Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

Shit zeg, ik was begonnen met een barbarian, omdat ik.. nouja, altijd een barbarian aanmaak bij dit type spel. Uren aan tijd inzitten, eergisteren een wizard gemaakt maar damn, wat speelt dat veel lekkerder voor de verandering :P. Tijd die ik mijn barb gaf, was de wizard ook dubbel en dwars waard!

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Rone schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:43:
Bijzonder tevreden met mijn nieuwe Etrayu:

[afbeelding]

Volgens Diablo3ladder.com is hij #7 EU en #19 World. *O*
lol, kende die sit nog niet :o

m'n crus staat daar #1 op de burst-dam :9~

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrummie schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:58:
Shit zeg, ik was begonnen met een barbarian, omdat ik.. nouja, altijd een barbarian aanmaak bij dit type spel. Uren aan tijd inzitten, eergisteren een wizard gemaakt maar damn, wat speelt dat veel lekkerder voor de verandering :P. Tijd die ik mijn barb gaf, was de wizard ook dubbel en dwars waard!
Elke klasse heeft zijn voor en nadelen... :+ momenteel zijn de DH en Crusader best wel goed te doen in het spel.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:04
Vidra schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:32:
[...]Ben je al lid van de Tweakers community? En wellicht is het een idee om lid te worden van een clan zodat je niet elke avond alleen maar randoms/public speelt - er zijn ook een aantal clans met een teamspeak server, waarbij je ook kan praten naast het grinden :9~
Speel op de PS4 ;) geen clans voor zover ik weet daarin haha.

Weer wat gear gevonden vanavond, 4/5 rifts gedaan met randoms op T1 (viel me trouwens op dat het mij geen rift key dingen kost in randoms). Paar legendaries die once again voor mijn gevoel slechter waren dan wat ik al had. Ben er wel achter dat ik ergens mega veel vitality / life heb verloren along the way. Ik had ruim 450k hp en nu nog maar rond de 350k hp. Wel eindelijk van die super trage 2h mace af, vond eerst een rare 2h sword welke beter was, en daarna 2h flail die weer wat beter was.
Ik blijf alleen erg veel rare gear hebben. 3/4 rare dingen in mijn setup geven me + crit chance en + crit dmg. Ik heb nu 50% crit chance en 240% crit dmg. Ik heb al een paar keer een legendary of set ding proberen te craften maar de stats komen bij lange na niet in de buurt van wat ik nu als rare heb :/

T1 als ik alleen speel is nog iets teveel van het goede, deed een bounty en was bijna insta dead door een elite (objective van die bounty waar ik meteen tegen aan liep na de spawn.) dus als ik alleen speel toch nog maar even op master. Moet eens op zoek naar een goede setup voor paragon points. Ik doe nu maar wat xD maar misschien toch beter een vasthou punt te zoeken.

Afbeeldingslocatie: http://s14.postimg.org/jeblnoqvl/Diablo_III_Reaper_of_Souls_Ultimate_Evil_Edit.jpg

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Kan iemand mij nogmaals uitleggen wanneer ik een rode en wanneer ik een groene Gem in mn weapon moet stoppen?

Consistent damage of hogere crits?

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:44
ZTeeVeR schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:03:
Kan iemand mij nogmaals uitleggen wanneer ik een rode en wanneer ik een groene Gem in mn weapon moet stoppen?

Consistent damage of hogere crits?
Op lage levels is rood beter. Dan heb je toch nog geen critchance.
Ergens rond lvl 50-60 begint groen je meer dmg te geven.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:24:
[...]

Op lage levels is rood beter. Dan heb je toch nog geen critchance.
Ergens rond lvl 50-60 begint groen je meer dmg te geven.
Dat heeft niets met level te maken, maar met je crit chance. Rondom 30% chc is het punt waarop emeralds meer damage gaan doen dan rubies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Deadsmell schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:44:
[...]
Dat heeft niets met level te maken, maar met je crit chance. Rondom 30% chc is het punt waarop emeralds meer damage gaan doen dan rubies.
Dat wist ik ook niet.. Ik heb 1 armor ding (vraag me ff niet wat) met iets van 99% crit dmg en 9% crit chance ofzo.. niks wat ik vind verslaat dat ding op dmg xD terwijl het maar een rare is.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:44

Thompson

Beeromaniac

TgR_KILLER schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:49:
[...]

Dat wist ik ook niet.. Ik heb 1 armor ding (vraag me ff niet wat) met iets van 99% crit dmg en 9% crit chance ofzo.. niks wat ik vind verslaat dat ding op dmg xD terwijl het maar een rare is.
Miskijk je niet op stats die niet meegenomen worden in berekeningen. 15% elite of elemental damage kan je effectief meer damage output opleveren terwijl je sheet-dps misschien wel 5% daalt.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Vidra schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:32:
[...]

Ben je al lid van de Tweakers community? En wellicht is het een idee om lid te worden van een clan zodat je niet elke avond alleen maar randoms/public speelt - er zijn ook een aantal clans met een teamspeak server, waarbij je ook kan praten naast het grinden :9~
Eeeeuhm call me blond maar hoe kan ik de GoT community vinden in D3 ?

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:42

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Hoppa, zojuist toch een flying dragon gevonden! Geen hele goede roll, maar het is er wel 1 :).
Gelijk maar even getest en de sheet dps schiet inderdaad omhoog! met de huidige setup naar de 3,1 m. Toch heb ik de indruk dat mijn lightning monk een stuk sneller killt. Morgen maar even tunen en goed testen wat er lekkerder speelt.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:26
Met dank aan mede tweaker Pathologist mijn Season DH op lvl 70 gebracht.
Zat laatst in een game met 1 DH en 2 andere gasten... Grift lvl 30 o.i.d. gedaan... Die DH deed meer DPS dan mij en die andere 2 samen... :O...

En we waren qua gear ong. op gelijk niveau voor zover ik kon zien... lol... die gast had niet eens zijn Leg. Gems allemaal op Rank 25...

