Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

Ik kreeg gisterenavond mijn eigen nemesis monster in mijn game, kan dat? Of is dat een bug? Stond duidelijk: Killed Gabriel (de naam van mijn monk en niet iemand uit mijn friendslist). Of kan het zijn dat het kwam doordat PSN in onderhoud zat en als je offline speelt je de kans hebt dat je je eigen nemesis in je game krijgt?

PSN: LinQ-NL

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20
Protax schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:42:
[...]

Ik had gister een Kridershot (behoefte aan een Ramalandi's Gift):

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/36008410

Me DH gaat er langzaam op lijken, al krijg ik de damage maar niet omhoog.
Wishlist:

- Pants met All Res
- Boots met All Res
- T&T met DEX
- RRORG met DEX & Socket

Nog tips, voor deze noob DH? :)
Een tip die ik ook op mezelf toe moet gaan passen, doe je elemental damage bonus veranderen van CA naar EA. Met krider en TNT zorgt EA voor verreweg het grootste gedeelte van je DPS.

Verder is een Blackthornes amu met Blackthornes belt een leuke combo om erbij te plakken als je een RoRG hebt.

Ik ben jaloers op je Krider, RoRG en TNT...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:34
Wolf schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:34:
[...]

Een tip die ik ook op mezelf toe moet gaan passen, doe je elemental damage bonus veranderen van CA naar EA. Met krider en TNT zorgt EA voor verreweg het grootste gedeelte van je DPS.

Verder is een Blackthornes amu met Blackthornes belt een leuke combo om erbij te plakken als je een RoRG hebt.

Ik ben jaloers op je Krider, RoRG en TNT...
CA = Cluster Arrow?
EA = Elemantal Arrow?

Maar je moet toch Sentry damage stacken?

DH is nieuw voor me :P
Tja mooi die RoRG en TNT, maar beide de verkeerde mainstat :(

[ Voor 4% gewijzigd door Protax op 29-08-2014 09:48 ]

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Zojuist een Ramalandis Gift gevonden.
Nu heb ik een SMK met 740INT, 32% CHD, 7% speed en socket voor nog eens 130% chd.

Tegen elites doen me fetishes nu snel 25~30m per hit met voodoo :D
Dan nog Guargantuan en Guargantuan Dog die tussen de 40~70m per hit doen.

Op T5 had ik soms niet eens door dat er elites waren haha.

Als iemand keer (vandaag?) T6 Rifts wilt doen, kan je mij toevoegen;
Edwin#2558

• Blaat
Protax schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:41:
[...]

CA =?
EA = Elemantal Arrow?

DH is nieuw voor me :P
Tja mooi die RoRG en TNT, maar beide de verkeerde mainstat :(
Cluster Arrow. :)

Ja dat is jammer, maar ik denk dat de overige stats ze alsnog beter maken dan mijn versies. :P

Op dit moment is het voor de DH vooral persoonlijke voorkeur. Je kan TNT gebruiken maar ook cindercoat, frostburn of hexing pants, je kan cold doen, je kan fire doen, je kan een hoge average DMG xbow nemen maar ook snelle bows voor hogere breakpoints...

Men is het wel met elkaar eens dat cold op dit moment net zo krachtig is als fire, misschien zelfs wel iets krachtiger...

Ik vind de CC van cold heerlijk. :)

Mijn cold items zijn een stuk minder goed dan mijn fire items, maar ik kom er toch tot RL 34 mee! Dat vind ik best respectabel gezien de meuk die ik draag. :+

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Apsie
  • Laatst online: 22-11 21:23
Edwin__ schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:43:
Nu heb ik een SMK met 740INT, 32% CHD, 7% speed en socket voor nog eens 130% chd.

Heb dat ook gedaan, maar dan met Weapon dmg% Lekkerrrr :)

Apsie's profiel

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Heeft er nog iemand tips voor de Wizzard waar ik misschien aan moet denken.
Alle tips zijn welkom over mijn build , items of stats.
Mijn DPS op papier is buffed 1,2 mil. maar heb wel 50% fire damage extra.

http://eu.battle.net/d3/e...beuker-2427/hero/35825325

[ Voor 14% gewijzigd door beuker19 op 29-08-2014 09:54 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Verwijderd

[url="link naar profiel"]http://eu.battle.net/d3/en/profile/Trapcard-2616/hero/42104880[/url]

Mijn range monk is een feit, heb een 100% uptime op (Ranged) Wave of Light - Cold.

Nu is het een kwestie van bestaande gear upgraden naar dezelfde part met betere stats, zoals een Dex SoJ Cold/Holy met een socket

Een crudest bootst zou ook wel geinig zijn, dan maak ik een crimson belt aangezien er geen clickables zijn in G-Rifts.

Mijn WoL Crit 30M+ en bij elke 3e ook nog men Swuko kloon voor ong 70m.

Dankzij de cold ally wordt alle damage cold :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2014 09:57 ]

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:43
Gisteren helaas mijn DH'er doodgemaakt, net nadat ik T&T's gevonden had, door in een lvl31 Grift in een 3 man party toch nog net even de Rambo willen uithangen, maar met 2 elites bij het waypoint met frozen en jailer was dat toch niet zo'n goed idee, procte awareness en was net door mijn disc door voordat ik weer terug kon door de waypoint 8)7 Naja nieuwe maken dan maar

Wel nog een tank monk gemaakt en samen met een DH'er nu #1 in de leaderboards grlvl 36 completed en dat in een best wel lege rift, daarna nog lvl37 geprobeerd, maar daar moet ik nog wat extra toughness voor regelen om alles te kunnen freezen/tanken zodat de DH'er alles rustig kapot kan schieten, maar even kijken voor een stormshield dus

