• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 18:35
UTADDICT schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:14:
[...]

NEE, nooit doen!

VIT heb je op je wapen absoluut niet nodig. Andere pieces gebruik je daarvoor. 100% VIT rerollen naar 10% dmg.
Nooit is nogal overdreven, je kan zoals eerder ookal gezegt is beter de sock wegrollen naar 10%dmg en dan een gift erin doen, gratis vit is nooit slecht :9

Maarja is achteraf gepraat, nu de schade al is gedaan

Movies: letterboxd

• wroekel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 15:42
ja en erbij dat ik nog geen enkele gift heb zien droppen :P achja op naar de volgende :D

Diablo 3 profiel

• desjaak909
wroekel schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:20:
ja en erbij dat ik nog geen enkele gift heb zien droppen :P achja op naar de volgende :D
Klopt die zijn nogal zeldzaam, sinds de patch geen 1 gevonden en afgelopen weekend opeens 2 en het is niet dat ik echt weinig speel ofzo

• UTADDICT
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

desjaak909 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:21:
[...]

Klopt die zijn nogal zeldzaam, sinds de patch geen 1 gevonden en afgelopen weekend opeens 2 en het is niet dat ik echt weinig speel ofzo
Schijnt ook een bug te zijn dat bij een drop van een gift, niet altijd de naam wordt weergegeven en daardoor ook niet de legendary-ster op de minimap.

Kan dus zijn dat je ze ook gewoon niet ziet, maar ze wel droppen.....

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• wroekel
UTADDICT schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:23:
[...]

Schijnt ook een bug te zijn dat bij een drop van een gift, niet altijd de naam wordt weergegeven en daardoor ook niet de legendary-ster op de minimap.

Kan dus zijn dat je ze ook gewoon niet ziet, maar ze wel droppen.....
moet zeggen dat ondanks de sterren op de map ik toch meestal wel alle hoekjes bekijk :P

Diablo 3 profiel

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:35
Hoe zit dat daar nu mee? ik heb er 1 gevonden laatst maar kan me niet herinneren dat deze de "legendary straal" had. Terwijl ik um laatst dropte in town en toen was er wel een straal is dit gefixed? Want ben bang dat ik er misschien wel wat gemist heb :P

hoo verkeerde ge quote.

[ Voor 36% gewijzigd door Axewi op 10-09-2014 13:24 ]

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Famous schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:59:
[...]

Inderdaad wanneer hij die twee poten in de grond steekt. De eerste twee á drie? keer lukt het prima om dit te ontwijken maar wanneer die dus beneden 50% health is wordt alles zo'n beetje groen. Één keer door heen gekomen maar 1 seconde daarna deed die weer precies het zelfde en was ik alsnog dood.
Speel zelf met een DM.
Dat is enrage inderdaad. Alle act bosses hebben een "enrage timer" (die is vanaf T1 actief), tot ze bij die timer zijn dan doen ze hun normale attacks met pauzes er tussen, maar zodra de enrage countdown voorbij is, blijven ze continue attacks doen (Inderdaad continue groen spul bij belial, bij de butcher worden alle vlakken gevuld met vuur) wat je echt bijna niet kan overleven.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:16
Ik heb deze nu in gebruik voor mijn fire wizard build.
Mijn vraag is moet ik hier de gift op gooien of de gift bewaren voor als ik een firebird's eye loot en de gift dan op een 1hander zetten? mijn voorkeur gaat normaal gesproken uit naar 1handers, waarom weet ik niet.
Ik heb nog niks gererolled hier op.
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2rpsk1l.png

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:44
Axewi schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:24:
Hoe zit dat daar nu mee? ik heb er 1 gevonden laatst maar kan me niet herinneren dat deze de "legendary straal" had. Terwijl ik um laatst dropte in town en toen was er wel een straal is dit gefixed? Want ben bang dat ik er misschien wel wat gemist heb :P

hoo verkeerde ge quote.
Een gift heeft wel een straal, hij geeft alleen geen naam op de grond en de oranje ster blijft ook weg op de minimap

*Lolgast heeft er al 3 op voorraad /flex

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 10:09
Die maximus is behoorlijk low-end. De fire damage roll is best laag, dus je kunt hem hoogstens naar zo'n 3500DPS krijgen als je life on hit naar weapon damage% rolt.

Ik zou gewoon lekker doorfarmen. Zo'n maximus is ook weer niet megazeldzaam. Je kunt wel intussen life per hit wegrollen voor een socket en even een tijd met die maximus spelen om te zien of de speelstijl iets voor je is, dan kun je alsnog beslissen door te farmen voor een betere en die betere evt. giften.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Gisteren overigens een nieuwe seasonal Crusader aangemaakt. Dit omdat ik hoop het Seasonal Crusader shield te vinden, en omdat ik het gevoel heb dat mijn huidige Crusader redelijk mislukt is en ik liever blanco opnieuw begin. :P

Wat een enorm verschil met levelen als je al een lvl 70 hebt zeg :X Op lvl 20 oid een Royal Ruby in mijn wapen en ik kon ineens op Master spelen. Levels vlogen om mijn oren en ging in een uur oid van lvl 20 naar 45. Vanmorgen nog even gespeeld en nu lvl 50. Deze week dus lvl 70 en dan maar looten :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:57:
Bedoel je dat hij z'n 2 poten in de grond steekt? Daar heb ik in het begin ook veel last met gehad.
Blijven rondlopen en hopen op een beetje geluk met de locatie van die ontploffingen en healthglobes.
Of inderdaad gewoon ff lagere difficulty :-)
Met welk char speel je trouwens?

Zijn er trouwens Wiz of WD builds die voordeel hebben met een 2Hander?
Ik heb gisteren met mijn Monk een Maximus gevonden met INT (maar geen socket, en ook maar 15% Fire damage).
Dus vroeg ik me af of die misschien te gebruiken valt voor mijn Wiz of WD als ik er een socket op kan krijgen.
Anders wordt het salvagen.
Als Wiz is een Maximus erg goed/leuk hoor :) (al is die maximus van de afbeelding hierboven wel zielig :O)
Die Fire-Chain van je Demon doet lekkere dmg.
Er zijn meerdere 2 handers die je kan gebruiken als wiz zijnde.
Smoldering core/Maximus/|Grand Vizier/nog een paar ;)

Verder heb ik hierboven ergens gelezen dat je ALTIJD de VIT op een wapen moet rerollen? :N
Daar ben ik het niet mee eens, maarja. (ik heb echt VIT nodig op mijn Furnace bv)
En als ie al standaard socket en vit rollen, dan reroll je de socket toch?

