Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-11 04:19
Goldman schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:33:
Wat is 'de' monk build eigenlijk? Ik focus nu op lighting en gebruik de volgende build:

http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#UdVSfh!ZUWg!abYca (http://eu.battle.net/d3/e...oldman-2525/hero/47422456)

Ik mis alleen 'raw' dmg tegen bosses en goude elites. De rest smelt snel genoeg weg. Tips om iets te wisselen? Ik zat er zelf aan te denken Mantra of Conviction te nemen. (T1 speelstijl)
De beste monk build voor Grifts is momenteel een Sunwoko build in combinatie met de flying dragon.
Sunwoko zorgt voor de grootste dmg output terwijl je een mantra spamt.Daardoor ben je beschermd (en in groepen ook je groep members) en doe je serieuze damage.

Je kan bij mijn monk kijken voor een build , maar er zijn veel variaties mogelijk afhankelijk van wat je gevonden hebt.

Ik zou focussen op Sunwoko om te beginnen omdat die in heel veel builds wel past.

In de build die jij postte zou ik EP vervangen door Lashing Tail Kick trouwens , zal je veel meer dps opleveren

[ Voor 5% gewijzigd door sleepwalkerbe op 02-09-2014 09:40 ]

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:24
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:38:
[...]

Ik zou focussen op Sunwoko om te beginnen omdat die in heel veel builds wel past.
Hee, dat ziet er uit als een leuke build. Megaveel attack speed! Wat zou er gebeuren als je de damage op die flying dragon naar attack speed omrolt, implodeert het heelal dan?

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• sleepwalkerbe
cfern schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:45:
[...]

Hee, dat ziet er uit als een leuke build. Megaveel attack speed! Wat zou er gebeuren als je de damage op die flying dragon naar attack speed omrolt, implodeert het heelal dan?
Nee dat zou jammer genoeg negatieve impact hebben op damage. Sunwoko en gems zijn gebaseerd op weapon damage. De nood aan zoveel AS is om de Spirit regen hoog te houden. Optimaal zou volgens mij zijn om met deze build ook nog is 55 of meer chc te hebben, Crits tikken van 70 tot 110 mil en zijn eigenlijk bijkomstige / gratis damage door sunwoko.

Als de FD triggered zit in aan 3+ aps :)

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11 09:17
Deze gister gecraft!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TyOU4Fwl.jpg
:)
Socket was voorheen all resist

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20
P-Nut schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:49:
Deze gister gecraft!
[afbeelding]
:)
Socket was voorheen all resist
Mooi apparaat!

Nu kan je tenminste alle passives nemen die een DH wil, inclusief de anti-jailer-instahit-passive Awareness! :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:46

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

cfern schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:45:
[...]

Ik heb de afgelopen twee dagen een beetje met een firemonk geexperimenteerd en moet zeggen dat ze best leuk mee doet. Het ligt eigenlijk helemaal aan de gear die je hebt welke kant je op kan. Met de legendary gems heb je wel veel meer mogelijkheden. Heb nu de 20% damage verhoger (bane of the powerfull) op rank 25 en ga nu de site holy gem (Mirinae) upgraden :).

Als ik een flying dragon loot ga ik weer sunwoko denk ik en met een mooie WKL weer ligthning. Is er iemand die nu lighting met full rainment nu nog speelt?

Battle.net || Strava

• sleepwalkerbe
retlaw schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:08:
[...]

Ik heb de afgelopen twee dagen een beetje met een firemonk geexperimenteerd en moet zeggen dat ze best leuk mee doet. Het ligt eigenlijk helemaal aan de gear die je hebt welke kant je op kan. Met de legendary gems heb je wel veel meer mogelijkheden. Heb nu de 20% damage verhoger (bane of the powerfull) op rank 25 en ga nu de site holy gem (Mirinae) upgraden :).

Als ik een flying dragon loot ga ik weer sunwoko denk ik en met een mooie WKL weer ligthning. Is er iemand die nu lighting met full rainment nu nog speelt?
De full rainment is wmb overbodig geworden. de 3 piece + RORG + sunwoko lijk mij veel sterker.
Ik moet eigenlijk is mijn 2de monk gaan levelen aangezien ik ook een belachelijk sterke weapon set heb voor lightning build. Beste is dan wel een sunwoko ammy te hebben zodat je toch de 25-30% van de spirit stone kan usen.

Er zijn veel leuke build mogelijk maar voor Grifts ga je toch best voor de Flying sunwoko build ;)

Pas jij je signature nog aan naar <SG>sleepwalkerbe ;)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Gister maar een seasonal Char gemaakt.
Om eerlijk te zijn snap ik nog steeds de voordelen niet zo though. :@
Ik heb een barb gemaakt, maar mijn barb in normaal is geen level 70, is het dan niet zonde?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

hexta schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:39:
Gister maar een seasonal Char gemaakt.
Om eerlijk te zijn snap ik nog steeds de voordelen niet zo though. :@
Ik heb een barb gemaakt, maar mijn barb in normaal is geen level 70, is het dan niet zonde?
Als je in non-season toch nog geen level 70 bent maakt het helemaal geen fluit uit. Dan ga je gewoon Seasons spelen en delete je na de season je barb nadat je de gear van die naar je ex-season barb gedaan hebt :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• hexta
Angeloonie schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:53:
[...]

Als je in non-season toch nog geen level 70 bent maakt het helemaal geen fluit uit. Dan ga je gewoon Seasons spelen en delete je na de season je barb nadat je de gear van die naar je ex-season barb gedaan hebt :)
Dus eigenlijk draai ik het dan om :P
En het voordeel is season gebonden loot als ik het goed heb? Zijn er al mensen die spannende dingen gevonden hebben? :*)

hexta schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:55:
[...]