Movies: letterboxd

• Protax
desjaak909 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:59:
Gisteren helaas mijn DH'er doodgemaakt, net nadat ik T&T's gevonden had, door in een lvl31 Grift in een 3 man party toch nog net even de Rambo willen uithangen, maar met 2 elites bij het waypoint met frozen en jailer was dat toch niet zo'n goed idee, procte awareness en was net door mijn disc door voordat ik weer terug kon door de waypoint 8)7 Naja nieuwe maken dan maar

Wel nog een tank monk gemaakt en samen met een DH'er nu #1 in de leaderboards grlvl 36 completed en dat in een best wel lege rift, daarna nog lvl37 geprobeerd, maar daar moet ik nog wat extra toughness voor regelen om alles te kunnen freezen/tanken zodat de DH'er alles rustig kapot kan schieten, maar even kijken voor een stromshield dus
Gecondoleerd en gratz! Lekker bezig op HC :P

• desjaak909
  • Laatst online: 20-11 16:43
Protax schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:01:
[...]

Gecondoleerd en gratz! Lekker bezig op HC :P
thanx, nieuwe DH'er al gemaakt en ook al weer wat gear opgebouwd, moet alleen nog helmpje, boots en rucksack en dan kan ik weer redelijk door, alleen balen dat die Gob realms niet in rifts spammen, want kan wel wat gold gebruiken

Movies: letterboxd

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-11 09:03

Scrummie

Think different

Ik liep dus rond met Thunderfury en ineens wist ik het weer: Dit wapen was het wapen waar ik helemaal op geilde in Vanilla WoW _O_.

Ik houd van die referenties, zullen er vast nog veel meer zijn _O_

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• Protax
Scrummie schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:14:
Ik liep dus rond met Thunderfury en ineens wist ik het weer: Dit wapen was het wapen waar ik helemaal op geilde in Vanilla WoW _O_.

Ik houd van die referenties, zullen er vast nog veel meer zijn _O_
Vak Q hier :P

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:10
Py. schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:30:
[...]

12:00 PDT -> 21:00 CET. Ben benieuwd of de servers het houden op dat tijdstip O-)
Waarom de tijdzones niet aangeven met GMT, dat is veel makkelijker omrekenen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Verwijderd

Moet ik me nog nerveus maken over die trail rift? of kan ik dat stukje nog verkloten en kan je daarna alsnog omhoog in level? Als ik de "whats new in 2.1" lees, vanaf de launcher, word me dat niet snel duidelijk. Alleen dat je word ingedeeld, niet hoe en wat.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:33

Umbrah

The Incredible MapMan

ShittyNL schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:19:
[...]

Waarom de tijdzones niet aangeven met GMT, dat is veel makkelijker omrekenen.
Nou niet echt, dat is dus nu +2, maar straks weer +1. Wintertijd/zomertijd is niet een feestje! Ze zouden gewoon in UTC moeten aangeven, wij zitten nu in CEST (UTC+2), maar straks weer in CET (UTC+1).

On-topic: tot nu toe door de nieuwe baan 2 uurtjes kunnen spelen, en dat is verre van genoeg. Net EINDELIJK een nieuwe laptop dat ik bij m'n ouders kan spelen (tot ik een eigen huis heb helaas even bij de ouwelui op de keukentafel), maar het kriebelt wel! In die twee uur al een paar grifts (tot 24) gedaan, ladingen legs, iets van 8 leg-gems, en één goblin rift gedaan!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:25:
Moet ik me nog nerveus maken over die trail rift? of kan ik dat stukje nog verkloten en kan je daarna alsnog omhoog in level? Als ik de "whats new in 2.1" lees, vanaf de launcher, word me dat niet snel duidelijk. Alleen dat je word ingedeeld, niet hoe en wat.
Die kan je doen zoals je wil.. als je geen enemy killed tijden de trail krijg je een level 1 rift key.
Zodra je dat rift hebt gedaan kan je kiezen tussen het upgraden van je gems of het upgraden van je rift key!
And so on...

<GoT>NightStalker

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
schaapiej schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:26:
[...]

Die kan je doen zoals je wil.. als je geen enemy killed tijden de trail krijg je een level 1 rift key.
Zodra je dat rift hebt gedaan kan je kiezen tussen het upgraden van je gems of het upgraden van je rift key!
And so on...
vraag, waarom wil je die riftkeys upgraden? wat is hier het nut van? ik weet notes, maar zit op mijn werk. kan ik helaas op dit moment niet lezen.

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:13
mfreriks schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:28:
[...]

vraag, waarom wil je die riftkeys upgraden? wat is hier het nut van? ik weet notes, maar zit op mijn werk. kan ik helaas op dit moment niet lezen.
Hoe hoger het level, hoe beter je prestatie ;)

Plus dat de kans dat een gem upgrade lukt groter is als je op hoger level speelt. Als je gem level en Grift level min of meer overeenkomen, is de kans groot dat het upgraden mislukt

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11 23:06
lolgast schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:40:
[...]

Hoe hoger het level, hoe beter je prestatie ;)

Plus dat de kans dat een gem upgrade lukt groter is als je op hoger level speelt. Als je gem level en Grift level min of meer overeenkomen, is de kans groot dat het upgraden mislukt
Niet helemaal. Als je GRift 't zelfde is als je gem rank dan heb je 60% kans om te upgraden. Dit gaat zo door tot je GRift +7 lvls hoger is dan de rank van je gem. Vanaf dat punt komt er telkens +10% bij.

Andersom wordt de kans telkens gehalveerd. Voor elke rank dat je gem hoger is dan de Grift waar je probeert te upgraden wordt de kans gehalveerd (dus 30%, 15%, 8%, etc, etc).

Battle.net tag

• PWSteal
Apsie schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:50:
[...]

