Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 23:55
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Diablo III: Reaper of Souls
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
Hey bedankt voor je input! Ik speel nu net weer na de 2.1 update dus ik heb mijn build nog niet echt ' revised'. Mede ook omdat ik nog niet weet/wist waar ik nu wat aan moest doen. Je helpt me in ieder geval een heel eind op weg! Vanavond jouw advies maar eens ten uitvoer brengenkihon schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:06:
[...]
Je paragon levels "helpen" uiteraard wel wat om hogere Torments aan te kunnen.
Maar er is zoveel gebuffed voor wizard nu dat je wel T5/6 aan zou moeten kunnen hoor.
Je hebt b.v. een CinderCoat, maar gebruikt geen channeling spells (probeer voor de gein ff de nieuwe Arcane Torrent > Flame Ward) Met je fire% gear moet dat al een enorme improvement zijn![]()
Dan kan je je source bv vervangen voor een Tal Rasha's source en dan gemieten van de set bonus (all de meteors zijn ook gebuffed)![]()
Verder gebruik je een MB en een Devastator, dit is niet slim. Als je een MM build wil dan wil je een zo hoog mogelijke attack speed.
Terwijl die Devestator wel weer goed is voor channeling build.
(kan ook de nieuwe disintegrate gebruiken)
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Dat is niet waar. De build die ik op mijn seasonal char heb is een Sentry build die ik van een streamer afgekeken heb. Die gast deed er T6 mee, met gemak. Full Marauder set, Bombadier's Rucksack en Kridershot voor de build, verder Lightning damage stacken en zorgen voor genoeg ias zodat je de Sentry breakpoints haalt.Angeloonie schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:01:
[...]
Echt viable wordt hij nooit, omdat op dit moment de enige build voor DH's de M6 is. Maar je weet maar nooit wat de toekomst brengt. Ik heb er vanmorgen een gevonden en ga die in ieder geval gewoon bewaren.
Enige wat hij anders heeft dan ik is Impale - Ricochet ipv mijn Fan of Knives, maar dat trek ik niet zonder Kridershot en is zonder full Marauder ook nog niet nuttig.
Verwijderd
Ooh, staat M6 daar voor! Hehe... Ik maar googlen op wat een M6 build is...Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:50:
Maar, dat ligt dan voor een groot gedeelte toch ook aan die Marauder set? Daar kun je sowieso wel goed mee uit de voeten, ongeacht Kridershot of Bow of Hodor? Ik denk dat je met een Axe nog wel wat kan als je die Marauder bonussen hebt
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ehm, dan speel je toch gewoon M6?Deadsmell schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:42:
[...]
Dat is niet waar. De build die ik op mijn seasonal char heb is een Sentry build die ik van een streamer afgekeken heb. Die gast deed er T6 mee, met gemak. Full Marauder set, Bombadier's Rucksack en Kridershot voor de build, verder Lightning damage stacken en zorgen voor genoeg ias zodat je de Sentry breakpoints haalt.
Enige wat hij anders heeft dan ik is Impale - Ricochet ipv mijn Fan of Knives, maar dat trek ik niet zonder Kridershot en is zonder full Marauder ook nog niet nuttig.
Edit: net te laat
Verwijderd
Ja, het is maar dat je het weetDeadsmell schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:56:
[...]
Ooh, staat M6 daar voor! Hehe... Ik maar googlen op wat een M6 build is...
Alhoewel....een Axe, zou zonde zijn. Moeten we er wel bij zeggen.
Thx for clearing that upDeadsmell schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:56:
[...]
Ooh, staat M6 daar voor! Hehe... Ik maar googlen op wat een M6 build is...
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Spelers met en zonder Seasonal Character kunnen wel samen in 1 clan zittenProtax schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:02:
[...]
In de SG clan speelt denk ik 70% nu seasons (gezamenlijk), en nee season en non season kunnen niet samen spelen...