Dus eigenlijk draai ik het dan om :P
En het voordeel is season gebonden loot als ik het goed heb? Zijn er al mensen die spannende dingen gevonden hebben? :*)
Dit zijn alle Season 1 items: http://www.d3maxstats.com/items/?found-in=9

Ben zelf lvl 66 dus kan bijna op jacht gaan naar deze zooi :P

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 02-09-2014 10:57 ]

• hexta
Angeloonie schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:56:
[...]

Dit zijn alle Season 1 items: http://www.d3maxstats.com/items/?found-in=9

Ben zelf lvl 66 dus kan bijna op jacht gaan naar deze zooi :P
Dat valt eigenlijk wel tegen om eerlijk te zijn :P

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:40

KipCurreh

Nightcrawler

hexta schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:59:
[...]

Zat eerlijk gezegd net hetzelfde te denken ;)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-11 08:17
Zooo! Eergister mijn eerst hardcore seasonal crusader level 70 gemaakt. Wel een aantal bilknijp-momentjes gehad...

Gelijk maar mijn eerste 60 shards aan Kadala uitgeven..
3x Shield gekocht: Freyahrs + The final witness + random rare
5x helm gekocht, 4 rares, 1x Akkhan
4x hands gekocht, Stone gauntlets...

Vervolgens reforge stone gauntlets, 1e x 49% crit damage
Vervolgens reforge wapen (movement naar socket, in 1x..

Mijn avond kon niet meer stuk xD

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:21
Ik vind season het al waard door gewoon het gevoel te hebben van helemaal opnieuw beginnen omdat je gewoon nog niets anders hebt :)

Niet dat ik veel op me normale gedoe nog had want me Level 70 HC crusader was doodgegaan :P en daarna eigenlijk beetje gestopt met diablo.

Heb wel zin om weer Gyrfalcon en Jekangbord te halen. Ik vond dat echt een leuke combo om mee te spelen. de ontelbare schilden die rondvliegen in het scherm. Maar aan 1 kant word dat ook weer saai want je doet weinig anders dan rechtsklik ingedrukt houden

[ Voor 34% gewijzigd door Ricmaniac op 02-09-2014 11:13 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 16:06
Rann schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:07:
Zooo! Eergister mijn eerst hardcore seasonal crusader level 70 gemaakt. Wel een aantal bilknijp-momentjes gehad...

Gelijk maar mijn eerste 60 shards aan Kadala uitgeven..
3x Shield gekocht: Freyahrs + The final witness + random rare
5x helm gekocht, 4 rares, 1x Akkhan
4x hands gekocht, Stone gauntlets...

Vervolgens reforge stone gauntlets, 1e x 49% crit damage
Vervolgens reforge wapen (movement naar socket, in 1x..

Mijn avond kon niet meer stuk xD
Noemen ze jou ook wel RNJesus?
Grats met alle items :)

En voor die billenknijp momentjes speel je toch juist HC?
Als het niet spannend zou zijn zou het leuke er van af zijn.

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Ricmaniac schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 08:06:
Gisteren avond naar 50 gegaan in season. Voelt toch wel weer geinig zo'n schone lei. Beetje achievements erbij hunten enzo haha. hoop vandaag 70 te halen en dan kan het leukste gedeelte weer beginnen :)

ben wel erg blij dat adventure mode gelijk beschikbaar is in season als je die in normal al unlocked had
Ik merkte het gister, m'n chat log zat vol Achievements van jou ;)

Gisteren m'n 2e Randali's gift gevonden in een Bounty chest, de Sunkeeper heeft nu 10% CDR erbij gekregen. M'n barbie speelt zo lekker weg vergeleken voor de 2.1 patch, de reakor set is puur awesomeness geworden. Nu hopen op de Leorics crown of een Vile Ward voor een next upgrade. Rift 22 begint al wat enger te worden op HC.

Tot die tijd: Moar gold!! voordat er een nerf komt

Diablo 3 - Battle.net

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:02

mvds

Totally awesome!

Leuk die patch, jammer dat het spel nu onspeelbaar is bij mij. Lijkt net alsof ik naar een diashow zit te kijken. Terwijl het spel voorheen feilloos draaide (late 2013 model iMac met i5 en GeForce GT755M kaart) Dit speelt nu al 2 weken zo :(

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20
mvds schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:24:
Leuk die patch, jammer dat het spel nu onspeelbaar is bij mij. Lijkt net alsof ik naar een diashow zit te kijken. Terwijl het spel voorheen feilloos draaide (late 2013 model iMac met i5 en GeForce GT755M kaart) Dit speelt nu al 2 weken zo :(
Gooi het aantal geluidskanalen eens naar "zo laag mogelijk". Zou goed kunnen dat je daarmee een hoop oplost.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-11 21:23
hexta schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:59:
[...]

Zeker voor een WD! 10X soul harvest lijkt leuk (voor een Jade) maar een Sunkeeper wint makkelijk van dit wapen met z'n elite damage... :(

De enige reden waarom ik dit seizoen maar even pas....

Apsie's profiel

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Ongelofelijk spel ook....

Heb op de PC, zo'n 500 ACT1 bounties moeten doen voor 1 Ring of Royal Grandeur.
Nu was ik afgelopen weekend met mijn 1e character door single player heen gewandeld, doe 1 bounty en krijg direct de ring, helaas wel een lvl68 (met slechte rolls).