Edit:
Mijn Demon Hunter is inmiddels al een bijna baas :P

Moet uiteraard nog zowat alle gear hebben... maar Ringen ben ik wel al tevreden over...
Op de Unity nog Dex ophogen zodra ik mats/gold heb (en de rest af is)...

:D

Gewoon een dikke SoJ op Grift lvl 11 gescoord. Wilde zo "ff" snel wat Marauders proberen te vinden... :+
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2daelwp.png
Ook de Secondary's mogen er wat mij betreft wezen >:)
Grappig wel dat het een Cold SoJ is en hij Fire Res heeft.
Vind overigens de Leg. Gem erin wel toepasselijk 8)

[ Voor 48% gewijzigd door Thalaron op 09-09-2014 07:01 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Zojuist Adria gedood, was voor mij tot nu toe de moeilijkste boss die ik ben tegen gekomen.
Wel jammer dat mevrouw geen Legendary dropt en dat op Master :'(

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 02:22:
Zojuist Adria gedood, was voor mij tot nu toe de moeilijkste boss die ik ben tegen gekomen.
Wel jammer dat mevrouw geen Legendary dropt en dat op Master :'(
Tja, RNG hè. Ik heb gisteravond drie T5 rifts gedaan. In twee daarvan is geen leg gedropt. Wen er maar vast aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:50
Deadsmell schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 07:43:
[...]

Tja, RNG hè. Ik heb gisteravond drie T5 rifts gedaan. In twee daarvan is geen leg gedropt. Wen er maar vast aan. :P
RNG zat aan mijn zijde gisteren. Ik speelde op master en had in 2 bounties 2 legs, en toen kwam ik ook nog voor het eerst in de vault :D geweldig level is dat en daar dropte de boss ook nog gewoon 3 legendaries including die gem dan. dus ik had in principe in 2 bounties 5 legs haha en toen kreeg ik de cache van de act (omdat dat de laatste 2 bounties waren toen ik joinde) kwam er gewoon NOG een legendary uit .me avond kon niet meer stuk 8)7 :*)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice! Ik moet The Vault ook nog steeds vinden, maar ben de laatste tijd voornamelijk met rifts bezig. Wel een paar keer groepen van 10+ gobs tegengekomen, maar das toch niet hetzelfde... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:44
Gisteren voor het eerst T3 gespeeld met mijn Crusader. Speelt nog best goed weg moet ik zeggen. Ben al een tijdje aan het azen op meer Akkhan items, maar wil niet lukken. Wel eindelijk een RoRG, maar de rolls zijn niet super.

Iemand een idee wel legendary gems voor een holy sader aan te bevelen zijn? Speel nu met:
Mirinae, Teardrop of the Starweaver
15% chance on hit to smite a nearby enemy for 2000% weapon damage as Holy.
Increase per Rank: +40%.
Rank 25 bonus: Smite a nearby enemy every 5 seconds.
Pain Enhancer
Critical hits cause the enemy to bleed for 1200.0% weapon damage as Physical for 3 seconds.
Increase per Rank: +30.0%.
Rank 25 bonus: Gain Blood Frenzy, granting you 3% increased Attack Speed for each bleeding enemy withing 20 yards

Vol in de aanval dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Wat zijn eigenlijk een beetje de stats voor een crusader om een bepaald niveau te doen? Ik heb bijvoorbeeld 300k damage en 17.3mill toughness waarvan ongeveer 1000 resist to all. Volgens mij is die tougness best hoog maar heb geen idee welk niveau ik echt aan kan. en aangezien ik hardcore speel wil ik het niet nonchallant gaan testen op een hoge torment XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:02:
Wat zijn eigenlijk een beetje de stats voor een crusader om een bepaald niveau te doen? Ik heb bijvoorbeeld 300k damage en 17.3mill toughness waarvan ongeveer 1000 resist to all. Volgens mij is die tougness best hoog maar heb geen idee welk niveau ik echt aan kan. en aangezien ik hardcore speel wil ik het niet nonchallant gaan testen op een hoge torment XD
Hangt eigenlijk van te veel factoren af om iets zinnigs over te kunnen zeggen. Elemental damage zit waarschijnlijk niet verwerkt in die 300k die je noemt, evenals speciale affixes op items die bijdragen aan je damage. Daarnaast hangt het ook erg af van de build die je hebt.

Verhoog gewoon het niveau waarop je speelt stapsgewijs en kijk of je het aan kunt (lees: mobs gaan snel neer). Ga daarbij uit van de moeilijkste elite packs die je tegen kunt komen, dan ben je safe. En houd je vinger op je escape skill. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Deadsmell schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:05:
[...]

Hangt eigenlijk van te veel factoren af om iets zinnigs over te kunnen zeggen. Elemental damage zit waarschijnlijk niet verwerkt in die 300k die je noemt, evenals speciale affixes op items die bijdragen aan je damage. Daarnaast hangt het ook erg af van de build die je hebt.

Verhoog gewoon het niveau waarop je speelt stapsgewijs en kijk of je het aan kunt. Ga daarbij uit van de moeilijkste elite packs die je tegen kunt komen, dan ben je safe. En houd je vinger op je escape skill. ;)
ter vergelijking: ik speel atm op t4 met 1.2m sheetdam (2.2m elite output en 2m gewoon) met 15m toughness; 300k dps met 17m tough is een beetje een scheve verhouding; met 800k dps en 10m tough kan je t2/t3 runnen als je wil ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ricmaniac schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:02:
Het is natuurlijk nooit helemaal met elkaar te vergelijken, maar ik speelde gisteren T3 met deze Crusader (softcore, maar ben niet dood gegaan)
http://www.diabloprogress...199/PrinsTePaard/47352781

T1 moet met jouw crusader lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Thanks allen. Ja ik doe nu ook T1 hoor, maar killen wordt al moeilijker.. door me vrij lage dps denk ik. maar me toughness red het makkelijk in T1 ja. hoef niet echt op te letten dat me health ineens dropt ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Gisteren eindelijk een Tasker & Theo gescoord bij Kadala. Was met men WD al overgeschakeld naar een Dagger of Darts + Carneval-build, welke makkelijk door T5 ging.

