Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:02:
Alweer level 29 en ben op de helft van act2 denk ik. Ondertussen ook maar op hard gaan spelen ipv normal gaat ook best lekker ^^
Op welke console speel je? Ben nu bij Act 3 beland en level 36. Speel nu al een tijdje op Hard en wil misschien naar Expert gaan. Vooral met meer man blaas je er zo door heen.

Ik had een Leg Item voor iemand hier gevonden, ben wel benieuwd wat het nou was.

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-11 19:30
Iemand die hier op de console speelt Hardcore?
Ik ben odnertussen op lvl 70 beland en "Master" gaat nu goed na het vinden van enkele legs.

Ik heb al wel enkele mensen van tweakers als vrienden op de PS4 maar jammer genoeg kan ik ze niet joinen omdat ik op Hardcore speel.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 18:12
Ik ben een half jaartje gestopt met D3 / RoS.

Misschien iemand even zin om vanavond even rondje te doen? Mijn Monk is te zien in mijn profile. Heb een mic en evt teamspeak

PC.

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:22
Ben net in act 3. Level 39 maar speel op expert. Normal is echt te makkelijk. Hard eigenlijk ook. Op expert is het ook goed te doen. Op master is het niet te doen haha. Gaat op zich heel lekker. En de console is toch echt fijner spelen dan de pc vind ik persoonlijk

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-11 21:05
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:08:
[...]
Op welke console speel je? Ben nu bij Act 3 beland en level 36. Speel nu al een tijdje op Hard en wil misschien naar Expert gaan. Vooral met meer man blaas je er zo door heen.

Ik had een Leg Item voor iemand hier gevonden, ben wel benieuwd wat het nou was.
PS4 :) maar speel de eerste playthrough voornamelijk alleen, ik wil het verhaal volgen en alles ontdekken dat is met een groep niet echt handig :P

Ik heb ook al wat dingen voor anderen gevonden. Ook al wat terug gehad.

Ik speel trouwens op hard, ik heb expert niet eens unlocked? geen idee wat je daarvoor moet doen. Speel in ieder geval geen hardcore. Als ik dood wil gaan en alles kwijt raken start ik DayZ wel op :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou me seasonal karakter is nu lvl 70, niet slecht in 10 uur speeltijd.
http://eu.battle.net/d3/e...entium-2220/hero/47375502
Maar ik snap nog steeds niet echt wat ik me voor moet stellen bij die 'speciale' gear want tot nu toe is het echt ruk... 10 x hetzelfde... krijg je een legendary heeft het dex als stat.. wtf..

1 Ding wat me wel op viel was dat het allemaal veel makkelijker leek, zelfs tussendoor van lvl49 t/m 58 op Torment1 gespeeld maar op lvl59 aangekomen was het haast weer onmogelijk om iets dood te krijgen. Upgrades van wapens ging nergens meer over, heb je net een legendary die al 24% meer dmg gaf, krijg je 5 minuten later een geel item wat nog eens 50% meer dmg geeft, na lvl 60 was er zelfs een 100% dmg upgrade...

Net maar wat lvl70 gear gemaakt en elk item dat ik maakte was een upgrade.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 16:06
een nadeel van greater rifts in HC is wel dat ik elke keer moet wachten.
Op de ladder wil ik niet teveel risico nemen aangezien het HC is :)

Maar omdat ik van elke trial stone zo veel mogelijk nut wil hebben wil ik steeds maar 1-2 lvls omhoog.
Maar nu is dat dus gewoon naar 98% gaan en 7 min wachten voor ik de boss kill :(

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-11 14:45

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Yogoi schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 02:11:
een nadeel van greater rifts in HC is wel dat ik elke keer moet wachten.
Op de ladder wil ik niet teveel risico nemen aangezien het HC is :)

Maar omdat ik van elke trial stone zo veel mogelijk nut wil hebben wil ik steeds maar 1-2 lvls omhoog.
Maar nu is dat dus gewoon naar 98% gaan en 7 min wachten voor ik de boss kill :(
Het lijkt mij haast sneller om alles zo snel mogelijk plat te maaien en dan als je niet verder kan een normaal rift doen. Een normaal rift geeft vaak net zoveel legendaries als een greater rift (vaak zelfs meer). Daar zou ik het dus niet voor doen :P.

• Yogoi
Ik doe het om de gems te verkrijgen.
Ik heb nu 1-3-5-6-7-8 gedaan en ga tot 10 denk ik.

Ik dacht dat ik nog niet zo ver was maar schijnbaar is 10 top 50 voor een HC barb momenteel :)

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Season 1 ...en Kadala geeft me bij m'n allereerste bezoekje meteen deze:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Q8Sd4oO.png?1

Rolls kunnen slechter. En aan het eind van het seizoen zet ik 'm op m'n main (want deze had ik nog niet). Toppie *O*

EDIT; eerder vanavond kwam er ook al een RoRG voorbij. Zie nu pas dat het een trifecta is. 8)7 Derde trifecta RoRG in totaal; wel de lvl 42 versie deze keer.

[ Voor 24% gewijzigd door Tektoon op 31-08-2014 04:19 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:05
prutser001 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 00:43:
Nou me seasonal karakter is nu lvl 70, niet slecht in 10 uur speeltijd.
Maar ik snap nog steeds niet echt wat ik me voor moet stellen bij die 'speciale' gear want tot nu toe is het echt ruk... 10 x hetzelfde... krijg je een legendary heeft het dex als stat.. wtf..

1 Ding wat me wel op viel was dat het allemaal veel makkelijker leek, zelfs tussendoor van lvl49 t/m 58 op Torment1 gespeeld maar op lvl59 aangekomen was het haast weer onmogelijk om iets dood te krijgen. Upgrades van wapens ging nergens meer over, heb je net een legendary die al 24% meer dmg gaf, krijg je 5 minuten later een geel item wat nog eens 50% meer dmg geeft, na lvl 60 was er zelfs een 100% dmg upgrade...

