SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Level een van je chars naar level 70 - zodat je het hele verhaal (story) hebt meegekregenEuphanasia schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:58:
Pff ik blijf steeds hoppen tussen de classes daardoor heb ik nog steeds geen level 70
Ik denk dat ik voorlopig alleen mijn Monk en DH blijf spelen tot ze in ieder geval 70 zijn
Ik heb een tweede WD geleveld in iets minder dan een uur effectieve speeltijd (door alleen het completen van rifts mee te maken en van lvl 65-70, even mee te lopen in de rift groep
Uiteraard wel op T6
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd
op het moment haalt pet doctor het welhexta schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:43:
ik denk dat greater rifts als petdoctor niet echt lekker zal gaan. Tijd is niet echt mijn beste punt.
dot en survivability moet ik het van hebben.
In group kan jade het wel goed redden denk ik.
Mijn nieuwe build die ik wil is deze:
Items:
Carnevil Headpiece
Zuni boots
Zuni chest
Zuni offhand
New ceremonial knive ( http://imgur.com/khBGcIV )
Aughilds bracers & Shoulders
RORG with socket ( CHC and CHD )
SoJ with poison (sock CHC and CHD - )
Neck with %poison dmg
Belt ( +fetish army or + poison )
Hexing pants of mr yan ( stuttersteppe) or swamp land wanders
(eventueel > Cain gloves & Cain pants voor AS buff
Skills:
Poison dart + Snake of the face
Piranha's pirando ( )
Spirit walk Jaunt
Summon Zombie dogs Rabid
Fetish army + headhunters
Gargantuan with big stinker
Passives:
Psycho Fetishes
Fierce loyalty ()
Maybe Jungle fortitude ( evt voor pet HP )
Zombie handler
Pierce the veil
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2014 17:11 ]
Kan dit wel? Ik dacht deze items fixed rolls hebben waardoor deze combinaties niet mogelijk zijn (RoRG MS + AS + LoH en SoJ +% Element en +% Elite damageVerwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:48:
[...]
RORG with socket ( CHC and CHD )
SoJ with poison (sock CHC and CHD - )
Andere vraag, is affix damage gebuffed in deze patch? Ik heb het gevoel dat ik op elites veel meer damage pak dan voor de patch. Ik meen me bijv. te herinneren dat pre patch arcane beams 52k deden op mijn WD en nu pak ik 72k per tick op T5, andere damage van elite affixes en rift guardians lijkt ook hoger te zijn.
Verwijderd
Goeie vraag.Dennism schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:18:
[...]
Kan dit wel? Ik dacht deze items fixed rolls hebben waardoor deze combinaties niet mogelijk zijn (RoRG MS + AS + LoH en SoJ +% Element en +% Elite damage
Voor SoJ ben je correct met % element en %elite maar er kan ook CHC of CHD op rollen.
voor RORG ben ik echt niet zeker.
Farmen vanavond en hopen
Verwijderd
http://s27.postimg.org/bney91tg3/Screenshot002.jpg
Verwijderd
Ticket aangemaakt, 24-48 uur.
SoJ met +elite damage en +element % is wel degelijk mogelijk, mn Crusader gebruikt er nu eentje (20% fire en 29% elite damage).Dennism schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:18:
[...]
Kan dit wel? Ik dacht deze items fixed rolls hebben waardoor deze combinaties niet mogelijk zijn (RoRG MS + AS + LoH en SoJ +% Element en +% Elite damage
Andere vraag, is affix damage gebuffed in deze patch? Ik heb het gevoel dat ik op elites veel meer damage pak dan voor de patch. Ik meen me bijv. te herinneren dat pre patch arcane beams 52k deden op mijn WD en nu pak ik 72k per tick op T5, andere damage van elite affixes en rift guardians lijkt ook hoger te zijn.
RoRG is tevens ook mogelijk met MS, attack speed en life on hit, zit er eentje in mn stash met die combi.
edit: mogelijk lees ik je opmerking verkeerd, maar een RoRG met AS, CHD en CHC is trouwens ook mogelijk, die heb ik op mn Barb zitten. Een SoJ rolt trouwens niet altijd met +element damage %.
[ Voor 10% gewijzigd door Neelon op 27-08-2014 17:40 ]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
dat ligt er aan dat de andere waarden fixed rolls zijn en dus niet te veranderenVerwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:34:
wazig vond dikke ring maar toen ik hem wilde enchanten zag ik hele andere stats dit was gisteravond nu de patch gedownload en nogeens gekeken maar het blijft hetzelfde
http://s27.postimg.org/bney91tg3/Screenshot002.jpg
Het gaat om het verschil in DEX van +/- 100. Zodiac Ring is veranderd met de patch, vandaar dat ie nu denk ik die lagere waarde bij DEX reroll laat zien.sleepwalkerbe schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:41:
[...]
dat ligt er aan dat de andere waarden fixed rolls zijn en dus niet te veranderen
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
De std roll is de 4 main stats elk 150-170 ofzo. Die andere dex roll was een extra roll.Neelon schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:43:
[...]