Toch maar effe snel men skills teruggezet voor een full Pet WD....amai....iets minder sheetdmg, maar de fetishes doen wel meer dmg in game.

Dan maar effe met een bang hart, T6 riftje geprobeerd en :-)...fluitje van een cent....makkelijk en snel 15 FS'en kunnen ophouden....enkel de riftboss is moeilijk omdat daar meestal al men FS'en worden gepopped....maar T6 is nu zeker te doen.

Misschien eens wat gamblen voor een Grin Reaper...en eens de SpiderQueen build proberen. ;-) T&T FTW !!!!

Nu nog men Jade WD eens uitrusten met de "Boon-of the hoarder + Goldwrap"-combo...en das ook weer feest

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Gisteren geluk gehad bij Kadala. Een Mask of Jeram gegokt en Jade gloves. Vanavond T1 proberen.

Nu opzoek naar T&T en betere pants, amu en mojo.

Dropt de Trial Keystone alleen op Torrent difficulty of is de droprate op master gewoon heel laag. Ik heb gisteren een stuk of 10 rifts gedaan maar geen ik heb geen keystone gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Die droppen inderdaad alleen op torment.

En kadala had gisteren blijkbaar goede zin. Ik heb gisteren na 3 maanden zoeken eindelijk mijn laatste deel van de akkhan set mogen ontvangen. Nu op zoek naar een beter schild en een FotF of Darklight... Gaat weer even duren vrees ik maar zo blijven we bezig.

En beetje jammer, vind ik gister op mijn season monk een flying dragon, gebeurt dat terwijl ik een lvl 62 buddy aan het lvlen ben...

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Die akkhan set is die drop only? Alles wat ik kan maken qua sets sucked en lees online overal die akkhan the way to go is.

@ricmaniac 300k dmg is wel weinig.. ik heb op papier al 500 dmg enkel mijn toughness is veel en veel te laag :p zie screenshot iets terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brain3 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:38:
Gisteren eindelijk een Tasker & Theo gescoord bij Kadala. Was met men WD al overgeschakeld naar een Dagger of Darts + Carneval-build, welke makkelijk door T5 ging.

Toch maar effe snel men skills teruggezet voor een full Pet WD....amai....iets minder sheetdmg, maar de fetishes doen wel meer dmg in game.

Dan maar effe met een bang hart, T6 riftje geprobeerd en :-)...fluitje van een cent....makkelijk en snel 15 FS'en kunnen ophouden....enkel de riftboss is moeilijk omdat daar meestal al men FS'en worden gepopped....maar T6 is nu zeker te doen.

Misschien eens wat gamblen voor een Grin Reaper...en eens de SpiderQueen build proberen. ;-) T&T FTW !!!!

Nu nog men Jade WD eens uitrusten met de "Boon-of the hoarder + Goldwrap"-combo...en das ook weer feest
Spider Queen build is geweldig! Zeker met Grin Reaper. Ik blaas daarmee (bijna) alles omver op T5 en ik heb nog geen T&T, geen Tall Man's Finger en geen Rhen'ho Flayer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

Gister weer 10 levels erbij op mijn wizard en heerlijk zeg! is het overigens verstandig spells van 1 type te kiezen? Dus bijv. voornamelijk frost, of arcane, of of of..? Of kan je het gewoon lekker mixen?

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
TgR_KILLER schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:06:
Die akkhan set is die drop only? Alles wat ik kan maken qua sets sucked en lees online overal die akkhan the way to go is.

@ricmaniac 300k dmg is wel weinig.. ik heb op papier al 500 dmg enkel mijn toughness is veel en veel te laag :p zie screenshot iets terug.
Kan die screenshot niet zien hier op me werk... irritante zooi haha. Maar ik weet idd dat 300k damage op papier wel weinig is ja. en me toughness in verhouding te hoog is. kan het best wat afbreken om me damage omhoog te krijgen maargoed ik ben ook pas een uur of 3-5 playtime level 70 :P .. toen ik level 70 ben geworden ben ik eerst campaign gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Scrummie schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:10:
Gister weer 10 levels erbij op mijn wizard en heerlijk zeg! is het overigens verstandig spells van 1 type te kiezen? Dus bijv. voornamelijk frost, of arcane, of of of..? Of kan je het gewoon lekker mixen?
je kan mixen maar als je bijvoorbeeld items hebt met + x aantal arcane damage.. dan is het beter om allemaal arcane skills te nemen. hangt beetje af van welke gear je bouwt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast

Akkhan set is drop en kadala only, en vanaf T1. Class specifieke sets kun je niet craften

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Deadsmell schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:08:
[...]

Spider Queen build is geweldig! Zeker met Grin Reaper. Ik blaas daarmee (bijna) alles omver op T5 en ik heb nog geen T&T, geen Tall Man's Finger en geen Rhen'ho Flayer. :)
Heb je toevallig een link naar de volledige build? Post ofzo.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024

Zoals hierboven gezegd is akkhan idd niet te craften.

Wat de set in mijn ogen tot misschien wel de beste set in game maakt is dat het je build mogelijkheden enorm uitbreid, waar veel andere sets je juist ' dwingen' tot het gebruik van 1 of 2 skills die door de set geboost worden. Feit blijft helaas dat er slechts een aantal skills sterk genoeg zijn voor hoge lvl Grifts maar het idee achter deze set is gewoon heel sterk.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Nephalem schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:18:
[...]

Zoals hierboven gezegd is akkhan idd niet te craften.

