Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

superbassie schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:51:
[...]

Nou, we zijn aardig op weg. Captain Crimson's plans had ik al dus die set is binnen en gisteravond dropte de Aughild's Authority plans. Nu maar weer souls farmen want ik ben door de voorraad heen dankzij waardeloze rolls...

Op hoeveel % CDR moet ik ongeveer zitten om effectief met die build te spelen?
Ik ben ermee begonnen toen ik amper CDR had dus je kan er gelijk mee beginnen. Het duurt alleen iets langer voordat je je abilities weer kan gebruiken :P.
Het begint echt leuk te worden wanneer je rond de 40%+ CDR zit :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Xtr3me4me schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:08:
[...]

De fetishes. Maar ik dacht dat ze de hoeveelheid fetishes die je kan spawnen omhoog zouden doen?
Lees daar vooralsnog niks over in de patchnotes? Heb ik iets gemist?

Aantal fetishes gaat alleen omhoog als ze de overschrijf-bug fixen van FA/passive.

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Bosmonster schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:48:
[...]

Lees daar vooralsnog niks over in de patchnotes? Heb ik iets gemist?

Aantal fetishes gaat alleen omhoog als ze de overschrijf-bug fixen van FA/passive.
Ik kon me zoiets herinneren dat ze de hoeveelheid fetishes omhoog zouden doen i.v.m. ze ook zo snel doodgaan. Mja kan ik het mis hebben hoor.
Tevens met die nieuwe gems, kan je er max 3 hebben toch?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Xtr3me4me schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:51:
[...]

Ik kon me zoiets herinneren dat ze de hoeveelheid fetishes omhoog zouden doen i.v.m. ze ook zo snel doodgaan. Mja kan ik het mis hebben hoor.
Tevens met die nieuwe gems, kan je er max 3 hebben toch?
Met die nieuwe legendary gem gaan ze nooit meer dood :+ Toch lekker 23 unkillable fetishes :+

Volgens mij is het geen max voor de gems om te hebben. Je kunt er echter maar 1 tegelijk gebruiken (alleen voor amulet)

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:02:
[...]

Met die nieuwe legendary gem gaan ze nooit meer dood :+ Toch lekker 23 unkillable fetishes :+

Volgens mij is het geen max voor de gems om te hebben. Je kunt er echter maar 1 tegelijk gebruiken (alleen voor amulet)
23 unkillable fetishes die niet na 1 minuut verdwijnen, met 100% extra dmg+50% attackspeed en 20% extra crit kans en die als het goed is dan ook geen pathing issues meer hebben... hmm, doe mij die maar

En dan vergeet ik nog dat als al die 23 fetishes 2-3x slaan ofzo, BBV ook nagenoeg geen cooldown meer heeft. Iets doet me vermoeden dat dit, als dit echt zo gaat werken, "iets" te OP gaat worden.

[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 10-07-2014 14:10 ]

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-11 16:35
Ik kan het verkeerd hebben, maar gelden fetisches daadwerkelijk als pets?

- Squeeek !!!

Xtr3me4me schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:25:
Die TMF is echt beyond my reach lijkt wel! Krijg dat kut ringetje maar niet gedropt!
Gewoon meelopen met Marrek ... die had er eergisteren weer eentje (net voordat ik zijn groep joinde) ;) :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• nyX1989
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-10 11:02
Ik moet zeggen dat ik nog aardig kan leven met de EP change, denk dat dit op lage rifts nagenoeg het zelfde effect geeft en het toch minder overpowered maakt op hoge rifts

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vidra schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:12:
[...]

Gewoon meelopen met Marrek ... die had er eergisteren weer eentje (net voordat ik zijn groep joinde) ;) :+
Hahaha ja wil ik ook graag! Maar moet marrek ook spotje vrij hebben :P

Xtr3me4me schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:23:
[...]

Gewoon in de rij aansluiten en geluk hebben :D
mvds schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:13:
Speelt er nog wel iemand een DH? Zo nee, waarom niet?
Er zijn nog genoeg mensen die dit nog spelen :) mensen op dit forum o.a. Wolf

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:09
Ekitch schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:08:
Ik kan het verkeerd hebben, maar gelden fetisches daadwerkelijk als pets?
Ja.
Alleen de fetishes van de passive skill tellen niet als Fetish army (voor de +skill).

TheS4ndm4n#1919

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
Xtr3me4me schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:23:
[...]

Volhouden!! Ik heb er nu 5... :o
ApOE schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 15:25:
[...]

Volhouden!! Ik heb er nu 5... :o
Betekent dit nu dat jij ook Diabolic wil laten meelopen :Y)

Mooi die saamhorigheid d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Vidra op 10-07-2014 15:57 ]

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

[...]

Ik dacht dat ze ook in ringen konden?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Ekitch
[...]

Unkillable, zou nog steeds kunnen betekenen dat ze wel verdwijnen na de tijd? Heb je ook nog de set nodig om die tijd factor eruit te halen.

- Squeeek !!!

MicScott schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:59:
[...]

Ik dacht dat ze ook in ringen konden?
De gems kunnen inderdaad ook in rings - dit betekent dat je max 3 gems kan gebruiken. Na het aflopen van de timer (dus het bereiken van de hoogst haalbare rift) verschijnt er een gem artisan - deze is te gebruiken om 1 gem te upgraden. Als de attempt succesvol is of niet ... dat was de enige mogelijkheid en mag je opnieuw beginnen (door een nieuwe greater rift te spelen, mits je een GR token hebt).

De gems zijn infinite te upgraden :)

Je mag van elke soort/type maar max 1 gem gebruiken :+

[ Voor 5% gewijzigd door Vidra op 10-07-2014 18:22 ]

Verwijderd

Vidra schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:35:
[...]

