

Shield Cross is maar 155% dmg + 100% block chance dmg op meerdere enemies, Shattered Shield is 740% dmg + 335% block chance dmg op meerdere enemies. Dat lijkt mij toch echt veel en veel meer dmg?
Shield X, dat is on top of 700% + 300% he? :)
Maar goed, mijn doel is ook niet om T6 of GR30 oid te doen, ik wil gewoon een fun char. Het liefst een waarbij ik met bijna dezelfde gear meerdere builds kan doen, en bij de Crusader heb je zat builds die het echt goed doen. :)
yep. Samen met Monk heb je de meeste opties denk ik. (niet allemaal T6, maar leuk voor afwisseling), daarom ook voor mij de laaste 2 char slots erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:23:
[...]

Shield X, dat is on top of 700% + 300% he? :)
Klopt, maar als ik de beschrijving zo lees doet Shattered 740% naar alle, en X enkel 700% op main en 155% op meerdere targets. Dus dan lijkt mij Shattered beter? Of werkt deze anders. En is hij wel Holy? :P
[...]

yep. Samen met Monk heb je de meeste opties denk ik. (niet allemaal T6, maar leuk voor afwisseling), daarom ook voor mij de laaste 2 char slots erop gezet.
:Y
Was de DH echt helemaal zat, enkel M6 was viable op T5/6, de rest gewoon niet.

Monk heb ik sinds minimaal een jaar oid niet meer aangeraakt, maar wil daar nog wel een keer mee starten. Misschien volgende season als er een leuke seasonal leg is ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Angeloonie schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:26:
[...]

Klopt, maar als ik de beschrijving zo lees doet Shattered 740% naar alle, en X enkel 700% op main en 155% op meerdere targets. Dus dan lijkt mij Shattered beter? Of werkt deze anders. En is hij wel Holy? :P
Shattered is 740% + 335%, holy, alleen mobs voor je.
X is 700% + 300%, en 155%+100% voor mobs om je heen, Physical.
Pound (laatste rune) is 1320% + 500%!!! Physical

die pound rune is echt perfect voor RG's, (niet GRG natuurlijk), X doet ook de meeste DPS voor groep mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:38:
[...]

Shattered is 740% + 335%, holy, alleen mobs voor je.
X is 700% + 300%, en 155%+100% voor mobs om je heen, Physical.
Pound (laatste rune) is 1320% + 500%!!! Physical

die pound rune is echt perfect voor RG's, (niet GRG natuurlijk), X doet ook de meeste DPS voor groep mobs.
Hmm maar dan zou ik dus Physical moeten gaan, maar dan verlies ik m'n Holy Cause wat een bron van healing is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Angeloonie schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:41:
[...]

Hmm maar dan zou ik dus Physical moeten gaan, maar dan verlies ik m'n Holy Cause wat een bron van healing is..
1% per hit, zeg maar 5k LOH... dat maakt toch niet het vershil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:44:
[...]

1% per hit, zeg maar 5k LOH... dat maakt toch niet het vershil :)
Met Shield bash crit ik voor 30-35 mil. Dan is 1% dus 300.000 Klein verschil :+

Doh, 1% van Total Life, niet van dmg 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 15-09-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Angeloonie schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:46:
[...]

Met Shield bash crit ik voor 30-35 mil. Dan is 1% dus 300.000 Klein verschil :+
"Whenever you deal Holy damage, you heal up to 1% of your total Life." geen idee of "up to" hier nog het effect vermindert.

ik begrijp dat 't maandag is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t heb een crusader, barb en witchdocter naar lvl 23 getilt (zodat ik XP set of cain aan kan doen en met boost heel snel 70 kan halen) nu nog een wizard inmiddels lvl 7 lijkt me wel leuk om alle classes op 70 te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:48:
[...]

"Whenever you deal Holy damage, you heal up to 1% of your total Life." geen idee of "up to" hier nog het effect vermindert.

:Y Zat verkeerd te lezen.

Hmm op zich leent de build zich wel voor Physical. Het is erg irritant dat B.net niet de elements toont in de skill calculator, maar kan dus beter Shield X en Physical gaan doen. Shit, had ik net mijn Reaper's naar 20% Holy _O- Denk dat ik maar nieuwe craft ipv rerollen. Mocht ik dan iets met Holy willen dan zit ik goed.

Holy Cause geeft een flat 10% dmg increase en die is niet Holy, dus dat is ook mooi. Andere skills zijn wel holy maar die doen geen dmg, dus lijkt geen probleem. Enkel Punish is Holy, maar zodra ik Angel Hair Braid hebt is het alles :+

Is het overigens standaard voor Crusaders om alle gems in armor te vullen met +Res? Of kan zoals ik het nu heb met 3x Ruby en 2x Diamond ook wel? Dan weet ik of ik meer Diamonds moet craften of niet :+

[ Voor 35% gewijzigd door Angeloonie op 15-09-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:28
Mofkees schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:48:
[...]

