Dat laatste is bij mij ook zo. Battle.net is volgens mij nog niet bijgewerkt sinds de laatste wijziging op monk passives.KipCurreh schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:56:
[...]
hmmzz die passives lijken niet te kloppen, zie ook dat men derde zelfs niet geselecteerd is terwijl dit ingame wel zo is
Je sentries schieten gewoon de runes die je geselecteerd hebt, onafhankelijk van je sentry elemental dmg4th schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:58:
Wel nog 1 vraag, als je zelf niet schiet met je cold skills en je sentries Fire zijn. Worden je cold skills dan fire als de sentries ze schieten of gaat die bij bepaalde schoten nu cold dmg doen?Precieze antwoord heb ik tussen alle mensen op ts niet verstaan gok ik want er was genoeg kennis aanwezig
Movies: letterboxd
Dus enige (20%) elemental cold dmg heeft nut, thx!desjaak909 schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:05:
[...]
Je sentries schieten gewoon de runes die je geselecteerd hebt, onafhankelijk van je sentry elemental dmg
Juist enige wisseling heeft meer effect, daarom de vraag of de fire sentries dan cold skill schietendesjaak909 schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:17:
[...]
je hebt nu toch 20% fire dmg, dus misschien beter om wat fire skills te nemen
[ Voor 37% gewijzigd door 4th op 08-09-2014 10:25 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
je hebt nu toch 20% fire dmg, dus misschien beter om wat fire skills te nemen4th schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:08:
[...]
Dus enige (20%) elemental cold dmg heeft nut, thx!
Movies: letterboxd
Snap eigenlijk nog steeds niet waarom je season zou willen spelen ? De items zijn niet zo super en de meeste items krijg je na de season toch gewoon in het spel ? En waarom zou je elke keer weer van 0 willen beginnen ? gaat het niet om de epeen wie het snelste boven aan staat ? en werkt het niet negatief uit op je xp ? Ik kan me er niet naar toe krijgen om het te doen..ga veel liever me SC chars verbeteren en spelen ...
Vette seasonal transmog unlock jonguh!
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
rofl...cfern schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:30:
Vette seasonal transmog unlock jonguh!
Vrijdag droppen er twee flying dragons, de vier pieces Sunwoko lagen al in de stash. Dus ik moest wel de Sunwoko build proberen... dag Lighting Monk
Eerst uitgetest met een volledige Inna-Set met de Inna staff --> alle 4 mantra's.Lekker voor de survivability!
Maar dan miste ik op T6 echt de damage-spike's die de Flying Dragon geeft met dubbele attack speed.
Erg leuke build om verschillende damage enhancers uit te testen.

Eerst uitgetest met een volledige Inna-Set met de Inna staff --> alle 4 mantra's.Lekker voor de survivability!
Maar dan miste ik op T6 echt de damage-spike's die de Flying Dragon geeft met dubbele attack speed.
Van het weekend eindelijk mijn Raekors set en IK set compleet. van T3 ineens naar T6 door de 50% dmg reduction van COTA. Nu nog een goed wapen zien te krijgen. En nog een ring + amulet.
T6 ubers gedaan, alle bosses zijn een eitje behalve diablo zelf, daar moest ik toch wel even opletten. Amulet rolde echt verkeerd dus die kon ik direct salvagen (kreng kost 10 souls
).
Ik vind alleen mijn single target dps niet fijn op bijv de rift guardian of een single elite. Zijn hier nog wat barb's die even kunnen kijken wat ik anders/beter kan doen?
T6 ubers gedaan, alle bosses zijn een eitje behalve diablo zelf, daar moest ik toch wel even opletten. Amulet rolde echt verkeerd dus die kon ik direct salvagen (kreng kost 10 souls
Ik vind alleen mijn single target dps niet fijn op bijv de rift guardian of een single elite. Zijn hier nog wat barb's die even kunnen kijken wat ik anders/beter kan doen?
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Speel op de ps4 maar een goede tip. Zal eens een public joinen kijken of dat wat oplevertprutser001 schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:27:
[...]
Ga gewoon mee met een public T1 en waggel er achter aan, dan kom je ook wel aan je gear. Kijk of je iemand kan vinden die bounties met je doet (voor leuke ring/shoulders/belt) als je op PC speelt kun je me wel toevoegen Silentium#2220.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Iemand die mij kan helpen met bounties op T5/6? Ik kan zelf prima T4 aan, maar hoger dan dat heb ik hulp nodig.
Nu zit ik met name verlegen om een RoRG die maar niet wil droppen. Vandaar dat ik hoopte dat een of meerdere anderen hierbij kunnen assisteren.
Battletag is: http://eu.battle.net/d3/e...fellos-2103/hero/45379325
Ik zou u eeuwig dankbaar zijn.
Nu zit ik met name verlegen om een RoRG die maar niet wil droppen. Vandaar dat ik hoopte dat een of meerdere anderen hierbij kunnen assisteren.
Zelf gebruik ik Frenzy (Maniac) voor single target. En gewoon elke CD chargen op de boss. De charge is dan ook met de bonus dmg van maniac. (ik heb wel 25% CDR dus dat helpt een hoop met single target)Axewi schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:35:
Daarnaast, heb je de inspiring presence nodig? if not neem dan Beserker rage. Met frenzy + charge zit je altijd op max rage en dus altijd 25% dmg bonus
Andere optie zou zijn om COTA op fire dmg te zetten maar dan verlies je de dmg reduction die je nu gebruikt. Met maniac stacks doen die ancients veel dmg.
En je zou nog om kunnen gaan qua gear.
Vile Ward als shoulders, IK mace als wapen en dan 1 van de IK items om naar Raekors (Helm/Gloves)
mijn barbje
Zelf zoek ik nog de Raekor boots, IK belt. Want een goede vileward heb ik al.
edit:
Bedenk me net als Frenzy/Charge zou gaan als enige attack skills dat je dan bloodthirst kan dumpen.
Maar dan moet je dus wel healen met iets anders. Ik heb er zelf LoH voor.
[ Voor 18% gewijzigd door Yogoi op 08-09-2014 11:12 ]
Gratz! Bij mij wil ie maar niet droppenUlanbator schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:34:
Vrijdag droppen er twee flying dragons, de vier pieces Sunwoko lagen al in de stash. Dus ik moest wel de Sunwoko build proberen... dag Lighting Monk![]()
Momenteel is mijn sunwoko monk dus nog uitgerust met de ballengooier fists (Shenlong) die doen aardig mee met de spirit generatie en dat komt goed uit. Ik heb m ook de inna set aangemeten en iets andere skills dan de 'voorbeeld monk' van q. Geen epiphany omdat ik toch weining CDR reduction heb, en daarvoor in de plaats mystic ally die wat extra spirit meebrengt (air ally). Geen mantra dus omdat de inna die al aanzet en cyclone strike - soothing breeze als main spirit spender.