Er zijn nog genoeg mensen die dit nog spelen :) mensen op dit forum o.a. Wolf
Ik speel ook voornamelijk DH! Wil nu een 2e DH gaan levelen voor alternatieve builds :)

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Er is een class die voorlopig wel onspeelbaar is geworden. RIP monks!

Nu nog is gaan nadenken of ik een alt wil gaan levelen of ik dr gewoon mee kap ....

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:23:
[...]

Ik speel ook voornamelijk DH! Wil nu een 2e DH gaan levelen voor alternatieve builds :)
Men maakt een nieuwe DH aan > gaat om je main rifts spelen > RG killen > voor het inleveren van de quest even naar je nieuwe DH switchen >quest inleveren > je nieuwe DH gaat x lvls omhoog > terug switchen en weer een rift beginnen.

Met een avondje behoorlijk doorspelen kom je een heel eind. Als je char eindelijk lvl 64+ is kan je ook even achter de meute aanlopen; elke elite pack levert zo'n 2 balkjes op :*)

sleepwalkerbe schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:25:

Nu nog is gaan nadenken of ik een alt wil gaan levelen of ik dr gewoon mee kap ....
Heb je de monk al op de PTR gespeeld - er komen volop kansen bij ... daarnaast is een zero dps support monk echt een aanrader in een group (zeker met 3 high dps-ers) - mooi als tank/healer/dmg modifier :)

Alt levelen gaat super snel :D

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 25-09 04:09
Vidra schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:28:
[...]

Heb je de monk al op de PTR gespeeld - er komen volop kansen bij ... daarnaast is een zero dps support monk echt een aanrader in een group (zeker met 3 high dps-ers) - mooi als tank/healer/dmg modifier :)

Alt levelen gaat super snel :D
K heb even op PTR getest voor de nerf van EP (uurtje of 5) en een sunwoko + EP build gespeeld.
Momenteel heb ik echt geen idee hoe ik al monk solo boven T4 uit kom en dus ook boven Grift lvl 20.

Om steeds het buff broertje te zijn heb ik ook geen zin in , daarvoor was de EP build juist zo'n mooie.
Nuja ik speel momenteel Divinity , daarna nog wat anderen van de lijst afgaan en in September weer maar is 2.1 oppikken op live denk ik.

Vind het jammer dat ze echt ni snappen dat het probleem van de Lvl 100 Grift niet aan de EP lag maar aan rimeheart cheesing en de bugged life van de mobs. Om dan te zeggen dat ze monk ff gaan redesignen en met zo'n flauwe shit af te komen...

Wil je solo lekker kunnen raggen heb je momenteel keuze tussen WD of Crus imo. Mss toch maar is gaan kijken naar een DH altje aangezien ik toch al wel wat Dex gear heb.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:14
DeBierVampier schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:57:
Grrrrr, de twee beste crafted sets en jij vindt ze als eerste achter elkaar? Ik heb letterlijk alle plans gevonden en de laatste waren (na een heeeele lange tijd Cpt Crimsons en Aughilds) :(
Haha ja maar ik ben bang dat m'n geluk nu wel een tijdje op zal zijn. :P
Jerry schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:26:
[...]

Ik ben ermee begonnen toen ik amper CDR had dus je kan er gelijk mee beginnen. Het duurt alleen iets langer voordat je je abilities weer kan gebruiken :P.
Het begint echt leuk te worden wanneer je rond de 40%+ CDR zit :).
Ok, ga ik de goede kant op. Zit op 39%. Op beide ringen kan nog CDR maar dan moet ik +Damage, Strenght, CHD of CHC opgeven...lever ik een hoop damage in.

Verwijderd

Vidra schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:26:
[...]

Men maakt een nieuwe DH aan > gaat om je main rifts spelen > RG killen > voor het inleveren van de quest even naar je nieuwe DH switchen >quest inleveren > je nieuwe DH gaat x lvls omhoog > terug switchen en weer een rift beginnen.

Met een avondje behoorlijk doorspelen kom je een heel eind. Als je char eindelijk lvl 64+ is kan je ook even achter de meute aanlopen; elke elite pack levert zo'n 2 balkjes op :*)
Dus de rift blijft open als je de game leaved? Of moet je dan wel met minimaal 2 spelers in de game zitten?

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-11 16:43
Vandaag even 4 van de 5 set pieces gevonden die ik voor m'n monk nodig had! Alleen nog even het juiste wapen vinden en knallen maar ;)

• nyX1989
sleepwalkerbe schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:33:
[...]

K heb even op PTR getest voor de nerf van EP (uurtje of 5) en een sunwoko + EP build gespeeld.
Momenteel heb ik echt geen idee hoe ik al monk solo boven T4 uit kom en dus ook boven Grift lvl 20.

Om steeds het buff broertje te zijn heb ik ook geen zin in , daarvoor was de EP build juist zo'n mooie.
Nuja ik speel momenteel Divinity , daarna nog wat anderen van de lijst afgaan en in September weer maar is 2.1 oppikken op live denk ik.

Vind het jammer dat ze echt ni snappen dat het probleem van de Lvl 100 Grift niet aan de EP lag maar aan rimeheart cheesing en de bugged life van de mobs. Om dan te zeggen dat ze monk ff gaan redesignen en met zo'n flauwe shit af te komen...

Wil je solo lekker kunnen raggen heb je momenteel keuze tussen WD of Crus imo. Mss toch maar is gaan kijken naar een DH altje aangezien ik toch al wel wat Dex gear heb.
Naar mijn idee is de monk juist erg gebuffed. De madstone is een zeer sterke helm en de nieuwe elemental runes op EP zijn ook erg sterk. Zonder uitzonderlijke +cold dmg doet mijn EP al crits van 70 mil.