Wat de set in mijn ogen tot misschien wel de beste set in game maakt is dat het je build mogelijkheden enorm uitbreid, waar veel andere sets je juist ' dwingen' tot het gebruik van 1 of 2 skills die door de set geboost worden. Feit blijft helaas dat er slechts een aantal skills sterk genoeg zijn voor hoge lvl Grifts maar het idee achter deze set is gewoon heel sterk.
heb zelf nog geen ervaring met die set en ook geen idee wat het doet ;p

Ik vind het zelf lachen om die Jekangbord met Gyrfalcon te hebben. Gewoon rennen en rechtermuis knop ingedrukt houden en miljoen schilden door je scherm laten vliegen met het bouncende geluidje erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wroekel
  • Laatst online: 19-09 15:42
Ricmaniac schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:21:
[...]

heb zelf nog geen ervaring met die set en ook geen idee wat het doet ;p

Ik vind het zelf lachen om die Jekangbord met Gyrfalcon te hebben. Gewoon rennen en rechtermuis knop ingedrukt houden en miljoen schilden door je scherm laten vliegen met het bouncende geluidje erbij :)
ahkan set met losse cooldown reductie betekend dat je bijna non stop akarat's champion actief kan hebben. Dit is een stevige dps boost :) en het feit dat je niet meer gestunnen / getrapped kan worden is bonus :D

Diablo 3 profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
wroekel schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:25:
[...]

ahkan set met losse cooldown reductie betekend dat je bijna non stop akarat's champion actief kan hebben. Dit is een stevige dps boost :) en het feit dat je niet meer gestunnen / getrapped kan worden is bonus :D
Oh das wel erg tof.. trouwens als je dus die akkharaths champion aan hebt met die rune dat je ipv fatal damage weer zo veel leven krijgt in combinatie met die passive skill dat je ook weer tot leven komt. proct dat omstebeurd als je 2 keer dood zou gaan of activeerd die dat allebei waardoor je alsnog maar 1 keer dood zou kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
lolgast schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:12:
[...]
Akkhan set is drop en kadala only, en vanaf T1. Class specifieke sets kun je niet craften
Thanks voor de antwoorden iedereen. Nog een noob vraag. Wie of wat is kadala? Zie iedereen het er steeds over hebben..

ik heb zo het idee dat ik maar gewoon weg moet blijven van de craft sets.. nog bijna niks beter gehad daarvan met een uitzondering hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wroekel
Gisteren ook eindelijk Marauder boots gevonden op me DH zodat ik nu 6set bonus heb en me TNT kan gebruiken :D

Demon Hunter

Iemand nog tips voor verbetering? Ben nog redelijk nieuw met de DH maar speelt wel leuk als verandering voor een Crusader.
Probeer nu de quiver te gamblen voor 2 extra turrents maar nog niet echt geluk ermee.

Diablo 3 profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wroekel
TgR_KILLER schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:33:
[...]

Thanks voor de antwoorden iedereen. Nog een noob vraag. Wie of wat is kadala? Zie iedereen het er steeds over hebben..

ik heb zo het idee dat ik maar gewoon weg moet blijven van de craft sets.. nog bijna niks beter gehad daarvan met een uitzondering hier en daar.
crafted is handig voor tussendoor.
Als je de set wil zien kijk even naar mijn crusader op mijn profiel die heeft de set aan.

Diablo 3 profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
TgR_KILLER schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:33:
[...]

Khadala is een handelaar die in elke stad staat in adventure mode :P .

een dame die je in ruil voor bloodshards (die je aquired met bounties maar voornamelijk met rifts) een random item geeft. Bijvoorbeeld je betaal 5 bloodshards voor boots. Geeft ze je random boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 07:28

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wroekel schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:35:
[...]

crafted is handig voor tussendoor.
Als je de set wil zien kijk even naar mijn crusader op mijn profiel die heeft de set aan.
Niet alleen voor tussendoor. Er zijn genoeg builds waarvoor Capt. Crimson, Aughild en Born hele goede opties zijn. Voor sommige zelfs must haves, omdat ze cooldowns verlagen of extra elite damage + reduction geven.

markklok schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:36:
[...]

Heb je deze al uitgeprobeerd in een grift ?
Nog niet zoveel. Ik ben tot level 21 gekomen met dit karakter, maar dat was niet omdat ik niet verder kon. Zit veel meer in dan dat, maar vraag me niet hoeveel exact. Zal het binnenkort eens testen. :)

Ricmaniac schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:35:
[...]

een dame die je in ruil voor bloodshards (die je aquired met bounties maar voornamelijk met rifts) een random item geeft. Bijvoorbeeld je betaal 5 bloodshards voor boots. Geeft ze je random boots.
Pfff, 'dame' noemt 'ie het. :P

[ Voor 48% gewijzigd door Deadsmell op 09-09-2014 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ricmaniac schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:35:
[...]

Doh Goedemorgen... ok fail haha heb al zon 1000 shards erdoor gejaagd bij haar.. nooit echt de naam geregistreerd lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

*Loopt de posts van gisteravond na*
*Verslikt zich bijna in zijn thee na het zien van de Etrayu van Rone* Lekkere roll! :)

Anywho, gisteren weer verder gegaan met mijn lightning DH projectje, begint inmiddels best redelijk te werken, zelfs met de "extra" equipment die ik nog had liggen. Leuke damage output nu, T6 loopt prima hoewel dat ook niet zo lastig is met sentries.

Liep in 1e instantie nog rond met de chakram quiver, nu gewisseld naar de Meticulous Bolts voor erg trage lightning balls. En ik moet zeggen: werkt prima! Damage output is beter dan met Chakram en op zich valt de hatred tekort nog mee, hoef mijn grenades bijna niet te gebruiken. Enige "nadeel" met deze build is namelijk dat ik wel zelf continu aan het meeschieten ben om mijn gem en wyrdward te triggeren. Dus nog een Kridershot op de kop tikken en dan wordt het pas echt leuk.

Build met deze quiver werkt overigens ook op T6 zonder sentries, je kan hier een goede melee DH mee bouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulanbator
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 15:15
retlaw schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:53:
Hoppa, zojuist toch een flying dragon gevonden! Geen hele goede roll, maar het is er wel 1 :).
Gelijk maar even getest en de sheet dps schiet inderdaad omhoog! met de huidige setup naar de 3,1 m. Toch heb ik de indruk dat mijn lightning monk een stuk sneller killt. Morgen maar even tunen en goed testen wat er lekkerder speelt.
Eindelijk een Flying Dragon gevonden? Gratz!

