Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
Je geeft aan dat je prima T5 kan farmen dus ik heb ff je gear bekeken zodat ik het met mezelf kan vergelijken.
Ik kan prima T1 solo-en. Hoger nog niet geprobeerd eigenlijk.

Wat ik alleen niet snap is het volgende: ik heb een bak meer toughness(in-game geeft 12M aan) en toch merk ik op T1 al dat ik wel op moet letten en niet zomaar stil kan gaan staan. Mijn health fluctueert redelijk zeg maar. Dit is ook de reden dat ik nog steeds met een shield rondloop en niet durf rond te lopen met 2 1-handers. Hoe kan het dan dat jij T5 kan doen? Wat doe ik verkeerd dan?

Ter vergelijking volgens http://www.d3rawr.com/d :
Jij
  • EHP - 4702508
  • AR - 967
  • Damage - 748682.42
ik
  • EHP - 6983799
  • AR- 1049
  • Damage - 351492.56
Link naar mijn armory.

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Edwin__ schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 11:46:
[...]

Nee, ik heb hem nog niet. Maar voor mijn build is een SMK niet echt een toevoeging. Constant nieuwe Fetish Army voegt weinig toe, loop al constant met 12~15 fetishes.

Big Bad Voodoo is wel leuk om te spammen, geeft +- 50% extra dmg. Maar op normale monsters, tenzij echt grote groepen helpt het me amper meer, kill al vrij snel. Gebruik Voodoo alleen met elites en hit ze dan constant rond de 15mil met crit. 61.5% chc dus dat gaat lekker :P

Daarom ga ik met deze build liever een goede roll Doombringer voor de 20% physical, en met elites gebruik ik Voodoo. Hierdoor zal ik bij elites eigenlijk altijd een hogere damage kunnen realiseren dan met SMK.
Fetish army mannetjes hebben force armor en dus veel meer toughness, probeer in 2.1 maar eens met FS te lopen, vanaf greater rift 30 blijven ze nog geen 2 seconden levend.

Met Fetish army kan je switchen naar fire of poison en dus ook je dog op fire damage zetten waarmee je dus ook een beetje Aoe pakt(mits je TMF gebruikt) . Verder heb je ook gelijk voordeel van je garg met fire.
En 15 mil crit hits is echt te laag, je hebt veel meer CHD nodig ipv CHC. Vooral als je straks een enforcer gem gaat gebruiken, dan wordt de crit change automatisch al geboots en wil je zoveel mogelijk CHD.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hi, vraagje over re-rollen van items. Tot nu toe heb ik niet echt veel geluk gehad met het rerollen. Ik kies bv een "ranged and melee takes x damage" property en krijg daar dan een "health globes + 1" ding uit.
Nu heb ik m'n WD aardig gegeared, en wil nu wel eens de juiste properties rerollen.
Zie: http://eu.battle.net/d3/e...hForze-1316/hero/45396174
Wat moet ik kiezen op:
Gloves (Ranged and melee takes damage of Life per hit of pickup range?)
Legs + Chest (Wordt reroll corpse spiders / piranhas voor Pet dmg, kan dit?)
Belt (Lightning resistance rerollen?)
Kan ik op m'n wapen die life after kill nog wijzigen naar wel iets nuttiger?
Kan ik op m'n TMF die life on hit of health globes rerollen?

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 23:18
Tranzity schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:53:
Hi, vraagje over re-rollen van items. Tot nu toe heb ik niet echt veel geluk gehad met het rerollen. Ik kies bv een "ranged and melee takes x damage" property en krijg daar dan een "health globes + 1" ding uit.
Nu heb ik m'n WD aardig gegeared, en wil nu wel eens de juiste properties rerollen.
Zie: http://eu.battle.net/d3/e...hForze-1316/hero/45396174
Wat moet ik kiezen op:
Gloves (Ranged and melee takes damage of Life per hit of pickup range?)
Legs + Chest (Wordt reroll corpse spiders / piranhas voor Pet dmg, kan dit?)
Belt (Lightning resistance rerollen?)
Kan ik op m'n wapen die life after kill nog wijzigen naar wel iets nuttiger?
Kan ik op m'n TMF die life on hit of health globes rerollen?
Wat ik zo in ieder geval kan zien, is dat je niet secondary stats moet rerollen, hiervoor krijg je namelijk nooit primary voor terug
Pet damage zou physical moeten zijn (sycophants en Garg), dit kan helaas niet op chest en legs.
voor je TMF zou life on hit crit chance/crit damage.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 19:41

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Roxors schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:51:
[...]

Je geeft aan dat je prima T5 kan farmen dus ik heb ff je gear bekeken zodat ik het met mezelf kan vergelijken.
Ik kan prima T1 solo-en. Hoger nog niet geprobeerd eigenlijk.

Wat ik alleen niet snap is het volgende: ik heb een bak meer toughness(in-game geeft 12M aan) en toch merk ik op T1 al dat ik wel op moet letten en niet zomaar stil kan gaan staan. Mijn health fluctueert redelijk zeg maar. Dit is ook de reden dat ik nog steeds met een shield rondloop en niet durf rond te lopen met 2 1-handers. Hoe kan het dan dat jij T5 kan doen? Wat doe ik verkeerd dan?

Ter vergelijking volgens http://www.d3rawr.com/d :
Jij
  • EHP - 4702508
  • AR - 967
  • Damage - 748682.42
ik
  • EHP - 6983799
  • AR- 1049
  • Damage - 351492.56
Link naar mijn armory.
Ik denk dat je dan misschien de verkeerde pakt... Ik kan met deze monk. Ik heb dan normaal wel de RORG om die nu om mijn Demon Hunter zit.

EHP weet ik dan niet, maar AR zit dan rond de 1400, elite damage op 2,8m, toughness ingame 17m. gewone elemental damage iets van 1,9m geloof ik... dat scheelt nogal met jouw monk... Met de huidige gear heb ik al 2m meer damage.

Probeer zo tough mogelijk te zijn. Een andere mantra helpt al enorm (healing, met de laatste rune voor meer AR). Probeer zoveel mogelijk van hetzelfde element aan damage te stacken. In mijn geval lightning en pas hier je skills op aan. Het heeft geen zin om cold damage te hebben, als je geen skills gebruikt die cold damage doen. Goede gear komt vanzelf! en schild gewoon dumpen :)

[ Voor 14% gewijzigd door retlaw op 14-07-2014 12:17 ]

Battle.net || Strava

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:26
murphsy schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:00:
[...]

Dat je die Cindercoat direct daarna gevonden hebt vind ik leuk voor je. Slechts een beetje gemeen tegenover mijzelf. Dat je dat vervolgens er nog even inwrijft... Nare man!

Ben wel benieuwd naar of het echt lukt om met Cindercoat een betere build neer te zetten dan met 2-piece Blackthorne. Eerst maar opzoek naar Strongarm Bracers. +35% damage lijkt me een mooie snelle upgrade.

@Anzo Jij hebt zo'n grote rode knop op je bureau waarmee je de droprate met 95% kan verlagen, of niet? :)
:), ik heb er ook lang voor gefarmed voor mijn firebarb, binnenkort maar eens kijken hoe ik deze in mijn huidige gearset kan plaatsen en dan kan switchen van reakor naar earth (leapquake).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Vrijdag is ook eindelijk een bruikbaar wapen gedropt voor me crusader. Fate of the Fell, niet de beste maar hij is usable. Al aantal uurtjes mee gespeeld en de dmg output is insane vergeleken met wat ik eerst deed. Nu nog iets meer cooldown reduction score op gear zonder teveel chc of chd te verliezen en hij is klaar tot de 2.1 uitkomt.

Linkje: http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/39509230

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:12

UTADDICT

NERF

4th schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:16:
Vrijdag is ook eindelijk een bruikbaar wapen gedropt voor me crusader. Fate of the Fell, niet de beste maar hij is usable. Al aantal uurtjes mee gespeeld en de dmg output is insane vergeleken met wat ik eerst deed. Nu nog iets meer cooldown reduction score op gear zonder teveel chc of chd te verliezen en hij is klaar tot de 2.1 uitkomt.

Linkje: http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/39509230
Hij is usable? Is juist een bovengemiddeld! Dat rotding dropt heel vaak met +/- 2500 DPS.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Wooldoor schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:53:
[...]