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Zonde dat de Carneval build straks toch geen zin heeft op 2.1.
Ze hebben gezien dat de Depth digger pants niet werken voor de WD en Wizard class. Dus geen 200% poison darts.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Wooldoor schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 21:10:
Zonde dat de Carneval build straks toch geen zin heeft op 2.1.
Ze hebben gezien dat de Depth digger pants niet werken voor de WD en Wizard class. Dus geen 200% poison darts.
Die Depth Diggers-wijziging vind ik ook jammer. Ik verheugde me al op extra toad damage.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Verwijderd

sleepwalkerbe schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:33:
[...]

Uuuuh, met alleen rimeheart had je het echt niet gered hoor....

Met de huidige PTR patch is EP trouwens nog steeds zeer goed, alleen moet je nu ook daadwerkelijk damage builden op je monk. En dat is goed, want met random rares kon je al prima EP monk in T6 spelen.

Nu alleen nog damage skills flink buffen.

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 16:55
Ik wilde met deze PTR eindelijk eens kijken naar seasons, maar dat werkt voorlopig nog niet :P

Weet iemand trouwens of die gems nu wel of niet werken? Ik hoor verschillende verhalen namelijk.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• nyX1989
Gister avond waren de effecten van de gems uitgeschakeld. Ze dropten wel, kon ze upgraden en in sockets stoppen. De effecten veroorzaakten een crash bij de PTR client en daarom zijn/waren ze uitgeschakeld.

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik ben zelf wel te spreken over de aanpassingen die worden gedaan in de PTR. Het geeft blijk van het feit dat Blizzard nu wel zaken durft aan te pakken waar ze daar eerder nogal voorzichtig mee waren.

Mijn main char is een Fire Wizard en de eerste patch notes van de PTR zagen er voor de Wiz niet al te best uit. Met de komst van Initial Arcane costs op je skills was je veel te snel door je Arcane heen en ging je total dmg output behoorlijk achteruit. Veel skills hebben dan wel een dmg upgrade gehad maar helaas zette dit niet veel zoden aan de dijk. Met de nieuwe depthdiggers was er dan een redelijke build viable. Helaas wordt er dan weer veel te veel gefocussed op 1 bepaald 'build-breaking (of making)' item.

Gelukkig nu nieuwe hoopgevende patchnotes!
Met als aftrap: geen initial arcane costs meer op je skills! Hoezee! Blizzard heeft blijkbaar ingezien dat dit de Wiz (een toch al zwakke char, want hoeveel Wizards zie je nu daadwerkelijk op T6 rondlopen?) nog meer nerfde en heeft vervolgens dit idee bij het grof vuil gezet. Vervolgens zien we wederom een behoorlijke dmg increase op alle skills en is Arcane als elemental dmg output beter op de kaart gezet met de reworked skills deathblossom en arcane torrent.

Ben benieuwd of dit de wizard gaat helpen!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Verwijderd

sleepwalkerbe schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:25:

zDps ? Lightening build ?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Helly-1484/hero/7503211
Ik doe momenteel T3 in 8 minuten met deze build.

Monks zijn idd momenteel 1 van de laagste classes. We krijgen bij de patch immens meer updates.
Zoek ook eens INVIS op ;) best monk world atm :)

PS: cold build in PTR OP <3
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 19:34:
[...]

Dus de rift blijft open als je de game leaved? Of moet je dan wel met minimaal 2 spelers in de game zitten?
Uiteraard wel in een groepje spelen - dit bovenstaande werkt inderdaad niet bij solo-play :+

• nyX1989
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 09:47:
[...]

Monks zijn idd momenteel 1 van de laagste classes. We krijgen bij de patch immens meer updates.

Ik speel momenteel ook met cold build op PTR, ik ben met die build wel erg afhankelijk van teammates want dmg doe ik zelf niet heel veel :P. Maar met een paar goede dmg dealers ren je door rifts heen.

Verwijderd

nyX1989 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:13:
[...]

Ik speel momenteel ook met cold build op PTR, ik ben met die build wel erg afhankelijk van teammates want dmg doe ik zelf niet heel veel :P. Maar met een paar goede dmg dealers ren je door rifts heen.
je zou normaal veel meer dmg moeten doen. Rerolled naar cold dmg op je wapens ?
En volgens mij blijft Lightening toch nog een goeie build :)

• nyX1989
Ik moet zeggen dat ik op dit moment alleen nog +cold dmg op me bracers heb. Maar mijn build is voornamelijk gericht op CDR en zoveel mogelijk EP op enemies krijgen d.m.v. SSS en een madstone. Als ik mijn skills anders indeel zou ik zelf meer dmg kunnen doen denk ik, maar volgens mij kan je voor pure dmg beter uitwijken naar andere elements.

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Ekitch schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:03:
[...]

Unkillable, zou nog steeds kunnen betekenen dat ze wel verdwijnen na de tijd? Heb je ook nog de set nodig om die tijd factor eruit te halen.
Om hier even op terug te komen;
Ik loop zelf al een tijd met volledige Zunimassa Set, maar fetishes (active & passive) gaan nog steeds automatisch dood.
Soms sta ik gewoon in town, en zie ik al mijn fetishes afsterven.

Of dit een bug is kan ik niet zeggen, maar in Town krijgen ze geen dmg, dus het moet een soort van timer nog zijn.

Wat beter zou zijn dat zo een gem ervoor zorgt dat 50% van je fetishes darts schiet ofzo. In sommige maps staat het compleet vast. Op T6 duurt het dan eeuwigheid voor een monster dood is...

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:02
Edwin__ schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:33:
[...]

Ik loop zelf al een tijd met volledige Zunimassa Set, maar fetishes (active & passive) gaan nog steeds automatisch dood.

Of dit een bug is kan ik niet zeggen, maar in Town krijgen ze geen dmg, dus het moet een soort van timer nog zijn.

