"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
heh ik speel ook crus in S1 en da blijft voorlopig ook wel leuk. Crus heeft toch de meeste mogelijke builds met deze patch, al dan niet allemaal voor T6.Neelon schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:27:
[...]
Goed mogelijk ja, inderdaad. Alleen weten we ook hoeveel % van de spelers met DH bezig is? Als dat bijvoorbeeld 50% van de player base is, verklaart dat ook een gedeelte. Niet alles, maar toch.
Maakt me persoonlijk eigenlijk ook niet veel uit welke class er boven aan staat. Ik heb plezier met mn Crusader, dus blijf ik bij de Crusader.
Mja ik wilde alleen even aangeven dat niet elke char na ~10u speel tijd T3 klaar is. DH is meer een uitzondering
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Dit weekend eens kijken of ik die Zei gem op level 25 kan krijgen, een extra 20% stun kans boven op mijn paralysis & wyrdward zou wel eens richting de permastun kunnen gaan! Alles wat ik nog zoek om deze build af te maken, is een goede dovu energy trap en een Velvet Cameral.
Viel mij trouwens op dat een hoop top GR wizards allemaal furnace hebben, jammer dat lightning nog steeds niet echt hoog komt (ik haal 24).
Challenge accepted! Ik zal dit weekend eens proberen hoe ver ik kom met een zapwiz.Ryan1981 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:36:
Viel mij trouwens op dat een hoop top GR wizards allemaal furnace hebben, jammer dat lightning nog steeds niet echt hoog komt (ik haal 24).
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Klink als een gezellige avond4th schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:27:
Gister T6 bounty farm gedaan met sleepwalker, temp en derheino, tijdens de gezelligheid op ts van 487 naar 493 paragon gegaan. Boon of the Hoarder (op lvl 0) met custerian bracers ftw! Helaas maar 1 rorg en was zo slecht dat hij nog net niet gesalvaged is omdat dit me 4de is.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik heb sinds de patch weer wat gespeeld met mijn Barbi, en loop ondertussen met 1 miljoen buffed DPS op de teller rond. Ik dacht dat het iets uitmaakte, maar eigenlijk heb ik nog steeds het gevoel dat ik niets aankan. Sure, T3 lukt wel, T4 als ik in een goed team zit, maar het is niet dat ik daar alles platwals.
Soms heb je zo een "super" speler die dan joint, die killen alle mobs in 2 seconden, nog voor mijn frenzy 5 stacks heeft en ik ietwat valid damage begin te doen dus ... redelijk frustrerend.
Ik heb vooral het gevoel dat het traag gaat... steeds weer die frenzy opbouwen, dan geluk hebben met de positions van de mobs zodanig dat mijn HotA enig nut heeft.
Ahja, en ik voel me ook squishy eigenlijk.
Iemand met tips? Is mijn build (hota) hopeloos achterhaald?
http://eu.battle.net/d3/e...ideshow-2189/hero/1922871
Misschien een idee om 2x2 te gaan dan, gister ook gedaan namelijk, zeker als je goblin tegenkomt tussen andere mobs is dat wel fijnRyan1981 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:36:
Gisteren ook T6 split farm gedaan maar dat viel even tegen als een wizard only spelerWel 2 rorg waarvan 1 best goed.
Was het zeker, alleen heino moet nog een microfoon regelen, zijn huidige is defect
Later kwamen Darkangel en Teflon er ook nog bij dus was weer dolle boel
[ Voor 5% gewijzigd door 4th op 05-09-2014 12:26 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
was het zeker ook zelf ook nog 5 lvls omhoog gegaan en 4 rorg gedropt voor me ik had er nog geen dus er blij er mee
Er zijn mensen die geld verdienen aan het streamen van games, er zijn mensen zonder werk, er zijn verslaafden.. mensen die rustig 16 uur per dag zitten te gamen, dan gaat alles vlug xDNeelon schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:07:
[...]
Er zijn ook al season characters met 450+ paragon levels. Dat vind ik persoonlijk nog meer![]()
![]()
![]()
.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Vlug is 1 ding... 450 paragon levels in een dag of 10... dat is meer raket snelheid.TgR_KILLER schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:08:
[...]
Er zijn mensen die geld verdienen aan het streamen van games, er zijn mensen zonder werk, er zijn verslaafden.. mensen die rustig 16 uur per dag zitten te gamen, dan gaat alles vlug xD
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Er is er dan ook maar 1 die dat heeft.Neelon schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:10:
[...]
Vlug is 1 ding... 450 paragon levels in een dag of 10... dat is meer raket snelheid.
Deze Demon Hunter
En softcore natuurlijk. Hardcore is de hoogste 'pas' 380.
Wat ook ziek is natuurlijk
Waarom zou T6 splitfarm met wizard tegenvallen? Gister ook hele tijd gedaan met verschillende Got-ers/Tweakers. Ging erg goed, mijn dank nog aan de verschillende mensen die meegedaan hebbenRyan1981 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:36:
Gisteren ook T6 split farm gedaan maar dat viel even tegen als een wizard only spelerWel 2 rorg waarvan 1 best goed.
