Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-11 21:23
Deadsmell schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:24:
[...]

Ik verbaas me een beetje over alle negatieve feedback over de pet HP's. Ik heb de hele avond op T4 rondgelopen en heb geen nadelige effecten gemerkt. Ik kreeg zelfs de indruk dat ik iets sterker was dan voor de patch. Eind van de avond wat LoH aangezet en T5 eens uitgeprobeerd en ook daar was de eerste indruk prima. Is dat dan iets waar alleen T6'ers last van hebben, of is het buildspecifiek?
T6 Mallet lords.... :(

Apsie's profiel

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Ja hallo, die squishen bijna alles zonder problemen. Niet zo vreemd dat pets daar ook door gesloopt worden ;)

Verwijderd

misschien een gem die je pets wat slimmer maken? If grote hamer, try and avoid when big swing......

• Apsie
Baroshir schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:25:
[...]

Ja hallo, die squishen bijna alles zonder problemen. Niet zo vreemd dat pets daar ook door gesloopt worden ;)
In 1 keer 23? Kan je daarna alleen nog maar rondjes rennen :(
Ik had gisteren een pack van 3 tegen met ook nog eens reflect damage, probeer dan nog maar eens je psyco's te krijgen met rain of toads: dood gaan van reflect het gebrek aan damage doen, errug grappig...

Apsie's profiel

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:14
Of de nieuwe sacrifice gebruiken zodat je je hondjes gericht op die Mallets kunt sturen

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Apsie schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:29:
[...]

In 1 keer 23? Kan je daarna alleen nog maar rondjes rennen :(
Ik had gisteren een pack van 3 tegen met ook nog eens reflect damage, probeer dan nog maar eens je psyco's te krijgen met rain of toads: dood gaan van reflect het gebrek aan damage doen, errug grappig...
Ja tel me about it, heb met mijn pet WD ook regelmatig op het punt gestaan dat ik niks meer had rondlopen en alle pets op cooldown stonden.. Zie dan inderdaad je psyco's maar terug te krijgen. Maar voor de patch gingen de minions op t6 ook al wel dood door sommige mobs. En dan ook niet 1 per keer, ik heb ze ook wel bij bosjes om zien vallen.
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:27:
misschien een gem die je pets wat slimmer maken? If grote hamer, try and avoid when big swing......
Door de nieuwe patch zijn de pets al 'slimmer' geworden om te voorkomen dat ze doelloos blijven wachten en gewoon gaan vechten ;)

Met 'Enforcer' worden je pets 15% of meer sterker ;)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Apsie
Baroshir schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:54:
[...]

Ja tel me about it, heb met mijn pet WD ook regelmatig op het punt gestaan dat ik niks meer had rondlopen en alle pets op cooldown stonden.. Zie dan inderdaad je psyco's maar terug te krijgen. Maar voor de patch gingen de minions op t6 ook al wel dood door sommige mobs. En dan ook niet 1 per keer, ik heb ze ook wel bij bosjes om zien vallen.
Das waar maar omdat de pets nu met veel meer aanvallen (kleinere hitbox, 23 op 1 malletlord :) ) is het met 1 klap gebeurd, grrrr 8)7

Apsie's profiel

Mallet lords zijn easy, tenzij in grote groepen (of vortex oid). Zodra ze gaan slaan even een halve cirkel er omheen draaien en je bent weer een tijdje veilig. :)

• Apsie
Deadsmell schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:13:
[...]

Mallet lords zijn easy, tenzij in grote groepen (of vortex oid). Zodra ze gaan slaan even een halve cirkel er omheen draaien en je bent weer een tijdje veilig. :)
Waren mijn beestjes ook maar zo slim :)

Apsie's profiel

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

als je zo een rank xx gem hebt .. dan kan je hem inleveren voor een reward maar ook ermee verder spelen en proberen te verhogen voor kans op nog betere reward?

ben ik juist ?

[ Voor 13% gewijzigd door SideShow op 28-08-2014 13:19 ]

Apsie schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:15:
[...]

Waren mijn beestjes ook maar zo slim :)
Kwestie van opvoeding. Harde hand, zweep erover, op tijd naar bed, goed voer... ;)

Verwijderd

Deadsmell schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:21:
[...]

