Battle.net || Strava
hehe true true. Maar af en toe speel ik zonder
Je kan werken naar een Firestarter build, omdat je toch al aardig wat fire % gear hebt. Daarmee kan je T5-6 makkelijk aanBrain3 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:47:
Ben voor de fun weer wat beginnen spelen met men Crusader. Had onlangs een nieuwe build gezien, waarbij je met redelijk low-end gear redelijk hoge T's kan clearen.
Heb hem nu redelijk gegeared, en kan nu redelijk makkelijk T4 riftjes doen ;-)
Stats +/- 1M dmg en 14M toughness.
KAn eens iemand wat tips geven om mijn dmg te verhogen met deze build? of waar kan ik nu het best eerst voor gokken bij kadala? (eindelijk gedaan met al die shards te vergokken voor een T&T)
hoe geraak ik met deze crusader in T5/T6? of moet je dan zowieso overschakelen naar een shotgun build?
Ik zou het eerste gokken voor wat Akkan's set pieces. Deze set heb je nodig in elke build
Als je hogere rifts (31+) wilt doen dan moet je toch gaan werken naar een Holy Shotgun/Condemn/Stampede build. Akkarat's Champion + Prophet is nodig voor de survivability daar.
[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 11-09-2014 12:01 ]
De scoundrel, omdat dat de enige is die je fatsoenlijk kunt gearen met een DH.wroekel schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:56:
[...]
hehe true true. Maar af en toe speel ik zonderdus in die gevallen
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/13271407601
Dus 4th, doe er je voordeel mee
[ Voor 4% gewijzigd door Baroshir op 11-09-2014 12:08 ]
Hier nog 2 pieces van Marauder gevonden!
Erna nog leuke Krelm's Buff Bracers!
Heb ook nog een goede Cold/Fire Reaper Wraps liggen, maar de secondary van de Krelm's lijkt me wel erg handig

En mijn Unity van mijn Crusader, welke zich gelukkig goed leende voor een reroll naar andere class!
Hij had 490 STR overigens

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik heb gisteravond mijn monk opnieuw ingedeeld op de Sunwuko + Flying dragon, mis nog een paar onderdeeltjes, maar T5 gaat soepel. Nog even aan de nieuwe speelstijl wennen en dan eens T6 proberen
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Tja het is ook wel de overduidelijk flavor of the month classMad-Matt schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:09:
Te veel gezeur over DH's hier
Ik heb gisteravond mijn monk opnieuw ingedeeld op de Sunwuko + Flying dragon, mis nog een paar onderdeeltjes, maar T5 gaat soepel. Nog even aan de nieuwe speelstijl wennen en dan eens T6 proberen
Thx, wel grappig, die linkt ook weer naar die van Jaybird die ik al aan volgen benBaroshir schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:06:
Mbt DH sentry attacks, erg nuttige thread op de US forums m.b.t. breakpoints en hoeveel/welke attacks je sentries uitvoeren. Iemand heeft ze volledig getest met 1, 2 of 3 spenders. Zie onderstaande thread en de images die erbij gepost zijn. Voor mij in ieder geval erg nuttig bij het uitbalanceren van mijn spenders!
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/13271407601
Dus 4th, doe er je voordeel mee
Edit:
Elemental Arrow/Multishot/Cluster Arrow geeft bij 2.84211/3,33/BP6 (http://i.imgur.com/p1nAOPG.png) een 54/29/14 per 30 sec per turret.
De max 4.154/5/BP7 geeft een 100/36/14 per 30 sec per turret.
Damage increase van de max (5 senty attacks per sec) is het dus niet waard om een lagere dmg snelle 1h te pakken.
Advies, ga voor hoge dmg 2h die je op de 2.842 brengt, alles daarboven is het niet waard.
[ Voor 25% gewijzigd door 4th op 11-09-2014 12:30 . Reden: Optimized :) ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ook volgens mij by far de sterkste klasse op het moment. Als ik een DH in m'n party zie komen vliegen we vaak ineens door het level heen, zeker als ik tank en de DH op de achtergrond gigantische hoeveelheid dmg op het groepje monsters los laat.Terence(x) schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:16:
[...]
Tja het is ook wel de overduidelijk flavor of the month class
De beste upgrade van 2.1 vind ik The Vault. In 1 week van 10mil naar 160mil gegaan (en weer naar 110m omdat ik als een idioot gems heb zitten upgraden)
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 22:00
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
IMHO de Scoundrel. Extra %Crit, nuttige CC effects, en je kunt gear delenwroekel schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:48:
wat is eigenlijk de beste folower voor een dh ?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Maat van me is ook Sunwuko Flying Dragon Monk.. Het is er meer achteraan rennen dan meehelpen de packs om te leggen. Zit ook te wachten op het moment dat zijn Mirinae gem doorbrandt, dat ding gaat 1-2 keer per seconde af.Terence(x) schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:16:
[...]
Tja het is ook wel de overduidelijk flavor of the month class

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Heb jij zijn battletag? Wil ff naar z'n build kijken.
Maar elites droppen echt binnen enkele secondes.
Dit is z'n build.Mad-Matt schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:26:
schitterend he.