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik dacht al... Had ff frost arrow op men primary gezet en dan merkte ik dat men hatred nogal vrij snel op was lolVerwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:35:
Gewoon hopen op een Kridershot. Frost Arrow for the win.
note to self -> eerst hatred generator halen voor je nog zoiets probeert
Verwijderd
kort en goed ;-)
<GoT> Brain3#2873
lvl 70 socket items in je gear stoppen en huppa we vlogen erdoorheen
nothing stops this train
Verwijderd
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Blizzard CS EU @BlizzardCSEU_EN 13s
We're currently investigating latency in #D3 - more updates when we get them #BlizzCS
Nadeel is alleen voor iemand die graag boost zou willen; iemand vinden die het kan en wilt doenprutser001 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:01:
Ja, boosten is simpel, je pakt eerst op T6 t/m lvl 63/64 ofzo (dat is wat mij nog net lukt) en daarna T3. Net iemand van lvl 16 naar 70 geholpen in iets meer dan 1 uur. Bounty op de lagere levels en dan rifts en dan 100% clearen. Dit is op m'n seasonal char dus is wel goed te doen hoor.
[ Voor 87% gewijzigd door Metian op 03-09-2014 18:46 ]
Rupsen, Rapsen.
Er zijn vast genoeg mensen die hiertoe bereidt zijn. Geef een gil in de tweakers community en er zal vast wel iemand reageren!Metian schreef op woensdag 03 september 2014 @ 18:32:
Vraagje; zijn er op dit moment mensen online die ook last hebben lag in Diablo3?
[...]
[...]
Nadeel is alleen voor iemand die graag boost zou willen; iemand vinden die het kan en wilt doen
Battle.net || Strava
Ik zal je wel een tip geven. GEEN FETISH SYCOPHANTS gebruiken. Het nerfed je build keihard. Het ziet er leuk uit dat je er 15 hebt lopen. Maar ten eerste ze profiteren niet van + fetish dmg (scheelt bij mij al 45%) en ze gaan veel sneller dood, en ze lopen je sterke fetishes in de weg.xavento schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:29:
Gister heel eventjes begonnen om WDs te multiboxen, voorheen was dit voornamelijk niet leuk om te spelen doordat de pets bij elkaar in de wachtrij gingen staan voor elke elite etc. Dit is nu gefixed en het speelt enorm lekker weg!
Vondt op 1 character al direct de ring om 3 pets > 1 te maken. Moet nu alleen nog voor alle chars mask of jeram, 2x die pet ring (ben de naam ff kwijt het is vroeg), taskers and theo's en 3 Flayers.
Ze gebruiken nu nog allemaal thunderfury maar daar heb ik vrij weinig aan. Die massa fetishes en pets is hardstikke grappig om te zien, en dan ook nog die hordes met kikkers haha. Hopelijk als ik tijd heb vanavond nog maar eens proberen.
Probeer nu ook z.s.m. Physical dmg te stacken, ze hebben nu nog fire dmg met cinder/magefist/andies dus die wil ik snel vervangen. Heb de gloves nu ff snel vervangen voor gladiators met alle 3 bijna perfect rolls dus dat helpt wel iets. Nu nog de rest.
Ik gebruik alleen Fetish Army, met die Rune voor 2 extra (physical dmg). Dit is echt belangrijk als je succesvol wilt zijn op hogere niveaus, zelfs met Fire Build is een Fetish Build al veel minder effectief.
Waarom? Omdat er zat monsters zijn die je Fetishes 1 hitten in Grift 30+, dan ben je blij dat je er paar extra hebt die voor de cooldown kunnen zorgen met StarMetal Kukri.
Ik heb 8 fetish lopen, 1 gargantuan en een gargantuan dog, en het is geen uitzondering als ik per seconde 300m hp van een elite afhaal
Volgens mij zijn de mensen tegenwoordig minder bereidwillig om het te doen. Het gaat nu tenslotte vrij snel als je het solo doet. Vroegah in 1.0.8 was anders. Was een boost het snelst. Met je WD of Archon wiz twee uurtjes Keep Depths 2 tot je 60 was. Goede oude tijd.retlaw schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:22:
[...]
Er zijn vast genoeg mensen die hiertoe bereidt zijn. Geef een gil in de tweakers community en er zal vast wel iemand reageren!