Wat beter zou zijn dat zo een gem ervoor zorgt dat 50% van je fetishes darts schiet ofzo. In sommige maps staat het compleet vast. Op T6 duurt het dan eeuwigheid voor een monster dood is...
Wat jij beschrijft is een bekende bug. Je Fetish Army wordt 'overschreven' door de Fetish Sycophants van je passive, dus na een minuut heb jij wel 15 fetishes, maar zijn dat 15 Syco's en 0 van de army. Het gevolg is dat de Zunimassa 4-set bonus geen zin heeft op dit moment.

Je kunt op dit moment maximaal 15 fetishes hebben rondlopen ongeacht de bron (active of passive) zodra de 16de spawned gaat de oudste weg en dat is meestal een van je Army. De levensduur van de Syco's (passive) is 60 seconden, per definitie en daar heeft Zuni geen effect op. Gevolg: in town gaan al je fetishes dood.

[ Voor 14% gewijzigd door Hafermaut op 11-07-2014 10:37 . Reden: Verduidelijkingen. ]

• Ekitch
Hafermaut schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:35:
[...]

Wat jij beschrijft is een bekende bug. Je Fetish Army wordt 'overschreven' door de Fetish Sycophants van je passive, dus na een minuut heb jij wel 15 fetishes, maar zijn dat 15 Syco's en 0 van de army. Het gevolg is dat de Zunimassa 4-set bonus geen zin heeft op dit moment.

Je kunt op dit moment maximaal 15 fetishes hebben rondlopen ongeacht de bron (active of passive) zodra de 16de spawned gaat de oudste weg en dat is meestal een van je Army. De levensduur van de Syco's (passive) is 60 seconden, per definitie en daar heeft Zuni geen effect op. Gevolg: in town gaan al je fetishes dood.
Betekend die nieet gewoon dat je geen syco (passive) meer moet gebruiken maar alleen meer moet spawnen met je army? Mits je de complete set hebt natuurlijk.

- Squeeek !!!

• RocketKoen
Ekitch schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:57:
[...]

Betekend die nieet gewoon dat je geen syco (passive) meer moet gebruiken maar alleen meer moet spawnen met je army? Mits je de complete set hebt natuurlijk.
Dat klopt.
Maar dan kun je wel maximaal 8 fetishes hebben.

TheS4ndm4n#1919

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Edwin__ schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:33:
[...]

Dat van je town is een bug bij jou dan denk ik. Ik heb de 4e set bonus en ze blijven gewoon leven bij mij, ook al sta ik in town.
De reden voor mijn skill opstelling is gewoon puur het feit dat ik niet stil kan staan en rustig wachten tot ik 15 fetishes heb voor 60sec. Daarom mijn skill in combinatie met mijn set bonus. Het werkt gewoon veel lekkerder, helaas heb je wel een aardige CDR nodig.

Xtr3me4me schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:32:
[...]

Dat van je town is een bug bij jou dan denk ik. Ik heb de 4e set bonus en ze blijven gewoon leven bij mij, ook al sta ik in town.
De reden voor mijn skill opstelling is gewoon puur het feit dat ik niet stil kan staan en rustig wachten tot ik 15 fetishes heb voor 60sec. Daarom mijn skill in combinatie met mijn set bonus. Het werkt gewoon veel lekkerder, helaas heb je wel een aardige CDR nodig.
Jij hebt het geluk dat jij van die Hexing Pants of Mr. Yan hebt gevonden ;)

Ik heb daarentegen gisteren een SMK (starmetal kukri) gevonden tijdens het riften. Niet zo'n mooie zoals Marrek deze heeft - maar het is wel erg cool spelen :+

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-11 10:30
Ik baal dat de patch zo lang duurt. Ik wil een nieuwe char starten, maar heb een hekel aan meerdere keren opnieuw beginnen.

Verwijderd

Zebby schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:39:
Ik baal dat de patch zo lang duurt. Ik wil een nieuwe char starten, maar heb een hekel aan meerdere keren opnieuw beginnen.
ik gok op eind augustus :)
Zebby schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:39:
Dan kan je nog wel even wachten denk ik zo ... de verwachting is dat de patch op zijn vroegst begin september gereleased zal worden.
Patch 2.1 is the next content patch due for Diablo 3 Reaper of Souls. There is no expected release date other than sometime in 2014, as stated by Game Director Josh Mosqueira.

Blizzard never releases DLC and/or extensive patches during the summer months

• Wooldoor
Ekitch schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:57:
[...]

Nee het betekend dat je geen zuni moet gebruiken aangezien je daar niets aan hebt :)

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik hoop toch wel zo hard dat sentry build viable blijft in 2.1 Heb nog niet echt op de PTR gespeeld, dus zelf nog niet kunnen testen, maar mán wat heb ik een plezier zeg op m'n DH :D

Hoop ook snel een goeie Marauder helm te kunnen scoren. Heb er nu 4 gehad, en alle 4 shit. Maar we blijven gamblen in de hoop een goeie te krijgen :D

Tesla M3LR '21

• PWSteal
Vidra schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:38:
[...]

Jij hebt het geluk dat jij van die Hexing Pants of Mr. Yan hebt gevonden ;)

Ik heb daarentegen gisteren een SMK (starmetal kukri) gevonden tijdens het riften. Niet zo'n mooie zoals Marrek deze heeft - maar het is wel erg cool spelen :+
Ik gebruik Doombringer als wapen voor de physical dmg, heeft bij mij toch de voorkeur boven Starmetal Kukri.
Helaas heb ik nu een beetje matige rol ervan. Maar kom redelijk makkelijk door T5 heen nu, T6 lukt ook wel :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Edwin-2558/hero/28330285

• Wooldoor
Edwin__ schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:12:
[...]

Ik gebruik Doombringer als wapen voor de physical dmg, heeft bij mij toch de voorkeur boven Starmetal Kukri.
Helaas heb ik nu een beetje matige rol ervan. Maar kom redelijk makkelijk door T5 heen nu, T6 lukt ook wel :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Edwin-2558/hero/28330285
Wat zeg jij nou, je hebt een SMK maar gebruikt een doombringer??