Ik heb de basic DPS flink opgekrikt met een mooie Witching Hour.

We kunnen wel eens samen run's doen want er valt veel te combineren met damage skills.
Gisteren van Grift 26 naar Grift 28 ging verassend makkelijk.

Wat me ook opvalt is dat het spammen van een Mantra die FD sneller lijkt te proccen. En die Mirinea idem.

D3 Armory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Lol al 3 legendary dingen gevonden. Allemaal plans though en allemaal useless voor mij.. een slechtere chest en 2 items die niet eens voor mijn Class zijn.

* TgR_KILLER wil goede drops :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ulanbator schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:25:
[...]

Eindelijk een Flying Dragon gevonden? Gratz!

Ik heb de basic DPS flink opgekrikt met een mooie Witching Hour.

We kunnen wel eens samen run's doen want er valt veel te combineren met damage skills.
Gisteren van Grift 26 naar Grift 28 ging verassend makkelijk.

Wat me ook opvalt is dat het spammen van een Mantra die FD sneller lijkt te proccen. En die Mirinea idem.
Altijd leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugd... Voeg me maar toe!

Ik zie bij jou ook de simplicity gem. Wat is hier zo goed aan? Ik was eigenlijk van plan om de taeguk te gaan gebruiken. Die verhoogt je damage bij het spenderen van resource. Met de holy decoy build doe je niets anders dus dat is gunstig. De damage van je primary skill is volgens mij niet zo interessant... Of zie ik iets over het hoofd?!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulanbator
retlaw schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:55:
[...]

Altijd leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugd... Voeg me maar toe!

Ik zie bij jou ook de simplicity gem. Wat is hier zo goed aan? Ik was eigenlijk van plan om de taeguk te gaan gebruiken. Die verhoogt je damage bij het spenderen van resource. Met de holy decoy build doe je niets anders dus dat is gunstig. De damage van je primary skill is volgens mij niet zo interessant... Of zie ik iets over het hoofd?!
Die Sunwoko "Taunt-Bom" haalt zijn damage van je Primary sheet DPS en die Simplicity gem damage komt daar weer bij (niet zichtbaar op sheet). Dat blaast de boel behoorlijk op.

Die timers van Taeguk en Gogok wordt ik bloednerveus van als ze weer eens slecht proccen. Vooral bij Corrupt Angels en nog een paar heb ik er last van.

Ik voeg je vanavond toe!

D3 Armory

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met dank aan Klablabla, Delight en Dalyxia gisteren geboost van lvl 42 naar lvl 70, plvl 32 in 3,5 uur tijd d:)b

Kadala was lief gisteravond met een Tal Rasha chest en Klablabla was zo vriendelijk om een Tal Rasha Amulet te geven :9

Nu op zoek naar een full set Firebird Finery, de Aether Walker en de rest :+

Toch leuk dat Seasons ;)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rone schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:43:
Bijzonder tevreden met mijn nieuwe Etrayu:

[afbeelding]

Volgens Diablo3ladder.com is hij #7 EU en #19 World. *O*
Dat scheelt bijzonder weinig:) Kijk eens naar de mijne:)

http://eu.battle.net/d3/e...ppymoos-2738/hero/4402048

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Laatst online: 19-09 10:00
Baroshir schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:58:
*Loopt de posts van gisteravond na*
*Verslikt zich bijna in zijn thee na het zien van de Etrayu van Rone* Lekkere roll! :)

Anywho, gisteren weer verder gegaan met mijn lightning DH projectje, begint inmiddels best redelijk te werken, zelfs met de "extra" equipment die ik nog had liggen. Leuke damage output nu, T6 loopt prima hoewel dat ook niet zo lastig is met sentries.

Liep in 1e instantie nog rond met de chakram quiver, nu gewisseld naar de Meticulous Bolts voor erg trage lightning balls. En ik moet zeggen: werkt prima! Damage output is beter dan met Chakram en op zich valt de hatred tekort nog mee, hoef mijn grenades bijna niet te gebruiken. Enige "nadeel" met deze build is namelijk dat ik wel zelf continu aan het meeschieten ben om mijn gem en wyrdward te triggeren. Dus nog een Kridershot op de kop tikken en dan wordt het pas echt leuk.

Build met deze quiver werkt overigens ook op T6 zonder sentries, je kan hier een goede melee DH mee bouwen ;)
Hey ik ben ook met lightning DH aan het experimenteren. Het is erg geestig om hiermee te klooien.
Ik heb echt een gruwelijke quiver gevonden :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jzywpvl.png
sentries zijn wel handig anders krijg je mobs met reflect in principe niet neer want die doen in eens heeeeeel veel pijn. Thrill of the hunt passive is ook wel geestig aangezien je met 1 shot een leuke stun stroom kan maken :p Ik heb helaas geen goede dovu energy trap. Wat zou dat vet zijn ;O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P-Nut schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:30:
[...]

Hey ik ben ook met lightning DH aan het experimenteren. Het is erg geestig om hiermee te klooien.
[afbeelding]
sentries zijn wel handig anders krijg je mobs met reflect in principe niet neer want die doen in eens heeeeeel veel pijn. Thrill of the hunt passive is ook wel geestig aangezien je met 1 shot een leuke stun stroom kan maken :p Ik heb helaas geen goede dovu energy trap. Wat zou dat vet zijn ;O
Maakt die quiver je ball lightning drie keer zo traag waardoor de lightning blasts vaker proccen, of vat ik de omschrijving van die special verkeerd op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 17:42

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dat heb jij goed idd.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Wel interessant zo een lightning DH! Zo heb ik m ook nog even gehad tot ik allemaal fire gear vond. Zal eens kijken wat ik ervan kan maken :).