Hoe dan ook
Echter, ik heb hier nog geen vriendjes op me lijst staan. Maakt me ook niet uit. Maar ik was net weer aan het spelen (wizard lv 14) komt er een 'Nemesis' opduiken van wat ik weet een veel latere Act, dus was eigenlijk in 4sec dood
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

De extra wrath moet ik eigenlijk nog naar cooldown reduction veranderen, maar heb m'n akkhan set bonus nog niet, dus dat komt nog wel
[ Voor 5% gewijzigd door BrZ op 03-09-2014 20:48 ]
Boom baby!BrZ schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:45:
Deze dropte net voor me:
[afbeelding]
De extra wrath moet ik eigenlijk nog naar cooldown reduction veranderen, maar heb m'n akkhan set bonus nog niet, dus dat komt nog wel
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hmm, ik heb fragments, maar dat maakt niet uit toch? Of moet ik er keystones van maken?Angeloonie schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:08:
[...]
Hij pakt ze niet uit je stash, dus je moet ze in je inventory hebben zitten, en dan gewoon RMB op de keystone en hij plaatst er een in.
Yup, latency is hier 2000+, ik zie ook veel klachten over latency op EU servers het afgelopen uur.Ricmaniac schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:50:
Wat een lag vanavond. net bijna me HC season 70 crusader verloren.. nu maar even wat anders gaan spelen. niet het risico lopen hem weer te verliezen haha
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Niet dat ik 1 van beide heb...
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Adventure mode. Dan ga je bounties en rifts doen om betere gear te krijgen zodat je de moeilijkheidsgraad kan verhogen wat je weer iets meer kans geeft op betere gear.Scrummie schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:26:
Ik ben het een beetje kwijt. Vanavond uitgespeeld op eh, ik dacht expert, en nu word me die adventure mode voor de kiezen gegooit. Wat moet ik nu doen? Het spel nog eens spelen, moeilijkheidsgraadje hoger? Of die adventure mode? Kan iemand helpen?
Zie bounties en rifts.
Omdat in Grifts bijna alles instagib isDeBierVampier schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:53:
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom met onderstaande stats ik alsnog gelijk om lig met een enkele lightning bolt of firechain? T6 minder last van maar bij Grift 30+ begint 't toch wel een aardig probleem te worden.
[afbeelding]
En je hebt wel 30 miljoen thoughnes, maar wat ik zo zie, zijn je resistances echt laag (of is dat bij barbs anders?
[ Voor 12% gewijzigd door kihon op 03-09-2014 23:34 ]
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
laat maar.. heb het al gevonden bij gameplay settings en daar adventure mode kiezen..
[ Voor 14% gewijzigd door TgR_KILLER op 03-09-2014 23:27 ]
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Ineens vielen we allemaal om... echt 1 hit en dood... 2 x WD en 1 x Wizard.
Ik heb minder res dan jij maar toch, T4 is goed te doen, 5 moet ik meer opletten en voor 6 heb ik nog te weinig dmg output.
Ik dacht trouwens dat als de timer op was je niets meer kreeg/failed etc. We hadden een drama map en moesten elke keer terug lopen omdat we weer een doodlopend einde hadden dus ga je fouten maken.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
[ Voor 32% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 04-09-2014 02:00 ]
Boon of the Hoarder werkt met pets
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Ik kreeg deze notabene uit een free T6 bag. Ongelooflijk, ben je zelf bijna 200 bags aan het farmen zonder ring. Wel fijn dat ze de droprate wat omhoog hebben gegooid, want het farmen begon heel vervelend te worden. Binnenkort maar kijken voor een knappere.
Ben inmiddels Plvl150 en heb al een tijd een Fire Crus. Speelt echt heerlijk weg. Denk ook dat ik bij deze build ga blijven, want ik geloof niet dat ik ooit die FotF ga krijgen.
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Nice!Tektoon schreef op donderdag 04 september 2014 @ 03:17:
Hotfixes zijn live!
Boon of the Hoarder werkt met petsAls ik het goed lees is de droprate van de RoRG ook verhoogd. De bounty exploits worden binnenkort ook gehotfixt. Beetje laat, maar goed.