Ik kon geen afscheid nemen van mijn lightning monk.. En die doet het ook nog lekker overigens! Hoop dat ik ook snel een FD loot. Ben wel erg benieuwd naar de boost die dat wapen geeft...
Battle.net || Strava
Ik heb 2 pieces van de Sunwoko set maar een 3e wil echt niet vallen ondertussen 5k aan shards aan shoulders, geen sunwoko schouder
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Need some wizardly advice...
Op het moment loopt mijn wizard T6 en dat gaat redelijk... ik heb echter het gevoel dat ik dmg gewijs nog wel een stapje hoger kan. Of wellicht kan ik mijn survivability verbeteren aangezien ik nog vaak dood ga.
Heeft er iemand tips? Ik snap dat ik opzoek moet naar een Furnace Mace, ben er druk mee bezig maar Kadala is niet aardig. Wellicht heeft iemand advies qua skills?
P.s. ik loop nu met een Boon of the Hoarder gem rond. Heb even een gold-boost nodig namelijk. Wat zijn verder de beste gems voor de wiz? Als laatste ben ik druk bezig om mijn RorG te verbeteren en kan mijn SoJ wellicht ook beter.
Op het moment loopt mijn wizard T6 en dat gaat redelijk... ik heb echter het gevoel dat ik dmg gewijs nog wel een stapje hoger kan. Of wellicht kan ik mijn survivability verbeteren aangezien ik nog vaak dood ga.
Heeft er iemand tips? Ik snap dat ik opzoek moet naar een Furnace Mace, ben er druk mee bezig maar Kadala is niet aardig. Wellicht heeft iemand advies qua skills?
P.s. ik loop nu met een Boon of the Hoarder gem rond. Heb even een gold-boost nodig namelijk. Wat zijn verder de beste gems voor de wiz? Als laatste ben ik druk bezig om mijn RorG te verbeteren en kan mijn SoJ wellicht ook beter.
[ Voor 5% gewijzigd door FloydRaalte op 08-09-2014 11:25 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Voor de gems volgens mij Distance, Poison en Elite.FloydRaalte schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:25:
Dank, ik zal eens kijken! Ik denk niet dat ik inspiring pressence nodig heb mijn meeste life regen komt uit life per fury spent.Yogoi schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:53:
[...]
Zelf gebruik ik Frenzy (Maniac) voor single target. En gewoon elke CD chargen op de boss. De charge is dan ook met de bonus dmg van maniac. (ik heb wel 25% CDR dus dat helpt een hoop met single target)
Daarnaast, heb je de inspiring presence nodig? if not neem dan Beserker rage. Met frenzy + charge zit je altijd op max rage en dus altijd 25% dmg bonus
Andere optie zou zijn om COTA op fire dmg te zetten maar dan verlies je de dmg reduction die je nu gebruikt. Met maniac stacks doen die ancients veel dmg.
En je zou nog om kunnen gaan qua gear.
Vile Ward als shoulders, IK mace als wapen en dan 1 van de IK items om naar Raekors (Helm/Gloves)
mijn barbje
Zelf zoek ik nog de Raekor boots, IK belt. Want een goede vileward heb ik al.
edit:
Bedenk me net als Frenzy/Charge zou gaan als enige attack skills dat je dan bloodthirst kan dumpen.
Maar dan moet je dus wel healen met iets anders. Ik heb er zelf LoH voor.
Ikzelf probeer het volgende wapen te krijgen: http://us.battle.net/d3/en/item/fury-of-the-vanished-peak icm seismic slam. maar je shards uitgeven aan 2-handers lijkt echt nutteloos.
Blij een monk te zien met 2 wapens... zie tegenwoordig alleen maar 2handers voorbij komen.retlaw schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:04:
[...]
{zip}
Ik kon geen afscheid nemen van mijn lightning monk.. En die doet het ook nog lekker overigens! Hoop dat ik ook snel een FD loot. Ben wel erg benieuwd naar de boost die dat wapen geeft...
Heb ik gewoon onwijs pech gehad met damage rolls op me wapens, en heeft het nut deze om te rollen?
Of zal ik ook op termijn overstappen op de 2handers?
Andere tips zijn ook welkom
Bikkol - Monk
Weet iemand hoe ik hier mijn char kan delen (xbox one? )
Ik wil namelijk graag wat advies van jullie betreft mijn build
Ik wil namelijk graag wat advies van jullie betreft mijn build
als je de leaderboards kijkt voor Grifts op de diablo site zie je dat dual weild lightning monks het nog erg goed doen!3xNix schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:34:
[...]
Blij een monk te zien met 2 wapens... zie tegenwoordig alleen maar 2handers voorbij komen.
Heb ik gewoon onwijs pech gehad met damage rolls op me wapens, en heeft het nut deze om te rollen?
Andere tips zijn ook welkom![]()
Bikkol - Monk
Ik heb Inna's set voor 2h, Sunwoku nog maar 2 stuks. 2h is echt pas epic als je de volle sunwoky setbonus hebt, gecombineerd met de extra prockansen als je dat kan combineren met een FD. Die FD en setitems droppen maar niet, dus ik zit voorlopgi nog lekker te dual weilden
Om even duidelijkheid te scheppen in het hele M6 verhaal zal ik even 1 en ander kort uitleggen waarom men een combinatie gebruikt tussen fire en ice skills.4th schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:58:
Van het weekend me DH maar eens uit het stof gehaald bij een DH only party. Laatste stukken Marauders gevonden (en sommige uiteindelijk dubbel tijdens het weekend) voor een M6 build met behulp van verschillende SG members die wat meer ervaring hadden met de DH. Thx!
http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/30779750
Wel nog 1 vraag, als je zelf niet schiet met je cold skills en je sentries Fire zijn. Worden je cold skills dan fire als de sentries ze schieten of gaat die bij bepaalde schoten nu cold dmg doen?Precieze antwoord heb ik tussen alle mensen op ts niet verstaan gok ik want er was genoeg kennis aanwezig
Als je cold elemental dmg neemt is het verstandig de volgende skills mee te nemen voor de meeste dmg
Elemental arrow - frost arrow (ice)
Cluster arrow - maelstorm (ice) (rocket)
Multishot arsenal (fire) (rocket)
Sentry - spitfire (fire) (rocket)
de passive skill balistics is een vereiste om de meeste dmg eruit te halen om dat ik bovenstaande skills allemaal rockets worden gebruikt! De dmg van een spitfire schiet de cold skills. Je krijgt dubbele dmg van de extra rocket die wordt afgeschoten door de turret.