Het belangrijke puntje is "of your total life"
Dus niet afhankelijk van hoeveel damage je doet, maar hoeveel life je hebt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Angeloonie schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:49:
[...]

:Y Zat verkeerd te lezen.

Hmm op zich leent de build zich wel voor Physical. Het is erg irritant dat B.net niet de elements toont in de skill calculator, maar kan dus beter Shield X en Physical gaan doen. Shit, had ik net mijn Reaper's naar 20% Holy _O- Denk dat ik maar nieuwe craft ipv rerollen. Mocht ik dan iets met Holy willen dan zit ik goed.

Holy Cause geeft een flat 10% dmg increase en die is niet Holy, dus dat is ook mooi. Andere skills zijn wel holy maar die doen geen dmg, dus lijkt geen probleem. Enkel Punish is Holy, maar zodra ik Angel Hair Braid hebt is het alles :+

Is het overigens standaard voor Crusaders om alle gems in armor te vullen met +Res? Of kan zoals ik het nu heb met 3x Ruby en 2x Diamond ook wel? Dan weet ik of ik meer Diamonds moet craften of niet :+
bij deze SB build zou een 5de passive wel leuk zijn. Met een piro kan je ongeveer altijd SB doen en zou je met Wrathful goed kunnen healen. Mja net zoals Hammer build heb je echter een passive nodig voor de skill damage. heb ook een tijdje met wrathful ipv holy cause gespeeld voor SB build, want ik ging vaak zelf dood of moest kiten. Met wrathful kan je veel beter tanken en dus DPS blijven doen.

wat betreft de gems, tja, bij T6 heb je wel rond 1k AR nodig. Je kunt dat door gems/items/skills (andere law) bereiken. Roland set doet veel DPS maar overleven is echt een probleem. String of ears lijkt mij een goede keuze en zou wel minimal 2 diamonds nemen.

Ik heb perm prophet met Akkhan, maar op T6 heb ik nog altijd 5 diamonds nodig (en ik heb al mooie AR pants/boots). Gister wat meegespeeld met skills (AR law en 3 Ruby's in armor), maar denk dat toch Diamonds + unstoppable force beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sheev-1316/hero/39965521

is mijn huidige shieldbash build. Et is nog nie helemaal perfect maar gaat best lekker. T6 is easy mode na grift 26+ wordt solo lastig omdat et gewoon een tikkie squishy is. Je bent afhankelijk van je cds. Piro Marella shield is wel echt een must zodat je eigenlijk shieldbash kan spammen. Hetgeen ik een beetje mis met roland is dat je behoorlijk squish word vergeleken bij akkhan perma akkarat - prophet. In princiepe zou et qua dmg e.d on par kunnen zijn met shotgun build maarja met shotgun kan je perma akkarat waar je toch een kleine 10 mil toughness uit haalt.
Zit nog beetje te vogelen misschien is het op te lossen met 5de passive zodat je renewal en wrath kan hebben. Of misschien met een 3de gem. Daar ben ik nog niet helemaal uit.

overigens haal ik met deze build SB crits van tussen de 60 a 80 mil afhankelijk van teaguk gem stack. Dus dmg zit wel goed

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Super bedankt voor de tips beiden. Nu maar hopen dat er dus een Piro plan dropt.

Uit de gear van Sheev heb ik nu ook achterhaald wat ik met mijn pants/chest moet doen: beiden Roland. En de Helm of Rule voor extra block :) Gelukkig had ik die al gecraft (volgens mij een flink goede ook), dus enkel nog "even" de Roland chest droppen/gamblen :+

Is trouwens als helm een Leoric's Crown met een Diamond niets? Dat is al 25% cooldown reduction als je een 100% hebt :)

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 15-09-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik zit er dus nog over te denken om een socket in amu te rollen voor bane of the trapped gem. En misschien towering shield passive vervangen voor renewal lever ik wat dmg in maar meer heals is denk ik beter. Dan zou je ook nog kunnen overwegen om stone of jordan te vervangen voor Justice lantern aangezien je dan een groot deel van je heals uit je block chance gaat halen. Ik moet alleen nog even rekenen hoeveel die extra block chance me dan in dmg op me shield bash op levert. Als dat ongeveer gelijk is aan towering shield passive vind ik het een goeie deal. Zoals ik al zei in eerdere post dmg is echt nice zeker als je piro hebt, maar kleine toughness issue. zit nu op 13 mil ingame ong. Met taegukstacks ga ik richting 14 /15 mill en je wil toch wel boven de 20 zitten, tenzij renewal passive dat oplost maar dat heb ik nog niet geprobeert.

wat ik me daarbij bovendien afvraag is of shieldbash dmg increased op grond van alleen je shield block chance of je total block chance. Heb paar keer gelezen dat dingen als hold your ground helm of rule e.d. geen invloed hebben op shield bash dmg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit ik had nooit forum moeten lezen, nu wil ik et testen maar zit nog op me werk haha. echt zown ARGH momentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat je beter Finery kan inleveren dan Towering Shield. Finery levert je 7.5% minder Str op (volgens mij rond de 650 Str bij jou, net 80k dps), maar de 20% en de cooldown zouden dat wel moeten compenseren.

