Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Las Vegas schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:25:
Verder weet ik niet echt wat ik nog zou moeten verbeteren.
[afbeelding]
SoJ met Firedmg
Amu met Firedmg (of alvast sparen voor Hellfire AMU)
Lidless wall met Firedmg

Belt vervangen door een exemplaar met VIT/ARMOR/AR en %Life

Schoenen vervangen door Akkhan's met FoTH DMG.
Helm vervangen door Akkhans met CHC en FoTH DMG.
Jay-v schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:55:
[...]

Help vervangen door Akkhans met CHC en FoTH DMG.
Hulp nodig :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

*Helm* bedoelde ik natuurlijk :+

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Jay-v schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:55:
[...]

SoJ met Firedmg
Amu met Firedmg (of alvast sparen voor Hellfire AMU)
Lidless wall met Firedmg

Belt vervangen door een exemplaar met VIT/ARMOR/AR en %Life

Schoenen vervangen door Akkhan's met FoTH DMG.
Helm vervangen door Akkhans met CHC en FoTH DMG.
Hmm ja, thanks. Was al helmets aan het gamblen, maar nog geen goeie gekregen uit 4 Arkhans..

Ga ermee bezig :)

Tesla M3LR '21

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:14
DeBierVampier schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:57:
[...]

Laat ik beginnen met zeggen dat deze community een doodsklap krijgt met patch 2.1, dus als je er nog gebruik van wil maken moet je snel zijn! :)

Bij de Rift it Forward (RiF) community komen twee soorten mensen bij elkaar. Mensen die graag rifts runnen en mensen die geinteresseerd zijn om zo snel mogelijk, zo veel mogelijk shards bij elkaar te sprokkelen (voor gamblen). In de chat van de RiF community wordt om de haverklap dingen gespammed als

[...]

Dat betekent dat iemand die een rift aan het runnen is op T6, bij de Rift Guardian is en er 3 mensen z'n game kunnen joinen. Degene met de laagste paragon lvl opent een nieuwe rift nadat de RG dood is. Op deze manier kunnen mensen heel snel 500 shards verzamelen (5 games op T5, T6 is genoeg) en je hebt een kans van 2 op 3 dat je de volgende rift niet hoeft te openen. De runner hoeft nooit een rift te openen dus die kan lekker door blijven gaan met wat hij leuk vindt, zonder rift keys nodig te hebben.

Met patch 2.1 moet echter iedereen 1 rift key betalen om door de portal te gaan, dus dat is 't einde van deze community. Ik begrijp het ergens ook wel van blizzard. Want dit is verreweg de snelste manier om specifieke items te farmen, en tegelijkertijd een baklading met exp binnen te harken. Voor de efficiente spelers is de game nu bijna gedegradeerd tot:

1. kijken naar RiF chat en invite requests sturen
2. RG doden en quest inleveren bij Orek (en eventueel weer openen als de runner dat bepaald)
3. repeat while shards < 500

Anyway, er zijn meerdere RiF communities, ik zou aanraden de 2 communities met het hoogste leden aantal te joinen.
Bedankt! Heb het net even geprobeerd, gaat snel op die manier. :)
Zal wel vaker moeten openen vanwege m'n paragon level, maar dat is geen probleem.

Vanavond nog maar eens doen als het wat drukker is.

Verwijderd

is het de moeite waard om een hellfire ring te maken?

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:06
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:46:
is het de moeite waard om een hellfire ring te maken?
Nu zeker niet meer aangezien opkomende hellfire amulet (patch 2.1) dezelfde mats nodig heeft om te craften. Hellfire ring geeft een deftige exp bonus (wat na paragon lvl 200 eigenlijk nie meer zoveel uit maakt), maar hellfire amulet geeft een random passive skill van de class die 'm craft, dus in feite een 5e passive slot.

Hellfire amulet >>>> hellfire ring

Battle.net tag

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Wordt wel een drama om die dingen te gaan maken, 18 verschillende passives zonder dat je ze kan rerollen en dan nog eens de andere statts buiten beschouwing gelaten. Perfecte end game dus :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:43
Wooldoor schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:56:
Wordt wel een drama om die dingen te gaan maken, 18 verschillende passives zonder dat je ze kan rerollen en dan nog eens de andere statts buiten beschouwing gelaten. Perfecte end game dus :)
valt nog mee, je gebruikt er al 4 en wilt een 5e dus opzich 5/18 kans op de juiste passive, moet je wel nog de overige stats goed hebben

Movies: letterboxd

Verwijderd

maar het is het wel waard om alle matts te verzamelen? :)

• Wooldoor
desjaak909 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:58:
[...]

valt nog mee, je gebruikt er al 4 en wilt een 5e dus opzich 5/18 kans op de juiste passive, moet je wel nog de overige stats goed hebben
Daar heb je gelijk in ja, maar als ik mijn amulets check die ik tot nu toe gevonden heb zit daar weinig goeds bij. En om dan ook nog eens een goede passive erbij te hebben wordt lastig.

• DeBierVampier
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:04:
maar het is het wel waard om alle matts te verzamelen? :)
Als er iets is wat voor een gigantische damage boost OF gigantische damage mitigation zorgt, dan is het wel een extra passive slot. Dus jah, dat is 't zeker wel waard. 8)7

Battle.net tag

• DeBierVampier
Wooldoor schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:06:
[...]

Daar heb je gelijk in ja, maar als ik mijn amulets check die ik tot nu toe gevonden heb zit daar weinig goeds bij. En om dan ook nog eens een goede passive erbij te hebben wordt lastig.
Ehh. Tja zoals Sjaak al zei, 5/18e kans op een passive waar je geinteresseerd in bent. Laten we voor 't gemak er even 6/18e AKA 1/3 van maken.

Ik weet niet precies welke primary stats er allemaal gegarandeerd op de hellfire amu zitten en of de passive skill een primary stat wordt (denk 't niet?), maargoed:

1/3e kans op juiste passive
smart loot zorgt (vaak) voor juiste primary stat

Dan moet je alleen nog hopen op ofwel een chc stat of een chd stat.

Valt in principe nog wel mee

Battle.net tag

• nyX1989
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-10 11:02
Bij de hellfire amuletten kan je de main stat kiezen, deze zal dus altijd zijn welke je wil. De passive geld als secondary.

• Wooldoor
Passive/CHC/CHD/juiste element

Zijn toch aardig wat variabelen waar je geluk mee moet hebben.

• DeBierVampier
Wooldoor schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:18:
Passive/CHC/CHD/juiste element

Zijn toch aardig wat variabelen waar je geluk mee moet hebben.
Helemaal waar, maar vergeet niet dat je een stat kan rerollen. En 1/3e kans op juiste passive? Veel betere kansen krijg je in D3 niet :9

Battle.net tag

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:46
DeBierVampier schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:22:
[...]

Helemaal waar, maar vergeet niet dat je een stat kan rerollen. En 1/3e kans op juiste passive? Veel betere kansen krijg je in D3 niet :9
Ik kan de bron niet meer vinden, maar ik heb wel wat tabellen voorbij zien komen die 'bewijzen' dat je bij enchanten ook niet 1 op x kans hebt dat bijvoorbeeld CHC rollt, omdat ze CHC zeldzamer hebben gemaakt. Wie weet doen ze dat met het amulet ook wel. Ongeliefde passives vaker laten rollen of juist de geliefde passives vaker zodat mensen meer gaan experimenteren... tja, eerst maar eens een paar keer craften. *aluhoedje af*

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:01
DeBierVampier schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:22:
[...]

in het ideale geval wil je de mainstat rerollen voor een socket dus moet je alsnog de rest meteen goed hebben :P

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
nubys schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:55:
[...]

in het ideale geval wil je de mainstat rerollen voor een socket dus moet je alsnog de rest meteen goed hebben :P
Kun je deze noob uitleggen waarom je juist de mainstat wilt rerollen naar een socket?
nubys schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:55:
[...]