Dit weekend eens kijken of ik die Zei gem op level 25 kan krijgen, een extra 20% stun kans boven op mijn paralysis & wyrdward zou wel eens richting de permastun kunnen gaan! Alles wat ik nog zoek om deze build af te maken, is een goede dovu energy trap en een Velvet Cameral.
Heb toen wel een Traveller's pledge gevonden, NIET normaal die stats.
747 Dex
7% iAS
10% Chc
53% CHD (jaja valt 100% van te maken
Maarja dan krijg je dus DEX ipv INT op je wiz

Toch maar een OP DemonHunter maken
Verder zou je met een lightning spec toch wel hoger moeten kunnen?
Is die proc van Wyrdward voor wizards gefixed dan ofzo? (voor 2.1 was die het echt niet waard om te dragen op lightning wiz)
Zijn er trouwens "ervaren" Wand of Woh spelers inde buurt? Heb paar vraagjes over mijn Woh build, namelijk of die goed is
T6 kan ik doen, maar leg toch nog vaak het loodje
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Op Hardcore? Anders is het zo raar nog niet.Mofkees schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:13:
[...]
yep, en mensen doen al T6 split farming in seasons, dan zeg ik echt WTF
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Check mijn profielkihon schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:35:
[...]
Waarom zou T6 splitfarm met wizard tegenvallen? Gister ook hele tijd gedaan met verschillende Got-ers/Tweakers. Ging erg goed, mijn dank nog aan de verschillende mensen die meegedaan hebben![]()
Heb toen wel een Traveller's pledge gevonden, NIET normaal die stats.![]()
747 Dex
7% iAS
10% Chc
53% CHD (jaja valt 100% van te maken)
Maarja dan krijg je dus DEX ipv INT op je wiz![]()
Toch maar een OP DemonHunter maken![]()
Is die proc van Wyrdward voor wizards gefixed dan ofzo? (voor 2.1 was die het echt niet waard om te dragen op lightning wiz)
Zijn er trouwens "ervaren" Wand of Woh spelers inde buurt? Heb paar vraagjes over mijn Woh build, namelijk of die goed is![]()
Kill the Griftboss before the timer ends and advance to the next difficulty.
Ze bedoelen dat je dan je gem kan opwaarderen toch?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Nee, dat betekend dat je de kans krijgt om te kiezen voor een Grift key voor een hoger level. Óf je kiest voor de gem upgrade, maar dat mag ook als je uit de tijd bent gelopenhexta schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:01:
even een noobvraagje hoor.
Ja en nee ....hexta schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:01:
even een noobvraagje hoor.
Scenario 1 : Je haalt de Grift boss binnen de tijd
Opties : gems upgraden of stone upgraden
Scenario 2 : Je haalt de boss niet binnen tijd maar killt hem wel
Opties : je kan gems upgraden
Scenario 3 : Je haalt het niet op tijd en je doet niet verder
Opties : TP out en restart game
thnxsleepwalkerbe schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:04:
[...]
Ja en nee ....
Scenario 1 : Je haalt de Grift boss binnen de tijd
Opties : gems upgraden of stone upgraden
Scenario 2 : Je haalt de boss niet binnen tijd maar killt hem wel
Opties : je kan gems upgraden
Scenario 3 : Je haalt het niet op tijd en je doet niet verder
Opties : TP out en restart game
Ik dacht even dat er dan misschien toch ergens een portal kwam die ik niet had gezien ofzo.

Bouw je build rond je gear ipv omgekeerd zou ik zeggenBernd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:26:
Ben vers gestart met een seasonal Monk. Heeft er iemand nog tips (of links) voor een startersbuild die nog niet veel gear nodig heeft?
Ik heb mijne niet meer aangeraakt sinds 2.1, maar tot die tijd was de build die ik er nu op heb zitten de top build om te gebruiken. Kan er momenteel even niet veel over vinden op US forum, maar denk dat de combi met firebird geen slechte is gezien de combi met chain reaction. Probleem met Woh wiz blijft dat je vlakbij mobs moet staan om het nuttig te maken. Op GR boven de 25 wordt dit wellicht wel erg pijnlijk. Zie dat je geen unity hebt, dit zal wellicht wel een must zijn. Ik kon op T6 wel zonder maar dan werd het wel moeilijker.kihon schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:35:
[...]
