I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Ik heb nog niet veel Grifts gedaan met pogingen voor maximale runs maar Solo 25 en 26 zijn ook niet echt een challenge met een pet build. Met mijn lang niet optimale gear setup (zie hier beneden) is 28 goed te doen (solo) en heb ik zowel solo 29 als 30 gedaan, maar beide net buiten tijd dacht ik (kan zijn dat ik 29 wel gehaald heb). Met iets betere gear (vooral Amulet voor een 3de socket, betere T&T en een SMK) moet 30+ goed te doen zijn, wel vervang ik altijd harrington met een middelmatig gerolde string of ears voor Grifts.Wooldoor schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:28:
[...]
Tja level 25/26 is eigenlijk niets als je het al vergelijk met hoeveel gemak je 30-33 haalt met een jade build.
een Pet build kan niet concurreren met een jade build op greater rifts. De beste build voor WD greater rifts blijft nog steeds support tikladian en dat is best jammer.
Pet build is zeker niet de beste build voor solo Grifts, maar hoger dan 26 is makkelijk te doen, als ik forums/reddit e.d. mag gelopen loop je pas op +-35 echt tegen een muur aan, zelfs in BiS gear (Jade is zeker beter, heb alleen nog niet alle jade pieces en mis een Sunkeep of Furnace om jade te proberen). Tikladian geloof alleen goed in groepjes met veel DH's is het niet?
http://eu.battle.net/d3/e...redrunk-2500/hero/4139774
Omdat ik zo veel ge-one-shot werd, toch maar even mijn DEX gems naar Res All omgezet, dat scheelt toch een dikke 2M toughness. Nu word ik niet meer ge-one-shot, maar haal ik het qua tijd net niet (30s-1minuut tekort. Bovendien pas 2 keer geprobeerd, dus het kan best zijn dat ik met een beetje geluk qua packs het gewoon haal).
Zijn er mensen met tips om GRift > lvl 32 te halen met mijn (soort) build?
Even niets...
Werkt BoTT wel op je sentry damage ? Volgens bronnen op forum (incl blues) werkt het niet altijd correct. Op monk spawns van Sunwoko bv werkt deze gem nog niet correct. Eens dat gefixed is ga ik nml ook direct over op die ipv de BoTP.FireDrunk schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:53:
Gister voor de lol even GRift solo lvl 35 geprobeerd, dat is toch wel ernstig pittig
Omdat ik zo veel ge-one-shot werd, toch maar even mijn DEX gems naar Res All omgezet, dat scheelt toch een dikke 2M toughness. Nu word ik niet meer ge-one-shot, maar haal ik het qua tijd net niet (30s-1minuut tekort. Bovendien pas 2 keer geprobeerd, dus het kan best zijn dat ik met een beetje geluk qua packs het gewoon haal).
Maar om eerlijk te zijn, zou ik het niet weten. Geen idee hoe ik daar makkelijk achter kom, omdat mijn Sentries zelf ook Elemental Arrow casten (en dus zelf ook slowen).
[ Voor 67% gewijzigd door FireDrunk op 09-09-2014 14:57 ]
Even niets...
Snap ik maar als de dmg van je sentries er niet door gebuffed wordt kan het nuttig zijn om tijdelijk een andere te gaan gebruiken.
* verdoken vraag als in , kan je dit ff testen
Ninja edit : door je gem er ff af te halen en nr de dmg output te kijken
[ Voor 9% gewijzigd door sleepwalkerbe op 09-09-2014 14:58 ]
Even niets...
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 00:17
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Entangling Shot dusFireDrunk schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:59:
Hmm, dan moet ik dus een Hatred Generator pakken die slowed... Kan ik wel even doen denk ik...
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
elemental arrow die je nu hebt slowt ook al... Is battle net wel juist? Je hebt cold skills, maar een fire bracer? en alleen maar spenders en geen krider oid?FireDrunk schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:59:
Hmm, dan moet ik dus een Hatred Generator pakken die slowed... Kan ik wel even doen denk ik...
Battle.net || Strava
"Pets" proccen BoTT toch sowieso niet? Volgens mij werkt dit alleen als de DH zelf zijn target raakt en CC'd, de sentries zouden dan trouwens wel de damag buff moeten krijgen. Laat je echter je sentries het werk doen en en schiet je verder zelf niet dan zou BoTT niet mogen proccen. Verder werkt hij inderdaad niet correct met proc's effecten zoals de monk clones, wel met skills.sleepwalkerbe schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:55:
[...]
Werkt BoTT wel op je sentry damage ? Volgens bronnen op forum (incl blues) werkt het niet altijd correct. Op monk spawns van Sunwoko bv werkt deze gem nog niet correct. Eens dat gefixed is ga ik nml ook direct over op die ipv de BoTP.
Het was ook even zuur op dat moment. Hij leeft nog steeds in mijn signaturelolgast schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:25:
[...]
Wat een lelijke manier om dood te gaan zeg
Volgens mij is DH sinds 2.1 de sterkste class met meeste DPS dus dat werkt het best ja.Dennism schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:50:
[...]
Tikladian geloof alleen goed in groepjes met veel DH's is het niet?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Even aan Wolf (Blaat) vragen - die doet ook Grift lvl 34-39 geloof ik, ook soloFireDrunk schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:53:
Gister voor de lol even GRift solo lvl 35 geprobeerd, dat is toch wel ernstig pittig
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Laat nu net de pets voor veel builds de source of damage zijnDennism schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:04:
[...]
"Pets" proccen BoTT toch sowieso niet? Volgens mij werkt dit alleen als de DH zelf zijn target raakt en CC'd, de sentries zouden dan trouwens wel de damag buff moeten krijgen. Laat je echter je sentries het werk doen en en schiet je verder zelf niet dan zou BoTT niet mogen proccen. Verder werkt hij inderdaad niet correct met proc's effecten zoals de monk clones, wel met skills.
vanavond die 20% fire maar van m'n vax rollen en gemmetje erin
[ Voor 26% gewijzigd door markklok op 09-09-2014 15:29 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
weet nog een lange tijd terug toen dat met me eerste Hardcore 70 gebeurde. Ik liep alleen maar rondjes in me kamer/overloop/trap af/trap op .. haha ik wist van gekkigheid niet wat ik moest doen XDRuigerock schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:13:
[...]
Het was ook even zuur op dat moment. Hij leeft nog steeds in mijn signaturetot ik een slot nodig heb in de toekomst.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ik zie trouwens net dat het voor DH Sentries anders lijkt te zijn dan voor de andere pets in game. Sentries met FA zouden BoTT wel zelf moeten kunnen triggeren. Terwijl bijv. bij WD pet doc's enkel de WD zelf of de follower BoTT kan triggeren maar de pets niet, maar wanneer de WD of Follower triggered krijgen pets wel de damage boost.sleepwalkerbe schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:17:
[...]
Laat nu net de pets voor veel builds de source of damage zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Dennism op 09-09-2014 15:37 ]
1) Ja ik speel zonder Hatred Generator, die heb ik niet nodig (mijn sentries doen alle damage
2) Ik heb ook een Kridershot, maar mijn Calamity is (veel) beter
3) Ja, ik heb fire damage op mijn bracers, dat is niet erg, want mijn Sentries schieten Fire Rockets (en ik heb Ballistics als passive, dus meer damage
4) Ja, ik zou dat om kunnen zetten naar Cold, maar ik heb me laten vertellen dat de verhoging effectiever is op Rockets dan op Cold damage
Even niets...