Dit betekent dat je naast het gebruiken van de "Bounty Farm" (BF) Community", RiF Community, nu ook de "Keywarden Farm" (KF) Community kan gaan joinen tot de release van patch 2.1 over enkele maanden >:)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Roxors schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:59:
[...]

Kun je deze noob uitleggen waarom je juist de mainstat wilt rerollen naar een socket?
Ja hoor - dit in verband met de nieuwe legendary gems die gaan komen in de nieuwe patch:
Legendary Gems:
Greater Rifts are truly a challenge, and conquering such challenges should be met with great reward. To provide a unique and upgradable incentive, we're introducing Legendary Gems.
Legendary Gems are still undergoing significant iteration at this time, so you won't see them available on the PTR right away. The gist is that these gems are infinitely upgradeable, and provide special Legendary powers when socketed into the appropriate gear slot. They can only be socketed into Rings and Amulets, and can be upgraded by completing additional Greater Rifts. The higher you place in a Greater Rift, the more likely your gem will be successfully upgraded. We'll have more details in the future as we continue development on these powerful baubles, so stay tuned!

*bron: Battle.net/Blizzard*
Over welke gems hebben we het dan?
Gem of Damage after Elite Pack
  • Gain 30% increased damage for 20 seconds after killing an elite pack.
  • Increases damage against elites by 20%.
Gem of Increased Damage Against CCed Enemies
  • Increase damage against enemies under the effects of control-impairing effects by [{VALUE1}*100|1|]%.
  • Gain an aura that reduces the movement speed of enemies within 12 yards by [{VALUE1}*100]%.
Gem of Reduced Level Requirement
Could not find corresponding strings, but probably pretty self explanatory.

Gem of Mini-Conduit
  • 15% chance on hit to gain a mini-Conduit buff, dealing [{VALUE1}*100]% weapon damage as Lightning every second to nearby enemies for 3 seconds.
  • While under the effect of the mini-Conduit, gain [{VALUE1}*100] increased movement speed.
Gem of Poison DoT Debuff
  • Poison all enemies hit for [{VALUE1}*100]% weapon damage over 10 seconds.
  • All enemies you poison take [{VALUE1}*100]% increased damage from all sources.
Gem of Deep Wounds
  • Critical hits cause the enemy to bleed for [{VALUE1}*100]% weapon damage as Physical over 3 seconds.
  • Gain Blood Frenzy, granting you [{VALUE1}*100]% increased Attack Speed for each bleeding enemy within 20 yards.
Gem of Holy Smite
  • 15% chance on hit to smite a nearby enemy for [{VALUE1}*100]% weapon damage as Holy.
  • Periodically smite a nearby enemy.
Gem of Increased Attack Speed
  • [{VALUE1}*100|1|]% chance on hit to increase your Attack Speed by 2% for 3 seconds, stacking up to 10 times.
  • Also Gain [{VALUE1}*100]% Cooldown Reduction per stack.
Gem of Damage Reduction while CCed
  • While under any control-impairing effects, reduce all damage taken by [{VALUE1}*100]%.
  • Heal for [{VALUE1}*100]% of maximum life when hit by control-impairing effect.
Gem of Pet Crit Chance
  • Increase the Critical Hit Chance of your pets by [{VALUE1}*100]%.
  • Your pets are unkillable.
Gem of Stagger Damage
  • 50% of all damage taken is instead staggered and dealt to you over [{VALUE1}|1|] seconds.
  • [{VALUE1}*100]% chance on kill to clear all staggered damage.
Gem of Steady Aim
  • Damage you deal is increased by [{VALUE1}*100|1|]% for every 10 yards between you and the enemy hit.
  • [{VALUE1}*100]% chance on hit to Stun the enemy for 1 second.
Gem of Primary Skill Hit Harder
  • Increase the damage of primary skills by [{VALUE1}*100]%.
  • Primary skills heal you for 2% of maximum health on hit.
Gem of Goldsplosion
  • [{VALUE1}*100]% chance on killing an enemy to cause an explosion of gold.
  • Gain [{VALUE1}*100]% increased movement speed for 3 seconds after picking up gold.
Gem of Increased Damage after Spending Resource
  • Gain 1% increased damage for 3 seconds after spending primary resource. This effect stacks up to {VALUE1} times. Gaining a stack refreshes all existing stacks.
  • Gain 1% increased Armor for every stack.
*bron: DiabloFans/Reddit*
>:)

Waar gaan deze gems in?
Ringen en amuletten met een socket

Wat is het mooiste van deze legendary gems?
Ze zijn indefinitely upgradable :D - via de gem merchant vanaf Greater Rift Level 25 en verder _/-\o_ Hier gaat het dan ook om de {value} gems :P

[ Voor 66% gewijzigd door Vidra op 08-07-2014 15:10 ]

• nubys
Vidra schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:00:
[...]

Dit betekent dat je naast het gebruiken van de "Bounty Farm" (BF) Community", RiF Community, nu ook de "Keywarden Farm" (KF) Community kan gaan joinen tot de release van patch 2.1 over enkele maanden >:)
Bij ons in de clan gaan we ervoor om 100 amuleten te kunnen craften bij 2.1 ^^
nubys schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:04:
[...]

Nice :)

Verwijderd

[...]

welke clan is dit? :)
<DR> Dark ReaperZ

Als jij bij de top (1)50 van Europa zit ... mag je er vast bij ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Vidra op 08-07-2014 15:43 ]

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vidra schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:39:
[...]

<DR> Dark ReaperZ

ROFL

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

[...]

Damn, heb je ook 1000 souls en 500m gold liggen?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

MicScott schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:40:
[...]

500m sowieso :P

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:35

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

[...]

<DR> Dark ReaperZ

maar ik zit al bij een clan :P

begin zo langzamerhand wel nieuwsgierig te worden naar de 2.1 release, maar blijf voorlopig toch maar gewoon mn riftjes draaien ipv de ptr te proberen; zijn nog genoeg items die ik wil hebben/vervangen, dus nog genoeg werk te verzetten :) main goal is om met mn fire-crus in de top-10 te staan met alle dam-varianten (ele dps/elite dps/elemental damage); nu kom ik met elemental damage wel al in de top-10, maar de andere 2 moeten dus nog :P

[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 08-07-2014 18:44 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Verwijderd

[...]

<DR> Dark ReaperZ

Enige voorwaarde is hoog paragon level neem ik aan? Want het snappen van rerollen van items is blijkbaar geen voorwaarde _O- . Die Iceclimbers reroll _O- .