Heb dat ook gedaan, maar dan met Weapon dmg% Lekkerrrr :)
Dat was ook mijn plan, maar rollde maar geen weapon dmg, Nu kost een enkele roll al 1 miljoen :/
Wel beter dat de gold kost van rings en amulets is weggehaald :)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 23:09
Edwin__ schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:46:
[...]

Dat was ook mijn plan, maar rollde maar geen weapon dmg, Nu kost een enkele roll al 1 miljoen :/
Wel beter dat de gold kost van rings en amulets is weggehaald :)
Die gold cost is er nooit geweest. Je gaat alleen heel hard door je gems heen.

TheS4ndm4n#1919

• PWSteal
RocketKoen schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:48:
[...]

Die gold cost is er nooit geweest. Je gaat alleen heel hard door je gems heen.
Oh, zag het echt vandaag pas voor het eerst. Gaan idd wel hard ja. Heb een Ring en Amulet die beiden blijven steken op 5.5% chc en 9.5% chc :/ Al paar honderd gems erdoorheen.

Verwijderd

Edwin__ schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:43:

Dan nog Guargantuan en Guargantuan Dog die tussen de 40~70m per hit doen.

Op T5 had ik soms niet eens door dat er elites waren haha.

Als iemand keer (vandaag?) T6 Rifts wilt doen, kan je mij toevoegen;
Edwin#2558
Ik cruise met pet build door T6. zit momenteel torment 4 te grinden achter trail keys voor men gems te upgraden :)
Vanavond gaat misschien lukken. Helly#1484

nog steeds in afwachting van een dagger of darts ... heb alle andere poison stukken nog.
Gisteren wel nog een zieke 2.4k dps zonder socket Rheno's gevonden. Wachten op een grimaldini's :(

btw had deze morgen de melding dat de server restarte voor een patch. Seasons patch ? Iemand meer info ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2014 11:39 ]

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-11 10:14

Ryan1981

Je ne sais pas

Steun de hydra! :P Heb op het US forum van blizzard deze bug report gevonden en gereageerd. Blue post zegt dat er verandering komt maar wat ik niet snap is dat in de PTR dit al zo was maar er nu weer uitgesloopt is.

Was aardig teleurgesteld om te zien dat mijn hydra's niet de beloofde buf hadden die in de patch notes stond.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14058405909

• wroekel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-11 19:02
Gisteren toch nog even paar riftjes gedaan op crusader en toch wat meer thoughness nodig gehad dus even een gemmetje aangepast.
Merk dat ik met me 48% cdc toch nog net wat mis. En me wrath generation is te laag atm, sta in gevechten nu wel eens te wachten totdat ik weer wat kan doen aangezien me wrath op is (of ik spam heaven's fury teveel kan ook :P)
Iemand nog tips?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/wroekelFUBAR-2337/hero/38651531

Probeer atm cdc op Bul Kathos te krijgen maar lukt niet echt.

Diablo 3 profiel

• DeBierVampier
Ik heb gister ff m'n barb uit de kast gehaald. Hij was een leapquake barb, maar omdat ik tijdens mijn zoektocht naar MotE ook aardig wat Raekor dingetjes had gekregen van Kablabla heb ik gister maar even naar een Furious Charge build gekeken.

Niet. Normaal. :D

In 1 klap is m'n barb ongeveer 10x sterker dan m'n al redelijke gegearde crusader geworden. Ik heb er nu aardig wat CDR bijgegooid en met slechts 2 vijanden kan ik nu al perma-furious-chargen tot ze dood zijn (en dat gaat hard, behoorlijk hard). Nog ff m'n gem upgraden in m'n ring, da's weer +15% CDR!

Wel een foutje gemaakt, m'n eerste Ramaladni's gift op een burning axe of sankis verspild (ik dacht, 2x +10% CDR is beter, en +130% CHD ook).

Had 'm beter op m'n Maximus kunnen doen want nu blijkt dat ik 't verlies in CDR en CHD makkelijk op andere plekken kan opvangen en die demon-chain doet met +109% fire dmg veel meer dmg dan ik met extra CDR en CHD ooit kan compenseren.

Alleen single-target damage kan nog iets beter.

T6 is helemaal niets meer. T6 ubers ook niet. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door DeBierVampier op 29-08-2014 12:06 ]

Battle.net tag

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Even een gem vraag tussendoor. Ik ben net weer begonnen met spelen.
Als ik een gem in gebruik neem, moet ik dan een nieuwe vinden om te upgraden of kan ik de gem die in een item zit ook upgraden?

edit:
@ hieronder, top bedankt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Suicyder op 29-08-2014 12:11 ]

Verwijderd

Suicyder schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:09:
Even een gem vraag tussendoor. Ik ben net weer begonnen met spelen.
Als ik een gem in gebruik neem, moet ik dan een nieuwe vinden om te upgraden of kan ik de gem die in een item zit ook upgraden?
kan je gewoon upgraden terwijl ie erinzit

• lolgast
Je hoeft je gems ook niet mee te nemen om ze te kunnen updaten. Als ze in je stash zitten is het goed :)

[ Voor 25% gewijzigd door lolgast op 29-08-2014 12:13 ]

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-11 21:05
Net maar even op wiki zitten lezen wat al die rifts nu zijn xD

Maar daar ben ik voorlopig niet aan toe haha. Eerst op mijn gemak "single player" eens door het verhaal lopen. Dan zien we wel weer verder, aangezien het de eerste playthrough is wil ik er niks van missen! :D

Moet eens wat meer op de wiki lezen zodat ik het topic hier ook een beetje kan volgen haha.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• Grin
  • Laatst online: 20:53

Grin

Ride si sapis.

lolgast schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:12:
Je hoeft je gems ook niet mee te nemen om ze te kunnen updaten. Als ze in je stash zitten is het goed :)
En als die in een item zit die je aan hebt, kan je 'm dan ook nog upgraden?

