Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:43
Deadsmell schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:47:
[...]

Nee, dat vind ik zonde van de gift, want ik heb een boog nodig voor de Archery passive.

Never mind. Ik las verkeerd, heb nu 50% chd door die crossbow. Valt niet tegen. :P

Hebben crossbows trouwens allemaal max 2 sockets, of is dat alleen de Manticore?
Zijn geen wapens meer met 2 socks, dus gewoon mijn tip opvolgen voor wat extra dmg :9~

Movies: letterboxd

desjaak909 schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:03:
[...]

Zijn geen wapens meer met 2 socks, dus gewoon mijn tip opvolgen voor wat extra dmg :9~
Inderdaad extra +10% damage er oprollen en bij voorkeur een socket op het wapen zetten met een Ramaldi's gift (zijn wel rare hoor)

Ik heb er eigenlijk twee nodig .... voor een SMK _/-\o_ en mijn huidige starfire (wizard) :+ Helaas nog niets gevonden :'(

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• desjaak909
Vidra schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:18:
[...]

Inderdaad extra +10% damage er oprollen en bij voorkeur een socket op het wapen zetten met een Ramaldi's gift (zijn wel rare hoor)

Ik heb er eigenlijk twee nodig .... voor een SMK _/-\o_ en mijn huidige starfire (wizard) :+ Helaas nog niets gevonden :'(
Zijn inderdaad behoorlijk rare, heb er zelf nog geen gevonden helaas en degene die ik gekregen had heb ik doodgemaakt, heb nog een mooie Sun Keeper (2300k dps) en Rhen'ho (2600k dps) liggen, dus kan er wel een paar gebruiken

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20
desjaak909 schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:25:
[...]

Zijn inderdaad behoorlijk rare, heb er zelf nog geen gevonden helaas en degene die ik gekregen had heb ik doodgemaakt, heb nog een mooie Sun Keeper (2300k dps) en Rhen'ho (2600k dps) liggen, dus kan er wel een paar gebruiken
Gaaf! Ik wil ook wapens van 2300k en 2600k dps! :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• desjaak909
Wolf schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:26:
[...]

Gaaf! Ik wil ook wapens van 2300k en 2600k dps! :P
haha, die k was misschien wat overdreven inderdaad :X

Hm, als die dingen zo zeldzaam zijn, dan wacht ik tot ik een wapen heb waar ik 99% tevreden over ben. Niet verspillen aan een tijdelijk gevalletje. Zul je net zien dat het wapen dat ik hard nodig heb valt vlak na het gebruiken van de gift. :P

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:10
Van het weekend ook maar eens een start gemaakt met seasons. Speelde de laatste tijd eigenlijk meer d3 op de ps4.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Axewi-2874/hero/47392984
Wel leuk die nieuwe depth diggers icm simplicity's strength mijn bash crit nu voor 15 mil. Lijkt me leuk om de 2 hander te vinden waardoor frenzy stackt tot 10 keer icm deze gear.

2 delen van de Raekors set, nu de rest nog :)

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-11 21:23
Deadsmell schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:50:
Hm, als die dingen zo zeldzaam zijn, dan wacht ik tot ik een wapen heb waar ik 99% tevreden over ben. Niet verspillen aan een tijdelijk gevalletje. Zul je net zien dat het wapen dat ik hard nodig heb valt vlak na het gebruiken van de gift. :P
Precies! Heb mijn SMK geupgrade met de Ramaldi's gift en wacht op een tweede voor mijn Furnace :)

Helaas zijn ze inderdaad moeilijk te krijgen... :(

Apsie's profiel

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:14
Deadsmell schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:42:
[...]

Damn, nu al max level gems? Of link je de verkeerde? :P Goed bezig!

Ik ben nog niet veel verder gekomen dan dit. Aardig SoJ en quiver gevonden om mijn lightning damage wat te pimpen en Reaper's Wraps om mijn resource issues op te lossen. Nu is het vooral de Marauder set bij elkaar sparen, Kridershot vinden en lightning damage verder ophogen. En zonet vond ik een Ramaladni's gift, dus ik kan niet wachten op de boog. :P
Ja ging lekker snel... Tijdens split bounties aantal Vaults gehad wat erg verl hielp. Zou alle gems al maxed kunnen hebben... Maar had niet voldoede gems lol.

Zat te twijfelen om seasons te gaan doen. Maar gezien mijn non season crusader mijn HC niet eens bij kon houden toch maar begonnen op seasons. Op 250 paragon lvl's na is die nu bijna al even sterk. Nu nog een RRoG en dan kan ik echt vooruit. :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

Net als trail keys.... De eerste keer dat ik D3 speelde had ik er 3 op een dag. Nu zaterdag en zondag maar 1. denk in totaal 15-20 rifts.

Verwijderd

heb maar eens een lightning barb in mekaar gedraaid met wat items uit mijn stash. Gaat wel lekker zeker met die gem derbij, maar probeer beetje te tweaken iemand nog suggesties?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sheev-1316/hero/5775630

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:55:
Net als trail keys.... De eerste keer dat ik D3 speelde had ik er 3 op een dag. Nu zaterdag en zondag maar 1. denk in totaal 15-20 rifts.
Trial keys ligt wel aan het Torment level, vergeet dat niet.. Hoe lager de torment hoe minder je er zal zien. Op T5 krijg zit ik op ongeveer 80%. Kan momenteel even de droprates niet vinden, maar op T6 is het volgens mij 90 of 100%. Op T1 is dit veel lager!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 16:06
Op T1 zit ik momenteel op 1 trial key uit 6-8 rifts.
Dat is wel pas op basis van 5 trial keys maar ik hoor het om me heen van vrienden ook dat ze dit soort percentages halen.

Verwijderd

T3 sinds zaterdag, ik had een leuke 2 mans party dat was T3, daarna daarop laten staan. T3 1 op zeg 17 rifts? dat vind ik errug laag.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:38
* Joarie zwaait naar EnzoMatrix

Ik had er gisteren nog eentje in mijn eentje toen je wegging op T3

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Verwijderd

Haha, ja verdorie het was zondag, van die late eters krijg je dan :) Maar het was wel zuur toch, denk dat we in totaal nu samen makkelijk 10 rifts gedaan hebben, T2-T3. en overdag dan een paar alleen gedaan.

