retlaw schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:08:
[...]
Ik denk dat je dan misschien de verkeerde pakt... Ik kan met
deze monk. Ik heb dan normaal wel de RORG om die nu om mijn
Demon Hunter zit.
EHP weet ik dan niet, maar AR zit dan rond de 1400, elite damage op 2,8m, toughness ingame 17m. gewone elemental damage iets van 1,9m geloof ik... dat scheelt nogal met
jouw monk... Met de huidige gear heb ik al 2m meer damage.
Probeer zo tough mogelijk te zijn. Een andere mantra helpt al enorm (healing, met de laatste rune voor meer AR). Probeer zoveel mogelijk van hetzelfde element aan damage te stacken. In mijn geval lightning en pas hier je skills op aan. Het heeft geen zin om cold damage te hebben, als je geen skills gebruikt die cold damage doen. Goede gear komt vanzelf! en schild gewoon dumpen

Nee ik keek naar de goede. Misschien dat die site gewoon brak is.
Qua verschil in damage snap ik het wel. Qua verschil in toughness niet.
Je zegt dat je 1400 Ar hebt, maar ik tel maar 1113. Je RoRG van je DH doet niks voor je AR toch, zit geen resistance op?
Ik heb meer vitality, AR en armor. Jij hebt meer Healing en flink meer Dex. Blijkbaar snap ik toughness totaal niet...
Edit: Ah, ik zag je mantra over het hoofd. Die add nog eens 20% AR. Misschien moet ik die mantra maar eens gaan gebruiken ja aangezien de mobs wel snel genoeg neer gaan in T1.
En ik heb de mats nog niet om die cold damage te rerollen naar lightning. Daarvoor heb ik een flawless imperial nogwattes nodig, die oranje, voor intelligence. En dat voor iedere reroll. Nou ja, ik heb de mats wel maar het gold niet. Ben pas net begonnen en dit is me eerste char
[
Voor 13% gewijzigd door
Roxors op 14-07-2014 12:42
]