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Yogoi
  • Laatst online: 18-11 16:06
Grin schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:39:
[...]

Ja dat kan gewoon.

• DeBierVampier
Grin schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:39:
[...]

Nog niet geprobeerd maar volgens mij wel.

Battle.net tag

• mfneed
Gister +- 15min bezig geweest om de skeleton king te killen op mn Xbone HC mode, niveau wat hoger staan :+ maar dat duurde wel goed lang!

• TgR_KILLER
mfreriks schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:09:
Gister +- 15min bezig geweest om de skeleton king te killen op mn Xbone HC mode, niveau wat hoger staan :+ maar dat duurde wel goed lang!
Zelfs in mijn eerste playthrough was ik daar in een minuutje mee klaar ofzo xD het viel me zelfs op dat het zo snel ging waar tussenbazen soms langer leefden.

Maar ik speel dan ook nog op normal xD :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• mfneed
TgR_KILLER schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:12:
[...]

Zelfs in mijn eerste playthrough was ik daar in een minuutje mee klaar ofzo xD het viel me zelfs op dat het zo snel ging waar tussenbazen soms langer leefden.

Maar ik speel dan ook nog op normal xD :P
Ben ff de naam kwijt maar volgens mij op het 3e moeilijkheidsgraadje, toch maar een even terug schroeven :D

[ Voor 4% gewijzigd door mfneed op 29-08-2014 13:19 ]

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
Gisteren ook maar weer eens wezen spelen. Had meteen de mazzel om die goblin treasure realm, of hoe dat ding ook heet, in te gaan. Wat dropt daar idioot veel gold zeg! Daarnaast nog een legendary zwaard, set amulet en een van de nieuwe gems.
Nog even rondje gedaan daarna om mijn nieuwe gem te testen, zie ik daar een Rainbow-goblin staan... die kende ik ook nog niet. Bij doodgaan opent die een portal naar whimseyshire. Daar stonden onder paar regenbogen potten met goud. Had een leuk avondje, haha :D

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Ok niet gefixed blijkbaar :p, zou iemand mijn apply voor de GoT guild kunne/willen accepteren aub.

[ Voor 167% gewijzigd door Ashrah op 29-08-2014 13:44 ]

• Yogoi
Crell schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:31:
Gisteren ook maar weer eens wezen spelen. Had meteen de mazzel om die goblin treasure realm, of hoe dat ding ook heet, in te gaan.
RNJesus :P
Ik wil graag die legendary gem dus ik was gisteren (en vanochtend nog een beetje) goblins aan het farmen. 91 goblins later nog geen rift gehad.

Ik denk maar zo, ik ben nu RNG karma aan het opbouwen en zodra ladder season 1 start dropped alles wat ik wil ;)

• GamezMaster
  • Laatst online: 09-09 14:43
Crell schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:31:
Gisteren ook maar weer eens wezen spelen. Had meteen de mazzel om die goblin treasure realm, of hoe dat ding ook heet, in te gaan. Wat dropt daar idioot veel gold zeg! Daarnaast nog een legendary zwaard, set amulet en een van de nieuwe gems.
Nog even rondje gedaan daarna om mijn nieuwe gem te testen, zie ik daar een Rainbow-goblin staan... die kende ik ook nog niet. Bij doodgaan opent die een portal naar whimseyshire. Daar stonden onder paar regenbogen potten met goud. Had een leuk avondje, haha :D
Speel m nu op de PS4, maar voelt nu toch alsof k veel "mis" omdat mijn character niet direct met battle.net verbonden is.
Seasons komen bijvoorbeeld niet op console's, en omdat de saves lokaal op worden geslagen (voor offline co-op etc) schijnt het "hackable" te zijn.
Dat heeft destiny dan beter geregeld straks, maar dat is dan ook altijd online..
Had Blizzard dit nou ook maar gedaan voor de PS4 :/
Het speelt namelijk wel beter op de console!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Iemand enig idee of 'kans op socket' verlaagd is sinds de nieuwe gems? Gister 380 groene gems er door gejaagd, ~30 souls, 35mil gold en geen geluk... Op armor heb ik na een poging of 3-4 wel 2-3 sockets....

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• mfneed
GamezMaster schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:35:
[...]

Speel m nu op de PS4, maar voelt nu toch alsof k veel "mis" omdat mijn character niet direct met battle.net verbonden is.
Seasons komen bijvoorbeeld niet op console's, en omdat de saves lokaal op worden geslagen (voor offline co-op etc) schijnt het "hackable" te zijn.
Dat heeft destiny dan beter geregeld straks, maar dat is dan ook altijd online..
Had Blizzard dit nou ook maar gedaan voor de PS4 :/
Het speelt namelijk wel beter op de console!
Alles werkt inderdaad lekker op console, enigste wat ik wel mis, zijn de procenten verschil... bij controleren/switchen van gear. Ook als je je gear compared met een drop zie je wel de stats, maar hier staan ook geen % of pijltjes bij wat beter/slechter wordt.

Speel ook nog op PC, maar wss als de update ook op de console is zal de console de voorrang krijgen _/-\o_

• DeBierVampier
Yogoi schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:34:
[...]

RNJesus :P
Ik wil graag die legendary gem dus ik was gisteren (en vanochtend nog een beetje) goblins aan het farmen. 91 goblins later nog geen rift gehad.

Ik denk maar zo, ik ben nu RNG karma aan het opbouwen en zodra ladder season 1 start dropped alles wat ik wil ;)
Euhm... ik dacht dat legendary gems alleen gedropt worden door Greater Rift Guardians? Heb voor elke guardian die ik heb gekilled in ieder geval altijd een legendary gem gevonden.

Vaults (goblin rifts) zijn leuk, maar enige wat daar dropt is tonnen aan goud. Of was je op zoek naar Hoarders Boon? Want die kan volgens mij inderdaad alleen door Greed gedropt worden (wat volgens mij ook bij elke nieuwe character een guaranteed drop is).