Ben voor het verschil tussen de gems taeguk en simplicity er nog niet uit. Wat hebben anderen hier van gevonden?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Gister mijn carneval build compleet kunen maken doordat ik een ramadala's gift heb gevonden. Ik kan zeggen dat ik dit de leukste WD build vind omdat je een stuk tactischer moet spelen door je pets goed te plaatsen.
Vanavond eens wat greater rifts proberen, waar normale pet builds redelijk kansloos zijn denk ik dat je met een carneval build een stuk verder kan komen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:49:
Wel interessant zo een lightning DH! Zo heb ik m ook nog even gehad tot ik allemaal fire gear vond. Zal eens kijken wat ik ervan kan maken :).

Ben voor het verschil tussen de gems taeguk en simplicity er nog niet uit. Wat hebben anderen hier van gevonden?
Kort geleden een DH begonnen in season. Ik gebruik daar Polar Station Sentries in combinatie met Bane of the Trapped. Dat geeft ook een leuke damage increase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Wooldoor schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:57:
Gister mijn carneval build compleet kunen maken doordat ik een ramadala's gift heb gevonden. Ik kan zeggen dat ik dit de leukste WD build vind omdat je een stuk tactischer moet spelen door je pets goed te plaatsen.
Vanavond eens wat greater rifts proberen, waar normale pet builds redelijk kansloos zijn denk ik dat je met een carneval build een stuk verder kan komen.
Nice, die build wil ook nog wel eens proberen. Helaas geen Carnevil kunnen vinden, althans geen level 70 :(.

Een vraag, je gebruikt de Zuni zet, Fetish Army en de Fetish Sycophants passive. Ik dacht altijd dat de fetisches van Fetish Army overschreven werden door de zwakkere van de passive.

Is dit inmiddels gepatched in 2.1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Yup gepatched in 2.1, en je krijgt nu netjes de aantallen van de army en passive fetishes in build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Wooldoor schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:04:
Yup gepatched in 2.1, en je krijgt nu netjes de aantallen van de army en passive fetishes in build.
Mooi, bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 07:28

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Als support op de achtergrond is dat erg lekker. Alleen het positioneren van je fetish is soms best een bitch. Staan ze weer net achter een klein muurtje :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wroekel
wroekel schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:34:
Gisteren ook eindelijk Marauder boots gevonden op me DH zodat ik nu 6set bonus heb en me TNT kan gebruiken :D

Demon Hunter

Iemand nog tips voor verbetering? Ben nog redelijk nieuw met de DH maar speelt wel leuk als verandering voor een Crusader.
Probeer nu de quiver te gamblen voor 2 extra turrents maar nog niet echt geluk ermee.
even een schaamteloze bump :P toevallig DH speler online ^_^ :P

Diablo 3 profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Klopt maar dat maakt het ook wel weer een stuk leuker vind ik, vooral als je dan in een lange gang staat en je krijgt ze allemaal netjes op een rij.
Zombie wall casten en piranho en vervolgens de machine gun van darts starten. Binnen no time ligt alles plat.
Ik zal alleen nog op zoek moeten gaan naar een hellfire amulet zodat ik mijn 3e leg gem kan gebruien. Enforcer heeft voor pet builds niet heel veel nut maar voor carneval wel omdat je geen mask of jeram gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Vraagje: kun je de nieuwe Crusader Shield 'Unrelenting Phalanx' ook bij Kadala gokken? Ik vroeg me af of het zin heeft om daar nog shards in te pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BramSd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:20:
Vraagje: kun je de nieuwe Crusader Shield 'Unrelenting Phalanx' ook bij Kadala gokken? Ik vroeg me af of het zin heeft om daar nog shards in te pompen.
Yep. Seasons legs zitten in de gewone loot pool, dus kunnen ook gegambled worden (uiteraard alleen op Seasons).

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lange pauze gehad omdat diablo3 gekocht had, niet auctionhouse.

vraagje: is de hell ring de grind waard? na een paar pogingen zie ik dat je eigenlijk 3 infernals moet maken... heb er nu 1 naar een een uurtje of wat.... dus wat zal ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
BramSd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:20:
Die dropte bij mij afgelopen week tijdens een rift.
Kan niet wachten om die eens te combineren met de volledige Akkhan set + 2h flail die enemies in Phalanx verandert! :D (shield heb ik op season, de rest non-season)

Wellicht ook nog leuk met een T&T?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:29:
lange pauze gehad omdat diablo3 gekocht had, niet auctionhouse.

vraagje: is de hell ring de grind waard? na een paar pogingen zie ik dat je eigenlijk 3 infernals moet maken... heb er nu 1 naar een een uurtje of wat.... dus wat zal ik doen?
Je kunt het altijd proberen maar met hellfire runs en amu's is de kans op een goeie roll best klein. Heb net een waardeloze hellfire amu gecraft en ik denk niet dat ik er ooit nog 1 maak. Voor mij (casual player) is het de moeite niet waard.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
FloydRaalte schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:35:
[...]

Je kunt het altijd proberen maar met hellfire runs en amu's is de kans op een goeie roll best klein. Heb net een waardeloze hellfire amu gecraft en ik denk niet dat ik er ooit nog 1 maak. Voor mij (casual player) is het de moeite niet waard.
Ik speel ook vrij casual en wil het in ieder geval een keer gedaan hebben, onder het motto van je weet maar nooit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Ubers killen met een groepje gaat in 2.1 echt razendsnel dus heb je ook veel sneller alle items die je nodig hebt om 1 te maken. Voor sommige builds en classes is een derde leg gem zeer handig en de extra passive is ook super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel maar solo, want niemand die geintereseerd is in keywardens grinden haha

maar goed denk dat ik er nog 2 machines voor maak en het een keer probeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:45:
ik speel maar solo, want niemand die geintereseerd is in keywardens grinden haha

maar goed denk dat ik er nog 2 machines voor maak en het een keer probeer
Je gaat wel voor het amulet hoop ik?
Aangezien je het eerder over de hellfinre ring had, die is namelijk echt crap.