Zijn er trouwens "ervaren" Wand of Woh spelers inde buurt? Heb paar vraagjes over mijn Woh build, namelijk of die goed is![]()
Misschien mijn wiz weer even afstoffen en die een weekje of 2 gaan spelen
Lekker doorfarmen voor:thuran schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:54:
iemand nog advies voor mijn mooie fire monk ?
http://eu.battle.net/d3/e...antjee-2531/hero/30543095
Amu met dex, chc, chd en soket of fire damage
Cindercoat chest
Burning axe of Sankis
Stone of Jordan met fire damage
Ik heb bijna dezelfde build, maar dan sweeping wind ipv epiphany -> Mijn fire monk
EN NEEM DEX IPV INT GEAR
Battle.net || Strava
Met mijn huidige WoW wiz haal ik GR 26 met unity. Wat hierboven gezegd wordt ervaar ik ook, je moet dicht bij de mobs staan. Ik had hiervoor frost nova (diegene die de langste freeze heeft) en black hole. Met genoeg cooldown reduction (probeer 50 % te halen maar minimaal 45%) kun je die om & om spammen. Misschien is een combinatie van frost nova, black hole & slow time wel het beste. Verder heb ik op dit moment 3M elite elemental damage op deze wiz, maar ik ga ook met deze te snel doodkihon schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:35:
[...]
Waarom zou T6 splitfarm met wizard tegenvallen? Gister ook hele tijd gedaan met verschillende Got-ers/Tweakers. Ging erg goed, mijn dank nog aan de verschillende mensen die meegedaan hebben![]()
Heb toen wel een Traveller's pledge gevonden, NIET normaal die stats.![]()
747 Dex
7% iAS
10% Chc
53% CHD (jaja valt 100% van te maken)
Maarja dan krijg je dus DEX ipv INT op je wiz![]()
Toch maar een OP DemonHunter maken![]()
Zal ff kijken.
Heb hem nu in combinatie met FireBird en dat bevalt me erg goed
T6 bounties farmen en een T6 rift gaan makkelijk
Vanavond enzo maar Grifts proberen ermee, wordt LACHUH
Dan wordt het vooral schreeuwen.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

cfern schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:26:
Ja, lachen totdat je rift 25+ haalt.
Controlevraagje: op hoeveel % CDR zit je ingame? Met Woh wil je toch wel rond de 50-55 minimaal zitten.kihon schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:11:
THANKS @ Protax/Baroshir/Ryan.
Zal ff kijken.
Heb hem nu in combinatie met FireBird en dat bevalt me erg goed
T6 bounties farmen en een T6 rift gaan makkelijk
Vanavond enzo maar Grifts proberen ermee, wordt LACHUH
47% zo en dat is genoeg om de EB continue te laten "blasten"Baroshir schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:30:
[...]
Controlevraagje: op hoeveel % CDR zit je ingame? Met Woh wil je toch wel rond de 50-55 minimaal zitten.
Ik liep met een stel prutsers mee, kregen we na een trial een lvl37 riftkey...cfern schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:26:
Ja, lachen totdat je rift 25+ haalt.

[ Voor 7% gewijzigd door Grin op 05-09-2014 17:14 ]
Net nog even een leuke Unity gevonden..
Zolang ik nog geen Akkhan Boots heb dan dus maar geen RRoG -> SoJ + Unity
490 STR
5.5% CHC
12% Elite DMG
(Socket -> Bane of the Powerful - Rank 20)
En kan hem nog rerollen...
Ben nu niet meer online... Maar kan je Elite rerollen? Zie verder weinig zinvolle opties...
Gewoon... Voor wanneer ik niet meer weet wat te doen met materials
Edit: damn... Ik lees net over dat je bij Unity nummertje 2 en follower met cannot die hebt dat je 50% minder dmg ontvangt... Dacht dat het alleen met partygenoten werkte... Nu nog hopen op een 2e Unity dan
[ Voor 45% gewijzigd door Thalaron op 05-09-2014 20:41 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Net mijn eigen gebeat
29 moet ook wel lukken
Heb trouwens echt al 6/7 keer legendaries verstuurd via de mail. Pas 1 keer wat terug gehad
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Ik werd lvl 70 tijdens een bounty (season).
En de cube die ik voor die bounty kreeg gaf een RoRG
Verwijderd
Idem hier, behalve dat ik de stash op de PC overzichtelijker vind. Maar ik ga niet snel meer terug naar de PC.TgR_KILLER schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 10:38:
Als je een heel klein beetje zoekwerk had gedaan had je het antwoord al gehad. Algemene tendens ook uit reviews is dat hij op een console beter speeld. Ik heb hem voor de ps4 en vind het in ieder geval super fijn spelen. Niet dat eeuwige geklik ook. En dat terwijl ik eigenlijk een pc gamer ben.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dat meen je niet?TgR_KILLER schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 10:38:
Algemene tendens ook uit reviews is dat hij op een console beter speeld.

Ik heb hem ff op de PS3 gespeeld maar het komt qua gameplay niet in de buurt van de PC. Ieder zijn ding maar ik vind het iig veel beter spelen op de PC/Mac.
Toch welGrin schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 17:12:
[...]
Dat meen je niet?
Ik heb hem ff op de PS3 gespeeld maar het komt qua gameplay niet in de buurt van de PC. Ieder zijn ding maar ik vind het iig veel beter spelen op de PC/Mac.
Voor mij zijn het later updaten van de patches al reden genoeg, je gaat op een gegeven moment gewoon flink achterlopen.
Vergeet het ongecontroleerde hacken niet. Zitten aardig wat personen hun savegames te hacken, 't is vergelijkbaar met open realm van D2.....Sinned123 schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 19:34:
Heb je op de ps4 eigenlijk al 2.10?