Wooldoor schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:50:
[...]

Tja, ik gebruik doorgaans een devils tongue met 2407 dps itt de SMK - scheelt namelijk 400k dps ;) maar de SMK speelt wel lekker 8)

• toolkist
  • Niet online
Geef die SMK dan maar aan mij ;)
Heb toch al de nodige uren op m'n WD zitten, maar nog geen SMK, T&T of Mask of Jeram voor me zien droppen. Mask of Jeram heb ik dan wel, maar die dropte voor iemand anders die em al had terwijl ik op m'n crusader rondrende.

• Wooldoor
Had ik maar een SMK, zoveel meer builds mogelijk met dat wapen.

Wooldoor schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 13:14:
Gewoon even doorspelen :D

• Wooldoor
Haha dat sowieso, maar TnT is hetzelfde verhaal.

• ApOE
Wooldoor schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 13:14:
welke builds bedoel je precies?
(Ik heb er ook 1, geen echte topper maar toch :))

• Wooldoor
Gebruik van hexing pants zonder zelf een damage dealer te hoeven hebben, carneval poison build en met 2.1 zullen er nog wel een aantal komen. Sowieso af kunnen zijn van de FS zou al relax zijn aangezien ik een hekel heb aan stil staan.
Deze gozer heeft een fijne build welke ik met een SMK zou runnen:
http://us.battle.net/d3/e...erdoom-1508/hero/48080257

[ Voor 14% gewijzigd door Wooldoor op 11-07-2014 15:38 ]

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Pfff, weer 2x Marauder helm gegambled en weer 2x pure shit. Echt al zoveel van die dingen gehad inmiddels, en nooit de goeie rolls. Ik ga maar belts gamblen vanaf nu in de hoop een Harrington of een WH te krijgen. Weet verder ook niet wat ik nog moet gamblen op m'n DH :/

Tesla M3LR '21

• ApOE
[b][message=42539408,noline]Deze gozer heeft een fijne build welke ik met een SMK zou runnen:
http://us.battle.net/d3/e...erdoom-1508/hero/48080257
Damn dat is een dikke smk :|
De build zelf lijkt me lastig zonder actieve attack skill, wellicht eens testen :)

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 19:41

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Hoppa! Eindelijk een TMF! En een leuke rol ook nog eens.
Als bonus daarna die helm met die lastige naam voor een jade build... Toch een extra wd levellen misschien...

Battle.net || Strava

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-11 13:30

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

retlaw schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 19:31:
Hoppa! Eindelijk een TMF! En een leuke rol ook nog eens.
Als bonus daarna die helm met die lastige naam voor een jade build... Toch een extra wd levellen misschien...
Good busy Ret!

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• PWSteal
Wooldoor schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:50:
[...]

Nee, ik heb hem nog niet. Maar voor mijn build is een SMK niet echt een toevoeging. Constant nieuwe Fetish Army voegt weinig toe, loop al constant met 12~15 fetishes.

Big Bad Voodoo is wel leuk om te spammen, geeft +- 50% extra dmg. Maar op normale monsters, tenzij echt grote groepen helpt het me amper meer, kill al vrij snel. Gebruik Voodoo alleen met elites en hit ze dan constant rond de 15mil met crit. 61.5% chc dus dat gaat lekker :P

Daarom ga ik met deze build liever een goede roll Doombringer voor de 20% physical, en met elites gebruik ik Voodoo. Hierdoor zal ik bij elites eigenlijk altijd een hogere damage kunnen realiseren dan met SMK.

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Vinden jullie volledig nieuwe chars van 0 naar 70 levelen op expert difficulty, te doen?

Let wel: zonder eerst gear of wat dan ook verzameled te hebben op normal en hard.

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:57
Ekstergroen schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 12:08:
Vinden jullie volledig nieuwe chars van 0 naar 70 levelen op expert difficulty, te doen?

Let wel: zonder eerst gear of wat dan ook verzameled te hebben op normal en hard.
Het is allemaal te doen maar zal toch wel even duren.

• toolkist
  • Niet online
Ik heb het met een WD op hc voor een groot deel gedaan, maar niet alle levels. Zonder de lvl 60+ gems overigens. WD's zijn gewoon te OP wat dat betreft

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Paterpor schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 12:57:
[...]

Het is allemaal te doen maar zal toch wel even duren.
Ok tof, dan ga ik daar mee door. Beetje uitdaging hou ik wel van :)
toolkist schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 13:43:
Ik heb het met een WD op hc voor een groot deel gedaan, maar niet alle levels. Zonder de lvl 60+ gems overigens. WD's zijn gewoon te OP wat dat betreft
Welke levels niet bv? Toen lowerde je de difficulty naar hard zeker?

[ Voor 40% gewijzigd door Ekstergroen op 12-07-2014 15:09 ]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:34
Vanmiddag even een riftgroepje gejoined, akhan boots. FotF en zuni boots voor mijn crus en zuni boots + soj voor mijn WD.

Good times :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:06
Bospa01 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 16:44:
Vanmiddag even een riftgroepje gejoined, akhan boots. FotF en zuni boots voor mijn crus en zuni boots + soj voor mijn WD.

Good times :D
In alle tijd dat ik D3 heb gespeeld zijn er twee items nog nooit gedropped, een FotF en een Thunderfury. Grrrrrr :(

Battle.net tag

DeBierVampier schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 17:07:
[...]

In alle tijd dat ik D3 heb gespeeld zijn er twee items nog nooit gedropped, een FotF en een Thunderfury. Grrrrrr :(
Gewoon doorfarmen >:)

Wat ik allemaal zie maakt het voor de monk nog niet veel boeiender, ik weet niet, melee blijft wat moeite hebben....
In 2.1 zijn er vast leuke combo's (zoals ik over cold lees? maar dan MOET je een rimeheart hebben zo te zien, die dropt niet bepaald veel)
Overigens is de EP "nerf" eigenlijk wel goed, ik ben geen voorstander van zdps builds, daar speel ik geen diablo voor.