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 15-09-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Angeloonie schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:56:
Ik denk dat je beter Finery kan inleveren dan Towering Shield. Finery levert je 7.5% minder Str op (volgens mij rond de 650 Str bij jou, net 80k dps), maar de 20% en de cooldown zouden dat wel moeten compenseren.
hij heeft 8 gems he, incl. leg gems.

Die str is ook goed voor je toughness natuurlijk. Finery is de beste crusader passive in deze patch, naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uiteindelijk waarschijnlijk zelfs 9 als ik ook nog voor bane of the trapped in amu ga ^^. Iemand hier die block chance en shield bash dmg output heeft getest? Kan er geen duidelijke post over vinden, de 1 zegt alleen shields block chance de ander total block chance. Ga het zelf wel testen maar ben nieuwsgierig xD
Zie wel dat mensen der al heel lang over bezig zijn maar niemand test het en er is geen eenduidige post over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Iemand een idee welke kan ik nog op kan gaan met mn fire (probeer ik) crusader?

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

SideShow schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:35:
Dit weekend was zeer goed.

Mn barb heeft nu een ring of royal grandeur met cooldown reduction, wat me in staat stelde om perma CoTa + perma charge te hebben.

Jammergenoeg voelt mijn barb nog steeds squishy op T6 ... vooral elites met electrified.
Ook kwa damage output had ik nog iets meer verwacht. Met geluk kan ik serieus klappen uitdelen, maar dikwijls is de charge toch nog op cooldown en dan sta je daar, hopend dat de AI van de ancients niet te absurd is op dat moment...

Barb is toch een vreemde klasse ..

http://eu.battle.net/d3/e...ideshow-2189/hero/1922871

Tips altijd welkom.
Weet niet of het lekker werkt voor jouw fire build, maar ik zou frenzy vervangen met whirlwind. Zo sta je niet stil en je kan ontsnappen als je omgeven bent door mobs. Je zit dan minder vaak aan full fury voor je passive maar een nieuwe charge lost dat weer op. Check anders maar mijn Physical Barb combi.

Vraag aan de rest: Heeft iemand een leuke build bedacht voor de Focus & Restraint ring set voor de categorie Strength? Ik heb ze nu compleet met beiden CDR en kan alleen maar een whirlwind attack bedenken met 50% meer damage, dan ben ik wel een set combo kwijt ivm RoRG. Blessed hammers voor de Crusader?

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Zo, van een paar items waar ik nog niet echt naar gekeken had wat stats omgegooid, toch bijna 400k meer toughness en 30k meer dmg. Daarna nog een 10 paragon points verdeeld welke ik nog had staan. T2 kom ik nu aardig mee in rifts ook als ik alleen tegen een groepje sta. Dus ga vanaf nu maar T2 rifts doen ipv T1 rifts.
Toenstraks perongeluk T4 gedaan xD wat een slachting haha, 5/6 keer dood gegaan achter elkaar. Gelukkig was die rift bijna klaar toen ik joinde.

Weer 500 shards erdoor gejaagd op zoek naar een Akkhan helm / boots maar helaas :( teller staat al op 2000+ shards nu.. zelfs geen legs deze keer.

Mijn Crusader atm..

Afbeeldingslocatie: http://s1.postimg.org/7r7rb8bnj/Diablo_III_Reaper_of_Souls_Ultimate_Evil_Edit.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:28

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

^ foutje bedankt :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Hoe wil ik daar sockets op krijgen? :P toen hij dropte zat er geen durability loss op en die heb ik tig keer gerolled en sockets was geen van de mogelijkheden.. dus nu life on kill erop zitten voor survivability :P

[ Voor 13% gewijzigd door TgR_KILLER op 15-09-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

TgR_KILLER schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:13:
Hoe wil ik daar sockets op krijgen? :P toen hij dropte zag er dat ding op dat hij geen dmg krijgt (ff naam kwijt) en die heb ik tig keer gerolled en sockets was geen van de mogelijkheden.. dus nu life on kill erop zitten voor survivability :P
De primary stats zoals strength,armor,lps kunnen rollen naar socket.
Jij rollde de secundary stats dus "now you're fucked" :P

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
TgR_KILLER schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:13:
Hoe wil ik daar sockets op krijgen? :P toen hij dropte zat er geen durability loss op en die heb ik tig keer gerolled en sockets was geen van de mogelijkheden.. dus nu life on kill erop zitten voor survivability :P
Je kan alleen primaire stats inwisselen voor sockets :)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

achja.. zo heb ik gisteren op mijn The eye of the storm (super roll) per ongeluk een secondary stat gerolled...

Lightning 26%
719 dex
745 vit
569 armor (dit moest dus 6% chc worden.....)

derp derp

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:32
Ruigerock schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:15:
[...]