Ach, een stuk gebalanceerdere metagame makes up for itRicmaniac schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:32:
[...]
weet nog een lange tijd terug toen dat met me eerste Hardcore 70 gebeurde. Ik liep alleen maar rondjes in me kamer/overloop/trap af/trap op .. haha ik wist van gekkigheid niet wat ik moest doen XD
Softcore stacked bijna alleen maar DPS en spreken van een 'greater rift level xx clear' wanneer ze in dat rift toch een stuk of 5x zijn gestorven
Op hardcore heb je tenminste gebalanceerde builds waarbij je niet van die kamikaze builds/runs hebt maar echt op het niveau zit wat je effectief aan kan.
Ooit softcore streams gezien? HP bars die continue naar 10% droppen en weer gelijk naar 100%, tot ze een keer te traag zijn met Life on Hit triggeren en BAM dood.
Hardcore streams, metagame en community zijn een stuk aangenamer.
Potentiële server instabilities zijn wel gevaarlijk voor hardcore.
Echter heb ik er al honderden uren op zitten en is er nog nooit een HC character gestorven door een netwerkprobleem/server probleem gelukkig :)! Blizzard heeft het wat dat betreft wel zeer goed voor elkaar.
[ Voor 11% gewijzigd door kaluro2 op 09-09-2014 16:07 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
JAde beter? mmm, heb een Jade WD, en een Sunkeeper (zonder socket) en een Ramaladni's Gift....kmoet misschien eens een buildje opzoeken voor 2.1 Jade WD.Dennism schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:50:
[...]
Pet build is zeker niet de beste build voor solo Grifts, maar hoger dan 26 is makkelijk te doen, als ik forums/reddit e.d. mag gelopen loop je pas op +-35 echt tegen een muur aan, zelfs in BiS gear (Jade is zeker beter, heb alleen nog niet alle jade pieces en mis een Sunkeep of Furnace om jade te proberen). Tikladian geloof alleen goed in groepjes met veel DH's is het niet?
Zat eerder te denken om met men Jade WD, die goldwrap combo te proberen...lekker veel toughness en ondertussen op het gemakje tussen de mobs lopen en dan..BAMMMM!!!! SoulHarvest !!!
Tikladian-build nog niet gezien...kennek nie, heb Tikladian wel echter
<GoT> Brain3#2873
Een tikladian met zoveel mogelijk root time erop, en dan kan je non stop enemies rooten.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Doe eens een link naar je armory?kaluro2 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:05:
[...]
Ach, een stuk gebalanceerdere metagame makes up for it.
Softcore stacked bijna alleen maar DPS en spreken van een 'greater rift level xx clear' wanneer ze in dat rift toch een stuk of 5x zijn gestorven. Om het kwartier sterven maar mass damage stacken en dus T6 kunnen doen, is ook nog eens veel efficiënter dan niet sterven en max T3-4 kunnen doen.'
Op hardcore heb je tenminste gebalanceerde builds waarbij je niet van die kamikaze builds/runs hebt maar echt op het niveau zit wat je effectief aan kan.
Ooit softcore streams gezien? HP bars die continue naar 10% droppen en weer gelijk naar 100%, tot ze een keer te traag zijn met Life on Hit triggeren en BAM dood.![]()
Hardcore streams, metagame en community zijn een stuk aangenamer.
Potentiële server instabilities zijn wel gevaarlijk voor hardcore.
Echter heb ik er al honderden uren op zitten en is er nog nooit een HC character gestorven door een netwerkprobleem/server probleem gelukkig :)! Blizzard heeft het wat dat betreft wel zeer goed voor elkaar.
Uiteindelijk verschillen de builds tussen HC en SC niet zoveel, iets meer focus op toughness, maar de beste verdediging blijft toch wel veel dps
Mijn HP dropt regelmatig naar 0%, maarja daar heb je life saver skills voor, die heb je toch niet voor niks
Zeker nu je op hogere Grifts instashot wordt is er ook op SC wel wat meer focus richting wat extra toughness, maar dat zal wel per speler verschillend zijn, op HC wordt over het algemeen toch wat beter over dingen nagedacht
En er zijn echt wel genoeg momenten geweest dat de servers plat/bijna plat lagen, dat heeft echt heel wat dode chars opgeleverd
Movies: letterboxd
Hmmjah, maar wel een speelstijl die je moet liggen. Voor zover ik kan zien is dit een soort van zdps build waar je solo sowieso weinig mee kan, in hoog level grifts misschien wel heel erg leuk, maar ik zou dit persoonlijk niet als main build kunnen spelen.Wooldoor schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:20:
Tikladian build is zoveel mogelijk toughness, 20m is makkelijk haalbaar, zoveel mogelijk cooldown reduction.
Een tikladian met zoveel mogelijk root time erop, en dan kan je non stop enemies rooten.
Ik moet toch zeggen dat dit heel erg meevalt. Ik heb er eigenlijk alleen in vanilla release week last gehad vanwege de enorme drukte maar daarna zeer zelden. Voor zover ik mij kan herinneren alleen bij een DDOS aanval zo nu en dan op blizz, maar dat merk je bijna direct omdat dan ook alles eruit ligt of extreem lagged (ook WoW en HS e.d.).desjaak909 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:28:
En er zijn echt wel genoeg momenten geweest dat de servers plat/bijna plat lagen, dat heeft echt heel wat dode chars opgeleverd
Wel heb ik het idee dat bepaalde ISP's niet altijd even makkelijk peeren met blizzard datacenters of iets in die richting. Regelmatig zie ik namelijk in Diablo maar ook WoW (vaak dezelfde) mensen praten over lag, terwijl ik op dat moment nergens last van heb (99% van de tijd dat ik game zit ik in blizzard games op een latency van ong. 20 MS).
[ Voor 45% gewijzigd door Dennism op 09-09-2014 16:46 ]
hehe, i know the feeling; ben al sinds het begin van season 1 aan het gambellen voor akkhan boots, but so far no luck. T&T heb ik dan weer wel gevonden met m'n crusader; alsof die er veel aan heeft ^^Suicyder schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:22:
[...]
Nja ik vind genoeg legs.... beetje jammer dat Mask of Jeram / T&T maar niet willen lukken @ Season. Wordt er langzamerhand een beetje moedeloos van, rift rift rift a1 bounty a1 bounty rift rift grift grift en wat nuttigs krijgen ho maar. 4k blood shards geven ook al geen Jeram, welke toch wel nuttig is als pet WD
Wel char heeft het meeste aan Depth diggers? ik heb er 1 gevonden met 99% dam to primary source, maar ik heb niet het gevoel dat ik er met een crusader veel aan ga hebben... Iemand een idee? op non-season heb ik er 1 op mn barb (frenzy) zitten, en da's best een aardig gezicht maar laat me graag verrassen met jullie inzichten
zag net dat diablo3ladder ook aan sigs doet

[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 09-09-2014 16:53 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Het spelen van zo'n build gaat na een tijdje wel irriteren.