Heb jij zijn battletag? Wil ff naar z'n build kijken.
Maar elites droppen echt binnen enkele secondes.
http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#UdXQSP!fX.U!bYYcYa
Hij gebruikt Eye of Peshkov, vandaar de build zoals ie is. Andere items geven andere variaties op de build heb ik begrepen van een video op diablofans.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
http://eu.battle.net/d3/e...phlexer-2499/hero/4646116
Geen generator!
Incense torch en Laws of Seph zijn een must. (buiten 4 piece sunwuko)
Veel cooldown stacken zodat je bellen kan blijven spammen en spirit met Blinding flash terug opvullen.
ipv Exploding palm gebruik ik eerder SSS pandemonium en ipv Unity passive Relentless Assault.
Alles is zogoed als constant ofwel frozen ofwel blinded
T'is eens iets anders en nog efficient ook
Die Starweaver gem is grof OP als je een skill vindt die goed proct.Neelon schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:24:
[...]
Maat van me is ook Sunwuko Flying Dragon Monk.. Het is er meer achteraan rennen dan meehelpen de packs om te leggen. Zit ook te wachten op het moment dat zijn Mirinae gem doorbrandt, dat ding gaat 1-2 keer per seconde af.
Ik gebruik hem op mijn lightning wizard: de static bolts van arcane torrents proccen echt hard. Mijn smites critten voor zo'n 30M op trash en dat meerdere keren per seconde in een geclusterd groepje plus area damage is, ehmm..., effectief.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Linkje naar z'n gear?Neelon schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:35:
[...]
Dit is z'n build.
http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#UdXQSP!fX.U!bYYcYa
Hij gebruikt Eye of Peshkov, vandaar de build zoals ie is. Andere items geven andere variaties op de build heb ik begrepen van een video op diablofans.
Eye mis ik nog, die wil ik graag nog hebben, dus even kadala versieren en hopen wil ze me die helm geven.
Die is ook leuk ja, alleen zowel de helm als wapen mis ik, dus dat wordt hem niet.Rephlexer schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:37:
Ik amuzeer me goed met een variatie op de Bellwuko build voor de monk.
http://eu.battle.net/d3/e...phlexer-2499/hero/4646116
Geen generator!
Incense torch en Laws of Seph zijn een must. (buiten 4 piece sunwuko)
Veel cooldown stacken zodat je bellen kan blijven spammen en spirit met Blinding flash terug opvullen.
ipv Exploding palm gebruik ik eerder SSS pandemonium en ipv Unity passive Relentless Assault.
Alles is zogoed als constant ofwel frozen ofwel blinded
T'is eens iets anders en nog efficient ook
Kadala heeft alle set items die je zoektSideShow schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:45:
Ik had eergisteren de Immortal kings helm van Kadala... maar weet iemand toevallig ook als zij de boots dropt van deze set?
Ik moet nog 1 set item hebben voor mijn perma Call of the Ancients.
Hopelijk begin ik mezelf dan op T5/T6 wat viable te vinden, in plaats van die mega lome en trage idioot die eerst 5 frenzy stacks nodig heeft en een firechain (maximus) om eindelijk een beetje dps te doen... en bovendien nog vlug dood gaat (buffed 10M toughness ...?)
Voor T5 heb ik wel een Reakor set + Immortal King set + RoRG nodig + 15 miljoen toughness nodig om veilig op HC rond te lopen zonder grote zorgen. T6 heb ik nog niet gepoogd.
Gisteravond met wat hulp level 70 bereikt en kreeg toen info over wat nu te doen.
Damm wat een berg informatie was dat zeg. Vooral als ze afkortingen gaan gebruiken snap ik er niks meer van.
Binnen een week lul je lekker mee.itsleon schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:30:
2 dagen terug het spel gekocht om met wat vrienden samen te gaan spelen (hun spelen het al een tijdje).
Gisteravond met wat hulp level 70 bereikt en kreeg toen info over wat nu te doen.
Damm wat een berg informatie was dat zeg. Vooral als ze afkortingen gaan gebruiken snap ik er niks meer van.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Kwam bij de Phalanx - Stampede build (met die nieuwe shield) terecht en wow, dat gaat weer een stuk lekkerder dan shotgun. Totaal geen wrath problemen meer en elite packs gaan neer voor je er erg in hebt met de Furnace.

Nu alleen nog wat meer physical damage stacken.
Dus zit nu elke avond een uur te lezen "Diablo 3 for dummies".
Geen eternal union?superbassie schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:33:
Ik ben eindelijk van de Holy Shotgun build afgestapt!
Kwam bij de Phalanx - Stampede build (met die nieuwe shield) terecht en wow, dat gaat weer een stuk lekkerder dan shotgun. Totaal geen wrath problemen meer en elite packs gaan neer voor je er erg in hebt met de Furnace.
Nu alleen nog wat meer physical damage stacken.
http://us.battle.net/d3/en/item/eternal-union
Zou mooi zijn, maar dat zijn van die ringen die ik nooit tegenkom, net als de Unity, heb er nog nooit een gevonden.Sinned123 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:42:
[...]