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• wroekel
Angeloonie schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:37:
Gisteren overigens een nieuwe seasonal Crusader aangemaakt. Dit omdat ik hoop het Seasonal Crusader shield te vinden, en omdat ik het gevoel heb dat mijn huidige Crusader redelijk mislukt is en ik liever blanco opnieuw begin. :P

Wat een enorm verschil met levelen als je al een lvl 70 hebt zeg :X Op lvl 20 oid een Royal Ruby in mijn wapen en ik kon ineens op Master spelen. Levels vlogen om mijn oren en ging in een uur oid van lvl 20 naar 45. Vanmorgen nog even gespeeld en nu lvl 50. Deze week dus lvl 70 en dan maar looten :+
Kan je seazon gear op je normale chars gebruiken ?

Diablo 3 profiel

Angeloonie schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:37:

Er zijn snellere manieren hoor :) ik ben eergisteren van lvl 42-70 (plvl 32) geleverd in nog geen 3,5 uur tijd ;) Even vragen in de clan of je niet mee kan met bijvoorbeeld Klablabla als leecher :) Gaat mega snel 8)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Vidra schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:38:
[...]

Er zijn snellere manieren hoor :) ik ben eergisteren van lvl 42-70 (plvl 32) geleverd in nog geen 3,5 uur tijd ;) Even vragen in de clan of je niet mee kan met bijvoorbeeld Klablabla als leecher :) Gaat mega snel 8)
heb nu denk ik DE booster spec, gewoon die phalanx 2H flail nemen met je perm AC cruz en bowman casten, in no time heb je een mega Phalanx leger :)

zo een paar clanmates gelevelt, voor CL 50 mss wel 30~60 sec per lvl :D pas bij 61+ wordt 't wat moeizamer, maar dan kan je weer holy shotgun of Condemn spec doen.

will echt graag een hexing pants om te testen, of een STR leoric crown (er dropte een voor mijn cruz, maar met metoer damage en INT 8)7 )

[ Voor 17% gewijzigd door Mofkees op 10-09-2014 13:44 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Verwijderd

wroekel schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:38:
[...]

Nog niet, maar dat gaat mogelijk worden als dit season gedaan is.
Binnen een maand of 3 dacht ik.
wroekel schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:38:
[...]

Na het season wel ja.
Vidra schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:38:
[...]

Zullen altijd snellere manieren zijn :P Maar vind dit persoonlijk wel prima :) Enkel voor lvl 65-70 duurt het langst voor mijn gevoel, dus daar zal ik wel leechen :+
Bangkirai had nog wel geprobeerd om me met lvl 1 in een Cursed Cellar chest event te laten levelen, maar ik kreeg nauwelijks XP. Geldt dat vanaf lvl 50 oid niet meer?

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 10-09-2014 13:47 ]

• Ruigerock
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

desjaak909 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:21:
[...]

Intussen heb ik 3x een gift gevonden tijdens Bounties, heb jij ze in rifts gevonden?

Vitality wegrollen op 2-handers kan wel eens zonde zijn (niet altijd), 1000 vitality op je 2-hander is net zoveel vitality als schouders en bracers bij elkaar. Die kan je dan rollen naar andere leuke statistieken.

Weet iemand of de swiftness gem een positief effect heeft op COTA?

Diablo 3 - Battle.net

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:44
Ruigerock schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:48:
[...]
Vitality wegrollen op 2-handers kan wel eens zonde zijn (niet altijd), 1000 vitality op je 2-hander is net zoveel vitality als schouders en bracers bij elkaar. Die kan je dan rollen naar andere leuke statistieken.
Shoulders en bracers zijn nogal beperkt qua offensieve stats.

TheS4ndm4n#1919

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
RocketKoen schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:57:
[...]

Hoeft niet alleen maar offensief te zijn lijkt me. Defensief kun je ook nog wel wat. AllRess op bracers ipv Vit kan soms een betere keuze zijn.

Op shoulders heb je nog wel meer opties. Afhankelijk van class / spec zou het wel eens beter kunnen zijn om om de Vit voor iets anders te droppen, CDR, ability damage.

Maarja alles is afhankelijk van de gear die je al hebt en natuurlijk class/spec :)

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:35
[...]

Ik ben er normaal geen fan van om vit op amulet, rings of wapen te hebben, maar mocht het als bonus erop zitten kan je bijvoorbeeld op je bracers vit weglaten voor allress of als int class armor. Op de shoulders heb je meestal wel stats genoeg maar bracer kom je er net 1 te kort door de element dmg en crit.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• wroekel
nooit geweten dat die leg gem Boon of the Hoarder zoveel op kon leveren. Paar mil extra in een rift en gem is nog lvl 1 :P

Diablo 3 profiel

• desjaak909
wroekel schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:05:
nooit geweten dat die leg gem Boon of the Hoarder zoveel op kon leveren. Paar mil extra in een rift en gem is nog lvl 1 :P
even een avondje solo T6 spelen met die gem en je bent bijna net zo rijk als Bil Gates

• wroekel
desjaak909 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:08:
[...]

even een avondje solo T6 spelen met die gem en je bent bijna net zo rijk als Bil Gates
had een soc in me soj over dus dacht pleur die r even in .

Diablo 3 profiel

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 08:16
waar kun je nu zien wat je voortgang is op je season char ?

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

wroekel schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:10:
[...]

had een soc in me soj over dus dacht pleur die r even in .
Moet je voor de gein eens Goldwrap belt proberen. Geeft armor voor opgepakt gold. Je loopt zo met 10 Miljard+ armor rond :+ Verder kun je Goldskin en die gloves die gold doen regenen ook aandoen. Dan je para punten in Goldfind drukken en gaan met je 3000% (of veel meer) goldfind! Ik had in 1 uurtje spelen zo 100 tot 150 miljoen bij elkaar. Wel op T6 uiteraard! :*)

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• yrosma
FloydRaalte schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:26:
[...]