Net maar wat lvl70 gear gemaakt en elk item dat ik maakte was een upgrade.
Eens, hoewel ik sinds loot 2.0 al geen char meer geleveld heb.

Greater rifts zijn wel erg fijn, de verandering in hoeveelheid rift keys is ook erg prettig is.
Daarnaast leveren rift bosses nu ook veel meer op.

Momenteel speel ik voornamelijk met mijn barb (reakor, furnace, fire) omdat deze het leukste speeld ( me smash!!). Voor deze barb zoek ik nog de reakor legs / boots zodat ik mijn cindercoat en magefist ook kan gaan gebruiken icm reakor set bonus.

Iemand nog tips voor deze barb? Loop voornamelijk nog een beetje te zoek met skils / passives.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:01
Tektoon schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 03:57:
Season 1 ...en Kadala geeft me bij m'n allereerste bezoekje meteen deze:

[afbeelding]

Rolls kunnen slechter. En aan het eind van het seizoen zet ik 'm op m'n main (want deze had ik nog niet). Toppie *O*

EDIT; eerder vanavond kwam er ook al een RoRG voorbij. Zie nu pas dat het een trifecta is. 8)7 Derde trifecta RoRG in totaal; wel de lvl 42 versie deze keer.
Kun je die Trifecta RoGR eens linken? Ik ben namelijk in dubio of in een nieuwe wil gaan farmen, maar dan moet ik wel zeker weten dat RoRG's gedropt na 2.1 niet standaard rollen met MS, IaS en LoH zoals voor 2.1 want anders heeft het voor mij geen nut.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren weer wat Greater Rifts gedaan met een crusader vriend van me.
Double crusader is wel lekker op 29+ grifts. Bane of the Trapped (increased dmg voor CC'd mobs) is echt geweldig met 2 crusaders die Consecrate + slow rune gebruiken (en dan heb ik het ook nog niet over de heals van consecrate) :D. Deze ga ik vervangen wanneer ik de gem tot rank 25 heb, want dan heb je een permanente slow om je heen.
Ik gebruik ook de Mirinae smite gem, dat ding crit voor 110 miljoen op rank 25. Echt een heerlijke DPS increase voor single target/AOE (Gear).

Record op 2 player is tot nu toe grift 30 in 12 minuten. Grift 31 net niet gehaald op 6 seconden :(. Onze gear is nog niet geweldig, want mijn maatje heeft nog steeds geen FotF (Fate of the Fell). Wanneer hij die krijgt, gaan we zeker naar level 31+ :P.

Nu weer terug naar gamblen voor Leoric's Crown... Kadala geeft me alleen maar Invoker/Mempo/Blind Faiths |:(.

[ Voor 7% gewijzigd door Jerry op 31-08-2014 13:05 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Bossie
Jerry schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 13:01:
Gisteren weer wat Greater Rifts gedaan met een crusader vriend van me.
Double crusader is wel lekker op 29+ grifts. Bane of the Trapped (increased dmg voor CC'd mobs) is echt geweldig met 2 crusaders die Consecrate + slow rune gebruiken :D. Deze ga ik vervangen wanneer ik de gem tot rank 25 heb, want dan heb je een permanente slow om je heen.
Ik gebruik ook de Mirinae smite gem, dat ding crit voor 110 miljoen op rank 25. Echt een heerlijke DPS increase voor single target/AOE.

Record op 2 player is tot nu toe grift 30 in 12 minuten. Grift 31 net niet gehaald op 6 seconden :(. Onze gear is nog niet geweldig, want mijn maatje heeft nog steeds geen FotF (Fate of the Fell). Wanneer hij die krijgt, gaan we zeker naar level 31+ :P.

Nu weer terug naar gamblen voor Leoric's Crown... Kadala geeft me alleen maar Invoker/Mempo/Blind Faiths |:(.
Klinkt goed, heb je een linkje naar je crusader?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Jerry

Jerry

Who?

Bospa01 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 13:03:
[...]

Klinkt goed, heb je een linkje naar je crusader?
Net te laat met editen :P.
Gear: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Unain-2423/hero/38922326

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Bossie
Dat is een Fotf build variant die ik maar eens moet gaan proberen :)

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:21
Fijne amulet! Alleen jammer dat CHD wat laag rolde, mja je kan niet alles hebben. Die RoRG is ook niet verkeerd zeg, damn. :P

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:09:
[...]

PS4 :) maar speel de eerste playthrough voornamelijk alleen, ik wil het verhaal volgen en alles ontdekken dat is met een groep niet echt handig :P

Ik heb ook al wat dingen voor anderen gevonden. Ook al wat terug gehad.

Ik speel trouwens op hard, ik heb expert niet eens unlocked? geen idee wat je daarvoor moet doen. Speel in ieder geval geen hardcore. Als ik dood wil gaan en alles kwijt raken start ik DayZ wel op :P
Gisteren met een Random dude van het internet gespeeld, en dat bevalt me toch prima. Je hebt van die kerels die alle tekst meteen skippen(eikels), maar zo spelen wij niet :).

Ben nu toch wel echt benieuwd naar de Adventure mode, WD lijkt me ook een vette classe om mee te spelen. Lekker veel monsters spawnen.

Ja met die items voor elkaar vinden vraag ik me dan toch echt af of die andere speler er wel wat aan heeft. Kwa stats bedoel ik dan.