Geen eternal union?
http://us.battle.net/d3/en/item/eternal-union
welke grift level haal je er mee?
Ik kom met holy shotgun vrij goed door lvl28 heen en in T6 ga ik sowieso niet meer dood.
Daarom heb ik ook gewoon de story uitgespeeld op mijn gemakje.. dan krijg je en het verhaal mee, je kent de gebieden al een beetje en je snapt hoe het spel werktitsleon schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:34:
Ow ik maak er ook niet zo druk om dat ik het niet ga begrijpen maar omdat ik gerushed ben naar level70 snap ik de helft van het spel nog geen eens.
Dus zit nu elke avond een uur te lezen "Diablo 3 for dummies".
ben ondertussen Paragon level 60 ofzo. T1 gaat in randoms aardig, maar mis nog de kracht en dps om T1 solo fatsoenlijk te doen, vooral elite's kick my but
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
meest handige is je eerste char zonder boost (op gear na) mocht je daarna een andere class willen even een boost vragenTgR_KILLER schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:00:
[...]
Daarom heb ik ook gewoon de story uitgespeeld op mijn gemakje.. dan krijg je en het verhaal mee, je kent de gebieden al een beetje en je snapt hoe het spel werkten zo was ik ook in een week level 70 puur "single player"
ben ondertussen Paragon level 60 ofzo. T1 gaat in randoms aardig, maar mis nog de kracht en dps om T1 solo fatsoenlijk te doen, vooral elite's kick my but
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ben altijd een DH-speler geweest, daar zit 74% van al mijn uren in, maar het aantal builds dat mogelijk is, is na 2 jaar echt nog steeds dramatisch. Tuurlijk je kunt vanalles proberen, maar uiteindelijk moet je wel Marauder 6 als je T5 of 6 wilt doen.
Crusaders lijken veel meer opties te hebben, en de class spreekt mij erg aan. Zou dus zomaar kunnen dat ik de DH stof laat verzamelen
Vanmorgen nog de fout gedaan door met m'n DH "crusader" shields te gamblen. Bleken het gewone schields te zijn

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 11-09-2014 14:08 ]
Grift nog niet geprobeerd. T6 is goed te doen en dan is m'n gear nog crap voor deze build.Sinned123 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:49:
ik ga maar eens bij kadala shoppen voor dat schild?
welke grift level haal je er mee?
Ik kom met holy shotgun vrij goed door lvl28 heen en in T6 ga ik sowieso niet meer dood.
Maar goed, heb nu wel weer zin om betere items te scoren, oa een betere Unrelenting Phalanx.
Al zoveel voor gegambled, maar nog niet mogen ontvangensuperbassie schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:27:
[...]
Grift nog niet geprobeerd. T6 is goed te doen en dan is m'n gear nog crap voor deze build.
Maar goed, heb nu wel weer zin om betere items te scoren, oa een betere Unrelenting Phalanx.
Ik heb het juist andersom. Crusader zit de meeste tijd in, ook al eeuwen de Akkhan's set en een Fate of the Fell (dus shotgun), T6 is een eitje.Angeloonie schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:05:
Ik zit er serieus aan te denken om de Crusader als main class te nemen
Ben altijd een DH-speler geweest, daar zit 74% van al mijn uren in, maar het aantal builds dat mogelijk is, is na 2 jaar echt nog steeds dramatisch. Tuurlijk je kunt vanalles proberen, maar uiteindelijk moet je wel Marauder 6 als je T5 of 6 wilt doen.
Crusaders lijken veel meer opties te hebben, en de class spreekt mij erg aan. Zou dus zomaar kunnen dat ik de DH stof laat verzamelenGa voorlopig ook niets meer gamblen voor andere classes.
Vanmorgen nog de fout gedaan door met m'n DH "crusader" shields te gamblen. Bleken het gewone schields te zijnMaar goed toch geen legs gehad.
Maar nu ik net M6 heb op DH, en gewoon de algemene snelheid en de speelstijl van de DH, wil ik nooit meer anders ;-)
Ik doe nu lvl 30-32 grift en T6 is rennen met een blindoek om
Even niets...
Legion 7i i9 3080 32gb
Precies. Maar zelfs als was T6 een pain in the ass (zoals dat tot gisteren voor mij was), de algemene stijl met nuken, weg-tumblen, kiten, heerlijk.FireDrunk schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:07:
Datzelfde had ik met mijn Wizard... Daar heb ik de meeste uren in zitten... Omdat ik niet verder kwam dan T4/T5 maar een poos op mijn DH gespeeld, en man, dat is pas leuk.
Uiteraard!Sinned123 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:09:
wat speelt iedereen dan als DH?sentry build?
http://www.diabloprogress...unk-2500/Whistler/4139774
Even niets...

30 seconden moet toch genoeg zijn om een item op te pakken?sjoerd94 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:43:
Wat heb ik een hekel aan mensen die meteen na de rift boss de rift laten eindigen..kreeg een set helm gedropt en kon hem niet oppakken omdat de timer op 00 stond...
Movies: letterboxd
Done in iets van 10 seconden?