Battle.net tag

DeBierVampier schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:59:
[...]

Euhm... ik dacht dat legendary gems alleen gedropt worden door Greater Rift Guardians? Heb voor elke guardian die ik heb gekilled in ieder geval altijd een legendary gem gevonden.
Eén van de leg gems dropt bij die Goblin boss in de Vault, de rest bij Greater Rift Guardians.

Verwijderd

Spelen veel van jullie de missies nog? Ik merk op dat de meeste hier echt heel ver zijn, moet nog veel lezen :).

Ga vanavond weer verder met mijn Wizard op de PS4. Meer mensen van de partij?

Verwijderd

En die hoarders boon is echt nice :) heb die ook gisteren gekregen 25% kans dat een mob explode in gold :)

• mfneed
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:07:
En die hoarders boon is echt nice :) heb die ook gisteren gekregen 25% kans dat een mob explode in gold :)
ja die is heerlijk!! Heb het nog niet getest maar misschien wel de moeite waard met de Gold=XP bracers D:

Van het weekend maar is opzoek naar kridershot >:)

[ Voor 7% gewijzigd door mfneed op 29-08-2014 14:31 ]

• Yogoi
DeBierVampier schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:59:
[...]

Vaults (goblin rifts) zijn leuk, maar enige wat daar dropt is tonnen aan goud. Of was je op zoek naar Hoarders Boon? Want die kan volgens mij inderdaad alleen door Greed gedropt worden (wat volgens mij ook bij elke nieuwe character een guaranteed drop is).
Klopt ik zoek Hoarders Boon.
En dat is inderdaad de enige legendary gem die niet in de Greater Rifts dropped.
Ik heb tijden geen D3 gedaan en ben nogal arm in HC :P

• lolgast
Ik heb het nu net even getest op mijn laptop :P
Dit waren de eerste 2 packs die ik tegenkwam op T3

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/I15qTz5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UYZOq1T.jpg

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Hoe doen jullie het om met een ander character dan je ''main'' om daar ook goede gear op te krijgen.
Heb nu naast mijn main wizzard nog een crusader(70) warrior(70) Demon hunter(52) maar elke keer als ik daar mee speel heb ik minder lol omdat mijn gear niet eens in de buurt komt van mijn wizzard.
Hebben jullie tips/tricks om sneller betere gear te krijgen of om in ieder geval niet ''nutteloos'' te zijn als je online speelt?

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
Je zou met je wiz het beste als tweede char een WD kunnen nemen, omdat die dezelfde primary heeft.

Verder moet je met je main in ieder geval zolang spelen tot je een paar goede set plans hebt gevonden. (aughilds of cains bijv.) daarmee craft je torment waardige gear voor je nieuwe char..

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Samen spelen met andere classes, loot delen ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Apsie
  • Laatst online: 22-11 21:23
beuker19 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:31:
Hoe doen jullie het om met een ander character dan je ''main'' om daar ook goede gear op te krijgen.
Heb nu naast mijn main wizzard nog een crusader(70) warrior(70) Demon hunter(52) maar elke keer als ik daar mee speel heb ik minder lol omdat mijn gear niet eens in de buurt komt van mijn wizzard.
Hebben jullie tips/tricks om sneller betere gear te krijgen of om in ieder geval niet ''nutteloos'' te zijn als je online speelt?
Mmmm, Daar heb ik ook last van: Ik probeer zo eens per week eens een keer mijn Crus of DH op te vijzelen maar iedere keer denk ik weer, dat gaat met mijn WD veel sneller/makkelijker 8)7

Apsie's profiel

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:47
4th schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:36:
Samen spelen met andere classes, loot delen ;)
dit dus, lekker makkelijk :)

nothing stops this train

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-11 17:38

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Wie heeft zin in vanavond op de PC Season's gaan starten met mij? Battle.net account chibi#2982. Ik ben sinds kort weer gaan spelen maar zag dat ik de enigste was die nog actief was :D zijn er nog wat actieve D3 guilds op tweakers trouwens?

Radical Birds

Chibi2k schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:52:
Wie heeft zin in vanavond op de PC Season's gaan starten met mij? Battle.net account chibi#2982. Ik ben sinds kort weer gaan spelen maar zag dat ik de enigste was die nog actief was :D zijn er nog wat actieve D3 guilds op tweakers trouwens?
Ja, in de topicstart staan een aantal genoemd, plus instructies om erin te komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsmell op 29-08-2014 15:56 ]

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Wolf schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:48:
[...]

Cluster Arrow. :)

Ja dat is jammer, maar ik denk dat de overige stats ze alsnog beter maken dan mijn versies. :P

Op dit moment is het voor de DH vooral persoonlijke voorkeur. Je kan TNT gebruiken maar ook cindercoat, frostburn of hexing pants, je kan cold doen, je kan fire doen, je kan een hoge average DMG xbow nemen maar ook snelle bows voor hogere breakpoints...

Men is het wel met elkaar eens dat cold op dit moment net zo krachtig is als fire, misschien zelfs wel iets krachtiger...

Ik vind de CC van cold heerlijk. :)

Mijn cold items zijn een stuk minder goed dan mijn fire items, maar ik kom er toch tot RL 34 mee! Dat vind ik best respectabel gezien de meuk die ik draag. :+
heb maar een tip:

die pet gem is inferior t.o.v. dps gem tegen mobs under CC :) dus die zowiezo nemen als je cold speelt.

Maelstorm doet healing wat erg top is.. denk persoonlijk dat cold/physical beter dan fire is :)

(en mijn krider was natuurlijk de beste >:), totdat je nu de mogelijkheid hebt een soc extra te maken)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Blaat
Mofkees schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:55:
[...]

heb maar een tip:

die pet gem is inferior t.o.v. dps gem tegen mobs under CC :) dus die zowiezo nemen als je cold speelt.