Deze posts vatten de monk redelijk goed samen:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/13348785286

Al met al... misschien als 2.1 er echt is heb ik weer motivatie.
En als m'n pc weer aangesloten is kom ik wel weer op de SG TS :)
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 09:47:
[...]

Dat is je huis tuin en keuken lighting monk en dan doe je ook nog eens bar weinig dps en heb je bar weinig lightning dmg. Teveel vit, te weinig DPS. Zo gaat het wat vlotter ;) (niet helemaal de normale setup)
Nee ik vind die DS + 1k storms het niet waard....
INVIS heeft toptoptop gear, dat betekend niet dat monks gemiddeld gezien goed zijn :+
En lol... hij gebruikt gewoon de unity "cheat" zo te zien voor singleplayer...

[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 12-07-2014 21:13 ]

• toolkist
  • Niet online
Ekstergroen schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:08:
[...]

Ok tof, dan ga ik daar mee door. Beetje uitdaging hou ik wel van :)

[...]

Welke levels niet bv? Toen lowerde je de difficulty naar hard zeker?
Met name de eerste 10 levels. Daarna naar expert gezet, toen dat ook nog erg makkelijk ging op master doorgespeeld. Had het gevoel dat torment 1 ook wel wilde, maar wilde het risico niet nemen.
Ergens tussen 60-70 in etappes terug naar hard.

Pet doctor overigens, zonder enige vorm van startgear. Die dingen zijn gewoon te relaxed om redelijk veilig te kunnen spelen.

• Bossie
toolkist schreef op zondag 13 juli 2014 @ 01:03:
[...]

Met name de eerste 10 levels. Daarna naar expert gezet, toen dat ook nog erg makkelijk ging op master doorgespeeld. Had het gevoel dat torment 1 ook wel wilde, maar wilde het risico niet nemen.
Ergens tussen 60-70 in etappes terug naar hard.

Pet doctor overigens, zonder enige vorm van startgear. Die dingen zijn gewoon te relaxed om redelijk veilig te kunnen spelen.
Het is de perfecte multi task class, je kan rustig met een half oog tv kijken etc terwijl je pets het werk doen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bospa01 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:03:
[...]

Het is de perfecte multi task class, je kan rustig met een half oog tv kijken etc terwijl je pets het werk doen :+
Inderdaad ;) op T6 vergt het wel wat aandacht hoor

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:11

Apoca

Array Technology Industry

Heb ook maar een request uitgezet om bij de GOT Diablo clan te komen. Ben erg benieuwd :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Apoca schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:22:
Heb ook maar een request uitgezet om bij de GOT Diablo clan te komen. Ben erg benieuwd :)
Welke?

Je kan beter de Tweakers community joinen en daar even vragen :)

• RocketKoen
Vidra schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:19:
[...]

Inderdaad ;) op T6 vergt het wel wat aandacht hoor
Vooral omdat je survivability zit in je meat-shields.
Maar dan moet je wel zorgen dat je meat shields tussen jou en het gevaar staan.
Zeker als je weer eens een arcane molten jailer ofzo tegenkomt.

TheS4ndm4n#1919

• Apoca

Apoca

Vidra schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:23:
[...]

Welke?

Je kan beter de Tweakers community joinen en daar even vragen :)
Hoe bedoel je? Bij GatheringOfTweakers in Diablo zelf heb ik een request uitgezet :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Apoca schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:30:
[...]

Hoe bedoel je? Bij GatheringOfTweakers in Diablo zelf heb ik een request uitgezet :)
Dat is niet de GoT clan van Koeitje en consorten; dat is GoT/Tweakers

GatheringOfTweakers is van Danny Canero

• Apoca

Apoca

OK, het gaat mij er vooral om dat ik wat hulp krijg van mensen om beter te begrijpen hoe alles precies werkt, en lekker samen een potje te gamen :P En daarvoor is een NL clan natuurlijk wel handiger in de communicatie, al zou engels ook geen probleem zijn maar goed.

Al mijn informatie heb ik tot nu toe van verschillende fora e.d. gehaald, maar ik vraag me af of ik het wel goed doe en zo het maximale uit mijn character haal :)

[ Voor 42% gewijzigd door Apoca op 13-07-2014 21:49 ]

Apoca schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:06:
OK, het gaat mij er vooral om dat ik wat hulp krijg van mensen om beter te begrijpen hoe alles precies werkt. En daarvoor is een NL clan natuurlijk wel handiger in de communicatie.

http://eu.battle.net/d3/e...rberus-2395/hero/42113252
Ring of Royal Grandeur > LoH omrollen naar CHC
Een soort damage stacken; je hebt nu holy, fire and physical

Verder heb ik geen crusader dus ik heb geen idee :D

• superbassie
Apoca schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:06:
OK, het gaat mij er vooral om dat ik wat hulp krijg van mensen om beter te begrijpen hoe alles precies werkt, en lekker samen een potje te gamen :P En daarvoor is een NL clan natuurlijk wel handiger in de communicatie, al zou engels ook geen probleem zijn maar goed.

Al mijn informatie heb ik tot nu toe van verschillende fora e.d. gehaald, maar ik vraag me af of ik het wel goed doe en zo het maximale uit mijn character haal :)

http://eu.battle.net/d3/e...rberus-2395/hero/42113252
Ik zou sowieso life regen of movement speed rerollen naar strenght op die boots.

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:17

kihon

Uplay > palitojr

Ik zie veel mensen die riftstone fragments in hun bag bewaren; i.p.v. gewoon in de stash.

Is hier een voordeel aan ofzo?

@ Apoca hierboven, stop een CRIT Damage gem in je weapon (ben ff vergeten hoe die heet)

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• superbassie
Geen idee, maar je kan gewoon een rift openen, ook al zitten ze in je stash.