Kwestie van opvoeding. Harde hand, zweep erover, op tijd naar bed, goed voer... ;)
garg & dog sterven hier bijna nooit... maar ja die kleine kinderen van een fetishes :D hebben nog wat opvoeding nodig :)

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:21:
[...]

garg & dog sterven hier bijna nooit... maar ja die kleine kinderen van een fetishes :D hebben nog wat opvoeding nodig :)
Moet je ze een blaaspijp geven. Wedden dat ze zich dan beter gedragen tegen mallet lords? :>

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Apsie
Wolf schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:22:
[...]

Moet je ze een blaaspijp geven. Wedden dat ze zich dan beter gedragen tegen mallet lords? :>
Heb gisteren de nieuwe dagger of darts gekregen dus maar eens proberen dan.... :9

Apsie's profiel

Verwijderd

Apsie schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:25:
[...]

Heb gisteren de nieuwe dagger of darts gekregen dus maar eens proberen dan.... :9
O-)
wil hem ook.
Met Carnevil en poison items is deze op :p

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Apsie schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:25:
[...]

link?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Verwijderd

http://imgur.com/khBGcIV
profile van een gast die momenteel used (heeft wel schijt gear maar boeie... )
Shipwhreck#1626

"Absolutely insane at clearing full screens. Hell, I'm even killing off screen on T6."

• Apsie
Mmm, not really |:(

Apsie's profiel

Verwijderd

Een goeie build met deze dagger:

http://www.reddit.com/r/D..._dagger_this_soon/ck1u4an

Allemaal natuurlijk onder voorbehoud zolang er niet getest wordt :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 13:34 ]

• hexta
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:30:
[...]

http://imgur.com/khBGcIV
profile van een gast die momenteel used (heeft wel schijt gear maar boeie... )
Shipwhreck#1626

"Absolutely insane at clearing full screens. Hell, I'm even killing off screen on T6."
_O-
Lijkt me wel nice om eens te testen ja :D

Verwijderd

hexta schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:33:
[...]

_O-
Lijkt me wel nice om eens te testen ja :D
Zou hij al in de kadala pool zitten ? :)

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 12:19

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:36:
[...]

Zou hij al in de kadala pool zitten ? :)
Ik gok van wel, heb zelf al de pants van de nieuwe Crusader set van Kadala gekregen.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Neelon schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:50:
[...]

Ik gok van wel, heb zelf al de pants van de nieuwe Crusader set van Kadala gekregen.
Ik dacht dat dat season items waren, maar die droppen dus gedurende de season ook op non season? of zitten we nu in season 0 en krijgen we vrijdag nieuwe legs voor het nieuwe season?

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:59
De nieuwe set-items voor crusader zijn niet season gebonden. Meer info vind je hier:
http://www.diablofans.com...tch-2-1-roundup-new-items

Verwijderd

Yerap schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:01:
[...]

Ik dacht dat dat season items waren, maar die droppen dus gedurende de season ook op non season? of zitten we nu in season 0 en krijgen we vrijdag nieuwe legs voor het nieuwe season?
Een season duurt toch geen week? Of lees ik je zin verkeerd?

• Yerap
nee bedoelde meer dat er nu items droppen die ik dacht dat die season only waren. terwijl we nog geen season gestart zijn. Dit verbaasde me, jammer genoeg kan ik hier geen diablofans bekijken op mijn werk.

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Die Kadala of hoe die ook heet die heeft volgens mij alle set items en legendary's uit de gokmachine gehaald.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-11 14:43

mvds

Totally awesome!

Ik heb sinds een weekje dat Diablo 3 erg schokkend loopt op mijn (Late 2013) iMac. Op zich vreemd want hij heeft altijd prima gedraaid. Hebben meer mensen last van dit fenomeen?

• Blaat
  • Laatst online: 19-11 19:20
Mortalboy[NL] schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:36:
Die Kadala of hoe die ook heet die heeft volgens mij alle set items en legendary's uit de gokmachine gehaald.
Ik heb gisteren ook 0 legs van haar gehad na +/-700 bloodshards. Dit trekt wel bij neem ik aan.