Hetzelfde geld voor multishot arsenal die schiet (on the top of my head) 3 of 4 rockets in de voor 300% weapon dmg. Dit zal een stuk hoger uitvallen dan de burst fire rune!.
Als er nog mensen zin hebben om van alles en nog wat te doen, voeg me toe:
GoldenPants#23891
Daarnaast ben ik ook nog clanloos.. Iemand een clan die ik kan joinen? :")
GoldenPants#23891
Vanmorgen voor me werk nog even Act V af gemaakt met me HC crusader, Toen gelijk me Jekangbord gekregen
nu nog zoeken naar een Gyrfalcon
Je doet T6 door de COTA rune? (bounties/rifts?)Axewi schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:35:
Van het weekend eindelijk mijn Raekors set en IK set compleet. van T3 ineens naar T6 door de 50% dmg reduction van COTA. Nu nog een goed wapen zien te krijgen.
Gaan je ancients dan niet vaak dood?
Zelf Farm ik solo T4 en durfde nog niet echt hoger te gaan omdat ik soms nog wat veel dmg in krijg (terwijl ik iets van 17k armor en 1200 res all heb...)
Met die rune verlies ik wel wat single target dmg maar als ik daardoor T5/6 kan farmen dan is dat het wel waard denk ik.
Jep, die rune together as one is echt een wereld van verschil.Yogoi schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:22:
[...]
Je doet T6 door de COTA rune? (bounties/rifts?)
Gaan je ancients dan niet vaak dood?
Zelf Farm ik solo T4 en durfde nog niet echt hoger te gaan omdat ik soms nog wat veel dmg in krijg (terwijl ik iets van 17k armor en 1200 res all heb...)
Met die rune verlies ik wel wat single target dmg maar als ik daardoor T5/6 kan farmen dan is dat het wel waard denk ik.
Verder ga ik "niet vaak dood" want ik speel HC
Ik vroeg ook of de ancients doodgingen en niet jij 
Speel zelf ook HC namelijk.
Ahh globes werken ook voor ancients? Sweet!
Ik ga vanavond zeker even die rune testen dan.
Nadeel is wel dat ze dan lightning worden en ik heb 39% firedmg (vandaar dat ze zoveel dmg doen met de council rises rune)
En firechains en electrified waren al rot toen ik leapquake speelden maar als raekor is het echt een ramp. Door die charge zit je soms echt 'in' een groep en dan doet die zooi pijn
Nadeel is wel dat ze dan lightning worden en ik heb 39% firedmg (vandaar dat ze zoveel dmg doen met de council rises rune)
En firechains en electrified waren al rot toen ik leapquake speelden maar als raekor is het echt een ramp. Door die charge zit je soms echt 'in' een groep en dan doet die zooi pijn
Is dat een nieuw fist weapon die Vengeful Wind? Ben ik nog niet tegengekomen.3xNix schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:34:
[...]
Blij een monk te zien met 2 wapens... zie tegenwoordig alleen maar 2handers voorbij komen.
Andere tips zijn ook welkom![]()
Bikkol - Monk
Ik zie dat je Hardcore speelt. Daar heb ik minder ervaring mee.
Echter, je DPS gaat het makkelijkst omhoog met dex gems. 100 dex geeft je 7,5k dps
Zie ook diabloprogress onderaan je profile pagina:
http://www.diabloprogress...mion-2936/Bikkol/47848509
Lol ik join net een random rift die al klaar was. Hoefde enkel te cashen. Haha
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 08:36
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Is een Seasonal legUlanbator schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:35:
[...]
Is dat een nieuw fist weapon die Vengeful Wind? Ben ik nog niet tegengekomen.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
En werkt echt als een dolle... tenminste dat denk ik.
Op torment 1 gaan normale beestjes al dood als ik langs loop, door de 6 stacks damage. (630% wep dam.)
Loop nog maar een paar uurtjes rond op T1.. gaat nu best aardig.
Dat is waar m'n build op gebaseerd is, cyclone strike alles me wind in... en dan is het eigenlijk een kwestie van wachten tot ze dood zijn.
De 1handers zijn alleen helaas onder 2k damage, dus ik denk dat deze re-rollen het beste zou zijn.
Verder farm ik een beetje voor de RoRG?
Heb nog geen idee waar ik me daarna op moet/ga richten.
[ Voor 4% gewijzigd door 3xNix op 08-09-2014 13:01 ]
My badYogoi schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:33:
Ik vroeg ook of de ancients doodgingen en niet jij
Enforcer
Base Effect: Increases the damage of your pets by 15%.
Upgrade rank grants: 0.3% more pet damage per level.
Rank 25 unlocks: Your pets take 25% reduced damage.
Maar dat weet ik nog niet helemaal zeker, ligt eraan hoeveel dmg ze doen anders ga ik voor de gem dat je minder dmg krijgt als je ge cc'd word.
Add me maar als friend. Ben straks wel online, kan je meelopen.BramSd schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:42:
Iemand die mij kan helpen met bounties op T5/6? Ik kan zelf prima T4 aan, maar hoger dan dat heb ik hulp nodig.
Ga zelf wat T6 bounties doen namelijk.
Heb ECHT een goede RoRG nodig.
Van weekend weer stuk of 10 gesalvaged.
Een Furnace helpt idd, maar, die is niet required voor Grifts en helemaal al niet voor T6.FloydRaalte schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:25:
JE kan b.v. ook een Serpent Sparker/Sunkeeper/WoW/Burning Axe/Devestator, die jij al gebruikt utilizen.
Of een "betere" devestator craften. (meer dmg)
De gems zijn 100% die elite dmg gem (op lvl 25 geeft hij standaard 15% elite dmg extra)
Die distance gem is ook erg goed.
Voor 3e gem kan je kiezen tussen de poison of trapped gem.
Verder heb je echt NICE veel fire dmg.
Je hebt meer vit nodig overall (net als ik hoor

Maar enigste fire heavy spell is de Apocalypse, dit is zonde, vanwege het feit dat je een Cindercoat draagt. (de dmg van apocalypsde stacked niet) Probeer eens meteor shower
Kunt ook Energy Twister: Gale fore gebruiken voor extra dmg dan van je Apocalypse bv
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Hij zal vast al wel eens voorbij gekomen zijn, maar:
Is er een manier om gear te verzamelen voor je Scoundrel als je Crusader speelt. Er dropt dan namelijk bijzonder weining DEX gear
Is er een manier om gear te verzamelen voor je Scoundrel als je Crusader speelt. Er dropt dan namelijk bijzonder weining DEX gear
In parties met DH spelen of een DH levellenlolgast schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:22:
Hij zal vast al wel eens voorbij gekomen zijn, maar:
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ringen en amu's zijn vrij gemakkelijk. Gewoon de str-varianten naar dex rerollen en zorgen dat ze ias en socket hebben. Voor wapen: wat 4th zegt.