Ondertussen Crusader aan het levelen via bounties, wat denk je, op lvl28 weer een ring :S

Nu maar hopen dat dit ook op lvl70 nog gaat gebeuren.

PSN: MaxxusNL

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Gister eindelijk mijn internet weer terug en maar weer verder gegaan met mijn jade WD. Aangezien pets het toch niet redden in Grifts. Ik ben blij dat ik een paar weken geleden een goede furnace heb gevonden die nu een hoge elite damage heeft.
Nu nog een Ramaladni's vinden voor de socket en dan de attack speed rollen voor % damage.
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/jue9uv.jpg

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Boys, ik loop serieus vast met mijn monk.
T3 vlieg ik doorheen, T4 wordt qua overleven al lastig en T5 kan ik helemaal vergeten.

DMG output is best aardig en killen gaat ook vlot.

Buiten de Sunwoko/Flying Dragon build, is er nog iets wat lekker loopt. (ik heb nog maar 1 sunwoko item en nog geen flying dragon en met mijn geluk duurt dat ook nog wel een eeuwigheid)

http://www.diabloprogress...doctor-2181/Puma/37423846

(Toughness in game is 13M)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• sleepwalkerbe
Mad-Matt schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:13:
T3 vlieg ik doorheen, T4 wordt qua overleven al lastig en T5 kan ik helemaal vergeten.

Buiten de Sunwoko/Flying Dragon build, is er nog iets wat lekker loopt. (ik heb nog maar 1 sunwoko item en nog geen flying dragon en met mijn geluk duurt dat ook nog wel een eeuwigheid)

Skill changes :

sss vervangen door LTK.
sweeping vervangen door EP

je passives zie ik niet , die moet je aanpassen naargelang je gevoel wat steun nodig heeft

Gear changes :

Glove vervangen door de glove van 1000 storms.
Ammy vervangen door puur dps ammy ( DEX = CHC=CHD = SOC > ele dmg > IAS >al de rest)
Pain enhancer vervangen door of Bane of Powerful of Gogok of swiftness

Probeer ook wat cooldown te stacken (helm gem , passive , paragon points )

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Als je problemen hebt met overleven zou je eens een andere mantra kunnen proberen. Ik heb nog niet met mijn lighting monk gespeeld in 2.1. Maar als je veel fire hebt kun je dat eens proberen, zie mijn monk Ise, die doet t5 aardig. Op je amu kun je proberen om CHD te rollen. Verder lekker farmen voor raiment en sunwoko items!

Battle.net || Strava

• Ulanbator
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 15:15

Overawe ditchen voor Mantra of Salvation. Dan die 35% dodge als passive erbij nemen en mijn survival problemen waren opgelost op T6.

D3 Armory

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ga eerst eens de skill changes kijken want qua items heb ik heel erg veel pech met drops.
Ik heb al duizenden shards verspild op items en zo goed als niets voor terug gekregen.

(En over ingame drops ga ik het maar helemaal niet hebben) :(

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ulanbator schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:26:
[...]

Overawe ditchen voor Mantra of Salvation. Dan die 35% dodge als passive erbij nemen en mijn survival problemen waren opgelost op T6.
Toch nog een lighting monk dus! Hmm, waarom ben je niet voor de 6-set bonus gegaan?

Andere vraag:
Hebben de gems profijt van elemental skill damage buffs?

[ Voor 9% gewijzigd door retlaw op 02-09-2014 12:34 ]

Battle.net || Strava

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:50
Ik ben nu eindelijk level 70 met mijn wizard maar wat is een goede build daarvoor?

Verwijderd

Xenophoben schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:38:
Ik ben nu eindelijk level 70 met mijn wizard maar wat is een goede build daarvoor?
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]

Staat ook in die mooie rode box hieronder :)

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:25
Vanmorgen voordat ik moest gaan werken nog even een Bounty run gedaan. Moest nog 20% voor paragon lvl 60... toch nog mooi een upgrade kunnen vinden in dat laatste stukje. Wil nu toch wel een socket in mijn 2 hander... Vorige hield ik maar op bij 500k per reroll. RNG zit niet mee met sockets...

Wanneer ik die Gift binnen hark ga ik die dus echt pas gebruiken wanneer ik een dikke Furness ofzo gevonden heb...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• arjen9551
  • Nu online
Zoals Mad-Hatt hierboven, ik ben momenteel ook wat op zoek naar tips voor mijn (Lightning) monk. Had eigenlijk 1-2 maand niet meer gespeeld, maar na patch 2.1 weer begonnen ivm het buffen van de monk. Op T3 kan ik prima meekomen, maar wanneer ik een rift net iets teveel (en te nare combinaties van) packs tegenkom, ben ik gewoon klaar.

Anyway, vandaag vond ik dus een WKL:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZTjyZSk.png

Wat is het meest nuttige om hierin te gaan rerollen? Die lightning damage gaat nog tot 25% dus dat leek mij de meest verstandige keuze.

Daarnaast heb ik ook nog een RoRG liggen: (kan ik deze overigens nog verbeteren? of puur die +damage hoger proberen te rollen?)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/djFDbNx.png

Meest makkelijke is om hiermee wat Aughilds te craften om zo die increased damage vs elites te verkrijgen neem ik aan? Heb zelf nog niet heel veel aan set materiaal liggen, dus heb er nu nog weinig aan.

Hierbij ook een link naar mijn profiel.

Verdere op- of aanmerkingen zijn ook welkom ;)

n.a.