Naja, zo dramatisch is het nou ook weer niet toch? Ik zou gewoon de build spelen die het meeste fun geeft terwijl je ook nog wat vooruit komt... Een poison dart fetish build doet het best goed ( http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14058736325 ) bijvoorbeeld. Deze gebruikt wall of zombies om je fetishes wat te beschermen als het nodig is (vereist wel een Carnevil + Dagger of Darts). Zo kun je best creatief zijn nog, afhankelijk van de beschikbare gear.Edwin__ schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:30:
[...]
Ik zal je wel een tip geven. GEEN FETISH SYCOPHANTS gebruiken. Het nerfed je build keihard. Het ziet er leuk uit dat je er 15 hebt lopen. Maar ten eerste ze profiteren niet van + fetish dmg (scheelt bij mij al 45%) en ze gaan veel sneller dood, en ze lopen je sterke fetishes in de weg.
Ik gebruik alleen Fetish Army, met die Rune voor 2 extra (physical dmg). Dit is echt belangrijk als je succesvol wilt zijn op hogere niveaus, zelfs met Fire Build is een Fetish Build al veel minder effectief.
Waarom? Omdat er zat monsters zijn die je Fetishes 1 hitten in Grift 30+, dan ben je blij dat je er paar extra hebt die voor de cooldown kunnen zorgen met StarMetal Kukri.
Ik heb 8 fetish lopen, 1 gargantuan en een gargantuan dog, en het is geen uitzondering als ik per seconde 300m hp van een elite afhaal
Maar misschien ben ik de enige die het niet dramatisch vindt als hij een Grift lvl minder haalt
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Je kan met veel meer pets op 1 target. En pets clippen niet meer met die van andere spelers.
En die is nog niet verkeerd ookShadowSaiyan schreef op donderdag 04 september 2014 @ 04:31:
nog geen half uur na de hotfix; mijn eerste RoRG in season!
[afbeelding]
Ik kreeg deze notabene uit een free T6 bag. Ongelooflijk, ben je zelf bijna 200 bags aan het farmen zonder ring. Wel fijn dat ze de droprate wat omhoog hebben gegooid, want het farmen begon heel vervelend te worden. Binnenkort maar kijken voor een knappere.
Ben inmiddels Plvl150 en heb al een tijd een Fire Crus. Speelt echt heerlijk weg. Denk ook dat ik bij deze build ga blijven, want ik geloof niet dat ik ooit die FotF ga krijgen.
Heb er reeds 3 gevonden... 1 gesalvaged...
2 nog altijd minder mooi dan die van jou
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
hier ook nog 0 uit 120 bags... nota bene met de helft op T1 of hoger gefarmd.Thalaron schreef op donderdag 04 september 2014 @ 07:19:
[...]
En die is nog niet verkeerd ook
Heb er reeds 3 gevonden... 1 gesalvaged...
2 nog altijd minder mooi dan die van jou
Het resultaat was zowiezo om te huilen, in totaal 3 legendaries eruit.... nouja hopelijk vandaag meer geluk na de hotfix dan.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Niet alleen van de RoRG, maar van alle bounty specific legs. Komt goed uit, want ik wil graag die Act I amu nog voor mijn WD. Vond maar geen geschikte.Tektoon schreef op donderdag 04 september 2014 @ 03:17:
Hotfixes zijn live!
Boon of the Hoarder werkt met petsAls ik het goed lees is de droprate van de RoRG ook verhoogd. De bounty exploits worden binnenkort ook gehotfixt. Beetje laat, maar goed.
Vind alleen wel dat Bliz een beetje doorgeslagen is in het fixen van de dropkansen. 100% kans op T6 vind ik een beetje over the top.
Een gegarandeerde legendary (dus niet alleen de RoRG) uit elke horadric cache op T6Deadsmell schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:22:
Staat vast wel ergens in de Battle.net blogs. Ik las het in een screenshot die iemand in de SG WhatsApp groep postte.