Goeie tips! Heb zelf nu 30 devastators gecraft en dit was de bestekihon schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:11:
[...]
Add me maar als friend. Ben straks wel online, kan je meelopen.
Ga zelf wat T6 bounties doen namelijk.
Heb ECHT een goede RoRG nodig.
Van weekend weer stuk of 10 gesalvaged.
[...]
Een Furnace helpt idd, maar, die is niet required voor Grifts en helemaal al niet voor T6.
JE kan b.v. ook een Serpent Sparker/Sunkeeper/WoW/Burning Axe/Devestator, die jij al gebruikt utilizen.![]()
Of een "betere" devestator craften. (meer dmg)
De gems zijn 100% die elite dmg gem (op lvl 25 geeft hij standaard 15% elite dmg extra)
Die distance gem is ook erg goed.
Voor 3e gem kan je kiezen tussen de poison of trapped gem.
Verder heb je echt NICE veel fire dmg.
Je hebt meer vit nodig overall (net als ik hoor) B.v. die res all op je WH rerollen naar vit en een Plum proberen te vinden met vit en int en CHC, die zoek ik al "jaren"
![]()
Maar enigste fire heavy spell is de Apocalypse, dit is zonde, vanwege het feit dat je een Cindercoat draagt. (de dmg van apocalypsde stacked niet) Probeer eens meteor showerincl. met Cinder is dat best spammy
Kunt ook Energy Twister: Gale fore gebruiken voor extra dmg dan van je Apocalypse bv

Die gems ga ik direct upgraden vanaf nu. Die Distance gem al ik al op rank 12 geloof ik.
Ja fire dmg gaat heel goed! Doe nu op papier 2,4 miljoen fire dmg dus dat zit wel goed.
Ik ga zeker mijn WH rerollen naar VIT, dacht dat ik AR nodig had
Ik zit toch een beetje met de skills en Cindercoat. Ik had apocalypse gedaan i.c.m. Hydra en Blackhole aangezien ik zo snel mogelijk aan de 3000% dmg wil zitten. (6 piece bonus firebird) Ik speel dus zo:
- Grote pack / elite pack gezien!
- 2x apocalypse spammen
- Hydra erbij
- Blackhole om de pack te 'sturen' en de nodige extra dmg te doen
- Spammen van Apocalypse tot arcane op is
- RUN! (retreat, rince & repeat)
Als je twijfelt: ga experimenteren met je paragon punten en kijk waar je het meeste baat bij hebt. Even een aantal zaken leeghalen die geen invloed hebben op toughness / damage en dan punten stoppen bij wat je denkt nodig te hebben. Eerst de één, dan de ander, misschien een combinatie van beide.FloydRaalte schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:27:
[...]
Ik ga zeker mijn WH rerollen naar VIT, dacht dat ik AR nodig hadsoms zie je door de bomen het bos niet meer.
FireBird set werkt wel zo, als je genoeg dmg doet zodat je de FB-DoT op een mob krijgt dan blijft ie "on fire" tot hij dood is (moet je wel in de buurt blijven en niet 3 screens verder lopenFloydRaalte schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:27:
[...]
Goeie tips! Heb zelf nu 30 devastators gecraft en dit was de besteAangezien ik nu toch meer dan genoeg mats en gold heb kan ik er nog wel eens 30 craften en kijken of er wat beters tussen zit.
Die gems ga ik direct upgraden vanaf nu. Die Distance gem al ik al op rank 12 geloof ik.
Ja fire dmg gaat heel goed! Doe nu op papier 2,4 miljoen fire dmg dus dat zit wel goed.
Ik ga zeker mijn WH rerollen naar VIT, dacht dat ik AR nodig hadsoms zie je door de bomen het bos niet meer. De firebird pieces zijn allemaal eerste drops. Dus bij een betere wordt het simpelweg vervangen.
Ik zit toch een beetje met de skills en Cindercoat. Ik had apocalypse gedaan i.c.m. Hydra en Blackhole aangezien ik zo snel mogelijk aan de 3000% dmg wil zitten. (6 piece bonus firebird) Ik speel dus zo:Voordeel is dus dat elke mob die in de fik staat gewoon dood brand. Cindecoat geeft me genoeg reductie in fireskills om dit allemaal te spammen. Of werkt dat niet zo?
- Grote pack / elite pack gezien!
- 2x apocalypse spammen
- Hydra erbij
- Blackhole om de pack te 'sturen' en de nodige extra dmg te doen
- Spammen van Apocalypse tot arcane op is
- RUN! (retreat, rince & repeat)
Int Classes krijgen al allress van hun Int. Als je genoeg vit al hebt kan je voor resall gaan.
Maar voor mij is het iig Armor/Vit > All ress. (natuurlijk wil je ook Int op je gear, maar dat is in 90% van de gevallen al zo
Ik pop meestal Hydra eerst, dan blackhole voor de Hydra's molten path of w/e die fire op de grond mag zijn (zodat mobs erin blijven) en dan apocalypse erop ja.
Cindercoat geeft je fire skill RCR ja, maar je enige "spammable" spell is Apocalypse.
Hydra > je zet 1 neer; BH > heeft een cooldwon
Probeer eens Meteor Shower, nadatje enemies hebt geblackholed
Probeer eens Blazar i.p.v. Event Horizon (je krijgt de DoT dan sneller)
Ik heb BH:EH alleen voor in Grifts, maar in T6 is dat niet nodig
[ Voor 7% gewijzigd door kihon op 08-09-2014 13:40 ]
T6 nu ook voor Wizard een makkie?kihon schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:34:
[...]
FireBird set werkt wel zo, als je genoeg dmg doet zodat je de FB-DoT op een mob krijgt dan blijft ie "on fire" tot hij dood is (moet je wel in de buurt blijven en niet 3 screens verder lopen)
Int Classes krijgen al allress van hun Int. Als je genoeg vit al hebt kan je voor resall gaan.
Maar voor mij is het iig Armor/Vit > All ress. (natuurlijk wil je ook Int op je gear, maar dat is in 90% van de gevallen al zo)
Ik pop meestal Hydra eerst, dan blackhole voor de Hydra's molten path of w/e die fire op de grond mag zijn (zodat mobs erin blijven) en dan apocalypse erop ja.
Cindercoat geeft je fire skill RCR ja, maar je enige "spammable" spell is Apocalypse.