Moet je voor de gein eens Goldwrap belt proberen. Geeft armor voor opgepakt gold. Je loopt zo met 10 Miljard+ armor rond :+ Verder kun je Goldskin en die gloves die gold doen regenen ook aandoen. Dan je para punten in Goldfind drukken en gaan met je 3000% (of veel meer) goldfind! Ik had in 1 uurtje spelen zo 100 tot 150 miljoen bij elkaar. Wel op T6 uiteraard! :*)
Daarbij nog de bracers die gold pickup omzet naar xp en je levelt ook nog wat sneller

Vraag me trouwens of die hands nu veel extra toevoegen aan de gold pickup. Vergeleken bij wat de leg gem aan extra gold produceert stelt de rest eigenlijk niet veel meer voor

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

yrosma schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:29:
[...]

Daarbij nog de bracers die gold pickup omzet naar xp en je levelt ook nog wat sneller

Vraag me trouwens of die hands nu veel extra toevoegen aan de gold pickup. Vergeleken bij wat de leg gem aan extra gold produceert stelt de rest eigenlijk niet veel meer voor
Dat zijn die gladiator gauntlets. Gold rains down from the sky after massacare bonus. Geen idee of de goldfind hier invloed op heeft...

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Ruigerock
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

[...]

Het is een voorbeeld, chest, pants, belt kan ook :) een witching hour naar vitality rollen lijkt me stug.
Helms, gloves, boots en amulets rollen tot 750 vit en dan heeft het minder nut, maar voor pure dmg kan je dan vit rollen naar je favoriete aanval +15% dmg
Op schouders rollen ook +15%dmg voor secundaire aanvallen

Voor de barbs een vraag: Weet iemand of de swiftness gem een sterk effect heeft op COTA?

Diablo 3 - Battle.net

• yrosma
FloydRaalte schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:34:
[...]

Dat zijn die gladiator gauntlets. Gold rains down from the sky after massacare bonus. Geen idee of de goldfind hier invloed op heeft...
Die gloves kon ik ja. Heb ze zelf wel eens gebruikt voordat de leg gems er waren. Maar het zijn maar kleine extra hoopjes vergeleken bij wat de leg gem je oplevert.

Volgens mij is alleen de gem gebruiken meer dan genoeg om lekker wat gold te verdienen en kun je de andere extra gold items gewoon weglaten.

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

FloydRaalte schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:26:
[...]

vergeet dan niet de custorian bracers mee te nemen; dan krijg je ook nog eens xp voor opgepakt gold _/-\o_

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• desjaak909
kwakke01 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:47:
[...]

vergeet dan niet de custorian bracers mee te nemen; dan krijg je ook nog eens xp voor opgepakt gold _/-\o_
een clanmaatje (Jade WD) heeft daar een beetje mee lopen testen en kwam op ongeveer 4% meer XP uit, maar daar was dan niet de dps loss van de strongarm bracers in verwerkt, dus of dat het echt waard is is maar de vraag

Hmm, dat kan ook een leuke manier van levelen zijn. Moet je wel low-level bracers hebben, maar als je dan met Boon speelt gaat het levelen nog sneller :D

Na lvl 70 zal het idd niet zoveel nut hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 10-09-2014 15:04 ]

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Angeloonie schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:03:
Hmm, dat kan ook een leuke manier van levelen zijn. Moet je wel low-level bracers hebben, maar als je dan met Boon speelt gaat het levelen nog sneller :D

Na lvl 70 zal het idd niet zoveel nut hebben.
Character levelen tot level 31. En dan gokken bij Kadala met bloodsharts die je via een andere char farmed. Er zitten dan 7 legendary bracers in de loottable.... weet niet hoe lang het duurt. En dan vanaf level 31 op T6 met de gem met een level 70 meelopen in de 'Ruins of Corvus'. Dan gaat het vast heel snel.

Verwijderd

ik blijf wel gewoon mijn rares verkopen. Ik krijg die vault toch nooit te zien hoe vaak ik ook speel. en ondanks +1605% gold find, krijg ik soms nog stapeltjes van 60. En dat snap ik echt niet, want wat zegt dat getal van +1605% dan precies?
Anno schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:08:
[...]

Character levelen tot level 31. En dan gokken bij Kadala met bloodsharts die je via een andere char farmed. Er zitten dan 7 legendary bracers in de loottable.... weet niet hoe lang het duurt. En dan vanaf level 31 op T6 met de gem met een level 70 meelopen in de 'Ruins of Corvus'. Dan gaat het vast heel snel.
Hmm, dan zijn de bracers lvl 31. Vervolgens een stat rerollen naar reduced lvl requirement = win? :D :+
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:11:
ik blijf wel gewoon mijn rares verkopen. Ik krijg die vault toch nooit te zien hoe vaak ik ook speel. en ondanks +1605% gold find, krijg ik soms nog stapeltjes van 60. En dat snap ik echt niet, want wat zegt dat getal van +1605% dan precies?
Dat het anders 3 of 4 gold was geweest :P

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:49

SideShow

Administrator

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:11:
gewoon met die legendary gem ... gisteren uurtje mee gefarmed en had 10 miljoen gold

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

desjaak909 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:02:
[...]

een clanmaatje (Jade WD) heeft daar een beetje mee lopen testen en kwam op ongeveer 4% meer XP uit, maar daar was dan niet de dps loss van de strongarm bracers in verwerkt, dus of dat het echt waard is is maar de vraag
als je niet speelt met knockback dan verlies je niet zoveel dam-output ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Verwijderd

Ik heb nu 6 of 7 gems, maar geen van alle doet iets met gold :)

sinds afgelopen weekend gewoon de stash de stash gelaten en niks meer salvagen. van 2 ton naar 6 miljoen.