Fetish army mannetjes hebben force armor en dus veel meer toughness, probeer in 2.1 maar eens met FS te lopen, vanaf greater rift 30 blijven ze nog geen 2 seconden levend.

Met Fetish army kan je switchen naar fire of poison en dus ook je dog op fire damage zetten waarmee je dus ook een beetje Aoe pakt(mits je TMF gebruikt) . Verder heb je ook gelijk voordeel van je garg met fire.
En 15 mil crit hits is echt te laag, je hebt veel meer CHD nodig ipv CHC. Vooral als je straks een enforcer gem gaat gebruiken, dan wordt de crit change automatisch al geboots en wil je zoveel mogelijk CHD.
[/quote]

Kan je ook die ventjes van FS op fire of poison damage zetten? Aangezien het nu ook al is dat increase fetish damage niet werkt voor FS.

Als dat niet het geval is zou ik over kunnen stappen van FS naar Tribel Rites totdat ik een SMK heb.

[ Voor 31% gewijzigd door PWSteal op 14-07-2014 12:22 ]

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Nope FS zijn altijd physical en missen inderdaad ook nog eens de increase fetish armor damage.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Grin
  • Laatst online: 21-11 13:35

Grin

Ride si sapis.

Van Boezelman _/-\o_ d:)b heb ik gisteren 't laatste setpiece van Akkhan mogen ontvangen, een torso met prima rolls!
Dus vanaf nu kan ik werken aan een endgame (T5/6) crusader, hij krijgt al een beetje vorm maar qua build/skills ben ik er nog niet uit. Mijn doel is om een T5 waardige crus te hebben. Een aantal vragen/opmerkingen:
Link @ kruisvaarder
  • Ik speel nu shotgun -om even te testen- maar is dat verstandig aangezien ik volledig inzet op CDR?
  • Volgens mij kan ik beter een andere rune kiezen @ Heaven's Fury...
  • Wat is een goede T5 build voor een holy/FotF/Akkhan crusader (wat moet ik nog aanpassen/verbeteren)?
  • T4 is inmiddels aardig speelbaar maar op T5 heb ik echt nog niks te zoeken... :N
  • Mis ik nog een item voor een T5 crusader (Gyrefalcon, is die noodzakelijk voor T5 ipv FotF)?

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Roxors
  • Laatst online: 17-09 12:59
retlaw schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:08:
[...]

Ik denk dat je dan misschien de verkeerde pakt... Ik kan met deze monk. Ik heb dan normaal wel de RORG om die nu om mijn Demon Hunter zit.

EHP weet ik dan niet, maar AR zit dan rond de 1400, elite damage op 2,8m, toughness ingame 17m. gewone elemental damage iets van 1,9m geloof ik... dat scheelt nogal met jouw monk... Met de huidige gear heb ik al 2m meer damage.

Probeer zo tough mogelijk te zijn. Een andere mantra helpt al enorm (healing, met de laatste rune voor meer AR). Probeer zoveel mogelijk van hetzelfde element aan damage te stacken. In mijn geval lightning en pas hier je skills op aan. Het heeft geen zin om cold damage te hebben, als je geen skills gebruikt die cold damage doen. Goede gear komt vanzelf! en schild gewoon dumpen :)
Nee ik keek naar de goede. Misschien dat die site gewoon brak is.
Qua verschil in damage snap ik het wel. Qua verschil in toughness niet.

Je zegt dat je 1400 Ar hebt, maar ik tel maar 1113. Je RoRG van je DH doet niks voor je AR toch, zit geen resistance op?

Ik heb meer vitality, AR en armor. Jij hebt meer Healing en flink meer Dex. Blijkbaar snap ik toughness totaal niet...

Edit: Ah, ik zag je mantra over het hoofd. Die add nog eens 20% AR. Misschien moet ik die mantra maar eens gaan gebruiken ja aangezien de mobs wel snel genoeg neer gaan in T1.

En ik heb de mats nog niet om die cold damage te rerollen naar lightning. Daarvoor heb ik een flawless imperial nogwattes nodig, die oranje, voor intelligence. En dat voor iedere reroll. Nou ja, ik heb de mats wel maar het gold niet. Ben pas net begonnen en dit is me eerste char ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Roxors op 14-07-2014 12:42 ]

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Grin schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:38:
Van Boezelman _/-\o_ d:)b heb ik gisteren 't laatste setpiece van Akkhan mogen ontvangen, een torso met prima rolls!
Dus vanaf nu kan ik werken aan een endgame (T5/6) crusader, hij krijgt al een beetje vorm maar qua build/skills ben ik er nog niet uit. Mijn doel is om een T5 waardige crus te hebben. Een aantal vragen/opmerkingen:
Link @ kruisvaarder
  • Ik speel nu shotgun -om even te testen- maar is dat verstandig aangezien ik volledig inzet op CDR?
  • Volgens mij kan ik beter een andere rune kiezen @ Heaven's Fury...
  • Wat is een goede T5 build voor een holy/FotF/Akkhan crusader (wat moet ik nog aanpassen/verbeteren)?
  • T4 is inmiddels aardig speelbaar maar op T5 heb ik echt nog niks te zoeken... :N
  • Mis ik nog een item voor een T5 crusader (Gyrefalcon, is die noodzakelijk voor T5 ipv FotF)?
1. Ja, Shotgun is sterkste build, en heeft ook de CDR (voor Akkhan) hard nodig
2. Nee, Fires of Heaven is een must-have
3. Check mijn build, is het standaard build voor Shotgun. Ik heb Condemn, die is optioneel. kan je ook wisselen voor paardje o.i.d. (niet letten op gear, zoek nog steeds Akkhans chest om boots te kunnen weglaten en te vervangen voor Crimson)
4. Met jouw gear, perma-akkhan en een goede hoeveelheid CDR kan je makkelijk T5/T6.
5. Nee, FoTF is een must-have, wel kun je nog een Hellskull (shield) pakken, +10% dmg is pro en natuurlijk een holy SOJ.

[ Voor 6% gewijzigd door UTADDICT op 14-07-2014 12:49 ]

Verwijderd

Squishie schreef op zondag 13 juli 2014 @ 15:45:
Yo tweakers,

Ben na enkele jaren weer eens begonnen en heb mn monk naar 70 gehaald. Echter hoor ik van alle kanten dat monks niet reliable zijn om keys en gear te farmen. Klopt dit?
if thats the case, dan toch maar een andere char macen biijv mn dh, wiz of een wd of simpelweg een nieuwe char beginnen

Daarnaast ben ik nieuwsgierig hoe mensen alts in nog geen dag naar 70 krijgen, enige tips?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Helly-1484/hero/7503211

Nieuwe updates sinds dit weekend. Nog wat reroll werk op amulet enzo. Maar deed T3 in 8 minuten. Ga er nu door in 5 ofzo.
Monks zijn wel reliable... een beetje underpowered yes. Maar op PTR gaan allesinds een pak meer builds de ronde dan in deze huidige patch.

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11 23:06
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom Hellskul (+10% dmg) wordt gekozen boven Hallowed Defender (+20% holy dmg) ?

Battle.net tag

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

DeBierVampier schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:51:
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom Hellskul (+10% dmg) wordt gekozen boven Hallowed Defender (+20% holy dmg) ?
Het is +10% dmg to 2-H weapons, niet alleen +10%, en dat is meer waard dan de 20% holy.

Maar als je hem nog niet hebt, is hallowed een prima optie.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

UTADDICT schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:45:
[...]

1. Ja, Shotgun is sterkste build, en heeft ook de CDR (voor Akkhan) hard nodig
2. Nee, Fires of Heaven is een must-have
3. Check mijn build, is het standaard build voor Shotgun. Ik heb Condemn, die is optioneel. kan je ook wisselen voor paardje o.i.d. (niet letten op gear, zoek nog steeds Akkhans chest om boots te kunnen weglaten en te vervangen voor Crimson)
4. Met jouw gear, perma-akkhan en een goede hoeveelheid CDR kan je makkelijk T5/T6.
5. Nee, FoTF is een must-have, wel kun je nog een Hellskull (shield) pakken, +10% dmg is pro en natuurlijk een holy SOJ.
Thanks UT, precies wat ik wilde weten!
DeBierVampier schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:51:
UT is schnell!

