Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-11 21:05
Zo.. level 49 en bijna op het eind van ACT 5.. morgen de story maar eens afsluiten.
Vond toenstraks een magic sword waar geen str of vit of wat dan ook op zat, maar puur op dmg was hij goed voor ruim 1000 punten dmg meer dan mijn oude legendary met 200+ str... beetje vreemd maar goed het zij zo. Dmg ging van net geen 5000 naar 6000..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:48

OMD

Ik heb een issue met performance sinds 2.1

Heb veel framedrops en soms zelfs dat mn pc er moeite mee heeft en er net 10 fps uitpoept ( zeldzaamheid )
Het loopt gewoon niet lekker meer en voor 2.1 had ik nergens last van. Meen ook vaker te hebben gelezen over de performance sinds 2.1. Meer mensen last van?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 12:19

Neelon

FOR PONY!!!

OMD schreef op woensdag 03 september 2014 @ 00:14:
Ik heb een issue met performance sinds 2.1

Heb veel framedrops en soms zelfs dat mn pc er moeite mee heeft en er net 10 fps uitpoept ( zeldzaamheid )
Het loopt gewoon niet lekker meer en voor 2.1 had ik nergens last van. Meen ook vaker te hebben gelezen over de performance sinds 2.1. Meer mensen last van?
Idem, maar alleen op sommige plekken. Heb sound channels naar lowest (16) gezet en dat lijkt te helpen om een of andere reden.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zijn er hier toevallig mensen die Witch Doctors spelen, pet build vind ik leuker dan 'poison dart' build en ik zoek dus tips voor de pets.
Ik zoek wat tips, ja ik weet dat ik meer +fire dmg op mijn gear moet hebben maar dat valt erg tegen.
RORG wil niet droppen anders had ik nog een magefist met 20% firedmg en zonder de RORG gaat m'n set bonus naar de knoppen. Maar de rest van de stats zijn slecht dus verlies ik bijna 16%dmg, ook wil het niet lukken met gem socket op m'n ringen/neck. Anders pak ik nog 18.60% pet damage mee van de legendary gem. Ook moet ik die andere gloves/headpiece te pakken zien te krijgen met de extra pet dmg.

Vind het een beetje irritant worden dat mijn seasonal toon nu al beter is :
http://www.diabloprogress...um-2220/Aloysius/47375502
vergeleken met mijn normal :
http://www.diabloprogress...um-2220/Aloysius/44478722

Het blijft ruk uiteraard maar ok er is een hoop ruimte voor verbetering.

Als ik zie hoeveel set pieces er droppen op mijn seasonal char vergeleken met mijn normale is bizar.
Ik heb op mijn normale char net een halve pagina vol in mijn bank met overige set items.
Op mijn seasonal heb ik een goede pagina vol, ook legendaries droppen veel vaker in de laatste runs @t2 op mijn S1 iets van 14 leg+set items, op mijn normale @ t3 maar 2leg en 1set.

Ik kijk wel af bij de hoger geplaatste op Diabloprogress maar het wil niet echt lukken met die items.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:48

OMD

Neelon schreef op woensdag 03 september 2014 @ 00:45:
[...]

Idem, maar alleen op sommige plekken. Heb sound channels naar lowest (16) gezet en dat lijkt te helpen om een of andere reden.
Ga ik dat is proberen! Thnx voor de tip :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

prutser001 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 01:24:
Zijn er hier toevallig mensen die Witch Doctors spelen, pet build vind ik leuker dan 'poison dart' build en ik zoek dus tips voor de pets.
In het algemeen zou ik je aanraden om Debo eens te checken. Hij streamt hier, weet alles van WD's en is een sympathieke vent. Je kan 'm op stream ook nog eens wat vragen. Op z'n twitch pagina vind je ook links naar tutorials over de verschillende builds en welke gear daarbij past.
Hij is ook van het type dat graag met een build speelt die 'ie zelf leuk vindt om te spelen en niet alles heel anaal kapot min/maxt.

Dat gezegd hebbende: je gear gaat best de goede kant op volgens mij maar je skill keuze's zijn hier en daar... opvallend. Vampire Bats èn Toads?

Als ik jou was zou ik even kijken naar Debo's Grim Reaper build. Die met de Spider Queen erin.
Da's toch juist leuk? Bij mij gaat het ook heel snel op seasonal.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Gisteren had ik echt geluk, na al op de eerste dag in seasons dat nieuwe schild Frydehr's Wrath te vinden dat condemn 40 wrath kost ipv cooldown. Vond ik gisteren mijn Blade of Prophecy condemed enemies also cast condemn. Ik ren nu overal doorheen en alles valt neer :) heb gisteren niet veel tijd gehad om verder te testen, maar T5 ging als een eitje, nu nog T6 proberen. Enige wat ik nu nog nodig heb zijn Gloves van Arkhan set. Dan gaan we eens kijken hoe ver we gaan komen in de Grifts. Jammer genoeg duren die werkdagen zo lang :)

Verwijderd

Ik zoek wat tips, ja ik weet dat ik meer +fire dmg op mijn gear moet hebben maar dat valt erg tegen.
RORG wil niet droppen anders had ik nog een magefist met 20% firedmg en zonder de RORG gaat m'n set bonus naar de knoppen. Maar de rest van de stats zijn slecht dus verlies ik bijna 16%dmg, ook wil het niet lukken met gem socket op m'n ringen/neck. Anders pak ik nog 18.60% pet damage mee van de legendary gem. Ook moet ik die andere gloves/headpiece te pakken zien te krijgen met de extra pet dmg.

zoals hierboven al gezegd. Kijk naar Debo. Follow hem op twitch. Keivriendelijke kerel. streamed veel en speelt hoofdzakelijk pet builds.

Poison dart build met poision gear & de nieuwe dagger is na de Jade momenteel de build to get. omdat het samen met carnevil ziek hard procced.
Maar zoals nogmaals hierboven gezet. Pet HP is bijna niks meer. Sterven op GR29 met 13 mil toughness. Gargantuan die nog steeds doet alsof ie stoned is.
Wordt gefixed tough :)

Gisteren wel een SMK gevonden en een 3De Rhenos en 3de furnace. Maar nog geen dagger of darts :(
Jade build getrokken naar GR31.
En men beide gems op level 23. Nog een paar GRifts te gaan vanavond !

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:13
Heb echt plezier in het levelen nu in season. Nu inmiddels me HC Season Crusader 62. vanavond maar even naar 70 brengen. Als het alleen maar niet zo gaat als me Demon Hunter. Die was op level 69 en nog 3 balkjes xp dood gegaan :( I cried a little inside

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Voordeel van grifts is dat het voor blizzard meteen duidelijk is welke builds wel of niet werken, en zo kunnen ze het aantal viable builds uitbreiden, en de te OP builds intomen

• Ricmaniac
Bensel15 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:12:
Voordeel van grifts is dat het voor blizzard meteen duidelijk is welke builds wel of niet werken, en zo kunnen ze het aantal viable builds uitbreiden, en de te OP builds intomen
Hoop wel dat ze er dan ook op die manier naar kijken :P

Verwijderd

Bensel15 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:12:
Ach ik verwacht er niet superveel van... ze hadden de kans om 6PC marauder in te tomen en dat die build op was wisten ze al maanden... Ze hebben het niet gedaan.