De primary stats zoals strength,armor,lps kunnen rollen naar socket.
Jij rollde de secundary stats dus "now you're fucked" :P
Mjah.. het was toch al een niet al te beste roll.

STR/Armor/LoH

Je wilt STR/VITA/2 sockets. Dus BiS was het nooit geworden.
Anyway... zonde idd. Maar een goede les voor wanneer je een echt goed item krijgt! Opletten wat je doet rerollen!

Zo heb ik een near perfect Harrington op mijn Crusader "verperst" door Life% naar VITA te willen rollen... wat vervolgens 10K Life verschil maakte... negatief...

Terwijl ik ook een secondary had kunnen rollen zodat hij "awesome" was geworden :+
Aja... GRifts = Harrington toch zinloos dus IMO geen groot verlies. :9

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

markklok schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:18:
achja.. zo heb ik gisteren op mijn The eye of the storm (super roll) per ongeluk een secondary stat gerolled...

Lightning 26%
719 dex
745 vit
569 armor (dit moest dus 6% chc worden.....)

derp derp
Armor is toch een primary? Dus dan ligt chc nog in de mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb geen idee wat de hoogste gems zijn, want ik heb dus absoluut nog geen hoge gems :P mijn hoogste Ruby welke ik heb is +220 str.. ik heb even het geld niet (al heb ik nu 16 mil) om die uber gems bij elkaar te craften.

Dus ik vind het wel ff best zo :P een socket had me niet veel beter gedaan volgens mij. spaar ooit wel voor nieuwe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:19:
[...]

Zo heb ik een near perfect Harrington op mijn Crusader "verperst" door Life% naar VITA te willen rollen... wat vervolgens 10K Life verschil maakte... negatief...
Gaaf dit soort verhalen. Bovenstaande is toch wel heel gemakkelijk te voorkomen door een klein en simpel rekensommetje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Deadsmell schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:21:
[...]

Gaaf dit soort verhalen. Bovenstaande is toch wel heel gemakkelijk te voorkomen door een klein en simpel rekensommetje. :P
Inderdaad ;) Maar ik had niet op de secondary's gelet ;) :+
Denk dat ik op mijn Reaper's Wraps maar Lightning/Arcane resist ga rollen... (DH)... 430 Res is wat laag merkte ik op Grift Tier 28-30 :+ 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Thalaron op 15-09-2014 15:22 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ahh, ik snap hem denk al, had life per second moeten rerollen naar een socket xD

naja :P better luck next time!
Zo heb ik volgens mij ook al mijn shoulders verziekt door een secondary te rerollen :D ach,
* TgR_KILLER = noob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

UTADDICT schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:19:
[...]

Helaas :( Ik heb mezelf vergrepen aan de resistance

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/99c403aif/eye.jpg

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:23:
Ahh, ik snap hem denk al, had life per second moeten rerollen naar een socket xD

naja :P better luck next time!
Zo heb ik volgens mij ook al mijn shoulders verziekt door een secondary te rerollen :D ach,
* TgR_KILLER = noob
Dat waren we allemaal ooit. Zolang je er maar van leert. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

UTADDICT schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:19:
[...]

Dat was ook mijn eerste gedachte... Ik zou het nog eens nakijken. Ik heb m met res, maar wil ook erg graag vita. Ik mis wat vita in mijn build nu, maar wil eigenlijk ook nergens wat inleveren... Ik twijfel zelfs om de 5,5% chc die er nu op zit naar een socket of vita te rollen...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Deadsmell schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:21:
[...]

ach tis ook maar een momentane opname. Bij andere gear setup is VIT mss toch voordeliger geweest :)

ik dacht ook dat ik een slechte leoric crown had, str/15% life/soc/cc (na reroll). Ik had echter ~4600 VIT en is 15% dus ~ 690 VIT, bijna de max op een helm, dus was het toch goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Deadsmell schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:25:
[...]
Dat waren we allemaal ooit. Zolang je er maar van leert. :P
Haha, das de reden dat ik af en toe is een plaatje post van mijn laatst gevonden gear :P dan krijg je af en toe nog eens tips waar je wat mee kan ;)

Maar sockets is the way to go dus? en dan str gems erin?

Life heb ik al 500k+ dus dat hoef ik echt neit meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

TgR_KILLER schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:26:
[...]

Haha, das de reden dat ik af en toe is een plaatje post van mijn laatst gevonden gear :P dan krijg je af en toe nog eens tips waar je wat mee kan ;)

Als je resistance het toelaat dan idd de gem van je mainstat in de sockets!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ideaal wil je op pants main stat, vit, armor of resall en twee sockets. Of een increased skill damage ipv armor of resall. Wat betreft de gems is het maar net waar je behoefte aan hebt. Is je resall laag, dan diamonds erin. Zo niet, dan rubies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ik heb even een DERP-moment. Wat is beter voor toughness, 15% life of 90+ all-res?