@ Hierboven, D3 loopt sinds de patch bij mij soms ook traag als stront in een zak met noten. Zeker met de M6 cold build. Hoop dat ze daar ook wat aan doen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Verwijderd

Volgens mij werd er net al een D3 fps probleem thread geopend. (Of was jij dat? niet zo snel gezien)

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
lolgast schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:03:
De nieuwe set-items voor crusader zijn niet season gebonden. Meer info vind je hier:
http://www.diablofans.com...tch-2-1-roundup-new-items
Klopt, droppen nu al.
Gister bij mij de shoulders! En ik heb geen season gestart.. (zijn er volgens mij sowieso nog niet toch?)

<GoT>NightStalker

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:36
Ik heb gisteren toch echt die Bottomless Potion of Rejuv gevonden.. Is dat nu wel of niet een season bound item?

• Yerap
Kennelijk niet die link op diablofans legt het inderdaad goed uit, er zijn nieuwe season items maar ook nieuwe items die gewoon in de patch zaten, die droppen nu al. (even opgezocht via de telefoon :))

• lolgast
Dahal schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:14:
Ik heb gisteren toch echt die Bottomless Potion of Rejuv gevonden.. Is dat nu wel of niet een season bound item?
Lees de kopjes die je hier vind even: http://www.diablofans.com/search?search=Patch+2.1+Roundup

En als antwoord, dat is geen season bound item. Het feit dat je hem hebt gevonden zegt eigenlijk al genoeg :)
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:06:
[...]

Een season duurt toch geen week? Of lees ik je zin verkeerd?
Een season duurt 3 maanden. Gedurende deze tijd kan je meerdere season char's beginnen, zijn de gear en gold uitwisselbaar in deze periode (voor zover van toepassing). Na de season worden de items, gold en de xp (paragon) overgeheveld naar je main character.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Logistiek nog best een uitdaging, want je stash zal maar vol zijn, als je verzamelde gear en behouden legendaries binnen komen.

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:45
Even een vraagje.. hou je een greater rift keystone als je je karakter uitlogt?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• Mortalboy[NL]
Visgek82 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:36:
Even een vraagje.. hou je een greater rift keystone als je je karakter uitlogt?
ja

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11 18:42

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:35:
Logistiek nog best een uitdaging, want je stash zal maar vol zijn, als je verzamelde gear en behouden legendaries binnen komen.
Standaard-oplossing hiervoor (die ook in Path of Exile wordt toegepast) is om in zo'n geval een of meer "withdraw only" stash-tabs te maken waar alle items in zitten die over zijn gekomen uit een beeindigd seizoen. Hier kun je wel dingen weghalen, maar niets terug plaatsen. Zodra de boel leeg is, verdwijnen de tabs vanzelf. Eventueel zet je er een tijdslimiet op waarna de withdraw-only tabs (met inhoud!) automatisch verdwijnen zodat spelers er niet nog maanden spullen in laten zitten.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:34
Heel dat stash systeem moet gewoon op de schop, zoek me helemaal wezenloos.
Gister zocht ik een cold dex soj, zal je zien dat hij in de stash van het laatste poppetje zit.

Verwijderd

Nee, wacht, volgens mij is het nog simpeler, want je char blijft bestaan, maar die word alleen non-seasonal. Dat was het dacht ik.

• lolgast
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:46:
Nee, wacht, volgens mij is het nog simpeler, want je char blijft bestaan, maar die word alleen non-seasonal. Dat was het dacht ik.
En wat gebeurd er dan met je "season" stash denk je? ;)

Verwijderd

:+ Ah juist ja....

Die stash is shared, dus die tabs blijven dan vol. Ja, dan blijft alleen de inventory ruimte over van die seasonal char, dat zou na 3 maanden vast niet genoeg ruimte zijn om het allemaal in te droppen.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-11 14:43

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:45:
Volgens mij werd er net al een D3 fps probleem thread geopend. (Of was jij dat? niet zo snel gezien)
Nee, was ik niet :)

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

lolgast schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:49:
[...]

En wat gebeurd er dan met je "season" stash denk je? ;)
Iets met een postbode en veeeel post pakketjes.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Neelon schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:53:
[...]