Maar achja we zien wel. Elke class mag zen time of shine hebben vind ik :)

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Ricmaniac schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:19:
[...]

Hoop wel dat ze er dan ook op die manier naar kijken :P
Er zal wel een hoop gezeikt worden als een OP build generfed word, maar dat is altijd het geval. Blizzard heeft heel wat info tools, en zal waarschijnlijk intern allang een dergelijke leaderboard hebben gehad, maar nu kunnen ze hun keuzes ook verantwoorden aan het publiek.

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11 09:17
Gisteren eindelijk mijn eerste witching hour nadat in net mijn tasked en Theo vond!

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/uwDVnPg

Iemand nog tips waarop ik kan verbeteren?
In heb namelijk het idee dat dps erop achteruit gaan sinds 2.1 (statistieken)

http://www.diabloprogress...uartz-2431/Quartz/1740637

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
heb zo 5/6 roland kunnen bemachtigen in seasons. Die 4/6 bonus lijkt veel interessanter als 6/6 (en ik heb ook nog steeds geen RoRG na ruim 500 bty's ...)

op internet vind ik niet veel info over die set eigenlijk. CDR is hier niet helemaal top prioriteit meer? suggesties op skills/items zeer welkom :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/47516578

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Het blijft ruk uiteraard maar ok er is een hoop ruimte voor verbetering.

Als ik zie hoeveel set pieces er droppen op mijn seasonal char vergeleken met mijn normale is bizar.
Ik heb op mijn normale char net een halve pagina vol in mijn bank met overige set items.
Op mijn seasonal heb ik een goede pagina vol, ook legendaries droppen veel vaker in de laatste runs @t2 op mijn S1 iets van 14 leg+set items, op mijn normale @ t3 maar 2leg en 1set.

Ik kijk wel af bij de hoger geplaatste op Diabloprogress maar het wil niet echt lukken met die items.
Wel komisch, ik speel nu WD pet build op season (paragon 128) en heb het wel weer met de pets gezien en wil juist poison dart build proberen :D Op hoge grifts zijn ze nutteloos omdat ze zo snel doodgaan, en de Gargantuan AI (en dogs overigens) zijn gewoon ronduit slecht. Het is leuk om relaxed riftjes te clearen maar het is niet echt geweldig voor hoge grifts. Ondertussen probeer ik ook maar gear te verzamelen voor jade doc, maar mijn geluk met gear is echt abominaal slecht... http://www.diabloprogress...ri-2458/Shervesi/47337130 :X

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Edwin__ schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:05:
Serieus, wat een berg bugs is dit spel sinds 2.1.0

-Fetishes kunnen blijkbaar blijven leven als jij dood bent. :/
-Potions werken vaak niet.
-Horned Chargers kunnen je raken door muren heen.
-Grifts niveau wordt niet aangepast als je solo bent ten opzichtte van 4 players.
-Gargantuan doet nog steeds vaak niets.

Ow, en blijkbaar werken de meeste ON-Hit legendary gems niet met Fetishes. Blijkbaar alleen Pain Enhancer, maar hoe kan je controleren of dat Bleed wel echt wordt geprocd?
klopt, ik heb ook al gehad dat ik met een nieuwe setbonus ineens 10% van de normale damage deed op de elites in plaats van 10% meer damage. zag je ineens crits van 1 miljoen naar 100k gaan. Leek met de weapondamage enchant van de mage te maken te hebben. zodra deze opnieuw gecast was, was alles weer goed. het irritante was dat dit gedrag soms weer terug kwam.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-11 09:03

Scrummie

Think different

Maltheal is a bitch. Man man man, vanavond maar weer nieuwe pogingen wagen :(

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Scrummie schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:52:
Maltheal is a bitch. Man man man, vanavond maar weer nieuwe pogingen wagen :(
Dat dacht ik ook altijd, totdat ik een DH met Sentry ging spelen. Toen werd Malthael opeens een eitje. :P
Seasonal char. Stelt nog niet veel voor, maar toch krijg ik Malthael neer op T2, zonder problemen: http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/47367695

• prutser001

prutser001

Bedankt voor de tips, ben nu die debo aan het kijken had nog nooit van hem gehoord.

Ik gebruik firebats+eploding toads omdat ik fire dmg+ heb, op T2 valt eigenlijk alles om met deze spells.
Maar ik ga zeker met die spider queens spelen. De andere spells geven dmg debuffs voor de rest van het team, zeker met de mimics heb ik soms wel 5-6 waves achter elkaar. Maar wat hij laat zien is wel erg leuk en geeft wel ideeen.

Ik ben tot Grift 27 gekomen geloof ik en m'n pets bleven redelijk in leven en ik zag redelijk leuke nummers ~4-6m crits van die fire toads en met de debuffs op 4 man T2-3 zie je bosses soms neer gaan in luttele seconden. Ook die grote hond doet ~10-22m met debuffs.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Gister heel eventjes begonnen om WDs te multiboxen, voorheen was dit voornamelijk niet leuk om te spelen doordat de pets bij elkaar in de wachtrij gingen staan voor elke elite etc. Dit is nu gefixed en het speelt enorm lekker weg!

Vondt op 1 character al direct de ring om 3 pets > 1 te maken. Moet nu alleen nog voor alle chars mask of jeram, 2x die pet ring (ben de naam ff kwijt het is vroeg), taskers and theo's en 3 Flayers.

Ze gebruiken nu nog allemaal thunderfury maar daar heb ik vrij weinig aan. Die massa fetishes en pets is hardstikke grappig om te zien, en dan ook nog die hordes met kikkers haha. Hopelijk als ik tijd heb vanavond nog maar eens proberen.

Probeer nu ook z.s.m. Physical dmg te stacken, ze hebben nu nog fire dmg met cinder/magefist/andies dus die wil ik snel vervangen. Heb de gloves nu ff snel vervangen voor gladiators met alle 3 bijna perfect rolls dus dat helpt wel iets. Nu nog de rest.

[ Voor 15% gewijzigd door xavento op 03-09-2014 09:30 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Verwijderd

xavento schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:29:
Gister heel eventjes begonnen om WDs te multiboxen, voorheen was dit voornamelijk niet leuk om te spelen doordat de pets bij elkaar in de wachtrij gingen staan voor elke elite etc. Dit is nu gefixed en het speelt enorm lekker weg!

Vondt op 1 character al direct de ring om 3 pets > 1 te maken. Moet nu alleen nog voor alle chars mask of jeram, 2x die pet ring (ben de naam ff kwijt het is vroeg), taskers and theo's en 3 Flayers.