[ Voor 10% gewijzigd door UTADDICT op 15-09-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
UTADDICT schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:30:
Ik heb even een DERP-moment. Wat is beter voor toughness, 15% life of 90+ all-res?
Ligt eraan wat je te kort komt denk ik? :P

Zoals ik net al zei ik heb 500k+ life, dus dat hoef ik echt nog niet meer, zit zelfs al aan de hoge kant imho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:30:
Je hebt een minimum aan hitpoints nodig om niet snel om te liggen, maar over het algemeen is mitigation belangrijker dan meer leven. Resall waarschijnlijk dus, maar het is afhankelijk van de stats van je karakter. %life kan in situaties meer bijdragen dan resall. Zeker voor INT-karakters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Deadsmell schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:33:
[...]

Je hebt een minimum aan hitpoints nodig om niet snel om te liggen, maar over het algemeen is mitigation belangrijker dan meer leven. Resall waarschijnlijk dus, maar het is afhankelijk van de stats van je karakter. %life kan in situaties meer bijdragen dan resall. Zeker voor INT-karakters.
Mja precies. Heb nu op de DH rond de 500K life, misschien beetje veel, wil meer toughness anders is jailer op Grift 34+ nog steeds een hel (one-shots, bah).

ff de 15% life op chest naar AR rollen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

UTADDICT schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:37:
[...]

Mja precies. Heb nu op de DH rond de 500K life, misschien beetje veel, wil meer toughness anders is jailer op Grift 34+ nog steeds een hel (one-shots, bah).

2 shot als je awareness meerekent :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
[...]

Overal sockets waar mogelijk en dan uiteraard de Finery passive niet vergeten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

UTADDICT schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:37:
[...]

Helaas zal dat ook niet gaan met je huidige chest.. Je hebt als secondary al resistance... Dus is in jouw geval life% wel de beste toughness optie.

Ik heb ook awareness als passive en persoonlijk vind ik shadow power beter als vault als life saver...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

markklok schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:39:
[...]

2 shot als je awareness meerekent :)
Heb ik niet, een soort YOLO living on the edge dingetje ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
superbassie schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:40:
[...]
Overal sockets waar mogelijk en dan uiteraard de Finery passive niet vergeten. ;)
hrhr Ik had die finery aan staan, toen besefte ik mij dat al mijn leveling gear met sockets nu geen sockets meer hebben dus het deed totaal niks haha. Heb die passive voor +20% justice dmg passive ingewisseld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

UTADDICT schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:41:
[...]

Heb ik niet, een soort YOLO living on the edge dingetje ;-)
^^ super jaloers op die slave bonds -_-

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

markklok schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:46:
[...]

^^ super jaloers op die slave bonds -_-
Hehe. Ik was ook ZEER verbaasd toen ik ze gewoon in mijn stash zag liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

5de stat bied zeker mogelijkheden

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Bastard

Hoe werkt de furnace icm jade built ?

[ Voor 75% gewijzigd door markklok op 15-09-2014 16:04 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ik dacht dus precies hetzelfde..

Ik moest wel elemental dmg rollen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 18:35
UTADDICT schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:03:
[...]

uiteindelijk wel meer dmg, doordat je wat meer plvl's in dex kan stoppen en voor Jade dr verlies je wel strongarm debuff

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
desjaak909 schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:05:
[...]

uiteindelijk wel meer dmg, doordat je wat meer plvl's in dex kan stoppen, voor Jade dr verlies je wel strongarm debuff
Moet zeggen dat ik de "strongarm debuff" niet echt mis, voel me wel iets prettiger door de extra Allress ;)
Deze heb ik ook met 5 primary's in m'n stash, nog geen bruikbaar character gevonden daarvoor...

[ Voor 30% gewijzigd door Apsie op 15-09-2014 16:09 ]

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:41:
[...]

Helaas zal dat ook niet gaan met je huidige chest.. Je hebt als secondary al resistance... Dus is in jouw geval life% wel de beste toughness optie.
Serious? Als je als secondary stat een specifieke resistance op een item hebt, dan kan je als primary geen resall rollen? Nooit eerder gehoord, maar het verklaart wel waarom ik op sommige items geen resall in het rijtje zag. Vond het al vaag. Weer een mysterie opgelost. Thanks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

UTADDICT schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:03:
[...]

wat zat er op deze stat? Ik heb ze helaas met 16% fire geloot... Als dat nu cold was ook gelijk weer wat res erbij gehad.. Ik denk dat de reapers nu beter zijn, ook om resources weer aan te vullen om CA te blijven knallen!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Onderstaande verhaal van Diablofans. Ik krijg zelf het gevoel dat de WD en DH bonus na bonus krijgen en nu helemaal onverslaanbaar worden. Zie ik dit nu verkeerd? Het zijn nu de beste characters en worden dus nog beter door betere sentries en andere pets. Dit alles terwijl een toch al moeilijke char zoals de Wiz nu weer benadeeld wordt....