• RocketKoen
kihon schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:55:
Ik zie veel mensen die riftstone fragments in hun bag bewaren; i.p.v. gewoon in de stash.

Is hier een voordeel aan ofzo?

@ Apoca hierboven, stop een CRIT Damage gem in je weapon (ben ff vergeten hoe die heet)
Op de PTS moet je ze bij je hebben. Op de live servers kunnen ze nog in je stash.

TheS4ndm4n#1919

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Yo tweakers,

Ben na enkele jaren weer eens begonnen en heb mn monk naar 70 gehaald. Echter hoor ik van alle kanten dat monks niet reliable zijn om keys en gear te farmen. Klopt dit?
if thats the case, dan toch maar een andere char macen biijv mn dh, wiz of een wd of simpelweg een nieuwe char beginnen

Daarnaast ben ik nieuwsgierig hoe mensen alts in nog geen dag naar 70 krijgen, enige tips?

[ Voor 17% gewijzigd door Squishie op 13-07-2014 15:46 ]

• DeBierVampier
Squishie schreef op zondag 13 juli 2014 @ 15:45:
Yo tweakers,

Ben na enkele jaren weer eens begonnen en heb mn monk naar 70 gehaald. Echter hoor ik van alle kanten dat monks niet reliable zijn om keys en gear te farmen. Klopt dit?
if thats the case, dan toch maar een andere char macen biijv mn dh, wiz of een wd of simpelweg een nieuwe char beginnen

Daarnaast ben ik nieuwsgierig hoe mensen alts in nog geen dag naar 70 krijgen, enige tips?
Level 1 character maakt een torment 6 game aan, lvl 70 buddy joined.

Omdat de game door een lvl 1 character is aangemaakt zullen alle monsters ook mlvl 1 zijn, dus de lvl 70 buddy knalt door alles heen. Beste is om bounties te doen, T6 bounty rewards is toch al gauw +5 lvls per reward (in het begin dan)

Battle.net tag

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-11 13:35

Grin

Ride si sapis.

Yo tweakers,

Voor Bounties/rift keys farmen pak ik eigenlijk altijd mijn DH. Vind ik de snelste char om dat soort kul mee te farmen.

Voor lvl'en wat Biervampier zegt. Ik kan me nog een exploit herinneren (chestrun) waarmee dat in 10 minuten kon. :)

NewsBlur || My Fujifilm gear

• murphsy
  • Laatst online: 21-11 14:26

murphsy

Product Monkey

Het was dit weekend weer wat rustig wat betreft officers in de GoT clan. De message van de dag is inmiddels ook een tikje oud. Is het misschien een idee om wat meer mensen te promoten zodat we de actualiteit weer een beetje kunnen bewaken? Ik wil zelf best een handje helpen en ben regelmatig online juist wanneer er geen officers online zijn. Neemt natuurlijk niet weg dat de clan zelf nog hartstikke actief is :)

Hele weekend geprobeerd mijn Blackthorne chest + belt om te ruimen voor een Cindercoat + Hellcat, maar de Cindercoat weigert te droppen en Kadala mag ik ook niet meer...

Toch vlamt m'n leapquake Barb heerlijk door T3. Ik vind het een geweldige build. Paar obvious upgrades nog in mn amulet en mainhand, en dan op naar T4. Moet even een farm moment vinden dat Anzorak niet online is. Dan dropt er namelijk voor niemand nog iets...

• DeBierVampier
murphsy schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:54:
Het was dit weekend weer wat rustig wat betreft officers in de GoT clan. De message van de dag is inmiddels ook een tikje oud. Is het misschien een idee om wat meer mensen te promoten zodat we de actualiteit weer een beetje kunnen bewaken? Ik wil zelf best een handje helpen en ben regelmatig online juist wanneer er geen officers online zijn. Neemt natuurlijk niet weg dat de clan zelf nog hartstikke actief is :)

Hele weekend geprobeerd mijn Blackthorne chest + belt om te ruimen voor een Cindercoat + Hellcat, maar de Cindercoat weigert te droppen en Kadala mag ik ook niet meer...

Toch vlamt m'n leapquake Barb heerlijk door T3. Ik vind het een geweldige build. Paar obvious upgrades nog in mn amulet en mainhand, en dan op naar T4. Moet even een farm moment vinden dat Anzorak niet online is. Dan dropt er namelijk voor niemand nog iets...
Het schijnt dat de stun van Leap werkt met de bonus van Strongarm Bracers. Heb het zelf nog niet bevestigd, maar dan zou je zomaar even +30% damage erbij kunnen pakken.

--- EDIT ---
Blijbkaar alleen met runes die de enemy ook echt verplaatsen:
http://www.diablofans.com...bracers-work-with-eq-barb

[ Voor 8% gewijzigd door DeBierVampier op 13-07-2014 17:02 ]

Battle.net tag

• murphsy

murphsy

Product Monkey

DeBierVampier schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:00:
[...]

Het schijnt dat de stun van Leap werkt met de bonus van Strongarm Bracers. Heb het zelf nog niet bevestigd, maar dan zou je zomaar even +30% damage erbij kunnen pakken.

--- EDIT ---
Blijbkaar alleen met runes die de enemy ook echt verplaatsen:
http://www.diablofans.com...bracers-work-with-eq-barb
Ik gebruik die rune die de mobs naar me toe trekt, als dat werkt zou dat een enorme boost zijn. Ga zulke bracers eens zoeken om te testen. Hou je op de hoogte :)

• RocketKoen
murphsy schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:34:
[...]