[ Voor 1% gewijzigd door Grin op 14-07-2014 12:54 . Reden: Top UT! :-) ]

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:47:
[...]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Helly-1484/hero/7503211

Nieuwe updates sinds dit weekend. Nog wat reroll werk op amulet enzo. Maar deed T3 in 8 minuten. Ga er nu door in 5 ofzo.
Monks zijn wel reliable... een beetje underpowered yes. Maar op PTR gaan allesinds een pak meer builds de ronde dan in deze huidige patch.
jij bent wel aardig voor je followers zie ik. RORG en TMF op je followers :).

Battle.net || Strava

Verwijderd

retlaw schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:52:
[...]

jij bent wel aardig voor je followers zie ik. RORG en TMF op je followers :).
speel altijd in groep en als ik alleen speel heb ik ze amper nodig. Dashing strike 3000% weapon dmg met een thunderfluffy en een odyns ( die wel shitrolls heeft maar toch ) :p

Verwijderd

Zou iemand wellicht een blik willen werpen op mijn crusader build?
T4 lukt op zich wel solo, gaat snel genoeg en ga niet dood!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Evanga-2913/hero/38636169

Wat zou ik kunnen verbeteren om wellicht t5 te proberen? Moet ik echt overgaan op een fotf?

• 4th

4th

UTADDICT schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:19:
[...]

Hij is usable? Is juist een bovengemiddeld! Dat rotding dropt heel vaak met +/- 2500 DPS.
Ben man van de max stats dus die 6% damage zit me enorm dwars ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:58:
Zou iemand wellicht een blik willen werpen op mijn crusader build?
T4 lukt op zich wel solo, gaat snel genoeg en ga niet dood!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Evanga-2913/hero/38636169

Wat zou ik kunnen verbeteren om wellicht t5 te proberen? Moet ik echt overgaan op een fotf?
Huidge wapen houden, runes en gear omzetten naar fire dmg
law of valor - unstoppable force
akarats champ - fire starter
condemn eruit, en consecrtation erin met shattered ground
holy cause eruit en long arm of the law erin

Fire soj erbij, zorgen voor max 1 a 2 (echt max) akarat downtime en je kan T5 knallen
met unity abuse zelfs T6

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
UTADDICT schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:19:
[...]

Dat rotding dropt helemaal niet! :p

<GoT>NightStalker

• Grin

Grin

Ride si sapis.

4th schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:08:
[...]
Ben man van de max stats dus die 6% damage zit me enorm dwars ;)
Begrijpelijk maar in dit geval kan je je energie beter ergens anders voor gebruiken. Dat is gewoon een goede FoTF! Punt. Die van mij heeft dan wel +10% dmg maar die van jou is gewoon beter, geen enkele discussie. Ja er zijn FoTF met bijna 3000 DPS maar 2800 is echt goed, niet zeuren! :+

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 10:51
Even een dom vraagje hoor. Ik heb een Crusader met een amulet en bracers die +20% en +15% damage voor Holy skills doen.

Wat ik me afvraag: verhoogt die alle Holy damage, of alleen damage die uit Holy skills komen? Ik kan bijvoorbeeld een wapen hebben met +x Holy damage, maar een primary skill als Smite doet bijvoorbeeld als skill ook Holy damage.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

BramSd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:28:
Even een dom vraagje hoor. Ik heb een Crusader met een amulet en bracers die +20% en +15% damage voor Holy skills doen.

Wat ik me afvraag: verhoogt die alle Holy damage, of alleen damage die uit Holy skills komen? Ik kan bijvoorbeeld een wapen hebben met +x Holy damage, maar een primary skill als Smite doet bijvoorbeeld als skill ook Holy damage.
Is vaker voorbij gekomen, en an sich een goede vraag. Het soort dmg wat je wapen doet is bijna nooit relevant. Je skill veranderd deze dmg namelijk in het type dmg van de skill. Dus een wapen met 1000 fire dmg met een holy skill, is 1000 holy dmg (en GEEN fire!). Tenzij je je wapen gebruikt zonder skill, en mobs letterlijk met je boog/flail/wand/etc om de oren slaat veranderd de wapen dmg in je skill dmg.

• BramSd
Grin schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:31:
[...]

Is vaker voorbij gekomen, en an sich een goede vraag. Het soort dmg wat je wapen doet is bijna nooit relevant. Je skill veranderd deze dmg namelijk in het type dmg van de skill. Dus een wapen met 1000 fire dmg met een holy skill, is 1000 holy dmg (en GEEN fire!). Tenzij je je wapen gebruikt zonder skill, en mobs letterlijk met je boog/flail/wand/etc om de oren slaat veranderd de wapen dmg in je skill dmg.
Ah, thanks. Dan toch maar eens kijken of ik de Magefist gloves kan Enchanten van Fire naar Holy damage.

Edit: oh, dat blijkt dus niet te kunnen... bummer.

[ Voor 4% gewijzigd door BramSd op 14-07-2014 15:36 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gisteren een heerlijke enchant gekregen in 1 keer.

Ik vond een CJC Amulet en kreeg na 1 enchant een 100% HD erop... Is nu verreweg mijn beste item en maakte mijn character een stuk beter. T4 is nu zeer goed te doen en dat terwijl er echt nog heel veel te verbeteren is aan mijn gear en stats, alleen heb een chronisch tekort aan Forgotten Souls.

Maar dat komt wel goed, voorlopig gisteren door die amulet, Stone of Jordan (en mask of jeram van 78% naar 87% damage) een paar flinke stappen gemaakt. Was wel een verademing na 2 weken bijna geen upgrade gevonden te hebben.

Voel je overigens vrij om mijn skills/gear te becommentariseren. Character ZooFfietje. De overige WD's etc zijn nog volop in ontwikkeling.

[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 14-07-2014 15:38 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
Grin schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:38:
NP 8)
Ging als een speer gister, nu nog een FotF of Darklight voor Boez scoren en we zijn compleet :D

• PWSteal
Zojuist een heerlijke Zunimassa String of Skulls gevonden. Eigenlijk beter kon die niet rollen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Edwin-2558/hero/28330285

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:43
Edwin__ schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:38:
Zojuist een heerlijke Zunimassa String of Skulls gevonden. Eigenlijk beter kon die niet rollen.

Mana regen heb je niet zoveel aan in een pet build dus had je die liever willen rerollen naar VIT, verder wel lekkere stats

Movies: letterboxd

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 23:09
desjaak909 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:42:
[...]

Mana regen heb je niet zoveel aan in een pet build dus had je die liever willen rerollen naar VIT, verder wel lekkere stats
Met een zuni build wel. Dan hoef je je main attack namelijk niet te spammen om fetishes te genereren. Dus heeft hij daar iets zitten dat veel meer damage doet. Maar dat kost wel mana.

TheS4ndm4n#1919

• desjaak909
RocketKoen schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:53:
[...]

Met een zuni build wel. Dan hoef je je main attack namelijk niet te spammen om fetishes te genereren. Dus heeft hij daar iets zitten dat veel meer damage doet. Maar dat kost wel mana.
Ik zie geen mana verbruikende skills bij hem :? Naja alleen de 250 mana per 8 seconden van Piranhado

[ Voor 6% gewijzigd door desjaak909 op 14-07-2014 16:57 ]

• RocketKoen
desjaak909 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:55:
[...]

Ik zie geen mana verbruikende skills bij hem :? Naja alleen de 250 mana per 8 seconden van Piranhado
Hmm, idd. Tijd om die rain of toads te vervangen.

TheS4ndm4n#1919

• desjaak909
Bosmonster schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:00:
[...]

Tering. 100% Jeram en 50% trifecta T&T's.

Ik weet wel wie alle mazzel ingepikt heeft in dit spel :P
Zal vast nog een SMK in zijn stash hebben ook :9

• PWSteal
RocketKoen schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:02:
[...]

Hmm, idd. Tijd om die rain of toads te vervangen.
Ja ik ga vanavond kijken naar een vervangende skill. Heb het liefst iets waarmee ik wat beter kan crowd controllen. Mijn eigen damage is een fractie van wat mijn fetishes nu doen, dus het hoeft niet eens damage te doen. Met volle Gruesome Feast en Voodoo over de 30mil dmg per hit tegen elites.
desjaak909 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:13:
[...]