Voor mij zijn het later updaten van de patches al reden genoeg, je gaat op een gegeven moment gewoon flink achterlopen.
Dat zou voor mij DE rede zijn om het niet aan te schaffen...DeBierVampier schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 19:43:
[...]
Vergeet het ongecontroleerde hacken niet. Zitten aardig wat personen hun savegames te hacken, 't is vergelijkbaar met open realm van D2.....
Public op D2 was echt DOODsaai... HC weleens gedaan... join je game... moeilijkste graag en ze liepen als een malle overal doorheen en alles wat hun aanraakte viel dood neer.
Anyways... MAC hier!
Inmiddels alweer PLVL 160 met mijn Season Crusader. Wil nog een Vigilante Belt en lieftst nog een leuke Unity + Cannot Die merc dingetje
PLVL's gaan welk lekker hard op T5 Rift/Grifts
Binnenkort nog wat Bounties doen denk ik... RoRG kan beter en NEED GEMS!!!
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ondertussen bijna level 69.. met beetje goede wil morgen 70
vandaag wilde de legendaries echt niet droppen.. uren gespeeld zonder, en toen 2. allebei een 2h wapen xD waarvan 1 natuurlijk al meteen useless was voor mijn crusader maar ach.
nog geen rorg terwijl ik me helemaal suf loop in a1 (T3), maar ben nu wel de beste (levende) crusader qua dam op seasonsHenkje.doc schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 20:47:
Zo de buffs van de Bounty Bags is goed merkbaar: vandaag de eerste 2 Rrog's. Beide niet goed genoeg voor de crusader maar mn oude Barb main toch nog blij mee kunnen maken
[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 06-09-2014 22:16 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Dit dus.TgR_KILLER schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 22:02:
Ach ik speel enkel met mensen van hier of gewon lekker in mijn uppie niet met randoms dus van die hackers voor de PS4 heb ik geen last.
Speel ook enkel coop met mensen uit mijn friendlist, dus geen last van hackers en gewoon eerlijke gameplay.
Om hier dus geen consoleversie voor te kopen is dus onzin, of je moet geen vrienden hebben ?
Heb je op pc eigenlijk ook Nemesis monsters ? Die gifts droppen ?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

[ Voor 7% gewijzigd door DeadKennedy op 07-09-2014 02:34 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Wat clear je met die crusader?kwakke01 schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 22:15:
[...]
nog geen rorg terwijl ik me helemaal suf loop in a1 (T3), maar ben nu wel de beste (levende) crusader qua dam op seasons
De DPS is namelijk hoog maar het voelt alsof je zou weinig thoughness hebt.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/MayheM-2685/hero/38968836
En mijn gear is nog niet eens compleet, geen unity, lage paragon etc:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DLUX-1534/hero/47320517
Ben even filmpje aan het uppen van het einde van een t6 rift, zodat je een idee hebt hoe dat gaat
[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 07-09-2014 11:57 ]
Vriend heeft dat met die nieuwe Flying Dragon daibo... shit just got unreal. Ruimt 3player t6 met zo'n speels gemak leeg dat ik moest kijken of het niet toevallig op torment1 stond... Smite gem lijkt ook wel meerdere keren per seconde af te gaan.unfor schreef op zondag 07 september 2014 @ 11:49:
Iemand al eens met de Sunwuko monk set gespeeld? Er is een build zo belachelijk sterk dat ik T6 rifts clear alsof het Master moeilijkheidsgraad is.
Ja, ik zoek die Daibo nog.. Wat ik nu gebruik is gewoon matige gear, zelfs nog rare ring en amulet.Neelon schreef op zondag 07 september 2014 @ 11:57:
[...]
Vriend heeft dat met die nieuwe Flying Dragon daibo... shit just got unreal. Ruimt 3player t6 met zo'n speels gemak leeg dat ik moest kijken of het niet toevallig op torment1 stond... Smite gem lijkt ook wel meerdere keren per seconde af te gaan.
Hier een filmpje, op het eind vecht ik met een champ, rare en boss mob. Not a single fuck was given
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sve69LUF5as]
(muziek kun je uitzetten
Yep gebruik die al eventjes, die decoy crit echt heerlijkunfor schreef op zondag 07 september 2014 @ 11:49:
Iemand al eens met de Sunwuko monk set gespeeld? Er is een build zo belachelijk sterk dat ik T6 rifts clear alsof het Master moeilijkheidsgraad is.
Ben even filmpje aan het uppen van het einde van een t6 rift, zodat je een idee hebt hoe dat gaat
Ik loop er momenteel mee door T3. Gebruik hem in combinatie met wave of light.
Moet alleen nog een andere daibo vinden, gebruik nu de Kyro's staff. Maar wil eigenlijk een flying dragon of eventueel een flow of eternity.
[ Voor 16% gewijzigd door Thompson op 07-09-2014 12:18 ]
Beeromaniac
t3 alles, maar als ik ga levellen heb ik 4-piece akkhan aan hoorYogoi schreef op zondag 07 september 2014 @ 09:04:
[...]