Iets met een postbode en veeeel post pakketjes.
Fellow wizards... wat doen jullie in 2.1 op het moment qua build en welke items zijn nu belangrijk? Als ik de patchnotes doorlees heb krijg ik het gevoel dat ik maar beter een andere char kan gaan levelen... T6 gaat het nog steeds niet worden.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Protax
FloydRaalte schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:58:
[...]

Fellow wizards... wat doen jullie in 2.1 op het moment qua build en welke items zijn nu belangrijk? Als ik de patchnotes doorlees heb krijg ik het gevoel dat ik maar beter een andere char kan gaan levelen... T6 gaat het nog steeds niet worden.
Je kan de Firebird set proberen, werkt best aardig als is hij op dit moment wel bugged.
Maar ik heb er voor gekozen met te focussen op andere classes (wiz voelt niet sterk genoeg).

• FloydRaalte

FloydRaalte

Protax schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:59:
[...]

Je kan de Firebird set proberen, werkt best aardig als is hij op dit moment wel bugged.
Maar ik heb er voor gekozen met te focussen op andere classes (wiz voelt niet sterk genoeg).
Wat ik uit de forums haal is dat juist de Firebird nog steeds de slechtste set is die er is. Voor een six-piece set heeft hij gewoon geen toegevoegde waarde. Of het nu 300 of 3000% extra damage is.

• Protax
FloydRaalte schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:01:
[...]

Wat ik uit de forums haal is dat juist de Firebird nog steeds de slechtste set is die er is. Voor een six-piece set heeft hij gewoon geen toegevoegde waarde. Of het nu 300 of 3000% extra damage is.
Het is zo slecht dat de nummer 1 US wiz van het moment er mee rond loopt.

http://us.battle.net/d3/e...yJesus-1645/hero/34149295

Tier 37!

• hexta
Protax schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:04:
[...]

Tier 37!
Dan heb je het wel over Baby Jesus he. ;) O-)
niet gewoon een random noob, maar de zoon van god! :D

[ Voor 7% gewijzigd door hexta op 28-08-2014 16:06 ]

• Protax
hexta schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:06:
[...]

Dan heb je het wel over Baby Jesus he. ;) O-)
niet gewoon een random noob, maar de zoon van god! :D
Typisch Amerikaans :P

• FloydRaalte

FloydRaalte

Protax schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:04:
[...]

Tier 37!
Klinkt hoopvol! Maar zegt het wel wat? Ik bedoel: er zal altijd wel een nummer 1 Wizard onder de Wizards zijn. Maar hoe speelt het ten op zichte van de andere chars? Wellicht staat die geweldige US nummer 1 Wizard wel op plek 3.567.234.123 in de totaal lijst ;)

• Protax
FloydRaalte schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:11:
[...]

Klinkt hoopvol! Maar zegt het wel wat? Ik bedoel: er zal altijd wel een nummer 1 Wizard onder de Wizards zijn. Maar hoe speelt het ten op zichte van de andere chars? Wellicht staat die geweldige US nummer 1 Wizard wel op plek 3.567.234.123 in de totaal lijst ;)
Leaderboards spreken voor zich toch?
In de EU loopt de nummer 1 wiz ook met Firebird.

Verwijderd

als er 3,5 miljard mensen geen Wiz spelen, dan had blizzard al een hotfix uitgebracht :)

• Mortalboy[NL]
Ik heb mijn firebird set bijna compleet, die ga ik dus ook gewoon gebruiken omdat mn wiz een fire spec heeft.

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Ik probeer er nog steeds achter te komen welke gem het beste is voor mn Maximus Fire Crusader... Ik weet iig al wel dat Bane of the Powerful niet op ieder pack procced (zoals bijvoorbeeld diegene die in die bats uiteen spatten...).

Zit er zelfs weer over te denken om socket om amulet terug te rollen naar fire damage %.

Op mn ringen kan ik nu trouwens geen sockets rollen, omdat cooldown reduction opgeven het echt niet waard is.

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-11 10:15
Als er nog mensen iemand zoeken voor op de Xbox one kan je me toevoegen. Zelfde naam als hier op GoT(SgtPoen) . Zie in de TS alleen een google doc voor de PS4?

[ Voor 3% gewijzigd door SgtPoen op 28-08-2014 16:33 ]

• Protax
Nog 9 minuten... Naar huis en knallen :P
Nog meer mensen dat gevoel?