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2014 19:18 ]

Laat ons even meegenniet en link ze even....
Overigens heeft bijna iedereen wel eens een f*cked reroll gedaan....
Als het maar bij die ene blijft ;)

Verwijderd

Vandread schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:25:
Laat ons even meegenniet en link ze even....
Overigens heeft bijna iedereen wel eens een f*cked reroll gedaan....
Als het maar bij die ene blijft ;)
Staat in zijn sig. Hij rolled AR weg i.p.v. movespeed. Hoewel 250 vita misschien op een WD net wat meer toughness oplevert dan AR?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2014 19:29 ]

Niet echt spannend dus.... AR heeft ie blijkbaar ook niet echt nodig gezien de rest van z'n gear, zal wel iets met een pet build te maken hebben, gezien z'n andere WD wel veel AR heeft ;)

Verwijderd

Vandread schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:30:
Niet echt spannend dus.... AR heeft ie blijkbaar ook niet echt nodig gezien de rest van z'n gear, zal wel iets met een pet build te maken hebben, gezien z'n andere WD wel veel AR heeft ;)
Mwah, als 250 vita ongeveer 90-100AR is zou ik het nog steeds op die manier rerollen. Heb je bij andere gear configuraties wat meer aan. Movespeed is een 100% nutteloze stat op alle gear en kandidaat nummer #1 voor een reroll (mits je al vit + mainstat + ar/mainskill hebt). Mijn Crus heeft geen armor roll (boot kan geen heavens fury rollen) op zijn boots omdat die 350 armor echt niet beter gaat zijn dan de 250 vit van paragon. Armor heeft wel nu op een int class (hoewel 100 ar zelfs dan waarschijnlijk nog beter is).

Mijn barb heeft boots die een goed voorbeeld zijn van wat je wilt. Gelieve niet op de rest van zijn karige gear letten, speel niet zoveel met hem.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Koeitje-2657/hero/8151071

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2014 19:45 ]

• nubys
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:33:
[...]

Mwah, als 250 vita ongeveer 90-100AR is zou ik het nog steeds op die manier rerollen. Heb je bij andere gear configuraties wat meer aan. Movespeed is een 100% nutteloze stat op alle gear en kandidaat nummer #1 voor een reroll (mits je al vit + mainstat + ar/mainskill hebt). Mijn Crus heeft geen armor roll (boot kan geen heavens fury rollen) op zijn boots omdat die 350 armor echt niet beter gaat zijn dan de 250 vit van paragon. Armor heeft wel nu op een int class (hoewel 100 ar zelfs dan waarschijnlijk nog beter is).

Mijn barb heeft boots die een goed voorbeeld zijn van wat je wilt. Gelieve niet op de rest van zijn karige gear letten, speel niet zoveel met hem.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Koeitje-2657/hero/8151071
Allres heb je op een int class niet nodig en de movementspeed op boots scheelt weer punten in je paragon points die je weer aan mainstat of vit kunt besteden.
MicScott schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:40:
[...]

Loop al tijden rond met rond de 3000 souls en blijf sinds die gold find change ook rond de 1.5b hangen met men gold.

[ Voor 12% gewijzigd door nubys op 08-07-2014 19:54 ]

Verwijderd

nubys schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:50:
[...]

Allres heb je op een int class niet nodig en de movementspeed op boots scheelt weer punten in je paragon points die je weer aan mainstat of vit kunt besteden.

[...]

Loop al tijden rond met rond de 3000 souls en blijf sinds die gold find change ook rond de 1.5b hangen met men gold.
Weet je 100% zeker dat 90-100 AR slechter is dan 250 vita?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:09
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:59:
[...]

Weet je 100% zeker dat 90-100 AR slechter is dan 250 vita?
Een item dat 90AR kan rollen kan meestal ook 400-500 vit rollen (ipv de ar).

Wat beter is ligt er een beetje aan hoeveel je al hebt.
AR heeft een verminderd effect als je meer hebt terwijl vit lineair is.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

RocketKoen schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:35:
[...]

Een item dat 90AR kan rollen kan meestal ook 400-500 vit rollen (ipv de ar).

Wat beter is ligt er een beetje aan hoeveel je al hebt.
AR heeft een verminderd effect als je meer hebt terwijl vit lineair is.
10% meer ar is 10% meer toughness. 10% meer hp is 10% meer toughness.

En 90-100ar is in 99% van de gevallen beter dan 250 vita, dus waarom zou je in godsnaam movespeed op je boots houden? Ik heb het over paragon hier, niet over de 500 vit op items....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2014 20:43 ]

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:42:
[...]

10% meer ar is 10% meer toughness. 10% meer hp is 10% meer toughness.

En 90-100ar is in 99% van de gevallen beter dan 250 vita, dus waarom zou je in godsnaam movespeed op je boots houden? Ik heb het over paragon hier, niet over de 500 vit op items....
Je hebt vast wel een punt, maar om daar dan meteen een persoon voor af te kraken lijkt me niet nodig.

Verwijderd

MicScott schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:46:
[...]

Je hebt vast wel een punt, maar om daar dan meteen een persoon voor af te kraken lijkt me niet nodig.
Mwah, ik ben niet degene die met een elitist attitude begon ;)

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:47:
[...]

Mwah, ik ben niet degene die met een elitist attitude begon ;)
nubys ook niet, volgens mij maakte Vydra er een grapje/opmerking over.

Verwijderd

MicScott schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:51:
[...]

Ja, over het elitist niveau van nubys clubje ;)

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:54:
[...]

Ja, over het elitist niveau van nubys clubje ;)
Ik ken z'n clubje niet. Ik zie alleen dat jij hem basht zonder aanleiding.

MicScott schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:51:
[...]

Tja :+

• nubys
Ach joh laat mij lekker movement speed op boots houden en roll jij het lekker weg. Ik kan zo spelen dus zie het probleem niet. Veel plezier ermee. En over dat elitist clubje. Ik heb nog nooit iets over mijn clan gezegd, behalve dat we met een paar aant farmen zijn om 100 amuletten te kunnen craften als 2.1 live gaat.

[ Voor 37% gewijzigd door nubys op 08-07-2014 21:16 ]

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
omg dat paragonlevel ;)

En lekker belangrijk die iceclimbers. Ik bedoel die secondary stat is toch hetgene waar je ze over het algemeen voor gebruikt. Lekkere WD!

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Verwijderd

Bijna op lvl 70 (ben 65) met mijn monk, gewoon effe nog wat bounty's doen en dan ben ik er. Dan kan ik echt gaan beginnen met het builden van mijn char.
Ook wordt het voor mij maar eens tijd om de moeilijkheidsgraad te verhogen. (ben nog op normal bezig en ga soms te makkelijk langs de white scum, te veel dashen en cyclones)

Ik ga helaas nog niet gems in mijn sockets plaatsen dat kan later altijd nog wanneer ik betere gems heb.

Als je mijn build wilt zien hier is hij.
http://eu.battle.net/d3/e...Terror-2539/hero/44765077

• Hafermaut
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:11:
Bijna op lvl 70 (ben 65) met mijn monk, gewoon effe nog wat bounty's doen en dan ben ik er. Dan kan ik echt gaan beginnen met het builden van mijn char.
Ook wordt het voor mij maar eens tijd om de moeilijkheidsgraad te verhogen. (ben nog op normal bezig en ga soms te makkelijk langs de white scum, te veel dashen en cyclones)

Ik ga helaas nog niet gems in mijn sockets plaatsen dat kan later altijd nog wanneer ik betere gems heb.

Als je mijn build wilt zien hier is hij.
http://eu.battle.net/d3/e...Terror-2539/hero/44765077
Ik zou toch wel gems in je gear stoppen, het geeft een uitstekende boost aan je stats en je doet jezelf gewoon tekort zonder. Als het je om de kosten te doen is:

- Wanneer je een verbetering van je gear vindt, salvage dan je oude item - je krijgt je gems gratis terug.
- De Imperial gems die je gaat vinden zijn nog geen heel grote stap vooruit en de volgende gem-niveaus zijn in het begin relatief duur, dus zul je lang spelen zonder gems als je daarop wacht terwijl je die dagen ook gewoon kunt spelen met gems.
- Het verwijderen van je huidige niveau gems kost relatief weinig t.o.v. de hogere niveau's.