Wat clear je met die crusader?
De DPS is namelijk hoog maar het voelt alsof je zou weinig thoughness hebt.
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
En een nette Vigilante Belt van Kadala ter vervanging van mijn Harrington!
Straks nog "ff" Akkhan's Armor van Kadala en mijn SOJ naar Fire rollen ofzo
https://eu.battle.net/d3/...vid1ot-2488/hero/35730414
Ben nog bezig met rerollen van de +armor op ourobouros, maar ben door m'n gems heen (Ik wil daar graag +lightning in hebben)
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
tegen dan ook maar eens proberen of master me wil lukken.
Boots, gloves, source en wapen kun je denk ik makkelijk een betere voor vinden. Als je een paar plans om te craften hebt zal vrijwel elke legendary die je kan craften beter zijn dan wat je nu hebt.Nvidiot schreef op zondag 07 september 2014 @ 17:04:
Kan iemand mij wat tips geven waar ik bijv. mijn bloodshards aan moet uitgeven en of mijn skill setup een beetje handig is zo? Ik speel nu op master maar zou graag naar T1 (of hoger) willen, alleen overleef ik dat nu niet.
https://eu.battle.net/d3/...vid1ot-2488/hero/35730414
Ben nog bezig met rerollen van de +armor op ourobouros, maar ben door m'n gems heen (Ik wil daar graag +lightning in hebben)
Als je vanavond speelt wil ik je gerust even door wat T1 bounties/rifts heenknallen zodat je snel wat betere gear kunt farmen. Voeg me maar toe, Thompson #2265
[ Voor 9% gewijzigd door Thompson op 07-09-2014 17:17 ]
Beeromaniac
Dat merk ik als monk ook. Scheelt dat ik wel redelijk wat area skills/damage heb maar soms staan ze net een stukje buiten je bereik en dat kost veel tijd als dat aan 2 tegenovergestelde kanten zo is.SideShow schreef op zondag 07 september 2014 @ 17:16:
Vinden jullie ook niet dat een pure melee class als barbarian een super groot nadeel heeft in een trial ? vooal solo .. tegen dat je van de ene kant naar de andere kant loopt soms ...
Beeromaniac
35 miljoen op T5. Had eigenlijk méér verwacht.
Het eindgevecht dus zo lang mogelijk rekken.
Voeg me even toe, ik speel ook d3 op ps4. Die game is echt gemaakt voor de console :-)TgR_KILLER schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 22:02:
Ach ik speel enkel met mensen van hier of gewon lekker in mijn uppie niet met randoms dus van die hackers voor de PS4 heb ik geen last xD
Ondertussen bijna level 69.. met beetje goede wil morgen 70![]()
vandaag wilde de legendaries echt niet droppen.. uren gespeeld zonder, en toen 2. allebei een 2h wapen xD waarvan 1 natuurlijk al meteen useless was voor mijn crusader maar ach.
Psn = qoriox
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Yup.. heb nog nooit wat goeds gehad thoughScrummie schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:26:
Vraagje he.. Die bloodshards. Enige wat je ermee kan is toch spulletjes kopen van die vendor in je town? Of heb ik iets gemist? En dan is het gewoon uitgeven en hopen dat je een goed item krijgt van die dame toch?
Ik ook niet, vandaar ook mijn vraagTgR_KILLER schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:29:
[...]
Yup.. heb nog nooit wat goeds gehad though
Wat doen de meesten hier eigenlijk, eigen builds wat je het fijnst vind of gebruiken jullie andere builds van anderen die 'bewezen' het beste doen?
Punt is, ik ben nogal casual, en ben totaal niet van de cijfertjes enzo. Heb eens een whirlwind build geprobeerd met sprint en dan tornado'tjes die je spawnt. Vond ik totaal niet fijn, dus ben weer geswitcht naar wat ik had, en vind dat heerlijk spelen. Ground stomp met enemy's die je pult, en vervolgens hakken en afwisselend met whirlwind waar ik voornamelijk mijn health mee terug krijg.
En nog een vraag; ik heb een link gemaakt van de PS4 naar mijn eigenlijk battle.net account maar ik krijg mijn chars dus niet zichtbaar daar. Iemand daar tips in? (daarom kan ik dus ook niet mijn build laten zien n.a.v. bovenstaand verhaal).
ik speel met een eigen build af en toe wisseld het nog als ik gear krijg die iets enorm buffed. Ik speel ook zwaar casual. Zal vanavond eens kijken of ik hem op master overleef..ik wil snel meer gear

Alleen jammer van de lage STR roll... maar tsja... niet teveel mopperen op die RNG
Op T6 is er niet echt meer sprake van RNG, want op die difficulty is de kans op een legendary uit bounty kistjes nu 100% na een hotfix van een paar dagen terug. Als de stats je niet bevallen; gewoon nog een bounty run doen en voor je het weet heb je nog een RoRG. Hoeveel ik er inmiddels al gesalvaged heb is niet meer op twee handen te tellen.Thalaron schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:52:
Net mijn 1e T6 Solo Act 1 Bountie run gemaakt....