Maelstorm doet healing wat erg top is.. denk persoonlijk dat cold/physical beter dan fire is :)

(en mijn krider was natuurlijk de beste >:), totdat je nu de mogelijkheid hebt een soc extra te maken)
Klopt!

Die gebruik ik ook op het moment. Ik gebruik ook 2pc natalya's en T&T voor de hoge breakpoints en ik kan echt genieten van de gigantische hoeveelheid elemental arrows die door het scherm vliegen. Sentries schieten dan echt belachelijk snel. :*)

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Krijg je trouwens zeker een reward als je seasons speelt, of moet je 10-12 uur per dag spelen wil je rewards krijgen?

• Mofkees
Wolf schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:00:
[...]

Klopt!

Die gebruik ik ook op het moment. Ik gebruik ook 2pc natalya's en T&T voor de hoge breakpoints en ik kan echt genieten van de gigantische hoeveelheid elemental arrows die door het scherm vliegen. Sentries schieten dan echt belachelijk snel. :*)
die rocket van Balistics volgt je skill of is dat altijd fire?

Ik heb echt dringend een rucksack nodig, geen geluk na 10k shards, moet ook nog een nieuw vigilente belt voor extra CDR :)

Verder hoe kan je als DH strongarm proccen? rattling roll is niet handig want je wil niet echt altijd tussen de mobs rollen, of een WF nemen, wat ook niet bijzonder leuk is.

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:01

kihon

Uplay > palitojr

Mortalboy[NL] schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:11:
Krijg je trouwens zeker een reward als je seasons speelt, of moet je 10-12 uur per dag spelen wil je rewards krijgen?
Er zijn season legendaries, die je in season kunt krijgen.
Na een season komen ze gewoon beschikbaar op LIVE. (Ik wacht daar wel op ze ;) )

Voor de rest krijg je een transmog en that's it; dacht ik
Rest is allemaal voor de *uche* eer *uche* (om mooi woord te gebruiken)

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• Yogoi
kihon schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:16:
[...]

Rest is allemaal voor de *uche* eer *uche* (om mooi woord te gebruiken)
En de uitdaging van het overnieuw beginnen.

Alleen het levelen al is al compleet anders zonder paragon.
Zelf heb ik op HC maar 125 paragon maar dat maakt al zo'n gigantisch verschil tijdens het levelen. Daarnaast heb je high level gems, die heb je in een season op je 1e char dus ook niet.

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Even vraagje, heb gister alle 14 gems verzameld. Maar wat als ik nu dezelfde wil op crusader en barbarian? Droppen ze 1x allemaal per char of is dit gewoon niet mogelijk?

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
Weet iemand misschien hoe je op de PS4 die irritante speeches kan skippen? Dus niet de dialogues (die je met O skipped), maar de speeches waarbij ook de persoon aan de rechterkant verschijnt die praat.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• RocketKoen
  • Laatst online: 21-11 23:09
EricNL schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:38:
Weet iemand misschien hoe je op de PS4 die irritante speeches kan skippen? Dus niet de dialogues (die je met O skipped), maar de speeches waarbij ook de persoon aan de rechterkant verschijnt die praat.
Whats the point?
je krijgt geen quest of reward aan het eind van die speech. En je kan gewoon doorgamen.

TheS4ndm4n#1919

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
RocketKoen schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:39:
[...]

Whats the point?
je krijgt geen quest of reward aan het eind van die speech. En je kan gewoon doorgamen.
Dat ik die speeches gewoon strontvervelend vind. Na 100'en uren op de PC (waar je ze wel kunt skippen) heb je ze allemaal wel gehoord...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

EricNL schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:38:
Gewoon doorlopen ... die speech gaat gewoon door - na enkele weken hoor je die niet meer ;) andere optie: geluid volume lager zetten :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11 18:42

Rannasha

Does not compute.

4th schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:27:
Even vraagje, heb gister alle 14 gems verzameld. Maar wat als ik nu dezelfde wil op crusader en barbarian? Droppen ze 1x allemaal per char of is dit gewoon niet mogelijk?
Vziw droppen ze 1x per account / spelmodus (dus hardcore, softcore en de seasonal ladders tellen apart).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

4th schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:27:
Je speelt toch op maar 1 character tegelijkertijd ... dus zie je punt niet echt ;) uitwisselen dus - ik denk ook niet dat het verstandig is om 2 dezelfde gems (als dat al zou kunnen) parallel aan elkaar te levelen ipv je de concentreren op 1 gem ... just my 2 cents.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Mofkees
Rannasha schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:42:
[...]

Vziw droppen ze 1x per account / spelmodus (dus hardcore, softcore en de seasonal ladders tellen apart).
dat klopt niet.. als je nog een set wil, moet je gems in de inv van een char bewaren en dan met andere chars spelen.

alle gems waartoe je char op dat moment toegang hebt, kunnen niet droppen (stash/inv/equipped). Je kunt dus ook gericht een bepaalde leg. gem farmen op deze manier :)

[ Voor 7% gewijzigd door Mofkees op 29-08-2014 16:48 ]

• jaydenjarno
  • Laatst online: 20-11 13:07
Lijkt op de console wat makkelijker dan op de pc. Kan ook aan de crusader liggen haha. Ben met m'n eerste walkthrough op level 28 maar naar expert niveau gegaan. Nu wel meer uitdaging. Meer mensen die dat merken.
Is iedereen al klaar om aan Seasons te beginnen in iets meer dan 1 uur - om 21.00 uur (CET)?