Maarja, daar zit dan weer een paar keer uitloggen bij... achja, ik verveel me niet, maar die Grifts zijn wel leuk, ik wil meer!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Moet zeggen, door de 2.1 patch twijfel ik steeds sterk tussen console en pc versie, maar als eenmaal de patch 2.1 (dan wel een aangepaste) uit komt voor de console's en er zit grifts goblinrifts etc in ben ik waarschijnlijk niet meer van de console af te slaan :+

• Axewi
mfreriks schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:21:
Moet zeggen, door de 2.1 patch twijfel ik steeds sterk tussen console en pc versie, maar als eenmaal de patch 2.1 (dan wel een aangepaste) uit komt voor de console's en er zit grifts goblinrifts etc in ben ik waarschijnlijk niet meer van de console af te slaan :+
Ik heb ze beide (ps4 en pc) en ik moet zeggen dat console heerlijk speelt en er ook wel wat voordelen zijn zoals het niet accound bound zijn van items. Dat gezegd is er één heel groot nadeel, elke public die je joint zit wel iemand met gear die ze zelf aangepast hebben en daardoor is multiplayer voor mij niets meer aan tenzei je met vrienden speelt.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Thalaron schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:55:
[...]

Ja ging lekker snel... Tijdens split bounties aantal Vaults gehad wat erg verl hielp. Zou alle gems al maxed kunnen hebben... Maar had niet voldoede gems lol.

Zat te twijfelen om seasons te gaan doen. Maar gezien mijn non season crusader mijn HC niet eens bij kon houden toch maar begonnen op seasons. Op 250 paragon lvl's na is die nu bijna al even sterk. Nu nog een RRoG en dan kan ik echt vooruit. :)
dit precies, en dan die gheeds gem gebruiken om Tx rifts te doen, 3~4M per rift, schiet toch lekker op. :)

zeker als je dan dit erbij neemt:
http://eu.battle.net/d3/en/item/custerian-wristguards

Mijn season char:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/47516578

al een gift in mijn wapen gestopt, volgens mij kan ik er vrij lang mee.

Vandaag nog 3 top wapens geloot:
- FotF met STR/VIT/10% CDR, dus ook wachten op een 2de gift, kan daarna dmg tot max rerollen :)
- BoP, 8%dmg/VIT/RCR, deze is meh, mja moet toch eerst dat season Crus schildje vinden
- Baleful Remnant, STR/Soc, geen idee hoe phalanx 't nu doet eigenlijk, is toch flink gebufft?
- 3 pc Roland ook al

wil helaas alleen nog niet lukken met RoRG.. 100 caches verder nog steeds niks...

edit: moet nog ff kwijt, finery is echt een top passive in deze patch, heb nu al 9 gems dus bijna 15% meer Amr en 10% meer dmg :D

[ Voor 4% gewijzigd door Mofkees op 01-09-2014 14:38 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• mfneed
Axewi schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:26:
[...]

Ik heb ze beide (ps4 en pc) en ik moet zeggen dat console heerlijk speelt en er ook wel wat voordelen zijn zoals het niet accound bound zijn van items. Dat gezegd is er één heel groot nadeel, elke public die je joint zit wel iemand met gear die ze zelf aangepast hebben en daardoor is multiplayer voor mij niets meer aan tenzei je met vrienden speelt.
Aangepast? hoe bedoel je? Ben verder ook niet van plan een public te joinen, enigste wat ik straks zal gaan doen is met andere tweakers een party opzetten en anders solo/local coop:)

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 11:36

MetalPool

Boe!

Aangepast in de zin van geen seasons. Verder zal de patch op de consoles net zo zijn als op de pc.
Ook ik heb beide op zowel PC als op Ps4....Controller vind ik heerlijk dus als de patch er voor de Ps4 is zal ik nog weinig op PC spelen denk ik :)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• Axewi
mfreriks schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:40:
[...]

Aangepast? hoe bedoel je? Ben verder ook niet van plan een public te joinen, enigste wat ik straks zal gaan doen is met andere tweakers een party opzetten en anders solo/local coop:)
Aangepast als in gehacked, one handers met 3k dps en 3 sockets, shoulders met meerdere sockets etc :(
Als je alleen met vrienden speelt dan zou ik de console versie spelen, Zelf speel ik nooit alleen, altijd met vrienden of public's. En de meeste hebben de pc versie dus speel ik die automatisch dan ook het meest.

• mfneed
Axewi schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:43:
[...]

Aangepast als in gehacked, one handers met 3k dps en 3 sockets, shoulders met meerdere sockets etc :(
Als je alleen met vrienden speelt dan zou ik de console versie spelen, Zelf speel ik nooit alleen, altijd met vrienden of public's. En de meeste hebben de pc versie dus speel ik die automatisch dan ook het meest.
Ah dat is F*cked! ik switch op het moment nog geregeld! PC vaak met wat vriendelijke mense uit de GoT clan waar ik mee mag runnen! zeer pelzierig!:D als ik lui wordt slinger ik de console aan!!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 15:08
Console en PC zijn wel zelfde account / characters? of is het los van mekaar?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Verwijderd

is dat een bug op die console versie ofzow? Speel alleen maar pc maar ben dat nog niet tegengekomen

• Blaat
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:57:
is dat een bug op die console versie ofzow? Speel alleen maar pc maar ben dat nog niet tegengekomen
Niks bug. Zijn gewoon mensen die hun harddisk van hun console af trekken en hun savegame doodleuk aanpassen op de PC.

Op de PC versie van D3 kan dit niet omdat je savedata online wordt opgeslagen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Axewi
Console saved local, daardoor kan je de save exporteren en schijnbaar aanpassen.
Characters / account is los van je pc, ondanks je je psn kan koppelen aan battle.net De pc versie is online only waardoor je niet kan editten. :)
Ze moeten bij de ps4 gewoon de keuze geven zoals bij diablo2, dan heb je dit gezeur ook niet. Het verpest gewoon de hele ervaring.

Verwijderd

Ah dan snap ik et. Maar dan heb je in 1 keer perfect items doe je nog 2 rifts en dan is de lol der af denk ik zo xD

• Axewi
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:04:
Ah dan snap ik et. Maar dan heb je in 1 keer perfect items doe je nog 2 rifts en dan is de lol der af denk ik zo xD
Vind ik ook! Het vervelende is dat je ze tegen komt zodra je een public joint en ze dus voor jou de ervaring ook verpesten door alles te oneshotten.

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Ik heb laatst een warrior gezien met wapens met 5.0. attack speed.
Die sloeg dus echt als een idioot snel....verder was al zn gear perfect na 1 week release.
ook zn movement speed was aangepast.....die gast deed 30 seconden over een rift.
En dat was zelfs mijn allereerste ervaring online op de ps4.
Ik snap dat soort mensen echt niet 8)7

[ Voor 46% gewijzigd door MetalPool op 01-09-2014 15:09 ]

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-11 08:47
Op welke systemen zijn jullie dat tegengekomen dan? Toch niet op XB1/PS4 hoop ik?:)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Ps4 :(

Verwijderd

Als pa en ma de centjes betalen voor die blu ray schijfjes, en zoonlief om half 3 van school is......ja dan ga je je al snel vervelen. Genoeg tijd om een savegame te vernaggelen.