Verwijderd

GoT clan stuurde me eindelijk invite is de clan vol :N

Verwijderd

Kan gebeuren, volgens mij waren er vrijdag na 21:00 ook 30 online, het leeft weer :)
Nu weet ik verder niet hoeveel leden er in kunnen.... :+

• Jerry

Jerry

Who?

superbassie schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 13:20:
[...]

Fijne amulet! Alleen jammer dat CHD wat laag rolde, mja je kan niet alles hebben. Die RoRG is ook niet verkeerd zeg, damn. :P
Flavor of Time is een lekkere amulet door de 5 primary affixes dat het kan rollen :D.
Die RoRG is ook de enige RoRG die ik ooit heb kunnen vinden (zoveel bounties voor moeten doen). Daar heb ik echt geluk mee gehad. Ik ben nog steeds aan het farmen voor een betere nu dat life on hit/attack speed er niet meer standaard op kan rollen.
Ieder geval nog genoeg dingen die ik kan upgraden :). Vooral een leuke hellskull zou fijn zijn of Leoric's Crown zodat ik wat CDR van andere items kan re-rollen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 31-08-2014 14:05 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 18:12
Iemand zin om vanavond wat rondjes te lopen rond 20:00?

Voor mijn char zie profile :)

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Dennism schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 12:50:
[...]

Kun je die Trifecta RoGR eens linken? Ik ben namelijk in dubio of in een nieuwe wil gaan farmen, maar dan moet ik wel zeker weten dat RoRG's gedropt na 2.1 niet standaard rollen met MS, IaS en LoH zoals voor 2.1 want anders heeft het voor mij geen nut.
Ik zal je vanavond een screenshotje sturen. Maar ik kan je nu al zeggen dat de mijne de stats heeft die je noemt plus crit hit dmg. Dus het is een trifecta na reroll, niet eentje die als trifecta is gedropt. Vandaar dat ik 't eerst ook niet zag.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:21
Jerry schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:03:
[...]

Flavor of Time is een lekkere amulet door de 5 primary affixes dat het kan rollen :D.
Die RoRG is ook de enige RoRG die ik ooit heb kunnen vinden (zoveel bounties voor moeten doen). Daar heb ik echt geluk mee gehad. Ik ben nog steeds aan het farmen voor een betere nu dat life on hit/attack speed er niet meer standaard op kan rollen.
Ieder geval nog genoeg dingen die ik kan upgraden :). Vooral een leuke hellskull zou fijn zijn of Leoric's Crown zodat ik wat CDR van andere items kan re-rollen.
Heb ook veel, heel veel Act1 bounties gedaan en er maar één gevonden met vrij waardeloze stats. ;(
Mja ik heb hem toch nodig vanwege de Akkhan en Crimson sets.

En met de Hellskull heb ik ook niet veel geluk. Tot voor kort nog nooit één tegenkomen maar sinds patch 2.1 al een stuk of 4. Maar allemaal zonder crit en cdr, waardeloos dus.
Dus moet ik het doen met m'n Hallowed Barricade maar die kan je nog vrij aardig rollen.

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-11 21:01

kihon

Uplay > palitojr

RedHat schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:25:
Iemand zin om vanavond wat rondjes te lopen rond 20:00?

Voor mijn char zie profile :)
Ik wil wel met je meelopen hoor.
Even wat rustigs doen.
Die Greater rifts zijn wel leuk enzo hoor, maar veels te stressvol voor mij 8)7
Ze zouden die drop wel wat bete rmogen maken in een Grift vind ik.
T6 vind ik on average meer legendaries dan in zo'n Grift.

Als er anderen zijn, die mee willen, voeg me gerust toe.
Ga ik mooi mijn cold wizard uit het ijs halen 8)

Net Grift 27 op mijn Wizard gehaalt (zonder unity/follower) :+
Moet nu (erna) ff pauze nemen van D3. :')

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Verwijderd

ik kom niet voorbij 16. Maar misschien nog wat Plevels erbij verzinnen :) Dan lukt het vast.

• Bossie
Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 15:31:
ik kom niet voorbij 16. Maar misschien nog wat Plevels erbij verzinnen :) Dan lukt het vast.
Trash knal ik kapot, maar op lvl20+ duurt het erg lang om een grift boss neer te krijgen op mijn barb.
Daar gaat het dan ook vaak mis

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:04

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Dark Master schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:18:
Iemand die hier op de console speelt Hardcore?
Ik ben odnertussen op lvl 70 beland en "Master" gaat nu goed na het vinden van enkele legs.

Ik heb al wel enkele mensen van tweakers als vrienden op de PS4 maar jammer genoeg kan ik ze niet joinen omdat ik op Hardcore speel.
'
ik heb eerst de campaign gesolo-ed, en ben nu lvl 58 oid... nog een paar lvls tegaan dus en dan join ik graag :) master gaat nog wel, maar wordt lastiger nu; tijd dus voor een paar deftige upgrades ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• TgR_KILLER
Even een stomme vraag, iemand enig idee wat die 64k is? De linkerstat stap ik, dat is dmg. Maar die andere kom ik in het overall window ook niet tegen en heb geen idee what het is xD

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/4pj8qjdpv/Diablo_III_Reaper_of_Souls_Ultimate_Evil_Edit.jpg

Vandaag door ACT 2 en 3 heen gespeeld, maar gestopt bij het begin van ACT 4.. Zonder iets te spoileren voor degene die nog niet zover zijn. Damn wat een plotwending :O

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 12:19

Neelon

FOR PONY!!!

TgR_KILLER schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:43:
Even een stomme vraag, iemand enig idee wat die 64k is? De linkerstat stap ik, dat is dmg. Maar die andere kom ik in het overall window ook niet tegen en heb geen idee what het is xD

[afbeelding]

Vandaag door ACT 2 en 3 heen gespeeld, maar gestopt bij het begin van ACT 4.. Zonder iets te spoileren voor degene die nog niet zover zijn. Damn wat een plotwending :O
schild = toughness, ++ = healing

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:43:

[afbeelding]

Haha ben vandaag ook gestopt bij het begin van Act IV, heb nu toch wel aan paar vragen mbt het verhaal, maar hopelijk krijgen we daar nog antwoord op :D.