De volgende bounties zijn disabled in zowel Seasons en non-Seasons:
- Miner's Gold
- Tje Jar of Souls
- The Matriarch's Bones
- The Miser's Will
[ Voor 21% gewijzigd door Vidra op 04-09-2014 08:44 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Vind het op zich wel begrijpelijk, maar hoop dat ze de boel snel fixen en weer activeren.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Inderdaad deze bounties werden gebruikt om heel snel te levelen, in een paar uur van 1-70 door alleen maar deze bounties te farmen. Zelf of via de powerlevel communityDeadsmell schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:51:
Al die bounties werden misbruikt om snel te levellen?
Vind het op zich wel begrijpelijk, maar hoop dat ze de boel snel fixen en weer activeren.
Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan fixen, het makelijkste zal zijn om gewoon 4 nieuwe bounties te verzinnen - want als deze zouden blijven maar met een andere xp component zijn ze niet interessant meer...
[ Voor 13% gewijzigd door Vidra op 04-09-2014 08:56 ]
na de derde T3 act1 farm ook mijn RoRG, socket , 7% ias 494str en life on hit. Toch redelijk!ShadowSaiyan schreef op donderdag 04 september 2014 @ 04:31:
nog geen half uur na de hotfix; mijn eerste RoRG in season!
[afbeelding]
Verwijderd
Hoe krijg je trouwens de aantallen erbij getoond? ik vind alleen de snel-toets voor de icoontjes aan of uit, maar niet de namen/hoeveelheden.Mortalboy[NL] schreef op donderdag 04 september 2014 @ 02:00:
Heb de schatkamer mogen aanschouwen. Ik kan zeggen dat het een prettige ervaring is, hopelijk overkomt het iedereen!![]()
![]()
[afbeelding]
Icoontjes uitzettenVerwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:34:
[...]
Hoe krijg je trouwens de aantallen erbij getoond? ik vind alleen de snel-toets voor de icoontjes aan of uit, maar niet de namen/hoeveelheden.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ja, mooi hè.Mortalboy[NL] schreef op donderdag 04 september 2014 @ 02:00:
Heb de schatkamer mogen aanschouwen. Ik kan zeggen dat het een prettige ervaring is, hopelijk overkomt het iedereen!![]()
![]()
Ik heb de vault al 2x mogen aanschouwen ten tijde van de extra 100% gold buff. Leverde bi jelkaar toch een dikke 110 mil. gold op
Heb ook geregeld Gift die dropped, gebeurd zeker niet alleen bij mij maar zie eigenlijk nooit gifts voorbij komen
Om iedereen jaloers te maken was de eerste Goblin met Patch 2.1 voor mij direct een schatkamer.Mortalboy[NL] schreef op donderdag 04 september 2014 @ 02:00:
![]()
[afbeelding]
Sindsdien nog geen eentje tegenkomen. Ik hou van de schatkamer.
Wel terecht nu loont het eindelijk om bounties op hogere difficulty te doen.
Als ik lees dat de droprate van een leg uit een bag op T6 bijna 100% is dan word het wel makkelijk om een RoRG te vinden. Helemaal als je een buddy hebt die T6 bounties kan doen. Dan kan hij / zij gewoon op het laatste moment een invite sturen voor de bag. Dit herhalen totdat je een RoRG vind, wat waarschijnlijk dus niet lang duurt.
Jammer genoeg ben ik nog steeds geen level 70 op dit moment ben ik nog maar level 58. Wel jammer dat het zolang duurt. Volgende keer misschien maar een keer powerlevelen.... oh wacht dat kan niet meer
Wat is nu het meest gespeelde? Storymode met je 'alts' en dan Adventure mode met je main? Gearen in adventure mode en dan je gear gebruiken voor torment moeilijkheidsgraad story mode?
nothing stops this train
Met je main de storymode helemaal door om adventure mode te unlocken en daarna alles in adventure mode is het snelste.Scrummie schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:15:
Gisteravond eerste stapjes in Adventure mode gezet. Leuk! 1 Quest gedaan, lvl 70 geworden, expert moeilijkheidsgraad. Ook begonnen met de storyline met een wizard. Supertof. Wel wat moeilijker nog als het begin met m'n barbarian.
Wat is nu het meest gespeelde? Storymode met je 'alts' en dan Adventure mode met je main? Gearen in adventure mode en dan je gear gebruiken voor torment moeilijkheidsgraad story mode?