Misschien ben ik ook gewoon slecht met mijn gold. Ik heb zelfs ten tijde van AH nooit boven de 40 miljoen gezeten.
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:18:
Ik heb nu 6 of 7 gems, maar geen van alle doet iets met gold :)
Die vind je in The Vault. Dus goblins farmen (Tower of the Damned lvl 1) en hopen dat je de portal krijgt :) Dan is het een 100% kans op drop :)

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 10-09-2014 15:20 ]

Verwijderd

Net 3 van die portals gedaan ivm hellring.... 1 van de 3 is binnen,..

heb je controle over welk portel je opent?
want dan sla ik die van skeleton king en magda lekker over de volgende keer

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:21:

Volgens mij hangt het van die 'infernal machines' af? maar dat weet ik niet zeker, en als ik eerlijk ben is het wel de moeite?

Laatst ook met 4 man op T5/6 keymasters af lopen maken en hadden toen allemaal 4 infernal machines gemaakt, uit alle pogingen 1 ring 1 necklace... en werkelijk ruk rolls ook. Je bent zo een uur of 5-6 verder.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:21:

Zeker, je maakt toch verschillende machines. Dan maak je er 2 niet, en 2 wel!

Verwijderd

zijn er verschillen?

ik zag gewoon 3 infernal machines.. niet een aparte naam of zo.

maar goed, ik moet gewoon een ring hebben met 35% stat gain.
verder maakt het me niet uit

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:12:
Dat het anders 3 of 4 gold was geweest :P
Ook niet helemaal. Maar ik snap het denk ik. Die drops van boekenkasten en dingen die je kapot schiet, vooruit, daar krijg ik altijd van die flutaantallen, maar bij een mob 50-60 gold vinden.... ik heb soms echt het idee dat die bepaalde bonussen gewoon niet geladen worden. Datzelfde idee als met Bleed enzo.

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:30:
zijn er verschillen?

ik zag gewoon 3 infernal machines.. niet een aparte naam of zo.

maar goed, ik moet gewoon een ring hebben met 35% stat gain.
verder maakt het me niet uit
Ja er zijn nieuwe recipe's, 4 om precies te zijn. Je hebt ook nog de oude 'standaard' machine, klopt. Maar is die niet level 60?

Verwijderd

UTADDICT schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:32:
[...]

Ja er zijn nieuwe recipe's, 4 om precies te zijn. Je hebt ook nog de oude 'standaard' machine, klopt. Maar is die niet level 60?
ik heb de expansion niet, heb gewoon 1x plans gevonden en daarmee kan ik die machines maken... maar volgens mij geen controle welk portal dat dan opend

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:26
Eindelijk 2 Marauder Pieces gevonden!
(1 van Kadala that is)

En dan als laatste nog "even" een Hexing Pants of Mr. Yan :D
DH begint leuk te worden nu :D

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

Ik ben zo benieuwd wat er gebeurd als je 4 Marauders hebt en die Wolf cloak houd, dan heb je een dierentuin naast je lopen :)

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:33:
[...]

ik heb de expansion niet, heb gewoon 1x plans gevonden en daarmee kan ik die machines maken... maar volgens mij geen controle welk portal dat dan opend
Ah ok.

In dat geval in dezelfde game blijven en blijven openen. Je kunt dan helaas niet kiezen, maar ze komen wel allemaal aan bod (nooit 2x dezelfde).
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:38:
Ik ben zo benieuwd wat er gebeurd als je 4 Marauders heb en die Wolf cloak houd, dan heb je een dierentuin naast je lopen :)
Zonder die cloak ook al, ik schrok er zelfs van.

[ Voor 25% gewijzigd door UTADDICT op 10-09-2014 15:39 ]

Verwijderd

Ja, zonder die cloak misschien ook ja, maargoed, of je blij word van zo'n ferret :) 3 wolven een varkentje en een spin, dan loont +pet damage wel :)

Oh, das wel cool, dan hoop ik snel nog een vierde item erbij te vinden, ik heb nu de derde in mij stash. Zonder de bonussen vallen die marauders best tegen :)

Verwijderd

Alleen een T&T levert meer dps op dan 2 extra wolves ;). Sentries zijn ook pets.

Verwijderd

ja, maar tegen de tijd dat ik 3 sentries heb staan zijn de mobs meestal al neer.

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:09:
Alleen een T&T levert meer dps op dan 2 extra wolves ;). Sentries zijn ook pets.
Pak dan Nat's bonus met boots of head en een slayer ipv garwulf cloak met 2 wolven. De 3 set bonus doet veel meer voor je (20 discipline oa)

[ Voor 11% gewijzigd door 4th op 10-09-2014 16:27 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:19:
ja, maar tegen de tijd dat ik 3 sentries heb staan zijn de mobs meestal al neer.
End-game doet 1 sentry doet meer damage dan al je pets bij elkaar. Moet je wel M6 hebben, maar aangezien we het toch al over die set hebben. Daarnaast zijn er genoeg mobs die je echt niet met 1 sentry neerkrijgt. Natuurlijk is 1 sentry voldoende in T6, maar daarboven zal je echt wat meer vuurkracht nodig hebben.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Famous schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:37:
Iemand tips hoe je de laatste boss in bounties kan verslaan van act 2?
Zodra hij eenmaal "getransformeerd" is naar de grote mob krijg ik hem elke keer iets onder 50% health maar dan wordt het gehele veld groen met die poison? waardoor ik elke keer dood ga. Of ben ik nog gewoon te laag op level 67?

Zal zo even de naam erbij posten.
Heb hem van Torment naar Master gezet en had hem echt super snel dood.. wat een wereld van verschil :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:56
In vanilla 1.0 was dat 1 van de plekken waar je tegen een muur op liep, net als het verschil tussen act1 en act 2. Je had toen de auction house nodig om überhaupt verder te kunnen komen

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

met hulp van een vreemde in no time 3 sets keys gefarmt...
3 portals open.... nul organen.... wtf :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:16:
Allemaal op T6 gedaan? Lees dingen op de officiële forums dat de droprate naar 100% is gebuffed op T6.

edit: organs zijn 100% kans op t6.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2014 19:21 ]

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
Zojuist paar machines gesponserd. De droprate is IDD 100% op T6

Verwijderd

ik kan amper t3 in mijn eentje
haha

overigens, als er lot genoten zijn die het ook proberen

aardschok#1758 indien je mee wil doen
(ik krijg meer legendaries dan keys....)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2014 19:34 ]

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Thalaron schreef op woensdag 10 september 2014 @ 07:51:
[...]