Merk wel dat als ik alleen speel ik het lang niet zo vet vind als met 3-4 man. Wil met mijn Wizard het verhaal uitspelen en dan aan de WD beginnen.

Kun je ook in de adventure modus gewoon vanaf scratch beginnen?

• TgR_KILLER
Thanks :) maar ff uitgezocht wat toughness exact betekend haha.

Zit te twijfelen om ACT 4 op expert te gaan spelen. ACT 3 ging op Hard ook best snel, inclusief de bazen.. nooit half health gezien ook en nog nooit een potion gedronken sinds ik op hard speel..

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:34:
Thanks :) maar ff uitgezocht wat toughness exact betekend haha.

Zit te twijfelen om ACT 4 op expert te gaan spelen. ACT 3 ging op Hard ook best snel, inclusief de bazen.. nooit half health gezien ook en nog nooit een potion gedronken sinds ik op hard speel..
Heb zelf Act III op Expert gedaan, op zich goed te doen. Wel hier en daar een potion nodig gehad.

• TgR_KILLER
Ik zal eens switchen naar expert voor ACT 4 dan.. Ik heb de templar op full healing mode staan dus dat helpt wel denk ik :P

• Yogoi
succesvol dagje vandaag.
Loop nu met de 4 IK set bonus rond en kon helaas m'n greater rift lvl 17 niet op tijd finishen.
Had 38 sec voor de boss maar die had 1.038K HP wat ik met mijn barbje niet in die tijd kan killen :P

All in all zijn die greater rifts een zeer leuke toevoeging!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:10
Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:34:
[...]

Haha ben vandaag ook gestopt bij het begin van Act IV, heb nu toch wel aan paar vragen mbt het verhaal, maar hopelijk krijgen we daar nog antwoord op :D.

Merk wel dat als ik alleen speel ik het lang niet zo vet vind als met 3-4 man. Wil met mijn Wizard het verhaal uitspelen en dan aan de WD beginnen.

Adventure modus is totaal anders. In adventure mode kan je direct naar alle gebieden. I.p.v. dat je een verhaal volgt doe je allemaal opdrachten en aan het eind van de 5tal opdrachten krijg je een leuk pakketje. Daarnaast kan je daar ook Rifts en Greater Rifts doen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:34:
[...]

Adventure mode moet je unlocken door de campaign uit te spelen, dus je kunt niet vanaf scratch in Adventure mode beginnen. Tenzij je een seasonal character aanmaakt, dan is Adventure Mode vanaf level 1 beschikbaar.

• desjaak909
  • Laatst online: 20-11 16:43
vandaag eindelijk de gob realm, dat kon mijn gold voorraad wel gebruiken op t6 had ik 150m gold te pakken met 8400% GF. Alleen jammer dat die gem bugged is voor pet build, maar kan nu wel weer even vooruit

Movies: letterboxd

Hier nog weinig succes. Ik kan een bezoekje aan de realm wel gebruiken in seasons. :)

Van harte gefeliciteerd!! *O*

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou eindelijk een paar leuke drops gehad, die zunimasi set heb ik nu 3 stuks van.. nu voor de 4de..
Echt bijzondere drops heb ik nog niet gezien, drops die ik krijg zijn met geen mogelijkheid te rerollen naar de bonus/stats die ik wil.

Ook een stuk of 15-20 keer Act1 gedaan voor die RORG maar dat mag niet baten..

Heb nu 12 rift trial keys dus kan weer even door :)

http://www.diabloprogress...um-2220/Aloysius/47375502 ( nog niet up to date ).

De enige items die ik echt graag wil zijn :
http://eu.battle.net/d3/e...entium-2220/hero/44478722
Tall mans finger en The Grin Reaper, zeker die Grin Reaper zorgt voor bijna 100% uptime van mijn 15 extra fetishes. Een Thunderfury is ook niet onaardig maar ja je kan alleen maar hopen ;P

Morgen weer een dag, ps als iemand nog een grind maatje zoekt add me maar Silentium#2220.

[ Voor 3% gewijzigd door prutser001 op 01-09-2014 01:19 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• thuran
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-02 07:14
zo nu al een aantal dagen weer vollop aan het spelen :)

mn crusader heeft wat leuke items erbij etc

iemand nog wat tips ?

Crusader: http://eu.battle.net/d3/e...antjee-2531/hero/39028771

thurantjee#2531 GoT clan member

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
De hoeveelheid gold dat je nu vind, vind ik echt belachelijk veel.
Ik heb 2 dagen goblins gefarmd en daaruit 3 keer The Vault kunnen scoren. Maar nu loop ik doodleuk met die legendary gold gem (34.0%) en ik vang 15M of meer gold in een rift (t5). Dus ben ik in 5 dagen 700 miljoen gold rijker geworden...

Mochten nog mensen goblins willen farmen voor The Vault dan is hier mijn run die 2-4 gobs per run gaf: Alle towers door rennen, kleine maps dus je bent er vrij snel doorheen (Tower of the Damned level 1 en 2, Tower of the Cursed level 1 en 2). Met vervolgens een uitstapje naar The Core of Arreat.

Persoonlijk vind ik de Greater rifts nou ook niet echt veel toevoegen. Ja race tegen de klok, maar feitelijk deed je dat al omdat je zo snel mogelijk door een normale rift wilde gaan. Ik niet zo van knokken voor leaderbords. Het voegt voor mij niks toe.
Seasons idem, ik ben al genoeg opnieuw begonnen.