Zal vast nog een SMK in zijn stash hebben ook :9
Dat valt helaas nog tegen. Als ik die heb kan ik af van Tribel Rites, en heb ik dus een passive skill over.

Maar ik heb wel veel geluk over algemeen. Heb ook de Jade en Helltooth set al 2 of 3x compleet gevonden haha.

• RocketKoen
Edwin__ schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:50:
[...]

Ja ik ga vanavond kijken naar een vervangende skill. Heb het liefst iets waarmee ik wat beter kan crowd controllen. Mijn eigen damage is een fractie van wat mijn fetishes nu doen, dus het hoeft niet eens damage te doen. Met volle Gruesome Feast en Voodoo over de 30mil dmg per hit tegen elites.
[...]

Dat valt helaas nog tegen. Als ik die heb kan ik af van Tribel Rites, en heb ik dus een passive skill over.

Maar ik heb wel veel geluk over algemeen. Heb ook de Jade en Helltooth set al 2 of 3x compleet gevonden haha.
Grasp of the dead ofzo.
Of iets wat damage doet.

TheS4ndm4n#1919

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ben aan het proberen een Shatter Monk te maken :D Speelt opzich wel geinig, maar mis m'n Fist of whats it's name nog wel heel erg :(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vegas-2343/hero/33006972 982,000 hp en 25 miljoen toughness inmiddels dus kan wel wat klappen vangen op t5 :D Wel geniaal om gigantische packs te one-shotten, hoewel die shatter proc wel onbetrouwbaar is. De ene keer sta je 10 sec in te hakken op een mob, de andere x is het gelijk.

Tesla M3LR '21

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:12
Sinds begin deze week weer begonnen met D3 RoS.
Had een Wizard op 60, direct naar 70 gehaald en een adventure gestart. Daarna eenmaal een rift en was ik er wel klaar mee, ik wilde ook nog wel een Crusader levelen.
Ik ging toch nog even snel één bounty doen, maar goed ook!

Dropt er een wapen 2-hander (legendary) met 2900 damage, jammer genoeg Intelligence, maar wel met lev. reduced by 26!

Mijn Crusader die nu level 44 is gaat met 500% damage omhoog naar 60.678 damage! Dat is nou fijn!

PSN: Redrafted

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Sick Nick schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:11:
Enige minpuntje is dat de Jekangbord al op lvl58 viel. Effect is er niet minder om maar de rest van de rolls zijn natuurlijk niet zo goed als een lvl70 versie.
En zo vind je gewoon een lvl70 Jekangbord met 6 ricochets :P

Verwijderd

Las Vegas schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:34:
Ben aan het proberen een Shatter Monk te maken :D Speelt opzich wel geinig, maar mis m'n Fist of whats it's name nog wel heel erg :(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vegas-2343/hero/33006972 982,000 hp en 25 miljoen toughness inmiddels dus kan wel wat klappen vangen op t5 :D Wel geniaal om gigantische packs te one-shotten, hoewel die shatter proc wel onbetrouwbaar is. De ene keer sta je 10 sec in te hakken op een mob, de andere x is het gelijk.
Is dat niet een beetje veel ineffectieve hp? Je kan beter je toughness uit armor en resists halen dan uit vit.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
zo maar 3 akkhan pieces kunnen gokken met 600 shards, en vooral een top shoulders erbij. Nu dus ook 5/6 set pieces.

dacht dat je ook CDR op shield kon rollen? had die optie echter niet van Mystic.

Wat is de beste shield optie voor darklight? ik zie FotF nog niet snel droppen namelijk...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mofkees schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 01:51:
zo maar 3 akkhan pieces kunnen gokken met 600 shards, en vooral een top shoulders erbij. Nu dus ook 5/6 set pieces.

dacht dat je ook CDR op shield kon rollen? had die optie echter niet van Mystic.

Wat is de beste shield optie voor darklight? ik zie FotF nog niet snel droppen namelijk...
CDR kan alleen op crusader shields rollen volgens mij, mede vanwege de crusader only shield rolls (CDR, wrath regen) is een Hellskull beter/meer gewild dan een Hallowed shield omdat Helsskull zelfs standaard al CDR heeft.

Voor firelight is mits je de cdr niet nodig hebt, denk ik een lidless met firedmg de beste optie als het op dps aankomt

Shields gokken is een van de beste dingen om te doen bij een crusader :)

[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 15-07-2014 08:23 ]

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
Mofkees schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 01:51:

Wij hebben vrijwel de zelfde build :)
Gister dropte er een Darklight (crappy roll) maar werkt best cool!
ging er tenopzichte van mijn oude 2-hander wel 400k dps op achteruit :P

Vond gister een ook een schild "The Final Witness" waardoor shield glare '360 graden hit, die ga ik vanavond eens testen.

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Laaste twee dagen was toppie in HC. Komt denk ik omdat Mich (desjaak909) meeloopt :D . Die brengt echt geluk. WD lekkere gear nu. T&T, TMF en TF en nog drie MOJ's. Verder nog twee unity's gevonden dus met mijn onsterfelijke follower lekker hakken op T4. Nog maar effe doorlopen met de WD want mijn gold is weer op en met die kikker komt het lekker snel binnen :9 .

Battle.net tag

• Apsie
  • Laatst online: 21-11 17:38
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 23:40:
[...]

Is dat niet een beetje veel ineffectieve hp? Je kan beter je toughness uit armor en resists halen dan uit vit.
Nee & nee...

Apsie's profiel

• desjaak909
Je kan beter wat meer mitigation hebben dan een berg HP, dan werkt uiteindelijk je healing een stuk beter

• Apsie
  • Laatst online: 21-11 17:38
desjaak909 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:53:
[...]

Je kan beter wat meer mitigation hebben dan een berg HP, dan werkt uiteindelijk je healing een stuk beter
Niet als je al een berg All res en Armor hebt.... :)

Apsie's profiel

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Hij heeft op zich wel een punt. Of wil je alleen maar dmg soaken en geen DPS? Er is een bepaalde sweet spot qua HP, waarna mitigation (allres/armor) beter zijn. Je krijgt dan steeds minder dmg binnen, kan het makkelijk soaken en doet ook nog DPS ;-)

• BramSd
Ok, ik heb advies nodig. Ik moet kiezen tussen 2 amuletten voor mijn Crusader:

1. +643 str, +10% CC, +20% Holy damage
2. +420 str, +9,5% CC, +92% CHD

Mijn crusader is trouwens gebouwd rond Holy damage: http://eu.battle.net/d3/e...fellos-2103/hero/45379325

Wat denken jullie?

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Apsie schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:57:
[...]

Niet als je al een berg All res en Armor hebt.... :)
Dit dus 8) Maar er is altijd ruimte voor verbetering, dus wat dat betreft heeft Koei wel gelijk dat ik best wat hp kan inruilen voor nog maar AR en Armor.

Tesla M3LR '21

• Geuze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-04-2024
BramSd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:46:
Ok, ik heb advies nodig. Ik moet kiezen tussen 2 amuletten voor mijn Crusader:

1. +643 str, +10% CC, +20% Holy damage
2. +420 str, +9,5% CC, +92% CHD

Mijn crusader is trouwens gebouwd rond Holy damage: http://eu.battle.net/d3/e...fellos-2103/hero/45379325

Wat denken jullie?
1 vit rerollen naar zo hoog mogelijke CHD en je hebt een zalig amu.

It is Good to be Bad || Battle.net tag

• BramSd
Das wel een goeie. Kost alleen een vrij prijzige Ruby om te Enchanten en dan moet ik maar hopen dat ik CHD roll.

Ga het wel eens proberen.

• Geuze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-04-2024
Ja het kost veel maar uiteindelijk is het een geweldige amu.
zou heel lang kunnen duren voor je een betere vindt.

It is Good to be Bad || Battle.net tag

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

BramSd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:56:
Das wel een goeie. Kost alleen een vrij prijzige Ruby om te Enchanten en dan moet ik maar hopen dat ik CHD roll.