Ze gebruiken nu nog allemaal thunderfury maar daar heb ik vrij weinig aan. Die massa fetishes en pets is hardstikke grappig om te zien, en dan ook nog die hordes met kikkers haha. Hopelijk als ik tijd heb vanavond nog maar eens proberen.

Probeer nu ook z.s.m. Physical dmg te stacken, ze hebben nu nog fire dmg met cinder/magefist/andies dus die wil ik snel vervangen. Heb de gloves nu ff snel vervangen voor gladiators met alle 3 bijna perfect rolls dus dat helpt wel iets. Nu nog de rest.
Klein vraagje: hoe doe je dit ? dat multiboxen ? specifiek tooltjes ? meer dan 1 pc of ? :)
Mag in PM ;)

de ring is Tall mans finger btw ;)

• xavento
Blizzard heeft erkent dat het volkomen legaal is dus ik neem aan dat we er hier gewoon over mogen hebben.

Ik gebruik 1 PC met 2 schermen, waarbij me main char full screen op scherm 1 zit. en scherm 2 is gesplitst in 4 vakken. 2 daarvan onderin heb ik bezet met 2 andere clients waardoor ik een grote lege bureaublad bovenin krijg voor spotify o.i.d.

Hiervoor gebruik ik de tool ISboxer, kost 15$ voor 3 maanden (is het geld dus niet) en in 5min kun je al beginnen eigenlijk. Werkt super goed. Switch tussen de chars met F1 > F3 en ik zorg ervoor dat de clients 2 en 3 alle graphics op low hebben met een background FPS van 30 zodat ik geen performance issues krijg. Me main char heeft hierdoor gewoon 150+ FPS steady dus dat gaat wel lekker.

Ben dit puur gaan doen door Inigo (streamer) destijds dezelfde build als hem gaan gebruiken op 3 wizards en voor 2.1 nog de top 200 weten aan te tikken op diabloprogress dus dat was voor mij als casual wel een hoogtepunt :)

PS: stiekem deed ik het vooral voor de legendaries :+ Zo haal ik per rift in totaal tussen de 12-24 legendaries binnen afhankelijk van de drop rate.

[ Voor 7% gewijzigd door xavento op 03-09-2014 09:38 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-11 11:40

KipCurreh

Nightcrawler

xavento schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:37:

PS: stiekem deed ik het vooral voor de legendaries :+ Zo haal ik per rift in totaal tussen de 12-24 legendaries binnen afhankelijk van de drop rate.
_/-\o_

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Neelon schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:58:
[...]

Houd alleen in je achterhoofd dat Ramalandi's Gift knap zeldzaam is. Gebruik deze alleen op een wapen met zeer goede rolls, imo.
"Knap zeldzaam" is toch wel gedropt voor me in T5 rift. :P ...maar wat nu? ik wil hem alleen gebruiken voor iets echt goed....maar kwil ook niets verkeerd doen...(de schrik zit er in)

Heb bijvoorbeeld dat nieuwe WD-item "dagger of darts"....welke een serieuze verbetering is voor men WD, kan nu veel makkelijker en vlotter door T5....die dagger dropped al met INT+VIT+sock en 2,2k dmg.

Moet ik nu die sock rerolled voor +%dmg en dan Ramalandi's gebruiken om er dan terug een socket in te zetten? gaat dit wel lukken?

<GoT> Brain3#2873

• Anno
  • Laatst online: 21-11 10:20

Anno

Griefmaker#2862

Brain3 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:46:
[...]

"Knap zeldzaam" is toch wel gedropt voor me in T5 rift. :P ...maar wat nu? ik wil hem alleen gebruiken voor iets echt goed....maar kwil ook niets verkeerd doen...(de schrik zit er in)

Heb bijvoorbeeld dat nieuwe WD-item "dagger of darts"....welke een serieuze verbetering is voor men WD, kan nu veel makkelijker en vlotter door T5....die dagger dropped al met INT+VIT+sock en 2,2k dmg.

Moet ik nu die sock rerolled voor +%dmg en dan Ramalandi's gebruiken om er dan terug een socket in te zetten? gaat dit wel lukken?
Ja volgens mij is dat mogelijk met de Ramalandi's kan helaas op dit moment geen bron vinden die het 100% kan bevestigen. Maar een mede Tweaker kan dat vast wel :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik vraag me toch af wat de levensduur van de console versie gaat worden, zit nu op 3x 70, 2x 60 en 44, maar zonder een auctionhouse is het bijna een onmogelijke taak om specifieke legendaries te gaan krijgen. Voor crafts en enchants heb je mats uit legendaries nodig, mijn droprate is zo dom laag dat ik soms 2-3 uur op master/T1 gewoon geen drop krijg (eergisteren nog met Sjef).

Krijg je dan eindelijk een legendary, is het 1 of ander flut ding of ik heb al beter, of is het een leuke set-item maar lomp genoeg op m'n 60 character.

Ik heb al 500+ bloodcoins uitgegeven aan een helm (5 per stuk), nog nooit een legendary van gekregen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Welke legendary gems zijn nou eigenlijk goed bruikbaar voor een WD pet build?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:54

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• hexta
SinergyX schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:08:
Ik vraag me toch af wat de levensduur van de console versie gaat worden,

zonder een auctionhouse is het bijna een onmogelijke taak om specifieke legendaries te gaan krijgen.
Bijzonder lang dus. ;)

• hexta
Ja, de 1e ben ik al aan het levelen, de 2e is sowieso een goede keuze,
Maar die laatste, ik denk niet dat crits van mijn pet ook bleed geven of wel? is dat al confermed?
want dan is Bane of the Powerful misschien beter

[ Voor 4% gewijzigd door hexta op 03-09-2014 10:18 ]

Verwijderd

Ik vraag me toch af wat de levensduur van de console versie gaat worden, zit nu op 3x 70, 2x 60 en 44, maar zonder een auctionhouse is het bijna een onmogelijke taak om specifieke legendaries te gaan krijgen. Voor crafts en enchants heb je mats uit legendaries nodig, mijn droprate is zo dom laag dat ik soms 2-3 uur op master/T1 gewoon geen drop krijg (eergisteren nog met Sjef).

Krijg je dan eindelijk een legendary, is het 1 of ander flut ding of ik heb al beter, of is het een leuke set-item maar lomp genoeg op m'n 60 character.

Ik heb al 500+ bloodcoins uitgegeven aan een helm (5 per stuk), nog nooit een legendary van gekregen.
En dat is dus het spel, en dat vind je of heel leuk, of heel erg, en dan speel je of door, of je stopt ermee :)
500+ shards, dat valt reuze mee hoor....

ik heb nu ongeveer 380 uur in mijn DH zitten. Als je een beetje naar de topspelers kijkt die niet zo treuzelen als ik, dan zitten ze denk ik rond de 1600-1800 uur in 1 char.

En die doen dezelfde bounties als ons hoor :) het is repeat repeat repeat

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2014 10:19 ]

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:15:
[...]