Xenophoben schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:38:
Kijk even op DiabloFans.com voor mogelijke wizard builds en de gear die je nu al hebt verzameld. Je kan ook zien welke gear je nodig hebt/moet farmen :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Yogoi
  • Laatst online: 18-11 16:06
arjen9551 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:43:
Daarnaast heb ik ook nog een RoRG liggen: (kan ik deze overigens nog verbeteren? of puur die +damage hoger proberen te rollen?)
[afbeelding]
Ik moet zeggen, ik weet weinig van monks maar ik zou blind voor een socket gaan.
Legendary gems zijn echt veel te goed om niet te gebruiken.

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:50
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:40:
[...]

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]

Staat ook in die mooie rode box hieronder :)
Kan dat ook als je xbox one gamer bent?
Xenophoben schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:53:
[...]

Kan dat ook als je xbox one gamer bent?
Volgens mij niet nee ... dat zal toch betekenen dat je A) jezelf moet inlezen in alle mogelijkheden B) alles overkloppen, incl. stats :)

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:54
Vidra schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:57:
[...]

Volgens mij niet nee ... dat zal toch betekenen dat je A) jezelf moet inlezen in alle mogelijkheden B) alles overkloppen, incl. stats :)
Volgens mij wil ie alleen weten welke build een btje werkt voor zn 70 wizzard?
Niet het minmaxen ervan.

Maargoed volgens mij was er al een tip gegeven:
Vidra schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:44:
[...]

Kijk even op DiabloFans.com voor mogelijke wizard builds en de gear die je nu al hebt verzameld. Je kan ook zien welke gear je nodig hebt/moet farmen :)

Steam

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-11 16:27
_Peter2_ schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 08:34:
Gisteren mijn eerste voorzichtige stapjes gezet in T1 met mijn HC Crusader. Heb nog niet heel veel kunnen doen omdat ik bijna geen tijd had.

Net 1 bounty weten te doen. Gevaarlijkste champion pack die ik tegenkwam was wel iritant (frozen, molten, vortex).

Voor T1 Blunt passive maar weer ingeruild voor indestructible en blessed hammer voor fist of the heavens, (Ik weet nog niet of blessed hammer beter is dan fist of the heavens).

Merk wel dat mobs langer blijven staan op T1, maar expert ging ook wel erg gemakkelijk.

Waar zou ik het beste op kunnen gamblen bij Kadala? Shoulders, belts helms of boots? (Of nog iets anders)
Iemand nog tips qua gamblen?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• DeBierVampier
  • Laatst online: 19:59
_Peter2_ schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:17:
[...]

Iemand nog tips qua gamblen?
Ik ben al sinds het verschijnen van ROS bezig geweest met gamblen voor een FotF (ik maak geen grapje als ik zeg dat ik er waarschijnlijk al 1M shards doorheen heb gejaagd).

Battle.net tag

• cfern
...

Wat is het meest nuttige om hierin te gaan rerollen? Die lightning damage gaat nog tot 25% dus dat leek mij de meest verstandige keuze.
Ik zou de WKL voorlopig houden als die nu is, de weapon damage range is behoorlijk goed. Als je een Ramaladni's Gift vindt, dan pas socket omrollen naar weapon damage% en met de gift een socket opnieuw toevoegen. Daarmee win je uiteindelijk meer DPS dan nu lightning damage omhoog rollen.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:43
DeBierVampier schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:25:
[...]

Ik ben al sinds het verschijnen van ROS bezig geweest met gamblen voor een FotF (ik maak geen grapje als ik zeg dat ik er waarschijnlijk al 1M shards doorheen heb gejaagd).
Tja RNG sucks, maar denk niet dat je de miljoen shards al hebt gehaald

Movies: letterboxd

Verwijderd

Die shards zijn toch ook voor de leuk, denk dat je eerder kans hebt op een drop, dan dat Kadala m voor je neerlegd. Althans, dat gevoel heb ik. Met hoe ik nu speel, lieg ik niet als ik zeg 2500 shards misschien 7 legs misschien 3 groene, en allemaal crap.

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:10
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:44:
Die shards zijn toch ook voor de leuk, denk dat je eerder kans hebt op een drop, dan dat Kadala m voor je neerlegd. Althans, dat gevoel heb ik. Met hoe ik nu speel, lieg ik niet als ik zeg 2500 shards misschien 7 legs misschien 3 groene, en allemaal crap.
Shard zijn er voor dat je wat gerichter kan gearen. Als je volledig afhankelijk bent van dropt dan duurt het wel even. Ik heb mijn reakor's set nu bijna compleet evenals mijn immortal king set en het overgrote deel heb ik van kadala.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 12:19

Neelon

FOR PONY!!!

[...]

Zo zal het iig voelen (heb nu hetzelfde met Unity ringen), maar 1m shards no way. :P

(ben zelf nu plevel 483 en heb 61k shards verzameld)

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Tja, laat ik vooral zeggen dat ik Kadala altijd wel met U aanspreek, en vraag of ze met het goede been uit bed is gestapt vandaag.... Maar ze heeft een hekel aan mij. Vast omdat ik een sexy DH ben. #Pixelporn

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

1M shards is 10.000 T6 rifts gecleared. Lijkt mij ook wat veel, als je het een beetje omrekent moet je toch minimaal wel 500 uur alleen maar RiF hebben gedaan waarbij je dan ook direct weer in nieuwe T6 games komt. xD

Over het algemeen komt er bij Kadala bij mij met 1 volle inventory meestal wel 0,5-1 leg uit, maar toch veelal de verkeerde ;)

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:31

kihon

Uplay > palitojr

Vandaag maar mijn gems op level 25 zien te krijgen.
Dat schijnt erg te helpen (die lvl 25 bonus die je dan krijgt)

Maarja, met mijn geluk :(, krijg je dus 4x 90% kans voor upgrade van een gem > alle 4 FAIL :S
Oh en daarnasat de 2x 60% waren ook Fail...