Ga het wel eens proberen.
Dat is het zeker waard! Kost een hoop en uiteindelijk heb je ook een hoop. Soms gaat het snel, soms duurt het oneindig...

Zo kreeg ik gisteren een mooie andies met fire voor mijn fire crus met socket. Dus ik enchant op automatische piloot voor chc en waarempel na 4 pogingen 6% chc!!! Hmm, wat dus beter weer een socket kan zijn ivm cooldown reduction... lol. Hoewel de crus best aardige stats heeft, heb ik toch het idee dat ik weinig deukjes sla, ook al staat de crus bovenaan mijn lijst op diabloprogress. Binnenkort voor de akhan set sparen...

Gister wel leuke runs gehad met oa Boezel, Grin, Drumatiko, Griefmaker. Ging erg rap!

edit: Ik heb best moeite om AR te verzamelen op mijn crus. Meeste komt van gems in de sockets. In hoeverre is AR nodig voor een crus of ben je net zo goed af met rubies?

[ Voor 8% gewijzigd door retlaw op 15-07-2014 11:12 ]

Battle.net || Strava

• Grin

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:08:
[...]

Dat is het zeker waard! Kost een hoop en uiteindelijk heb je ook een hoop. Soms gaat het snel, soms duurt het oneindig...

Zo kreeg ik gisteren een mooie andies met fire voor mijn fire crus met socket. Dus ik enchant op automatische piloot voor chc en waarempel na 4 pogingen 6% chc!!! Hmm, wat dus beter weer een socket kan zijn ivm cooldown reduction... lol. Hoewel de crus best aardige stats heeft, heb ik toch het idee dat ik weinig deukjes sla, ook al staat de crus bovenaan mijn lijst op diabloprogress. Binnenkort voor de akhan set sparen...

Gister wel leuke runs gehad met oa Boezel, Grin, Drumatiko, Griefmaker. Ging erg rap!

edit: Ik heb best moeite om AR te verzamelen op mijn crus. Meeste komt van gems in de sockets. In hoeverre is AR nodig voor een crus of ben je net zo goed af met rubies?
Zonder Akkhan's 6de set bonus kan je m.i. niet hoger spelen dan T4. En op T4 doe je dan eigenlijk voor spek en bonen mee, soms kan je Heavens's Fury casten bij een elite en doe je nog een beetje mee maar verder is de bijdrage van de crus @T4, in mijn ogen, verwaarloosbaar. Ik heb ruim een week gespeeld met een dergelijk crus en was erg blij met mijn party members (mede prutsers ;) ). Sinds enkele dagen een Akkhan set (ohja Grin? Dat heb je pas 100K keer gemeld :P ) en dan draai je lekker mee op T4. T5/6 is voor mijn gevoel ook haalbaar maar dan moet ik nog wat betere affixes rollen op mijn gear, komt vanzelf.

@Ret
Totdat je een 5 piece Akkhan hebt kan je beter full DPS spelen op je crus. Je hebt dus een goede keus gemaakt @ Andies helm, als je dadelijk een Akkhan helm loot moet je het socket niet wegrollen! Akkhan helm, shoulders, gloves, torso, boots zijn eingelijk een vereiste i.c.m. met Crimson's belt en pants (CDR to the max).

Verwijderd

Kunnen de heren en dames pro-wd's eens even naar mijn wd kijken?

http://eu.battle.net/d3/e...ppymoos-2738/hero/6771861

Is in elkaar gezet aan de hand van een beetje spieken naar andere wd's hier met materiaal van al m'n wizards. Tips zijn welkom want ik heb vrijwel geen speeltijd op wd's gemaakt sinds 2.0

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:10:

Is in elkaar gezet aan de hand van een beetje spieken naar andere wd's hier met materiaal van al m'n wizards. Tips zijn welkom want ik heb vrijwel geen speeltijd op wd's gemaakt sinds 2.0
Geen pro hier maar toch wel 1 tip. Pak voor de dikke grote man de rune Wrathful Protector. Deze zorgt voor de hele grote klappen, zeker gezien je fire bent.
En als je een goede TMF hebt zou ik je RoRG vervangen (eventueel een aughilds chest maken voor de 3set bonus).

Voor de rest moet je bij de pro's zijn

Verwijderd

yrosma schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:17:
[...]

Geen pro hier maar toch wel 1 tip. Pak voor de dikke grote man de rune Wrathful Protector. Deze zorgt voor de hele grote klappen, zeker gezien je fire bent.
En als je een goede TMF hebt zou ik je RoRG vervangen (eventueel een aughilds chest maken voor de 3set bonus).

Voor de rest moet je bij de pro's zijn
Nope, geen TMF, geen SMK en geen Rhenho... Was allang blij met die mask ;) Wratful staat er normaal ook trouwens, was gisteren nog even verschil aan het testen.

Edit: Ook geen doombringer :)

• PWSteal

Wat voor build wil je gaan maken?

Ik heb een Fetish Build, mag je ook wel even bij spieken :)

Ik heb er juist voor gekozen om de RoRG te blijven gebruiken. Ik gebruik namelijk 3 sets tegelijk (Zunimassa, Aughild en BlackThorne). Het voordeel hiervan was dat ik vanuit mijn sets al 25% elite damage pak en ook nog veel damage reduction. Wat ik nog moet is een Stone Of Jordan vanwege de Elite damage daarop, maar die rollde met de verkeerde elementa damage. Ook mijn Amulet wil ik nog gaan vervangen voor 1tje met Elemental Dmg, Speed en CHD. En dan een leg gem gebruiken voor CHC boost :)

Met deze build kom ik nu redelijk T6 door met 4 spelers. Moet nog wel goed oppassen voor damage ;)

• BramSd
Mijn Crusader komt aardig onderweg nu. Ik heb mijn +Holy amulet ingeruild voor een met IAS, CHC en CHD die me ook immuun maakt voor Arcane damage.
Ter compensatie heb ik een Hallowed Barricade gecraft die me weer +17% Holy damage geeft.

Bij elkaar +32% Holy damage, 52% CHC en 400% CHD. Skills werken allemaal met Holy damage en ik heb een flinke boost op Blessed Hammer damage uit items en passives. Ik moet nog uitproberen of Blunt of Finery de betere Passive is voor deze jongen.

Profiel: http://eu.battle.net/d3/e...fellos-2103/hero/45379325

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:02

Geen pro, wel leuk om mee te denken:

Ik zou overwegen om ongeacht je build de AR gems te vervangen door INT. Je VIT vind ik ook zo hoog, dat het nog de moeite kan zijn ergens te zoeken naar een reroll. Eventueel iets van CDR of Damage Against Elites op je Mojo (weet niet uit mijn hoofd of dat kan op TotD). Ikzelf heb op mijn items wat meer behoefte aan Armour dan aan AR, doordat AR door je INT een vrij hoge baseline heeft en dus de balans met Armour wat scheef is.

Ik geef toe dat ik met Rhen'ho, TMF en Ukhapian Serpent niet te klagen heb over survivability, maar met deze gear en build speel ik T5. Ik speel meestal met een goed gegearde DH samen en dan kunnen we wel T6 doen maar dat gaat nog net te langszaam. Ik verwacht met een T&T dat wel te kunnen doen. Solo kan ik op T5 prima spelen, maar is T4 net efficiënter.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

- Nieuwe neck fixen met MS, CHD, CC & %fire/phys
- SoJ met %fire/phys
- TMF ring zien te krijgen voor ultimate dog, kun je RROG lozen
- Chest vervangen voor Aughild zodra je je RROG kan vervangen met een van de 2 bovenstaande ringen
- TotD vervangen voor een Ukhapian Serpent om je survivability te verhogen
- Rhenho's zien te krijgen zodat je Addling Toads kan usen ipv RoT

Wat betreft je skills, ik prefereer zelf Wrathful Protector ipv Bruiser, aangezien via GI de CD toch zo weer up is.

Maar je bent op de goeie weg :)

Tesla M3LR '21

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:35

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Grin schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:37:
[...]