En dat is dus het spel, en dat vind je of heel leuk, of heel erg, en dan speel je of door, of je stopt ermee :)
Idd.

Ik heb al 20k shards uitgegeven aan gloves in de hoop een betere T&T te krijgen maar so far no luck.

Sommige mensen moeten 50k eraan uitgeven voordat ze een setje krijgen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Verwijderd

[...]

Ik wou net zeggen 500+ shards is niets. Ik heb 48k shards gespendeerd aan mijn Quatze(nogwattes) helm. Rng is a bitch soms.
Gisteren eindelijk lvl 70 bereikt en Maltheal neergehaald met wat hulp :+. Vanochtend weer wat gespeeld en wat leuke upgrades gevonden. Waaronder een Raven's Wing die een dikke upgrade was, en de Seasonal-exclusive Leonine Bow of Hashir :D
Roll was wel aardig maar geen socket en heb geen mats om te rerollen :P In ieder geval een leuk item, als ik nu Emimei's Duffel vind kan ik een Bola build proberen :) Helaas wel de laagste % pull met 15%, maar toch proct ie best vaak.

Ook een paar plans, nieuwe bracers en nieuwe chest gevonden. Allemaal upgrades, maar kan niets rerollen ivm 0 souls :')

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 03-09-2014 10:20 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

ik heb nu ongeveer 380 uur in mijn DH zitten. Als je een beetje naar de topspelers kijkt die niet zo treuzelen als ik, dan zitten ze denk ik rond de 1600-1800 uur in 1 char.

En die doen dezelfde bounties als ons hoor :) het is repeat repeat repeat
Vermoeden had ik ergens al, ach ik kan het nog wel een maandje volhouden, zijn we daarna ook weer klaar :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:54
hexta schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:13:
[...]

Ja, de 1e ben ik al aan het levelen, de 2e is sowieso een goede keuze,
Maar die laatste, ik denk niet dat crits van mijn pet ook bleed geven of wel? is dat al confermed?
Zover is weet telt het voor alle crits, ook van je pets / sentries, ik kan dit helaas niet uit eigen ervaring bevestigen.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:18:
[...]

Ik wou net zeggen 500+ shards is niets. Ik heb 48k shards gespendeerd aan mijn Quatze(nogwattes) helm. Rng is a bitch soms.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Quetzalcoatl ;)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Verwijderd

hexta schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:09:
die Pain gem. Dat je pets op lvl25 25% minder dmg pakken :)

Verwijderd

op 1 week 3 keer gedropped uit rifts...
Sommige mensen krijgen items dat anderen willen :p

Verwijderd

Ja, maar daarover gesproken, ik zie geen van mijn 3 wolfjes ooit doodgaan. En dat is niet om mijzelf op de borst te slaan.....maar als ik er goed naar kijk valt dat ding eigenlijk wel mee....zit op rank 12, 18,zoveel extra damage, ja ok, maar nog zijn die sentries diegene die het meeste damage doen. Die hondjes bijten wel ja, en pakken de eerste golf aan hits op, maar dat was het dan.

wat heb je dan aan 25% less damage?

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-11 12:58

beuker19

Killerbeuker is so OP

Die Auction House is net voor RoS uit pc versie gehaald dus alle Lvl 70 gear wat nu in de game zit is bij elkaar gefarmed door verschillende spelers.
Blizzard is gewoon slim geweest om alles wat in ooit in de AH is gekocht in 1 klap waardeloos te maken door de hogere lvlcap en nieuwe edelstenen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• yrosma
  • Laatst online: 13-09 11:52
xavento schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:37:
Blizzard heeft erkent dat het volkomen legaal is dus ik neem aan dat we er hier gewoon over mogen hebben.

Ik gebruik 1 PC met 2 schermen, waarbij me main char full screen op scherm 1 zit. en scherm 2 is gesplitst in 4 vakken. 2 daarvan onderin heb ik bezet met 2 andere clients waardoor ik een grote lege bureaublad bovenin krijg voor spotify o.i.d.

Hiervoor gebruik ik de tool ISboxer, kost 15$ voor 3 maanden (is het geld dus niet) en in 5min kun je al beginnen eigenlijk. Werkt super goed. Switch tussen de chars met F1 > F3 en ik zorg ervoor dat de clients 2 en 3 alle graphics op low hebben met een background FPS van 30 zodat ik geen performance issues krijg. Me main char heeft hierdoor gewoon 150+ FPS steady dus dat gaat wel lekker.

Ben dit puur gaan doen door Inigo (streamer) destijds dezelfde build als hem gaan gebruiken op 3 wizards en voor 2.1 nog de top 200 weten aan te tikken op diabloprogress dus dat was voor mij als casual wel een hoogtepunt :)

Hoe hou je eigenlijk je 2 chars gesynced dat ze bij elkaar blijven?

Ik heb het vroeger met WoW wel gedaan en daar ging het makkelijk omdat je een /follow had. Maar dit heb je met Diablo niet en dan kan het gebeuren dat je met point en click toch kleine verschillen krijgt waardoor je chars niet meer bij elkaar lopen.

Ik heb het ook geprobeert met Diablo en het is wel te doen. Er waren wel wat handigheden om ze na een fear weer bij elkaar te krijgen enzo maar vond het gewoon niet lekker relaxt spelen. Was voor mijn gevoel veels te veel met char management bezig dan met lekker te spelen wat voor mij een beetje de fun eruit haalde.

Verwijderd

AH makte het ook ontzettend boring. Hele punt van het spel werd erdoor gesloopt. Is beetje hetzelfde als die savegames die gehacked worden op console. Je had gewoon gasten die der gewoon een hoop geld tegenaan smeten en dan waren ze perfect. ja leuk 3 rondjes rift ok ik ben nu awesome /quit 300 euro verder.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-11 21:23
beuker19 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:37:
[...]

Die Auction House is net voor RoS uit pc versie gehaald dus alle Lvl 70 gear wat nu in de game zit is bij elkaar gefarmed door verschillende spelers.
Blizzard is gewoon slim geweest om alles wat in ooit in de AH is gekocht in 1 klap waardeloos te maken door de hogere lvlcap en nieuwe edelstenen.
Inderdaad, en dan te bedenken dat er "Echoing Fury's" zijn verkocht voor $ 2.500 >:)

Apsie's profiel

• hexta
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:35:
Ja, maar daarover gesproken, ik zie geen van mijn 3 wolfjes ooit doodgaan. En dat is niet om mijzelf op de borst te slaan.....maar als ik er goed naar kijk valt dat ding eigenlijk wel mee....zit op rank 12, 18,zoveel extra damage, ja ok, maar nog zijn die sentries diegene die het meeste damage doen. Die hondjes bijten wel ja, en pakken de eerste golf aan hits op, maar dat was het dan.

wat heb je dan aan 25% less damage?
Probeer eens een fetish army in leven te houden op torment 6 ;)

• Apsie
hexta schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:41:
[...]