• Axewi
greyfox1987 schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:15:
Op welke systemen zijn jullie dat tegengekomen dan? Toch niet op XB1/PS4 hoop ik?:)
PS4, maar ik weet zeker dat ze er op alle consoles zijn. Alleen pc is uitgesloten door het always online systeem. Dus ik denk dat dat toch mijn main platform blijft ps4 erbij voor de ontspanning. Op de pc speel ik alleen HC en op de console lekker softcore.

• Blaat
Axewi schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:18:
[...]

PS4, maar ik weet zeker dat ze er op alle consoles zijn. Alleen pc is uitgesloten door het always online systeem. Dus ik denk dat dat toch mijn main platform blijft ps4 erbij voor de ontspanning. Op de pc speel ik alleen HC en op de console lekker softcore.
Kan je dat niet beter andersom doen met de serverproblemen die bliz soms heeft? :P

Hm, 227 kills bij een timed cursed shrine 'kill 100 enemy's' event. DH met vijf sentries is zo slecht nog niet. :P

• Axewi
Wolf schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:19:
[...]

Kan je dat niet beter andersom doen met de serverproblemen die bliz soms heeft? :P
Ben een aantal keer dood gegaan waarvan er geen enkele keer te wijten is aan blizzard.
1x door een te hoge dificulty, 2x door netwerk problemen te wijten aan een verkeerde versie van ddwrt waardoor de wan poort telkens random resette.
Zodra het te laggy word dan stop ik gewoon even :) maar dat gebeurd eigenlijk zelden.

@ hierboven, in de top van de seasons stonden zaterdag ook bijna alleen maar dh's :) maargoed ze verdienen het na zolang underpowered te zijn geweest.

[ Voor 12% gewijzigd door Axewi op 01-09-2014 15:23 ]

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-11 21:05
Ghosty schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:07:
Die sloeg dus echt als een idioot snel....verder was al zn gear perfect na 1 week release.
ook zn movement speed was aangepast.....die gast deed 30 seconden over een rift.
Ik ook niet.. Hele spel draait uiteindelijk toch om gear vinden en beter worden? Als je alles maxxed hebt.. dan ben je er al. Zou binnen 5 min klaar zijn met het spel...

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Ghosty schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:07:
Maar aangepaste gear op een PS4, kan dat?

PSN: Bellerophon-

Verwijderd

Deadsmell schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:21:
Hm, 227 kills bij een timed cursed shrine 'kill 100 enemy's' event. DH met vijf sentries is zo slecht nog niet. :P
Hoe krijg je er 5?

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-11 04:19
Even een vraagje over de EULA / ToS van D3.

Als ik op ;ijn g510 een ;arco key programeer zodat ie 2 keys indrukt mag dit ?
In toevoeging mag het als je die key ingedrukt houdt en hij doet de keystroke elke 0.33 seconden ( terwijl ik gewoon key ingedrukt houd) mag dit?

Ik vind echt nergens en duidelijk antwoord en zou graag mijn RSI beperkt houden :)
Ik snap dat het ni mag als je 0.01s doet omdat dit niet menselijk mogelijk is.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Axewi
sleepwalkerbe schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:27:

In toevoeging mag het als je die key ingedrukt houdt en hij doet de keystroke elke 0.33 seconden ( terwijl ik gewoon key ingedrukt houd) mag dit?

Ik vind echt nergens en duidelijk antwoord en zou graag mijn RSI beperkt houden :)
Volgens mij wel, heb ten tijde van de oude freeze wizzard altijd een macro gebruikt en mijn account is nog steeds active.

• sleepwalkerbe
Axewi schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:29:
[...]

Volgens mij wel, heb ten tijde van de oude freeze wizzard altijd een macro gebruikt en mijn account is nog steeds active.
Was dit press a b
delay xx
press a b ?

Of was het macro 1key = 2 keys

• Ricmaniac
[...]

wat voor macro zou nou echt een voordeel kunnen zijn in D3? Denk dat ze niet moeilijk gaan doen om macro's

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:33
[...]

Volgensmij mag het wel, want je gedraagt je niet als bot.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Axewi
sleepwalkerbe schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:29:
[...]

Was dit press a b
delay xx
press a b ?

Of was het macro 1key = 2 keys
het was een macro key op mijn toetsenbord, die het volgende deed:
press to toggle on/off: qwe met een delay van 0.10 ms. Dus indrukken en hij blijft die 3 keys achter elkaar opvolgend spammen totdat je de macro key weer indrukt.

• sleepwalkerbe
Ricmaniac schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:30:
[...]

wat voor macro zou nou echt een voordeel kunnen zijn in D3? Denk dat ze niet moeilijk gaan doen om macro's
Mijn voorbeeld :

Als sunwoko monk doe ik 3 acties tegelijk in spam modus. Hierdoor sta ik dus als een malle keys in te rammen wat niet aangenaam is maar een nodig kwaad. Als ik dit kan vervangen door een macro gaat het mijn handen niet schaden in elk geval...

Bombadier's Rucksack en de Custom Engineering passive.

sleepwalkerbe schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:27:

Volgens mij is de 'regel' dat je geen game files mag aanpassen en je mag geen dingen doen die zonder maco's niet mogelijk zijn. Maar dat is geen harde regel. Ban beleid is geloof ik een beetje gericht op mensen die oneerlijk voordeel proberen te halen.

[ Voor 67% gewijzigd door Deadsmell op 01-09-2014 15:37 ]

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:23

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

sleepwalkerbe schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:32:
[...]

Mijn voorbeeld :

Als sunwoko monk doe ik 3 acties tegelijk in spam modus. Hierdoor sta ik dus als een malle keys in te rammen wat niet aangenaam is maar een nodig kwaad. Als ik dit kan vervangen door een macro gaat het mijn handen niet schaden in elk geval...
ik heb van het weekend de diablo muis besteld en die schijnt ook macros aan te kunnen. Daarbij dat ten tijde van CM freeze is iedereen die geen apple heeft autohotkey gebruikte, lijkt het me geen probleem als je een macro toepast.

Ik heb me tot nu toe aardig vermaakt met 2.1. DH en monk gespeeld en die blijven favoriet. Ik ben nog een beetje aan het zoeken naar een leuke build voor beide en waarbij je de legendary gems goed toe kan passen.

Battle.net || Strava

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Kun je eigenlijk characters bijkopen?
In D2 kon je oneindig veel aanmaken, en bij GW kon je ze bijkopen.