Zonder Akkhan's 6de set bonus kan je m.i. niet hoger spelen dan T4. En op T4 doe je dan eigenlijk voor spek en bonen mee, soms kan je Heavens's Fury casten bij een elite en doe je nog een beetje mee maar verder is de bijdrage van de crus @T4, in mijn ogen, verwaarloosbaar. Ik heb ruim een week gespeeld met een dergelijk crus en was erg blij met mijn party members (mede prutsers ;) ). Sinds enkele dagen een Akkhan set (ohja Grin? Dat heb je pas 100K keer gemeld :P ) en dan draai je lekker mee op T4. T5/6 is voor mijn gevoel ook haalbaar maar dan moet ik nog wat betere affixes rollen op mijn gear, komt vanzelf.

@Ret
Totdat je een 5 piece Akkhan hebt kan je beter full DPS spelen op je crus. Je hebt dus een goede keus gemaakt @ Andies helm, als je dadelijk een Akkhan helm loot moet je het socket niet wegrollen! Akkhan helm, shoulders, gloves, torso, boots zijn eingelijk een vereiste i.c.m. met Crimson's belt en pants (CDR to the max).
Interessant dat je na een week spelen met een crus al de conclusie hebt getrokken dat de crus nix is voor t4 en hoger...

mijn holy crus doet het prima op t4, ondanks dat ik hem nu gebruik als farmer en bij lange na niet full-dps speel :)

fire-build is ook prima te gebruiken op t4, zeker zonder akhan, want dan kan je lekker gebruik maken van andy & cindercoat. Die keren dat de mobs niet snel genoeg liggen kan je altijd nog akarat aangooien, maar mijn ervaring is dat dat eigenlijk overkill is ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Grin

Grin

Ride si sapis.

kwakke01 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:06:
[...]

Interessant dat je na een week spelen met een crus al de conclusie hebt getrokken dat de crus nix is voor t4 en hoger...
Dat zei ik niet, zie de bold gedrukte nuances:
"Zonder Akkhan's 6de set bonus kan je m.i. niet hoger spelen dan T4. En op T4 doe je dan eigenlijk voor spek en bonen mee, soms kan je Heavens's Fury casten bij een elite en doe je nog een beetje mee maar verder is de bijdrage van de crus @T4, in mijn ogen, verwaarloosbaar."
Wellicht ben jij met jouw gear/build een uitzondering, zou goed kunnen en zal ik niet bestrijden. Laat ik het dan zo zeggen: behoudens enkele uitzonderlijke gevallen is de Crusader, zonder full Akkhan, onvoldoende voor T4 en hoger. ;)
Toch jammer dat deze klasse zo afhankelijk is van de Akkhan's set.

[ Voor 3% gewijzigd door Grin op 15-07-2014 15:26 ]

• kwakke01

kwakke01

Grin schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:19:
[...]

Dat zei ik niet, zie de bold gedrukte nuances:

[...]

Wellicht ben jij met jouw gear/build een uitzondering, zou goed kunnen en zal ik niet bestrijden. Laat ik het dan zo zeggen: behoudens enkele uitzonderlijke gevallen is de Crusader, zonder full Akkhan, onvoldoende voor T4 en hoger. ;)
Mijn ervaringen met full akhan zijn nog niet om over naar huis te schrijven; ik kan met andere specifieke items makkelijker die 35% extra dam pakken dan met akhan :( ik gebruik akhan nu alleen voor de 500str; da's een hele mooie bonus voor slechts 2 slots :)

Zijn de unities op in de game trouwens? heb er al een tijdje geen meer gevonden, en kan die best gebruiken op mn fire-crus O-)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
kwakke01 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:25:
[...]

Mijn ervaringen met full akhan zijn nog niet om over naar huis te schrijven; ik kan met andere specifieke items makkelijker die 35% extra dam pakken dan met akhan :( ik gebruik akhan nu alleen voor de 500str; da's een hele mooie bonus voor slechts 2 slots :)

Zijn de unities op in de game trouwens? heb er al een tijdje geen meer gevonden, en kan die best gebruiken op mn fire-crus O-)
Volgens mij zit de kracht van full akhan ook niet allen in de 35% extra damage maar ook in meer wrath generation and minder wrath cost per used ability waardoor je je wrath spenders veel vaker kunt gebruiken.

Verwijderd

yrosma schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:37:
[...]

Volgens mij zit de kracht van full akhan ook niet allen in de 35% extra damage maar ook in meer wrath generation and minder wrath cost per used ability waardoor je je wrath spenders veel vaker kunt gebruiken.
En meestal doen de primary gebruikers ook meer schade waardoor de extra damage ook mooi meer tot zijn recht komt

Verwijderd

yrosma schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:37:
[...]

Dit is juist de kracht van de volledige set.

• kwakke01

kwakke01

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:44:
[...]

Dit is juist de kracht van de volledige set.
Klopt, maar met Heavens fury heb je geen wrath spent; dus dan is alleen de cooldown handig; mijn primary gebruik ik alleen om de gaten tussen de heavens fury casts te vullen, en om wrath te genereren voor FoH, maar de dam die ik verlies door full-akhan te dragen doet geenzins recht aan deze pro's. Dan zou ik de build volledig om moeten bouwen naar shotgun, en die vind ik op HC nou niet het lekkerste spelen...

mja, ieder z'n eigen speelstijl hé

wil nu eens een poosje met de WD spelen, en de DH; heb de DH pre-ros veel gespeeld, maar daarna eigenlijk niet meer :x WD zowiezo bijna nooit aangeraakt, maar als ik zie hoe snel die fetishes overal doorheen bijten is dat nog wel een poging waard :) heb nu alle chars op 1mdps staan; kijken of we ze allemaal op 2m kunnen krijgen 8)

kwakke01 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 16:11:
[...]

wil nu eens een poosje met de WD spelen, en de DH; heb de DH pre-ros veel gespeeld, maar daarna eigenlijk niet meer :x WD zowiezo bijna nooit aangeraakt, maar als ik zie hoe snel die fetishes overal doorheen bijten is dat nog wel een poging waard :) heb nu alle chars op 1mdps staan; kijken of we ze allemaal op 2m kunnen krijgen 8)
Geen DH meer spelen ... wij spelen momenteel vaak met 2x DH en 2x WD (pet build) of 1x DH, 1x Monk en 2x WD en rushen dan door T6 :D Dus DH is echt erg viable op dit moment :+ 8) _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 15-07-2014 16:26 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

kwakke01 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 16:11:
[...]

Klopt, maar met Heavens fury heb je geen wrath spent; dus dan is alleen de cooldown handig; mijn primary gebruik ik alleen om de gaten tussen de heavens fury casts te vullen, en om wrath te genereren voor FoH, maar de dam die ik verlies door full-akhan te dragen doet geenzins recht aan deze pro's. Dan zou ik de build volledig om moeten bouwen naar shotgun, en die vind ik op HC nou niet het lekkerste spelen...

mja, ieder z'n eigen speelstijl hé

Je kijkt teveel naar Sheet-dmg. Voor shotgun (incl FoTF) is full akkhan het beste waar je voor kunt gaan.

Afgezien van de extra dmg, zorgt dit voor veel extra toughness, less wrath spent etc. Dit betekent dat je constant je main dmg dealer kan spammen.

Dat, tezamen met shield bonus, extra elemental dmg is veel belangrijker dan de sheet-dmg die je verliest door voor de set te kiezen. Dit stelt je ook in staat om de hogere Tiers te gaan pakken.

Voor Darklight build (incl Darklight) is full Akkhan niet echt een must, maar geeft het nog steeds dezelfde benefits. Echter kan je bij darklight-fire beter kiezen voor Cindercoat en al die rommel. Je zult ook daar zien dat je dmg gaat innleveren ten faveure van andere stats, en dat dit in de praktijk niets uitmaakt.

Sheet dmg means nothing voor crusaders, dit kan niet vaak genoeg gezegd worden. Er zijn genoeg items om dat mee te compenseren. Dit is ook waarom de meeste T6 crusaders maar 600-700K dmg hebben, maar rifts lopen van onder de 8-10 minuten.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Kwakke doet HC he, ik zou zelf op HC echt geen shotgun spelen eerlijk gezegd. teveel afhankelijk van positie. Beter een wat veiligere build nemen voor HC crus, zoals darklight of ouderwets blessed shield en genoegen nemen met T4/5

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Wat ik me nou afvroeg...hoeveel groter is D3 vergeleken met D2 eigenlijk qua grootte van gebieden (content) en speeltijd?