PSN: Alvanosa
Verwijderd
Het is geen spel wat je uitspeelt, de story mode blijft zich wel herhalen hoor
Niets bizars aan, zo hebben ze het gemaaktScrummie schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:19:
Thanks allen voor de uitleg. Adventure mode it is! Verslavend als een malle. Alles aan dat spel eigenlijk. Bizar.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
http://www.reddit.com/r/d...rdcore_players_just_died/
Verwijderd
Onee, dan ga je keihard door, om dan daarna op reddit te gaan huilen
/leedvermaak.
of is dat lag bericht inmiddels al weer weg?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2014 10:27 ]
Werken toch nog ergens goed voor hahahaRicmaniac schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:24:
Wat lees ik net op reddit.. mensen ineens randomly dood gegaan in hardcore?
http://www.reddit.com/r/d...rdcore_players_just_died/
Ben ondertussen paragon 50 ongeveer en speel nog op T1. Denk dat ik eigenlijk wel klaar ben voor T2 aangezien het wel rap gaat en ik eigenlijk nooit dood ga. Enige probleem is dat ik total geen elemental dmg heb. Sheet dmg is ongeveer 900k en ik heb een flail voor mijn crus waardoor ik onbeperkt kan sleeven.
Gisteren een of andere speciale rift. Kwam meerdere groepen van 10 gobs tegen en er vielen 6 legs en dat alles op 1 verdieping. Daarnaast kwam ook 2x dat beest die een friend heeft afgemaakt langs. Erg gaaf is dat beest, door de toeter die al een seconde of 20 afgaat en je controller die steeds harder gaat trillen.
Ook een exploit gevonden trouwens.Meestal eindig ik de sessie bij kadala en ik heb al een paar keer gehad dat als ik de volgende dag weer inlog dat ik de shards weer terug heb. Dus hij saved niet automatisch als je uitlogt ofzo.
Verwijderd
Opzich wel logisch dat blizzard de Quests weg haalt.....maar ik was het levelen een beetje beu na 8 toons naar 70 geleveld te hebben via de "normal"way. Vanavond maar eens mn crusader voorzien van leuke gear
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Verwijderd
Nou ben ik eigenlijk wel benieuwd wat is nou eigenlijk het nut van die Seasonal buiten wat 'speciale' loot? Tot nu toe loop ik eigenlijk in identieke gear als dat ik normaal ook heb.
Ook meteen een staatslot gekocht met jackpot?Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:57:
Ik gister toch een mooi momentje, had wel interesse naar een raekor's build voor barb. infinite furious charge leek me wel awesome. heb 300 bloodshards en ik had alleen de hands bijna perfect roll en de chest ook bijna perfect stats. Kadala doe mij legs 3 tries en ja hoor raekors legs. Kadala doe mij dan ook ff de shoulders 5 tries hoppa raekors shoulders. Kadala doe mij ff matsen en dan ook gelijk de boots 10 tries en ik krijg de boots NOWAY hahaha. Eigenlijk wil ik nu de headpiece en de shoulders dan vervangen voor vilewards. ff 40% cooldown fixen en hijs zo goed als af. Maar met huidige set up is et al echt zo hard gaat nergens over.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Verwijderd
Verwijderd
belachelijk alleen de boots zijn niet geweldig maarja Kadala loves me dus dat komt wel goed
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Hoe kom jij aan die 30 miljoen toughness en zoveel damage? Als ik je profiel bekijk dan lijkt het een stuk minder. Of is dit je maximum, ignore pain + full fury etc..DeBierVampier schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:53:
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom met onderstaande stats ik alsnog gelijk om lig met een enkele lightning bolt of firechain? T6 minder last van maar bij Grift 30+ begint 't toch wel een aardig probleem te worden.
[afbeelding]
Maar met 2300+ ping spelen is niet te doen....
ga vanavond dan ook maar es een seasonal char aanmaken, kwestie van hip te blijven
denk een crusader, nog niet gespeeld..