Cititzen of Ladonia

• Axewi
sorcees schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:11:
Kun je eigenlijk characters bijkopen?
In D2 kon je oneindig veel aanmaken, en bij GW kon je ze bijkopen.
De digitale collectors + normale collectors editie van ros bied een aantal ( 3?) slots extra tov ros normaal. Voor zover ik weet kan je niet bijkopen verder, behalve door je editie te upgraden naar collectors.
Bij diablo 2 LOD kon je er online ook maar 6 maken hoor.3

vanilla: 10 slots
ros: 12 slots
ros deluxe: 15 slots

[ Voor 6% gewijzigd door Axewi op 01-09-2014 16:17 ]

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Axewi schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:13:
[...]

De digitale collectors + normale collectors editie van ros bied een aantal ( 5?) slots extra.
Is dat zo? Shit, totaal gemist.

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Axewi schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:13:
[...]

Bij diablo 2 LOD kon je er online ook maar 6 maken hoor.3
Bij LOD kon je 6 characters per account aanmaken, maar je kon onbeperkt accounts aanmaken.
Vandaar dat er speciale "mule" games gemaakt werden om spullen over te zetten etc.

Cititzen of Ladonia

Verwijderd

Als je echt zoveel mules hebt, dan moet je meer salvagen :) Maak een keuze.
Mortalboy[NL] schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:14:
[...]

Is dat zo? Shit, totaal gemist.
Je kan nog steeds een upgrade doen naar de 'digital deluxe edition' van RoS dan krijg je ook 3 nieuwe character slots er bij. Kosten USD 20.00 - equivalent EUR 15.30 (kopen in de USA, giften aan jezelf) :+

[ Voor 3% gewijzigd door Vidra op 01-09-2014 16:32 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Axewi
sorcees schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:17:
[...]

Bij LOD kon je 6 characters per account aanmaken, maar je kon onbeperkt accounts aanmaken.
Vandaar dat er speciale "mule" games gemaakt werden om spullen over te zetten etc.
Niemand weerhoud je om d3 nogmaals te kopen voor een extra set characters ;) Waar heb je zovel ruimte voor nodig als ik vragen mag? ik kom met hc zelfs niet in de buurt....

• DeBierVampier
  • Laatst online: 21-11 23:06
Axewi schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:33:
[...]

Niemand weerhoud je om d3 nogmaals te kopen voor een extra set characters ;) Waar heb je zovel ruimte voor nodig als ik vragen mag? ik kom met hc zelfs niet in de buurt....
Mocht je ooit in de verleiding komen om ooit in je hele d3-speelgeschiedenis een keer een andere build te proberen dan mag je met de strategie die de meeste mensen (blijkbaar) hanteren eerst weer een paar weken geestdodende rifts gaan doen om vervolgens in 1 klap 500 shards bij kablabla erdoorheen te jagen.

Vervolgens kan je dat keer 100 herhalen voor je je item hebt gevonden wat je nodig hebt voor je nieuwe build en dat kan je dan weer keer 12 doen voor al je item slots.

Andere mensen (waaronder ik) krijgen wel eens items die niet perfect bij hun character passen maar wellicht leuk zouden zijn bij een andere character/build. Op t moment dat zo'n item dropt heb je natuurlijk niet zin om meteen uren te gaan stoppen in 't onderzoeken van deze mogelijke nieuwe build, dus bewaar je het zodoende even in je stash.

Zelfs als je alleen BIS items bewaard, dan nog heb je te weinig stashruimte.

Wat dat betreft is D3 dus wel bout. Genoeg van je huidige build en zin om iets nieuws in elkaar te fietsen? Jammer joh, ga maar eerst een paar weken farmen.

Battle.net tag

Verwijderd

nah ik had mijn gehele barb lightning gear gewoon in me stash liggen deej ik niks mee want ik speel normaal crusader.
dacht ik laat ik eens kijken wat ik voor me barb in mekaar kan flansen en hup lightning barb is born. solo t6 zonder probleem xD. zo heb ik vast nog wel wat str builds in me stash liggen waar ik wat leuks mee zou kunnen bouwen maar voorlopig hebk hier een hoop lol van :P

• desjaak909
DeBierVampier schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:44:
[...]

Wat dat betreft is D3 dus wel bout. Genoeg van je huidige build en zin om iets nieuws in elkaar te fietsen? Jammer joh, ga maar eerst een paar weken farmen.
en naast het probleem van te weinig stash ruimte zou je ook wat makkelijker je mules moeten kunnen doorzoeken, zoek me soms helemaal scheel op al me mules

• Axewi
DeBierVampier schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:44:
[...]

Mocht je ooit in de verleiding komen om ooit in je hele d3-speelgeschiedenis een keer een andere build te proberen dan mag je met de strategie die de meeste mensen (blijkbaar) hanteren eerst weer een paar weken geestdodende rifts gaan doen om vervolgens in 1 klap 500 shards bij kablabla erdoorheen te jagen.

Vervolgens kan je dat keer 100 herhalen voor je je item hebt gevonden wat je nodig hebt voor je nieuwe build en dat kan je dan weer keer 12 doen voor al je item slots.

Andere mensen (waaronder ik) krijgen wel eens items die niet perfect bij hun character passen maar wellicht leuk zouden zijn bij een andere character/build. Op t moment dat zo'n item dropt heb je natuurlijk niet zin om meteen uren te gaan stoppen in 't onderzoeken van deze mogelijke nieuwe build, dus bewaar je het zodoende even in je stash.

Zelfs als je alleen BIS items bewaard, dan nog heb je te weinig stashruimte.

je hebt 5 tabs in je chest. als je van elke lvl 70 set/leg 1 exemplaar zou bewaren heb je volgens mij nog steeds voldoende ruimte. Daarnaast zijn er een boel items die niets toevoegen kwa specials en dus niet nodig zijn voor een specifieke build. Kortom, als je ruimte te kort komt doe je echt iets verkeerd in mijn ogen.

http://www.diabloprogress...wi-2874/Babushka/47392984
zie net dat mijn seasonal char helemaal niet slecht staat :P of er spelen bijna geen mensen (zou ook kunnen) :P

Verwijderd

Mja, ik had eerst ook de neiging om alle legendaries te sparen, en dan kom je er vanzelf achter dat bepaalde items ruk zijn (als je dan een keer een dubbele had) dan was een salvage zo gedaan, en na wat kritisch kijken heb je zo je halve stash leeg.

MAAR...ik heb ook maar 1 char die ik echt speel. 2 nu op 70. En de echte diehards hebben er natuurlijk een stuk of 8. Dan zou ik ook zeggen dat je te weinig ruimte hebt :)

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Axewi schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:33:
[...]

Onzin, items zijn in D3 account bound, je kan dan niets doorgeven.
Ik speel trouwens HC (meestal solo), dan moet je soms nog wel eens levelen en levelgear is dan wel zo handig, een flinke one-hander met -30 lvl req.
Het gaat er meer om dat ik graag met 4 verschillende crusaders, 3 monks, 3 barbs etc. wil spelen zonder eerst weer alles om te zetten.
Bovendien vind ik levelen leuk, maar omdan de lvl 70 weer te deleten, gaat net weer even iets te ver.