[afbeelding]
Alleen jammer van de lage STR roll... maar tsja... niet teveel mopperen op die RNG
[ Voor 3% gewijzigd door Rone op 07-09-2014 19:31 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Als je die life on hit wegrolt voor crit chance of crit damage heb je best een mooie ring waar je een legendary gem in kunt steken.Thalaron schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:52:
Net mijn 1e T6 Solo Act 1 Bountie run gemaakt....
[afbeelding]
Dat was de planning ook jacfern schreef op zondag 07 september 2014 @ 19:34:
[...]
Als je die life on hit wegrolt voor crit chance of crit damage heb je best een mooie ring waar je een legendary gem in kunt steken.
Productieve dag vandaag! Mijn Barb met hulp naar lvl 70 geschoten zodat ik al mijn leuke Lightning gear kon stallen
Enige wat nog niet gelukt is wat op de planning stond is mijn Amulet naar Fire% rollen. Of evt. socket bij gebrek aan keuze... maja... kan niet alles hebben!
[ Voor 4% gewijzigd door Thalaron op 07-09-2014 21:23 ]
Denk dat de meesten min of meer de bewezen 'standaard' builds volgen. Vooral op de hogere torment/greater rift levels ga je de verschillen met eigen brouwsels goed merken. Tenzij je eigen brouwsels dicht in de buurt van de standaard builds liggen natuurlijk.Scrummie schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:42:
Vanmiddag overigens van T1 naar T2 geswitcht.
Wat doen de meesten hier eigenlijk, eigen builds wat je het fijnst vind of gebruiken jullie andere builds van anderen die 'bewezen' het beste doen?
Punt is, ik ben nogal casual, en ben totaal niet van de cijfertjes enzo. Heb eens een whirlwind build geprobeerd met sprint en dan tornado'tjes die je spawnt. Vond ik totaal niet fijn, dus ben weer geswitcht naar wat ik had, en vind dat heerlijk spelen. Ground stomp met enemy's die je pult, en vervolgens hakken en afwisselend met whirlwind waar ik voornamelijk mijn health mee terug krijg.
En nog een vraag; ik heb een link gemaakt van de PS4 naar mijn eigenlijk battle.net account maar ik krijg mijn chars dus niet zichtbaar daar. Iemand daar tips in? (daarom kan ik dus ook niet mijn build laten zien n.a.v. bovenstaand verhaal).
Op het moment dat het woord 'efficiëntie' valt ga ik persoonlijk wel over m'n nek. Brave New World

Alles bijeen wordt het volgen van de standaard builds wel enorm benadrukt op het net. Ik denk dat er veel meer marge is dan de meesten denken in ieder geval.
Met je PS4 kan ik je niet helpen, maar ik ben wel benieuwd naar je build ondertussen.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Thanks voor de tip! Ben naar aanleiding van jouw post eens gaan zoeken en heb een leuke build rondom die set gevonden. Verschilt niet veel van de jouwe. Hoewel ik alleen nog maar een paar stukken Capt. Crimson en Aughild heb, kon ik er meteen mee naar T4. Survivability top, damage alleen nog ondermaats bij rift bosses en elites. Ik zie mijn health met deze build bijna nooit droppen!unfor schreef op zondag 07 september 2014 @ 11:49:
Hoop alleen dat die Sunwuko items snel gaan droppen, want ik kan mijn spirit nu niet kwijt.
Volgens mij is dit de betreffende build. Goed uitgelegd in het filmpje. Heb momenteel alleen de rune van BoH verwisseld, omdat Infused with Light zonder Sunwuko geen nut heeft.
Ik speel zelf ook met de build en hij is echt super sterk. De mijn poppetje kan nog iets betere gear gebruiken (en reroll op de RoRG maar need Topaz...)Deadsmell schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:19:
[...]
Thanks voor de tip! Ben naar aanleiding van jouw post eens gaan zoeken en heb een leuke build rondom die set gevonden. Verschilt niet veel van de jouwe. Hoewel ik alleen nog maar een paar stukken Capt. Crimson en Aughild heb, kon ik er meteen mee naar T4. Survivability top, damage alleen nog ondermaats bij rift bossen en elites. Ik zie mijn health met deze build bijna nooit droppen!
Hoop alleen dat die Sunwuko items snel gaan droppen, want ik kan mijn spirit nu niet kwijt.
Volgens mij is dit de betreffende build. Goed uitgelegd in het filmpje. Heb momenteel alleen de rune of BoH verwisseld, omdat Infused with Light zonder Sunwuko geen nut heeft.
Gisteren heb ik met de versie die ik nu run voor het eerst een solo GR33 kunnen clearen.
Hoger dan dat heb ik problemen met survivability dus daar moet ik echt een oplossing voor gaan vinden...
Heb de stap naar T3 nog niet gemaakt. Wel wat Grifts op level 18 à 19 gedaan, dat red ik nét(!). Kan ik dan T3 wel aan, of nog ff wachten op bijv de 4-set van akkhan?