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Hafermaut schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:42:
[...]

Ik zou toch wel gems in je gear stoppen, het geeft een uitstekende boost aan je stats en je doet jezelf gewoon tekort zonder. Als het je om de kosten te doen is:

- Wanneer je een verbetering van je gear vindt, salvage dan je oude item - je krijgt je gems gratis terug.
- De Imperial gems die je gaat vinden zijn nog geen heel grote stap vooruit en de volgende gem-niveaus zijn in het begin relatief duur, dus zul je lang spelen zonder gems als je daarop wacht terwijl je die dagen ook gewoon kunt spelen met gems.
- Het verwijderen van je huidige niveau gems kost relatief weinig t.o.v. de hogere niveau's.
Goeie tips!
Probeer (wanneer je level 70 bent) dan ook direct een chest armor te scoren met 3 sockets. Druk daar 3 Emperial Emeralds in en je hebt 300 extra Dexterity. Tel daar nog 2 Emperial Emeralds bij op voor je pants en je komt totaal aan een Dexterity boost van maar liefst 500!

Je kunt op level 70 natuurlijk ook je huidige chest armor gebruiken en die 178 life per second vervangen door 3 sockets. Dit kan echter wel duur worden en ik denk dat je op level 70 snel genoeg een beter armor vindt. Maar een vuistregel die je mag aanhouden is 3 socks op chests en 2 socks op pants, gevuld met je main stat gems. Wellicht kun je later nog een verandering toepassen als je meer armor of res all nodig hebt.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 19:51
T kan best snel gaan met D3... nog geen week geleden lvl70 geworden met DPS van 100+ tot nu al dik boven de 500k DPS ingame. Vond gister een 2808 DPS Faithful Memory 2h zwaard wat een enorme boost gaf. Met 4200 LoH vervangt het redelijk de 400 life per wrath spent op mn vorige wapen en merkte meteen dat ik van redelijk goed Expert aan kunnen naar makkelijk Master difficulty aankunnen ben gegaan. Grootste probleem nog steeds om aan souls te komen om set items te maken en legendaries te re-rollen. Na wat lezen blijkt het doen van T1 rifts de beste manier is om daar aan te komen maar weet niet of ik dat al goed aankan. Only 1 way to find out... :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• superbassie
Met 500k dps moet T1 toch wel lukken?
Mijn crusader is nu een paar dagen 70 en ik zit op 400k dps zonder buffs en T1 rifts gaan gemakkelijk.
Gewoon doen. :P

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

superbassie schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:03:
Met 500k dps moet T1 toch wel lukken?
Mijn crusader is nu een paar dagen 70 en ik zit op 400k dps zonder buffs en T1 rifts gaan gemakkelijk.
Gewoon doen. :P
Kijk deze YouTube: Diablo 3 Reaper of Souls - Beginner Crusader Gearing (1 Day to Torment IV) maar eens, als je dit volgt ga je redelijk snel naar T3/4

[ Voor 17% gewijzigd door Jay-v op 09-07-2014 15:10 ]

• superbassie
Aparte build. Tijd voor meer CDR iig. :)

• Grin
  • Laatst online: 21-11 13:35

Grin

Ride si sapis.

Ook een crusader hiero.
In ongeveer één week ben ik van T1 -wat ik nog in de stash had zitten, en van intel kon rerollen naar str- naar T3 gegaan. Nu had ik degelijke intel gear in de stash en kon daarmee direct starten op T1; erg fijn voor het vinden van legs. Het grinden met de wiz is niet voor niks geweest... 8)
Mijn doel met de crus is nu om de Akkhan set te looten, een RoRG met str. en CHC/CHD affixes te droppen op de gear die ik nu ga vinden t.b.v. CDR. Ik zit nu op 60-70% qua 'end game ready' maar het laatste stuk is uiteraard het moeilijkste/gaat meeste tijd kosten.
Gelukkig heb ik de nodige Tweakers vriendjes die regelmatig in game komen meelopen/nodig ik mezelf uit in andere GoT/ArchInc/SG games. Daar wordt het toch weer leuker van! d:)b

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Deze guide heb ik ook gebruikt om mijn crusader naar T3-4 te krijgen. Ging echt supersnel.
Nu alleen nog de RoRG zien te vinden, zodat ik wat pieces voor Akkhan kan verwisselen. Helaas geen ring kunnen vinden tot nu toe :X.

Mijn hero tot nu toe: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Unain-2423/hero/38922326

Even kijken welk wapen ik kan vinden om daarna naar een nieuwe build te gaan. Holy shotgun of Blessed Shield... Firestarter... allemaal opties :D.
Eventuele builds zijn hier te vinden (aan de rechterkant): http://www.reddit.com/r/Diablo3Crusaders

[ Voor 22% gewijzigd door Jerry op 09-07-2014 17:09 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Julianvanc
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-07 19:58
Gisteren mn DH CA build 2x 1H omgezet naar een full Marrauder-sentry build, wat een verschil! Waar ik eerst op T4 bleef steken, kan ik nu met gemak T5 doen en ook T6 (al gaat dat nog niet super efficient).
Welke set is het beste te combineren met de Marauder, Aughild? Vind het nog een beetje pijnlijk mn Cindercoat en Wreapers wraps op te geven (heb een redelijk goede Marauders chest) Iemand advies tav mijn build en gear? Yoran#2316

Verder gear prioriteit:
1 belt (nu nog restant van Crimson set)
2 Marauders Pants
3 crossbow? (na half jaar met 2x 1H heb ik nog ff geen gevoel voor 2h xbows)
Tot slot: waar mogelijk sentry damage stacken of werkt Cluster arrow dmg increase ook op je sentry CAs?
Naar aanleiding van het uitblijven van leuke (nieuwe) drops voor mijn wizard :( Zijn er een aantal mensen behulpzaam geweest om mijn bestaande WD te levelen van 60 naar 70. Nu met ongeveer 30 speeluren (ever dus inclusief leveling :D) loop ik leuk mee op T5/T6 met een fire/pet build - in drie (3) dagen spelen de hele jade set bij elkaar verzameld en getest; leuke build, maar heeft wat gewenning nodig.

Op basis van bestaande wiz/wd gear die ik al in mijn stash had - kwam ik opeens binnen op plekje #215 van WD's in Europa (#435 van de wereld) met Elemental Elite DPS... lache toch :)

Ik denk dat ik nog even een tweede WD naar lvl 70 breng en daar die jade set op gooi :)

• MicScott

MicScott

.Grey.

Vidra schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:25:
Naar aanleiding van het uitblijven van leuke (nieuwe) drops voor mijn wizard :( Zijn er een aantal mensen behulpzaam geweest om mijn bestaande WD te levelen van 60 naar 70. Nu met ongeveer 30 speeluren (ever dus inclusief leveling :D) loop ik leuk mee op T5/T6 met een fire/pet build - in drie (3) dagen spelen de hele jade set bij elkaar verzameld en getest; leuke build, maar heeft wat gewenning nodig.