• lolgast
Protax schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:52:
Nog 9 minuten... Naar huis en knallen :P
Nog meer mensen dat gevoel?
Je wilt niet weten. Ik heb de laptop net al in de tas gestopt en ben klaar om af te sluiten. Nog ff een potje (of 2) tafelvoetballen met een collega en dan ben ik er van tussen! :+

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:29
Ik vraag me nog een beetje af of het wel/niet de moeite loont om een Season character aan te maken... Zie/hoor vrij weinig over zinvolle Season Only spullen... en 3 maanden... ik heb een baan enzo... :/

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Thalaron schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:22:
Ik vraag me nog een beetje af of het wel/niet de moeite loont om een Season character aan te maken... Zie/hoor vrij weinig over zinvolle Season Only spullen... en 3 maanden... ik heb een baan enzo... :/
Je hebt juist 3 maanden de tijd om je assignments te halen ... dus dan kan jeje tijd een beetje verdelen over D3, GF en werk :D

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:14:
als er 3,5 miljard mensen geen Wiz spelen, dan had blizzard al een hotfix uitgebracht :)
Ik kan je verzekeren dat er zelfs 7 miljard mensen geen Wizard spelen ;)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Lekker Ventje schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:40:
[...]

Ik kan je verzekeren dat er zelfs 7 miljard mensen geen Wizard spelen ;)
Wat is er mis met een wizard?

• Lekker Ventje
Vidra schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:44:
[...]

Wat is er mis met een wizard?
Volgens mij helemaal niets.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:34

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Kan iemand mij vertellen waarom de item rechts in dit screenshot ervoor zorgt dat mijn damage omhoog zou gaan? Kijk ik ergens overheen, of neemt hij bij die berekening gewoon de socketed gems niet mee?

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-11 21:05
Net voor het eerst begonnen met diablo.. jammer dat psn in onderhoud is. Kan nu mijn gratis items niet claimen maar dat komt morgen wel.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Patriot schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:46:
Kan iemand mij vertellen waarom de item rechts in dit screenshot ervoor zorgt dat mijn damage omhoog zou gaan? Kijk ik ergens overheen, of neemt hij bij die berekening gewoon de socketed gems niet mee?
je vergelijkt een item met 3 sockets (300 dex) met een item dat standaard al 400+ dex heeft. Uiteraard heb je dan meer damage op je rechter chest zitten.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Protax schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:46:
Heel dat stash systeem moet gewoon op de schop, zoek me helemaal wezenloos.
Gister zocht ik een cold dex soj, zal je zien dat hij in de stash van het laatste poppetje zit.
Toen AH er nog was, had je een gemakkelijke manier om vanuit één vester de inhoud van je stash en alle character inventories te bekijken. Dat mis ik erg. Nu moet je elke keer char switchen als je de items wilt zien die je erin opgeslagen hebt.

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:34

Patriot

Fulltime #whatpulsert

xavento schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:50:
[...]

je vergelijkt een item met 3 sockets (300 dex) met een item dat standaard al 400+ dex heeft. Uiteraard heb je dan meer damage op je rechter chest zitten.
Oh derp, ik keek gewoon verkeerd, ik dacht dat het linkeritem ook nog een +dex had, sorry :')

• Harry_180
  • Laatst online: 20-07-2024
Was er niet een optie om sockted items te vergelijken met items met niets in socket. Welke toetsen combinatie is dat ook al weer. Ik kan het ff niet vinden. ( jaja beter zoeken. . . . )

[GoT]Gasoline#2396

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:29
Vidra schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:28:
[...]

Je hebt juist 3 maanden de tijd om je assignments te halen ... dus dan kan jeje tijd een beetje verdelen over D3, GF en werk :D
Ik doel er meer op dat 3 maanden voor mij niet echt heel zinvol zal zijn. over 3 weken vakantie dus dan heb ik geen/weinig tijd. Dan is het nog maar 2/2.5 maanden

Ik had liever 6 maanden gezien. En voor diegene die dat te lang vinden... die hebben dan mooi tijd om een GF of baan te zoeken :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou de afgelopen dagen toch leuke upgrades kunnen binnenharken.

http://www.diabloprogress...um-2220/Aloysius/44478722
Nu 4 stukkies Zunimassa en 2 stukjes Jade, maar het wil maar niet lukken die RORG te krijgen echt 15 keer act1 bounties gedaan maar geen RORG in die box... en ik moet zeggen dat ik nog nooit een legendary oid uit die box heb gehad..