Probeer eens een fetish army in leven te houden op torment 6 ;)
Das nog makkelijk, een Grift boven lvl 30 :o

Apsie's profiel

Verwijderd

Ja die WD, die heb ik nog op 46 ofzo, en ik kan er met mijn hoofd niet bij hoe ik ze heal... 1 elite en ik ren de hele map door, kikkertjes spammen en 8 potions later ben ik dood....dus ik hou het maar bij mijn DH.

edit:

Maar goed, dan zeg ik dus dat die gem misschien niet iets is voor een DH?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2014 10:44 ]

Verwijderd

iemand nog suggesties voor mijn lightning barb build trouwens. gaat aardig lekker maar heb het gevoel dat er meer uit te halen valt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sheev-1316/hero/5775630

• xavento
yrosma schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:40:
[...]

Hoe hou je eigenlijk je 2 chars gesynced dat ze bij elkaar blijven?

Ik heb het vroeger met WoW wel gedaan en daar ging het makkelijk omdat je een /follow had. Maar dit heb je met Diablo niet en dan kan het gebeuren dat je met point en click toch kleine verschillen krijgt waardoor je chars niet meer bij elkaar lopen.

Ik heb het ook geprobeert met Diablo en het is wel te doen. Er waren wel wat handigheden om ze na een fear weer bij elkaar te krijgen enzo maar vond het gewoon niet lekker relaxt spelen. Was voor mijn gevoel veels te veel met char management bezig dan met lekker te spelen wat voor mij een beetje de fun eruit haalde.
Dit is ook de reden waarom het legaal is, omdat het enorm moeilijk is om te multiboxen.
Ik ben afhankelijk van mijn characters continue apart te syncen. Vandaar dat melee classes vaak een no-go zijn. Vooral door Act 5 mobs (charge etc.) raken mijn chars regelmatig uit sync. Je wordt er op een gegeven moment steeds beter in en voor mij weet ik nu voor elke rift waar ik heen moet rennen om ze te syncen (bijvoorbeeld achter een hoekje gaan staan of tegen een boom etc.) Lukt dat niet dat moet ik de broadcast uitzetten en ze apart naar 1 plek toe laten rennen.

Dit maakt het voor mij een stuk uitdagender en leuker i.p.v. het hersenloos grinden met 1 char (let op: dit is geen aanval! het is puur voor mijn eigen vermaak). En die uitdaging houd het interessant. :)

• yrosma
  • Laatst online: 13-09 11:52
xavento schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:44:
Dit is ook de reden waarom het legaal is, omdat het enorm moeilijk is om te multiboxen.
Ik ben afhankelijk van mijn characters continue apart te syncen. Vandaar dat melee classes vaak een no-go zijn. Vooral door Act 5 mobs (charge etc.) raken mijn chars regelmatig uit sync. Je wordt er op een gegeven moment steeds beter in en voor mij weet ik nu voor elke rift waar ik heen moet rennen om ze te syncen (bijvoorbeeld achter een hoekje gaan staan of tegen een boom etc.) Lukt dat niet dat moet ik de broadcast uitzetten en ze apart naar 1 plek toe laten rennen.

Dit maakt het voor mij een stuk uitdagender en leuker i.p.v. het hersenloos grinden met 1 char (let op: dit is geen aanval! het is puur voor mijn eigen vermaak). En die uitdaging houd het interessant. :)
Een uitdaging is het zeker hehe.

Had het toendertijd ook met de WD gedaan, dat ging nog enigszins. Monk en barb vond ik echt verschrikkelijk, werkte alleen als je door de content heen walste zeg maar op normal. Zogauw het een beetje op knokken aankwam was het drama.

Ik heb het wel altijd interessant gevonden. Het heeft toch wel iets alleen heb ik nu meer behoefte aan hersenloos grinden, relaxt me toch net iets meer. Mijn dosis stress krijg ik toch wel binnen :)

Verwijderd

xavento schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:44:
(let op: dit is geen aanval! het is puur voor mijn eigen vermaak).
Is dat een qoute van Putin?
}:O

• hexta

• xavento
Toevallig zei hij dat inderdaad de laatste keer dat hij online was. Vondt het wel passend dus slecht gestolen dan maar :+

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 20:08:
Zojuist geprobeerd om te giften. Er wordt door Blizzard $39,99 vermeld, toch nog 29 euro. Of de actie is afgelopen :? :'(
Die actie kan weleens afgelopen zijn - deze was van kracht in de week voor de release van patch 2.1.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 17:33
Ben opzoek naar mensen die op dit moment even willen riften... voeg me toe: laquaezzi#1378

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik kan niet voor de Console versie spreken (heb het wel op de PS4 gespeeld overigens maar niet lang genoeg) maar als je hoogste char op de PC 'nog maar' T1 aan kan dan heb je m.i. de endgame nog niet echt bereikt. Een betere vraag is: Wat is je Paragon Level? Ik zit nu op PL 260+ en doe met moeite T4. Daarbij heb ik 15% van mijn gametijd in de Barb zitten, 10% in de Crusader en 75% in mijn Wizard.

Daarbij komt dat het spelen met een hogere Paragon Level steeds gemakkelijker gaat. Ik voelde zelf een duidelijke omslag rond Paragon Level 180-200. Je kunt dan hogere Torment levels doen en dan gaan die Legendary's en Set items ook harder. Er gaat geen enkele sessie voorbij ZONDER leg's. (wel zonder set's helaas ;)) er dropt altijd wel wat. En ja, vaak is het flut. Soms is dat frustrerend maar aan de andere kant heb je dan ook weel salvage materials om je 'goeie' legs te kunnen enchanten.

500 Bloodshards is echt peanuts zoals hierboven al wel gezegd. Helemaal in de nieuwe rifts vliegen die shards me om de oren. Ook voor mij geld dat ik blindelings die shards spendeer, en dan maar hopen op geluk. Er gaan zo 10k tot 20k shards doorheen zonder een leg of set. Wees blij met de instant salvage knoppen zodat ze niet meer per item gesalvaged hoeven te worden :P
En Kadala (RNG) is een hoer. Dat weten we allemaal.

Ik heb ook last van die 'boring times'. ik speel nu alleen maar met mijn vrienden, nooit meer in mijn eentje. Daar wordt het veel leuker van. Wissel ook eens af. Ga eens keyruns doen voor Hellfire jewels of bounties en kom eens een Gob Vault tegen (erg leuk die miljoenen gold!). Blijf je continu Rifts doen dan kom je geen Vault tegen. Deze spawnen alleen in adventure mode buiten rifts om.