Het hele Grift gaat op een gegeven moment irriteren, boven een bepaald lvl ben je gewoon veel te lang bezig per elite en is alles wat jou raakt instadeath, en dan heb je ook nog die verdomd saaie trial rifts, is het nou zo moeilijk om gewoon je maximaal gehaalde Grift lvl+1 te kunnen kiezen als je een key hebtWooldoor schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:41:
Klopt het is voor WD de enige manier om in ieder geval de 40 te halen, uiteraard in een groep.
Het spelen van zo'n build gaat na een tijdje wel irriteren.

Kunnen ze niet doen omdat de Grifts nooit hetzelfde zijn per level, dat is ook een beetje de fout. Soms zit je in 33 en heb je easy enemies en andere keren kom je in een 30 Grift alleen maar Act 5 mobs tegen.desjaak909 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:48:
[...]
Het hele Grift gaat op een gegeven moment irriteren, boven een bepaald lvl ben je gewoon veel te lang bezig per elite en is alles wat jou raakt instadeath, en dan heb je ook nog die verdomd saaie trial rifts, is het nou zo moeilijk om gewoon je maximaal gehaalde Grift lvl+1 te kunnen kiezen als je een key hebt
Verwijderd
Dacht ik twee dagen later laat ik dat ook eens op crusader proberen weliswaar 400+ bloodshard maar hallo full akkhan set xD
Some people are just luckyVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:56:
grappig ik heb onlangs 300 shards aan me barb besteed full raekor thx kadala.
Dacht ik twee dagen later laat ik dat ook eens op crusader proberen weliswaar 400+ bloodshard maar hallo full akkhan set xD
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
vindt je het gek dat wij nix krijgen; jij trekt alle luck naar je toeVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:56:

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Dat is ook waardevol om vervolgens nieuwe items te craften of te rerollenVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:00:
kadala geeft mij alleen trash om te salvagen
Verwijderd
true maar heb liever dik item ik kan wel wat goeie gear gebruiken. eventuele tips over mijn build ook wel van de pro spelersVidra schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:01:
[...]
Dat is ook waardevol om vervolgens nieuwe items te craften of te rerollen
telt die bonus op elites voor alle paarse en blauwe? inclusief dus rift bosses, bounties en quest figuren etc?
en wat is beter op die SoJ die crit chance of toch crit damage?
13m Toughness terug voor DPS is niet helemaal de juiste way to go ... momenteel is het belangrijk om een goede balans te vinden tussen DPS/ToughnessVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:08:
[...]
true maar heb liever dik item ik kan wel wat goeie gear gebruiken. eventuele tips over mijn build ook wel van de pro spelersmijn char heb een ring gewisseld voor SoJ en damn dat scheelt doe wat minder algemene DPS maar op de elites maak ik dat wel goed
heb ook veel thougness verloren voor DPS van 26 mil naar 13 mil maar gaat nog wel goed zo.
telt die bonus op elites voor alle paarse en blauwe? inclusief dus rift bosses, bounties en quest figuren etc?
en wat is beter op die SoJ die crit chance of toch crit damage?
@Bonus to elites geldt voor alle elite packs, bosses and alike
wat gebruiken jullie vooral als wapen als crusader? 2h sword en flail zie ik vaak langs komen. Heb nu dus een leg polearm bij gebrek aan beter
edit
yay! Pauldrons of akkhan gerolled bij kadala ^^
[ Voor 9% gewijzigd door TgR_KILLER op 09-09-2014 18:54 ]
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Zie mijn char maar:
http://eu.battle.net/d3/e...nned79-1833/hero/45108861
Ik mis nog steeds een soj
En probeer een fatsoenlijke rrog met een socket en cdr te rollen
Damage lijkt laag maar heb een hoop moeten stacken voor cdr zodat akarat continu up is.
Ik kan in ieder geval vrij goed t6 solo aan een heb tot nu toe grift level 28 kunnen halen
Ook ben ik niet helemaal tevreden over mijn toughness, maar dubbele unity's in solo maakt een hoop goed.
Hoe dichter bij de pack hoe meer je damage je doet, hij doet niet echt AOE maar raakt alles in het baan van het schot op je scherm.
Enige nadeel van deze build is tegen bosses, je genereert te weinig wrath.
Ik heb daardoor minimaal de helft van de tijd geen attack mogelijkheid, weet niet goed hoe dat op te lossen is. Heb alles al maximaal gestackt naar zo min mogelijk kosten en wrath regen.
[ Voor 42% gewijzigd door Sinned123 op 09-09-2014 19:13 ]
en ik ben inmiddels al 4k+ shards kwijt voor 'simpele' sanwuko gauntlets.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:56:

i.p.v. towering shield long arm of the law nemen. Zou al enorm helpen.Sinned123 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:59:
Holy shotgun spelen de meesten.
Zie mijn char maar:
Damage lijkt laag maar heb een hoop moeten stacken voor cdr zodat akarat continu up is.
Ik kan in ieder geval vrij goed t6 solo aan een heb tot nu toe grift level 28 kunnen halen
Ook ben ik niet helemaal tevreden over mijn toughness, maar dubbele unity's in solo maakt een hoop goed.
Hoe dichter bij de pack hoe meer je damage je doet, hij doet niet echt AOE maar raakt alles in het baan van het schot op je scherm.
Ik heb daardoor minimaal de helft van de tijd geen attack mogelijkheid, weet niet goed hoe dat op te lossen is. Heb alles al maximaal gestackt naar zo min mogelijk kosten en wrath regen.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Verwijderd
tja maar ik kill nu wel sneller en ga niet vaak dood dus ik hou het ff zo heb de andere gear nog wel hoor.Vidra schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:58:
[...]
13m Toughness terug voor DPS is niet helemaal de juiste way to go ... momenteel is het belangrijk om een goede balans te vinden tussen DPS/Toughness![]()
@Bonus to elites geldt voor alle elite packs, bosses and alike
nog ff een vraag ik heb armour die 17% extra damge tegen demons doet, als ik nou een demon heb (zie je onder de health bar) b.v. succubus als je dan elite versie krijgt dan staat er geen demon bij krijg je dan wel die 17% bonus?
Als crusader end-game character moet je 3 of 4 goede primairy stats hebben op je:Sinned123 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:59:
Holy shotgun spelen de meesten.
Zie mijn char maar:
Boots: Str. vit. all res, armor
Belt: Str. vit, all res, life
Pants: Str. vit. all res, 2 sockets
Daar kan je erg veel thoughness halen, in game zit ik op 35M in Akkhan mode. Nu nog een betere FotF vinden en dan kan ik CDR droppen op mijn SoJ voor een socket. Sheet DPS zegt niks voor een crusaders, in-game crit ik tussen de 40-50M @ elites en 30M op mobs, dat is meer dan genoeg om mee te doen @ Grift 30+. Echte DPS kanonnen zijn crusaders toch niet, dan moet je DH spelen.
Town portal?ritsjert schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 21:28:
Owh ja:
[afbeelding]
Achter het kistje gevault en kom er niet meer vandaan.
Dat werkte nog wel ja
Nu 8 mil toughness en 417k dmg. Gaat langzaam de goede kant op xD hele dag bezig met t1 rifts op randoms te grinden en dan hoop gokken bij kadala.