Wel 1 enorm vet ding gehad, die treasure goblin portal 1 keer gehad, van 10 mil naar 40mil gegaan... maar is nu alweer op omdat ik geprobeerd heb een socket op mijn ring/neck te krijgen.. helaas 100 gems, 30mil verder en geen socket... Had namelijk een gem die 15% pet damage geeft wat wel erg tof is helaas kan ik em niet gebruiken nog.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-11 14:55
Harry_180 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 18:15:
Was er niet een optie om sockted items te vergelijken met items met niets in socket. Welke toetsen combinatie is dat ook al weer. Ik kan het ff niet vinden. ( jaja beter zoeken. . . . )
Shift ingedrukt houden terwijl je vergelijkt. Ctrl laat zien wat de rol waardes zijn.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 13:07
Hopelijk kan iemand mij helpen. Ben net begonnen op de ps4 met een crusader. Nu krijg je bij level 10 een passive skill. Een 2 handen met schild. Of 1 handen met schild maar 15%extra snelheid. Iemand die daar ervaring mee heeft wat goed is? Nu een 2 handen omdat het er Cooluitziet haha. En wat is de beste follower voor een crusader?

• Lekker Ventje
jaydenjarno schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:12:
Hopelijk kan iemand mij helpen. Ben net begonnen op de ps4 met een crusader. Nu krijg je bij level 10 een passive skill. Een 2 handen met schild. Of 1 handen met schild maar 15%extra snelheid. Iemand die daar ervaring mee heeft wat goed is? Nu een 2 handen omdat het er Cooluitziet haha. En wat is de beste follower voor een crusader?
Als je levelt maakt het weinig uit, ik pak gewoon elk wapen wat beter is en bij lvl 70 zie ik wel. Het hangt volledig af van wat je vindt maar op een 2H wapen heb je wel betere stats.

Een beste follower is er niet, hang af van wat je wilt. Ik heb zelf de Templar vanwege het healen.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Wellicht al gevraagd en heb ik het gemist.. maar stacked deze gem op de Nuke Docter harvest? :)
http://www.diablowiki.net/Gem_of_Efficacious_Toxin

<GoT>NightStalker

• TgR_KILLER
jaydenjarno schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:12:
Alles is goed xD het levelen gaat toch mega snel, ik ben vanavond begonnen en nu level 11.. ik gebruik nu nog gewoon een 1 hander en shield. Ligt gewoon op dat moment aan de gear die je hebt wat beter is en misschien aan welk stuk je speeld of je de extra armor en stats van de shield wil hebben.

Ik heb nu ook de templar, is ook de enige xD maar denk dat ik die hou vanwege het healen, kan ik zelf lekker tanken :D

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Verwijderd

Vanavond ook maar is verder met de Mage, speelt erg lekker. Nu level 13.
Mensen nog tips?

Gebruik nu een Wand icm met een Orb, maar ik merk op dat met alle wapens hij als het ware magic schiet. Is dat standaard?
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:48:
Vanavond ook maar is verder met de Mage, speelt erg lekker. Nu level 13.
Mensen nog tips?

Gebruik nu een Wand icm met een Orb, maar ik merk op dat met alle wapens hij als het ware magic schiet. Is dat standaard?
Ja, dat is standaard. Je skills bepalen wat voor damage je doet en hoe dat eruit ziet. Maar je ziet daarnaast wel eventuele elemental effecten van je wapen. Dat is echter alleen visueel, omdat de damage daarvan al bij je wapen in berekend is. Met uitzondering van speciale secondary abilities, zoals die lightning blasts van een Thunderfury etc.

Enige tip die nu nuttig is: geniet van het spel en vraag het nog eens als je level 70 bent. ;)

TgR_KILLER schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:23:
[...]

Alles is goed xD het levelen gaat toch mega snel, ik ben vanavond begonnen en nu level 11.. ik gebruik nu nog gewoon een 1 hander en shield. Ligt gewoon op dat moment aan de gear die je hebt wat beter is en misschien aan welk stuk je speeld of je de extra armor en stats van de shield wil hebben.