Gaan we dus eerst maar de low lvl ones doen he (ik word de eerste die 100% upgrade chance gaat failen ;) )

Meer mensen interesse voor Gem upgraden?
Doe dan gewone T6 > Trial > Grift> T6 >Trial > repeat.

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Verwijderd

Grifts zijn toch niet van T levels afhankelijk, die zijn gebasseerd op de Trail uitkomst? Of heb ik het (weer eens) verkeerd begrepen?

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:54:
Grifts zijn toch niet van T levels afhankelijk, die zijn gebasseerd op de Trail uitkomst? Of heb ik het (weer eens) verkeerd begrepen?
T6 rift voor een gegarandeerde trial stone drop.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Ah, zo.

maar dan moet je T6 wel kunnen clearen, ik heb T5 voor de grap al eens gedaan, maar kansloos. En bij T4 doet alles ook auw, en duurt het te lang. T3 is de max. Ik probeer alles op + cold damage te krijgen, want ik vind die Frost Arrow zo leuk. misschien kan ik dan wat meer aan als ik dat een beetje heb lopen.

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:58:
Ah, zo.

maar dan moet je T6 wel kunnen clearen, ik heb T5 voor de grap al eens gedaan, maar kansloos. En bij T4 doet alles ook auw, en duurt het te lang. T3 is de max. Ik probeer alles op + cold damage te krijgen, want ik vind die Frost Arrow zo leuk. misschien kan ik dan wat meer aan als ik dat een beetje heb lopen.
Ja ok, dat is ook zo. Een week of 2 geleden draaide ik zelf ook nog max T3, nu doe ik met hetzelfde gemak T5. T6 gaat me nog niet lekker genoeg, teveel bijna dood momentjes ( <3 Indestructible passive) en gaat me te langzaam. Daarom probeer ik al tijden twee Unity ringen te vinden, maar ja, RNGesus he...

Gewoon spelen wat voor jezelf het beste aanvoelt, met upgrades komen hogere levels vanzelf wel goed.

Verwijderd

Ik twijfel ook over de area damage, daar heb ik nu best wel wat punten opzitten van mijn plevels, maar ik zie het niet terug (in animatie, en volgens mij ook niet in damage) iemand daar een wetenschappelijke blik op? Wat dat precies doet, en wanneer, die area damage?

Ik had er voor gekozen omdat de rest van de opties volgens mij omhoog gingen met tiende punt, en area damage met hele procenten. Maar tot zover dan ook mijn wetenschappelijke kijk op dat stukje...

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:09:
Ik twijfel ook over de area damage, daar heb ik nu best wel wat punten opzitten van mijn plevels, maar ik zie het niet terug (in animatie, en volgens mij ook niet in damage) iemand daar een wetenschappelijke blik op? Wat dat precies doet, en wanneer, die area damage?

Ik had er voor gekozen omdat de rest van de opties volgens mij omhoog gingen met tiende punt, en area damage met hele procenten. Maar tot zover dan ook mijn wetenschappelijke kijk op dat stukje...
http://www.diablowiki.net/Area_Damage

In het kort, een 20% kans (deze kans is niet te verhogen) voor iedere attack om x% damage te doen op mobs binnen 10y van je target.

• cfern
Area damage wordt goed sterk als je attacks zelf AoE zijn. Voor single target attacks of met een beperkte AoE valt area damage wel mee.

Zonder area damage:
Als je een kluitje monsters raakt met een attack, krijgt elk monster even veel damage. De totaal uitgedeelde schade stijgt dus lineair met het aantal monsters.

Met area damage:
Als je een kluitje monsters raakt met een attack, krijgt elk monster meer damage naarmate er meer monsters op het kluitje staan. De totaal uitgedeelde schade stijgt dus ook lineair, plus nog een kwadratisch schalend area damage deel.

Voorbeeld: de wiz skill black hole. Die trekt alle monsters dicht bijelkaar zodat area damage optimaal werkt. Het is mogelijk om een troepje zombies met 1 black hole kapot te maken, waar dat met 1 enkele zombie niet lukt.

• Ulanbator
retlaw schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:31:
[...]

Toch nog een lighting monk dus! Hmm, waarom ben je niet voor de 6-set bonus gegaan?

Andere vraag:
Hebben de gems profijt van elemental skill damage buffs?
De 6-set bonus heb ik niet omdat ik die Crudest Boots niet weg wil doen. Dubbele Mystic Alley bonus :P

En ik ben die nieuwe passives aan te testen voor een zo hoge mogelijke damage output i.p.v. damage burst met Dashing Strike.

Andere vraag over de gems, de elemental skills gaan over de legendary gem bonus heen. Dus dat tikt lekker aan!

Ik wist niet dat er zo weinig Lighting Monks over waren! Sunwoko nog niet getest want ik heb die diabo met dubbele AS nog niet.

D3 Armory

Verwijderd

Maar dan, als je dus de Frost Arrow pakt, die raakt er ook een paar in een bepaald gebied. Ik dacht slim te zijn en dan die Area Damage ook te zien als verhogend voor die skill. Maar de cijfertjes worden niet direct hoger, Ik blijf rond de (echte hoge crits) 3,7 miljoen zitten, en dan de laatste die de Arrow krijgt is denk ik rond de 300K

edit:
waar ik dan niet op let, is of de area groter, dus het aantal getroffen schurken groter is geworden. Misschien is dat het wel.... even checken misschien.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2014 14:21 ]

• cfern
Volgens mij wordt area damage nooit als geel critgetal getoond, ook al wordt het door een critical hit veroorzaakt.