Cititzen of Ladonia

• DeBierVampier
Axewi schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:52:
[...]

je hebt 5 tabs in je chest. als je van elke lvl 70 set/leg 1 exemplaar zou bewaren heb je volgens mij nog steeds voldoende ruimte. Daarnaast zijn er een boel items die niets toevoegen kwa specials en dus niet nodig zijn voor een specifieke build. Kortom, als je ruimte te kort komt doe je echt iets verkeerd in mijn ogen.

zie net dat mijn seasonal char helemaal niet slecht staat :P of er spelen bijna geen mensen (zou ook kunnen) :P
Dus volgens jouw redenering heb je aan 1 SoJ ook genoeg voor je hele account en alle mogelijke builds/characters? Zelfde item kan meerdere keren handig zijn als 't bijvoorbeeld verschilende elemental damages heeft. Of je wilt plots van een CDR build naar een weet-ik-veel-max-chd-build, met je huidige items (jah ik ben me bewust van enchanten, maar dat brengt je niet helemaal naar de overkant).

Er zijn veels te veel verschillende variaties binnen 1 item alleen al dat er maar 1 exemplaar van bewaren het probleem van m'n vorige post niet verhelpt. En dit geldt dus voor alle items.

En dit hoeft niet erg te zijn, zelfde speelde ook met D2, alleen nu heb je dus wel zeer beperkte stashruimte (waarom eigenlijk? Kan me niet voorstellen dat grotere stash meer problemen voor Blizz zou veroorzaken).

Battle.net tag

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mensen met een Witch Doctor op PC/PS4, ik heb damage nummers aan staan op het scherm (XBO), maar valt me op dat ik regelmatig bizar grote crits doe. Mijn gedachte begon met de tijd te komen dat hij 1x in de zoveel tijd al je pet-damage (en AoE?) bij elkaar telt en laat zien, ik heb 'marginale' gear en ik heb al aantal keer tot ergens 85 miljoen crit (of zelfs hoger) lang zien komen. Dan weer lange tijd normale damage en opeens weer een *poef* 60+ miljoen crit.

Is dit op de PS4/PC ook het geval? Met mijn DH/Wizard zie ik dit namelijk nooit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:56

4th

Gister beetje geluk gehad, 100% Leorics crown :)

Nu nog een gift voor 10% cooldown in fotf terug te krijgen en de gogok op lvl 25 krijgen ;) Dan eens kijken wat we kunnen vervangen aan gloves en shoulders ipv cooldown.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• DeBierVampier
SinergyX schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:24:
Mensen met een Witch Doctor op PC/PS4, ik heb damage nummers aan staan op het scherm (XBO), maar valt me op dat ik regelmatig bizar grote crits doe. Mijn gedachte begon met de tijd te komen dat hij 1x in de zoveel tijd al je pet-damage (en AoE?) bij elkaar telt en laat zien, ik heb 'marginale' gear en ik heb al aantal keer tot ergens 85 miljoen crit (of zelfs hoger) lang zien komen. Dan weer lange tijd normale damage en opeens weer een *poef* 60+ miljoen crit.

Is dit op de PS4/PC ook het geval? Met mijn DH/Wizard zie ik dit namelijk nooit.
Gebruik je toevallig een Sever? Die heeft namelijk een passive Slain enemies rest in pieces of iets dergelijks wat ervoor zorgt dat bij een killing blow je damage met factor 10 verhoogd wordt (wat overigens te combineren valt met area damage, heeft iemand dit wel eens geprobeerd?)

Battle.net tag

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

sorcees schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:01:
[...]
Bovendien vind ik levelen leuk (...)
Bouwjaar van voor 1980 zeker? ;)

In ander nieuws: iemand hier met Homunculus ervaring pre 2.1 die wat zinnigs kan zeggen over Homunculus + Sacrifice post 2.1? Heb er gisteren eentje gevonden op seasons: speelt heerlijk weg. Ik lees dat de hele Sacrifice skill is omgebouwd, maar ik zie nog weinig reviews. Ben ik de enige die er eentje heeft? Of is het een ruk build en kijk ik ergens overheen?

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

SinergyX schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:24:

In het verleden is het mogelijk geweest op de PC om crits te krijgen in de range van 1.5 miljard dps (de WD Nuke Doctor) :D Dus alles kan ;)

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

Gezien het feit dat de huidige GoT clan vol zit, vroeg ik me eigenlijk af of er een twee clan actief is?

Rupsen, Rapsen.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
sorcees schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:01:
[...]

Onzin, items zijn in D3 account bound, je kan dan niets doorgeven.
Ik speel trouwens HC (meestal solo), dan moet je soms nog wel eens levelen en levelgear is dan wel zo handig, een flinke one-hander met -30 lvl req.
Het gaat er meer om dat ik graag met 4 verschillende crusaders, 3 monks, 3 barbs etc. wil spelen zonder eerst weer alles om te zetten.
Bovendien vind ik levelen leuk, maar omdan de lvl 70 weer te deleten, gaat net weer even iets te ver.
'
Is dat niet battle.net account bound? Ik weet dat je bij bijv. World of Warcraft meerdere licenties onder 1 battle.net account kan hangen, en dus ook items van de ene licentie naar de andere licentie kan oversturen (mits account bound).

Mogelijk kan je ook meerdere diablo licenties onder 1 battle.net account hangen en zodoende dus een stuk meer character slots krijgen maar zeker weten doe ik het niet.
Metian schreef op maandag 01 september 2014 @ 18:24:
Gezien het feit dat de huidige GoT clan vol zit, vroeg ik me eigenlijk af of er een twee clan actief is?
Je bedoelt dat je de informatie uit de topic start zoekt?
Vidra schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:21:
Voor de mensen die nog een clan zoeken:

Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 730 leden), daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder geadverteerde) clans wel aanwezig.

[ #1 - GoT Clan]

GOT-clan
De enige echte - meestal vol, maar soms is er gewoon plek :D

Als je lid wil worden van de GoT Clan roep dit dan in de Tweakers community chat. Koeitje, Grin, Petrus, Stingray en RetLaw kunnen je dan aan de clan toe voegen.

Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel :)

Voor meer informatie http://gotdiablo.blogspot.nl - aanmelding via de volgende lijst lijst of neem even contact op met RetLaw#2411 of een van de hierboven genoemde namen :P

\[/EINDE RECLAMEBLOK #1]

[#2 - Solidarity Gaming]

Solidarity Gaming - wie zijn wij?
Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, Heartstone, BF4, etc.).