1. Als de servers vandaag eens zin hebben natuurlijk
2. Als er iemand hem geroepen voelt om te joinen, altijd welkom (KipCurry#2533)
[ Voor 24% gewijzigd door KipCurreh op 04-09-2014 11:44 ]
Tja het nut van Seasonal weet ik ook niet echt. Je hebt kans op seizoen gebonden legendaries....je krijgt per seizoen 2 nieuwe trangsmogs en je doet mee aan het laddersysteem. Nou dat laddersysteem kan me nu al gestolen worden. Mensen die al 9k achievment points hebben in 2 weken....daar is toch niet tegenop te spelen? En tja je kan vergelijken hoe goed je bent tegenover je friendslist....Boeie? Ik doe het eerste seizoen mee....maar ik betwijfel het of ik over 3 maanden een nieuw seizoen zal meedoen.prutser001 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:59:
Mjah, als je iemand hebt die je kan boosten denk ik dat boosten de snelste manier is, doe je rustig aan 2 uur van 1 naar 70 je laat de 'lvl1' gewoon een T6 game openen en knalt er doorheen lvl 50 ben je binnen een 40 minuten, zeker met rifts/bounties etc is het echt een fluitje. Dat ze nu 'zo ver' in S1 pas die quests weghalen schiet ook niet op bewaar dat dan tot S2.
Nou ben ik eigenlijk wel benieuwd wat is nou eigenlijk het nut van die Seasonal buiten wat 'speciale' loot? Tot nu toe loop ik eigenlijk in identieke gear als dat ik normaal ook heb.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Verwijderd
Gewoon omdat het kan
Het is gewoon een toevoeging voor wie het kan waarderen om helemaal overnieuw te beginnen en een nieuwe uitdaging te hebben.
Persoonlijk kan mij dat bekoren. Met de top spelers kan ik zeker niet meekomen (ik heb gewoon een baan
De nieuwe build:
Gearbased build met:
- Firebirds Plume (head)
- Firebirds Pinions (shoulders)
- Countess (amu)
- Cindercoat (chest)
- Strongarm (bracers)
- Magefists (gloves)
- Witching Hour (belt)
- Firebirds Down (legs)
- Firebirds Tarsi (feet)
- Rorg, SoJ, Unity (rings)
- Devastator (weapons)
- Firebirds Eye (source)
- Disintegrate (converge)
- Familiar (sparkflint)
- Energy armor (Prismatic)
- Magic Weapon (Force)
- Teleport (wormhole)
- Blackhole (spellsteal)
- Unwavering Will
- Astral Presence
- Elemental exposure
- Blur
[ Voor 13% gewijzigd door FloydRaalte op 04-09-2014 12:18 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
[ Voor 20% gewijzigd door Ruigerock op 04-09-2014 12:29 ]
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 19-11 19:20
Hardware Fanaat
Vergeet de Gladiator Gauntlets, Custerian Wristguards, Kymbo's Gold en Goldskin niet!Ruigerock schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:28:
De gem Boan of the Hoarder + Goldwrap belt + grote pickup radius is een feest met de WD, haha. Toughness van 1 miljard is mogelijkEen complete molten minion pack die explodeert? Moment, even van mijn plek bewegen om 200.000 goud op te rapen en ik loop er rustig doorheen op HC. Jammer dat het niet werkt met GRifts. Ben blij dat de pets nu ook werken met de gem, ik had altijd ruzie met de honden en fetishes wie de killing blow gaf.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
In die gob realm ging mijn toughness zelfs over de 50 miljard heenRuigerock schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:28:
De gem Boan of the Hoarder + Goldwrap belt + grote pickup radius is een feest met de WD, haha. Toughness van 1 miljard is mogelijkwerkt met GRifts.
Movies: letterboxd
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Na 500+ paragon levels.
Eindelijk een Wand of Woh gedropped
Nu moet ik weer een Rama Gift zien te versieren
Dan zal waarschijnlijk mijn cold wiz eraan moeten geloven. (alhoewel je nu ook een EB cold rune hebt
Mijn laagst gegearde wiz kan T4 aan, dus zo erg is dat ook niet.
Mooi even T6 bounties doen vanavond voor extra RoRG's (heb er maar 2 met int, 1 met str)
Geen 1 met socket ....