• lolgast
  • Nu online
cfern schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:20:
Volgens mij wordt area damage nooit als geel critgetal getoond, ook al wordt het door een critical hit veroorzaakt.
Dat klopt als een bus. Zie hier voor meer info: http://www.diablofans.com...ide-area-damage-explained

• arjen9551
  • Nu online
cfern schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:32:
[...]

Ik zou de WKL voorlopig houden als die nu is, de weapon damage range is behoorlijk goed. Als je een Ramaladni's Gift vindt, dan pas socket omrollen naar weapon damage% en met de gift een socket opnieuw toevoegen. Daarmee win je uiteindelijk meer DPS dan nu lightning damage omhoog rollen.
Top! Ga ik het zo doen. Nu hopen dat ik ooit zo'n Ramaladni's Gift vind ;)

n.a.

• Ulanbator
Zoals Mad-Hatt hierboven, ik ben momenteel ook wat op zoek naar tips voor mijn (Lightning) monk. Had eigenlijk 1-2 maand niet meer gespeeld, maar na patch 2.1 weer begonnen ivm het buffen van de monk. Op T3 kan ik prima meekomen, maar wanneer ik een rift net iets teveel (en te nare combinaties van) packs tegenkom, ben ik gewoon klaar.

[afbeelding]

[afbeelding]

Meest makkelijke is om hiermee wat Aughilds te craften om zo die increased damage vs elites te verkrijgen neem ik aan? Heb zelf nog niet heel veel aan set materiaal liggen, dus heb er nu nog weinig aan.

Hierbij ook een link naar mijn profiel.

Verdere op- of aanmerkingen zijn ook welkom ;)
Die WKL zou ik even laten voor wat het is, dat is al een hele beste!

Die RORG kun je het beste de dex rerollen naar een socket voor een leg gem. Ik zou tenminste de LOH niet willen missen op minimaal 1 armor piece.

D3 Armory

Verwijderd

Ga ik daar na het werk even induiken.

• lolgast
  • Nu online
Ik zit een beetje met mijn gedachte in de knoop. Ik heb een heerlijke Mortal Drama gedropt op mijn Crusader en heb met datzelfde season character een Ramaladni's Gift gedropt. Ik zit er ernstig over te twijfelen om er een socket op te gooien, maar ben nog niet echt te spreken over Bombardement als spell. Wat zouden jullie doen? Gaat over het weapon op deze char: http://eu.battle.net/d3/e...olgast-2199/hero/47352781

• arjen9551
  • Nu online
Ulanbator schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:25:
[...]

Die WKL zou ik even laten voor wat het is, dat is al een hele beste!

Die RORG kun je het beste de dex rerollen naar een socket voor een leg gem. Ik zou tenminste de LOH niet willen missen op minimaal 1 armor piece.
Ja ik heb op die RoRG al een keer gererolled. Daar kwam toen die +damage uit en heb ik toen laten staan omdat dat in ieder geval nog iets van potentie had. Dus die dex rerollen gaat hem niet worden ;)

n.a.

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik had volgens mij net een ingeving met het rerollen ivm Ramaladni's Gift stel je hebt nu al een wapen met een socket, dan is het handig om 1 x te rerollen, je krijgt geen +dmg maar een waardeloze stat, toch deze stat kiezen om daarna je Ramaladni's Gift te gebruiken. Als je nu weer rerolt heb je de kans niet dat je een socket rolt en dus meer kans op de gewenste stat :) Ik had het niet gedaan en raakte behoorlijk gefrustreerd dat ik telkens toch een socket terug rolde.

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Yerap schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:51:
Ik had volgens mij net een ingeving met het rerollen ivm Ramaladni's Gift stel je hebt nu al een wapen met een socket, dan is het handig om 1 x te rerollen, je krijgt geen +dmg maar een waardeloze stat, toch deze stat kiezen om daarna je Ramaladni's Gift te gebruiken. Als je nu weer rerolt heb je de kans niet dat je een socket rolt en dus meer kans op de gewenste stat :) Ik had het niet gedaan en raakte behoorlijk gefrustreerd dat ik telkens toch een socket terug rolde.
Houd alleen in je achterhoofd dat Ramalandi's Gift knap zeldzaam is. Gebruik deze alleen op een wapen met zeer goede rolls, imo.

Verwijderd

Maarja, kans is straks dat je 2 maanden een gift laat liggen omdat je maar hoopt op beter, dat kan natuurlijk beide kanten op zo. Dan liever gewoon gebruiken en lol maken :)

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-11 16:27
[...]

En als je al een FotF hebt?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:31

kihon

Uplay > palitojr

Gamblen voor ene wapen vind ik gewoon te duur.

Voor 15 shards kan je beter 3x iets van je andere gear proberen te upgraden.
Of is al je gear al maxxed out? :O

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Neelon schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:58:
[...]

Houd alleen in je achterhoofd dat Ramalandi's Gift knap zeldzaam is. Gebruik deze alleen op een wapen met zeer goede rolls, imo.
Hoe zeldzaam is het, ik heb er nu 2 gevonden op T2/T3 bounties en ik speel max 4 uur per dag. Andere items vind ik weer uiterst zeldzaam welke andere allang 4 dubbel hebben. RNG is toch per account anders ingesteld ;) Gisteren voor het eerst een Cindercoat gevonden in 350 paralevels, 1 rift later weer een Cindercoat :+

Diablo 3 - Battle.net

Verwijderd

Eikel :+ 8)

alhoewel, 4 uur per dag is ook niet niks

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:47

TiMMieJ

PSN: Orixez

(jarig!)
Ruigerock schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:11:
[...]