Hey everyone. We’re in the process of doing a review of Rift Guardian abilities and extremely damaging monster abilities in regards to the amount pets take. Our philosophy on pet survivability can be summed up as follows:

Pets should be roughly as survivable as the player. There’s a lot to this statement so let me clarify a bit:
• Pets should scale with your survivability stats. They currently scale with most of your stats but not all of them. This is being worked on.
• Pets should derive their Toughness from yours, and if you skip out on it, your pets’ survivability should be noticeably lower as a result. On the flip side, they should be noticeably tougher if you’ve increased your own Toughness. You shouldn’t skimp on Toughness just because you have pets.
• We don’t want pets to be invulnerable tanks. In the live environment pets are too squishy, but even after our review is done in a future patch, if your pets are still dying a lot, we want you to be looking to increase your Toughness, which will consequently increase your pets' survivability.

To work towards the first goal, Pets should take reduced damage based on how avoidable the monster attack normally is for a player. This is done instead of giving pets AI to run away from damaging attacks, which would cause them to lose out on DPS time. These monster attacks exist in a spectrum but roughly fall into 3 categories:

• Full damage to pets - Basic melee/weak projectile attacks, not expected to be always avoided by a player.
• Reduced damage to pets - Special attacks such as fireballs, which typically deal more damage than a basic attack, are pretty bright and visible, and can sometimes be avoided by the player. Good example are Perdition’s volley attack or Agnidox’s fireballs.
• Drastically reduced damage to pets - Persistent AoEs for which the player is intended to move out of quickly or highly-telegraphed attacks for which the player is intended to avoid altogether. Examples are Thunderstorm monster affix, Mallet Lord’s arm attack, or Morlu meteors.

We’re not at our goal yet but are actively working towards it. Though the vast majority of monsters abilities in the game already follow these guidelines, we’ve identified a number of monsters abilities (e.g. Mallet Lord’s arm attack and some others mentioned in this thread and elsewhere) which don’t, and we will be addressing them in a future patch.

[ Voor 6% gewijzigd door FloydRaalte op 15-09-2014 16:33 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Deadsmell schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:14:
[...]

Serious? Als je als secondary stat een specifieke resistance op een item hebt, dan kan je als primary geen resall rollen? Nooit eerder gehoord, maar het verklaart wel waarom ik op sommige items geen resall in het rijtje zag. Vond het al vaag. Weer een mysterie opgelost. Thanks. :P
Ben daar ook een keer de mist mee in gegaan.
Vanalles gecraft en gererolled voor een andere build en als laatste had ik AR nodig op m'n verder perfecte pants...dat ging dus niet. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
FloydRaalte schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:29:

Onderstaande verhaal van Diablofans. Ik krijg zelf het gevoel dat de WD en DH bonus na bonus krijgen en nu helemaal onverslaanbaar worden. Zie ik dit nu verkeerd?
Dit is juist een kleine nerf, of zelfs een opzet naar een grotere nerf. Het plan is om pets een vergelijkbare survivability te geven als de speler zelf. Aangezien de meeste DH's met een sentry-build nu behoorlijk glasscannon rondlopen zijn hun pets dat straks ook. Pets zullen met deze verandering dan juist vaker doodgaan, tenzij je je gear aanpast voor meer survivability en als gevolg daarvan minder damage doet.

Daarbij komt dat sentry's nu al als pets worden gezien. Pure speculatie, maar als ze die bijvoorbeeld een hp bar gaan geven (naast of in plaats van een duration) wordt het ineens een ander verhaal. Dan ben je als DH niet alleen afhankelijk van je pets, maar zijn je pets ook meer afhankelijk van jou.

Classes zònder pets worden hierdoor dus totaal niet beïnvloed, afgezien van het feit dat ze straks meer kans maken op leaderboard posities omdat classes mèt pets er niet meer zo gemakkelijk doorheen stampen.

[ Voor 13% gewijzigd door Rone op 15-09-2014 17:04 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:39:
[...]

Ben daar ook een keer de mist mee in gegaan.
Vanalles gecraft en gererolled voor een andere build en als laatste had ik AR nodig op m'n verder perfecte pants...dat ging dus niet. ;(
Gaat overigens niet voor alles op. De belt op mijn monk heeft een resistance en ik heb er resall op gemikt.

@Pets verhaal: ik vind het een goede en logische ontwikkeling om de pets meer in lijn te brengen met je char. Ik zie het niet als een nerf, maar duidelijk als balans issue. Ben er voor mijn WD iig wel blij mee, want ik verwacht dat ze het nu langer uit zullen houden. En ik heb een paar mooie toughness belts op voorraad om ze nog even extra te buffen. Gaat leuk worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Deadsmell schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:21:
[...]

Gaat overigens niet voor alles op. De belt op mijn monk heeft een resistance en ik heb er resall op gemikt.