Op basis van bestaande wiz/wd gear die ik al in mijn stash had - kwam ik opeens binnen op plekje #215 van WD's in Europa (#435 van de wereld) met Elemental Elite DPS... lache toch :)

Ik denk dat ik nog even een tweede WD naar lvl 70 breng en daar die jade set op gooi :)
Heb je al wat T5 en 6 solo gespeeld? Ik vraag me eerlijk gezegd af of je wel een beetje mee kan komen met die gear. Je hebt wel heel veel Fire damage en Elite fire damage... maar nagenoeg geen skills die fire damage doen. Wrathful protector is leuk, maar die komt maar eens in de zoveel tijd voorbij. Burning dogs doen zonder Tall Man's Finger maar schamele dps.
Je hebt zeker niet toevallig een Mask of Jeram liggen?

• RocketKoen
Vidra schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:25:

Een WD heeft niet zoveel aan sheet DPS.
Jade (DOT's) trekken zich er niks van aan (want AS telt niet mee).
En voor pet builds zijn er een aantal items die heel veel verschil maken. 100% DPS op een mask of jeram en 50% op Tasker & Theo's

TheS4ndm4n#1919

MicScott schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:00:
[...]

Heb je al wat T5 en 6 solo gespeeld? Ik vraag me eerlijk gezegd af of je wel een beetje mee kan komen met die gear. Je hebt wel heel veel Fire damage en Elite fire damage... maar nagenoeg geen skills die fire damage doen. Wrathful protector is leuk, maar die komt maar eens in de zoveel tijd voorbij. Burning dogs doen zonder Tall Man's Finger maar schamele dps.
Je hebt zeker niet toevallig een Mask of Jeram liggen?
Zie hieronder ;)
RocketKoen schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:03:
[...]

Een WD heeft niet zoveel aan sheet DPS.
Jade (DOT's) trekken zich er niks van aan (want AS telt niet mee).
En voor pet builds zijn er een aantal items die heel veel verschil maken. 100% DPS op een mask of jeram en 50% op Tasker & Theo's
Zeker op diablo progress gekeken voor de gear ;) Op battle.net staat de juiste gear met Mark of Jeram (100% pet dps), TMF (met intel, vit, chd en chc) en een tasker & theo (met 50% ias voor de pets) - lucky me >:)

@Marrek: dank voor de TMF :9

Nog andere tips?

[ Voor 23% gewijzigd door Vidra op 09-07-2014 19:28 ]

• MicScott

MicScott

.Grey.

Vidra schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:23:
[...]

Zie hieronder ;)

[...]

Zeker op diablo progress gekeken voor de gear ;) Op battle.net staat de juiste gear met Mark of Jeram (100% pet dps), TMF (met intel, vit, chd en chc) en een tasker & theo (met 50% ias voor de pets).
Ja, jij had het over rankings, dus dan kijk ik op Diabloprogress :P.

Je bent wel een enorme mazzelpik met die MoJ, TMF en T&T van je.. Damn. Ik zoek nog steeds naar een T&T :(
Nog andere tips?
Ja, ik zou BBV in je build stoppen IPV Garguantuan of Horrify. Voor Horrify als je geen survivability tekort komt of anders voor Gargantuan als je wel die survivability nodig hebt.

Die reduced resource cost op je shoulder kun je omrollen naar iets anders. Life % of Armor bijvoorbeeld. Je gebruikt toch geen resources met een pet build.

Je zou ook kunnen overwegen om je boots en pants om te wisselen naar Cain's. 8% Attack Speed is lekker in een petbuild en levert (denk ik) meer op dan de 500 INT van Jade.

En mocht je inderdaad meer dan genoeg survivability hebben zou je eventueel ook de VIT op je Thing of the Deep nog kunnen omrollen naar Elite damage of Zombie Dogs damage (gaat wel eindeloos duren met alle mogelijke eigenschappen op een Mojo).

[ Voor 42% gewijzigd door MicScott op 09-07-2014 19:33 ]

MicScott schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:28:
[...]

Je bent wel een enorme mazzelpik met die MoJ, TMF en T&T van je.. Damn. Ik zoek nog steeds naar een T&T :(
Heb je al gekeken naar mijn Witching Hour :+ ?

• MicScott

MicScott

.Grey.

Vidra schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:33:
[...]

Ja die zag ik net terwijl ik de rest van je gear aan het inspecteren was voor verdere tips.

Ik haat je. ;)

MicScott schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:28:
[...]

[...]

Ja, ik zou BBV in je build stoppen IPV Garguantuan of Horrify. Voor Horrify als je geen survivability tekort komt of anders voor Gargantuan als je wel die survivability nodig hebt.

Die reduced resource cost op je shoulder kun je omrollen naar iets anders. Life % of Armor bijvoorbeeld. Je gebruikt toch geen resources met een pet build.

Je zou ook kunnen overwegen om je boots en pants om te wisselen naar Cain's. 8% Attack Speed is lekker in een petbuild en levert (denk ik) meer op dan de 500 INT van Jade.

En mocht je inderdaad meer dan genoeg survivability hebben zou je eventueel ook de VIT op je Thing of the Deep nog kunnen omrollen naar Elite damage of Zombie Dogs damage (gaat wel eindeloos duren met alle mogelijke eigenschappen op een Mojo).
Thx :) Misschien na de wedstrijd nog even kijken O-) en anders morgen 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Vidra op 09-07-2014 19:45 ]

• MicScott

MicScott

.Grey.

Vidra schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:45:
[...]

Thx :) Misschien na de wedstrijd nog even kijken O-) en anders morgen 8)
Als je nog een Tasker vindt, neem ik hem graag in ontvangst als dank.

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-11 16:43
Laatste paar dagen weer m'n monk opgepakt. Begint nu al aardig vorm te krijgen. Net een leuke odyn's son gevonden dus qua wapens zit ik nu wel goed. Nu langzaam de set items nog verzamelen ;)

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-11 17:38
Vidra schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:33:
[...]

Mmm, nog een beetje slapjes :) Zeker voor een WD...

http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/35440340 :9

Apsie's profiel

• MicScott

MicScott

.Grey.

Geen pickup radius: salvage.

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
MicScott schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:32:
[...]

Leuk al die WD's :)
Iemand nog tips voor mijn HC WD:

http://eu.battle.net/d3/e...ollo71-2507/hero/42087616

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-11 17:38
[...]

Froggie is enuf... :)

Apsie's profiel

Verwijderd

Mja, niemand neemt de moeite een echte class te spelen :+ .

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:43
[...]

haha, dan is die van mij een stuk beter >:)

Movies: letterboxd

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Die TMF is echt beyond my reach lijkt wel! Krijg dat kut ringetje maar niet gedropt!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:11
Ik heb gisteren welgeteld 1 bounty run gedaan... met mijn verse lvl 70 HC Monk en heb een niet al te slechte RoRG gevonden lol... was denk ik mijn 5e HC Bounty run... low lvl runs meegeteld...

449 DEX
449 VITA
5% AS
1851 LOH

LOH nog rerollen naar CHC en dan mag hij voorlopig wel mee :)
Jammer dat hij geen CHC of CHD had maja.. ;)

Ook nog een lekker amulet gevonden (zeker voor lvl 69)
Haunt of Vaxo
596 DEX
5% AS
59% CHD
8,5% CHC

115% Arcane Res

:)

[ Voor 43% gewijzigd door Thalaron op 10-07-2014 08:38 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:13
Zo vanvond weer tijd voor wat D3. Mijn HC Crus is nu 33 ofzo dus hoop dat ik die vanavond als ik geen DC's krijg naar 60 kan krijgen :) . Tevens mijn SC chars maar is gaan levelen want dan kan ik mijn leuk gevonden gear op lvl 70 eindelijk is houden als mijn pc weer is in freeze mode gaat :+ .