Ik gebruik die rune die de mobs naar me toe trekt, als dat werkt zou dat een enorme boost zijn. Ga zulke bracers eens zoeken om te testen. Hou je op de hoogte :)
Naar je toe trekken telt geloof ik ook als knockback.
Op de WD werkt hij iig op Piranado.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Waar kan ik mezelf "actief" laten zetten voor got clan ? Las net de msg of the day en ben na tijdje afwezig vandaag terug gestart.
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 19:22:
Waar kan ik mezelf "actief" laten zetten voor got clan ? Las net de msg of the day en ben na tijdje afwezig vandaag terug gestart.
Voor de GoT clan (volledige naam Tweakers) of Gathering of Tweakers

• Bossie
Na gisteren Fotf geloot op mijn crusader, vandaag gyrefalcon ook gekregen :+

Fotf dps is echt ziek, maar daarvoor heb ik nog een paar upgrades nodig. Gyrefalcon gaat lekker met bijna 1M sheet dps.

Loont het nu om +block te stacken met een blessed shield build?

Verwijderd

Bospa01 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:38:
Na gisteren Fotf geloot op mijn crusader, vandaag gyrefalcon ook gekregen :+

Fotf dps is echt ziek, maar daarvoor heb ik nog een paar upgrades nodig. Gyrefalcon gaat lekker met bijna 1M sheet dps.

Loont het nu om +block te stacken met een blessed shield build?
Nee.

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:28
murphsy schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:34:
[...]

.

!!!! Murp... zoals ik al zei ik ben ingehuurd om legendaries uit het spel te nemen.. anders krijgen mensen er veel te veel en gaat de waarde van legendaries omlaag :P

Anzo

[ Voor 49% gewijzigd door huubhuub op 13-07-2014 23:19 ]

Always bet on Huub

• Bossie
murphsy schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:54:

Ik hen nog een laatste rift gedaan nadat jij ging eten, cindecoat is nu ook binnen :>

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gister even flink lopen vlammen op t6 met m'n DH :D Gaat opzich wel prima, alleen moet je echt continu opletten voor alles. 1 klap van wat dan ook kan al fataal zijn, maar dat maakt het wel wat uitdagender om te spelen in groepen.

Dacht in eerste instantie dat er niet zoveel meer valt te verbeteren aan m'n DH, maar dat valt toch nog vies tegen :P Betere shoulders is het eerste waar ik nu voor gamble, daarna een betere rugzak zien te vinden en ook m'n helm is nog altijd aan verbetering toe.

Vooralsnog nog genoeg te doen dus, maar DH is echt <3

Tesla M3LR '21

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Bospa01 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:24:
[...]

Ik hen nog een laatste rift gedaan nadat jij ging eten, cindecoat is nu ook binnen :>
Dat je die Cindercoat direct daarna gevonden hebt vind ik leuk voor je. Slechts een beetje gemeen tegenover mijzelf. Dat je dat vervolgens er nog even inwrijft... Nare man!

Ben wel benieuwd naar of het echt lukt om met Cindercoat een betere build neer te zetten dan met 2-piece Blackthorne. Eerst maar opzoek naar Strongarm Bracers. +35% damage lijkt me een mooie snelle upgrade.

@Anzo Jij hebt zo'n grote rode knop op je bureau waarmee je de droprate met 95% kan verlagen, of niet? :)

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 19:41

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Yo tweakers,

Ligt vooral aan je gear... Met mijn kan ik solo prima keys en gear farmen tm T5. In een party doet ie het ook nog goed. Andere chars kunnen misschien sneller viable zijn, maar als ik vergelijk met mijn WD (pet), DH, Crus is de monk nog sneller. Niet op een te hoge T spelen is de truuk.
Grin schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:14:
[...]
Voor Bounties/rift keys farmen pak ik eigenlijk altijd mijn DH. Vind ik de snelste char om dat soort kul mee te farmen.
Voor lvl'en wat Biervampier zegt. Ik kan me nog een exploit herinneren (chestrun) waarmee dat in 10 minuten kon. :)
Zeker met de Danetta's is DH lekker snel, vanwege de zo goed als onbeperkte vault. En die exploit was nog sneller geloof ik. 4 minuten voor je WIZ gelevelled was?! :) Alhoewel dat wel tot 60 was...
Las Vegas schreef op maandag 14 juli 2014 @ 07:30:
Gister even flink lopen vlammen op t6 met m'n DH :D Gaat opzich wel prima, alleen moet je echt continu opletten voor alles. 1 klap van wat dan ook kan al fataal zijn, maar dat maakt het wel wat uitdagender om te spelen in groepen.

Dacht in eerste instantie dat er niet zoveel meer valt te verbeteren aan m'n DH, maar dat valt toch nog vies tegen :P Betere shoulders is het eerste waar ik nu voor gamble, daarna een betere rugzak zien te vinden en ook m'n helm is nog altijd aan verbetering toe.

Vooralsnog nog genoeg te doen dus, maar DH is echt <3
DH is inderdaad een leuk char. Gisteren ook nog even mee rondgeschoten. Heb de jade set op mijn WD compleet, maar bak er nog weinig van. Tip van Koei om mages ipv cindercoat te equipen is wel goed bevallen. Ik mis de resource cost reduction niet echt... Bracers helpen daar natuurlijk ook wel aan mee. Ook mijn amu eindelijk met CHD >90% kunnen rollen! Nu loop ik even vast met verbeteringen... Iemand tips. Is de belt die ik gebruik ok, of zijn er betere voor een DH?

[ Voor 29% gewijzigd door retlaw op 14-07-2014 09:31 ]

Battle.net || Strava

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Gister een crusader geleveld naar 70, met wat gear van m'n barb er op speelt het al best lekker. Enige minpuntje is dat de Jekangbord al op lvl58 viel. Effect is er niet minder om maar de rest van de rolls zijn natuurlijk niet zo goed als een lvl70 versie. Kan nu al T2 facerollen dus tijd om flink te farmen om de rest van de gear specifiek voor de crusader te krijgen (whirlwind damage heb je niet zoveel aan natuurlijk maar wil m niet rerollen omdat het op m'n barb perfect is).
Pagina: 1 ... 66 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]