Ga gewoon SC spelen zou ik zeggen :P

Ik zelf snap wat je in HC ziet... (zie mijn account in mijn sig.)
Ik heb 2 leuke chars. op HC (Barb en Crusader).

Was laatst mijn Crusader bijna kwijt door een enorme lagspike waar meerdere uit de Tweakers community last van hadden (lag dus niet aan mij maar aan Blizz). Had nog iets van 5-10% life over en had dus gewoon geluk dat ik NET op tijd nog een potion KON pakken en weg kon galopperen...

Sindsdien heb ik HC niet meer aangeraakt. Ik vind het helemaal niet erg wanneer er 1 de pijp uit gaat door stommiteiten e.d. maar ik ben tot op heden nog maar 2 low lvl chars verloren (helemaal in het begin van mijn D3 carriere) en de rest van de lvl 60's ALLES door lag of D/C's.

Na de grote patch voor RoS kwam mijn Uber HC Barb verloren op NORMAL!!! waar ik gewoon Elites zichzelf tegen me dood kon laten slaan... Gewoon D/C = Blizz weet niet wat er aan de hand is = sterf maar met je zooi!

Nog een bericht naar Blizz gestuurd zonder succes... terwijl iemand in game ook nog kon bevestigen welke ervoor samen met me gespeeld had dat het onmogelijk was voor mij/ons om daar dood te gaan al wilden we het graag... Maar neuh... Sindsdien ben ik met HC eigenlijk wel klaar... Online Only en HC werkt in mijn ogen niet stabiel genoeg. Eigenlijk zouden ze een log moeten bijhouden met de laatste 5-10 seconden zodat Blizz kan kijken of het inderdaad wel/niet terecht is en dan wel/niet terugzetten.

Laatst was er hier/op community nog iemand die aangaf in Town te staan met een D/C en toen was hij ineens ook dood :X 8)7
Wauw zo heftig heb ik het zelf niet meegemaakt gelukkig.

Ik werd gemortardop inferno door een vieze mob.
Wel mijn eigen schuld omdat ik me Templar had geruild voor een Scoundrel om te test runnen -> Nou dat doe ik dus NOOIT meer.
Geef mij maar een slaafje die me braaf healed.

Ik heb dinsdag RoS digital deluxe gehaald en heb nog 2 slots over.
Maybe dat ik een SC char maakt dan kom ik wel met je gamen.
Ben je in SC als je dood gaat alleen gold kwijt en/of ook Exp?

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Verwijderd

P-Nut schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:24:
Zojuist paar machines gesponserd. De droprate is IDD 100% op T6
ik heb wel wat keys maar kan op T6 die ubers nooit aan daar ben ik wel zeker van... enige kans op wat hulp? vanavond wordt niks heb lag en vlieg er om de 5 min uit (lang verhaal maar internet gedoe)

Verwijderd

Nou ik zou je graag helpen... maar t6 gaat mij niet lukken ;)

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:26
crzyhiphopazn schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:33:
[...]

Wauw zo heftig heb ik het zelf niet meegemaakt gelukkig.

Ik werd gemortardop inferno door een vieze mob.
Wel mijn eigen schuld omdat ik me Templar had geruild voor een Scoundrel om te test runnen -> Nou dat doe ik dus NOOIT meer.
Geef mij maar een slaafje die me braaf healed.

Ik heb dinsdag RoS digital deluxe gehaald en heb nog 2 slots over.
Maybe dat ik een SC char maakt dan kom ik wel met je gamen.
Ben je in SC als je dood gaat alleen gold kwijt en/of ook Exp?
Het is geen D2.. Experience gebeurd niets mee (behalve dat je er geen krijgt zolang je dood bent.
Gold ook niet.. Alleen 10% durability van je gear. Dus repairs kost gold. Dat was het wel qua penalty.. :+

Had van mij persoonlijk wel gestraft mogen worden met exp. Dan loont het om niet ergens rond te lopen waar je alleen maar dood loopt te gaan enzo...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Thalaron schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:40:
[...]
Had van mij persoonlijk wel gestraft mogen worden met exp. Dan loont het om niet ergens rond te lopen waar je alleen maar dood loopt te gaan enzo...
Bij dit soort opmerkingen moet ik altijd denken aan de lol die we hadden met crypt runs in fields of misery. Mobs pullen en dood gaan door extreme zelf veroorzaakte lag. Nooit zo'n lol met dit spel gehad als toen. :P

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:16:
Breek me de bek niet open, dat T6 100% is leuk en aardig maar dan zou je verwachten dat je op T5 toch zeker wel 1 op 2 portals zou moeten krijgen als dat 50% zou zijn. Clan waar ik in zit heeft gister 7 portals gedaan en gewoon 0.0 noppes nada... T6 kunnen we gewoon nog niet aan in die portals .

In de afgelopen 4 weken hebben we in totaal (Waar ik bij was) op T4/5 zo'n ~50 portals gedaan, ik had in totaal 7 organen maar van de '4de' die ik miste niets... pas afgelopen weekend na 16 portals 2 aanvullende maar voor de rest ook echt niets. Heb nu in totaal 2 hellfire rings en 1 amulet kunnen maken.... en ze zijn werkelijk ruk ook.

We kunnen wel met een hoop T5/6 bounties doen maar het gaat niet snel en we gaan nog geregeld dood wat ook op breekt. In de tijd dat wel 1 key run gedaan hebben b.v. op T6 kunnen we er 3-4 doen op T3/4 (afhankelijk van groep)

Als ik in mijn eentje bounties doe is dat op T3 omdat dit gewoon het snelst gaat, ik ga nog wel eens dood omdat ik niet zit op te letten/afgeleid ben (dus ben echt blij dat ik geen HC speel :P )
Uit 1 op de 2 bounty kistjes krijg ik wel een legendary, vandaag weer een nieuwe transmorph gekregen van 1 of andere mace.