We hebben onze eigen teamspeak server (niet alleen wij zitten op de server ook o.a. dVz (een Nederlandse Diablo 3 hardcore clan (ook met GoT-ers)). Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server! Dus ook als je in de GoT-clan zit... Dus zoek je een groep om mee te spelen, je kan altijd een kijkje komen nemen op de TS server (ts.solidaritygaming.com).

Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje! De zomerborrel komt er binnenkort weer aan 8) Maar momenteel wil het niet echt vlotten met het Nederlandse weer :(

Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo (1-3) en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Tegenwoordig hebben wij een ondergrens gesteld voor nieuwe aanwas van paragon lvl 250 - zit je hier nu ietsje onder, niet getreurd - we werken met een trial periode van 14 dagen zodat jij de groep kan leren kennen, wij jou en heb je een target om te behalen d:)b

Wij hebben momenteel ongeveer 89 leden, waaronder Deathsmell, An1ma, Vandread, Vidra, Xtr3me4me (Diabolic), Wolf, Protax, Angeloonie, Sleepwalkerbe, MrGreenWhite, Bosmonster, FireDrunk, 4th (Fourthaarts), Porn* (Pindle), Wooldoor, Samtax (Momo), etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve GoT-ers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen :D

Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen. :*)

Patch 2.1: Leaderboards / Seasons
Met de komst van Leaderboards / Seasons gaan wij ons ook richten op een groep spelers die het leuk vinden om in samenspel/spraak nieuwe records te zetten ;)

Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-6) en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen 8) Vandaar ook de naam Solidarity _/-\o_

Wat voor hulp?
  • Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
  • Gear/build check;
  • Uitleg over de nieuwe D3/RoS/Patch 2.1/PTR mechanics;
  • Discussies, etc.
Hoe kan ik mij aanmelden?
  • Door je aan te melden op www.solidaritygaming.com
  • Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
  • In-game contact op te nemen met vydra#2644, klablabla#2228 of protax#2556
  • In te loggen op onze teamspeak server (ts.solidaritygaming.com)
\[/EINDE RECLAMEBLOK #2]

[ #3 - ArCINC]

ArcINC - wie zijn wij?

ArCINC is een clan die Internationale spelers heeft en 89% er van nederlanders en belgen.

Teamspeak?
We hebben onze eigen teamspeak server : archangelinc.teamspeak.de

Vereisten
Wat moet je mee nemen om bij ons in de clan te zitten:

18+
Engels en Nederlands kunnen spreken.

Wij hebben momenteel ongeveer 40 leden; Boezelman, NeooeN, Nuwmax, Flawless, ArchangelINC en nog een aantal mensen van dit forum.

Op welk niveau spelen wij?

T1 tot T6 en we zijn een gezellige club en helpen iedereen.

Aanmelden?
In-game contact op te nemen met ArchangelINC#2253 of met NeooeN#2211

\[/EINDE RECLAMEBLOK #3]
Deadsmell schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:10:
Ja, die is er. En ook andere. Zie de topicstart.

Clan #2 - Solidarity Gaming - is overigens de leukste. ;)
Uiteraard sluit ik mij aan bij het laatste 8)

Dennism schreef op maandag 01 september 2014 @ 18:32:
[...]

'
Is dat niet battle.net account bound? Ik weet dat je bij bijv. World of Warcraft meerdere licenties onder 1 battle.net account kan hangen, en dus ook items van de ene licentie naar de andere licentie kan oversturen (mits account bound).

Mogelijk kan je ook meerdere diablo licenties onder 1 battle.net account hangen en zodoende dus een stuk meer character slots krijgen maar zeker weten doe ik het niet.
Helaas werkt dat niet zo bij Diablo 3 - nu zijn er wel mensen met meerdere (Battle.net) accounts om bijvoorbeeld te kunnen multiboxen :D

De enige oplossing (momenteel) om extra characters aan te maken is het kopen/hebben van Digital Deluxe van RoS (deze is voor alle RoS spelers te verkrijgen door een 'upgrade' uit te voeren) - dan krijg je er 3 character slots bij.

Heb je deze Digital Deluxe Editie al 8) dan zit er niets anders op om een bestaande character te deleten en opnieuw te beginnen :*)

[ Voor 20% gewijzigd door Vidra op 01-09-2014 18:44 ]

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

Vidra schreef op maandag 01 september 2014 @ 18:39:
[...]

Je bedoelt dat je de informatie uit de topic start zoekt?

[...]

[...]

Uiteraard sluit ik mij aan bij het laatste 8)
Whoeps, beetje teveel focus op GoT.. andere naam had inderdaad ook gekund. |:( :X Ik heb niks gezegd haha.

Rupsen, Rapsen.

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:11

Thompson

Beeromaniac

Begin langzaam aan telkens meer tevreden te geraken over mijn 2H monk :)

http://eu.battle.net/d3/e...ompson-2265/hero/45811071

De boots heb ik vandaag gevonden en dat geeft echt een geweldige boost als je mystic ally gebruikt. De bonus die je krijgt verdubbelt namelijk ook (dus niet alleen een extra decoy en een extra damage dealer).

Moet alleen echt nog nodig een RORG vinden. Dan kan ik mijn sunwuko shoulders erbij gaan gebruiken voor de 4-set bonus (huidige vile wards zijn ietsje beter om zo los te gebruiken).

Wat denken jullie van mijn items/build? Waar kan ik nog makkelijk verbetering halen?

/edit: Chest/pants/belt zou ik een mooie combinatie in kunnen pakken nog uit een set. Ina's wellicht? Met een RORG erbij heb ik dan de 4-piece bonus :)

[ Voor 11% gewijzigd door Thompson op 01-09-2014 20:10 ]

Beeromaniac

• TgR_KILLER
Toch nog eens vragen, is er 1 of andere manier om zon mooie link pagina te krijgen voor Diablo characters op de PS4? Ik heb mijn battle.net account gekoppeld aan mijn PSN account. Vorige week al, ik zie nu overigens wel in mijn battle.net account dat iets van Diablo gekoppeld is.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Recklezz-2807/

Enkel laat hij niet omdat het de verkeerde region zou zijn oid? Of is het sowieso niet te zien vanaf een PS4 account gemaakte char?

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-11 21:01

kihon

Uplay > palitojr

Man Man Man

Wat zijn de changes van de wizard toch goed.
Eindelijk zijn er meerdere builds die goed te doen zijn :)

Voor hogere Grifts zijn we toch toegewezen tot FB-set helaas
Maar dat is bij iedere class wel zo'n beetje, dat er maar 1 build effectief is.

Gewoon lekker in T6 beetje spelen :D vind ik leuk.