Het gaat om het verschil in DEX van +/- 100. Zodiac Ring is veranderd met de patch, vandaar dat ie nu denk ik die lagere waarde bij DEX reroll laat zien.
Verwijderd
dus niet rerollenNeelon schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:43:
[...]
Het gaat om het verschil in DEX van +/- 100. Zodiac Ring is veranderd met de patch, vandaar dat ie nu denk ik die lagere waarde bij DEX reroll laat zien.
Ja, en de "oude" Zodiac zat met de main stat altijd in de 600 waardes, de nieuwe niet meer. Tevens rolt de nieuwe Zodiac ook niet meer alle main stats.sleepwalkerbe schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:48:
[...]
De std roll is de 4 main stats elk 150-170 ofzo. Die andere dex roll was een extra roll.
De nieuwe: http://us.battle.net/d3/en/item/obsidian-ring-of-the-zodiac
De oude: http://oyster.ignimgs.com...an.png/460px-Obsidian.png
In ieder geval van de DEX afblijven, ik denk (ik weet het echter niet 100% zeker) dat je iets anders wel kan rerollen zonder dat het iets met de DEX waarde doet.
[ Voor 22% gewijzigd door Neelon op 27-08-2014 17:52 ]
Ik bedoel het juist andersom, RoRG rolt zover ik weet altijd MS, AS en LoH, dus een RoGR met MS, CHC, CHD en socket zoals in zijn wishlist kan niet. Net als dat een SoJ voor zover ik weet altijd MS, Element damage % en Elite damage % rollt, waadoor een SoJ met MS, CHC, CHD en socket voor zover ik kan zien ook niet kan. zie ook http://us.battle.net/d3/en/item/stone-of-jordanNeelon schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:36:
[...]
SoJ met +elite damage en +element % is wel degelijk mogelijk, mn Crusader gebruikt er nu eentje (20% fire en 29% elite damage).
RoRG is tevens ook mogelijk met MS, attack speed en life on hit, zit er eentje in mn stash met die combi.
edit: mogelijk lees ik je opmerking verkeerd, maar een RoRG met AS, CHD en CHC is trouwens ook mogelijk, die heb ik op mn Barb zitten. Een SoJ rolt trouwens niet altijd met +element damage %.
Of de patch moet natuurlijk al deze vaste rolls vrijgegeven hebben waardoor het nu wel kan, maar dat heb ik nog niet teruggezien.
Oh, zo te zien rolt de nieuwe SoJ dus altijd een elemental %, nais. Dat deed de pre 2.1 versie dus niet. Er staat 3 random properties, dus in theorie, als dat allemaal main stats kunnen zijn, zou het wel kunnen toch.Dennism schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:54:
[...]
Ik bedoel het juist andersom, RoRG rolt zover ik weet altijd MS, AS en LoH, dus een RoGR met MS, CHC, CHD en socket zoals in zijn wishlist kan niet. Net als dat een SoJ voor zover ik weet altijd MS, Element damage % en Elite damage % rollt, waadoor een SoJ met MS, CHC, CHD en socket voor zover ik kan zien ook niet kan. zie ook http://us.battle.net/d3/en/item/stone-of-jordan
Of de patch moet natuurlijk al deze vaste rolls vrijgegeven hebben waardoor het nu wel kan, maar dat heb ik nog niet teruggezien.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Salvagen of verkopen.TgR_KILLER schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 18:59:
Gear welke je vind maar niet nodig hebt kan je aan npcs verkopen of kan je er niks meer mee sinds ah weg is?
Cunning linguist.
Je hebt het hard nodig hoor als je veel stats gaat rerollen of craften.TgR_KILLER schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 18:59:
Gear welke je vind maar niet nodig hebt kan je aan npcs verkopen of kan je er niks meer mee sinds ah weg is?
Alle gear bedoel je? Dus je bedoeld te zeggen dat je alles moet bewaren?voxxel schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 19:59:
[...]
Je hebt het hard nodig hoor als je veel stats gaat rerollen of craften.
Zou niks voor mij zijn xD ik heb een hekel aan cluttered inventories
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Groeten uit Kos.. Nog FF week bikkelen hiero en dan ben ik er weer bij
Legion 7i i9 3080 32gb
Nee, hij bedoelt dat je lvl 70 gear moet salvagen.TgR_KILLER schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:03:
[...]
Alle gear bedoel je? Dus je bedoeld te zeggen dat je alles moet bewaren?
Zou niks voor mij zijn xD ik heb een hekel aan cluttered inventories
Check,superbassie schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:18:
[...]
Nee, hij bedoelt dat je lvl 70 gear moet salvagen.
Iemand trouwens hier die hem digitaal (PS4) in de store heeft gekocht? 60+ GB lijkt me nogal een giga forse download..