Ook weer 2-3 paragon levels omhoog gegaan vandaag dus was wel productief, redelijk wat legendaries zien droppen, ook 1 nieuwe voor WD zunimasi set oid, headpiece dus is wel leuk in een volledige set rondlopen. En weer een goblin realm, kon ik wel gebruiken na mijn reroll/gem combine avontuur, van 35mil naar 500k naar 45mil in een dag.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

pffff internet is echt ruk bij mij wel ff mn DH naar lvl 70 getilt maar eens kijken hoe dat gaat op T3 :P moet nog wel ff wat gear farmen en het is wel klote dat ik emeralds moet delen of genoegen moet nemen met lagere :S nou ja kijk wel ff.

special thnx to Muteki 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2014 23:21 ]

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:27

Thompson

Beeromaniac

Voor monk's heb je nu;
- Sunwuko spam build (noem het maar even zo, zijn allerlei variaties op volgens mij)
- Dashing Strike met TR-set build.

Zijn er nog andere builds die viable zijn voor T5/6 cq greater rifts?

Beeromaniac

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:26:
ik kan amper t3 in mijn eentje
haha

overigens, als er lot genoten zijn die het ook proberen

aardschok#1758 indien je mee wil doen
(ik krijg meer legendaries dan keys....)
T6 lukt me wel, maar heb de ubers nog niet gedaan.
Add me maar voor een grindsessie T3

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Awesome.. Eindelijk een Flying Dragon :P
En hoe! Ik neem mijn broertje met zijn monk voor het eerst mee in een rift, krijgt die kerel 5 legendaries en als boss kill een Flying Dragon!
Inleveren die hap :)

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:47

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:52:
[...]

Bij dit soort opmerkingen moet ik altijd denken aan de lol die we hadden met crypt runs in fields of misery. Mobs pullen en dood gaan door extreme zelf veroorzaakte lag. Nooit zo'n lol met dit spel gehad als toen. :P
QFT _/-\o_
<3 Good old days ;w

NewsBlur || My Fujifilm gear

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:21:
pffff internet is echt ruk bij mij wel ff mn DH naar lvl 70 getilt maar eens kijken hoe dat gaat op T3 :P moet nog wel ff wat gear farmen en het is wel klote dat ik emeralds moet delen of genoegen moet nemen met lagere :S nou ja kijk wel ff.

special thnx to Muteki 8)
Glad to help :+
Moet wel je internetz fixen 8)7

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Wat is het vervelend om met een vriend (tevens Tweaker) te spelen zeg :+ Zowel in story mode als in Hardcore krijgt hij continu Legendaries gedropt en ik krijg elke keer Gifts voor hem! Ik denk dat de ratio staat op 1 Legendary voor mij en 4 á 5 voor hem, tevens krijg ik hierbij nog een gift dan voor hem; heb net mijn 6e gift voor hem gehad in twee dagen.
Moet zeggen dat Hardcore mode wel erg leuk is gezien je simpel weg niet dood mag gaan. Lekker met zijn tweeën rossen en schelden als je bijna dood bent :+

Nog meer mensen die Diablo spelen op de X1? Liefst willen we natuurlijk met vier man spelen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 07:28

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Gisteren met wat mede GOT'ers wat ubers gedaan.... Pff het is echt zoooo makkelijk met DH's.

Tussen de 5-10 min hadden we 4 machines afgewerkt

Legion 7i i9 3080 32gb

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:40

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

unfor schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:44:
Awesome.. Eindelijk een Flying Dragon :P
En hoe! Ik neem mijn broertje met zijn monk voor het eerst mee in een rift, krijgt die kerel 5 legendaries en als boss kill een Flying Dragon!
Inleveren die hap :)
Ik was er ook naarstig naar op zoek. Nu ik er even mee gespeeld heb valt het toch wel een beetje tegen. Killen gaat wel leuk, maar vind toch cyclones spammen leuker :). Wel mooi dat er meerdere dps builds mogelijk zijn nu!
Thompson schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:22:
Voor monk's heb je nu;
- Sunwuko spam build (noem het maar even zo, zijn allerlei variaties op volgens mij)
- Dashing Strike met TR-set build.

Zijn er nog andere builds die viable zijn voor T5/6 cq greater rifts?
Ik heb eenfire monkk en die doet het ook wel aardig. Er zit iets andere gear op omdat ik gisteren even de hoarder gem met een goldwrap heb getest. Dat werkt overigens best leuk. Hopen goud en hopen armor :).

Daarna eigenlijk de hele avond een DH party gehad. Best leuk en iedereen M6 op het eind. Nog een aardige etrayu geloot met 20% cold. Helaas geen socket en maar 2480 damage. Nu hopen op een gift, waar ik nog geen geluk mee heb :(.

Vanavond maar even met deze monk verder. Ik ben even van rainment 6 afgestapt en puur dps gear aangedaan. Nog niet heel lang mee gespeeld, maar een laatste rondje bounties ging rap op t6.

Battle.net || Strava

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

retlaw schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:09:
[...]

Ik was er ook naarstig naar op zoek. Nu ik er even mee gespeeld heb valt het toch wel een beetje tegen. Killen gaat wel leuk, maar vind toch cyclones spammen leuker :). Wel mooi dat er meerdere dps builds mogelijk zijn nu!

[...]

Ik heb eenfire monkk en die doet het ook wel aardig. Er zit iets andere gear op omdat ik gisteren even de hoarder gem met een goldwrap heb getest. Dat werkt overigens best leuk. Hopen goud en hopen armor :).

Daarna eigenlijk de hele avond een DH party gehad. Best leuk en iedereen M6 op het eind. Nog een aardige etrayu geloot met 20% cold. Helaas geen socket en maar 2480 damage. Nu hopen op een gift, waar ik nog geen geluk mee heb :(.

Vanavond maar even met deze monk verder. Ik ben even van rainment 6 afgestapt en puur dps gear aangedaan. Nog niet heel lang mee gespeeld, maar een laatste rondje bounties ging rap op t6.
Yeah was echt supertof! Lekkere party en zeer snelle rifts! Ook eindelijk geluk met de laatste marauder pièces en een best goede TnT. Nu nog een Etrayu of Kridershot vinden, zodat ik bombardiers rucksack kan gebruiken en die passive kan switchen. DH is fun, jammer dat ik dat altijd heb uitgesteld qua spelen.