Hoe is Wizzard dezer dagen eigenlijk? Vond hem pre RoS wel leuk om te spelen maar hierna nooit meer aangeraakt eigenlijk

PSN: Brwmaster

• JohnnyV76
Br3wmaster schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:46:
Zo vanvond weer tijd voor wat D3. Mijn HC Crus is nu 33 ofzo dus hoop dat ik die vanavond als ik geen DC's krijg naar 60 kan krijgen :)
Op HC werkt dat anders dan SC met het pauzeren van t spel?
Als ik op SC merk dat ik een tijdelijke DC heb dan druk ik altijd even op ESC tot ik op de achtergrond het spel (je ziet altijd nog wazig de mobs e.d.) iets zie veranderen en dan weet ik dat ik weer connectie heb en kan ik gewoon verder spelen zonder death.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11 13:06

mvds

Totally awesome!

Speelt er nog wel iemand een DH? Zo nee, waarom niet?

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:13
JohnnyV76 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:13:
[...]

Op HC werkt dat anders dan SC met het pauzeren van t spel?
Als ik op SC merk dat ik een tijdelijke DC heb dan druk ik altijd even op ESC tot ik op de achtergrond het spel (je ziet altijd nog wazig de mobs e.d.) iets zie veranderen en dan weet ik dat ik weer connectie heb en kan ik gewoon verder spelen zonder death.
Geen idee eigenlijk. Nooit in me op gekomen om op ESC te rammen. In Multi werkt dat sowieso niet omdat de game niet gepauzeerd kan worden maar solo is dat nog wel is een hele goede tip :+ Gaan we proberen!

PSN: Brwmaster

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:35

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

mvds schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:13:
gister eff met mn dh aan het klooien geweest om hem naar de 1m dps te tillen, maar ik vindt het nog niet echt overtuigend... hij voelt niet heel snel aan, en heeft geen escapeskill zoals de crus, monk en WD die wel hebben... zeker met de lag van de laatste tijd en de incidentele d/c's is DH voor mij dus geen preferred choice ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Roxors
Echt een hele noob vraag maar hoe werkt loot in multiplayer eigenlijk? Is de loot die ik zie droppen ook voor anderen? OF is het echt 'mijn' loot zeg maar?

• JohnnyV76
Iedereen krijgt zn eigen loot. Je ziet dus alleen je eigen items.

• Roxors
Oh okay. Ik was ff bang dat ik een legendary geloot had die niet voor mij bedoeld was.

• RocketKoen
Roxors schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:32:
Oh okay. Ik was ff bang dat ik een legendary geloot had die niet voor mij bedoeld was.
Dat is een van de betere verschillen met D2 :P
Je hoeft niet meer te vechten om de loot.

TheS4ndm4n#1919

• DeBierVampier
RocketKoen schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:37:
[...]

Dat is een van de betere verschillen met D2 :P
Je hoeft niet meer te vechten om de loot.
Dat was juist het mooie van D2! :*) Bij iedere Baalrun zag je bij de laatste 5% health van Baal ook iedereen stil staan, te wachten tot een of andere DoT 'm om zou leggen om vervolgens zo snel mogelijk in 't niets rond te klikken op z'n lijk. Vaak zat je er naast of was je inventory meteen vol met 1 of 2 crap items (want de rest waren allemaal gc's en sc's), maar als je beet had, geweldig!

Werd allemaal minder toen iedereen met pickit rond ging lopen :(

Battle.net tag

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:11
DeBierVampier schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:41:
[...]
Werd allemaal minder toen iedereen met pickit rond ging lopen :(
En daarom is het beter zoals het nu is ;)

Als je wat traag bent met loot pakken dan is multi gewoon zinloos...
Zo is het mijn inziens prima opgelost... eigen loot... ruilbaar in diezelfde groep.

:)

Enige wat me niet echt aanstaat: Smart Loot... Het werkt maar half... wat moet ik met elke keer 2H Swords op mijn Wizard?... Dan zou je zeggen... bewaar hem voor bv. je Crusader... maar die heeft weer niet zoveel aan INT :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

Die INT kun je toch nog effe rollen als die andere stats goed zijn?

• Hafermaut
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:19:
Die INT kun je toch nog effe rollen als die andere stats goed zijn?
Het gaat een beetje om die 'als' - zo'n wapen moet verder perfect zijn om de INT naar STR te kunnen rerollen en een goed wapen over te houden; dat is dan dus vaak een socket, +10% damage en hoge damage roll. Dat is redelijk zeldzam (ten minste, ik heb zo'n perfect wapen nog nooit gevonden :+ )

Edit: dat is dus een nadeel van smart loot: omdat je de main stat altijd moet rerollen als je het item aan een andere class wil geven, moet de rest perfect zijn. Als je het item vindt op de character waarvoor het is bedoelt heb je een grotere kans een zinnige reroll te doen.

[ Voor 22% gewijzigd door Hafermaut op 10-07-2014 12:24 ]

• DeBierVampier
Hafermaut schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:22:
[...]

Het gaat een beetje om die 'als' - zo'n wapen moet verder perfect zijn om de INT naar STR te kunnen rerollen en een goed wapen over te houden; dat is dan dus vaak een socket, +10% damage en hoge damage roll. Dat is redelijk zeldzam (ten minste, ik heb zo'n perfect wapen nog nooit gevonden :+ )

Edit: dat is dus een nadeel van smart loot: omdat je de main stat altijd moet rerollen als je het item aan een andere class wil geven, moet de rest perfect zijn. Als je het item vindt op de character waarvoor het is bedoelt heb je een grotere kans een zinnige reroll te doen.
Ik voel een legendary consumable of legendary quest reward aankomen. Gebruik 't met een item en je kan nóg een stat rerollen! _/-\o_

Iemand zin en tijd om ff een suggestie naar blizz te sturen?

Battle.net tag

• Grin
  • Laatst online: 21-11 13:35

Grin

Ride si sapis.

Thalaron schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:05:
[...]

Enige wat me niet echt aanstaat: Smart Loot... Het werkt maar half... wat moet ik met elke keer 2H Swords op mijn Wizard?... Dan zou je zeggen... bewaar hem voor bv. je Crusader... maar die heeft weer niet zoveel aan INT :+
Volgens mij is er nog wat wat meer mis aan de loot dan dit.
Zoveel spelers, zoveel meningen ;)
Wat mij nu nog stoort:
  • 2 uur ruilen binnen je party is waardeloos, veel te beperkend. Ruilen binnen je clan, zo lang als je wilt.
  • 2H zijn bijna allemaal waardeloos behalve voor de crus en DH, en ook dan zijn er maar enkele (2-3?) viable 2H's.
  • Stash is veel te klein, ja er komt een tab bij @ 2.1 maar ook dan is de ruimte nog veel te beperkt. 100(Unlimited?) tabs aub, wat maakt het uit hoe groot je stash is?

NewsBlur || My Fujifilm gear

• DeBierVampier
Grin schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:48:
[...]