Verder mogen ze die droprate voor keys (hellfire ammy) wel opkrikken.
50% op T6.:( Heb vandaag eventjes eventjes gefarmed ervoor en voor2 hele uren kreeg ik weliswaar 4-5 keys jaja ) :S

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:14
Vandaag een RRoG mogen ontvangen op Seasons.. wel niet een geweldige helaas... dus zolang ik nog geen sets heb waar het voor bedoeld is zal ik gewoon mijn Huge Rock gebruiken... Maja.. Seasons speel ik ook niet voor de RRoG :D

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DeBierVampier schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:45:
[...]

Gebruik je toevallig een Sever? Die heeft namelijk een passive Slain enemies rest in pieces of iets dergelijks wat ervoor zorgt dat bij een killing blow je damage met factor 10 verhoogd wordt (wat overigens te combineren valt met area damage, heeft iemand dit wel eens geprobeerd?)
Ooooh dus dat doet die text :D die heb ik inderdaad, maar wat is de meerwaarde als het killing blow is?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• TgR_KILLER
Nu bezig met act4 op expert het wordt nu af en toe best lastig met al die elites :p

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 12:19

Neelon

FOR PONY!!!

SinergyX schreef op maandag 01 september 2014 @ 21:59:
[...]

Ooooh dus dat doet die text :D die heb ik inderdaad, maar wat is de meerwaarde als het killing blow is?
Stom grote damage getallen, dat is de meerwaarde. :9

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:42
DeBierVampier schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:45:
[...]

Dat werkte lang geleden, echter is die damage nu alleen visueel.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Na een stroeve start in seasons met gearen, begint het nu eindelijk te lopen. Vandaag 2 Akkhan pieces geloot en gegambled. Nu alleen die verdomde RORG nog. Dat word weer zwaar grinden. Wel met een hele leuke groep gerift. Was gezellig Nine, Plac en Joey! :)

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

• Ricmaniac
Gisteren avond naar 50 gegaan in season. Voelt toch wel weer geinig zo'n schone lei. Beetje achievements erbij hunten enzo haha. hoop vandaag 70 te halen en dan kan het leukste gedeelte weer beginnen :)

ben wel erg blij dat adventure mode gelijk beschikbaar is in season als je die in normal al unlocked had

[ Voor 21% gewijzigd door Ricmaniac op 02-09-2014 08:08 ]

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Net ( vanacht ) 8 pogingen gedaan voor hellfire amulet/ring... (dus 8 x 4 boss encounters) en niet eens genoeg mats..2/2/3 wat een ruk zeg... En de eerste 2-3 pogingen waren op T4 de rest op T5.

Voorderest valt het me op dat ik mijn nieuwe seasonal WD al bijna net zo gegeared heb als mijn oude waar ik 10x zoveel tijd in heb gestoken... dat is wel een domper zeg, en vreemd dat nu zowat hele sets vallen binnen een paar uur. Helaas heb ik nog niet alle items maar ja..

En ligt het aan mij of lijken T2/3/4 een stuk makkelijker dan voor 2.1.0?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Ricmaniac
prutser001 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 08:11:
Net ( vanacht ) 8 pogingen gedaan voor hellfire amulet/ring... (dus 8 x 4 boss encounters) en niet eens genoeg mats..2/2/3 wat een ruk zeg... En de eerste 2-3 pogingen waren op T4 de rest op T5.

Voorderest valt het me op dat ik mijn nieuwe seasonal WD al bijna net zo gegeared heb als mijn oude waar ik 10x zoveel tijd in heb gestoken... dat is wel een domper zeg, en vreemd dat nu zowat hele sets vallen binnen een paar uur. Helaas heb ik nog niet alle items maar ja..

En ligt het aan mij of lijken T2/3/4 een stuk makkelijker dan voor 2.1.0?
Seasonal heeft nu increased legendary drop rate he. Net als die bonus met treasure goblins. dat er ipv 1 nu 2 staan. maar volgens mij is dat tijdelijk

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-11 16:27
Gisteren mijn eerste voorzichtige stapjes gezet in T1 met mijn HC Crusader. Heb nog niet heel veel kunnen doen omdat ik bijna geen tijd had.

Net 1 bounty weten te doen. Gevaarlijkste champion pack die ik tegenkwam was wel iritant (frozen, molten, vortex).

Voor T1 Blunt passive maar weer ingeruild voor indestructible en blessed hammer voor fist of the heavens, (Ik weet nog niet of blessed hammer beter is dan fist of the heavens).

Merk wel dat mobs langer blijven staan op T1, maar expert ging ook wel erg gemakkelijk.

Waar zou ik het beste op kunnen gamblen bij Kadala? Shoulders, belts helms of boots? (Of nog iets anders)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Axewi
Gisteren nog even een extra Raekors deel gevonden en een immortal king helm. Hoef nu alleen nog maar de shoulders van Raekors en dan kan ik los.

Welke gems gebruiken jullie?
Ik gebruik nu: simplicity's strength en bane of the powerfull, maar zodra ik mijn laatste set deel gaan mijn depth diggers weg en dus ook mijn simplicity's strength. Welke kan het beste daarvoor in de plek vinden jullie? Ik zat te denken aan of de bleed dmg over 3 seconden of de 30% dmg reduction als je ge cc'd word. (HC)

• sleepwalkerbe
Axewi schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 08:45:
Gisteren nog even een extra Raekors deel gevonden en een immortal king helm. Hoef nu alleen nog maar de shoulders van Raekors en dan kan ik los.

Welke gems gebruiken jullie?
Ik gebruik nu: simplicity's strength en bane of the powerfull, maar zodra ik mijn laatste set deel gaan mijn depth diggers weg en dus ook mijn simplicity's strength. Welke kan het beste daarvoor in de plek vinden jullie? Ik zat te denken aan of de bleed dmg over 3 seconden of de 30% dmg reduction als je ge cc'd word. (HC)

Als gems zou ik kiezen voor Gogok , Bane of Powerfull en Moratorium op HC. Eventueel Taeguk voor de increased armor maar die moet ik zelf nog is gaan uittesten om te zien hoe makkelijk die stacked.

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:40

KipCurreh

Nightcrawler

Heeft er iemand wat leuke viable builds voor een Demon hunter, mijne is bijna 70 maar heb de indruk dat deze qua dmg toch af en toe tegenvalt, vnl tegen elite/bosses...
Nou ja hij is dan ook nog gearloos enz, maar toch :)

momenteel speel ik zo ;
Hungering arrow (spray of teeth)
Chakram (boomerang)

Fan of knives (fan of daggers)
Vault (tumble)
Companion (bat)
Rain of vengeance (anathema)

Mede omdat ik nog aan't levelen ben, kijk ik nog niet zo vaak naar men skills.. Zo zie ik net dat ik bij companion bv al mooiere dingen kan nemen ipv bat :)

Anyway, zou toch handig zijn om wat tips te krijgen van mede DH's, zodat ik toch weet in welke richting ik deze 't best stuur

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 10:51
Gisteren nog een mooi schild gecraft voor mijn Crusader: +20% Holy en 10% CHC. Helaas wat weinig block chance, maar je kunt niet alles hebben.