Je Monk zag er goed uit in de 2 bounties die ik nog meeliep!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:49

SideShow

Administrator

Ik had eergisteren de Immortal kings helm van Kadala... maar weet iemand toevallig ook als zij de boots dropt van deze set?

Ik moet nog 1 set item hebben voor mijn perma Call of the Ancients.

Hopelijk begin ik mezelf dan op T5/T6 wat viable te vinden, in plaats van die mega lome en trage idioot die eerst 5 frenzy stacks nodig heeft en een firechain (maximus) om eindelijk een beetje dps te doen... en bovendien nog vlug dood gaat (buffed 10M toughness ...?)

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Gisteren de tweede gem gevonden die ik wil gebruiken, namelijk de pet gem. En ook een redelijke rare amulet gevonden waar die inpast.

Helaas te veel dingen om te doen en te weinig tijd :) Een betere RoRG vinden met int, ias, chc en een socket. Mijn gems upgraden en normale rifts farmen voor sharts. En een hellfire amulet zou nog mooi zijn. Maar daar ga ik pas voor als ik hogere torrents aan kan.

Wat voor gems gebruiken de HC Witch Doctors hier eigenlijk ? Ik gebruik nu de elite en pet gem. De pet gem vervalt natuurlijk bij een Jade build.

[ Voor 8% gewijzigd door Anno op 11-09-2014 08:47 ]

• markklok

markklok

Gisteren gevonden
Afbeeldingslocatie: http://s15.postimg.org/l3uudfvp7/steady.jpg

Geprobeerd om met een 2h xbow de breakpoint te halen van 2.842 maar helaas pindakaas.
Moet je echt perfecte items voor hebben.. ik kom dan net weer een paar % te kort -_-

Legion 7i i9 3080 32gb

• TiMMieJ
  • Laatst online: 19-09 10:44

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik ben gisteren avond een tijdje T5 rifts aan het spammen geweest met een maat van mij welke ook een WD heeft. Dat werkt toch wel goed om de drops te kunnen sharen. Viel me op dat we enorm veel set item drops hadden. Heb eindelijk weer een extra piece gevonden voor mijn jade set. Moet enkel nog de pants en een quetzacoatl. En mijn maatje vond een nette Thing of the deep welke toch wel fijn speelt en deze kreeg ik van hem.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/TiMMi3J-2230/hero/8227081

[ Voor 21% gewijzigd door TiMMieJ op 11-09-2014 09:00 ]

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 10:23:
Ik heb diablo 3 op de pc maar speel hem daar weinig. Het spel lijkt mij fijner om te spelen voor de televisie. Ik vroeg me alleen af of er hier mensen zijn die hem op de PS4/XONE spelen en wat daar de ervaringen mee zijn.
Gewoon controllertje inpluggen in je pc, TV als 2e monitor en hem daarheen schuiven. :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:04
hexta schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:17:
[...]

Gewoon controllertje inpluggen in je pc, TV als 2e monitor en hem daarheen schuiven. :)
Gameplay veranderd daar toch niet mee of wel? Op de pc is het point en klik op consoles niet..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Ben voor de fun weer wat beginnen spelen met men Crusader. Had onlangs een nieuwe build gezien, waarbij je met redelijk low-end gear redelijk hoge T's kan clearen.

Heb hem nu redelijk gegeared, en kan nu redelijk makkelijk T4 riftjes doen ;-)

Stats +/- 1M dmg en 14M toughness.

KAn eens iemand wat tips geven om mijn dmg te verhogen met deze build? of waar kan ik nu het best eerst voor gokken bij kadala? (eindelijk gedaan met al die shards te vergokken voor een T&T)

hoe geraak ik met deze crusader in T5/T6? of moet je dan zowieso overschakelen naar een shotgun build?

<GoT> Brain3#2873

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
TgR_KILLER schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:45:
[...]

Gameplay veranderd daar toch niet mee of wel? Op de pc is het point en klik op consoles niet..
fijner om te spelen voor tv, fijner om te spelen op controller...
Opgelost.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• 4th

4th

Brain3 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:47:
Ben voor de fun weer wat beginnen spelen met men Crusader. Had onlangs een nieuwe build gezien, waarbij je met redelijk low-end gear redelijk hoge T's kan clearen.

Heb hem nu redelijk gegeared, en kan nu redelijk makkelijk T4 riftjes doen ;-)

Stats +/- 1M dmg en 14M toughness.

KAn eens iemand wat tips geven om mijn dmg te verhogen met deze build? of waar kan ik nu het best eerst voor gokken bij kadala? (eindelijk gedaan met al die shards te vergokken voor een T&T)

hoe geraak ik met deze crusader in T5/T6? of moet je dan zowieso overschakelen naar een shotgun build?
Shotgun wordt gezien als enige viable build voor T6 en grifts maar je kan met 1M dmg al zeker T6 aan als je akkarat erover gooit. Nette Xeph amu btw, ben zeer jaloers :P

Beetje goed gegearde firelight kan ook T5 aan, T6 killt groepen ook wel ok maar single target duurt te lang.

[ Voor 6% gewijzigd door 4th op 11-09-2014 10:02 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

markklok schreef op donderdag 11 september 2014 @ 07:29:
Gisteren met wat mede GOT'ers wat ubers gedaan.... Pff het is echt zoooo makkelijk met DH's.

Yup, gaat erg snel met DH's, met mijn M6 DH zijn ze in minder dan een minuut gedaan. Had nog genoeg keys voor 2 pogingen, uiteraard allebei kansloze amulets uit gekomen ;)

Als je solo prima Grift 30 aankan, moet je T6 ubers ook zonder al teveel problemen kunnen doen imo.
Gisteren tijdens het levelen van mijn nieuwe Seasonal Crusader een Witching Hour gevonden :( Op lvl 66 :(

In alle uren die ik gespeeld heb er 0 gevonden voor alle chars waar ik er een wilde, en nu krijg ik er een tijdens het levelen. ARGH! :'(

• markklok

markklok

Baroshir schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:58:
[...]