Volgens mij is er nog wat wat meer mis aan de loot dan dit.
Zoveel spelers, zoveel meningen ;)
Wat mij nu nog stoort:
  • 2 uur ruilen binnen je party is waardeloos, veel te beperkend. Ruilen binnen je clan, zo lang als je wilt.
  • 2H zijn bijna allemaal waardeloos behalve voor de crus en DH, en ook dan zijn er maar enkele (2-3?) viable 2H's.
  • Stash is veel te klein, ja er komt een tab bij @ 2.1 maar ook dan is de ruimte nog veel te beperkt. 100(Unlimited?) tabs aub, wat maakt het uit hoe groot je stash is?
Extra storage op blizz servers, die paar extra Gb kunnen ze niet missen

Battle.net tag

• superbassie
Nou, we zijn aardig op weg. Captain Crimson's plans had ik al dus die set is binnen en gisteravond dropte de Aughild's Authority plans. Nu maar weer souls farmen want ik ben door de voorraad heen dankzij waardeloze rolls...

Op hoeveel % CDR moet ik ongeveer zitten om effectief met die build te spelen?

• RocketKoen
DeBierVampier schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:47:
[...]

Ik voel een legendary consumable of legendary quest reward aankomen. Gebruik 't met een item en je kan nóg een stat rerollen! _/-\o_

Iemand zin en tijd om ff een suggestie naar blizz te sturen?
Er komt al een nieuw item om een socket toe te voegen aan een item.
Aangezien dat bij wapens vaak de stat is waar iedereen voor rerollt.

TheS4ndm4n#1919

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Wat nieuwe patch notes:

Greater Rifts
The Greater Rift difficulty curve has been adjusted.

Items:

Firebird's Finery
We are, indeed, redesigning the 6-Piece Set Bonus for Firebird's Finery. In this case, it's been completely redesigned, though we do want to keep Fire thematically appropriate to the set. We've removed the on-death qualifier from the set bonus, and dealing Fire damage will now cause enemies to start burning for the same amount of damage over 3 seconds, stacking up to a total of 3000% weapon damage as Fire per second.

Depth Diggers
The damage bonus provided by this item's Legendary Power no longer includes Witch Doctor and Wizard Signature Spells.

Madstone
The Exploding Palm applied by this item will now use the Skill Rune you're currently using
Fulminating Onslaught will now only apply Exploding Palm to the primary target of each strike.

Ramaladni's Gift
Bug Fixes: Players will now properly be prompted with a confirmation dialog before using Ramalandi's Gift

User Interface
  • Greater Rifts now have a unique icon that displays when a Greater Rift is open or when a player is inside a Greater Rift
  • Greater Rift completion times should now always be broadcast to your chat window
Bug Fixes
  • Fixed an issue that caused the Greater Rift countdown timer to continue to display after the rift guardian was killed
  • Bug Fixes
  • Fixed an issue that prevented players from changing the difficulty of a game after a Greater Rift had been completed
  • Fixed an issue that was causing monsters in Greater Rifts to grant more Experience than intended
  • Player pets no longer improperly gain bonuses based on the difficulty of a Greater Rift
  • Fixed an issue preventing players from upgrading Legendary gems located in their Stash
Barbarian

Bash
  • Onslaught has been completely reworked : The enemy has a 10% increased chance to be Critically Hit for 3 seconds. Bash's damage turns into Lightning.
  • Clobber has been replaced by Frostbite : Each hit Freezes the enemy for 1.5 seconds. Enemies can be frozen by Bash once every 5 seconds.
Cleave
  • Broad Sweep : Now hits at all enemies around you.
    Furious Charge : Now deals 600% weapon damage. (up from 540%) weapon damage.
  • Battering Ram : Now increases damage to 1050% weapon damage (up from 900%).
  • Bull Rush has been renamed to Cold Rush.
Rend
  • Lacerate : Now deals Lightning damage.
  • Ravage : Now deals Fire damage.
  • Mutilate : Now deals Cold damage.
    Whirlwind : Now deals 340% weapon damage (up from 275%).
  • Volcanic Eruption : Now deals 400% weapon damage (up from 325%).
  • Dust Devils : Tornadoes now deal 120% weapon damage (up from 80%).
Demonhunter

Multishot
  • Burst Fire : Now has a 15 yards range (up from 12). Now deals Cold damage.
    Fan of Knives : Now deals 620% damage (up from 450%).
  • Knives Expert : Now deals Fire damage.
  • Assassin's Knives : Now deals 620% damage (up from 450%).
  • Fan of Daggers : Now no longer knocks back. Stun duration increased to 3 seconds (up from 2.5). Now deals Fire damage.
  • Pinpoint Accuracy : Now deals 1600% weapon damage (up from 1200%). Now deals Lightning damage.
  • Bladed Armor : Now grants 25% armor (down from 65%) for 10 seconds (up from 4).
Cluster Arrow
  • Maelstrom : Now fires rockets instead of shadow tendrils.
    Sentry
  • Aid Station has been replaced by Polar Station : The turret Chills all nearby enemies within 16 yards, Slowing their movement speed by 60%.
    Strafe : Now deals 675% weapon damage (up from 575%).
  • Demolition : Now deals 460% weapon damage (up from 400%).
  • Emberstrafe : Now deals 220% weapon damage (up from 185%).
  • Rocket Storm : Now deals 130% weapon damage (up from 110%). Now deals Cold damage.
  • Drifting Shadow : Now deals Lightning damage.
Vengeance
  • From the Shadows : Now freezes instead of stunning.
Monk

Resolve : Duration increased to 4 seconds (up from 2.5).
Dashing Strike
  • Barrage : Now deals 750% weapons damage (up from 498%).
  • Way of the Falling Star : Now deals Holy damage.
  • Quicksilver : Now deals Lightning damage.
  • Flying Side Kick has been replaced by Radiance : Gain 15% increased attack speed for 3 seconds after using Dashing Strike. Dashing Strike's damage turns into Fire.
Exploding Palm has been completely redesigned : Cause an enemy to Bleed for 1200% weapon damage as Physical over 9 seconds. If the enemy dies while bleeding, it explodes and deals 2770% weapon damage as Physical damage to all nearby enemies.
  • Creeping Demise has been replaced by Shocking Grasp : Exploding Palm arcs up to 15 yards to another target. Exploding Palm's damage turns into Lightning.
  • Impending Doom has been completely redesigned : Exploding Palm no longer causes the enemy to bleed, but if the enemy dies while affected by Exploding Palm, they explode for 6305% weapon damage as Cold.
  • Strong Spirit : Now deals Holy damage.
  • Essence Burn : Now deals 1875% weapon damage (down from 2620%) before the explosion and 3260% weapon damage (up from 640%) to nearby enemies after the explosion.
Seven-Sided Strike
  • Sudden Assault : Now deals Lightning damage.
  • Several-Sided Strike has been replaced by Incinerate : Seven-Sided Strike causes enemies to burn for 630% weapon damage as Fire over 3 seconds.
Tempest Rush : Additional Cost while channeling removed. Cost increased to 25 Spirit (up from 15). Now deals 390% weapon damage (up from 260%).
  • Northern Breeze : Now reduces Spirit cost to 25 Spirit (up from 8). Now deals 500% weapon damage (up from 310%). Possible error on cost reduction.
  • Flurry has been completely redesigned : After you stop channeling Tempest Rush, you cause an icy blast to all enemies within 15 yards. The damage of the explosion increases by 135% weapon damage as Cold while channeling. Tempest Rush's damage turns into Cold.
Mystic Ally
  • Fire Ally : Active: Now deals 290% weapon damage (up from 149%).
  • Water Ally : Active: Now deals 625% weapon damage (up from 190%).
  • Earth Ally : Active: Now deals 380% weapon damage (up from 333%).
Seize the Initiative has been completely redesigned : Dealing damage to enemies above 80% Life increases your attack speed by 15% for 4 seconds.
  • Flavor : The Monks of Ivgorod are trained to move like water ??? flowing freely into open spaces and crashing hard against their foes.
WitchDoctor

Poison Dart
  • Numbing Dart : Now deals Cold damage.
  • Spined Dart : Now deals Physical damage.
Horrify : Possible change here, however diffs show entire text as removed.
Acid Cloud
  • Corpse Bomb : Now deals Fire damage.
  • Slow Burn : Now deals Cold damage.
Big Bad Voodoo : Possible change here, however diffs show entire text as removed.