@Pets verhaal: ik vind het een goede en logische ontwikkeling om de pets meer in lijn te brengen met je char. Ik zie het niet als een nerf, maar duidelijk als balans issue. Ben er voor mijn WD iig wel blij mee, want ik verwacht dat ze het nu langer uit zullen houden. En ik heb een paar mooie toughness belts op voorraad om ze nog even extra te buffen. Gaat leuk worden. ;)
dit precies.

Dat sentries geen HP's hebben/niet dood kunnen slaat zowiezo nergens op, want je kunt gewoon die neer leggen en op een kamertje ernaast zitten, (kopje koffie halen) tot alles dood is.

heb niks tegen DH ofzo, maar dit is gewoon niet logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:21:
[...]

Volgens mij kan een dubbele res alleen bij de thundergod vigor belt. De secondary specifieke resistance is dan wel altijd lightning. Daarom stackte je als lightning monk pre 2.1 het liefst lightning :).

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:27
Ik denk dat je die post ook in het perspectief moet zien van Patch 2.1 en vooral Grifts. Op T6 zijn pets gewoon goed, al weet ik niet of Pet WD door de buffs op andere classes nog steeds in de top zit qua efficiëntie op T6 is het zeker gewoon nog een goede spec, pets kunnen dood op T6 bij bepaalde mobs/RG's maar over het algemeen hebben ze genoeg toughness dat ze niet constant geone-shot worden.

Ga je echter naar Grifts kijken, dan zie je gewoon dat zeker Solo Pet Doc's een van de slechtste specs is voor Grifts, afhankelijk van je gear (bij mij Grifts 30/31 solo in een groepje kan ik wat hoger) worden je pets gewoon weggeblazen op bepaalde grift levels, en loopt een pet doc voor zover ik gelezen heb op Grift 34/35 gewoon tegen een muur aan die zelfs met de beste gear niet of nauwelijks te slechten is. De top WD's die je ziet zijn dan ook allemaal Jade (solo) en de allerhoogste tiklian support in groepjes als ik het goed heb.

DH's is een iets ander verhaal, en de hoogste rift clear is dan ook een DH. Verwacht echter niet dat iedere DH zo maar even Grift 40+ cleared. Van wat ik op wat movies / streams gezien is dat gewoon een loterij waarin je bij wijze van spreke 100x een lot koopt, en op 1 lot valt prijs, die Grift heeft de juiste mobs/de juiste density en de juiste affixes en shrines om hem te kunnen clearen. Echter wil Blizz DH's viable houden dan zullen ze heel wat moeten tunen voordat ze kunnen sleutelen aan M6 met unkillable sentries.

De beste wizards zitten echter maar 2 Grifts levels onder de beste DH en de beste crusaders zelfs maar 1 level, al zal dat eenzelfde loterij voor de inhoud van de rift. Ik denk dat wizards met de buffs in 2.1 (zijn Hydra's trouwens wel killable?) qua grifts viability een stuk boven de meeste classes (alleen DH en Crus staan hoger dan wizzard op de leaderboards solo) en zeker boven pet wd's staan i.i.g. dus om nu te zeggen dat WD's en DH de beste classes zijn in het spel weet ik zo net niet. Met patch 2.1 lijkt er een boel veranderd tussen de class verhoudingen als ik de leaderbords mag geloven t.o.v. de verhoudingen in 2.0.6 op T6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Hydras zijn niet te killen nee.

DH valt allemaal wel mee qua OP ness. Het is alleen wel de makkelijkste class om snel T6 en meer te doen, dat merkt iedereen.. bij Crusaders is de 6 set ook belangrijk, maar heb je wel ook nog FOTF en Hellskull nodig. Wiz ook 6 set, maar ook hele goede wand nodig en veel elemental dmg. Jade is ook goed door alleen de set, maar zeer beperkt tot je veel elemental en een sun keeper krijgt. DH valt in vergelijking dan iets wat mee.

Als je naar de leaderboards kijkt is het helemaal geen groot verschil. De rest kost wat meer tijd, of meer items dan alleen een set.

@Retlaw,

Er zat 16% lightning dmg op.

[ Voor 44% gewijzigd door UTADDICT op 15-09-2014 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik wou dat VR al een realiteit was, dan kon ik die bloodshards bij kadala in d'r strot stoppen in de hoop dat ze stikt...

grrrr, het zit niet mee dus.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Mad-Matt schreef op maandag 15 september 2014 @ 21:48:
Ik wou dat VR al een realiteit was, dan kon ik die bloodshards bij kadala in d'r strot stoppen in de hoop dat ze stikt...

grrrr, het zit niet mee dus.
Ken het gevoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Met mijn monk de staat van permanent serenity bereikt *O*

Moet wel de stacks van me leg gem hebben, maar dan dus permanent, niet meer dood te krijgen >:) , nog wat gr's gedaan waarvan lvl38 gehaald met een DH'er erbij en helaas bij 39 steeds klote rifts gehad en gefailed, nu nog opzoek naar de act3 amu voor nog 35% extra dmg voor de party

http://us.battle.net/d3/en/item/overwhelming-desire-1I0LYo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

desjaak909 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 00:27:

Moet wel de stacks van me leg gem hebben, maar dan dus permanent, niet meer dood te krijgen >:) , nog wat gr's gedaan waarvan lvl38 gehaald met een DH'er erbij en helaas bij 39 steeds klote rifts gehad en gefailed, nu nog opzoek naar de act3 amu voor nog 35% extra dmg voor de party

Netjes hoor.. en dat op Hardcore :) Ik zou keer op keer een hartverzakking krijgen :X

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Afgelopen nacht leuke drops gehad :).. Helaas geen upgrades voor mijn DH maar!