Ik ben hier dus vrij negatief, maar dat is persoonlijke voorkeur. Ik verwacht nog wel een aantal keer in te loggen, al zal dat wel op gaan houden want dit is niet de patch voor mij.

• An1mA
  • Laatst online: 23-11 14:03
Nu voegen upgrades meer toe dan "ik kan t6 aan", nu kan je hoger in de ranking komen. Hoger level Grift, betekent ook kans dat je je gem kan upgraden, want op een gegeven moment kom je tegen een wall tegen voor het upgraden van je gem. Hierdoor is de upgrade chance van je gem bv maar 10% en als je een level hoger haalt wellicht al weer 20%. Hoewel ik vind dat t6 nu weer te makkelijk is geworden door 2.1, door al de buffs en skill wijzigingen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Jerry

Jerry

Who?

Na een aantal keer greater rifts 29+ doorgelopen te zijn, voelt T6 aan alsof het T1 weer is :P.
Daarbij helpt die 2 gems die ik nu beide tot 25 heb geupgrade gigantisch bij natuurlijk :>.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:00
Welke gems zijn dat?
Gogok en band of the trapped zeker?

Hoe openen die gob portals eigenlijk, gewoon goblin killen?

Gisteren leorics crown met 99% gedropt gelijk een reduced cooldown gem in gedaan.
Kon gelijk 4 items inwisselen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-11 16:27
Gisteren met mijn HC Crusader act 1-5 bounties gedaan. Helaas niet veel soeps uit de bags, maar nog wel een leuke chest gevonden.

Speel op dit moment op expert, maar zou volgens mij T1 nu wel moeten kunnen proberen.
(Kahooli - HC Crusader).

Ben door upgraden van gems wel weer bijna blut nu (ong 6M uitgegeven).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-11 04:19
De patch 2.1 heb ik nu enkele dagen uitgetest en oh wat ben ik als monk speler blij dat er eindelijk wat liefde naar ons is gekomen.
Voor de patch kon ik T3 doen en t4 als ik echt aan het opletten was. Nu kan mijn monk simpel door T6 knallen zonder ook maar enig probleem tegen te komen.

De build die ik nu run is een vrij basis build waar nog wel ruimte tot verbetering in zit. Als er trouwens monks zijn die gear willen zend ff friend invite dat we samen kunnen runnen ofzo. Gisteren 2de flying dragon gevonden zonder monk in de game en dus beetje zonde.

Gisterenavond ook nog een stekje in de top 1000 rankings van Grifts kunnen bemachtigen en vanaf nu dat plekje proberen verdedigen en verbeteren :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20
Ook aardig wat vooruitgang geboekt dit weekend! Ik doe nu Grift level 35 met 2 vingers in mijn neus en grift 36 had ook gelukt als ik niet steeds van die schrale "ik moet een roteind lopen en kom steeds maar 3 witte monsters tegen" grifts tegen was gekomen.

Ik heb alleen twee problemen:
1. Kadala wil geen nettere T&T geven. Mijn huidige is vrij crappy.
2. Ik heb een cold SOJ liggen waar ik een socket in moet rollen maar ik heb geen Amethysts meer. :/
Op de een of andere manier kosten al mijn jewelry Amethysts om te rerollen, behoorlijk frustrerend. Zo kan ik de CHD roll op mijn ammy ook niet hoger krijgen.

Heb ook nog een Grift 38 key liggen die ik nog niet durf te gebruiken. :X
Ik wil eerst 36 halen dan kom ik al hoog in de leaderboards terecht. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• kwakke01

kwakke01

Wolf schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:40:
Ook aardig wat vooruitgang geboekt dit weekend! Ik doe nu Grift level 35 met 2 vingers in mijn neus en grift 36 had ook gelukt als ik niet steeds van die schrale "ik moet een roteind lopen en kom steeds maar 3 witte monsters tegen" grifts tegen was gekomen.

2. Ik heb een cold SOJ liggen waar ik een socket in moet rollen maar ik heb geen Amethysts meer. :/
Op de een of andere manier kosten al mijn jewelry Amethysts om te rerollen, behoorlijk frustrerend. Zo kan ik de CHD roll op mijn ammy ook niet hoger krijgen.

nice going :)

ben lekker bezig op de ladder eh, season 1 O-)
zit nu met mn crus op lvl 70, en het is wel weer eens lekker om de para-leveltjes erbij te zien vliegen :) krijg nu per rift 2 levels oid :) doe het wel rustig aan, want mn gear is nog allesbehalve BiS, en ik vind nog genoeg upgrades t.o.v mn huidige gear. Vanaaf maar eens voorzichtig aan T1 proberen; zou moeten kunnen :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Het zal wel vaker gezegd zijn, maar wat is Diablo 3 op de PS4 fijn om te spelen zeg. Lekker onderuit op de bank, en het speelt nog fijn ook. Alleen een dingetje:

Ik speel als monk. Bij het oprapen van gear worden de stats maar met 1 wapen vergeleken. Is er ook een manier om te zien wat hij bij je off-hand zou doen

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:52
Gister ook een productief dagje gehad met mijn DH.

Hij krijgt nu langzaam vorm, heb gister me pants/boots/bracers/belt en gloves (helaas geen goede roll) vervangen.
Daarnaast heb ik ook me boog kunnen upgraden met een gift!

De komende dagen constant gamblen op gloves en quivers, hopelijk krijg ik een upgrade.
Zie er alleen tegenop, om opnieuw een RROG te gaan farmen met DEX :(

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-11 06:40
Ik ben wel blij met patch 2.1. Dankzij de wizard boosts is mijn RoF wizard van T4-capable naar T6-capable doorgestoten. Bij greater rifts blijf ik nog op lvl 26 hangen, maar daar wordt nog aan geklust. Met een firebird setup kom ik vast hoger, maar voorlopig vind ik het nog een sport om zoveel als mogelijk uit mijn cold wizard te wringen.