In rifts zelf is nog nooit echt wat goeds gedropt de laatste dagen. Steeds alleen set / leg recepies waar je uiteindelijk weinig aan hebt of niet eens voor mijn class is.
Dat ken ik, gewoon snel alle recepies leren wanneer je ze krijgt. Weleens 2x dezelfde leg. Recept gevonden. Sindsdien doe ik direct TP. Altijd een bummer wanneer je zo'n straal ziet en het is weer zo'n debiele set/leg plan. Op enkele na ofc... Aughilds/ Reaper Wraps/ Captain Crimson en dan heb ik er persoonlijk wel genoeg aan...TgR_KILLER schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:12:
Steeds alleen set / leg recepies waar je uiteindelijk weinig aan hebt of niet eens voor mijn class is.of gear die slechter is.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Heb iets van 8 maanden niet gespeeld omdat mijn WD op lvl 60 dood ging in HC. (mis me gruwelijk firebat gear
Ik zie dat er sinds RoS gruwelijk vette builds per character worden gebouwd.
Ga nu voor 6 Chars op lvl 70 zodat ik tenminste nog wat lol heb als 1 van me chars weer dood gaat.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ga gewoon SC spelen zou ik zeggencrzyhiphopazn schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:52:
Heb iets van 8 maanden niet gespeeld omdat mijn WD op lvl 60 dood ging in HC.
Ik zelf snap wat je in HC ziet... (zie mijn account in mijn sig.)
Ik heb 2 leuke chars. op HC (Barb en Crusader).
Was laatst mijn Crusader bijna kwijt door een enorme lagspike waar meerdere uit de Tweakers community last van hadden (lag dus niet aan mij maar aan Blizz). Had nog iets van 5-10% life over en had dus gewoon geluk dat ik NET op tijd nog een potion KON pakken en weg kon galopperen...
Sindsdien heb ik HC niet meer aangeraakt. Ik vind het helemaal niet erg wanneer er 1 de pijp uit gaat door stommiteiten e.d. maar ik ben tot op heden nog maar 2 low lvl chars verloren (helemaal in het begin van mijn D3 carriere) en de rest van de lvl 60's ALLES door lag of D/C's.
Na de grote patch voor RoS kwam mijn Uber HC Barb verloren op NORMAL!!! waar ik gewoon Elites zichzelf tegen me dood kon laten slaan... Gewoon D/C = Blizz weet niet wat er aan de hand is = sterf maar met je zooi!
Nog een bericht naar Blizz gestuurd zonder succes... terwijl iemand in game ook nog kon bevestigen welke ervoor samen met me gespeeld had dat het onmogelijk was voor mij/ons om daar dood te gaan al wilden we het graag... Maar neuh... Sindsdien ben ik met HC eigenlijk wel klaar... Online Only en HC werkt in mijn ogen niet stabiel genoeg. Eigenlijk zouden ze een log moeten bijhouden met de laatste 5-10 seconden zodat Blizz kan kijken of het inderdaad wel/niet terecht is en dan wel/niet terugzetten.
Laatst was er hier/op community nog iemand die aangaf in Town te staan met een D/C en toen was hij ineens ook dood

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
De damage weergave van elemental damage ingame is volgens mij nieuw sinds 2.1.0, zou het kunnen dat de berekening voor de toename hiervan ook aangepast is?
plaatje schaamteloos van google gestolen:

[ Voor 19% gewijzigd door lolgast op 10-09-2014 08:21 ]
Een stuk gear met 20% lightning bonus geeft altijd even veel lightning damage erbij, onafhankelijk van hoeveel stukken gear met lightning bonus je al aan hebt.
Pas op, TL;DR in aantocht!
Waar het filmpje op doelt is de relatieve toename die je krijgt per stuk gear dat je equipt. Die neemt wel af naarmate je al meer van een bepaald type damage modifier hebt. Als je al vol hangt met elemental bonus en nog geen elite bonus hebt, kan een bonus van 15% elite een grotere relatieve toename in DPS geven dan nog eens 20% elemental.
Zeg x is mijn huidige dps zonder elemental meegerekend en ik heb 40% elemental bonus en nog geen elite bonus, dan
Oude dps = x * 1.4
Nieuwe dps met 20% elemental erbij = x * (1.4 + 0.2) = x * 1.6
Dus (x * 1.6) / (x * 1.4) = 14.3% relatief erbij.
Nieuwe dps met 15% elite bonus erbij = x * 1.4 * 1.15 (<-- deze bonussen staan los van elkaar!)
Dus (x * 1.4 * 1.15) / (x * 1.4) = 15% relatief erbij.
Conclusie: probeer je damage multipliers zoveel mogelijk te verspreiden over verschillende soorten: elite bonus, elemental bonus, crit chance/crit damage, legendary gems als Bane of the Powerful / Bane of the Trapped.
Nog een rekenvoorbeeldje: je hebt 345% crit damage, 50% crit chance en je vraagt je af of het zin heeft om 45% crit van je ring af te rollen voor een socket voor een Bane of the Powerful (20% damage increase voor een tijdje na slopen elite).
Oude dps zonder crit meegerekend: x
Oude dps met crit meegerekend = x * 0.5 * (1 + 3.45) = 2.225 * x
Nieuwe dps: x * 0.5 * (1 + 3.0) * 1.2 = 2.4 * x
Inderdaad, het doet even pijn, maar crit damage eraf rollen voor zo'n gem is de moeite waard.
Zo, nu weer aan het werk...
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Verder van Kadala nog een T&T gekregen, en BT legs en een Zuni Mojo gevonden.
Vanavond opzoek naar een betere RoRG en de Vault zodat ik mijn yellow gems verder kan upgraden.
Voor diegene die nog niet weten hoe de upgrade change werkt met de verhouding gem level / greater rift level.
GRift level vs. Gem Level | +10 | +9 | +8 | +7 | +6 | +5 | +4 | +3 | +2 | +1 | 0 | -1 | -2 | -3 | -4 | -5 | -6 | -7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
LGem Upgrade Chance | 100% | 90% | 80% | 70% | 60% | 60% | 60% | 60% | 60% | 60% | 60% | 30% | 15% | 8% | 4% | 2% | 1% | 0% |
[ Voor 53% gewijzigd door Anno op 10-09-2014 09:16 ]

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
We hebben wel een extra tab gekregen in de stash, helaas zit ik helemaal bomvol met zooi. De toevoeging van de legendary gems zorgt ook voor wat extra vulling.
Ik probeer alle set items en wapens met oranje affixes te bewaren. Hoe gaan jullie om met de stash?
Battle.net || Strava
Tijdens lopen word ik dan soort van terug geteleporteerd/rubber banding terwijl ik soms 50ms heb of 70ms, afgelopen week was het drama ene potje niets aan de hand, ik join een nieuwe groep en 3000ms maar dit had te maken met een ddos?
Ik had hier nooit last van tot een week of 2 geleden.