Oh en al mijn flawless gems zijn weg. De rest is gewoon aanwezig, dus een hack kan het niet zijn geweest
[ Voor 45% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 27-08-2014 22:52 ]
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Nooit van gehoord van zoiets, ik zou zeggen maak een ticket aan.Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 22:48:
Leuk die update... gewoon al de gear verdwenen van mijn follower.
Oh en al mijn flawless gems zijn weg. De rest is gewoon aanwezig, dus een hack kan het niet zijn geweest
Eerdere vlucht nemen? Toch slecht weer daarmarkklok schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:06:
En jawel.. Op vakantie en de patch is uit
Groeten uit Kos.. Nog FF week bikkelen hiero en dan ben ik er weer bij
Verder gaat het best lekker met m'n nieuwe crusader op de ps4! T3 gaat nu vrij makkelijk met een Blessed Hammer - Buring Wrath build. Nu denk ik maar eens de stap naar T4 gaan maken.
Blue Post >
""Thanks, guys! We tested the issue again, and discovered the 6-piece set bonus is incorrectly basing its damage off of whether or not the first ability cast to trigger it was a critical hit or not. While we unfortunately don’t have an ETA on when this will be fixed, our goal is to address it as soon as possible. Thanks for helping us catch it!
Also, special thanks to Sigmund, Unolydesire, Nightshade, Vdizzle and Atmo for keeping the thread constructive, and Kurono for video proof of the bug! ;)""
YAY
Ik zei toch dat FB-set was gebugged
Ohh en Mammoth Hydra is ook partially bugged (ook thread over en blue post)
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Voor de patch was het voor mij als casual player voornamelijk een mix/afwisseling van bounties en rifts in public games.
Wat is verstandig?
Begrijp ik het goed dat je nu private bounties moet doen om een Key Riftstone te krijgen (als je geluk hebt) om daarna een Greater Rift te starten? Of dat je bijvoorbeeld ene keuze kunt maken om op Goblin jacht te gaan (Halls of Agony 2) en dan te gokken op een portal?
Oftewel wat gaat de casual player vanaf nu anders doen
Heb gisteren beide gedaan, maar helaas het goblin portal nog niet gehad. Greater rifts bevielen me goed. Kreeg een level 16 keystone met mijn pet doctor en daarna een 19. Vervolgens met stapjes van één omhoog. Vandaag eens kijken of ik de 25 haal en gems upgraden. Die nieuwe droppen bij bosjes.
En ik kwam er achter dat ik T5 kan doen met mijn pet doctor, toen ik voor de lol eens wat parapunten in LoH stopte. hehe.
Gister ook mn eerste gob-vault gehad; op t3 met 3700%GF kwam ik op ruim 50 mio gold, én een leg. gem;Thalaron schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:41:
Net op T3 een Goblin met Treasure Realm gehad. 25 Mio + een stuk of 20 Imperial Gems + 3 Legendary's (waaronder 1 Gem welke ikzelf niet direct boeiend vind).
die blijkt echt Godly te zijn als je gaat voor gold-farmen: Boon of the Hoarder. hij geeft nu 25% chance on killing an enemy to cause an explosion of gold.
ik pak nu in de festering woods ~5-6 mio gold
nadeel is dat ik nu alleen nog maar gobs wil hunten, want ik ben razend benieuwd wat mn char nu doet in de vault
wél weet ik dat als ik weer een portal krijg, ik ga focussen op die kleine gobs die spawnen bij de end-boss; die droppen veel gold, en blijven spawnen zolang de end-boss leeft volgens mij
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Goede tip, thanks. Zal het eens overleggen met mijn pets.kwakke01 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:17:
[...]
wél weet ik dat als ik weer een portal krijg, ik ga focussen op die kleine gobs die spawnen bij de end-boss; die droppen veel gold, en blijven spawnen zolang de end-boss leeft volgens mijals je zijn leven kan rekken moet je nog veel meer gold kunnen verzamelen
Na hoeveel gobs kreeg je een portal? Heb er gisteren ongeveer tien gesloopt buiten de rifts, maar nog geen portal gehad.
Eigenlijk: wat jij fijn vindt spelen.ChUcKiE schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:34:
Ok, dus solo bounties voor Goblins/Portals en groepbounties voor Grifts en eventueel Goblins?
[ Voor 31% gewijzigd door Deadsmell op 28-08-2014 08:37 ]
ze gaan alleen in amuletten en ringenfuqua schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:46:
hoe gebruik je de epic gems eigenlijk ? ze gaan namelijk niet op een normale socket ?!
Blaat...
Ik heb gisteren gewoon geupgrade en je kunt op elk level upgraden. Het enige waar je mee zit, is dat de kans dat de upgrade slaagt erg klein is als je speelt op level 19 en de gem moet naar level 23 (of iets dergelijks). Het upgraden gaat met stapjes van 1 level per geslaagde poging.Deadsmell schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:16:
...