Ik heb nu ook de templar, is ook de enige xD maar denk dat ik die hou vanwege het healen, kan ik zelf lekker tanken :D
Level 11 worden kost tien minuten solo. :P

Als je echt snel wilt gaan moet je een aantal items met bonus xp scoren (dus niet + xxx xp), zoals de Cain's set. 24% ms erbij, high level gems (ruby in helm) en een wapen met level reduced requirement en socket.

Vond vanavond nog een Manajuma's Carving Knife met 30 level reduced requirement. Denk dat mijn level 42 WD nu heel snel op 70 zit. :P

[ Voor 44% gewijzigd door Deadsmell op 28-08-2014 22:36 ]

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-11 17:19

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Net terug uit Frankrijk :). Volgens mij kan ik gelijk aan de slag met 2.1. Er is in ieder geval iets aan het downloaden. Erg benieuwd, aardig wat veranderingen en nieuwe content...

Battle.net || Strava

Hey, welkom terug! Fijne vakantie gehad? :)

Snel aan de slag, er staat je heel wat leuks te wachten!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-11 17:19

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:37:
Hey, welkom terug! Fijne vakantie gehad? :)

Snel aan de slag, er staat je heel wat leuks te wachten!
altijd te kort... lees nu de patch notes en ziet er idd leuk uit. Veel nieuwe mogelijkheden voor monk ook. Monkey set iets interessanter wellicht, shenlongs set is ook aardig geupgrade.
Zijn er al monkies aan het prutsen geweest?!

Battle.net || Strava

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:56

Thompson

Beeromaniac

retlaw schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:44:
[...]

altijd te kort... lees nu de patch notes en ziet er idd leuk uit. Veel nieuwe mogelijkheden voor monk ook. Monkey set iets interessanter wellicht, shenlongs set is ook aardig geupgrade.
Zijn er al monkies aan het prutsen geweest?!
Ik heb nog niet veel geprobeerd maar speel nu 2H met een staff of kyro (49% extra damage voor deadly reach) en een set die +20% damage geeft op daibo's.

Beeromaniac

• TgR_KILLER
Deadsmell schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:30:
[...]
Level 11 worden kost tien minuten solo. :P

Als je echt snel wilt gaan moet je een aantal items met bonus xp scoren (dus niet + xxx xp), zoals de Cain's set. 24% ms erbij, high level gems (ruby in helm) en een wapen met level reduced requirement en socket.

Vond vanavond nog een Manajuma's Carving Knife met 30 level reduced requirement. Denk dat mijn level 42 WD nu heel snel op 70 zit. :P
Ik hoef niet persee snel ;) heb het spel pas net sinds vandaag haha.. ben gewoon veel aan het ontdekken.

Verwijderd

Woop woop! Eindelijk mijn Demon Hunter T6 ready gekregen :D Het solo runnen van T6 gaat al redelijk snel, maar er moet nog wel een hoop beter imo. Op de verlanglijst staan nog een Unity met socket (rerollen wil maar niet lukken helaas, wil toch echt die Elite Dmg gem erin zetten) zodat ik mijn RoRG niet meer nodig heb (de trifecta Marauder gloves liggen al te wachten), een nieuwe SoJ met betere stats, een nieuw Amulet (ook die is al binnen maar moet nog gerolled worden), een betere belt en een beter wapen :)

Ik zit te twijfelen over een Barb of een Crusader als next char. Zijn er voor Barb eigenlijk meer viable builds dan Earthquake Barb als je hogere torments wil runnen of niet? Zo niet, dan word het waarschijnlijk een Crusader..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2014 01:34 ]

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Heeft iemand tips voor mijn WD HC? Ik overleefde maar net Greater Rift Level 21 :X
http://eu.battle.net/d3/e...gerock-2445/hero/43704265

Ik weet bijna zeker al dat ik moet overstappen naar physical damage en mitigation naar pets, ik heb veel gear op poison damage gevonden en weinig physical. Er is een carnival in stash maar geen complete Zunimassa set of RRORG. Merk wel dat ik al veel geluk heb gehad door een mask of jeram en tasker & theo te hebben gevonden in 3 dagen bounties/rifts.