Even niets...
of je gooit een geel/blauw item op de grond en pakt de set op, alleen als je bij de RG net een conduit pilon hebt gepakt wil het wel eens gebeuren dat je wat verder weg bent omdat je daarna meteen doorloopt, maar verder...FireDrunk schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:47:
En zelfs als je geen ruimte hebt. Direct T indrukken, loop naar de Blacksmith, salvage geel, loop terug, pak op.
Done in iets van 10 seconden?
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
UTADDICT schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:06:
[...]
Ik heb het juist andersom. Crusader zit de meeste tijd in, ook al eeuwen de Akkhan's set en een Fate of the Fell (dus shotgun), T6 is een eitje.
Maar nu ik net M6 heb op DH, en gewoon de algemene snelheid en de speelstijl van de DH, wil ik nooit meer anders ;-)
FireDrunk schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:07:
Datzelfde had ik met mijn Wizard... Daar heb ik de meeste uren in zitten... Omdat ik niet verder kwam dan T4/T5 maar een poos op mijn DH gespeeld, en man, dat is pas leuk.
markklok schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:09:
Wat ik zo relaxed aan de M6 vind.... Het scheelt een hoop geklik en daardoor een stuk ergonomischer
Dit is dus precies de reden waarom ik van de DH wil afstappen. Er is maar 1 build mogelijk en die heeft íedereen. Iedereen heeft nagenoeg dezelfde gear. Dezelfde skills.. Er zit gewoon geen variatie in (ja ok Fire of Cold). Blegh.UTADDICT schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:09:
[...]
Precies. Maar zelfs als was T6 een pain in the ass (zoals dat tot gisteren voor mij was), de algemene stijl met nuken, weg-tumblen, kiten, heerlijk.
Ik wil classes waar er meerdere end-game (dus T5-6) builds zijn. Dat die nou minder efficient zijn dan M6 boeit me niet.
Hij dropte op 3 secondendesjaak909 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:45:
[...]
30 seconden moet toch genoeg zijn om een item op te pakken?

Legion 7i i9 3080 32gb
wachten op mensen die de hele rift willen clearen na de boss
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Waarom zou je niet de rift willen clearen?hexta schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:36:
[...]
wachten op mensen die de hele rift willen clearen na de bossfucking irritant.
Voor RG zijn mijn drops bijna 0; na RG krijg ik de meeste legs
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
hexta schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:36:
[...]
wachten op mensen die de hele rift willen clearen na de bossfucking irritant.
Idem voor mij, en er zijn meestal nog genoeg elite packs over die soms wel eens iets leuks kunnen droppenkihon schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:49:
[...]
Waarom zou je niet de rift willen clearen?
Omdat de meeste mensen gericht items willen via kadalakihon schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:49:
[...]
Als je je shards heb open je een nieuwe, het kost toch maar 1 riftkey tegenwoordig.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Of je wel of niet cleared moet je voor de run duidelijk hebben. Als je game joined vraag het dan aan je medespelers. En als je een game host vertel dan wat je wil aan iedereen die joined.sjoerd94 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:52:
[...]
![]()
[...]
Idem voor mij, en er zijn meestal nog genoeg elite packs over die soms wel eens iets leuks kunnen droppen
Ik clear eingelijk ook nooit tenzij iemand dat specifiek wil. Dat levert meer xp / bloodsharts per uur op
[ Voor 4% gewijzigd door Anno op 11-09-2014 16:54 ]
Wil ook z.s.m. op torment level zijn.
In je 1tje duurt het eeuwen voordat je daar bent.
Battletag = crzyazn#2196
Ben btw maybe vanaaf tijdens werk online en ander vannacht/morgen ochtend
[ Voor 19% gewijzigd door crzyhiphopazn op 11-09-2014 16:55 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ik ben niet echt geïnteresseerd in ladders (persoonlijk) omdat ik gisteren pas gestart ben en niet heel veel speeltijd heb. Ik denk dus niet echt hoog te kunnen komen en laat ladders daarom links liggen.
Gegeven dat feit, heeft het dan nog nut om season te gaan spelen?
- Season legendaries: kan ik ook met m'n gewone chars vinden als het seizoen is afgelopen
- Season achievements: leuk, maar worden volgens mij gereset na het seizoen en kan ik ook op gewone chars halen?
- Season transmog set: dit is volgens mij de enige reden om 1 sesonal char naar level 70 te brengen toch?
Zie ik iets over het hoofd?
Als je net gestart bent, kan je toch net zo goed in season starten?Morrar schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:01:
Even een vraagje over Seasons:
Ik ben niet echt geïnteresseerd in ladders (persoonlijk) omdat ik gisteren pas gestart ben en niet heel veel speeltijd heb. Ik denk dus niet echt hoog te kunnen komen en laat ladders daarom links liggen.
Gegeven dat feit, heeft het dan nog nut om season te gaan spelen?
- Season legendaries: kan ik ook met m'n gewone chars vinden als het seizoen is afgelopen
- Season achievements: leuk, maar worden volgens mij gereset na het seizoen en kan ik ook op gewone chars halen?