Hoe zeldzaam is het, ik heb er nu 2 gevonden op T2/T3 bounties en ik speel max 4 uur per dag. Andere items vind ik weer uiterst zeldzaam welke andere allang 4 dubbel hebben. RNG is toch per account anders ingesteld ;) Gisteren voor het eerst een Cindercoat gevonden in 350 paralevels, 1 rift later weer een Cindercoat :+
4 uur per dag is best veel hoor :). Ik red nog niet eens 4 uur per week ;x

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Neelon schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:58:
[...]

Grappige is dat een vriend van me al 3 van die Ramalandi's Gifts heeft, maar nog steeds op zoek is naar een Fate of the Fell 8)7.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• DeBierVampier
desjaak909 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:39:
[...]

Tja RNG sucks, maar denk niet dat je de miljoen shards al hebt gehaald
Een periode van intensief RIFfen een tijd voor de 2.1 release doet me vermoeden van wel... :/

Battle.net tag

Verwijderd

Zou je toch aan je profiel kunnen zien, ingame. Als daar 900K + staat dan geloof ik je wel :) die stats kloppen toch nooit.

• DeBierVampier
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:27:
Zou je toch aan je profiel kunnen zien, ingame. Als daar 900K + staat dan geloof ik je wel :) die stats kloppen toch nooit.
Goeie, ga ik gelijk checken als ik thuis kom!

Battle.net tag

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:15:
Eikel :+ 8)

alhoewel, 4 uur per dag is ook niet niks
8) Tot de patch was ik ook gestopt voor een maand, er bleef weinig vrije tijd over voor andere leuke activiteiten. Deze patch is weer dolle pret met de veranderingen, gold gem fever! Straks weer het aantal uren naar beneden schroeven.

Diablo 3 - Battle.net

• Ricmaniac
Is er een tweakers season clan?

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-11 17:38

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Gewoon de Tweakers guild. Non-season of season, het maakt helemaal niks uit. Gebruik de zoek functie in diablo guild finder en dan whisper een van die personen in lijstje :)

Radical Birds

• Ricmaniac
Chibi2k schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:32:
[...]

Gewoon de Tweakers guild. Non-season of season, het maakt helemaal niks uit. Gebruik de zoek functie in diablo guild finder en dan whisper een van die personen in lijstje :)
nee oke dan zit ik er al in :P maar dacht dat er voor season een apart iets was haha

Verwijderd

Het is ook gewoon een tof spel. Zo vervelend, maar wel tof.... Ik heb ook alweer 30+ goblins gekilled, maar nog geen vault gehad. Ik loop na een rondje enchanten weer rond met 200K max. Eigenlijk moet ik gewoon een maandje ofzo niks doen met de centen, maarja.... Ik ben zwak

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:39
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:36:
Het is ook gewoon een tof spel. Zo vervelend, maar wel tof.... Ik heb ook alweer 30+ goblins gekilled, maar nog geen vault gehad. Ik loop na een rondje enchanten weer rond met 200K max. Eigenlijk moet ik gewoon een maandje ofzo niks doen met de centen, maarja.... Ik ben zwak
is die vault een nieuw ding wat bij de season patch bij zat? ik heb nog geen vault gezien op de ps4

nothing stops this train

• Ricmaniac
Kol Nedra schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:38:
[...]

is die vault een nieuw ding wat bij de season patch bij zat? ik heb nog geen vault gezien op de ps4
ja is een hidden level zeg maar....zo'n goblin laat dan een portal achter zoals waar zij doorheen springen. als je daar dan zelf in gaat kom je in een level genaamd the vault. Zelf ook nog niet mee gemaakt maar me neefje had hem gisteren. hij ging er in met 1.9 mill , kwam eruit met 13.8mill gold

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Kol Nedra schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:38:
[...]

De vault is nieuw sinds patch 2.1, dus de PS4 moet nog even wachten.
In de vault dropt een hoarding gem bij de baas, met deze gem zijn al je geld zorgen verleden tijd.

Boon of the Hoarder
25.0% chance on killing an enemy to cause an explosion of gold.
Increase per Rank: +1.5%
Rank 25 bonus: Gain 30% increased movement speed for 2 seconds after picking up gold

Een snelle bounty run op T3 kan al snel 20 miljoen gold opleveren, mijn gem zit nu op 45% kans gold explosion. Verslavend!

Diablo 3 - Battle.net

Angeloonie schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:28:
Vanavond maar eens kijken of er iemand in de clan op Seasons is die zo lief is om mij mee te laten lopen met zijn lvl 70 char, zodat ik de laatste 4 levels wat sneller kan halen :+
Dosser, Stracho, Hayabusa enzo zijn al lvl 70 :D

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-11 15:35
Angeloonie schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:28:
Vanavond maar eens kijken of er iemand in de clan op Seasons is die zo lief is om mij mee te laten lopen met zijn lvl 70 char, zodat ik de laatste 4 levels wat sneller kan halen :+
minor's gold })
Vidra schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:14:
[...]

Dosser, Stracho, Hayabusa enzo zijn al lvl 70 :D
Yuh, maar die spelen ook veel meer :+ Ik kan enkel in de ochtend zo'n 45 min spelen en in de avond afhankelijk van omstandigheden 30 min - 1,5 uur :P
Ja maar dat is zooooo saai :P

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 02-09-2014 16:32 ]

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:04

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Ruigerock schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:41:
[...]

De vault is nieuw sinds patch 2.1, dus de PS4 moet nog even wachten.
In de vault dropt een hoarding gem bij de baas, met deze gem zijn al je geld zorgen verleden tijd.