Ik speel deze game nog een paar weekjes en dan blijft D3 weer liggen tot de volgende patch of expansie. Wat dat betreft heb je gelijk en is de levensduur na zo'n nieuwe patch niet heel erg lang. Je moet echter wel naar het totaal plaatje kijken: ik speel D3 al sinds het begin en dan kom ik wellicht wel aan de 750 tot 1000 speeluren. (En dan nog maar bij T4 ;w )

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Verwijderd

Ach, als je maar plezier hebt. Ik vind het nu echt wel lekker spelen. En die seasonal is echt een leuk dingetje. Misschien dat ze wat kleine dingen tweaken dat het vanaf season 4 of 5 ofzo echt leuk word.
laquaezzi schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:31:
Ben opzoek naar mensen die op dit moment even willen riften... voeg me toe: laquaezzi#1378
Sorry, ben momenteel aan het werk ;)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-11 11:56

4th

Vidra schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:44:
[...]

Sorry, ben momenteel aan het werk ;)
En toch hier aan het posten :P

(Ja ik ben ook aan het werk ;) )

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Verwijderd

4th schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:45:
[...]

En toch hier aan het posten :P

(Ja ik ben ook aan het werk ;) )
³ badassen hiero :p

Verwijderd

Ja, iedereen is toch hard aan het werk? Ik wacht nog op access, maar verder hard aan het werk. Al 2 weken. Die nieuwe projecten zijn altijd leuk.

• Ricmaniac
Het meest actief op tweakers ben ik op het werk haha

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:02

mvds

Totally awesome!

Kan je zolang de season bezig is, geen normale rift openen ofzo? Als ik de runestone aanklik zegt ie dat ie een keystone nodig heeft, en ik heb er 53 in mijn kist zitten (of in mijn inv, maakt niks uit) maar ik krijg geen rift :/

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:55
mvds schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:55:
Kan je zolang de season bezig is, geen normale rift openen ofzo? Als ik de runestone aanklik zegt ie dat ie een keystone nodig heeft, en ik heb er 53 in mijn kist zitten (of in mijn inv, maakt niks uit) maar ik krijg geen rift :/
Stop er eens een keystone in dan O-)

Verwijderd

in je inventory droppen dan van je inventory naar die rift dinges gooien
edit:
Of shift-click en slechts 1 voor 1 in je inventory droppen. Maar ik ben lui

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2014 11:59 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FloydRaalte schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:34:
Ik kan niet voor de Console versie spreken (heb het wel op de PS4 gespeeld overigens maar niet lang genoeg) maar als je hoogste char op de PC 'nog maar' T1 aan kan dan heb je m.i. de endgame nog niet echt bereikt. Een betere vraag is: Wat is je Paragon Level? Ik zit nu op PL 260+ en doe met moeite T4. Daarbij heb ik 15% van mijn gametijd in de Barb zitten, 10% in de Crusader en 75% in mijn Wizard.
Ik zit normaal T2 rifts, T3 als uitstapje met 2-3 man extra, dacht nu PL60 ofzo, het zijn enkel wat combinaties van mobs waar je wat problemen mee kan krijgen (al heb ik die arcane amulet, scheelt veel). Het 'endgame' is absoluut niets voor mij, zelfde geintje (bounty, key, rift) steeds opnieuw doen en beetje RNG geluk krijgen. En heb je dat, mag je stap je hoger en mag het wederom weer opnieuw. Dat aspect heeft mij nooit getrokken in D3, maar had niet verwacht dat dat deel al zo snel in de gameplay naar voren komt.

mvds schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:55:
Hij pakt ze niet uit je stash, dus je moet ze in je inventory hebben zitten, en dan gewoon RMB op de keystone en hij plaatst er een in.

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:06:
maar had niet verwacht dat dat deel al zo snel in de gameplay naar voren komt.
Ja, goed. Is het mogelijk geweest om daarachter te komen voordat je overging tot koop? :) Ik denk niet dat je teveel klaagt, maar het is zonde als je er later achter komt dat spelletjes niet voor jou zijn. Daar baal ik zelf ook altijd van.

Verder zijn eigenlijk alleen de maps hetzelfde. Ik zou zeggen als het verveeld (je hebt het gevoel dat rechtermuisknop ingedrukt blijft en de rift guardian has arrived.....) tja....dan ga je toch een torment hoger?
Als je hartslag niet omhoog gaat gedurende de hogere grifts, bounties, etc. of je vind het repeaten van maps niks....Ja, daar kunnen we ook niet mee helpen. Want dat is nou juist het spel.

Aan de andere kant, dat was het spel ook al tijdens D2, dacht ik ;)

Er zijn mensen die dan gaan multiboxen (Let op....! :+ ) of zich gaan focussen op vermakelijke builds. Trekt dat je niet....dan is het spel niet voor jou.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2014 12:16 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mwah, heb er al aardig wat uurtjes in zitten en op z'n tijd zal het wel leuk blijven, beetje mensen boosten etc. En de USD->EUR prijs, viel het allemaal reuze mee :P

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 23:18
Ik heb gisteren toch wel een heel gave Compass Rose gevonden met:
+60-130 DMG
+445 Intelligence
CHD 39%
CC 6%

de 11% movement speed naar 7% attack speed gerold..
Alleen nu heb ik er geen doel mee met mijn WD, goede SoJ en RRORG
(verlies nu veel elite dps)...

• prutser001

prutser001

Ik speel dan op pc en heb nu 6 x 70 en een 52DH en daarvoor 3 70 op een account van een vriend.

En mjah RNG he, ik heb soms 1,5 uur niets en dan ineens 5 achter elkaar in 2 minuten. Ik heb tot nu to 2578 shards voor een necklace uitgegeven, 0.0 niet 1 legendary, en 10K+ voor die WD gloves waar ik wel wat legs/sets kreeg maar niet wat ik wil. Het is gewoon random, jammer dat er geen cross platform is zou leuk zijn om met Console gamers te spelen (buiten de chat om dan, zul je net zien dat je een hijger hebt).

Op dit moment zit bijna heel me bank voor met legendaries en 1 pagine puur en alleen set items., 1 halve bank pagine met ringen/neck/belt.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-11 08:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik vind de game erg leuk, maar wat ik wel jammer vind is dat de ruilhandel compleet de nek omgedraaid is.
Het D2 systeem vond ik leuker (ondanks alle websites waar je spul kon kopen), als je nu iets vind is het 9 van de 10x geen upgrade en voor een andere char is het nutteloos.

Maar goed, dat is mijn frustratie omdat ik gewoon erg weinig vind.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:59
Voor degene die multiboxt, een paar vraagjes:

- Zijn de kosten van 3 extra accounts het waard? (alle extra legs/sets/whatever dat dropt)
- Hoelang duurt het voor je de gear bij elkaar had waar je effectief mee kan multiboxen? (de meeste multiboxers gebruiken 4 wizzy's met WoH's en waarschijnlijk een macro die die explosion telkens blijft repeaten)
- Waarom betaal je $15 per maand voor een multibox programma? Zijn er geen gratis alternatieven?

Battle.net tag

• hexta
Krullebol.nl schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:30:
+60-130 DMG
+445 Intelligence
CHD 69%
CC 6%

rerollen wat je niet gaat gebruiken. 8)7

• Krullebol.nl
hexta schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:05:
[...]