- Season transmog set: dit is volgens mij de enige reden om 1 sesonal char naar level 70 te brengen toch?
Zie ik iets over het hoofd?
Je begint toch vanaf 0
Er is namelijk (dacht ik) een buff op de droprate in season.
Alleen daarom zit ik nog steeds te twijfelen om een seasonal char te maken.
Iemand enig idee t/m wanneer season 1 precies loopt?
Verwijderd
Eenskihon schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:04:
[...]
Als je net gestart bent, kan je toch net zo goed in season starten?
Je begint toch vanaf 0
Er is namelijk (dacht ik) een buff op de droprate in season.![]()
Merk ik niets van, speel alletwee
2 to 3 maanden (blizzard quote... dus dan weet je het niet
ik niet.kihon schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:49:
[...]
XP, shards, legs zijn altijd gelijk. Gaat per monster en uber, niet "na boss +1 leg"
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
En klagen helpt, net eentje gekregen van Kadala. Wel slechte rolls erop, maar ik kan er ieder geval wat mee spelenJerry schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:42:
[...]
Al zoveel voor gegambled, maar nog niet mogen ontvangen.
Is dat trouwens 100% zeker, of alleen speculatie? Ik zag vandaag namelijk een Excelletje in Google docs met daarin de dropkansen voor alle items, in alle speelvormen en difficulties. Heb een paar monk items en wat zwaarden gecheckt, maar daarvoor zag ik geen verschil tussen seasonal en non-seasonal. Dus mijn guess is dat het alleen voor specifieke items geldt.kihon schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:04:
[...]
Edit: je 'dacht ik' zegt genoeg, maar als iemand een blue post oid heeft...
[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 11-09-2014 17:29 ]
Natuurlijk kan dat, maar dan heeft iedereen wel een flinke voorsprong op je op de ladders. Vandaar dat ik niet zo geinteresseerd ben in de ladders zeg maar.kihon schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:04:
[...]
Als je net gestart bent, kan je toch net zo goed in season starten?
Je begint toch vanaf 0
Buff heb ik niets over gelezen, maar zou mooi zijn. Had gehoopt dat ze ook eindelijk iets zouden doen met droprate op hogere tiers, maar T1/2 is nog steeds beste qua drops helaas
Tot slot is het volgens mij niet bekend wanneer het seizoen eindigt, maar geruchten waren dat seizoenen een paar maanden max duren (2 - 3).
En die voorsprong is er op nom season nog veel meer...
[ Voor 10% gewijzigd door Thalaron op 11-09-2014 20:26 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Aaah dat is interessant om te lezen dat een season char na een season gewoon een "normal" char wordt.Thalaron schreef op donderdag 11 september 2014 @ 20:25:
Begin gewoon met Season zou ik zeggen... Dat is na het 1e season een non season char dus zou niet weten waarom niet. Daarnaast zijn er op seasons relatief veel mensen die nog een char willen lvlen. Op non season heeft iedereen alle chars toch al op max lvl..
En die voorsprong is er op nom season nog veel meer...
Hmmmm dan lijkt het idd altijd beter/leuker om met een season char te spelen.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Net in ieder geval getest of er met Rise Brothers samen met de Unrelenting Phalanx dubbele komen.. maar helaas!
Beetje reclame maken voor jezelf heGrin schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:25:
Staan onze demonprutsers toch mooi op nummer 1 @ GoT clan, nice work Jim, Ret, Sop!
*click voor grote versie *
[afbeelding]
Mooi gedaan wel, grats
4 DHs, niet zo moeilijk
Edit > mijn posts zitten vol met positieve/negatieve compliment(aar)en altijd

[ Voor 8% gewijzigd door kihon op 11-09-2014 22:46 ]
Verwijderd
Hehehehe thanks!kihon schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:40:
[...]
Beetje reclame maken voor jezelf he![]()
Mooi gedaan wel, grats![]()
4 DHs, niet zo moeilijk
Edit > mijn posts zitten vol met positieve/negatieve compliment(aar)en altijd
Met alle clans in dit topic moeten we toch een beetje reclame maken, hoewel we nagenoeg altijd vol zitten @ clan...
4 goede DH's is m.i. de beste party op het moment, ze zijn snel, doen een gigantische hoeveelheid dmg, kunnen kiten bij lastige bosses EN tijdens kiten dmg blijven doen -want je sentries schieten toch verder. Na maanden wiz en daarna crusader ga ik me nu weer storten op de DH. Hij kan nog veel beter en ik moet weer gokken op een BT belt... Niet te geloven, hopen op een BT set item...

Iemand opent en hele party kan erinVerwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:45:
ik heb alle machines 2x nu en zoek mensen die me er doorheen kunnen loodsen op T6 gegadigden? en moet iedereen ook een eigen machine hebben net als die rift stones? of zoals het was iemand opent en hele groep kan erin?
Gelukkig zitten wij niet altijd volGrin schreef op donderdag 11 september 2014 @ 23:25:
[...]
Hehehehe thanks!
Met alle clans in dit topic moeten we toch een beetje reclame maken, hoewel we nagenoeg altijd vol zitten @ clan...
SG for the win!