Toughness zit rond 9 miljoen maar dat is niet genoeg in sommige situaties *gulp health potion*

ps.. de gold legendary gem is best OP, 3 miljoen gold op T2 in 15 minuten bounties :o

Diablo 3 - Battle.net

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Oh, oh RNG :)

Een paar duizend shards in de chest gestopt in de hoop op een Akkhan piece. Zonder resultaat, zelfs geen andere legendaries.

Ondertussen was ik bezig m'n gear een beetje op niveau te krijgen door Aughild's te craften. Na heel veel slechte rolls heb ik eindelijk een goede set! Volgende rift die ik doe vind ik de de Akkhan's shoulders, en 2 rifts later de boots EN de chest! Niet de allerbeste rolls ooit, maar ik mag niet klagen denk ik zo :)

Welk paragon level zijn jullie eigenlijk? Ik vind het echt super snel gaan, 113 in een kleine week spelen.

Zonnepanelen

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dat RNG... Eerst krijg je in een rift eindelijk een Fate of the Fell (geen geweldige roll, maar goed genoeg) waardoor ik eindelijk kon switchen naar de betere holy shotgun build. En dan dropped er ook nog een Stone of Jordan met Holy % van de volgende rift boss. Een aantal bosses later dropped er ook nog een Ramaladan Gift (socket op wapen) :D.

Crusader link: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Unain-2423/hero/38922326

Dit was een goede dag :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 15:35
Ik kreeg gisteren op de valreep nog even snel deze binnen :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zotuNNJnvDgH3Qsomvn5br7S/full.jpg

Toch maar eens wat poison gear gaan zoeken en die carnevil gaan gebruiken :)

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Van de week begonnen aan Diablo op de Xbone, nu kreeg ik bij eerste keer openen de melding dat ik een gift had gekregen, nergens te vinden. Kan iemand mij vertellen waar ik die tevoorschijn kan toveren?:D

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 15:35
mfreriks schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:21:
Van de week begonnen aan Diablo op de Xbone, nu kreeg ik bij eerste keer openen de melding dat ik een gift had gekregen, nergens te vinden. Kan iemand mij vertellen waar ik die tevoorschijn kan toveren?:D
In de Town staat een mailbox waar je ze uit kunt plukken :) Als het goed is zie je er boven namelijk ook een icoontje hangen van een envelop als je mail hebt

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Jaguar645 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:31:
[...]

In de Town staat een mailbox waar je ze uit kunt plukken :) Als het goed is zie je er boven namelijk ook een icoontje hangen van een envelop als je mail hebt
Ah, topper! vanavond even controleren dan:D

• P-Nut
  • Laatst online: 20-11 09:17
Gister een gotter een hele mooie calamity weggegeven! Iets mindere roll dan mijn eigen huidige calamity (100 minder dmg en wat minder dex). Dit is voor mij mijn vierde calamity en voor de 3e keer valt hij buiten een rift en 1 maal van kadala. Kridershot heb ik al een tijdje niet gezien, al had ik in mn begin dagen 2 op 1 dag :p.

• Protax
P-Nut schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:37:
Gister een gotter een hele mooie calamity weggegeven! Iets mindere roll dan mijn eigen huidige calamity (100 minder dmg en wat minder dex). Dit is voor mij mijn vierde calamity en voor de 3e keer valt hij buiten een rift en 1 maal van kadala. Kridershot heb ik al een tijdje niet gezien, al had ik in mn begin dagen 2 op 1 dag :p.
Ik had gister een Kridershot (behoefte aan een Ramalandi's Gift):

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/36008410

Me DH gaat er langzaam op lijken, al krijg ik de damage maar niet omhoog.
Wishlist:

- Pants met All Res
- Boots met All Res
- T&T met DEX
- RRORG met DEX & Socket

Nog tips, voor deze noob DH? :)

Verwijderd

die tijdzones zal ik wel nooit begrijpen... Wanneer starten de seasons bij ons nu? 23.00 uur?

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03:34

Py.

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:28:
die tijdzones zal ik wel nooit begrijpen... Wanneer starten de seasons bij ons nu? 23.00 uur?
12:00 PDT -> 21:00 CET. Ben benieuwd of de servers het houden op dat tijdstip O-)
Pagina: 1 ... 82 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]