Ook heb ik een rondje seizoen gespeeld met een class waar ik nog geen ervaring mee heb. Derpy blessed hamer crusader ftw! Wegens vieze stinkmazzel heb ik al een seasonal goblin rift gevonden en gecleared. Geldzorgen voorbij.

Patch 2.1 geeft weer genoeg te doen

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 10:20

Anno

Griefmaker#2862

Gisteren eindelijk gestart met Season 1 HC. Helaas moet ik Adventure Mode nog wel unlocken. Na ongeveer 5 uur spelen. Zit ik halverwege Act III en ben nu level 26.

De achievements vliegen mij om de oren.

Wel leuk om weer een keer story mode te doen.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-11 16:27
Anno schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:14:
Gisteren eindelijk gestart met Season 1 HC. Helaas moet ik Adventure Mode nog wel unlocken. Na ongeveer 5 uur spelen. Zit ik halverwege Act III en ben nu level 26.

De achievements vliegen mij om de oren.

Wel leuk om weer een keer story mode te doen.
Als Season char hoef je Adventure mode niet te unlocken.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:51
_Peter2_ schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:15:
[...]

Daar kwam ik ook achter op level 48 :+

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

_Peter2_ schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:15:
[...]

.... wauw echt. Bedankt voor het melden :) Ik heb trouwens nog nooit Adventure mode unlocked op HC. Maakt dat ook nog wat uit ?
Anno schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:17:
[...]

.... wauw echt. Bedankt voor het melden :) Ik heb trouwens nog nooit Adventure mode unlocked op HC. Maakt dat ook nog wat uit ?
Als het goed is niet :) Je kan namelijk het snelste levelen door bounties te doen :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• kwakke01

kwakke01

Anno schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:17:
[...]

Nee, als je de story-mode al een keer doorlopen hebt, hoeft het niet nogmaals, maar ik vondt het juist wel weer leuk om te doen; dan heb je tenminste echt het gevoel dat je overnieuw begint :) . heb nu voor de acts die ik volledig solo heb gelopen (A3 & A4) ook meteen de reward voor het completen binnen het uur ;) niet gek voor een levellend char :)

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vidra schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:21:
[...]

Als het goed is niet :) Je kan namelijk het snelste levelen door bounties te doen :D
Nice, zijn er nog specifieke bounties die je het beste kunt farmen ?

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Anno schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:22:
[...]

A miners gold, op T6:D

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Dat is inderdaad wat tricky :+

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Wolf schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:40:

Tja gaat vlot nog steeds met DH in grift, heb sinds 2.1 ook nog geen ander char aangeraakt eigenlijk... En ik loop ook tegen het amethyst probleem aan. Denk dat ik zo'n 75% van m'n voorraad er doorheen heb geragd voor de slots op m'n SOJ en Kymbo. Moet nog een goeie hellfire amu of BT amu vinden, dan gaat de steen uit de kymbo en daarin. Goud steentje in de Kymbo en hoppa, farm mode on ;)

Als ik nou alleen die %$%^)^*& bombardier's knapzak eens zou vinden zou ik tenminste ook hoger komen dan GR 28. Heb alle quivers (zelfs de nieuwe) al gehad van Kadala en world drops, maar nog steeds geen bombardiers. Grom.

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 11:36

MetalPool

Boe!

Ik zag gisteren in de ingame chat van Diablo dat mensen (season) slow Greater Rift run`s doen.
1: om sneller aan gear te komen
2: om je toon snel te levelen.

Kan je greater rifts doen als je net aan seasons begint?
En krijg je veel XP als je low level GR`s doet?
Dat zou best vet zijn.....ik heb nog niet de tijd gehad om t te testen dus misschien kan iemand ff checken?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Anno schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:22:
[...]

Die bonus bounties en bounties met cursed chests/shrines. Dat tikt vrij snel aan.

• kwakke01

kwakke01

Ghosty schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:40:
Ik zag gisteren in de ingame chat van Diablo dat mensen (season) slow Greater Rift run`s doen.

Dat zou best vet zijn.....ik heb nog niet de tijd gehad om t te testen dus misschien kan iemand ff checken?
geen idee; ga vanaaf torment-diff rifts doen, dus dan weten we het snel genoeg ;)

enneh, dat net beginnen is relatief hoor; de eerste HC-chars zijn allang de 100 para gepasseerd ^^

diabloprogress houdt nu ook de season-leaderboards bij :)

[ Voor 12% gewijzigd door kwakke01 op 01-09-2014 10:48 ]

• MetalPool
  • Laatst online: 20-10 11:36

MetalPool

Boe!

Ja ik kan vanavond ook wel weer spelen....maar denk misschien zijn er mensen op dit moment aan het spelen die het misschien willen proberen :)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Deadsmell schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:46:
[...]

Die bonus bounties en bounties met cursed chests/shrines. Dat tikt vrij snel aan.
Oké, bedankt.

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:51
Misschien ben ik er even vanaf hoor, maar wat valt er onder "bonus bounties"?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 23:09
Ghosty schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:40:

Sneller levelen doe je er niet echt van om expres langzaam GR te doen. Je krijgt er wel veel sneller een verzameling unique gems van. Dus het is een goed idee om te slow riften tot je de gem hebt die je wilt levelen.
lolgast schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:51:
Er zijn elke dag 2 (random) acts waarin je dubbele rewards krijgt voor de bounties

[ Voor 17% gewijzigd door RocketKoen op 01-09-2014 10:53 ]

TheS4ndm4n#1919

• cfern
Ghosty schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:40:Kan je greater rifts doen als je net aan seasons begint?
In theorie wel, maar trial keys droppen pas vanaf Torment I en de trial key drop rate is *ehm* 'iets met peren' op lage torment levels.