Onderstaande informatie niet bekijken
[ Voor 18% gewijzigd door Vidra op 12-09-2014 00:04 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
haha dat ken ik, kreeg alleen in de eerste rift nadat ik me amu goed had gererolled meteen die beltGrin schreef op donderdag 11 september 2014 @ 23:25:
[...]
Niet te geloven, hopen op een BT set item...
Hehe, ben je niet de enige. Vanmiddag een tijd lopen aanklooien met crusader shotgun, maar ik kan me zo niet vinden in die build. Het voelt gewoon zo, hoe zeg je het, bleh aan...Grin schreef op donderdag 11 september 2014 @ 23:25:
[...]
Hehehehe thanks!
4 goede DH's is m.i. de beste party op het moment, ze zijn snel, doen een gigantische hoeveelheid dmg, kunnen kiten bij lastige bosses EN tijdens kiten dmg blijven doen -want je sentries schieten toch verder. Na maanden wiz en daarna crusader ga ik me nu weer storten op de DH. Hij kan nog veel beter en ik moet weer gokken op een BT belt... Niet te geloven, hopen op een BT set item...
Nu aan het aanklooien met een demon hunter, heb zelfs al 6piece marauder bonus.

Of het demon hunter blijft weet ik niet, zou ook weer monk kunnen worden, of mn witch doctor, wie weet. Maar een andere class en andere speelstijl, het voelt gewoon weer lekker aan.
Netjes opgeruimd

Ramaladni's Gift is een feit! Nu nog een wapen waar hij in mag vinden
1e na 223 season paragon levels... ben benieuwd hoelang de 2e zal duren
[ Voor 12% gewijzigd door Thalaron op 12-09-2014 07:41 ]
1. Welk GR level is vergelijkbaar met T1, en welk met T3 en T6?
2. Wat is hier het hoogste GR level dat is gecleared op HC?
Met Kahooli - mijn HC Crusader gaat het best aardig op T1 nu. Door de boon of the hoarder ook van mijn gold issues af.
In de Trials ben ik tot Wave 18 gekomen, maar die was best wel tough voor me, was bijna mijn char kwijt, ben daar nu dus iets voorzichtiger geworden. Mijn personal best is nu nog GR level 13 (binnen de tijd gecleared, maar de upgrade naar level 15 durfde ik nog niet aan en heb ervoor gekozen mijn Bane of hte Powerful een boostje te geven).
Wat is buiten Bane of the Powerful een goede legendary gem om voor te gaan?
Ik denk erover om mijn volgende batch shards bij Kadala in te ruilen voor shoulders in de hoop op een paar Akkhan's te krijgen of kan ik beter voor Pants gaan?
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ja gaat nergens over, mijn seasonal lijkt alle gear te krijgen die ik eigenlijk op mijn 'normal' wil. 2 Ramaladni's gift (nog geen geschikt wapen) hele sets, jade/helltooth/zunimassi , buffs? belt+bracer set, dagger+mojo set, RORG/Unity/(ring met +elite dmg) en nog wat andere meuk die ik nooit gezien heb op mijn normale. Het zijn niet de beste rolls, geen socket e.d. maar het dropped iig.Thalaron schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 07:37:
Om even in te springen over hoe men met stash omgaat...
Netjes opgeruimd![]()
[afbeelding]
Ramaladni's Gift is een feit! Nu nog een wapen waar hij in mag vinden
1e na 223 season paragon levels... ben benieuwd hoelang de 2e zal duren
Gister nog wat grifts gedaan op mijn normal maar echt weer ruk drops, 10 x bounty en 1 mace op normal, 10 x bounty op seasonal 4 x rorg, mace/necklace/shoulders... mjah.. of 1 op 10 @ normal, of 7 @ 10 met seasonal...
En hoe zit het met toughness? ik heb op mijn seasonal 7.2m, op normal 4.8m maar ik merk weinig verschil ik lijk net zo snel dood te gaan met pech groups (mortar/jailer/poision/lightning) in 1 pack ik kan het wel overleven maar valt soms niet mee en dit is nog maar T3, T4/5 gaat wel maar dan moeten er andere bij zijn.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Gisteren dan maar even men Ramaladni's Gift op men Maximus gesmeten ....amai. Wat een verschil....en dan dropped er na enkele Grifts nog wel een Cindercoat ook zeker ;-)...die lifelink met men Slave...tikt nu voor om en bij de 12M...dat gaat goed met 94% fire dmgJerry schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:57:
[...]
Je kan werken naar een Firestarter build, omdat je toch al aardig wat fire % gear hebt. Daarmee kan je T5-6 makkelijk aan. Hier is een aardige guide ervoor: http://www.reddit.com/r/D...ader_torment_vi_detailed/. Het wapen kan je vervangen voor een Maximus 2 Hander voor 2.1.
Ik zou het eerste gokken voor wat Akkan's set pieces. Deze set heb je nodig in elke build.
Als je hogere rifts (31+) wilt doen dan moet je toch gaan werken naar een Holy Shotgun/Condemn/Stampede build. Akkarat's Champion + Prophet is nodig voor de survivability daar.