Gistermiddag/avond zeker een grift of 4-5 gedaan en een stuk of 8 normale rifts, werkelijk in totaal 7 of 8 legendaries, 3 rifts zelfs helemaal niets. Andere spelers klaagde er ook al over en dat terwijl we alle normale rifts 100% gecleared hadden en normaal kreeg ik toch wel wat nadat de rift guardian down was zeker met een 2-3 extra levels. Dit was op T3, later nog 2-3 rifts op T4 gedaan maar ook niets.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik ben ook een Hoarder hoor.. Al zou ik 10 extra tabjes krijgen dan zouden deze ook vol zittenretlaw schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:21:
Gisteren paragon 500 geworden! Officieel een addict nu denk...
We hebben wel een extra tab gekregen in de stash, helaas zit ik helemaal bomvol met zooi. De toevoeging van de legendary gems zorgt ook voor wat extra vulling.
Ik probeer alle set items en wapens met oranje affixes te bewaren. Hoe gaan jullie om met de stash?
Legion 7i i9 3080 32gb
Mules, ik heb er non season eentje voor monk set items. Maar je zou er ook een aan kunnen maken voor int items, dex items, etc.retlaw schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:21:
Gisteren paragon 500 geworden! Officieel een addict nu denk...
HC is inderdaad niks voor kleinzerige mensen (no offense). Als je HC speelt moet je echt dikke huid hebben en je gewoon over deaths heenzetten, wat de oorzaak dan ook is.Thalaron schreef op woensdag 10 september 2014 @ 07:51:
[...]
Ga gewoon SC spelen zou ik zeggen![]()
Was laatst mijn Crusader bijna kwijt door een enorme lagspike waar meerdere uit de Tweakers community last van hadden (lag dus niet aan mij maar aan Blizz). Had nog iets van 5-10% life over en had dus gewoon geluk dat ik NET op tijd nog een potion KON pakken en weg kon galopperen...
Sindsdien heb ik HC niet meer aangeraakt.
Je sterft op normal? Met een barbarian? Jouw Life per second en reduction zou zo hoog moeten zijn dat geen enkel monster je HP ook maar zou moeten kunnen droppen, zelfs een enraged butcher ofzo niet. (jaja ze enragen niet op normalThalaron schreef op woensdag 10 september 2014 @ 07:51:
[...]
Na de grote patch voor RoS kwam mijn Uber HC Barb verloren op NORMAL!!! waar ik gewoon Elites zichzelf tegen me dood kon laten slaan... Gewoon D/C = Blizz weet niet wat er aan de hand is = sterf maar met je zooi!
In de EULA/overeenkomst als je HC start staat duidelijk dat blizzard nooit, om welke reden dan ook, een hardcore character zou recoveren. Dus nogmaals, je hebt dikke huid nodig om HC te spelen, je char krijg je nooit terug.Thalaron schreef op woensdag 10 september 2014 @ 07:51:
[...]
Nog een bericht naar Blizz gestuurd zonder succes...
Ik heb honderden uren erop zitten met mijn HC characters, ik ben nog nooit dood gegaan door een disconnect of iets dergelijks. Het is dan ook erg Anekdotisch.Thalaron schreef op woensdag 10 september 2014 @ 07:51:
[...]Maar neuh... Sindsdien ben ik met HC eigenlijk wel klaar... Online Only en HC werkt in mijn ogen niet stabiel genoeg. Eigenlijk zouden ze een log moeten bijhouden met de laatste 5-10 seconden zodat Blizz kan kijken of het inderdaad wel/niet terecht is en dan wel/niet terugzetten.
Zulke dingen gebeuren nu eenmaal, er zijn truowens wel meer mensen die X of Y roepen (aangezien het bijvoorbeeld toch niet gestreamed is), om bijvoorbeeld domme schamende fouten te verdoezelen. Hier heb je wat korreltjes zout --> .....Thalaron schreef op woensdag 10 september 2014 @ 07:51:
[...]
Laatst was er hier/op community nog iemand die aangaf in Town te staan met een D/C en toen was hij ineens ook dood![]()
Ik vind het een beetje hypocriet om HC te spelen en dan achteraf te gaan klagen als ze sterven (om wat voor reden dan ook) en blizzard ze niet recovered. HC speel je vanwege de kick en de stabielere metagame (gebalanceerdere Dps/toughness en geen kamikaze run mogelijkheden), niet om te kunnen klagen.
Is hardcore niks voor jou? Dan is het onmogelijk om in te hoge rifts te zittendesjaak909 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:48:
[...]
Het hele Grift gaat op een gegeven moment irriteren, boven een bepaald lvl ben je gewoon veel te lang bezig per elite en is alles wat jou raakt instadeath, en dan heb je ook nog die verdomd saaie trial rifts, is het nou zo moeilijk om gewoon je maximaal gehaalde Grift lvl+1 te kunnen kiezen als je een key hebt
Als je ge-oneshot wordt dan snap je zelf toch ook wel dat je ver boven je hoofd zit?
Als je met (bijvoorbeeld) een T1 geared character, T4 gaat doen, dan snap ik dat het frustrerend is.
[ Voor 12% gewijzigd door kaluro2 op 10-09-2014 09:34 ]
cfern schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:58:
Elemental damage heeft geen diminishing returns.
Een stuk gear met 20% lightning bonus geeft altijd even veel lightning damage erbij, onafhankelijk van hoeveel stukken gear met lightning bonus je al aan hebt.
Pas op, TL;DR in aantocht!
The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.
http://www.diabloprogress...2477/SasaBossDPS/43482272.
Ik zie ook wel dat daar een hoop +fire dmg op die gear zit maar 'kaal' 2.4m? Komt dat allemaal uit de CHC/CHD?
Ik heb items met +fire dmg, bijelkaar ~75% maar met die set zakt alles in naar ~600k dus die +30elite+75% fire maakt dan ook niets meer uit, ik zie ook geen hogere nummers ingame.
Met mijn huidige kit kan ik op T2/setup als een wals door rifts heen op 4man pak ik meestal mijn eigen route en clear ik soms net zo snel als de 3 andere bij elkaar. Op T3 gaat het soepeltjes en T4 is nog een redelijke uitdaging afhankelijk van de vijanden. Bounties doe ik meestal op T3 split farm omdat het soms door de andere spelers effecten lastig te zien is of er niet iets op de grond ligt dat explodeerd en ja dan ben je dood
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
... daarom heet je ook prutserprutser001 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:40:
En waar ik nog steeds niet over uit ben is hoe bij sommige die enorme dmg te verwerkelijken is zoals b.v. :
http://www.diabloprogress...2477/SasaBossDPS/43482272.
Ik zie ook wel dat daar een hoop +fire dmg op die gear zit maar 'kaal' 2.4m? Komt dat allemaal uit de CHC/CHD?
Ik heb items met +fire dmg, bijelkaar ~75% maar met die set zakt alles in naar ~600k dus die +30elite+75% fire maakt dan ook niets meer uit, ik zie ook geen hogere nummers ingame.
Met mijn huidige kit kan ik op T2/setup als een wals door rifts heen op 4man pak ik meestal mijn eigen route en clear ik soms net zo snel als de 3 andere bij elkaar. Op T3 gaat het soepeltjes en T4 is nog een redelijke uitdaging afhankelijk van de vijanden. Bounties doe ik meestal op T3 split farm omdat het soms door de andere spelers effecten lastig te zien is of er niet iets op de grond ligt dat explodeerd en ja dan ben je dood
de juiste combo CHD/CHC/mainstat doet wonderen inderdaad, en 75% firedam is niet veel hoor
onderstaande fire-crus is puur gefocussed op burst-dps, check maar eens, dan zie je snel genoeg welke wat nodig is voor pure dps
http://www.diabloprogress...365/FaStFiReFiST/45211221
kwestie van je gear goed uitzoeken, en de eerdere post over een goede balans tussen eledam, elitedam, & mainstat
Klopt.Grin schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 21:28:
[...]