Movement speed dus sowieso ;)
Ik bewaar 'm wel tot er ooit eens een build komt die niet RORG afhankelijk is, flinke boost ;)

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-11 16:27
hexta schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:05:
[...]

Attack speed is een heel nuttige DPS stat voor een pet WD, je pets krijgen daardoor namelijk ook Attack speed erbij.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• hexta
_Peter2_ schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:10:
[...]

Attack speed is een heel nuttige DPS stat voor een pet WD, je pets krijgen daardoor namelijk ook Attack speed erbij.
:')
Ik bedoel legs die je niet gaat gebruiken.

• Krullebol.nl
hexta schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:11:
[...]

:')
Ik bedoel legs die je niet gaat gebruiken.
Och, cash is niet het probleem meer sinds 2.1, mats is ook niet zo'n drama.
Ik leg 'm in de stash en zie wel wanneer en of ik 'm kan gebruiken.. leuke stats...

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:13
DeBierVampier schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:54:
Voor degene die multiboxt, een paar vraagjes:

- Zijn de kosten van 3 extra accounts het waard? (alle extra legs/sets/whatever dat dropt)
- Hoelang duurt het voor je de gear bij elkaar had waar je effectief mee kan multiboxen? (de meeste multiboxers gebruiken 4 wizzy's met WoH's en waarschijnlijk een macro die die explosion telkens blijft repeaten)
- Waarom betaal je $15 per maand voor een multibox programma? Zijn er geen gratis alternatieven?
Het is gewoon gaar, en nu niet meer de moeite waard.
Zorgde bij mij voor veel frustratie, omdat telkens je chars blijven hangen achter iets.
Er is niets leukers dan met andere knallen, zeker nu in D3...

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:59
Protax schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:24:
[...]

Zorgde bij mij voor veel frustratie, omdat telkens je chars blijven hangen achter iets.
Ik kijk zo nu en dan nog wel eens D3 streams maar het hele probleem van je characters in synch houden wordt volgens mij opgelost door een single teleport-cast van je wizzards. Tenminste, dat is wat de streamer ook uitlegde. Dat daarom ook de rede is dat wizzards zo'n beetje de enige class zijn waarmee effectief gemultiboxt kan worden.

Battle.net tag

• xavento
Protax schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:24:
[...]

Dus te moeilijk voor je, geen probleem hoor, niet iedereen kan het :+

Als reactie op de vragen:

Zeker, het geeft mij persoonlijk veel meer vermaak in de game, meer loot, je bent veel actiever met je chars bezig en continue aan het opletten.

Je kan direct al goed multiboxen, zo is WoH totaal niet verplicht en heb ik zelf maanden gewoon met een TF en een wave of force build gespeeld. Wel handig om even de Reaper wraps te maken

Het is 15$ voor 3 maanden dus valt mee :)

@ Hierboven: Je kan met elke class multiboxen. Zo doe ik het ook regelmatig met Crusaders, dit is alleen iets wat lastiger omdat je continue tegen de mobs aan staat. Maar als je het een beetje door hebt kun je al snel je chars syncen tegen de muren/objects aan.

[ Voor 9% gewijzigd door xavento op 03-09-2014 13:29 ]

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Fiole schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:46:
[...]
(...) heb het wel weer met de pets gezien en wil juist poison dart build proberen :D Op hoge grifts zijn ze nutteloos omdat ze zo snel doodgaan, en de Gargantuan AI (en dogs overigens) zijn gewoon ronduit slecht. Het is leuk om relaxed riftjes te clearen maar het is niet echt geweldig voor hoge grifts.
Dit is precies the deal. Als je op T6 of Grift 30+ wilt spelen moet je uitkijken naar iets anders dan pets. Als je met een ontspannen speelstijl legendaries wilt rapen op T3-5 of Grift 20+ dan werkt een pet build uitstekend.
hexta schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:09:
Mja. Volgens mij hangt het erg af van de build die je speelt en de gear die je hebt. Het probleem met die enforcer is dat je pets op T6 alsnog snel doodgaan ondanks de dmg reduction terwijl ze op lagere lvls die reduction weer niet nodig hebben. De extra damage wordt ook weer opgeteld bij die van je MoJ en je elemental damage. Dat maakt het nog geen slechte keuze natuurlijk, maar goed.

Het nadeel van de Pain Enhancer is dat de attackspeed buff opgaat voor enemies binnen een 20 yrd radius. Dat betekent dus dat je in je eigen moshpit moet gaan staan. Op T6 is dat geen heel stabiele speelstijl en op lagere levels kan je dan eigenlijk net zo goed een andere gem gebruiken.

Ik vraag me bij de bovenstaande gems vooral af of ze alleen werken op één bepaalde build, of dat je er ook nog wat aan hebt als je wilt switchen... Specifieke gems zijn niet verkeerd natuurlijk, maar op seasons kijk ik eerst naar de gems waar ik volgende week met andere gear ook nog wat aan heb.

Degenen die nog niet zijn genoemd zijn Bane of the Powerful en Bane of the Trapped. BotP is volgens mij de beste: 20% damage en 15% elite damage erbij. Werkt op elke skill, elke build en elke pet. BotT werkt ook op zowel Pet als Jade build en heeft synergie met bijvoorbeeld een Thunderfury (follower) en Rhen'ho.

Ik level de BotP in ieder geval als eerste.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Protax
xavento schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:27:
[...]

Dus te moeilijk voor je, geen probleem hoor, niet iedereen kan het :+

Als reactie op de vragen:

Zeker, het geeft mij persoonlijk veel meer vermaak in de game, meer loot, je bent veel actiever met je chars bezig en continue aan het opletten.

Je kan direct al goed multiboxen, zo is WoH totaal niet verplicht en heb ik zelf maanden gewoon met een TF en een wave of force build gespeeld. Wel handig om even de Reaper wraps te maken

Het is 15$ voor 3 maanden dus valt mee :)

@ Hierboven: Je kan met elke class multiboxen. Zo doe ik het ook regelmatig met Crusaders, dit is alleen iets wat lastiger omdat je continue tegen de mobs aan staat. Maar als je het een beetje door hebt kun je al snel je chars syncen tegen de muren/objects aan.
Greeeeed
Speel liever met clanleden, geeft mij meer voldoening en plezier :)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 23:09
Tektoon schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:29:
[...]

Dit is precies the deal. Als je op T6 of Grift 30+ wilt spelen moet je uitkijken naar iets anders dan pets. Als je met een ontspannen speelstijl legendaries wilt rapen op T3-5 of Grift 20+ dan werkt een pet build uitstekend.
Pets werken uitstekend hoor.
In 2.0 kon ik T5 met mijn gear. T6 ging alleen fatsoenlijk met jade.
In 2.1 weer even de pet-gear terug gedaan en T6 was een fluitje van een cent.