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:01

kihon

Uplay > palitojr

Vidra schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:54:
Is iedereen al klaar om aan Seasons te beginnen in iets meer dan 1 uur - om 21.00 uur (CET)?
Man, jij liever dan ik. O-)
Mijn arme hoofd/hart houd het al niet bij Greater Rifts.
Net met zijn 4-en een lvl 29 gedaan.
Heb nu ff rust nodig. :'( :+

Was wel met een net gemaakte wiz, had maar 5.7 miljoen thoughness :9 :Y)

All hail de FireBird hotfix _/-\o_
In plaats van 10-20 miljoen ticks, nu 50-70 miljoen d:)b

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Net een aantal rifts gedaan op mijn Crusader. Bij level 27 gestopt en gewisseld naar mijn WD.
Aangezien 1 van onze party een gem ging upgraden i.p.v. de keystone begonnen we maar opnieuw.
1e pack wat te tegen komen: *swing* ceremonial knife.

SMK!
2360 DPS, 10% damage, 688 INT, 34% CHD.
Nu maar wachten op zo'n gem om er een socket bij te plaatsen! :p

<GoT>NightStalker

Vidra schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:54:
Denk dat ik ook maar mee ga doen. Demon Hunter eens nieuw leven in blazen. Maar nog geen idee of ik het vol houd om weer vanaf scratch te beginnen. :P

Edit: aan de andere kant ook wel zonde om seasons te doen als die xp/goblin bonus nog actief is.

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsmell op 29-08-2014 20:21 ]

Verwijderd

krijg je de xp/goblin bonus dan niet op seasonal? als de Plevels optellen, valt de schade straks ook wel mee. Hoe snel ben je 70? die 4-5 uurtjes, dat moet te lijden zijn :)
Jawel, maar het tikt veel meer aan als met een hoge Torment char van die bonus profiteert.

Ik denk dat het wel iets langer dan 4 of 5 uurtjes gaat duren. Als je het solo doet met bonus xp items en dikke gems, dan doe je er al langer over dan dat. Nu begin je vanaf scratch.

* Gold bonus, bedoelde ik. Niet xp. :P

Verwijderd

Ja, ik deed er met de Crusader ook 10 uur over dacht ik, maar ik treuzel nogal, dus ik dacht ik zal het wat inkorten :)

Kunnen we nog steeds inloggen of is het systeem al plat? :Y)

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Seasons char aangemaakt, Demon Hunter. Ben tot lvl 10 gekomen ofzo. Morgen ga ik er mee verder. Je kan nu veel achievements opnieuw halen, dat is wel weer lekker points verzamelen.

• TgR_KILLER
Net weer wat uurtjes met mijn Crusader gespeeld. Bijna level 20 nu :) Beetje lamme arm van al het hakken en smijten dus maar even rusten nu haha.

Blijft een leuk spel. Al best veel loot gevonden en de schouders die ik bij de game had gehad zijn alweer vervangen voor een andere legendary. Ook een legendary wapen gevonden en wat andere spullen. Af en toe zijn het echt gewoon slachtpartijen als er genoeg mobs op me af komen rennen xD

Ook al een legendary voor iemand anders gevonden die ik kon giften ben even kwijt voor wie hij nu was maar iig wel voor iemand van Tweakers.

Zo ziet mijn crusader er nu uit... die kroon is nog altijd fail :( dacht er eindelijk vanaf te zijn toenstraks toen ik een helm vond met veel betere stats.. was dat gewoon een andere versie van die kroon xD

Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/hqyq6p29p/Diablo_III_Reaper_of_Souls_Ultimate_Evil_Edit.jpg

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 12:19

Neelon

FOR PONY!!!

TgR_KILLER schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:58:
Net weer wat uurtjes met mijn Crusader gespeeld. Bijna level 20 nu :) Beetje lamme arm van al het hakken en smijten dus maar even rusten nu haha.

Blijft een leuk spel. Al best veel loot gevonden en de schouders die ik bij de game had gehad zijn alweer vervangen voor een andere legendary. Ook een legendary wapen gevonden en wat andere spullen. Af en toe zijn het echt gewoon slachtpartijen als er genoeg mobs op me af komen rennen xD

Ook al een legendary voor iemand anders gevonden die ik kon giften ben even kwijt voor wie hij nu was maar iig wel voor iemand van Tweakers.

Zo ziet mijn crusader er nu uit... die kroon is nog altijd fail :( dacht er eindelijk vanaf te zijn toenstraks toen ik een helm vond met veel betere stats.. was dat gewoon een andere versie van die kroon xD

[afbeelding]
Transmog in iets anders of vanishing dye als je niet tegen de looks kunt. Ik weet alleen niet zeker of dat op de console ook zo is, maar kanb me niet indenken dat ze dat hebben weggelaten.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• TgR_KILLER
Dat Transmog heb ik al vaak voorbij zien komen, als in dat ik iets van Transmog ontdekt had. Enkel geen idee wat ik ermee moet of waar ik er wat mee kan haha xD

Wel ook vanavond gezien dat ik gems had, laat ik nou net ook een item met een slot hebben gevonden. Ook meteen uitgevonden hoe dat werkt :D

• justifire
  • Nu online

justifire

Shut up and squat !!

Neelon schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:00:
[...]

Transmog in iets anders of vanishing dye als je niet tegen de looks kunt. Ik weet alleen niet zeker of dat op de console ook zo is, maar kanb me niet indenken dat ze dat hebben weggelaten.
Transmog is er op console ook gewoon hoor :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Seasons gaat goed bij sommige mensen. Zit een gast in mijn lijst al op level 45, Torment 6. Zelf nog maar level 20. :P

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gelukkig hebben ze de exploited bounties gefixed... oh, wacht :X.
1 uur en 49 minuten later voor de eerste 70 :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Jerry schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 23:16:
Gelukkig hebben ze de exploited bounties gefixed... oh, wacht :X.
1 uur en 49 minuten later voor de eerste 70 :P.
En rond 2 uur vannacht al 4 spelers die malthael op t6 gesloopt hebben...