[ Voor 11% gewijzigd door Ekstergroen op 15-07-2014 19:44 ]

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hebben jullie eigenlijk allemaal een ''main''? Dus echt een char waar je verreweg het meeste/liefste op speelt?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik iedere dag wel ergens anders op speel :D Heb nu 4 chars die in principe t6 aan zouden kunnen (hoewel niet heel efficiënt behalve dan m'n pet doctor & DH), maar geen van die 4 is echt m'n main. Zou in 2.1 wel graag wat meer focus op 1 char willen doen, maar vind het lastig om echt te kiezen :D

Tesla M3LR '21

• kwakke01

kwakke01

Bokkie schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 17:08:
Kwakke doet HC he, ik zou zelf op HC echt geen shotgun spelen eerlijk gezegd. teveel afhankelijk van positie. Beter een wat veiligere build nemen voor HC crus, zoals darklight of ouderwets blessed shield en genoegen nemen met T4/5
hehe, mijn idee; de fire-build is al lastiger op t4 omdat ie afhankelijk(er) is van close combat; mn shielder kan makkelijk t4 doen maar, als er geen monsters in de buurt staan ben je zo een minuut bezig op 1 target ^^
mn holy loop ik nu alle t4 games mee af, maar die zijn er op hc niet zoveel; heb regelmatig dat er smorgens geen enkele t4 of t5 game up is :(

ook met full akhan & shotgun kreeg ik mn wrath makkelijk op 0, en moest ik telkens wachten tot ik weer mocht schieten; dezelfde mobs kreeg ik dan met 3 beams veel sneller neer; daarom ben ik geen fan van shotgun.
anyways, ook om antwoord te geven op de laatste post; mijn main is de crus, maar dat is wel duidelijk intussen denk ik ;) heb nu 3 builds in mn profile welke fully geared zijn; al mn chars lopen atm rond op t3, en als er 1tje niet viable blijkt te zijn op t3, naja, so be it; dagje levellen en je hebt weer een char op lvl 70...

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Las Vegas schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 21:01:
Hebben jullie eigenlijk allemaal een ''main''? Dus echt een char waar je verreweg het meeste/liefste op speelt?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik iedere dag wel ergens anders op speel :D Heb nu 4 chars die in principe t6 aan zouden kunnen (hoewel niet heel efficiënt behalve dan m'n pet doctor & DH), maar geen van die 4 is echt m'n main. Zou in 2.1 wel graag wat meer focus op 1 char willen doen, maar vind het lastig om echt te kiezen :D
Mijn WD is m'n main. Als sinds de release overigens, dus zovel in voorspoed als tegenspoed ;) Ik zou niet gaan voor welke class nu toevallig het sterkste is, maar voor de class die je het leukste vindt om mee te spelen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Verwijderd

kwakke01 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 21:09:
[...]

ook met full akhan & shotgun kreeg ik mn wrath makkelijk op 0, en moest ik telkens wachten tot ik weer mocht schieten; dezelfde mobs kreeg ik dan met 3 beams veel sneller neer; daarom ben ik geen fan van shotgun.
Ik snap je verhaal niet zo? Shotgun was sneller maar je bent toch geen fan? En als je zonder wrath komt te zitten als shotgun is je build niet goed.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 21:59:
[...]

Ik snap je verhaal niet zo? Shotgun was sneller maar je bent toch geen fan? En als je zonder wrath komt te zitten als shotgun is je build niet goed.
Nee omdat hij wrath starved is met shotgun krijgt hij met split beams heavens fury sneller targets neer :)

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 22:05:
[...]

Nee omdat hij wrath starved is met shotgun krijgt hij met split beams heavens fury sneller targets neer :)
Shotgun = drie beams? Of bedoelt hij die karige rune waarmee je geen dps hebt? Maar zoals ik al zei: als je constant zonder wrath komt te zitten met een shotgun build doe je iets niet goed.

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11 23:06
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 22:19:
[...]

Shotgun = drie beams? Of bedoelt hij die karige rune waarmee je geen dps hebt? Maar zoals ik al zei: als je constant zonder wrath komt te zitten met een shotgun build doe je iets niet goed.
Wat dan niet? Perma AC geeft 50% RCR, maar daarmee cost HF nog steeds 20 wrath. Met default 100 wrath is dat snel op. Extra RCR stacken is het niet waard omdat je al op behoorlijk veel items CDR moet stacken (voor perma AC) en je anders teveel damage of toughness zou moeten inleveren voor beiden. Voor zover ik me kan herinneren heeft een crusader op provoke na niet echt een goede wrath generator. Alsnog, is 1 provoke genoeg voor slechts 1 cast van HF. Volgens mij is het zo gek nog niet als je constant zonder wrath komt te zitten of zie ik iets over het hoofd?

Battle.net tag

Verwijderd

DeBierVampier schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 22:29:
[...]

Wat dan niet? Perma AC geeft 50% RCR, maar daarmee cost HF nog steeds 20 wrath. Met default 100 wrath is dat snel op. Extra RCR stacken is het niet waard omdat je al op behoorlijk veel items CDR moet stacken (voor perma AC) en je anders teveel damage of toughness zou moeten inleveren voor beiden. Voor zover ik me kan herinneren heeft een crusader op provoke na niet echt een goede wrath generator. Alsnog, is 1 provoke genoeg voor slechts 1 cast van HF. Volgens mij is het zo gek nog niet als je constant zonder wrath komt te zitten of zie ik iets over het hoofd?
Je hebt ook 10% RCR van paragon en natuurlijk Reaper's Wraps.

Provoke - Too scared to run (30 + ( 5 x # targets))
Shield glare - Zealous glare ( 9 x # targets)
Laws of Valor - Unstoppable Force (nogmaals 50% RCR)

En met ~52-55% CDR heb je het over <10 sec, <12 sec en <15 sec cooldowns voor die skills. As je een beetje slim speelt heb je de Law niet eens nodig. Ik op dit moment wel want ik mis nog net wat DPS (1.35m buffed) om T6 zonder Unstoppable Force te doen.

Tougness is niet echt een probleem voor shotgun builds, ik doe niet eens moeite om toughness te stacken en heb 25m met AC.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2014 22:36 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 22:35:
[...]

En met ~52-55% CDR heb je het over <10 sec, <12 sec en <15 sec cooldowns voor die skills. As je een beetje slim speelt heb je de Law niet eens nodig. Ik op dit moment wel want ik mis nog net wat DPS (1.35m buffed) om T6 zonder Unstoppable Force te doen.

Tougness is niet echt een probleem voor shotgun builds, ik doe niet eens moeite om toughness te stacken en heb 25m met AC.
Koe: zet de link naar je D3 profile/armory eens in je signature, zo kan ik ff spieken bij jou (mijn crus ook naar T5 brengen). ;)

• kwakke01

kwakke01

Bokkie schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 22:05:
[...]

yeps :) zal ongetwijfeld ook speelstijl zijn, maar holy met trible beams bevalt me voorlopig prima. dropt kadala trouwens ook lidless shields? heb echt al 2 weken nix anders gegambelled dan shields, maar er droppen maar geen lidless shields :( zowiezo weinig leg-shields gekregen van haar; heb het gevoel dat bij andere parts sneller legs of sets vallen dan bij shields, of heb ik gewoon weer eens pech?!?

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 18:53
Met dank aan Temp :+ (Held! _/-\o_ ) gister een nieuwe Natalya's Slayer!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HlOFvgebu5RtCS26remNDyjF/full.png

http://www.diabloprogress...unk-2500/Whistler/4139774

Heerlijk speelgoed :D

Even niets...

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

FireDrunk schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:55:

[afbeelding]

GZ! Mooi dex aantal ook :).

Battle.net || Strava

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11 09:17
Nice! Ik zou wachten met rerollen indien de nieuwe patch kan je socket rerollen naar attackspeed en verolgens een socket er weer bijzetten :) althans als ik zo van meerdere got'ers heb gehoord pin mij er niet op vast! Ik heb exact dezelfde roll alleen heb de average dmg gererolled dus zal ik deze nooit beter krijgen met de nieuwe patch

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 18:53
Ik heb de damage al gererolled... Ik ga niet 2 maanden wachten met een wapen in mijn stash welke mij 150k DPS geeft :+

Anticiperen op patches is zo'n tijdverspilling... :)

Even niets...