Kan nu makkelijk T4 rifts doen, misschien toch maar eens T5 proberen.
<GoT> Brain3#2873
Ik speel normaal op T1. En mijn hoogste Greater Rift tot nu toe is level 16. Wat toch wel een stukje moeilijker is dan T1. Voor mijn gevoel T2 of T3 denk ik. Van wat ik gehoord heb is level 24-26 vergelijkbaar met T6._Peter2_ schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 07:55:
Nog ff een paar vraagjes m.b.t. Greater Rifts:
Met Kahooli - mijn HC Crusader gaat het best aardig op T1 nu. Door de boon of the hoarder ook van mijn gold issues af.
In de Trials ben ik tot Wave 18 gekomen, maar die was best wel tough voor me, was bijna mijn char kwijt, ben daar nu dus iets voorzichtiger geworden. Mijn personal best is nu nog GR level 13 (binnen de tijd gecleared, maar de upgrade naar level 15 durfde ik nog niet aan en heb ervoor gekozen mijn Bane of hte Powerful een boostje te geven).
Ik denk erover om mijn volgende batch shards bij Kadala in te ruilen voor shoulders in de hoop op een paar Akkhan's te krijgen of kan ik beter voor Pants gaan?
Hoger dan level 16 durft ik nog niet te gaan. Daarvoor wil ik eerst nog wat betere gear hebben.
Armor nog eens rerollen naar 90+ CHD en dan vind ik die secondary toch wel prettiger (impaired red.)
Dan maar ik erna mijn Merc wel weer blij met mijn huidige amu
Vervolgens maar weer wat normal rifts op T3 gedaan, dat voelt dan meteen als kinderspel
Voor mij als DH met M6 Sentry is het een beetje mosterd na de maaltijd denk ik... Ze doen weinig CC en de damage zal verwaarloosbaar zijn...
(Mijn Vaxo is 693 DEX, 9.5 CHC, 95% CHD, en een Socket, dus zeker niet slecht, maar toch)
Even niets...
Was fun ja! Jammer dat Sop weg moest, ik ben benieuwd of 38 was gelukt... Ook aan mijn DH kan nog het nodige verbeterd worden. Er ligt een 20% 2600 etrayu klaar, maar ik ben erg onfortuinlijk met het looten van ramaladin gifts. Slechts 1 mogen looten en die is op mijn SoH gebruikt.Grin schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:25:
Staan onze demonprutsers toch mooi op nummer 1 @ GoT clan, nice work Jim, Ret, Sop!
*click voor grote versie *
[afbeelding]
Later nog door een aantal gewone rifts geknald met oa Sting en zijn monk. Leuk man, monk blijft toch favo, hoewel ik de DH ook wel naar een hoger niveau wil brengen. Nog een mooie wkl geloot op het laatst. 22% lightning damage en 2350 damage. Ook hier heb ik een gift voor nodig voor ik m gebruik. Maar als ik die heb kom ik denk boven de 4m dps uit
Focus nu dus maar op het vinden van gifts en alle shards gaan naar belts in de hoop op een WH. Die heb ik ook nog niet mogen looten.
Battle.net || Strava
welke gems je goed kan gebruiken ligt maar net aan welke skills je buffed; ik gebruik momenteel de çonduit' gem (wreath of lightning), en die bevalt me heel goed; ben speciaal hiervoor overgestapt van holy naar lightdam (op seasons)_Peter2_ schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 07:55:
Nog ff een paar vraagjes m.b.t. Greater Rifts:
Deze gem, samen met mn scheafers hammer doen een bak dam waar je eng van wordt
Maar ik zie ook genoeg mensen die met de psn-dam gem rondlopen, of met de 'smite'-gem (holy)
't is maar net wat je voorkeur heeft en welke gear je tot je beschikking hebt.
ik kan nu goed t4 runnen, en heb tot nog toe rift 20 gedaan; meer focus op andere dingen gelegd waardoor ik qua gr's niet verder ben gegaan, maar denk dat ik tot 22 had kunnen komen. Heb nu net vanmorgen met mn dh een 2e unity gevonden, dus zal eens kijken of dat gaat helpen in de GR's op mn crus
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Verwijderd
Ik loop nog steeds met mn lvl60 WH op mijn DH.... GR34/35 gaat zonder TaskerTheo en een cold SoJ. Inmiddels alle shards daarin in het gooien. Een WH is sinds 2.0 al niet gelukt met dex.retlaw schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:13:
[...]
Was fun ja! Jammer dat Sop weg moest, ik ben benieuwd of 38 was gelukt... Ook aan mijn DH kan nog het nodige verbeterd worden. Er ligt een 20% 2600 etrayu klaar, maar ik ben erg onfortuinlijk met het looten van ramaladin gifts. Slechts 1 mogen looten en die is op mijn SoH gebruikt.
Later nog door een aantal gewone rifts geknald met oa Sting en zijn monk. Leuk man, monk blijft toch favo, hoewel ik de DH ook wel naar een hoger niveau wil brengen. Nog een mooie wkl geloot op het laatst. 22% lightning damage en 2350 damage. Ook hier heb ik een gift voor nodig voor ik m gebruik. Maar als ik die heb kom ik denk boven de 4m dps uit. Daar heb je weinig aan, maar is wel grappig.