Wizard

Astral Presence : Now regenerates 2.5 Arcane Power per second (up from 2).
Ice Armor
  • Frozen Storm :Now deals 80% weapon damage (up from 28%).
Arcane Orb : Now deals 435% weapon damage (up from 381%).
  • Obliteration : Now deals 700% weapon damage (up from 500%).
  • Arcane Orbit : Now deals 265% weapon damage (up from 236%).
Explosive Blast : Now deals 945% weapon damage (up from 616%).
  • Obliterate : Now deals 990% weapon damage (up from 760%).
  • Time Bomb : Now deals 1655% weapon damage (up from 1039%).
  • Unleashed : Now deals 1485% weapon damage (up from 970%).
  • Chain Reaction : Now deals 520% weapon damage (up from 320%).
Storm Armor Now deals 175% weapon damage (up from 147%).
  • Thunder Storm : Now deals 315% weapon damage (up from 194%).
  • Shocking Aspect : Now deals 425% weapon damage (up from 51%).
Magic Missile
  • Conflagrate : Now deals 130% weapon damage (up from 55%). Now stacks up to 3 times and is refreshed by your Fire damage.
Meteor : Now deals 610% weapon damage on the initial impact (up from 501%) and 195% weapon damage over time (up from 190%).
  • Comet : Now deals 700% weapon damage on the initial impact (up from 590%) and 235% weapon damage over time (up from 224%).
Disintegrate has been completely reworked : Cost: 18 Arcane Power. Channel a beam of pure energy, dealing 360% weapon damage as Arcane. Disintegrate damage is increased by 100% weapon damage every second, up to a maximum total of 860% weapon damage as Arcane.
  • Entropy has been completely reworked : The beam fractures into a short-ranged cone that deals 465% weapon damage as Arcane. Disintegrate damage is increased by 145% weapon damage every second, up to a maximum total of 1190% weapon damage as Arcane.
Ray of Frost has been completely reworked : Cost: 16 Arcane Power. Project a beam of frozen ice that blasts enemies within 5 yards of the first enemy hit for 380% weapon damage as Cold and Slows their movement by 60% for 3 seconds. Ray of Frost damage is increased by 115% weapon damage every second, up to a maximum total of 955% weapon damage as Cold.
  • Sleet Storm has been completely reworked : Create a swirling storm around you that grows up to a 22 yard radius, dealing 285% weapon damage as Cold to all enemies caught within it. / Ray of Frost damage is increased by 90% weapon damage every second, up to a maximum total of 735% weapon damage as Cold.
  • Black Ice : Now deals 756% weapon damage (down from 1204%).
Arcane Torrent has been completely reworked : Cost: 16 Arcane Power. Hurl a barrage of arcane projectiles that deal 370% weapon damage as Arcane to all enemies near the impact location. Arcane Torrent damage is increased by 105% weapon damage every second, up to a maximum total of 895% weapon damage as Arcane.
  • Death Blossom has been completely reworked : Unleash a torrent of power beyond your control. You no longer direct where the projectiles go, but their damage is greatly increased to 1215% weapon damage as Arcane. Arcane Torrent damage is increased by 370% weapon damage every second, up to a maximum total of 3065% weapon damage as Arcane.
Legendairy Gems:
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/279/taeguk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/278/simplicitysstrenght.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/273/baneofthetrapped.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/274/gemofefficacioustoxin.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/275/gogokofswiftness.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/276/mirinae.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/277/painenhancer.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/272/baneofthepowerful.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/281/enforcer.PNG
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/282/moratorium.PNG
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/283/zeisstoneofvengence.PNG

[ Voor 16% gewijzigd door FloydRaalte op 10-07-2014 13:04 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

mvds schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:13:
* Angeloonie steekt hand op

Ik speel mijn DH nog wel :P Afgelopen tijd beetje geklooit met Sentry build in solo runs, dat werkt best aardig op T5/T6. In party waarbij er geen OP WD aanwezig is speel ik meestal een Cluster Arrow build op T4 oid.

Maar goed, hopelijk biedt de nieuwe patch nog wat andere leuke builds (ik kijk naar jou Rapid Fire :w ).

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• DeBierVampier
RocketKoen schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:52:
[...]

Er komt al een nieuw item om een socket toe te voegen aan een item.
Aangezien dat bij wapens vaak de stat is waar iedereen voor rerollt.
En straks ook op ringen en amu's. Hoe werkt dat toevoegen van een socket trouwens? Is dat al bekend? Moet je dan een main stat vervangen of krijg je 'm gratis als extra main stat erbij?
superbassie schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:51:
[...]

Nou, we zijn aardig op weg. Captain Crimson's plans had ik al dus die set is binnen en gisteravond dropte de Aughild's Authority plans. Nu maar weer souls farmen want ik ben door de voorraad heen dankzij waardeloze rolls...

Op hoeveel % CDR moet ik ongeveer zitten om effectief met die build te spelen?
Grrrrr, de twee beste crafted sets en jij vindt ze als eerste achter elkaar? Ik heb letterlijk alle plans gevonden en de laatste waren (na een heeeele lange tijd Cpt Crimsons en Aughilds) :(

Battle.net tag

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zoals ik het zie, de pet build voor WD is naar beneden gehaald. Voor Wizard is eigenlijk alleen diegene met WoH interessant. Voor de rest, weinig boeiends, alleen benieuwd naar de Firebird set van de Wizard.

Als ik kijk naar de gems...dan wordt het regelrechte OP voor WD en zijn pets! Ik kan haast niet wachten, al hoewel ik wel twijfel hoe snel je op rank 50 bent.

[ Voor 28% gewijzigd door Xtr3me4me op 10-07-2014 13:06 ]

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Bosmonster schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:05:
[...]

Waarmee is die naar beneden gehaald? Die legendary gem alleen al is HUGE voor pet doctors.
De fetishes. Maar ik dacht dat ze de hoeveelheid fetishes die je kan spawnen omhoog zouden doen?

• nyX1989
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-10 11:02
De consumable die in 2.1 gaat droppen werkt alleen op wapens en voegt de socket als extra stat toe. Daarnaast kan je nog gewoon 1 stat rerollen, dit kan alleen geen socket meer worden. Het wordt dus niet mogelijk om 2 sockets op je wapen te krijgen.

• DeBierVampier
nyX1989 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:14:
De consumable die in 2.1 gaat droppen werkt alleen op wapens en voegt de socket als extra stat toe. Daarnaast kan je nog gewoon 1 stat rerollen, dit kan alleen geen socket meer worden. Het wordt dus niet mogelijk om 2 sockets op je wapen te krijgen.
Omg, FotF +1700 ele dmg, +10% dmg, +1154 str, +10%CDR + socket?

Yes please!

Battle.net tag

Pagina: 1 ... 65 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]