Heb gisteren beide gedaan, maar helaas het goblin portal nog niet gehad. Greater rifts bevielen me goed. Kreeg een level 16 keystone met mijn pet doctor en daarna een 19. Vervolgens met stapjes van één omhoog. Vandaag eens kijken of ik de 25 haal en gems upgraden. Die nieuwe droppen bij bosjes.
...
WUT ?mokumouse schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:48:
[...]
ze gaan alleen in amuletten en ringen
maar ze gaan dan toch in de normale sockets ? jeez waarom staat het er dan niet bij ?
3e Gob-duo was het al meteen raakDeadsmell schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:35:
[...]
Goede tip, thanks. Zal het eens overleggen met mijn pets.
Na hoeveel gobs kreeg je een portal? Heb er gisteren ongeveer tien gesloopt buiten de rifts, maar nog geen portal gehad.
[...]
Eigenlijk: wat jij fijn vindt spelen.Bounties hoef je niet solo te doen. Als je split gaat spelen heb je waarschijnlijk meer kans op een goblin portal. En gewoon op je eigen niveau, niet meer op normal, ivm portal. Je hebt nog maar 1/5 van de keystones nodig, dus dat ik ook geen reden meer om normal te spelen.
gems gaan idd in jewelry; die had ik al apart gelegd
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Dus je kunt op elk level de gem upgraden, maar hoe meer levels er zitten tussen je huidige en die aangegeven op de gem, des te kleiner de kans dat het lukt?lolgast schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:51:
[...]
Ik heb gisteren gewoon geupgrade en je kunt op elk level upgraden. Het enige waar je mee zit, is dat de kans dat de upgrade slaagt erg klein is als je speelt op level 19 en de gem moet naar level 23 (of iets dergelijks). Het upgraden gaat met stapjes van 1 level per geslaagde poging.
Hmm wellicht dat ik alleen gems heb gevonden voor in jewelry, staat er in ieder geval duidelijk bij vermeld in het wit direct onder de afbeelding van de gemfuqua schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:54:
[...]
WUT ?ik heb een epic gem dat op een weapon gaat. weet zo niet de naam en welke het is, kan het vanavond checken.
maar ze gaan dan toch in de normale sockets ? jeez waarom staat het er dan niet bij ?
Blaat...
Verwijderd
Correct, zie hier voor een staatje http://www.reddit.com/r/D..._21_legendary_gems_guide/Deadsmell schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:59:
[...]
Dus je kunt op elk level de gem upgraden, maar hoe meer levels er zitten tussen je huidige en die aangegeven op de gem, des te kleiner de kans dat het lukt?
Je kunt op elk moment upgraden inderdaad. Zoals ik het begrepen heb werkt het als volgt.Deadsmell schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:59:
[...]
Dus je kunt op elk level de gem upgraden, maar hoe meer levels er zitten tussen je huidige en die aangegeven op de gem, des te kleiner de kans dat het lukt?
Je killed een GRift boss op level 15 en gaat gems upgraden:
Je mag 3 keer een upgrade proberen per keer dat je kiest om te upgraden (ipv verder gaan op hoger GRift level)
Je speelde op level 15, je gem is level 1.
Poging 1 lukt -> gem level 2. Poging 2 lukt -> gem level 3. -> Poging 3 lukt, gem level 4
Je speelde op level 15, je gem is level 14.
Poging 1 lukt -> gem level 15. Poging 2 mislukt -> gem level 15. Poging 3 lukt -> gem level 16
Ik denk dat je Ramalandi's gift hebt gevonden, die gaat inderdaad op een wapen maar maakt dan een socket, de nieuwe gems kunnen alleen in jewelry.fuqua schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:54:
[...]
WUT ?ik heb een epic gem dat op een weapon gaat. weet zo niet de naam en welke het is, kan het vanavond checken.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Ik kreeg standaard 2 versies (inclusief losse DLCs) in de download queue; een Oost-Europese versie (blijkt achteraf 23 GB) en een versie met o.a. Engels (41 GB). Beide versies staan ook in de Library van de PS4, zonder verdere informatie over de taal of zelfs maar een indicatie van de grootte.TgR_KILLER schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:22:
[...]
Iemand trouwens hier die hem digitaal (PS4) in de store heeft gekocht? 60+ GB lijkt me nogal een giga forse download..
Het was niet mogelijk om te achterhalen welke versie hoe groot was, dus gericht weggooien was niet mogelijk. Eerst de grootste weggegooid, maar dit was helaas de Engelse. Daarom maar beiden weggegooid en opnieuw binnengehaald en achteraf de kleinste weggegooid.
Beetje jammer dat Sony dit doet en niet gewoon de mogelijk biedt om zelf je taal te kiezen. Zelf had ik liever de UK/US versie gehad, die ook een stuk compacter zou moeten zijn. Ook is het slordig dat er nu altijd 2 versies in de Library blijven staan en dat ik zelf moet onthouden wat de goede is.