Hydra > je zet 1 neer; BH > heeft een cooldwon
Probeer eens Meteor Shower, nadatje enemies hebt geblackholed(geen idee of dit werkt, maar anderen hebbben er blijkbaar succes mee) (OR BOTH
![]()
)
Probeer eens Blazar i.p.v. Event Horizon (je krijgt de DoT dan sneller)
Ik heb BH:EH alleen voor in Grifts, maar in T6 is dat niet nodig
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Muah... wat is een makkie? Het is geen DH of WD!
Sinds patch 2.1 ben ik met mijn wizards direct van T4 naar T6 doorgegaan.
Van het weekend heb ik een lightning wiz inelkaar gedraaid en die is echt bizar sterk voor T6 farm runs.
Deze dus: http://eu.battle.net/d3/e...rfsmurf-2337/hero/3945824
Ik vind het niet zo erg dat T6 nu zo 'makkelijk' is geworden als je goed gegeard bent, farmt tenminste lekker door. Endgame is nu verhuisd naar greater rifts.
Van het weekend heb ik een lightning wiz inelkaar gedraaid en die is echt bizar sterk voor T6 farm runs.
Deze dus: http://eu.battle.net/d3/e...rfsmurf-2337/hero/3945824
Ik vind het niet zo erg dat T6 nu zo 'makkelijk' is geworden als je goed gegeard bent, farmt tenminste lekker door. Endgame is nu verhuisd naar greater rifts.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Zo, mezelf ook even toegevoegd aan het PSN lijstje.
Speel het nu ongeveer 2 weken en ben Paragon lvl 98 volgens mij.
Het is mijn eerste Diablo spel, wel even wennen in het begin, maar doet me toch denken aan Castle Crashers.
Torment 2 lukt nog wel redelijk, maar zou het eens leuk vinden om met wat NL-ers wat te leren van het spel.
Dus mocht iemand interesse hebben om wat Rifts of bounties te doen, dan hou ik me sterk aanbevolen.
Ik speel overigens met een Demon Hunter.
Speel het nu ongeveer 2 weken en ben Paragon lvl 98 volgens mij.
Het is mijn eerste Diablo spel, wel even wennen in het begin, maar doet me toch denken aan Castle Crashers.
Torment 2 lukt nog wel redelijk, maar zou het eens leuk vinden om met wat NL-ers wat te leren van het spel.
Dus mocht iemand interesse hebben om wat Rifts of bounties te doen, dan hou ik me sterk aanbevolen.
Ik speel overigens met een Demon Hunter.
PSN: Leech1984
Killen wel.. alleen makkelijk blijven leven is weer iets anders.
Blackhole --> meteor --> spamm regen en hij is binnen een paar sec dood
Legion 7i i9 3080 32gb
Hoe zijn jullie aan een Furnace gekomen? Puur met shards gegokt bij kadala?
Ik heb hem via een drop gekregen
Legion 7i i9 3080 32gb
Gokken voor een wapen is iets wat ik pas in uiterste nood zou doen en dan als ik alle 5-shard items heb. Mijn furnace viel ergens in een rift of zo, weet ik niet meer.
Gok niet voor wapen, VEEL te duur.
(alleen dingen die 5 shards kosten gok ik op altijd)
Gewoon random drop during Rift of Bounty, weet ik niet meer.
(alleen dingen die 5 shards kosten gok ik op altijd)
Gewoon random drop during Rift of Bounty, weet ik niet meer.
Er is blijkbaar een exploit waarom mensen in Season al zoveel XP kunnen hebben..... 50x meer exp van GR 27-36....
In een GR wordt je EXP vermenigvuldigd met factor X. Maar als je uit de GR gaat krijg je daar de Torment VI vermenigvuldiging van 50x nog eens overheen.
In een GR wordt je EXP vermenigvuldigd met factor X. Maar als je uit de GR gaat krijg je daar de Torment VI vermenigvuldiging van 50x nog eens overheen.
http://www.reddit.com/r/D...paragons_1277_in_4_hours/Make a greater rift lvl 27-36 (the one you can clear faster) with 4 players(can be done with 3 as well). Player A will be the leecher. Players B-C-D will clear the rift.
Once the rift is opened, Player A will zone in with the group to kill 10 + mobs. after 10+ mobs he will port to town and stay there for the whole rift while players B-C-D clears the rift. For some reasons, you get 50x+ more xp while in town than while in the rift. You get even more XP with an XP pool and +XP gear (hellfire ring, leoric crown with ruby, etc). Once the rift is cleared you switch roles.. Player B becomes the leecher and players A-C-D clear the next rift.
[ Voor 8% gewijzigd door Jay-v op 08-09-2014 14:33 ]
.... zie de stream van King K, zucht....Jay-v schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:30:
Er is blijkbaar een exploit waarom mensen in Season al zoveel XP kunnen hebben..... 50x meer exp van GR 27-36....
[...]
http://www.reddit.com/r/D...paragons_1277_in_4_hours/
Als blizz nu niet los gaat met de banhammer is dus gewoon bewezen dat cheaten mag....
Maximaal deleten van chars die het abused hebben zie ik ze doen.Dennism schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:32:
Als blizz nu niet los gaat met de banhammer is dus gewoon bewezen dat cheaten mag....
Sit back and wait...
Ook wel een grote blunder dat dit met het testen over het hoofd gezien is. In mijn ogen trouwens geen cheat. Je doet niets illegaals.Jay-v schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:30:
[...]
http://www.reddit.com/r/D...paragons_1277_in_4_hours/
Misbruik maken van een exploit is tegen de Terms of Service. Een BAN zo wat mij betreft prima zijn. Dit verneukt Season 1 voor spelers die de bug niet misbruiken.FloydRaalte schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:33:
[...]
Ook wel een grote blunder dat dit met het testen over het hoofd gezien is. In mijn ogen trouwens geen cheat. Je doet niets illegaals.
Het is niet in strijd met wettelijke bepalingen nee
Verder hebben ze vast ergens in de ToS wel een kapstok artikeltje waar gedrag als dit onder gehangen kan worden.
Wat ik verder niet snap is dat bekende streamers hier misbruik van maken, juist dit soort spelers zouden als boegbeeld voor de gaming community en/of het spel dat ze spelen beter moeten weten.
Wat ik verder niet snap is dat bekende streamers hier misbruik van maken, juist dit soort spelers zouden als boegbeeld voor de gaming community en/of het spel dat ze spelen beter moeten weten.
[ Voor 36% gewijzigd door Dennism op 08-09-2014 14:38 ]
Klopt, voldoende gronden om een char te deleten, niet om een account te bannen (in ieder geval niet voorgoed, wellicht wel een temp-ban).Jay-v schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:35:
[...]