Verder inmiddels 2 Ramalandi's Gift op voorraad, ook wel een fijn idee dacht ik zo
Jep, was ik erg verrast over. Heb de laatste tijd geprobeerd om T6 te halen met WD en Wiz, maar ben nog niet verder gekomen dan T5 resp. T4. WD heeft hele specifieke items nodig, waardoor progress langzaam gaat. Wiz kostte nauwelijks moeite om op T4 te krijgen, maar denk dat ik met even veel gemak de monk misschien wel op T6 krijgt. Duimen voor de juiste items!sleepwalkerbe schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:27:
[...]
Ik speel zelf ook met de build en hij is echt super sterk. De mijn poppetje kan nog iets betere gear gebruiken (en reroll op de RoRG maar need Topaz...)
Gisteren heb ik met de versie die ik nu run voor het eerst een solo GR33 kunnen clearen.
Hoger dan dat heb ik problemen met survivability dus daar moet ik echt een oplossing voor gaan vinden...
Kwam wel iets bizars tegen, ik had een game gemaakt met een vriend T6, komt er een koreaanse gast met een barbarian binnen... alsof we op normal speelde voordat wij bij de mobs waren lag 3/4de alweer om..
Ben zelf nog een beetje aan het klooien geweest met +fire dmg set die ik rustig aan verzameld had... maar de items zijn ruk dus ga ik van +1M dmg naar ~670k+78%fire+25%elitedmg maar dit is ruk vergeleken met de 1M normale dmg. Het kost me grootse moeite om leuke items met +fire/+poison dmg te vinden.
En wat me ook op viel.
15 bounty boxen @ T4 (T6 duurt nog te lang) per char (Seasonal WD en normale WD).
- Seasonal WD uit 15 bounty boxen : 3 x shoulder, 3 x RORG, 2 x andere ring, en nog iets + 2 x ramaldini's gift tijdens het doen van de bounty... en een sloot random legendaries tijdens bounty en daar komt nog bij 1 x koe level en 1 x goblin realm (3 x goblin realm gehad).
- Normale WD uit 15 bounty boxen : 1 x shoulder, 1 x "avinici"? ring, en voor de rest niets, 3-4 legendaries tijdens bounty.
Ik begin een patroon te zien hier... Ook op normal char nog geprobeerd voor hellfire ring/neck te gaan, 8 x gedaan @ t5 en 0.0 drops.. begint een beetje irritant te worden...
In mijn ogen word seasonal gewoon geboost.
Ook bij Kadala viel het me op 500 shards op Seasonal voor b.v. bracer upgrade per volle bag 3-4 leg/set items, op normal 500 shards en niet 1 leg..
Hetzelfde als het om gear gaat, op mijn normal WD heeft het me maanden gekost om de set items te pakken te krijgen voor mijn WD (en andere chars welke nog niets hebben nu) terwijl op mijn seasonal in 4-5 dagen al bijna identieke gear heb en nu al 'beter'.
Normal : http://www.diabloprogress...um-2220/Aloysius/44478722
Seasonal : http://www.diabloprogress...um-2220/Aloysius/47375502
Ben ik de enige die dit ervaart? Of zijn er meer die dit zien?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Of helemaal niet, want Seasonal heeft een veel grotere replay waarde(en tijd) waardoor Blizzard meer spelers bezig kan houden (en in the long run, dus meer geld verdient).
TL;DR; Je zal vast gelijk hebben, maar Blizzard heeft er vast een goede reden voor
Even niets...
Ik moet eerst master nog proberen maar ik vroeg het me af.
Hardcore is wel even wennen, maar heel erg leuk.
Ook al twee keer de treasure vault gevonden. Tot mijn verbazing dropten er imperial gems in de vault. Ondanks dat ik op een non torment difficulty zat.
Wat zijn jullie routes om goblins te jagen ? Ik run beide towers in Act III.
Welk leven ben je dan? Want ik loop op mijn lvl 56? DH door master heen en dat is goed te doen.TgR_KILLER schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:57:
Ik vraag me af of er standaard waarden zijn dmg en toughness voor elk tourment level? Of is dat gewoon een kwestie van proberen?
En afhankelijk van welk platform je speelt wil ik je best even naar 70 helpen is een fluitje
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik heb gisteren met mijn lvl 33 DH (p53) een nephalem rift gecleared op T1.prutser001 schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:02:
[...]
Welk leven ben je dan? Want ik loop op mijn lvl 56? DH door master heen en dat is goed te doen.
En afhankelijk van welk platform je speelt wil ik je best even naar 70 helpen is een fluitje
Aan het einde van de rift was ik dan ook lvl 40. (gem in helm met +37% exp helpt hier ook wel bij)
Met mijn lvl 70 (p53) Crusader zit ik nu op T2, misschien eens wat meer verdiepen in de builds hiervoor.
Tot nu toe klooi ik gewoon maar wat aan.