En ik grind de keywardens wel af en toe hoor ;)
tot nu toe echt 3 rukke ammies gecraft ;w

[ Voor 11% gewijzigd door kihon op 09-09-2014 12:49 ]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen expantie, dus die ring inderdaad... nou,... dan stop ik lekker met de grind haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:49:
geen expantie, dus die ring inderdaad... nou,... dan stop ik lekker met de grind haha
Als je geen Expansie hebt kun je altijd een hellfire ring maken aangezien deze zeer handig is voor het levelen van nieuwe characters. De chance to cast hellfire meteor (5000% dmg) is erg fijn! Je kunt dan gewoon een level 1 char op T6 gaan spelen.

Afbeeldingslocatie: http://www.diablo3farming.com/wp-content/uploads/2012/10/Diablo-3-Hellfire-ring-of-Strength.jpg

[ Voor 75% gewijzigd door FloydRaalte op 09-09-2014 12:56 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wist niet wat ie deed, alleen die xp boost en inderdaad dacht ik geen level limiet, dus voor een nieuw character....

toevallig net die act 2 overhoop gemept en een key gekregen,. ik krijg ook vaak andere goede loot van die wardens... dus ga maar weer aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:49:
Die expansie is momenteel erg goedkoop bij Amazon.es geloof ik (moet je even kijken op DiabloFans.com) - EUR 16.99 (normaal gesproken EUR 39.99), wat mij betreft een goede investering en kan je ook met alle lvl 70 spelers meedoen (op termijn) :+

Actie loopt tot 14 september a.s. d:)b

[ Voor 25% gewijzigd door Vidra op 09-09-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

P-Nut schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:30:
[...]

Mijn quiver heeft nagenoeg dezelfde roll, alleen geen max atk speed, das wel jammer ;) Met een mooie dovu wordt de stun duration nog beter inderdaad, maar die rollt continu crap als ik er 1 vind. Wil hem ook wel zonder sentries gaan spelen maar dan nat's set te gebruiken met RoV. CD reset zit flink snel met goede killspeed en met de AoE hiervan heb je nóg meer stun.

Lijkt me wel lachen om deze te combineren met een lightning wiz en monk. Stun plix? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Deadsmell schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:08:
[...]

Leuk om te horen....ik had een Grin Reaper. Zoals in "had"....dacht bij mezelf..."wat kan je daar nou mee"...Salvagen dus....

....DOH ! 8)7

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Sowieso nooit legs salvagen als er legendary properties op staan, die kunnen met de volgende patch nog gebuffed of veranderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Momenteel probeer ik nog 2 Immortal king set items te vinden ...
Zou dit doenbaar zijn op een stuk of 100 paragon levels ? Ik wil echt perma call of the ancients

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Normale petbuilds redelijk kansloos? hoe bedoel je?

GR25/26 is toch nie zo slecht met een petbuild zonder T&T...kzal vanavond eens kijken hoe ver ik geraak nu ik men T&T heb.

Carneval build met die "dagger of darts" is wel leuk...maar of je der zomaar veel verder mee geraakt in GR's? da durf ik nie zeggen

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Wooldoor schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:14:
Sowieso nooit legs salvagen als er legendary properties op staan, die kunnen met de volgende patch nog gebuffed of veranderd worden.
Zoveel plaats heb ik niet in men stash :P

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 18:35
wroekel schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:19:
[...]

even een schaamteloze bump :P toevallig DH speler online ^_^ :P
Kadala lief aankijken voor een rucksack, geluk hebben voor een SoJ of Unity, fire of cold dmg op je bracers, afhankelijk daarvan entangling shot inwisselen voor Elemental Arrow - Frost arrow (cold) of Impale - Chemical burn (fire)

en hier even kijken voor je breakpoints: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12945884471

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Brain3 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:24:
[...]

Normale petbuilds redelijk kansloos? hoe bedoel je?

GR25/26 is toch nie zo slecht met een petbuild zonder T&T...kzal vanavond eens kijken hoe ver ik geraak nu ik men T&T heb.

Carneval build met die "dagger of darts" is wel leuk...maar of je der zomaar veel verder mee geraakt in GR's? da durf ik nie zeggen
Tja level 25/26 is eigenlijk niets als je het al vergelijk met hoeveel gemak je 30-33 haalt met een jade build.
een Pet build kan niet concurreren met een jade build op greater rifts. De beste build voor WD greater rifts blijft nog steeds support tikladian en dat is best jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik zit ff te denken volgens mij kan ik beter de speciale mats die nodig zijn om sets en legendaries te craften gaan sparen om stats te kunnen rerollen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
TgR_KILLER schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:45:
Ik zit ff te denken volgens mij kan ik beter de speciale mats die nodig zijn om sets en legendaries te craften gaan sparen om stats te kunnen rerollen of niet?
Hoe speelt het op ps4? heb je het ook op pc gespeeld daarvoor of niet? ik heb het idee dat je op PS4 toch wat kwetsbaarder bent omdat je minder snel kan reageren op dingen.

En weet je toevallig of je je characters van pc mee neemt naar Ps4 als je hem daar op aanschaft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Sinds de dood van mijn favoriete Crusader heb ik bijna de Crusader niet meer aangeraakt, maar na het zien van deze filmpje over de Roland set ben ik weer nieuwsgierig: YouTube: Diablo 3 Reaper of Souls - Roland Set First Impressions (New Crusader Set T6)

Gisteren 2x een GRift 25 gedaan met mijn physical HC barb, voor het eerst dat mijn ancients het loodje legden. Voorlopig durf ik niet hoger te gaan, dit was al slecht genoeg voor de zenuwen :) Eerst wat gems upgraden tot lvl 25 en dan peinzen over andere skills. Of het is mooi tijd om een andere karakter tijd en liefde te geven.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ruigerock schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:51:
Sinds de dood van mijn favoriete Crusader heb ik bijna de Crusader niet meer aangeraakt, maar na het zien van deze filmpje over de Roland set ben ik weer nieuwsgierig: YouTube: Diablo 3 Reaper of Souls - Roland Set First Impressions (New Crusader Set T6)

Gisteren 2x een GRift 25 gedaan met mijn physical HC barb, voor het eerst dat mijn ancients het loodje legden. Voorlopig durf ik niet hoger te gaan, dit was al slecht genoeg voor de zenuwen :) Eerst wat gems upgraden tot lvl 25 en dan peinzen over andere skills. Of het is mooi tijd om een andere karakter tijd en liefde te geven.
Hoe ben je je dood gegaan met je Crusader dan :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ricmaniac schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:56:
[...]