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ik ben inmiddels bijna op T5 niveau @ crusader. Gisteravond 2 mooie drops geloot: dikke upgrade voor mijn shoulders (Thanks Drumatiko _/-\o_ d:)b ) en een Steen uit de Jordaan met holy dmg en 8% CDR. 8)
Een trifecta ring heeft dus moeten plaatsmaken voor de SoJ maar wonder boven wonder blijft mijn dmg-output gelijk bij mobs en neemt hij zelfs toe met 10M bij elites. Ik crit nu voor ~35M per shotgun strike.
Dmg ben ik nu tevreden over maar mijn thoughness laat nog te wensen over, ik zie niet hoe ik dat nog substantieel kan verbeteren. Enige wat ik zo zie:
  • Helm looten met str, vit, socket. (heeft nu nog str, armor, socket)
  • Alle rode gems wisselen voor diamonds
Of kan ik met een skill/passive nog iets uithalen @ thoughness?

Verwijderd

FireDrunk schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:55:

[afbeelding]

Zeker een mooie! Toen ik de mijne vond was het ook zo'n gigantische upgrade in damage :P

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 09:47:
Ik ben inmiddels bijna op T5 niveau @ crusader. Gisteravond 2 mooie drops geloot: dikke upgrade voor mijn shoulders (Thanks Drumatiko _/-\o_ d:)b ) en een Steen uit de Jordaan met holy dmg en 8% CDR. 8)
Een trifecta ring heeft dus moeten plaatsmaken voor de SoJ maar wonder boven wonder blijft mijn dmg-output gelijk bij mobs en neemt hij zelfs toe met 10M bij elites. Ik crit nu voor ~35M per shotgun strike.
Dmg ben ik nu tevreden over maar mijn thoughness laat nog te wensen over, ik zie niet hoe ik dat nog substantieel kan verbeteren. Enige wat ik zo zie:
GZ met de upgrades! In mijn crus heb ik allemaal diamonds voor de AR. Weet echter niet echt of dit de beste oplossing is. Heb een crimson belt en pants gecraft alvast en ook een rondje op T5 geprobeerd. Solo ging dit tegen verwachting in best aardig. Ik heb de skills gebaseerd op fire (+88%) en de passive Lord Commander. Dus paardje, bombardement en phalanx... waarbij die laatste geen rune heeft met fire, wat best jammer is... Ik denk echter in een groep dat ik het te moeilijk heb.

Battle.net || Strava

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:26
Nice :), helaas kan ik je profiel ivm policies vanavond pas ff checken.
Als je nog tips hebt voor mijn crus BS build is dat zeer welkom :)

(heb een fotf met 2 set crimson in stash, maar heb meer akhan nodig voor een build switch ivm wrath)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Wel als je HC doet :)
vit -> alres op je reaper wraps
meer vit op je shield

Eigenlijk wil je een hellskull met

str
10% crit
8% cdr
15% HF dmg

Reaper wraps met holy dmg, str, crit en allres
vit kan je van parapoints pakken

riem met life% ipv armor
boots met allres ipv armor

[ Voor 68% gewijzigd door Bokkie op 16-07-2014 10:52 ]

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb eens wat zooi uit m'n stash op m'n Barb gegooid in de hoop een deuk in een pakje boter te kunnen slaan. Heb m'n Barb destijds als eerste naar 70 gelvled, maar ook vrijwel direct links laten liggen en nooit meer aangeraakt.

Kan inmiddels t3 wel aardig aan, maar je merkt wel dat Barbs gewoon achter lopen t.o.v. WD's, Saders en DH's.

Heb maar wat %fire gestacked en kan zo aardig meekomen. Hopelijk kan ik wat set items scoren en komen er in 2.1 meer viable builds bij want dat EQ lijkt me niet heel denderend.

Den Barb: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vegas-2343/hero/3124325

[ Voor 6% gewijzigd door London op 16-07-2014 11:09 ]

Tesla M3LR '21

• Grin

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 09:59:
[...]

GZ met de upgrades! In mijn crus heb ik allemaal diamonds voor de AR. Weet echter niet echt of dit de beste oplossing is. Heb een crimson belt en pants gecraft alvast en ook een rondje op T5 geprobeerd. Solo ging dit tegen verwachting in best aardig. Ik heb de skills gebaseerd op fire (+88%) en de passive Lord Commander. Dus paardje, bombardement en phalanx... waarbij die laatste geen rune heeft met fire, wat best jammer is... Ik denk echter in een groep dat ik het te moeilijk heb.
Thanks ret!
Alles inwisselen voor diamonds voelt toch niet goed, zou graag de 3 in mijn torso willen houden. Als het echt niet anders kan, vooruit, maar alleen als last resort. Volgens Bokkie kan ik nog wel een slag maken met mijn gear dus ik ga dat eerst maar eens proberen. :)
Bokkie schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:40:
[...]

vit -> alres op je reaper wraps
meer vit op je shield
Eigenlijk wil je een hellskull met
str
10% crit
8% cdr
15% HF dmg
Reaper wraps met holy dmg, str, crit en allres
vit kan je van parapoints pakken
riem met life% ipv armor
boots met allres ipv armor
Thanks Bokkie voor de tips! Hier kan ik wat mee en ga er mee aan de slag.

[ Voor 49% gewijzigd door Grin op 16-07-2014 11:36 . Reden: Ff reageren op Ret ;) ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zelf laatste tijd niet veel kunnen spelen ivm trainingen.

Helaas nog steeds geen geluk met upgrades van mijn gear. laatste paar 100 shards aan 2h vergokt zonder resultaat.

Probleem met gear swaps verder dan t4 is dat je meestal 2 items tegelijk moet swappen om niet al te veel verlies te maken op je toughness factoren.(near) BIIS items craften is een crime

• 4th

4th

[...]

Heb het zelf over een andere boeg gegooid, ben max wrath gaan verhogen ipv wrath generators te gebruiken. Zit nu op een 170 wrath dus met akkarat aan komen er redelijk wat schoten uit voor hij op is. Een healthglobe dropt wel in die tijd dus zit weer redelijk. Alleen dan de downtime van akkarat, 7 sec voor mij op moment met een 39,5% cooldown reduction. Daarvoor ga ik me law of valow waarschijnlijk switchen naar unstoppable force om zo het gat te dichten.

Crusader

Weet iemand wat het cooldown % moet zijn voor perma akkarat?

[ Voor 3% gewijzigd door 4th op 16-07-2014 11:45 ]

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:42

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Las Vegas schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:08:
Heb eens wat zooi uit m'n stash op m'n Barb gegooid in de hoop een deuk in een pakje boter te kunnen slaan. Heb m'n Barb destijds als eerste naar 70 gelvled, maar ook vrijwel direct links laten liggen en nooit meer aangeraakt.

Kan inmiddels t3 wel aardig aan, maar je merkt wel dat Barbs gewoon achter lopen t.o.v. WD's, Saders en DH's.

Heb maar wat %fire gestacked en kan zo aardig meekomen. Hopelijk kan ik wat set items scoren en komen er in 2.1 meer viable builds bij want dat EQ lijkt me niet heel denderend.

Den Barb: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vegas-2343/hero/3124325
Het klopt wel dat Barb achterloopt qua dmg tov de andere classes maar het kan nog best een leuke class zijn om te spelen. Speel zelf op het moment T3 en dat is best te doen met een goede group, had gisteren een party met een EP-monk die alle mobs naar een plek zoog en palmde voor mijn earthquakes en dan is het toch wel een leuke build. Maar zelfs solo smelt alles toch wel erg snel met Eearthquakes, zeker als je ze er in trekt met Leap of Arreat rune icm Strongarm Bracers wat toch wel een zieke dmg boost geeft.

Zoals hierboven al gezegd was, het is maar net wat je leuk vind om te spelen.

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
4th schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:45:
[...]

Weet iemand wat het cooldown % moet zijn voor perma akkarat?
Volgens dit: http://www.bannedofgamers.com/index.php?cdr/ 55% ongeveer met een volledige set Akkhan maar er zijn ook nog heel wat abilities die hier niet in rekening worden gehouden.
Pagina: 1 ... 67 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]