Misbruik maken van een exploit is tegen de Terms of Service. Een BAN zo wat mij betreft prima zijn. Dit verneukt Season 1 voor spelers die de bug niet misbruiken.
Denk bijvoorbeeld aan exploits tijdens de eerste Lich King kills (rogue grenaders) bij WoW, ook temp-bans voornamelijk.
Maar dit valt toch niet te controleren?
Mag toch hopen dat deleten wel gebeurt, een temp-ban is ook maar tijdelijkUTADDICT schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:43:
[...]
Klopt, voldoende gronden om een char te deleten, niet om een account te bannen (in ieder geval niet voorgoed, wellicht wel een temp-ban).
Denk bijvoorbeeld aan exploits tijdens de eerste Lich King kills (rogue grenaders) bij WoW, ook temp-bans voornamelijk.
Maar als dan het seizoen afgelopen is krijgt hij wel de xp bij z'n normale characters op.
@hierboven, ik neem aan dat ze wel kunnen zien als iemand in 4 uur tijd 1200Plvl's aan xp erbij gekregen heeft.
[ Voor 9% gewijzigd door Axewi op 08-09-2014 14:46 ]
(Server)logs zien alles!FloydRaalte schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:45:
Maar dit valt toch niet te controleren?
Kijk even in de topic start naar de verschillende clansFreqAmsterdam schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:07:
Als er nog mensen zin hebben om van alles en nog wat te doen, voeg me toe:
GoldenPants#23891
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Goldfarming
Gisteren bezig geweest om mijn Wizard gear om te zetten naar goldfind. Ik moet zeggen, dit werkt i.c.m. met Boon of the Hoarder, goldwrap, goldskin en eventueel die bracers erg goed! Goldwrap geeft je thoughness voor gold wat je oppakt. Die gozer uit het onderstaande flimpje heeft op een gegeven moment 9 MILJARD thoughness. Helaas voor maar 5 seconden
Ik deed Act 1 T6 bounties en zat per 10 minuten aan zo'n 10 tot 15 miljoen goddrops. Echt niet normaal hoe het veld bedekt ligt met gold, doet me denken aan Diablo 1 waarbij je gold in hoopjes van 5000 op de grond kon droppen.
Check dit filmpje voor een voorbeeld waarbij degene 13.000% goldfind heeft. Te ziek gewoon. Doorspoelen naar 5:30.
Gisteren bezig geweest om mijn Wizard gear om te zetten naar goldfind. Ik moet zeggen, dit werkt i.c.m. met Boon of the Hoarder, goldwrap, goldskin en eventueel die bracers erg goed! Goldwrap geeft je thoughness voor gold wat je oppakt. Die gozer uit het onderstaande flimpje heeft op een gegeven moment 9 MILJARD thoughness. Helaas voor maar 5 seconden
Ik deed Act 1 T6 bounties en zat per 10 minuten aan zo'n 10 tot 15 miljoen goddrops. Echt niet normaal hoe het veld bedekt ligt met gold, doet me denken aan Diablo 1 waarbij je gold in hoopjes van 5000 op de grond kon droppen.
Check dit filmpje voor een voorbeeld waarbij degene 13.000% goldfind heeft. Te ziek gewoon. Doorspoelen naar 5:30.
[ Voor 13% gewijzigd door FloydRaalte op 08-09-2014 15:05 ]
Probeer eens Ruins of Corvus, daar spawnen altijd heel veel van die kleine spinachtige.FloydRaalte schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:03:
Goldfarming
Gisteren bezig geweest om mijn Wizard gear om te zetten naar goldfind. Ik moet zeggen, dit werkt i.c.m. met Boon of the Hoarder, goldwrap, goldskin en eventueel die bracers erg goed! Ik deed Act 1 T6 bounties en zat per 10 minuten aan zo'n 10 tot 15 miljoen goddrops. Echt niet normaal hoe het veld bedekt ligt met gold, doet me denken aan Diablo 1 waarbij je gold in hoopjes van 5000 op de grond kon droppen.
Klopt ja, gisteren geprobeerd, echt geniaal! Helemaal voor iemand (zoals ik) die altijd met een goldprobleem zat. Nooit genoeg. Dat is nu wel anders! Gisteravond in een klein uurtje 50 miljoen gold verzameld!Anno schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:05:
[...]
Probeer eens Ruins of Corvus, daar spawnen altijd heel veel van die kleine spinachtige.

idd vrij dom (imo) van deze (of eender welke) exploit online te zwieren, je weet toch dat dit vroeg of laat gevolgen zal hebben voor je char/account etc en dat je vanaf dan toch ook bekend staat als exploiter ?Dennism schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:36:
Het is niet in strijd met wettelijke bepalingen neeVerder hebben ze vast ergens in de ToS wel een kapstok artikeltje waar gedrag als dit onder gehangen kan worden.
kan me niet voorstellen dat dit je populair maakt ?
Om dan nog niet te spreken van de 'voorbeeldfunctie' die sommige streamers over zich hebben gekregen (of zelf toe-eigenen)
raar.
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Iemand toevallig nog naar KingK aan het kijken? lees net dat de bug gefixed lijkt het.
Ik keek net toen Kingkong inderdaad aan het wachten was in town totdat de andere 3 de Grift hadden gehaald. Hij kreeg er 1XP balkje bij. Is dat nou zoveel?Dennism schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:09:
Iemand toevallig nog naar KingK aan het kijken? lees net dat de bug gefixed lijkt het.
Ik dacht dat Diablo 3 volgens hem een kut game was en softcore al helemaal voor noobs is?
Wat een diep triest ventje is dat toch, snap niet waarom hij nog viewers heeft.
Wat een diep triest ventje is dat toch, snap niet waarom hij nog viewers heeft.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Afhankelijk van zijn Plvl kan dat veel zijn ja. Die kerel die Plvl 1000 haalde laatst kreeg er op het einde ong 1/10de blokje bij per 10 T6 rifts, terwijl op Plvl 400 dat iets van 3 levels is, als het niet iets meer is.FloydRaalte schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:12:
[...]
Ik keek net toen Kingkong inderdaad aan het wachten was in town totdat de andere 3 de Grift hadden gehaald. Hij kreeg er 1XP balkje bij. Is dat nou zoveel?
als ie 400-500 Plvl nu is dan is een balkje niet veel, maar als ie al richting de 800 aanloopt kan het heel erg veel zijn.
King zit op 420 ofzo als ik me niet vergis.Dennism schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:17:
[...]
Afhankelijk van zijn Plvl kan dat veel zijn ja. Die kerel die Plvl 1000 haalde laatst kreeg er op het einde ong 1/10de blokje bij per 10 T6 rifts, terwijl op Plvl 400 dat iets van 3 levels is, als het niet iets meer is.
als ie 400-500 Plvl nu is dan is een balkje niet veel, maar als ie al richting de 800 aanloopt kan het heel erg veel zijn.