1x Ramaladni's Gift (de 4e inmiddels, 3 in stash)
1x STR Unity (Go Templar - Nu nog "cannot die" Token... tot die tijd op Enchantress/Scoundrel / Uitwisselbaar met Barb/Crus)
480 STR
6% CHC
****LoH (moet Socket worden)
13% Elite

[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 16-09-2014 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben (op dit topic) newbie, ik speel D3 nu een paar weken op de PS4. Ik lees toch verschillende dingen, maar WAT is nu dé class om (desnood in je eentje) T6 te kunnen verslaan? Waar moet ik tijd in gaan steken als dát mijn doel is? Ik heb nu een WD (level 70, iets van 80 paragon) en ik zie mezelf niet als een meesterlijke speler, maar op T3 blijf ik redelijk leven. Is een DH makkelijker qua survival? Hardcore hoeft van mij niet, heb 1 karakter gisteren (ook een WD) op hardcore level 70 gekregen en dat kostte me al teveel bilnaad-zweet... :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desjaak909 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 00:27:

Damn, goed bezig! :) Hoeveel % cdr is het minimum vereiste daarvoor?

spaceboy schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:22:
Ik ben (op dit topic) newbie, ik speel D3 nu een paar weken op de PS4. Ik lees toch verschillende dingen, maar WAT is nu dé class om (desnood in je eentje) T6 te kunnen verslaan? Waar moet ik tijd in gaan steken als dát mijn doel is? Ik heb nu een WD (level 70, iets van 80 paragon) en ik zie mezelf niet als een meesterlijke speler, maar op T3 blijf ik redelijk leven. Is een DH makkelijker qua survival? Hardcore hoeft van mij niet, heb 1 karakter gisteren (ook een WD) op hardcore level 70 gekregen en dat kostte me al teveel bilnaad-zweet... :)
In principe kunnen alle karakters T6 aan, maar je hebt er wel een goede build voor nodig. Zoek eens op YouTube naar 2.1 T6 builds voor specifieke classes en je komt er een heleboel tegen. Of anders op de Diablo fora op battle.net en diablofans.com.

Qua survivability is het ook maar net hoe je het zelf inricht. DH is doorgaans nogal glass canon, maar heeft wel pets en is snel verplaatsbaar, wat je helpt bij survivability. De melee classes hebben 30% damage reduction, WD heeft pets die haar helpen om te overleven en de Crusader loopt standaard met een vet schild rond. En zo zijn er nog veel meer zaken die eraan bijdragen. Vooral zelf gaan experimenteren. ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Deadsmell op 16-09-2014 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 15:03
Speel nu sinds 1 week op de PS4 Diablo 3, heb daarvoor Diablo 3 altijd op de pc gespeeld.
Wat een positieve omschakeling ! Het speelt zoveel lekkerder weg vanuit je luie stoel , groter scherm en woonkamer surround sound.
Nu ik kan ik weer helemaal opnieuw beginnen en dat is zoveel leuker met gezellige mensen.
Add me en we gaan binnenkort een potje hakken. Mijn PS4 account: luxurydiver.
Heeft tweakers al een PS4 Clan ?

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Deadsmell schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:27:
[...]

Damn, goed bezig! :) Hoeveel % cdr is het minimum vereiste daarvoor?
80% is 16 seconden reduction, heb zelf nu iets meer 81,64% als ik op 15 stacks van me gem zit, en dan heb je dus alsnog een redelijk kleine window om hem weer te activeren, maar als je goed oplet is het net te doen, misschien nog maar een autohotkey scriptje maken om hem te activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

desjaak909 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:34:
[...]

80% is 16 seconden reduction, heb zelf nu iets meer 81,64% als ik op 15 stacks van me gem zit, en dan heb je dus alsnog een redelijk kleine window om hem weer te activeren, maar als je goed oplet is het net te doen, misschien nog maar een autohotkey scriptje maken om hem te activeren
ssssst dat mag niet :p *kuch kuch*

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Heeft Blizzard nu de drop rate van de Unity ring verhoogd ? Ik heb er eergisteren een gevonden en gisteren alweer. Nu moet ik de tweede rerollen en dan kan ik de combo gebruiken met mijn Templar. Jammer genoeg verlies ik dan wel een gem.
Pagina: 1 ... 97 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]