Hoe ben je je Crusader verloren dan :o ?
Doodgegaan in HC denk ik zomaar ;)
Ricmaniac schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:48:
[...]

Hoe speelt het op ps4? heb je het ook op pc gespeeld daarvoor of niet? ik heb het idee dat je op PS4 toch wat kwetsbaarder bent omdat je minder snel kan reageren op dingen.

En weet je toevallig of je je characters van pc mee neemt naar Ps4 als je hem daar op aanschaft
Ik vind het zelf super fijn spelen op de PS4. Gewoon bewegen met de stick ipv alles klikken. Ik heb hem nooit op de PC gespeeld dus kan je daar weinig mee helpen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
TgR_KILLER schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:03:
[...]

Doodgegaan in HC denk ik zomaar ;)
Ja ik bedoelde ook eigenlijk Hoe die was dood gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:45:
Tenzij dat op consoles anders is, zitten die speciale mats niet meer in het spel. Craftables kan je nu met default mats craften. Rerollen had je die speciale nooit voor nodig.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 09-09-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Deadsmell schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:06:
[...]
Tenzij dat op consoles anders is, zitten die speciale mats niet meer in het spel. Craftables kan je nu met default mats craften. Rerollen had je die speciale nooit voor nodig.
Bedoel dan denk ik niet op zon manier speciale xD ik bedoel die mats die je kijgt wanneer je ledendaries salvaged.. die heb ik dus altijd te kort (vind niet zoveel legendaries) waardoor ik eigenlijk nooit iets reroll en zeker niet 2x als het me niet aan staat wat ik gerolled heb gekregen :P

Ik heb nu wel zoveel "normale" gear gesalvaged dat ik daar een hele voorraad van heb. Ben het nu weer terug aan het verkopen als ik veel zooi heb zodat ik gold heb om gems te kunnen upgraden bij die jeweler, want damn dat is me duur xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, Forgotten Souls. :P

Gewoon door grinden. Als je hogere niveaus kunt spelen, dan gaan legs vanzelf meer droppen. Tenzij RNGesus de pik op je heeft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

TgR_KILLER schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:12:
[...]

Bedoel dan denk ik niet op zon manier speciale xD ik bedoel die mats die je kijgt wanneer je ledendaries salvaged.. die heb ik dus altijd te kort (vind niet zoveel legendaries) waardoor ik eigenlijk nooit iets reroll en zeker niet 2x als het me niet aan staat wat ik gerolled heb gekregen :P

Ik heb nu wel zoveel "normale" gear gesalvaged dat ik daar een hele voorraad van heb. Ben het nu weer terug aan het verkopen als ik veel zooi heb zodat ik gold heb om gems te kunnen upgraden bij die jeweler, want damn dat is me duur xD
Jammer dat je alleen PS4 speelt ;)
Anders had je al mijn legs kunnen krijgen die ik zelf niet nodig heb.
Momenteel heb ik ongeveer 1500 souls :+
Als iemand souls nodig heeft, ik drop altijd de legs die ik zelf niet gebruik, mogen teammates dan mee doen wat ze willen :+

Ben maar gestopt met Death Breath's te collecten.
Heb 8k van die dingne in mijn stash |:(

[ Voor 4% gewijzigd door kihon op 09-09-2014 14:23 ]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:31
Deadsmell schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:18:
Oh, Forgotten Souls. :P

Gewoon door grinden. Als je hogere niveaus kunt spelen, dan gaan legs vanzelf meer droppen. Tenzij RNGesus de pik op je heeft. :P
Nja ik vind genoeg legs.... beetje jammer dat Mask of Jeram / T&T maar niet willen lukken @ Season. Wordt er langzamerhand een beetje moedeloos van, rift rift rift a1 bounty a1 bounty rift rift grift grift en wat nuttigs krijgen ho maar. 4k blood shards geven ook al geen Jeram, welke toch wel nuttig is als pet WD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Ricmaniac schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:56:
[...]

Hoe ben je je dood gegaan met je Crusader dan :o ?
Een quadruple molten explosie op T4, een 5e mob zat goed verstopt in de komende explosie die mij op het laatste moment met vortex binnen hengelde. Van 100% leven naar 0% in een halve seconde :/ * wtf just happened* momentje

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ruigerock schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:23:
[...]

Een quadruple molten explosie op T4, een 5e mob zat goed verstopt in de komende explosie die mij op het laatste moment met vortex binnen hengelde. Van 100% leven naar 0% in een halve seconde :/ * wtf just happened* momentje
Wat een lelijke manier om dood te gaan zeg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulanbator
Suicyder schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:22:
[...]

Nja ik vind genoeg legs.... beetje jammer dat Mask of Jeram / T&T maar niet willen lukken @ Season. Wordt er langzamerhand een beetje moedeloos van, rift rift rift a1 bounty a1 bounty rift rift grift grift en wat nuttigs krijgen ho maar. 4k blood shards geven ook al geen Jeram, welke toch wel nuttig is als pet WD :P
Op een 1 of andere manier vallen de items die je nodig hebt sneller als je er niet naar zoekt...

Maar hier je RNGezus beklag doen blijkt ook nogal eens te helpen :P
.

D3 Armory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:31
Ulanbator schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:36:
[...]

Op een 1 of andere manier vallen de items die je nodig hebt sneller als je er niet naar zoekt...

Maar hier je RNGezus beklag doen blijkt ook nogal eens te helpen :P
.
Hahah, klopt wel, misschien toch maar een monk of crusader bijbouwen :P
Of Wiz ivm intel
Pagina: 1 ... 92 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]