Een Hardcore of Profesional gamer probeert alles in het spel te doorgronden om zo goed mogelijk te zijn.
Want daar trekt hij viewers mee en verdient hij zijn geld.
Dus hij zoekt naar alle manieren die de game hem biedt om zo goed mogelijk te zijn. In dit geval levert Blizzard de game inclusief glitches die exploitable zijn.
Ieder zijn ding, ik hou het bij casual. Maar KingKongor doet zijn ding. Niks mis mee.
Want daar trekt hij viewers mee en verdient hij zijn geld.
Dus hij zoekt naar alle manieren die de game hem biedt om zo goed mogelijk te zijn. In dit geval levert Blizzard de game inclusief glitches die exploitable zijn.
Ieder zijn ding, ik hou het bij casual. Maar KingKongor doet zijn ding. Niks mis mee.
Vorige week ook begonnen met een seasons demonhunter, bijna compleet enkel TnT nog
.
Gaat wel erg snel met gear vinden
Gaat wel erg snel met gear vinden

Krijg je eigenlijk ALLE gear terug na een season? Of alleen de seasonal pieces?
Alle gear.UTADDICT schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:47:
Krijg je eigenlijk ALLE gear terug na een season? Of alleen de seasonal pieces?
Dan is het nu toch veel voordeliger om snel wat classes op seasonal te gaan spelen, aangezien Kadala en legendary sets veel makkelijker lijken te droppen op seasons?
Krijg je je stash ook terug na het seizoen?
Zo af en toe inspect ik nog wel eens wat profiles, maar stack men tegenwoordig minder % elemental damage op gear, of lijkt het maar zo omdat meeste mensen in Seasons hun gewenste items nog niet gevonden hebben en maar gebruiken wat ze voor handen hebben?
SR+ MiC
Alleen maar elemental dmg stacken geeft je niet de meeste DPS dus dat zal ook meespelen denk ik.Shiro schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:54:
Zo af en toe inspect ik nog wel eens wat profiles, maar stack men tegenwoordig minder % elemental damage op gear, of lijkt het maar zo omdat meeste mensen in Seasons hun gewenste items nog niet gevonden hebben en maar gebruiken wat ze voor handen hebben?
Combinatie van Elemental , elite dmg en skill dmg geeft je de beste effective damage.
(ik ga er voor het gemak van uit dat witte mobs niet 'belangrijk' zijn)
Maar tevens zullen mensen hun gear nog niet gevonden hebben.
Season is ook pas 1,5 week bezig
Alles wat in je stash zit wordt in het ingame-mail systeem geplaatst.Remy!!!! schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:54:
Krijg je je stash ook terug na het seizoen?
Net als collectors edition items en de pre-order items.
Volgens mij halen veel mensen elemental damage weg omdat blijkt dat bij hoge aantallen de deminishing returns te hoog worden t.o.v. andere stats, zeker nu met de legendary gems. Al hoor ik ook regelmatig de laatste dagen dat het beter kan zijn om main stat weg te reforgen om ruimte te maken voor gem slots.
Ik heb echter nog geen volledige berekeningen daarover gezien, dus weet niet in hoeverre het weg reforgen van main stat inderdaad optimaal is, en voor welke classes/builds.
Ik heb echter nog geen volledige berekeningen daarover gezien, dus weet niet in hoeverre het weg reforgen van main stat inderdaad optimaal is, en voor welke classes/builds.
Op DiabloProgress kan je zien welke stat de meeste dps oplevert voor je char. Daarop kan je prima je rolls baseren.Dennism schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:01:
Volgens mij halen veel mensen elemental damage weg omdat blijkt dat bij hoge aantallen de deminishing returns te hoog worden t.o.v. andere stats, zeker nu met de legendary gems. Al hoor ik ook regelmatig de laatste dagen dat het beter kan zijn om main stat weg te reforgen om ruimte te maken voor gem slots.
Ik dacht al, wat gebeurt er als je non season stash vol zit, maar dit is een mooie oplossing.Sepica schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:00:
[...]
Alles wat in je stash zit wordt in het ingame-mail systeem geplaatst.
Net als collectors edition items en de pre-order items.
Is de droprate in seasons dan nu echt ZO veel beter?
Dat het gebuffed is weet ik, maar als ik zie wat voor gear mensen elke dag krijgen in season...Sheesh
Dat het gebuffed is weet ik, maar als ik zie wat voor gear mensen elke dag krijgen in season...Sheesh
Hmm, eens checken dan of ze geupdate hebben, de laatste keer dat ik daar vorige week keek werden bijv. legendary gems en de invloeden die zij hebben op stat scaling en eventuele diminishing returns (o.a. enforcer) nog niet meegenomen, waardoor de berekeningen niet helemaal betrouwbaar waren.Deadsmell schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:04:
[...]
Op DiabloProgress kan je zien welke stat de meeste dps oplevert voor je char. Daarop kan je prima je rolls baseren.
ik had in 1 week mijn 2 set's compleet, de raekors set en IK set.kihon schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:06:
Is de droprate in seasons dan nu echt ZO veel beter?
Tevens heb ik in mijn stash voldoende onderdelen van de blackthorne set, earthquake set en de thorns set.
Dus ja, mag niet klagen. heb geen non season meer gespeeld dus ik weet niet of het door season komt of door 2.1
Shiro schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:54:
Zie ook mijn post van een paar dagen terug. Een must see voor wanneer je wilt weten hoe elemental dmg stackt/werkt. Deminishing returns is idd (een van) de reden(en)Dennism schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:01:
Zooo de eerste dag na bijna 3 weken vakantie zit er weer bijna op.. ff Sporten en dan vanavond weer aan de bak 
Gisteren ff met die furnace aan de slag gegaan en dat levert lekkere dmg op.. Nu alleen nog even kijken hoe ik m'n papieren WIZ om kan toveren naar iets sterkers
Gisteren ff met die furnace aan de slag gegaan en dat levert lekkere dmg op.. Nu alleen nog even kijken hoe ik m'n papieren WIZ om kan toveren naar iets sterkers
Legion 7i i9 3080 32gb
Klopt, die heb ik idd gezien, maar het idd een stuk duidelijker. Over de geen volledige berekeningen had ik het meer over het weg reforgen van main stat voor een socket ipv bijv AS / elemental damage weg reforgen en de gevolgen daarvan voor DPS en Thoughness, maar misschien dat dit op diabloprogress na te kijken is (als ze leg gems nu meenemen daar).