Gisteren een aantal Greater Rifts geprobeerd. Een stuk of 6 runs gedaan, met de laatste op lvl 23. Volgens mij heb ik nu alle Legendary Gems. Nu nog een socket in mijn ringen/amulet zodat ik ze ook kwijt kan.

Ik kwam ook mijn eerste Treasure Goblin lair tegen. Best leuk. Vooral door de hoeveelheid Imperial gems die je tegenkomt.

Het zoeken naar een RoRG gaat langzaam, maar gestaag verder. Daarnaast probeer ik mijn Akkhan's set compleet te gamblen.

http://eu.battle.net/d3/e...fellos-2103/hero/45379325

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Thalaron schreef op maandag 01 september 2014 @ 21:58:
Vandaag een RRoG mogen ontvangen op Seasons.. wel niet een geweldige helaas... dus zolang ik nog geen sets heb waar het voor bedoeld is zal ik gewoon mijn Huge Rock gebruiken... Maja.. Seasons speel ik ook niet voor de RRoG :D
Ik ook gister, nu begint het farmen voor groene items :D

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Blaat
KipCurreh schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 08:51:
Heeft er iemand wat leuke viable builds voor een Demon hunter, mijne is bijna 70 maar heb de indruk dat deze qua dmg toch af en toe tegenvalt, vnl tegen elite/bosses...

momenteel speel ik zo ;
Chakram (boomerang)

Vault (tumble)
Companion (bat)

Mede omdat ik nog aan't levelen ben, kijk ik nog niet zo vaak naar men skills.. Zo zie ik net dat ik bij companion bv al mooiere dingen kan nemen ipv bat :)

Anyway, zou toch handig zijn om wat tips te krijgen van mede DH's, zodat ik toch weet in welke richting ik deze 't best stuur
Vanaf 70 moet je gaan sparen voor M6, dat is de enige sterke build voor de DH op dit moment.

Tot je daar bent kan je ook ver komen met een cluster arrow spam build. Daarvoor moet je vooral veel fire damage stacken. Kijk anders even naar mijn profiel en doe wat inspiratie op. ;)

• Axewi
KipCurreh schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 08:51:

momenteel speel ik zo ;
Chakram (boomerang)

Vault (tumble)
Companion (bat)

alle DH's die ik ken gebruiken de "M6" build.

• Blaat
Axewi schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:00:
[...]

alle DH's die ik ken gebruiken de "M6" build.
Precies!

On a sidenote, als je wat sneller wilt levellen en gear wilt krijgen dan kan je altijd met mij of andere SG members meelopen. Als er dan andere DH'ers in de party zitten is niemand te beroerd items die ze zelf niet kunnen gebruiken af te staan. ;)

Zeker nu T6 voor de meeste DH's nu een faceroll is vallen de set items bij bosjes! Daar mag je best van meeprofiteren.

Wolf schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:06:
[...]

Precies!

On a sidenote, als je wat sneller wilt levellen en gear wilt krijgen dan kan je altijd met mij of andere SG members meelopen. Als er dan andere DH'ers in de party zitten is niemand te beroerd items die ze zelf niet kunnen gebruiken af te staan. ;)

Zeker nu T6 voor de meeste DH's nu een faceroll is vallen de set items bij bosjes! Daar mag je best van meeprofiteren.
Inderdaad - zelfs op mijn wizard vallen er dexterity items >:)

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 10:20

Anno

Griefmaker#2862

Na zes uur playtime door story mode heen op HC en nu level 40 met mijn WD. Nu bounties, bounties en bounties tot level 70.

Gisteren ook een 'Carnevil' gevonden. Wat wel een beetje zuur was omdat dit een van de items was die ik graag na het bereiken van level 70 wilde vinden..... Hopelijk vind ik geen SoJ, TMF of T&T voordat ik 70 ben.... :)

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:40

KipCurreh

Nightcrawler

Super, alvast bedankt voor de feedback, had deze soort build ook al op diablofans zien staan (ook met marauder set en buriza) en is bij deze bevestigd :)

Qua resistance neem je gewoon een beetje vanalles dan ? Heb enkel maar een 70 monk en daar had ik alles gererolled naar 1 soort res, omdat met die ene passive dan de res algemeen wordt...

En uiteraard zou ik graag eens met de 'grote jongens' meelopen :D

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• Axewi
KipCurreh schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:18:
Super, alvast bedankt voor de feedback, had deze soort build ook al op diablofans zien staan (ook met marauder set en buriza) en is bij deze bevestigd :)

Qua resistance neem je gewoon een beetje vanalles dan ? Heb enkel maar een 70 monk en daar had ik alles gererolled naar 1 soort res, omdat met die ene passive dan de res algemeen wordt...

Armor krijg je genoeg van je dex, daar hoef je niets aan te doen.
Allresist wil je op je Shoulders, Armor, legs, boots, belt.
Verder sockets in je armor en legs voor allresist gems.
Let er op dat vitality een hoge "thoughness" waarde geeft maar lang niet altijd de beste thoughness is. Zelf probeer ik rond de 400K hp te zitten en de rest heb ik liever in allres. tip van de dag, zit er al een resist als bijv fire of cold op je gear dan kan je er geen allress op rollen.

PS: de passive van je monk ik veranderd :P je krijg nu 40% van de specifice resist die op je gear zit oid.

• Blaat
KipCurreh schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:18:

Tja het is ook wel een klein flavor of the month deze build. :P

Het hoeft alleen niet perse met buriza! Andere veelgebruikte wapens zijn Kridershot en Etrayu. Allemaal viable!

Wat betreft resistances, een beetje vanalles helpt altijd. Demon hunters hebben geen passive die op "One with Everything" lijkt maar het helpt wel je minder squishy te maken. De meeste secondary stats zijn toch niet zo boeiend. Zo kom ik op de 1300 arcane res uit. Daar ben ik best blij mee aangezien Jailer mijn grootste vijand is.

Je kan mij altijd toevoegen bij friends en je kan altijd een bezoekje brengen aan onze TS. Daar zitten altijd wel behulpzame mensen en hoe meer zielen hoe meer vreugd! :)

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Wat is 'de' monk build eigenlijk? Ik focus nu op lighting en gebruik de volgende build:

http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#UdVSfh!ZUWg!abYca (http://eu.battle.net/d3/e...oldman-2525/hero/47422456)

Ik mis alleen 'raw' dmg tegen bosses en goude elites. De rest smelt snel genoeg weg. Tips om iets te wisselen? Ik zat er zelf aan te denken Mantra of Conviction te nemen. (T1 speelstijl)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Pagina: 1 ... 85 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]