Focus nu dus maar op het vinden van gifts en alle shards gaan naar belts in de hoop op een WH. Die heb ik ook nog niet mogen looten.
Overigens bij jouw DH, Blood Vengeance EN Reapers Wrap. Niet een beetje overkill? Niet iets as custom engineering oid?
Ik had m voorheen op fire en idd custom engineering als passive ipv awareness. Het kwam eigenlijk nooit voor dat ik een 5e sentry nodig had en vandaar kon ik zelf wat fanatieker meeschietenVerwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:22:
[...]
Ik loop nog steeds met mn lvl60 WH op mijn DH.... GR34/35 gaat zonder TaskerTheo en een cold SoJ. Inmiddels alle shards daarin in het gooien. Een WH is sinds 2.0 al niet gelukt met dex.
Overigens bij jouw DH, Blood Vengeance EN Reapers Wrap. Niet een beetje overkill? Niet iets as custom engineering oid?
Ik blijf het wel houden bij mijn dex chars. Alles spelen heb ik wel geprobeerd en de meeste chars zijn ook goed gegeared. Tijd om alle niet dex gear op te ruimen
Battle.net || Strava
Verwijderd
Direct even men lightning gear er op gegooid en zonder de skills aan te passen of gems zit de gear toch al wel goed
Misschien is gaan kijken hoever ik de lightning build kan gaan drijven en welke Grift level de limiet is
Gratz! Dikke wapens hoor! Ben benieuwd waar je op uitkomt.sleepwalkerbe schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:16:
Gisteren men 2de monk op lvl 70 gekregen met dank aan Bangkirai , Wimploo , Heinoo en Kami !
Direct even men lightning gear er op gegooid en zonder de skills aan te passen of gems zit de gear toch al wel goed![]()
Misschien is gaan kijken hoever ik de lightning build kan gaan drijven en welke Grift level de limiet is
Battle.net || Strava
Overgestapt van shotgun naar Phalanx build en vond direct een betere FotF, Furnace en de Baleful Remnant.
Denk dat ik maar een tweede crus ga maken aangezien ik alles nu wel dubbel heb en het een beetje teveel ruimte inneemt. Gebruik ik die voor shotgun of om de Roland set te testen.
Snapte eerst niet dat mensen van dezelfde class meerdere characters hadden, maar dat begrijp ik nu wel.
Heb een shotgun crusader, een darklight en ben bezig om een roland te levellen, set compleet maar character is nog lvl +-30superbassie schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:23:
Wat een dag gister!
Overgestapt van shotgun naar Phalanx build en vond direct een betere FotF, Furnace en de Baleful Remnant.
Denk dat ik maar een tweede crus ga maken aangezien ik alles nu wel dubbel heb en het een beetje teveel ruimte inneemt. Gebruik ik die voor shotgun of om de Roland set te testen.
Snapte eerst niet dat mensen van dezelfde class meerdere characters hadden, maar dat begrijp ik nu wel.
Verder 2 wizards, 1 barb, 2 wd, 1 monk en 1 dh
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Geef mij even wat van dat geluksuperbassie schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:23:
Wat een dag gister!
Gisteren had ik wel een aardige legendary streak. Eerst een T6 rift met 6 legendaries, daarna gamble ik 500 shards bij Kadala en krijg ik 5 legendary shields
Speelt erg lekker idd! Zeker met die Baleful waarbij gekillede enemies in avatars veranderen en flink wat damage doen.Jerry schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:45:
[...]
Geef mij even wat van dat geluk. Stampede is een heerlijke build moet ik zeggen. Samen met een vriend van me zijn we overgestapt en dan ga je supersnel door T6 heen. Een monk die meeliep vond het iets minder, want hij kon soms de ground effects niet zien door de paarden
.
Oh en de Furnace, je zou er zo een van me mogen hebben. Er liggen er nu twee onder het stof in m'n stash.
Maar goed, het geluk zal nu de komende dagen wel weer op zijn.
wel net het meest vreemde rift level gezien vol met teddy beren enzo haha was even een wtf moment. Heb de video opgeslagen straks even uploaden
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
http://www.diabloprogress...unk-2500/Curioni/10762266
Daar haal je zo 40M gold per uur mee.
Ik moet met die build nog een keer The Vault vinden... (Ik hoop op 200M +
[ Voor 36% gewijzigd door FireDrunk op 12-09-2014 12:58 ]
Even niets...
Verwijderd
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sheev-1316/hero/39965521
Even niets...
Heb er ook wat over gelezen maar zodra ik een crusader zie zonder Akarat Prophet dan kan het niet veel goeds zijn. Zonder Akarat Prophet is een crusader m.i. niet speelbaar @ end-game, too squishy.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:57:
Iemand al een rolands build geprobeerd? Ik heb nu paar dingen geprobeerd. Is toch wel erg wrath hungry. Zeker met een 2h. Met 1h wordt et wel grappig want je as is belachelijk hoog. Maar denk dat er nog wel wat te tweaken valt.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sheev-1316/hero/39965521
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]