[ Voor 9% gewijzigd door Alvanosa op 28-08-2014 09:22 ]
PSN: Alvanosa
Aangezien het toch al 10 uur was voor ik uiteindelijk besloot ook maar Diablo 3 aan te schaffen heb ik hem gewoon bij bol.com besteld, ook vandaag binnen als het goed is. Gisteren kon ik toch al niet meer gamenFlitzer schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:16:
[...]
Ik kreeg standaard 2 versies (inclusief losse DLCs) in de download queue; een Oost-Europese versie (blijkt achteraf 23 GB) en een versie met o.a. Engels (41 GB). Beide versies staan ook in de Library van de PS4, zonder verdere informatie over de taal of zelfs maar een indicatie van de grootte.
Het was niet mogelijk om te achterhalen welke versie hoe groot was, dus gericht weggooien was niet mogelijk. Eerst de grootste weggegooid, maar dit was helaas de Engelse. Daarom maar beiden weggegooid en opnieuw binnengehaald en achteraf de kleinste weggegooid.
Beetje jammer dat Sony dit doet en niet gewoon de mogelijk biedt om zelf je taal te kiezen. Zelf had ik liever de UK/US versie gehad, die ook een stuk compacter zou moeten zijn. Ook is het slordig dat er nu altijd 2 versies in de Library blijven staan en dat ik zelf moet onthouden wat de goede is.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik ook maar een beetje dit topic kan volgen xD 80% van alle afkortingen/plaatsen/ begrippen snap ik niet haha xD
(hebben die legs gems een lvl limiet?)
verder helaas nog geen greater rifts etc kunnen runnen ivm tijdgebrek.
Helaas geen Halls of Agony 2, Fields of Misery, Northern & Southern Highlands farming meer voor Goblin Realms.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 22:21
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
Hmm dat is een goeiemfreriks schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:22:
Misschien toch maar eens die gold=experience bracers aan doen hiervoor:D
FFFUUUUUUVidra schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:24:
Guaranteed goblin spawns have been hotfixed
Helaas geen Halls of Agony 2, Fields of Misery, Northern & Southern Highlands farming meer voor Goblin Realms.
Gisteren zo'n 10x gedaan, 3 portals, 120 miljoen en iets van 20 legs rijken
[ Voor 31% gewijzigd door Angeloonie op 28-08-2014 09:26 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
las het ook netVidra schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:24:
Naja gister 3 of 4 keer gedaan
Verder leuke/interessante combo voor "normale" Rifts > Boon of the Hoarder gem inclusief Goldwrap belt > GG Infinite Thoughness FTW
Werkt niet in Greater Rifts, omdat alleen RG daar loot spwaned (afgezien van 1 mobje hier en daar die mss wat gold dropped)
Nog geen Goblin portal gezien, pas op level 7 een rift gespeeld en weinig legendary.
Wat ik dan wel weer kreeg: shoulders van de nieuwe Crusader set met een aardige roll (499 str / 450 vit / 95 all res en nog een nuttloze stat die ik weg ga rollen!
De rest zien we de komende tijd vast wel een keer langs komen!
Wees blij dat je er überhaupt al bent geweest... Ik heb het gistermiddag niet bijgehouden, maar ik heb gisteravond alleen al 40 paar Goblins gesloopt zonder ook maar een glimps van een portal tegen te komen. Ik heb er zelfs nog een party die er 3 in 15 kills had gehad voor gejinxt.Angeloonie schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:25:
[...]
FFFUUUUUU
Gisteren zo'n 10x gedaan, 3 portals, 120 miljoen en iets van 20 legs rijken
Oh well, ik heb het goud niet nodig, maar ik ben wel een ontzettende OCD completionist, dus ik kan niet te lang zonder die laatste gem...
In mijn eerste -en voorlopig enige- GRift run ben ik gestrand op lvl 27. Ik liep in 28 ruim 2 minuten voor op de timer, wat ik nodig heb om de RG te killen, tot ik in een level kwam met Fallen en Corrupted Angels... Weg progress, weg timer. RNG blijft echt een grote factor op hogere levels, maar dat maakt het wel extra leuk om door een lucky spawn een hoger niveau te halen dan je eigenlijk aan zou kunnen
[ Voor 24% gewijzigd door Blistimo op 28-08-2014 10:06 ]
Maar wel enkele keren dat mijn life flink dropte.
Alles solo uitgeprobeerd, dat wel.
Cititzen of Ladonia
Ah nice mooie omschrijving van alle gems.Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:04:
[...]
Correct, zie hier voor een staatje http://www.reddit.com/r/D..._21_legendary_gems_guide/
De Wreath of lightning lijkt me heerlijk voor een lightning monk farm build
Pain enhancer lijkt me ook erg lekker voor classes met veel area of effect. Overal bleedende enemies en dikke attackspeed erbij.
Beeromaniac
Verwijderd
Deze morgen snel nog even halls of agony gedaan. wist niet dat ze nerfed waren. stonden er toch. Weer een portal.