Edit: oja, ook pas als je lvl 70 bent. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door cfern op 01-09-2014 10:53 ]

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Hmm nog even gezocht en ik moet toch eerst echt story mode uitspelen op HC. Voordat Adventure mode beschikbaar is op HC. Want geunlocked op SC betekend niet op HC..... ook niet in Seasons.

bron

Verwijderd

Deadsmell schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 23:43:
[...]

Adventure mode moet je unlocken door de campaign uit te spelen, dus je kunt niet vanaf scratch in Adventure mode beginnen. Tenzij je een seasonal character aanmaakt, dan is Adventure Mode vanaf level 1 beschikbaar.
Ik bedoelde meer, dat als ik Act V heb afgesloten, of ik dan een Witch Doctor kan aanmaken en daarmee meteen Adventure mode kan starten, en dan zo mijn char levelen?
Eigenlijk tegen mijn plannen in toch met Seasons begonnen afgelopen vrijdag :P
Inmiddels lvl 55, dus nog even doorzetten en dan eindelijk 70.
Leuke van Seasons vind ik weer dat nagenoeg alles een upgrade kan zijn. Zeker legendaries zijn 90% van de tijd een upgrade, dus dat speelt heel fijn, je hebt niet het gevoel dat je nutteloos aan het looten bent. Op lvl 70 zal het wel iets minder gaan worden maar het is weer leuk om groene +%.% te zien in de stats ipv dat alles alleen maar rood is :P

Daarnaast ook wat kans op Season only items, dus dat is mooi meegenomen. Maar vooral het nieuwe-start aspect spreekt mij nu erg aan, soort déjà-vu gevoel van de releaseweken :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Vruchtbaar weekendje. 100 trail keys. Een pak keys voor uber bosses.
Volledige Jade build inclusief furnace + de furnace op mijn Enchantress.
Enkel wil die verrekte dagger of darts maar niet droppen.

Nu nog een rimaldini's zoeken. & wat meer toughness gear
lolgast schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:51:
Die bounties waar 'Bonus' bij staat als je op de overzichtskaart kijkt. Dat zijn altijd twee Acts.

Angeloonie schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:01:
Eigenlijk tegen mijn plannen in toch met Seasons begonnen afgelopen vrijdag :P
Inmiddels lvl 55, dus nog even doorzetten en dan eindelijk 70.
Leuke van Seasons vind ik weer dat nagenoeg alles een upgrade kan zijn. Zeker legendaries zijn 90% van de tijd een upgrade, dus dat speelt heel fijn, je hebt niet het gevoel dat je nutteloos aan het looten bent. Op lvl 70 zal het wel iets minder gaan worden maar het is weer leuk om groene +%.% te zien in de stats ipv dat alles alleen maar rood is :P

Daarnaast ook wat kans op Season only items, dus dat is mooi meegenomen. Maar vooral het nieuwe-start aspect spreekt mij nu erg aan, soort déjà-vu gevoel van de releaseweken :)
Jup, erg leuke toevoeging! Alleen langzaamaan begint de frustratie van te weinig crafting mats te komen. Die blauwe zijn altijd op. Heb ik buiten het season nooit last van. :P

[ Voor 62% gewijzigd door Deadsmell op 01-09-2014 11:08 ]

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:19
Weer even terug uit een lange zomerslaap en dankzij de nieuwe patch dit weekend de boel maar weer eens opgestart. Toch verrassend om te zien dat de game meer en meer diepgang krijgt qua endgame, dat was bij de release toch wel andere koek.

En nog dank aan de mede-GoT'ers die me geduldig door de nieuwe zaken zoals de Greater Rift en Treasure Vault heen leiden. Mijn goldrekening dankt u ;)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• cfern
Bonus bounties. Als ik dat had geweten toen ik mijn seasonal char levelde, had dat veel sneller gekund. :F

Hm, volgens mij vergis ik me en geven die dingen alleen dubbele blood shards, geen extra xp. Maar goed, cursed shrines hunten helpt wel degelijk. :)

• cfern
Oef, dan sta ik iets minder voor gek. :P

• Ricmaniac
  • Laatst online: 09:13
Ben ook weer begonnen met D3. En nu speel ik dan Hardcore Season.

Maar wat is precies het idee / doel van season? ik begrijp niet echt wat je er uit kan halen ?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Ricmaniac schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:13:

Maar wat is precies het idee / doel van season? ik begrijp niet echt wat je er uit kan halen ?
Eer en glorie! ;)

Je kunt in season speciale achievements halen, er zijn season only sets en legs (die na season overal beschikbaar komen) en season only transmogs. Ik vind het vooral leuk om helemaal vanaf scratch te kunnen beginnen, maar voor vele is het een race om in de leaderboards te komen.

• RocketKoen
Ricmaniac schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:13:

Een paar unieke items.
Maar vooral dat iedereen weer vanaf het begin begint. Vergelijkbaar met de ladder uit D2.
Zo heeft iemand die al een jaar aan het farmen is geen groot voordeel tov iemand die het spel net heeft gekocht.

TheS4ndm4n#1919

• Ricmaniac
Oke dan heb ik het in principe goed gedacht haha. Ja ik zelf vind het ook erg leuk om weer vanaf scratch te beginnen. Dat die unieke items na het seizoen uiteindelijk overal beschikbaar zijn vind ik wel cool ja :) maar zullen er veel mensen zijn dan die niet season zijn gaan spelen maar gewoon verder gaan met wat ze al deden?