Als crusader end-game character moet je 3 of 4 goede primairy stats hebben op je:
Boots: Str. vit. all res, armor
Belt: Str. vit, all res, life
Pants: Str. vit. all res, 2 sockets
Daar kan je erg veel thoughness halen, in game zit ik op 35M in Akkhan mode. Nu nog een betere FotF vinden en dan kan ik CDR droppen op mijn SoJ voor een socket. Sheet DPS zegt niks voor een crusaders, in-game crit ik tussen de 40-50M @ elites en 30M op mobs, dat is meer dan genoeg om mee te doen @ Grift 30+. Echte DPS kanonnen zijn crusaders toch niet, dan moet je DH spelen.
Ik heb echt de extra CDR nodig van mijn belt.
Me pants zijn prima, ik denk dat je me body armor bedoeld.
Ik wil nog all res hebben op Helm,Body Armor,Boots,Shield,bracers en belt.
Je kan trouwens beter all res stacken dan vit (liefst beide), minder hp met dezelfde toughness is makkelijker "up" te houden.
Ik heb hem vervangen voor indestructible, in een grift kost doodgaan enorm veel tijd, meer nog dan wachten op wrath regen.Mofkees schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 21:15:
[...]
i.p.v. towering shield long arm of the law nemen. Zou al enorm helpen.
[ Voor 13% gewijzigd door Sinned123 op 10-09-2014 10:06 ]
Ik speel al een beetje HCkaluro2 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:26:
Is hardcore niks voor jou? Dan is het onmogelijk om in te hoge rifts te zitten.. Of nouja, eenmalig mogelijk per character. dan is je dps/tough verhouding (geforceerd) een stuk gebalanceerder.
Als je ge-oneshot wordt dan snap je zelf toch ook wel dat je ver boven je hoofd zit?
Als je met (bijvoorbeeld) een T1 geared character, T4 gaat doen, dan snap ik dat het frustrerend is.

Ik ben niet kleinzerig. Maar als ik over straat loop en iemand slaat me tegen mijn bek kan ik reageren/ontwijken. Bij een D/C is dat wat lastig.kaluro2 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:26:
[...]
HC is inderdaad niks voor kleinzerige mensen (no offense). Als je HC speelt moet je echt dikke huid hebben en je gewoon over deaths heenzetten, wat de oorzaak dan ook is.
Ik stond ergens in het veld. En zoals ik al zei, het was onmogelijk om dood te gaan... Elites sloegen zich dood tegen mijn barb. Buiten dat stond er niemand in de buurt. Je geeft zelf notabene aan dat het niet kan en toch gebeurde het... dus tsja...kaluro2 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:26:
[...]
Je sterft op normal? Met een barbarian? Jouw Life per second en reduction zou zo hoog moeten zijn dat geen enkel monster je HP ook maar zou moeten kunnen droppen, zelfs een enraged butcher ofzo niet. (jaja ze enragen niet op normal)
Leuk dat ze wat in de EULA zetten. Ze kunnen je ook bannen om bepaalde redenen. Als ze erin zouden zetten dat ze een BAN nooit om wat voor rede dan ook terugtrekken en ze je onterecht bannen moet je dat ook maar slikken?kaluro2 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:26:
In de EULA/overeenkomst als je HC start staat duidelijk dat blizzard nooit, om welke reden dan ook, een hardcore character zou recoveren. Dus nogmaals, je hebt dikke huid nodig om HC te spelen, je char krijg je nooit terug.
Omdat het jouw nooit is overkomen is het bij anderen niet mogelijk?kaluro2 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:26:
Ik heb honderden uren erop zitten met mijn HC characters, ik ben nog nooit dood gegaan door een disconnect of iets dergelijks. Het is dan ook erg Anekdotisch.
No offence maar klagen?kaluro2 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:26:
[...]
Zulke dingen gebeuren nu eenmaal, er zijn truowens wel meer mensen die X of Y roepen (aangezien het bijvoorbeeld toch niet gestreamed is), om bijvoorbeeld domme schamende fouten te verdoezelen. Hier heb je wat korreltjes zout --> .....
Ik vind het een beetje hypocriet om HC te spelen en dan achteraf te gaan klagen als ze sterven (om wat voor reden dan ook) en blizzard ze niet recovered. HC speel je vanwege de kick en de stabielere metagame (gebalanceerdere Dps/toughness en geen kamikaze run mogelijkheden), niet om te kunnen klagen.
En ik voel in je reactie enigszins een "aanval" op mijn reactie... Ik hoop dat je, als je mijn chars op HC ziet... dat ik niet bepaald "bang" ben om te spelen ofzo... en doodgaan is deel van de spanning zoals je al aangeeft... maar dan wil ik hem wel ZIEN doodgaan... en niet door een D/C vanuit Bliz. en vervolgens gewoon dood zijn omdat "we don't know what the f*ck happened... so DIE" geval.crzyhiphopazn schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:52:
Heb iets van 8 maanden niet gespeeld omdat mijn WD op lvl 60 dood ging in HC.
Als je een auto bij de garage koopt en ze je geen garantie geven op schade na aankoop en vervolgens loopt er een monteur naar je auto en bewerkt hem met een koevoet... tsja...
En op SC kan je ook kiezen voor een gebalanceerde build. Je hoeft er echter geen drama van te maken wanneer je dan uiteindelijk een keer doodgaat. Je kan hem erna altijd nog deleten
Ik ben het in elk geval beu om steeds zonder foute keuzes/kamikaze acties de pijp uit te gaan
Sorry voor de wat geladen reactie... maar je noemt mij een hypocriete klager...
Ik geef gewoon aan terug naar SC gegaan te zijn omdat het beleid i.c.m. de D/C mij mijn strot uitkwam. En dat bevalt me prima. En na een dood 8 maanden niet spelen klinkt met alle respect ook niet echt alsof je je "gewoon over deaths heenzetten" kon...
Is een cold build in mijn geval ook viable of kan ik het voorlopig beter bij fire houden totdat ik een goede etrayu loot...
Zijn er overigens DH die met de shadow mantle set een build hebben gemaakt? Zou combinatie van deze set met een nat set werken... Misschien maar een tweede DH levellen om dit te proberen...
Battle.net || Strava
Een D/C op straat zou inderdaad wat vreemd zijn...Ik ben niet kleinzerig. Maar als ik over straat loop en iemand slaat me tegen mijn bek kan ik reageren/ontwijken. Bij een D/C is dat wat lastig.
Hierbij geef je aan dat Blizz bewust gebruikers D/C'ed om ze te killen. Dat zou een vreemde gewaarwoording zijn als dat uit komt..maar dan wil ik hem wel ZIEN doodgaan... en niet door een D/C vanuit Bliz. en vervolgens gewoon dood zijn omdat "we don't know what the f*ck happened... so DIE" geval.