Grift atm op 29... zat op 35 en kreeg dan de snake boss... sucked wel met de huidige pet HP van WD
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 22:21
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Correct. En dan moet je heeeeeeeeel hard hopen dattie goed rollt. Check vooral niet mijn barb's amulet, dat is echt een zeldzaamheidAngeloonie schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:21:
Hoe werkt die hellfire amulet btw? Moet je daarvoor gewoon weer de infernal machines doen voor de parts? Dus in feite doe je hetzelfde, maar ipv Hellfire Ring maakt je een Hellfire Amu?
Ik verbaas me een beetje over alle negatieve feedback over de pet HP's. Ik heb de hele avond op T4 rondgelopen en heb geen nadelige effecten gemerkt. Ik kreeg zelfs de indruk dat ik iets sterker was dan voor de patch. Eind van de avond wat LoH aangezet en T5 eens uitgeprobeerd en ook daar was de eerste indruk prima. Is dat dan iets waar alleen T6'ers last van hebben, of is het buildspecifiek?Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:20:
Grift atm op 29... zat op 35 en kreeg dan de snake boss... sucked wel met de huidige pet HP van WD
Nu nog een leuke amu fixen voor de Bane of the Powerful gem die dropte ^_^ Vandaag nog een beetje hunten, wellicht nog meer geluk en een Enforcer gem, zou helemaal leuk zijn.
Verwijderd
Ach laat ons zeggen dat ik qua dps wel goed zit. 1mil. een 97% mask of jerman. rheno's flayer etc.Deadsmell schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:24:
[...]
Ik verbaas me een beetje over alle negatieve feedback over de pet HP's. Ik heb de hele avond op T4 rondgelopen en heb geen nadelige effecten gemerkt. Ik kreeg zelfs de indruk dat ik iets sterker was dan voor de patch. Eind van de avond wat LoH aangezet en T5 eens uitgeprobeerd en ook daar was de eerste indruk prima. Is dat dan iets waar alleen T6'ers last van hebben, of is het buildspecifiek?
Torment 6 cruise op 8 min.
Maar op Grifts ja het moet snel gaan offcourse en als er zo 1 elite pack tussen zit met molten / played / firechains dan zijn je pets een vogel voor de kat
Ik ben schuldig! toch gekeken. Wat de hellBlistimo schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:23:
[...]
Correct. En dan moet je heeeeeeeeel hard hopen dattie goed rollt. Check vooral niet mijn barb's amulet, dat is echt een zeldzaamheid
Die AmmyBlistimo schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:23:
[...]
Correct. En dan moet je heeeeeeeeel hard hopen dattie goed rollt. Check vooral niet mijn barb's amulet, dat is echt een zeldzaamheid
Kijk es, daarom heb je geen Gob portal gehad, je had al je geluk al besteed (of je moes thet nog gebruiken voor die ammy)
Zo eentje zal RNGod mij du never te nooit gunnen
Maar goed vanmiddag weer rifts runnen (voor die trial keys) of Hellfire Keys/Ubers doen ?
Jullie mogen het zeggen
Ik moet nog uittesten of mijn vanilla Puzzle Ring op mijn follower nu ook tweeling Gob's spawnd!?
Gisteren getest: puzzle ring goblins zijn helaas single.Ulanbator schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:49:
Gisteren 6 paar Goblin's en 1 portal.
Ik moet nog uittesten of mijn vanilla Puzzle Ring op mijn follower nu ook tweeling Gob's spawnd!?
Edit: ter info nog een stukje blizz quote:
Hier werkt de puzzle ring trouwens wel (inclusief progress globesIndeed! The portal to The Vault will not spawn inside a Nephalem Rift (and Treasure Goblins don't spawn inside of Greater Rifts at all).
[ Voor 30% gewijzigd door cfern op 28-08-2014 10:53 ]
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Vind de trails ook erg tricky inderdaad, heb ook steeds Rank 13/14.sorcees schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:06:
Ben gelijk op HC van start gegaan met greater rifts, maar het halen van die lvl keys is het wel oppassen geblazen, bij de eerste keer kwam ik niet verder dan lvl 14, toen was het complete.
Maar wel enkele keren dat mijn life flink dropte.
Alles solo uitgeprobeerd, dat wel.
Trails zijn ook best pittig, alles spawnt bovenop je... haal in de GR zelf wel een upgrade naar Rank 16/17/18
Verder durf ik nog niet goed, zeker niet omdat je geen controle hebt over de rifts, smalle cave is niet echt prettig icm wallers e.d.
1x Greed realm gehaald, wel erg leuk
Bliz heeft dat volgens mij niet bekend gemaakt. Meeste forumposts noemen een dropkans van 100% op T6 en de rest is volledig speculatief.Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:51:
Weet er iemand de droprate van de Key of Trails ( torment 6 is 90% dacht ik ? )
Wat je ook doet, ik join wel als ik thuis ben, ga ik je weer jinxenkihon schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:39:
[...]