Verwijderd

Deadsmell schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:16:
[...]

Eer en glorie! ;)

Je kunt in season speciale achievements halen, er zijn season only sets en legs (die na season overal beschikbaar komen) en season only transmogs. Ik vind het vooral leuk om helemaal vanaf scratch te kunnen beginnen, maar voor vele is het een race om in de leaderboards te komen.
Bedoel je hiermee met een nieuwe character? Of is Seasons weer iets anders Adventure mode?

• Ricmaniac
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:27:
[...]

Bedoel je hiermee met een nieuwe character? Of is Seasons weer iets anders Adventure mode?
Alsof je helemaal opnieuw begonnen bent met een nieuw account.

Geen stash, geen gold, geen achievement points niks :)

het gaat allemaal naar normal als het seizoen is afgelopen

• RocketKoen
Ricmaniac schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:41:
[...]

Alsof je helemaal opnieuw begonnen bent met een nieuw account.

Geen stash, geen gold, geen achievement points niks :)

het gaat allemaal naar normal als het seizoen is afgelopen
Niet alles.
Je items komen in je non-season mailbox
Je para XP wordt opgeteld bij je non-season para.
Plans die je nog niet op je non-season account had worden overgezet.
Maar je character wordt volgens mij gedelete.

TheS4ndm4n#1919

• Ricmaniac
RocketKoen schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:45:
[...]

Niet alles.
Je items komen in je non-season mailbox
Je para XP wordt opgeteld bij je non-season para.
Plans die je nog niet op je non-season account had worden overgezet.
Maar je character wordt volgens mij gedelete.
nee hoor volgens mij niet. ik had dacht ik iets gelezen dat je character na het seizoen speelbaar blijft bij normal.

Of ik heb het verkeerd bregrepen dan 8)7

• cfern
Je karakter blijft bestaan na het aflopen van een season. Alleen het kenmerk 'seasonal' valt eraf.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:21
Zo. Inmiddels alweer Paragon LvL 50 :)

Ik zie dat Season chars inmiddels op Battle.net te zien zijn, alleen klopt het PLVL nog niet...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/47325024

Schiet al aardig op! Nu alleen nog een fatsoenlijke 2 hander MET socket... Emerald ligt al klaar maar goed... zodra ik die heb denk ik dat ik mijn SC non season Crusader al redelijk voorbij zal gaan :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

Ik lees al een paar keer mailbox..... heb ik nu vanaf het begin wat gemist? waar staat die mailbox?

• cfern
De mailbox is een icoontje dat linksonderin je scherm staat. Dat is alleen zichtbaar als je iets in je mailbox hebt zitten. Op de PTR was het zo dat na het aflopen van een season het mailboxicoontje gaat knipperen. Als je er dan op klikt krijg je een waslijst van items die je op season had en per item of groep van items kun je er direct voor kiezen ze te salvagen of naar je stash over te pompen. Werkte best goed.

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-11 09:03

Scrummie

Think different

Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:20:
Ik lees al een paar keer mailbox..... heb ik nu vanaf het begin wat gemist? waar staat die mailbox?
Op de PS4 staat ie in de town, waar ook je stash staat.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Verwijderd

als het een knipperend icoontje zou moeten zijn, dan heb ik niet zoveel gemist denk ik :) was er al bang voor.
Thalaron schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:20:
Zo. Inmiddels alweer Paragon LvL 50 :)

Ik zie dat Season chars inmiddels op Battle.net te zien zijn, alleen klopt het PLVL nog niet...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/47325024

Schiet al aardig op! Nu alleen nog een fatsoenlijke 2 hander MET socket... Emerald ligt al klaar maar goed... zodra ik die heb denk ik dat ik mijn SC non season Crusader al redelijk voorbij zal gaan :)
Damn, nu al max level gems? Of link je de verkeerde? :P Goed bezig!

Ik ben nog niet veel verder gekomen dan dit. Aardig SoJ en quiver gevonden om mijn lightning damage wat te pimpen en Reaper's Wraps om mijn resource issues op te lossen. Nu is het vooral de Marauder set bij elkaar sparen, Kridershot vinden en lightning damage verder ophogen. En zonet vond ik een Ramaladni's gift, dus ik kan niet wachten op de boog. :P

• desjaak909
  • Laatst online: 20-11 16:43
Deadsmell schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:42:
[...]
. En zonet vond ik een Ramaladni's gift, dus ik kan niet wachten op de boog. :P
Kirder kan nog wel even duren, kan je denk ik beter +10%dmg op je crossbow zetten en er een sock op gooien

Movies: letterboxd

desjaak909 schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:46:
[...]

Kirder kan nog wel even duren, kan je denk ik beter +10%dmg op je crossbow zetten en er een sock op gooien
Nee, dat vind ik zonde van de gift, want ik heb een boog nodig voor de Archery passive.

Never mind. Ik las verkeerd, heb nu 50% chd door die crossbow. Valt niet tegen. :P

Hebben crossbows trouwens allemaal max 2 sockets, of is dat alleen de Manticore?

[ Voor 21% gewijzigd door Deadsmell op 01-09-2014 12:51 ]

Verwijderd

En....Frost Arrow, tenminste, die doet t bij mij wel leuk. Maar ik heb ook wat +cold op mijn DH

• RocketKoen
Deadsmell schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:47:
[...]

Nee, dat vind ik zonde van de gift, want ik heb een boog nodig voor de Archery passive.

Never mind. Ik las verkeerd, heb nu 50% chd door die crossbow. Valt niet tegen. :P

Hebben crossbows trouwens allemaal max 2 sockets, of is dat alleen de Manticore?
Volgens mij kun je sinds RoS nog maar 1 socket op een wapen hebben.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 84 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]