Boon of the Hoarder
25.0% chance on killing an enemy to cause an explosion of gold.
Increase per Rank: +1.5%
Rank 25 bonus: Gain 30% increased movement speed for 2 seconds after picking up gold

Een snelle bounty run op T3 kan al snel 20 miljoen gold opleveren, mijn gem zit nu op 45% kans gold explosion. Verslavend!
vandaag mn eerste vault op hc-seasons :) dat scheelt wel hoor; ineens 20 mio gold erbij :) heb lekker wat gems kunnen uppen :) daarnaast een nette grandfather gevonden met bijna 3900dam en 1k str :) kan nu in torment 2 goed meekomen :) iets meer def en ik kan weer naar 3 toe :D

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Ricmaniac schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:40:
[...]

ja is een hidden level zeg maar....zo'n goblin laat dan een portal achter zoals waar zij doorheen springen. als je daar dan zelf in gaat kom je in een level genaamd the vault. Zelf ook nog niet mee gemaakt maar me neefje had hem gisteren. hij ging er in met 1.9 mill , kwam eruit met 13.8mill gold
Ging van 38 naar 66 miljoen na een keertje in de Vault. Speel zelf op de XBox nu maar wilde toch iets van de nieuwe patch proeven want de consoles zijn de eerste maanden niet aan de beurt vrees ik. Vraag me wel af wat je met al dat gold moet als je alle gems al op max hebt zitten of is er wat bijgekomen wat veel gold kost?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Lekker Ventje schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:41:
[...]

Ging van 38 naar 66 miljoen na een keertje in de Vault. Speel zelf op de XBox nu maar wilde toch iets van de nieuwe patch proeven want de consoles zijn de eerste maanden niet aan de beurt vrees ik. Vraag me wel af wat je met al dat gold moet als je alle gems al op max hebt zitten of is er wat bijgekomen wat veel gold kost?
Proberen een perfecte reroll te krijgen op een verder perfect item gaat snel in de papieren lopen.

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Yeah m'n monk zit nu ik de 6% IAS op mijn amulet heb gerolled naar 9% CHC boven de 1mil sheet dps :)
Tegen de 7mil toughness en 22k healing.

Binnenkort maar eens wat riftjes enzo hoger dan T2 gaan doen.

Beeromaniac

• DeBierVampier
Neelon schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:46:
[...]

Proberen een perfecte reroll te krijgen op een verder perfect item gaat snel in de papieren lopen.
Vergeet ook niet dat met de huidige community buff je in feite +100% chance op een Vault-spawn hebt. Dus na deze buff zullen Vaults wel een tikkie zeldzamer worden

Battle.net tag

Verwijderd

Wat is de link van de site waar je reapers voor 15 euro kan matsen?
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:17:
Wat is de link van de site waar je reapers voor 15 euro kan matsen?
Shop > Giften aan jezelf :D en dan redeemen op je eigen battle.net account.
DeBierVampier schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 17:57:
[...]

Vergeet ook niet dat met de huidige community buff je in feite +100% chance op een Vault-spawn hebt. Dus na deze buff zullen Vaults wel een tikkie zeldzamer worden
De buff loopt tot vandaag ;w

[ Voor 32% gewijzigd door Vidra op 02-09-2014 18:24 ]

Verwijderd

Zojuist geprobeerd om te giften. Er wordt door Blizzard $39,99 vermeld, toch nog 29 euro. Of de actie is afgelopen :? :'(

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Serieus, wat een berg bugs is dit spel sinds 2.1.0

-Fetishes kunnen blijkbaar blijven leven als jij dood bent. :/
-Potions werken vaak niet.
-Horned Chargers kunnen je raken door muren heen.
-Grifts niveau wordt niet aangepast als je solo bent ten opzichtte van 4 players.
-Gargantuan doet nog steeds vaak niets.

Ow, en blijkbaar werken de meeste ON-Hit legendary gems niet met Fetishes. Blijkbaar alleen Pain Enhancer, maar hoe kan je controleren of dat Bleed wel echt wordt geprocd?

[ Voor 21% gewijzigd door PWSteal op 02-09-2014 21:30 ]

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:00

Felyrion

goodgoan!

Edwin__ schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:05:
Serieus, wat een berg bugs is dit spel sinds 2.1.0

-Fetishes kunnen blijkbaar blijven leven als jij dood bent. :/
-Potions werken vaak niet.
-Horned Chargers kunnen je raken door muren heen.
-Grifts niveau wordt niet aangepast als je solo bent ten opzichtte van 4 players.
-Gargantuan doet nog steeds vaak niets.
+ verschillende gem related bugs, zoals boon of the hoarder die niet procced van pet kills. En zo schijnen er nog een aantal te zijn.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:25
Zo... vandaag eindelijk een 2 Hander met socket kunnen maken... RRoG -> Socket + Rogar's Huge Rock (of hoe heet dat ding...) -> Socket.

Morgen na mijn werk maar eens flink gaan Riften op T1/2 en Grifts doen (Leg. Gems naar lvl 25 brengen) en hopen op upgrades onderweg :D

Liefste een dikke Furnace met goede rolls of FotF en dan nog ff een Ramalandi's Gift :P... droom verder... i know...

Anyways.. Genoeg te doen!

Vandaag in een stuk op 10 T1 Split runs 2x een Vault gehad... dus gold voorlopig nog genoeg... AL mijn gems voor zover mogelijk geupgrade.. Gems te kort... 20 Mio er doorheen gegooid... nog 45 Mio over :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Pagina: 1 ... 86 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]