Die Ammy![]()
![]()
![]()
Kijk es, daarom heb je geen Gob portal gehad, je had al je geluk al besteed (of je moes thet nog gebruiken voor die ammy)
Zo eentje zal RNGod mij du never te nooit gunnen![]()
Maar goed vanmiddag weer rifts runnen (voor die trial keys) of Hellfire Keys/Ubers doen ?
Jullie mogen het zeggen
Hellfire ammy's zijn echt pure RNG, als je wat meer doelmatig wilt farmen kun je beter een zooi trial keys gaan farmen.
Hoezo obviousVidra schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:24:
Overigens resultaten:
T6
6586% gf
347,1M naar 454,7 voor boss naar 476,1 na
478-588-613M
6904%
625-693-710M
7074%
Hierna nog 2 gehad welke me tot een wat me tot ongeveer 970M hebben gebracht.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
http://i.imgur.com/bn69vuP.jpg
haha
Hoe zie je je record tijd bijvoorbeeld 2 uur na je laatste GRift ?
ergens een leaderboard ?
Jups. Shift-L in game, icoontje waar AH was in het menu screen.Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:04:
close calls van sommigen precies:
http://i.imgur.com/bn69vuP.jpg
haha
Hoe zie je je record tijd bijvoorbeeld 2 uur na je laatste GRift ?
ergens een leaderboard ?
Nu weet ik niet hoe zeldzaam deze is, dus ik ga nog even goed nadenken welke wapen ik een boost wil geven.
De trail was wel hartverzakkend, ik speel nog maar net met een WD op HC T2 zonder life link etc..
Zodra het begonnen was zag de ik level met 4 a 5 steeds omhoog gaan, als je niet weet wanneer deze chaos voorbij is dan schrik je wel even. Het resultaat was een level 18 rift key, deze rift beloonde me met 2 legendaries en 2 gems
lijkt toch redelijk zeldzaam te zijn, gisteren zo'n beetje de hele dag t6 rifts en greater rifts gespeeld en zelf geen 1 gevonden, in mijn team wel een paar en er ook 1tje gekregen zodat ik mijn crossbow kon socketenRuigerock schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:21:
Nu weet ik niet hoe zeldzaam deze is, dus ik ga nog even goed nadenken welke wapen ik een boost wil geven.
Nu nog 2 nodig voor mijn WD'ers
[ Voor 3% gewijzigd door desjaak909 op 28-08-2014 11:29 ]
Movies: letterboxd
Dat klopt ja, je kan er ook meerdere farmen. Ze zijn niet uniek en ze stacken.Ruigerock schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:21:
Ik had gekozen voor een gem upgrade. Voor een nieuwe rift stone zal ik weer nieuwe rifts moeten doen voor een nieuwe trail?
Tja, wat kan ik zeggen4th schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:03:
[...]
Hoezo obvious
Overigens resultaten:
T6
6586% gf
347,1M naar 454,7 voor boss naar 476,1 na
478-588-613M
6904%
625-693-710M
7074%
Hierna nog 2 gehad welke me tot een wat me tot ongeveer 970M hebben gebracht.
Ahhh nice! Dat wordt lachen vanavond, ik had de volgende gem geupgraded gezien ik vaak ver weg staNeelon schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:39:
[...]
Dat klopt ja, je kan er ook meerdere farmen. Ze zijn niet uniek en ze stacken.
Zei's Stone of Vengeance
Damage you deal is increased by 4.00% for every 10 yardy between you and the enemy hit. Maximum 20.00% > increase at 50 yards.
Increase per Rank: +0.05%, +0.25% maximum
Rank 25 bonus: 20% chance on hit to Stun the enemy for 1 second
@desjaak, als dit zo waar is dan moet ik heeeeel goed nadenken welke van de 20 wapens in stash het waard is. Wellicht eindelijk een socket op de FOTF welke nooit mee werkte.
Inderdaad, daar ergerde ik me ook aan. Beter was geweest als je bij het aanklikken van de pillar klikbare mogelijkheden zag, op basis van wat je in je stash en inventory hebt. Net zoals bij het upgraden.lolgast schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:41:
Ik vind het wel "vervelend" dat je nu elke keer zelf een rift key in die pilar moet doen. Loop je of met een stapeltje rond, of je moet er elke keer 1 ophalen in je stash. Ik weet het, simpel probleem, maar dat moet toch handiger kunnen -.-'
Gelukkig genoeg gold daarmee binnengehaald dat ik niet meer voor die goblins hoef te farmenVidra schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:24:
Gisteren 3 portals op T4 kunnen krijgen die mijn totaal van 150 miljoen gold naar 350 miljoen bracht. Goldfind gear helpt gigantisch
Met een vriend van me even wat Greater Rifts gedaan. We zijn tot level 27 gekomen (6 seconden over aan het eind
Verwijderd
Ik heb nog steeds netaan 2 miljoen gold. Kan wel een boostje gebruiken.
edit:
Gisteren als een malle proberen 10Gb over de wifi van het hotel binnen te halen, maar in totaal bij 12 uur aan te hebben gestaan, net 5 Gb binnen.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 11:55 ]
Was te verwachten. Gelukkig heb ik er gisteren nog goed gebruik van kunnen maken en kan ik qua gold weer even vooruit.Vidra schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:24:
Als crusader weet ik nog niet precies welke gems het waard zijn om een stat voor op te geven. Wil eigenlijk geen van de stats op m'n ringen kwijt, zeker CDR niet.