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Ja die ring is idd vet, had m bijna gesalvaged maar nu gebruik ik voor deze voor de barbarian (moar gold!!)cfern schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:31:
Die boon of the hoarder geeft een goede reden om toch maar act 3 bounties te farmen: http://us.battle.net/d3/en/item/avarice-band-3qROK2
@DeSjaak, 50 miljard? You win my sir..
[ Voor 5% gewijzigd door Ruigerock op 04-09-2014 13:22 ]
leuke cold wiz build btw, ga even kijken wat ik eruit kan kopieren naar die van mijkihon schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:07:
Gister was het eindelijk zover.
Na 500+ paragon levels.
Eindelijk een Wand of Woh gedropped
Nu moet ik weer een Rama Gift zien te versieren
Dan zal waarschijnlijk mijn cold wiz eraan moeten geloven. (alhoewel je nu ook een EB cold rune hebt)
Mijn laagst gegearde wiz kan T4 aan, dus zo erg is dat ook niet.
Mooi even T6 bounties doen vanavond voor extra RoRG's (heb er maar 2 met int, 1 met str)
Geen 1 met socket ....
Oh en:
The drop rate for Key of Trials has been significantly increased
Dropte die niet genoeg dan? Elke keer bij een RG dacht ik yes, een legendary! Bleek het weer zo'n Key of Trials te zijn.
Ja, dropte altijd al 100% (op T6)superbassie schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:47:
Straks maar weer op zoek naar een betere RoRG dus.![]()
Oh en:
Dropte die niet genoeg dan? Elke keer bij een RG dacht ik yes, een legendary! Bleek het weer zo'n Key of Trials te zijn.Ze mogen die oranje straal wel gewoon weghalen net als bij een Forgotten Soul.
Dat zal voonamelijk te merken zijn in de lagere torment levels, de mensen die gear het hardste nodig hebben (en grift guardian dropt meestal wel wat).superbassie schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:47:
Straks maar weer op zoek naar een betere RoRG dus.![]()
Oh en:
Dropte die niet genoeg dan? Elke keer bij een RG dacht ik yes, een legendary! Bleek het weer zo'n Key of Trials te zijn.Ze mogen die oranje straal wel gewoon weghalen net als bij een Forgotten Soul.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 04-09-2014 13:51 ]
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 19-11 19:20
Hardware Fanaat
Moet je eens grifts doen. Soms heb je daar wel 6 beams uit de Ruft guardian!Angeloonie schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:51:
Pfff die beam of glory/droprate van key of trials is echt irritantVanmorgen telkens zoals superbassie aangeeft gedacht dat het een leg was, is het zo'n ding
In totaal 0 legs van de riftguardians gehad
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ik wou net hetzelfde zeggen. Volgens mij is er bij Grift 25+ (minstens) een gegerarandeerde dubbele legendary drop. Tenminste, dat is wat ik ervaar.Wolf schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:53:
[...]
Moet je eens grifts doen. Soms heb je daar wel 6 beams uit de Ruft guardian!
Dat klopt inderdaad welDeBierVampier schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:54:
[...]
Ik wou net hetzelfde zeggen. Volgens mij is er bij Grift 25+ (minstens) een gegerarandeerde dubbele legendary drop. Tenminste, dat is wat ik ervaar.
Over de meeste legendaries van je tocht van lvl1 GR naar lvl30+ GR, gewoon spelen, wachten tot de timer bijna over is de rift guardian killen en steen upgraden naar lvl 2
[ Voor 3% gewijzigd door Vidra op 04-09-2014 13:59 ]
Kan je beter level 1 tot 23/25 skippen en wat meer trial keys op T6 halen wat ik heb gemerkt. Is ook wat uitdagender dan steeds stilzittenVidra schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:59:
[...]
Dat klopt inderdaad wel![]()
Over de meeste legendaries van je tocht van lvl1 GR naar lvl30+ GR, gewoon spelen, wachten tot de timer bijna over is de rift guardian killen en steen upgraden naar lvl 2dat levert doorgaans de meeste legendaries op
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]