Pets zijn flink geboost. Vooral die van de WD
En dan heb ik nog niet eens de nieuwe gems gebruikt.

TheS4ndm4n#1919

• Apsie
RocketKoen schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:44:
[...]

Pets werken uitstekend hoor.
In 2.0 kon ik T5 met mijn gear. T6 ging alleen fatsoenlijk met jade.
In 2.1 weer even de pet-gear terug gedaan en T6 was een fluitje van een cent.

Pets zijn flink geboost. Vooral die van de WD
En dan heb ik nog niet eens de nieuwe gems gebruikt.
T6 is inderdaad een makkie, maarre: al eens een Grift boven de 30 uitgeprobeerd?

Apsie's profiel

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:26

UTADDICT

NERF

Paar vraagjes:

1. Wat is de generieke mening over exclusive boog: Leonine Bow of Hashir
2. Kunnen seasonal en non seasonal samen riften? (al zijn sommige drops alleen voor seasonal)
3. Wordt er in de Tweakers guild nog veel non-seasonal gerift?

Zo!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Krullebol.nl schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:30:
+60-130 DMG
+445 Intelligence
CHD 69%
CC 6%

ik wil ook een ring met 69% CD

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Protax
UTADDICT schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:01:
Paar vraagjes:

2. Kunnen seasonal en non seasonal samen riften? (al zijn sommige drops alleen voor seasonal)

Zo!
In de SG clan speelt denk ik 70% nu seasons (gezamenlijk), en nee season en non season kunnen niet samen spelen...

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:31

kihon

Uplay > palitojr

FloydRaalte schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:34:
[...]

Je paragon levels "helpen" uiteraard wel wat om hogere Torments aan te kunnen.
Maar er is zoveel gebuffed voor wizard nu dat je wel T5/6 aan zou moeten kunnen hoor.
Je hebt b.v. een CinderCoat, maar gebruikt geen channeling spells (probeer voor de gein ff de nieuwe Arcane Torrent > Flame Ward) Met je fire% gear moet dat al een enorme improvement zijn :9
Dan kan je je source bv vervangen voor een Tal Rasha's source en dan gemieten van de set bonus (all de meteors zijn ook gebuffed) O-)

Verder gebruik je een MB en een Devastator, dit is niet slim. Als je een MM build wil dan wil je een zo hoog mogelijke attack speed.
Terwijl die Devestator wel weer goed is voor channeling build.
(kan ook de nieuwe disintegrate gebruiken)

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:39
Goedemiddag,

Vraagje aan de monks hier.
Hoe zit het na de patch met het stacken van de verschillende "resses"?

Heb gelezen dat OWE verdwenen is en vervangen door ik geloof Harmony(?)
Alleen is het mij niet helemaal duidelijk hoe dit werkt.

Mijn profiel: http://www.diabloprogress...er-1938/tsjiller/30878529

Run momenteel vrij eenvoudig T4 alleen denk dat voor T5 mij surv. wat te laag is.

Verwijderd

Paar vraagjes:

Zo!
Er word wat af gerifd en gegrifd hoor, echt wel. In de Tweakers clan ook wel.

Vraagje terug!

Wat is een generieke mening?

edit: @ hieronder, ja, dat denk ik ook :) maar ik vond hem stiekem wel grappig.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2014 14:24 ]

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:18:
[...]

Vraagje terug!

Wat is een generieke mening?
Denk dat hiermee de algemene mening/opinie gevraagd wordt over de items ;)

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:31

kihon

Uplay > palitojr

Paar vraagjes:

Zo!
Zowel in de Tweakers guild als Tweakers community zijn er genoeg mensen die niet season doen en gewoon "normaal" riften/Griften.
Ik doe ze beide zo'n beetje elke avond wel.

Vraag 1> geen idee; vraag 2 > Nee dat kan niet. De drops worden na season gewoon LIVE drops die kan je dan gewoon vinden.

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:26

UTADDICT

NERF

KipCurreh schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:23:
[...]

Denk dat hiermee de algemene mening/opinie gevraagd wordt over de items ;)
Correct, is er nog een steengoede build uit dit item voortgekomen, of is het leuk voor erbij en blijft het bij M6.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Paar vraagjes:

Hij is niet superspannend, maar je kunt er evt wel een leuke Bola Shot build mee maken samen met de Emimei's Duffel (Bola's explode instantly).

Echt viable wordt hij nooit, omdat op dit moment de enige build voor DH's de M6 is. Maar je weet maar nooit wat de toekomst brengt. Ik heb er vanmorgen een gevonden en ga die in ieder geval gewoon bewaren.

De transmog is overigens ook wel aardig :)

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 03-09-2014 15:02 ]

• Ulanbator
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 15:15
tsjiller schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:12:
Goedemiddag,

Vraagje aan de monks hier.
Hoe zit het na de patch met het stacken van de verschillende "resses"?

Heb gelezen dat OWE verdwenen is en vervangen door ik geloof Harmony(?)
Alleen is het mij niet helemaal duidelijk hoe dit werkt.

Mijn profiel: http://www.diabloprogress...er-1938/tsjiller/30878529

Run momenteel vrij eenvoudig T4 alleen denk dat voor T5 mij surv. wat te laag is.
The Harmony Passive levert je van elk van de 6 soorten resistances 40% allress.

Als je bijvoorbeeld 150 Poisen ress hebt geeft dat 60 allress.

Als je voor alle 6 soorten resistances 150 op armor items zou hebben dan wordt het totaal voor iedere ress:
150+(6*60) = 510 ress

Op een ander armor item 90 allress en iedere resistance heeft al 600 res. enz.

Het wordt leuk als je ergens op 950 ress uitkomt, dat geeft iets van 75% damage mitigation.

Dan de passive Sixth Sense die er 25% bescherming bij doet behalve bij the Physical damage :9~

D3 Armory

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

nog even een klein vraagje ivm met men verse 70 DH...

Gister even nog 70 gemaakt en bij laatste Boss nog een mooie (imo) drop gehad, nl. de quiver (spines of seething hatred)

1. Primary - Is het de moeite om die chakram dmg te rerollen naar iets wat ik wel gebruik ?
2. Secondary - Chakram now generates 3 hatred.. mooi als je chakram gebruikt, maar kan ik deze ook rerollen ?

Naar de rest moet je nog niet kijken, hij is zoals gzegd nog maar vers en vanavond en morgen gaan we op zoek naar mooiere gear >:)

[ Voor 14% gewijzigd door KipCurreh op 03-09-2014 15:15 ]

Verwijderd

Secondary niet volgens mij, want dat is de boog zelf, daar slaat de begeleidende text waarschijnlijk ook op.

ik zou hem dus niet rerollen als je Chakram niet gebruikt. Bewaar m nog ff.....een hatred spender die opeens wat oplevert is altijd leuk. En anders over een weekje of 2-3 salvagen, dan heb je je kunnen bedenken :)

Ikzelf vind Chakram ook niet handig.
Pagina: 1 ... 87 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]