Yup, gaat erg snel met DH's, met mijn M6 DH zijn ze in minder dan een minuut gedaan. Had nog genoeg keys voor 2 pogingen, uiteraard allebei kansloze amulets uit gekomen ;)

Als je solo prima Grift 30 aankan, moet je T6 ubers ook zonder al teveel problemen kunnen doen imo.
Mocht je vanavond weer willen farmen dan moet je me maar ff een bericht sturen. Leuke amulet zou toch wel erg leuk zijn :)

Legion 7i i9 3080 32gb

• 4th

4th

Angeloonie schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:22:
Gisteren tijdens het levelen van mijn nieuwe Seasonal Crusader een Witching Hour gevonden :( Op lvl 66 :(

In alle uren die ik gespeeld heb er 0 gevonden voor alle chars waar ik er een wilde, en nu krijg ik er een tijdens het levelen. ARGH! :'(
Mijn lvl60 variant is beter dan me lvl70..

Hoe hoog is de IAS en CHD?

• 4th

4th

Slecht, maar mijn lvl70 is slechter zelfs.. kan je nagaan, 5%/28% en geen mainstat :P
Maar het is er een, 9% dmg omhoog en 10% toughness achteruit...

• wroekel
markklok schreef op donderdag 11 september 2014 @ 07:29:

het was gezellig :P

Diablo 3 profiel

• 4th

4th

Theoretische DH vraag:

Bij een 3,33 senty attacks per second bij het halen van >2,84211 IAS zonder TnT of >2,0301 IAS met 40% TnT.

Bij een build van elemental, multishot en cluster arrow (M6 build):
In dit geval schiet hij met de cooldowns van de skills. Werkt skill cooldown ook voor turrets?
Zodat hij juist eerder een skill meeschieten met een normal en elemental arrow?
Normal en Elemental worden nu elke 0,3 sec geschoten. Multishot elke 0,9 sec volgens diablo topic (http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12945884471) en Cluster elke 2,2 sec.
Dus (de vraag) kan je die laatste, cluster arrow, omlaag krijgen dat hij sneller klaar is dan die 2,2, deze ligt namelijk buiten de 0,3 stappen en wordt dus eigenlijk pas geschoten op 2,4 sec.

Senty, schiet skill met hoogste cooldown voor lagere dus:

0: Normal, Elemental en Cluster
0,3: Normal, Elemental en Multishot
0,6: Normal en Elemental
0,9: Normal en Elemental
1,2: Normal, Elemental en Multishot
1,5: Normal en Elemental
1,8: Normal en Elemental
2,1: Normal, Elemental en Multishot
2,4: Normal, Elemental en Cluster

(Sorry, DH leent zich meer voor statistics en optimizen dan me main, crusader)

[ Voor 3% gewijzigd door 4th op 11-09-2014 11:31 ]

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

4th schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:23:
Theoretische DH vraag:

Bij een 3,33 senty attacks per second bij het halen van >2,84211 IAS zonder TnT of >2,0301 IAS met 40% TnT.

Bij een build van elemental, multishot en cluster arrow (M6 build):
In dit geval schiet hij met de cooldowns van de skills. Werkt skill cooldown ook voor turrets?
Zodat hij juist eerder een skill meeschieten met een normal en elemental arrow?
Normal en Elemental worden nu elke 0,3 sec geschoten. Multishot elke 0,9 sec volgens diablo topic (http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12945884471) en Cluster elke 2,2 sec.
Dus (de vraag) kan je die laatste, cluster arrow, omlaag krijgen dat hij sneller klaar is dan die 2,2, deze ligt namelijk buiten de 0,3 stappen en wordt dus eigenlijk pas geschoten op 2,4 sec.

Senty, schiet skill met hoogste cooldown voor lagere dus:

0: Normal, Elemental en Cluster
0,3: Normal, Elemental en Multishot
0,6: Normal en Elemental
0,9: Normal en Elemental
1,2: Normal, Elemental en Multishot
1,5: Normal en Elemental
1,8: Normal en Elemental
2,1: Normal, Elemental en Multishot
2,4: Normal, Elemental en Cluster

(Sorry, DH leent zich meer voor statistics en optimizen dan me main, crusader)
Ik zie jou een 1H slayer gebruiken met de Bombardiers rucksack. Is dit meer viable dan 2x 1H?

Ik heb nl. de Rucksack wel, maar geen goede 2H (wel 2 degelijke 1H's).

Zie dit vaker, wat is hier de generieke mening over?

• 4th

4th

Heb geen goede 2h, dus daarom door met snelle 1h, die wordt uiteraard vervangen als ik met een langzame boog (met meer dmg) de 2,84211 IAS kan halen. Gok wel dat je een snelle 1h nodig hebt voor de 2,9671 IAS te halen om met een TnT (40%) de 4,15386 te halen voor 5 senty attacks per second.
UTADDICT schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:43:
[...]

Maar is dit beter/slechter dan bijvoorbeeld 2x een 1H.
Heb hiervoor ook gespeeld met 2x 1h met sockets voor de extra 130% CHD. Tot je rucksack hebt vond ik dat de beste optie, hierbij heb je dan wel de passive custom engineering nodig. Als je rucksack hebt gevonden kan je die passive laten vallen, een van de redenen waarom spelen met rucksack ipv 2x 1h wordt aangeraden.

[ Voor 46% gewijzigd door 4th op 11-09-2014 11:47 ]

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

4th schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:42:
Heb geen goede 2h, dus daarom door met snelle 1h, die wordt uiteraard vervangen als ik met een langzame boog (met meer dmg) de 2,84211 IAS kan halen. Gok wel dat je een snelle 1h nodig hebt voor de 2,9671 IAS te halen om met een TnT (40%) de 4,15386 te halen voor 5 senty attacks per second.
Maar is dit beter/slechter dan bijvoorbeeld 2x een 1H.

• wroekel
wat is eigenlijk de beste folower voor een dh ?

Diablo 3 profiel

Pagina: 1 ... 94 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]