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Ach dat verbaast me eigenlijk al niet meer.. D3 is niet zoals D2 een game waar je tijdenlang moet grinden om max level te halen. De echte "ladder" zit hem nu in de paragon levels.. Ben benieuwd wanneer de eerste op 500 zit ;)

Verwijderd

maar ik denk dat ze nog niet op HC klaar op t6 met maltheal zijn :P

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-11 10:19
toolkist schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:32:
[...]

En rond 2 uur vannacht al 4 spelers die malthael op t6 gesloopt hebben...
Ik begreep dat ze die Q van iemand gekregen hadden op een lvl 1, daarmee een T6 game hebben gemaakt en em gekilled, geen idee of het waar is, maar lijkt me een logische verklaring.

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:14
Ik ga vandaag ook een ladder character starten, wat is nu eigenlijk de meest efficiënte manier om te lvlen? Gewoon bounties doen of bepaalde bounties eruit pikken?

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nephalem schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:34:
Ik ga vandaag ook een ladder character starten, wat is nu eigenlijk de meest efficiënte manier om te lvlen? Gewoon bounties doen of bepaalde bounties eruit pikken?
Ik speel met iemand anders samen, gewoon bounties beginnen op hard om wat gear te krijgen en dan moeilijkheid opschalen naarmate je de betere drops krijgt. We zitten sinds gister avond op lvl 47/48 en spelen nu op Master. We doen alleen de bonus zones + boss als die vlakbij is en na het afronden van de bounties een rift en dan resetten we weer.

Gaat redelijk lekker op deze manier eerlijk gezegt, elke ronde wel een level of 2-3 tot 4 er bij.
Ik speel WD en hij Crusader. Is een redelijk goede combo, hij tanked ik spam haunt :P

Het enige wat me erg opvalt is de droprate van legendaries, ondanks dat ik de '27% chance gem' heb krijgt hij zonder gem veeeeel meer legs.... waar ik er 3-4 gehad heb heeft hij er al 14 of 15 gehad, we doen alles samen en soms 2 bounties tegelijk zodat we er sneller doorheen gaan.

Iemand enig idee hoe het zit met Crusader dmg? ik zit op 73xx damage en hij op 97xx maar ik maai de halve wereld plat terwijl hij nog staat te hakken op 1 elite/boss. Mijn Haunt doet ~12-15k per tik op monsters met 60k leven (bosses meer uiteraard) ik ben wel gespecced voor '2 haunts' per cast.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• PWSteal
Die Trials voor Greater Rifts werken ook nog niet echt optimaal. Elke keer wordt je plotseling 1 hit rond de rank 26~30. En dan krijg je de Greater Rift 26, en dan is het echt simpel...

• DeBierVampier
Beste manier om te levelen (en om binnen 2 uur level 70 te halen) is de bounty A Miners Gold. Gistereren naar een stream gekeken en 't is vrij simpel. Deze strat werd gehanteerd vanaf level 1:

Met 4 mensen telkens games aanmaken op T6, zoeken naar de bounty A Miners Gold in a2 (spawnt op de highland plateau volgens mij). 3 mensen verstoppen zich ergens bij de waypoint (om aggro te voorkomen, alles is 1 hit kill) en de laatste gaat naar de quest. Activeren en voor 30 sec rondjes blijven rennen en vervolgens de quest inleveren voor T6 bounty exp en gold reward.

Battle.net tag

Verwijderd

Gisteren Act I afgesloten, vandaag verder met Act 2. Denk dat ik met mijn Wizard het spel af maak. En daarna maar is ga kijken wat Adventure Mode nou eigenlijk is.

Aardig wat Gear nu in mijn Stash zitten, kan ik nog wel wat poppetjes mee aan kleden : ).

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:29
DeBierVampier schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:31:
Beste manier om te levelen (en om binnen 2 uur level 70 te halen) is de bounty A Miners Gold. Gistereren naar een stream gekeken en 't is vrij simpel. Deze strat werd gehanteerd vanaf level 1:

Met 4 mensen telkens games aanmaken op T6, zoeken naar de bounty A Miners Gold in a2 (spawnt op de highland plateau volgens mij). 3 mensen verstoppen zich ergens bij de waypoint (om aggro te voorkomen, alles is 1 hit kill) en de laatste gaat naar de quest. Activeren en voor 30 sec rondjes blijven rennen en vervolgens de quest inleveren voor T6 bounty exp en gold reward.
Je hoeft niet bij WP te wachten... Ik heb gewoon in Town gestaan en dan krijg je ook Exp.
Vandaag van lvl 45-70 zelf solo gedaan met Crusader. Heeft leuke passives/survivability... T6 en ze sloegen me bij de kist gewoon pas na 10 sec. dood :P

Erna btw steeds die kist geopend... heeft me toch 2 legs opgeleverd en een aantal (imperial) Gems

Season char is nog niet te zien op Battle.net merk ik net...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• TgR_KILLER
Console chars zijn op battle.net sowieso niet te zien of wel? Heb de accounts wel gelinkt

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:29
Ik bedoel gewoon Season op PC

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• TgR_KILLER
Alweer level 29 en ben op de helft van act2 denk ik. Ondertussen ook maar op hard gaan spelen ipv normal gaat ook best lekker ^^

• Yogoi
Ik heb voornamelijk normal/hard adventure mode gedaan maar zojuist lvl 70 gehaald in HC met m'n barb.
Helaas ook al een lvl 18 barb verloren door een domme fout van mij. gelukkig pas op 18 :)

Nu maar wat gear gaan grinden denk ik.
Ben nog lang niet klaar voor HC T1 en greater rifts. dus heb nog wat te doen vanavond/morgen :)
Pagina: 1 ... 83 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]