Eigenlijk niet, want er zijn te veel factoren die niet meegerekend worden in je paper doll stats om daar een uitspraak over te kunnen doen. Het hangt ook heel erg af van je karakter en build. Mijn monk kan door zijn build hetzelfde niveau als mijn wiz spelen, met een stuk minder toughness. Daarnaast hebben de melee chars 30% damage reduction. Zelfde met damage. Te veel factoren, zoals elemental damage, specials op items, legendary gems. Die wegen wel mee, maar zie je niet terug in je stats.TgR_KILLER schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:57:
Ik vraag me af of er standaard waarden zijn dmg en toughness voor elk tourment level? Of is dat gewoon een kwestie van proberen?
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 08-09-2014 09:13 ]
Tot en met T3 lukt met beetje gear prima op crusader maar voor t4+ is full akkhan (roland heb ik geen ervaring mee) sterk aan te raden anders gaat het gewoon erg stroef.lolgast schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:34:
Dit weekend ook weer wat progress gehad. 2-set bonus akkhan en 4-set Rolands. Vraagje:
Heb de stap naar T3 nog niet gemaakt. Wel wat Grifts op level 18 à 19 gedaan, dat red ik nét(!). Kan ik dan T3 wel aan, of nog ff wachten op bijv de 4-set van akkhan?
Verder inmiddels 2 Ramalandi's Gift op voorraad, ook wel een fijn idee dacht ik zo
Ben gisteren level 70 gewordenprutser001 schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:02:
[...]
Welk leven ben je dan? Want ik loop op mijn lvl 56? DH door master heen en dat is goed te doen.
Zal straks eens een act proberen op master kijken hoe dat gaat.
Ga gewoon mee met een public T1 en waggel er achter aan, dan kom je ook wel aan je gear. Kijk of je iemand kan vinden die bounties met je doet (voor leuke ring/shoulders/belt) als je op PC speelt kun je me wel toevoegen Silentium#2220.TgR_KILLER schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:24:
[...]
Ben gisteren level 70 gewordenmaar bijna al mijn gear is rare level 70 of niet eens level 70.
Zal straks eens een act proberen op master kijken hoe dat gaat.
De eindbedoeling is de hele rainment set, maar met mijn geluk qua drops duurt dit nog wel een paar decennia
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Even kijken op DiabloProgress ("DP") - rechtsonderin geeft DP aan hoeveel dps je er bij krijgt per punt "primary stat", CHC, CHD, IAS, etc. Met die getallen kan je bij benadering het eea wel uitrekenenlolgast schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:39:
Weet iemand of er ergens berekeningen zijn wanneer het zin heeft om een stat op de offeren voor een socket? Kan zelf moeilijk de inschatting maken of 5,5% crit minder handig is dan een legendary gem en aangezien ik al 20 keer rerolled heb, is het lastig "ff" testen
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Gewoon doorfarmen. Zoeken werkt niet. Bedenk met welke build je wilt spelen en ga farmen tot je de benodigde gear hebt, of bouw je build rondom de gear die je vindt.KipCurreh schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:40:
Kan er iemand ff kijken naar men (main) monk en aangeven waar ik best 't eerst naar zoek ?
De eindbedoeling is de hele rainment set, maar met mijn geluk qua drops duurt dit nog wel een paar decennia
Zit er een gedachte achter je build? Is die op gebaseerd op je huidige gear of de set die je zoekt? Ik zie bijvoorbeeld Combination Strike in je build. Die gaat met één spirit generator niet werken toch? Tenzij dat sinds 1.0.8 veranderd is.
hmmzz die passives lijken niet te kloppen, zie ook dat men derde zelfs niet geselecteerd is terwijl dit ingame wel zo isDeadsmell schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:54:
[...]
Gewoon doorfarmen. Zoeken werkt niet. Bedenk met welke build je wilt spelen en ga farmen tot je de benodigde gear hebt, of bouw je build rondom de gear die je vindt.
Zit er een gedachte achter je build? Is die op gebaseerd op je huidige gear of de set die je zoekt? Ik zie bijvoorbeeld Combination Strike in je build. Die gaat met één spirit generator niet werken toch? Tenzij dat sinds 1.0.8 veranderd is.
Zo weet ik zeker dat ik Harmony staan heb op de 3de...
4de is volgensm ij iets anders dan die Combination strike, maar moet ik eens verifiëren als ik thuis ben vanavond
Verder is het lightning gebaseerd, en heb ik zoveel mogelijk lightning res (maar harmony is aangepast denk ik) ?
Qua active skills zou ik 't zo laten, vind het best goed lopen zo met cyclone & lashing tail
T4 kan ik nog best aan, alleen met meerdere elite/boss mobs tegelijk heb ik weleens last
farm ik het best door op T4, of gewoon op T1 knallen voor snelheid ?
[ Voor 29% gewijzigd door KipCurreh op 08-09-2014 10:02 ]
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/30779750
Wel nog 1 vraag, als je zelf niet schiet met je cold skills en je sentries Fire zijn. Worden je cold skills dan fire als de sentries ze schieten of gaat die bij bepaalde schoten nu cold dmg doen?
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]