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 08:36
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Ik heb sinds de patch eigenlijk geen non-season meer gespeeld om mijn DH main. Maar wil toch wel ff spelen nog. Maar wat zijn voor een M6 DH de belangrijkste wijzigingen/tips sinds deze patch?
Mijn gear.
Ik denk dat de Enforcer gem mandatory is, zal ik op mijn SoJ de CHD vervangen met een socket hiervoor?
En daarnaast met het oog op de diminishing returns van %ele dmg: welke stats kan ik het beste vervangen? Zit nu op 59% fire dmg. Is dit nog de moeite of is het verstandiger om bijv. de fire dmg op de SoJ te vervangen met een socket?
En verder nog tips? Ja een nieuwe boog want deze is crap, maar heb sinds de switch naar M6 niet heel veel gespeeld dus ook niet veel kunnen looten
Mijn gear.
Ik denk dat de Enforcer gem mandatory is, zal ik op mijn SoJ de CHD vervangen met een socket hiervoor?
En daarnaast met het oog op de diminishing returns van %ele dmg: welke stats kan ik het beste vervangen? Zit nu op 59% fire dmg. Is dit nog de moeite of is het verstandiger om bijv. de fire dmg op de SoJ te vervangen met een socket?
En verder nog tips? Ja een nieuwe boog want deze is crap, maar heb sinds de switch naar M6 niet heel veel gespeeld dus ook niet veel kunnen looten
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
bij mij zit het hem met name in de items die ik nog niet hebDennism schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:01:
Ook komt m'n 'conduit'-gem nu beter uit de verf
sta nu op diaprogress op 2/6/2, dus denk dat ik al redelijk mazel heb gehad met de drops
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Wat een kut spel 
Na een tijdje twijfelen of ik hem wel moest halen ja of de nee toch maar gedaan (X1). Gistermiddag begonnen met spelen en momenteel ben ik level 51 en is Diablo al verslagen. Toch wel verslavend het spel
Ben begonnen als DH en moet zeggen dat ik het spel erg makkelijk doorloop en bosses ook zo verslagen heb. Was begonnen op Hard maar heb hem erg snel naar Expert gezet wat ook erg makkelijk ging,maar kon helaas toen nog niet hoger. Ik zie zojuist dat ik hem op Master kan zetten dus ben benieuwd hoe dat verloopt 
Eerste keer dat ik überhaupt Diablo speel dus ben benieuwd hoe snel ik alles een beetje onder de knie heb wanneer ik eenmaal 70 ben.

Na een tijdje twijfelen of ik hem wel moest halen ja of de nee toch maar gedaan (X1). Gistermiddag begonnen met spelen en momenteel ben ik level 51 en is Diablo al verslagen. Toch wel verslavend het spel
Eerste keer dat ik überhaupt Diablo speel dus ben benieuwd hoe snel ik alles een beetje onder de knie heb wanneer ik eenmaal 70 ben.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hou het maar bij CoC Famous
Vanmiddag een paar random rifts en bounties gejoined. Ging wel erg snel op T1 samen met anderen, 1 keer dood gegaan en een paar keer bijna toen ik te ver van de rest kwam. Qua drops nog niks nuttigs gehad. Nu ik eenmaal level 70 ben lijkt het super moeilijk om betere gear te vinden. Ik heb allerlei recepten dingen gevonden voor rare sets. Paar keer wat proberen te craften maar het was altijd slechter dan de rare armor die ik al had. Of valt er eens een legendary valt die voor een slot waar ik al net wel een legendary voor heb.
Hoe doen jullie dat? Veel craften en als het niet beter is weer opnieuw doen? De mats doen me de das om atm (vooral dat je eerst legendary/rares moet afbreken voor je er 1 kan maken). Vanavond maar weer wat randoms joinen denk ik en hope for the best.
Wat gebruiken jullie trouwens voor wapen jullie crusader? Ik heb nu 1 of andere 2h mace die wel ziek dmg (2400 oid) doet maar zo traag is dat het me te gek wordt. Enkel nog compleet niks gevonden wat enigsinds in de buurt komt en wel snel is. Rekend hij de snelheid trouwens mee in je dmg? Soms heb ik het idee van niet namelijk.
Hoe doen jullie dat? Veel craften en als het niet beter is weer opnieuw doen? De mats doen me de das om atm (vooral dat je eerst legendary/rares moet afbreken voor je er 1 kan maken). Vanavond maar weer wat randoms joinen denk ik en hope for the best.
Wat gebruiken jullie trouwens voor wapen jullie crusader? Ik heb nu 1 of andere 2h mace die wel ziek dmg (2400 oid) doet maar zo traag is dat het me te gek wordt. Enkel nog compleet niks gevonden wat enigsinds in de buurt komt en wel snel is. Rekend hij de snelheid trouwens mee in je dmg? Soms heb ik het idee van niet namelijk.
Ah, de consolespelers melden zich in dit topic.

Kunnen die ajb hun eigen topic krijgen?
Neem aan dat je weet dat dat sarcastisch bedoelt was? Of heb je alleen dat zinnetje gelezen..Grin schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:01:
[...]
Ah, de consolespelers melden zich in dit topic.![]()
Kunnen die ajb hun eigen topic krijgen?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Oke, ik hap ff.Famous schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:10:
[...]
Neem aan dat je weet dat dat sarcastisch bedoelt was? Of heb je alleen dat zinnetje gelezen..
Sarcasme is mij niet vreemd en m'n radar hiervoor functioneert naar behoren. Wat ik opmerkelijk vind is dat jij je eerste post (en eerste zin) in dit topic op een dergelijke manier begint. Toen ik de volgende zinnen las -ja, ik heb verder gelezen dan de eerste zin, hoe kan ik anders impliceren dat jij een consolespeler bent?- werd er een vooroordeel bevestigd. That's all
Maar welkom in het GoT D3 topic, mocht je eens inhoudelijk vragen hebben m.b.t. build/class/gameplay dan ho(o)r(en) ik (we?) dat graag.
Ben je al lid van de Tweakers community? En wellicht is het een idee om lid te worden van een clan zodat je niet elke avond alleen maar randoms/public speelt - er zijn ook een aantal clans met een teamspeak server, waarbij je ook kan praten naast het grindenTgR_KILLER schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:29:
Vanavond maar weer wat randoms joinen denk ik en hope for the best.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
NiceRone schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:43:
Bijzonder tevreden met mijn nieuwe Etrayu:
[afbeelding]
Volgens Diablo3ladder.com is hij #7 EU en #19 World.

Dat wordt een cold build maken.Rone schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:43:
Bijzonder tevreden met mijn nieuwe Etrayu:
[afbeelding]
Volgens Diablo3ladder.com is hij #7 EU en #19 World.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]