Gisteren wel een amu (743 STR, 90% CHD, 8% CHC, socket) gevonden voor de Bane of the Powerful gem. Dat werkt lekker in rifts so far.
Dat is een gevalletje van "jammer joh"Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:52:
En wat doet Blizz dan met die mensen die (aantoonbaar!) niet in staat waren vanaf het begin te spelen? Die hebben die hotfix nu voor de kiezen? Nou vooruit, omdat het zo'n leuk spel is
Ik heb nog steeds netaan 2 miljoen gold. Kan wel een boostje gebruiken.
edit:
Gisteren als een malle proberen 10Gb over de wifi van het hotel binnen te halen, maar in totaal bij 12 uur aan te hebben gestaan, net 5 Gb binnen.
Echter de hot fix geeft aan dat het toch niet de bedoeling was ... dus voor diegene die er gebruik van hebben gemaakt - gratz
Verwijderd
op welk torment je je GR ingaat boeit nietmfreriks schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:00:
Als ik dit zo lees zijn de greater rifts een flinke uitdaging voor de HC characters. die moeten flink oppassen met welk torment ze z'n greater rift in gaan!!:O
Verwijderd
Vraag ik me wel af of ze me steeds opnieuw blokken als ik van de laptop naar de desktop ga en weer terug.
Je kunt instellen dat je vanaf meerdere computers in mag loggen op de Battle.net client, maar ze zeggen er zelf wel bij dat ze geen 100% stabiliteit garanderen. Worth a shot?Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:04:
Ja, uiteraard. Dan maar flink wat uren er in stoppen van het weekend, en de laptop alvast strijdklaar maken. Kijken of we net zoveel geluk hebben als sommige hier
Vraag ik me wel af of ze me steeds opnieuw blokken als ik van de laptop naar de desktop ga en weer terug.
Verwijderd
Act1 bounties, 1 rift en spijtig genoeg niets van nieuwe content tegengekomen.
Heb wel de indruk dak T2 gemakkelijker ging als voor de patch. Vermoedelijk dankzij een paar monk buffs :-)
Ik kreeg percies ook terug meer legendaries als voordien.
En is er ook nog wat veranderd aan het smart loot systeem? Er dropte voor mijn monk een set mask voor een WD, die ook in mijn party zat.
Verwijderd
Als je inlogt in Battle.net kun je je telefoonnummer toch gewoon wijzigen?Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:07:
Ik heb nu in ieder geval weer scherp wat mijn antwoorden waren op de security vragen, maar mijn oude mobiel staat nog in die sms protect, geen idee hoe dat opgelost word, want daar dus gisteren een ticket voor gelogd, maar het antwoord daarop was een directe password reset. Wat wel hielp, maar straks krijg je dus weer hetzelfdeDie sms protect komt dan vanzelf wéér voorbij
Laat maar ik zie het al, er gaat een bericht naar je oude nummer. Lekker scheef...
[ Voor 7% gewijzigd door lolgast op 28-08-2014 12:12 ]
Verwijderd
Ik had natuurlijk moeten bedenken toen ik een nieuw nummer kreeg hoe het allemaal in elkaar stak, maar daar geen moment aan gedacht.
Dus al mijn paspoort naar Blizz gestuurd, maar daar tot nog toe alleen maar een password reset voor elkaar weten te boksen.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 12:15 ]
Blizzard heeft ook nog geen concrete datum, PC patches gaan eerst en PS4/XBONE volgen latermfreriks schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:08:
Ik heb even gezocht maar kan eigenlijk niets concreets vinden over de datum van 2.1 patch voor de One en de Ps4? Kan iemand mij daar bij helpen?
Dit is opzich niet zo heel vreemd omdat de zelfde pillar wordt gebruikt voor zowel normal als greater riftsDeadsmell schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:47:
[...]
Inderdaad, daar ergerde ik me ook aan. Beter was geweest als je bij het aanklikken van de pillar klikbare mogelijkheden zag, op basis van wat je in je stash en inventory hebt. Net zoals bij het upgraden.
Ik heb ergens gelezen over 3-4 wekenRuigerock schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:19:
[...]
Blizzard heeft ook nog geen concrete datum, PC patches gaan eerst en PS4/XBONE volgen later
[ Voor 23% gewijzigd door Vidra op 28-08-2014 12:21 ]
Maar ze kunnen wel, net als bij bijvoorbeeld gemmen of enchanten, links maken naar items in je stash. Zet er een extra venster bij en laat van daaruit slepen oidVidra schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:20:
[...]
Dit is opzich niet zo heel vreemd omdat de zelfde pillar wordt gebruikt voor zowel normal als greater rifts
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]