Als je een auto bij de garage koopt en ze je geen garantie geven op schade na aankoop en vervolgens loopt er een monteur naar je auto en bewerkt hem met een koevoet... tsja...
Plus je geeft min of meer aan dat alleen Blizz een D/C kan veroorzaken/zien.
Probleem is: Er is nog zoveel tussen de server van Blizz en jouw pc (denk aan hun provider, knelpunten, jouw provider, eventueel je eigen modem/router, en misschien zelfs een gebrekkige driver voor de netwerk. Ik noem maar wat voorbeelden)..
Als er iets gebeurd in jouw mogelijk gebrekkige router, zou Blizz jouw dan (kunnen) vertellen dat je een gebrekkige router hebt? Ik gok van niet..
Wijs nou niet gelijk en alleen maar naar Blizz...
No offense, niet om mij in de discussies te mengen, ik heb net aan een lvl60 char op niveau Hard. en zojuist na een jaar RoS besteld..
Maar je reactie is nogal partijdig en 'vinger-wijzerig'.
Die Enforcer zou ik lekker zitten laten. Hogere Rank = meer % uiteindelijk.retlaw schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:27:
Ik heb gisteren met hulp van rone ook mijn DH wat omgezet naar cold/fire... dacht ik in ieder geval. maar zit nu zonder fire damage. en alleen maar 36% cold zie ik. Ik heb een amu met 20% fire, die is echter niet beter als deze met de enforcer gem erin denk ik. Alleen 20% op fire skills is minder dan 17% op alles...
Is een cold build in mijn geval ook viable of kan ik het voorlopig beter bij fire houden totdat ik een goede etrayu loot...
Zijn er overigens DH die met de shadow mantle set een build hebben gemaakt? Zou combinatie van deze set met een nat set werken... Misschien maar een tweede DH levellen om dit te proberen...
Lijkt me overigens zinvol om je ringen te rerollen naar Sockets voor 2 extra leg. gems? (hoeft niet direct ofc). Ik ben ook nog een sock in mijn Amulet aan het rollen voor die Gem die je er nu in hebt zitten... maar schiet niet op
Ik wijs niet naar blizz m.b.t. het hun schuld is. Maar wat ik in mijn voorbeeld aan probeerde te geven is dat wanneer iets onrealistisch is en het gewoon niet klopt ze er best naar kunnen kijken. Gewoon alles "nee" is allemaal een beetje TE. Wanneer MediaMarkt in hun "EULA" zou *kunnen* aangeven dat zij ongeacht de rede/oorzaak geen garantie geven en je hebt een D.O.A. dan tsja pech gehad... Blizz doet er ook niets aan. Zodra het wel hun schuld zou zijn ook niet.. dus tsja dat zegt voor mijzelf ook wel genoeg.Macchill schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:31:
Beste Thalaron,
[...]
Een D/C op straat zou inderdaad wat vreemd zijn...![]()
[...]
Hierbij geef je aan dat Blizz bewust gebruikers D/C'ed om ze te killen. Dat zou een vreemde gewaarwoording zijn als dat uit komt..
Plus je geeft min of meer aan dat alleen Blizz een D/C kan veroorzaken/zien.
Probleem is: Er is nog zoveel tussen de server van Blizz en jouw pc (denk aan hun provider, knelpunten, jouw provider, eventueel je eigen modem/router, en misschien zelfs een gebrekkige driver voor de netwerk. Ik noem maar wat voorbeelden)..
Als er iets gebeurd in jouw mogelijk gebrekkige router, zou Blizz jouw dan (kunnen) vertellen dat je een gebrekkige router hebt? Ik gok van niet..
Wijs nou niet gelijk en alleen maar naar Blizz...![]()
No offense, niet om mij in de discussies te mengen, ik heb net aan een lvl60 char op niveau Hard. en zojuist na een jaar RoS besteld..![]()
Maar je reactie is nogal partijdig en 'vinger-wijzerig'.
Anyways... Met mijn netwerk is niets mis. Provider heb ik niet in de hand. En nogmaals, wat je niet in de hand hebt, of dit nu aan Provider/Blizz o.i.d. ligt doet er niet toe. Ik geef alleen aan dat SC ook gewoon een goed alternatief kan zijn (en is voor mij) om deze redenen.
@ hieronder: Vergeten 1 detail te vertellen. Ik werd door een kleuter in mijn smoel geslagenWaywaith schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:39:
[...]
If so, then there's a glitch in the matrix...
[ Voor 47% gewijzigd door Thalaron op 10-09-2014 10:44 ]
If so, then there's a glitch in the matrix...Thalaron schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:23:
[...]
Ik ben niet kleinzerig. Maar als ik over straat loop en iemand slaat me tegen mijn bek kan ik reageren/ontwijken. Bij een D/C is dat wat lastig.
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Na een dood 8 maanden niet spelen? Ik?Thalaron schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:23:
Sorry voor de wat geladen reactie... maar je noemt mij een hypocriete klager...
Ik geef gewoon aan terug naar SC gegaan te zijn omdat het beleid i.c.m. de D/C mij mijn strot uitkwam. En dat bevalt me prima. En na een dood 8 maanden niet spelen klinkt met alle respect ook niet echt alsof je je "gewoon over deaths heenzetten" kon...
na mijn barb death heb ik netjes een monk aangemaakt, na mijn monk death een DH, die heb ik flink gespeeld. Toen raakte ik verveeld en ben ik terug gegaan naar competitive starcraft 2
Character deaths raken mij niet erg op emotioneel vlak.
En geen probleem
Mijn barb was op normal doodgegaan vanwege een bug die plotseling al je gear unequipte. Ook frustrerend but hey what you gonna do.
gratz met 500, cold/fire build is prima, ik heb zo'n beetje dezelfde build als jij hebt en dat speelt prima. Heb je ook je sentry breakpoints berekend of je belt wel ias nodig heeft? zoniet kan je misschien beter een meer defensive belt nemenretlaw schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:27:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12945884471
[ Voor 4% gewijzigd door markklok op 10-09-2014 11:02 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Met mijn krider (traag...) zit ik volgens mij op 2,1 ingame. Volgens het sommetje wordt dit dus:desjaak909 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:59:
[...]
gratz met 500, cold/fire build is prima, ik heb zo'n beetje dezelfde build als jij hebt en dat speelt prima. Heb je ook je sentry breakpoints berekend of je belt wel ias nodig heeft? zoniet kan je misschien beter een meer defensive belt nemen
2,1 * (1 + (43/100) ) = 3,003. (als ik het goed begrijp)
De volgende breakpoint haal je nooit volgens mij.. Dan moet je een ias hebben van 3... Dus ik zal inderdaad kijken of ik niet beter een wat defensievere belt kan nemen. Thanks voor de tip!
Battle.net || Strava
Bedankt voor de link. Bijzonder handig topic.desjaak909 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:59:
[...]
gratz met 500, cold/fire build is prima, ik heb zo'n beetje dezelfde build als jij hebt en dat speelt prima. Heb je ook je sentry breakpoints berekend of je belt wel ias nodig heeft? zoniet kan je misschien beter een meer defensive belt nemen
Het was een goede avond =D
Toch blijf ik me erg squishy voelen, mijn dmg is extreem hoog maar eenmaal rifts boven de 30 moet ik achter een tank kunnen staan anders is het een ramp
Verwijderd
Hangt er ook heel erg vanaf hoe je build/gear is. Tegenwoordig kun je met elke class tanky/dps zijn volgens mij.Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:44:
Weet niet hoe het nu is maar ben ver voor RoS van DH naar monk gegaan omdat de DH zo squishy was en ik laag in MP bleef omdat ik zo vaak dood ging, Nu hoor ik goeie geluiden over DH maar heb weleens met muteki meegelopen damn wizard is ook dik blijf nog wel ff op monk denk ik maar met de tijd misschien DH ook ff levelen en of misschien een ander char
Mijn monk is iig niet bepaald tanky maar doe wel lekkere damage. In een Grift doe ik vaak meer damage dan de DH/Wiz etc. maar ik ga ook vaker dood xD
Beeromaniac
Nice topic, inderdaad, ook even checken. Misschien iemand die een formule op kan stellen bij x is sheet attackspeed en y is voor TnT voor in topicstartdesjaak909 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:59:
[...]
Correct me if I'm wrong:
Als je standaard hoger zit dan 2.84211 aan sheet IAS of daarmee komt met een TnT zit je dus op de 3.33 sentry attacks per sec. Daarna heeft het tot de 4.15386 geen nut om IAS te stacken. (kort samen gevat voor mensen die niet alles willen doorlezen)
Om de 4.15386 te halen om de sentry 5 attacks per sec te laten halen heb je onderstaande nodig.
Voor de sentry attack speed 5 per sec te halen heb je een 50% TnT nodig en 2,76924 sheet IAS. Met een 40% TnT heb je sheet 2,967042857142857 IAS nodig.
[ Voor 31% gewijzigd door 4th op 10-09-2014 12:27 . Reden: IAS ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
attack speed of aspd = IAS4th schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:58:
[...]
Nice topic, inderdaad, ook even checken. Misschien iemand die een formule op kan stellen bij x is sheet attackspeed en y is voor TnT voor in topicstart
Correct me if I'm wrong:
Als je standaard hoger zit dan 2.84211 aan sheet aspd of daarmee komt met een TnT zit je dus op de 3.33 sentry attacks per sec. Daarna heeft het tot de 4.1 geen nut om aspd te stacken. (kort samen gevat voor mensen die niet alles willen doorlezen)
Voor de sentry attack speed 5 per sec te halen heb je een 50% TnT nodig en 2,76924 sheet attack speed. Met een 40% TnT heb je sheet 2,967042857142857 aspd nodig.
Uiteraard - als jullie ideeen hebben voor in de topic start en/of andere informatie - deel het hier en ik zet het in de TS
Uiteraard ontvang ik graag de beoogde tekst en niet alleen een link naar een battle.net topic ofzo (tenzij het relevant is en meer informatie daar te vinden is). Dus graag een voorzet van de txt
[ Voor 21% gewijzigd door Vidra op 10-09-2014 12:21 ]
Zodra hij eenmaal "getransformeerd" is naar de grote mob krijg ik hem elke keer iets onder 50% health maar dan wordt het gehele veld groen met die poison? waardoor ik elke keer dood ga. Of ben ik nog gewoon te laag op level 67?
Zal zo even de naam erbij posten.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dat is Belial en dat is inderdaad een lastpakFamous schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:37:
Iemand tips hoe je de laatste boss in bounties kan verslaan van act 2?
Zodra hij eenmaal "getransformeerd" is naar de grote mob krijg ik hem elke keer iets onder 50% health maar dan wordt het gehele veld groen met die poison? waardoor ik elke keer dood ga. Of ben ik nog gewoon te laag op level 67?
Battle.net || Strava
Kan bestretlaw schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:39:
[...]
Dat is Belial en dat is inderdaad een lastpak. Welk niveau speel je?
Ik speel op Torment
Belial, wanneer heel het veld groen wordt, is hij enraged.Famous schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:37:
Iemand tips hoe je de laatste boss in bounties kan verslaan van act 2?
Dan vermoord je hem te traag, probeer eens een lagere difficulty
Damn, wilde juist alles op Torment spelen sinds die beschikbaar waskaluro2 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:49:
[...]
Belial, wanneer heel het veld groen wordt, is hij enraged.
Dan vermoord je hem te traag, probeer eens een lagere difficulty.

Verwijderd
Blijven rondlopen en hopen op een beetje geluk met de locatie van die ontploffingen en healthglobes.
Of inderdaad gewoon ff lagere difficulty :-)
Met welk char speel je trouwens?
Zijn er trouwens Wiz of WD builds die voordeel hebben met een 2Hander?
Ik heb gisteren met mijn Monk een Maximus gevonden met INT (maar geen socket, en ook maar 15% Fire damage).
Dus vroeg ik me af of die misschien te gebruiken valt voor mijn Wiz of WD als ik er een socket op kan krijgen.
Anders wordt het salvagen.
of vraag of een guildie meelooptFamous schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:53:
[...]
Damn, wilde juist alles op Torment spelen sinds die beschikbaar was
Inderdaad wanneer hij die twee poten in de grond steekt. De eerste twee á drie? keer lukt het prima om dit te ontwijken maar wanneer die dus beneden 50% health is wordt alles zo'n beetje groen. Één keer door heen gekomen maar 1 seconde daarna deed die weer precies het zelfde en was ik alsnog dood.Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:57:
Bedoel je dat hij z'n 2 poten in de grond steekt? Daar heb ik in het begin ook veel last met gehad.
Blijven rondlopen en hopen op een beetje geluk met de locatie van die ontploffingen en healthglobes.
Of inderdaad gewoon ff lagere difficulty :-)
Met welk char speel je trouwens?
Speel zelf met een DM.
Speel op de X1
Verder kreeg ik van Stingray de tip om nu al sentrys te gaan gebruiken. Bizar wat een verschil dat maakt!!
Nu nog kadala die mij een keer boots/pants geeft, of natuurlijk random drops. Gaat qua set items vele malen langzamer dan bij mijn Crusader of WD, die had ik zo (wellicht dus al genoeg geluk gehad, mja).
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

P.s. heb je die socket erop gerolled? Anders 10% dmg rollen of de reguliere dmg modifier.
Verwijderd
vit of sock -> 10% dmg?wroekel schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:10:
vind ik toch net ook maar eens een Kriddershot geen bis rolls maar redelijk volgens mij
Dan is het een prima ding!
* spuit elf
Even niets...
NEE, nooit doen!wroekel schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:12:
socket zat er al standaard in probeerde de fire naar 10pct damage te rerollen. vit heb ik helaas nog nodig.
VIT heb je op je wapen absoluut niet nodig. Andere pieces gebruik je daarvoor. 100% VIT rerollen naar 10% dmg.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 00:17
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Ouch. Je hebt de main dmg geprobeerd te rerollen? Dan kan hij de prullenbak bijna inwroekel schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:12:
socket zat er al standaard in probeerde de fire naar 10pct damage te rerollen. vit heb ik helaas nog nodig.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
toen ik heb kreeg zat er geen firedamage op trouwens
[ Voor 44% gewijzigd door wroekel op 10-09-2014 13:17 ]
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]